[Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 10 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 16 ... 22 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 145 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniiee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 09:09
Aangezien ik niet echt zin heb om 60 pagina's en 20 reviews door te nemen, vraag ik het toch maar.

Ik zoek een klein laptopje voor erbij, voor bijvoorbeeld buiten zitten, op de bank, en als ik heel lui ben in bed :P
Aangezien ik nu op een 24" desktop zit, lijkt me de overstap naar 10" wel heel groot, dus ik wil denk ik voor een 12" gaan.
Maar nu komt het, volgens mij zijn er nog tig verschillende soorten. Beetje normale HDD is wel gewenst, wil nog wel muziek kunnen luisteren en het een en ander op willen slaan. Een ding wat een beetje snelheid heeft ook wel, en ik heb eigenlijk totaal geen ervaring met "langzame" cpu's. Ik word ook niet echt helder van die benamingen van de cpu's, de een is weer een dual core, de ander weer niet, terwijl de benaming nagenoeg hetzelfde is.
Verder moet de draadloze verbinding ook wel goed zijn. Moet namelijk door 2 plafonds heen, maar dat ligt ook aan de router die ik nog moet kiezen.

Ik zat naar een ASUS 1201HA te kijken, weet niet of dit een beetje goed ding is?
pricewatch: Asus Eee PC 1201HA Zilver

Hoop dat jullie me het e.e.a. duidelijk kunnen maken (desnoods door mij vragen te stellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Vinniiee schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:29:
Ik zat naar een ASUS 1201HA te kijken, weet niet of dit een beetje goed ding is?
Ik heb zelf 2 jaar geleden een EEE901 gekocht en die bevalt nogsteeds prima. Moest ik er nu eentje kopen, dan zou het zeker die 1201 worden :) Prima ding.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGallier
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-06-2024
Genoil schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:41:
[...]

F8 deed ook niets, dus maar F9 (System Restore). Toen dat klaar was startte hij nog steeds niet op, maar slechts de melding : BOOTMGR IS MISSING Pres any key to restart.

Wat nu? Hoe krijg ik reparatietools op een USB stick? Of is het ding gewoon stuk en kan ik hem beter terugsturen?
Wellicht helpt dit?
link

Kan je wellicht een product review doen wanneer je hem weer aan de praat hebt?
Ben benieuwd naar prestaties, accuduur, warmteproductie etc.

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Aangezien ik niet echt zin heb om 60 pagina's en 20 reviews door te nemen, vraag ik het toch maar.

Ik zoek een klein laptopje voor erbij, voor bijvoorbeeld buiten zitten, op de bank, en als ik heel lui ben in bed :P
Aangezien ik nu op een 24" desktop zit, lijkt me de overstap naar 10" wel heel groot, dus ik wil denk ik voor een 12" gaan.
Maar nu komt het, volgens mij zijn er nog tig verschillende soorten. Beetje normale HDD is wel gewenst, wil nog wel muziek kunnen luisteren en het een en ander op willen slaan. Een ding wat een beetje snelheid heeft ook wel, en ik heb eigenlijk totaal geen ervaring met "langzame" cpu's. Ik word ook niet echt helder van die benamingen van de cpu's, de een is weer een dual core, de ander weer niet, terwijl de benaming nagenoeg hetzelfde is.
Verder moet de draadloze verbinding ook wel goed zijn. Moet namelijk door 2 plafonds heen, maar dat ligt ook aan de router die ik nog moet kiezen.

Hoop dat jullie me het e.e.a. duidelijk kunnen maken (desnoods door mij vragen te stellen)
1201HA is vrijwel vergelijkbaar met de oude Asus 901/1000 serie (Atom N270) en merk zelf dat ik me nog regelmatig aan de single core performance erger. Wat basic surfen / office gaat wel, maar iets geavanceerders is bijna niet mogelijk (of i.i.g. met fatsoenlijke snelheid) Zou in dat geval een dual core versie nemen, zoals de 1201N (Atom N330).

Of ander meteen over naar de thin n light sectie met SU7300 bijvoorbeeld. Al gaat de prijs dan wel richting de 500-600 euro. Deze is weer een stap boven de N330.

Maar zou zeker niet een single core atom serie pakken in geval je wat fatsoenlijk 720p video wilt kijken, fatsoenlijke flash performance verwacht en een snel reagerende pc.

[ Voor 12% gewijzigd door blmp op 23-07-2010 14:46 . Reden: beetje fout ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:10

Het is heel vervelend dat jij daar geen zin in hebt maar hier op Tweakers is het toch echt de bedoeling dat je zelf moeite doet. Ik zal je, omdat ik een goede bui ben, een tip geven: De zoekfunctie werkt echt heel goed. Succes!

Nog even een quote:

Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt dat je niets, dan is gathering of tweakers wellicht niet het juiste forum voor jou. Fora waar je wellicht wel terecht kunt zijn www.beginnersweb.nl of andere computerfora.

[ Voor 17% gewijzigd door Kassad op 23-07-2010 14:39 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniiee
Exirion schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:38:
[...]

Ik heb zelf 2 jaar geleden een EEE901 gekocht en die bevalt nogsteeds prima. Moest ik er nu eentje kopen, dan zou het zeker die 1201 worden :) Prima ding.
Bedankt. Zal eens hier in de winkels gaan koekeloeren of ik zo'n ding een klein beetje kan uitproberen.
blmp schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:23:
[...]

1201HA is vrijwel vergelijkbaar met de oude Asus 901/1000 serie (Atom N270) en merk zelf dat ik me nog regelmatig aan de single core performance erger. Wat basic surfen / office gaat wel, maar iets geavanceerders is bijna niet mogelijk (of i.i.g. met fatsoenlijke snelheid) Zou in dat geval een dual core versie nemen, zoals de 1201N (Atom N330).

Of ander meteen over naar de thin n light sectie met SU7300 bijvoorbeeld. Al gaat de prijs dan wel richting de 500-600 euro. Deze is weer een stap boven de N330.

Maar zou zeker niet een single core atom serie pakken in geval je wat fatsoenlijk 720p video wilt kijken, fatsoenlijke flash performance verwacht en een snel reagerende pc.
Jij ook bedankt. 500-600 euro is niet echt de bedoeling. Het zal vooral surfen, msn'en en muziek luisteren worden (wel tegelijk). Filmpje kijken heb ik mijn desktop voor.
Hou er wel van om een relatief snel reagerend ding te hebben, geen zin om een halve minuut te wachten op een simpel programmetje wat ik net geopend heb.
Ik zal ook even voor die dual core Atom kijken (hoe kan ik trouwens makkelijk de dual cores onderscheiden van de single cores?.
Kassad schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:36:
[...]

Het is heel vervelend dat jij daar geen zin in hebt maar hier op Tweakers is het toch echt de bedoeling dat je zelf moeite doet. Ik zal je, omdat ik een goede bui ben, een tip geven: De zoekfunctie werkt echt heel goed. Succes!

Nog even een quote:

Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt dat je niets, dan is gathering of tweakers wellicht niet het juiste forum voor jou. Fora waar je wellicht wel terecht kunt zijn www.beginnersweb.nl of andere computerfora.
Alsof jij 1500 posts gaat doornemen, gek 8)7. Bovendien heb ik een voorkeur aan mensen mijn vragen met hun eigen ervaring kunnen, maar vooral willen beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vinniiee schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:05:
Alsof jij 1500 posts gaat doornemen, gek 8)7. Bovendien heb ik een voorkeur aan mensen mijn vragen met hun eigen ervaring kunnen, maar vooral willen beantwoorden.
Daarom is er een zoekfunctie, die zoekt slim voor jou in die 1500 posts. Maar je geeft zelf al aan niet de moeite te willen doen om een paar reviews door te gaan lezen, en dat zijn nu juist de ervaringen die je zoekt. Dus iets inzet mag wel, jij wilt toch een netbook?

Anyway: een netbook is wat trager, maar zolang je er geen zware meuk op zet is er goed mee te werken. Ik tik dit vanaf een Samsung N150 en alhoewel ik er niet op ga werken, is het goed genoeg voor surfen etc.
hoe kan ik trouwens makkelijk de dual cores onderscheiden van de single cores?
Typenummer in Google gooien wil vaak wel werken. Maar dan moet je misschien wel twee of drie pagina's bezoeken. Of nog slimmer: ga gelijk naar de Intel site en zoek ze daar op.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
DeGallier schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:41:
[...]

Wellicht helpt dit?
link

Suc6!
Nou van de regen in de drup...op zich wel een nuttige link, dank daarvoor, maar die system recovery heeft het alleen maar erger gemaakt. Nu boot bij nog steeds niet (/boot/BCD kan geen OS vinden op de disk), maar de ingebouwde Asus Recovery (F9 toets) doet het ook niet meer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:10
Vinniiee schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:05:
[...]

Bedankt. Zal eens hier in de winkels gaan koekeloeren of ik zo'n ding een klein beetje kan uitproberen.

[...]

Jij ook bedankt. 500-600 euro is niet echt de bedoeling. Het zal vooral surfen, msn'en en muziek luisteren worden (wel tegelijk). Filmpje kijken heb ik mijn desktop voor.
Hou er wel van om een relatief snel reagerend ding te hebben, geen zin om een halve minuut te wachten op een simpel programmetje wat ik net geopend heb.
Ik zal ook even voor die dual core Atom kijken (hoe kan ik trouwens makkelijk de dual cores onderscheiden van de single cores?.

[...]

Chic zo'n opmerking, tekent de persoon die je bent. Ik zeg het nog maar een keer, gebruik de zoekfunctie voor je vragen stelt. Of stel ze op www.beginnersweb.nl.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniiee
Modbreak:En dat is een stap te ver.

[ Voor 82% gewijzigd door DaMarcus op 26-07-2010 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsloyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-06 18:42
Ik denk niet dat je daarmee meer hulp zal vinden...

[ Voor 6% gewijzigd door DaMarcus op 26-07-2010 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniiee
thijsloyez schreef op maandag 26 juli 2010 @ 01:35:
[...]

Ik denk niet dat je daarmee meer hulp zal vinden...
Ik denk niet dat ik hiermee geholpen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vinniiee schreef op maandag 26 juli 2010 @ 01:49:
Ik denk niet dat ik hiermee geholpen wordt.
Maar dit is niet een forum om aan het handje te worden gehouden of voor luie mensen. Je hebt al hulp gekregen, je hebt tips gekregen, maar je moet er zelf wat voor doen. Het is hier geen computeradvies-afhaalchinees, dus ga die reviews lezen en gebruik de zoekfunctie :) .

Om je toch een beetje op weg te helpen: een netbook is er niet voor de snelheid, maar voor de lage prijs en simpelheid. Wil je multitasken en snelheid, koop dan een goedkope laptop met een normale (niet-Atom) processor. Om te weten hoe snel ze zijn, ga testen in de winkel en zoek benchmarks op.

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 26-07-2010 02:05 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Eens met Gambieter, hoewel er ook wat dual core Atom notebooks zijn waar je nog enigszins mee kunt multi tasken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankzij dit topic meer te weten gekomen over de Asus Netbook 1215N en de ooo zo mooie 1218. Nu kan ik hier niet op wachten maar volgens velen komt de 1215 pas eind september naar NL. Geen idee dus wanneer ik de 1218 kan verwachten. Maar is het al bevestigd door Asus dat de 1218 ook echt in productie gaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
Nee, zover nu bekend komt de 1218 voor kerst. Dus waarschijnlijk november 2010!

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
DeGallier schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:41:
[...]

Wellicht helpt dit?
link

Suc6!
Ik heb inmiddels een nieuwe. De oude is terug als DOA. Ik denk niet dat ik de aangewezen persoon ben om een productreview te doen. en volgens mij is de 1015PE qua dingen als prestaties en accuduur identiek aan de 1005PE waarvan genoeg goede reviews te vinden zijn. De redenen waarom ik voor de 1015 ben gegaan zijn het feit dat het scherm mat is, en dat de buitenkant en het toetsenbord-deel van de binnenkant mat zwart is ipv glans.

Stiekem had ik (voor de prestaties) wel de 1015N gewild maar ik hader nu een nodig en ik vermoed dat de prijs van de 1015N ook een beetje te hoog gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Eigenlijk had ik een 1201N willen kopen als vervanger van mijn huidige laptop voor mijn studie, scheelt een hoop gesleep in vergelijking met mijn huidige bakbeest.

Echter nu ik hier de berichten over de 1215N denk ik dat ik toch maar even moet gaan wachten, wat zien de specs van dat apparaatje er goed uit! :)

[ Voor 12% gewijzigd door TMPJ op 28-07-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 17:58
Ik wil de 1015PE kopen maar ben helemaal in de war met batterijtypes. Op de asus sute staat:
6-cell Li-ion Battery Pack:
13.5hrs(6cells, 63W/h)
12 hrs(6cells, 56W/h)
10.5hrs(6cells, 48W/h)
5hrs(6cells, 23W/h)

Maar op sites en in de pricewatch staan onder dezelfde EAN code allemaal verschillende berichten.

In een mail schrijft Asus het volgende: "De standaard accu die bij de 1015PE geleverd word is een 6 cell accu met 4400mAh en 56w/h. De opgegeven accuduur is 11 uur (afhankelijk ven gebruik en energie instellingen). De accu met 63w/h is in Nederland niet verkrijgbaar, ook niet via de accessoirelijn."

Toch staat op veel sites de 63w/h versie. Heeft iemand er al een met een 63w/h batterij en zoja, waar kan ik die bestellen?

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Mau_Maus schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 17:39:
[...]

Waarom zorg je niet voor een officiele installatie-dvd van je Windowsversie? En gebruik de key onder je laptop? Even alles drivers van de website downloaden en klaar. Kans dat ie 1 keer vraagt om te registreren, als je dat telefonisch keertje doet is er geen probleem en dan heb je een offcieel geactiveerde maagdelijke Windows.
Even een oude quote. Ik vraag me af hoe je aan die officiele installatie-dvd van windows komt? Ik heb net mijn 1201N besteld en ga er vanuit dat er geen dvd bijzit waar windows helemaal clean op staat. Kun je dan misschien via de key die op netbook vermeldt is de dvd te kleine kostenvergoeding bij microsoft opvragen? Of ergens legaal de image downloaden?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
FrostXL schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:25:
[...]

Even een oude quote. Ik vraag me af hoe je aan die officiele installatie-dvd van windows komt? Ik heb net mijn 1201N besteld en ga er vanuit dat er geen dvd bijzit waar windows helemaal clean op staat. Kun je dan misschien via de key die op netbook vermeldt is de dvd te kleine kostenvergoeding bij microsoft opvragen? Of ergens legaal de image downloaden?
Bij mijn 1201N (geleverd door Komplett) zat geen W7-DVD, wel een DVD met wat drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 10:48
Frank S schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:23:
[...]

Bij mijn 1201N (geleverd door Komplett) zat geen W7-DVD, wel een DVD met wat drivers.
Simpel en nee dit niet illegaal als je de stappen volgt zoals hier:

1. zet je netbook uit.
2. pak een pen en papiertje
3. scrijf je KEY op
4. maak backup van alles op je systeem
5. Formateer en haal alle partities weg, of maak er 2 aan C: en D:

Klaar.

Geen DVD? Neem google en zoek een DVD met alle windows 7 versies in het Nederlands.
NIET illegaal zolang je zoals ik geen cra*ks en zooi gebruikt.
Installeer, vul je eigen key in en zie :)

100% legaal en schoon en vooral 9 keer sneller.

Ik heb een SDHC card met daarop Grub4Dos
Elke keer alsme systeem start kan ik kiezen of ik Windows 7 wil installeren of je pc
wil laten booten, of met ghost een image wil terug zetten.

Waarom ik mijn eigen grub4dos menu maak?

Omdat ik geen zin heb na de eerste setup de bios in moet gaan en de volgorde van boot te moeten
aanpassen. Dit zal je moeten doen als je 'normale copy dvd to usb tools gebruikt'

succes!

Je kan ook mijn script gebruiken (lees het wel goed door ivm directory namen)

Mijn script maakt een backup van je tokens. en kan dat terug zetten na een her -installatie van windows.
Voordeel is dat je dan geen contact met Microsoft activatie hoeft te zoeken.
Maar je sleutel altijd op papier zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moriaty schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:46:
Ik wil de 1015PE kopen maar ben helemaal in de war met batterijtypes. Op de asus sute staat:
6-cell Li-ion Battery Pack:
13.5hrs(6cells, 63W/h)
12 hrs(6cells, 56W/h)
10.5hrs(6cells, 48W/h)
5hrs(6cells, 23W/h)

Maar op sites en in de pricewatch staan onder dezelfde EAN code allemaal verschillende berichten.

In een mail schrijft Asus het volgende: "De standaard accu die bij de 1015PE geleverd word is een 6 cell accu met 4400mAh en 56w/h. De opgegeven accuduur is 11 uur (afhankelijk ven gebruik en energie instellingen). De accu met 63w/h is in Nederland niet verkrijgbaar, ook niet via de accessoirelijn."

Toch staat op veel sites de 63w/h versie. Heeft iemand er al een met een 63w/h batterij en zoja, waar kan ik die bestellen?
Dit vroeg ik me ook al af, volgens Laptopshop.nl zit er de 48W/h accu in de 1015PE (E-mail gestuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:11:
[...]

Dit vroeg ik me ook al af, volgens Laptopshop.nl zit er de 48W/h accu in de 1015PE (E-mail gestuurd)
Die van mij heeft (standaard) de 56W/h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb jij hem besteld/gekocht dan? Ik vroeg wel specifiek om de blauwe versie, misschien dat dat er mee te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 17:58
inmiddels heb ik m bij laptopshop gekocht (de witte) en er zit een 56W/h accu in (zoals ze me ook hebben gemailt).

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:18:
Waar heb jij hem besteld/gekocht dan? Ik vroeg wel specifiek om de blauwe versie, misschien dat dat er mee te maken heeft?
Een zwarte bij Take it Now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Even een vraag aan de 1015pe eigenaars, hoe bevalt de netbook?
Tot welke resolutie kan je Youtube materiaal afspelen?
Hoe gaat het afspelen van DivX materiaal? Gaat 720P of is dat teveel gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb net een weekje de 1015PE in bezit. Hij bevalt vooralsnog goed, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Uiteraard is het maar een licht processortje, dat merk je dus inderdaad bij het afspelen van video. Youtube gaat nog op 480p, alhoewel het op het randje is. 720p binnen de browser gaat niet. Sla je het zelfde filmpje op en speel je hem lokaal af, dan gaat het wel, met CoreAVC. (met ffdshow, en dus in feite ffmpeg, nét niet; audio/video desynct). Processorbelasting is dan wel zo goed als 100%, en temperatuur loopt op tot 58 graden :P.

Divx 720p HD heb ik niet bij de hand....

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Modbreak:De topicstarter heeft aangegeven dat er een nieuw deel van dit topic mag worden aangemaakt, echter zal hij zelf niet aan een nieuw deel beginnen. Mochten er gegadigden zijn welke een nieuw deel willen aanmaken, deze mogen zich melden in mijn DM-inbox. Wel is de topicstarter bereid de topicstart aan te vullen daar waar nodig.

Ik zie u graag tegemoet in mijn inbox :>

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dank je voor je antwoorden, als ik het zo lees wat betreft het afspelen van YT content, ga ik toch nog maar even wachten op de 1015n. Gelukkig heb ik de luxe dat ik nog wel even kan wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
1215N is nog niet uit. Maar voor wie twijfelt tussen de 1201N en 1215N hieronder een benchmark vergelijking

http://www.netbooklive.ne...ison-with-the-1201n-4137/

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Hallo iedereen,

Ik heb dit probleem al eerder gehad maar toen bleek het aan de internetverbinding zelf te liggen. Dit keer weet ik 100% zeker dat het niet daaraan ligt.

Ik heb ook al gegoogled maar het is me echt niet duidelijk wat ik nou moet doen om internet aan de praat te krijgen.

Ik klik dus op de draadloze verbinding (op mijn andere laptop doet hij het wel, en op de laptop van een vriendin van mij ook dus het is niet pc-gebonden) en vul de sleutel in. Dit heb ik uiteraard al 100x gedaan ivm eventuele typfouten.

Maar hij blijft gewoon eeuwen op "in behandeling" staan. Blijkbaar klopt hier dus iets niet...

Kan iemand mij helpen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Een exacte oorzaak/oplossing heb ik niet, maar wel een mogelijke work-around. Zet even de wireless adapter uit in apparaatbeheer. Zet wireless access point uit/aan. Wach tot access point volledig is opgestart. Zet dan wireless adapter weer aan. Probeer nog eens. Wil soms helpen.

Check ook even of je geen mac-filtering aan hebt in het access point.

En of je access point wel wireless B/G toestaat en niet alleen N oid. En is je Windows up-to-date? Als je access point wpa2 gebruikt, weet ik niet zeker of XP dit wel ondersteunt als je geen SP3 hebt geïnstalleerd.

[ Voor 23% gewijzigd door woekele op 16-08-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Sinds een paar weken heb ik ook mijn 1201N, maar mij wil het 1080p vloeiend afspelen toch nog niet helemaal lukken.. Als ik het afspeel loopt mn processor helemaal vol, terwijl ik wel coreAVC heb geinstalleerd die er juist voor moet zorgen dat de belasting over de cpu en gpu wordt verdeeld? Ook heb ik mediaplayer classic (hc) geprobeerd, maar dat bracht ook geen verschil.. Iemand tips?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Zie je mpc-hc onderaan staan: playing (DXVA) ? Dan weet je dat hij DXVA gebruikt. Zo niet, dan moet je de interne x264-dxva-decoder aanzetten in de opties van mpc-hc. (ervan uitgaande dat je een x264-filmpje probeert te kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Hmm in mpc staat enkel 'playing' onderin, dit zou dus betekenen dat hij de decoder in mpc niet goed gebruikt. Dat aanzetten doe ik onder options>internal filter? Deze stonden namelijk nearly allemaal aangevinkt. Onder andere ook H264/AVC (DXVA)...

Naast coreavc heb ik ook het k-lite codec pack geinstalleerd, kan het zijn dat deze niet goed samenwerkt met coreavc/mpc?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Als je rechts klikt terwijl je het bestand speelt en dan kiest voor filters kan je zien welke decoder hij gebruikt. (in jouw geval zal dat dus iets anders zijn dan de mpc-hc internal decoder) Misschien moet je in de coreavc opties uitzetten dat hij x264 speelt (of coreavc even helemaal deinstallen). Kijken of dan wel dxva gebruikt wordt. Ik meen me te herrinneren dat de internal filter alle andere codecs (ook als ze 'slechter' zijn) 'voor laat gaan'.

[ Voor 14% gewijzigd door woekele op 16-08-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

coreAVC gedeinstallleerd en daarna een uitgebreidere versie (full) van k-lite codec pack erop gezet, hierin zat ook een update voor mpc-hc, door deze update pakt ie nu wel de goede codec! Loopt nu als een zonnetje, thx voor de hulp woekele!

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Je zou ook in [Nvidia Ion] Nieuws & Discussie Topic - Deel 4 en de voorgaande delen kunnen kijken ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Heb sinds gisteren een Asus 1201PN laptop gekocht, maar zit met een vraag.

Een 720p filmpje (.mvk bestand) loopt niet lekker, erg veel schokken e.d. Heb de laatste drivers van asus.com gedownload maar dit had geen effect.

Met deze laptop moet je vloeiend 1080p kunnen afspelen, ook in bijv. youtube. Ook dat gaat heel erg schokkerig.

Iemand een ideetje? :)

edit:
oops compleet overheen gelezen.. Tis nog vroeg.. :O :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kimberly op 21-08-2010 11:55 ]

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Weet iemand hoe ik jumboframes kan instellen op de 1201N?

Die gebruikt de Atheros AR8312. Wat ik kan vinden is dat deze chip het wel zou moeten kunnen. Maar onder de geavanceerde adapter instellingen kan ik het niet vinden. Ik heb de laatste drivers van de Asus site geprobeerd en de laatste van de Atheros site. Krijg wel meer opties, maar niet die voor Jumboframes of max buffer size,

Iemand een idee hoe ik het ingesteld krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:32
Ik heb een ASUS 1000H ( EEEPC1000H-BLK058X ) maar heeft die per definitie standaard Bluetooth :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Laatst online: 01-04 20:57
Ik heb sinds een tijdje een 1005HA. Super dingetje, windows 7 er op gezet en gewoon een dikke 8 uur op een accu met normaal gebruik!

Werkt voor zo'n klein ding lekker snel en is supersnel opgestart. Heb er een usb dvd drive en een externe 2,5'' schijf van 500GB. Kan ik hem thuis mooi als download pc gebruiken en kan mn gamepc lekker uit. lekker energie zuinig haha. kan mn pa tenminste niet zeuren :P

K heb alleen 1 probleempje. het is niet belangrijk, maar stoor me wel telkens aan de melding.
Hij blijft namelijk aangeven dat die een onbekend usb apparaat heeft.

Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)
Universal Serial Bus-controllers
(Standaard USB Host Controller)
Port_#0001.Hub_#0004

Ik heb niks aan de laptop zitten, alle externe usb apparaten zijn ontkoppelt.

Chipsetdrivers geinstalleert, en online kan windows zelf ook geen drivers vinden voor dit Unknown Divice ...

redelijk storend omdat de melding elke keer komt als hij opstart..

Iemand een idee? :)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
MexxT schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:32:
Ik heb sinds een tijdje een 1005HA. Super dingetje, windows 7 er op gezet en gewoon een dikke 8 uur op een accu met normaal gebruik!

Werkt voor zo'n klein ding lekker snel en is supersnel opgestart. Heb er een usb dvd drive en een externe 2,5'' schijf van 500GB. Kan ik hem thuis mooi als download pc gebruiken en kan mn gamepc lekker uit. lekker energie zuinig haha. kan mn pa tenminste niet zeuren :P

K heb alleen 1 probleempje. het is niet belangrijk, maar stoor me wel telkens aan de melding.
Hij blijft namelijk aangeven dat die een onbekend usb apparaat heeft.

Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)
Universal Serial Bus-controllers
(Standaard USB Host Controller)
Port_#0001.Hub_#0004

Ik heb niks aan de laptop zitten, alle externe usb apparaten zijn ontkoppelt.

Chipsetdrivers geinstalleert, en online kan windows zelf ook geen drivers vinden voor dit Unknown Divice ...

redelijk storend omdat de melding elke keer komt als hij opstart..

Iemand een idee? :)
Tjee dat is vervelend, hmm even denken hoor.
Hij geeft niet meer aan dan Standaard USB Host Controller? Je ziet in Apparaat Beheer geen uitroeptekens?
Wat je kan doen is opstarten in safe mode ( F8) en dan de USB host controller gewoon deleten uit Apparaat beheer. Let op dat je muis vast kan lopen dus gebruik dan de tochpad.

Dan bij een herstart zoekt hij opnieuw de juiste drivers, kan ie iets niet vinden.
Check dan echt de laatste chipset drivers van intel nog een keer.
Of sluit een externe muis aan, wie weet was die oit aangesloten en blijft hij die muis zoeken?

Succes!

En idd ik heb ook een 1000H. lijkt op de 1005, ideaal zo snel. Ookal wil ik hem wel een keer op Marktplaats zetten omdat ik al een 1201 heb, doe ikd at nog steeds niet omdat men er niets voor geeft denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Fonk schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:34:
[...]

Tjee dat is vervelend, hmm even denken hoor.
Hij geeft niet meer aan dan Standaard USB Host Controller? Je ziet in Apparaat Beheer geen uitroeptekens?
Wat je kan doen is opstarten in safe mode ( F8) en dan de USB host controller gewoon deleten uit Apparaat beheer. Let op dat je muis vast kan lopen dus gebruik dan de tochpad.

Dan bij een herstart zoekt hij opnieuw de juiste drivers, kan ie iets niet vinden.
Check dan echt de laatste chipset drivers van intel nog een keer.
Of sluit een externe muis aan, wie weet was die oit aangesloten en blijft hij die muis zoeken?

Succes!

En idd ik heb ook een 1000H. lijkt op de 1005, ideaal zo snel. Ookal wil ik hem wel een keer op Marktplaats zetten omdat ik al een 1201 heb, doe ikd at nog steeds niet omdat men er niets voor geeft denk ik.
Hij geeft gewoon weer:
Samengesteld usb apparaat
Unknown divice (met uitroepteken)
Apparaat voor massa opslag (das de cardreader)

K heb hem in windows al paar keer verwijderd, en nu ook in velige modus, maar hij blijft terug komen. gaat drivers zoeken en komt dan met een code 43. (conflict)

juiste drivers kan die dus niet vinden. nieuwste chipset staat dr al op. iig nieuwer kan ik niet vinden dan...

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:35

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Werkt voor zo'n klein ding lekker snel en is supersnel opgestart. Heb er een usb dvd drive en een externe 2,5'' schijf van 500GB. Kan ik hem thuis mooi als download pc gebruiken en kan mn gamepc lekker uit. lekker energie zuinig haha. kan mn pa tenminste niet zeuren
Ik heb gisteren exact hetzelfde gedaan met mijn oude 901! Op een extern 500Gig schijfje leeched hij nu dag en nacht waar eerst mijn GamePC met waterkoeling en meerdere schijven dag en nacht bleef ronken. Had ik veel eerder moeten doen maar ik dacht dat het niet zou werken op zo'n zwakke oude Atom! Wel dus :)

Wat die uitroep tekens en missende apparaten betreft onder Windows 7, kijk even op het EEE forum, daar heb ik ook mijn antwoorden en juiste drivers vandaan. http://forum.eeeuser.com/

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
Tijgert schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:20:
[...]

Wat die uitroep tekens en missende apparaten betreft onder Windows 7, kijk even op het EEE forum, daar heb ik ook mijn antwoorden en juiste drivers vandaan. http://forum.eeeuser.com/
Ja, zou ik ook doen.
Gewoon een image hst gratis account maken bij imageshack en dan maak je screenshots van wat je ziet in windows 7 en post je ze daar op het forum.
Ze hebben mij ook al vaak geholpen. Je kan ze ook hier posten natuurlijk, beeld er bij zegt meer dan alleen tekst.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 19:58
Ik heb de Asus 1001PX op het oog maar zit nu met een klein dillematje.

Op de Asus site zelf staan 2 versie's van de 1001PX de 3 cell accu en de 6 cell accu.
Daar staat bij dat de 3 cell geen Wireless N heeft en de 6 cell wel N ondersteund, maar als ik bij BCC kijk zie ik daar de 3 cell versie staan die (volgens hun) Wireless N ondersteund.

Dan nog 1 vraag, heeft hier iemand de 1001PX en hoelang doen jullie op 1 volle accu ? (3 of 6 cell wel er bij vermelden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y271/mexxt_Hunter/usb.jpg

nou ff hier ook dan.
Kan het niet iets als de cardreader zijn? kan daar alleen geen drivers voor vinden....

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Doe eens rechts klikken, properties, details en dan hardware ID. Vaak kun je op google dan vinden wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
USB\UNKNOWN

8)7`

EDIT// k heb et gevonden volgensmij.
Na een avondje zoeken kwam ik op een BT probleem. dus alle bt drivers verwijderd en apparaat verwijderd en bt uit gezet in de bios. toen weer aan gezet en drivers weer geinstalleert.

en idd het is weg nu!

[ Voor 88% gewijzigd door MexxT op 24-08-2010 23:05 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt hier ook even checken of je wel de laatste drivers/bios hebt geïnstalleerd…

http://support.asus.com/d...5HA&os=29&SLanguage=en-us

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:02:
[...]

Je kunt hier ook even checken of je wel de laatste drivers/bios hebt geïnstalleerd…

http://support.asus.com/d...5HA&os=29&SLanguage=en-us

8)
Dat had ik ook. ben echt geen leek wat dat betreft :P
maar zie edit hierboven!

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Laatst online: 19-12-2022
Dit bericht staat ook als apart topic op het forum.
Per ongeluk op de knop 'Nieuw topic' geklikt ipv op 'Reageer'.
Foutje, sorry.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bericht verwijderd.
Staat nu alleen nog in Complete systemen & laptops.

[ Voor 67% gewijzigd door Xander1 op 25-08-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Xander1 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:20:
Dit bericht staat ook als apart topic op het forum.
Op twee plaatsen dezelfde discussie voeren lijkt me niet echt handig. Ik zou het bericht hier deleten d.m.v. edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
MexxT schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:20:
USB\UNKNOWN

8)7`

EDIT// k heb et gevonden volgensmij.
Na een avondje zoeken kwam ik op een BT probleem. dus alle bt drivers verwijderd en apparaat verwijderd en bt uit gezet in de bios. toen weer aan gezet en drivers weer geinstalleert.

en idd het is weg nu!
Ja ik dacht al zo iets.
Trouwens net als bij mijn 1201 ging ik ook bij de 1000H altijd voor een installatie van Windows 7 in de BIOS
om Bluetooth meteen uit te zetten. Ik heb en gebruik geen BT en als ik het nodig heb zet ik het wel aan.
Buiten dit internet hardware onderdeel zette ik ook altijd Ethernet (LAN) uit, ook niet nodig gebruik alleen WIFI thuis.

En dan heb ik zelf een SD kaart gemaakt met Windows 7 die dan in een menu eerst opstart zodat ik kan kiezen voor 2 opties. 1 om windows te installeren of 2 om door te gaan met de boot.
ideaal.

Mocht iemand ooit willen weten hoe je dit doet zonder je steeds in de BIOS moet gaan om de boot volgorde aan te passen. just let me know.

Het is gewoon een simpel grub4dos menu, die als optie 1 heeft om de harddisk te booten. Voordeel als je dus setup draait van de SD kaart en hij na de eerste pre-install gaat rebooten.
Vroeger moest ik dan zo snel mogelijk de BIOS in om hem doro te laten booten van HDD, nu dus niet meer.
Het is even uitvogelen en je moet Bootmgr op de kaart gewoon een andere naam geven.

Geen idee of het uitzetten van BT meer vrije geheugen geeft hoor, maar soms heb ik dat gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
@ fonk, ik had een bios update gedaan en denk dat het daardoor is gekomen.

over je boot dingetje, je kan bij opstarten ook gewoon f8 douwen (volgensmij was het f8 ja) en dan krijg je een boot menu en kan je 1 malig een ander opstart divice nemen, daarna pakt die weer de hdd.
nog makkelijker :+

edit// het is f8 bij normale mobo's bij eee is het esc :p

[ Voor 9% gewijzigd door MexxT op 26-08-2010 11:58 ]

Audi S3

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Voor de mensen die nog twijfelen, ik heb een kleine twee weken geleden mijn Eee PC 900 ingestuurd voor het batterij probleem en ik heb er vandaag een 1005PE voor terug gehad! *O*

Bravo Asus!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:08

robhof

Lembongan view

De Asus EEE 1015PEM zal volgende week in Europa uitkomen. De eerste 10.1 inch netbook met N550 dual core.

http://www.asus.com/produ...zh&content=specifications

In verband met vakantie wil ik een netbook aanschaffen en deze lijkt me ideaal! Nu maar hopen dat 'ie op tijd is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:21
robhof schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:37:
De Asus EEE 1015PEM zal volgende week in Europa uitkomen. De eerste 10.1 inch netbook met N550 dual core.

http://www.asus.com/produ...zh&content=specifications

In verband met vakantie wil ik een netbook aanschaffen en deze lijkt me ideaal! Nu maar hopen dat 'ie op tijd is... :)
Wow, ik wou zojuist de Samsung N230 bestellen, omdat ik een netbook wil ivm met school, dus veel tekstverwerken als ik niet thuis ben waar mijn zelfbouw game-pc staat, daarnaast lijkt zo'n netbook mij ideaal om als downloadstation te gebruiken, omdat dat natuurlijk veel minder stroom vreet van mijn i7 systeempje.

Maar nu ik zie/hoor dat er een dualcore netbook van Asus nog wel aan zit te komen, denk ik dat ik toch even geduld ga hebben tot hij op de Nederlandse markt verschijnt voor waarschijnlijk zo'n 350 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik heb al verscheidene reviews gelezen over de 1215N en met de standaard accu gaat ie maar een uur of 4 mee. Voute mij toch echt wel te weinig...denk dat ik toch maar gewoon de 1201N neem dan want die doet in principe ook alles wat ik wil maar dan met een langere accu duur omdat ie wat minder power nodig heeft. Bovendien is het nog maat de vraag wanneer ie nou uitkomt in NL...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ik heb onlangs ook een eeepc aangeschaft , de 1005px . het ding is best snel voor die kleine processor , ook met 1gb ram en win7 nog . maar er is een ding wat ik niet werkende krijg en dat is het n wireless . het b en g wireless werkt prima maar zelfs met de eigen drivers van ateros krijg ik het n wireless niet aan de gang , ik heb een dir655 router die n gewoon aan heeft staan . ik zit maar 2 meter van de router af ,dus verlies is er ook niet .

weet iemand hoe ik dit aan de gang krijg ? ( volgens windows netwerkcenter is het een 54mbps verbinding )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:40:
weet iemand hoe ik dit aan de gang krijg ? ( volgens windows netwerkcenter is het een 54mbps verbinding )
Je hebt niet toevallig nog een wireless device verbonden met je dir655, als dat device namelijk een b/g-device is en je router geen dualband router is schakelt hij terug naar de laagste standaard, in dat geval g en heeft je 1005px daar dus 'last' van.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb maar 1 device op de router , maar toch blijft deze op 54mbps hangen . kan de encryptie er iets mee te maken hebben ? of andere instellingen . ik heb er een jaar geleden een 300mbps pcikaart op gehad , dat werkte wel met het n netwerk van de router .

heb net wel de wlan zendsterkte verlaagd omdat high veel meer is als ik nodig heb in huis .

in de bios van de 1005px zit ook geen instelling voor wlan , alleen aan en uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Encryptie moet wpa2 psk zijn volgens mij. Of totaal geen encryptie. Geen andere (wep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Mau_Maus schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:56:
Weet iemand hoe ik jumboframes kan instellen op de 1201N?

Die gebruikt de Atheros AR8312. Wat ik kan vinden is dat deze chip het wel zou moeten kunnen. Maar onder de geavanceerde adapter instellingen kan ik het niet vinden. Ik heb de laatste drivers van de Asus site geprobeerd en de laatste van de Atheros site. Krijg wel meer opties, maar niet die voor Jumboframes of max buffer size,

Iemand een idee hoe ik het ingesteld krijg?
Iemand er ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
MexxT schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:31:
@ fonk, ik had een bios update gedaan en denk dat het daardoor is gekomen.

over je boot dingetje, je kan bij opstarten ook gewoon f8 douwen (volgensmij was het f8 ja) en dan krijg je een boot menu en kan je 1 malig een ander opstart divice nemen, daarna pakt die weer de hdd.
nog makkelijker :+

edit// het is f8 bij normale mobo's bij eee is het esc :p
Ik ken het 'probleem' daarom pas ik altijd de originele BIOS file aan;)
Als je het voorzichtig doet gaat het 9 van de 10 keer goed.

Hoe ik dat doe:

1. Start Amibcp 3.37 op.
2. Laad je BIOS in
3. Ga onder [setup configuration] naar onderdeel [Advanced] [Onboard Devices Configuration]

Onboard LAN

Show: YES
Failsafe: Disabled
Optimal: Disabled

Onboard BlueTooth
Show: YES
Failsafe: 01
Optimal: 01

4. Opslaan met een nieuwe naam.
5. Bios updaten met Asus Tool

Na reboot:

Als je nu Load Setup Defaults doet zal je merken
dat hij nu als fabrieksinstelling LAN en BlueTooth
uit heeft.

Speel verder er niet mee tenzij je echt weet wat je doet.

Simpel he?:D

Edit: Ik las je post verkeerd, dacht dat je bedoelde waarom ie niet op die instelling blijft staan
na het updaten van een nieuwe firmware.
haha maar idd wat jij zegt kan ook, klopt ja:)

[ Voor 7% gewijzigd door maartn op 29-08-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
  • Laatst online: 01-09 15:21
Ok, de 1015PEM is nu ook officieel bevestigd voor NL, zoals te lezen is uit de tweet van ASUS_BENELUX

"De #EeePC 1015PEM is vanaf week 40 verkrijgbaar bij Media Markt, iets daarna bij onze andere verkooppunten."

Nog even geduld dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 18:59

Goverman

not loaded

Heb twee weken geleden een Asus 1005px aangeschaft "voor de vakantie". Vrij onzinnige aankoop, maar goed, het apparaatje kan makkelijk mee in de trein, dus een filmpje o.i.d. gaat ook heel makkelijk :). Ik had hem trouwens bij de BCC in Leidschendam gekocht, alwaar het apparaat voor 299 euro werd aangeboden. Ik wist hem uiteindelijk nog naar 289 euro te krijgen... Belangrijk argument tussen de 1001 en de 1005px is de batterijduur: die is normaal gesproken zo'n 8 uur (!) en dat was precies wat ik wilde in de vakantie.

Wat me tijdens mijn vakantie opviel, is dat de resterende werkingsduur nogal lijkt te fluctueren: dan weer "64% resterend, 5h48m" en dan weer "72% resterend, 3h36m". Heeft dit te maken met het gebruik van schijven o.i.d.?

Verder, als ik klaar ben met internetten klap ik gewoon het schermpje naar beneden, ik doe de laptop niet uit. Wanneer ik intussen naar een andere plek was gereden, kon ik op het andere netwerk geen verbinding maken. Het (nieuwe) netwerk wordt wel gevonden, maar verbinden lukt niet... Opnieuw opstarten en het werkt wel. Misschien een windows 7 kuurtje?

Jammer is dat je met Win7 starter zo weinig kunt instellen (geen andere desktopbackground dus), maar gelukkig heeft Asus daarin voorzien... Ook het toetsenbord(je) is even wennen, maar dat gaat al weer beter inmiddels.

Al met al toch behoorlijk tevreden. Het apparaat is rechttoe rechtaan en doet precies wat je wil: een laptopje zonder fratsen waarmee je het internet op kan. Geen gedoe verder...

[ Voor 5% gewijzigd door Goverman op 01-09-2010 12:05 ]

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Goverman schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:04:
Wat me tijdens mijn vakantie opviel, is dat de resterende werkingsduur nogal lijkt te fluctueren: dan weer "64% resterend, 5h48m" en dan weer "72% resterend, 3h36m". Heeft dit te maken met het gebruik van schijven o.i.d.?
Windows voorspelt de accuduur op basis van het huidige stroomverbruik. Als je iets nauwkeurigers wil: Batterybar is een gratis tool die de accuduur voorspelt op basis van de historische verbruiksgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 18:59

Goverman

not loaded

tooltje Batterybar werkt idd. perfect! Vooral handig dat het in de taakbalk meteen zichtbaar is hoelang je nog te gaan hebt voor de accu leeg is / weer opgeladen is, is erg handig.

Maar goed, misschien is dit ietwat off-topic...

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Hello,

Ben opzoek naar een nieuwe laptop met 1 eis dat is films van 1080p kunnen afspelen.
Heb nu een goedkope laptop die een jaar oud is waarvan de accu kapot is en heel langzaam is.

Ben net lid geworden van nieuwsgroepen en heb al veel films in HD gedownload. Deze wil ik via me nieuwe laptop kunnen afspelen op mijn Full HD tv en dolby set. Zie beneden de aansluiting, klopt dit zo ?

Laptop --> HDMI --> receiver --> HDMI --> TV
Laptop --> HDMI --> TV

Stream nu Divx via me Laptop --> PS3 --> receiver --> TV, alleen kan er op deze manier geen Full HD worden bekeken.

Kijk nu serieus naar de 1215N of de 1218 die nog moet uitkomen, voldoen deze aan mijn eisen ? Vooral de 1215N ziet er goed uit twijfel alleen of ik alle 1080P films kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:38:
[...]

Alleen jammer dat ie zo'n beetje nergens meer verkrijgbaar is 8)7 Noch de 1201HA noch de 1201N :'(

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Versteegrob schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:20:
Hello,

Ben opzoek naar een nieuwe laptop met 1 eis dat is films van 1080p kunnen afspelen.
Heb nu een goedkope laptop die een jaar oud is waarvan de accu kapot is en heel langzaam is.

Ben net lid geworden van nieuwsgroepen en heb al veel films in HD gedownload. Deze wil ik via me nieuwe laptop kunnen afspelen op mijn Full HD tv en dolby set. Zie beneden de aansluiting, klopt dit zo ?

Laptop --> HDMI --> receiver --> HDMI --> TV
Laptop --> HDMI --> TV

Stream nu Divx via me Laptop --> PS3 --> receiver --> TV, alleen kan er op deze manier geen Full HD worden bekeken.

Kijk nu serieus naar de 1215N of de 1218 die nog moet uitkomen, voldoen deze aan mijn eisen ? Vooral de 1215N ziet er goed uit twijfel alleen of ik alle 1080P films kan afspelen.
Met mijn 1201N heb ik het voor elkaar gekregen om 1080p film vlekkeloos aan het draaien te krijgen, met bovenstaande laptopjes moet het dus denk ik ook wel lukken. 1080p streamen via netwerk lukt me niet, wss door beperking van de snelheid van het netwerk, maar zoals jij zegt, direct hdmi in je laptopje naar je tv gaat wel goed :)

Weet jij al?

• Wackmack
Klinkt Frost, want de 1215N is nog iets beter. Verder is de prijs mooi en hij is lekker licht.

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 18:42
Alleen is de 1215n nog steeds niet leverbaar. een echt alternatief is er ook niet. Ik heb nog even gekeken naar de dell m101z maar ook die is niet leverbaar. Schiet lekker op allemaal.
Ik heb hem redelijk snel nodig maar er is blijkbaar niemand die exacte leverdata weet. Vooral van ASUS vind ik het erg vreemd dat ze niets weten. :-(
Uiteindelijk verwacht ik dat de 1215n snel komt aangezien de 1201 niet meer leverbaar is...

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:16
Als je een Azerty tobo niet erg vind: In België zijn er heel veel op voorraad...
/me zit ook te wachten op de 1215N....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
MasterMaceMichu schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:41:
Als je een Azerty tobo niet erg vind: In België zijn er heel veel op voorraad...
/me zit ook te wachten op de 1215N....
Ik op die 1218 :P

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik heb al een tijd de 1201N ben er erg tevreden mee.

Nu heb ik dus zitten nadenken om over te stappen op de 1215N of 1218N, maar is dit eigelijk wel een verbetering die je goed gaat merken? De clock is 0.2Ghz hoger, er zit wel een nieuwe ION2 in maar zal dit er voor zorgen dat ik game beter kan spelen?

Ik weet overigens dat de Netbook die ik heb niet voor Games gemaakt is maar een 2vs2 spelletje Starcraft2 loopt goed. MW2 haperde wel enorm, zou ik hier verbetering zien met de upgrade?

Verder wat zouden jullie doen? Van 1201N overstappen naar 1215N of toch wachten op de aluminium 1218N, die waarschijnlijk weer betere specs heeft dan 1215N.

Groeten Wahloh

[ Voor 13% gewijzigd door Wahloh op 10-09-2010 12:03 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wahloh schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:52:
Ik heb al een tijd de 1201N ben er erg tevreden mee.

Nu heb ik dus zitten nadenken om over te stappen op de 1215N of 1218N, maar is dit eigelijk wel een verbetering die je goed gaat merken? De clock is 0.2Ghz hoger, er zit wel een nieuwe ION2 in maar zal dit er voor zorgen dat ik game beter kan spelen?

Ik weet overigens dat de Netbook die ik heb niet voor Games gemaakt is maar een 2vs2 spelletje Starcraft2 loopt goed. MW2 haperde wel enorm, zou ik hier verbetering zien met de upgrade?

Verder wat zouden jullie doen? Van 1201N overstappen naar 1215N of toch wachten op de aluminium 1218N, die waarschijnlijk weer betere specs heeft dan 1215N.

Groeten Wahloh
Als je tevreden bent met je 1201N zou ik niet weten waarom je niet op die prachtige 1218 zou wachten ;). SSD erin en je hebt een heerlijk systeem dunkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
CILLER schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:58:
Alleen is de 1215n nog steeds niet leverbaar. een echt alternatief is er ook niet. Ik heb nog even gekeken naar de dell m101z maar ook die is niet leverbaar. Schiet lekker op allemaal.
Ik heb hem redelijk snel nodig maar er is blijkbaar niemand die exacte leverdata weet. Vooral van ASUS vind ik het erg vreemd dat ze niets weten. :-(
Uiteindelijk verwacht ik dat de 1215n snel komt aangezien de 1201 niet meer leverbaar is...
De 1215n komt 22 sep weer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:21:
[...]

Als je tevreden bent met je 1201N zou ik niet weten waarom je niet op die prachtige 1218 zou wachten ;). SSD erin en je hebt een heerlijk systeem dunkt me!
De 1218 is inderdaad prachtig, maar er op wachten? Er is geen idee of deze binnen afzienbare tijd zal arriveren op de markt. Het lijkt er eerlijk gezegd op dat ze de 1218 design hebben gemaakt voor de PR. Ze hebben een Red Dot award gewonnen met het design. maar verder dan dat is er weinig bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:08:
[...]

De 1215n komt 22 sep weer binnen.
Ook enig idee wanneer de USB 3.0 1215n versie op de Nederlandse markt verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
als ze idd de 22ste komen is dat net op tijd voor mij (1215n)
Nou zit ik te kijken om er een te preorderen en loop ik tegen een vraag aan. Zijn er meerdere modellen? Bijvoorbeeld met of zonder ion2...
Ik vind namelijk op de site van OBCS 2 modellen met een prijsverschil van €100,-
http://www.obcs.nl/catalo...hardwareinfo&price=452.62
Verder kan ik bij de meeste goedkope leveranciers geen ion2 bij de specificaties vinden. Wel hebben ze allemaal hetzelfde SKU nummer.
Zelf heb ik al een beetje rond lopen zoeken maar ik kan niks vinden over een ander model als D525 en ION2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Gek, die release datum van 22/9 . Ik kreeg vorige week van Asus Benelux te horen dat de 1215N pas eind oktober uitkomt. De 1218 zou voorlopig niet in Nederland uitkomen. Daar kun je dus nog een hele tijd op wachten (als die al een keer uitkomt).

Ik ben ook niet helemaal tevreden over de accuduur van de 1215N in de praktijktests. Maar ik wil wel een HDMI uitgang met full HD ondersteuning en een volwaardige windows 7 versie. Anders waren de EEE 1005HR, de 1018p of de Samsung NF310 wel aardige alternatieven (12" is voor mij geen noodzaak)

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 18-09 11:40
Beukerz schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:20:
Ik heb de Asus 1001PX op het oog maar zit nu met een klein dillematje.

Op de Asus site zelf staan 2 versie's van de 1001PX de 3 cell accu en de 6 cell accu.
Daar staat bij dat de 3 cell geen Wireless N heeft en de 6 cell wel N ondersteund, maar als ik bij BCC kijk zie ik daar de 3 cell versie staan die (volgens hun) Wireless N ondersteund.

Dan nog 1 vraag, heeft hier iemand de 1001PX en hoelang doen jullie op 1 volle accu ? (3 of 6 cell wel er bij vermelden :P)
Heb zelf net een 1001PX gekocht.
Een probleem met de typenummers -en dit is een probleem bij veel fabrikanten- is dat er tig verschillende uitvoeringen van bestaan. Zo had ik online gelezen dat er 2 versies zijn:
* Windows XP, 160G, 3cell
* Windows 7, 250G, 6cell
Die die ik kocht is ook Windows 7 met 6cell maar toch 'slechts' 160G (nog altijd meer dan voldoende voor mij). Echter, de reviews hadden het ook over wireless n, terwijl ik op mijn doos toch echt slechts 'b/g' zie staan. Ook geen probleem voor mij, want heb nog geen n-router.

Het blijft dus uitkijken geblazen met de specs, zeker als je online koopt want sommige webshops zijn nogal onduidelijk qua specs, zeker met zaken als welke wireless of welke batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 14:40

GerritGekke

Gamechanger

Voor school wil ik ook een 12,1 inch laptopje kopen. Mijn oog was gevallen op de EEE 1215N, omdat hier een krachtige 1,8 GHz dual core processor in zit en de accu redelijk lang meegaat. Nu vond ik op internet div. reviews, waar de specs ook nogal uiteen lopen. Zo heeft de ene reviewer een 1,66GHz processor er in zitten met 2x USB 3.0 en de anders heeft weer net iets anders. Maar ik neem aan dat de specs van Tweakers kloppen?

Volgens Engadget gaat de accu een kleine 6u mee. En met max. belastig (GPU) bijna 3 uren. Nu hoef ik voor school af en toe wat te kijken op de laptop en af en toe was te doen enzo, dus gaat zo`n accu denk ik bij mij wel een hele schooldag mee. (standby etc).
ix: ook heeft notebookreview een goede review, en die geven voor mij ook een redelijke battery life aan.

Maar ik las net hier ook al berichten dat de 1215N nog niet leverbaar zou zijn, daar baal ik wel wat van. Verder zijn er niet veel modellen die ook een Intel Atom D525 hebben. Op de lambo serie na, maar deze is helaas ook nog niet leverbaar!?
De lambo heeft als voordeel dat er 2x een USB 3.0 op zit wat natuurlijk mooi bij de tijd is, alles heb ik de 100 euro die je er bijna meer voor moet betalen niet voor over.

Maar is de 1215N nog helemaal niet uit de fabriek gerold? USA heeft `m ook nog niet, of andere Europese landen? Moet `m echt zo snel mogelijk hebben ... ( geduld is een schone zaak xD .. i know)

En ik lees mensen over een 1218N typen. Ik kan verder niks over deze laptop vinden, wat zijn de evt. specs van deze eee pc?

Edit:
Amazon.de - Lieferbar ab dem 24. September 2010.

[ Voor 5% gewijzigd door GerritGekke op 14-09-2010 22:01 ]

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
Als ik het verhaal van de usb poorten goed heb begrepen is het uiteindelijke model van de 1215n met 2 usb3.0 poorten. Zommige reviewers hebben eerdere modellen gekregen waar nog geen usb3.0 op te vinden is.
Zoals te lezen bij intel hoort de D525 op 1.8 te lopen.
http://ark.intel.com/Product.aspx?id=49490
Ik kan me alleen voorstellen dat die mischien wat lager wordt geklokt om accu te besparen.
Hopelijk komt die echt eind deze maand beschikbaar.

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Ik zie echter bij geen enkele webshop usb3 bij de specificaties staan. Niet dat het voor mij belangrijk is of hij met usb2 of 3 geleverd wordt, maar de informatie is wel een beetje verwarrend. Ben benieuwd wanneer dat ding uitkomt. Aan de ene kant zou ik hem nu wel willen bestellen, al is het maar om het voor de huidige prijs te krijgen. Heb genoeg van die netbooks gezien die voor release een bepaalde prijs hadden, die naar de release toe steeds hoger werden. Aan de andere kant heb ik geen zin nu geld neer te leggen voor iets wat ik misschien pas over dik een maand zal krijgen.

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Op amazon.de is ie ook wel wat duurder dan de webshops hier. Net even gekeken op de website van Asus, en de ee PC 1215N kan voorzien worden van USB 3.0, (lees bij de specs) dat het optioneel is. Dus niet standaard. Tevens is ie ook nog in 3 verschillende kleuren te verkrijgen en in het wit. (lees specs) Zwart, Zilver, Rood .

Het was wel mooi geweest dat je voor dat geld er ook nog USB 3.0 bij zou krijgen :)

 Karma

• Sjekster
Tuurlijk, maar niet noodzakelijk. Valt me wel op dat veel kleuren eigenlijk nauwelijks te krijgen zijn. Bij Dell kan je tenminste nog via hun site aanschaffen en de specificaties aanpassen. Webshops etc leveren veelal alleen het standaard modelletje met standaard kleur. Wel jammer, want zo'n rooie 1215N is wel gaaf. Als iemand weet hoe en waar ik die kan bestellen, graag! :)

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Er zullen vast wel webshops komen die alle kleuren gaan aanbieden. Laat de 1215N eerst maar eens op de markt komen :)

 Karma

• Sjekster
[domme vragen modus] Worden eee pc's met 2gb geleverd met 1x2gb, of met 2x1gb? Wil namelijk 2gb extra in die 1215n, en gelijk met de laptop bestellen scheelt weer verzendkosten enzo. [/domme vragen modus]

• wimjongil
  • Niet online
Sjekster schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:34:
[domme vragen modus] Worden eee pc's met 2gb geleverd met 1x2gb, of met 2x1gb? Wil namelijk 2gb extra in die 1215n, en gelijk met de laptop bestellen scheelt weer verzendkosten enzo. \[/domme vragen modus]
Ik geloof met 1x2gb (ik heb zelf ook rondgezocht, zat met hetzelfde probleem), maar pin me er aub niet op vast ;).

• Sjekster
Ik zag net op youtube een filmpje waar ze het verwisselen toonden, en daar zat idd ook 1x2 gb in. In de 1201 zat echter weer 2x1. Hoop dus maar dat dit correct is en niet verschilt per regio oid. En anders die paar euro verzendkosten maar voor lief nemen en eerst zelf even controleren.

Irritaaant, hoewel ik dat ding nog helemaal niet nodig heb (ga op z'n vroegst begin november op vakantie), word ik toch ongeduldig van al dat wachten :P

(Als je het fout hebt, wil ik btw die gitaar van je ( >:) )

[ Voor 6% gewijzigd door Sjekster op 15-09-2010 20:27 ]

• wimjongil
  • Niet online
Sjekster schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:26:
Ik zag net op youtube een filmpje waar ze het verwisselen toonden, en daar zat idd ook 1x2 gb in. In de 1201 zat echter weer 2x1. Hoop dus maar dat dit correct is en niet verschilt per regio oid. En anders die paar euro verzendkosten maar voor lief nemen en eerst zelf even controleren.

Irritaaant, hoewel ik dat ding nog helemaal niet nodig heb (ga op z'n vroegst begin november op vakantie), word ik toch ongeduldig van al dat wachten :P

(Als je het fout hebt, wil ik btw die gitaar van je ( >:) )
Naja je kunt ook gewoon een setje van snel 2x2gb kopen en gewoon het andere geheugen verkopen. Verlies je niet veel aan lijkt me.

En die gitaar, die gaat niet zo gauw weg :p

• Sjekster
Kan ook, maar is weer zo'n gedoe. En ik heb niet het idee dat snel identiek geheugen veel gaat helpen voor de snelheid van zo'n laptop, maar gewoonweg meer geheugen wel. Maar dat is maar een gok hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door Sjekster op 16-09-2010 00:07 ]

• Wahloh
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Weet iemand of de 1215N merkbaar sneller is dan de 1201N? Ik heb wel intresse in de 1215N maar wil geen bult geld uitgeven aan iets dat niet merkbaar beter of sneller is.

Hebben jullie trouwens ook het probleem dat de driver voor CoProcessor niet te vinden is als je een 64bit OS draait op de 1201N? Iemand die weet hoe dit op te lossen is.

Verder valt er nergens een artikel te vinden die de D525 en N330 vergelijkt, benchmarks etc.

[ Voor 12% gewijzigd door Wahloh op 16-09-2010 09:55 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

• CILLER
Hij is wel wat sneller waarschijnlijk. De enige data die ik kan vinden over performance is passmark. Hoe veel het in alledaagse dingen scheelt, geen idee.
http://www.cpubenchmark.n...ntel+Atom+330+%40+1.60GHz
http://www.cpubenchmark.n...tel+Atom+D525+%40+1.80GHz
Pagina: 1 ... 16 ... 22 Laatste

Let op:
Inhoudelijke discussies over de netbooks

Wat we niet willen is geklets over:
- Levertijden
- "Yes, ik heb hem binnen"-posts

Gebruik verder de search

We zullen dit topic vanaf nu streng modereren. Posts die niet aan deze simpele eisen voldoen zullen worden getrashed en de betreffende user kan minimaal een note verwachten.

Voor levertijden: Levertijden topic