Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
Mede-auteurs:

Verwijderd

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021

atlantisx

Afbeeldingslocatie: http://atlantisx.nl/public/diverse/got/apb/apbbanner.jpg

All Points Bulletin: Reloaded

Gameplay
Het spel speelt zich af tijdens onze moderne tijd, in de fictieve stad San Paro waar er een constant gevecht is tussen "Enforcers (Politie)" en "Criminals (Criminelen)". De speler moet kiezen voor welke kant hij strijdt. De twee kanten vechten om de controle van San Paro en spelers hebben zowel offensieve als defensieve taken.
Missies
In het spel kunnen missies uitgevoerd worden waarmee geld, prestige & rating kan worden verdiend. Criminelen kunnen bijvoorbeeld een winkel beroven. Het spel zoekt vervolgens politiespelers met ongeveer dezelfde vaardigheid en die vervolgens proberen de criminelen tegen te werken door ze te arresteren of te doden.

Als je niet in een missie ziet, maar wel een crimineel iets illigaals ziet doen, kan je deze "reporten" dit doe je door op de crimineel te mikken en ALT in te drukken, Op het moment is dit nog wel bugged, je verliest nagenoeg al je prestige als je dit doet. Op dit moment is het dus meer een manier om criminals het lastig te maken in plaats van er zelf op vooruit te gaan.
Aanpassen
Met het geld dat in het spel verdiend wordt kunnen wapens en voertuigen gekocht en verbeterd (geüpgraded) worden. Ook het uiterlijk van het spelpersonage kan aangepast worden.

Je kan je personage ook helemaal "customizen". Dat wil zeggen, tatoo's ontwerpen en zetten, stickers voor de auto creëren, en je eigen mode ontwikkelen.
Rating, Threat en Prestige
In APB:R zijn er 3 verschillende methodes om te zien hoe goed iemand is en wat deze persoon allemaal kan en mag. Het is overigens niet zo dat iemand, zoals in MMORPG's, met een hoger "level" ook direct beter is. Daarom hier de uitleg over de 3 termen:

Rating
De rating kan het beste worden vergeleken met levels in andere games, maar zijn niet van invloed op het spel of speelgedrag. Het enige wat ermee wordt aangegeven is hoe vaak een speler missies heeft gedaan (en gewonnen). Hoewel het geen directe invloed heeft wordt het wel gebruikt om bepaalde wapens mee vrij te spelen, naast het voltooien van genoeg missies onder een bepaalde contact.

Threat
Het threat level is eigenlijk exact wat het zegt; hoe gevaarlijk ben je ten opzichte van andere spelers. Hiermee wordt bepaald tegen welke spelers je wordt geplaatst in missies en of jij (of de tegenstanders) extra hulp mag vragen.

Prestige
Je prestige level is iets wat elk moment kan veranderen en kan een leuke bonus opleveren voor je rating, threat en andere extra's zoals geld aan het einde van een missie. Het prestige level kun je omhoog krijgen door auto's te stelen of winkels te beroven als crimineel en als enforcer door criminelen op te pakken en neer te schieten. Uiteraard gaat deze omlaag wanneer dit niet lukt of wanneer je bijvoorbeeld als enforcer een groepje mensen op het zebrapad overrijd.

Wanneer je je best doet en een level 5 prestige haalt dan krijg je een prijs op je hoofd en loop je zeer grote kans om opgejaagd te worden door vele spelers van de andere factie. Op dat moment kun je overigens ook alle andere spelers aanvallen (iets wat normaal alleen tijdens missies mogelijk is) en daarmee extra rating, threat en geld krijgen.
San Paro
Het levendige San Paro, een walhalla voor criminelen en het werkgebied voor enforcers. De stad is opgedeeld in 3 delen of districten en een "tutorial district".
Social District
Het Social district is het district waar je vrij kan rondlopen zonder enig gevaar, hier kan je onder andere je karakter aanpassen met kleren tattoes en zelfs complete make-overs, theme’s/songs maken, auto’s kopen en tunen, wapens en upgrades kopen, maar ook kun je hier items kopen en verkopen in de zo geheten Marketplace.
Financial District
Waterfront
Tutorial District
Het tutorial district is een kopie van het Financial District, maar alleen toegankelijk voor beginnende spelers. Wanneer je voor het eerst in APB:R komt (en je karakter hebt aangemaakt) wordt je hier neergezet en krijg je een paar oefenmissies om de basis van het spel te leren. Tijdens deze tutorial krijg je ook 2 weapens, een upgrade (Field Supplier: wapens wisselen en laden zonder Joker Machine) en een paar granaten.
Deze missies zijn altijd zonder tegenstand en dus een gemakkelijke manier om wat geld bij elkaar te sprokkelen.

Je kunt overigens ook de tutorial overslaan en direct naar één van de andere districten gaan. Je ontvangt dan ook alle spullen, maar mist dan de nodige basiskennis en extra zakcentje.
Arma's Marketplace
In de Arma's Marketplace kan je voor GamersFirst punten aankopen doen, zoals, Premium accounts (100 layers voor kleding/auto design, 30% extra geld & experience & korting op andere Arma's Marketplace aankopen) wapens, auto's en meer.
Geschiedenis
APB werd oorspronkelijk ontwikkeld door Realtime Worlds (RTW) en uitgegeven door Electronic Arts (EA) in juni/juli 2010. Door financiële problemen bij RTW moesten de servers na 3 maanden, op verzoek van de curatoren, worden gesloten, omdat er niet tijdig een koper gevonden kon worden die het spel wilden overnemen. Op 11 november 2010 werd APB gekocht door K2 Network die het spel zou laten doorontwikkelen door de dochteronderneming Reloaded Productions. Daarmee werd ook de nieuwe naam in het leven geroepen; All Points Bulletin: Reloaded (APB:R).

Vanaf maart 2011 konden de eerste mensen de nieuwe versie spelen in de Closed Beta en deze groep mensen werd wekelijks groter en groter. In April 2011 werden ook de Europese servers geopend en konden ook de Europese beta testers op een relatief stabiele verbinding de wereld van APB:R verkennen. Op 23 Mei 2010 werd de Open Beta geopend en mocht iedereen zich aanmelden.
Playerlist
EU 1 Obeya
NicknameFactionClanTweaker
OuterspaceEnforcerOuterspace
OberonEnforcerDoubleDutchClanGrezvany13
ChabibiCriminalDoubleDutchClan1Grezvany13
EU 2 Patriot
NicknameFactionClanTweaker
AtlantisxEnforcerSemper Excelsiusatlantisx

Ook in de lijst ? DM atlantisx
Hoe verkrijg je het spel
Sinds de overname door K2 Networks (GamersFirst) is het spel gratis om te spelen, Via de GamersFirst Live client kan je het spel downloaden.
GamersFirst Client
Registreren bij GamersFirst
Media
Officiële filmpjes
Fan made filmpjes

[ Voor 248% gewijzigd door atlantisx op 02-07-2011 14:23 ]

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
Gereserveerd voor eventuele updates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Laatst online: 06-09 21:16
Ik raak deze titel af en toe uit het zicht, maar telkens valt deze me weer op. Deze formule wil ik nou wel eens proberen, een MMOFPS.
Dat er geen maandelijks bedrag word gevraagd vind ik in ieder geval alweer een groot pluspunt. Daarbij komt dat dit een PC titel blijkt(op de een of andere manier is deze mij altijd als een consolegame overgekomen). Dus ik hoop snel meer te horen hierover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:35
Dit spel was toch al een heeeeeeeeeele tijd geleden ooit eens aangekondigd geweest?

Heb me in ieder geval door de (veel te lange) beta application heen geworsteld. Spel geeft me een beetje een GTA IV gevoel, zal mij benieuwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch wel een erg aparte beta form die je moet invullen. Inkomen, staat, kinderen, straat, dan wacht ik wel voor een andere beta :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
Ik heb me wel aangemeld voor de beta, ben benieuwd.
Het idee is interessant, hopelijk is de uitvoering dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
Jammer, APB was voor 'Best of Gamescom 2009' genomineerd als beste PC spel en Realtime Worlds als beste developer op Gamescom maar geen van beiden gewonnen. Alsnog geen slechte prestatie uiteraard. :)

IGN Artikel.

Ook heeft Realtime Worlds een nieuw pand aangeschaft.

Deze week zou ook de nieuwe podcast uit moeten komen.

De (closed?) beta komt ook binnen 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gammro schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 17:22:
Ik raak deze titel af en toe uit het zicht, maar telkens valt deze me weer op. Deze formule wil ik nou wel eens proberen, een MMOFPS.
Dat er geen maandelijks bedrag word gevraagd vind ik in ieder geval alweer een groot pluspunt. Daarbij komt dat dit een PC titel blijkt(op de een of andere manier is deze mij altijd als een consolegame overgekomen). Dus ik hoop snel meer te horen hierover!
was normaal ook gepland voor Xbox 360, maar dat heeft men nu toch eventjes in de koelkast gestopt. Age of Conan ging ook een X360 port later uitbrengen, hebben we ook niets meer van gehoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mezelf ook maar aangemeld voor de Beta, kijk hier al een tijdje naar uit :)

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Tja, ik zat bij de presentatie die je daar op het filmpje zag. En niemand was geintresseerd, pas nadat die knakker wat t-shirts naar ons toe gooide werd men wakker.
Ook hoe Mark Rein kwijlde over game beviel me niet. 'Oh het lopen is zo makkelijk'. 'Oh die indicators waar je heen moet zijn zo makkelijk'. Ik heb nog nooit een game gespeeld waar dat lastig was!

Ik weet niet, het lijk simpelweg op GTA Online en ik zie heel weinig in deze game..

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• Envy007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
Crowmeister schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:23:
Tja, ik zat bij de presentatie die je daar op het filmpje zag. En niemand was geintresseerd, pas nadat die knakker wat t-shirts naar ons toe gooide werd men wakker.
Ook hoe Mark Rein kwijlde over game beviel me niet. 'Oh het lopen is zo makkelijk'. 'Oh die indicators waar je heen moet zijn zo makkelijk'. Ik heb nog nooit een game gespeeld waar dat lastig was!
Niemand kent APB nog echt, dan kan je ook niet verwachten dat ze gaan joelen voor ingame-footage, die t-shirts maakte ze wel een stuk enthousiaster.
Ik weet niet, het lijk simpelweg op GTA Online en ik zie heel weinig in deze game..
GTA Online? Het heeft vrijwel exact de graphics van GTA IV, maar in dit spel kan je wel je karakter helemaal uniek maken en er zijn oneindig aantal mogelijkheden voor het maken van logo's, tags, tatoeages en kleding.

De gamemode is totaal niet gelijk aan GTA IV, hier krijg je opdrachten en de wereld om je heen reageerd daarop.

De gameplay is ook anders, het schieten is totaal niet gelijk als het schieten in GTA IV.

Zo zijn er nog wel meer dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:47
Ziet er veel belovend uit dusver, en na al die jaartjes zit het er als het goed is dan toch eindelijk enigzins aan te komen :p. We zullen zien of het wat wordt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Als je dit een role playing game noemt dan zou GTA ook onder het role playing vallen.. Sorry maar ik vind dit echt geen RPG.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
kaluro2 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:02:
Als je dit een role playing game noemt dan zou GTA ook onder het role playing vallen.. Sorry maar ik vind dit echt geen RPG.
Kijk voor de grap eens naar een paar van deze recruitment topics op APB Evolved.
http://apb-evolved.com/forums/viewforum.php/f,8/

Bijna allemaal zijn het role-play clans.

Als je ook wat meer informatie zoekt zie je wat de mogelijk heden zijn m.b.t. role-playing in APB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
APB wint Editor’s Choice van MMORPG.com

"The characters, cars and environments in this game are among the most polished, customizable and realistic graphics ever put into a video game, single player or MMO. Realtime Worlds achieved the balance between highly realistic graphics that don’t cross the creepy threshold, all the while maintaining a signature style that is distinctly their own.

Technologically, this game is going to be one of the first mainstream titles to try things like 3D directional voice and sound. It sounds simple, but it really is amazing to hear conversations of people as they wander by, or the thumping of a distant car stereo as it approaches.

From a design perspective, they deserve full credit for bravery. This is a huge game. Realtime Worlds has raised millions of dollars and recently signed on with EA to get this game to stores. It’s no small time independent project. This is likely one of the highest budget MMOs on the horizon and they’re trying a lot of new ideas."

Voor meer: Artikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat 3d directional voice iets nieuws ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:11
@Raffuhl
Volgens mij is het wel een redelijk nieuwe techniek ja. Nu wordt het berekend/ bepaald ook aan de hand van de tussenliggende gebouwen en dergelijke.
In veel andere spellen maakt het niet uit of je "om een hoek staat" of direct in 1 lijn met de conversatie. Komt een auto uit een zijweg achter een gebouw, dan kan je wel heel "dof" zijn autoradio horen als die een beetje hard staat, maar het geluid zal pas helderder klinken als die "in het zicht" is.

Volgens mij is dat ook wat ze daarmee bedoelen. Niet het simpele "je bent dichterbij dus het geluid wordt harder/ helderder" uit de andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Schopje. Er zijn gisteren blijkbaar invites voor de pre-béta uitgestuurd, want ik heb er eentje gekregen.

De invites zijn vrij random, maar men heeft wel de voorkeur voor bepaalde systeemeisen én dat je in Europa zit. Dit aangezien ze hun servers in Europa hebben staan.

Ik heb het gisteren gedownload (6,3GB ... dat duurde wel even met mijn ingestorte verbinding) en gespeeld maar het was wel gigantisch aan het laggen en het is mijns inziens nog wel erg ruw... Handling van voertuigen is vaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

jij gelukzak.
Ik heb me ooit es op die fora ingeschreven, maar was juist een maand te laat om "gegarandeerd" bij de beta te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
D-rez schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:08:
jij gelukzak.
Ik heb me ooit es op die fora ingeschreven, maar was juist een maand te laat om "gegarandeerd" bij de beta te zitten.
Mijn inschrijving was puur op de APB-website :)
Voor dat forum was ik ook te laat, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
Toevallig heb ik ook een beta-key weten te bemachtigen(lang leve het hebben van 3 e-mail adressen :))
Ben nog wel bezig met downloaden, maar ik hoop snel te kunnen spelentesten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik ben in het bezit van een betakey, echter heb ik ook nog niet kunnen spelen, aangezien ik het vanochtend pas binnen heb gehaald. En de eerste volgende playtime is morgenavond :(

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
ik heb er zin in, vanavond voor het eerst testen :), maar weet iemand hier in hoeverre we onder een NDA staan? ik heb namelijk nergens iets hierover kunnen vinden op de site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 12:24
Als je de game opstart zie je de eerste keer als het goed is een NDA-agreement. Het mag dus eigenlijk niet dat je buiten het beta-forum je ervaringen vertelt. Ook screenshots/filmpjes posten is vrij hard uit den boze.

Ik heb sinds dinsdag ook een betakey gekregen toevallig en ik ben érg benieuwd hoe het spel zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:27

flessuh

Set sail for fail!

heb ook een beta-key en heb er zin in >:)
we zullen zien hoe het op mijn systeem gaat draaien, want ik vond de systeemeisen nogal aan de zware kant ;)
k bedoel, 2.4Ghz quad, 4GB RAM en n 8800GTX minimaal vind k zelfs voor nu best wat :P

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
Zijn er nog mensen die op t moment spelen, en in teamverband willen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
BertusB404 schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:39:
Zijn er nog mensen die op t moment spelen, en in teamverband willen spelen?
Sure, heb zowel een Enforcer als Criminal dus kan alle kanten op.
Enige lastige zijn de zeer beperkte play-dates..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
Ik ben pas net begonnen, heb alleen nog crim.
En de server is open op het moment
Ingame name: BertusBeensteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

heb ook een key :D
vanavond es gaan downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Als er nog mensen zijn die een key over hebben graag.
Ik heb nog wel een heroes of newerth key over dus als je wilt ruilen ;-).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Ik zou het ook niet erg vinden om een beta invite te krijgen, dus als iemand een key over heeft ;-)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Een key "over" hebben heeft men niet denk ik zo. Je kan je gewoon aanmelden op de website, wie weet heb je geluk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:27

flessuh

Set sail for fail!

ik blijf er bij dat autorijden ingame echt crap is... je slingert veel te snel :(
verder verveel je je echt geen moment aangezien je constant wel missies krijgt. (is het niet voor je alleen dan is het wel een backup call van een groep)

k heb laatst mn eerste 7-kill streak al gemaakt op mn enforcer 8)
verder blijft dit echt een erg vermakelijk spel...ben alleen benieuwd wat voor payment options er komen

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Gisteravond van 21:00 - 23:00 gespeeld. Eerst als criminal omdat je daarmee onwijs snel geld kunt verdienen.
Auto's jatten en die wegbrengen, hop weer x dollars in je zak. Van die centen heb ik nieuwe wapens gekocht, maar je krijgt er ook een hoop met upgrades.

Autorijden is inderdaad erg .. apart.

Later overgeschakeld tot enforcer en de nodige takedowns gedaan.

Grappig spel, alleen moeten ze echt wat doen aan dat autorijden en het schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die toevallig nog een key over heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
De 2e beta is ondertussen al weer gestart.
Helaas heeft niet iedereen uit Beta 1 een invite gehad, flauw.

Wat ik zo vreemd vind is dat men helemaal geen melding daarvan heeft gemaakt, een mailtje was wel zo fijn geweest.

Ik heb ze een mailtje gestuurd, en kreeg dit als reactie.
Thanks for the email. Almost all of the first CBT beta participants have had their account access to APB disabled. Even the password reset options will not work if your account has been disabled. We will be sending out more invites for the next phase of the closed beta which begins on January 6. You may be selected again, but we cannot confirm for certain whether you will be admitted into the next phase of the closed beta. We hope that helps answer your questions.
Dat wordt uninstallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Hmmm, jammer dat het spel nog een beta is.
Lijkt me opzich wel een erg leuk spel, ik zou dan meteen een crimineeltje worden :P.
Is het ook mogelijk dat je met 1 account meerdere chars aanmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Brantje schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:57:
Hmmm, jammer dat het spel nog een beta is.
Lijkt me opzich wel een erg leuk spel, ik zou dan meteen een crimineeltje worden :P.
Is het ook mogelijk dat je met 1 account meerdere chars aanmaakt?
Wees blij dat het nog beta is en niet stable. De eerste beta was gruwelijk slecht qua performance.

Yep, dat kan. Geen idee of er nog een limiet aan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Ha, er is weer een nieuwe beta begonnen en heb er een invite voor gehad.
Voelt nu wel een stuk responsiever aan. Qua grafisch nog niet heel bijzonder, maar ja.

Heb de gameplay van deze nieuwe beta nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laeh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-06 22:57
Ook ik heb vandaag een beta key in mijn inbox ontvangen, ik was eigelijk stiekem al vergeten dat ik mezelf had ingeschreven maar dat mag de pret niet drukken : P. Morgen even uitroberen, maar is het grafisch wel mooi of gewoon redelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:05
Heb ook juist een beta key ontvangen. Op welke servers zitten de tweakers hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Laatst online: 11-09 17:46
Heb net ook een beta gekregen, maar zo te zien is het alleen voor 2 uurtjes?
Kreeg iig net een mailtje dat ik bij een bepaalde groep zat die zondag van 20-22 mag spelen?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
yorkick schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:53:
Heb net ook een beta gekregen, maar zo te zien is het alleen voor 2 uurtjes?
Kreeg iig net een mailtje dat ik bij een bepaalde groep zat die zondag van 20-22 mag spelen?
[EDITED] sorry, maar om zeker te zijn dat ik geen ban krijg door info te lekken.

http://eu.beta.apb.com/forums/index.php is de enige plek waar je er over mag praten (members only)

[ Voor 34% gewijzigd door Niosus op 13-03-2010 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
Laeh schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:34:
Ook ik heb vandaag een beta key in mijn inbox ontvangen, ik was eigelijk stiekem al vergeten dat ik mezelf had ingeschreven maar dat mag de pret niet drukken : P. Morgen even uitroberen, maar is het grafisch wel mooi of gewoon redelijk?
Same here! Heel die game zowat vergeten.
Zit bij de "Furious Fighter" groep, dus zondag pas spelen. En maar twee uurtjes, das weer een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Heavy Hitters, vanavond tussen 1800 en 2200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
Even een kleine waarschuwing: spel zit nog onder NDA

"PLEASE REMEMBER THE NDA: Posting videos and screenshots as well as discussing the BETA outside of the forums is a BREACH OF THE NDA. You can find you more information here. To report a NDA violation contact support@apb.com"

Dus tot ze die opheffen mogen we er eigenlijk niet over spreken :S Spijtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Spel lijkt me erg interessant :)
Dit kan nog wel een spel worden die ik dit jaar ga kopen.
Alleen jammer dat de systeem spec. zo hoog zijn
* Brantje kijkt naar de spec's van zijn laptop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oentje13
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-04-2017
Hoe zit het nou, kon je alleen tijdens dat game event van gisteren spelen, en komt er dan weer een nieuwe beta? Op de site is het ook niet echt duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 15:32
Ja waarschijnlijk komt er weer een event,
wat je kunt doen is de forum van de game eens doornemen
en owja je kon 2 uurtjes gamen. de demo is alleen online te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oentje13 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:10:
Hoe zit het nou, kon je alleen tijdens dat game event van gisteren spelen, en komt er dan weer een nieuwe beta? Op de site is het ook niet echt duidelijk...
ze houden kleine play sessions die steeds langer duren. Beginnend met een 2 uur durende stress test, die afgelopen weekend was. op basis daarvan brengen ze verbeteringen aan op de server en de game(because face it, het liep nog niet helemaal lekker dit weekend). Als dat gedaan is gaan ze weer verder met langere sessies.

Ik gok dat de volgende sessie 24 uur of 48 uur gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oentje13
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-04-2017
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:12:
[...]

ze houden kleine play sessions die steeds langer duren. Beginnend met een 2 uur durende stress test, die afgelopen weekend was. op basis daarvan brengen ze verbeteringen aan op de server en de game(because face it, het liep nog niet helemaal lekker dit weekend). Als dat gedaan is gaan ze weer verder met langere sessies.

Ik gok dat de volgende sessie 24 uur of 48 uur gaat duren.
Het was inderdaad niet helemaal je van het... Hij lagde en bugde als een gek, en de textures laadden bij mij in ieder geval ook niet echt met lichtsnelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

't heb een key van fileplanet kunnen krijgen, helaas checkte ik die mail te laat, en miste dus de vorige speelsessie. Ik kan er dus officiëel én praktisch niks over kwijt, maar de volgende speelsessie is in ieder geval aangekondigd op de site (zondag, als ik 't goed heb van 19:00 tot 23:00 CET). Misschien dat ik wat GOT'ters tegenkom?

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

ik heb mij key via eurogamer, hoe laat gaat de beta nederlandse tijd open?

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocoschijtje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:01
voor de mensen die nog een beta key willen hebben, http://www.computerandvid...le.php?id=242194&site=pcg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Heb me ook maar vast ingeschreven. Hopelijk komt de volgende test sessie op een gunstigere tijd voor mij. Het concept spreekt me in ieder geval erg aan.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Aanstaande zondag zelfde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Dan ga ik vanavond even zorgen dat ik de download doe, dan ben ik er deze zondag helemaal klaar voor :)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig nog iemand een key over? Fileplanet laat niemand uit Belgie toe voor de beta :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:27:
Toevallig nog iemand een key over? Fileplanet laat niemand uit Belgie toe voor de beta :(
pm me maar als je een link voor een key wilt, heb een link gekregen van apb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb zojuist ook een key ontvangen waarmee ik iemand kan uitnodigen. Moet jullie eerlijk toegeven dat tot nu toe die beta tijden niet echt lekker uitkwamen, dus nog niet heb gespeeld zelf..

Edit: Key is vergeven aan FuZa.

[ Voor 15% gewijzigd door Magnetic_Man op 22-04-2010 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

PC Minimum Specifications:

Core 2 Duo 2Ghz or equivalent
2GB RAM (3GB for Vista64 / Windows 7 64)
nVidia GeForce 7800 - 256MB or equivalent
20GB Hard disk space
Hmm, denk dat ik dit spelletje wel ga spellen wanneer het uit komt :) Ziet er gaaf uit :9
Hoe zit het met de lag tijdens het spelen? Is dat goed te merken of valt het mee?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Man, wat ziet dat er gaaf uit, die podcast belooft wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leosand schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:23:
[...]

pm me maar als je een link voor een key wilt, heb een link gekregen van apb
Ik kan je niet PM'en ... volgens t forum heb jij dit niet ge-enabled.
Je mag em ook altijd mailen hoor (shudson@mail.be)

Thx

Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:07:
[...]

Ik kan je niet PM'en ... volgens t forum heb jij dit niet ge-enabled.
Je mag em ook altijd mailen hoor (shudson@mail.be)

Thx

Dave
strange... maar je hebt mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Outerspace schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:34:
[...]

Hmm, denk dat ik dit spelletje wel ga spellen wanneer het uit komt :) Ziet er gaaf uit :9
Hoe zit het met de lag tijdens het spelen? Is dat goed te merken of valt het mee?
Ik had een paar keer last van lag afgelopen zondag maar niets vreselijks, tijdens de echte actie heb ik er weinig van gemerkt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-01-2020
Nog liefhebbers voor een key? Ik heb er 2 gekregen

edit: en opperdepop
Bleet check je pm

[ Voor 29% gewijzigd door Admon op 24-04-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik heb wel interesse in een key. :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-07 21:25

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

Ik heb al veel gehoord over deze game maar wanneer komt hij nou officieel uit?? En is het echt de moeite waard om de beta te spelen? vaak hebben die beta's last van bugs en zo.

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Pulpje1974 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:47:
Ik heb al veel gehoord over deze game maar wanneer komt hij nou officieel uit?? En is het echt de moeite waard om de beta te spelen? vaak hebben die beta's last van bugs en zo.
Dat is ook het hele punt van beta-testing. Als je een bug tegenkomt of iets wat het ongemakkelijk maakt dan report je het zodat de uiteindelijke release speelbaar is. Je hoeft het niet te proberen als een pre-release om eventjes te proberen of het wel de moeite waard is, dan heet het wel een open beta of demo.

Bugs zijn een pre in beginnende beta's.

[ Voor 3% gewijzigd door Bleet op 24-04-2010 16:18 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-07 21:25

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

Dat is ook het hele punt van beta-testing. Als je een bug tegenkomt of iets wat het ongemakkelijk maakt dan report je het zodat de uiteindelijke release speelbaar is. Je hoeft het niet te proberen als een pre-release om eventjes te proberen of het wel de moeite waard is, dan heet het wel een open beta of demo.

Bugs zijn een pre in beginnende beta's.
[/quote]

Haha dat snap ik wel maar dat bedoelde ik eigenlijk niet. Ik snap wel de een beta niet af is en dat er bugs in zitten, maar sommige ontwikkelaars willen graag mensen een beta laten testen maar leveren zelf dan niet de goede mogelijkheden voor zoals een grote server of een verbinding die veel connecties aan kan. Hierdoor word het beta testen ook niet leuk en wordt een game er ook niet leuker op.

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:08
Heeft iemand misschien nog een Key over ?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:24
Ik zoek ook nog een Key. Thx!

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:47
Ik heb van de week (pas) vernomen dat dit spel in de maak is. Het lijkt me een erg interessante gameplay!
Hopelijk is het niet zo buggy aan het begin. Ik ga het zeker kopen en proberen, geweldig om samen met een vriend missies doen, de boel te terroriseren, te infiltreren en dan te slachten! Ik zie het al helemaal voor me :)
Dat wordt lachen! :D

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxcie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03-2021
Voor degene die nog een beta key willen voor All Points Bulletin kunnen terecht op Eurogamer, op het moment van schrijven zijn er nog circa 4850 keys over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Floxcie schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:33:
Voor degene die nog een beta key willen voor All Points Bulletin kunnen terecht op Eurogamer, op het moment van schrijven zijn er nog circa 4850 keys over. :)
all gone ... jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ik moet nog ergens ook zo'n invite mail hebben..

En [off-topic], haha, Harmageddon.. Kan me je vaag herinneren van toen Deep FM nog een forum had :P.
M'n favo zender! En om 't toh enigszins weer [on-topic] te maken, ik probeerde in-game protechnive aan de praat te krijgen, maar is nog niet gelukt ;).

[ Voor 72% gewijzigd door Sméagol op 10-05-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Iemand nog een key over? :D
DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook wel een key willen, dus als iemand nog wat heeft liggen? Graag een DM! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Sméagol schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:07:
Ik moet nog ergens ook zo'n invite mail hebben..

En [off-topic], haha, Harmageddon.. Kan me je vaag herinneren van toen Deep FM nog een forum had :P.
M'n favo zender! En om 't toh enigszins weer [on-topic] te maken, ik probeerde in-game protechnive aan de praat te krijgen, maar is nog niet gelukt ;).
offtopic:
Met het forum en irc zijn we idd gestopt, daar komt toch bijna geen hol. Mensen willen gewoon luisteren en klaar :-) in-game protechnive kan toch prima? winamp/itunes/wmp laten draaien en in-game muziek uitzetten \o/
Maar als het toch je favoriete zender is en een invite over hebt... ;)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Gammro schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 17:22:
payment model is nu officieel bekend geworden, je kan nog steeds per maand betalen. ook kan je er voor kiezen om minuten te kopen die alleen gebruikt worden wanneer je in het spel en in een niet social district zit. Anyway de officiële aankondiging.
In addition to the street date, Realtime Worlds has unveiled the payment model, which looks to parcel out sections of game play via micro payments. The retail client will be available digitally or in stores ($49.99/£34.99/€49.99) and will include 50 hours of 'action' game play plus unlimited time in the social districts. These districts include character customizing, socializing, and marketplace trading. Once you burn through your initial 50 hours of action play, you can purchase an additional 20 hours for $6.99 (£5.59, €6.29) or opt for the 30-day 'unlimited' package at $9.99 (£7.99, €8.99). There will also be 90 and 180 day discounts available.

Your retail box (or download) will also include 100 RTW points which can be put towards additional game time and other perks to be announced. Players will be able to convert their in-game customizations into items that can be traded to friends or put on the marketplace. RTW points can also be converted to game time or in-game currency.
http://www.massively.com/...e-and-pre-order-revealed/

[ Voor 2% gewijzigd door Bornhald op 11-05-2010 13:41 . Reden: link van bron toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
sorry :D lees niet zo vaak de homepage heb mijn favoriete linkjes staan en ga daar direct naartoe :D

btw, zitten er nog andere "Sharp Shooters" hier? lekker zo'n weekje beta-testen.

Daarnaast lurk ik ook vaak om dat soort incidentjes te voorkomen

[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 11-05-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik ga deze zeker een abbo kopen wanneer die uitkomt. ^_^

Even een maandje spelen om te kijken hoe het werk, mischien wel langer als ik er zin in heb natuurlijk :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Toevallig nog een Beta key in de aanbieding voor me? :D

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 22:53
Interressant spel... mocht iemand nog een beta key over hebben dan hou ik me ook aanbevolen! :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Speel dit nou al een weekje of 2, leuk spelletje. Heb wel 2 dingen waar ik wel heel benieuwd naar ben:

Weet iemand of er iets bekend is over endgame? Ik kan mij voorstellen als je meer geld hebt als dat je kan tellen en je standing bij NPC's gemaxed is dat het spel heel erg snel erg saai kan gaan worden.

Is 4 spelers per groep echt de max? We hadden gister geprobeerd met z'n 6en een groepje te starten maar dat werkte niet echt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er leuk uit! Zou het iig erg op prijs stellen als iemand nog een key over heeft voor de Beta. wassup@versatel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Voor de mensen die met de beta mee willen doen. incgamers.com heeft nog ca. 2000 keys om weg te geven.
Even een account maken en een key requesten.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Heb een request gedaan op incgamers, hopelijk ontvang ik er een :D
Maar begrijp ik het goed, dat maar op enkele momenten de beta gespeeld kan worden?
zoja, hoevaak is dit ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Dat klopt (ik heb zelf nog niet meegedaan aan een beta) er wordt aangekondigd wanneer er weer een weekend gespeeld kan worden. Hou de website van APB in de gaten en eventueel http://twittter.com/apbgame

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

harmageddon schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:46:
Dat klopt (ik heb zelf nog niet meegedaan aan een beta) er wordt aangekondigd wanneer er weer een weekend gespeeld kan worden. Hou de website van APB in de gaten en eventueel http://twittter.com/apggame
Denk dat je: www.twitter.com/apbgame bedoeld :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Afgelopen week was een hele week voor 1 van de groepen (Sharp shooters) en deze week is voor alle groepen beta testen (als ik me niet vergis)

maar hier voor was het alleen iedere zondag. 4 uurtjes

maar blijkbaar zijn de testen nu uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:24
Het is tot 6 Juni onafgebroken testen.

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Uiteraard :p typfoutje

@hierboven ^^
Kijk aan, dat is nieuw voor mij :-) ik ga het vanavond proberen!

[ Voor 16% gewijzigd door harmageddon op 18-05-2010 15:41 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigurdar
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-04-2021
Is er nog een manier om aan een key te komen? Had nog nooit gehoord van dit spel, maar ziet er interessant uit :)
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste