Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:25
Le_Freak ! schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:09:
Maar nu heb ik het idee dat ik op die nieuwe Dune max moet wachten vanwege hetgeen hierboven tussen haakjes staat.
Moet je doen, het is niet dat er dan geen andere spelers wederom in het verschiet liggen. Mij hebben ze hier niet meer mee, ik heb op de dag dat de A-300 toevallig een A-200 gekocht, en ik beklaag met hij het nog steeds niet. Er zal altijd een beter/sneller/mooiere speler afkomen. Ook volgend jaar na de lancering van de nieuwe Dune Max

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:10:
Er is op het moment nog geen chip voor Full 3D volgens de maker. Kan zomaar zijn dat er wel 1 zal zijn tegen de tijd dat er een opvolger voor de C-200 komt.

http://www.networkedmedia...5384&pid=511453#pid511453
Betekent dat dat ie ook geen 3D film kan afspelen met de ingebouwde Blu-ray speler ? of alleen geen iso's of andere formaten in 3D die ik op de schijf zet ?

Specs

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:02

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Le_Freak ! schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:24:
[...]

Betekent dat dat ie ook geen 3D film kan afspelen met de ingebouwde Blu-ray speler ? of alleen geen iso's of andere formaten in 3D die ik op de schijf zet ?
Nope. Want de PCH (en ook de huidige dune) hebben een HDMI 1.3 aansluiting.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09 14:22
Tylen schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:29:
[...]
Nope. Want de PCH (en ook de huidige dune) hebben een HDMI 1.3 aansluiting.
Plus dat de chip simpelweg niet overweg kan met full hd 3D. SBS en TAB werken daarentegen prima en de kwaliteit daarvan is ook al prima. Maar het wachten is op de chips die wel full hd 3D aankunnen, de Sigma 8910 en de Realtek 1186. En dat wordt ergens volgend jaar.

• Le_Freak !
buzzbuzz68 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:52:
[...]

Plus dat de chip simpelweg niet overweg kan met full hd 3D. SBS en TAB werken daarentegen prima en de kwaliteit daarvan is ook al prima. Maar het wachten is op de chips die wel full hd 3D aankunnen, de Sigma 8910 en de Realtek 1186. En dat wordt ergens volgend jaar.
Irritant zeg, dus dan moet ik wachten tot volgend jaar want om nu 500 euro uit te gaan geven en over een aantal maanden weer achter de wagen te lopen is zonde.
Kan ik hem tegen die tijd weer verkopen. hmmmmm
En ik zit er al zo lang tegenaan te hikken en dacht ik dat ik eruit was.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBT
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-04-2024

WBT

Het zal altijd een kat en muis spel zijn met alle techniek die je in huis haalt, immers blijven de verschillende fabrikanten doorwerken aan het volgende project. Dus met die logica kan je beter niks in huis halen ;-).

Wil je NU 1080p films en Blu-Ray bestanden afspelen dan is de Popcorn Hour C-200 een meer dan prima keuze. Je kan overigens wel 3D-films afspelen met de C-200, maar dan alleen SBS en TAB-bestanden (max 720p). (http://support.popcornhour.com/article.aspx?ID=1130)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 22:49
Ik zit met een probleem dat mijn Popcorn Hour C-200 opstart en even een tel of 5 op het normale HOME scherm komt, maar daarna zegt die ''NMT apps staring'' en zit in een scherm met 4 mogelijkheden (1. Download 2. Music 3. Photo 4. Video).

Ik wil graag hebben dat die gewoon in het normale beginscherm ''HOME'' begint, maar krijg het niet voor elkaar.

Ik heb er een 500GB 2.5 Inch HDD en een Blu-ray speler ingebouwd.

Doe ik wat verkeerd?

Alvast bedankt voor jullie hulp/advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
WBT schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:25:
Het zal altijd een kat en muis spel zijn met alle techniek die je in huis haalt, immers blijven de verschillende fabrikanten doorwerken aan het volgende project. Dus met die logica kan je beter niks in huis halen ;-).

Wil je NU 1080p films en Blu-Ray bestanden afspelen dan is de Popcorn Hour C-200 een meer dan prima keuze. Je kan overigens wel 3D-films afspelen met de C-200, maar dan alleen SBS en TAB-bestanden (max 720p). (http://support.popcornhour.com/article.aspx?ID=1130)
Prima info, tja de c-200 of de dune Max, ik kan maar geen beslissing nemen, iemand nog wat info voor me wat me keuze kan bepalen?
Beide zijn hele goede spelers en doen niet voor elkaar onder.
Qua netwerkopties is de popcorn hour beter maar qua interface de dune, om maar even 2 belangrijke features eruit te lichten.
Ik bedoel, qua afspeel mogelijkheden ontlopen ze elkaar niet, dus tja........

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Stel je koopt nu ene c-200 en over ene paar maanden komt die upgrade naar de chip die wel 3D en alle bestandsformaten kan afspelen, kun je de speler dan tegen redelijke kosten upgraden ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Le_Freak ! schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:38:
Stel je koopt nu ene c-200 en over ene paar maanden komt die upgrade naar de chip die wel 3D en alle bestandsformaten kan afspelen, kun je de speler dan tegen redelijke kosten upgraden ?
Neen, alles is een "chip-in-one" systeem, dus er is niets aan up te graden. Je hebt er één PCB in met alles op. Er zal geen upgrades voorzien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
tc982 schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:44:
[...]
Neen, alles is een "chip-in-one" systeem, dus er is niets aan up te graden. Je hebt er één PCB in met alles op. Er zal geen upgrades voorzien worden.
Ze zouden dus het moederbord los kunnen verkopen, maar dat is waarschijnlijk totaal niet interessant. Het losse moederbord dat je dan over hebt is bijna niet te verkopen, een volledige C200 wel. Onder de streep ben je dan waarschijnlijk goedkoper uit met een volledige C300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-02 16:34
Goede middag,

Ik weet niet of ik hier de vraag mag stellen, maar ik heb een nieuwe mn 200 mini pci mii 802.11n adapter
te koop. Voor vragen kan je ze hier stellen of een pm sturen.

Mvg Ronic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
buzzbuzz68 schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:23:
[...]

Ze zouden dus het moederbord los kunnen verkopen, maar dat is waarschijnlijk totaal niet interessant. Het losse moederbord dat je dan over hebt is bijna niet te verkopen, een volledige C200 wel. Onder de streep ben je dan waarschijnlijk goedkoper uit met een volledige C300.
Kijk, en dat kan dus bij de dune Max wel staat op hun site. Op deze manier wordt de keuze toch gemakkelijker.
Voor de dune kun je wel een mainbord kopen en dus upgraden, pch laat hier toch een steek vallen voor alle huidige gebruikers.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Le_Freak ! schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:11:
[...]

Kijk, en dat kan dus bij de dune Max wel staat op hun site. Op deze manier wordt de keuze toch gemakkelijker.
Voor de dune kun je wel een mainbord kopen en dus upgraden, pch laat hier toch een steek vallen voor alle huidige gebruikers.
Vind ik persoonlijk toch niet, ik heb een super apparaat wat alles kan dat ik verlang, en net zoals een laptop niet egupgrade kan worden, kan deze dat ook niet. Toch geen probleem ? Vergeet niet dat je elk jaar een nieuwe aankodiging kan verwachten van een speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
tc982 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:07:
[...]

Vind ik persoonlijk toch niet, ik heb een super apparaat wat alles kan dat ik verlang, en net zoals een laptop niet egupgrade kan worden, kan deze dat ook niet. Toch geen probleem ? Vergeet niet dat je elk jaar een nieuwe aankodiging kan verwachten van een speler.
Nee zeker geen probleem, maar als dat tegen minder kosten kan dan lijkt me dat toch een logischere en verstandigere keuze dan nu de popcorn hour te kiezen. en dat bedoelde ik dus.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
  • Laatst online: 18:24
Vandaag weer mijn PCH terug gekregen. Deze is vervangen door een ander door de leverancier.
Eerst wou hij weer niet werken met de ab. Bleek het antennekabeltje niet meer aangesloten. Deze weer aangesloten en nu werkt hij weer, maar nu wil hij geen verbinding meer maken op Automatisch (dus 1000Mb)
De verbinding wordt meteen verbroken op mijn router. Het lampje gaat telkens uit/aan en na een aantal proberen te verbinden blijft hij uit. Zet ik hem op 10/100, dan werkt hij wel weer.

Hoe kan dit? Als hij eerst wel doet met mijn router en nu niet meer met een andere PCH.

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
steven2 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:08:
Vandaag weer mijn PCH terug gekregen. Deze is vervangen door een ander door de leverancier.
Eerst wou hij weer niet werken met de ab. Bleek het antennekabeltje niet meer aangesloten. Deze weer aangesloten en nu werkt hij weer, maar nu wil hij geen verbinding meer maken op Automatisch (dus 1000Mb)
De verbinding wordt meteen verbroken op mijn router. Het lampje gaat telkens uit/aan en na een aantal proberen te verbinden blijft hij uit. Zet ik hem op 10/100, dan werkt hij wel weer.

Hoe kan dit? Als hij eerst wel doet met mijn router en nu niet meer met een andere PCH.
Het is bekend dat er problemen zijn als die op ''AUTO'' staat, dus niet doen!

Wanneer komt er nu eens een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:48:
[...]

Het is bekend dat er problemen zijn als die op ''AUTO'' staat, dus niet doen!

Wanneer komt er nu eens een update?
Ik wist ervan dat er veel combinaties met routers/switchen problemen kunnen geven, maar als alles eerst werkt en je vervangt de PCH voor een andere PCH van dezelfde type en firmware, dan zou er toch, naar mijn weten, geen verschil op moeten treden :?

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
steven2 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 23:29:
[...]

Ik wist ervan dat er veel combinaties met routers/switchen problemen kunnen geven, maar als alles eerst werkt en je vervangt de PCH voor een andere PCH van dezelfde type en firmware, dan zou er toch, naar mijn weten, geen verschil op moeten treden :?
Ja, vraag mij ook niet waar het in zit (waarschijnlijk de firmware), maar het is zoals het is....

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Beste Forum'ers.

Ik heb met met de zoek opdracht (binnen dit topic) "3D" even ingelezen in de PCH C200 en wat ik lees bevalt me prima. Gister is mijn Samsung TV gesneuveld (5jaar geleden 2000,- voor betaald maar goed kan gebeuren) en daarom stap ik maar gelijk over op een TV die ook 3D kan.

Mijn films en series bekijk ik allemaal via een AppleTV2 en daarom heb ik eigenlijk alleen een C200 nodig voor 3d films.

Ik zag op de site dat Half-SBS MKV wordt ondersteund met een maximale resolutie van 720p. Nu is daarom mijn vraag: Wat doet de PopCornHour met 1080p SBS films. Speelt hij deze wel af maar dan op 720P op weigert hij deze films? Dat de resolutie iets omlaag gaat maakt me niet zo uit maar als hij alles weigert heb ik natuurlijk weinig aan de C200.

Edit: En is het 3D Ondertitel probleem al opgelost? Iedereen klaagt daar wel over maar ik zie nergens een oplossing.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 24-11-2011 01:22 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vastelaovend89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 13:31
Vorige week heb ik de c200 aangeschaft en ben er zeer tevreden over. Echter heb ik nog één vraagje:

ik wil graag de NMT applicaties via mijn usb stick uitvoeren i.p.v. een interne harde schijf.
Zodra ik dit via de wizard wil uitvoeren krijg ik de melding ongeldige bron.

Moet de usbstick aan bepaalde eisen voldoen?
De firmware heb ik geupdate naar de nieuwste versie.

Eng en streng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:55

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

steven2 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 23:29:
[...]

De Gbit verbinding is bijzonder onstabiel op de C-200. Dat hij het eerst wel deed is eerder geluk dan standaard. Qua snelheid is er eigenlijk geen verschil te merken, met twee uitzonderingen. Op Gbit komen meer verbindingsfouten voor en de CPU wordt zo zwaar belast dat het hele apparaat traag wordt. Gewoon op 100Mbit zetten, dat werkt echt het beste/meest betrouwbare.
Donstil schreef op donderdag 24 november 2011 @ 01:22:
Beste Forum'ers.

Ik heb met met de zoek opdracht (binnen dit topic) "3D" even ingelezen in de PCH C200 en wat ik lees bevalt me prima. Gister is mijn Samsung TV gesneuveld (5jaar geleden 2000,- voor betaald maar goed kan gebeuren) en daarom stap ik maar gelijk over op een TV die ook 3D kan.

Mijn films en series bekijk ik allemaal via een AppleTV2 en daarom heb ik eigenlijk alleen een C200 nodig voor 3d films.

Ik zag op de site dat Half-SBS MKV wordt ondersteund met een maximale resolutie van 720p. Nu is daarom mijn vraag: Wat doet de PopCornHour met 1080p SBS films. Speelt hij deze wel af maar dan op 720P op weigert hij deze films? Dat de resolutie iets omlaag gaat maakt me niet zo uit maar als hij alles weigert heb ik natuurlijk weinig aan de C200.

Edit: En is het 3D Ondertitel probleem al opgelost? Iedereen klaagt daar wel over maar ik zie nergens een oplossing.
1080 SBS films worden gewoon afgespeeld. Bij SBS heb je namelijk gewoon alle verticale beeldlijnen. Maar de horizontale resolutie is de helft van full HD (960 pixels, ipv 1920). Full HD 3D kan de C-200 niet aan, want de C-200 ondersteund geen bestanden met een hogere resolutie dan 1920x1080 en Full HD 3D is 3840x1080 of 1920x2160.

Op zich is dit geen probleem, het oog is voor de horizontale resolutie minder gevoelig dan de verticale. Een halvering in horizontale pixels valt daardoor minder op dan een halvering in verticale pixels of lijnen (wat bij Top and Bottom gebeurd).

Overigens zijn de meeste MKV3D downloads of 720SBS of 1080SBS en niet full HD 3D. Ik ben pas 1 keer een film tegen gekomen die wel full HD 3D was, maar heb die ook echt op moeten zoeken (was een 3D demo film).

De ondertiteling is nog niet gefixed, dat moet met een firmware update, en die laat al bijna een jaar op zich wachten inmiddels...
A1ex89 schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:30:
Vorige week heb ik de c200 aangeschaft en ben er zeer tevreden over. Echter heb ik nog één vraagje:

ik wil graag de NMT applicaties via mijn usb stick uitvoeren i.p.v. een interne harde schijf.
Zodra ik dit via de wizard wil uitvoeren krijg ik de melding ongeldige bron.

Moet de usbstick aan bepaalde eisen voldoen?
De firmware heb ik geupdate naar de nieuwste versie.
Niet alle usbsticks werken, maar wat jij wil is wel mogelijk (ik heb het ook zo draaien). Check de nmt-wiki daarvoor, daar staat een goede handleiding.
buzzbuzz68 schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:23:
[...]

Heel raar zou het overigens niet zijn. Popcorn Hour had een aantal jaar terug de B-110 baseline, wat niet meer was dan een systeembord, vergelijkbaar met de borden die in een A-200 of C-200 zitten.
Wellicht dat als de vraag hoog genoeg is, dat het nog wel mogelijk wordt, maar ik vrees dat het prijsverschil tussen een los bord en complete C-300 gewoon te klein zal zijn om aantrekkelijk te worden.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
deepbass909 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:19:
[...]

De Gbit verbinding is bijzonder onstabiel op de C-200. Dat hij het eerst wel deed is eerder geluk dan standaard. Qua snelheid is er eigenlijk geen verschil te merken, met twee uitzonderingen. Op Gbit komen meer verbindingsfouten voor en de CPU wordt zo zwaar belast dat het hele apparaat traag wordt. Gewoon op 100Mbit zetten, dat werkt echt het beste/meest betrouwbare.
Ik had dus wel degelijk een verschil in snelheid. Ik heb nu 6MB/s en toen 12MB/s. Dit is dus een verdubbeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met 10/100 op ± 11MB/s. Op automatisch werkt het hier helemaal niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolf3D
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 12:03
Al ongeveer een jaar draai ik met volle tevredenheid films via mijn Popcorn C-200. Echter kreeg ik gisteren opeens een IO error tijdens het kopieeren van een bestand over mijn netwerk naar de 1,5 TB HDD in mijn popcorn. Aangezien ik de foutmelding niet helemaal snapte heb ik de popcorn opnieuw opgestart en alles werkte nog. Echter is mijn filmcollectie opeens gehalveerd. Kijk ik via mijn PC op de HDD in de C-200, dan ontbreken er heel veel films. Browse ik via de C-200 zelf, dan zie ik wel alle films, maar staat er bij heel veel films, size 0B.

Er is dus waarschijnlijk iets mis met de HDD. Wat kan ik nu het beste doen. Aangezien ik zelf geen linux/unix draai, kan ik niet zo makkelijk kijken wat er mis is met de schijf.
Daarnaast las ik op een aantal fora, dat soms na 24 uur automatisch een controle wordt uitgevoerd, en eventuele fouten automatisch hersteld worden.

Aangezien ik bang ben mijn halve (of misschien binnenkort HELE) filmcollectie kwijt te raken heb ik nog maar even niets gedaan, maar vraag me wel af hoe ik dit probleem het beste op kan lossen.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:55

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

steven2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:00:
[...]

Ik had dus wel degelijk een verschil in snelheid. Ik heb nu 6MB/s en toen 12MB/s. Dit is dus een verdubbeling :)
Als je nu maar 6 MB/s haal, zit er iets niet helemaal goed. 12 MB/s is ongeveer de maximale snelheid van 100Mbit en ook de maximale hoeveelheid data die de C-200 kan verwerken over zijn netwerk-aansluiting, ongeacht of hij op 100Mbit of auto staat. Theoretisch zou hij op 1 Gbit iets meer aan moeten kunnen, maar dat is in de praktijk verwaarloosbaar.

Het probleem is alleen dat de netwerksnelheid van de C-200 wisselt zonder dat er echt een goede reden voor aan te wijzen is. De mijne heeft nooit meer gedaan dan die 6 MB/s, ongeacht de instellingen. En dat terwijl hij aan een 100% Gigabit netwerk hangt.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-04-2021
Ik heb problemen met het weggooien van bepaalde mappen. Maakt niet uit of het film of audio is. Als ik de map selecteer en wil 'deleten' dan krijg ik de melding 'Toegang geweigerd'. Weet iemand een oplossing om deze mappen alsnog te kunnen deleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zojuist eentje besteld via Ibood voor 199... Hoop dat ik me er snel op kan storten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
MikeyMan schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:31:
Zojuist eentje besteld via Ibood voor 199... Hoop dat ik me er snel op kan storten!
En C-200 ? waar dan precies ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Er is een ibood hunt vandaag, waar ie af en toe langs komt... Maar hij stond toen ik besteld had op uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
MikeyMan schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:46:
[...]

Er is een ibood hunt vandaag, waar ie af en toe langs komt... Maar hij stond toen ik besteld had op uitverkocht.
Een c200 voor 199 euro is echt een koopje, hij zit dus in de roulatie van de ibood hunt begrijp ik dat goed ?

Is de Dune max ook wel eens op ibood geweest als aanbieding en wat was de prijs ?

[ Voor 10% gewijzigd door Le_Freak ! op 01-12-2011 16:59 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

dat de c-200 bij Ibood in de hunt zit zou kunnen betekenen dat de opvolger eraan staat te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of je, wanneer je een blurayspeler inbouwt en je wilt een audio cd afspelen, dat dit gewoon kan zonder dat je tv aan staat? En werkt het met internetradio ook zo? Kun je stations kiezen zonder dat de tv aanstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik snap niet dat de C200 nog steeds geen (native) AirPlay doet. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
ind0mi schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:00:
dat de c-200 bij Ibood in de hunt zit zou kunnen betekenen dat de opvolger eraan staat te komen ;)
wanneer ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
ind0mi schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:00:
Hmmm... lijkt me niet echt. Misschien zijn het we gerepareerde modellen ( nieuw voeding of elco )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:08
UltraSub schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:03:
Ik snap niet dat de C200 nog steeds geen (native) AirPlay doet. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn. :(
De vraag is hoeveel mensen hier op zitten te wachten. Mij boeit het iig niet veel en hoop ik dat ze de aandacht focussen op de nieuwe UI. Bovendien was het geen spec bij de launch.

Wat ik wil zeggen is dat iedereen weer iets anders gefixt of gemaakt wil zien worden.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Snap ik. Maar als je kijkt hoe groot de userbase van iDevices is, is het wel logisch.
(Als het niet interessant zou zijn, zou je het niet op iedere nieuwe receiver zien ;) )
Nieuwe GUI? Couldn't care less.. Ik gebruik nog steeds de allereerste. Veel sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Ik zou wel geintresseerd zijn in AirPlay, alles lekker mobiel streamen. Ik doe het nu ook al met drie Airport Expressen, een ipad en een iphone. Goedkoper dan dit komt het niet hoor om multiroom te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audi-80
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-08 08:53

audi-80

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:00:
Kan iemand mij vertellen of je, wanneer je een blurayspeler inbouwt en je wilt een audio cd afspelen, dat dit gewoon kan zonder dat je tv aan staat? En werkt het met internetradio ook zo? Kun je stations kiezen zonder dat de tv aanstaat?
Ja dat kan, doe ik ook.
Daarom vind ik dat display zo handig.

Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

audi-80 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:12:
[...]

Ja dat kan, doe ik ook.
Daarom vind ik dat display zo handig.
Kun je ook echt internetradiozenders zoeken via het menu of dien je dat wel via de tv te doen en dat je dan bijvoorbeeld een zender op kunt slaan, zodat je die kunt beluisteren zonder de tv aan te hebben? Of kun je echt zowel een cd beluisteren of internetradiostations zoeken en beluisteren zonder de tv aan te zetten?

Dit is voor mij namelijk doorslaggevend om dit apparaat aan te schaffen, ik heb de A-110 op het moment maar overweeg in combinatie met de aanschaf van nieuwe speakers en een versterker, dit apparaat te kopen zodat ik bovenop harde schijf en filmafspeelmogelijkheid via harde schijf ook cd's kan luisteren en radio kan luisteren. Dat scheelt weer in de aanschaf van een tuner en cd-speler. Voorwaarde is wel dat ik niet te tv aan wil zetten om dit te bewerkstelligen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
deepbass909 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:01:
[...]

Als je nu maar 6 MB/s haal, zit er iets niet helemaal goed. 12 MB/s is ongeveer de maximale snelheid van 100Mbit en ook de maximale hoeveelheid data die de C-200 kan verwerken over zijn netwerk-aansluiting, ongeacht of hij op 100Mbit of auto staat. Theoretisch zou hij op 1 Gbit iets meer aan moeten kunnen, maar dat is in de praktijk verwaarloosbaar.

Het probleem is alleen dat de netwerksnelheid van de C-200 wisselt zonder dat er echt een goede reden voor aan te wijzen is. De mijne heeft nooit meer gedaan dan die 6 MB/s, ongeacht de instellingen. En dat terwijl hij aan een 100% Gigabit netwerk hangt.
Kan het misschien zijn dat de oudere C-200 iets andere onderdelen had dan de nieuwe waardoor hij niet meer wil connecten op automatisch. Ik heb namelijk ook al geprobeerd een switch te gebruiken die op de compatiblelist staat, namelijk de Zyxel GS-105B. Daar is helaas het zelfde verhaal aanwezig.
Ik heb voor boven ook een C-200 aangeschaft en die heeft ook dezelfde problemen.
Waarneer heb jij de C-200 aangeschaft? Is er hier iemand die zijn C-200 niet zo lang heeft ca 2 a 3 mnd, die wel op Gigabit kan werken?
Als je een firmware update doet, vervangt hij de hele software of past hij maar een gedeelte aan? Want dan kan het misschien ook nog wel zijn dat de nieuwe C-200 bepaald delen in zijn software mist.
Heeft de LTU software ook bepaalde voordelen voor de C-200 op het gebied van de stabiliteit voor Gigabit?

[ Voor 10% gewijzigd door steven2 op 03-12-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audi-80

audi-80

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 10:35:
[...]

Kun je ook echt internetradiozenders zoeken via het menu of dien je dat wel via de tv te doen en dat je dan bijvoorbeeld een zender op kunt slaan, zodat je die kunt beluisteren zonder de tv aan te hebben? Of kun je echt zowel een cd beluisteren of internetradiostations zoeken en beluisteren zonder de tv aan te zetten?
De info op het scherm is wat karig, maar ik kan er prima een internet radiostation mee zoeken en starten.
En een CD of MP3's afspelen gaat ook zonder problemen.
Alleen met de apps werkt het schermpje niet helaas, maar standaard internetradio en shoutcast kun je prima met het schermpje bedienen.
En door de bestanden zoeken en afspelen kan ook met het schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

audi-80 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:28:
[...]

De info op het scherm is wat karig, maar ik kan er prima een internet radiostation mee zoeken en starten.
En een CD of MP3's afspelen gaat ook zonder problemen.
Alleen met de apps werkt het schermpje niet helaas, maar standaard internetradio en shoutcast kun je prima met het schermpje bedienen.
En door de bestanden zoeken en afspelen kan ook met het schermpje.
Oké dat is op zich goed nieuws. Ik begrijp dus dat je een aantal functies van het apparaat via het menuutje kunt bedienen, behalve degene waar de beeld bij nodig hebt. Ik ben nog niet zo 'into' internetradio, kun je daar ook bv NL'se radiozenders die ook via de ether worden uitgezonden beluisteren? Of alleen speciale bij b.v. Shoutcast aangemelde internetradiostations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audi-80

audi-80

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 08:40:
[...]

Oké dat is op zich goed nieuws. Ik begrijp dus dat je een aantal functies van het apparaat via het menuutje kunt bedienen, behalve degene waar de beeld bij nodig hebt. Ik ben nog niet zo 'into' internetradio, kun je daar ook bv NL'se radiozenders die ook via de ether worden uitgezonden beluisteren? Of alleen speciale bij b.v. Shoutcast aangemelde internetradiostations?
In het gewone internet radio gedeelte zitten zover ik weet de meeste radiostations die in de ethernet uitzenden ook in.
Er staan ook lokale omroepen in de lijst.
En je kunt je favoriete radiostations in een favorietenlijst zetten zodat er snel toegang tot hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

audi-80 schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:17:
[...]

In het gewone internet radio gedeelte zitten zover ik weet de meeste radiostations die in de ethernet uitzenden ook in.
Er staan ook lokale omroepen in de lijst.
En je kunt je favoriete radiostations in een favorietenlijst zetten zodat er snel toegang tot hebt.
Oké dat is helemaal handig, dan kan mijn vrouw zelf dus ook de radio aanzetten ;)
En je weet dus zeker dat je hiervoor en het afspelen van een cd in je blurayspeler de tv helemaal niet hoeft aan te zetten?
Jammer trouwens dat de Ibood hunt net is afgelopen, daar stond de c200 wel goed geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audi-80

audi-80

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:24:
[...]

Oké dat is helemaal handig, dan kan mijn vrouw zelf dus ook de radio aanzetten ;)
En je weet dus zeker dat je hiervoor en het afspelen van een cd in je blurayspeler de tv helemaal niet hoeft aan te zetten?
Jammer trouwens dat de Ibood hunt net is afgelopen, daar stond de c200 wel goed geprijsd.
Net even geprobeerd, is al een tijdje geleden dat ik een audio CD in de PCH heb afgespeeld. (zie video)

Standaard speelt hij hem automatisch af als je er een schijf in doet, maar dat heb ik uitgezet. (als ik me nu niet met een andere speler vergis tenminste.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[b]deepbass909 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:19:

1080 SBS films worden gewoon afgespeeld. Bij SBS heb je namelijk gewoon alle verticale beeldlijnen. Maar horizontale resolutie is de helft van full HD (960 pixels, ipv 1920). Full HD 3D kan de C-200 niet aan, want de C-200 ondersteund geen bestanden met een hogere resolutie dan 1920x1080 en Full HD 3D is 3840x1080 of 1920x2160.

Op zich is dit geen probleem, het oog is voor de horizontale resolutie minder gevoelig dan de verticale. Een halvering in horizontale pixels valt daardoor minder op dan een halvering in verticale pixels of lijnen (wat bij Top and Bottom gebeurd).

Overigens zijn de meeste MKV3D downloads of 720SBS of 1080SBS en niet full HD 3D. Ik ben pas 1 keer een film tegen gekomen die wel full HD 3D was, maar heb die ook echt op moeten zoeken (was een 3D demo film).

De ondertiteling is nog niet gefixed, dat moet met een firmware update, en die laat al bijna een jaar op zich wachten inmiddels...
Thnx. Het gaat mij puur om de ondertiteling. Nu zonder ondertitels speel ik het af via de Appletv2 (Half-SBS) en dat gaat allemaal prima.

Helaas wil mijn vriendin er vaak wel ondertiteling bij dus ik zoek echt puur een oplossing daar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

audi-80 schreef op zondag 04 december 2011 @ 21:44:
[...]

Net even geprobeerd, is al een tijdje geleden dat ik een audio CD in de PCH heb afgespeeld. (zie video)

Standaard speelt hij hem automatisch af als je er een schijf in doet, maar dat heb ik uitgezet. (als ik me nu niet met een andere speler vergis tenminste.)

[video]
Bedankt voor de moeite. Dat gaat inderdaad makkelijk en hij begint ook vrij vlot met spelen nadat cd erin zit. Via het schermpje op de popcorn kun je dus ook (via Shoutcast?) een internetradiostation zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audi-80

audi-80

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:46:
[...]

Bedankt voor de moeite. Dat gaat inderdaad makkelijk en hij begint ook vrij vlot met spelen nadat cd erin zit. Via het schermpje op de popcorn kun je dus ook (via Shoutcast?) een internetradiostation zoeken?
Ja, dat kan, je kunt gewoon door de stations heen scrollen. (eerst genre kiezen bij shoutcast.)
Bij "internet radio" zitten er nu +/- 160 nederlandse stations bij en bij "shoutcast" weet ik zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le_Freak ! schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:36:
Hallo beste popcorn Hour C-200 bezitters, ik sta op het punt er 1 te kopen maar daar wacht ik nog maar even mee, zat laatst bij een dealer die die dingen in elkaar zet en levert en toen vertelde en liet hij me zien dat er nieuwe modellen aankomen, ja ook een nieuwe c-200.

Het stond op zijn schrijven van de importeur.

Ga er niet nu 1 aanschaffen als er binnenkort ene nieuwe versie komt.
Je hebt volkomen gelijk. ;)

nieuws: Popcorn Hour C-300 komt op 12 december in Nederland uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
En nu de C-300 is aangekondigd is de C-200 direct in de aanbieding. €159,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:05

Wirehub

Blaat

buzzbuzz68 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:20:
En nu de C-300 is aangekondigd is de C-200 direct in de aanbieding. €159,-
dat is een A210 btw, niet te vergelijken

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 07:12

Silence

Godlike

Is het mogelijk om met de popcornhour c-300 te downloaden met sabnzb

Ik wil graag iets hebben staan wat gewoon alles download en af speelt en niet heel de dag me pc aan hebben staan.

Zou dat hier mee kunnen?

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBT

WBT

@Silencex, sinds jaar en dag gebruikt Popcorn Hour het programma 'nzbget' voor het downloaden van nieuwsgroepen. Gezien ook de A-300 ook 'nzbget' gebruikt is het aannemelijk dat ook de C-300 dezelfde software gaat gebruiken. In andere woorden; nee sabnzb zal niet werken met de C-300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 07:12

Silence

Godlike

WBT schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:30:
@Silencex, sinds jaar en dag gebruikt Popcorn Hour het programma 'nzbget' voor het downloaden van nieuwsgroepen. Gezien ook de A-300 ook 'nzbget' gebruikt is het aannemelijk dat ook de C-300 dezelfde software gaat gebruiken. In andere woorden; nee sabnzb zal niet werken met de C-300.
Ok maar nzbget komt op het zelfde neer toch? als ik er maar mee kan downloaden en niet me computer 24/7 aan hoef te laten.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBT

WBT

@Silencex, klopt. met nzbget kan je verder wel gewoon downloaden van nieuwsgroepen, zonder je computer 24/7 aan te laten staan. (sorry ik was even te veel gefocust op het sabnzb gebeuren :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Twijfelde al even over de C200 of "de opvolger". Vandaag daarom maar gelijk een C-300 besteld als kerst cadeau voor mezelf.

Ben benieuwd wat het allemaal extra gaat bieden, ik doe nu alles via een AppleTV2 maar dat streamen (continu je mac aan) begint me een beetje de strot uit te komen.

Zijn er al meer mensen die de C-300 besteld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik zie niet echt voordelen van de c300, zeker niet als ik het prijsverschil meeneem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:59

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik heb zelf al een jaar een A-200 en irriteer me lichtelijk aan de fan daarin. Zit dus te denken aan de A-300 maarrrrrr.....

Ik heb een grote verzameling MP3's op mijn NAS. Maar heb nooit zin om de A-200 en de TV aan te moeten zetten om muziek te kunnen luisteren. Zoals ik net zie kan dat met de C-200 dus al via browsen op het schermpje...

Mmm, dan ga ik toch wel twijfelen om die C-300 te nemen... :9~

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormtrooper schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:27:
Ik heb zelf al een jaar een A-200 en irriteer me lichtelijk aan de fan daarin. Zit dus te denken aan de A-300 maarrrrrr.....
Je kan je A-200 ook upgraden. http://www.hdsupplies.nl/...-chassis-upgrade-kit.html Is ook nog eens een stuk goedkoper en ook fanloos.v ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:14:
[...]

Je kan je A-200 ook upgraden. http://www.hdsupplies.nl/...-chassis-upgrade-kit.html Is ook nog eens een stuk goedkoper en ook fanloos.v ;)
Dit heb ik gedaan, dat is gewoon fantastisch! Stil- er komt niets van geluid af, alles is fanless, en mooier. (gedaan met dat plastiek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik heb al een "slachtoffer" voor die oude A-200, mijn vader is helemaal verliefd op dat ding dus dat is simpel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er eindelijk uit, ik ga een c-200 aanschaffen. Met harde schijf en blurayspeler. Ik kan lastig vinden welke blurayspeler het meest geschikt is, ik lees wel wat over de Liteon 104-37, deze is ook vrij goedkoop, maar ik las ergens dat deze piept. Kan iemand mij vertellen welke blyrayspeler de beste keuze zou zijn voor de c-200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:05

Wirehub

Blaat

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:09:
Ik ben er eindelijk uit, ik ga een c-200 aanschaffen. Met harde schijf en blurayspeler. Ik kan lastig vinden welke blurayspeler het meest geschikt is, ik lees wel wat over de Liteon 104-37, deze is ook vrij goedkoop, maar ik las ergens dat deze piept. Kan iemand mij vertellen welke blyrayspeler de beste keuze zou zijn voor de c-200?
check dit maar eens:

http://www.networkedmedia...C-200_Compatibility_Lists

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:02

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:09:
Dune Max ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:13

rally

Deyterra Consultancy

Gisteren de knoop doorgehakt om mijn A-210 en C-200 te vervangen voor een A-300 en C-300 en beide besteld bij Informatique.

Met name het "stotteren" bij high-bitrate HD content en de wat trage interface hebben me doen besluiten te upgraden.
Voorlopig zullen wij toch geen 3D bekijken in huis (geen geschikte TV), dus dan kunnen deze voorlopig wel mee tot we wel een 3D tv hebben.

Zijn er al mensen met tips voor een Blu-Ray speler voor de C-300? Ik had bij Popcornhour.com namelijk nog niets zien staan.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Iets bekend over airplay op de C300? Google geeft geen oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
UltraSub schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:19:
Iets bekend over airplay op de C300? Google geeft geen oplossing :)
Voor Airplay heb ik een AppleTV2 maar ik zal Zaterdag (of Zondag) ff kijken voor je als ik mijn C-300 heb aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Thanks. Ga er vanuit dat ze het er niet op hebben zitten. Staat niet op de spec list, en Syabas is niet zo van achteraf nog features erbij bouwen.
Denk dat ik toch maar serieus moet kijken naar de Denon AVR1912, maar ja, hoe verkoop ik dat bij het vrouwtje :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:19

JB

Cédric roelt!

Discussie over de C-300 kan hier worden gevoerd:

[Mediaplayer] Popcornhour C-300

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:06
Ik heb een probleem met mijn nieuwe A210. Ik krijg de NMT software niet geïnstalleerd op de HDD die ik erin heb zitten. Het gaat om een Seagate Baracuda 7200.7 van 160gb modelnummer: ST3160024AS. Ik heb 2 exacte schijven liggen en het werkt bij allebei niet. Het vreemde is dat als ik NMT op een USB stick installeer (dus die als mediabron aanwijs) hij het wel doet. Iemand een idee wat dat kan zijn? Ik heb de schijven al een aantal keren geformatteerd (ook via de PC) en ik heb alle mogelijke installatieopties die de popcorn geeft al wel 10x uitgevoerd.
Als ik films vanuit mijn PC op de HDD zet dan kan de popcorn ze wel aflezen dus hij ziet de schijf wel. Iemand een idee wat dit probleem kan zijn? Ik ben er al een aantal uren mee bezig maar ik krijg hem gewoon niet normaal aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Zal er nog een update voor de C-200 komen? Is al een hele tijd erg stil......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
Vjenne-ICT schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:53:
Zal er nog een update voor de C-200 komen? Is al een hele tijd erg stil......
Daar kunnen we nog denk ik lang op wachten ivm de 300 series die ze eerst goed willen hebben en ook ivm NMJv2 die ze willen porten naar de 200 Series.
Zoiets stond op http://www.networkedmediatank.com

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Heeft iemand een goede manier om Radio Veronica toe te voegen aan je streams?
Ik heb al gezocht maar ik kan geen URL's invoeren.

Shoutcast heeft geen Radio Veronica
Internet radio heeft alleen Veronica 192 maar da's niet de goeie Veronica
MSP Flash Hours kent 'm ook niet.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Balen, mijn C-200 is er ook mee opgehouden; dode PSU. Welgeteld 1 dag voor het einde van de garantieperiode. HD-Supplies heeft gelukkig niet afwijzend gereageerd om mijn garantieclaim dus ik hoop er het beste van.

Maar nu dat ik hem niet kan gebruiken miste ik hem de eerste avond al... Damn er is _echt_ niks op TV deze dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

iichel schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:16:
Heeft iemand een goede manier om Radio Veronica toe te voegen aan je streams?
Ik heb al gezocht maar ik kan geen URL's invoeren.

Shoutcast heeft geen Radio Veronica
Internet radio heeft alleen Veronica 192 maar da's niet de goeie Veronica
MSP Flash Hours kent 'm ook niet.
Ik ben ook al een tijdje aan het klooien met radio Penguin en ik krijg het ook niet voor elkaar, heb nu 3 verschillende htmls gemaakt met de 3 verschillende streaming links die ik op die website vind. maar geen enkele geeft op een gegeven moment ook geluid. Geen idee wat ik fout doe.... Maar ontbreekt ook aan zin, tijd, gelegenheid en energie om er eens echt voor te gaan zitten 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Stormtrooper op 19-12-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16
iemand een idee hoe ik de stream van 3fmrequest kan krijgen mbv de 200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 15:16

CmdrKeen

Krentenboltosti

Sinds een paar maanden heb ik ook een C-200 en alles werkt vrijwel perfect. Het enige probleem dat ik ermee heb is dat als hij een paar uur heeft uitgestaan en ik 'm aanzet, de afstandbediening (RF) de eerste vijf minuten niet werkt. Daarna gedurende een minuut steeds iets beter en na de zesde minuut werkt ie prima.

Wat zou ik hieraan kunnen doen? Op de diverse gebruikersfora heb ik hier niets over kunnen terugvinden. De batterijen zijn prima. Ik heb ze er ook al eens uitgehaald om de apparaten opnieuw te pairen en zoals gezegd is er verder niks bijzonders aan de hand. Ik reset de C-200 liever niet naar de fabrieksinstellingen omdat ik dan misschien juist meer vage problemen krijg ;)

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
Terugkomend op mijn 'auto' setting probleem voor de netwerksettings.
Ik heb vandaag nog iemand gevonden met het zelfde probleem op http://www.networkedmediatank.com

En ik krijg steeds meer het idee dat het probleem speelt in een batch (432000901xxx tot 432000905xxx)
Deze persoon had een c-200 met s/n: 432000902931. Niemand wil het officieel bevestigen, maar het kan verklaren waarom je nieuwe C-200 niet op 'auto' wil werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
De auto setting werkt maar bij enkele personen goed. De meesten werken gewoon met 100mbit omdat die wel altijd stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Dee
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 16:35
Het al dan niet goed werken van de "auto" setting is sterk afhankelijk van de gebruikte router of switch. Het werkt maar bij enkele typen goed. Op http://www.networkedmedia...s#Gigabit_Router.2FSwitch vind je een lijst van wel of niet werkende hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
Jan Dee schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 20:57:
Het al dan niet goed werken van de "auto" setting is sterk afhankelijk van de gebruikte router of switch. Het werkt maar bij enkele typen goed. Op http://www.networkedmedia...s#Gigabit_Router.2FSwitch vind je een lijst van wel of niet werkende hardware.
Het werkte op mijn oude C-200 goed en op nieuwe C-200 niet. De rest (kabels, router, switch en firmware) is hetzelfde gebleven. Het bevestigde tevens mijn verhaal toen ik gisteren mijn oude C-200 weer terug kreeg :)
Helaas was het probleem met de reactie van mijn afstandsbediening niet opgelost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Net eens wat gegoogled op XBMC voor de C200. Kom ik op NMT wat draadjes tegen. Blijkt dat begin vorig jaar een devver het al had draaien. Helaas is het daarna stil geworden omdat de community teveel vragen bleef stellen. Ik zou echt graag XBMC zien... Weet iemand daar meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Leuk die lijst, maar spelers die het goed doen volgens hun zijn straatoud en niet meer te krijgen. Elke speler heeft wel wat kuren... Iemand een goeie tip voor dé blurayspeler voor de C-200 die op dit moment verkrijgbaar is..? :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Is dit wat voor je?

http://www.hdsupplies.nl/nl/interne-lg-slimline-blu-ray.html

Oh, ik geloof dat je dan ook dit ding moet kopen:

http://www.hdsupplies.nl/nl/popcorn-hour-hbr-200.html

:( Dat ding heb ik ook, wordt de speler niet mooier van...

Onderstaand had ik destijds gekocht:

Aanbieding: Slimline Blu-Ray + HDD combi tray bundel
0000458-4582262911813-combi-tray 1 € 180,00
1 x Blu-Ray / HDD combi tray € 0,00 combi-tray
1 x Interne Sony Slimline Blu-ray € 0,00 4582262911813

[ Voor 97% gewijzigd door NaN op 26-12-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
Sangroid schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:13:
Is dit wat voor je?

Als je een redelijk nieuwe C-200 hebet dan zit die combitray er al in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Laatst online: 17:16

Imhotep

The Dark Side

Wolf3D schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:17:
Ook hier de nieuwe firmware geinstalleerd en NMJ is druk bezig met indexeren. Doordat ik echter van source wisselde om tijdens de NMJ-indexering een serie te kijken en daarna nog wat rond te surfen door m'n Popcorn, kom ik nou echter niet meer terecht bij het indexeringsscherm.

Wel heb ik gemerkt dat je hem gewoon uit (standby) kan zetten. Het indexeren loopt dan gewoon door. Het is een beetje te volgen via netwerk, waar ik de map '\\IPadres\share\nmj_database\media\video\poster' in de gaten kan houden.
Misschien een domme vraag 8)7 |:(

maar ben nu al een tijdje bezig met de c-200 en iedere keer als ik iets wil met nmj dan geeft ie een foutmelding dat ik met de return knop terug moet naar de vorige pagina.

Ik heb het gevoel dat ikzelf steeds iets fout doe, maar kom er maar niet achter wat. :-(

Zou iemand hier eens kunnen uitleggen hoe je met NMJ omgaat en aanzet om te indexeren?
Dan kan ik dat namelijk eens vergelijken met wat ik doe en kijken of het aan mij of aan de C-200 ligt.

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:04
ff m'n berichtje uit het A200 topic hier geplaats aangezien de software hetzelfde is:

Ik heb de A210 nu ongeveer 2 weken(via 1dayfly) en heb er gelijk een Samsung 2TB harddisk ingezet waar al ongeveer 600 films opstaan,de eerste keer dat ik hem aanzette bleef die op loading staan dus de stekker eruit en daarna start die wel door maar vandaag na 3 keer een half uur op loading dus niks :(
Ik heb er nog niet veel mee gedaan en er zit ook nog geen internet op maar alleen een interne schijf maar het lijkt me toch niet dat die elke keer als ik hem opstart de schijf weer moet intaliseren,mijn WD Live doet het al na 30sec.
Ik kom het probleem wel tegen in dit topic en ook in die van de C200,is het een software fout of een hardware :?

Ik heb de schijf er maar uitgehaald en dan boot die wel door,vervolgens een firmware update gedaan en ook dan boot die maar zodra ik er een hd in doe blijft die hangen(loading) :( ,heb er ook nog een oude lege Samsung HD501LJ in gedaan maar ook zonder succes.

Iemand een idee want het blijkt nog al vaak voor te komen :(

edit

Ik heb er nu een lege WD 640GB Greenpower in gedaan en dan boot die wel maar na één keer uitschakelen weer het zelfde verhaal,hij wil niet door booten.

[ Voor 7% gewijzigd door audiojunk op 26-12-2011 16:58 ]

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Sangroid schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:13:
Is dit wat voor je?

Thanks voor je reactie, zeer leuk spul, maar ook een ontzettend lekker prijskaartje zeg... ik heb zelf een van de eerste C200's dus helaas zit dat ding er niet al in... Hmmm, even denken of dit de moeite waard is...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Sp33dFr34k schreef op maandag 26 december 2011 @ 20:36:
[...]

Thanks voor je reactie, zeer leuk spul, maar ook een ontzettend lekker prijskaartje zeg... ik heb zelf een van de eerste C200's dus helaas zit dat ding er niet al in... Hmmm, even denken of dit de moeite waard is...
Niet doen, die prijzen zijn absurd hoog!

Ik heb zelf deze ''Samsung SH-B123L/BSBP'' BluRay speler gekocht en een 2.5 inch HDD er in geplaatst. De BluRay speler werkt bij mij goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Vjenne-ICT schreef op maandag 26 december 2011 @ 21:08:
[...]

Niet doen, die prijzen zijn absurd hoog!

Ik heb zelf deze ''Samsung SH-B123L/BSBP'' BluRay speler gekocht en een 2.5 inch HDD er in geplaatst. De BluRay speler werkt bij mij goed!
Kijk, dat lijkt er meer op, thanks! :)

En in jouw ervaring werkt die BR speler helemaal prima, geen mankementjes/incompatibilities?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 00:15:
[...]

En in jouw ervaring werkt die BR speler helemaal prima, geen mankementjes/incompatibilities?
Ja, zo ver ik hem heb gebruikt (nog niet veel) werkt die goed! Zal als je deze wil aanschaffen nog wel even wat beter testen voor. Laat maar weten als dat nodig is.

Originele BluRay speelt die gewoon af. Verder eigenlijk nog niet veel getest/afgespeeld.

• zerocool
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:06
Mijn harddisk gaat niet meer in sleep-mode als de popcorn in standby-mode staat. Dat is sinds de laatste firmware upgrade. Iemand hier een oplossing voor?

• MrFl0ppY
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 00:15:
[...]

Je kunt zelfs een BR speler hebben en een 3,5" HD. Dan moet je een 2,5" naar 3,5" werken en wat knutselen. Staan genoeg voorbeelden van op internet. Dit heb ik zelf zo ook opgelost en bij mij werkt het nu al 2 jaar naar volle tevredenheid.
MrFl0ppY schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:09:
Balen, mijn C-200 is er ook mee opgehouden; dode PSU. Welgeteld 1 dag voor het einde van de garantieperiode. HD-Supplies heeft gelukkig niet afwijzend gereageerd om mijn garantieclaim dus ik hoop er het beste van.

Maar nu dat ik hem niet kan gebruiken miste ik hem de eerste avond al... Damn er is _echt_ niks op TV deze dagen!
Overigens had ik mijn C200 na 3 dagen alweer in bezit. HD Supplies deed helemaal niet moeilijk en ze hadden de PSU super snel vervangen. Was een geluk bij een ongeluk dat ie er net 1 dag voor de garantie mee ophield.

[ Voor 39% gewijzigd door MrFl0ppY op 29-12-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 12:17

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Ik heb nu sinds 2 dagen een C200 met een 1 TB Samsung schijf, en nu wil ik al mijn films die ik op mijn externe Hdd heb staan erop zetten. Alleen als ik dit doe via het netwerk gaat het met een snelheid van max 4,5 mb/s... Op die manier gaat het wel een week of wat duren. Kan dat niet sneller?

Ik heb nu de externe Hdd met usb2.0 aan de mediaplayer gekoppeld, en op mijn computer via het netwerk kopiëren>plakken gedaan.

Iemand een snellere/ betere manier in Jip en Janneke taal? Alvast erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Vjenne-ICT schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 09:00:
[...]

Ja, zo ver ik hem heb gebruikt (nog niet veel) werkt die goed! Zal als je deze wil aanschaffen nog wel even wat beter testen voor. Laat maar weten als dat nodig is.

Originele BluRay speelt die gewoon af. Verder eigenlijk nog niet veel getest/afgespeeld.
Thanks, heb hem inmiddels besteld, het is toch puur bedoeld om originele BluRay's te spelen dus ik vind het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Wie heeft er hier een nieuwer model DVD-drive in zijn PCH-200 zitten dan er op de compatabilty lijst staat?

Ik heb zelf een BD speler, dus die wil ik er niet in hebben, maar ik zoek wel iets om mijn CD's mee af te spelen. Nu zal ik geen CD-drive meer vinden denk ik, maar mogelijk nog wel een DVD-drive. Maar de modellen die in de lijst staan krijg ik net te pakken.

p.s. Zit toch gewoon SATA-150 in?

LG GH24LS50 staat er in de compat-list
LG GH24LS70 staat op de pricewatch. Zou dat dan werken, of kan ik het risico niet lopen?

[ Voor 17% gewijzigd door maartend op 04-01-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Jos_M schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:50:
Ik heb nu sinds 2 dagen een C200 met een 1 TB Samsung schijf, en nu wil ik al mijn films die ik op mijn externe Hdd heb staan erop zetten. Alleen als ik dit doe via het netwerk gaat het met een snelheid van max 4,5 mb/s... Op die manier gaat het wel een week of wat duren. Kan dat niet sneller?

Ik heb nu de externe Hdd met usb2.0 aan de mediaplayer gekoppeld, en op mijn computer via het netwerk kopiëren>plakken gedaan.

Koppelen met USB aan de C200 en dan via de file knop op de afstandsbediening kopieren ?
http://support.popcornhour.com/article.aspx?id=1013

Ik denk ook dat dit niet razendsnel is, magoed :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Jos_M schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:50:

Als je dat zo doet, wordt eerst alles naar je pc geschreven en dan pas naar je pch-200 (ik denk dat je windows draait).
Via FTP zou het sneller kunnen gaan.
Pagina: 1 ... 33 ... 36 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel voor discussies over het apparaat zelf. Levertijden, prijzen, bestellingen en dat soort randzaken, horen hier niet thuis.