[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 2 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:41
Mede-auteurs:
  • RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 10:47

RocketKoen

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 15:33

JerX

Heroes of Newerth

Afbeeldingslocatie: http://www.heroesofnewerth.com/images/stone_top_ornate.png
Inhoudsopgaven
Intro

Heroes of Newerth is een Fantasy, Actie RTS geïnspireerd door DotA. Twee teams van spelers strijden tegen elkaar en proberen elkaars basis te vernietigen. HoN is ontwikkeld door S2 Games en is te spelen op Windows, Mac OS X en Linux.

Hoe werkt HoN

Elk spel van Heroes of of Newerth spelen twee teams van 1 tot 5 spelers tegen elkaar, genaamd de Legion en Hellbourne. Elke speler kiest een hero uit het totaal aantal van 83 hero's. Tijdens de game kunnen spelers experience points en goud verdienen door het vernietigen van computer gestuurde monsters, vijandelijke hero's en gebouwen. Met het goud kan je items kopen om je eigen hero sterker te maken. Met de experience points kan je hero levels groeien. Het doel is om uit eindelijk de world tree of de sacrifise pit van de tegenstander te vernietigen.

Heroes

Zoals eerder verteld, speel je in HoN met hero's. Aan elke kant zitten er verschillende Hero's, er zijn Hero's voor de Legion en de Hellbourne. De hero's zijn opgedeeld in Attack Types: Ranged of Melee en in Primary Attributes: Intellect, Agility en Strength.

Elke Hero is uniek en heeft zijn eigen speel style die mede wordt bepaald door de persoon die hem speelt. Een hero heeft ook zijn eigen rol, denk aan: support, carry, ganker, tank, initiator, disabler, pusher.

Je hero kan in totaal 25 levels halen. Elk level geeft je 1 skill point naar keuze.
Iedere hero kan 4 levels halen in elk van hun 1e 3 skills, en 3 levels in zijn ultimate.
Je ultimate niveau 1 kun je kopen na lvl 6, niveau 2 na lvl 11 en niveau 3 na lvl 16.
Je overige 10 punten gaan naar "stats".

Game Modes

Als je HoN opstart, klik je op "matchmaking" om te beginnen.
Het hero selectie scherm is afhankelijk van hoe de game modes zijn. De volgende game modes zijn beschikbaar:
  • All pick: Spelers kunnen vrj kiezen uit alle heroes. Hier geld wie het eerste selecteerd, heeft de hero.
  • Single Draft: Spelers krijgen een keuze uit 3 random geselecteerde heroes. Elk van een andere attributie.
  • Banning Pick: De team captains bannen eerst elk 4 heroes, Daarna kunnen de teams om de beurt heroes kiezen.
  • Banning Draft: Zelfde als banning pick, maar met een veel kleinere keuze van heroes.
  • All random: Iedereen krijgt meteen een random hero.
Naast de game mode kun je ook kiezen uit "Normal" of "Casual".
Casual mode heeft:
  • Denies kosten geen experience
  • Je krijgt meer gold voor last-hit en kill assists, en je verliest niks meer als je dood gaat.
  • Geen mis kans
  • Experience gaat sneller in het begin van de game.
Dus kortere potjes, en het is makkelijker voor nieuwe spelers om niet meteen kapot gemaakt te worden.

Ook zijn er 2 maps, een 3v3 map en een 5v5 map.

Alle clanmatches worden gespeeld in normal mode, banning pick en 5v5.

Laatste patch notes

Elke vrijdag is het Patch Friday bij HoN, dit betekent dat er een patch komt met wijzigingen of zelfs een nieuwe hero voor het spel. Ook zal de F2P hero lijst veranderen. De laatste update log wordt altijd in een sticky op het forum geplaatst onder de General Discussion board.

Tutorials

Hier vind je verschillende tutorials voor HoN. Denk aan basics, laning, warding, heroes etc.

The Heroes of Newerth Beginner's Guide

Heroes of Newerth Basic Tutorial Part 1
Heroes of Newerth Basic Tutorial Part 2

Heroes of Newerth: Nigma's Guide to being a Better Player

General Strategy Guides

HoN Community Strategy Guides
HoN Community Premium Guides

Prodex

FAQ

Q: Ahhh, HoN ligt er uit! S2 SUCKS!! WHINE QQ!!!
A: Het gebeurt wel eens dat HoN er uit ligt, dit kan meerdere oorzaken hebben. Het is verstandig om eerst even te kijken in de General Discussion sectie van het HoN Forum. Misschien is er een (meestal Sticky) topic up waarom HoN er uit ligt.

Q: Het spel is veel te moeilijk!
A: Probeer je in te lezen in sommige strategieën, bekijk de tutorials een keer, en probeer een Casual game of een "custom game". Probeer de ability's van de heroes te onthouden. En luister goed naar je teammates. Als er opeens 3 man weg zijn, dan kan je gif op innemen dat ze op weg zijn om iemand te ganken.

Q: Hoeveel kost dit spel?
A: Niets, HoN werkt met een F2P systeem. Dit betekend dat zij geld verdienen door middel van microtransacties. Klik hier voor de officiële F2P FAQ.

Q: Wat doet item X of Ability Y?
A: Veel kans dat je het kan vinden op de HoN website item sectie.

Q: Heb je tips om met Hero Z te spelen?
A: Lees de diverse guides voor je hero ingame, of op de website

Q: Stats, ik wil stats zien!
A: Dat is mogelijk. Ingame kun je de statistieken van jou en de tegenstander zien. Er is een Addon die het nog makkelijker maakt. Er zijn diverse Signature generators te vinden. Ook heeft Frank!in een G15 applicatie gemaakt die wat stats weergeeft.

GoT Spelers

In HoN hebben wij een GoT chat kanaal: /join Gathering of Tweakers, vergeet niet om het Auto-Reconnect knopje aan te vinken!

Wil je toegevoegd worden in de lijst van spelers, DM dan mede-auteurs of laat een berichtje achter in dit topic.
GoT naamHoN naam
JerxJerxy
Davey28Ninebro
RocketkoenTheS4ndm4n
mitch187Kamachi
hugoyKoffiebaard
KrogaKroga
Frankl!nProfijt
thehawk007TheHawk1337
NoloogNoloog
Postiuspostius
LawwieJoerivang
KoekjehKeekjeh
TimskiejTimskiej

Links

Officiele website
Prodex
GameReplays
HonCast
Unofficiele wiki
Stats

offtopic:
Voor opmerkingen en/of aanpassingen DM een van de mede-auteurs.

[ Voor 255% gewijzigd door JerX op 27-04-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-05 13:55
Yup, speel dit al een tijdje, erg leuk spel, nu al beter afgewerkt als demigod ooit is geweest qua content, stabiliteit en UI. Vind het nog wel uitermate frustrerend want ik word nogal vaak afgemaakt :'( . Sommige heroes kan ik echt nog niet spelen, zoals legionaire.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Ja zelfde probleem ik heb ik ook. Met dota was ik niet een van de slechtste, maar hier gaat het me toch erg slecht af.
Legionaire = Axe uit dota, een sterke strenght hero, maar ik bak er ook niks van met hem. Meestal ga ik voor een ranged agility hero. Valkyrie gaat me vooral goed af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79509

Ik speel het ook en vind het echt super gaaf, precies zoals dota maar net die kleine verbeteringen erbij. Het is alleen wel even wennen met al die nieuwe namen en hero skins :D

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 79509 op 16-08-2009 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Die website wordt je ook niet echt wijs van.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Nee dat klopt, daarintegen geeft Facebook veel meer informatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
leuk spel dit inderdaad, ziet er gelikt uit. helaas merk ik onder windows 7 dat het nog wel behoorlijk beta is (random crashes, geluid valt weg etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hey ik dacht al...Newerth, en ja het is dus van S2 Games. :D Savage was erg goed voor zijn tijd en zelfs nu nog. Savage 2 werd volgens mij minder goed gevonden (mogelijk mede doordat hij een jaar of 2 te laat uitkwam) maar ik moet het nog eens proberen.
Hopelijk wordt dit wat. :)

Hmm blijkbaar geen MMOFPS zoals Savage. :(

[ Voor 6% gewijzigd door Saturnus op 19-08-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
itons schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:41:
leuk spel dit inderdaad, ziet er gelikt uit. helaas merk ik onder windows 7 dat het nog wel behoorlijk beta is (random crashes, geluid valt weg etc)
Ik draai zelf win7 x64 build 7100, maar moet zeggen dat ik hier 0 problemen mee ondervind, heb nog geen enkele crash gehad dusver.

Het is trouwens nu mogelijk om het spel te preorderen!
https://www.heroesofnewerth.com/purchase_pref.php

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
pica schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:42:
[...]

Ik draai zelf win7 x64 build 7100, maar moet zeggen dat ik hier 0 problemen mee ondervind, heb nog geen enkele crash gehad dusver.

Het is trouwens nu mogelijk om het spel te preorderen!
https://www.heroesofnewerth.com/purchase_pref.php
ik ga vanavond even sleutelen en logs bekijken, ik denk dat het met mijn videokaart drivers/directx/vsync off te maken heeft. dat las ik op het beta forum iig. als ik de problemen opgelost krijg ga ik hem zeker preorderen :)
mijn HoN username=itons, als iedereen hem post dan kunnen we wel een keer een potje spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvandervelde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 14:50
Jep en nadat je hem gekocht heb (krijg je 3 Beta Keys die je kunt versturen)
en t grappig, je kunt ingame ook zien wie hem gekocht heeft.
mensen die hem gekocht hebben, hebben een schild voor hun naam :P

ps: mijn naam is mvdv25 ;)

[ Voor 6% gewijzigd door mvandervelde op 19-08-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Valheru is mijn naam ingame.

Ik vind de game echt heel fijn werken. Met vrienden chatten, games joinen, heerlijk allemaal :)

Anoniem: 113257

Het spel ziet er veelbelovend uit. Met een goede community kan dit misschien wel de opvolger zijn van DotA. Zijn er nog extra'tjes die je krijgt als je het spel koopt? Nu wachten op een beta-key..

Edit: ontzettend gaaf spel! Bijna alles is gejat van DotA, maar het grafisch geweld is top.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 113257 op 21-08-2009 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
mijn driver problemen zijn gefixed en kan nu eindelijk potjes helemaal uit spelen ipv elke keer te moeten reconnecten. erg leuk spel, jammer dat ik niet wat DoTa ervaring onder mijn riem heb, want krijg redelijk vaak pakkie van mensen die het spel net wat beter onder de knie hebben. Voeg me toe dan spelen we wat potjes :D (Mijn HoN account = itons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:31
Ik vind het echt een super game en ik speel het nu ongeveer 3 weken en heb volgens mij iets van 60-70 games achter de rug. Ik ga hem zeker vandaag of morgen preorderen. Eigenlijk zou iemand ff een fatsoenlijke topic moeten maken. Ik heb zelf ERG veel dota gespeeld, dit is gewoon dota in een nieuw jasje, een erg mooi jasje :). Er zitten zkr nog een aantal bugs in maar wat mij betreft mag hij al gereleased worden(ze moeten wel ff de chat bug oplossen:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

sbmuc schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:29:
Ik vind het echt een super game en ik speel het nu ongeveer 3 weken en heb volgens mij iets van 60-70 games achter de rug. Ik ga hem zeker vandaag of morgen preorderen. Eigenlijk zou iemand ff een fatsoenlijke topic moeten maken. Ik heb zelf ERG veel dota gespeeld, dit is gewoon dota in een nieuw jasje, een erg mooi jasje :). Er zitten zkr nog een aantal bugs in maar wat mij betreft mag hij al gereleased worden(ze moeten wel ff de chat bug oplossen:P)
Wat is je acc? Ik zoek nog mensen om mee te spelen, tenminste als jij wilt. :P Alleen spelen is zo saai.

Nieuwe beta-keys zijn uitgegeven. Op dit moment zijn er nog ~73k beta-keys over. Aanmelden als fan bij deze site:
http://www.facebook.com/heroesofnewerth

Vervolgens in je postvak in kijken bij updates. Mijn acc is UneXisted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:59
Ik heb ondertussen ook een Beta-key kunnen bemachtigen en speel de laatste tijd best wat potjes in de avonden. Ik moet zeggen dat ik het een erg leuk en vooral goed uitgewerkt spel is. Aan de balans van sommige heroes mag nog wel wat gesleuteld worden overigens....

Misschien leuk om eens een 5v5 potje te doen met mensen van GoT? :) Misschien kunnen we voor het gemak zelfs een GoT clan starten?

Mijn nickname is in ieder geval "Moraxius", indien iemand me wilt toevoegen als vriend.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Morax schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:36:
Ik heb ondertussen ook een Beta-key kunnen bemachtigen en speel de laatste tijd best wat potjes in de avonden. Ik moet zeggen dat ik het een erg leuk en vooral goed uitgewerkt spel is. Aan de balans van sommige heroes mag nog wel wat gesleuteld worden overigens....

Misschien leuk om eens een 5v5 potje te doen met mensen van GoT? :) Misschien kunnen we voor het gemak zelfs een GoT clan starten?

Mijn nickname is in ieder geval "Moraxius", indien iemand me wilt toevoegen als vriend.
Niet mee eens, balans is goed, dit spel is al tijden dmv DOTA uitgebalanceerd, je kan nooit een compleet perspectief qua balans hebben na maar een week of wat spelen (speel zelf ook pas een maand hoor, daar niet van); elke hero heeft bepaalde dingen waar ze sterk en zwak in zijn, het is dan ook een teamspel.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309146

Ik speel al 4-5 jaren dota en ben onlangs overgestapt op HoN. In-game naam is Poo, als iemand vriendjes wil worden. Heb ook nog een aantal beta-keys over als iemand graag een keer wil proberen.

Game blijft superleuk, maar als je nog nooit dota gespeeld hebt is er best een steile leercurve.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 309146 op 31-08-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11-2023
Als er iemand nog een beta key heeft zou hij/zij me daar blij mee kunnen maken :)
Ik heb zelf geen ervaring met dota/HoN maar heb wel een collega die dit speelt. Het ziet er interessant uit.
Moet denk ik wel even wat research doen om het een beetje te kunnen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarilo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-05 16:10
Ik speel ook al een hele tijd DOTA, speel het nog steeds veel met vrienden. Ik hoop dat ik hiervoor een key kan krijgen, kan ik het uit proberen. Het ziet er in ieder geval goed uit. En van wat ik lees moet het een goed spel zijn. Kan niet wachten tot ik een key heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nog wel wat invites over, PM me een e-mailadres en dan zorg ik wel dat het in orde komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
gister twee potjes 2on2 gedaan met een vriend. Eerste potje makkelijk gewonnen, 2e potje jammerlijk verloren. We speelden met Valkyrie + Magmus tegen Accursed + Jereziah. Die Jereziah was rete slecht, maar Accursed heeft zo'n skill dat hij als zijn HP onder de 20% zit alle inkomende damage veranderd in healing. Niet dood te krijgen die gast en elke keer als we hem bijna hadden rende die weer hard weg. Ongelovelijk pissig werd ik ervan, niet normaal. Wat is een goede tactiek hier tegen? Gewoon stoppen met aanvallen werkt redelijk tenzij er creeps/towers in de buurt zijn, dan zit ie binnen de kortste keren weer op 100% hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ofwel 20% damage doen in een klap zodat ie de kans niet krijgt om z'n ulti te triggeren (niet echt mogelijk met valk+ magmus). Ofwel vanaf 20% alle damage stoppen en na de ulti weer aanvallen. In 2v2 kan ik me inbeelden dat het erg moeilijk is om hem dood te krijgen, maar langs de andere kant moet je beseffen dat het ook niet echt de bedoeling is dat je 2v2 speelt, daar is het spel gewoon niet rond gebouwd. Sommige heroes zijn echt retarded goed (bv Jereziah) in 2v2, maar vallen in 5v5 best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb voorlopig trouwens geen beta keys meer over, dus niet meer PMen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274589

Anoniem: 309146 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:11:
Heb voorlopig trouwens geen beta keys meer over, dus niet meer PMen :)
:|

spijtig ..

Ik zou het zo kopen, maar welke retarded regel dat alleen beta spelers kunnen kopen :(

Dus nog op zoek naar beta key

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 274589 op 01-09-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
De NDA is verwijderd, dus er mogen vanaf nu volop filmpjes/screenshot/info gepost worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 22:28

Wiebbe

<none />

En de website van www.heroesofnewerth.com is geupdate met heroes/items/screenshots/video's!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Dwish
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11-2023
Nog steeds interested in een beta key trouwens :P
Heeft het nu nog zin om me aan te melden bij dat facebook gebeuren?

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:55
Dwish schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:37:
Nog steeds interested in een beta key trouwens :P
Heeft het nu nog zin om me aan te melden bij dat facebook gebeuren?
Edit: nvm, nu ff de beta proberen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Squixx op 03-09-2009 16:34 ]

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Geen idee hoe maar er zit een key in mijn mailbox. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-05 10:32
wut, ik merk nu opeens dat er keys werden uitgedeeld, zijn er op die submission page dus geen keys meer over.

Dus a.u.b. een key voor mij als er een over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Inmiddels heb ik ook een beta key. Die polyworg priest is echt zo ontzettend goed en leuk om mee te spelen. Zeker op een top/bottom lane met een dps/stun class. Naar lvl 3 ofzo en dan aanvallen, meestal wel een kill door de polly zijn cc en dmg dealer. En vanaf lvl 6 met wards kan ik elke minuut wel een kill maken. Zeker als ik stormspirit koop voor een extra 2.5 sec cyclone. Cyc -> wards -> cc -> bolt.

Nog andere mensen die actief de beta aan het spelen zijn?

[ Voor 19% gewijzigd door marshallq op 08-09-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-05 10:21

Multensor

wtf

Ja hoor :D. Ik ben van dota afestapt om HoN te gaan doen en bevalt nog steeds prima. Ik moet zeggen dat het tot dusver prima is uitgewerkt. Kan ook bijna niet anders aangezien het een 1:1 port van DoTa is. Toch heeft het allemaal wel een redelijk eigen feeling dus dat scheelt. Alleen de arachna..... wat een hero.... als je melee bent zonder invis of blink ben je gewoon de zak. Gaat helemaal nergens over. Gelukkig spelen er ook vaak mensne dier niks van bakken ;).

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik heb hem ondertussen gepre-ordered. Voor die 30 dollar kan ik dit spel niet laten liggen :) (Helaas zijn al mijn beta-invites al vergeven overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Erg leuk spel, alleen wel jammer dat het moeilijk is om een game te vinden waarin niet iemand binnen de eerste 10 minuten disconnect...
Morax schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:36:
Misschien leuk om eens een 5v5 potje te doen met mensen van GoT?
Lijkt me wel leuk inderdaad :)

[ Voor 61% gewijzigd door RaCio op 09-09-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik doe graag mee in dat geval :) Heb ook nog een key toegestuurd gekregen in mail vandaag trouwens, als er nog geïnteresseerden zijn.

Acc = Goodly

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 309146 op 09-09-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou het wel uit willen proberen als je er nog één over hebt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
ik heb toch een key kunnen bemachtigen!

Ingame naam: Rubbieus

erg leuk spel, maar hoe lukt het jullie om een game te vinden waar ze een beetje noob friendly zijn, en die niet al begonnen is. Ben al 3x in een noob only game geweest, waar ze je schaamteloos begonnen uit te schelden als je 3 lvls onder hun lvl zat in mid game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Mijn acc is marshallq. 5on5 ben ik wel voor up.

Inmiddels weer een aantal dingen bijgeleerd. Voornamelijk dat pharaoh toch wel imba is om mee te ganken en dat er ook zo'n caster een ulti heeft (kom ff niet op de naam) dat ie niet meer dood gaat. Krijgt ie self heal op 40%.

Ook geleerd dat die kongor oid leuke dingentjes dropt, die selfrez tablet :P

Zelf speel ik toch echt altijd ranged. Melee is niet voor mij. Al kun je met pollywog+magmus ongeloofelijk goed pushen cq ganken. Zeker met lvl 6 ulti wards+magmus aoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Pollywog priest met refreshing stone(2x wards casten) of staff of the master(50% meer wards) is al helemaal win :p

Moet een e-mailadres hebben om invite naartoe te sturen :)

Aan alle beginners:

Host je eigen games, check de stats van spelers die binnendruipen. Je wil mensen onder 1500 PSR en met minder dan 0.7 KDR (ofzo). HoN (en DotA) communities staan bekend om hun hoge zuurtegraad, als je het slecht doet kan je er rekenen dat ze a) gaan flamen b) je proberen te kicken uit de game. Daarom kan je best met andere beginners spelen, dan maak je meer kans op een aangename game.

Je kan easymode games spelen in het begin, maar probeer hier niet te lang bij te blijven hangen. Je krijgt dan wel sneller geld en exp, maar je moet ook beseffen dat de game niet gebalanceerd is rond deze mode. Supporters en casters (demented shaman, pollywog etc) worden veel sneller nutteloos, en lategame carries (madman, arachna...) met een beetje deftige farm zullen na 30 minuten je hele team neermaaien. Probeer dus zsm over te schakelen op normale games, waar alle heroes (op een paar na zoals wildsoul die gewoon nutteloos blijft in alle omstandigheden) een toevoeging kunnen zijn tot een team.

PS: Vandaag rond 5u een potje t.net tegen randoms ?

• StephaN900
  • Niet online
Anoniem: 309146 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:31:
Moet een e-mailadres hebben om invite naartoe te sturen :)
Hmm tweakers heeft uiteraard geen pm systeem :P.

Als je hem via deze link kan sturen zou dat mooi zijn:
http://www.rakebacksupplier.com/contact_us

Zet liever niet het hele adres neer ivm spam.

Het invite systeem van HoN heeft een e-mailadres nodig om je beta key naartoe te sturen :) Je kan altijd PMen.

• marshallq
  • Niet online
Anoniem: 309146 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:31:
Je kan easymode games spelen in het begin, maar probeer hier niet te lang bij te blijven hangen. Je krijgt dan wel sneller geld en exp, maar je moet ook beseffen dat de game niet gebalanceerd is rond deze mode. Supporters en casters (demented shaman, pollywog etc) worden veel sneller nutteloos, en lategame carries (madman, arachna...) met een beetje deftige farm zullen na 30 minuten je hele team neermaaien. Probeer dus zsm over te schakelen op normale games, waar alle heroes (op een paar na zoals wildsoul die gewoon nutteloos blijft in alle omstandigheden) een toevoeging kunnen zijn tot een team.

PS: Vandaag rond 5u een potje t.net tegen randoms ?
Ik vind polly juist ook erg goed mid/late game. Zeker met goede dps/stunner aan je zijde die veel dmg doet. Met cyclone trinket als goede initiator en dan wards, die 3de skill met stun, dan teamgenoot erop en iets gaat zeker dood. Helemaal als je bv staff of masters hebt. Ik krank de HP van mijn priest wel altijd naar 2k+ zodra dat mogelijk is.

Maar iid hekel aan "noob only" games in easymode. Tenzij ik een korter potje wil spelen.

17.00 ga ik niet halen (tot 18.00 werken en dan supplies kopen voor mijn wereldreisje). In het weekend wil ik wel eens kijken. Eventueel heb ik ook nog wel een ventrilo (2.1) server die men mag gebruiken voor HoN.

[ Voor 8% gewijzigd door marshallq op 10-09-2009 11:48 ]

• StephaN900
  • Niet online
Anoniem: 309146 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:44:
Het invite systeem van HoN heeft een e-mailadres nodig om je beta key naartoe te sturen :) Je kan altijd PMen.
Ja volgens mij heeft tweakers geen pm systeem (zit er al sinds 2000 of zo en het is mij iig nog niet gelukt), maar als je hem nog hebt mijn emailadres is infoapenstaaaartjerakebacksupplier.com

[ Voor 11% gewijzigd door StephaN900 op 10-09-2009 12:26 ]

• rubbieus
StephaN900 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:59:
[...]

Ja volgens mij heeft tweakers wel een pm systeem (zit er al sinds 2000 of zo en het is mij iig nog niet gelukt), maar als je hem nog hebt mijn emailadres is infoapenstaaaartjerakebacksupplier.com
gewoon ff zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Heeft er iemand nog een invite of Betakey over voor een oude middelmatige dota'er? :D
Mijn pm systeem doet het wel ;-).

Als iemand me in de goede richting wilt sturen is ook prima, maar ik heb de beta key golf net gemist(door vakantie enzo) en heb nu alles zit afgooglen maar alles is al op.

[ Voor 42% gewijzigd door Postius op 14-09-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Laatst online: 28-05 10:21

Multensor

wtf

rubbieus schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:01:
ik heb toch een key kunnen bemachtigen!

Ingame naam: Rubbieus

erg leuk spel, maar hoe lukt het jullie om een game te vinden waar ze een beetje noob friendly zijn, en die niet al begonnen is. Ben al 3x in een noob only game geweest, waar ze je schaamteloos begonnen uit te schelden als je 3 lvls onder hun lvl zat in mid game..
Naja dat flamen is idd gewoon de community. Gewoon noob only games joinen inderdaad en vragen stellen. Makkelijkste is om met mensen te spelen die je al kent en die je een beetje uitleg/tips kunnen geven. En bijv. 5v5 got games desnoods gewoon unofficial game.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
Dit spel lijkt mij zo tof, heb tijdje Demigod gespeeld maar dat was het niet helemaal zegmaar.
Maar ik heb ook google afgelopen maar het lijkt er inderdaad op dat de keys allemaal weg zijn.
Zijn er misschien mensen die het ge-pre ordered hebben, ik hoorde dat je dan ook keys voor vrienden krijgt.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik heb eindelijk een key, jammer van al die kiddo's online zelfs al in de beta of juist in de beta. Eg vermakelijk dat wel, ook erg wennen waar alle items zitten.

Online nick is postius. Ik ben atm nog een dikke newbie dus jullie zijn gewaarschuwd. Ben altijd in voor een potje met wat tweakers+ventrilo/mumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik heb trouwens de indruk dat de valkery en soul stealer met arachna extreem sterk zijn als iemand er een beetje weet wat je moet doen. Vooral arachna en de valkery kunnen echt lomp ganken.

Ben er zelf nog niet uit welke hero ik fijn vind. Die demented shaman vind ik geniaal met die healing power en die entangle is leuk. Ik entangle en mijn maatje springt erop af en ik blijf buiten gevaar over het algemeen, en die heal power is gewoon sterk.

Verder vind ik Pebbles gewoon humor om mee te spelen en het gaat me nog goed af, ongeacht hoe andere mensen over die hero denken ik heb er bergen lol mee en met die stun power van em plus bergen hp en defence kan je aardig tanken.

De zeus hero is ook ok, maar ik vond zn damage wat laag zijn spells zijn wel erg fijn. Ben er nog niet echt uit welke speelstijl het beste past. Waar ik wel een hekel aan heb zijn teammates die dan str en agi allemaal hebben het is 5 tegen 3 en dan rennen ze massaal weg waardoor ik als caster ineens in de frontlinie sta. Hou is op met wegrennen als je met 2 a 3 man meer bent xD

Btw ik kan alle newbies voor dit spel aanraden alle dota guides te lezen als je teminste boven het niveau van noob wilt uitkomen.

En zijn hier gotters die ervaren zijn in dota en HoN spelen?. Ik heb al die guides gelezen maar ik wil ff met wat goede mensen samen spelen want zo leer je sneller. De theorie heb ik en mijn micro skills zijn ook goed maar met betere mensen meespelen wordt je pas echt beter.

[ Voor 85% gewijzigd door Postius op 15-09-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
De zeus hero is ook ok, maar ik vond zn damage wat laag zijn spells zijn wel erg fijn.
Als ik me niet vergis is Thunderbringer juist een van de sterkste nukers, vooral early level :')
Truc is om Lightning Strike (die 1 hit insta cast) ofzo zo snel mogelijk te levelling, en nie tde chain. De chain schaalt erg slecht qua damage met je level.

[ Voor 3% gewijzigd door Shammah op 15-09-2009 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Zojuist via Postius naar gamelux gegaan, daar zag ik in een comment een Alienware link, snel account gemaakt en wat blijkt : er zijn nog keys :-)
Client download nu, als die maar 260mb is ben ik blij, sneller spelen :D
Je kunt me vinden onder de nickname : Rynji

[ Voor 9% gewijzigd door Rynji op 15-09-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
ook ik heb via de website van Alienware een beta key kunnen krijgen en ben nu aan het downloaden

ik ga het iig proberen, heb wel wat Dota gespeeld maar nooit echt fanatiek dus ff kijken wat ik er van kan bakken :P

heeft iemand tips? :D

ingame nick is btw HerrProx

[ Voor 6% gewijzigd door HerrProx op 15-09-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ja lees alle dota strat guides. Anders zul je de eerste 15-20 potjes weinig lol hebben

@:shamah: Ja dat weet ik ik ben geen mongeaul, CL is veel minder interesant. Maar als je alleen in mid staat zul je het tegen een beetje soul stealer afleggen. Die nuke is goed idd maar je hebt niks om het af mee te maken. je kan ze alleen laten vluchten. Als je ze weet te verassen ben je wel echt sterk en die ultimate is lachen. Maar in direct combat gepland ben je van veel minder waarde.

Ik begin noob af te raken geloof ik ik zit nu vaak mn teammates aanwijzingen te geven. Ingame ben ik niet de nummer 1 killer maar ik heb wel alle strat guides gelezen en ik merk toch wel dat dat enorm veel scheelt :9

[ Voor 24% gewijzigd door Postius op 15-09-2009 19:44 ]

Gast thunderbringer is zowat #1 mid hero, als je door soulstealer van je lane afgeblazen word doe je duidelijk iets verkeerd.

Tegen level 5 heb je als alles goed is level 3 nuke, level 1 static field en level 1 chain lightning. Je opent met chain lightning, nuke, hit, chain lightning. Soulstealer is op dit punt bijna dood en zal terug naar fountain moeten of op z'n minst een tijd achterin moeten blijven om te healen. Je popt een mana potion en wat runes en zodra hij hij zich weer toont nuke je'm alweer. Normaal gezien kan hij vanaf level 5 bijna niet meer in de buurt van creeps komen.

Voorwaarde is wel dat je niet bottle als eerste item koopt :|

• Postius
Anoniem: 309146 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:11:
Gast thunderbringer is zowat #1 mid hero, als je door soulstealer van je lane afgeblazen word doe je duidelijk iets verkeerd.

Tegen level 5 heb je als alles goed is level 3 nuke, level 1 static field en level 1 chain lightning. Je opent met chain lightning, nuke, hit, chain lightning. Soulstealer is op dit punt bijna dood en zal terug naar fountain moeten of op z'n minst een tijd achterin moeten blijven om te healen. Je popt een mana potion en wat runes en zodra hij hij zich weer toont nuke je'm alweer. Normaal gezien kan hij vanaf level 5 bijna niet meer in de buurt van creeps komen.

Wat jij beschrijft ga ik altijd voor maar dat is hetzelfde bij andere spellen theoretisch gelul is niet altijd de praktijk

Of die soul stealer is beter dan mij, ik zeg niet dat ik het altijd verlies. Maar dat theoretisch gelul heeft ook niet altijd nut. De theorie ken ik ook maar praktijk en theorie liggen nog wel ver uit elkaar. Ik win 60% als ik tegen een soul stealer sta. Maar een fout kan je wel meteen fataal zijn. Als ik eerst lvl 6 ben is de ander op mid compleet fucked want dan is het nuken en als ie terug gaat ultimate poppen. Al zit ik vaak in teams die niet zeggen als er iemand weggaat op 1 van beide lanes aan de buitenkant en wordt dan geback raped en dat is erg irritant. En als dat gebeurd heb je een grote achterstand en is het lastig op mid terug tekomen.(al bestaan daar uiteraard ook weer theorieen voor). En veel hulp van je team hoef je niet te verwachten want verder dan OMG YOU FUCKING NOOB(gelukkig niet tegen mij gericht) komen de meeste spelers ook niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Postius op 16-09-2009 17:22 ]

Anoniem: 274589

Anoniem: 309146 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:11:

Een goeie arac met webbed shot en zijn ulti (dus vanaf lvl6) heeft nochthans geen prob met TB op mid ...
K heb meer probs met pyro (vanwege zn stun)

• marshallq
  • Niet online
Anoniem: 274589 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:37:
[...]

Een goeie arac met webbed shot en zijn ulti (dus vanaf lvl6) heeft nochthans geen prob met TB op mid ...
K heb meer probs met pyro (vanwege zn stun)
Daar werkt volgens mij de tweede skill goed tegen.

Vandaag met hammerstorm (oid) gespeeld. Ook wel leuke char. Tis alleen afwegen, dmg items of wat mana regen erbij. Wel 4-1 en gewonnen.

• Phyc
Net de meest geweldige game ooit gehad :).

SDEM, jaja, -EM omdat ik maar weinig tijd had.

Speelde Valk tegen TB, jera, succu, tort, war beast. Ze hadden dus geen enkele carry..

Na 5min in de game disconnect de eerste van ons team, want we zijn noobs. 10min later disconnect de volgende, maar die deed toch al niets (was lvl 10 toen ik 19 was..)

Maargoed, early game werd er hard gepusht, en waren ze ons aan 't farmen. Maarja, -EM lategame AGI is achterlijke farm, en zo had ik op Valkerie: Steamboots, Shieldbreaker, Wingbow, Whispering helm, Hack&Slash (voor attackspeed) en Charged Hammer.

Gevolg was een jeraziah die in 10sec neer was, en we het andere team hebben gefarmed.. :)

Uiteindelijk wel verloren doordat ze supercreeps kregen, en ons teams verder niet bijster goed was.

Toch met een score van 19-3-13 :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

19u vandaag potje t.netters ?

Heb eventueel ventrilo server die we kunnen gebruiken

zit op IRC (qnet) in #goldmines, of in-game onder de naam Goodly
skill level van geen belang, zit er niks mee om met newbies te spelen

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 309146 op 18-09-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik moet zeggen dat ik de Pollywoggy erg geniaal vind. Je kan iemand zo hard ganken door eerst je uber recht op zijn hoofd te doen en vervolgens je bind spell erachter aan. Vervolgens nog je attack spell en bijna alles sterft. Ook teamen met een electrician is geniaal omdat je dan iemand voor 10-15 seconden kan stunnen wat gewoon echt kut is voor de ander. Daarnaast heb ik ook aardig vaak mijn teamgenoten gered met een welgeplaatste bind spell O+

De demented shaman beleef ik ook zeer veel lol aan al is dat meer een support class maar kan je nog onverwacht gemeen uithalen met die heal spreuk. Maar hoeveel teamgenoten ik in leven heb gehouden met die shaman loopt in de tientallen.

Edit: Ik heb door mijn inschrijfdadendrang nog 2 a 3 keys over voor de beta. Als iemand intresse heeft moet je het even laten weten :>

[ Voor 16% gewijzigd door Postius op 18-09-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karasu
  • Laatst online: 15-11-2024

Karasu

.,;:!'"'!:;,.

De zoektocht naar beta keys is ongeloofelijk lastig.. hoewel dota zelf niet echt mijn favoriet is omdat deze de WCIII online servers volsteken (en het moeilijk is om een andere map te vinden) ziet HoN er nu echt wel deftig uit.

Hoe werkt het betasysteem eigenlijk? Kan je als je eenmaal binnen zit een aantal keys doorsturen ofzo? Als je er dan eentje over hebt zou ik extreem gelukkig worden als je m naar -mijn mailadres- kan sturen. Dan hoop ik mn clan klaar te stomen.

En natuurlijk niet te vergeten deze te loopen als je speelt:
[Basshunter: DoTA] http://www.youtube.com/watch?v=0OzWIFX8M-Y

EDIT: dikke merci! Nu gewoon nog uitvinden hoe ik invites kan doorsturen (ksta op 0/0)

EDIT2: mailadres verwijderd

[ Voor 11% gewijzigd door Karasu op 18-09-2009 22:52 . Reden: mailadres verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Karasu ik kreeg zelf na een aantal weken gespeeld te hebben 2 beta keys die ik weg mocht geven (zijn nog beschikbaar btw). Wellicht te maken met het aantal potjes/activiteit of gewoon omdat iedereen ze op dat moment kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
EDIT: dikke merci! Nu gewoon nog uitvinden hoe ik invites kan doorsturen (ksta op 0/0)
Wachten tot ze weer beta keys uitgeven, enige manier

[ Voor 9% gewijzigd door pica op 18-09-2009 22:07 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Laatst online: 26-05 10:11
Vrij veel WC3 gespeeld de laatste paar jaar.
Met een aantal maten ook vaker DotA gespeeld.
Heroes of Newerth heeft heel veel dingen die je mist in DotA.
Ben nog een aantal hero's aan het uitpluizen maar snap het idee al aardig.
Heb het spelletje ook maar meteen gepreorderd maar alle invites zijn al weg gegaan naar maten dus geen meer over ;( .

Als iemand zin heeft in een potje dan voeg me maar toe.
Naam: Kroga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:31
ik heb sowieso nog 4 invites over :) geef je mail maar als je er 1 wil :)

• id0001
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-05 19:43
Ik zou er graag 1 willen als dat nog kan.

EDIT: mail adres verwijderd. Beter via DM sturen.

[ Voor 71% gewijzigd door id0001 op 19-09-2009 17:29 . Reden: mail verwijderd ]

• Rynji
ik heb je gemailed, zou er graag een willen (voor een vriend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
ben steeds vaker met de magebane aan het spelen en het lukt aardig :) normaal lvl ik niet zo snel maar hiermee behaal ik vrijwel iedere game lvl 25 :) alleen het farmen van gold is nog wat minder...

en je kan der lekker een gank mee maken alleen is de MB een beetje squishie :( iemand tips hiervoor? ik heb een guide gelezen voor build/items maar de squishieness blijft...

iemand zin in een game? mss all GOT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-05 22:02

Upke dupke

Oompa Loompa

Dit ziet er gaaf uit!. Ik vond Savage altijd heel leuk, maar DOTA ook. Het ziet er leuk uit, mooi stijltje!

Als iemand nog een beta key over heeft kan hij mij erg blij maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
Heb me vandaag laten overhalen door me maten om toch maar eens HoN te installen.
Best ok (wij spelen VEEL dota) ivm dota, maar 'k vind het nogal chaotisch: alle kleuren/models lijken nogal sterk op mekaar enzo. In dota zelf is het verschil echt extreem veel duidelijker imho. Mja, heb nog wel maar een paar potjes gedaan dus is misschien wel wennen.
Al maar goed dat alle items in de shops (en de prijzen!!!) overeenkomen met het origineel lol, anders zou'k helemaal niet verder komen dan de eerste 5 minuten v/h game uit te zoeken waar de items zijn die'k wil hebben haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karasu

Karasu

warrg schreef op maandag 21 september 2009 @ 00:52:
Al maar goed dat alle items in de shops (en de prijzen!!!) overeenkomen met het origineel lol, anders zou'k helemaal niet verder komen dan de eerste 5 minuten v/h game uit te zoeken waar de items zijn die'k wil hebben haha.
Inderdaad. Het grootste deel is nog letterlijk DoTA, maar tegenwoordig zetten ze hun eigen balance fixes er in. Als het nog een beetje lastig is met de nieuwe namen bestaan er heel eenvoudige mods in het forum die die namen naar het origineel vertalen.

Zelf speel ik zowat altijd scout. Als je eenmaal weet welke items er best bij je char horen en wat al die afkortingen betekenen (bijna nooit dota gedaan eigenlijk) kan je het best wel redden. Ook veel kijken naar anderen en wat guides opzoeken als t je eerste keer is.

Graphics zijn ook echt zalig. Ik kan niet wachtten op mn nieuwe pc zodat ik het ietsje hoger kan zetten. De filmpjes die erover op youtube staan zijn toch een stuk mooier dan wat ik krijg op mn schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
Karasu schreef op maandag 21 september 2009 @ 02:18:
[...]

Inderdaad. Het grootste deel is nog letterlijk DoTA, maar tegenwoordig zetten ze hun eigen balance fixes er in. Als het nog een beetje lastig is met de nieuwe namen bestaan er heel eenvoudige mods in het forum die die namen naar het origineel vertalen.

Zelf speel ik zowat altijd scout. Als je eenmaal weet welke items er best bij je char horen en wat al die afkortingen betekenen (bijna nooit dota gedaan eigenlijk) kan je het best wel redden. Ook veel kijken naar anderen en wat guides opzoeken als t je eerste keer is.

Graphics zijn ook echt zalig. Ik kan niet wachtten op mn nieuwe pc zodat ik het ietsje hoger kan zetten. De filmpjes die erover op youtube staan zijn toch een stuk mooier dan wat ik krijg op mn schermpje.
Ik ook, maar voor de update kon je niet veel meer dan bijna dode mensen killen.

Nu na de update hebben we een enorme buff gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Nieuwe keys op alienware.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Dit weekend eens defiler gespeeld. Ik vind hem denk ik toch wat beter dan pollywog. Als je eenmaal boots + sac stone hebt kan je echt hard farmen. Pushen met ulti, anti pushen met aoe spam. Silence is erg goed vs ulti's van bv magmus en tempest.

Vandaag nog potje tegen 4 casters. Boots+sac stone+shaman heardress+shrunken head en geen casten meer die het won tegen mij. Thunder owned mij in het begin maar na sac stone is dat ook over en anders na shaman heardress wel.

Bloodhunter vind ik trouwens erg goed. Heel erg sterk met ganken en zijn silence/ulti dots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik had laatst zo'n debiel potje, deed me onwillekeurig aan World of warcraft terug denken(in dat spel was in het begin bij de alliance 80% night elf en 98% daarvan was rogue).

AP potje, en het andere team pakt: Nighthound, Magebane, Madman, scout en arachna. Ik kwam niet meer bij de rest van mijn team ook niet. Er disconnecte er nog 1tje bij ons team meteen aan het begin, maar nog steeds zo makkelijk gewonnen. Sukkels die alleen met stealth gaan. Dat was wel een beetje een wtf moment, duidelijk dat al die mensen(ok arachna is nog een normale keus) alleen voor zichzelf speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karasu

Karasu

Merci! Een extra keytje kan nooit kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
Postius schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:56:
Ik had laatst zo'n debiel potje, deed me onwillekeurig aan World of warcraft terug denken(in dat spel was in het begin bij de alliance 80% night elf en 98% daarvan was rogue).

AP potje, en het andere team pakt: Nighthound, Magebane, Madman, scout en arachna. Ik kwam niet meer bij de rest van mijn team ook niet. Er disconnecte er nog 1tje bij ons team meteen aan het begin, maar nog steeds zo makkelijk gewonnen. Sukkels die alleen met stealth gaan. Dat was wel een beetje een wtf moment, duidelijk dat al die mensen(ok arachna is nog een normale keus) alleen voor zichzelf speelde.
scout is sinds na update ook een erg goede keus geworden., madman was altijd al een goede keus. madman, arach en scout kunnen opzich nog in een winnend team zitten
(carry+carry+anti-carry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Gisteren mijn eerste Quad kill gehaald! Fuck Yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Thx heb er ook één bemachtigd, ben hem nu aan het downloaden $30 voor een spel is niet veel ik hoop dat het wat is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
StephaN900 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:01:
[...]

Thx heb er ook één bemachtigd, ben hem nu aan het downloaden $30 voor een spel is niet veel ik hoop dat het wat is :).
Ik heb toevallig van de week mijn creditcard afrekening daarvan gehad. Met de huidige dollarkoers komt dat dus neer op 21 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Net mijn eerst potje gespeeld, maar had wel medelijden voor mijn teamgenoot we werden echt afgemaakt. Had ook geen flauw idee wat ik moest doen, verwachtte eerst dat we een basis moesten bouwen.

Had de predator gekozen met input van mijn teamgenoot nog wat items later. Heb zelfs 1 kill gemaakt, maar begrijp er nog niet super veel van. Is ook een beste handicap als je tegenstander precies weet welke items hij moet kopen en jij nog 5 minuten aan het browsen bent.

Wat meteen opvalt is hoe soepel het spel loopt op een 2560*1600 resolutie met alles op high op mijn toch wel redelijk oude pc. Enige nadeel vind ik dat je niet verder uit kan zoomen, maar dit is vast expres zodat je de vijand niet snel aan ziet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
StephaN900 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:51:
Enige nadeel vind ik dat je niet verder uit kan zoomen, maar dit is vast expres zodat je de vijand niet snel aan ziet komen.
Dit klopt, dit hebben ze expres gedaan, eerst zat de mogelijkheid er wel in maar die hebben ze er (helaas naar mijn mening) uitgesloopt.

Hier zijn nog wat handige sites voor je:
http://www.hondb.com/
http://www.newerth.com/smf/index.php/topic,8342.0.html (wel heel erg outdated, maar desalniettemin een handige site om er naast te hebben, zeker als je net begint)
en natuurlijk de officiële forums van het spel:
http://forums.heroesofnewerth.com/

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Bedankt! Ja ik kan begrijpen dat mensen met een hoge resolutie dan een groter voordeel hebben (wat natuurlijk in de meeste rts games zo is), maar ik vind dat de uitzoommogelijkheid nu wel heel erg beperkt is.

Voor de rest, je hebt ook van die vijanden in het bos, waaronder een hele grote gast die ik zelfs met mijn level 15 hero niet kon verslaan. Wat is het nut hiervan? Kan je niet beter gewoon de creeps van de tegenstander blijven verslaan voor exp?

• itons
  • Niet online
StephaN900 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:15:
Bedankt! Ja ik kan begrijpen dat mensen met een hoge resolutie dan een groter voordeel hebben (wat natuurlijk in de meeste rts games zo is), maar ik vind dat de uitzoommogelijkheid nu wel heel erg beperkt is.

Voor de rest, je hebt ook van die vijanden in het bos, waaronder een hele grote gast die ik zelfs met mijn level 15 hero niet kon verslaan. Wat is het nut hiervan? Kan je niet beter gewoon de creeps van de tegenstander blijven verslaan voor exp?
Het bos noemen ze over het algemeen jungle. De monsters die hierstaan worden Neutral Creeps genoemd. Deze kan je verslaan en leveren meer geld/stuk op dan lane creeps. Sommige heroes zoals Tempest & Legionaire kunnen door niet te helpen in de lane (top,mid,bot) even snel of sneller levelen dan in een lane. Voordeel is dat je van junglen veel geld krijgt omdat je altijd kan last hitten en dat je teammate die solo in een lane staat meer XP krijgt. Hierdoor kom je dus op een voorsprong qua level en items op je tegenstander, wat het weer makkelijker maakt in mid en endgame om te ganken/pushen/winnen.

De tip van hierboven is erg nuttig, lees vooral de premium guides door op het officiele forum en check de tutorials van Honleague.com http://www.honleague.com/video.php.

• Postius
StephaN900 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:15:

Gewoon ff alle DoTA straat guides lezen. Zul je nog steeds een noob zijn maar zal je in ieder geval het spel snappen.

• rubbieus
Heeft iemand hier nog een key voor een vriend van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Net mijn eerste 2vs2 match gewonnen, de 4 games daarvoor telkens voor noob uitgemaakt (ik zeg van maar het is toch een noob only game, ja zeggen ze noobs, maar niet idiots only :P)

Maar speelde nu met de defiler, vind toch de melee personages lastiger. Heb ook eindelijk de hold knop gevonden dat maakt ook heel wat uit. Enige wat ik nog lastig vind is welke items te kopen. Nu ga ik meestal voor:

fortified bracelet oid
wat van die boomeet potjes
En als ik in een game zit met meer geld ga ik meestal voor die lifetube of de marcher boots.

Daarna upgrade ik die lifetube met de manatube

vervolgens een boots upgrade

dan een of andere helm met life regeneration (voor 3000)

En daarna weet ik het niet meer precies :). Overall probeer ik gewoon snel mana en health reg te krijgen en daarna stap ik over op +health items. Op een gegeven moment heb je toch genoeg mana dus dat is het probleem niet, enige wat dan belangrijk is is de regeneration rate.

Oh en denk dat ik in een lagere resolutie ga spelen, doordat je niet uit kan zoomen is het wel allemaal heel erg groot en krijg er volgens mij ook koppijn van...

[ Voor 7% gewijzigd door StephaN900 op 01-10-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319386

Ik zou ook graag een key willen ontvangen glennox@live.nl
alvast bedankt

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 319386 op 01-10-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
StephaN900 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:36:
Net mijn eerste 2vs2 match gewonnen, de 4 games daarvoor telkens voor noob uitgemaakt (ik zeg van maar het is toch een noob only game, ja zeggen ze noobs, maar niet idiots only :P)

Maar speelde nu met de defiler, vind toch de melee personages lastiger. Heb ook eindelijk de hold knop gevonden dat maakt ook heel wat uit. Enige wat ik nog lastig vind is welke items te kopen. Nu ga ik meestal voor:

fortified bracelet oid
wat van die boomeet potjes
En als ik in een game zit met meer geld ga ik meestal voor die lifetube of de marcher boots.

Daarna upgrade ik die lifetube met de manatube

vervolgens een boots upgrade

dan een of andere helm met life regeneration (voor 3000)

En daarna weet ik het niet meer precies :). Overall probeer ik gewoon snel mana en health reg te krijgen en daarna stap ik over op +health items. Op een gegeven moment heb je toch genoeg mana dus dat is het probleem niet, enige wat dan belangrijk is is de regeneration rate.

Oh en denk dat ik in een lagere resolutie ga spelen, doordat je niet uit kan zoomen is het wel allemaal heel erg groot en krijg er volgens mij ook koppijn van...
Als je gaat voor een greater arcana (damage, attack speed en mana regen) en een sustainer (damage, health en mana regen, ofwel dat ding dat je krijgt wanneer je lifetube en mana tube combineert) kan je die volgens mij makkelijk upgraden naar een restoration stone (on use: reset all cooldowns of your abilities) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 29-05 14:13
Vroeger best wel vaak DOTA gespeeld maar nooit echt goed geworden. Ik wil dit spel wel eens bekijken. Heeft er iemand een key voor mij? svp via DM. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-05 11:53
Na demigod wil ik toch ook deze game eens graag proberen. Als iemand een beta-key wil DM'en dan zou dat heel aardig zijn _/-\o_ d:)b _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Ik kan helaas niemand inviten.
Kleine update van mijn game ervaring:

Ben er nu redelijk achter hoe ik met één personage moet spelen.

Mijn voorkeur gaat wel uit naar 2vs2 of 3vs3 games, meer spelers en ik lijk gelijk slechter te presteren :).

Als items neem ik meestal dit in deze volgorde:

fortified bracer
boomeet tabletten
Marchers
lifetube
manatube
marchers upgrade
sustainer upgraden naar sacrificial stone
Hierna is het meestal afgelopen anders haal ik vaak nog gewoon wat +health spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
StephaN900 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:43:

Mijn voorkeur gaat wel uit naar 2vs2 of 3vs3 games, meer spelers en ik lijk gelijk slechter te presteren :).

fortified bracer
boomeet tabletten
Marchers
lifetube
manatube
marchers upgrade
2vs2 en 3vs 3 zijn maar heel matig, eigelijk niet in balans. en dat is aardig voor een caster maar je hebt dan wel geen damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
StephaN900 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:43:

fortified bracer
boomeet tabletten
Marchers
lifetube
manatube
marchers upgrade
Dit hangt echt af van wat voor personage je speelt, als je een agility karakter neemt bijvoorbeeld kan je het beste na steamboots en evt een sustainer voor dingen zoals shrunken head en wingbow/hack&slash/runed axe/etc. gaan.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
pica schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:47:
[...]

Dit hangt echt af van wat voor personage je speelt, als je een agility karakter neemt bijvoorbeeld kan je het beste na steamboots en evt een sustainer voor dingen zoals shrunken head en wingbow/hack&slash/runed axe/etc. gaan.
Na steamboots haal ik vrijwel altijd slash op een agi hero :) Daarna kijk ik verder welk kan ik op wil gaan (survivability, attack speed, damage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
Steamboots op een agi hero? Ik hoop dat je enhanced marchers bedoeld.. Slash kan redelijk zijn, afhankelijk van de hero, magebane is bijvoorbeeld zeer gebaat bij de attackspeed, door zijn mana/slash. Toch houdt 't daarmee wel op, en is een item als shieldbreaker veel en veel beter.

Overigens is op vrijwel alle agi heroes een wingbow wel een goede pick, dit door de 30% evasion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Postius schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:40:
[...]

2vs2 en 3vs 3 zijn maar heel matig, eigelijk niet in balans. en dat is aardig voor een caster maar je hebt dan wel geen damage.
Vind die juist wel leuk om te doen, maar die items zijn voor een caster ja. Defiler speel ik meestal dan is survivability het belangrijkst denk ik plus mana reg.
Pagina: 1 2 ... 31 Laatste