[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:28

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ehr ik zit in Dota2, ik ben er tbh niet helemaal weg van vanwege de hardcoreness juist. Ik zoek juist iets wat meer casual is, net als LoL. Maar dan wel met developers die een beetje aan advanced features werken en niet het businessmodel uitmelken. Ik speel Starcraft 2 en zoek een game als "downer", waar SC2 een "upper" is ;)

Slightly offtopic, maar de SC2 community is over het algemeen relatief vriendelijk. Maar Russen zijn bijna altijd klote als je die tegenkomt, veel BM.

[ Voor 8% gewijzigd door apNia op 17-04-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Een casual alternatief voor Starcraft II kan bijvoorbeeld Civiliziation V zijn. :P

Mijn main game was ook SCII en als afwisseling gebruikte ik Civilization V, Anno 2070, Modern Warfare 3 en... LoL :)

Nu is LoL main geworden en doe ik SCII als afwisseling.
Straks wordt (over ~maand) Diablo III main.
Zo wisselt het een beetje.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nee deze keuze beperkt zich voor mij tot MOBA's. Dat dan weer wel. Heb nog steeds Skyward Sword liggen waar ik maar niet mee opschiet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:27
apNia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:14:
Ehr ik zit in Dota2, ik ben er tbh niet helemaal weg van vanwege de hardcoreness juist. Ik zoek juist iets wat meer casual is, net als LoL. Maar dan wel met developers die een beetje aan advanced features werken en niet het businessmodel uitmelken. Ik speel Starcraft 2 en zoek een game als "downer", waar SC2 een "upper" is ;)

Slightly offtopic, maar de SC2 community is over het algemeen relatief vriendelijk. Maar Russen zijn bijna altijd klote als je die tegenkomt, veel BM.
Als DOTA2 je te hardcore is, dan is HoN niet je ding :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
apNia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:14:

Ik snap precies wat je bedoeld, ik kan SC2 ook niet spelen ter ontspanning. Tja, mischien moet je is naar Monday Night Combat kijken, komt binnenkort deel 2 vannuit. Je kan nu in de beta komen, ik heb nog een friend key over geloof ik. Het is MOBA gecombineerd met een FPS, doordat het een FPS is valt er een deel strategie weg voor de meeste spelers misschien is dat dan iets? Het speelt meer relaxt dan HoN en Dota, al is het wel iets anders door het eerste persoon perspectief.

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 17-04-2012 18:28 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Wellicht ga ik zelf Dota2 ook wel eens proberen, maar ik schrijf HoN nog lang niet af. Er zit zo veel humor in dat spel. Ik vind dat een klein bedrijf als S2 dit helemaal niet slecht doet. Ze maken de game ECHT verslavend. De graphics worden ook ge-update. Naar wat ik begrepen heb worden er bij de release van HoN 3.0 ook weer grafische aanpassingen gedaan. S2 doet genoeg om dit spel absoluut groot te laten zijn/worden.
Van wat ik gezien heb van DotA2 ben ik nog niet overtuigd. Het is vast een serieuze game maar HoN is dat ook, maar dan ook met een flinke lading humor erin. Dat maakt het voor mij persoonlijk pas echt verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik moet overigens wel erkennen dat ik af en toe de schijt krijg van het MMR systeem. Ik vraag me af wat ik fout doe. Ik ben ooit opgeklommen tot 1700MMR, daarna werd de MMR veranderd. Was ik iets van 1600. Daarna afgezakt naar 1550, en nu schommel ik wekelijks van 1500 naar 1550. De laatste 10 potjes heb ik verloren. Wat is dit frustrerend zeg. Zelfs 3 tot 4 van die 10 potjes had ik het idee, HEHE eindelijk een win. En het wordt gewoon weeeer uit handen gegeven. Ik probeer er alles aan te doen maar je word soms gewoon moedeloos. Ik vind het jammer dat de MMR zo onregelmatig werkt. Ik verlies verdorie 8 potjes, en het systeem blijft me koppelen aan 1650 mmr's en geeft mij de kleur orange of groen. Tja..ben ik de enige waar er nooit echt permanente vooruitgang inzit? Behalve dat ik natuurlijk nog steeds nieuwe heroes ontdek en toetscombinaties, farm methodes etc. leer, wil mijn MMR niet vlotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 15:33
H
SuX DeLuXe schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:51:
ik moet overigens wel erkennen dat ik af en toe de schijt krijg van het MMR systeem. Ik vraag me af wat ik fout doe. Ik ben ooit opgeklommen tot 1700MMR, daarna werd de MMR veranderd. Was ik iets van 1600. Daarna afgezakt naar 1550, en nu schommel ik wekelijks van 1500 naar 1550. De laatste 10 potjes heb ik verloren. Wat is dit frustrerend zeg. Zelfs 3 tot 4 van die 10 potjes had ik het idee, HEHE eindelijk een win. En het wordt gewoon weeeer uit handen gegeven. Ik probeer er alles aan te doen maar je word soms gewoon moedeloos. Ik vind het jammer dat de MMR zo onregelmatig werkt. Ik verlies verdorie 8 potjes, en het systeem blijft me koppelen aan 1650 mmr's en geeft mij de kleur orange of groen. Tja..ben ik de enige waar er nooit echt permanente vooruitgang inzit? Behalve dat ik natuurlijk nog steeds nieuwe heroes ontdek en toetscombinaties, farm methodes etc. leer, wil mijn MMR niet vlotten.
MMR, the bitch of HoN. Serieus ze moeten MMR gewoon hiden, problem solved en dan is dat gewhine over verliezen / winnen ook niet meer zo erg.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Darkfreak schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:27:
[...]

WaitWHAT!?

Kijk eens goed naar SR's skills :')!

Damage nuke (275 dmg vs 130 heal)
Damage aura (1%/sec is aardige damage hoor)
Mana on kill (48 mana/kill is perfect om te farmen met Q)
Haha je neemt rocketkoen serieus?....lol.

@suxdeleuxe: Leuk dat je het een geweldig spel vindt, maar baseer je mening wel op iets van een argument. S2 games heeft er verder namelijk niks aan gedaan om HoN groot te laten worden, juist 1 van de redenen dat het wel knap is. Verder wordt HoN atm weggeblazen door de concurrentie van LoL (waardoor HoN zich genoodzaakt zag hun hele bussiness model om te gooien). Prima dat je HoN geweldig vind, ik heb er ook teveel uur in zitten maar S2 heeft niet zoveel over te zeggen of het spel groot of klein is of wordt. Verder hebben ze de concurrentie slag in eerste instantie gewoon (zwaar) verloren van LoL. Hiernaast brengen ze liever nieuwe skins uit dan dat ze bugs fixen, maar daar heeft de rest van de wereld geen problemen mee (ik wel).

[ Voor 49% gewijzigd door Postius op 18-04-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Postius schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:53:
[...]

Haha je neemt rocketkoen serieus?....lol.

@suxdeleuxe: Leuk dat je het een geweldig spel vindt, maar baseer je mening wel op iets van een argument. S2 games heeft er verder namelijk niks aan gedaan om HoN groot te laten worden, juist 1 van de redenen dat het wel knap is. Verder wordt HoN atm weggeblazen door de concurrentie van LoL (waardoor HoN zich genoodzaakt zag hun hele bussiness model om te gooien). Prima dat je HoN geweldig vind, ik heb er ook teveel uur in zitten maar S2 heeft niet zoveel over te zeggen of het spel groot of klein is of wordt. Verder hebben ze de concurrentie slag in eerste instantie gewoon (zwaar) verloren van LoL. Hiernaast brengen ze liever nieuwe skins uit dan dat ze bugs fixen, maar daar heeft de rest van de wereld geen problemen mee (ik wel).
tja, zoals ik het zie zijn HoN en LoL toch wel enigzins verschillend. HoN zou praktisch wel nooit zo populair kunnen worden als LoL omdat HoN toch best een hardcore-game is met een hardcore-community. De meeste spelers van LoL lijken me meer het type dat af en toe tussendoor een uurtje speelt.
Wat zou S2 momenteel allemaal kunnen bedenken om HoN verder in de top te krijgen? De gameplay en graphics zijn imo al nagenoeg perfect. Het spel loopt als een trein en ziet leuk uit. Gameplay is gewoon intens. Ja ze maken wel eens een OP hero. Voor de rest, wat zou S2 nog kunnen doen?
Ik geloof dat LoL momenteel de nummer 1 meest gespeelde game is. Wel jammer eigelijk aangezien ik toch niet echt zoiets heb van "dit wil ik toch wel graag eens proberen".

[ Voor 5% gewijzigd door SuX DeLuXe op 18-04-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Misschien alle heroes standaard speelbaar maken via een bepaalde manier?

De kans is groot dat dit bij Dota 2 ook gaat gebeuren (nog niet zoveel bekend, maar waarschijnlijk word de game gratis en worden alleen cosmetica voor heroes e.d. verkocht).

Daarnaast vind ik persoonlijk de sfeer en de grafische stijl binnen Dota 2 veel gaver dan die in Hon (ik moet toegeven dat ik die laatste al een poosje niet meer heb gespeeld). Verder hoor ik dat de competetive scene van de laatstgenoemde een beetje aan het stilvallen is, of klopt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Rub3s schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:57:
Misschien alle heroes standaard speelbaar maken via een bepaalde manier?

De kans is groot dat dit bij Dota 2 ook gaat gebeuren (nog niet zoveel bekend, maar waarschijnlijk word de game gratis en worden alleen cosmetica voor heroes e.d. verkocht).
En dat geloof je zelf?

De kans is meer dan dik dat ze hetzelfde als LoL en HoN gaan doen:
Wekelijkse circulatie van heroes die gratis te spelen zijn en permanent unlocken d.m.v. in-game currency welke je ook kunt kopen met echt geld.

Sowieso: als de game zelf gratis word (Wat ik betwijfel maar wel hoop) is de kans nog groter dat de heroes niet gratis worden.
Ergens zullen ze geld vandaan moeten halen, en zoals we weten is Valve ook niet bepaald erg vrijgevig :')

[ Voor 16% gewijzigd door Darkfreak op 18-04-2012 15:10 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik denk dat de meeste mensen dit wel geloven to be honest.. Er zijn al heel veel aanwijzingen dat Valve geld gaat verdienen door alternate couriers, extra armor, announcer packs etc. Echter wil Valve ook dat het spel competitief wordt en het gaat slagen in Azie. Dat lukt niet als niet alle heroes gratis zijn. Ik durf er heel veel op te wedden dat alle heroes gratis zullen zijn.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Het principe achter dota is juist dat alle heroes beschikbaar zijn, zodat je niet gelimiteerd word daardoor. Daarnaast is dat ook onderdeel om de game gebalanceerd te houden (hoe kan je het balanceren als niet iedereen toegang heeft tot dezelfde heroes?) Als dit niet zo is, wordt het inderdaad een faalspel |:(

Maar goed, ik houd men mond weer over d2 :X (vindt het stiekem wel interessant die 'strijd' tussen de 3 games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Forn schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:12:
Ik denk dat de meeste mensen dit wel geloven to be honest.. Er zijn al heel veel aanwijzingen dat Valve geld gaat verdienen door alternate couriers, extra armor, announcer packs etc. Echter wil Valve ook dat het spel competitief wordt en het gaat slagen in Azie. Dat lukt niet als niet alle heroes gratis zijn. Ik durf er heel veel op te wedden dat alle heroes gratis zullen zijn.
Om ook een duit in het zakje te doen:

Valve heeft altijd aangegeven dat alle heroes beschikbaar moeten zijn om het competitief te houden inderdaad. Je kan prima geld verdienen met puur alleen cosmetische items, waarvan Valve zelf notabene de uitvinder is. Dus je kan zoals je zegt idd wss andere looks kopen voor je heroes maar ze zullen geen $2 of LoL systeem hanteren

@SUx: Ik ben het met je eens ik vind HoN ook het betere spel dan LoL maar moet wel bekennen dat LoL de slag om de branche heeft gewonnen. Ik was ook op de gamescom in Keulen, 10 mensen bij de HoN stand, 100-150 mensen bij LoL. Op zo'n beurs is dat toch wel tekenend! Verder vind het betaalmodel van zowel LoL als HoN echt niks en velen met mij, heroes beperken is het stomste wat je kunt doen een in Arena game, nog een reden dat ik vrij zeker weet dat dit nooit zal gebeuren bij dota 2. Er moet geld verdiend worden maar ik denk dat S2 gewoon te weinig reclame heeft gemaakt. Begrijp me niet verkeerd, financieel is HoN gewoon een megasucces maar als je wat verder kijkt dan zie je dat ze gewoon keihard ingehaald zijn door LoL dus besef je wat voor potentie ze hebben laten liggen. Maar HoN heeft nooit echt reclame gemaakt of echte grote toernooien gesponsord. Als je echt groot wilt worden moet je gewoon af en toe geld er tegen aansmijten, ook voor reclame (daarom vind ik het ook zo knap dat HoN zo groot is geworden, alleen mond op mond reclame ongeveer).

@hieronder: als je niet kan lezen doen dan ook geen poging tot antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Postius schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:40:
[...]Je kan prima geld verdienen met puur alleen cosmetische items, waarvan Valve zelf notabene de uitvinder is.
Juist, Valve is de uitvinder van microtransitions en cosmetic additions .. Laat me niet lachen man :P!

[ Voor 3% gewijzigd door Darkfreak op 19-04-2012 15:14 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Rub3s schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:32:
Maar goed, ik houd men mond weer over d2 :X (vindt het stiekem wel interessant die 'strijd' tussen de 3 games)
Dit gaat echt te ver, je kort een afkorting af.

Defense of the Ancients 2 -> DOTA2 -> D2.

D2 = Diablo 2, en waarschijnlijk een reeks andere spellen.
Laten we het overzichtelijk houden en geen afkortingen gaan afkorten :').

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Postius schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:40:
[...]

Om ook een duit in het zakje te doen:

Valve heeft altijd aangegeven dat alle heroes beschikbaar moeten zijn om het competitief te houden inderdaad. Je kan prima geld verdienen met puur alleen cosmetische items, waarvan Valve zelf notabene de uitvinder is. Dus je kan zoals je zegt idd wss andere looks kopen voor je heroes maar ze zullen geen $2 of LoL systeem hanteren

@SUx: Ik ben het met je eens ik vind HoN ook het betere spel dan LoL maar moet wel bekennen dat LoL de slag om de branche heeft gewonnen. Ik was ook op de gamescom in Keulen, 10 mensen bij de HoN stand, 100-150 mensen bij LoL. Op zo'n beurs is dat toch wel tekenend! Verder vind het betaalmodel van zowel LoL als HoN echt niks en velen met mij, heroes beperken is het stomste wat je kunt doen een in Arena game, nog een reden dat ik vrij zeker weet dat dit nooit zal gebeuren bij dota 2. Er moet geld verdiend worden maar ik denk dat S2 gewoon te weinig reclame heeft gemaakt. Begrijp me niet verkeerd, financieel is HoN gewoon een megasucces maar als je wat verder kijkt dan zie je dat ze gewoon keihard ingehaald zijn door LoL dus besef je wat voor potentie ze hebben laten liggen. Maar HoN heeft nooit echt reclame gemaakt of echte grote toernooien gesponsord. Als je echt groot wilt worden moet je gewoon af en toe geld er tegen aansmijten, ook voor reclame (daarom vind ik het ook zo knap dat HoN zo groot is geworden, alleen mond op mond reclame ongeveer).

@hieronder: als je niet kan lezen doen dan ook geen poging tot antwoorden
Ik zag gisteren 103.000 mensen online in HoN. Wat dat betreft zit er echt groei in het spel hoor. Ik heb gelezen dat ze ook servers in Zuid-Amerika en Azie gaan openen, waarbij vooral Azie natuurlijk een groot gamersgebied is.

Btw, dit weekend heb ik even naar de demonstratie van de nieuwe game mode "Mid Wars" gekeken. Was in het begin beetje sceptisch, maar moet zeggen na 3 games gezien te hebben lijkt me toch wel erg vermakelijk. Ik kan niet wachten tot we het kunnen spelen zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mid wars ziet er inderdaad hilarisch uit.
eigenlijk sla je gewoon de 1e 15 minuten creepsnipen over en ga je lekker vanaf level 1 teamfighten :D

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerigon
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-08-2021
SuX DeLuXe schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:28:
[...]

Ik zag gisteren 103.000 mensen online in HoN. Wat dat betreft zit er echt groei in het spel hoor. Ik heb gelezen dat ze ook servers in Zuid-Amerika en Azie gaan openen, waarbij vooral Azie natuurlijk een groot gamersgebied is.
Op moment van dit typen zijn er 96.000 mensen online en de Aziaten zijn al inbegrepen.
Als je een mouse-over doet over het spelers aantal staat er dan ook south east-asia : 63.000

De Aziatische servers zijn al maanden geleden geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

Vind het wel leuk die midwars, lekker veel actie en korte wachttijden. Nu speel ik ook eens wat andere hero's die je in all-pick bijna nooit speelt. Vindicator is supergoed nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zo gaat het ongeveer elk potje midwars met vindi :P

Afbeeldingslocatie: http://www.taf.nu/img/vindi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaaj
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-05 14:32
Hey, even een vraag. Ik speel league of legends sinds het in de beta was, maar ik begin er langzamerhand een hekel aan te krijgen, dit grotendeels door de community wat gebaseerd is op 10 jaar oude kids die liggen te flamen zonder aanleiding, maar ook door de eeuwige bugs die niet gefixed worden. Nu wil ik graag beginnen met het spelen van HoN maar aangezien de verschillen tussen LoL en HoN wat betreft verhoudingen nogal groot zijn, loopt bijna ieder potje uit op een loss die ik na mijn gevoel veroorzaak. Hoe zorg ik ervoor dat ik het spel wel onder de knie krijg zonder dat ik onnodig loop te feeden enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
glaaj schreef op maandag 28 mei 2012 @ 00:30:
Hey, even een vraag. Ik speel league of legends sinds het in de beta was, maar ik begin er langzamerhand een hekel aan te krijgen, dit grotendeels door de community wat gebaseerd is op 10 jaar oude kids die liggen te flamen zonder aanleiding, maar ook door de eeuwige bugs die niet gefixed worden. Nu wil ik graag beginnen met het spelen van HoN maar aangezien de verschillen tussen LoL en HoN wat betreft verhoudingen nogal groot zijn, loopt bijna ieder potje uit op een loss die ik na mijn gevoel veroorzaak. Hoe zorg ik ervoor dat ik het spel wel onder de knie krijg zonder dat ik onnodig loop te feeden enz
Je kan unranked/custom games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaaj
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-05 14:32
thnx voor je reply :) echter daar zitten nogal veel smurf accounts naar mijn gevoel, zeker als je in die no stat games gaat kijken. Het maakt voor mijn stats niets uit maar ik leer er ook niet echt veel van als ik steeds word geroflstomped waarna het flamen van teammates volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Maakt niet uit dat je tegen smurfen speelt, over het algemeen hoe beter de speler des te sneller je het leert.
Moet je wel na de ROFLstomp match de replay kijken anders helpt het geen ene zak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:40

Khaine

Python liefhebber

Lol, wat een start zeg.

Vandaag HoN geinstalleerd. Beetje heroes bekeken en direct een gamepje geprobeerd. De game omschrijving was als volgt "Noobs only" .

* Khaine is noob, dus de omschrijving matchte geheel met mijn profiel. Nog nooit eerder gespeeld, was een beetje aan het aanklooien. Zat er blijkbaar 1 of andere pro tussen die de ganze tijd zat te zeiken. Doe dit niet goed, doe dat niet goed, je verpest het spel, je bent mentally retarded. Leg ik die (17 jarige :'( ) zeikdoos uit dat het mijn eerste potje is, probeert hij me te kicken, tot 20 keer aan toe.

Daarna 1 of andere "official report" dat ik spelbederf en "intentional feeder" ben.

Tot zover mijn eerste ervaring met de prachtige community achter HoN :')

Owja, username Basj_man1337 ofzo. Dat was wel een erg sneue vertoning. Hij ging zo te keer, dacht even dat hij een AK ging aanschaffen en een winkelcentrum opzoeken... :X

Afijn, long story short:
- noobs only servers zijn dat niet
- 17-jarige hyperactieve mannetjes zijn sneu
- neem de hero guide door VOOR je het spel start :P

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:56

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ja, dat is helaas erg jammer aan dat spel. Ik had precies hetzelfde tijdens mijn eerste potje (en nu nog steeds regelmatig). Maar laat je door die stomme mensen niet opfokken want het spel zelf is gewoon goed en erg leuk om te spelen.

Wat ik voortaan altijd doe, is iedereen die begint te zeuren en verder niets nuttigs zegt, meteen toevoeven aan ignore list en ban list, dan heb je er ook geen last meer van (behalve wanneer ze je proberen te kicken). Als je iemand aan je ban list toevoegt (/banlist add SpelerNaam), dan kun je daarna nooit meer in games komen waar die persoon al in zit (via match making in ieder geval). Wanneer je iemand aan de ignore list toevoegt (/ignore add SpelerNaam), dan kun je niet meer zien wat hij typt, totdat je hem weer verwijderd van de lijst.

Die report moet je je niet druk om maken, je krijgt niet zomaar een ban. Zolang je niet het halve potje expres alleen in je basis rondjes blijft lopen, is er niets aan de hand. Klik zelf maar eens op de report a player knop, dan kun je alle opties bekijken en bij veel opties staat dan "hiervoor gaan wij iemand niet bannen".

90% (of meer) van de HoN community is zoals die persoon die jij beschrijft. Je komt in bijna elk potje wel zo iemand tegen. Wat die mensen helaas niet begrijpen is dat ze zelf degenen zijn die het spel verpesten met al hun gezeur en gescheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Daarnaast kun je beter gewoon helemaal geen public games spelen, maar matchmaking.
Juist mensen die zich niet netjes gedragen krijgen een matchmaking ban. Die spelen dus alleen public games.
In matchsmaking kun je "casual mode" spelen. dan wordt dood gaan niet zo zwaar bestraft. En All-pick, zodat je een hero kan spelen waarvan je eerst de guide van hebt doorgelezen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:26:
Daarnaast kun je beter gewoon helemaal geen public games spelen, maar matchmaking.
Juist mensen die zich niet netjes gedragen krijgen een matchmaking ban. Die spelen dus alleen public games.
In matchsmaking kun je "casual mode" spelen. dan wordt dood gaan niet zo zwaar bestraft. En All-pick, zodat je een hero kan spelen waarvan je eerst de guide van hebt doorgelezen.
True, tis denk alleen beter om je eerst te focussen op de basics. Creeps Deny, niet autohitten, niet alleen ingaan, niet solo etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Juist ja, tijd om te de-installeren.

Net nog een paar matches geprobeerd, maar wat hopeloos zeg. Had dit keer de guide doorgelezen, gunblade en armadon geprobeerd. Beide matches best leuk, maar constant geslacht (1/9/2 geeindigd). Maar de laatste match was weer een kansloze bedoeling.

Maar hints geven, ho maar!

Leuk spel, ontzettend jammer van de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Khaine schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:15:
Juist ja, tijd om te de-installeren.

Net nog een paar matches geprobeerd, maar wat hopeloos zeg. Had dit keer de guide doorgelezen, gunblade en armadon geprobeerd. Beide matches best leuk, maar constant geslacht (1/9/2 geeindigd). Maar de laatste match was weer een kansloze bedoeling.

Maar hints geven, ho maar!

Leuk spel, ontzettend jammer van de community.
Dit is nu eenmaal een moeilijk spel...
Je wordt niet zoals bij LoL gedwongen om alleen tegen andere noobs (of pubstompers) te beginnen.
Je krijgt niet constant hints of hulp, zoals bij games de laatste 5-10 jaar steeds meer de norm schijnt te worden.
En net als in de echte wereld zal er waarschijnlijk niemand zijn die je bij je handje neemt en beschermt zolang je dat nog niet zelf kan. Tenzij je moeder of grote broer ook speelt misschien.

Voor de een is dat een reden dat het spel na 3 jaar nog steeds uitdagend en spannend is.
De ander geeft het na een keertje proberen op.
Voor die laatste groep komen er genoeg geschikte games uit. Ze moeten alleen na een week weer een nieuwe game hebben, want het spel is uitgespeeld of saai geworden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

RocketKoen schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:26:
[...]

Dit is nu eenmaal een moeilijk spel...
Je wordt niet zoals bij LoL gedwongen om alleen tegen andere noobs (of pubstompers) te beginnen.
Je krijgt niet constant hints of hulp, zoals bij games de laatste 5-10 jaar steeds meer de norm schijnt te worden.
En net als in de echte wereld zal er waarschijnlijk niemand zijn die je bij je handje neemt en beschermt zolang je dat nog niet zelf kan. Tenzij je moeder of grote broer ook speelt misschien.

Voor de een is dat een reden dat het spel na 3 jaar nog steeds uitdagend en spannend is.
De ander geeft het na een keertje proberen op.
Voor die laatste groep komen er genoeg geschikte games uit. Ze moeten alleen na een week weer een nieuwe game hebben, want het spel is uitgespeeld of saai geworden.
Volgens mij begrijp je niet wat ik bedoel met de community en de boodschappen. Ja ik weet dat het een moeilijk spel kan zijn en ik weet ook dat de guide's doorgelezen moeten worden, maar er zit daar blijkbaar een enorme groep aspirant winkel-schietertjes.

Ik vind het geen punt te verliezen en zelfs niet om van 1 of andere pro wat advies te ontvangen, maar "plz uninstall game u retard" na de vraag of ik mid of top zou pakken is gewoon sneu. Dat is typisch het gedrag van een 16-jarig mannetje wat zijn hele leven lang al gepest wordt en nu eindelijk de kans krijgt veilig achter het internet vandaan mensen uit te gaan schelden.

En ja, in iedere community zitten die gasten. Nee in de meeste community's (en dat is al sinds dat ik in een MOH:AA clan zat) worden juist die figuren eruit geschopt.

Het is geen geval van opgeven, het is negeren of "weggepest" worden. Needless to say, ik ben gebleven en de intentional feeder uit gaan hangen. Sucks to be him.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Maar weet je wat ik nou zo mooi vind aan internet?
Je kan op "ignore" klikken als iemand irritant doet.
Je hoeft niet eens, zoals afk, te doen alsof je ze niet hoort.

In lowby games neemt toch niemand de moeite om misses te callen, en zeker dat soort 16 jarige high-school-shooters in spe niet. Dus je mist niks als je ze niet meer hoort.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
Wie spelen dit nog allemaal? ik speelde voorheen wel veel maar al een half jaartje niet meer...
Iemand die me weer up to speed wil helpen vanavond?

ingame HerrProx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-05 10:32
Khaine schreef op zondag 29 juli 2012 @ 12:20:
[...]

Volgens mij begrijp je niet wat ik bedoel met de community en de boodschappen. Ja ik weet dat het een moeilijk spel kan zijn en ik weet ook dat de guide's doorgelezen moeten worden, maar er zit daar blijkbaar een enorme groep aspirant winkel-schietertjes.

Ik vind het geen punt te verliezen en zelfs niet om van 1 of andere pro wat advies te ontvangen, maar "plz uninstall game u retard" na de vraag of ik mid of top zou pakken is gewoon sneu. Dat is typisch het gedrag van een 16-jarig mannetje wat zijn hele leven lang al gepest wordt en nu eindelijk de kans krijgt veilig achter het internet vandaan mensen uit te gaan schelden.

En ja, in iedere community zitten die gasten. Nee in de meeste community's (en dat is al sinds dat ik in een MOH:AA clan zat) worden juist die figuren eruit geschopt.

Het is geen geval van opgeven, het is negeren of "weggepest" worden. Needless to say, ik ben gebleven en de intentional feeder uit gaan hangen. Sucks to be him.
Misschien eens handig om eens samen met medetweakers te gaan spelen dan, die zijn meestal wat leuker om mee te spelen. Als je van tevoren zegt dat je noob bent met een medetweaker, zal die je gedurende de match je tips geven.

Edit:
Trouwens, hey Herrprox! Ik heb vroeger nog games met je gespeeld en ik wilde vandaag ook weer gaan spelen, weet niet of ik per defenitie vanavond online ben, maar zal komende dagen weer wel te vinden zijn!

[ Voor 7% gewijzigd door rubbieus op 02-08-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
HerrProx schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:55:
Wie spelen dit nog allemaal? ik speelde voorheen wel veel maar al een half jaartje niet meer...

ingame HerrProx
Er staat ook een ingame chat kanaal voor tweakers in de startpost als het goed is.
Wegens detachering in het buitenland zal ik niet ingame zijn deze zomer, maar daarvoor zaten er meestal 4-8 man in dat kanaal savonds.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
HerrProx schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:55:

ingame HerrProx
Hey Herr, ik zag dat je gisteren nog een berichtje gestuurd had in HoN. Leuk dat je er weer bent :)

Wat betreft jouw ervaring Khaine. Dat is helaas een veel voorkomend probleem bij HoN, als nieuwkomer word je niet warm onthaald.

Wat je het beste kan doen is matchmaking 'Midwars' spelen, het is een totaal andere gamemode, maar er wordt veel veel veeeel minder op elkaar gescholden. Juist omdat het een fun-modus is. Zo heb je ook de mogelijkheid om meerdere heroes te proberen.

Natuurlijk is dit totaal wat anders als de standaard 5v5 map. Probeer daarvoor 'No stats' public games te zoeken, hier gaat het nergens om en zal je ook geen try-hards tegenkomen die proberen hun ranking te verhogen via 'noob only' games.

De developers zijn hard bezig om bots toe te voegen aan de game, dit zal met name voor beginners interessant zijn.

Als laatste, 'Geef niet op!'. Als je het spel eenmaal door hebt en je bent wat beter geworden, dan kan je er zoveel plezier aan beleven. HoN is namelijk t.o.v. DotA 2 en LoL (ik speel ze alle drie) de MOBA game met de meeste snelheid en 'aktie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
Ik zit inderdaad nog steeds in het GoT kanaal en zag daar ook wat mensen
moet echt weer wennen aan alle heroes enzo, maar gisteren een een pub game een beetje kunnen spelen met vindi, blijft toch leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ik heb laatst ook een maandje DOTA2 gespeeld, ter afwisseling.
Maar als je dan HoN weer opstart is het toch een hele verademing...
Bij dota2 krijg je toch het idee dat je weer met je 56k6 dail-up speelt. Je hero reageer gewoon zo langzaam.
Al moet ik toegeven dat het in HoN ook af en toe zo snel gaat dat ik helemaal de kluts kwijt raak :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-05 12:05

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

RocketKoen schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 19:04:
Ik heb laatst ook een maandje DOTA2 gespeeld, ter afwisseling.
Maar als je dan HoN weer opstart is het toch een hele verademing...
Bij dota2 krijg je toch het idee dat je weer met je 56k6 dail-up speelt. Je hero reageer gewoon zo langzaam.
Al moet ik toegeven dat het in HoN ook af en toe zo snel gaat dat ik helemaal de kluts kwijt raak :P
tjah met in portende mensen, weg gepushed worden met tablet, eventueel je illusions verwarren. of ff ergens anders op de map kijken.... het is zomaar gebeurd dat je je f kwijt bent

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik heb altijd wel zin in een paar hon potjes , add me "aionicus" op hon , (ja lekker orgineel ;p)

ben niet echt een pro maar moet zeggen swiftblade + een snelle elder parasite en het word wel heel leuk xD

Zou zelf dota2 wel is willen proberen maar heb nog niet echt geluk gehad met geselecteerd worden ervoor :) , HoN heeft nu met alle poppetjes meteen speelbaar wel echt voor een leuke vernieuwing gebracht

@Khaine

wat ik zal aanraden is om op casual te spelen en dan gewoon all random als enige optie aan te veren.

kan je lekker kloten , mensen zeuren veel minder en over algemeen leukere games.

[ Voor 49% gewijzigd door Aionicus op 17-08-2012 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
De nieuwe Core Pool ziet er ook wel leuk uit voor nieuwe spelers.
Hoef je niet meteen 100+ heroes te leren herkennen en spelen, maar kun je beginnen met een basis van 40.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-05 16:19
@ Khaine, dit is wel een probleem wat je ook tegenkomt bij andere MOBA's. Het probleem is namelijk dat bij MOBA's het niet goed is als je dood gaat, het andere team wordt sterker en krijgt meer gold. Een slecht iemand in je team terwijl het andere team vijf spelers met enige ervaring hebben resulteert eigenlijk altijd een verloren potje.

Dit is totaal anders bij heel veel andere games. Bij bijvoorbeeld Call of Duty maakt het geen drol uit of er een noob in je team zit tijdens een potje op je favoriete public server. Uiteindelijk gaat het daar het toch om of je die killstreak kan halen,

Uiteraard moet dit geen reden zijn om gelijk te ragen, maar dat zijn nou eenmaal de e-heroes. Ik moet eerlijk zeggen dat het soms ook wel frustrerend kan zijn als iemand die geen woord zegt vanuit spawn in een keer naar de overkant rent om vervolgens weer afgemaakt te worden terwijl je net je eigen lane gewonnen hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Jwlb op 19-08-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Die core pool is wel grappig, zit eigenlijk alleen moet goede heroes in. Heb nou niet het idee dat dit voor een beginner beter is, sterker nog volgens mij ligt het niveau wel hoger dan in de allpick versie.

Ennnnuuuuu moba's???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
All pick is per defenitie moeilijker, er zullen alleen wel meer slechte spelers zitten ja. Slechte speler =/= geen skills. Je kan een slechte hon speler zijn door alleen maar AP te spelen met dezelfde hero. Dan ben je een waardeloze HoN speler, maar als je heel goed bent met die hero zal je skill niet slecht zijn. Hierdoor zal in AP het niveau altijd hoger liggen, naast dat het vaak de meest populaire modus is.

Overigens wat doet een legacy account tegenwoordig? HoN is echt sneu geworden (IMO) om 100den redenen, voornamelijk dat het pay 2 win is geworden en sindsdien is het hard bergafwaarts :(. Ach toch wel lang mee vermaakt voor die 15 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Postius schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 13:20:
All pick is per defenitie moeilijker, er zullen alleen wel meer slechte spelers zitten ja. Slechte speler =/= geen skills. Je kan een slechte hon speler zijn door alleen maar AP te spelen met dezelfde hero. Dan ben je een waardeloze HoN speler, maar als je heel goed bent met die hero zal je skill niet slecht zijn. Hierdoor zal in AP het niveau altijd hoger liggen, naast dat het vaak de meest populaire modus is.

Overigens wat doet een legacy account tegenwoordig? HoN is echt sneu geworden (IMO) om 100den redenen, voornamelijk dat het pay 2 win is geworden en sindsdien is het hard bergafwaarts :(. Ach toch wel lang mee vermaakt voor die 15 euro!
Hoe kom je erbij dat het pay2win is?
Het enige voordeel dat je kan kopen is early acces voor een nieuwe hero. De rest is allemaal cosmetisch.
Ik heb ondertussen al meer dan €150 uitgegeven aan dit spel. Ik heb er veel langer plezier aan gehad dan games die voor €50 in de winkel liggen, en de ondersteuning is beter dan bij MMO's die $15 per maand vragen.
Geen probleem om dan vrijwillig wat euro'tjes richting de ontwikkelaars de schuiven.
Legacy accounts heb je niet veel meer aan nu, maar ze worden dan ook al een jaar ofzo niet meer verkocht.
Bij een spel dat al jaren uit is, heb ik liever dat de online community in leven blijft, dan dat ik nog voordeel heb aan de $30 die ik jaren geleden heb betaald.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Laatst online: 23:16
Sinds kort speel ik ook HoN. Alle heroes beschikbaar en alles helemaal gratis! Veel beter voor een Nederlander kan het toch niet? :)

Samen nog 3 maatjes meegesleurd, dus de community heeft er weer 4 leden bij die elke dag spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Ik raad je dan aan om zoveel mogelijk met die maten te spelen. Dat is vele malen leuke dan met willekeruge mensen spelen en daarnaast word je dan niet constant uitgescholden voor vanalles en nog wat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Je kan mensen ook gewoon ignoren als ze irritant doen :P
Maar met vrienden of bekenden spelen is inderdaad een stuk leuker. En je krijgt er nog extra coins voor ook

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Zal dat zeker doen! Sowieso stuk gezelliger :)

Is er een knop waarmee je mensen kan muten en/of chatberichten kan ignoren? Ik heb gezocht maar kan deze helaas niet vinden.

En hoe share je een nieuw gekochte courier? Liet hem pas geleden per ongeluk doodgaan. Geen probleem, want kocht gewoon een nieuwe. Bleek echter dat deze niet standaard gedeeld is met de anderen. Wist alleen niet hoe ik dit moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Renzzie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:02:
Zal dat zeker doen! Sowieso stuk gezelliger :)

Is er een knop waarmee je mensen kan muten en/of chatberichten kan ignoren? Ik heb gezocht maar kan deze helaas niet vinden.

En hoe share je een nieuw gekochte courier? Liet hem pas geleden per ongeluk doodgaan. Geen probleem, want kocht gewoon een nieuwe. Bleek echter dat deze niet standaard gedeeld is met de anderen. Wist alleen niet hoe ik dit moest doen.
courier delen is het aapje naast je portret (linksboven in je scherm) als je de default HUD gebruikt.
weet niet hoe je iemand makkelijk kan muten, gebruik de standaard layout al zo lang niet meer.
Tekst muten = /ignore add Renzzie
(maar dan met een andere naam)

Andere belangrijke = /banlist add naam
Dan kom je niet meer bij die persoon in het team bij matchmaking.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Voice chat muten kun je doen door op het 'chat'-icoontje te klikken links onder het portret van die persoon. Dat icoontje is standaard wit en als je hem mute wordt die rood.

Ik vind het soms wel jammer dat er geen knop is om ingame iemand toe te voegen aan ignore-/banlist, sommige mensen hebben lastige namen om te typen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Walance schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 18:48:
Voice chat muten kun je doen door op het 'chat'-icoontje te klikken links onder het portret van die persoon. Dat icoontje is standaard wit en als je hem mute wordt die rood.

Ik vind het soms wel jammer dat er geen knop is om ingame iemand toe te voegen aan ignore-/banlist, sommige mensen hebben lastige namen om te typen...
genoeg mods die dat voor je dien.
Ik heb er bijvoorbeeld een waardoor ik met shift-LMB op iemands naam hem banlist, en shift-RMB een kickvote start.
Hiervoor had ik een scoreboard mod die een ban en kick knop toevoegde.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
thanks voor de tips. Ga even kijken naar een mod voor banlist.
Net echt met een groep debielen gespeeld, echt niet leuk! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-05 09:25
Walance schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 18:48:

je drukt op f6, en dan kun je met de rechtermuisnkop op een naam en vervolgens op ignore klikken

iemand toevoegen aan de banlist zorgt er NIET voor dat je niet met diegene meer in het team kan komen; het was vroeger (toen er nog geen tmm bestond) meer een waarschuwing dat iemand die in je banlijst stond de server heeft betreden.. iemand bannen is dus vrij nutteloos geworden omdat iedereen nu tmm speelt

[ Voor 26% gewijzigd door TI_Observer op 22-08-2012 20:42 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
sheez88 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:36:
[...]

je drukt op f6, en dan kun je met de rechtermuisnkop op een naam en vervolgens op ignore klikken

iemand toevoegen aan de banlist zorgt er NIET voor dat je niet met diegene meer in het team kan komen; het was vroeger (toen er nog geen tmm bestond) meer een waarschuwing dat iemand die in je banlijst stond de server heeft betreden.. iemand bannen is dus vrij nutteloos geworden omdat iedereen nu tmm speelt
Banlist zorgt er wel voor dat je niet nog een keer in iemands team komt.
vroegah kreeg je alleen een waarschuwing als iemand op je banlist stond.

TheS4ndm4n#1919

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:31:
[...]

Banlist zorgt er wel voor dat je niet nog een keer in iemands team komt.
vroegah kreeg je alleen een waarschuwing als iemand op je banlist stond.
Ik wou dat bovenstaande waar was, maar dat is het echt niet. Bij matchmaking in ieder geval - als jij host heb je er wel degelijk controle over.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483123

Cassius schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:55:
[...]

Ik wou dat bovenstaande waar was, maar dat is het echt niet. Bij matchmaking in ieder geval - als jij host heb je er wel degelijk controle over.
Klopt, het matchmaking systeem staat los van de banlist. Het enige wat je hiermee kunt doen is opvragen wie in je banlist zit en dan vervolgens.. Jah.. Cross fingers dat hij deze keer zich niet zo misdraagt :P

Ik speel regelmatig op vreemde tijden (1-3AM) met een andere maat (ook nederlands) rond 1700-1800 MMR. Laat een bericht achter als je een keer mee wilt doen! Wel het liefst 1650+ mmr zodat we wel wat puntjes verdienen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483123

Khaine schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 00:12:

Afijn, long story short:
- noobs only servers zijn dat niet
- 17-jarige hyperactieve mannetjes zijn sneu
- neem de hero guide door VOOR je het spel start :P
Komt erg bekend voor haha. Ik denk dat het zo is bij de meeste games zoals dit, Dota2 is geen exception! LoL daarintegen kun je wel mee weg komen met weinig kennis. HoN is zo een game met een hele trage learning curve (omdat er zoveel items en heroes zijn). Naarmate je de game leert en hogere MMR bereikt heb je veel minder "kindjes" die ragen. Over het algemeen gewoon negeren, advies aannemen!

Voor de rest kun je niet gebanned worden als je nog nieuw bent vanwege feeden, je kent het spel amper.. Dus geen zorgen daarvoor. Zolang je het maar niet expres doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-03 16:07

Rordarok

De enige echte

Ik had geen idee dat zo veel NLers/Belgen HoN speelden :o

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ortzamoa schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 13:28:
Ik had geen idee dat zo veel NLers/Belgen HoN speelden :o
yup. ik zit regelmatig in random games waar in het team gewoon NL tegen elkaar wordt gesproken :D

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinaDani
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-05 10:54
Ja je ziet ze inderdaad steeds vaker. Ikzelf mag het ook nog best vaak doen. Blacksmith for life ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ach ja, ik ben tijdelijk gestopt met HoN. Geen team meer/actieve vrienden en smurfen/soloQen was niet meer echt leuk. Zelfs de doeleinden 80% win soloQ 1800 zijn dan niet meer leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Wat wordt er tegenwoordig betaald voor een legacy account? (met enkele premium skins, die goude, en wat limited skins die er maar een beperkte tijd waren destijds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Postius schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:59:
Wat wordt er tegenwoordig betaald voor een legacy account? (met enkele premium skins, die goude, en wat limited skins die er maar een beperkte tijd waren destijds)
Goeie vraag, heb ook wel een account over 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Legacy levert vrij weinig op denk ik. Aangezien alle characters f2p zijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Legacy is een flinke +2 silver coins per gespeelde game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ortzamoa schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 20:44:
Legacy is een flinke +2 silver coins per gespeelde game.
ja? dat wist ik niet.
then again, ik speel alleen midwars, en daar krijg je dat score schermpje niet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Mid Wars <3

Al tijden geen HoN meer gespeeld eigenlijk..jammer. Ook de forums al tijden niet meer gezien.

Iemand interesse om een keer een potje te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Iemand dan maar zin om deze week een paar matchmaking potjes te doen (Midwars of gwn FoC). 1500-1800+ is allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ik speel elke avond nog wel een paar potjes.
account: TheS4ndm4n

Alleen wel CM en/of midwars, Voor potjes van een uur heb ik niet echt tijd meer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutsy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05 16:25
Zijn er nog Tweakers actief op HoN? Ik heb het idee dat HoN, alhoewel het veel eerder was dan LoL of DotA 2, over het hoofd wordt gezien door mensen die dit genre interessant vinden. Ook het aantal reacties is aanzienlijk minder in dit topic.

Zelf ben ik op zoek naar wat (NL) spelers om mijn MMR (+- 1350) op te schroeven. Ik speel tot nu toe altijd alleen, kan er aardig wat van, maar helaas is het toch vaak zo dat 1 a 2 mensen in een team het verknallen voor de rest en kom niet omhoog.

Dus, iemand zin om af en toe een (serieus) potje te spelen?

P.S.: De in-game tweakers chat is bijna altijd leeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05 03:18
Het probleem met HoN is dat de leercurve vrij hoog is en hierbij uitgebreide statistieken, wat ervoor zorgt dat niemand met slechtere mensen wilt spelen. Resultaat: Nieuwe/Slechtere mensen gaan het spel mijden omdat ze ipv tips alleen maar commentaar krijgen en uitgescholden worden.

Ook zijn de verschillen met LoL te groot om mensen die goed zijn in LoL ook automatisch goed te laten zijn in HoN. Waarom zullen ze tijd investeren in het leren van een "vergelijkbaar" spel denk ze dan.

Dota2 en HoN hebben weliswaar meer overeenkomsten (wel steeds minder) veel mensen prefereren Dota2 vaak omdat het de opvolger is van het oude Dota en wordt ontwikkeld door een bekende ontwikkelaar en is beschikbaar op Steam.

Ik zelf heb de voorkeur aan HoN, misschien omdat ik al vrij vroeg in de beta ben overgestapt van Dota naar HoN. Ik het LoL een tijdje geprobeerd maar had altijd het gevoel dat het spel diepgang en het het unlocken van champions vond ik toch wel een groot minpunt. Ene is zelfs duurder dan de andere, voelt niet zo gebalanceerd? Dota2 heb ik niet zoveel gespeeld heb er een stuk of 20-30 potjes op gedaan, weer even wat oude heroes terugzien was leuk. Maar vond de GUI altijd onprettig, en de teambattles waren voor mij een beetje onduidelijk, maar dat kan komen omdat ik niet meer gewend was aan Dota.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Het probleem van HoN is S2 games, die het compleet verprutst hebben. Ze hebben winst weten te pakken toen ze konden maar het verder totaal laten liggen. Ze hebben het eerst finaal verloren van LoL en vervolgens klapte dota 2 er over heen. LoL kan ik niet veel over zeggen maar Dota2 is een betere moba game als hon met veel meer bereik. Dat HoN is doodgebloed zagen we in de gesloten beta al aankomen, maar de developers hebben er nooit wat aangedaan. Behalve een paar keer het bussiness-model veranderd zodat ze nog net even snel konden cashen voordat het echt in elkaar stortte.

Iedereen die ik kende die HoN speelde is gestopt, naar Dota2 of doet geen moba's meer. De grote verliezer is HoN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Postius schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:07:
Het probleem van HoN is S2 games, die het compleet verprutst hebben. Ze hebben winst weten te pakken toen ze konden maar het verder totaal laten liggen. Ze hebben het eerst finaal verloren van LoL en vervolgens klapte dota 2 er over heen. LoL kan ik niet veel over zeggen maar Dota2 is een betere moba game als hon met veel meer bereik. Dat HoN is doodgebloed zagen we in de gesloten beta al aankomen, maar de developers hebben er nooit wat aangedaan. Behalve een paar keer het bussiness-model veranderd zodat ze nog net even snel konden cashen voordat het echt in elkaar stortte.

Iedereen die ik kende die HoN speelde is gestopt, naar Dota2 of doet geen moba's meer. De grote verliezer is HoN.
Misschien toch maar eens kijken naar de teller van het aantal online spelers. Die stond tijdens de beta nooit hoger dan 25k. nu is 40k een rustige avond.

Verder is het spel volledig gratis. je hoeft niet eerst 300 uur te spelen of te betalen voordat je alle heroes kan unlocken. En er komen nog regelmatig nieuwe heroes en patches uit.

Ik moet toegeven dat ik wel vooral midwars of casual mode speel. Maar dat is vooral wegens tijdsgebrek, en dan zijn potjes van 25 min toch leuker dan die van 1,5 uur.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Postius schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:07:

Nou, dat valt toch reuze mee moet ik zeggen.
Tuurlijk heeft het concurrentie van LoL en Dota2, maar ik vind HoN superieur aan de hiervoor genoemden...
Ze hebben misschien ook een paar slechte heroes uitgebracht, maar ook heel veel goeds gedaan sinds de release van HoN.
Ik heb Dota2 inmiddels ook op de PC staan maar dit kan me echt niet bekoren vergeleken bij HoN. De heroes zien er wat klein en weinig uniek uit vergeleken bij HoN. Het kan me qua geluid, heroes en humor echt niet bekoren t.o.v. HoN. Spijtig genoeg dat dus de massa blijkbaar wel LoL (wat ik echt drama vind) en Dota2 verkiest.
Ligt het aan mij of is Dota2 echt totaal anders dan Dota1? Wat ik me kan herinneren van Dota1 was toch echt dat het erg vergelijkbaar met HoN was. Behalve dat HoN dus gewoon een aantal zeer sterke verbeteringen had t.o.v. Dota zoals graphics, interface etc. Ik vind Dota2 erg anders aanvoelen, en grafisch ook niet overtuigend (vooral de heroes).
Of komt het gewoon omdat ik al een jaar of 2 gewend ben aan HoN?

[ Voor 12% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-10-2013 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:39
Wij (vriendengroep van 4) hadden VEEL HoN gespeeld en zijn toen overgestapt op Dota 2. Wij hadden ook wel even moeite met de andere graphics en interface. Ik moet zeggen dat de interface van HoN nog steeds voor mijzelf boven die van Dota 2 staat. Echter toen HoN was begonnen met early(overpowered) heroes en die dan te laten aanschaffen voor geld zijn wij er mee gestopt. Het slaat nergens op, een moba moet eerlijk zijn. Daarom vind ik LoL ook niks ivm talenttree etc. En wij hebben meer geld in Dota 2 gestoken en de visuals dan HoN met heroes kopen / andere looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
sbmuc schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:04:
Wij (vriendengroep van 4) hadden VEEL HoN gespeeld en zijn toen overgestapt op Dota 2. Wij hadden ook wel even moeite met de andere graphics en interface. Ik moet zeggen dat de interface van HoN nog steeds voor mijzelf boven die van Dota 2 staat. Echter toen HoN was begonnen met early(overpowered) heroes en die dan te laten aanschaffen voor geld zijn wij er mee gestopt. Het slaat nergens op, een moba moet eerlijk zijn. Daarom vind ik LoL ook niks ivm talenttree etc. En wij hebben meer geld in Dota 2 gestoken en de visuals dan HoN met heroes kopen / andere looks.
Early acces heroes zijn er alweer uit hoor.
Je kan nu alleen nog maar cosmetische dingen kopen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Wie speelt er (nog) HoN? Imo best game ever haha. En beste moba.
Maar beetje verloren aan populariteit en playerbase na Dota2. Onterecht!
Unieke gameplay, enorm veel humor en het blijft vernieuwend. Ik vind het grafisch ook gewoon sterk, niet onderdoen voor Dota2. Helaas is de playerbase relatief klein geworden (buiten Thailand).
Toch de sterkste moba die er is, naar mijn mening.

[ Voor 47% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-11-2016 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Voor alle mensen die zichzelf als "hardcore gamers" betitelen en die fan zijn van strategy games, probeer HoN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Alleen midwars. Leuk vermaak voor een loos half uurtje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Helaas is HoN nagenoeg dood (in NA/EU region). Hoewel ik denk dat er nog wel enkele duizenden spelers zijn (EU en NA samen), maar dit is natuurlijk niets vergeleken bij LoL of Dota2. Zijn wel eens andere tijden geweest...
Gelukkig is HoN wel echt een enorme klapper in Thailand, zijn 100.000en actieve accounts en dagelijks zo'n 50/60/70k players online. Maar die spelen op een totaal ander systeem, Garena. Dus daar hebben wij niet zo veel aan.
Blijft jammer, ik ga dit spel niet quitten. Het is TE goed daarvoor. En TE hilarisch. En een mate van skills/competition die je in geen enkele andere game ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 940611

hallo mijn muis reageert niet op het spel wat kan ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:40
Anoniem: 940611 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 13:32:
hallo mijn muis reageert niet op het spel wat kan ik doen
nieuwe muis kopen :O