http://tweakers.net/shopreview/permalink/112245/
Geen review, maar een link naar externe review/blog.
Geen review, maar een link naar externe review/blog.
Even los van je vraag: je hebt gezien dat de prijzen ex BTW zijn en het een winkel voor zakelijke aankopen is? Als je BTW optelt, dan komen de prijzen al wat dichter bij elkaarluappul schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:02:
Ik ben op zoek naar een nieuwe printer, en kwam er bij verschillende modellen op uit dat de webwinkelMembers only:een heel stuk goedkoper is dan de overige winkels
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De prijzen op hun site zijn ex. BTW, maar in de PW zouden ze toch echt als incl. BTW moeten staan (tenzij je expliciet de optie "ex BTW" selecteert). Er zit sowieso een verschil tussen de prijzen in de PW en de prijs op hun site (in elk geval bij die tweede, bij die eerste is de PW de incl. prijs en de site de ex.).gambieter schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:06:
[...]
Even los van je vraag: je hebt gezien dat de prijzen ex BTW zijn en het een winkel voor zakelijke aankopen is? Als je BTW optelt, dan komen de prijzen al wat dichter bij elkaar
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
[ Voor 6% gewijzigd door luappul op 10-09-2013 17:31 ]
Aha, dat kan idd een goede verklaring zijn voor mensen die zich hier specifiek voor aanmelden op tweakers. Opvolgende vraag dan: is dit gewoon toegestaan en mogen webwinkels hier ook wat tegenover zetten (bijvoorbeeld korting op volgende aankoop, dus positieve reviews "kopen")? Dat zou ook de betrouwbaarheid niet ten goede komen....Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:49:
Wij voeren uitvoerige controles uit om ongeregeldheden te voorkomen. Wel ben ik met je eens dat de plotselinge toestroom van nieuwe reviews wat vreemd is. Meestal betekent dit dat er actief gevraagd wordt aan klanten om een review te plaatsen.
[ Voor 3% gewijzigd door luappul op 10-09-2013 16:53 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 22:12 ]
[ Voor 12% gewijzigd door linp op 05-10-2013 10:53 ]
Done (tijdje geleden al)
Ik kan zo niets vreemds vinden.
Done
Geen idee maar het hoorde ook niet in dit topic
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2013 11:29 ]
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2013 23:38 ]
Verwijderd
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Orion84 op 14-11-2013 15:11 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
[ Voor 6% gewijzigd door Dawn op 16-11-2013 18:08 . Reden: zie edit in post ]
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
[ Voor 0% gewijzigd door Tornado1.0 op 01-12-2013 17:02 . Reden: verkeerde tijd ]
If at first you don’t succeed, call an airstrike.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
DM mij de nieuwe tekst en waardering maar even, dan pas ik het aan.marsha1979 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:06:
Ik heb vorige maand een Shop Review geplaatst bij de MMC Shop, maar ik heb deze laptop inmiddels als RMA via hun moeten opsturen naar de fabrikant.
Graag wil ik als dit afgerond is mijn ervaring met de MMC Shop aanvullen met mijn aftersales ervaring.
Is de mogelijkheid aanwezig mijn bestaande review aan te vullen of dien ik een nieuwe aan te maken?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Helemaal top, dat zal ik doen. Ik wacht nog even de volledige afhandeling af. Bedankt!Microkid schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:26:
[...]
DM mij de nieuwe tekst en waardering maar even, dan pas ik het aan.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 02:27 ]
Verwijderd
MooiFlipFluitketel schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:50:
Bovenstaande revies zijn waar nodig aangepast/verwijderd (sinds donderdag).
http://tweakers.net/shopreview/permalink/118954Tja, moet hier iets invullen, maar heb er gelukkig geen ervaring mee. Spullen gewoon netjes geleverd en in orde. Maar gezien de overige ervaring zal dit ook wel goed zijn.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2014 19:28 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vorige week ook al weer nagekeken/gewijzigd.
Blijkbaar heeft ie de review ondertussen dan aangepast.gambieter schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:10:
http://tweakers.net/shopreview/permalink/119211
Dit is een Shopreview dat bij RMA Afhandeling 4launch hoort, en is niet een afgeronde ervaring. Het lijkt ook sterk op een review bedoeld als breekijzer.
Ja, het breekijzer heeft gewerkt. Zie het topic.FlipFluitketel schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:57:
Blijkbaar heeft ie de review ondertussen dan aangepast.
Verwijderd
Persoonlijk vind ik de nieuwe score voor aftersales niet passen bij de wijze van afhandeling van de garantie door 4Launch.gambieter schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:58:
[...]
Ja, het breekijzer heeft gewerkt. Zie het topic.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Sorry, maar er werd aangegeven als dat als ik de shopreview zou aanpassen op mijn voorwaarde een nieuwe kaart zou ontvangen. Zodra ik de kaart in huis heb (vandaag als het goed is) zal ik de review weer aanpassen naar orginele staat, maar zat er inderdaad even doorheen bij 4Launch en wou zsm mijn kaart hebben, dus vandaar.squaddie schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:12:
[...]
Persoonlijk vind ik de nieuwe score voor aftersales niet passen bij de wijze van afhandeling van de garantie door 4Launch.
Wat mij betreft wel. "Aftersales hoeft alleen ingevuld te worden als er een concrete ervaring is opgedaan ná het het leveren van de bestelling." Als je iets terugstuurt krijg je (meestal tochVerwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:10:
Eigenlijk vind ik dat retourzendingen op basis van de Wet Koop op Afstand ook niet onder aftersales horen. Dit wordt echter wel vaak hieronder geplaatst. Wat vinden jullie?
Tsja.. Het is niet aan jou of ons om te bepalen wat de score moet zijn maar aan de persoon die de ervaring er mee heeft op gedaan. Wie weet wat er nog allemaal besproken is.squaddie schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:12:
[...]
Persoonlijk vind ik de nieuwe score voor aftersales niet passen bij de wijze van afhandeling van de garantie door 4Launch.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Verwijderd
Verwijderd
Dat is niet raar als je 2x een link naar dezelfde review plaatstVerwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:46:
Geen of te algemene aftersales Alternate:
http://tweakers.net/shopreview/permalink/119574
http://tweakers.net/shopreview/permalink/119251
http://tweakers.net/shopreview/permalink/118538 (before sales...)
Dubbel:
http://tweakers.net/shopreview/permalink/118025 http://tweakers.net/shopreview/permalink/118025
Blijkbaar is er al iemand doorheen geweest. Ik heb alleen geen idee wie aangezien er geen notes geplaatst zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:12:
Geen of te algemene aftersales Alternate:
http://tweakers.net/shopreview/permalink/119896
Verwijderd
FlipFluitketel schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:56:
[...]
Dat is niet raar als je 2x een link naar dezelfde review plaatst
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2014 20:05 ]
Verwijderd
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 29-03-2014 03:14 ]
Deze is opgelost.
Formerly known as Ragdoll
1 ster staat erbij, totaal 2 sterren aftersales.mrmali schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 18:07:
Ik heb zojuist mijn shopreview aangepast met een extra opmerking. Dit had ik met de winkelier (Belsimpel) afgesproken. Zou het mogelijk zijn om de aftersalesrating van 1 naar 2 sterren omhoog te zetten? Ik ben daar zelf niet meer voor bevoegd
http://tweakers.net/shopreview/permalink/118076/
Dank!InFamous schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 18:16:
[...]
1 ster staat erbij, totaal 2 sterren aftersales.
[ Voor 17% gewijzigd door Rataplan_ op 25-04-2014 10:14 ]
Verwijderd
Ondertussen is er nog 1 bij gekomen:Thrackan schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:24:
De laatste 2 reviews van Companic lijken me dubieus:
http://tweakers.net/shopr...anic-webshop/shopreviews/
http://tweakers.net/shopreview/permalink/120628/
http://tweakers.net/shopreview/permalink/120576/
Beide users zijn dezelfde dag geregistreerd en hebben verder niets meer op T.net gedaan.
Ik heb hetzelfde al in februari gepost, maar blijkbaar doet T.net er niets meeRataplan_ schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:36:
Onlangs een dramatische ervaring met hardware.nl gehad. En blijkbaar meer mensen. Ik heb daarvoor een shopsurvey geplaatst die nog aangescherpt moet worden, want het verhaal is nog niet ten einde. Hoe dan ook, ik werd gecontact door tweaker DeNonkel die gelijke ervaringen had. Hem was opgevallen dat bijna alle 5 sterrenreviews door dummy-users zijn geplaatst. Waarschijnlijk door hardware.nl zelf geplaatst. De reacties zelf lijken ook niet echt op een review die iemand uit zichzelf zou schrijven, maar dat is mijn mening. De volgende users hebben alleen die shopreview voor hardware.nl geplaatst, met 5 sterren en verder geen enkele activiteit op tweakers:
[Verwijderde gebruiker]
[Verwijderde gebruiker]
[Verwijderde gebruiker]
[Verwijderde gebruiker]
[Verwijderde gebruiker]
Tim1994
[Verwijderde gebruiker]
[Verwijderde gebruiker]
Enkelen hiervan zijn ook op dezelfde datum aangemaakt. Het lijkt er dus op dat hardware.nl kunstmatig zijn misstanden probeert te verdoezelen. Indien mogelijk graag deze reviews of zelfs de users verwijderen zodat er een reëel beeld van deze shop overblijft.
Ik heb Tweakers hier ook een bericht over gestuurd, maar helaas wordt er niks mee gedaan. Ik zit er sterk over te denken een aantal neppe profielen aan te maken voor 1 ster reviews. Zal je zien dat ze daar wel op ingrijpen. Jammer dat hierdoor mensen (soms voor veel geld) in zee gaan met deze dubieuze webshop.ShaiNe schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 22:59:
[...]
Ik heb hetzelfde al in februari gepost, maar blijkbaar doet T.net er niets mee
Dus? Als de gebruikers nieuw zijn, zijn de reviews dan meteen fake? Dat is wel erg kort door de bocht. Waar is je bewijs? We werken hier niet met "vermoedens" maar met harde bewijzen.Thrackan schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:01:
[...]
Ondertussen is er nog 1 bij gekomen:
http://tweakers.net/shopreview/permalink/121560
gebeurt hier nog iets mee?
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Denk je nu echt dat zoiets simpels nog niet gechecked is? Uiteraard gaan we hier niet volledig uit de doeken doen wat/hoe allemaal aangezien winkels hier ook wel eens mee zouden kunnen lezen.PcDealer schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:24:
Bekijk of de ip-adressen overeenkomen. Ik ben het met Rataplan_ e.a. eens dat de reviews erg verdacht zijn.
Dus? Ik ben geen Tweakers-medewerker en kan die harde bewijzen dus niet verzamelen voor je. Moet ik je werk voor je doen?Microkid schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:58:
[...]
Dus? Als de gebruikers nieuw zijn, zijn de reviews dan meteen fake? Dat is wel erg kort door de bocht. Waar is je bewijs? We werken hier niet met "vermoedens" maar met harde bewijzen.
Ja, dat denk ik. Waarom? Omdat er 0,0 feedback komt. Een simpele "gecheckt" voldoet.FlipFluitketel schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:28:
[...]
Denk je nu echt dat zoiets simpels nog niet gechecked is? Uiteraard gaan we hier niet volledig uit de doeken doen wat/hoe allemaal aangezien winkels hier ook wel eens mee zouden kunnen lezen.
[ Voor 28% gewijzigd door Pathogen op 04-06-2014 11:34 ]
[ Voor 1% gewijzigd door ShaiNe op 04-06-2014 12:20 . Reden: spelling ]
Dat is nogal een aanname die je daar doet. Opvallend is het, maar niet elke review van een verse gebruiker is een fake. Een verse gebruiker kan net zo goed een vaste bezoeker zijn die simpelweg voorheen geen reden had om ook een account aan te maken. Wellicht vraagt de shop haar klanten een review te plaatsen en hebben ze behalve slechte ervaringen ook klanten met goede ervaringen. Dat verliezen sommige mensen die zelf een slechte ervaring hebben gehad nog wel eens uit het oog krijg ik de indruk hier.ShaiNe schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:20:
Ik vind de review ook erg verdacht. De shop wordt er verheerlijkt door iemand die enkel daarom is geregistreerd op T.net.
Dat is al vaak ter sprake geweest en we willen daar geen extra drempels opwerpen. Sowieso is dat ook maar een wassen neus, want als een shop echt kwaad wil, kunnen ze ook best een paar reacties ergens posten en dan alsnog een fake review invullen.Waarom geen minimumkarma instellen om een shopreview te plaatsen?
Dat ben ik wel met je eens, daar zijn we de afgelopen maanden een beetje in tekort geschoten. Ik kan je in elk geval verzekeren dat hardware.nl niet aan onze aandacht is ontsnapt en dat we de meldingen hier zeker op prijs stellen.Verder zou enige feedback op onze meldingen welkom zijn.
Ik denk dat de meeste argumenten voor en tegen wel in het recente topic Minimum karma voor het openen van een topic. zijn langsgekomenShaiNe schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:20:
Waarom geen minimumkarma instellen om een shopreview te plaatsen?
Die nuance is wel op zijn plaats. Maar in vergelijking met andere shops wel erg opvallend. Taalgebruik en zinsnedes lijken ook erg op elkaar.Orion84 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:14:
[...]
Dat is nogal een aanname die je daar doet. Opvallend is het, maar niet elke review van een verse gebruiker is een fake. Een verse gebruiker kan net zo goed een vaste bezoeker zijn die simpelweg voorheen geen reden had om ook een account aan te maken. Wellicht vraagt de shop haar klanten een review te plaatsen en hebben ze behalve slechte ervaringen ook klanten met goede ervaringen. Dat verliezen sommige mensen die zelf een slechte ervaring hebben gehad nog wel eens uit het oog krijg ik de indruk hier.
Dank je mijn PW uberheld[...]
Dat ben ik wel met je eens, daar zijn we de afgelopen maanden een beetje in tekort geschoten. Ik kan je in elk geval verzekeren dat hardware.nl niet aan onze aandacht is ontsnapt en dat we de meldingen hier zeker op prijs stellen.
[ Voor 51% gewijzigd door ustinov op 12-06-2014 19:30 . Reden: Linkje ]
Ja, uitsluiten van de PW. Maar volgens mij is dat maar een enkele keer toegepast terwijl overduidelijke was dat e.e.a. niet klopte. "Don't hold your breath"ustinov schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:33:
De eerste vijf reviews van Airphoneshop zijn extreem positief en gemaakt op vers gemaakte accounts. De twee reviews van bestaande gebruikers laat zien dat de werkelijkheid heel anders is: trage reactie, trage en foutieve levering.
Zijn er sancties voor de winkel voor dit soort bedrog?
Of gebruikers met minimaal xxx karma?http://tweakers.net/shopr...airphoneshop/shopreviews/
Misschien een optie om ook gemiddelden van alleen oudere accounts weer te geven?
Ik mis de inhoudelijke review hier:Trendy computers gebruikt dezelfde trucs.
[ Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 12-06-2014 14:03 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Rataplan_ op 14-06-2014 12:33 ]
We hebben nog meer opties, zoals bijvoorbeeld een melding op de shopreview pagina dat de betrouwbaarheid niet gegarandeerd kan worden. Nadeel is dat dat alleen pas zichtbaar is als je echt doorklikt en niet in de prijsoverzichten etc.PcDealer schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:20:
[...]
Ja, uitsluiten van de PW. Maar volgens mij is dat maar een enkele keer toegepast terwijl overduidelijke was dat e.e.a. niet klopte. "Don't hold your breath".
Ik heb daar zo snel geen verdachte zaken kunnen ontdekken. En nogmaals: dat er ergens zowel positieve als negatieve reviews staan, maakt die positieve reviews niet ineens bedrog. Je tips hier worden gewaardeerd, maar laat a.u.b. al die schreeuwerige insinuaties achterwege.ustinov schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:33:
De eerste vijf reviews van Airphoneshop zijn extreem positief en gemaakt op vers gemaakte accounts. De twee reviews van bestaande gebruikers laat zien dat de werkelijkheid heel anders is: trage reactie, trage en foutieve levering.
Zijn er sancties voor de winkel voor dit soort bedrog?
http://tweakers.net/shopr...airphoneshop/shopreviews/
Misschien een optie om ook gemiddelden van alleen oudere accounts weer te geven?
Er staan daar evengoed positieve reviews tussen van niet-verse accounts. Lijkt me een typisch voorbeeld van een winkel waar het prima is als het goed gaat, maar de service regelmatig te wensen overlaat.Trendy computers gebruikt dezelfde trucs. Op Tweakers een prima beoordeling puur door nieuwe accounts. Zij blijken massaal defecte apparaten uit te leveren en geen support te leveren.
Ik kijk hierom altijd vooral naar de negatieve reviews, om te zien of die ergens op gebaseerd zijn. De gemiddelden zijn ondertussen onbruikbaar.
Een beetje off-topic, maar misdaad loont dus wel! De eigenaars van Trendy computers hebben van het verduisterde geld een heus kasteel gekocht!
Aangepast.PcDealer schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:20:
[...]
Driemaal hetzelfde:
http://tweakers.net/shopreview/permalink/123090
Ga ik even naar kijken / doorgeven aan degenen die tot nu toe het speurwerk rond hardware.nl beïnvloeding hebben gedaan. Edit: ik zie dat deze al op de radar stonden (en deels ook al zijn aangepast).Rataplan_ schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:32:
Wederom 3 reviews voor Hardware.nl, binnen drie kwartier geplaatst. Alle drie weer met profielen die speciaal hiervoor zijn aangemaakt. Dit nadat ik van Hardware.nl de vraag heb gekregen mijn zeer negatieve (en terechte) review te verwijderen omdat ze nu slecht uit de survey kwamen.
http://tweakers.net/shopr...ware-punt-nl/shopreviews/
wjhsuk
[Verwijderde gebruiker]
[Verwijderde gebruiker]
Dit moet toch in strijd zijn met de PW policy? Heb je die verzoeken op e-mail of kun je een verslag maken van dat gesprek? Stuur het dan door naar de crew.Rataplan_ schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:32:
Dit nadat ik van Hardware.nl de vraag heb gekregen mijn zeer negatieve (en terechte) review te verwijderen omdat ze nu slecht uit de survey kwamen.
[ Voor 9% gewijzigd door PcDealer op 14-06-2014 15:38 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Chip. op 16-06-2014 13:07 ]
Dat zou inderdaad een nuttige en gewenste toevoeging zijn. Ik geloof gewoon geen reviews van iemand die zich alleen heeft geregisteerd om 'even' en shopreview te plaatsen tenzij er een lap tekst bij staat.gambieter schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:16:
Zo maar een luchtballonetje: een optie om aan te klikken dat je alleen de score van "actieve" gebruikers ziet? Dwz account gebruikt voor >5 of 10 posts, actief voor >3 maanden voor de review etc?
[ Voor 3% gewijzigd door Chip. op 16-06-2014 23:27 ]
Verwijderd/aangepastroland83 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:11:
Shopreviews Belsimpel.nl
Twee dezelfde reviews:
http://tweakers.net/shopreview/permalink/123237
http://tweakers.net/shopreview/permalink/123236
In beide reviews is geen sprake van aftersales, maar wel vijf sterren.
Aangepasthttp://tweakers.net/shopreview/permalink/123217
Geen sprake van aftersales, maar contact net na bestellen.
Aangepast
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Zag je post al in Naxu: discutabele winkel in de pricewatch, we zijn er inmiddels mee bezig.Ricepuppet schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:34:
Ik wil hier even mijn 2 cents over de webshop Naxu.nl geven.
Naxu Shopreview
Ik was op zoek naar een download code voor een game, kwam bij Naxu uit. Gelukkig heb ik eerst de reviews gelezen, want deze shop is zo zwaar fake.
Ze menen het keurmerk te hebben; als ik op de site van webshop Keurmerk Naxu intik, krijg ik geen resultaten. / ook via Google niet.
Verder zitten er 'reviews' tussen van mensen die registeren voor de review en zich nooit meer vertonen;
http://tweakers.net/shopreview/permalink/122682/
http://tweakers.net/shopreview/permalink/122553/
http://tweakers.net/shopreview/permalink/122549/
http://tweakers.net/shopreview/permalink/123160/
http://tweakers.net/shopreview/permalink/122422/ (deze user woont 'toevallig' ook in Schiedam, waar Naxu gevestigd is)
Tel daarbij op de reviews over
- Russische codes
- Codes die niet werken / al gebruikt zijn
- Aangeleverde codes in lege PNG bestanden
- Slechte klantenservice die niet of kinderachtig antwoord
- Activeren van aangekochte codes via een VPN verbinding (wtf?)
En het lijkt mij dat deze shop gewoon z'n biezen moet pakken. Netjes verwoord
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Al te beter voor toekomstige gebruikers, maar ook een kleine treffer voor mensen die wel de dupe zijn geweest van Naxu.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:40:
Daar al op geantwoord:
Ik zie geen directe trends of zaken die wijzen op misbruik met reviews. Veel winkels vragen om een review, en dan zie je mensen niet altijd terug. Ik zie ook bergen gloednieuwe gebruikers met een negatieve ervaring.
Er gaan dingen fout, maar de meeste reviews stellen dat die wel opgelost worden uiteindelijk.
Als ze adverteren met EU producten, en het blijkt om andere SKU te gaan, dan hoort het product daar niet thuis. Kwa prijzen lijken ze op zich niet veel af te wijken van de anderen.
Het lijkt dat ze wel bij webshop keurmerk aangesloten zijn geweest, getuige zoekresultaten van November 2013. Omdat ik ze ook niet meer kan vinden, heb ik het keurmerk verwijderd.
De ShopReview lijkt mij precies te doen waarvoor die is: informeren zodat je een overwogen keuze kan maken
Dat zegt ook niet alles. Sommige zijn zo doorzichtig advertorials met woorden die alleen een marketingmedewerker uitpoept.Chip. schreef op maandag 16 juni 2014 @ 23:26:
[...]
Dat zou inderdaad een nuttige en gewenste toevoeging zijn. Ik geloof gewoon geen reviews van iemand die zich alleen heeft geregisteerd om 'even' en shopreview te plaatsen tenzij er een lap tekst bij staat.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq