Heb van het weekeind ook m'n 1215N binnengekregen (zwart, via 4launch), prachtig apparaat! Die bijna precies A4 formaat is

Hij is wel gevoelig voor vlekken, en de "muisbutton" vind ik echt niets, maar hij is erg indrukwekkend in prestaties voor een netbook.
Heb Office10 geuninstalled en wat ander "gratis" meuk, en realplayer en de cccp codec pack geinstalleerd.
1080P films draait hij zonder problemen vloeiend af op de battery, op de standaard "balanced" setting.
Hij vind het zelfs niet erg als ik 1080P afspeel en wat internet tegelijkertijd
Heb nog geen spellen geprobeerd, maar las op de amerikaanse sites al dat mid-range spellen als WOW geen probleem waren en dat ze zelfs Starcraft II op 30frames kunnen spelen. Schijnbaar zijn de video drivers voor de ION2 nog niet helemaal up to date, aangezien ze dus met de beta versie een verdubbeling van de frames kregen. Ben dus beniuwd naar de nieuwe drivers en of die ook het batterij leven verlengen.
Heb de batterij nog niet echt kunnen testen, maar ben al meer dan 4uur bezig geweest met data overpompen, en wat 1080P films afspelen, en hij zegt dat hij nog 1,5 uur kan

me happy!