Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Sorry maar dit moet ff _O-

/seriousface
Geen mogelijkheid om je leeftijd aan te passen?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohhh i love this game! Te verslavend echt een slecht teken met de aankomende proefwerkweek.

Ik ben nu R61 op server EU1 met TL Silver 5.(Damn you golds with OSMAW!!). Vandaag mijn character helemaal gepimped(screenshots volgen later) en nog maar 3 standing levels met Sabbat voor cisco charge!

Oh mijn poppetje mag in principe toegevoegd worden aan het lijstje

Naam: Traumatizing
Server: EU1
Clan: The Watch
Status: Always LFG! :P
Rol: Enforcer

offtopic:
Kan er iets gedaan worden aan de related products boven het topic? APB voor 19,- straks gaan mensen die niet weten dat het nu gratis is het nog serieus kopen ook!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firex
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-03-2024
Wordt het niet eens tijd om een nieuwe OP te maken, de informatie in de OP is totaal niet meer relevant? Het is dat ik geen verstand heb van hoe ik een mooie OP moet maken, anders had ik dat wel gedaan.

EDIT: Oow ik zie nu pas dat Coltragon dit ook al had voorgesteld.

[ Voor 14% gewijzigd door Firex op 20-06-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St4rl0rd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-08 19:15
http://dutchcriminals.clannow.com

Nederlandse APB clan :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook last van een bug zodat als je probeert te connection hij dat eeuwig blijft proberen en je APB moet aflsuiten met ctrl+alt+delte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat doet hij random, dan is de betreffende district vastgelopen en blijft iedereen die bij het keuze scherm gewoon de zone kiest dus hangen. Optie is om via tab channels handmatig de juiste disctrictchannel te kiezen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

uch, de info op het internet is echt karig. ik probeer uit te zoeken welke sniper ik moet hebben als ik geen sniper skill hebt en bij welke gast ik dus moet grinden om hem te unlocken, kan gewoon nergens vinden waar dit het geval is :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bezulba schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:06:
uch, de info op het internet is echt karig. ik probeer uit te zoeken welke sniper ik moet hebben als ik geen sniper skill hebt en bij welke gast ik dus moet grinden om hem te unlocken, kan gewoon nergens vinden waar dit het geval is :/
Er zijn 2 echte sniper rifles (of High Velocity Rifles) en dat zijn de N-HVR 762 en de Agrotech DMR-SD. Beide zijn te unlocken bij de Tier 0 contacts (die zijn direct te pledgen).

Tip: in een district (Waterfront of Financial) druk op M, dubbelklik op een contact (groen rondje) en je ziet de contact informatie. Hier kun je zien wat we wanneer unlocked. Je kunt op deze manier ook pledgen zonder eerst helemaal ernaartoe te rijden e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Via J -> Progression gaat het ook vrij makkelijk, zie je meteen voortgang van alle contacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

dank u!

Kan nu tenminste gericht progressie doen, ipv maar random een gastje op de map kiezen :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad zodat je snel OSMAW/Grenade launcher hebt.(wat voor de meesten het einddoel is), ik zit nu op level 3 bij Saul. Dus nog 7 levels om hem te maxen. Dan nog 10 levels van de volgende contact en dan nog 6 levels en dan OSMAW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Laatst online: 24-07-2021
Had je ook Kaspar Danko al klaar dan ? Kwam zelf thuis van een koude kermis door te denken dat je maar 1 van de twee 1na laatste tier's hoefde te doen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het van dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://rot-vids.com/images/APB/contacts/progression%20list/contact%20trees.png

Maar jij zegt dus dat je beide 'trees' af moeten hebben voor de boss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Ja dat klopt, degene waarmee ik veel samen speel heeft dus eerst Hea Chung gedaan, en eigenlijk gingen we er bijde vanuit dat je dus maar 1 van de 2 hoefde te doen (zo was he in de RTW versie als ik het me goed herinner). Bijde hebben wij geen toegang gekregen tot Justing Teng. Ben dus nu zelf snel Saul aan het afronden zodat ik Hea Chung kan gaan doen. Gelukkig was Kaspar in financial, en Hea ook.
Zie er echt zwaar tegen op om die andere tree's te van prentis tigers in waterfront. (vind waterfront persoonlijk echt knudde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 00:27:
Inderdaad zodat je snel OSMAW/Grenade launcher hebt.(wat voor de meesten het einddoel is), ik zit nu op level 3 bij Saul. Dus nog 7 levels om hem te maxen. Dan nog 10 levels van de volgende contact en dan nog 6 levels en dan OSMAW :D
Simpele tip, focus maar op 1 van de 2 wapens. Als je 1 van de 2 hebt, moet je iets van 150 kills maken en je unlocked dan de 1slot versies, maar meteen van beide wapens. Daarna kan je rustig de andere tier-contacts gaan afwerken.

Ik moet zelf nog 15 lvls in totaal (6 Moretti en 9 Teng), dan heb ik alle contacts gehad :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 25-06-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh das wel flink balen! Naja toch bijna vakantie. De OSMAW lijkt me wel fijner als de grenade launcher, alhoewel je met de grenade launcher wel mooi vanuit cover kan schieten.

Welke auto's rijden jullie trouwens? Ik de charge cisco :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Idem, Vind het lekker rijden alleen soms bij een klein stoepje, Woosh op je kant. Wil op gegeven moment wel die suv, Ik geloof dat die Nulander Pioneer heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Standaard de Pioneer (Hello Kitty edition :P) samen met de Armas Jericho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ik heb zojuist een nieuwe mail van APB gekregen. Waarin vele mooie beloftes staan:

- Revamped Witnessing System - spot crime and earn money!
- Brand New Skill Rating System - finally get the right level of competition.
- All cars and guns rebuilt from scratch for a whole new driving and shooting experience.
- Character Progression Overhaul
- NEW Weapons, Gear and Vehicles in the Armas Marketplace
- Migrate your RTW Character's clothing, symbols and look into APB Reloaded. Click here to get started.
- PLUS lots of updates, bugfixes and new content added to the game weekly!

Hoeveel hiervan is waar, en dan vooral de improved driving/shooting want dat was toch een van de grootste minpunten in de eerste APB versie (die failliet gegane versie bedoel ik dan).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op zondag 26 juni 2011 @ 01:14:
Ik heb zojuist een nieuwe mail van APB gekregen. Waarin vele mooie beloftes staan:

- All cars and guns rebuilt from scratch for a whole new driving and shooting experience.
- Migrate your RTW Character's clothing, symbols and look into APB Reloaded. Click here to get started.

Hoeveel hiervan is waar, en dan vooral de improved driving/shooting want dat was toch een van de grootste minpunten in de eerste APB versie (die failliet gegane versie bedoel ik dan).
Het revamped Witnessing System houdt gewoon in dat het nu wel werkt! Als je nu een witness mission voltoid dan zakt je prestige naar lvl 1 terwijl hij juist omhoog hoort te gaan.(Als enforcer dan)

En ik hoop dat dat brand new skills rating system goed werkt, wat dat is wel mijn grootste ergernis atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Ja, erg fun als je een mid silver team hebt en dan tegen een full gold 7+ team moet =|
En dat met witnessing vroeg ik me ook al hoezo je daar zo hard voor gestraft werd, dacht nog maby moet je per-ce arresten in plaats van kill + objective, maar gewoon een bug dus lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik heb vandaag APB Reloaded geïnstalleerd en een paar uur gespeeld. Ik moet zeggen ... ik voel totaal geen verschillen met de eerste APB versie. Dus het is eigenlijk allemaal marketing!

Nog niet mee te maken gehad.

Als beginnen had ik tegenstanders met bazooka's, snipers en super 1 shot = dood machineguns tegen mij. Dat is echt "the right lvl of competition". -.-

Voor mij voelt het echt precies hetzelfde als de eerste APB. Je rijdt op ijs en schiet met rubber.

Zou kunnen, maar ik doe eigenlijk niet veel anders dan ergens heen gaan en op "F" drukken tussen het schieten door. Van Character progression merk ik ook nu weer weinig.

Tot nu toe zie ik dezelfde wapens.

Nvt.

Mooie belofte, maar wat ik tot nu toe zie kan ik mij niet voorstellen dat dit waar gemaakt (kan) worden.

Dus die mooie mail die ik kreeg is pure marketing op vele punten. Ik merk geen verschil met de orginele APB. Toch ... het is wel vermakelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:54:

Als beginnen had ik tegenstanders met bazooka's, snipers en super 1 shot = dood machineguns tegen mij. Dat is echt "the right lvl of competition". -.-
Naja je moet kijken of ze hetzelfde Threat Level als jou waren. De meter van skill is Threat Level, threat level wordt bepaald aan de hand van je win/losses. Wedstrijden die je hoort te winninen, zoals een gold tegen een bronze krijg je geen Threat Level voor. Wedstrijden die je niet hoorde te winnen krijg je heel veel Threat Level voor. Als die mensen dus een bazooka hadden maar alsnog gewoon knake slecht waren en alles verloren, hebben ze een laag Threat Level waardoor ze dus tegen jou kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Volgensmij is op dit moment enkel de "migrate char" actief, en er zijn wel wat extra weapons te koop in armas, wat perk compositie betreft dan.

De rest moet nog komen in de eerst volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dreanor schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:54:
Dus die mooie mail die ik kreeg is pure marketing op vele punten. Ik merk geen verschil met de orginele APB. Toch ... het is wel vermakelijk. :)
Er zit wel degelijk verschil is, grootste verschil is dat health flink stuk naar beneden is gehaald, meeste wapens hebben maar 2-6 hits nodig om iemand neer te schieten. Pioneer, Micro en Bishada rijden nu zeker anders, Espacia is momenteel bugged en hebben ze de dumptruck flink generfed (trekt nu echt langzaam op).

Daarnaast zijn er maar 2 wapens die 1-shot kunnen doen, rocketlauncher en noobtube, maar dan enkel als ze je direct raken. Als je als newbie tegen zulke mensen kom, dan kan je backup aanvragen en zit je vaak met 6 vs 3 in het voordeel. Ondanks dat ze dan betere wapens hebben, kan je het nog makkelijk winnen, de beginners Star blijft 1 van de betere wapens.

Natuurlijk wordt alles wat spectaculairder neergezet, maar de basis klopt wel redelijk. Ze moeten nog bergen dingen toevoegen, race feature moet nog komen en de laatste car-mods moeten ook nog ingame komen. Per saldo, het is nog gewoon beta, dus het kan allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil van het weekend best even tijd steken in een nieuwe topicstart, maar ik weet niet of dat mag van de admins en dergelijke. Dus die DM ik denk ik nog even. De huidige vind ik erg achterhaald, en het lijstje met spelers wordt ook niet bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:48:
Ik wil van het weekend best even tijd steken in een nieuwe topicstart, maar ik weet niet of dat mag van de admins en dergelijke. Dus die DM ik denk ik nog even. De huidige vind ik erg achterhaald, en het lijstje met spelers wordt ook niet bijgehouden.
Ik ben er zelf ook al mee bezig geweest om een nieuw topic vorm te geven, maar heb helaas nog geen tijd gehad om deze "af" te maken.

Wat betreft of het wel of niet kan; officieel gezien is het een ander spel, nml. APB:Reloaded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha 'You sneaky bastard!' maar het is wel waar.

Dus dat kan gewoon, later deze week DM ik je misschien nog even. Of we samen een topicstart kunnen maken misschien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:40:
[...]

Ik ben er zelf ook al mee bezig geweest om een nieuw topic vorm te geven, maar heb helaas nog geen tijd gehad om deze "af" te maken.

Wat betreft of het wel of niet kan; officieel gezien is het een ander spel, nml. APB:Reloaded.
Ja, officieel wel! Maar je moet wel een getrained oog hebben om de verschillen te zien. ;)

Als beta tester van het RTW APB en APB reloaded merk ik (te) weinig verschil. Wat jammer is want het spel is, ondanks de minpunten, wel vermakelijk.

Maar PLEASE! Betere matchmaking is wel gewenst. Als lvl 30 zonder modification (ofzo) een 1v1 tegen een lvl 200 full upgraded speler spelen is niet heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dreanor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:10:
Maar PLEASE! Betere matchmaking is wel gewenst. Als lvl 30 zonder modification (ofzo) een 1v1 tegen een lvl 200 full upgraded speler spelen is niet heel leuk.
Als het een rating bronse/silver is, waarom niet? Ik ben bijna rank 200, maar ik verlies nog regelmatig van rank30-40s, ondanks mijn 'super upgraded kit'.

Een rank200 zegt relatief niets, enkel dat je alle contacts heb gedaan. Die 3 mods op je wapen, maken je echt opeens niet 10x sterker of beter, enkel character mods zouden invloed hebben (waarvan je afaik al 1 kan vrijspelen op vroege lvls).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

SinergyX schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:12:
[...]

Als het een rating bronse/silver is, waarom niet? Ik ben bijna rank 200, maar ik verlies nog regelmatig van rank30-40s, ondanks mijn 'super upgraded kit'.

Een rank200 zegt relatief niets, enkel dat je alle contacts heb gedaan. Die 3 mods op je wapen, maken je echt opeens niet 10x sterker of beter, enkel character mods zouden invloed hebben (waarvan je afaik al 1 kan vrijspelen op vroege lvls).
Ja, ik krijg ze wel eens dood. Doordat ik ze in de rug kan aanvallen. Maar de verhouding is wel zoek hoor.

Misschien dat de rank niet veel zegt, maar de mods wel. Ik heb regelmatig dat ik ze in de rug aanval, vol aan het schieten ben (burst tenzij dicht genoeg) en zei rustig omdraaien en mij met enkele schoten vellen. :(

Edit: dan zijn het de character mods die dat verschil maken, ik heb er geen nl.

[ Voor 4% gewijzigd door Dreanor op 27-06-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik vind dat eigenlijk ook gewoon eerlijk. Als meneer rank 200 een brons TL heeft impliceert dat, dat hij niet heel erg goed is. Ondanks zijn wapens. Vrijwel alle character mods kan je op een heel laag level kopen, er zitten vrijwel geen/niet rating-requirements aan vast.

Ik moet zeggen dat ik soms inderdaad ook gewoon tegen golds wordt gematched, en het matchmaking systeem werkt ook niet naar behoren. Ik vermoed eigenlijk dat dit bij jou ook het gevoel was, dat er bij gebrek aan anderen je ze maar tegen een Gold hebben gematched.

Ik vind het syteem met TL wel goed, als 2 mensen hetzelfde TL hebben zijn ze gewoon even goed, ongeacht wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dreanor schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:15:
Edit: dan zijn het de character mods die dat verschil maken, ik heb er geen nl.
Op zich zijn mod2 en mod3 van clothing agent inderdaad een behoorlijk pluspunt, happy landing enkel als je van grote hoogte springt :P

Maar zelfs de grootste newb die bizar tijd te veel heeft kan gewoon rustig rank180+ worden, bij verlies krijg je ook gewoon standing. Gaat allemaal niet zo snel, maar uiteindelijk zal iedereen gewoon die rank behalen.

En helaas, als er verder niemand te vinden is, kan je wel eens tegen wat moeilijkere spelers komen, maar een (random voorbeeld) Fifa is weinig anders als er geen gelijke match is, kan je ook tegen 5-10lvls hogere spelers komen. Gelukkig merkt het systeem vrij snel of je backup nodig hebt, zoals ik eerder al zei, ik speel soms wedstrijden van 9 man versus 3 golds. Weten ze de juiste campspots te vinden wordt het echt moeilijk (of een 10/10 shootout is vrij makkelijk te winnen), maar 1 tegen 3 wapens win je niet altijd, zelfs niet met de beste wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
De topic start is wat meer up to date gemaakt, morgen verwacht ik nog het een en ander omtrent de progression tree's, wapens en perks toe te voegen. Playerlist heb ik even weg gelaten, kunnen deze uiterraard opnieuw aanmaken met de nieuwe spelers !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mooie start :)

Kleine puntje:
Financial & Waterfront District (Action Districts)
Hier worden de missies gespeeld en dus ook de gevechten gehouden tussen de Enforcers en de Criminals, deze districten kunnen tot 100 spelers elk houden.

Dit geeft wat verwarring denk ik, elke 'disctrict' heeft een dynamisch aantal sub-districts, die elk 100 spelers kunnen houden. Zijn ze of raken ze bijna vol, worden er automatisch nieuwe districts aangemaakt (behalve als er 1 ergens gecrashed is :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Bedankt, was inderdaad verwarrend neer gezet door mij, suggesties tips zijn uiteraard welkom :D !

[ Voor 34% gewijzigd door atlantisx op 28-06-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@auteurs van dit topic: ik heb in mijn notepad nog een start voor een TS staan met wat globale informatie over het "level" systeem, geschiedenis van APB:R en heb daarnaast een hoop beeldmateriaal van APB (incl. officiële handleiding ;))

Daarnaast heb ik een hoop data van de originele APB, dus dat is niet heel up-to-date meer...

Laat maar weten wanneer jullie er iets mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
@terminal13, Stuur maar een DM naar me toe, en waar het je goed lijkt toe te voegen dan regelen we dat =)! Kunnen samen wel even uitpluizen wat nuttig is en wat niet meer toepasselijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam net een oude bekende tegen:

Afbeeldingslocatie: http://tnet.notitia.nl/apbr/apb.png
Go get'em Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zo, het werd tijd om het toch eens te downloaden. Zitten jullie allemaal op een specifieke server of gewoon random?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit zelf op Obeya (EU1), waar de rest van m'n clan ook zit (zowel enf. als crim.)

En voor zover ik weet zitten er nog 2 andere Nederlandse clans daar. Hoe het op de andere EU server zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik ben ook EU1 gejoined. Eerste indrukken zijn redelijk positief. Wat ik jammer vind is die 'inputlag' bij het rijden, alles lijkt net wat langzamer te gaan wanneer ik wil. Misschien kwam het wel door de overbevolking op de trainingszone.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan met /fps je ping bekijken, alles tot de 100ms geeft minimale imputlatency voor auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Het rijden vind ik over het algemeen totaal slecht. De physics zijn echt raad, zo raakte ik op lage snelheid een andere auto (die stil stond) en mijn auto rolde 2x over de kop ... :o

Of als je teen door een vijandige auto geraakt wordt ga je dood ... :S

Ook lijkt het alsof de auto's op ijs rijden.

De matchmaking lijkt logische verklaring voor te zijn. Maar ik kan nog steeds geen mods kopen, terwijl ik lvl 50 ben ... Enkel wapen mods maar mijn (stock) wapen kan geen mods. Vandaag was er zelfs een lvl 17 die al body mods had ... :S

Hopelijk gaan ze binnenkort sleutelen aan de game en dit soort dingen fixen. Want vooral de ongebalanceerde mods/matchmaking maakt het spel frustrerend. Gezien ik mijn wapen leeg op iemand in de rug, hij/zij omdraait en mij alsnog neer maait....

We houden het in de gaten want het concept is echt leuk en de character customizing is gewoon briljant. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dreanor op 29-06-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze hebben in de closed beta al gezegt dat ze qua rijgedrag nog minimaal willen aanpassen, enkel collision bugs (zoals die jij noemt, maar dit kan afhankelijk zijn van de mass, een micro tegen een pioneer.. tegen een muur rijden zou beter zijn :P).

Het semi-arcade systeem van de auto's laten ze zo, geen overkill aan drift of mega grip, maar wel redelijk effect van gewichtsverplaatsing. Zelf kan ik enkel met de Vegas niet zo goed overweg, de rest rij ik nagenoeg perfect mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Dreanor schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:56:
De matchmaking lijkt logische verklaring voor te zijn. Maar ik kan nog steeds geen mods kopen, terwijl ik lvl 50 ben ... Enkel wapen mods maar mijn (stock) wapen kan geen mods. Vandaag was er zelfs een lvl 17 die al body mods had ... :S
Je kan via de market (social discrict, de groene borden met een dollar teken er op). Mods kopen die je nog niet unlocked hebt, op die manier kan je dus al vrij vroeg hoge (tier 3) mods kopen. Als je maar (ingame) geld hebt.

En dan heb je nog de mensen die met van die "golden" guns rondlopen met mods er op, die zijn te koop in de Arma's marketplace voor gamerfirst points (geld dus).

[sidenote, je hebt ook wapens met een naam er achter, deze komen met een perk (die vaak relatief goed op het wapen aan sluit) Deze kan je enkel door progressie bij contacts unlocken. Voor "eigen" weapon mods zal je een gun moeten kopen, waar bij het buy scherm lege slots zijn, dus niet drie maal een X]

[ Voor 17% gewijzigd door atlantisx op 29-06-2011 23:42 . Reden: sidenote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ja, dit spelletje kan mij wel bekoren. Zoals Dreanor al aangeeft doel ik ook meer op het glijden van de auto's.
Dat is wel behoorlijk irritant, maar daar komen we wel uit :P

Nu nog even verder missies doen (net lvl 3) als een Enforcer :)

Wel balen dat ik veel last heb van spikes en hoge spike count... Staan bijna continu in het rood.

[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 30-06-2011 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 21:03
Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/clipboard01xm5s.jpg

leuke latency naar de server, dacht eerst dat ik lagde en dat het een bug was, eerste keer dat ik in een spel latency 1 heb 8)7 (counter strike wel ping 2 naar nl servers)

heb me al aardig vermaakt in dit spel, al moet ik toegeven dat dit spel een must is met maatjes die spelen want 1on1 is heel erg saai (te voorspelbaar en nog gaan mensen "lamen")

Kwam eens tegen rank 195, had al oneshot nades en ik moest met een computer in me handen een dropoff doen, had hij er zelfs 2 auto's op geplaatst.

En dat 1on1 dan ben je wel erg triest bezig.

[ Voor 7% gewijzigd door Minaaj op 30-06-2011 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik denk dat ik m'n resolutie maar eens ga aanpassen van 1600x1200 naar 1280x1024. Misschien dat het nog invloed heeft op m'n spikelag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:14
Leuk spel, jammer om te lezen dat er zo weinig verbeterd is sinds de 'release'. Ik zou er namelijk graag 5 eu/pm voor betalen als ze met updates zouden komen.

Resolutie verlagen verhelpt veeel graphicslag. Ik speel zelf op een laptop, i7-2730qm, 8gb ram, gt555m 2gb, maar hoger dan 1280x1024 en low graphics gaat vaak al ten koste van zichtbare fps.

Speel zelf of eu2, patriot. Misschien leuk om een playerlist te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
nubcaek schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:30:
Speel zelf of eu2, patriot. Misschien leuk om een playerlist te maken?
Goed idee, ik had de oude weg gelaten omdat die niet meer up-to-date was.

Handigste lijkt me door middel van een DM te sturen wat de: nickname, server, cop/crim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

atlantisx schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:41:
[...]

Goed idee, ik had de oude weg gelaten omdat die niet meer up-to-date was.

Handigste lijkt me door middel van een DM te sturen wat de: nickname, server, cop/crim.
I just did :)

YouTube: ‪All Points Bulletin - 64-Bit Lag Madness‬‏
Dat probleem heb ik dus ook... Win7 met 64bit. Is dat het euvel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Outerspace schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:28:
[...]

I just did :)

YouTube: ‪All Points Bulletin - 64-Bit Lag Madness‬‏
Dat probleem heb ik dus ook... Win7 met 64bit. Is dat het euvel?
Heb het hier ook, met een systeem dat het spel met gemak zou moeten trekken:
Win 7 64 bit
Phenom II 955
ATi 5850

Ik zal fraps er eens bij aanzetten, maar ik geloof dat ik ruim voldoende frames heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoeveel geheugen heb je, en welke harde schijf? Ik draai ook 64bit maar bijna probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

SinergyX schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:00:
[...]

Hoeveel geheugen heb je, en welke harde schijf? Ik draai ook 64bit maar bijna probleemloos.
Even een c/p:

AMD Phenom II X3 720 Black Edition 2.8Ghz Processor
Asrock (weet ik niet zo uit het hoofd :P)
CoolerMaster CM690 Zwart van kleur
Be-Quiet! E6-400W Voeding
Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4GB
Samsung Spinpoint F1 HD103UJ 1TB Hardeschijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Minaaj schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 02:54:
[afbeelding]

leuke latency naar de server, dacht eerst dat ik lagde en dat het een bug was, eerste keer dat ik in een spel latency 1 heb 8)7 (counter strike wel ping 2 naar nl servers)

heb me al aardig vermaakt in dit spel, al moet ik toegeven dat dit spel een must is met maatjes die spelen want 1on1 is heel erg saai (te voorspelbaar en nog gaan mensen "lamen")

Kwam eens tegen rank 195, had al oneshot nades en ik moest met een computer in me handen een dropoff doen, had hij er zelfs 2 auto's op geplaatst.

En dat 1on1 dan ben je wel erg triest bezig.
triest? waarom? Hij moet jouw toch verhinderen om de drop te doen? Auto's over de drop punt, voor de deur is gewoon een effectieve strategie

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bezulba schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:17:
[...]

triest? waarom? Hij moet jouw toch verhinderen om de drop te doen? Auto's over de drop punt, voor de deur is gewoon een effectieve strategie
Als je tegenstander het doet, vind ik het 'part of the game' en voor mij m'n favo moment. Rocketlauncher, clear!.. boom :P Als echter zijn maatje het doet, die niet in de match zit, kan je vrijwel niets doen (auto van hem kan geen dmg krijgen) en die mag je reporten.
Outerspace schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:11:
AMD Phenom II X3 720 Black Edition 2.8Ghz Processor
Asrock (weet ik niet zo uit het hoofd :P)
CoolerMaster CM690 Zwart van kleur
Be-Quiet! E6-400W Voeding
Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4GB
Samsung Spinpoint F1 HD103UJ 1TB Hardeschijf
Dat is wel apart, ik draai met iets beter op het moment (X4 en een SSD), maar ik heb echt weinig problemen zoals je ze ziet in het filmpje. Filmpje is trouwens wel RTW APB, ze hebben veel client-side gefixed sinds die tijd.

Wat zegt je geheugen bij /fps? Blijft die groen of schiet die geel/oranje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

SinergyX schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:30:
[...]
Dat is wel apart, ik draai met iets beter op het moment (X4 en een SSD), maar ik heb echt weinig problemen zoals je ze ziet in het filmpje. Filmpje is trouwens wel RTW APB, ze hebben veel client-side gefixed sinds die tijd.

Wat zegt je geheugen bij /fps? Blijft die groen of schiet die geel/oranje?
Die blijft netjes groen :) Alleen spikelag / spikes. Zal vanavond / morgen een screenie maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar die spikes zoals je ze in het filmpje ziet, zijn clientside spikes, vertraging bij inladen van data. Pure serverspikes merk je door de rubberbanding, zeker in drukke disctricts zie je dat nog wel eens.

Edit, nog wel leuk om te zien:
http://forums.gamersfirst.com/index.php?showtopic=183759
Wall of Shame van iedereen die tot heden is gebanned door cheaten etc. Zitten paar namen tussen die in Closed beta toch behoorlijk bekend waren :X

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 30-06-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Salland & Nedgame maar even een mailtje gestuurd dat het spel wat ze verkopen niet meer bruikbaar is, salland heeft hem direct uit het assorti gehaald, nu nedgame nog :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mwah, deels, uitverkocht blijft wel in de PW staan :)
http://www.salland.eu/pro...pc-rwhf7707105.html?ref=2

Zal er ook een PW meldpuntje van maken, mag in principe volledig uit de PW worden gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:14
Ik heb een laptop met:

intel i7-2720qm
GeForce GT555M 2GB ddr3
8gb ram
500gb 7200rpm hd.

En toch draait dit spel moeilijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Het spel is vrij veel eisend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:58:
Edit, nog wel leuk om te zien:
http://forums.gamersfirst.com/index.php?showtopic=183759
Wall of Shame van iedereen die tot heden is gebanned door cheaten etc. Zitten paar namen tussen die in Closed beta toch behoorlijk bekend waren :X
Ik kom ook een groot aantal namen tegen waar ik mee en tegen heb gespeeld.

Sommige waren inderdaad overduidelijk bezig waren met hacks, maar van anderen dacht ik echt dat ze gewoon goed waren. Waarschijnlijk waren ze gewoon slecht met hacks ;)
Het vreet alleen maar geheugen en het totaal niet uit hoe snel je PC is. Het enige wat iets uitmaakt is de snelheid van je geheugen en de snelheid van je HD (of eigenlijk SDD) scheelt misschien een heel klein beetje.

Ik speel het zowel op een desktop als op m'n laptop en op beide systemen werkt het even slecht. Ik kan alleen de resolutie hoger zetten op m'n desktop, al maakt het niets uit qua FPS of lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Op mijn oude e8500 +8gb werkte het spel aardig belabberd, het draaide wel maar af en toe kleine stutters / lag's, i2600k er in en niks meer aan de hand, geen herinst gedaan gewoon hop gaan.

[ Voor 71% gewijzigd door atlantisx op 30-06-2011 23:56 . Reden: lang verhaal kort gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Heb in mijn contactdoos een wattmetertje, en die geeft inderdaad op 1080p constant boven de 400watt aan als ik speel en dat doet Black Ops op allerhoogst niet eens op me pc (bad company 2 daarintegen ook 400watt+)

En is met i7 920@3.5 plus 6870 6gb ram, heb trouwens dan nog met auto's als ze echt in mijn camera ontploffen framedrops.

De hele engine is eigenlijk gewoon te zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Dat het spel zwaar is ok, maar het heeft ook wel wat meer te verwerken dan een CoD mapje + een handje spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Minaaj schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 00:58:
De hele engine is eigenlijk gewoon te zwaar.
Huh, wat?
Het is de UE3 engine, die zit best wel goed inelkaar hoor 8)7 .

Wat de developers er mee doen, is wat anders.

Zodra ik APB aanzet staan alle 4 m'n core's wel op 90% cpu-belasting te stoken (wat dus inderdaad een hoop watt uit het stopcontact trekt), maargoed, het spel draaid allemaal prima op een Q6600 @ 3.2Ghz, 4GB ram en een ssd, nooit last van framedrops.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SirNobax schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:17:
[...]

Huh, wat?
Het is de UE3 engine, die zit best wel goed inelkaar hoor 8)7 .

Wat de developers er mee doen, is wat anders.
De UE3 engine staat bekend om het hoge geheugen verbruik, en dat word dan opgelost door de maps kleiner te maken, of de textures van minder hoge kwaliteit te serveren.

Omdat APB een vrij grote map (district) heeft en er vrij veel custom textures geladen moeten worden (100 spelers; 100x auto's + 100x kleding) wordt het geheugen goed gebruikt.

Daarnaast heeft RTW nooit de tijd gehad om dit volledig te optimaliseren, en omdat G1/RP de download grootte wilden verminderen (van de client) moet er nog meer direct van de server in het geheugen geplaatst worden. En dit vraagt dus extra geheugen ipv CPU.

Een oplossing is dus om de textures te verkleinen (van 256px naar 128px, dus lagere kwaliteit) of beter te comprimeren (vraagt meer CPU ivm berekeningen). Dit kost overigens wat tijd om goed in te bouwen, dus dat al nog wel even duren.

Ook heeft G1 al aangegeven dat Punkbuster de oorzaak is van de lagspikes die ongeveer elke 20 minuten voorkomen (dit was elke 5 minuten in de closed beta). Maar die hebben weinig te maken met het geheugen gebruik (behalve dat PB zelf ook aardig wat geheugen slurpt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bij mensen op 32bit of 2GB geheugen schakelt de client automatisch naar texture compressie, bij 64bit of 3GB en meer, blijft dit bij default aan staan. Je kan dit forceren in de ini files, maar dan moet je niet meer via de G1 launcher opstarten (dan worden de ini's hersteld).

Scheelt berg geheugen, maar custom textures worden ook aanzienlijk slechter.

Stabiel op 8GB blijft APB rond de 2.8 tot 2.9GB geheugen draaien, enkel als je een hele drukke situatie hebt, schiet hij richting de 3.4GB.

Zelf mogen ze de textures zo laten, vind de stad er zeer divers en leuk uitzien, niet het 'ooh weer dezelfde textures op een huisje' principe, al zijn de winkels wel wat gekopieer werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Ja ik kraag de engine ook niet af, maar hij is wel zwaar in ieder geval hoe hij in apb wordt toegepast.
De districts vind ik mooi en verbaas me telkens weer over hoeveel plekken er overal zijn, maar je ziet ook duidelijk dat het nog zo veel weg heeft van UT en dat heb ik zelf nog niet eens veel gespeeld (meer quake)

Maar ken paar lui die het spel amper kunnen spelen door fps drops, heb er zelf geen last van gelukkig. En die hebben wel volgens mij WoW gespeeld zonder problemen wat natuurlijk ook niet het minste spel is qua graphics. Maar toch voor mij is engine niet slecht, maar met verouderde pc's weet ik niet of het te spelen is.

Dingen die jammer zijn dat je bijvoorbeeld niet door autoramen heen kan schieten zoals in gta, ook het uitstappen uit een rijdende auto is natuurlijk wel aardig onrealistisch maar ach daar zit ik niet mee.
Ook uit een auto gesniped worden lijkt me niks maar toch het zou wel moeten kunnen, maar zolang het spel in ontwikkeling zit vindt ik het best.

Ze mogen wel snel komen met turf-wars en Racing District, ook clan ladder's met rating/ranks wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Die race season flags hingen er al in de RTW versie, en die turf war districts waren ook toen al aangekondig, dat zla dus nog wel even duren. Wat het schieten door ramen betreft dacht ik dat het er expres niet in zit, omdat het simpelweg te makkelijk is om iedereen die per auto aan komt rijden even neer te schieten terwijl deze pogen uit te stappen.

[ Voor 1% gewijzigd door atlantisx op 01-07-2011 16:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Zou een leuke modification kunnen zijn, bulletproof windows. (rank 1/3) tot helemaal bulletproof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Die spikelag lijkt nu mee te vallen. Eindelijk eens een 5 killstreak gemaakt, dat heeft wel wat moeite gekost :X :P
Dit spelletje is erg leuk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:46:
Die spikelag lijkt nu mee te vallen. Eindelijk eens een 5 killstreak gemaakt, dat heeft wel wat moeite gekost :X :P
Dit spelletje is erg leuk O+
Het maken van killstreaks is opzich niet moeilijk, maar vereist wel goed teamwork, de nodige skills en een beetje geluk.
Mijn hoogste killstreak staat nu op 21, maar dat was onmogelijk zonder goed team, slechte tegenstanders en een goede locatie om te campen. De kans dat het weer gebeurd is daarom ook 0,0%, want skills heb ik (nog) niet.
Het halen van een 5 killstreak is redenlijk te doen, ongeveer 1x in de 3 missies. Uiteraard weer afhankelijk van je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:38:
[...]

Het maken van killstreaks is opzich niet moeilijk, maar vereist wel goed teamwork, de nodige skills en een beetje geluk.
Mijn hoogste killstreak staat nu op 21, maar dat was onmogelijk zonder goed team, slechte tegenstanders en een goede locatie om te campen. De kans dat het weer gebeurd is daarom ook 0,0%, want skills heb ik (nog) niet.
Het halen van een 5 killstreak is redenlijk te doen, ongeveer 1x in de 3 missies. Uiteraard weer afhankelijk van je team.
Het probleem is dat de tegenstander vaak een sterkere gun heeft, die ik nog niet mag kopen :/ Ook kan ik nog geen modifications plaatsen, waardoor het nog gemakkelijker zou gaan.

Wie weet komt dat deze week nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Outerspace schreef op zondag 03 juli 2011 @ 14:33:
[...]

Het probleem is dat de tegenstander vaak een sterkere gun heeft, die ik nog niet mag kopen :/ Ook kan ik nog geen modifications plaatsen, waardoor het nog gemakkelijker zou gaan.

Wie weet komt dat deze week nog wel :)
Elke mod heeft voor en nadelen, betere zoom maar lagere accuracy, hogere accuracy maar lagere dmg, sneller schieten maar meer spread, ze blijven vrij marginaal. Enkel aantal mods zijn perfect voor bepaalde wapens, maar maakt uiteindelijk weinig verschil als je niet tactisch speelt. Wij spelen regelmatig de Star Sunday, iedereen met een standaard star en gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn niemand uit mijn Clan was online dus toen moest ik in mijn eentje spelen. Na daar is dus echt (subtiel gezegd) geen flikker aan. Als je in je eentje spelt heb je twee opties:

a) Via het groep menu een group met alleen maar bronzes joinen...
b) gewoon ready drukken en solo-missions doen of als backup fungeren..

Bij beide opties komt het er gewoon op neer dat je in een extreem slechte groep komt. Waarbij optie b) nog wel het ergst is omdat je als backup komt in een missie die al verloren is...

Mijn clan is sowieso redelijk inactief de laatste tijd, iemand suggeties voor een (nederlandse) clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Het nadeel van alleen missies doen is dat je of domineert of gewoon gigantisch verliest. Zeker bij de eenmalige missies, ff dit pakken, ff daar inbreken waar de verdediger altijd verliest, gezien hij de missie kan voltooien als jij 1x dood gaat.

En dan zeg je misschien, ga dan ook niet solo missie doen. Maar soms kan je er niks aan doen, zit je in een groep, heb je ready gedrukt en verlaat de ander(en) de groep. Dan wordt je instant solo een missie aangewezen! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Misschien een stomme vraag, maar hoe kan je nou "Cop" worden? Ik wil graag die handcuffs kopen, maar dan moet ik minimaal Cop lvl 1 zijn. Heb al wat gezocht, maar blijkbaar heb ik mijn ogen in de rechterbroekzak zitten...

Ondertussen R27, gaat lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op zondag 03 juli 2011 @ 18:31:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan je nou "Cop" worden? Ik wil graag die handcuffs kopen, maar dan moet ik minimaal Cop lvl 1 zijn. Heb al wat gezocht, maar blijkbaar heb ik mijn ogen in de rechterbroekzak zitten...

Ondertussen R27, gaat lekker zo.
Om de cop role te halen moet je mensen arresteren. Dat doe je door ze te stunnen met een stungun (Stabba wapens) en dan erachter gaan staan en ze te arresteren.
Doe dit vaak genoeg en je kunt de handcuffs kopen (en andere dingen die worden geunlocked).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 19:33:
[...]

Om de cop role te halen moet je mensen arresteren. Dat doe je door ze te stunnen met een stungun (Stabba wapens) en dan erachter gaan staan en ze te arresteren.
Doe dit vaak genoeg en je kunt de handcuffs kopen (en andere dingen die worden geunlocked).
Ik heb eens héél even zo een stungun geporbeerd, maar dat ding werkt langs geen meter.
Om te beginnen moet je steeds herladen na een schot en ook mag je niet te ver staan. De enige manier waarop je dit kan is door ze in de rug te schieten wanneer ze je niet zien. Ik heb het gevoel dat het als enforce veel moeilijker is dan als criminal. Al was het maar omdat je gestraft word omdat je een tegen een paaltje rijd.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
De stabba pig (sidearm, tazer achtig wapen) is niet handig tenzij je met een full-stun team hebt.

Wat wel enigsinds werkt is de gewone stabba (cqb?), Dit is een semi-auto gun, met 20 schoten, relatief lange range, De meeste keren stun je in 8 hits, Dit gun kan je volgens mij unlocken door Miri Kent te levelen.

Handcufs heb je standaard, en die handcuffs die te koop zijn zorgen er voor dat je handcuffs sneller gaan, hoewel de gewone ook binnen 1-2 seconden klaar zijn. Over het algemeen kan je met die stabba prima tegen alle lagere levels (dus beginners) op. Maar zodra je tegen silvers of hoger moet is het wat lastig om degelijke stuns te krijgen, Kleine tip schiet nooit iemand neer die al arrested geeft een nog hardere debuff als teamkills, als ze enkel stunned zijn mag het nog wel. De stabba shotguns, pistols etc zijn tijd verspilling, pas als je de stun-nadelauncher of stunnades hebt unlocked heb je weer iets waardigs om te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nadeel dat die stuntube en stunnades wel heeeeel lang duren, in closed beta waren die guns nog echt nuttig, nu heb je echt niets meer aan. Enkel als finishers met een HVR backup is het best leuk om te doen, maar verder is hele arrest gebeuren echt nutteloos geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik ga het gewoon proberen om mensen te arresteren en die levels te halen. Misschien sleep ik er nog wat leuks uit. Bedankt voor jullie antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Outerspace schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:25:
Ik ga het gewoon proberen om mensen te arresteren en die levels te halen. Misschien sleep ik er nog wat leuks uit. Bedankt voor jullie antwoorden.
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk :P
Op dit moment heb ik in 5 uur wel 1 persoon gevangen :X :D Misschien maar wat beter opletten en wat minder schieten met m'n gewone gun.

Oh ja, wat een verslavend spel O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De beste techniek om je cop role te levelen is in 1 vs 1 of wanneer je met het hele team met stunguns rondloopt.

Kijk daarbij ook wat voor wapen de tegenstand heeft; want tegen een OCA of shotgun doe je namelijk helemaal niets, terwijl je tegen een N-TEC of sniper rifle een grote kans maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welke cop-gun gebruik je nu? De beste blijft die soort van semi-assault versie, de shotgun en pig (1 shot reload) ben je te lang bezig. Beste is een 'clickie' te campen (arson of inbreken) en pas schieten als je 100% zicht heb. Meeste mensen beginnen al met schieten als de tegenstander richting het punt loopt, beter is gewoon even te wachten en een 90% killkans hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier is overigens een goede guide for LTL wapens: http://forums.gamersfirst.com/index.php?showtopic=174317

Met name de verschillende loadouts en stats van de wapens zijn erg handig om even door te lezen.

@SinergyX: zelf gebruik ik de NL9 (shotgun) icm met een NFA-9 (secondary), al switch ik soms naar de CCG.

De NL9 is eigenlijk een beetje OP (voor een stun wapen), omdat er totaal geen spread is. Hierdoor kun je het wapen ook op grotere afstanden gebruiken, ten opzichte van normale shutguns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

SinergyX schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:20:
Welke cop-gun gebruik je nu? De beste blijft die soort van semi-assault versie, de shotgun en pig (1 shot reload) ben je te lang bezig. Beste is een 'clickie' te campen (arson of inbreken) en pas schieten als je 100% zicht heb. Meeste mensen beginnen al met schieten als de tegenstander richting het punt loopt, beter is gewoon even te wachten en een 90% killkans hebben.
Een handgun, dit omdat ik nog niet een semi-assault versie heb of een andere degelijke stabba gun die ik als secondary kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Stabba CCG is wat je nodig hebt, Die handguns zijn leuk voor erbij of in stun+lethal teams, maar puur stunnen op die pistol ? Dat is ook wel exessief lastig. Misschien handiger om gewoon even met lethal de contact voor stabba CCG te unlocken, die heeft ook nouwelijks standing nodig dus is binnen een paar potjes klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is heel erg intressant, beetje eh GTA stijl.

Ik vind het iig een zeer leuk spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Dit spel schopt echt kont (Afgezien van de kleine bugs). Wie van cops en robbers houdt heeft gegarandeerd dikke fun :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guiding
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-08 14:16
Ik en een paar maten spelen dit spellen intussen een paar weken.

Mijn broertje en ik speelden het daarvoor een maandje of 2 toen het nog van RTW was.

Er zijn redelijk wat hiccups en Gamersfirst heeft nog een hoop te patchen, maar het blijft een zeer vermakelijk spelletje.

Ik begin ook eindelijk minder moeite te krijgen met spelen tegen mensen met de 'golden guns' oftewel de gekochte wapens uit Arma's Marketplace.

Ik vind het positief dat de game free-to-play is. Ik heb persoonlijk geen problemen met maandelijkse betalingen voor zulke games, maar je krijgt arme of gierige vrienden wel makkelijker mee om de game te spelen als het gratis is.

Ik kan het ook best begrijpen dat men sterke (lees overpowered) gekochte guns toevoegd aan de game om het bestaan van de game te garanderen. Echter kies ik er bewust voor geen gun te kopen, ik heb liever het gevoel dat ik iemand kill, met mijn eigen skill, dan omdat ik een gun gekocht heb.

Daarbij moet ik wel zeggen dat de irritatie van spelen tegen gekochte guns wel steeds minder word, een goede gun met 3 unlocks waar je een paar goede rank 3 mods ingooit biedt goede tegenstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De armas wapens zijn echt niet zoveel beter dan de 'ingame' tegenhangers, zeker als je met 3mod speelt zijn ze soms nog beter (Ntec en Oca bv). ALIG is gelijk aan de ingame versie, het kost je enkel behoorlijk wat tijd zo'n wapen normaliter vrij te spelen (rank15 LMG).

Enige wat je hebt is een flinke voorsprong, maar voorsprong maakt hogere notority, speel je automatisch tegen betere spelers. Speel weinig meer met mijn cop, de laatste paar lvls van eind-contacts farmen wordt ronduit saai, ranks is helemaal een ramp. Voordeel, zit nu wel in het 'monkey team', dus binnenkort weer leuke dingen testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:18:
De armas wapens zijn echt niet zoveel beter dan de 'ingame' tegenhangers, zeker als je met 3mod speelt zijn ze soms nog beter (Ntec en Oca bv). ALIG is gelijk aan de ingame versie, het kost je enkel behoorlijk wat tijd zo'n wapen normaliter vrij te spelen (rank15 LMG).
De ARMAS "gold" wapens zijn zeker wel beter vergeleken met de "gratis" versies. De OCA Whisper heeft, naast de mods, ook minder recoil dan de in-game versie (met dezelfde mods). Er is zelfs iemand die er een filmpje van heeft gemaakt (kan het niet zo snel terug vinden).

Het zal me niets verbazen als de andere ARMAS wapens ook verbeterde stats hebben dan de in-game versies.
SinergyX schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:18:
Enige wat je hebt is een flinke voorsprong, maar voorsprong maakt hogere notority, speel je automatisch tegen betere spelers.
Er zijn een aantal dingen waar je rekening mee moet houden wat betreft tegenstanders (en waar APB Matchmaking (nog) geen rekening mee houd).

Je speelt altijd tegen dezelfde rang (bronze/slver/gold), maar er wordt geen rekening gehouden met hoelang je al speelt (rating). Ik ben bijvoorbeeld een gemiddelde speler (silver 7), maar heb wel een rating van 200. Ik kan dus een groot aantal wapens kopen (ge-unlocked).
Iemand die (wellicht) beter is dan mij, maar net is begonnen, heeft nog niet alle wapens en moet het dus tegen mij opnemen met een STAR en Colby (pistol) terwijl ik rondloop met een 2slot NTEC en een NFA9...

Wanneer iemand diezelfde wapens kan kopen (dmv G1 coins aka echt geld) dan vind ik het geen probleem, maar wanneer de gekochte wapens beter zijn dan de in-game wapens dan ga je een P2W creëren en dan houd het voor mij op.

Persoonlijk vind ik P2W erger dan cheats/hacks... omdat het legaal "cheaten" is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je rank 200 bent, moet je genoeg potjes hebben gespeeld waaruit het geheel allemaal best meevalt. Geef een goeie speler een STAR, hij wint nog steeds, geef een newb de golden OCA, wint hij nog geen potje.

OCA whisper heeft trouwens maar 1 mod, hij heeft enkel een hogere effective range.

Per saldo blijft het een keuze, of p2p of dit systeem, die armas wapens zijn marginaal beter dan de ingame varianten, niet onlogisch omdat mensen die echt geld uitgeven ook iets er terug voor willen dan behalve iets wat ze op latere lvls ook kunnen unlocken (zoals de HVR met sprint mogelijkheid).

Zelfde ging ook over de 2 auto's (jericho en bishada), mensen vonden dit p2w omdat er een ammobox in de auto zat. Ja, het is een grandioze auto, maar hij bied amper meerwaarde (mod3 impact is zelf slechter).

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 18-07-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
Nieuwe patch
Vanavond maar weer proberen, die hogere jump lijkt me erg fijn, heb echt vaak net een te hoog randje waardoor er direct een half blok omgelopen moet worden, en de objective vervolgens ingenomen is door de vijand.
Here are the patch notes to the latest version 1.5.2 (103) update hot off the press.

New Feature: District Recommendation

Added a new feature to check a player’s skill rating and automatically recommend a district containing players of a similar skill rating.
This allows low and high tier players to go into districts with players of a similar skill rating, dramatically improving their chances of getting good matchups on opposed missions.
Players can use this feature by choosing either of the two action district buttons on the main District Select screen.
Players can still use the ‘Instances’ tab on the District Select screen to manually choose a district as before.

Matchmaking

The matchmaking system has been redesigned to integrate better with the new skill rating system.
The biggest improvement will be the matchmaking system taking into account how confident the skill rating system is about a player’s skill level. This should result in improved matches, especially for new players.

New Feature: Team Alliance

Added a new feature to automatically team up individual ready players and small groups into larger teams to take part in missions together.
This increases the chances of players getting matchups as well as the chances of participating in missions with more players per side (i.e. bigger missions).
On completing the mission, players are presented with a popup dialog, asking if they want to group up. Players saying ‘yes’ will then be put into a group together.
Players who don’t wish to take part in Team Alliance can opt out on the ‘Groups and Friends’ menu.

Animation/Action System Improvements

Changed the order of action importance (I.e. which actions may be interrupted by other actions).
This means that shooting now outranks every other action, including sprinting. This does not allow firing while sprinting, but it does mean that holding both sprint and fire at the same time will now fire instead of sprint.
There is a known issue where players can occasionally perform the sprint animation in a direction other than the one they are travelling in. We will have a fix for this issue as soon as possible.
Other changes include allowing players to switch weapons again while already in the process of switching weapons, and allowing weapon switching while sprinting. Players can now also go directly to the crouching position when sprinting.

Missions

Updates to over 60 missions, primarily changing their final stage(s) to be opposed objectives (both teams have something to do, not just attack/defend).
In some cases, we have completely disabled missions that require a total reworking.
Also adjusted the timings of several missions to better balance them (this primarily affects VIP missions).

Mods

Rifling: Fixed this as it wasn’t correctly increasing the effective range of the weapon in previous builds.
Happy Landings: Decreased the distance a player can fall without entering the heavy landing animation (not exactly a nerf here, at level 3 the distance is the same as it was in 1.5.1).

Weapons

Fixed mods not being removed and recovered when they are on an unequipped weapon that has expired.
Fixed the weapon stats for shotguns only showing the per-pellet damage as opposed to the full shot damage.
Fixed the ALIG 762 R&D III having the wrong name in the Armas Marketplace.
Added a kill icon for the ALIG 762.

General

Increased the jump height slightly to improve the flow of moving through blocks in districts.
Increased the distance the player can fall without entering the heavy landing animation.
Increased the chat box size by one line.
Fixed a couple of low-frequency server crashes.
Fixed a couple of low-frequency client crashes.
Fixed Michael Simeone sending a blank email.
Fixed the ‘Backup’ UI message naming the player you are already opposed to instead of the player joining the match.
Fixed Threat icons not updating in the Group UI element, if the player is in a vehicle.
Fixed Threat icons not updating on the ‘Groups and Friends’ UI menu.
Fixed the UI ceremony message showing the Threat Training icon when a player is Bronze 1.
Fixed the Clan tab on the ‘Groups and Friends’ menu only ever showing the ‘In Training’ Threat icon for a player’s threat level.
Adjusted cash income from Missions, Activities and Contact Levelling.
Reduced all cash from completing Contact levels.
Removed the increased cash amount for non-premium players on higher tier missions. Premium players now receive 125% extra cash from missions across the board, compared to non-premium players.
Reduced the cash gains for non-premium players on all activities (Open World, Kill/Arrest/Task Completion).
Adjusted increased standing amount for Premium players:
30% over non-premium players at Tier 0 contacts.
Additional 15% increase for each level over Tier 0 (45% at Tier 1, 60% at Tier 2, 75% at Tier 3, 90% at Tier 4).
Added a Vehicle Spawn machine outside the Karnak Casino in the Financial District.
Fixed a client crash when applying a blank or empty symbol as player graffiti.
Fixed a bug where the game would not first look for opposed missions when all group members are ready (putting them on an unopposed mission instead, with the possibility of opposition later), if the group leader has already been ready for over 30 seconds.
Screenshots are now saved as compressed PNGs, rather than bitmaps.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste