i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Verwijderd
Ik heb sinds een half jaar de volgende speler: LG CH10LS20 Interne blu-Ray dvd-speler/recordermaartend schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:47:
Wie heeft er hier een nieuwer model DVD-drive in zijn PCH-200 zitten dan er op de compatabilty lijst staat?
Ik heb zelf een BD speler, dus die wil ik er niet in hebben, maar ik zoek wel iets om mijn CD's mee af te spelen. Nu zal ik geen CD-drive meer vinden denk ik, maar mogelijk nog wel een DVD-drive. Maar de modellen die in de lijst staan krijg ik net te pakken.
p.s. Zit toch gewoon SATA-150 in?
LG GH24LS50 staat er in de compat-list
LG GH24LS70 staat op de pricewatch. Zou dat dan werken, of kan ik het risico niet lopen?
Ik heb inmiddels met succes 1 blu-Ray disc afgespeeld en een aantal cd's. Erg veel is het dus niet
Is een BD speler, ik verwees naar enkel DVD.Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:46:
[...]
Ik heb sinds een half jaar de volgende speler: LG CH10LS20 Interne blu-Ray dvd-speler/recorder
Ik heb inmiddels met succes 1 blu-Ray disc afgespeeld en een aantal cd's. Erg veel is het dus niet
Maar wel bedankt.
Verwijderd

maartend schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:31:
[...]
Is een BD speler, ik verwees naar enkel DVD.
Maar wel bedankt.
Firemware update gaat niet want de laatste staat er al op.
Met de programma's 3d subtitler en Tsmuxer krijg je t werkend.
Als je tv dan op half SBS staat, dus de beelden naast elkaar, dan heb je aan beide kanten ondertiteling, en als je de tv dan op 3D inschakeld, dan vallen zowel de beelden als de ondertiteling over elkaar heen, en dan heb je wat je wilt hebben, 3d beeld met 1 ondertiteling die netjes in t midden staat.
Hoop dat jullie t ook lukt
gr rene
Sinds vorige week staat er een nieuwe receiver, met ingebouwde HDMI-switch. Hij geeft de menu's e.d. netjes door van de C-200 naar de tv, maar zodra er een video gestart wordt, gaat het beeld op zwart (voor zover ik begreep bij elke video). Zonder receiver werkte het altijd probleemloos.
Zijn setup:
Popcornhour C-200
Denon AVR-1312
Philips sub-HD tv (model/type onbekend).
In de Denon lijkt er niks instelbaar wat hiermee te maken kan hebben. Om het allemaal bovendien wat lastiger te maken, de opstelling staat een goed 60km bij mij vandaan...
Wie kan ons een beetje op weg helpen, want ik weet het niet meer...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
/edit
Exact hetzelfde probleem als wat je beschrijft overigens.
[ Voor 12% gewijzigd door UltraSub op 06-02-2012 14:31 ]
We zaten al een beetje op dat idee, versterkt door dat een vriend (die professionele HDMI installaties ontwerpt) van mij met dezelfde suggestie kwam.UltraSub schreef op maandag 06 februari 2012 @ 14:30:
Probeer eens een andere HDMI kabel. Heb ook dagen vanalles geprobeerd met settings, software upgrades enz. Bleek een HDMI kabel te zijn, die overigens al 2 jaar zonder problemen werkte, en dus ineens de brui er aan had gegegeven. Was ook een PCH C200 met een Philips tv
/edit
Exact hetzelfde probleem als wat je beschrijft overigens.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
NZBget V0.8.0 werkte eerder al niet (opeens: "Cannot connect to NZBGetserver"), ook na herinstallatie van NMT gaf dit geen verbetering.
Misschien is het dus tijd om eens een echte clean install te doen?
Maar hoe? Het NMT forum geeft op iedere zoekactie gigantisch veel hits, op een of andere manier haal ik daar nooit veel zinnige info vanaf.
Iemand die me op weg kan helpen?
Ik wil liefst mijn content behouden (zo'n 1,5 TB video/audio).
Inderdaad... Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat de laatste firmware uitkwam... En om nou te zeggen dat de laatste foutloos is... Ik wil heel graag de NMJ bijv. gebruiken, maar met 1 TB aan media (veel muziek) loop je gewoon keihard tegen beperkingen van het huidige ontwerp aan.buzzbuzz68 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:56:
Werner heeft toch weer een uitspraak gedaan waardoor het erop lijkt dat er binnenkort een nieuwe firmware naar de betatesters gaat. Hmmm... ik ben benieuwd of dat nu de nieuwe GUI zal geven. Het wordt wel een keer tijd.
Sorteren op artiest is onwerkbaar (ik heb honderden unieke artiesten in m'n database) en via album een cd kiezen en dan alles van dezelfde artiest afspelen, gaat weer niet (lijkt me een simpele functie).
[ Voor 14% gewijzigd door deepbass909 op 24-02-2012 11:16 ]
Verwijderd
Nee, er zal eerst nog een firmware update komen met de oude GUI (Gaja? als ik me niet vergis), Daarna komt de nieuwe flash GUI, alleen zal dit nog een tijdje duren omdat er nogal wat problemen bestaan op de C-300 die eerst verholpen moeten zijn.buzzbuzz68 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:56:
ik ben benieuwd of dat nu de nieuwe GUI zal geven.
De reden dat er eerst nog een oude GUI firmware komt is zodat mensen die de nieuwe GUI niks vinden, kunnen downgraden naar de oude. Let wel dat uitzending gemist niet meer werkt op de nieuwe GUI.
Sommige DVD iso doet het wel en de andere weer niet.... erg frustrerend!
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
[ Voor 28% gewijzigd door Vjenne-ICT op 10-03-2012 00:26 ]
Op enter drukken.Vjenne-ICT schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 00:17:
Ik heb hier problemen met het afspelen van DVD iso vanaf mijn NAS. Als ik op play drukt blijft die op en zwart scherm hangen.... Doe ik iets verkeerd?
Sommige DVD iso doet het wel en de andere weer niet.... erg frustrerend!
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Niet op knopje play drukken maar op knopje enter.
Naar mijn weten doe ik dat ook, maar wat maakt het verschil dan PLAY of ENTER?maartend schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:59:
[...]
Niet op knopje play drukken maar op knopje enter.
Zo irritant dat ik heel veel DVD iso niet kan afspelen.
Weet ik veel, maar bij mij werkt play niet goed en enter altijd. Probeer nou maar gewoon.Vjenne-ICT schreef op zondag 11 maart 2012 @ 16:26:
[...]
Naar mijn weten doe ik dat ook, maar wat maakt het verschil dan PLAY of ENTER?
Zo irritant dat ik heel veel DVD iso niet kan afspelen.
Geprobeerd, maar werkt ook niet. Zou het aan de iso liggen, maar met een Xtreamer kan ik ze wel afspelen.maartend schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:39:
[...]
Weet ik veel, maar bij mij werkt play niet goed en enter altijd. Probeer nou maar gewoon.
Oke, dan weet ik het echt niet.Vjenne-ICT schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:31:
[...]
Geprobeerd, maar werkt ook niet. Zou het aan de iso liggen, maar met een Xtreamer kan ik ze wel afspelen.
Ik weet dus wel dat ik mijn iso's met enter moet starten.
Nu heb ik me een beetje ingelezen, en gebruik momenteel een HDX1000, dus ben niet helemaal een groentje wat betreft nmt. In ieder geval vroeg ik me af wat er aangeraden wordt mbt snelheid:
NMT Apps op interne USB of interne HDD?
Flash geheugen is natuurlijk lekker snel met access times, en misschien dat de HDD niet perse hoeft op te spinnen als ik bijvoorbeeld de youtube app gebruik (jeej, die had ik niet op mijn hdx1000). Heeft er iemand een idee van of ervaring met het verschil tussen nmt apps op interne USB vs HDD?
(goedkoop kleintje van ebay of zo)
[ Voor 35% gewijzigd door NaN op 29-03-2012 19:29 ]
Het enige echte verschil is de respons tijd als de C-200 een tijdje stil heeft gestaan. Een harddisk moet eerst opspinnen, een USB-stick is direct benaderbaar.buzzbuzz68 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:14:
Ik heb een HD gehad en heb nu een USB-stick in de C200 zitten. Er is mij geen verschil in snelheid opgevallen. Wel valt op dat hij nu helemaal stil isHeerlijk.
Qua doorvoer maakt het 0,0 uit.
Ja, dat zou ik ook wel willen weten..... Ik hoop wel dat de C-300 sneller is dan de C-200.Masterrikkie schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:48:
Misschien is het al een aantal keer gevraagd, maar wat zijn nu precies de voordelen van een C300 tegenover mijn C200?
Dat lijkt me dan weer totaal overbodig. Een usb stick of cardreader+kaartje met zeg 15-20MB/s lezen lijkt me meer dan genoeg. Doorvoersnelheid en eventuele marginaal snellere accesstime van een ssd ga je in de context van een mediaspeler echt niet merken, zeker niet als het alleen voor de apps dient.Sangroid schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:29:
SSD-tje erin, nog heerlijker...
(goedkoop kleintje van ebay of zo)
Ik heb zelf uiteindelijk een geheugenkaartje intern (in een kaartlezertje) gedaan, HDD als media disk gemount. Werkt prima
Ik was al bang dat hetw as gebeurt voor de C-200, maar dat is dus niet zo.
Beta Firmware Changelogs - See whats being tested!
[C-200] Firmware 03-04-120309-21-POP-408 RC2 (03-04-111220-21-POP-408 Apps)
Zeker opties om te overwegen waard! Ik doe het op de laatste manier en heb zo ook meteen een handige manier om foto's op m'n tv te laten zien. Ideaal!
Precies, ik heb voor dat doel een 8GB USB-stick op de interne poort zitten, werkt perfect. Bijkomend voordeel, mocht je de software opnieuw moeten installeren, trek je gewoon de harddisk er even uit en je weet zeker dat je media veilig staat.Tutti-frutti schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:15:
[...]
Dat lijkt me dan weer totaal overbodig. Een usb stick of cardreader+kaartje met zeg 15-20MB/s lezen lijkt me meer dan genoeg. Doorvoersnelheid en eventuele marginaal snellere accesstime van een ssd ga je in de context van een mediaspeler echt niet merken, zeker niet als het alleen voor de apps dient.
Ik heb zelf uiteindelijk een geheugenkaartje intern (in een kaartlezertje) gedaan, HDD als media disk gemount. Werkt prima
Voor muziek is eigenlijk alleen een Sonos een goede oplossing. Die is helemaal ingericht om muziek te streamen en doet dat ook echt perfect met hele goede remote apps voor Android en Apple.ChrisM schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:03:
Ik weet dat dit niet helemaal is wat je vraagt, maar volgens mij zeker het overwegen waard: een airport express aanschaffen. Of een versterker met ondersteuning voor AirPlay. En dan streamen vanaf iTunes (op je pc), of toch je iPad of iPhone. De (gratis) remote app van Apple werkt dan echt super! Ook is een AppleTV met bijv iCloud (iTunes Match) een heel handige optie: gewoon streamen vanuit de cloud. Ook de Apple tv bestuur je met de remote app.
Zeker opties om te overwegen waard! Ik doe het op de laatste manier en heb zo ook meteen een handige manier om foto's op m'n tv te laten zien. Ideaal!
Remote via Android of Apple voor de C200 moet ik nog steeds tegenkomen. Er zijn in het verleden wel wat projecten geweest, maar die zijn allemaal gestrand...
[ Voor 97% gewijzigd door buzzbuzz68 op 13-04-2012 15:24 ]
Voor Android heeft Syabas een eigen remote ontwikkeld. Doet het prima. Je krijgt alleen geen feedback (bijvoorbeeld welk nummer afgespeeld wordt), dus voor media afspelen kan het wat behelpen zijn.deepbass909 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:26:
Remote via Android of Apple voor de C200 moet ik nog steeds tegenkomen. Er zijn in het verleden wel wat projecten geweest, maar die zijn allemaal gestrand...
Kijk anders ook eens naar PlugPlayer. Je kunt hier bijvoorbeeld afspeellijsten mee maken. Soms wat buggy, maar het werkt wel.Masterrikkie schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:00:
Ik sta op het punt een deftige versterker en speaker set te kopen om via me popcorn muziek te luisteren. Nu wil ik graag muziek kunnen afsprelen zonder me tv erbij aan te hebben staan (om nummers/albums te selecteren). Ik weet dat het via het kleine display aan de voorkant kan maar dat is mij te klein. Wie heeft er ervaring me apss om de popcorn te besturen vanaf een Ipad? Ik wil dus media afspelen wat al op de hdd van de popcorn staat. Dus niet vanaf de ipad streamen.
[ Voor 50% gewijzigd door Vozze op 13-04-2012 15:54 ]
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Verwijderd
NMTremote voor iphone YouTube: NMT Remote Control Demo for the iPhoneVozze schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:49:
[...]
Voor Android heeft Syabas een eigen remote ontwikkeld. Doet het prima. Je krijgt alleen geen feedback (bijvoorbeeld welk nummer afgespeeld wordt), dus voor media afspelen kan het wat behelpen zijn.
[...]
Kijk anders ook eens naar PlugPlayer. Je kunt hier bijvoorbeeld afspeellijsten mee maken. Soms wat buggy, maar het werkt wel.
Dit lijkt mij de ideale oplossing om een mooie jukebox van je popcorn te maken.
Ik moet eerst een netwerk probleem oplossen (router stuk) voordat ik dit kan testen, op nmt forum lopen er een aantal draden over maar ben niet zo'n held met het installeren van externe apss.
Hier heeft dus ook niemand mpd draaien op zijn popcorn?
Als er hier mensen zijn die dit ook graag willen (je kan ook je popcorn niet alleen via ipad bedienen maar ook via de pc). Zie deze link: http://www.networkedmedia...8371&pid=553711#pid553711
Let ook vooraal op de paar laatste posts, mocht je er niet uitkomen dan hoor ik het graag
http://live.redbull.tv/
Dat ziet eruit als een leuke optie. Er zijn ook genoeg android clients voor MPD te vinden.Masterrikkie schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:41:
Ik heb het voor elkaar, ik heb mpd server op de popcorn draaien en MPaD op mijn ipad, hierdoor kan ik door albums bladeren en playlists maken op me ipad en afspelen via me popcorn > versterker zonder dat mijn tv aan hoeft.
Als er hier mensen zijn die dit ook graag willen (je kan ook je popcorn niet alleen via ipad bedienen maar ook via de pc). Zie deze link: http://www.networkedmedia...8371&pid=553711#pid553711
Let ook vooraal op de paar laatste posts, mocht je er niet uitkomen dan hoor ik het graag
Weet je alleen toevallig ook of het mogelijk is om te streamen over het netwerk via MPD op de C200? MPD is daar een uitstekende back-end voor, maar het moet wel geïmplementeerd zijn in de OPKG-variant...

Heb em nu op 10/100 gezet en ik haal 3mb...
Als ik me latop op hetzelfde kabeltje aansluit dan zit ik zo rond de 11 mb (speedtest.net)
Het lijkt of er iets geknepen word, iemand eerder met dit bijltje gehakt?
3mb verhaal was van korte duur...verder niks aan verandert (1,-1,5 weer)
[ Voor 49% gewijzigd door VLAN op 25-04-2012 17:11 . Reden: troubleshooting vergeten ]
Verwijderd
Idd. Dezelfde reden waarom je via LAN ook niet veel meer dan die snelheden kunt halen als je iets wilt overzetten naar de C200. Het heet dan wel een gigabit LAN-poort te zijn, maar daar kom je niet eens bij in de buurt.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:15:
De processor is te traag om hoge snelheden mee te halen. Denk dat 3-4MB/s wel het maximale is.
[C-200] Firmware 03-04-120517-21-POP-408 RC3
Release date: 18 May 2012
Firmware version: 03-04-120517-21-POP-408-000
- Fixed various memory leaks
- Fixed IR become unresponsive
- PGS subtitle improvements
- Fixed DNS issues with Dlink Router
- Fixed BD Pip issues
- Fixed skipping issue on some music albums
- Fixed Audioplayer issues
- Added Prev/Next to Now Playing Screen
Kan niet wachten tot de nieuwe firmware beschikbaar komt!
379 EUR normaal is wel erg duur. Dat is de prijs van een C-300 en gemiddelde prijs van een C-200 is 250 EUR. Maar ze hebben de C-200 afgeprijst naar 199 EUR en dat is wel een mooie dealiglo schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:20:
Nieuwe aanbieding:
http://www.dagelijksekoop...-fullhd-media-player.html
alleen vandaag.
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Nochatns ziet het er toch uit dat het maar een kleine firmware is, als je ziet wat voor een lijst ze vroeger hadden. Ik had toch een paar nieuwe functionaliteiten gezien. Al is het maar iets zoals Airplay, en betere indexering van de films.Vjenne-ICT schreef op zondag 20 mei 2012 @ 00:54:
De word zo te lezen nog hard gewerkt aan de nieuwe firmware voor de C200.
[C-200] Firmware 03-04-120517-21-POP-408 RC3
Release date: 18 May 2012
Firmware version: 03-04-120517-21-POP-408-000
- Fixed various memory leaks
- Fixed IR become unresponsive
- PGS subtitle improvements
- Fixed DNS issues with Dlink Router
- Fixed BD Pip issues
- Fixed skipping issue on some music albums
- Fixed Audioplayer issues
- Added Prev/Next to Now Playing Screen
Kan niet wachten tot de nieuwe firmware beschikbaar komt!
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Dat lijkt zo..... deze firmware-test loopt al een tijdje en dit zijn slechts de release notes van de laatste firmware....tc982 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:09:
[...]
Nochatns ziet het er toch uit dat het maar een kleine firmware is, als je ziet wat voor een lijst ze vroeger hadden. Ik had toch een paar nieuwe functionaliteiten gezien. Al is het maar iets zoals Airplay, en betere indexering van de films.
[C-200] Firmware 03-04-120517-21-POP-408 (03-04-111220-21-POP-408) (23.05.2012)
Er is na ruim een jaar eindelijk weer een nieuwe firmware uit. Nog niet met de nieuwe NMJv2, maar in ieder geval met een redelijke lijst aan bug-fixes. Voor de change-log, check het NMT-forum in de link.
Ik val zo wat van mijn stoel!deepbass909 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:16:
Woei, het wonder is geschiedt!!!
[C-200] Firmware 03-04-120517-21-POP-408 (03-04-111220-21-POP-408) (23.05.2012)
Er is na ruim een jaar eindelijk weer een nieuwe firmware uit. Nog niet met de nieuwe NMJv2, maar in ieder geval met een redelijke lijst aan bug-fixes. Voor de change-log, check het NMT-forum in de link.
EDIT: Geïnstalleerd, maar kan nog steeds geen DVD's iso afspelen.... om gek van te worden!
[ Voor 8% gewijzigd door Vjenne-ICT op 23-05-2012 21:04 ]
Aan de andere kant gebruik de PCH nog zowat dagelijks en heb ik er al honderen films, uren muziek en seizoenen aan tv series op gekeken dus ik heb nog absoluut geen spijt van de aankoop.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
- ....
- Added FLV (H.264 video only) support added
- ....
Betekend dit dat we eindelijk flash movies kunnen afspelen of dagdroom ik weer eens teveel ? (ik moet 'm thuis nog updaten, dus kan het zo even niet zelf testen)
[ Voor 15% gewijzigd door alie786 op 24-05-2012 10:07 ]
De ISO's die ik heb liggen, spelen allemaal eigenlijk zonder problemen. Zijn ze wel decrypted?Vjenne-ICT schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:04:
[...]
Ik val zo wat van mijn stoel!
EDIT: Geïnstalleerd, maar kan nog steeds geen DVD's iso afspelen.... om gek van te worden!
User-apps blijven in principe staan, tenzij je echt in de firmware hebt lopen hacken. Maar aangezien de NMT-apps ook opnieuw geupdate moeten worden, bestaat het risico dat je even wat zaken opnieuw moet installeren. Ik heb op het moment eigenlijk geen user-apps erop staan, of tenminste, geen die in actief gebruik zijn. Met Music daemon moet ik nog een keer aan de slag.Masterrikkie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:06:
Had er alweer een tijdje niet aan gedacht, toevallig vandaag de update haha, weet iemand of ik allles opnieuw moet installeren (media daemon server) ect. als ik ga updaten?
Yep, je zou nu .FLV moeten kunnen afspelen, maar alleen als de video in de FLV-container gecodeerd is als H.264.alie786 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:06:
3. Video and Audio playback
- ....
- Added FLV (H.264 video only) support added
- ....
Betekend dit dat we eindelijk flash movies kunnen afspelen of dagdroom ik weer eens teveel ? (ik moet 'm thuis nog updaten, dus kan het zo even niet zelf testen)
Weet iemand wat ik in het bovenste nou precies moet invullen ik kom er niet helemaal uit.
Ik heb op me pc de F:\Films gedeeld en gekoppeld op me c-200.
Maar wat moet ik nu op de eerste regel invullen.
[ Voor 4% gewijzigd door geldermalsen op 09-06-2012 12:56 ]
Ik de B;uRay Iso van de film UP,maar deze speelt die niet af omdat het een andere regiocode schijnt te hebben, nou kun je dit veranderen via instellingen,slow en daan een paatr getallen in te voeren MAAR ik wil wil dit niet omdat hij mijn andere iso wel goed afspeelt en ik maar 5x regiocode kan veranderen,nu is mijn vraag:
1.-Kan ik mijn PCH C200 Regio vrij voor BluRay iso maken,ja of nee?
OF
2.-Kan ik de Regio Code uit de Iso zelf mbv laptop/pc eruit halen,ja of nee?
OF
3.-Kan ik de Iso File uitpakken en veranderen in een MKV file,zodat er sowieso geen Regio Code
meer is,ja of nee?
Sorry Bro`s maar loop al 3 dagen te googlen en te zoeken maar heb niets kunnen vinden,
iemand de gouden tip?
grts
Blueray aansluiten PC, good zoeken met google op merk/type en dan mogelijk veranderen.TZT schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:29:
Dag Vrienden ik heb een vraag,
Ik de B;uRay Iso van de film UP,maar deze speelt die niet af omdat het een andere regiocode schijnt te hebben, nou kun je dit veranderen via instellingen,slow en daan een paatr getallen in te voeren MAAR ik wil wil dit niet omdat hij mijn andere iso wel goed afspeelt en ik maar 5x regiocode kan veranderen,nu is mijn vraag:
1.-Kan ik mijn PCH C200 Regio vrij voor BluRay iso maken,ja of nee?
OF
2.-Kan ik de Regio Code uit de Iso zelf mbv laptop/pc eruit halen,ja of nee?
OF
3.-Kan ik de Iso File uitpakken en veranderen in een MKV file,zodat er sowieso geen Regio Code
meer is,ja of nee?
Sorry Bro`s maar loop al 3 dagen te googlen en te zoeken maar heb niets kunnen vinden,
iemand de gouden tip?
grts
ik wil EEN BluRay Iso met een NON-Europeese Regio Code afspelen op mijn PCH-C200 het
is een BluRay Iso FILE en geen BluRay Disk,
Als ik blu-ray iso wil maken dan gebruik ik gewoon AnyDVD, daar vink ik aan "remove blu-ray region code" (of hoe die optie ook mag heten) en daarna heb ik geen problemen meer met het afspelen van blu-ray iso's op mijn C-200.TZT schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:39:
@Maartend,bedankt maar volgens mij heb je mijn vraag niet echt goed begrepen,
ik wil EEN BluRay Iso met een NON-Europeese Regio Code afspelen op mijn PCH-C200 het
Geen idee of dit een oplossing is maar wie weet helpt het een beetje.
Oops, sorry.TZT schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:39:
@Maartend,bedankt maar volgens mij heb je mijn vraag niet echt goed begrepen,
Dan gewoon met een proggie eraf halen. Je gooit de ISO file in een virtuele drive, gooit er een BD regio-code verwijderaar overheen en dan kun je verder.
iig bedankt voor de reacties!
Ik weet niet of er nog iemand last van heeft maar sinds de laatste update (24-05) van mijn C200
doet mijn internetradio het niet meer. Eerst deed zowel de shoutcastradio-app als internetradio het niet,
dit heb ik weten op te lossen door die app apart te updaten en dat werkt nu weer.
Internetradio krijg ik echter maar niet aan de gang en ik kan niet echt ontdekken waar dit aan ligt,
ik heb deze mediaspeler al geruime tijd en nooit echt problemen gehad ermee, dit is het eerste waar ik tegen aanloop.
Heeft iemand mischien een tip of een oplossing hiervoor.
Groet Lars.
Als ik een cd (mp3) afspeel via de NMJ krijg ik het niet voor elkaar om continu in beeld te zien welk nummer er gespeeld wordt. Wanneer er een nieuw nummer gestart wordt komt dit even in beeld...Maar ik wil dit dus continu in beeld hebben.
Kan dit uberhaupt?
Ik ben inmiddels een stapje verder en kan in het overzicht komen wat ik zoek, het now playing menu.Frank_hoorn schreef op zondag 17 juni 2012 @ 10:34:
Misschien een wat domme vraag.....
De manier om er te komen is alleen vrij omslachtig
1. start een cd vanuit de NMJ
2. Druk op audio en selecteer het muzieknoot icoon. Je gaat nu terug naar de filebrowser
3. Druk nogmaals op audio en selecteer wederom het muzieknoot icoon. Je krijgt nu te zien welk nummer er afgespeeld wordt.
4. druk op groen (music) en je komt in het now playing menu.
Dit moet toch vast ook wel anders kunnen?

bij mij werkt AirPlay niet meer...More_Bazz schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:09:
Ik weet niet of er nog iemand last van heeft maar sinds de laatste update (24-05) van mijn C200
doet mijn internetradio het niet meer.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Als je op source drukt, kan je als het goed is kiezen voor de NMJ, file-browser en player (muzieknoot-icoon).Frank_hoorn schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:51:
[...]
Ik ben inmiddels een stapje verder en kan in het overzicht komen wat ik zoek, het now playing menu.
De manier om er te komen is alleen vrij omslachtig![]()
1. start een cd vanuit de NMJ
2. Druk op audio en selecteer het muzieknoot icoon. Je gaat nu terug naar de filebrowser
3. Druk nogmaals op audio en selecteer wederom het muzieknoot icoon. Je krijgt nu te zien welk nummer er afgespeeld wordt.
4. druk op groen (music) en je komt in het now playing menu.
Dit moet toch vast ook wel anders kunnen?
Vanuit de NMJ wordt normaal gesproken de muziekspeler op de achtergrond gestart en heb je inderdaad alleen bij een nieuwe track even een pop-up met track-info.
Er is weer een nieuwe firmware beschikbaar. Deze keer is het een public RC (release candidate), wat inhoud dat de kans op bugs nog reëel is. Om die reden is hij ook alleen via USB te installeren, en niet via internet.
Imo een goede ontwikkeling. Maak alleen de finals beschikbaar via internet update, en de RC's via USB-update. Zo voorkom je dat een "gewone" consument een firmware installeert die mogelijk nog bugs bevat, maar geef je de trouwe gebruikers die wat meer risico durven te nemen, de kans om het nieuwste van het nieuwste zo snel mogelijk te kunnen testen.
Ik heb hem nog niet kunnen testen, ga ik vanavond doen.
Het zou bijv. het internetradio-probleem van hierboven moeten oplossen, verder weinig spannends:
Hier is meer info te vinden.Release date : 11 June 2012
Firmware version : 03-04-120607-21-POP-408-000
1. NMT apps 03-04-111220-21-POP-408
2. Video and Audio playback
- Fixed unable to play audio photo sync html file issue
- Fixed Internet Radio under webservices has no function issue
- Fixed Timebar issue with avi files starting at 0:00 after resume
- Fixed Avi resume issue after full shutdown didn't resume
- Fixed m4a music files freeze issue
- Fixed BGM+Photo: when replay the music playlist it will auto divert to the now playing page
- Fixed BGM+Photo: trigger next/prev from audio menu bar at photo slideshow page it will auto divert to the now playing page
- Fixed Cannot show screen saver if during music playback or pause during music playback at now playing page
3. System/Network
- Fixed persistent networkshares displaying issue with 10 entries and more
- Fixed IR become unresponsive (still not fully fixed!)
- Fixed cannot detect WMP11/UPnP server from the down arrow key
- Fixed Some wording do not translate into vietnam language
- Fixed Do not remember the last login server
- Fixed WN150/160 Unable to get wifi connection if the Security is set to “WPA2 TKIP+AES”
4. Apps/Apps Market
- Fixed Cannot access to the apps market for certain system language
===========================================================================================
NMT Apps Version : 03-04-111220-21-POP-408
Release Notes :
1. Minimum firmware version to use this NMT App is 03-04-120517-21-POP-408-000
2. Upgrade pure-ftp server to v1.0.32
3. Upgrade torrent transmission to v2.13
4. Fixed Transmission API issue
Note: Unzip into the root of your USB thumbdrive. Browse to usbupdate.html to update.
Ik krijg een media type not supported, ook in de apps. Terwijl YouTube wel prima werkt.
Daar heb ik ook wel oren naar, is dat mogelijk?.GoO schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:13:
Is het iemand al gelukt om Uitzending Gemist en RTL gemist via Airplay naar de PCH te streamen?
Ik krijg een media type not supported, ook in de apps. Terwijl YouTube wel prima werkt.
Gelijk maar vervangers besteld en hopelijk heb ik ze snel in huis. Ik wil wel m'n tv-series kunnen blijven kijken... Zeker nu de nieuwe seizoenen weer beginnen...
[edit]
Even foto's geschoten van hoe een defecte voeding eruit ziet:

De makkelijkste om te herkennen, zijn de elco's met een bruin plekje bovenop. Die zijn open gebarsten (2 stuks). Pal daarnaast staat een 3de elco die defect is, maar nog niet open geknapt (staat duidelijk bol).
Deze zitten aan de secundaire kant (laagspannings kant).
Aan de primaire kant (hoogspanning) is ook nog een elco die op barsten staat, maar die is moeilijk te zien als je niet precies weet waar op te letten. Deze zit in de buurt van de grootste elco (de liggende), pal naast de zekering (het blauwe rechthoekje op de foto).
Deze is nog niet gebarsten, maar staat wel bol.
Zekerheidshalve ga ik naast de bol staande elco's ook een aantal extra aan de secundaire kant vervangen, zodat de 5 grootste zijn vervangen straks. Als het goed is, werkt daarna de voeding weer zoals het hoort.
Het duurt alleen nog ongeveer een week voor ik de onderdelen in huis zal hebben (Futurlec is helaas niet de snelste, met hun verzending vanuit de UK...)
[ Voor 54% gewijzigd door deepbass909 op 16-08-2012 20:24 ]
Het is wel mogelijk om vanaf mijn PCH te browsen in mijn gesharede mappen middels de network browser (de computer zelf verschijnt soms wel, soms niet in het lijstje met aangesloten apparaten)
Ik heb zo ongeveer alles ingesteld als het op de wiki wordt uitgelegt:
http://www.networkedmedia...hp/Category:Network_Share
http://www.networkedmedia.../Networking_with_Windows7
Ik heb het vermoeden dat het ergens klem loops op de instellingen van mijn PC aangezien ik dus prima van mijn PCH kan streamen en browsen, en dus schijnbaar alle data die er heen gaat ergens vastloopt.
Wel is het wel prima mogelijk om direct via het netwerk (op volle snelheid) te downloaden naar de HDD die is aangesloten op de PCH (b.v. podcasts direct van youtube).
Overigens heb ik geen windows live assistent op mijn PC staan, dus dat kan het ook niet zijn.
Thanks! Da's handig voor de toekomst, ook ik -en velen met mij- zal/zullen er ooit wel aan moeten geloven denk ik.deepbass909 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 00:57:Even foto's geschoten van hoe een defecte voeding eruit ziet:
Overigens: was Conrad geen optie om te bestellen? Volgens mij hebben die ook wel eea aan low ESR elco's?
Sowieso heb ik nooit boven de 5MB/s gehaald over Samba (windows netwerk), maar dat moet de C-200 wel makkelijk vast kunnen houden.MrFl0ppY schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:00:
Je punt eens proberen een ander protocol te gebruiken. Als het via FTP ook fout gaat ligt het waarschijnlijk niet aan de instellingen van de PCH.
Ik mis even of de C-200 bekabeld of via wifi verbonden is. Wifi geeft nog weleens snelheidsproblemen.
Als de verbinding bekabeld is, zet dan de snelheid sowieso op 100Mb/s en niet op auto. Op de 100Mb/s instelling is de verbinding het stabielst en echt snelheidsverlies t.o.v. auto (theoretisch 1Gb) heb je niet.
Conrad is niet echt een geschikte webshop om maar een paar elco's te bestellen. Zij hanteren een minimale bestelorder en hoge verzendskosten. En 7 tot 10 kalenderdagen levertijd is nog wel te overleven. 3 zijn er al verstreken, dus ik verwacht voor het volgende weekend alles wel in huis te hebben en de C-200 gefixed te hebben.Joepla schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:11:
[...]
Thanks! Da's handig voor de toekomst, ook ik -en velen met mij- zal/zullen er ooit wel aan moeten geloven denk ik.
Overigens: was Conrad geen optie om te bestellen? Volgens mij hebben die ook wel eea aan low ESR elco's?
Het is alleen jammer dat het precies gebeurt op het moment dat nieuwe series weer beginnen en ik juist weer regelmatig van hem gebruik wil gaan maken.
[ Voor 5% gewijzigd door deepbass909 op 18-08-2012 14:06 ]
Herkend iemand het probleem of zijn ze inmiddels opgelost ?
Ik heb sinds de laatste update alleen maar problemen met mijn PCH C200.
Alle recente media van Iso`,s, Mkv`s, Avi`s ed kan ik niet meer afspelen.
Bij het laden van de Iso`,s loopt hij vast en moet ik de stroom eraf halen voor een reboot.
Bij alle andere bestanden zegt hij Couldnt play.
Factory resets gedaan en die gaf ook geen resultaat
Firmware versie: 03-04-120517-21-POP-408-000
Kernel versie: 21 pop.
NMT versie: 03-04-111220-21POP-408.
Verder heb ik 3 externe schijven van Western digital aan de USB poorten hangen en 1 interne harddisk van 500gb
Zou het kunnen liggen aan het feit dat mijn firmware en NMT versie niet matchen met elkaar?
Ik ben een leek op dit gebied dus ik heb verder geen idee van wat ik eventueel zou kunnen doen dit zelf te verhelpen.
Hebben meerdere mensen dit probleem al ondervonden??
100mbit zou ruim voldoende moeten zijn. Ik speel bijna alleen maar >4GB MKV's af via het netwerk en heb nooit een hickup. Zelf >20GB films gaan goed. Ik zou het probleem ergens anders in het netwerk zoeken. Draadloos toevallig?shades schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:01:
Is het al mogelijk om de C200 op GB netwerk te zetten. Ik ondervind altijd problemen met het afspelen van br-iso's of ander hd-materiaal via het netwerk- stotteren tot niet meer verder willen gaan. Het is van voor tot achter Gb behalve dus de C200 -.Staat standaard op 100Mb omdat dit het stabielst is. Zet je hem op auto loopt de boel in no-time vast.
Nu zie ik dat je op in de Popcorn Hour online store een PSU kan kopen voor $57 inc. verzenden. Ik zit nu met 2 opties:
- 2 (1tje als reserve) PSU's kopen via de online store voor $94 en nog wat belastingen of
- Een mini voeding kopen á la Mini-box picoPSU
Wat is nu wijsheid: de originele voeding kopen (zijn die dingen echt zo slecht of was het ooit zo'n slechte batch?) en die mooi weg te werken is of toch maar (waarschijnlijk) voor meer zekerheid kiezen en zo'n picoPSU kopen?
Gaat niet gebeuren. De doorvoersnelheid is volledig afhankelijk van de snelheid waarmee de Sigma-processor de data kan verwerken, en die kan fysiek gewoon niet meer dan max 150Mbit/s. Als de C200 nog andere taken aan het uitvoeren is (o.a. afspelen), zakt die max. doorvoersnelheid al richting 100Mbit/s.shades schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:01:
Is het al mogelijk om de C200 op GB netwerk te zetten. Ik ondervind altijd problemen met het afspelen van br-iso's of ander hd-materiaal via het netwerk- stotteren tot niet meer verder willen gaan. Het is van voor tot achter Gb behalve dus de C200 -.Staat standaard op 100Mb omdat dit het stabielst is. Zet je hem op auto loopt de boel in no-time vast.
Zekerheidshalve kan je hem dan het beste op 100Mbit laten staan.
Ik heb afgelopen zaterdag de nieuwe elco's binnengekregen. Helaas valt Futurlec hierin gelijk tegen... De geleverde elco's zijn van dezelfde goedkope chinese kwaliteit als de defecte, en tot overmaat van ramp staat 1 van de elco's al bolJolly_Jumper schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:46:
Zoals bij meerdere mensen is voorgekomen, heeft de voeding van mijn C-200 het ook begeven. Na wat rondgekeken te hebben op Google, schijn je dus ook een standaard ATX PSU te kunnen gebruiken om te testen of het echt aan de PSU ligt. Ergens nog een oude voeding liggen en inderdaad, het ligt aan de PSU.
Nu zie ik dat je op in de Popcorn Hour online store een PSU kan kopen voor $57 inc. verzenden. Ik zit nu met 2 opties:
- 2 (1tje als reserve) PSU's kopen via de online store voor $94 en nog wat belastingen of
- Een mini voeding kopen á la Mini-box picoPSU
Wat is nu wijsheid: de originele voeding kopen (zijn die dingen echt zo slecht of was het ooit zo'n slechte batch?) en die mooi weg te werken is of toch maar (waarschijnlijk) voor meer zekerheid kiezen en zo'n picoPSU kopen?

Maar, het goede nieuws is wel dat met de nieuwe elco's op hun plek, de voeding weer werkt en ik dus weer kan genieten van m'n C-200.
Wat betreft jouw dillema, de C-200 heeft maar weinig vermogen nodig. Een Pico is op zich al voldoende, alleen heb je dan nog wel een externe voeding nodig.
Volgens berichten op het NMT-forum zou de vervangende voeding nu wel beter zijn. Dezelfde voeding zit ook in de C300 en ik neem aan dat Syabas heeft geleerd van z'n fouten.
Iemand een idee waar ik deze in de buurt van antwerpen kan kopen?
Nee is niet draadloos.. Alles is bedraad en er hangt een 1G netgear tussen die het goed doet. Zal eens proberen wanneer ik de film via de interne schijf van dat ding afspeel. Of het probleem dan ook optreedtMrFl0ppY schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:38:
[...]
100mbit zou ruim voldoende moeten zijn. Ik speel bijna alleen maar >4GB MKV's af via het netwerk en heb nooit een hickup. Zelf >20GB films gaan goed. Ik zou het probleem ergens anders in het netwerk zoeken. Draadloos toevallig?
Natuurlijk is dat ding aan het afspelendeepbass909 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:37:
[...]
Gaat niet gebeuren. De doorvoersnelheid is volledig afhankelijk van de snelheid waarmee de Sigma-processor de data kan verwerken, en die kan fysiek gewoon niet meer dan max 150Mbit/s. Als de C200 nog andere taken aan het uitvoeren is (o.a. afspelen), zakt die max. doorvoersnelheid al richting 100Mbit/s.
Zekerheidshalve kan je hem dan het beste op 100Mbit laten staan.
[...]
Maar voor de rest dus niets anders - ja - samba/netwerk natuurlijk anders komt de film niet bij de C200..
Het zou nog kunnen zijn dat mij NAS het niet bij kan houden wanneer die aan het parren/unrarren is maar dat heb ik toen volledig uitgeschakelt. Probleem werd er niet minder door iig.
[ Voor 43% gewijzigd door shades op 27-08-2012 11:59 ]
Ik bedoel in de meest ideale omstandigheid, dus als je bijv. via ftp aan het kopiëren bent naar een interne schijf. Dan haalt hij de hoogste doorvoersnelheid. Video decoderen is een behoorlijke belasting en haalt de doorvoersnelheid daarmee naar beneden. Maar deze moet zelfs dan nog ruim voldoende zijn HD-films.shades schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:53:
[...]
Nee is niet draadloos.. Alles is bedraad en er hangt een 1G netgear tussen die het goed doet. Zal eens proberen wanneer ik de film via de interne schijf van dat ding afspeel. Of het probleem dan ook optreedt
[...]
Natuurlijk is dat ding aan het afspelen
Maar voor de rest dus niets anders - ja - samba/netwerk natuurlijk anders komt de film niet bij de C200..
Het zou nog kunnen zijn dat mij NAS het niet bij kan houden wanneer die aan het parren/unrarren is maar dat heb ik toen volledig uitgeschakelt. Probleem werd er niet minder door iig.
Ik stream veel materiaal vanaf een simpele netwerkschijf, die normaal krap 5MB/s haalt (dus ruim onder de 100Mbit blijft), en slechts zelden dat een film hapert. Alleen als ik ondertussen ook naar die schijf of m'n C-200 aan het kopiëren ben, dan hapert het soms een beetje.
Ik heb zelf het gevoel dat er in je netwerk zelf iets niet helemaal goed zit. Een netwerkverbinding die net niet helemaal optimaal werkt bijv. Is het mogelijk om je hardware (niet alleen de C-200, maar ook je router en pc) op 100Mbit te zetten? 100Mbit is wat minder storingsgevoelig en kan theoretisch een iets hogere doorvoersnelheid halen daardoor (heeft te maken met de modulatie frequentie waarop de data verstuurd wordt, die ligt bij 100Mbit een stuk lager).
Ik heb de "gok" genomen en 2 voedingen besteld. Kosten: 77 euro inc. Nog even afwachten of er nog belasting bij komt of niet. Hopelijk gaan de nieuwere voedingen wel langer meedeepbass909 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:37:
Wat betreft jouw dillema, de C-200 heeft maar weinig vermogen nodig. Een Pico is op zich al voldoende, alleen heb je dan nog wel een externe voeding nodig.
Volgens berichten op het NMT-forum zou de vervangende voeding nu wel beter zijn. Dezelfde voeding zit ook in de C300 en ik neem aan dat Syabas heeft geleerd van z'n fouten.
Ik ben terug gelukkig!
Even voor de duidelijkheid, het gaat om condensatoren C17, C21 t/m C25, de rest kan je negeren. Vooral de power-diode (Q1) hoeft zo goed als zeker niet vervangen te worden.tc982 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:01:
Ik heb vandaag de capacitators vervangen van mijn voeding en heb nu terug een werkende C200! Hier is de link met de juiste onderdelen en een overzicht van waar je moet solderen : http://www.networkedmedia...00_Modding_%26_PSU_Repair
Ik ben terug gelukkig!
Ik heb de genoemde condensatoren vervangen, en sindsdien werkt de C-200 weer prima. En sindsdien reageert de speler ook weer beter op de afstandsbediening (iets wat op het NMT-forum ook al gemeld werd).
Ik heb alleen met de laatste public release firmware dat de video speler af en toe crasht als het video-bestand blijkbaar niet helemaal netjes gecodeerd is... Met oudere firmwares hikte de speler, maar liep hij wel door.
Ik heb enkel de 23 tot en met 25 vervangen, de rest heb ik gelaten. Deze waren niet opgezwollen.deepbass909 schreef op zondag 02 september 2012 @ 16:03:
[...]
Even voor de duidelijkheid, het gaat om condensatoren C17, C21 t/m C25, de rest kan je negeren. Vooral de power-diode (Q1) hoeft zo goed als zeker niet vervangen te worden.
Ik heb de genoemde condensatoren vervangen, en sindsdien werkt de C-200 weer prima. En sindsdien reageert de speler ook weer beter op de afstandsbediening (iets wat op het NMT-forum ook al gemeld werd).
Ik heb alleen met de laatste public release firmware dat de video speler af en toe crasht als het video-bestand blijkbaar niet helemaal netjes gecodeerd is... Met oudere firmwares hikte de speler, maar liep hij wel door.
Aangezien deze bij mij ook bol stonden, en op het nmt-forum dit bij meerdere zo was, raad ik aan ze toch te vervangen. Doe je het niet gelijk, dan moeten ze later alsnog. Het risico is namelijk ook dat een wanneer een geschakelde voeding deze storingen krijgt, de uitgangsspanningen sterk kunnen gaan wisselen, met meer schade tot gevolg (ik heb een vergelijkbare storing in mijn Humax gehad, en die heeft me ook de harddisk gekost).tc982 schreef op zondag 02 september 2012 @ 22:05:
[...]
Ik heb enkel de 23 tot en met 25 vervangen, de rest heb ik gelaten. Deze waren niet opgezwollen.
Ik ben bang dat mijn c-200 is overleden
Ik ging gisteren proberen om een serie te kijken, Het duurde al lang voordat hij lade
na een paar minuten wachten deed hij het aleen de ondertiteling liep voor geen meter.
Nadat de serie was afgelopen heb ik de c-200 uitgezet dus niet op standby gezet.
Vanmorgen weer aangezet blijft hij aan en uit gaan
word wit dan weer oranje en dan weer wit en dat blijft maar doorgaan
Kan het aan de voeding liggen? of denken jullie dat het wat anders is.
Ik heb 2 foto's gemaakt van de voeding. maar weet alleen niet hoe ik ze moet plaatsen

Mvg Ronic
Je voeding is overleden. Onstabiel zijn en daarna knipperen van de powerled zijn dé kenmerken van een overleden voeding.ronic1 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:45:
Hallo,
Ik ben bang dat mijn c-200 is overleden![]()
Ik ging gisteren proberen om een serie te kijken, Het duurde al lang voordat hij lade
na een paar minuten wachten deed hij het aleen de ondertiteling liep voor geen meter.
Nadat de serie was afgelopen heb ik de c-200 uitgezet dus niet op standby gezet.
Vanmorgen weer aangezet blijft hij aan en uit gaanin de zin van het aan en uit knopje
word wit dan weer oranje en dan weer wit en dat blijft maar doorgaan![]()
Kan het aan de voeding liggen? of denken jullie dat het wat anders is.
Ik heb 2 foto's gemaakt van de voeding. maar weet alleen niet hoe ik ze moet plaatsen![]()
Mvg Ronic
Waarschijnlijk ziet je voeding er zo uit:

De bovenkanten van de condensatoren (de onderdeeltjes met het kruisje bovenop) horen vlak te zijn, maar die zullen waarschijnlijk bol staan, of zelfs gescheurd zijn.
Ze zien er idd wat bollig uit nog niet gescheurd als ik goed heb gekeken.
Heb wel foto's gemaakt maar ik weet niet hoe ik ze moet plaatsen. of toch wel

Ik heb nog garantie dus terug naar de winkel.
deepbass909 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:53:
[...]
Je voeding is overleden. Onstabiel zijn en daarna knipperen van de powerled zijn dé kenmerken van een overleden voeding.
Waarschijnlijk ziet je voeding er zo uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
De bovenkanten van de condensatoren (de onderdeeltjes met het kruisje bovenop) horen vlak te zijn, maar die zullen waarschijnlijk bol staan, of zelfs gescheurd zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door ronic1 op 21-09-2012 15:24 ]
Je moet ze ergens in een online foto-album plaatsen. Dat kan je tweakers-foto album zijn (ik weet alleen niet of je dat al hebt), en anders sites als imagemagic.ronic1 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:11:
thnx,
Ze zien er idd wat bollig uit nog niet gescheurd als ik goed heb gekeken.
Heb wel foto's gemaakt maar ik weet niet hoe ik ze moet plaatsen. of toch welwerkte toch niet
![]()
Ik heb nog garantie dus terug naar de winkel.
[...]
Maar dat hij binnen garantie al kapot gaat, is wel bijzonder... Normaal gebeurd het pas na 2 of 3 jaar gebruik, zoals in mijn geval.
Maar goed, als je nog gewoon garantie hebt, zou ik hem wegbrengen. Hou er wel rekening mee dat Syabas niet de snelste is bij reparaties... (ik ben mijn speler ooit bijna 4 weken kwijt geweest

4 weken mijn c-200 kwijt

deepbass909 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:08:
[...]
Je moet ze ergens in een online foto-album plaatsen. Dat kan je tweakers-foto album zijn (ik weet alleen niet of je dat al hebt), en anders sites als imagemagic.
Maar dat hij binnen garantie al kapot gaat, is wel bijzonder... Normaal gebeurd het pas na 2 of 3 jaar gebruik, zoals in mijn geval.
Maar goed, als je nog gewoon garantie hebt, zou ik hem wegbrengen. Hou er wel rekening mee dat Syabas niet de snelste is bij reparaties... (ik ben mijn speler ooit bijna 4 weken kwijt geweest)
Ik vind het trouwens wel opvallend hoeveel er toch binnen 2 jaar al defecte voedingen hebben, zeker die later zijn aangeschaft dan de mijne. Ik heb hem 24/7 aan staan (standby), in een grotendeels afgesloten kast, maar hij heeft het toch 2,5 jaar volgehouden.
Overigens vrees ik toch binnenkort (weer) nieuwe elco's te moeten halen. 1 van de vervangende elco's was niet echt jovel (stond al bol en had troep aan de buitenkant) en ik heb sinds de reparatie nog steeds last dat hij af en toe vast loopt. Geluk bij een ongeluk is dat ik vanaf volgende maand in Den Haag ga werken, waar ik tenminste 2 winkels weet waar ik onderdelen kan krijgen. Tegen die tijd daar dus maar even langs rijden om andere elco's te scoren.
Dit topic is enkel voor discussies over het apparaat zelf. Levertijden, prijzen, bestellingen en dat soort randzaken, horen hier niet thuis.