Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

@Pica
Ja, dat snap ik en ben ik helemaal mee eens. In vele shooters e.d. ben ik ook wel eens voor cheater uitgemaakt (terwijl dat niet zo is natuurlijk ;)).

Al had ik soms in APB zelf wel wat WTF momenten, maar zoals ik zei kan dat ook komen omdat hij gewoon de juiste gun + upgrades + skills had.

@Bornhald
Dit spel kan perfect free 2 play worden en er kan perfect reclame in komen zonder dat het hinderlijk is of de gameplay balance veranderd zoals:
- kleding merken
- auto merken
- billboard met reclame in de steden
- reclame op de ingame radio (zoals jij zei dus dit heb ik gejat van jou :P)
- en veel meer ...

Maar hoe zit het nu dan, je betaalt maandelijks voor APB en dan moet je ook nog extra betalen om reclame vrij te spelen of kan je minder betalen en dan reclame hebben??? Ik snap niet helemaal hoe ze dit doen.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St4rl0rd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-08 19:15
Wie speelt er allemaal als criminal op obeya 1?
mijn nick is looney (ook steam)

voeg me ffe toe als je in een groep wilt spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
@Dreanor.

Ze hebben nu 1 item, dat is dat je per 3 uur, wanneer je opnieuw inlogged of wisselt van instance. over voip reclame hoort (ik heb dit nog niet gehoord maar het schijnt er in te zitten) Voor een X aantal aan apb points (die je weer kan kopen met euro's) kan je dat dan uit zetten.
Hierbij moet wel nog vermeld worden dat als jij op een instance inlogged, dan hoor je de reclame, maar log je vervolgens niet uit, en ga je niet naar een andere instance, dan krijg je de reclame dus ook niet meer te horen.

Hoewel het dus niet hinderlijk is, blijft het vreemd dat ze dit erbij doen! Want in principe betaal ik al!

@jeroen4488
Wel op Obeya 1 maar aan de enforcer kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miiZ van obeya. Clanname: Mea Culpa
Criminal. Momenteel lvl 15 fashionista & lvl 15 tuner :p lekker afken tot smorgens vroeg XD

Dingen die ik haat ingame: mensen die laggen en echt niet sterfen omdat ze zo een internet hebben met de kwaliteit van een tshirt uit de zeeman
Clan TheLeague / Clan TNB-GamingDOTNET (hackers)
Voor de mensen die op de andere server spelen: veel plezier met Spear en Milkshake... die 2 clans zijn irritant :D

Op obeya zal je ons meestal niet tesamen zien. Aangezien we 2 groepjes van 4 hebbe. 1 bloodrose 1 Gkings. Normaal in financial zijn alle bilboards van ons :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
@miZ
erm.. hoe spray je een billboard dan? en kan dit ook als enforcer

die TNB-GAMINGdotNET gasten zijn dan nog eens slechte hackers ook :D . gister in Waterfront een paar keer tegen ze op gegaan. Voor mijn gevoel hadden wij net iets vaker gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bornhald schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 12:43:
@miZ
erm.. hoe spray je een billboard dan? en kan dit ook als enforcer

die TNB-GAMINGdotNET gasten zijn dan nog eens slechte hackers ook :D . gister in Waterfront een paar keer tegen ze op gegaan. Voor mijn gevoel hadden wij net iets vaker gewonnen
ze zijn op de KKTC / beta / PTW al keiveel gebust enzo ... tis echt niet meer voor mogelijk te houden ... maar ze zijn echt DOM. billboard => mailbox gaan => I drukken => graffiti selecteren (symbol ofzo dat je gemaakt hebt). En dan zoek je zo een board (weet ze in waterfront & financial allemaal zijn. Ik zal ze eens via copy paste aanduiden op een map) en dan doe je F => als er al 1 opstaat kan je niet meer (nogal logisch). Je kan dan pas terug sprayen als die bepaalde persoon uit het district is.
Zelfde geld voor jou. Je spray gaat nadien weg als jij uit district bent.
ben nu rating 90 denk ik. speel nog altijd met normale OCA. Bijna bij bonita en dan heb ik de undertaker en dan spray ik ze gwn allemaal naar huis :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ik heb een undertaker :D ze kunnen die n-tec's lekker op een plek waar de zon niet schijnt stoppen. :D
Maar vanavond lekker met een LTL gun lopen, beetje crims arresteren :D
nu nog zorgen dat mijn team mates niet mijn arrestanten neerschieten ^^

Het selecteren van graffiti had ik idd al gedaan :D maar dus gewoon nooit geweten dat er billboards waren, en dat je die ook nog eens kon bekladden :D wel tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bornhald schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:22:
ik heb een undertaker :D ze kunnen die n-tec's lekker op een plek waar de zon niet schijnt stoppen. :D
Maar vanavond lekker met een LTL gun lopen, beetje crims arresteren :D
nu nog zorgen dat mijn team mates niet mijn arrestanten neerschieten ^^

Het selecteren van graffiti had ik idd al gedaan :D maar dus gewoon nooit geweten dat er billboards waren, en dat je die ook nog eens kon bekladden :D wel tof
als je wil kan ik je vanavond er een paar tonen. Mij gwn niet witnessen dan :DDDDDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
is goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roystenn
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-03-2024
Ik heb de game gisteren ook gekocht. Was helemaal vergeten dat deze bestond! :O Filmpjes gecheckt, meteen gehaald samen met 2 vrienden. Zit nu op Obeya1. Naam is Roystenn en ben een Criminal.

Mensen met meer ervaring die misschien me een beetje wegwijs kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Roystenn schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 15:33:
Ik heb de game gisteren ook gekocht. Was helemaal vergeten dat deze bestond! :O Filmpjes gecheckt, meteen gehaald samen met 2 vrienden. Zit nu op Obeya1. Naam is Roystenn en ben een Criminal.

Mensen met meer ervaring die misschien me een beetje wegwijs kunnen maken?
ik denk MiZ gezien die ook Crim is. als ik je tegen kom, loopt het waarschijnlijk wat minder voor je af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miiZ ingame. stuur me gwn een whispertje. Ben normaal online vanavond na alf 7 tot 9-10 uur aangezien ik vanavond feestje heb en morgenmiddag ben ik normaal ook avai :) tot savonds.

Wat wil je precies weten ? ik kan je hier ook wel wat helpen.

btw bornhald... ik heb fps tweaks nodig... game draait bagger en ik heb een killer laptop :p Dualcore 64bit 4GB ram en een 9600MGT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
bij mij werkt anti aliassing uitzetten :D
heb maar een oud beestje.
weet specs niet uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat hier uit. alles op low. en speel in windowed mode.
Ksnapt het niet. soms is het goed soms gwn echt aaarargggg. Msn en zo afgezet blijft hetzelfde :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik had totaal geen problemen met performance. Ik speelde op 1680x1050 met alle opties maximaal. Nooit geen lag/fps drop gehad.

Specs:
AMD Phenom II 3200mhz
8gb ddr2 ram
ATI 5780 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roystenn
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-03-2024
Thanks miiZ voor gister avond :) Hoop geleerd weer!

Ik heb btw ook geen framedrops ofzo, echt héééél af en toe, maar dan is het minder dan een tiende seconde..

Specs:

Intel Core 2 Quad Q8200 @ 2,33 GHz
3 GB Ram
ATI RADEON 4850 1GB

Niet echt spannend denk ik zo, maar speel wel op max (AA uit) en 1680x1050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crim hier, R35 ofzo. Begin het spel steeds leuker te vinden, ben alleen opzoek naar een leuke (liefst nederlands) 'clan'. Maar geen clan die verwacht dat iemand 24/7 speelt.... Heb meer te doen :P Want Solo, of in een group zonder voice schiet niet echt op... (Op Obeya btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Was helemaal niet op de hoogte dat dit spel inmiddels uit is, maar zag een banner op steam. Toch maar overgegaan tot aankoop. Viel in het begin erg tegen, aangezien een GTA tegen 'echte' tegenspelers toch wat moeilijker is dan een GTA tegen bots ;)

Maar heb inmiddels de boel wel een beetje door, en bevalt me wel. Kan nog niet bepalen of het een blijvertje is, maargoed, we zien wel.

Valt me trouwens erg van ze tegen dat ze een beperking op de textures zetten als je de 32-bit versie van Windows draait. Heb een aardige state-of-the-art PC, maar ze forceren me nu gewoon om mijn Windows te upgraden, ookal zou mijn PC die betere textures best aankunnen.

Ben trouwens enforcer op patriot (nick: dubzii)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

rob1n schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:22:
Was helemaal niet op de hoogte dat dit spel inmiddels uit is, maar zag een banner op steam. Toch maar overgegaan tot aankoop. Viel in het begin erg tegen, aangezien een GTA tegen 'echte' tegenspelers toch wat moeilijker is dan een GTA tegen bots ;)

Maar heb inmiddels de boel wel een beetje door, en bevalt me wel. Kan nog niet bepalen of het een blijvertje is, maargoed, we zien wel.
Heb daar een heel verhaal gelezen op de apb website. Het heeft blijkbaar iets te maken met dat een 32bit besturing systeem maar maximaal 2BG aan data kan toewijzen aan 1 programma. Er is een "fix" voor, maar er gaan veel verhalen in het rond van mensen die hun ini file editen om het "op te lossen" en dan na een uurtje spelen met een fatal mem error op hun muil gaan.
Valt me trouwens erg van ze tegen dat ze een beperking op de textures zetten als je de 32-bit versie van Windows draait. Heb een aardige state-of-the-art PC, maar ze forceren me nu gewoon om mijn Windows te upgraden, ookal zou mijn PC die betere textures best aankunnen.

Ben trouwens enforcer op patriot (nick: dubzii)
Zo ver ik het begrepen heb van realtime worlds is het een beperking in de 32bit windows... wat ga je daar aan doen?

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 21:52:
Crim hier, R35 ofzo. Begin het spel steeds leuker te vinden, ben alleen opzoek naar een leuke (liefst nederlands) 'clan'. Maar geen clan die verwacht dat iemand 24/7 speelt.... Heb meer te doen :P Want Solo, of in een group zonder voice schiet niet echt op... (Op Obeya btw)
dat idee had ik ook. dus wat mensen die ik online tegen ben gekomen en op mijn friends list gezet had uitgenodigd voor een clan. gewoon lekker casual. Zolang ze maar op ongeveer dezelfde tijden als ik online zijn

zoek maar een mannetje of 12 initeel om mee samen te spelen :D

dus als je nog over wilt stappen naar enforcer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St4rl0rd
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 21:52:
Wat is je nick dan in-game ? :-) zoek ook nog wat NL mensen (liefst met mic) om missies mee te doen :)
mijne is looney... add me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
sHELL schreef op maandag 05 juli 2010 @ 05:56:
Zo ver ik het begrepen heb van realtime worlds is het een beperking in de 32bit windows... wat ga je daar aan doen?
Ja dat begrijp ik, maar ik bedoel dat dit het eerste spel is dat ik speel die aangeeft dat 32 bit een beperking is. Enige oplissing is dan idd upgraden, maar dat vind ik het voor 1 spel niet waard.

Verder tot nu toe enthousiast, afwachten hoe lang het me bezig kan houden (is bij mij al snel een probleem met MMO's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo
  • Laatst online: 17-08 20:32

JimmyWoo

sambalbij?

@ TS: Wellicht is het een idee om een lijst te maken actieve tweakers op APB, en de server waarop zij spelen?

NicknameFactionServerClan
CapoEnforcerPatriotgeen
Etc.Etc.Etc.Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
[b]

@ TS: Wellicht is het een idee om een lijst te maken actieve tweakers op APB, en de server waarop zij spelen?

NicknameFactionServerClan
CapoEnforcerPatriotgeen
Etc.Etc.Etc.Etc.
Misschien direct contact op nemen met de eerste poster, sinds hij volgens mij al vrij lang niet gereageerd heeft zou het zo kunnen zijn dat hij ook niet vaak leest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

rob1n schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:46:
[...]

Ja dat begrijp ik, maar ik bedoel dat dit het eerste spel is dat ik speel die aangeeft dat 32 bit een beperking is. Enige oplissing is dan idd upgraden, maar dat vind ik het voor 1 spel niet waard.

Verder tot nu toe enthousiast, afwachten hoe lang het me bezig kan houden (is bij mij al snel een probleem met MMO's)
Het unlocken van dingen is aardig verslavend, ben momenteel bezig om zoveel mogelijk villans te arresteren :D

De reacties zijn om je suf te lachen :+

[ Voor 4% gewijzigd door sHELL op 05-07-2010 18:02 ]

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

De eerste post kan wel een goede update gebruiken. Er staat zelfs nog in dat er geen maandelijkse kosten voor dit spel zijn, wat natuurlijk niet meer zo is.

En als het dan toch aangepast gaat worden kan er ook de tweakers lijst erin gezet worden zoals JimmyWoo voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb ook nog een Enforcer op Obeya 'Sipio' nog maar iets van 5 uurtjes gespeeld of zo maar man wat heb ik nog een moeite met het killen van iemand.

Ben al bezig geweest met de muisgevoeligheid en dan denk ik het goed te hebben staan voor het lopen maar als ik dan in een shootout terecht kom lukt het me niet om hem goed steady te houden.

Hoop ook binnenkort eens een wat beter wapen te bemachtigen hopen dat het dan iets beter gaat maar dan moet zelf eerst ook verbeteren ;)

Dacht laat ik ook eerst die 50 uur die erbij zat maar eens opgebruiken en dan zie ik wel verder, maar vraag me af of ik dan al een mooi bakkie kan kopen en een beetje pimpen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Sipio op 05-07-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Sipio schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:21:
Heb ook nog een Enforcer op Obeya 'Sipio' nog maar iets van 5 uurtjes gespeeld of zo maar man wat heb ik nog een moeite met het killen van iemand.
komt wel goed uiteindelijk. Het scheelt een hele hoop als je geen Bounty missies meer neemt :D gezien de crims hier meestal gewoon lekker op enforcers zitten te wachten en je alleen maar af knallen
Ben al bezig geweest met de muisgevoeligheid en dan denk ik het goed te hebben staan voor het lopen maar als ik dan in een shootout terecht kom lukt het me niet om hem goed steady te houden.
misschien erbij knielen, en wat ik zelf heb gedaan is mijn rechter muisknop op hold to zoom (oid) te zetten. Dan kan je makkelijker in een gevecht richten. En dus ook raak schieten (wel even de muisgevoeligheid omhoog zetten anders kan je niet snel genoeg draaien enz)
Ook het schieten in bursts zorgt er bij de meest geweren voor dat je beter kan richten
Hoop ook binnenkort eens een wat beter wapen te bemachtigen hopen dat het dan iets beter gaat maar dan moet zelf eerst ook verbeteren ;)
Volgens mij is de OCA rond de 500-600$ die kan je zo ophalen. Daar loop ik zelf ook mee. Daarnaast is het handig te "pledgen" aan een agent. (kan je via de minimap door te dubbelclicken of via je character screen, je kan alleen pledgen aan een agent in jou area (dus financial of waterfront) en het max level van een agent is 6. bij 3 krijg je referentie aan een nieuwe. En op lvl 6 krijg je goodies. (auto's geweren, buffs)

Het beste is een faction kiezen en die blijven doen. (ik heb zelf pretorian)

Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust :D je kan me ook op obeya proberen te bereiken, ik ben ook enforcer, en heet daar dus ook Bornhald :D
Dacht laat ik ook eerst die 50 uur die erbij zat maar eens opgebruiken en dan zie ik wel verder, maar vraag me af of ik dan al een mooi bakkie kan kopen en een beetje pimpen ;)
level 13 of 14 pretorian heb je al een leuke auto. of als je voor arrests gaat krijg je ook een geinige sportwagen.
Alleen een beetje onduidelijk hoe je nu precies onderdelen voor je auto vrijspeelt vind ik :D

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 06-07-2010 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Als ik jou post zo lees Bornhald dan is het spel heel wat dieper dan de Key to the City versie was. Want toen ik die speelde had echt elke persoon die wapens verkocht precies dezelfde (gelocked en unlocked). Waren er geen factions, etc.

Is het spel echt anders (groter/dieper) dan met the Key to the City evenement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tijdens KTTC was ik nog bezig op de PTW server :D
heb dat dus een beetje gemist, en weet dus niet wat er wel en niet allemaal was.
Maar ben vanavond rond 21:00 online. kan je dan online verder helpen mocht je nog vragen hebben.

Hier stellen kan natuurlijk ook, dan zijn er zelfs meer mensen die er antwoord op kunnen geven.

Maar zit in een kleine clan op de Obeya server, dus misschien leuk om te joinen (vind ik zelf wel lekker om met wat actieve mensen regelmatig te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St4rl0rd
Dreanor schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:06:
De eerste post kan wel een goede update gebruiken. Er staat zelfs nog in dat er geen maandelijkse kosten voor dit spel zijn, wat natuurlijk niet meer zo is.

En als het dan toch aangepast gaat worden kan er ook de tweakers lijst erin gezet worden zoals JimmyWoo voorstelt.
Miss kan iemand een deel 2 maken van dit topic? met alle nieuwe info e.d. en niet meer over de beta.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 15:37
Krijgen meer mensen error code 8 nu?
website is ook offline, de eu versie iig

wil wel weer spelen! :P

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

@Bornhald
Ik speel APB op dit moment nog niet. Want ik vind het belachelijk dat je maandelijks voor dit spel moet betalen in verhouding tot de content. Zeker nu je ook weer extra voor reclame moet betalen ...

Ik had fun, vond het leuk maar het bied dezelfde Multiplayer fun die elke shooter zonder extra kosten bied als je begrijpt wat ik bedoel.

Dus ik hou dit spel in de gaten want ik ga ervan uit dat het free2play gaat worden of extra content e.d. Want 2 MP maps en 2 missie typen vind ik te weinig (ja er zijn er meer maar in essentie 2 verschillende typen).

Dat is mijn mening athans ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Mannes schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:06:
Krijgen meer mensen error code 8 nu?
website is ook offline, de eu versie iig

wil wel weer spelen! :P
error code 8 is uit mijn hoofd servers offline. Was tijdens de beta wanneer je niet kon spelen.. maar kan ook error code 11 zijn geweest :D

anyway, als de site ook down is, gok ik dat er problemen met de servers zijn :D

@dreanor
Sorry, niet goed gelezen wie de poster was, dacht dat het Sipio weer was. (hoewel jij ook welkom zou zijn)
ik gok ook dat het spel free to play wordt, mijn gok is een half jaartje, jaar tops.

Ingame reclame zit er nog niet echt in, maar is wel aangekondigd, in de EU versie, althans wat ik al eerder zei, IK heb het nog niet gehoord.

Ik ben het (zoals al eerder aangegeven) wel eens met de beperkte inhoud. Maar gezien de tijd die ik er in de beta in heb gestopt vind ik het nog wel de moeite. En de character generation en kleding/auto customization is wel erg uniek vind ik. Maar behalve dat is het wel redelijk 13 in een dozijn.

Daarnaast heeft het veel potentieel, ik hoop alleen dat ze daar een beetje gebruik van gaan maken ooit (bijvoorbeeld races, clan hideout, clan wars, teritory wars enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 15:37
De nieuwe patch,
info: http://eu.apb.com/en/news...7/06/1-2-1-41-patch-notes

Deze heeft kennelijk als bijwerking dat mensen met een phenom cpu niet meer kunnen inloggen en die code 8 krijgen, hier meer info
http://eu.apb.com/forums/showthread.php?t=29603

vandaag nog een mic gekocht om een beetje te kunnen voice chatten met mn team... nog ff wachten totdat ik dat kan uitproberen :P

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Precies. En ik hoorde tijdens de Key to the City (beta) dat er in de toekomst nieuwe modes en content toegevoegd zou worden.

Zou gingen er geruchten van "all out" Chaos District waar iedereen alles en iedereen kan neerknallen, ten alle tijden.

En illegale street races zouden er ook in gaan komen.

Dus ja, zoveel potentie dat je hoofd dol maakt. Athans mijn hoofd! :D

Zelf zou ik beginnen met classen/skills toe te voegen in het spel waardoor er meer variatie in gamestijl zit (zonder de actie te belemeren). Zodat je bijvoorbeeld engineer (auto's repareren/bommen) kan worden of driver (betere auto's/wegligging), sniper (spreekt voor zich), misschien medic.

Dan straat races. Waarbij criminals races en enforcers ze moeten proberen tegen te houden.

Echt verschillende factions met echt verschillende wapens/auto's uniek aan die faction.

Verschillende typen voortuigen. Dus fietsen, motoren, skate(board)s, etc. Eventueel vlieg/vaartuigen.

Meer bewegingsvrijheid. Voeg freerunnen toe aan dit spel. Zou perfect passen bij het spel. Of op zijn minst de mogelijkheid om op muurtjes te klimmen waar je naartoe kan springen, aan kan hangen en jezelf optrekken (dus niet enkel over specifieke hekjes).

Maargoed, zoals je ziet zit ik vol met ideeën voor dit spel met gigantisch veel potentie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@ Bornhald, tnx, heb nu ff geen tijd maar als ik weer ingame ben zoek ik je wel ff op, altijd handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo
  • Laatst online: 17-08 20:32

JimmyWoo

sambalbij?

Ik zie dat de TS inmiddels bezig is met de OP, maar hierbij alvast de lijst van tweakers op APB:

OBEYA server
NicknameFactionClanTweaker
BornhaldEnforcerAnGelzBornhald
looneyCriminalgeenjeroen4488
miiZCriminalMea CulpamiZ
R35CriminalgeenAichan
RoystennCriminalgeenRoystenn
SipioEnforcergeenSipio

PATRIOT server
NicknameFactionClanTweaker
BatLLSEnforcergeenSipio
CapoEnforcergeenJimmyWoo
dubziiEnforcergeenrob1n
PicaEnforcergeenPica

[ Voor 54% gewijzigd door JimmyWoo op 07-07-2010 13:56 . Reden: Tabel opgesplitst per server op verzoek van Bornhald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
zou mijn clan nog een keer opzoeken, dacht dat het AnGelz oid was :D
zal vanaaf de juiste naam neer zetten :D

misschien opsplitsen per server ?

edit: voor de rest wel netjes dat je het hebt uitgezocht ff snel :D

[ Voor 19% gewijzigd door Bornhald op 07-07-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
Tabel opgenomen in TS :)

[ Voor 54% gewijzigd door Xyzer op 08-07-2010 07:23 ]

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eindelijk bij arlon benjamin ... nog 2 levels en ik heb die rocketlauncher :D
momenteel => OCA EW undertaker & Jesse james. Alhoewel ik me lekkerder voel met die OCA. Deze week met de clan de KPD award gehaald (top 10 :p )
En kreeg gisteren een nice reward in me mailbox => ESCAPE => MIKRO MARK II :D
dat ding rijdt _O_

Nieuwe patch dinsdag => nu al te testen op de PTW => matchmaking wordt aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Nieuwe patch dinsdag => nu al te testen op de PTW => matchmaking wordt aangepast.
Zal tijd worden :D moet nog wel eens lachen als ik even alleen speel met mijn undertaker en dan een "verse" crim krijgt, geen thread, newb gun, en geen Rating :D

dan moet ik best een beetje lachen

(overigens net zo als wanneer ik niet vorlijk wordt als je tegen een groep met allemaal 3 slotted geweren moet terwijl je zelf nog maar met een mortician rond loopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bornhald schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:44:
[...]

Zal tijd worden :D moet nog wel eens lachen als ik even alleen speel met mijn undertaker en dan een "verse" crim krijgt, geen thread, newb gun, en geen Rating :D

dan moet ik best een beetje lachen

(overigens net zo als wanneer ik niet vorlijk wordt als je tegen een groep met allemaal 3 slotted geweren moet terwijl je zelf nog maar met een mortician rond loopt)
daar heb ik een hekel aan XD loop je rond en kreeg je undertakers op je dak.. ochja vanavond die rocket launcher hale dan bountytje make :D en dan rakkette knalle naar alle autos XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
vanavond die rocket launcher hale dan bountytje make :D en dan rakkette knalle naar alle autos XD
ik snap nog steeds niet waarom enforcers bounties aan nemen.
zelf nooit (tenzij tegen newbs.. omdat het kan en er dan nog kans om te winnen is omdat ze niet de goede camp spots weten :D )
vind het dan ook irritant wanneer ik een backup aan neem en dat een bounty blijkt te zijn waar ze op één van de welbekende daken zitten (als crim weet je wel waar ik het over heb )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bornhald schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:33:
[...]

ik snap nog steeds niet waarom enforcers bounties aan nemen.
zelf nooit (tenzij tegen newbs.. omdat het kan en er dan nog kans om te winnen is omdat ze niet de goede camp spots weten :D )
vind het dan ook irritant wanneer ik een backup aan neem en dat een bounty blijkt te zijn waar ze op één van de welbekende daken zitten (als crim weet je wel waar ik het over heb )
jep. Hebje ons logo nog niet gezien :p wij hebben meestal alle spots.
Maatje van me zijn Diii / mrah / evo11 / Addictarts / MystickDuck / Venus

Raar dat je nooit tegen me moest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Zal er eens op gaan letten, jullie logo :D

begin eindelijk ook zelf plaatsen te vinden waar ik die van ons kan sprayen :D

trouwens, weet iemand of er een lijst is met hoe je welke auto/emote/auto-upgrade/gun unlocked/als reward krijgt?

heb er wel al halfslachtig naar gezocht, maar voor ik serieus ga zoeken toch eens vragen of iemand het al heeft.

Vanavond eindelijk mijn 2e character slot. Al moet ijk 25 crims spotten.. Ik zal em vanavond krijgen.
En gister wel gelachen om een verhaal van een clanmate. Was tegen een newb op aan het gaan. En was deze aan het arresten. zelf zei mijn clan mate dat het 9-10x was! Volgens mijn clan mate stond de mic nog aan en was de newb aan het huilen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
Bornhald schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:20:
trouwens, weet iemand of er een lijst is met hoe je welke auto/emote/auto-upgrade/gun unlocked/als reward krijgt?
Hier staat veel unlock informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
bedankt Xyzer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Kan iemand mij vertellen hoe dit spel werkt? Je hebt de good-and bad guys.(echte spelers) En die nemen het de good guys moeten ervoor zorgen dat de bad guys niets jatten, killen etc?

Hoe gaat het lvl-en in zn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
wezzal schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 18:33:
Kan iemand mij vertellen hoe dit spel werkt? Je hebt de good-and bad guys.(echte spelers) En die nemen het de good guys moeten ervoor zorgen dat de bad guys niets jatten, killen etc?

Je hebt 6 verschillende soorten levels

1: Rating, je overall level, gaat regelmatig omhoog door alle andere soorten levels.
2: "Group" level, je hebt meerdere 'organisaties' waar je voor kunt werken, hier kun je je standing mee omhoog krijgen en je level daar verhogen, met dit level speel je veel wapens/auto's/upgrades vrij
3: "Contact" level, iedere group heeft contacts, deze kun je allemaal tot level 6 krijgen en vaak zodra je bij een contact level 3 bent speel je een nieuwe contact vrij, ook hiermee unlock je ook veel.
4: Prestige level, dit zijn 5 sterren die je kunt behalen door veel tegenstanders neer te halen, des te meer sterren je hebt des te hoger de rewards van je missies zijn, bij 5 sterren krijg je een bounty op je, oftewel, jij kan iedereen doden en iedereen jou.
5: "danger" level, dit gaat omhoog of omlaag als je missies wint/verliest, hiernaar word met name gekeken bij het "match-making", als je veel wint gaat dit omhoog en speel je tegen betere tegenstanders.
6: Fashionista, tuner, hitman, wingman, etc. dit zijn rewards die je krijgt als je bijvoorbeeld 2uur aan je uiterlijk hebt besteed, of 250 mensen hebt vermoord, een soort mijlpalen, hiermee kan je ook dingen vrijspelen.

Ik vergeet een aantal dingen te noemen en niet alle namen kloppen, maar denk dat dit het belangrijkste wel is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Wat kost het spel per maand en is het een aanrader?

Mvg,
Wessel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Staat in de start post en op de officiele website.

Of het een aanrader is? Voor de 1 wel en de ander niet. Verwacht geen grootste wereld, duizenden spelers in dezelfde wereld (max 100), diepgaande missies of verschillende gameplay/classes.

Verwacht multiplayer fun zoals vele shootets hebben. Nee, het is geen shooter, het is thirt person maar qua fun vind ik het dezelfde type fun geven als shooters online. En of je dat de kosten per maand waard vind moet ieder voor zich bepalen.

Wel heb je de geweldige customizing tools die je ooit in een game gezien hebt wat geen kosten per maand heeft.

Dus verdiep je een beetje in wat APB is en bepaal zelf. Bij aankoop van de game zit 50 uur gametime en eerlijk is eerlijk dat is meer dan de meeste singleplayer games bieden aan game uren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
wezzal schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 18:33:

wezzal schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 15:58:
Wat kost het spel per maand en is het een aanrader?
Het levelen is hierboven al uitgelegd, ik zal proberen uit te leggen hoe het spel speelt, in elk geval uit perspectief van een enforcer.

Je doet missies voor een contactpersoon, welke normale missies(defuse bom, scan gebied, etc.), bounties en dispatch calls (kill criminal die meestal aan het vluchten is, dikke afrader als je alleen speelt), en backup calls (gooit je in iemand anders zijn missie die te sterke oppositie heeft.).
Als je een normale missie accepteerd heb je een grote kans dat je opposition krijgt, wat voor de criminals waarschijnlijk zoiets is als een bounty of een dispatch call, die moeten jouw missie zien te saboteren.

Hoeveel het spel kost per maand/uur kan je hier vinden:
http://store.apb.com/stor....landing_enGB/ccRef.en_US

Zorg er wel voor dat je dit spel met een groep speelt. Ik hoop ook dat je over het algemeen handig bent in shooters, want anders wordt je direct de grond in getrapt :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
er zit ook nog een verschil tussen een bounty en een dispatch.

bounties zijn altijd kill missies, dus schiet x vijanden dood (en jou team heeft hetzelfde aantal levens) of schiet de vip dood. In de meeste gevallen betekend dit dat de vijand gezellig op een gebouw zit, met z'n allen te wachten tot de enforcers er aan komen. Vervolgens is het dan prijs schieten voor de crims (met andere woorden, ik neem dus NOOIT bounty missies aan omdat die vanuit enforcer perspectief niet eerlijk zijn) Op het moment dat je ze niet killed. verlies je de missie (nogmaals als enforcer sucked het om ze aan te nemen dus, uitzondering is wanneer je tegen een leuk team speelt wat NIET op een gebouw gaat zitten wachten (gebeurt heel soms))

dan heb je nog dispatch. Dat is wanneer crims met een missie bezig zijn (zoals enforcers met missies bezig zijn en ineens oppositie krijgen). Dus die hebben dan objectives van plant de bom, sticht brand enz enz. Het doel van de enforcers is dan om dit te stoppen (wat crims dus ook bij enforcers hebben) Vaak is het een serie missies die door de crims moet worden volbracht en de enforcers moeten het dus proberen te stoppen. Vaak eindigt dit ook in een vip missie of shootout. Maar nu is er ook kans dat enforcers de vip hebben en niet de crims. Gezien je vaak midden in een gevecht zit is naar een gebouw vluchten om er op te klimmen niet altijd te doen (en extreem lame)

anyway dat is het verschil (in a nutshell, wat ik schrijf dit in de rust) tussen bounties en dispatches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep het spel ook sinds vandaag HAgel op de Obeya server als je me zoekt, heb nog geen clan.

Tis wel aardig alleen van die social district snap ik nog de ballen, ook hoe je zooi moet upgraden enzo. Oja, ben Enforcer (zo te lezen hier redelijk underdog) :P De 2 andere districts zijn wel leuk. Beetje duck-and-Cover playstyle aangezien je anders toch helemaal kapot wordt geschoten.

Check jullie ingame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
@ Hagel3
Zoek even contact met me ingame, dan kan ik wel het een en ander vertellen. En De clan waar ik in zit is redelijk casual, dus als dat is wat je zoekt dan heb ik ook nog wel een plaatsje in de clan voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

De laatste tijd vind ik het veel leuker om te spelen, het is echter van belang dat je met een lage ping speelt en de juiste items rondloopt, zoals een fatsoenlijk geweer en auto. Ik heb veel spijt van de Charge Mikro die als een zeepblok rijd bijvoorbeeld. Nu heb ik een Bishada GX 8800 en die rijdt echt enorm goed, zelfs beter dan een Charge Cisco vind ik.

Het valt op hoevaak een "showdown" (1vs1) bepaalt wordt door degene met het meest geupgrade wapen. Op zich logisch in een MMO game maar volgens de ontwikkelaar zou skill vooraan moeten staan... Sinds ik een N-TEC 5b met 3 upgrades heb valt het toch op dat ik véél meer kills maak.

Het meest frustrerende is dat je soms tegen te hoge lvl personen uitkomt, de matchmaking trekt op geen hol en dat gaan ze gelukkig ook wel veranderen.

[ Voor 21% gewijzigd door Phuncz op 15-07-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
Ik ben geld naar mijn paypal aan het overmaken, zal het spel binnen een dag of 3 hebben :) Weet alleen nog niet welke side ik zal joinen, kun je meerdere chars hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ik ben voornamelijk met 4 man teams aan het spelen.
Allemaal een mic en dan gaat het ook best goed met teamplay enz. Waarschuwingen wanneer er gevaar dreigt.

maar upgrades maken best uit ja. zowel persoonlijke als wapen. Ren zelf met een undertaker rond. lekker short range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Ik heb het spel net in een vlaag van verstandsverbijstering gekocht, ziet er leuk uit, ik heb nog geen idee wat ik doe, ik loop voornamelijk een beetje rond en schiet wat pedestrians neer :-)

net een missie dacht ik gedaan met 2 andere luitjes, geen IDEE hoe ik in die groep kwam OF hoe ik aan die missie kwam maar ik stapte in hun auto, hing uit het raam enbegon te schieten de luitjes met de rode nametags, nog gewonnen ook :-D

iemand zin om mij even onder zijn hoede te nemen voor wat uitleg en eventueel clanplay?

ingamename Ras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douw3rd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:18:
Ik ben geld naar mijn paypal aan het overmaken, zal het spel binnen een dag of 3 hebben :) Weet alleen nog niet welke side ik zal joinen, kun je meerdere chars hebben?
Je hoeft je geld niet perse over te maken, je kunt ook gewoon laten betalen en dan haalt paypal het automatisch van je rekening, doe dit nu al zo' n 2 jaar zo, geen problemen mee gehad.

Schitterend spel, maar meer diversiteit mag.

ow jah, ingame name: stainD en stainD1 (originaliteitsprijs)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
roodbwoy schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:48:
Ik heb het spel net in een vlaag van verstandsverbijstering gekocht, ziet er leuk uit, ik heb nog geen idee wat ik doe, ik loop voornamelijk een beetje rond en schiet wat pedestrians neer :-)

net een missie dacht ik gedaan met 2 andere luitjes, geen IDEE hoe ik in die groep kwam OF hoe ik aan die missie kwam maar ik stapte in hun auto, hing uit het raam enbegon te schieten de luitjes met de rode nametags, nog gewonnen ook :-D

iemand zin om mij even onder zijn hoede te nemen voor wat uitleg en eventueel clanplay?

ingamename Ras
Weet je wel of je crim of enforcer bent? en welke server je speelt? :D scheelt nog al

en betreffende hoe je in een groep kwam. Wanneer je op een server inlogged vraagt het spel of je zelf een groep wil zoeken of dat het spel zelf je in een groep moet stoppen (eigenlijk pug vs eigen groep)
Standaard staat de keuze dat het spel je in een pug mag zetten.Wanneer er dan niemand bij jou in de pug gezet wordt, en jij bij niemand anders dan loop je alleen rond. Totdat je blijkbaar bij 2 andere gasten gezet werd (jij werd bij hun gezet omdat zij blijkbaar leadership hadden over de groep)

@staind1986 server en factie (hoewel ik er een beetje vanuit ga dat de ene dus een crim en de andere een enforcer is) misschien ook handig :D

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 15-07-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

ik zit op de Patriot server en speel als Criminal.

Van die groep functiek liopte idd, maar ik wist de chant commando's niet dus kon niet echt contact met ze leggen, helaas werd er niet gereageerd op de standaard world chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
groupchat kan door te beginnen met /g
dan zie je dus vanzelf groupchat. Ook voip werkt standaard als je een headset met een mic hebt. Die wordt ook niet default op push to talk gezet. wel handig om te weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staind enforcer op die 2de naam even kwijt
en staind1 criminal en patriot.

maar het kan ook andersom zijn(ben op het werk kan nu niet kijken)
kijk thuis wel even na voior de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb me rocket launcher. Speel nu minder omdat ik meer op de PTW zit om die nieuwe matchsettings te testen en het ziet er echt bruut uit +
RTW heeft eigen source code geschreven voor een eigen anti cheat binnenin APB. Aangezien PB echt geen moeite doet.
maw er komt schot in de zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
maar er komt dus (nieuwe?) anti cheat aan? begrijp ik dat goed Miz

en wat ziet er bruut uit precies? de nieuwe matchsettings ?

heb al een tijdje niet meer op PTW gekeken. maar is het de moeite om daar even een blik te werpen. Of gewoon toch handiger om op de normale servers te blijven spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bruut => het gehele niet matchmaking systeem (off duty en on duty)
=> on duty je krijgt missies etc. Off duty kan je gwn je ding doen als je teveel doet kan je als crim toch nog een APB op je bak krijge
New players ruleset => soort van rules voor nieuwe spelers. Alle nieuwe spelers komen tegen mekaar uit.
weet er niet zooooveeel van maar moet wel goed zijn voor nieuwe spelers

Nieuwe anti cheat => gemaakt door RTW zelf. Zou in co op draaien met PB om zo meer cheaters te kunnen pakken.
Met andere woorden => Threat level laten zaken voor tegen newbs te komen gaat niet meer lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Niet 100% ontopic... (eerder 70%)

Ik dacht eventjes wat meer info op te zoeken over die game en klikte op hun store. Kreeg je standaard de Franse pagina te zien. Nuja ik zit in Brussel, daarmee kan ik nog leven... Maar denk je dat ze ergens de optie plaatsen om van taal te veranderen? (plots minder zin om de game te kopen)

Het TAK is al ingelicht.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IStealYourGun schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:42:
Niet 100% ontopic... (eerder 70%)

Ik dacht eventjes wat meer info op te zoeken over die game en klikte op hun store. Kreeg je standaard de Franse pagina te zien. Nuja ik zit in Brussel, daarmee kan ik nog leven... Maar denk je dat ze ergens de optie plaatsen om van taal te veranderen? (plots minder zin om de game te kopen)

Het TAK is al ingelicht.
een man naar men hart :D TAK <3. Maar hoe je het kan oplossen (de link aanpassen) maar vroeger kon je ook niet eens de pagina bekijken. toen moest je javascript afzetten ....
het is idd schandalig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:49:
[...]
een man naar men hart :D TAK <3. Maar hoe je het kan oplossen (de link aanpassen) maar vroeger kon je ook niet eens de pagina bekijken. toen moest je javascript afzetten ....
het is idd schandalig :)
Het TAK was maar een grapje. ;) Die mensen leven nog in de jaren 1970: toentertijde den Nederlandschen werden onderdrukt door diene Franstalige. Ik kan perfect leven met een natie met een 2 taligheid, de mensen van het TAK kunnen niet eens leven met de eigennaam van een Engelse bedrijf.

Heb geprobeerd met de link in de topic start dat rechtstreeks naar de Engelse linkt, maar dan word je doorverwezen naar het Frans. -_- Vermoedelijk hebben ze uren in zo een functie gestoken terwijl je het simpel kan oplossen door een menu waar je zelf je taal kan kiezen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IStealYourGun schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:01:
[...]

Het TAK was maar een grapje. ;) Die mensen leven nog in de jaren 1970: toentertijde den Nederlandschen werden onderdrukt door diene Franstalige. Ik kan perfect leven met een natie met een 2 taligheid, de mensen van het TAK kunnen niet eens leven met de eigennaam van een Engelse bedrijf.

Heb geprobeerd met de link in de topic start dat rechtstreeks naar de Engelse linkt, maar dan word je doorverwezen naar het Frans. -_- Vermoedelijk hebben ze uren in zo een functie gestoken terwijl je het simpel kan oplossen door een menu waar je zelf je taal kan kiezen.
ik haddet op de mensen van het TAK die in de minder gematige vorm zittn XD die wel ABN kunnen praten :p
Ik heb het ookal gemailed naar hun. Heb dan reply teruggehad dat het in orde ging komen... maar is ondertss ookal 2 weken geleden ;:x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:06:
[...]

ik haddet op de mensen van het TAK die in de minder gematige vorm zittn XD die wel ABN kunnen praten :p
Ik heb het ookal gemailed naar hun. Heb dan reply teruggehad dat het in orde ging komen... maar is ondertss ookal 2 weken geleden ;:x
ABN bij het TAK? Is dat eigenlijk mogelijk met een organisatie dat comité schrijft als komitee.
En wat bedoel je met minder gematigd, Philippe De Winter extreem rechts? Of nog erger. ;)
Dacht eerst een zuid-nederlands postje te plaatsen in hun Frans forum maar dan moet je registreren en daar heb ik nu ook geen zin in. Misschien nog een mailtje sturen als ik thuis ben. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:28:
bruut => het gehele niet matchmaking systeem (off duty en on duty)
=> on duty je krijgt missies etc. Off duty kan je gwn je ding doen als je teveel doet kan je als crim toch nog een APB op je bak krijge
New players ruleset => soort van rules voor nieuwe spelers. Alle nieuwe spelers komen tegen mekaar uit.
weet er niet zooooveeel van maar moet wel goed zijn voor nieuwe spelers

Nieuwe anti cheat => gemaakt door RTW zelf. Zou in co op draaien met PB om zo meer cheaters te kunnen pakken.
Met andere woorden => Threat level laten zaken voor tegen newbs te komen gaat niet meer lukken :)
hmm vraag me af of ze dan nog wat anders voor enforcers er in hebben gedaan. los van gestolen autos terug brengen (moet je ze eerst vinden!!!) en een beetje crims spotten is er weinig te doen buiten de missies om.

maar ben wel benieuwd voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IStealYourGun schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:52:
[...]

ABN bij het TAK? Is dat eigenlijk mogelijk met een organisatie dat comité schrijft als komitee.
En wat bedoel je met minder gematigd, Philippe De Winter extreem rechts? Of nog erger. ;)
Dacht eerst een zuid-nederlands postje te plaatsen in hun Frans forum maar dan moet je registreren en daar heb ik nu ook geen zin in. Misschien nog een mailtje sturen als ik thuis ben. :O
nvm :D ik heb een mail gestuurd in 4 tale. Engels / Nederlands / frans / duits

Ben 4 talig ben ook zo thuis opgevoed dus XD ben dus ook geen radicale vlaming :p

@bornhald: same :x het game wordt wel beter eig xd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:53:
[...]

Je hoeft je geld niet perse over te maken, je kunt ook gewoon laten betalen en dan haalt paypal het automatisch van je rekening, doe dit nu al zo' n 2 jaar zo, geen problemen mee gehad.

Schitterend spel, maar meer diversiteit mag.

ow jah, ingame name: stainD en stainD1 (originaliteitsprijs)
Helaas, niet alle uitgevers accepteren die manier van betalen, zo MOET ik het geld op paypal hebben om apb te kopen. Sommige uitgevers accepteren het wel, helaas, deze niet :/

Wat vinden jullie trouwens leuker, enforcer of criminal? En kan je meerdere chars hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Douw3rd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:50:
[...]

Helaas, niet alle uitgevers accepteren die manier van betalen, zo MOET ik het geld op paypal hebben om apb te kopen. Sommige uitgevers accepteren het wel, helaas, deze niet :/

Wat vinden jullie trouwens leuker, enforcer of criminal? En kan je meerdere chars hebben?
Net gedaan, makkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Douw3rd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:50:
[...]

je kan 8 chars op 1 account hebben. en ik vind zelf criminals makkelijker omdat die imo makkelijker aan geld standing kunnen komen. Maar dat is wat ik ervan vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Bornhald schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 01:35:
[...]

je kan 8 chars op 1 account hebben. en ik vind zelf criminals makkelijker omdat die imo makkelijker aan geld standing kunnen komen. Maar dat is wat ik ervan vind
Inderdaad, als criminal kan je alle pedestrians doodrijden. Als je enforcer bent moet je daar helemaal spastisch omheen gaan rijden (vooral met achtervolgingen onhandig), anders gaat er wat van je prestige af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Echter krijg je snel enforcers achter je aan als je veel voetgangers, palen en brandbluspalen omrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rob1n schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:28:
[...]

Inderdaad, als criminal kan je alle pedestrians doodrijden. Als je enforcer bent moet je daar helemaal spastisch omheen gaan rijden (vooral met achtervolgingen onhandig), anders gaat er wat van je prestige af.
toeteren helpt wel, Kill missies (dat je iemand of een groep x aantal keer moet doodmaken) verlies ik iig bijna altijd. Niet alleen het feit dat de crimi's in snellere auto's zitten en betere wapens hebben, je bent altijd in het nadeel dat je op hun moet anticiperen.. (andersom is dat ook zo met 'protect this item' missies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 00:54:
[...]

toeteren helpt wel, Kill missies (dat je iemand of een groep x aantal keer moet doodmaken) verlies ik iig bijna altijd. Niet alleen het feit dat de crimi's in snellere auto's zitten en betere wapens hebben, je bent altijd in het nadeel dat je op hun moet anticiperen.. (andersom is dat ook zo met 'protect this item' missies)
Dat is de reden dat ik geen bounty missies neem tenzij ik met een vol team werk. Alleen zeker niet.

Voor enforcers heb ik ook de ideale oplossing voor die vip kill missies waarbij de tegenstander op één van die gebouwen gaat zitten waar je maar op 1 manier naar boven kan. Namelijk gestolen auto's terug brengen. Geweldig dat zij winnen en dat jij meer geld en faction standing krijgt.

En als enforcer wil ik als ik snel van a naar b moet ook wel gewoon stukken afsnijden over de stoep, ongeacht of er verkeersborden dan wel voetgangers staan. De standing hit is zo laag dat het mij in ieder geval niet echt uit maakt. Gezien ik toch 1-2 keer per sessie "5 sterren" krijg en dat wel zat vind :D

over het feit dat de vijand betere wapens heeft. Dat ligt waarschijnlijk aan de match making en zou met de nieuwe patch die op ptw draait (zie eerder dit topic) verbeterd moeten worden.

en als laatste OSMAW ruled _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 19-07-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Phuncz schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:23:
Echter krijg je snel enforcers achter je aan als je veel voetgangers, palen en brandbluspalen omrijd.
En hogere beloningen, en is de reden dat je het spel speelt niet juist dat je tegenstand hebt? Anders zou het zo snel saai worden :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Bestaat er eigenlijk een demo van deze game? Ik heb wel interesse, maar zie het niet meteen zitten om er geld aan te geven zonder zeker te weten dat ik het leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
zonder tegenstand zijn de missies voor enforcers nou niet echt uitdagend. Misschien als je tussen de verschillende punten probeert te lopen. maar anders zonder tegenstand, niet uitdagend.

link naar rewards die je krijgt van de verschillende agents. (dus wat is de snelste manier om bijvoorbeeld de undertaker te krijgen)

en dan ook nog een link naar algemene informatie (op apb forum zelf) daar staat ook in hoe welk item te krijgen

[ Voor 50% gewijzigd door Bornhald op 20-07-2010 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Ach, de missies zijn wel aardig als de matchmaker er in elk geval niet naast zit. Ik vind vooral de gaten tussen mijn niveau en een iets hoger niveau vaak te groot, waardoor het een erg eentonig verhaal wordt. Denk dan aan gevallen waarin ik mijn clip op een criminal aan het legen ben, waarin er echt aardig wat bloedplofjes te zien zijn, maar ondertussen draait die criminal rustig om en maakt er met twee schoten een einde aan. Dan kun je weinig superieure tactiek toepassen, aangezien het blijkbaar toch geen zin heeft. Gelukkig hebben we nog granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
heb je zeker gelijk in. maar met mijn post hierboven kan je iig zelf uitzoeken hoe je snel dingen unlocked. Iig de wapens die je als rewards krijgt. Als je weet wat je wil scheelt het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Bornhald schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:09:
heb je zeker gelijk in. maar met mijn post hierboven kan je iig zelf uitzoeken hoe je snel dingen unlocked. Iig de wapens die je als rewards krijgt. Als je weet wat je wil scheelt het best.
Ja, ik heb als de sodemieter een N-TEC geregeld, alhoewel je niet veel uithaalt tegen dezelfde wapens met wat upgrades. Ach, veel verlies maakt de kills die je wel weet te maken door slim te spelen meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
In de post die ik heb neergezet, staat ook hoe je bijvoorbeeld de n-tec "amigo" krijgt (om maar wat te noemen)

je hebt ze niet super snel, maar met die guide is het toch makkelijker dan blind alle agents tot 6 te werken. :D

maar voor de mensen die liever geen linkjes klikken, hierbij de quote uit de post
Weapons
There are four organizations.
Two for enforcers, Praetorians amd Prentiss Tigers.
Two for criminals, G-Kings and Blood Roses.
Prentiss Tigers and Blood Roses give the same rewards
Praetorians and G-Kings give same rewards.

Contacts for each organization have two progress paths.
One that start in Waterfront and one that start in Financial District.
You need rank 3 with a contact to unlock the next tier contact
You need both tier 3 contacts at rank 3 to unlock the boss contact.

LMG or Auto Shotgun = Die 101 times ("Need Bigger Guns!")

Enforcers - Praetorians | Criminals - G-Kings
2: Percussion Hand Grenades
4: Field Supplier / Mobile Supply Depot
20: Character Upgrade Slot
26: Equipment Upgrade Slot
40: Level 3 Upgrade of your Choice
Semi-Automatic Rifles, Shotguns, Light Machine Guns and Burst-Fire Rifles.

Path 1, start in Financial district

Tier 0 - Ty Durrant | Veronika Lee (Financial)
6: OCA-EW 626.1 "Mortician" (-15% Reload Time)
Tier 1 - Grissom | Shift (Financial)
3: JG-841 "The Jimmy" (+1 Clip)
6: DMR-SD 1 "Vulture" (-13% Equip Time)
Tier 2 - Miguel Estebano | Harmon Benjamin (Waterfront)
3: OBIR.2 "Billy The Kid" (+15% Mag Size, +3m Range)
6: JG-842 "The Billy" (-15% Reload Time, +2 Clip Size)
Tier 3 - Kaspar Danko (Enforcer, Waterfront)
3: OCA-EW 626.3 "Undertaker" (-25% Reload Time, +8% Fire Rate, +5% Hip-Fire Accuracy)
6: JG-843 "The Gief" (+3 Clips, -20% Reload Time, +5% Firing Rate)
Tier 3 - Grayson Fell (Criminal, Waterfront)
3: OBIR.3 "Jesse James" (+5 Clip Size, +5m Range, +5% Damage)
6: N-Tec 5c "Amigo" (+3 Clips, +7 Clip Size, +5% Hip-Fire Accuracy)

Path 2, start in Waterfront district
Tier 0 - Eva Orlandez | Terry Quan (Waterfront)
6: STAR 556 I "Army Ant" (+3 Clip Size)
Tier 1 - Sabbat | Chiro (Waterfront)
3: SHAW 556 I "Badger" (-5% Recoil)
6:
Tier 2 - Saul Linklater | Javez (Financial)
3: Obeya CR762.2 "Peggy" (-15% Reload Time, +5m Range)
6: SHAW II "Wolf" (Damping 2, 3pt Sling 1)
Tier 3 - Hea Choi (Enforcer, Financial)
3: OBIR.3 "Jesse James" (+5 Clip Size, +5m Range, +5% Damage)
6: N-Tec 5c "Amigo" (+3 Clips, +7 Clip Size, +5% Hip-Fire Accuracy)
Tier 3 - Bonita Benjamin (Criminal, Financial)
3: OCA-EW 626.3 "Undertaker" (-25% Reload Time, +8% Fire Rate, +5% Hip-Fire Accuracy)
6: JG-843 "The Gief" (+3 Clips, -20% Reload Time, +5% Firing Rate) (can someone confirm?)

Organization boss (both progression paths lead up to this, you need BOTH tier 3 at level 3)
Tier 4 - Justin Teng | Arlon Benjamin (Financial)
4: OSMAW (Rocket Launcher)
5: NFAS-12c "Push Broom" (-25% Reload Time, +10% Damage, +5% Fire Rate)
6: Choice of rank 3 upgrade + Charge Cisco

Enforcers - Prentiss Tigers | Criminals - Blood Roses
2: Frag Hand Grenades
4: Field Supplier / Mobile Supply Depot
20: Character Upgrade Slot
26: Equipment Upgrade Slot
40: Level 3 Upgrade of your Choice
Sub machine guns, Assault Rifles, Tactical Assault Rifles and High Velocity Rifles.

Path 1, start in Waterfront district
Tier 0 - Chung-hee | Britney Bloodrose (Waterfront)
6: Obeya CR762.1 "Rose" (+3m Range)
Tier 1 - Mirri Kent | Suji (Financial)
3: N-tec 5a "Side Kick" (+1 Clip)
6:
Tier 2 - Akiko X | Lilith Bloodrose (Waterfront)
3: OCA-EW 626.2 "Hangman"
6: N-tec 5b "Comrade" + Hockey mask decal
Tier 3 - Byeong Lee | Jeung Bloodrose (Waterfront)
3: STAR 556 III "Spider" (+6 Clip Size, +10% Marksmanship Accuracy, +5% Damage)
6: SHAW 556 III "Lion"

Path 2, start in Financial district
Tier 0 - Violet Prentiss | Strega Bloodrose (Financial)
6: OBIR.1 "Wyatt Earp" (+2 Clip Size)
Tier 1 - Stu Phoenix | Byron Bloodrose (Waterfront)
3: N-HVR 762a "Hill Top" (-13% Equip Time)
6: NFAS-12a "Squeegee" (-15% Reload Time)
Tier 2 - Daryl Kent | Seung Bloodrose (Financial)
3: STAR 556 II "Mantis" (+5% Marksmanship Accuracy, +5 Clip Size)
6: N-HVR 762b "Rooftop" (-26% Equip Time, +3m Range)
Tier 3 - Chiza | Tyron Sennet (Waterfront)
3: Obeya 762.3 "Joan" (+7m Range, -20% Reload Time, +5% Damage)
6: N-HVR 762c "Grassy Knoll" (-39% Equip Time, +5m Range, -15% Reload Time)

Organization boss (both progression paths lead up to this, you need BOTH tier 3 at level 3)
Tier 4 - Orlenz Moretti | Michael Simeone (Waterfront)
4: O-PGL 79R (Grenade Launcher)
5: DMR-SD 3 "Falcon"
6: Choice of rank 3 upgrade + Morai 632i "Nosferatu" (30% more time before burning vehicle explodes, 6% less damage from collisions)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Ik begin nu wel wat zaken recht te trekken; je moet een beetje geluk hebben met groepsgenoten en ik heb bijvoorbeeld de sniper rifle (Hill Top) in combinatie met een neiging om ruim om je doelen te lopen zodat je voldoende kans hebt om twee schoten te lossen (of inderdaad je teammaatjes even wat schoten te laten lossen waarna het in één klap is af te maken). Hehe, kom maar op met die Jesse James, nu ik weer wat kills kan maken gaan m'n standings tenminste ook weer wat vooruit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Weet iemand nog een goede plaats om hem te kopen? Steam kost hij 50 eu, terwijl je hem voor ~20 bij directgamekeys kon krijgen. Helaas, die zijn op het moment uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Hij is te krijgen voor minder (ik weet niet precies hoeveel) op www.play.com (gratis bezorgd)
anders kan je ook nog www.gameplay.com proberen.

beide heb ik bij besteld. Maar hoewel iets duurder gaat mijn voorkeur uit naar play.com. Indien iets niet bezorgd wordt zijn ze heel makkelijk met het nog een keer sturen van het product. Wel lang wachten maar je kan gewoon een webform invullen en je krijgt het nog een keer opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Ongelooflijk, het lijkt wel een nieuw spel. Ik weet niet waar het aan ligt, maar vandaag heb ik in plaats van vele verliezen echt ongelooflijk hard gespeeld. Tegen allerlei soorten spelers. Standings keihard omhoog, van threat 4 naar 7! Zou het dan toch... nu ze PunkBuster aan hebben gezet. Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik had gewoon heel veel last van lag zoals meer mensen op het forum. Nog 15u game time en het ziet er niet naar uit dat deze bij mij gaat verlengd worden. Heb de helft van de gespeelde tijd met +200ms latency mogen spelen en dat is onspeelbaar. Andere games zijn 30-40ms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:53

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb begrepen dat je deze game koopt en dat je dan 50 uur kan spelen. Hoe zit het als deze 50 uur op zijn? Moet je dan de game opnieuw kopen? Wat kost het om opnieuw te kunnen spelen?

Verder kun je ook meer uren "verdienen" met geld? Hoelang heb je dan nodig om hem te kunnen upgraden? En met hoeveel uur kun je dan upgraden?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
50 uur bij het spel zelf
daarna kan je een soort geld van rtw kopen (dit kan je ook verkrijgen door handelen op de auctionhouse)
daarmee kan je dan weer nieuwe tijd kopen
geloof 20 uur voor 6-7 euro
1 maand voor 9 euro
en dan bij meer maanden goedkoper wordend

zeg maar een beetje standaard mmo idee, alleen dan koop je daar tussen nog RTW punten.
overigens kan je die RTW punten ook kopen voor ingame $ en ook ingame $ verkopen voor RTW punten.

Wel opletten dat wanneer je via de auctionhouse handelt je een bepaald percentage belasting betaald. dacht 20%. Dit gebeurt alleen wanneer handelen lukt.

[ Voor 28% gewijzigd door Bornhald op 22-07-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Vandaag weer een poging gewaagd...
Werd als 'fresh newbie' al meteen gematched tegen wat max levels, ja dat is natuurlijk geen match meer he, erg jammer, dit heb ik deze sessie eigenlijk alleen maar meegemaakt, ben elke keer gematched als threat lvl 2 tegen threat levels 12-15.

Zo hoeft het spel voor mij totaal niet meer, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
waar breng ik gestolen cars naar toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Douw3rd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:14:
waar breng ik gestolen cars naar toe?
Druk M dan ga je naar de map en dan moet je even op Vehicle drop-off icoontje drukken dan verschijnt er een pijltje op je HUD.

___

Heb het spel toch weer opgepakt, gaat wel aardig.
Ben enforcer en speel op Obeya onder de naam 'Monte'.
Heeft iemand toevallig al toegang tot de Stabba NL9 op Obeya? Ik zou die dan graag van je kopen als je die bij de vendor unlocked hebt!

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:05
Spel gekocht via Steam, ik vind het niks. Iemand intresse om me key over te nemen DM me maar.
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste