Die zit tegenwoordig verstopt bij de instellingen van NMJv2. Per categorie kan je aangeven wat het standaard uiterlijk is.Verwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:01:
Weet iemand hoe je met de nieuwe software weer het wall uiterlijk kunt laten zien.
Deze huidige standaard indeling vind ik niet prettig op alfabet. Ik wil gewoon alleen paar de covers zien van alle films. Ik kan die optie nergens vinden. Alvast bedankt voor de hulp!
Patrick
Zit ik ook over te denken, hij staat in een kast met verre van optimale ventilatie. Ik ben er alleen ook achter dat mijn diy IR-ontvanger ook niet lekker meer is. Die geeft blijkbaar amper signalen door, waardoor ik waarschijnlijk minder vastlopers heb gehad dan ik dacht, maar het dus achteraf aan m'n IR-ontvanger lag...cobike schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:52:
misschien een tip: deepbass909
Ik had vorig jaar ook last van veel vastlopers met het warme weer.
Ik heb toen fan geplaatst op de cpu daarna was alles weer stabiel.
Punt is alleen, zodra je een IR-ontvanger aangesloten hebt bij het opstarten, werkt de RF-remote niet meer, tot je de C-200 opnieuw opstart zonder IR-ontvanger. Je kan dus ook niet even testen of de andere remote wel werkt...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier