Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel niet meer tot de patch uitkomt ... heb me hande toch vol met SC II / work & festival

ben beetje schijtziek van die van die stadpadders etc... heb eindelijk me OSMAW ding is ziek :D
anyway obeya is verkloot :p
al die NL9 naabs :x dat ding is echt te OP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Hmm, ik wou de public test world weer 'ns checken, kijken hoe de game er nu voor staat, maar ik moest nog wat updates downloaden. In de tussentijd lees ik 't nieuws dat 't niet zo goed gaat met Realtime Worlds..
http://www.bbc.co.uk/news...-tayside-central-11003456
Op IGN staat 't ook.
Dat wordt dus spannend voor sommige mensen.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Ja, spijtig. Maar laten we wel wezen, het spel biedt lang niet genoeg om een x bedrag per maand te verantwoorden. Wat ze nu van plan zijn met de volgende patch gaat dit niet veranderen. Het is dan ook niet echt een MMO, waarbij een slechte start nog wel valt te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Sgreehder schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:57:
Ja, spijtig. Maar laten we wel wezen, het spel biedt lang niet genoeg om een x bedrag per maand te verantwoorden. Wat ze nu van plan zijn met de volgende patch gaat dit niet veranderen. Het is dan ook niet echt een MMO, waarbij een slechte start nog wel valt te overzien.
Ik ben het helemaal met je eens. Het spel heeft foute marketing gehad. Ook nu weer wordt het als een MMORPG beschreven maar dat is het niet. Er zit geen MMO in (100 man op 1 map noem ik niet MMO), er zit geen RPG in (geen levels, classes, etc). Dus vele die het spel kopen en dit verwachten zullen bedrogen uitkomen.

Ik snap ook niet dat ze dit zelf niet in zagen. Ik kon eeuwen van tevoren aan zien komen dat dit spel zou gaan falen met het huidige businessplan. MMO prijzen voor een spel dat minder bied dan Team Fortress 2 bijvoorbeeld (op uitzondering van je character customizing).

Als ze Team Fortress 3 zouden uitbrengen, met maar 2 mappen (en een social map) en daar dan maandelijkse kosten aan zouden hangen dan zou iedereen ze voor gek verklaren.

Als ik het voor het zeggen had, zou ik het spel free2play maken. Waarbij character customizing payed optie zou worden. Iedereen krijg basic customzing maar payed krijg volle toegang. Bijvoorbeeld. Of ik zou een heel ander spel maken die wel MMO(RPG) waardig zou zijn. :P

Maargoed dat is in een perfecte wereld, gniffel gniffel! 8)7

Niettemin is het spijtig want het spel had/heeft veel potentie. Ik hield het in de gaten mocht het geweldige patches of free2play worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Dreanor op 18-08-2010 10:03 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
was dit niet eerst van rockstar? heb me nog voor de beta opgegeven toen.....
50euro is tog iets teveel voor zoon spel voor mij :P

• TeddyBeertje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 15:57
APB eu lijkt dood te zijn. Er worden geen patches meer gemaakt. En de shop van APB is ook al down. :-(

Dit zat er al aan te komen maar is wel jammer de link om alles na te lezen.

http://eu.apb.com/en/news.../2010/09/16/end-of-an-era

Teddy^

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Ook totaal geen reden bekend gemaakt. Opmerkelijk, na jaren developen zomaar de stekker eruit trekken? Vreemd verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
jammer, het had zeker wel potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Die potentie heb ik in de beta niet kunnen vinden. Gameplay, opdrachten, sfeer en looks waren erg mager. Zoveel te doen was er niet in de stad, buiten je char tot in het absurde pimpen. Om daar 50,- voor te betalen had voor de liefhebber misschien nog gewerkt, maar om daar nog eens een abbo aan te gaan hangen was duidelijk een brug te ver.
Alles wat er te doen was had je allang gezien in de speeltijd die je kreeg bij aankoop.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

krakbracket schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:38:
Die potentie heb ik in de beta niet kunnen vinden. Gameplay, opdrachten, sfeer en looks waren erg mager. Zoveel te doen was er niet in de stad, buiten je char tot in het absurde pimpen. Om daar 50,- voor te betalen had voor de liefhebber misschien nog gewerkt, maar om daar nog eens een abbo aan te gaan hangen was duidelijk een brug te ver.
Alles wat er te doen was had je allang gezien in de speeltijd die je kreeg bij aankoop.
Nou ik wel, denk aan illegale straatrace gameplay of freerunning/skating bijvoorbeeld. Of territory wars waar jou clan delen van de map kan opeisen en beheren. Wat te denken van classes (sniper/mechanic/etc). Of handelen, afpersen e.d. In de setting van deze game is zoveel mogelijk, ook op multiplayer gebied.

Helaas hebben ze het niet kunnen waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Dreanor schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:35:
[...]

Nou ik wel, denk aan illegale straatrace gameplay of freerunning/skating bijvoorbeeld. Of territory wars waar jou clan delen van de map kan opeisen en beheren. Wat te denken van classes (sniper/mechanic/etc). Of handelen, afpersen e.d. In de setting van deze game is zoveel mogelijk, ook op multiplayer gebied.

Helaas hebben ze het niet kunnen waarmaken.
Ja, in potentie was het inderdaad een perfecte mix van WoW en TF2...

Maar dat het niet meer zou worden dan het is was al vrij vlot in de beta duidelijk, dus zo groot kan de verrassing of zelfs teleurstelling nooit zijn.

maar misschien is er nog hoop ;)

[ Voor 5% gewijzigd door krakbracket op 17-09-2010 13:42 ]

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
Heb gelezen op internet dat als je je geld terug wilt je naar de winkel moest,
in de reacties van dat bericht (hier of elders op t web) stond dat je kon proberen maar dat t je toch niet ging lukken...

Vandaag geprobeerd, en wat blijkt, de MediaMarkt heeft een terugroep actie voor de game...
Moet je nog wel t bonnetje of rekeningafschrift hebben....

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:00
Mopperman schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 16:31:
Heb gelezen op internet dat als je je geld terug wilt je naar de winkel moest,
in de reacties van dat bericht (hier of elders op t web) stond dat je kon proberen maar dat t je toch niet ging lukken...

Vandaag geprobeerd, en wat blijkt, de MediaMarkt heeft een terugroep actie voor de game...
Moet je nog wel t bonnetje of rekeningafschrift hebben....
Ik ben net bij de MM geweest en ze vertelden mij dat ik EA moet bellen :| Heeft iemand trouwens dit al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Iedereen lijkt zich terug te trekken... Ik leg me erbij neer. Ik heb hem via Steam gekocht en dan trekt Valve zich daar geen zak van aan. Uiteindelijk heb ik al slechtere aankopen gehad, dus ik leer ermee leven dat ik geen zak ervoor krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:00
Phuncz schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:38:
Iedereen lijkt zich terug te trekken... Ik leg me erbij neer. Ik heb hem via Steam gekocht en dan trekt Valve zich daar geen zak van aan. Uiteindelijk heb ik al slechtere aankopen gehad, dus ik leer ermee leven dat ik geen zak ervoor krijg.
Als je APB via Steam had gekocht, kon je toch een vervangende game krijgen? Bad Company 2 en Mass Effect zaten daar volgens mij tussen.

zie: http://www.gamez.nl/mmorp...game-voor-apb-kopers.html

[ Voor 10% gewijzigd door Safaci op 11-10-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Safaci schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:41:
[...]

Als je APB via Steam had gekocht, kon je toch een vervangende game krijgen? Bad Company 2 en Mass Effect zaten daar volgens mij tussen.

zie: http://www.gamez.nl/mmorp...game-voor-apb-kopers.html
Hmm, ja leuk, jammer dat APB niet meer tussen de lijst van EA games staat... Lekker lastig Support contante zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
Safaci schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:20:
[...]

Ik ben net bij de MM geweest en ze vertelden mij dat ik EA moet bellen :| Heeft iemand trouwens dit al gedaan?
staat ergens op gamer.nl een artikel meen ik dat de curator aanbeveelt naar de winkel te gaan.
De MM Breda (en andere vestigingen is mij bevestigd) hebben een terugroep actie.

Als ze moeilijk doen (en je hebt de bon!) dan gewoon naar de direct vragen.

Ik heb er weinig mee, aangezien ik de bon niet meer heb..

Mensen die via steam hebben gekocht kunnen geld terug kkrijgen via EA - mits je de goede persoon vind en uithoudingsvermogen hebt 8)7 :o

[ Voor 11% gewijzigd door Mopperman op 19-10-2010 16:40 ]

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024
Toch nog eens een mailtje sturen naar EA...

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mail gestuurd naar EA. Krijg niks omdat ik 'm via Steam heb gekocht... Terwijl je op andere fora tegenover gestelde leest... pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
http://www.gamer.nl/nieuw...k-koopt-de-rechten-op-apb

K2 Network, een uitgever van verschillende free-to-play MMORPG's , heeft de rechten van de onlangs offline gehaalde MMO APB gekocht. Het bedrijf is volgens GamesIndustry.biz van plan om het spel nog voor het eind van het jaar weer draaiend te krijgen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Als ze verschillende free-to-play MMO's uitgeven, lijkt 't me dat ze 't business-model volledig gaan omgooien? Op zich interessant, 't spel krijgt zo een 2de kans, en misschien dat 't toch nog wat wordt..

(En voor de zoveelste keer, dit is geen RPG jongens :P)

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
Even een schopje.

Ik kreeg vanmorgen een invite voor de closed beta van APB: Reloaded.
Ben benieuwd wat voor aanpassingen er gedaan zijn/gedaan worden.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

harmageddon schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:53:
Even een schopje.

Ik kreeg vanmorgen een invite voor de closed beta van APB: Reloaded.
Ben benieuwd wat voor aanpassingen er gedaan zijn/gedaan worden.
Ik heb hem ook gehad. Was wel van plan om me weer aan te melden. Hopelijk kan ik dit keer meer testen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Heb nog niks ontvangen :'(

Veel succes met de beta beste mensen, mogen uw kogels de mensen tussen de ogen raken en uw rijden soepel zijn. Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Ben benieuwd wanneer die van start gaat. De vorige versie draaide niet geweldig op mijn PC, maar heb nu een nieuwe dus bring it on!

Ben ook benieuwd hoe ze het Free2Play concept gaan vormgeven in dit spel. De beta was aanvankelijk wel leuk, maar niet leuk genoeg om er voor te gaan betalen wat oorspronkelijk de planning was van RTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-08 02:55
Hi all,

I wanted to take a moment and talk about the recent emails sent by GamersFirst to a number of players. First off, these were NOT closed beta invites. These emails are targeting any player who had an account with Realtime Worlds. Specifically this account had to have been created AFTER the Keys to the City event. Our intent with these emails is to reach out to those players who may not be aware of our purchase of APB Reloaded. Additionally, we wanted to inform these players of what we are doing and get their permission to contact them back via their email.

Beta invites will be going out in just a few weeks now, shortly before the beta starts, so don't panic if you didn't get an email. Also don't panic if you had an account and we didn't contact you, not all of the emails have gone out yet. Mostly, if you have entered your email on our site: www.gamersfirst.com/apb you are already on the list for Closed Beta. We plan to randomly select a number of people who have signed up on our website.

We're sorry for the confusion and can't wait to get all your faces in our game!

Cheers,

Neume
en
The email you received was just to inform you how to sign up for CB, this is how CB will work.

Invite's go out in Feb.
The invite is only for you to send in your DxDiag to g1st.
A link will be provided in your invite to upload your DxDiag.
Then "if" accepted you will recive a CB key
CB will be sometime at the end of Feb.
So yes there is a chance you will not be accepted.

Server info

1. We will be hosting the closed beta from Irvine. The Open Beta will begin there and expand after the second wipe (it will be around there that you'll get your characters back).

2.Our servers are located in: Irvine, CA, Washington D.C., Frankfurt, DE and San Paulo, Brazil.

Go here to get the ip address if you wanna test your ping against g1st servers

http://forums.gamersfirst.com/index.php?showtopic=117956
Source: http://forums.gamersfirst.com/index.php?showtopic=119502

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook info voor de beta gister ontvangen..
al aangemeld; ik houd jullie tweakers wel op de hoogte van verdere vorderingen :)

beta was helemaal niet slecht maar inderdaad niet interessant genoeg voor een abo..
ben erg benieuwd wat ze anders gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik heb een beta key ontvangen, nu aan het downloaden. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:51
WriteUp schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:05:
Ik heb een beta key ontvangen, nu aan het downloaden. Ben benieuwd!
Ik ben zeer benieuwd als de game verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Beetje vervelend dat die link in de mail (hier) niet werkt. Hij redirect naar een pagina die niet bestaat 8)7.

Ah nu in eens niet meer.. Vaag

[ Voor 15% gewijzigd door Sypher op 25-02-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Sypher schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:18:
Beetje vervelend dat die link in de mail (hier) niet werkt. Hij redirect naar een pagina die niet bestaat 8)7.
Hier geen last van, maar het is deze link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Wat een gekloot met die username. Mijn username is natuurlijk al taken enzo.
Let overigens wel op dat dieGamersFirst LIVE! Installer ook iets van spyware installeert (Panda Media Booster).
Die wil je waarschijnlijk z'n nek omdraaien.

Edit:
En zo te zien probeert die rommel zich bij elke keer dat je de app start weer te installeren. WTF. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Sypher op 25-02-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Soort van Utorrent voor games zover ik weet.

Kan niet wachten om te spelen!

Om helemaal in de mood te komen,

YouTube: APB Official Trailer 3

[ Voor 64% gewijzigd door Shamalamadindon op 25-02-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Panda Media is meer een download manager voor dat platform, net zoals Nexon, ijji of menig koreaanse game heeft :P

Beta key ook binnen, dus we gaan eens testen of het wat beter is geworden :)

Trailer ziet er netjes uit :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een beta key !!! woot woot!! :P dat wordt fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 13:27

flessuh

Set sail for fail!

voor iemand die interesse heeft.... ik heb een beta-key, en geen tijd om te spelen, dus....liefhebbers?

edit: key weggegeven

[ Voor 11% gewijzigd door flessuh op 28-02-2011 17:33 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Hmm misschien valt het nog wel mee met het spyware gehalte. Toch was het wel zo fijn geweest als ze dat even netjes hadden aangegeven, in plaats van ongevraagd die rommel (voegt een extra "service" toe aan je Windows) te installeren en te blijven proberen tijdens het starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Msss, dat redeem key gedoe voor de closed beta geprobeert in te vullen maar WTF man. Ze willen alles van je weten, je telefoon provider, je internet provider, je dxdiag file, je geslacht/leeftijd/nationaliteit, etc.

Overal heb ik 1 ingevult of other (bij een dropdown menu). Daarna toegestuurd staat er thnx, je applicatie zal worden gereviewed of je wel toegelaten wordt tot de beta! :(

Dacht dat het de insign was voor de beta omdat ik al een key gekregen had ...

Anyways, dit is voor mij teveel van het goede, alles gaat weg. Mijn net aangemaakte Gamerfirst Live account, etc. Dit is voor mij teveel informatie vraag voor een simpele beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Dreanor schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:52:
Msss, dat redeem key gedoe voor de closed beta geprobeert in te vullen maar WTF man. Ze willen alles van je weten, je telefoon provider, je internet provider, je dxdiag file, je geslacht/leeftijd/nationaliteit, etc.

Overal heb ik 1 ingevult of other (bij een dropdown menu). Daarna toegestuurd staat er thnx, je applicatie zal worden gereviewed of je wel toegelaten wordt tot de beta! :(

Dacht dat het de insign was voor de beta omdat ik al een key gekregen had ...
Ja inderdaad, wat stom zeg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Mocht iemand nog een key hebben liggen, ik hou me graag aanbevolen :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gaat er hard aan toe op het forum over deze 'methode' van inviten. Moet zeggen dat ik zoiets niet eerder heb meegemaakt bij een beta invite, mogelijk wel de hoeveelheid info maar daarna had je ook gewoon toegang ipv het 'mogelijk worden uitgekozen'.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ik heb een beta key ontvangen (Bedankt nogmaals ;) ) Alleen waar kan ik nu aanmelden?
Alle websites die ik probeer zijn down, ook nog geen download link gevonden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerste of tweede beta key? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Weet niet, heb hem van Banzaibunny gekregen ;)

Edit: Your Closed Beta Application Key: "key"

Zal de eerste wel zijn ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Overlegne op 28-02-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben we nou ons aangemeld om geinvite te worden en dan eindelijk een invite gekregen voor een mogelijke invite ? ><
dit heb ik nog nooit meegemaakt.. *zucht*
ach ja we wachten het wel weer af...
iemand wel meer succes gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had nog even nagevraagt over hele telefoongebeuren, ze willen dat gebruiken voor de minitransacties, om zoveel mogelijk betaalmogelijkheden toe te voegen. Was nu al enigzins duidelijk dat Nederland geen SMS feature gaat krijgen, maar ze konden me niet vertellen welke betaalmogelijkheden er dan wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
San Paro Resident!

Thank you for completing the Closed Beta Application process. After evaluating your application, we are thrilled to let you know your account has been given Beta Access.
Oh happy day! *O*

Edit:

Voor Pando haters, de download manager gebruikt Pando technologie compleet vergeten dat dit al genoemd was

Edit2:

Tot morgen apb ;w download nu op 50-100 kbps

[ Voor 28% gewijzigd door Shamalamadindon op 04-03-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Wat een snelheden.. 11.. 0.. 50.. 190.. 250... 100... 150... 134...124... 104...110...100....
Als die weer zo groot is als toen (wat vast wel zo is), dan ben ik over een jaar of zo wel klaar -O-

Oh, we zitten al weer op 3%.

En we zitten weer op 21% maar 0KB/s. :-(

Ben benieuwd of het nu ook minder buggy is. Maar speel het nu op een PC die vele malen beter is, dus dat zou toch wel beter moeten presteren 8)

[ Voor 39% gewijzigd door Sypher op 05-03-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Grrr 31%.... m'n pc heeft vanacht besloten om updates te doen :(

Edit:
100%

Als je minder dan 4GB RAM hebt ga je problemen krijgen, APB vreet af en toe 1.4GB op.

[ Voor 44% gewijzigd door Shamalamadindon op 05-03-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ugh nog niks ontvangen .. denk dat het maar afwachten is ... hoe is het in vergelijking tot de vorige beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Helaas!
De video die je probeert te bekijken is niet langer beschikbaar op Tweakers.net.

Filmpje op de frontpage ziet er best netjes uit, grafisch niet slecht voor een MMO (is het eigelijk wel een 'full scale' MMO, of puur instance based?), alleen het racen lijkt wat NFS-stylish :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 08-03-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Het is/was geen full scale MMO. Je kiest een city district zeg maar en daar kunnen max 100 man in. Dus in een afgesloten deel stad lopen 100 spelers. Althans de eerste beta was dat zo, weet niet hoe het nu is.

Edit; Het racen in dat filmje lijkt ook nog steeds een beetje alsof ze op ijs rijden die auto's ...

[ Voor 19% gewijzigd door Dreanor op 08-03-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Nog steeds 100 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Ligt ´t aan mij of zit er totaal geen gevoel voor snelheid in het spel? :X

Overigens heb ik ook nog geen bericht ontvangen mbt die key..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Ze gebruiken in het filmpje ook niet bepaald de snelste auto's :)

Als je in de huidige beta in de normale muscle car stapt schiet je weg als een raket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die in de vorige beta en ook in de nieuwe beta zit?
is er nog iets veranderd in goede zin of is het eigenlijk nog bijna hetzelfde op een paar tweaks na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Er is niet echt veel veranderd, wat toetsen aangepast. Merk weinig verschil iig, al draait het wel beter (maar dat komt meer door m'n nieuwe PC :P)

Nu zou ik toch zweren dat de oude beta/game een knop had waar cops criminals konden spotten als die iets deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Veel informatie kun je niet verwachten nu aangezien we onder de NDA zitten.
Wel zal ik zeggen dat het nog veel op de oude APB lijkt na de weapon patch, de servers waarop getest wordt staan in LA waardoor iedereen buiten de USA een aardig hoge ping heeft van ~200ms non action en op naar de 700ms in close combat action.

De volgende beta wave staat als ik het goed heb gehoord op de 15de geplanned en dan zal er misschien ook overgestapt worden naar europese servers, vandaar uit wordt het beter testen voor ons want nu is het zeer lastig te winnen tegen degelijke spelers vanuit amerika puur omdat hun een normale latency hebben.

Wapens worden gebalanced en hackers worden geobserveerd maar nog niet gebanned want ze wachten dus tot de game live is en dan gooien ze er een grote patch overheen dat de hacks tegen zou moeten houden die in de beta gevonden worden.

Verder is het spel (gelukkig) aardig hetzelfde gebeleven en geniet ik er nog steeds van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm thnx voor de info.. moeten zelf maar kijken hoe het nu gaat.. hoop dat er dit keer wel een goed betaal systeem komt (volgens mij wel) want het betalen voor items + maandelijkse kosten was te gek voor woorden.
eigenlijk wel een goede manier om de hackers constant goed in de gaten te houden en alles bij launch of naar open beta te patchen.. ja ik weet nog dat die AK met double of triple damage slots iemand kon neerknallen in 2-3 hits gelukkig kon je als je genoeg ruimte had ze altijd op een afstand wegknallen met een sniper..

ik heb trouwens wel goede herinneringen aan mijn oude crew .. damn wat hadden we af en toe heerlijke en verdomd zware missies.. vond het wel apart dat je 9/10 missies altijd tegen dezelfde teams moest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 11:58
Zo'n trage download. -_-
Iemand trouwens enig idee hoe dat zit met die GamersFirst LIVE! onzin? Die wijst me steeds naar de site om een account te maken (wat ik al heb) maar geeft geen mogelijkheid om in te loggen.
Ik neem aan dat je gewoon het spel rechtstreeks op kunt starten zonder door die GamersFirst LIVE! te moeten?

p.s. 2e (of is 't al weer de 3e?) wave keys verstuurd, zojuist dus ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door Skizzik0 op 15-03-2011 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Skizzik0 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 20:57:
Zo'n trage download. -_-
Iemand trouwens enig idee hoe dat zit met die GamersFirst LIVE! onzin? Die wijst me steeds naar de site om een account te maken (wat ik al heb) maar geeft geen mogelijkheid om in te loggen.
Ik neem aan dat je gewoon het spel rechtstreeks op kunt starten zonder door die GamersFirst LIVE! te moeten?

p.s. 2e (of is 't al weer de 3e?) wave keys verstuurd, zojuist dus ontvangen.
Dit is de US wave, je hebt dus best mazzel want er zijn maar weinig mensen buiten de US geaccepteerd (hier nog steeds niks)
De EU servers zijn zover ik weet nu offline dus je zult wel last hebben van lag waarschijnlijk omdat je nu moet spelen op de US servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Reken op 200-300ms.

Gamersfirst live heeft niks te maken met het inloggen, je kunt APB gewoon zoals vroeger opstarten en dan kom je bij een login scherm.

Iemand nog niet al te gameplay inhoudelijke vragen? (zit onder NDA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik mag sinds gisteren ook spelen, maar omdat ik het origineel niet gespeeld heb kan ik niet zeggen of er echte verbeteringen zijn. Maar naar mijn inziens is het spel erg onduidelijk en moet het nog flink getweaked worden...

Hetgene waar ik op dit moment helemaal gek van wordt is dat ik constant een missie in gesleept word, terwijl ik ergens anders mee bezig ben... En de auto's reageren slechter dan welke game dan ook, maar dat kan ook deels aan de lag liggen (speel op US server).
Leo1010 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 23:26:
Geen vraag, meer een "antwoord" voor vele vragen.

Ik ben samen met een paar anderen bezig met een website met alle informatie over APB, zoals statistieken van wapens en voertuigen, informatie over contacten en de unlock voorwaarden. Op dit moment bevat een een groot gedeelte van de "oude" APB, maar binnenkort krijgen we de gegevens van G1 (jaja) en zal de website ook door G1 worden gebruikt voor verschillende doeleinden (nog geen concrete plannen, maar de optie zit al in APB :p).

De website is: apbvault.net en we zoeken nog mensen die ermee kunnen helpen (met name developers).

offtopic:
PS als de URL als "reclame" wordt beschouwd dan kan/zal ik het verwijderen, maar naar mijn inziens is het onschuldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Leo1010 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 23:26:
Ik begreep dat het gross dus 'per 100 in een map' werkt, maar hoe zit het met missies? Speel je daar altijd tegen andere spelers, of is het ook gewoon 'PvE'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment is het nog 100% PvP, maar er gaan geruchten dat er een aantal PvE missies in komen.

Aan de andere kant is het mogelijk om geld en reputatie op te bouwen zonder die missies, door bijvoorbeeld auto's te stelen en winkels te beroven (als criminal) of gestolen auto's innemen en criminelen op te pakken (als enforcer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar enforcer/criminal gaan dus ook volledig PvP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Zijn er nog steeds mogelijkheden of kansen op het krijgen van een beta key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
SinergyX schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:55:
Bij de oude APB kreeg je een missie als criminal, bijvoorbeeld wat stelen. Enforcers werden dan aan die missie gekoppeld en moesten de criminals in hun missie verhinderen wat dus resulteerde in PvP shootouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Timmiewimie schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:57:
Zijn er nog steeds mogelijkheden of kansen op het krijgen van een beta key?
Als je al hebt ingeschreven dan maak je nog kans op (closed) beta toegang. Anders zul je moeten wachten op de open beta (begin april).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:56:
[...]

Als je al hebt ingeschreven dan maak je nog kans op (closed) beta toegang. Anders zul je moeten wachten op de open beta (begin april).
Aaight thanks ;] Dan maar wachten tot april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
SinergyX schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:55:
Het is geen 24/7 pvp, je kunt elkaar alleen op missies neerknallen of als je eensoort van bounty op je hoofd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Even een schopje geven. Ik heb zojuist een email ontvangen van GamersFirst.

Your account has been given Closed Beta access. You are receiving this email because your APB Reloaded Closed Beta Application was approved.

Het rare is dat ik bij mijn applicatie niet serieus is ingevuld. Ik vond dat ze teveel info wouden dus vulde ik overal of 1 in, of other. :P

Wat ook raar is is dat er nergens een key of iets dergelijks in de mail te vinden is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaft8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 20:11
Dreanor schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 19:27:
Even een schopje geven. Ik heb zojuist een email ontvangen van GamersFirst.

Your account has been given Closed Beta access. You are receiving this email because your APB Reloaded Closed Beta Application was approved.

Het rare is dat ik bij mijn applicatie niet serieus is ingevuld. Ik vond dat ze teveel info wouden dus vulde ik overal of 1 in, of other. :P

Wat ook raar is is dat er nergens een key of iets dergelijks in de mail te vinden is ...
Die key stond in het mailtje dat je krijgt op het moment dat je voor het eerst jezelf aanmeldt. Toen heb je die key gebruikt om je application te voltooien. Ik kreeg vanmorgen ook eenzelfde e-mail, ben benieuwd hoe het spel nu speelt. Ik heb in het verleden het origineel gespeeld. Jammer dat het vroegtijdig stopte.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

shaft8472 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 21:27:
[...]
Die key stond in het mailtje dat je krijgt op het moment dat je voor het eerst jezelf aanmeldt. Toen heb je die key gebruikt om je application te voltooien. Ik kreeg vanmorgen ook eenzelfde e-mail, ben benieuwd hoe het spel nu speelt. Ik heb in het verleden het origineel gespeeld. Jammer dat het vroegtijdig stopte.

Ben benieuwd!
Ah, daar heb ik niet aan gedacht. :D Ga hem komende week maar eens checken dan ...

Ben erg benieuwd wat er veranderd en verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Ik heb van de week ook nog toegang verkregen tot de closed Beta naar aanleiding van mijn inschrijving half Februari, er wordt dus nog steeds toegang verschafd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jup, ik heb nu ook closed beta toegang, maar de client is nog verre van stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Klopt, ik heb regelmatig last van C2Ds, verder lijkt het gebruik van de europesche servers wel een aanzienlijke verbetering in latency though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Bah, is dat even jammer. Accounts gereset, karakters weg.
En straks maar de mogelijkheid om een char per account aan te maken, doe dan 2 zodat iedereen cop + criminal kan hebben en zodoende kan afwisselen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met weer berg uurtjes 'crimefighting', zullen ze nog behoorlijk wat werk moeten verzetten willen ze dit van beta naar live willen gooien. Het nieuwe wapen systeem, de enorme verlaging van HP, het gemis van 'laat alles lekker op ultra settings ofzo, ik heb FPS genoeg!' knop, en dan nog eens de bergen crashes, welke grappig genoeg meer zijn geworden na de patch van afgelopen weekend.

Slechts nog een handje vol wapens zijn echt bruikbaar, nadeel dat nu elk wapen een duration heeft en niet meer terug te verkopen is, ben je uiteindelijk enkel missies aan het grinden voor geld om weer een wapen of upgrade te kopen. De light machine guns zijn compleet, maar echt compleet generfed, in oud APB kon je de LMG's nog goed gebruiken voor cover-vuur of paar auto's snel neer te maaien, nu doen ze amper nog damage. Elke missie wordt een werdstrijdje 'tikkertje', denk dat je max 3-4 kogels kan vangen en je mag weer 10 seconden wachten op respawn. Klein verbeterpuntje, 'arrest' heeft nu casttime van zo'n 1,5-2sec, stukje sneller, maar moet je wel hopen dat je teammates snappen dat ze hem niet moeten neermaaien.

Grafisch is het heeeel twijfelachtig, initieel ziet alles er mooi uit, maar de engine lijkt continue de kwaliteit van textures en omgevingen te veranderen, drukke omgeving en je textures op je auto worden soort van pixalated blurry, terwijl mijn PC zo'n beetje niets staat te doen. Gezien er maar 3 opties zijn voor grafisch aspect, hoop ik dat ze daar nog wat extra buttons en sliders maken.

Combat is tweezijdig. De missies blijven wel lekker 'chaos', zeker met volle teams, maar door de lage HP is het vaak een tikkertje-spel geworden. Maar de engine limiteert enorm, zo zie je mensen na zo'n 100 meter opeens 'verdwijnen' en kan je ze ook niet meer raken, zijn de hitboxes icm lag echt bizar (je pompt 30 LMG kogels in iemand, gaat niet dood, hij doet 1 schot.. jij dood) en zitten heel veel onlogica in. Zit je achter een muurtje, waarom kan je dan niet ook je hoofd gewoon iets omlaag doen? :S Ook vaak zie je duidelijk dat je wapen ruim over of langs een muurtje kan schieten, nee krijg je doodleuk 'kogel impact graphics' zo'n 20cm naast de muur :P Railings van bruggen en trappen zijn nog erger, hoe daar de logica precies werkt qua hit of geen hit, snap er weinig van.

Is het dan zo'n slecht spel? Absoluut niet. Het spel heeft een standaard teamspeak aan boord, de customisation opties voor je auto, looks of 'kill tune' zijn behoorlijk uitgewerkt (met de nodige bugs) en met een goeie party (die ook communiceert en field-supply geeft) is het best leuk om te spelen. Auto physics zijn best netjes, je kan leuke drift acties doen en elke auto reageert ook echt anders, al mis het kunnen schieten uit de auto met een LMG :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

^^ +1

Dit weekend zitten spelen en best wel leuk, alleen is het nogal vrij lineair.
Ik mis variatie in de missies, het is altijd het zelfde en het maakt niet veel uit of je dat op locatie X of Y doet.
Ze zouden er niets slecht aan doen om unieke missies te maken of de missies aanpassen aan de omgeving.

Die duration is ook jammer, hoewel je ze lang genoeg kan gebruiken.

Edit: is er trouwens nog een GOT clan?

[ Voor 5% gewijzigd door IStealYourGun op 26-04-2011 15:13 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Heb ook beta access gekregen, was deze game bijna uit het oog verloren (februari ingeschreven).
Moet zeggen dat het na een uurtje schieten me toch niet meer zo interesseert. Missies zijn rinse and repeat zoals ik gewend was in de vorige APB.
HP lijkt inderdaad verlaagd nu je het zegt, ik haalde zo mensen neer met die beginnerrifle, kon me herinneren dat die echt bar slecht was in de oude APB.

Het spel heeft een zeer uitvoerige customization en daarom trekt het ook veel mensen aan maar de game mist echt goede gameplay (vind ik). Matchmaking is nog steeds bagger, wordt gematcht aan iemand met 50 rating hoger dan ik etc.
Ik zou zo tig unieke missies op kunnen noemen die perfect passen in deze "cops 'n robbers" game, hoop dat ze er iets aan gaan doen want anders blijft de playerbase toch wel heel beperkt hoor. Je hoeft geen fanatieke gamer te zijn om over de missies te oordelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Moonborne op 26-04-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vind het hele principe van 'witness' en 'robbery' echt matig uitgevoerd, enkel 1x puur met toeval stond er iemand voor me die werd overvallen door een crimineel, daar kreeg ik wat centjes voor. Maar wat je nu 'off-missie' kan doen als enforcer.. blijft een grote vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teveel mensen die de NDA breken.
De verkeerde mensen toelaten ( zoveel mensen die zich ingeschreven hebben voor de beta helemaal in het begin en nota bene vroegah betaald hadden voor APB en niet eens invited werden)

Gamersfirst heeft weer maar eens ze reputatie aangedaan van hoe moet ik een game verpesten dat eigenlijk best succesvol kon zijn.

Zolang ik niet eens 5min kan spelen zonder een crash (en neen het ligt totaal niet aan me computer :') ) kan dit game voor mij althans gecatalogeerd worden onder "Biggest crap ever made"...
EA had het beter gekocht ... en zoals Battefield heroes model gemaakt.

/endrant

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:32:
Teveel mensen die de NDA breken.
/endrant
Wat in dit topic vermeld is, is uitgebreid gepost in de blogspots van APB.
Denk hierbij aan changes in de build, aangepaste wapens, character stats, vehicle handling e.d.

Bovendien zijn de vele 'klachten' over deze game oude gebreken, ik zie namelijk weinig verschil tussen APB RTW en G1.

[ Voor 15% gewijzigd door Moonborne op 26-04-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:44:
[...]

Wat in dit topic vermeld is, is uitgebreid gepost in de blogspots van APB.
Denk hierbij aan changes in de build, aangepaste wapens, character stats, vehicle handling e.d.

Bovendien zijn de vele 'klachten' over deze game oude gebreken, ik zie namelijk weinig verschil tussen APB RTW en G1.
zelfde pc. niets aan veranderd. Nu crasht ie wel. vroeger niet.
Oké ik ga het spel niet volledig afbreken. Het ziet er echt mooier uit. Zeker als ik alles opendraai op me computer. Echt petje af dervoor.
Maar hun beloftes maken schuld.
Via vrienden hoorde ik dat qua balance het gewoon absurd is en iedereen met een star rondloopt (kan zelf amper spelen door het feit dat ie dus na 5min heel me pc doet freezen & ja is reeds gemeld aan G1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat valt er dan eigelijk 'open te draaien'? :P Er is maar 1 optie, resolutie, 1 slider (altijd max) en 1 extra optie over V-sync dacht ik. Grafisch zie je continue de engine bijstellen, maar op een volstrekt onbekende manier. Mijn framerate staat steevast 60, maar de textures van mijn auto of character zie je nonstop veranderen.

Balans, zeker bij de guns zelf, is een heeeeel ander verhaal :P En waar is het banden lekschieten principe? Per saldo zie ik het als soort van GTA4-MMO, zoals GT4 had moeten zijn, maar zonder de 'vrij hoge' kwaliteit van GTA4 (die was bijzonder goed moet ik zeggen, verhaal en multiplayer waren gewoon minder :P).

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 26-04-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:59:
Wat valt er dan eigelijk 'open te draaien'? :P Er is maar 1 optie, resolutie, 1 slider (altijd max) en 1 extra optie over V-sync dacht ik. Grafisch zie je continue de engine bijstellen, maar op een volstrekt onbekende manier. Mijn framerate staat steevast 60, maar de textures van mijn auto of character zie je nonstop veranderen.

Balans, zeker bij de guns zelf, is een heeeeel ander verhaal :P En waar is het banden lekschieten principe? Per saldo zie ik het als soort van GTA4-MMO, zoals GT4 had moeten zijn, maar zonder de 'vrij hoge' kwaliteit van GTA4 (die was bijzonder goed moet ik zeggen, verhaal en multiplayer waren gewoon minder :P).
dat was ook mijn eerste gedachte. Probleem is met banden lekschieten is dan wel meteen dat men dan meteen moet implementeren dat deze personen in je missie moeten zitten (of dat je dan traffic hun banden kan plat schieten voor evt. een ongeluk te veroorzaken idk :p )
Met opendraaie bedoel ik dus idd alles op max :) 16x AA etc etc. (in veel recentere games heb ik hier dus echt geen problemen mee )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AA/FSAA zijn meer gimmicks vanuit je videokaart, dat zie ik niet echt als 'game-engine kwaliteiten'. Juist als je puur naar de engine zelf grafisch gaat kijken, zitten er bizar veel 'foutjes' in, of eigelijk minpuntjes. En dat staat op bepaalde aspecten zo haaks op soms juist perfect geimplementeerde features, zoals het trapje klimmen-animatie overeenkomt met de treden, wisselen van wapen-kant als je links of rechts leunt, onafhankelijke vering van je auto.. Het is het allemaal net wel, maar ook net niet. Je wapen zit er in de store erg mooi uit (ook 3D mode), maar ingame wordt het vaak maar een low-texture 'iets', terwijl menig PC nog rekenkracht genoeg heeft om dit nonstop op high-details op scherm te toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
SinergyX schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:11:
AA/FSAA zijn meer gimmicks vanuit je videokaart, dat zie ik niet echt als 'game-engine kwaliteiten'. Juist als je puur naar de engine zelf grafisch gaat kijken, zitten er bizar veel 'foutjes' in, of eigelijk minpuntjes. En dat staat op bepaalde aspecten zo haaks op soms juist perfect geimplementeerde features, zoals het trapje klimmen-animatie overeenkomt met de treden, wisselen van wapen-kant als je links of rechts leunt, onafhankelijke vering van je auto.. Het is het allemaal net wel, maar ook net niet. Je wapen zit er in de store erg mooi uit (ook 3D mode), maar ingame wordt het vaak maar een low-texture 'iets', terwijl menig PC nog rekenkracht genoeg heeft om dit nonstop op high-details op scherm te toveren.
Dit is helemaal waar.
Ook de character customization ziet er in design modus erg mooi uit, ga je vervolgens ingame, zijn er nog weinig details te vinden. Het is leuk om je character rimpels, sproeten, neus, mond, oren e.d. aan te passen maar ga je eenmaal spelen zie je het detail niet meer.

Verder kun je in de Advanced tab van de video settings het e.e.a. nog wat hoger zetten. Draai hier ook alles op max maar vind het een beetje teleurstellend als dit de maximum graphics zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

ik kan nu dan ook APB spelen, share acc met een vriend omdat ik geen key had gekregen :(
maar nu heb ik een leuke probleem...
op me eigen pc (i5 750, 4gb ram, ati 5770) loopt me pc helemaal vast na 2 ~ 5 min (memory leak las ik op de forums) en moet ik me pc restarten.
maar op me andere pc (amd phenom x4 9550, 4 gb ram, 9600gt) werkt die heel goed zonder crashes (gistere 4 uur achter elkaar gespeeld zonder enkele error / crash)

helaas heb ik nog niks gevonden om de memory leak te ontlopen behalve op me andere pc te gaan gamen :p hoop wel dat ze dit snel repareren, want de update van maandag werkte niet bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Out of memory fout blijf ik ook random krijgen, terwijl mijn geheugen niet over de 2,6GB gaat (met 4GB aan boord). Al lijkt het eerder richting Ati kaarten fout te gaan, meerdere mensen met die foutmelding op het forum hebben ook een Ati kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

SinergyX schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:17:
Out of memory fout blijf ik ook random krijgen, terwijl mijn geheugen niet over de 2,6GB gaat (met 4GB aan boord). Al lijkt het eerder richting Ati kaarten fout te gaan, meerdere mensen met die foutmelding op het forum hebben ook een Ati kaart.
zou het meschien kunnen testen met me kaart (zet ik gewoon de kaart van de andere pc er even in) want als dat zo is dan. dan ga ik ff kijken naar updates voor me ati-kaart (oudere / nieuwere) of dat het probleem verhelpt :p want vind het zeer frusterend dat het niet op me eige pc werkt.
ja, ik vind het niet zo fijn om op de andere pc te werken ivbm slechte voeding (lagers van de fan zijn niet meer 100% :p ) en zit een stuk kleinere resolutie op :p

maar zal vanavond / morgen wel posten of het heeft gewerkt ^^
alvast bedankt

edit: gisteren videodriver geupdate, helaas niet geholpen.
vanavond maar kijken met videokaart kwam ik gisteren niet echt aan toe.

[ Voor 7% gewijzigd door Obscure op 28-04-2011 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Laatst online: 26-02 14:29
Heb nu al meedere dagen gespeeld en nog geen enkele crash of whatever meegemaakt. Ook totaal geen last van lag/veranderende textures etc. Alleen zoals er in de game werd aangegeven kon je crashen als je van district veranderde omdat dat bugged was. Maar als je eerst terug naar de lobby ging en vervolgens naar een ander district werkte het ook prima. Toppertje dus, ga deze game zeker aanschaffen als ze het volhouden ikzelf heb er namelijk erg veel plezier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Jeffrey0416 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:02:
Heb nu al meedere dagen gespeeld en nog geen enkele crash of whatever meegemaakt. Ook totaal geen last van lag/veranderende textures etc. Alleen zoals er in de game werd aangegeven kon je crashen als je van district veranderde omdat dat bugged was. Maar als je eerst terug naar de lobby ging en vervolgens naar een ander district werkte het ook prima. Toppertje dus, ga deze game zeker aanschaffen als ze het volhouden ikzelf heb er namelijk erg veel plezier mee.
Game is F2P met waarschijnlijk lease items / item mall / premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Itemmall is gisteren ook geactiveerd, maar werkt nog niet echt optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik heb anders toch ook de nodige vertraging in textures al tegengekomen..
Een ander irritant probleem is dat er soms ook input lag is bij wagens, waardoor het net is of ze een eigen leven krijgen.

Voor de rest mis ik eigenlijk uitgebreide support zoals een (community) wiki, want er zijn toch veel zaken die ik niet helemaal snap. maar vermoedelijk zal die er wel komen na het starten van de open bèta.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die vertraging is vaak een lagspike op de hele server, je commando's komen vertraagt door waardoor je auto later pas jouw input verwerkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Zit er iemand in een clan trouwens?
Heb de game nu toch even opgepakt en speelt wel aardig weg :)
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste