Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 11:54
Zojuist maar het een en ander bij Rhisc (forum) nagevraagd en ook daar antwoord op gekregen.
Lees onderstaande om het een en ander duidelijker te maken..
Indien je de verzegeling verbreekt vervalt je garantie!! Je kan via de voorkant dus gebruik van de hdd bay gewoon een 3.5 inch hdd plaatsen, maar wil je een bluray drive en interne laptop hdd dmv de verzegeling te verbreken plaatsen, vervalt dus je 2 jaar garantie.
Binnenkort komen er artikel nummers met oa C-200 bluray drive en wellicht ook C-200 en Bluray en interne 2.5 inch HDD. Is eea nu duidelijk?
De 2e batch zal dan denk ik inderdaad de zegel bevatten en de voornaamste reden is zoals ik het lees dat ze gewoon meerdere types willen gaan verkopen. Alleen persoonlijk vind ik dit erg jammer aangezien je hoe dan ook recht hebt op garantie. Ik vind het erg jammer aangezien ik er naar uit keek om gewoon de C200 in Nederland te kopen maar toch dan maar overweeg om hem bij Popcorn zelf te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoVaRaGnA
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 13:27
Ik heb geen zegel, voor-, achter-, linker-, rechter-, onder-, bovenkant, alleen een plakkertje met een barcode, en ik ken die barcode taal niet ;)
nergens iets van een plakker met "warranty ".
Heb ook geen info meegekregen over het verwijderen van een zegel en garantie verval.
Dus ik ga een 1,5TB disk plaatsen, het behoud van garantie.

Ik denk dat we er te moeilijk over denken met z´n allen, die popcorn gaat echt niet stuk als er een harddisk in gezet word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinky01
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-03-2024
NoVaRaGnA schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 01:13:

Ik denk dat we er te moeilijk over denken met z´n allen, die popcorn gaat echt niet stuk als er een harddisk in gezet word.
Niet met z'n allen, door de Nederlandse importeur DVXPLAYER.NL!

[ Voor 40% gewijzigd door Dinky01 op 07-10-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Werkt een goede föhn en een scheermesje niet gewoon? >:)

Eenmaal los, plak je hem aan onderkant deksel (heel licht aandrukken), om hem goed en en zoveel mogelijk stofvrij te houden.

En mocht je garantieproblemen krijgen...hop herzegelen maar met desnoods wat prit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:17
RayMan schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 07:58:
Werkt een goede föhn en een scheermesje niet gewoon? >:)

Eenmaal los, plak je hem aan onderkant deksel (heel licht aandrukken), om hem goed en en zoveel mogelijk stofvrij te houden.

En mocht je garantieproblemen krijgen...hop herzegelen maar met desnoods wat prit :+
SSSSSTTTTT der feind hort mit! ;)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:14
Nog even een copy/paste van een mail van Norrod met het antwoord op de vraag wat hun policy is met de garantiezegels. Die van mij werd uitgeleverd met de meest recente firmware.

Beste Renkie,

Wij verzegelen hier niet. De standaard garantie blijft gelden volgens
onze voorwaarden.

Met vriendelijke groet,
xxxxx
NoRRoD Computers BV
www.norrod.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Pffff, word eens tijd dat die nieuwe firmware uitkomt, baal er een beetje van dat ik geen geluid krijg met WMV's... :/ Iemand al meer info over een evt. datum?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sp33dFr34k schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 22:23:
Pffff, word eens tijd dat die nieuwe firmware uitkomt, baal er een beetje van dat ik geen geluid krijg met WMV's... :/ Iemand al meer info over een evt. datum?
Maandag is de aankomende firmware naar de QA afdeling gegaan (volgens iemand op Networkedmediatank.com) en het zou ongeveer 2 dagen duren om te testen. Als ie goedgekeurd wordt, dan zou hij zo snel mogelijk beschikbaar komen. Hopen dus dat dat morgen is :9 Ik heb ook een aantal WMV's zonder geluid. Heb wel een changelog voor de aankomende firmware kunnen vinden:
Firmware version : 02-01-091001-19-POP-408-000

1. Previous NMT apps 02-01-090828-19-POP-408
2. BD/AVCHD/DVD/CDDA
- Fixed certain BD disc cannot jump to Top menu (Spears & Munsil test disc)
- Fixed TV signal reinit during start and stop DVD/BD playback
- Disabled TIME SEEK for DVD playback when repeat mode is set to REPEAT CHAPTER and REPEAT TITLE
- Fixed incorrect browser OSD resolution after playing BDJ titles
- Fixed AVCHD cannot play through USB loader
- Fixed BDJ slow cannot rollback to 1/2x. (Note: BDJ only support slow speed at 1/2x and 1/4x)
- Fixed some BD ISO cannot play even with correct region setting
- Enable framerate sync for BD and DVD
- Fixed BD key status checking handling (Bug #5000227)
- Fixed browser flickering after exiting from BDJ playback without persistfs drive (Bug #5000230)
- Fixed player crash when play BD after audio file playback
- BD region setting pop-up will now shows current region instead of '-'
3. Video and Audio playback
- Fixed blinking FRx2 OSD shown, when rewind not supported during MPEG playback. (Bug #5000036)
- Fixed after stop playback iceage.ts from NMT Myihome server, player hang (Bug #5000141)
- Resolved screen flicker issue during background music (BGM) when switching next file in playlist (Bug #5000091)
- Improved parsing in SRT
- Fixed video/audio bitrate broken issue.
- Disable step function for audio playback.
- Fixed some mp3 end playback prematurely; by enabling ID3 v2.4 detection
- Fixed incorrect info for mpa file (Bug #5000115)
- parsing OGG Vorbis comment header to get title/artist/album info
- Fix to get accurate info for vorbis duration (Bug #5000113)
- Fixed slow OGG seek response and incorrect seek position (Bug #5000140, #5000144)
- patch for WMAPro bitstream (Sigma patch)
- Fixed audio mute state persistency during audio/video playlist
- Fixed Dolby Digital too soft volume issue (Dolby Digital characteristic means it will still be softer than other codec)
- Workaround to overcome graphic quality issue in browser (Bug #5000087, #5000088, #5000092, #5000093)
- Fixed SRT subtitle not cleared when timestamp overlapped
- Subtitle time offset changed to 0.5sec step
- External Arabic subtitle support
- Fix to handle CJK characters (UTF8) in MKV
- Press SETUP key during playback will show "!" icon instead of stop
- Fixed OSD infobar disappear after screensaver kick in during audio playback (Bug #5000111)
- Maintain info bar throughout playlist (Bug #5000120)
- AutoFramerate (Framerate sync) enabled
- Fixed incorrect behaviour when play mode set to Repeat One/All at setup page after replay video/audio files. (Bug #5000127)
- Fixed Play mode at Setup->Preferences will revert from Repeat All to Repeat Off after saving and reboot. (Bug #5000126)
- Fixed continuous triggering of STEP keypress even after Play is pressed. (Bug #5000055)
- Fixed inconsistent info bar display during playback when SATA BD and USB DVD ROM with disc are connected (Bug #5000128)
- Fixed framerate sync issue
- Fixed incorrect pause-play action when switching audio during playback
- Surround mode setting restored.
- Fixed repeat mode consistency (Bug #5000126)
- Fixed macroblock issue for some L4.1 MKV
- Added IDX/SUB support (now only for AVI and ASF)
- .DAT file playback support
4. Photo app
- Fixed setting repeat on at last photo will skip the first photo during playback (Bug #5000116)
- Fixed an issue where rotating last jpeg/jpg photo during "repeat all" will cause playlist number missing in WMP11 (Bug #5000082)
- Fixed Flickr/Picasa showing cropped photo after triggering prev/next (Bug #5000095)
- Fixed issue where after rotate, then scaling will get incorrect aspect ratio
- Fixed issue where pressing 'enter' on the first image file will trigger "playall" in myiHome
5. OSD
- Fixed infobar not cleared after certain file playback in SD (Bug #5000069).
- OSD for Repeat A, Repeat AB, Shuffle added
- Fixed bug of garbled text rendering on info bar
- Added new Shuffle icon for Audio CD playback.
- Changed time seek focus to Minute position
6. System
- Fixed incorrect default hostname
- Fixed power+eject handling issue
- Fixed bugs for time zone
- Fixed "Cannot highlight 'configure proxy' button when Wifi card connected to board" (Bug #5000223)
- Fixed disappearing IP address in setup after changing time zone (Bug #5000232)
- Fixed Ethernet 10/100M setting and handling (Bug #5000235)
- Fixed Power button handler response too slow (Bug #5000229)
- Workaround to "de-bounce" IR repeat signal
- Adjust front panel DIM level by BT-suspend key
7. Browser
- Fixed torrent popup text wrapping (Bug #5000061)
- Fixed issue where Setup page cannot be loaded when MSP page image is still loading
8. Network
- Timeout improvement on SMB client login to non-existing shares or blocked by window's firewall.
- 100base-T/1000base-T Ethernet configurable through Setup -> Network
- Set 10/100M as default for Ethernet configuration
9. WiFi
- Fix auto switch to other SSID when select button is pressed (Bug #5000046)
Zo te zien dus wel een aardig uitgebreide firmwareupdate (mocht ook wel :P). Voor de WMV's is vooral deze belangrijk:
- patch for WMAPro bitstream (Sigma patch)
Bestanden met de audio als WMAPro gecodeerd werden niet gedecodeerd of gewoon doorgegeven aan de versterker. Anyway, ik blijf ook ongeduldig afwachten

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
Wie van jullie maakt op dit moment gebruik van WiFi en op welke manier ? (gezien de firmware zouden er al werkende wifi adapters moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 15:59
- Set 10/100M as default for Ethernet configuration
Zo te zien is de 1Gb verbinding nog niet helemaal vlekkeloos met deze nieuwe firmware.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Renkie schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 08:06:
Wie van jullie maakt op dit moment gebruik van WiFi en op welke manier ? (gezien de firmware zouden er al werkende wifi adapters moeten zijn?
Ik wacht ook liever tot de wifi uitvoering gemeengoed wordt en wat mensen zijn die aan kunnen geven of het goed werkt. Waar ik dat ding wel zetten heb ik niet echt de mogelijkheid tot het trekken van kabels..

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

MrFl0ppY schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 08:44:
[...]

Zo te zien is de 1Gb verbinding nog niet helemaal vlekkeloos met deze nieuwe firmware.
Was ook al eerder gezegd door Syabas, de nieuwe firmware zou een tussenoplossing bieden door 100mbit instelbaar te maken zodat ze meer tijd hebben om het gigabit-probleem te onderzoeken en op te lossen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:46

rally

Deyterra Consultancy

Welke vorige week vrijdag beschikbaar zou zijn, toen maandag, en nu is het donderdag :P

Ik hoop dat ze de nieuwe firmware nog dit weekend beschikbaar hebben, want door die drie nasty bugs (Gigabit bug, WMV bug en de SMB bug) kan ik mijn C-200 niet gebruiken :(

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geduld is de beste raad die ik je nu kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

rally schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:09:
Welke vorige week vrijdag beschikbaar zou zijn, toen maandag, en nu is het donderdag :P
Hij zou misschien afgelopen vrijdag beschikbaar zijn, da's toch heel iets anders :)
Ik hoop dat ze de nieuwe firmware nog dit weekend beschikbaar hebben, want door die drie nasty bugs (Gigabit bug, WMV bug en de SMB bug) kan ik mijn C-200 niet gebruiken :(
Mijn voornaamste problemen zijn de gigabit bug en de "haperende audio"-bug. Als ik digitaal stream via de optische uitgang krijg ik haperend geluid. Het geluid via de TV zelf laten lopen (normaal stereo dus) is dus geen probleem, maar digitale output wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Thanks BlizzarD! :D

Heeft iemand trouwens ook het probleem dat het beeld weleens ongeveer 1 seconde op zwart springt tussen de film door en daarna weer vrolijk doorgaat? Het gebeurt maar heel soms, maar het is wel vreemd daar mijn A110 daar nooit last van heeft gehad.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinky01
Sp33dFr34k schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:18:

Heeft iemand trouwens ook het probleem dat het beeld weleens ongeveer 1 seconde op zwart springt tussen de film door en daarna weer vrolijk doorgaat? Het gebeurt maar heel soms, maar het is wel vreemd daar mijn A110 daar nooit last van heeft gehad.
Dit is mij ook een aantal keer opgevallen. Weet niet meer bij wat voor soort bestand het was. Het leek er op dat de screensaver werd gestart maar meteen weer werd gestopt en het afspelen van het videobestand daarna gewoon door liep. Dit gebeurde tijdens het afspelen toen een aantal keer en voor mijn gevoel steeds met een vast interval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te denken om zoon ding aan te schaffen maar zal ik dit allemaal zo lees kan ik mss beter ff wachten. Aangezien SMB nog niet goed werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online
De nieuwe firmware is er!

Per direct te downloaden, zie: http://www.networkedmedia...9331&pid=265728#pid265728

:D

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Thanks! :D

Ben hem nu aan het downloaden en ga hem straks proberen! WHOOHOOO! :)

(zoals jullie zien heb ik hier hele hoge verwachtingen van :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Yeah thanks, downloading now! *crosses fingers* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaak
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-04 12:44
Downloading.....

Nog even een reactie gekregen van Informatique ivm de sticker:

Geachte heer Me,

Het plaatsen van een uitbreiding aan de voorkant van het apparaat (3,5 inch bay) is geen probleem. Als u een intern apparaat (2,5 inch) wil plaatsen dan zal de garantie komen te vervallen als u het product opent.

Met vriendelijke groet,

Informatique computers en componenten BV

Ik geloof dat we even niet akkoord gaan 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Oretet schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:32:
Downloading.....

Geachte heer Me,

Het plaatsen van een uitbreiding aan de voorkant van het apparaat (3,5 inch bay) is geen probleem. Als u een intern apparaat (2,5 inch) wil plaatsen dan zal de garantie komen te vervallen als u het product opent.

Met vriendelijke groet,

Wat een beleid is dit toch zeg. Ik zou de kwestie best wel 's bij het lokale advocatencollectief willen voorleggen, maar ja ik zit tijdens hun gratis spreekuur altijd hier op m'n werk...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Nog steeds geen geluid in WMV's... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online
Sp33dFr34k schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:43:
Idd.. nu ik het ook zo lees "- patch for WMAPro bitstream". Is bitstream niet digitaal? Dus dat het wel zou werken qua doorgeven aan de versterker maar niet decoderen?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaak
Nog steeds geen ontertites bij somminge .m2TS wordt er niet echt wijzer van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Laatst online: 10-09-2022
Baluh....maar gelukkig heb ik er niet zo veel (geen eigenlijk ;) )
En hoe zit het met subtitle sync: kan je in een m2ts / mkv nu doorspringen terwijl de subs correct blijven lopen?

En kan je subs nu eindelijk aanzetten bij een DVD (ISO / VIDEO_TS) zonder menu, maar met wel 1 subtitle track?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Gmbllll :(
Ik heb dus wel een hoop (720p/1080p) WMV's. Vanavond ga ik wel even kijken en anders staat de HDX 1000 in 60 seconden weer terug.

Helaas is dit de "prijs" van leading edge :(

Edit: Ik krijg "Wrong Kernel Version" bij de update :(

[ Voor 13% gewijzigd door rally op 08-10-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Mijn C200 meldt via de on-line update dat er geen update is. Deze is zeker nog niet online uitgezet en alleen via USB-stick te regelen neem ik aan?

-- Edit: had even vermeld dat het om een bèta-firmware gaat, die alleen via het forum te verkrijgen is. Ik ga zelf iig niet bezig met bèta-firmwares, beter om op een final te wachten.

[ Voor 38% gewijzigd door Wildfire op 08-10-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online
Wildfire schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:10:
Mijn C200 meldt via de on-line update dat er geen update is. Deze is zeker nog niet online uitgezet en alleen via USB-stick te regelen neem ik aan?

-- Edit: had even vermeld dat het om een bèta-firmware gaat, die alleen via het forum te verkrijgen is. Ik ga zelf iig niet bezig met bèta-firmwares, beter om op een final te wachten.
Is nog niet online verkrijgbaar idd.

En je denkt dat de firmware die je nu hebt niet beta is? Interesting..

Anyway, de huidige firmware vind ik wel een stuk stabieler geworden t.o.v. de vorige. Mijn C-200 liep altijd vast als ik verschillende ISO's achter elkaar probeerde te kijken, nu niet meer :) Autosync framerate werkt ook prima.

[ Voor 17% gewijzigd door BlizzarD op 08-10-2009 19:36 ]

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

BlizzarD schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:31:
[...]

Is nog niet online verkrijgbaar idd.

En je denkt dat de firmware die je nu hebt niet beta is? Interesting..
Hmmm... tsja. Die is meer een après-beta denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Heb de c200 nu een kleine 3 weken, en ben er erg blij mee.
Blu-ray's speelt hij geweldig af, alleen heb ik met de huidige firmware wel het gevoel dat de frame-rate
van dvd's niet helemaal lekker loopt. Me vriendin merkt geen verschil zegt ze, maar ik zie duidelijk dat het niet helemaal loopt zoals het zou moeten. Blu-ray is standaard 24fps, en dat werkt perfect, maar met een andere frame-rate heeft hij moeite heb ik het gevoel. Maar ik zag in de nieuwe firmware notes hier iets over staan.

Heb trouwens een 2.5'' hdd ingebouwd, wel vreemd dat daarmee je garantie vervalt :X
Dit omdat je hem open moet schroeven uiteraard, maar dan moet je dus de zegel op de
achterkant los halen, heel vreemd vind ik dat.

Vraag me trouwens af of ik zonder problemen een 3,5'' Hdd kan toevoegen, dus dat die twee schijven netjes gaan samen werken, of geeft hij dan op de c200 twee schijven aan ?
Ook vraag ik me af de c200 een hdd aankan van 2tb, iemand dit al geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaak
KunDun schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:37:

Vraag me trouwens af of ik zonder problemen een 3,5'' Hdd kan toevoegen, dus dat die twee schijven netjes gaan samen werken, of geeft hij dan op de c200 twee schijven aan ?
Ook vraag ik me af de c200 een hdd aankan van 2tb, iemand dit al geprobeerd ?
Je kan zonder problemen een extra 3,5" toevoegen, 2 TB werkt ook zonder problemen. Er zijn er zelfs die 2 3,5" van 2tb geplaatst hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Oretet schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:52:
[...]

Je kan zonder problemen een extra 3,5" toevoegen, 2 TB werkt ook zonder problemen. Er zijn er zelfs die 2 3,5" van 2tb geplaatst hebben :P
2 x 3,5" hoe krijgen ze dat voor elkaar dan ?
Heb alleen maar een "bay" kunnen vinden voor de 2,5" en uiteraard de 3',5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaak
KunDun schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:08:
[...]

2 x 3,5" hoe krijgen ze dat voor elkaar dan ?
Heb alleen maar een "bay" kunnen vinden voor de 2,5" en uiteraard de 3',5"
Deze is met Blue Ray + 3,5" maar er is ook ergens een draadje met 2x 2tb

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_7XCG-or9YQA/SsEMCsDGTmI/AAAAAAAAAwQ/vgR8lC3PQqM/s912/Afbeelding%20069.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door vaak op 08-10-2009 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Bedankt voor de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-08 22:14
Ik ben me ook aan het orienteren voor een mediaspeler.
Verbeter me me maar als ik fout zit........ je betaalt voor de popcorn hour c-200 veel geld.
Hij wordt uitgeleverd, en ik lees veel problemen terug... misschien teveel bugs ?

Voor mij als newbie op het media front niet echt geruststellend. uiteraard wel fijn om zaken terug te lezen en me daar in te verdiepen.
Uiteraard snap ik dat problemen en klachten en andere herrie eerder worden gepost dan een opmerking als een top product.
Voor mezelf kan ik helemaal opnieuw beginnen met het zoeken voor een mediaplayer, alles vergelijken en me er verder in verdiepen (heb geen haast), maar vertrouwen in de popcorn hour... tja op dit moment niet echt.

Uiteraard heb ik andere comments op andere sites ( ook engelstalig...) gelezen, en 70% komt toch wel overeen, misschien toch op dit moment te High tech ?? en teveel bugs ??

Kan dit in updates rechtgetrokken worden ? , of komt er een misschien een tweede uitvoering/ goede versie met minder problemen

( die andere sites gegoogled...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Veel problemen zullen nog worden opgelost door komende firmware updates, aldus de fabrikant. Dat er nu nog zoveel problemen zijn komt omdat er nog geen final firmware uit is, de huidige firmwares (met vandaag dus 2) zijn beide beta's en dus eigenlijk nog niet marktvolwaardig om het zo maar te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-08 22:14
Sp33dFr34k schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:37:
Veel problemen zullen nog worden opgelost door komende firmware updates, aldus de fabrikant. Dat er nu nog zoveel problemen zijn komt omdat er nog geen final firmware uit is, de huidige firmwares (met vandaag dus 2) zijn beide beta's en dus eigenlijk nog niet marktvolwaardig om het zo maar te noemen.
Oke bedankt voor de uitleg !

Maar versterkt absoluut niet mijn vertrouwen in het product.... de vorige versies, kan ik genoeg over terug lezen, zaken die men miste of verbeterd mochten worden.....

Gooi je je naam toch te grabbel ? :? Maar goed ik heb de tijd........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online
baasandre schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:44:
[...]

Oke bedankt voor de uitleg !

Maar versterkt absoluut niet mijn vertrouwen in het product.... de vorige versies, kan ik genoeg over terug lezen, zaken die men miste of verbeterd mochten worden.....

Gooi je je naam toch te grabbel ? :? Maar goed ik heb de tijd........
Iemand moet me verbeteren als ik het fout heb, maar volgens mij is geen enkele mediaspeler geheel 'foutloos'. Neemt niet weg dat de C-200 inderdaad nog veel fouten/verbeterpunten bevat maar Syabas (maker van Popcorn Hour) is, kijkend naar de A-100 en A-110, toch wel een betrouwbaar bedrijf als het gaat om firmware updates.

Ik denk dat dit apparaat veel in zijn mars zou kunnen hebben, enkel dat het inderdaad te vroeg in de markt is gezet (welliswaar gelukkig in een klein aantal). Ik heb de nieuwe firmware vandaag gedownload en getest, waarbij ik moet zeggen dat ik hem al veel stabieler vind werken. Soms bleef hij gewoon halverwege een film hangen en moest ik hem handmatig aan en uit zetten en schakelen tussen ISO's ging ook niet zonder problemen maar nu (zover ik heb kunnen testen) gaat dit allemaal goed. Neemt niet weg dat er nog hard gewerkt moet worden om het verder uit te breiden.

Ik las op het forum dat rond eind oktober de 2e batch C-200's uit zou moeten komen, laten we hopen dat rond diezelfde tijd de eerste 'final' firmware dan ook het licht mag zien :)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:32

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Jep dat heb ik ook. Sommige films gebeurd dit echter niet, sommige wel 5 tot 10 keer per film, heel irritant.

Tot nu toe heb ik spijt van mijn aanschaf. Dingen die echt vervelend zijn:

- Geen werkende WMAPRO audio
- Beeld wat af en toe op zwart gaat
- Netwerk share problemen
- Slechte ondersteuning van ISO's: soms speelt de C200 een ISO wel af, paar dagen later opeens niet meer, exact dezelfde ISO geprobeerd uiteraard.

Ik hoop dat voor het einde van het jaar met firmware releases een hoop problemen opgelost worden, maar nu geniet ik er nog niet echt van. Ik vind het persoonlijk ook niks dat ze een 10/100 mbit default maken in een nieuwe firmware release omdat ze 1Gbit niet werkend krijgen. Dan los je niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Oretet schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:32:
Downloading.....

Geachte heer Me,

Met vriendelijke groet,

offtopic:
[rant]Jij misschien niet maar daar heeft informatique kennende kompleet maling aan. Ik zou dit ding daar nooit van zijn levensdagen gekocht hebben..[/rant]

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 11:00 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Daar heb ik dus wel eens last van op mijn A110. Gebeurt "maar" 1x per film ofzo maar toch

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaak
shades schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 07:50:
[...]

offtopic:
[rant]Jij misschien niet maar daar heeft informatique kennende kompleet maling aan. Ik zou dit ding daar nooit van zijn levensdagen gekocht hebben..[/rant]
Tja achteraf.... Moet zeggen ze konden hem wel echt snel leveren :)

Ze zijn het nu hogerop aan het uitzoeken ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 12:33
zie ik nou dat hij bij Norrod gewoon wel nog op voorraad is? ik dacht dat de eerste batch volledig uitverkocht was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

We Are Borg schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 07:46:

[...]

Ik vind het persoonlijk ook niks dat ze een 10/100 mbit default maken in een nieuwe firmware release omdat ze 1Gbit niet werkend krijgen. Dan los je niks op.
Dat is een tijdelijke workaround omdat ze met het 1 gigabit probleem bezig zijn. Ze hadden al duidelijk aangegeven dat de komende firmware een 10/100 mbit optie zou krijgen zodat mensen met een 1 gigabit verbinding iig weer konden netwerken totdat het 1 gigabit probleem is verholpen. Anders zouden ze wellicht nog weken moeten wachten op een firmware waarin het gefixed is, voor diegenen met het probleem is er nu iig een optie om tijdelijk op 100mbit te werken zodat ze iig dingen kunnen overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Wildfire schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:31:
[...]

Dat is een tijdelijke workaround omdat ze met het 1 gigabit probleem bezig zijn. Ze hadden al duidelijk aangegeven dat de komende firmware een 10/100 mbit optie zou krijgen zodat mensen met een 1 gigabit verbinding iig weer konden netwerken totdat het 1 gigabit probleem is verholpen. Anders zouden ze wellicht nog weken moeten wachten op een firmware waarin het gefixed is, voor diegenen met het probleem is er nu iig een optie om tijdelijk op 100mbit te werken zodat ze iig dingen kunnen overzetten.
Jep :)

Woensdag besteld en net binnen.... Wordt weer een leuk weekend.

Voor de mensen die het interessant vinden: Geen garantiesticker

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 09-10-2009 13:05 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shades schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 07:50:
[...]

offtopic:
Helaas wist niemand van tevoren dat ze met deze crappy stickers aan de gang zouden gaan.
De importeur Divxplayer.nl en dus leverancier van alle overige webshops is behoorlijk angstig wat betreft eventuele schade claims. Wel de lusten en niet de lasten, komt ze in dit geval zeer goed uit maar is tevens het toonbeeld van een zeer slechte en arrogante importeur.

Nogmaals, laat divxplayer.nl resoluut links liggen en ga in gesprek met een dealer die er eventueel hetzelfde over denkt als ons. Wellicht dat die een oogje kan dicht knijpen als het om die zegel gaat. Hoe zij het verder oplossen mocht je helaas gebruikt moeten maken van je garantie is dan niet jouw probleem.
De gemiddelde tweaker komt via dit soort fora in contact met dit soort mediaspelers. Je mag er dan stiekum toch van uit gaan dat een 2.5" hdd plaatsen geen probleem moet vormen?

Helaas zit ik aan divxplayer.crap vast, maar hoop eigelijk dat een andere dealer eventueel tegen betaling de garantie van mijn unit over wil nemen. It`s worth a shot.

Ondanks dit, en de lopende issues met firmwares en bugs, blijft het een mooi apparaat wat ons zeker in de toekomst een hoop plezier zal gaan beleven. Denk alleen goed na waar je hem gaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Heeft iemand anders ook het probleem met : "Wrong Kernel Version" bij het updaten naar de 1007 update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-08 22:15
Pusherman_ schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:10:
zie ik nou dat hij bij Norrod gewoon wel nog op voorraad is? ik dacht dat de eerste batch volledig uitverkocht was...
Yep, woensdag een besteld, donderdag in huis zonder garantiezegel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oretet schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:52:
[...]

Nu had ik er een 2tb wd schijf via de frontbay erin gehangen maar deze werkte voor geen meter. De combi in mijn geval was geen goede. De c-200 werd er erg traag van en opstarten van films was helemaal een drama. Heb hem een extern huisje gegeven en als usb doet hij het perfect. Heb er zelf nu een 500gb voorin zitten, helaal wel een 3.5"... je weet wel... die zegel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Ok, mijn update probleem is opgelost. Ik heb even de laatste firmware van Popcorn Hour opgehaald en deze opnieuw geflashed (eerst de stepstone en daarna de 0904 firmware).
Nu doet hij het wel.

Performance is nu aanzienlijk beter (dat gigabit niet werkt is voor mij niet heel relevant, want 100MBit is prima voor al mijn HD materiaal).

Dat WMV geen geluid heeft is wel "redelijk" (lees: Zwaar) irritant, maar dit is al een aanzienlijke verbetering t.o.v. de 0904 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinky01
Mijn C200, zonder problemen, voorzien van de nieuwe firmware. Valt mij meteen op dat de afstandsbediening beter reageert. Hiervoor kwam het wel eens voor dat je 2 x op een knopje moest drukken maar nu reageert hij meteen.

Verder scrolt hij lekkerder door de menu's heen.

Ondanks dat er nog bugs verholpen moeten worden is het een geweldig apparaat. Kijk al weer uit naar de volgende update.

Weet iemand of de screensaver aan te passen is, die bloemen beginnen een beetje te vervelen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Dinky01 op 10-10-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe gaat het met streamen?
Dinky01 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:44:
[...]

Mijn C200, zonder problemen, voorzien van de nieuwe firmware. Valt mij meteen op dat de afstandsbediening beter reageert. Hiervoor kwam het wel eens voor dat je 2 x op een knopje moest drukken maar nu reageert hij meteen.

Verder scrolt hij lekkerder door de menu's heen.

Ondanks dat er nog bugs verholpen moeten worden is het een geweldig apparaat. Kijk al weer uit naar de volgende update.

Weet iemand of de screensaver aan te passen is, die bloemen beginnen een beetje te vervelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Even een crosspost;

Misschien niet echt een topic voor deze vraag, maar ongetwijfeld iemand die het antwoord weet.
Wij hebben een HD-Ready tv. Die dus, 1080i zou moeten aankunnen. Kun je via een mediaplayer wel 1080p films afspelen op deze tv? Ik ga er dan vanuit dat de televisie 1080i kan weergeven via hdmi, waardoor de mediaplayer dus zonder problemen de film kan weergeven.

Of gaat dat niet werken en kan je er alleen 720p films mee af spelen?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

yorkick schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:25:
Even een crosspost;

Misschien niet echt een topic voor deze vraag, maar ongetwijfeld iemand die het antwoord weet.
Wij hebben een HD-Ready tv. Die dus, 1080i zou moeten aankunnen. Kun je via een mediaplayer wel 1080p films afspelen op deze tv? Ik ga er dan vanuit dat de televisie 1080i kan weergeven via hdmi, waardoor de mediaplayer dus zonder problemen de film kan weergeven.

Of gaat dat niet werken en kan je er alleen 720p films mee af spelen?
In het kort; yep, dat werkt gewoon, doe hier hetzelfde op een hd-ready tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Hmmm, ik kon opeens een DVD van Monk niet afspelen. Melding "Bad region", terwijl ik een tijd terug regio 2 had ingesteld op de C200 en er daarna ook al een Monk DVD op heb afgespeeld.

Het lijkt er dus op dat de C200 z'n DVD regio instelling zomaar opeens kwijt was. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinky01
Zojuist met de nieuwe firmware even wat dvd's geprobeerd af te spelen. Als ik via de afstandsbediening op audio of subtitle druk verschijnt er een driehoekje met uitroepteken op het scherm alsof deze optie niet beschikbaar is. Kan dus niets wijzigen...

-Edit-

Zojuist gereset naar de fabrieksinstellingen, herstart en de firmware opnieuw ingeladen. Helaas zonder resultaat. Ik kan met de afstandsbediening het geluid en de ondertiteling niet aanzetten of aanpassen. Als ik in het menu van de DVD het geluid of de ondertiteling aanpas verschijnt de ondertiteling wel. Dit probleem deed zich met de vorige firmware bij mij niet voor.

Als ik via het menu de nederlandse ondertiteling heb gekozen werkt daarna de knop subtitle op de afstandsbediening wel.

Hebben meer mensen dit proleem?

-Edit-

Probleem lijkt te zijn opgelost. Heb wat op en neer zitten schakelen tussen de verschillende talen en nu zijn de opties ineens wel beschikbaar.

[ Voor 71% gewijzigd door Dinky01 op 10-10-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.C
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-08 22:25

T.C

Eindelijk heb ik ook een eigen C-200
Geweldig apparaat, en kan best veel formaten aan zowel video als audio.
Helaas heb ik het nog niet voor elkaar gekregen om FLAC's af te spelen, zijn er mensen die dit wel voor elkaar gekregen hebben?
Ik maak gebruik van de nieuwe firmware.

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 11-09 13:22
Kreeg net antwoord van HDsupplies op de vraag of zij ook verzegelen. Antwoord is nee (blijkt ook op de website te staan), dus mijn bestelling daar blijft ook staan :)

Wij zijn juist 1 van de leveranciers die de Popcorn Hour niet verzegelen! Dit staat tevens in onze productomschrijving.
We vinden het zelf ook echt onbegrijpelijk dat dit gebeurt, de C-200 is juist een apparaat wat hardwarematig uit te breiden is!

"HD Supplies begrijpt dat de Popcorn Hour C-200 een apparaat is wat hardwarematig uit te breiden is. Wij leveren de C-200 dus ook standaard zonder garantie zegel. Zodoende behoud u uw volledige 24 maanden garantie, ook na het plaatsen van een interne 2.5" harde schijf en/of Blu-rayschijfstation."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online
T.C schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:33:
Eindelijk heb ik ook een eigen C-200
Geweldig apparaat, en kan best veel formaten aan zowel video als audio.
Helaas heb ik het nog niet voor elkaar gekregen om FLAC's af te spelen, zijn er mensen die dit wel voor elkaar gekregen hebben?
Ik maak gebruik van de nieuwe firmware.
Kijk eens op het A4-tje wat je bij je C-200 hebt gehad

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
Ik speelde gisteren een mp3 af vanuit een folder waarin meerdere mp3s stonden, ik zou verwachten dat je dan een vorige / volgend nummer kan kiezen, maar dat leek niet te kunnen

Idem met een complete map mp3s, kan ik niet gewoon een map afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinky01
Renkie schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:43:
Ik speelde gisteren een mp3 af vanuit een folder waarin meerdere mp3s stonden, ik zou verwachten dat je dan een vorige / volgend nummer kan kiezen, maar dat leek niet te kunnen

Idem met een complete map mp3s, kan ik niet gewoon een map afspelen?
Ja, dat gaat. Je moet in de map gaan staan waar de MP3's in staan en vervolgens op play drukken. Alle MP3's die in die map staan worden dan achter elkaar afgespeeld. Als je een MP3 start met de enter knop op de afstandsbediening speelt de C200 alleen dat MP3 bestand af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sundace schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:35:
Kreeg net antwoord van HDsupplies op de vraag of zij ook verzegelen. Antwoord is nee (blijkt ook op de website te staan), dus mijn bestelling daar blijft ook staan :)

Wij zijn juist 1 van de leveranciers die de Popcorn Hour niet verzegelen! Dit staat tevens in onze productomschrijving.
We vinden het zelf ook echt onbegrijpelijk dat dit gebeurt, de C-200 is juist een apparaat wat hardwarematig uit te breiden is!

"HD Supplies begrijpt dat de Popcorn Hour C-200 een apparaat is wat hardwarematig uit te breiden is. Wij leveren de C-200 dus ook standaard zonder garantie zegel. Zodoende behoud u uw volledige 24 maanden garantie, ook na het plaatsen van een interne 2.5" harde schijf en/of Blu-rayschijfstation."
Dat zijn goede berichten! Lekker bij deze zaak bestellen en de verzegelaars links laten liggen.
Misschien een idee om mijn huidige unit te verkopen en een ander exemplaar bemachtigen zonder zegel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik ben zojuist gebeld door ConsuWijzer nav mijn vraag betreffende het zelf uitbreiden van de C-200 en het vervallen van de garantie.

Op zich is het verzegelen iets wat in de koopovereenkomst tussen klant en winkel kan worden bepaald (zouden diegenen met een zegel willen nakijken of zoiets ergens staat vermeld!), maar het doet niets af van het recht op een deugdelijk product. Als er eens iets is vervalt je garantie niet indien het probleem niet aantoonbaar door de klant zelf is veroorzaakt. Daarnaast is er ook sprake van non-conformiteit binnen de koopovereenkomst als daarin nergens is gerept over de verzegeling.

Ik zou iedereen met een verzegelde C-200 willen vragen zich bij ConsuWijzer te melden. Ze gaven aan dat als er meer klachten komen dat het dan wellicht mogelijk is voor de toezichthouder om hier werk van te gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net na jou via de mail consuwijzer op de hoogte gebracht, echter nog niets van vernomen.
Ook aan de zijde van mijn DAS blijft het stil. Wellicht even wakker schudden weer.

Op de site van divxplayer.nl staat niets wat betrekking heeft met de zegel. Ik ga nu de factuur eens bekijken.
Op de bon staat ook geen vermelding van een zegel en in de algemene leveringsvoorwaarden staat ook niets waaruit blijkt dat er sprake is van verzegeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

De ConsuWijzer ontvangt naast onze mailtjes nog veel meer meldingen, bij mij duurde het ruim een week voordat ik een reactie kreeg. Het kan dus best zijn dat je voorlopig even niets hoort, maar iig klaag wel over het hele zegel-gedoe bij ConsuWijzer, hoe meer er klagen hoe meer kans dat de consumentenauthoriteit uiteindelijk kan worden ingeschakeld door ConsuWijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal inderdaad vast niet de enige zijn met een vraag/opmerking richting ConsuWijzer :-)

Nu doet mij afstandsbediening het minder goed als voorheen, waarschijnlijk komt dit omdat het antenne gedeelte bij aanvang nogal losjes zat en doordraaiden bij het plaatsen van het antenne stukje. De afstandsbediening doet het nu nog van heel dichtbij. Normaal is het even de kap open en de boel van binnenuit even vastdraaien, maar nu ben ik genoodzaakt om divx te mailen en het apparaat op te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Wat is de maximale download snelheid die dit apparaat aan kan met newsgroepen?
haalt hij de 30mbit van mijn internet wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinky01
Brimme schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:15:
Wat is de maximale download snelheid die dit apparaat aan kan met newsgroepen?
haalt hij de 30mbit van mijn internet wel?
30Mbit weet ik niet maar 20Mbit is geen probleem, die snelheid heb ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
ok, chill, las ergens dat het maar met 500kbps ging maar dat is dan gelukkig niet waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Ik heb zelf 50 mbit en heb al snelheden van 4+ MB/s voorbij zien komen.
Dit is uiteraard niet het maximale wat ik met mijn computer haal maar voor mij iig snel zat.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn C200 opgehaald, bij het postkantoor.
Bij NoRRoD besteld, en ook hier zonder sticker..... thumbs-up voor NoRRoD!

Van de week er mee aan de slag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:20:
Vandaag mijn C200 opgehaald, bij het postkantoor.
Bij NoRRoD besteld, en ook hier zonder sticker..... thumbs-up voor NoRRoD!

Van de week er mee aan de slag....
Alleen staat er bij Norrod nergens dat er 2 jaar garantie gegeven wordt. Ik denk dat Norrod ze niet van de NL importeur heeft, die als extra het 2e jaar garantie geeft. Dus met of zonder sticker maakt niet uit, er zit maar 1 jaar fabrieksgarantie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:17
wrcveen schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:17:
[...]

Alleen staat er bij Norrod nergens dat er 2 jaar garantie gegeven wordt. Ik denk dat Norrod ze niet van de NL importeur heeft, die als extra het 2e jaar garantie geeft. Dus met of zonder sticker maakt niet uit, er zit maar 1 jaar fabrieksgarantie op.
Nou en... Je krijgt gewoon 2 jaar garantie van Norrod. Je doet zaken met hen dus zij moeten garantie geven.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
winwiz schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:06:
[...]

Nou en... Je krijgt gewoon 2 jaar garantie van Norrod. Je doet zaken met hen dus zij moeten garantie geven.
Heuh?? WAAR staat er dat je 2 jaar garantie krijgt? Kijk zelfs maar achterop de factuur, artikel 7.1 > één jaar garantie!

De nederlandse importeur geeft een tweede jaar garantie, maar de C-200 die door hun zijn geleverd hebben dus een zegel. Die van Norrod heeft dat niet, dus waarschijnlijk geen NL import > dus 1 jaar garantie.

[ Voor 23% gewijzigd door wrcveen op 14-10-2009 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
Volgens mij stond Norrod eerder wel op de pagina van popcorhour.nl , nu niet meer !
http://www.popcornhour.nl/waar_te_koop/

Zie ook de vage omtrekken van het ex norrod logo bij de stad Groningen.

Even wat anders :
Gisteren wilde ik de C200 van standby halen, het lampje werd wit maar had geen beeld. Reargeerde dan ook niet meer op de knop voorop de C200. Had de avond ervoor 1 film gegeken en verder was de c200 torrent+usenet aan het downloaden.

- Wie heeft dit vaker gehad en wat kan de oorzaak zijn ?
- Klopt het dat ik de C200 dan alleen uit krijg met de knop op de achterkant ? Of is er nog een toetsencombi voor reset ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:44
even een stomme vraag, ben zelf ook sinds enkele dagen in het bezit van een C-200, en zeer tevreden, maar ik krijg het niet voormekaar om dat display in beeld te krijgen met die roterende opties/iconen, volgens mij noemen ze het mediasource.
Moet ik daarvoor iets los installeren, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

remsie schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:12:
even een stomme vraag, ben zelf ook sinds enkele dagen in het bezit van een C-200, en zeer tevreden, maar ik krijg het niet voormekaar om dat display in beeld te krijgen met die roterende opties/iconen, volgens mij noemen ze het mediasource.
Moet ik daarvoor iets los installeren, of zie ik iets over het hoofd?
Druk op je remote eens op 'Source'. Dan krijg je dat roterend/draaiend scherm. Zit gewoon in de default software van de C200 hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:44
Wildfire schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:22:
[...]

Druk op je remote eens op 'Source'. Dan krijg je dat roterend/draaiend scherm. Zit gewoon in de default software van de C200 hoor :)
/edit nvm :) heeft ermee temaken dat ie nog niet via hdmi of component aangesloten is, bij composiet/s-video laat ie niet die interface zien.

[ Voor 48% gewijzigd door remsie op 14-10-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Heb um inmiddels 2 dagen, firmware update gedaan met usb stickje, en dat scheelt al heel wat bugs. Wel vind ik um nog vrij traag met bladeren door de pagina's.
Mij lukt het op dit moment niet om mijn eigen foto's te bekijken en dan met pijltje opzij volgende foto of play een slideshow te starten.
Dit slideshow start wel met de flickr dienst, maar ook hier is het niet mogelijk om met pijltje opzij naar volgende foto te gaan.
Voor de rest nog niet veel kunnen testen, harde schijf en bluray speler zijn onderweg..

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij speelt toch DivX af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Laatst online: 20-10-2020
Word niet ondersteund.
In de praktijk werken veel DivX encoded films wel, maar met name diegene die zijn gemaakt met de nieuwste divx codec gaan het hoogstwaarschijnlijk niet doen.
Xvid daarintegen is wel volledig ondersteund omdat die zich netjes aan de MPEG4 standaard houd, DivX helaas niet.
DivX v3 en v4 gaan het wel doen (heb er een paar van), vanaf v5 gaat het problematisch worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:32

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Renkie schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 08:15:
Volgens mij stond Norrod eerder wel op de pagina van popcorhour.nl , nu niet meer !
http://www.popcornhour.nl/waar_te_koop/

Zie ook de vage omtrekken van het ex norrod logo bij de stad Groningen.

Even wat anders :
Gisteren wilde ik de C200 van standby halen, het lampje werd wit maar had geen beeld. Reargeerde dan ook niet meer op de knop voorop de C200. Had de avond ervoor 1 film gegeken en verder was de c200 torrent+usenet aan het downloaden.

- Wie heeft dit vaker gehad en wat kan de oorzaak zijn ?
- Klopt het dat ik de C200 dan alleen uit krijg met de knop op de achterkant ? Of is er nog een toetsencombi voor reset ?
Ook meerdere malen al gehad, ook de oplossing toegepast van de knop op de achterkant.....Weer een duidelijke bug :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:22:
[...]

Ook meerdere malen al gehad, ook de oplossing toegepast van de knop op de achterkant.....Weer een duidelijke bug :X
Ook al eens een reset poging ondernomen dmv de power knop aan de voorkant gelijkertijd in te drukken met de select/play knop, ook aan de voorkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:42:
[...]

Ook al eens een reset poging ondernomen dmv de power knop aan de voorkant gelijkertijd in te drukken met de select/play knop, ook aan de voorkant?
Kijk dat is een goede tip, zal ik onthouden en proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al meer people die een 3,5" schijf i.c.m een BD-drive hebben geinstalleerd?
Allemaal de oplossing van het beugeltje aan de drive zodat de HD zweeft gebruikt?

Ik ga het op de manier proberen met het beugeltje.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:54:
Zijn er al meer people die een 3,5" schijf i.c.m een BD-drive hebben geinstalleerd?
Allemaal de oplossing van het beugeltje aan de drive zodat de HD zweeft gebruikt?

Ik ga het op de manier proberen met het beugeltje.......
Ik ga het ook zo proberen, harde schijf en drive staan in bestelling dus nog ff geduld :)

Hier zijn ze bezig om uitzending gemist & rtl gemist op de c-200 aan het werk te krijgen, http://networkedmediatank...hread.php?tid=2824&page=7

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 09:37
Ik ben serieus aan het overwegen om mijn huidige Popcorn A-110 te verkopen om de nieuwe C-200 aan te schaffen. Een van mijn grootste ergernissen van de A-110 is de snelheid waarmee hij de gedownloadde files controleert (par) en uitpakt (rar).

Merken jullie duidelijke verbeteringen bij de C-200 op dat gebied ten opzichte van de A-110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FRoSTy schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:46[/message]:
[...]

Ik ga het ook zo proberen, harde schijf en drive staan in bestelling dus nog ff geduld :)
Ik heb ze vandaag binnen gekregen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:33:
[...]

Ik heb ze vandaag binnen gekregen! :P
nice! maak je wat foto's hoe je alles erin hebt gezet? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renkie schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:43:
[...]

Kijk dat is een goede tip, zal ik onthouden en proberen.
Je kan ook nog de power knop aan de voorkant of de power knop op de remote 4 seconden ingedrukt houden. Hij gaat dan knipperen en gaat over van wit naar rood. Dit moet je eigelijk doen voordat je de knop op de achterkant gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worra schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:27:
Ik ben serieus aan het overwegen om mijn huidige Popcorn A-110 te verkopen om de nieuwe C-200 aan te schaffen. Een van mijn grootste ergernissen van de A-110 is de snelheid waarmee hij de gedownloadde files controleert (par) en uitpakt (rar).

Merken jullie duidelijke verbeteringen bij de C-200 op dat gebied ten opzichte van de A-110
Ik zou graag ook nog wat ervaringen willen mbt repareren en unrarren.
Met name of de speler dat kunstje kan klaarspelen met een blu ray van 30 GB binnen 1 nacht. :)
Of dat daarvoor toch een pc nodig blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Worra schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:27:
Nou, vooral de snelheid eigenlijk. Mijn a110 slikt op het moment meer door de crappy fw van de c200.

Verder natuurlijk het rf signaal, dat is wel fijn. Verder niet echt pluspunten tegengekomen, parren en unrarren heb ik een server voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
Het schijnt dat je via een knop aan de binnenkant het contrast kunt aanpassen van de LCD, heeft iemand hier dat al getest ? Kun je dan bv ook ipv blauwe achtergrond / witte letters een situatie krijgen dat je witte letters op een zwarte achtergrond hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Laatst online: 17-07 09:37
Sp33dFr34k schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:09:
[...]

Nou, vooral de snelheid eigenlijk. Mijn a110 slikt op het moment meer door de crappy fw van de c200.

Verder natuurlijk het rf signaal, dat is wel fijn. Verder niet echt pluspunten tegengekomen, parren en unrarren heb ik een server voor...
Ik bedoel meer verbeteringen qua snelheid op het gebied van parren en rarren na het downloaden van films.

[ Voor 12% gewijzigd door Worra op 19-10-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Op welke video-output zetten jullie de PCH bij M2TS en MKV containers van 1080p blurays? Als ik hem op Auto zet (bij de A-110) dan pakt hij max 720p en heb ik last van judder. Maar er zijn zoveel andere hertz mogelijkheden dat ik het echt niet meer weet.

De tv 42PX80 kan 1080P blurays wel gewoon zonder judder afspelen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• famod
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 17:11
Hoewel de garantiesticker/seal gate nu een beetje lijkt te zijn overgewaaid, lijkt het mij handige informatie voor bijvoorbeeld in de TS welke leveranciers wél en welke niet gebruikmaken van de stickers. De keuze voor ofwel je garantie ofwel gebruikmaken van de volledige technische mogelijkheden van het apparaat is er m.i. een die iedere geinteresseerde voor zichzelf moet maken, maar ook van op de hoogte moet zijn.
Is er trouwens al iets bekend over de specificaties van de nieuwe batch C200's? Bevatten die al de beta-firmware?

[ Voor 12% gewijzigd door famod op 19-10-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinky01
famod schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:59:
Hoewel de garantiesticker/seal gate nu een beetje lijkt te zijn overgewaaid, lijkt het mij handige informatie voor bijvoorbeeld in de TS welke leveranciers wél en welke niet gebruikmaken van de stickers.
Heb hier ook al aangegeven dat dit zeker vermeld moet worden in de TS, al dan niet met namen van leveranciers er bij, zodat toekomstige kopers hier rekening mee kunnen houden.

Het lijkt dan nu een beetje overgewaaid maar wacht maar tot de volgende batch uitgeleverd gaat worden. Gaat hier nog veel meer over geschreven worden door kopers die ook aangenaam verrast worden als ze met hun nieuwe C200 en hdd en/of BD-speler thuis komen...

[ Voor 3% gewijzigd door Dinky01 op 19-10-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Laatst online: 17-03 21:28
Hoi,

Vandaag nieuwe firmware gedownload. Had problemen met ondertitels. Probleem is helaas nog niet opgelost. Hebben meer mensen problemen met de ondertitels? Gek word ik er van... Bij sommigen geen probleem maar sommige films lukt het gewoon niet, nadeel is dat ik ook geen menu heb bij die films ;-) dus daar kan ik ze ook niet aan zetten. Als ik ze gewoon op een dvd speler af speel zie ik wel ondertitels..
Pagina: 1 ... 5 ... 36 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel voor discussies over het apparaat zelf. Levertijden, prijzen, bestellingen en dat soort randzaken, horen hier niet thuis.