Dat is wat ik eerder bedoelde. Alle stats van iedereen worden sowieso met de release gereset. Dus je zit er niet aan vast.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:55:
[...]
dat is wel echt slecht geregeld dan -.- 30 euro om te kunnen taunten en je (slechte)stats te behouden na de release haha!
bleh
Euhm, de stats worden nog minimaal 2x geresete. Maar ik zou je wat minder druk maken daarover en wat meer oefenen ;-). Als je goed bent stijgt je rating vanzelf(en daarna daatl ie weer!Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:55:
[...]
dat is wel echt slecht geregeld dan -.- 30 euro om te kunnen taunten en je (slechte)stats te behouden na de release haha!
bleh
[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 27-01-2010 18:19 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Zo heerlijk om je plague's ulti te casten als wildsoul alleen met zijn beer is.Remcov250 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:17:
Net even 25-2 met wildsoul gespeeldWat voelt het toch goed om overfeeded te zijn. Midgame had ik nog last van pebbles die zijn armor bleef stacken. Toen ben ik maar overgestapt naar Harkons blade en BAM alles geen neer
Een enkele key voor de snelste onder ons
j9oy624mlx5eppg
j9oy624mlx5eppg
[ Voor 59% gewijzigd door bjwild op 28-01-2010 12:38 ]
czmg0h1njx0ku8p
u2owjb9tfhyrcbq
cxzb5doq8p1wizj
kzoqschyugoi8us
nhihwngdimzrwai
y9018xubwxrj7nc
d4arafo9mr9jsqa
8un8ln15kvaunnc
dfpnimzypqy7z7d
Hier nog wat keys voor de gelukkigen die er snel bij zijn(mocht je nog geen key hebben, stuur me een berichtje en je krijgt er nog 1)
u2owjb9tfhyrcbq
cxzb5doq8p1wizj
kzoqschyugoi8us
nhihwngdimzrwai
y9018xubwxrj7nc
d4arafo9mr9jsqa
8un8ln15kvaunnc
dfpnimzypqy7z7d
Hier nog wat keys voor de gelukkigen die er snel bij zijn(mocht je nog geen key hebben, stuur me een berichtje en je krijgt er nog 1)
Thnx =)
8un8ln15kvaunnc is in gebruik!
8un8ln15kvaunnc is in gebruik!
i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H
Muchos Gracias 
d4arafo9mr9jsqa is ook in gebruik!
d4arafo9mr9jsqa is ook in gebruik!
Ok, ik ben verliefd op Banning Pick. Kan eindelijk mijn favo heroes wat vaker spelen ^^.
Gister twee keer gedominate met Deadwood, echt een van mijn favo heroes, vooral deadwood mid werkt heel lekker. (Zeker een van de beste mid heroes). Zat tegen een Demented Shaman, in het begin was het wat lastig maar zodra ik level 6 was direct een oneshot. De damage die de root + uproot + ulti doet is echt niet normaal.
Ook een potje gepowned met Pestilence, mijn all time favourite hero. Vanaf level 9 is het echt heerlijk ganken.
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=23979283
&
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=23974991
Gister twee keer gedominate met Deadwood, echt een van mijn favo heroes, vooral deadwood mid werkt heel lekker. (Zeker een van de beste mid heroes). Zat tegen een Demented Shaman, in het begin was het wat lastig maar zodra ik level 6 was direct een oneshot. De damage die de root + uproot + ulti doet is echt niet normaal.
Ook een potje gepowned met Pestilence, mijn all time favourite hero. Vanaf level 9 is het echt heerlijk ganken.
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=23979283
&
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=23974991
M'n hoop is niet heel erg groot, maar is er nog enige manier om aan BETA keys te komen? Ik had vorige week al heel het internet afgestruind maar alles lijkt vergeven. Las ik gisteravond dat er 2 dagen terug door Crumbled keys zijn gegeven, was ik net te laat voor natuurlijk
Maar goed, gezien ze op sommige plekken toch nog rondzwerven was ik benieuwd of ze dus toch nog te krijgen zijn

Maar goed, gezien ze op sommige plekken toch nog rondzwerven was ik benieuwd of ze dus toch nog te krijgen zijn
9a38cnr2o6ismy9DenMan schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:18:
M'n hoop is niet heel erg groot, maar is er nog enige manier om aan BETA keys te komen? Ik had vorige week al heel het internet afgestruind maar alles lijkt vergeven. Las ik gisteravond dat er 2 dagen terug door Crumbled keys zijn gegeven, was ik net te laat voor natuurlijk![]()
rcp3dgyf4niggm2
ock2uv60clbjkst
lwltgzbutkq58kg
j8ipatjy09711k1
Thx!
Die key heb ik inmiddels gebruikt en ben begonnen met spelen, ziet er tot nu toe cool uit maar begrijp er nog weinig van
Lees de tutorials, de strat guides of de fora en bekijk de tutorials op youtube.
Bedankt voor de key Crumbled! Leek me leuk dit spel uit te proberen na veel DotA te hebben gespeeld vroeger. Ik ben erg benieuwd.
Heeft er iemand nog keys gevonden? Elke keer als ik me ergens aanmeld staat er na het aanmelden dat de keys opzijn
.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Begint hier een beetje dood te gaan 
enige posts die ik nog zie zijn vragen voor keys :O!
Nou ff om bij te kletsen:
Laats 5v5 gespeeld met de perfecte setup ( kraken/tempest/plague +randoms). Dit verloren omdat me teammates retards waren
(was 1600+ game
)
Gister nog lekker ff voor de fun op me broertjes account (1000 psr) en blacksmith + codex gespeeld
best wel lol om zo mensen af te maken. Ook laats nog 38-4 ofzoiets gespeeld met wildsoul
Laats 5v5 gespeeld met de perfecte setup ( kraken/tempest/plague +randoms). Dit verloren omdat me teammates retards waren
Gister nog lekker ff voor de fun op me broertjes account (1000 psr) en blacksmith + codex gespeeld
Verwijderd
Ik word soms zo kwaad van dit spel.
We spelen een 1500+ game, alles goed en aardig.
Krijgen we op het begin een pyro die gelijk zegt (I SOLO KONGOR NO HELP ME).
Ik dacht die gast is wel erg pro.. hij gaat kongor lastig vallen, pullen na de toren mid etc.
Ineens hij gaat dood binnen de 2 minuten, en hij quit gelijk
We vragen netjes op een remake krijgen we de reacties:
"YES FREE STATS!!"
"NO REMAKE NEED STATS"
"CALL ME NOOB NO REMAKE"
Heel erg frustrerend om dan zo te verliezen.
We hadden er nog wel wat van kunnen maken maar als de rest van mijn team. Hun Arachna (hun mid) niet wilt lastig vallen tot het te laat was, gaat het niet werken.
Outleveld door Arachna, paar torens verloren en het was game over.
Ik dacht die gast is wel erg pro.. hij gaat kongor lastig vallen, pullen na de toren mid etc.
"YES FREE STATS!!"
"NO REMAKE NEED STATS"
"CALL ME NOOB NO REMAKE"
We hadden er nog wel wat van kunnen maken maar als de rest van mijn team. Hun Arachna (hun mid) niet wilt lastig vallen tot het te laat was, gaat het niet werken.
Verwijderd
tsja dat is HoN :d en je hoeft niet pro te zijn om kongor te killen met lvl 1, gwn 2 eyes plaatsen en je 3e skill als eerste aanklikken (pyro) en dan gaat kongor glitchen zodat hij je niet aanvalt.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:06:
Ik word soms zo kwaad van dit spel.
"YES FREE STATS!!"
"NO REMAKE NEED STATS"
"CALL ME NOOB NO REMAKE"
Teveel andere spellen op het moment
Wat hij zegt inderdaad, pyro kan kong solo' en op level 1 sinds de laatste patch omdat elke aanval 1 DPS toevoegt zolang je binnen elke 3 seconden aanvalt, en als je dan met wards of sight zorgt dat je hem kan zien maar hij jou niet aanvallen, dan krijgt hij na een minuut wel iets van 60 dps, wat alleen maar meer wordt. Dit gaat zeker wel gefixt worden.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:15:
[...]
tsja dat is HoN :d en je hoeft niet pro te zijn om kongor te killen met lvl 1, gwn 2 eyes plaatsen en je 3e skill als eerste aanklikken (pyro) en dan gaat kongor glitchen zodat hij je niet aanvalt.
Ik speel nog steeds regelmatig, vind alleen het melden van alle goede of slechte potjes die je speelt een beetje zinloos.Remcov250 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:22:
Begint hier een beetje dood te gaan
Laats 5v5 gespeeld met de perfecte setup ( kraken/tempest/plague +randoms). Dit verloren omdat me teammates retards waren(was 1600+ game
)
Gister nog lekker ff voor de fun op me broertjes account (1000 psr) en blacksmith + codex gespeeldbest wel lol om zo mensen af te maken. Ook laats nog 38-4 ofzoiets gespeeld met wildsoul
Laatst wel met écht een goede 1850+ dude gespeeld, mooi om te zien. Hij stond ook 3+:1 k/d en 3+:1 a/d dus ik ging er eerst van uit dat hij een stat padder was, maar hij speelde zó goed dat ik het wel geloofde
Ikzelf schommel nog wat rond de 1700. Ik blijf het PSR systeem (in theorie) echt top vinden omdat je mensen dwingt op hun eigen niveau te spelen, ik moét wel tegen goede spelers spelen, anders word ik gekicked of speel ik om 0PSR. Hierdoor is mijn niveau van spelen in de paar maanden HoN al meer vooruit gegaan dan in 3 jaar DotA.
Mijn voor-de-lol easymode account is helaas ook binnen de korste keren 1600+ geworden, waardoor de EM potjes bijna serieus worden. Dat was natuurlijk niet de bedoeling.
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Iemand anders rond de 1650-1750 rating die graag wat potjes samen wil doen met mij? Irl vrienden komen niet echt boven de 1600 (no pun, het duurde voor mij ook een flinke tijd om daar weg te komen) uit dus het zal leuk zijn om wat bd/sd'tjes te spelen met iemand meer rond mijn rating 
Ik speel dus bd/sd (met een bp hier en daar s'nachts bij gebrek aan bd). Geen em. Heb geen dota ervaring maar door een vakantiemeevaller toch in een aantal maanden tijd redelijk op niveau kunnen komen door veel te spelen, guides te lezen en vrijwel elke tournament schoutcast te analyseren.
Dus als een relaxed iemand (de emo rage is al sterk genoeg in pubs) zin heeft om rond die rating wat potjes te spelen en samen beter te worden, laat maar weten
nick: edmeister
Ik speel dus bd/sd (met een bp hier en daar s'nachts bij gebrek aan bd). Geen em. Heb geen dota ervaring maar door een vakantiemeevaller toch in een aantal maanden tijd redelijk op niveau kunnen komen door veel te spelen, guides te lezen en vrijwel elke tournament schoutcast te analyseren.
Dus als een relaxed iemand (de emo rage is al sterk genoeg in pubs) zin heeft om rond die rating wat potjes te spelen en samen beter te worden, laat maar weten
Verwijderd
Heeft iemand nog een beta key over zou het graag uit willen proberen.
Vindt dat LoL zwaar tegenvalt iig, de learning curve stelt niks voor en als je een beetje dota hebt gespeeld pwn je meteen zwaar in die game.
Vindt dat LoL zwaar tegenvalt iig, de learning curve stelt niks voor en als je een beetje dota hebt gespeeld pwn je meteen zwaar in die game.

jahoorVerwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:48:
Iemand anders rond de 1650-1750 rating die graag wat potjes samen wil doen met mij? Irl vrienden komen niet echt boven de 1600 (no pun, het duurde voor mij ook een flinke tijd om daar weg te komen) uit dus het zal leuk zijn om wat bd/sd'tjes te spelen met iemand meer rond mijn rating
WEBN & chill (@IBKR)
Zit momenteel op 1644, als ik eindelijk over die 1650 streep ben, wil ik best wel wat potjes samen spelenVerwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:48:
[ Voor 12% gewijzigd door Bexxerz op 05-02-2010 09:24 ]
Klinkt goed, hang zelf constant rond de 1700 PSR de laatste tijd.Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:48:
IGN: Capital_G (goh)
Madhawx, Capital_G en edmeister toegevoegd, zie jullie binnenkort wel online. Heb nog een aantal vrienden van 1650+, dus moet wel een leuke game gemaakt kunnen worden. Ik ben voor BD trouwens.
WEBN & chill (@IBKR)
Maar is ff aan mijn PSR gaan werken dan.
"ff" 200 erbij halenPostius schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:06:
Maar is ff aan mijn PSR gaan werken dan.
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Zit nu bijna op de 1600 
Nog 1 potje winnen volgens mij.
Heeft me ook ergggggg lang geduurd.
Nog 1 potje winnen volgens mij.
Heeft me ook ergggggg lang geduurd.
Hmmm. Ik zoek wel wat afleiding, dit likt me wel interresant. Soort van battlegrounds gameplay a la WoW/WAR maar dan zonder het MMO gedeelte?
Nog enig idee waar nog key's te krijgen zijn? na 15 pagina's google-resultaten heb ik het opgegeven.
Nog enig idee waar nog key's te krijgen zijn? na 15 pagina's google-resultaten heb ik het opgegeven.
http://www.youtube.com/watch?v=riN0MbAcse8ZenTex schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 13:33:
Hmmm. Ik zoek wel wat afleiding, dit likt me wel interresant. Soort van battlegrounds gameplay a la WoW/WAR maar dan zonder het MMO gedeelte?
Hier is een filmpje om je een idee te geven, de scout in kwestie is een verschrikkelijk slechte speler, maar die zal je genoeg tegenkomen
Kan er net zo snel bijkomen als je het verliest. Ongeveer 4 uur
wel zo realistischpica schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 15:12:
[...]
, de scout in kwestie is een verschrikkelijk slechte speler
Dát is helemaal waar, sterktePostius schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 15:41:
[...]
Kan er net zo snel bijkomen als je het verliest. Ongeveer 4 uur
BTW. Beste speler die ik ooit ben tegengekomen: http://www.heroesofnewerth.com/player_stats.php?aid=1176172
[ Voor 46% gewijzigd door DeadKennedy op 06-02-2010 15:50 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Zijn er tweakers rond de 1550-1600 die een "groepje" willen vormen?
Samen op ventrilo en veel samen spelen / oefenen.
Ik hekel me mateloos aan wat voor gekken er rondlopen die totaal geen idee hebben wat ze moeten doen.
Samen op ventrilo en veel samen spelen / oefenen.
Ik hekel me mateloos aan wat voor gekken er rondlopen die totaal geen idee hebben wat ze moeten doen.
Ja, al genoeg filmpjes gezien. Ziet er strak uit.pica schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 15:12:
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=riN0MbAcse8
Hier is een filmpje om je een idee te geven, de scout in kwestie is een verschrikkelijk slechte speler, maar die zal je genoeg tegenkomen.
Maar het gaat om control points cappen? Of zijn er nog andere spelmodi?
/Edit:
Bedankt TheAngel.
Dan zal ik straks even kijken of ik nog wat GoTers tegenkom.
[ Voor 9% gewijzigd door ZenTex op 06-02-2010 16:35 ]
Foutje. Negeren maar.
[ Voor 76% gewijzigd door ZenTex op 06-02-2010 16:34 ]
Verwijderd
Basic Hon Guide #1ZenTex schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:15:
[...]
Ja, al genoeg filmpjes gezien. Ziet er strak uit.
Maar het gaat om control points cappen? Of zijn er nog andere spelmodi?
Basic Hon Guide #2
Laning
Items
Paar filmpjes die je zeker gezien moet hebben.
Voor de rest kan ik nog aanraden:
http://www.gamereplays.org/heroesofnewerth/ Genoeg strategieen / replays etc.
http://www.honcast.com Hier kun je videos bekijken van gespeelde tournooi wedstrijden incl commentaar.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 16:46 ]
Verwijderd
Ik heb bovenstaanden ook toegevoegd aan de friends list maar door mass effect 2 ben ik heel even wat minder in de running dan doorgaans. Verwijder me nog niet uit friends
Verwijderd
lol^ Ben ik weer zo een persoon D:
ja ik wil dus ook een beta key hebben >_> maarja ebeurt waarschijnlijk niet maar je kan altijd hopen ~
nicolaasboon@hotmail.com
en als je t stuurt erg bedankt, heb tot nu toe alleen league of legends gepseeld maar HoN blijkt(volgens vrienden) beter te zijn dus wil ik t graag uitproberen. jammr genoeg hebben ze hun beta invites al gebruikt ;x
ja ik wil dus ook een beta key hebben >_> maarja ebeurt waarschijnlijk niet maar je kan altijd hopen ~
nicolaasboon@hotmail.com
en als je t stuurt erg bedankt, heb tot nu toe alleen league of legends gepseeld maar HoN blijkt(volgens vrienden) beter te zijn dus wil ik t graag uitproberen. jammr genoeg hebben ze hun beta invites al gebruikt ;x
Helemaal geregistreerd op GoT om een key te vragen ...
De meeste mensen deugen!
tqhjsi07yirxemx
whv8723je060qqw
5jn2bw85ziaeegm
v7ye8673oxbagos
g3yczsopkqezh76
c6sf8uu781skch0
v8hhke8zl5rin10
Komt die dan weer.
whv8723je060qqw
5jn2bw85ziaeegm
v7ye8673oxbagos
g3yczsopkqezh76
c6sf8uu781skch0
v8hhke8zl5rin10
Komt die dan weer.
c6sf8uu781skch0Crumbled1 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:22:
tqhjsi07yirxemx
whv8723je060qqw
5jn2bw85ziaeegm
v7ye8673oxbagos
g3yczsopkqezh76
c6sf8uu781skch0
v8hhke8zl5rin10
Komt die dan weer.
erg bedankt ik wil het al een tijdje proberen
Verwijderd
Ben ik de enige die problemen heeft met games te vinden? Zag eerst ook geen mensen online nu wel maar nog steeds geen games.
Is zephyrs aanval veranderd? Eerst kon je naar voren springen enz.
Sinds de laatste patch is Zepher Re-made. Hij heeft inderdaad nieuwe nieuwe en aangepaste skills gekregen.Omnyakom1 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 01:54:
Is zephyrs aanval veranderd? Eerst kon je naar voren springen enz.
Zo, gisteravond ook begonnnen met de Beta. Erg leuk toto dusverre
Ah dat verklaart een hoop. Hij is wel ietsje beter geworden lijkt.Remcov250 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:24:
[...]
Sinds de laatste patch is Zepher Re-made. Hij heeft inderdaad nieuwe nieuwe en aangepaste skills gekregen.
Zephyr is meer naar een carry gegaan imo. Tornado is ook wel een beter versie dan die winds skill en Gust is een betere (team)skill. met een beetje plaatsing kan je heroes terugduwen naar je toe en heroes wegduwen als je weg moet rennen. (iemand nog wat tips voor die plaatsing though? Soms lukt het me echt niet terwijl ze toch dicht genoeg staan.)Omnyakom1 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:35:
[...]
Ah dat verklaart een hoop. Hij is wel ietsje beter geworden lijkt.
Trouwens, als je een tornado tevoorschijn tovert op een hero en hij loopt weg kan je hem met gust er weer indoen. Prachtig om te zien ook.
Iemand die nog een invite kan sturen?
En is het zo dat iedereen 3 invites krijgt?
En is het zo dat iedereen 3 invites krijgt?
Ik kan namenlijk geen pre-purchase vinden, anders was ik allang aan het spelen..
Ik heb het gevonden, je moet dus een beta account hebben.
Als iemand mij invite, krijgt die gene 1 of 2 invites terug.
Ik heb het gevonden, je moet dus een beta account hebben.
Als iemand mij invite, krijgt die gene 1 of 2 invites terug.
[ Voor 45% gewijzigd door grootie op 08-02-2010 14:41 ]
Zo, na een slechte week nu eindelijk weer op de 1700 PSR beland. Ik merk dat ik me toch wel het beste thuisvoel op een carry of een ganker. Support/initiator ligt mij niet echt goed.
Van het weekend een paar goede potjes met Deadwood, een daarvan met een slither die mij constant probeerde te kicken voor een voor mij onbekende reden. Hij vertrouwde me niet mid, terwijl ik daar gewoon domineerde. Hij had een slechte dag denk ik dan maar. Afijn +1 banlist voor mij.
Eerste game als deadwood ging wat minder goed, ik was van plan om een keer niet voor de portal key te gaan, wat niet erg slim was gezien het aantal slows in het andere team. (Behemoth, Engineer & DSham zorgen er voor dat je geen 2 cm verder komt.).
Daarnaast nog een vreemde game als madman als solo mid. Het begin ging goed al was de puppet master waar ik tegen speelde super irritant (+1 puppet master). Daarnaast werd mij bijna geen enkele last hit gegund door mijn teammates (
DSham healing wave.....not) en stond ik na 40 minuten op 12/12/20. Geen slechte score maar het is natuurlijk onmogelijk om te carryen als ik maar geen kills krijg (creep or otherwise).
Vanavond weer een paar spelletjes, denk dat ik weer zoveel mogelijk deadwood / madman / pharaoh solo mid ga spelen. Heb op zich ook wel zin om mijn Pandamonium bij te schaven.
Van het weekend een paar goede potjes met Deadwood, een daarvan met een slither die mij constant probeerde te kicken voor een voor mij onbekende reden. Hij vertrouwde me niet mid, terwijl ik daar gewoon domineerde. Hij had een slechte dag denk ik dan maar. Afijn +1 banlist voor mij.
Eerste game als deadwood ging wat minder goed, ik was van plan om een keer niet voor de portal key te gaan, wat niet erg slim was gezien het aantal slows in het andere team. (Behemoth, Engineer & DSham zorgen er voor dat je geen 2 cm verder komt.).
Daarnaast nog een vreemde game als madman als solo mid. Het begin ging goed al was de puppet master waar ik tegen speelde super irritant (+1 puppet master). Daarnaast werd mij bijna geen enkele last hit gegund door mijn teammates (

Vanavond weer een paar spelletjes, denk dat ik weer zoveel mogelijk deadwood / madman / pharaoh solo mid ga spelen. Heb op zich ook wel zin om mijn Pandamonium bij te schaven.
@Grootie: Je snapt het niet helemaal. Als iemand jouw invite krijg jij geen invites. Als jij het spel pre-ordered, zeg koopt voor $30, dan krijg jij 3 invites.
Kunnen we nu weer een beetje ontopic, het vragen om keys hier continue is een beetje schraal. Ze zijn continue overal te krijgen (en bij de massa's) en het topic wordt er nogal saai van imo
.
Heb een voorliefde voor soul reaper gekregen, die met de juiste items (nome's en labe zijn dat voor mij) echt heerlijk is in team fights, moeilijk dood te krijgen - houdt het team lang staande en kan iemand onder 40% hp direct executen
. Nadeel is wel dat hij bagger sloom is, maar toch. Ik bouw armor boots op hem voor max support. Ik ging gisteren 0-9 met hem (sneu) en kwam toen terug tot 12-13 met een lange bloodbath
. Toch nog verloren, maar hij schaalt op de een of andere manier vrij aardig.
Kunnen we nu weer een beetje ontopic, het vragen om keys hier continue is een beetje schraal. Ze zijn continue overal te krijgen (en bij de massa's) en het topic wordt er nogal saai van imo
Heb een voorliefde voor soul reaper gekregen, die met de juiste items (nome's en labe zijn dat voor mij) echt heerlijk is in team fights, moeilijk dood te krijgen - houdt het team lang staande en kan iemand onder 40% hp direct executen
De meeste mensen deugen!
Ik doe vanavond wel met je meeCapital_G schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:33:
Zo, na een slechte week nu eindelijk weer op de 1700 PSR beland. Ik merk dat ik me toch wel het beste thuisvoel op een carry of een ganker. Support/initiator ligt mij niet echt goed.
Als het goed is had je me toegevoegd? zo nee doe dat nog even. Ben wel 1657 ofzoiets dus kan geen 1700+ joinen
Kijk maar wat je doet ik hoor het wel
Deadwood (uberlasthit en goede health pool) en Pharaoh (rune control, healthpool, sterke dmg) zijn goede mids, maar ik vind madman mid nooit echt zo boeiend. Lasthitten met stalk is veel te mana intensief en zijn healthpool is prut waardoor hij tegen een goede ranged echt snel terug moet. Ook koopt een madman mid geen courier als hard carry en zal dus nog sneller terug moeten als niemand anders die in een pub koopt.
Dno, madman moet imo gewoon gebabysit worden. Net als chronos / the dark lady / magebane en andere echte hard carries.
Panda is cool. Flick / stun / ult / flurry (als nog niet dood door ult) - mana wel helemaal op
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Deze key is nu in gebruik: whv8723je060qqwCrumbled1 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:22:
tqhjsi07yirxemx
whv8723je060qqw
5jn2bw85ziaeegm
v7ye8673oxbagos
g3yczsopkqezh76
c6sf8uu781skch0
v8hhke8zl5rin10
Komt die dan weer.
Hartelijk dank crumbled
Verwijderd
mannn
alle codes zijn alweer weg of in gebruikt , heeft iemand misschien nog een paar over en die wilt delen?
Is goed, ben wel vrij laat vandaag, heb om 8 uur een date met de sportschool.Remcov250 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:42:
[...]
Ik doe vanavond wel met je meeik zelf vind het spelen van Support en Innitiator juist veel leuker dan een carry/ganker (behalve op mijn noob account, haal nog steeds 30+ kills tegen 5- Deaths
met wildsoul)
Als het goed is had je me toegevoegd? zo nee doe dat nog even. Ben wel 1657 ofzoiets dus kan geen 1700+ joinenmisschien na een goede avond vanavond wel
Kijk maar wat je doet ik hoor het wel
Hmmm, het is jammer dat ik hem niet meer gebookmarked heb maar er is een gast die een idioot goede madman mid heeft. KirbyRuled (http://stats.maide.ca/players/view/kirbyruled) speelt een zeer goede madman. Zonder wards en chicken is het niet aan te raden, dus wel van te voren vragen of men ze wilt kopen voor je (nog wel te doen in 1650+ games).Cassius schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:43:
[...]
Deadwood (uberlasthit en goede health pool) en Pharaoh (rune control, healthpool, sterke dmg) zijn goede mids, maar ik vind madman mid nooit echt zo boeiend. Lasthitten met stalk is veel te mana intensief en zijn healthpool is prut waardoor hij tegen een goede ranged echt snel terug moet. Ook koopt een madman mid geen courier als hard carry en zal dus nog sneller terug moeten als niemand anders die in een pub koopt.
Dno, madman moet imo gewoon gebabysit worden. Net als chronos / the dark lady / magebane en andere echte hard carries.
Panda is cool. Flick / stun / ult / flurry (als nog niet dood door ult) - mana wel helemaal op. Maar ja, dat fixed Runed Axe weer. Gooi er een shrunken head bij en je hebt powahhh
!
Oh, en runed axe op panda ;s Panda gebruikt alleen skills dus het is niet aan te raden om voor een runed axe te gaan. Pak liever een bottle, véél goedkoper.
Ik heb nog wel een ongebruikte account als je wil.Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:48:
mannnalle codes zijn alweer weg of in gebruikt , heeft iemand misschien nog een paar over en die wilt delen?:)
De stats zijn wel flink verneukt
Ik snap het dus wel, want ik pre-order hem.. Maar dat kan niet zolang ik geen beta key heb.Cassius schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:36:
@Grootie: Je snapt het niet helemaal. Als iemand jouw invite krijg jij geen invites. Als jij het spel pre-ordered, zeg koopt voor $30, dan krijg jij 3 invites.
Verder zie ik geen massa's keys..?
Ik kan me vergissen, maar kan je het niet voor jezelf kopen via de gift promotie?grootie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:16:
[...]
Ik snap het dus wel, want ik pre-order hem.. Maar dat kan niet zolang ik geen beta key heb.
Verder zie ik geen massa's keys..?
http://www.heroesofnewerth.com/gift/
Het probleem is dus, dat ik geen credit card heb.Capital_G schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:23:
[...]
Ik kan me vergissen, maar kan je het niet voor jezelf kopen via de gift promotie?
http://www.heroesofnewerth.com/gift/
Als je al een beta account heb, kun je met paypal betalen...
Hehe net even 32-5 gemaakt met Blacksmith
Geweldige Fun hero, vooral als je Codex Build gaat
Ja blacksmith vind ik toch de hero waarmee je fantastische rage's krijgt van de tegenstander met 3x multicast stun, boem doodRemcov250 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:58:
Hehe net even 32-5 gemaakt met BlacksmithGeweldige Fun hero, vooral als je Codex Build gaat
Je weet dat 4x ook kanmicrooo schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:55:
[...]
Ja blacksmith vind ik toch de hero waarmee je fantastische rage's krijgt van de tegenstander met 3x multicast stun, boem dood
De meeste mensen deugen!
hehe Ik deed het dan meer op deze manier:
Flaming Hammer -> Die BOEM -> en mocht hij niet dood zijn -> Codex!
En dan maar roepen : To bad its me, Blacksmith!

wel grappig hoe mensen dan reageren, merk wel dat ze mij dan ineens gaan focussen
Flaming Hammer -> Die BOEM -> en mocht hij niet dood zijn -> Codex!
En dan maar roepen : To bad its me, Blacksmith!
wel grappig hoe mensen dan reageren, merk wel dat ze mij dan ineens gaan focussen
Net een belachelijk snelle madman gemaakt. Die paarse life steel masker en wingbow + die ulti kun je al makkelijk een heel leger mee uitroeien. Helaas heeft de tegenpartij geconcede voor ik de max build behaalde.
koe61kxgqlmqf60
thmhnflhx9ksof1
6wtk1rgl1r14v7v
Laatste 3 keys, ik heb overigens nogwel een invite voor de e-mail, dus de eerste die mij zijn e-mail stuurt kan ik dan nog blijmaken met een key.
Verder is het misschien ook leuk om mijn ervaringen met HoN te delen
Ben eigenlijk begonnen met vooral EM games(Ja ik weet het
). Heb verder eigenlijk nooit DoTa gespeeld.
Maar ik moet zeggen dat de games die ik nu speel (BD of SD) van hogere kwaliteit zijn dan als ik AP(em) speel, vooral ook als teamwork, zie deze reply van vanmiddag als voorbeeld: 25959850. Ikzelf was Hellbringer in deze game, na ongeveer 15 minuten disconnect onze accursed maar hebben we er toch nog een overwinning uit kunnen halen. enigste waar nog aan gewerkt moet worden zijn de wards
Verder mag je me toevoegen als Crumbled als je een potje wilt doen.
thmhnflhx9ksof1
6wtk1rgl1r14v7v
Laatste 3 keys, ik heb overigens nogwel een invite voor de e-mail, dus de eerste die mij zijn e-mail stuurt kan ik dan nog blijmaken met een key.
Verder is het misschien ook leuk om mijn ervaringen met HoN te delen
Ben eigenlijk begonnen met vooral EM games(Ja ik weet het
Maar ik moet zeggen dat de games die ik nu speel (BD of SD) van hogere kwaliteit zijn dan als ik AP(em) speel, vooral ook als teamwork, zie deze reply van vanmiddag als voorbeeld: 25959850. Ikzelf was Hellbringer in deze game, na ongeveer 15 minuten disconnect onze accursed maar hebben we er toch nog een overwinning uit kunnen halen. enigste waar nog aan gewerkt moet worden zijn de wards
Verder mag je me toevoegen als Crumbled als je een potje wilt doen.
Ik ben nu al een tijdje aan het spelen, maat waarmee ik ook veel DotA speelde wil het ook wel eens proberen maar ik kan geen beta key meer voor hem vinden, mocht jij jouw account niet meer gebruiken kan hij er misschien nog lol van hebben...Omnyakom1 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:01:
[...]
Ik heb nog wel een ongebruikte account als je wil.
De stats zijn wel flink verneukt
Gisteren trouwens een heerlijk potje met de moon (priest?) gehad. Beetje lifesteal, IAS en damage en dat ding is niet te houden
Verwijderd
Zo ook maar is begonnen op die beta acc dan gisteravond,
maar ik moet wel zeggen het is wel behoorlijk lastig en moet er echt goed aanwennen.
In vergelijking tot Dota items kopen enzow is ook behoorlijk beroerd vindt ik tov dota, denk dat het vanzelf ook wel went.
Heb nu een K:D van 0.4:1 na 4 potjes
maar ik moet wel zeggen het is wel behoorlijk lastig en moet er echt goed aanwennen.
In vergelijking tot Dota items kopen enzow is ook behoorlijk beroerd vindt ik tov dota, denk dat het vanzelf ook wel went.
En dat terwijl het kopen van items juist een van de grote verbeteringen is.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:24:
Zo ook maar is begonnen op die beta acc dan gisteravond,
Ben ik ook helemaal met je eens, maar het was voor mij ook heeel erg wennen in het beginCapital_G schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:33:
[...]
En dat terwijl het kopen van items juist een van de grote verbeteringen is.
Deze site bevat een hoop beginners guides voor HoN. Wellicht handig leesvoer voor n00bs die af en toe verschrikkelijk hard geganked worden (zoals mij) 
That being said: ik zoek nog een stel HoN'ners om een beetje te oefenen binnenkort. Dus mocht je zin hebben in een potje...
That being said: ik zoek nog een stel HoN'ners om een beetje te oefenen binnenkort. Dus mocht je zin hebben in een potje...
[ Voor 25% gewijzigd door mindcrash op 10-02-2010 15:34 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Zijn er nog invites of keys over want het klinkt toch wel interessant
Ik blijf nog steeds rond level 1550 hangen, zonde maar het is zo. Ik vind jullie ook echt nooit meer. Heel soms zie ik bula of cap (good men
), maar de rest heeft mij of als buddy verwijderd of is niet meer online. En geloof me, als je alleen continue solo speelt kom je niet ver boven de 1600+ ... waarom niet? Omdat je dan gewoon per avond misschien 1 of 2 full-AB games speelt. De rest zijn ninja-locked, hidden locks of blatant pub bashes. Je hebt gewoon echt 1 (liever 2 om met mid te ganken) mates nodig om verder te komen.
Meh spel
.
Meh spel
De meeste mensen deugen!
Ben zelf richting de 1700 aan het lopen
lukt aardig goed.
Ben ook veel bezig om met me noob account te spelen , vandaar dat je me weinig online ziet. Vind het eigenlijk nog steeds super om een kdr van 5-10 te hbben in een match
lekker veel ganken en de match carriën. jammer genoeg begint me noob account nu weer richting de 1500 te gaan
maar ik zal binnenkort wel een match met je spelen
ff ownen die handel!
Ben ook veel bezig om met me noob account te spelen , vandaar dat je me weinig online ziet. Vind het eigenlijk nog steeds super om een kdr van 5-10 te hbben in een match
Welke gamemode en met wie speel je dan? Of beter: hoe kom je in godsnaam bij de 1700Remcov250 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:20:
Ben zelf richting de 1700 aan het lopenlukt aardig goed.
Ben ook veel bezig om met me noob account te spelen , vandaar dat je me weinig online ziet. Vind het eigenlijk nog steeds super om een kdr van 5-10 te hbben in een matchlekker veel ganken en de match carriën. jammer genoeg begint me noob account nu weer richting de 1500 te gaan
maar ik zal binnenkort wel een match met je spelen
ff ownen die handel!
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Heel vreemd, maar elke keer als ik friends toevoeg en ik quit de game zijn alle vers toegevoegde friends verdwenenDeadKennedy schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:59:
Madhawx, Capital_G en edmeister toegevoegd, zie jullie binnenkort wel online. Heb nog een aantal vrienden van 1650+, dus moet wel een leuke game gemaakt kunnen worden. Ik ben voor BD trouwens.
Leuke winstreak gehad, 1730 rating, veel 1700+ gespeeld. Erg fijn om bijna standaard met mensen te spelen die gewoon wards en courier kopen en gebruiken en tactisch spelen. Een loss doet nu ook een stuk minder pijn omdat het meestal gewoon een goede match is
Speel zoveel mogelijk banning draft. Het niveau is daar een stuk hoger en je wordt gedwongen om soms een hero te kiezen die je tot noch toe niet hebt gespeeld. Daar leer je veel vanCassius schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:30:
[...]
Welke gamemode en met wie speel je dan? Of beter: hoe kom je in godsnaam bij de 1700?!
En ohja, speel geen easy mode!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2010 15:15 ]
Ik zou ook graag hoger komen dat ik niet meer hoor wat ik afgelopen week heb gehoord:
Pot 1.
Ik: me (magebane) and dsham top (hellbourn short easy lane)
Pebbles en accursed: No we go top we called it, fu
Pot 2.
Andromeda: I'm the carry (we hebben een swiftblade en pestilence) so I don't buy wards/monkey
Pot 3.
Soul reaper stealt de 6e kill van mij (Hammerstorm) met zijn heal. "Can you leave some for the carry?"
SR: "You're not a carry so I don't care"
Verloren na meer dan een uur omdat ik echt op 1/2/14 stond ofzo als Hammerstorm
Pot 4.
Pub: wtf, you never buy runed axe on magebane, are you retarded noob
Pot 5.
Ik tegen swiftblade die staff of the master rushed: "maybe you should first go runed for dmg"
Hij: "l2p im going ult + shieldbreaker and gank"
Pot 6.
Ik (chronos): can you let me get some more lasthits please and dont spam your heal in front of creeps?
Laner (nymphora): wtf, I need cash too (en dan gewoon continue mee last hitten, de -hele- tijd.
Pot 7.
Ik bouw een tablet of command omdat we tempest tegen hebben en een shrunken head (hebben echt 3 stunners tegen en ben wretched hag)
Pub: "we lose cos of wretched hag, who builds a tablet of command - most useless item ever"
En zo nog 1000 dingen waarvan ik denk wtf, waarom snap ik dat allemaal wel en zitten zij toch echt op dezelfde PSR (1550+) . Blegh
.Ik ga gewoon een keer met jullie in een 1650+ game zitten, lock me maar
. Krijg je met AB nog de beste mensen van de andere kant ook
. De hoger de average PSR in een game, de meer punten diegene kan verdienen die er als 'laagste' inzit (alles relatief).
Ik speel alleen maar single en banning draft. Speelde even heel veel banning pick toen het uitkwam, maar dat is saai. Continue dezelfde bans en dezelfde heroes. Back to single draft en banning draft it is. Liever BD aangezien dan de pokkeheroes nog gebanned kunnen worden. Ik baal ervan dat ik er zo lang over doe, maar part of it keeps me playing - uitdaging
.
Pot 1.
Ik: me (magebane) and dsham top (hellbourn short easy lane)
Pebbles en accursed: No we go top we called it, fu
Pot 2.
Andromeda: I'm the carry (we hebben een swiftblade en pestilence) so I don't buy wards/monkey
Pot 3.
Soul reaper stealt de 6e kill van mij (Hammerstorm) met zijn heal. "Can you leave some for the carry?"
SR: "You're not a carry so I don't care"
Verloren na meer dan een uur omdat ik echt op 1/2/14 stond ofzo als Hammerstorm
Pot 4.
Pub: wtf, you never buy runed axe on magebane, are you retarded noob
Pot 5.
Ik tegen swiftblade die staff of the master rushed: "maybe you should first go runed for dmg"
Hij: "l2p im going ult + shieldbreaker and gank"
Pot 6.
Ik (chronos): can you let me get some more lasthits please and dont spam your heal in front of creeps?
Laner (nymphora): wtf, I need cash too (en dan gewoon continue mee last hitten, de -hele- tijd.
Pot 7.
Ik bouw een tablet of command omdat we tempest tegen hebben en een shrunken head (hebben echt 3 stunners tegen en ben wretched hag)
Pub: "we lose cos of wretched hag, who builds a tablet of command - most useless item ever"
En zo nog 1000 dingen waarvan ik denk wtf, waarom snap ik dat allemaal wel en zitten zij toch echt op dezelfde PSR (1550+) . Blegh
Ik speel alleen maar single en banning draft. Speelde even heel veel banning pick toen het uitkwam, maar dat is saai. Continue dezelfde bans en dezelfde heroes. Back to single draft en banning draft it is. Liever BD aangezien dan de pokkeheroes nog gebanned kunnen worden. Ik baal ervan dat ik er zo lang over doe, maar part of it keeps me playing - uitdaging
[ Voor 92% gewijzigd door Cassius op 11-02-2010 15:28 ]
De meeste mensen deugen!
Ik zit nu in een clan met mensen van 1650+, wel leuk om mee te spelen en hiermee win ik ook vaker. Ook speel ik de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar Support/innitiator, en dan hoop ik dat ik redelijke spelers in me team heb. En natuurlijk ook gewoon geluk hebben met teammates. soms het je retards en soms heb je goede spelersCassius schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:30:
[...]
Welke gamemode en met wie speel je dan? Of beter: hoe kom je in godsnaam bij de 1700?!
Meestal zit ik tog SD/BP.
Verwijderd
Invite in clan tbh! Kan wel wat mates gebruiken voor pubstompsRemcov250 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:19:
[...]
Ik zit nu in een clan met mensen van 1650+, wel leuk om mee te spelen en hiermee win ik ook vaker. Ook speel ik de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar Support/innitiator, en dan hoop ik dat ik redelijke spelers in me team heb. En natuurlijk ook gewoon geluk hebben met teammates. soms het je retards en soms heb je goede spelers
Meestal zit ik tog SD/BP.
Speel het liefst carry of support. Initiaten heb ik teveel trauma's aan over gehouden van mijn 1500-1600 tijd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2010 15:57 ]
Initiators gaan ook vaak dood, simpelVerwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:50:
[...]
Invite in clan tbh! Kan wel wat mates gebruiken voor pubstomps
Speel het liefst carry of support. Initiaten heb ik teveel trauma's aan over gehouden van mijn 1500-1600 tijd

Ik speelde een keer als soulstealer met een pebbles en hellbringer ow man. Pebbles gooide de hellbringer die al life void gecast had out of range (dus hij liep er auto op af), in de lucht in range cast hij het (ik loop ondertussen onderdoor met shroud) - Malphas omhoog, ik ult, paar auto attacks/spells en we hadden een genocide in minder dan 4 seconden. Zal de game eens opzoeken
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
laatste paar games met soulstealer gespeeld, als je de demon hands een beetje goed kan richten is hij echt zo uber sterk, nog een paar dagen oefenen met hem en dan gaat het wel ownen haha
Verwijderd
Het maakt me niet uit om dood te gaan, het was de frustratie die opdeed als ik zag dat de rest van mijn team dan te bang is om mee te gaan, zoals je zegt. Ik heb letterlijk games gehad waarin mijn team elke keer ging rennen en op veilige afstand bleef zodra de tegenstander één spell gebruikt. Door dat soort dingen heb je de match al in de eerste 5 minuten verloren.Cassius schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:11:
[...]
Initiators gaan ook vaak dood, simpel. Maar ik begrijp wat je bedoelt, het gebeurt met een behe/pred/mali (whatever hero die het kan) echt mega vaak dat je zegt GO, je gaat ... en sterft alleen. Je team doet niets en TADA het is een 5v4 en epic loss. Schraal
.
Neem nou een user als PeterKraus 0.6kd en 65/4cs ... en ongeveer 50/50 win. En die heeft dan PSR1689 (geen EM!) ... Ik speel afgelopen week met hem, hij suckt en flamed als een neppe pro
. Ik sta op 0.8 en 81/7 wat over 200 games echt een stuk hoger is, maar ik kom niet eens boven de 1600
! Ik doe echt iets fout ergens.
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Mijn ervaring is dat rating vaak een stuk minder zegt dan de andere stats. Persoonlijk kijk ik meer naar creep kill/denies en assists (En EM%) dan psr en k/d ratio.
Niet dat psr een slecht systeem is, ik denk alleen dat het (in ieder geval) tot 1650-1700 vrij nietszeggend is en je beter naar de andere stats kan kijken.
Maar zoals ik al zei, 1500-1600 is echt iets waar je je even doorheen moet zetten. Je begint er als een noob en langzaam zie dat je beter wordt. Het probleem is dat als je 1590 rating hebt na 100 games je een grote kans hebt dat een 'noob' in je team 1600 heeft met 10 games played en het geluk heeft gehad dat hij telkens bij een degelijk team kwam.
Toen ik echt net begon met spelen had ik ook het geluk de hele tijd bij meer ervaren gasten te zitten. Binnen no time 1600+. Al snel echter kreeg ik keihard op mijn broek omdat ikzelf het spel nog nauwelijks door had. Zo blijf je een hele tijd heen en weer swingen totdat je eindelijk dus de 1650 hebt bereikt. Daar heb ik echt duidelijk gemerkt dat het percentage van spelers die geen clue hebben een stuk lager zit.
Wat ik heb gedaan om uit die sleur te komen is veel guides gelezen, veel oefenen, veel shoutcasts kijken en als het enigzins mogelijk is een carry spelen. Vaak kunnen die mits goed gespeeld het verschil tussen winnen en verliezen uitmaken en zo help je je team naar victory
Probleem is echter dat carries vooral bij beginners populair zijn en dan verkloot je zo je setup.
edit: * Friends added to the friends list after 1.66 are not being saved. Bij de known issues dus.
Niet dat psr een slecht systeem is, ik denk alleen dat het (in ieder geval) tot 1650-1700 vrij nietszeggend is en je beter naar de andere stats kan kijken.
Maar zoals ik al zei, 1500-1600 is echt iets waar je je even doorheen moet zetten. Je begint er als een noob en langzaam zie dat je beter wordt. Het probleem is dat als je 1590 rating hebt na 100 games je een grote kans hebt dat een 'noob' in je team 1600 heeft met 10 games played en het geluk heeft gehad dat hij telkens bij een degelijk team kwam.
Toen ik echt net begon met spelen had ik ook het geluk de hele tijd bij meer ervaren gasten te zitten. Binnen no time 1600+. Al snel echter kreeg ik keihard op mijn broek omdat ikzelf het spel nog nauwelijks door had. Zo blijf je een hele tijd heen en weer swingen totdat je eindelijk dus de 1650 hebt bereikt. Daar heb ik echt duidelijk gemerkt dat het percentage van spelers die geen clue hebben een stuk lager zit.
Wat ik heb gedaan om uit die sleur te komen is veel guides gelezen, veel oefenen, veel shoutcasts kijken en als het enigzins mogelijk is een carry spelen. Vaak kunnen die mits goed gespeeld het verschil tussen winnen en verliezen uitmaken en zo help je je team naar victory
edit: * Friends added to the friends list after 1.66 are not being saved. Bij de known issues dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2010 18:49 ]
Nah, grootste probleem is dat iedereen denkt dat hij beter is dan hij daadwerkelijk is. Iedereen vindt dat hij wel 1650+ oid moet kunnen spelen, want zijn teammates zijn noob en hijzelf speelt beter dan mensen met veel hogere rating. Het gebrek aan hoge rating komt altijd door noob teammates. Dit zie je echt bij een overweldigend grote meerderheid van spelers, of ze nou 900 of 1700 PSR hebben.Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:08:
Mijn ervaring is dat rating vaak een stuk minder zegt dan de andere stats. Persoonlijk kijk ik meer naar creep kill/denies en assists (En EM%) dan psr en k/d ratio.
Wat ik heb gedaan om uit die sleur te komen is veel guides gelezen, veel oefenen, veel shoutcasts kijken en als het enigzins mogelijk is een carry spelen. Vaak kunnen die mits goed gespeeld het verschil tussen winnen en verliezen uitmaken en zo help je je team naar victoryProbleem is echter dat carries vooral bij beginners populair zijn en dan verkloot je zo je setup.
WEBN & chill (@IBKR)
Ik heb geen probleem om te innitiaten als ik daarmee zorg dat hun er tegen die tijd 2-3 neer hebben. Daarom speel ik tempest zo graag. Lekker utli terwijl je team de rest doet en als je geluk hebt kom je er ook nog mee weg
Verwijderd
En dan nog, op een gegeven moment kan je er wel doorheen prikken of iemand nou pro of noob is. Dat heeft weinig te maken met hoeveel deaths hij heeft, je kan het gewoon aan zijn speelstijl zien. Het probleem is dan inderdaad dat veel mensen te trots zijn om toe te geven dat ze zelf ook fouten maken. Maar niet iedereen denkt dat hij beter is terwijl dat niet zo is. Vaak genoeg zijn ze ook beter, de manier waarop het wordt overgebracht zorgt alleen regelmatig voor frustratie en zo schiet het minder op.DeadKennedy schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:01:
[...]
Nah, grootste probleem is dat iedereen denkt dat hij beter is dan hij daadwerkelijk is. Iedereen vindt dat hij wel 1650+ oid moet kunnen spelen, want zijn teammates zijn noob en hijzelf speelt beter dan mensen met veel hogere rating. Het gebrek aan hoge rating komt altijd door noob teammates. Dit zie je echt bij een overweldigend grote meerderheid van spelers, of ze nou 900 of 1700 PSR hebben.
Ikzelf had het gelukkig snel door dat geflamed worden door je noobheid ook zn voordelen heeft. Gewoon door de flames heenkijken en zijn met flames begeleide argumenten nog eens overwegen. Grote kans dat je er zelf naast zit als je nog weinig games hebt gedaan.
Maar, naast oefenen, is de beste manier om snel beter te worden door veel shoutcasts te kijken en te analyseren. Matches van WHP en 5 zijn vooral aan te raden. Dan heb je sowieso kwaliteit op je beeldscherm en dan is het een kwestie van imiteren.
Nou, ik heb het gelijk helemaal gehad met dit spel.
M'n eerste potje ooit, ook geen dota ervaring. Het "noob" gebrul was niet van de lucht. Zoiets heb ik nog niet eerder meegemaakt in een online spel.
Gelijk genezen.
M'n eerste potje ooit, ook geen dota ervaring. Het "noob" gebrul was niet van de lucht. Zoiets heb ik nog niet eerder meegemaakt in een online spel.
Gelijk genezen.
Veel mensen hebben er geen erg in dat het maar een spel is, en gaan er ieeeets te diep in op.ZenTex schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 02:39:
Nou, ik heb het gelijk helemaal gehad met dit spel.
Gelijk genezen.
En als je dan een slechte teammate hebt dan...*zie jouw post*
Maar inderdaad het is erg kinderachtig/triest.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
HoN staat er om bekend dat ze een zeer slechte communitie hebben.
Ik vind het wel triest dat somige mensen "noobs" liggen uit te schelden omdat ze het spel niet kennen. Ik bedoel, iedereen was ooit toch eens een noob. Het is natuurlijk wel frustrerend dat je door zo een "noob" de game verliest, maar om dan ook nog eens vol te gaan schelden....
Toch moet er iets komen zodat beginners het spel leren zonder met deze mensen te spelen (Gief match making). Het jammere is dat er wel genoeg SUPERNOOB games zijn, alleen komen hier meer pro's als noobs omdat ze op kdr jagen
Agja gelukkig ben ik zelf over die tijd heen
Ik vind het wel triest dat somige mensen "noobs" liggen uit te schelden omdat ze het spel niet kennen. Ik bedoel, iedereen was ooit toch eens een noob. Het is natuurlijk wel frustrerend dat je door zo een "noob" de game verliest, maar om dan ook nog eens vol te gaan schelden....
Toch moet er iets komen zodat beginners het spel leren zonder met deze mensen te spelen (Gief match making). Het jammere is dat er wel genoeg SUPERNOOB games zijn, alleen komen hier meer pro's als noobs omdat ze op kdr jagen
Agja gelukkig ben ik zelf over die tijd heen
Ik heb veel positieve reacties over deze game gelezen.. het begint nu toch wel te kriebelen 
*gaat op zoek naar beta key*
*gaat op zoek naar beta key*
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo