Er draait nog een verouderde XP home installatie op, daarom gaf ik ook aanMijn broertje heeft een T60 van IBM, en die trekt 720p makkelijk! Heb daar Windows 7 Enterprise op geinstalleerd vorig jaar en alle grafische settings werken prima!
Aangezien ik persoonlijk zou verwachten dat de IBM het stukken beter zou moeten doen dan de HP vanwege de dedicated videokaart met AvivoDus ik denk dat de achterliggende drivers/codecs e.d. ook wel erg belangrijk zullen zijn.
Maar we gaan beetje offtopic, het gaat over EEE's hè
Zal binnenkort is naar die IBM kijken

De bouwkwaliteit van mijn 1005HA-H verwonderd mij juist, ik smijt dat ding elke schooldag in me tas met als beschering alleen de standaard Asus sleeve en hij vertoont eigenlijk totaal geen gebruikssporen
Ik was er persoonlijk juist bang voor dat de kwaliteit van de EEE dermate slecht zou zijn dat hij het na een paar maanden al zou begeven met mijn gebruik, dus ik ben wel tevreden. Voor de EEE had ik een HP/Compaq zakelijk model, die trok dat ook allemaal wel. Maar voor die HP heb ik ongeveer een kwartaal lang een Cheap-ass Asus 15" laptop gehad, de bodemplaat viel daar na 2 maanden al onderuit