Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:03
Patch was er donderdag al volgens mij, maar vind het geen verbetering imo..

Was aan het partyen met gold level 3 criminal, ben zelf 9silver eerste char, en het was zijn 2de maar het verbaasde mij en hem hoe snel je gold rank up gaat als je low level bent.

Bij elke win ging hij rank gold omhoog, we speelde wel vaak 2 tegen 4 omdat het systeem dacht dat hij echt insane goed was, helaas kwamen we vrij snel tegen echte hackers (werden zelfs gehunt ookal was het geen deathmatch want wij moesten 2 objectives burnen)
Hij werd rank 5 gold na 2 potjes al. Later weer 1 down door die hackers.

Ze hadden als Enforcers een Bishada met bodykit en speciaal motor geluid, snap niet dat GM's die gasten niet opvallen. Beetje triest.

Ook de missies ben ik nog niet over te spreken, soms moet je als final missies racen naar checkpoint maar als het er 3 zijn kan je heel makkelijk winnen of verliezen.

Had gister ook nog een missie waar we 2on2 begonnen, zijn callde backup en toen was het 2tegen6, ik kon ook backup callen, deed ik maar dus het eindigde in 12vs12 8)7 gelukkig had ik dat koffertje mee genomen naar een nep gebouw waar je maar via een kant op kan (in waterfront kennen jullie vast wel) want het was echt oorlog, maar dus ook niet te winnen voor de 12 aanvallers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit spel werkt helaas te verslavend :P Ik kan er niet genoeg van krijgen, maar er mag ondertussen wel meer variatie komen qua missies.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Komen eraan ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 21:03
http://apbreloaded.gamers...ag-solved-tl-ratings.html

Nieuwe patch, zag ook dat ik 3 ranks omhoog was gegaan (zonder iets te doen:P) , nu gold 7 (revolver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Ben toch maar eens echt begonnen met spelen, en damn.... de lag is super minimaal sinds de laatste patches en het spel is echt leuk. het grotendeel van de solo spelers teamed ook echt wat het zonder guild ook leuk maakt.

zie wel dat het een aardige grind is voor je wat leuks kan kopen maar ok!

nog mensen op EU Patriot Enforcer actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Jabba schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:15:
Ben toch maar eens echt begonnen met spelen, en damn.... de lag is super minimaal sinds de laatste patches en het spel is echt leuk. het grotendeel van de solo spelers teamed ook echt wat het zonder guild ook leuk maakt.

zie wel dat het een aardige grind is voor je wat leuks kan kopen maar ok!

Atlantisx Enforcer Semper Excelsius atlantisx
Bovenstaand dus :P

Ik merk dat 4GB geheugen bij mijn machine onvoldoende is. APB trekt meer dan 2GB en ik zie dat m'n geheugen voor zo'n 95% gebruikt wordt. Hierdoor krijg ik heerlijke clientside lag... :/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Je kan Texture Compression forcen (heb niet zogauw een linkje) in een of andere config file, dan worden alle "Player Skins" compressed (en zien die er ook een heel stuk minder scherp uit).
Scheeld een hoop geheugen.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

4GB zou het nog kunnen trekken op 64bit, maar 32bit is zeker niet aan te raden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

Mijn mening ? APB is een leuk spel, goed concept met leuke graphics en stijl, maar cheaters en bugs ruineren het spel. Het draaide gewoon niet op w7 32-bit met 4 GB ram (altijd out of memory), maar op hetzelfde systeem met 64-bit (speciaal een dual boot gemaakt) draaide het wel. De cheaters zijn gewoon vreselijk en er wordt niets aan gedaan om ze te stoppen...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Die cheaters/aimbotters/wallhackers verpesten het inderdaad.

Niet zozeer omdat ik constant gekilled word, maar omdat ik mijzelf constant afvraag "hoe kan die knakker mij ooit gezien hebben" en regelmatig maar de conclusie trek dat die persoon wallhacks gebruikt, terwijl dat niet het geval hoef te zijn.
Ook andersom, dat je als aimbotter word uitgemaakt omdat je toevallig een paar lucky kills maakt. -O-

[ Voor 3% gewijzigd door SirNobax op 22-08-2011 21:01 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Jabba schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:15:
Ik was best wel actief op Patriot, maar van de groep waarmee ik game, speelt niemand het op het moment. Voeg me gerust toe dan kunnen we misschien een potje doen :)!
Mavamaarten schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:54:
Mijn mening ? APB is een leuk spel, goed concept met leuke graphics en stijl, maar cheaters en bugs ruineren het spel. Het draaide gewoon niet op w7 32-bit met 4 GB ram (altijd out of memory), maar op hetzelfde systeem met 64-bit (speciaal een dual boot gemaakt) draaide het wel. De cheaters zijn gewoon vreselijk en er wordt niets aan gedaan om ze te stoppen...
2 GB is ook wel erg karig om een game deze dagen toe te kunnen wijzen :). En cheaters, zo lang je niet op een -1- server zit valt dit reuze mee =)

APB was trouwens nog op gamescom, en er stond zo waar een rij voor, Tsjah zodra het "free code" bij een stand staat vliegt men er op af >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

An sich zijn ze best actief op het bannen van cheaters (zolang ze reported worden), maar de nieuwe 'cheaters' die dus auto's hebben met niet-gereleasde mods of zelfs zonder mods (zonder motorkap of deuren) zijn amper te vinden. Logica zie ik dan, wat ze kunnen met auto's, zullen ze ook met wapens kunnen.

• Jabba

Jabba

Firkan

Heb zelf ook 4GB in mijn W7 X64 machine, inderdaad geen last van clientside lag

afgelopen dinsdag was de car marketplace gesloten ivm de car hacks

meeste kills die ik verdacht vind zijn niet eens dat ze beter kunnen aimen maar dat ik niks doe om op de radar te verschijnen en toch iemand om het hoekje staat te wachten en precies tevoorschijn springt op het juiste moment en dat elke keer.....

sta er verbaast van hoeveel ik nog kill met de standaard star 556

heb wel voip uitgezet want in teams met russen of iets anders oosters is om horendol van te worden.

met duitsers is dan wel weer humor eigenlijk ;-)

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-09 11:46

Neophyte808

Gadget inspector

Hoi, ik ben het spel nu aan het downloaden, maar ik kreeg daarnet een foutmelding : Failed to start transfer. Nu heb ik dit al opgelost m.b.v. deze link: http://forums.gamersfirst...on/index.php?t133153.html
Misschien is het een idee om deze link in de startpost te zetten onder een kopje "known issues" ofzo.

Ik weet overigens niet of dit al besproken is in dit topic, want ik heb pagina 2 t/m 24 nog niet doorgelezen :9

• Jabba

Jabba

Firkan

Net wat credits gekocht (6 euries) om een maandje premium te kunnen doen, 2x zoveel geld etc per missie is toch wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Nou ik heb het net voor het eerst gespeeld en mn eerste indruk is: wat een vaag spel. Ik heb enorme performance issues, ik draai met mn E8500 en 560GTX-Ti op zo'n (natte vinger) 15FPS, toen ik de settings van maximum naar medium verzette, veranderde er niets (ook niet qua uiterlijk trouwens). Verder draai ik op een resolutie van 1650 x 1050 en heb ik vsync aanstaan.

Het grootste deel van de tijd die ik gespendeerd heb in dit spel ben ik bezig geweest met het botsen en schieten tegen onzichtbare muren (textures zijn nog niet geladen, je ziet soms nog wel een verdwaalde ladder hangen). Het lijkt me een leuk spel, maar momenteel is het nog volstrekt onspeelbaar :S.

Oh, en op een gegeven moment kreeg ik de melding dat vehicles van ticket machines unavailable waren omdat er iemand exploited vehicles had gemaakt ofzo, met daarbij de melding dat je dat niet moest doen omdat je dan gebanned kon worden. Ik kon even niet volgen waar dat over ging.

[ Voor 17% gewijzigd door Neophyte808 op 26-08-2011 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jabba schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:05:
Net wat credits gekocht (6 euries) om een maandje premium te kunnen doen, 2x zoveel geld etc per missie is toch wel lekker.
LOL... ik heb zoveel geld dat ik niet eens weet waar ik het aan moet uitgeven, en dat door "normaal" te spelen.

Wanneer je regelmatig speelt (eg 1 uur per dag) dan kun je zonder problemen genoeg geld verdienen om elke week een nieuw wapen te kopen. Dus zoveel heeft een premium status geen zin.

Het enige voordeel, IMHO, is dat je voorrang hebt in de queue bij het joinen (als dat nog steeds een issue is).

Helaas speel ik zelf niet zo veel meer, maar wanneer de problemen zijn opgelost (performance/hackers) en de ClanWarfare is toegevoegd dan ga ik me weer in de wereld van APB storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Premium heeft zeker wel zin, zeker als je meer dan eens per week een wapen koopt (ik heb standaard set van 5 wapens), zeker de 3slot wapens tikken dan behoorlijk hard aan als je ze enkel kan leasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Neophyte808 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 01:57:
Nou ik heb het net voor het eerst gespeeld en mn eerste indruk is: wat een vaag spel. Ik heb enorme performance issues, ik draai met mn E8500 en 560GTX-Ti op zo'n (natte vinger) 15FPS, toen ik de settings van maximum naar medium verzette, veranderde er niets (ook niet qua uiterlijk trouwens). Verder draai ik op een resolutie van 1650 x 1050 en heb ik vsync aanstaan.

Het grootste deel van de tijd die ik gespendeerd heb in dit spel ben ik bezig geweest met het botsen en schieten tegen onzichtbare muren (textures zijn nog niet geladen, je ziet soms nog wel een verdwaalde ladder hangen). Het lijkt me een leuk spel, maar momenteel is het nog volstrekt onspeelbaar :S.

Oh, en op een gegeven moment kreeg ik de melding dat vehicles van ticket machines unavailable waren omdat er iemand exploited vehicles had gemaakt ofzo, met daarbij de melding dat je dat niet moest doen omdat je dan gebanned kon worden. Ik kon even niet volgen waar dat over ging.
APB is een erg zwaar spel, je hardware trekt het niet, ik heb die problemen eigenlijk helemaal niet... verbaas me juist over hoe soepel het loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Jabba schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:09:
[...]

APB is een erg zwaar spel, je hardware trekt het niet, ik heb die problemen eigenlijk helemaal niet... verbaas me juist over hoe soepel het loopt
Dat vind ik erg vreemd, ik kan Shogun 2: Total War wel draaien (op high), alleen dan hoor je ook echt dat die pc daar moeite mee heeft. Bij APB hoor ik niks, wat impliceert dat mn computer niet op volle toeren draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je texture traag inlaad, zal je harde schijf het verhaal dus niet bij kunnen benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

SinergyX schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:05:
Als je texture traag inlaad, zal je harde schijf het verhaal dus niet bij kunnen benen.
Elk spel is weer anders... dat je iets anders wel goed kan draaien zegt niets... vooral op x32 systemen loopt APB beroerd, en op een x64 systeem is 4GB het minimum aan geheugen wat je moet hebben.

neemt niet weg dat het brak geprogrammeerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Neophyte808 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 01:57:
Ik heb enorme performance issues, ik draai met mn E8500 en 560GTX-Ti op zo'n (natte vinger) 15FPS.
Met alles settings op hun maximum met enkel SSAO uit, en MSAA op 8x, zakt het spel z.g.a. nooit onder de 50fps, op een 3.2Ghz Q6600, 4GB Ram en een GTX460 1GB.

Wel staat APB op een Intel SSD en maakt APB (net zoals de meeste UE3-spellen) best intensief gebruik van alle 4 beschikbare cores. CPU usage schommelt eigenlijk constant rond de 75%.

Misschien last van een CPU bottleneck. Of toevallig net zoals mij ooit eens lopen prutsen met je Nvidia driver instellingen. (hele tijd geleden had ik constant last van schokken, elke x-seconden bevroor het scherm gewoon voor een fractie van een seconde. Na dagen frustraties, even m'n gepruts in Nvidia Inspector resetten en alles was opgelost. 8)7 )

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024
Kwam er net achter dat er ook een live action trailer is en WOW

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Wow, erg gave trailer inderdaad d:)b .

Pentaxiaan

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste