Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-06 09:54
Phyc schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 18:42:
Steamboots op een agi hero? Ik hoop dat je enhanced marchers bedoeld.. Slash kan redelijk zijn, afhankelijk van de hero, magebane is bijvoorbeeld zeer gebaat bij de attackspeed, door zijn mana/slash. Toch houdt 't daarmee wel op, en is een item als shieldbreaker veel en veel beter.

Overigens is op vrijwel alle agi heroes een wingbow wel een goede pick, dit door de 30% evasion.
steamboots kan wel op agi heroes, als je opponents zo slim zijn om niet eens marchers te halen. Anders zijn enhanced of post haste handiger op een agi hero

en natuurlijk die ene lightning blade ofzo (eerste verzie) voor creepcontrol op slechte creepcontrol heroes met hoge Attk speed.

[ Voor 9% gewijzigd door rubbieus op 03-10-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:36
Ik speel vrijwel dagelijks DotA, maar dit spel is toch totaal aan mij voorbij gegaan. Mocht iemand nog een beta key vinden sluit ik mij graag aan in de rij van hoopvolle kandidaten.

edit:
ook wel raar dat je het spel niet kan kopen als je niet al een beta account hebt, trouwens

[ Voor 22% gewijzigd door DeadKennedy op 05-10-2009 19:51 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Zelfde als hierboven , ook ik ben graag geïnteresseerd in een betakey.
Mocht iemand er eentje over hebben stuur maar op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamburgler
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-01-2021
Ik sluit me aan bij de rij. Kan niet wachten om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

Bah kan geen beta key vinden online. Zit me overal te registreren. Iemand nog een beta key over hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:30
Ik had een beta key in mijn mail ontvangen, omdat ik Savage 2 had gekocht denk ik. Speel nu een weekje, zelf nooit DotA gespeeld maar dit is wel een vet spel zeg.

Mijn nick is 'Capital_G'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-07-2023
Ik sluit me ook aan in de rij voor een key =) Ik speel nog dagelijks DotA op een redelijk niveau, en volg HoN al een tijdje. Jammer dat de main site beetje crappy is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
J ehbet meer geluk als je wat gaat googlen en goed zoeken, zo is het mij gelukt.Zit nu heeeeeeel de dag lekker HoN te doen. Al weet ik niet of ik er wel meer DotA'ers in wil, want de DotA community is wel de meest verrotste onaangepaste achterlijkste community die ik ooit heb gezien. En dat slaat ook wel over naar HoN, god als het aan mij zou liggen zou 75% van de beta tester atm al gebanlist zijn.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Ik heb een beta key gekregen van een vriend, na 1 pot direct gepre-ordered, mijn oude DotA (en IRL :)) vrienden keys gestuurd, waarvan 1 het ook direct heeft gekocht.
We speelden altijd in mijn studentenhuis DotA, maar dat is eigenlijk direct HoN geworden. Veel minder leavers, wel veeeeeel noobs en etterbakken, maar omdat ze niet leaven is dat toch niet zo erg :)
Ik moet wel zeggen dat mijn kameraad en ik in DotA erg goed waren (iig in pubs, in inhouses/league gemiddeld) maar nu in HoN echt vaak ingemaakt worden: het vereist veel aanpassing, ook al speel je precies dezelfde hero als in DotA (ook al speel je, ws omdat het een nieuw spel is, ook erg vaak met mensen die -echt-geen-idee- hebben).
Mijn ingame naam is Drijfjacht, als je het spel snapt, voeg me vooral toe :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-06 13:14

Multensor

wtf

ik heb nog wel 1 key voor de liefhebber. De eerste de beste die even een mail stuurt naar mijnnick[apenstaart]hetemeel.com stuur ik terug. Gelieve wel met ervaring dan heb ik er ooit ook nog wat aan :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Capital_G schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:00:
Ik had een beta key in mijn mail ontvangen, omdat ik Savage 2 had gekocht denk ik. Speel nu een weekje, zelf nooit DotA gespeeld maar dit is wel een vet spel zeg.

Mijn nick is 'Capital_G'.
Heb net Savage 2 gedownload omdat die gratis is? Hoop dat je niet te veel betaald hebt, veel plezier aan HoN trouwens, al ben ik wel een noob.
edit: voor wat extra dingen als stats moet je $10 betalen, maar is niet echt mijn game denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door StephaN900 op 10-10-2009 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
Okee, even alle usernames verzameld... misschien iets voor in de TS? Kunnen we samen paar gampjes spelen :)

-itons
-mvdv25
-Valheru
-UneXisted
-Moraxius
-Poo
-Goodly
-Racio
-Rubbieus
-marshallq
-Postius
-HerrProx
-Kroga
-Capital_G
-Rynji
-Drijfjacht
GoT clan anyone?

(PS: voeg me vooral toe! (rubbieus dus :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:23
Ikzelf heet Rynji, heb alleen een KD van 0.3 en 1400rating ofzo.
Maar het gaat de laatste tijd steeds beter :-)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
Rynji schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 11:11:
Ikzelf heet Rynji, heb alleen een KD van 0.3 en 1400rating ofzo.
Maar het gaat de laatste tijd steeds beter :-)
Ik ben zoiezo al blij met iemand die geen retard is ( mijn k/d is nu ongeveer 0.8, mijn psr is 1200 ofzo).
Bijna elke keer speel ik in een team waarin bijv. al onze spelers melee kiezen. Laatst zat ik trouwens ook in een game, waarin swiftblade ging jungleen (op lvl 1) ongever 8 x doodging door neutral creeps, en ze hem nog steeds niet wilden kicken...
Kijk, er is een verschil tussen noob zijn en gewoon expres het spel voor de anderen vergallen.

[ Voor 34% gewijzigd door rubbieus op 11-10-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Mwah ik denk nog steeds dat ze het niet expres doen, die rating boeit mij ook vrij weinig trouwens al zit ik nu wel bijna bij de 1600.

Gisteren zo'n random heroes match gedaan, 3vs3 1 van mijn teamleden ging 3x dood (gewoon de vijand direct aanvallen in het begin) en quitte toen. Toch nog 2vs3 gewonnen met 4-24 in kills. Best lekker gevoel :).

Heroes waar ik nu wel redelijk mee overweg kan zijn nu glacius, defiler, plague rider en predator, maar ik doe wat meer van die random hero matches zodat ik ook andere heroes beter leer kennen.

Toch wel een mooi spel vooral omdat er kwa heroes zoveel variatie in zit.

[ Voor 16% gewijzigd door StephaN900 op 11-10-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
rubbieus schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 11:55:
[...]

Ik ben zoiezo al blij met iemand die geen retard is ( mijn k/d is nu ongeveer 0.8, mijn psr is 1200 ofzo).
Bijna elke keer speel ik in een team waarin bijv. al onze spelers melee kiezen. Laatst zat ik trouwens ook in een game, waarin swiftblade ging jungleen (op lvl 1) ongever 8 x doodging door neutral creeps, en ze hem nog steeds niet wilden kicken...
Kijk, er is een verschil tussen noob zijn en gewoon expres het spel voor de anderen vergallen.
Ach ik vind het altijd mooi, dat dit het enige spel is wat ik ken. Waarin de echte noobs zo slecht zijn dat ze het niet doorhebben en denken dat andere het fout doen. Geniaal. En maar zeiken en maar zeuren, nee hoor jongen ik doe niks voor het team ik heb 16 kills 1 D en 13Assists voor ons team, en we hebben totaal 30 kills. Maar uiteraard ben ik de noob! Ach de lol, vooral hoe lager je komt hoe erger het wordt. maar goed zelfoverschattende mannetjes is niks nieuws. Maar toch jammer. Voeg me toe als je geen noob bent, geen retard, en je onhollands gedraagt online want nederlanders online zijn dramatisch. Ik wil dan wel is spelen, als je me nu een eikel vindt dan spelen we lekker niet! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
rubbieus schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 01:48:
Okee, even alle usernames verzameld... misschien iets voor in de TS? Kunnen we samen paar gampjes spelen :)

-itons
-mvdv25
-Valheru
-UneXisted
-Moraxius
-Poo
-Goodly
-Racio
-Rubbieus
-marshallq
-Postius
-HerrProx
-Kroga
-Capital_G
-Rynji

GoT clan anyone?

(PS: voeg me vooral toe! (rubbieus dus :P)
Mijn ingame naam is Drijfjacht, als je het spel snapt, voeg me vooral toe :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-06 22:27
Ik heb het onderhand ook. Best een leuk spel, zeker het pushen/tijdig terugtrekken trekt me aan. Wel een steile leercurve, maargoed, dat heb je meestal met een RTS :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

gisteren weer paar potjes gedaan het viel me op dat je met magebane gewoon vrolijk orb effects (morph attacks in hon) kunt stacken :/. Dus je mana drained per hit en dan kan je ook nog vrolijk lightning krijgen :/. Zo kan je wel lekker raggen met magebane ja.

ps. ik heb nog steeds een vrije key voor de liefhebber.

[ Voor 11% gewijzigd door Multensor op 12-10-2009 12:30 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebron
  • Laatst online: 09-06 22:29
Ik vind het spel ook zeer leuk, maar heeft iemand een idee wanneer het definitief uitkomt?
Ik hoop echt op nieuwe maps, deze begint saai te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Multensor schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:54:
gisteren weer paar potjes gedaan het viel me op dat je met magebane gewoon vrolijk orb effects (morph attacks in hon) kunt stacken :/. Dus je mana drained per hit en dan kan je ook nog vrolijk lightning krijgen :/. Zo kan je wel lekker raggen met magebane ja.

ps. ik heb nog steeds een vrije key voor de liefhebber.
U got mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Bij deze is mijn vrije key dus vergeven. Veel plezier ermee.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
hebron schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:09:
Ik vind het spel ook zeer leuk, maar heeft iemand een idee wanneer het definitief uitkomt?
Ik hoop echt op nieuwe maps, deze begint saai te worden.
Het gaat vooral om de diversiteit aan heroes, mischien een keer andere heroes proberen?

Die nieuwe sand wraith is trouwens ook leuk, fear me i'm sand wraith _/-\o_ Zeker tegen bv een nymp die lekker lame teleport deed naar een hoek van de map. Helaas had hij de ulti van pesti (speelde ik O+ ) op zich waardoor we dat door hadden. Sand doet zijn skill waarom hij kan lopen over alles naar de nymp, 2 hit haar en loopt weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-06 16:39
Heb zelf nu al heel wat potjes gespeeld, en het spel blijft steeds leuk.
Enige waar ik me aan opreeg zijn de echte "noobs".

Voor mensen die zin hebben om eens samen te spelen, voeg me vooral toe. remcov250 is me ign.

Kan niet wachten tot het officieel uitkomt. kan ik teminste me een nieuwe accountsnaam krijgen (A) hihi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-06 12:54
Zo, vandaag ging het erg lekker. Alles gewonnen op 1 potje na :) Kill-Death ratios waren ook niet verkeerd :P Rubbieus deed later op de avond ook nog een aantal potjes mee, erg gezellig!

Ik heb ondertussen even de hele GoT namenlijst toegevoegd als friend, dus als je ineens een Moraxius in de game ziet verschijnen ben ik het ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Daarnet met Chronos 2x een quad kill, ghehehe. Heerschte aardig en mijn hele team gecarriered. Leuke potjes zijn dat 18/2/8 xD.

Had ook dehelft van het totaal aantal kills. Erg egostrelend

[ Voor 20% gewijzigd door Postius op 12-10-2009 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103431

Speel het spel nu ook al een behoorlijk tijdje. Als er mensen zin hebben om met me samen te spelen: "Dorsath" is de nickname. Kan Skype/mumble gebruiken voor wat leukere communicatie.
Postius schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:52:
Daarnet met Chronos 2x een quad kill, ghehehe. Heerschte aardig en mijn hele team gecarriered. Leuke potjes zijn dat 18/2/8 xD.

Chronos is inderdaad echt gaaf. Je moet eens samen met Plague Rider spelen als Chronos. Je gooit ulty's erop en er is een hoop dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Iedereen met een 1500+ rating(of om en nabij). Die geen EM speelt, voeg me toe. Ik zoek nog steeds wat goede mensen om mee samen te spelen. Je hoeft niet aardig te zijn, als je maar enigzins beschaafd bent en als je maar kan samen spelen. En geen huilert bent, bijna iedere nederlander die ik heb gezien is een enorme whiner en ze overschatten zichzelf zo enorm. Ik denk dat nederlanders na franssen mijn minst favo land is online om in mijn team te hebben, stelletje zelfoverschattende boeren :> . Iedereen die EM speelt met regelmaat moet ver weg blijven van mij toevoegen.
(vandaag ook weer zat ik tegen iemand met een 1800+ rating, ik check zijn stats 500+ xp/min met niet eens 100 CK, kerel zo hard de grond in gestampt en daarna uiteraard in geheel goede stijl het hele potje uitgelachen. Ja kinderachtig maar het is dota community en niks is leukers dan mensjes die denken dat ze pro zijn ownen met je noobs stats. Heerlijk,goed trashtalken om iemand helemaal gek te maken is ook een vak apart!).

En nee ik scheld niet, maar tis toch wel leuk als je iemand laat RAAAGGEEQQQUUIIIIITTTT'en. Iedere keer als ik het hoor, zeker nadat je iemand persoonlijk 4 a 5 keer hebt gekilled is toch wel priceless. Competitie heeft ook zijn goede kanten!

Oh en ik speel om te winnen, ja tuurlijk speel ik voor de lol. Maar ik vind winnen leuk. Ik heb geen problemen met backdooren of andere dingen, als het kan in het spel, dan mag het, einde verhaal. Zolang je maar niet in caps gaat typen, je niet scheld, niet binnen 10 minuten 5x al het woord noob hebt getypt. Ik verwacht wel enigzins dat je je aan normale gangbare etiquette kan houden(maar daar heeft iedereen ongeacht afkomst online problemen mee).

@hierboven, is dat een uitnodiging eens samen te gaan? Wat nog gaver was aan dat potje, was dat we eigelijk early en midgame hadden verloren, maar ik net genoeg had gefarmed op het punt van de mass gank om ons hele team te carrieren voor de rest van het potje. Mijn team zei het ook nog dat we wonnen dankzij de Awesome carry! Toen voelde ik me natuurlijk wel even de man! 8) (want zelfs als je goed speelt tis niet alsof iemand je normaal een compliment geeft).

[ Voor 43% gewijzigd door Postius op 15-10-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Postius schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:24:
[...]

@hierboven, is dat een uitnodiging eens samen te gaan? Wat nog gaver was aan dat potje, was dat we eigelijk early en midgame hadden verloren, maar ik net genoeg had gefarmed op het punt van de mass gank om ons hele team te carrieren voor de rest van het potje. Mijn team zei het ook nog dat we wonnen dankzij de Awesome carry! Toen voelde ik me natuurlijk wel even de man! 8) (want zelfs als je goed speelt tis niet alsof iemand je normaal een compliment geeft).
We kunnen wel eens een potje spelen. Maar ik speel wel eens EM omdat ik soms wat minder tijd kwijt wil zijn in een potje. Kan ik soms gewoon slecht spelen omdat ik loop te kloten. Als je daar slecht tegen kan dan raad ik je het af :P

Ik vind wel overigens dat carry's iets teveel invloed hebben. Maar goed, mensen zijn te bang om fatsoenlijk te pushen bij het begin waardoor eer je de towers neer hebt je al in end game zit waarin je als sommige classes gewoon wat minder kan dan bijvoorbeeld een scout. Maar dat is denk ik de trade off omdat je wat minder goed bent bij het begin (wat niet het geval is voor scout overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Anoniem: 103431 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:13:
[...]

We kunnen wel eens een potje spelen. Maar ik speel wel eens EM omdat ik soms wat minder tijd kwijt wil zijn in een potje. Kan ik soms gewoon slecht spelen omdat ik loop te kloten. Als je daar slecht tegen kan dan raad ik je het af :P

Ik vind wel overigens dat carry's iets teveel invloed hebben. Maar goed, mensen zijn te bang om fatsoenlijk te pushen bij het begin waardoor eer je de towers neer hebt je al in end game zit waarin je als sommige classes gewoon wat minder kan dan bijvoorbeeld een scout. Maar dat is denk ik de trade off omdat je wat minder goed bent bij het begin (wat niet het geval is voor scout overigens).
Dat is echt alleen maar op erg laag niveau het geval. Als je een fatsoenlijk team van 5 man hebt, heeft een lategame carry gewoon absoluut geen kans om zich te ontwikkelen. Doorgaans is het spel dan ook tegen level 16 wel afgelopen. Dat een hero als Scout niet direct de kop in gedrukt wordt ligt puur aan het niveau van je tegenstander, want geloof me, scout suckt hárd :)
Zoals je zelf ook al aangeeft, als mensen te lame zijn om earlygame te pushen, dan maak je het de lategame carries wel erg makkelijk...

[ Voor 5% gewijzigd door DeadKennedy op 15-10-2009 18:23 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Postius schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:52:

Ik vind pestilence veel beter dan chronos. Eerder waarde voor het team. Countered alles met stealth (of die shroud) AOE stun ipv alles freezen inc teammates. Ook bash. Erg goede ganker. Ivm betere early/midgame ook betere lategame carry in normale potjes.

Pestilence ulti > all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Ik vind Thunderbringer zijn ult nog altijd het zuurst :P

"Ohja, pfew, ontsnapt met 50 hp HAHA OLOL!"
"Hijg, puf, bijna bij de pool"
BAM

x(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Thunder Bringer is gewoon koning.
Flink ranzige kills maken altijd >:)
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/thumb/31af6b8aa5a7f8e35ff2e1aa708eb27bdb63e4fb.jpg
Magmus Ultimate is ook leuk in een grote group, zeker als je portal key hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:00
Rynji schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 23:08:
[afbeelding]
Mooie addons, kan je die ergens uploaden, of mij vertellen hoe ze heten?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
Rynji schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 23:08:
[afbeelding]
idd, zeker als ze je een beetje hebben gefeed, en jij lekker hoog lvl bent vergeleken met hen. Net lvl 11, vallen ze met zn 5en de toren aan ( zij waren lvl 8 en 9 ofzo ) Ulti-->portal key-->Stun
Hattrick, en een assist :P

PS: wilt ook addons

[ Voor 3% gewijzigd door rubbieus op 16-10-2009 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 17:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

StephaN900 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:59:
[...]

Ja volgens mij heeft tweakers geen pm systeem (zit er al sinds 2000 of zo en het is mij iig nog niet gelukt), maar als je hem nog hebt mijn emailadres is infoapenstaaaartjerakebacksupplier.com
Het heeft even geduurd, maar inmiddels is er wel een PM functie hoor :)
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

Tweede kopje (privacy), daar het vinkje DM aanzetten.

'k Ken jou uit 't pokertopic en vroeg me al maanden geleden af waarom je DM's niet had aangezet. ;)
StephaN900 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 12:42:
Mwah ik denk nog steeds dat ze het niet expres doen, die rating boeit mij ook vrij weinig trouwens al zit ik nu wel bijna bij de 1600.

Gisteren zo'n random heroes match gedaan, 3vs3 1 van mijn teamleden ging 3x dood (gewoon de vijand direct aanvallen in het begin) en quitte toen. Toch nog 2vs3 gewonnen met 4-24 in kills. Best lekker gevoel :).

Heroes waar ik nu wel redelijk mee overweg kan zijn nu glacius, defiler, plague rider en predator, maar ik doe wat meer van die random hero matches zodat ik ook andere heroes beter leer kennen.

Toch wel een mooi spel vooral omdat er kwa heroes zoveel variatie in zit.
Interessant. Net naar aanleiding van deze post gespeeld met Plague Rider. Briljante hero. Welke items koop jij voor deze hero? Ik begin meestal met boots, maar daarna ben ik het spoor snel bijster. Heb ook pas 15 games gespeeld in totaal, zonder al te veel succes.

Nick daar is trouwens promwarm. Heb na vanavond de smaak wel weer te pakken. Wil wel wat meer spelen en ook met GoTTers. Heb iedereen gewoon toegevoegd aan friends list. :Y)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
PromWarMachine schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 01:05:
[...]

'k Ken jou uit 't pokertopic en vroeg me al maanden geleden af waarom je DM's niet had aangezet. ;)

[...]

Interessant. Net naar aanleiding van deze post gespeeld met Plague Rider. Briljante hero. Welke items koop jij voor deze hero? Ik begin meestal met boots, maar daarna ben ik het spoor snel bijster. Heb ook pas 15 games gespeeld in totaal, zonder al te veel succes.

Nick daar is trouwens promwarm. Heb na vanavond de smaak wel weer te pakken. Wil wel wat meer spelen en ook met GoTTers. Heb iedereen gewoon toegevoegd aan friends list. :Y)
Kijk eens onder het kopje "Recommended" ;) Die wordt gevuld naar aanleiding van wat voor hero je hebt :)

Overigens heb ik door het spelen van Single Draft een aardige lijst van heroes die ik leuk vind en waar ik (goed) mee overweg kan:
• Pyromancer
• Glacius
• Blood Hunter
• Behemoth
• Arachna
• Magebane
• Magmus
• Torturer
• Pandamonium
• Pestilence
• Andromeda
• Swiftblade
• Thunderbringer
• Wretched Hag
• Pharaoh
• Succubus
• Legionnaire
• Pebbles
• Accursed
• Maliken

Heroes die ik nog niet gespeeld heb, maar nog wel een keer wil proberen:

• Electrician
• Predator
• Armadon
• Devourer
• Soulstealer
• Plague Rider
• Pollywog Priest
• Scout
• Slither
• Sand Wraith

De rest van de heroes vind ik niet zo leuk om te spelen, of zuig ik gewoon in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ik vind armadon toch wel zo'n fantastisch karakter, mensen zeggen dat hij bij highend spel suckt, maar aangezien ik gewoon random potjes speel heb ik daar niet zo'n last van. Als je even bezig bent en je wat items hebt, ben je gewoon niet te killen terwijl je de rest kan permaslowen en irriteren met je spikes :*)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
pica schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:01:
[...]

Zal ze vanmiddag ff linken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
PromWarMachine schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 01:05:
[...]

[...]

Nooit
beginnen met boots (tenzij je met een stunner/slower in de lane speelt en Swiftblade hebt). Ik begin standaard met
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v169/snagg3r/HoNItems/accessories/crushingclaws.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v169/snagg3r/HoNItems/accessories/crushingclaws.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v169/snagg3r/HoNItems/accessories/item1pretendercrown.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v169/snagg3r/HoNItems/supplies/item12runesofblight.jpg
(2x Crushing Claws, +3str; Pretender's Crown, +2 stats; Runes of Blight)

daarna
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v169/snagg3r/HoNItems/Relics/item11Marchers.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v169/snagg3r/HoNItems/Initiation/item6fortifiedbracelet.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v169/snagg3r/HoNItems/Initiation/item6fortifiedbracelet.jpg
(Marchers, +50ms; 2x Fortified Bracelet, +6str +3agi +3int)

Daarna kan je zelf kijken wat er bij de Recommended shop bij staat, dat vind ik meestal wel aardig kloppen. Voor heroes waar het de ulti mee improved (staat in de tooltip van de ulti) is Staff of the Master meestal een prima item, voor agility heroes is Wingbow meestal erg lekker, en voor strength is een Heart of Behemoth eigenlijk ook nooit mis.
Voor Plague Rider is een Staff of the Master echt een briljant item.
Ik vind het trouwens prettig te zien dat een nieuwe speler Plague Rider goed vindt. Ik zie veel te vaak dat nieuwe spelers het vrijwel uitsluitend bij lategame carries houden (de agility heroes die tegen level 20 erg sterk worden). Veel te vaak speel ik potten (SD voornamelijk) waarbij de helft van het team bestaat uit agility heroes zodat je gewoon afgedroogd wordt als de tegenstander met INT en STR heroes tegen level 6, 7 begint met pushen. Vooral de mensen die Scout kiezen of direct willen ruilen zijn vaak echt gruwelijk vervelende mensen, en veel te vaak echt heel erg slechte spelers. Ja hij is heel makkelijk te spelen, ja hij komt lekker makkelijk weg als het gevaarlijk wordt, ja hij kan aan het einde van het spel echt gruwelijk sterk worden maar de bijdrage aan het team van een Scout pre-level 20 is echt miniem.

Voor meer advanced item builds verwijs ik je naar het Strategy / Premium guides forum van HoN:
http://forums.heroesofnewerth.com/forumdisplay.php?f=17
pica schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:19:
Ik vind armadon toch wel zo'n fantastisch karakter, mensen zeggen dat hij bij highend spel suckt, maar aangezien ik gewoon random potjes speel heb ik daar niet zo'n last van. Als je even bezig bent en je wat items hebt, ben je gewoon niet te killen terwijl je de rest kan permaslowen en irriteren met je spikes :*)
Armadon is op zich een prima tank, maar inderdaad vooral op hogere niveaus wordt hij gewoon totaal genegeerd in teamfights. Waarom zou je überhaupt je iets aantrekken van zo'n beest dat niet dood kan, maar ook niet kan disablen of damage doen?
Op zich kan je er wel prima mee farmen, en als je met een beetje goede wil een snelle Mock of Brilliance weet te maken, heb je meer nut in teamfights, en heeft de tegenstander een reden om jou dmg te willen doen. Enkel als dat gebeurt (of als je op laag niveau speelt en mensen sowieso op je springen puur omdat je voorop loopt o.i.d.) vervul je je rol als tank: klappen opvangen voor de rest.

[ Voor 28% gewijzigd door DeadKennedy op 16-10-2009 12:21 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
pica schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:01:
[...]

De belangrijkste die ik daar zie is BardUI:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=23709

Ik raad aan om de .honmod versie te installeren, daarvoor heb je de HoN Mod Manager nodig:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=25883

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dank voor de tips. Van Plague Rider kan ik geen goede guides vinden. Meeste guides zijn ook voor melee heroes heb ik het idee.
Oh, je hebt een stukje toegevoegd. Zal van het weekend eens een paar potjes spelen, waarbij ik begin met die items en daarna voor die Staff ga sparen. :)
Zelfs na mijn beperkt aantal gespeelde potjes ben ik het al eens met dat betoog over Scout. Je hebt er werkelijk helemaal niets aan in het begin. Vaak zijn die scouts ook degenen die zich eenzijdig opstellen en geen enkel gevoel voor teamwork hebben.

Gister probeerde ik het matchmaking systeem te testen, maar de instellingen voor quick play werden maar niet geladen. Is dat een bekend probleem? Werkt dat alleen bij mensen die al preordered hebben? Zou het gewoon moeten werken?

Ik kies nu gewoon zelf een game uit de lijst. Vaak zijn dat vriendjes die samen tegen noobs willen en zelf eigenlijk geen noob zijn. Da's wel jammer, voor mij dan. =)

[ Voor 27% gewijzigd door PromWarMachine op 16-10-2009 12:50 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
PromWarMachine schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:47:
Dank voor de tips. Van Plague Rider kan ik geen goede guides vinden. Meeste guides zijn ook voor melee heroes heb ik het idee.
Oh, je hebt een stukje toegevoegd. Zal van het weekend eens een paar potjes spelen, waarbij ik begin met die items en daarna voor die Staff ga sparen. :)

Gister probeerde ik het matchmaking systeem te testen, maar de instellingen voor quick play werden maar niet geladen. Is dat een bekend probleem? Werkt dat alleen bij mensen die al preordered hebben? Zou het gewoon moeten werken?

Ik kies nu gewoon zelf een game uit de lijst. Vaak zijn dat vriendjes die samen tegen noobs willen en zelf eigenlijk geen noob zijn. Da's wel jammer, voor mij dan. =)
Ik heb gepre-ordered, en bij mij werkt het ook niet :)

Afbeeldingslocatie: http://www.honarmory.com/sig/2456.png
:)

[ Voor 3% gewijzigd door DeadKennedy op 16-10-2009 20:13 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
De Quick Play is een nog niet geïmplementeerde feature, al zijn ze er wel aan bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

(2x Crushing Claws, +3str; Pretender's Crown, +2 stats; Runes of Blight)

daarna
(Marchers, +50ms; 2x Fortified Bracelet, +6str +3agi +3int)

Daarna kan je zelf kijken wat er bij de Recommended shop bij staat, dat vind ik meestal wel aardig kloppen.

Voor Plague Rider is een Staff of the Master echt een briljant item.
Ik vind het trouwens prettig te zien dat een nieuwe speler Plague Rider goed vindt. Ik zie veel te vaak dat nieuwe spelers het vrijwel uitsluitend bij lategame carries houden (de agility heroes die tegen level 20 erg sterk worden). Veel te vaak speel ik potten (SD voornamelijk) waarbij de helft van het team bestaat uit agility heroes zodat je gewoon afgedroogd wordt als de tegenstander met INT en STR heroes tegen level 6, 7 begint met pushen. Vooral de mensen die Scout kiezen of direct willen ruilen zijn vaak echt gruwelijk vervelende mensen, en veel te vaak echt heel erg slechte spelers. Ja hij is heel makkelijk te spelen, ja hij komt lekker makkelijk weg als het gevaarlijk wordt, ja hij kan aan het einde van het spel echt gruwelijk sterk worden maar de bijdrage aan het team van een Scout pre-level 20 is echt miniem.

Voor meer advanced item builds verwijs ik je naar het Strategy / Premium guides forum van HoN:
http://forums.heroesofnewerth.com/forumdisplay.php?f=17
Thanks! Met deze items ging het een heel stuk beter. Heb level 21 gehaald of iets dergelijks. Later ben je wel vrij kansloos tegen melee heroes. Ook met Staff. Ging nu vrij hard dood tegen een Nighthound geloof ik.

Maar ik ben blij met de progressie. Jammer dat er iemand discte en wij de 4v5 helaas op moesten geven, maar ik heb het erg naar m'n zin gehad.

Heb 3 van de 4 abilities geleveld en de rest in attributes gestoken. Dat schild gebruik ik toch niet. Dat doen meer mensen neem ik aan?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
PromWarMachine schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:29:
[...]

Thanks! Met deze items ging het een heel stuk beter. Heb level 21 gehaald of iets dergelijks. Later ben je wel vrij kansloos tegen melee heroes. Ook met Staff. Ging nu vrij hard dood tegen een Nighthound geloof ik.

Maar ik ben blij met de progressie. Jammer dat er iemand discte en wij de 4v5 helaas op moesten geven, maar ik heb het erg naar m'n zin gehad.

Heb 3 van de 4 abilities geleveld en de rest in attributes gestoken. Dat schild gebruik ik toch niet. Dat doen meer mensen neem ik aan?
Dat kan, maar juist tegen melee heroes helpt dat schild wel. Al blijf je in principe gewoon kansloos tegen fatsoenlijke agi heroes op level 20+. Met int heroes zoals Plague Rider wil je het spel tussen level 6 en 16 winnen eigenlijk. Tegen melee heroes kan je lategame nog een Totem of Kuldra halen, dat is eigenlijk ook áltijd een prettig item voor int heroes.
Nog een tip met Plague RIder: begin met die skill dat je je eigen beestjes op kan eten voor mana, en eet direct een melee creep op zodra ze bij je basis spawnen. Hiermee deny je je tegenstander exp. Je nuke gebruik je toch niet op level 1, dat kost teveel mana voor eigenlijk geen effect. Twee gratis full health creeps kunnen denyen (en dus ook direct een stuk minder hard pushen) is veel meer waard dan misschien één keer een level 1 nuke erin gooien.

[ Voor 18% gewijzigd door DeadKennedy op 17-10-2009 02:45 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
PromWarMachine schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:29:
[...]

Plaguerider is een semi support char. Ik zou het schild wel lvlen en niet attributes. Met wat items heb je aan attributes toch niet zoveel en je gaat toch redelijk snel dood als ze als eerste op jouw gaan. Gewoon afstand houden. Je tank/gozer die voorop loopt of belangrijk is shielden en dan zelf lekker slowen/ulti doen.

Bracers > Str boots > Staff > Kuldra ofzo zou ik doen, Zorg dat je vanaf lvl 6 ook altijd zeker 1 teleport scroll hebt zodat je altijd een tower kan defenden of even snel naar base kan teleporteren. Tevens geeft totem of kuldra je lategame nog de optie om bv de sterkste enemy (carry) uit te schakelen voor een aantal seconden. Iets wat je team kan redden.

[ Voor 9% gewijzigd door marshallq op 17-10-2009 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
marshallq schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:39:
[...]

Plaguerider is een semi support char. Ik zou het schild wel lvlen en niet attributes. Met wat items heb je aan attributes toch niet zoveel en je gaat toch redelijk snel dood als ze als eerste op jouw gaan. Gewoon afstand houden. Je tank/gozer die voorop loopt of belangrijk is shielden en dan zelf lekker slowen/ulti doen.

Bracers > Str boots > Staff > Kuldra ofzo zou ik doen, Zorg dat je vanaf lvl 6 ook altijd zeker 1 teleport scroll hebt zodat je altijd een tower kan defenden of even snel naar base kan teleporteren. Tevens geeft totem of kuldra je lategame nog de optie om bv de sterkste enemy (carry) uit te schakelen voor een aantal seconden. Iets wat je team kan redden.
Support? Dat moet je er dan van maken met items. Plague is een typische nuker.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
ja die plague rider mana eat skill krijgt de tegenstander daar dan geen xp van? want er komt geen denied bericht te staan oid.

Zelf ga ik voor de nuke en daarna voor die mana leech, en ik nuke er dan eigenlijk gewoon op los vs de hero in mijn lane. Sommige hebben geen regen items en dan moeten ze toch snel terugtrekken.

Zodra je je ulti hebt, wachten op het juiste moment dan heb je of een kill of hij is zo goed als dood en dan zie je hem weer een minuut niet.

En zijn shield heb ik eigenlijk altijd up als ik hem speel. Kost haast geen mana en je hebt toch bijna onbeperkte mana.

Mijn build is meestal fortified bracelet/shield, daarna marcher en daarna helm of the black legion oid, wel een noob item geloof ik maar voor een beginner als ik is het wel een makkelijk en goedkoop item.

Leuk spel, het enige waar ik mij aan erger zijn mijn medespelers. Ik moet toegeven dat ik niet zo heel veel online speel, maar wat een triest stel gamers zijn het. Ja ik ben een noob, nee ik heb geen dota gespeeld, nee ik heb geen tijd om het spel 3 uur per dag te spelen en beter te worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
DeadKennedy schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:35:
[...]

Support? Dat moet je er dan van maken met items. Plague is een typische nuker.
Was met betrekking tot shield, totem of kuldra en late game (dan zijn agi/str carries toch "beter").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
StephaN900 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:51:
ja die plague rider mana eat skill krijgt de tegenstander daar dan geen xp van? want er komt geen denied bericht te staan oid.

Zelf ga ik voor de nuke en daarna voor die mana leech, en ik nuke er dan eigenlijk gewoon op los vs de hero in mijn lane. Sommige hebben geen regen items en dan moeten ze toch snel terugtrekken.

Zodra je je ulti hebt, wachten op het juiste moment dan heb je of een kill of hij is zo goed als dood en dan zie je hem weer een minuut niet.

En zijn shield heb ik eigenlijk altijd up als ik hem speel. Kost haast geen mana en je hebt toch bijna onbeperkte mana.

Mijn build is meestal fortified bracelet/shield, daarna marcher en daarna helm of the black legion oid, wel een noob item geloof ik maar voor een beginner als ik is het wel een makkelijk en goedkoop item.

Leuk spel, het enige waar ik mij aan erger zijn mijn medespelers. Ik moet toegeven dat ik niet zo heel veel online speel, maar wat een triest stel gamers zijn het. Ja ik ben een noob, nee ik heb geen dota gespeeld, nee ik heb geen tijd om het spel 3 uur per dag te spelen en beter te worden :).
Helm of the Black Legion op Plague Rider is wel vrij noobish ja :) Dat is echt een prima item voor melee heroes die vaak ellende hebben met creeps (Legionnaire als beste voorbeeld). Het vertraagt het krijgen van je Staff of the Master ook enorm, dus in principe is het niet een heel goed plan, maar als je door dat item vijf keer niet dood gaat ipv wel, is het voor jou op dat moment weer een prima investering.

De community is inderdaad diep triest, kan je nagaan dat het in DotA nog erger was :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ja iedereen die zegt dat de community triest is, jullie werken er zelf net zo hard aan mee. OA met die mensen hier die denken dat ze een mening over een scout hebben. Scout kan extreem nuttig zijn, ja er zitten noobs tussen. De hoeveelheid mongeaulen die ik met willekeurig welke andere klasse heb gezien is net zo groot. Maar als scout ben je automatisch een noob lijkt het. Wat zwaar irritant is want ja ik speel zelf wel is scout. En behoorlijk effectief. Maar zelfs als je goed speelt als scout ben je een noob simpel weg omdat het een scout is. En vervolgens gaan jullie ook zeiken over de community? Jullie zijn net zo erg met zo'n insteek doe dus niet alsof je beter bent, ik lees hier net nog over een plague die zijn schild niet gebruikt. Ja dan ben je een grotere idioot of minimaal net zo groot.

Om nog maar te zwijgen van pesti noobs die voor Gore gaan voor flight, single dps wildsoul builds, CLighting TB builds, mensen die met de plague carrier ult op enkele targets doen die alleen zijn en hun team niet geshield houden, TB's die meteen voor staff of master gaan, tempest die ult op single targets, legio die voor dps build gaat, Jera met DPS build, mensen die denken dat schild overbodig is op plague rider(stiekem mischien naast ulti wel de lompste power van plague rider) en zo kunnen we door gaan en iedereen in dit spel vind zichzelf GOOOOOOOOEEEDDDDDD of in ieder geval beter dan de rest altijd.. Van mij mag je spelen hoe je wilt en er is geen vaste build maar ken de basis voordat je A. gaat zeiken B gaat zeiken. Speel gewoon het spel en laat de rest zitten en lees wat guides en denk niet altijd dat je beter bent. Maar het is imo beter eerst de basis wat te begrijpen met veel mannetjes voordat je je aan variaties waagt want dan wordthet spel een stuk moeilijker want wat vaak logischer wijs de beste keus lijkt op het eerste gezicht is het maar zelden.

Edit: Over de scout, een group silence die instant castbaar is niet te counteren en niet stealth breakt. Als je daarmee niet kan group rapen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Postius op 19-10-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Na het lezen van bovenstaand geheel heb ik gisteravond de schild ability geprobeerd.
Ik moet zeggen: dat werkt fantastisch.

De omschrijving vond ik niet geheel duidelijk. Bij Warcraft III is target ally een medespeler. Anders staat er wel target self or ally. Het blijkt nu dus dat je dat schild ook op jezelf kunt casten. Dat is fantastisch, want vooral het sloweffect als je aangevallen wordt is ideaal om er vandoor te kunnen.

Heb op die manier gister sinds lange tijd meer kills dan deaths gemaakt en zodoende zelfs een 4v5 gewonnen. Was erg leuk!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
de gigantische bonus armor zal ook wel een pak hebben geholpen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

Ben met Newerth sinds kort bekend, heb vroeger Dota gespeeld en zou dit toch wel graag willen proberen.
enig idee hoe aangezien de meeste hierzo er al flink mee bezig zijn.

alvast bedankt !

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
check alienwarearena.com, ze geven hier vrij vaak keys weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

bedankt rubbieus !

ben ingelogd geweest alleen helaas ze zijn op :(
en ze hadden er wel 10,000, ik zal nog ff verder kijken.

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Heel veel googlen en wat geluk hebben, maar je zal er best wat moeite voor moeten doen. Of zorgen dat een tweakert het spel pre ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wat ik mij afvraag, bestaat er ook een "mod", waarmee je replays kunt saven en terugkijken?

Ik wil wel eens weten hoe anderen starten met een bepaalde hero..

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeor
  • Laatst online: 15-07-2023
als een game eindigt, en je disconnect niet meteen maar kijkt even de animatie van de boom of shrine af, dan komt er een scherm vol informatie, onder andere welke skills ze wanneer leerden etc.

idd, een replay is beter maar ik weet niet zo gauw of dat er (al) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat scherm bekijk ik iedere game vrij uitgebreid. Nou ja, zo uitgebreid mogelijk. Je krijgt er maar 1,5 minuut voor.

Bij nagenoeg alle games in het genre (Warcraft III, Generals, Starcraft, RA3, etc.) kun je de statistieken na de game onbeperkt terugkijken.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
De replay mogelijkheid komt eraan, maar is nog in ontwikkeling:
Spectator / Replay Interface: This is an interface specific to spectating or watching a replay. It will have more information and options to expand & collapse lots of detailed information panels. This also includes full functionality of replays with planned full backwards compatability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
PromWarMachine schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 00:23:
Dat scherm bekijk ik iedere game vrij uitgebreid. Nou ja, zo uitgebreid mogelijk. Je krijgt er maar 1,5 minuut voor.

Bij nagenoeg alle games in het genre (Warcraft III, Generals, Starcraft, RA3, etc.) kun je de statistieken na de game onbeperkt terugkijken.
Dat kan nu dus ook :) Match stats tab.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
DeadKennedy schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:22:
[...]

Dat kan nu dus ook :) Match stats tab.
En het mooie is dat je daar zelfs alle gespeelde matches in terug kan vinden, als je het match id maar weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Jammer genoeg staat daar niet echt heel erg veel uitgebreide info in, zoals damage done en denies/creep kills etc.

Had trouwens een verschrikkelijk slecht weekend met betrekking tot HoN, 4 wins, 9 losses :( .

[ Voor 29% gewijzigd door pica op 26-10-2009 13:14 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
pica schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:58:
Jammer genoeg staat daar niet echt heel erg veel uitgebreide info in, zoals damage done en denies/creep kills etc.

Had trouwens een verschrikkelijk slecht weekend met betrekking tot HoN, 4 wins, 9 losses :( .
Hier gaat het steeds beter, begin weer langzaamaan op DotA niveau te komen met een aantal heroes.
Nu -na de reset- 16 games gedaan. 6 losses, waarvan 3 echt insta-lose waren door noob teammates (lees: binnen 10 seconden in het single draft scherm zijn er al 3 melee-agi-carries gekozen; dan spelen tegen een team met alleen maar ranged en area stun is gewoon totaal kansloos).
Merk dat je het gewoon veel moet doen om weer het totaal onbewuste "spelgevoel" te ontwikkelen, zelfs als je DotA op je duimpje kent.

Afbeeldingslocatie: http://www.honarmory.com/sig/2456.png

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik heb sinds de stats reset nog maar 1 potje gespeeld, maar ik geloof dat de stats daarvan niet gerecord zijn :(

Ik speelde daar nou juist zo lekker met 15 kills en 2 deaths gewonnen..... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
Postius schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:49:
Ja iedereen die zegt dat de community triest is, jullie werken er zelf net zo hard aan mee. OA met die mensen hier die denken dat ze een mening over een scout hebben. Scout kan extreem nuttig zijn, ja er zitten noobs tussen. De hoeveelheid mongeaulen die ik met willekeurig welke andere klasse heb gezien is net zo groot. Maar als scout ben je automatisch een noob lijkt het. Wat zwaar irritant is want ja ik speel zelf wel is scout. En behoorlijk effectief. Maar zelfs als je goed speelt als scout ben je een noob simpel weg omdat het een scout is. En vervolgens gaan jullie ook zeiken over de community? Jullie zijn net zo erg met zo'n insteek doe dus niet alsof je beter bent, ik lees hier net nog over een plague die zijn schild niet gebruikt. Ja dan ben je een grotere idioot of minimaal net zo groot.

Om nog maar te zwijgen van pesti noobs die voor Gore gaan voor flight, single dps wildsoul builds, CLighting TB builds, mensen die met de plague carrier ult op enkele targets doen die alleen zijn en hun team niet geshield houden, TB's die meteen voor staff of master gaan, tempest die ult op single targets, legio die voor dps build gaat, Jera met DPS build, mensen die denken dat schild overbodig is op plague rider(stiekem mischien naast ulti wel de lompste power van plague rider) en zo kunnen we door gaan en iedereen in dit spel vind zichzelf GOOOOOOOOEEEDDDDDD of in ieder geval beter dan de rest altijd.. Van mij mag je spelen hoe je wilt en er is geen vaste build maar ken de basis voordat je A. gaat zeiken B gaat zeiken. Speel gewoon het spel en laat de rest zitten en lees wat guides en denk niet altijd dat je beter bent. Maar het is imo beter eerst de basis wat te begrijpen met veel mannetjes voordat je je aan variaties waagt want dan wordthet spel een stuk moeilijker want wat vaak logischer wijs de beste keus lijkt op het eerste gezicht is het maar zelden.

Edit: Over de scout, een group silence die instant castbaar is niet te counteren en niet stealth breakt. Als je daarmee niet kan group rapen ;)
Mja ik lame echt niet over scout hoor, maar t is gewoon heel annoying als iemand meteen kiest zonder te callen in de eerste 5 seconden. Dat doen de meeste mensen die scout kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Overzichtspagina van álle heroes met voor elke hero een uitleg van zijn kunnen en een handige skill en item build, een must voor nieuwe spelers:

http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=18145

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Die post is erg goed. Daar ga ik vanavond wat uitgebreider naar kijken, bedankt!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232786

rubbieus schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:49:
[...]

Mja ik lame echt niet over scout hoor, maar t is gewoon heel annoying als iemand meteen kiest zonder te callen in de eerste 5 seconden. Dat doen de meeste mensen die scout kiezen.
Natuurlijk. Anders heeft de tegenstander scout! :o

Ik ben nu best wild op de banned random draft waar eerst 4 heroes gebanned worden. Geen scout meer te zien daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-06 16:39
Hmm net even een potje van 85 minuten gespeeld :P was echt super vet.

Was zelf Polywog priest. We hadden de mid base en bot base kapot.. alleen nog top base levend.. zag eruit alsof we gingen verliezen maar na 10-20 minuten defenden gingen we eens pushen nadat we de tegenstander uitgemold hadden.. hierdoor hebben we hun helemaal kunnen uitmollen. Maakt me hele avond weer goed :) vooral als ik me kd ratio tog 14/15 heb kunnen houden(houd er niet van om slechte kdr te hebben :P).

voor mensen die zin hebben in een leuk potje te spelen..

voeg me maar toe: madhawx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Anoniem: 232786 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:45:
[...]

Natuurlijk. Anders heeft de tegenstander scout! :o

Ik ben nu best wild op de banned random draft waar eerst 4 heroes gebanned worden. Geen scout meer te zien daar.
Ik moet altijd zo hard lachen om idioten die scout bannen, geeft wel aan hoe goed die mensen zijn :9 En vervolgens helemaal zuur gebeukt worden omdat de andere first pick op maliken hebben O+. maar goed ik zie mensen ook pebbles als eerst bannen, dat is helemaal...wth

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 29-10-2009 05:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

Postius schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 05:43:
[...]

Ik moet altijd zo hard lachen om idioten die scout bannen, geeft wel aan hoe goed die mensen zijn :9 En vervolgens helemaal zuur gebeukt worden omdat de andere first pick op maliken hebben O+. maar goed ik zie mensen ook pebbles als eerst bannen, dat is helemaal...wth
Ligt een beetje aan de draft natuurlijk, maar pebbles is een verschrikkelijk goede initiator. Als ik als eerste mag bannen (en dus het andere team eerst mag picken) ga ik eerst voor de AOE disable hero's als tempest/pebbles en daarna voor de AOE initiate hero's als Behemoth/Magmus/Maliken.. echt damn irritante hero's. Owja, Jereziah is ook heel vaak snel weg.. Plague bearer vind ik ook vreselijk met ze ult, dus die is meestal ook snel weg.

Ik vind BD wel het leukst nu imho, je kan heel goed een lekker team picken en je pakt echt wat om de enemy te counteren. Gelukkig zitten niet al die 6 hero's in die BD over het algemeen :P

Scout bannen is wel not done imho, in een goed team ben ik echt niet bang voor scout, of snel pestilence picken als je kan, dan is scout helemaal een lachtertje.

[ Voor 3% gewijzigd door Wiebbe op 29-10-2009 08:11 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Wiebbe schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 08:10:
[...]

Ligt een beetje aan de draft natuurlijk, maar pebbles is een verschrikkelijk goede initiator. Als ik als eerste mag bannen (en dus het andere team eerst mag picken) ga ik eerst voor de AOE disable hero's als tempest/pebbles en daarna voor de AOE initiate hero's als Behemoth/Magmus/Maliken.. echt damn irritante hero's. Owja, Jereziah is ook heel vaak snel weg.. Plague bearer vind ik ook vreselijk met ze ult, dus die is meestal ook snel weg.

Ik vind BD wel het leukst nu imho, je kan heel goed een lekker team picken en je pakt echt wat om de enemy te counteren. Gelukkig zitten niet al die 6 hero's in die BD over het algemeen :P

Scout bannen is wel not done imho, in een goed team ben ik echt niet bang voor scout, of snel pestilence picken als je kan, dan is scout helemaal een lachtertje.
Precies, als je pebbles ban niet snapt heb je nog nooit tegen een goede pebbles gespeeld :) Vréselijk sterk in de goede handen (en in HoN is ava/toss nog makkelijker dan in DotA ook).
Scout pick door de tegenstander vind ik eigenlijk ook altijd wel prima, tenzij ik in een noobteam zit die hem feed en nooit wards/gem/dust koopt.
Ik heb slechts een paar potjes gespeeld met wat vrienden samen, maar dan word je echt blij als je tegenstander weer eens voor magebane/scout/nighthound gaat, dat is gewoon 100% win in <30min. Wij direct pyro/pebbles/tempest/pesti/behe, hatsee :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Wiebbe schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 08:10:
[...]

Nee ik heb idd nog nooit een goede pebbles gezien. Athans niet 1 die zoveel het verschil kan maken als maliken(ik begin de indruk te krijgen dat dat atm de sterkste hero van allemaal is) of tempest/behe combo. Bij tempest komt echter wel skill kijken, want daar heb ik ook al veel idioten mee gezien. Maar ik zou zelf eerder plague/jera/maliken/temp/behe/pyro bannen voor pebbles. Zelfs dan nog zou ik pebbles nie tbannen. Heb hem in meer dan 500 potjes nog nooit echt het verschil zien maken. Wel eenpaar keer aardige acties maar nooit de doorslaggevende factor ala behe/maliken/etc.

Ik vind BD wel leuk maar afgezaagd worden, tis nog niet zo erg als je bij SD is een keer om een scout vraagt(dat schijnt absoluut niet te mogen). Maar het begint er wat op te lijken.

Ik had laatst weer zo'n epic fail potje, Keeper of the forrest bij mij in het team. Begint uiteraard op mij te kankeren dat ik een noob ben om het 1 of ander. Ik had hem al een keer of 4 geduldig uitgelegt(in nette taal, ja het is een wonder in HoN) dat hij het forrest van de tegenstander moest warden, zodat de creeps niet meer respawnen. Eerst zegt ie dat ie meer dan 100 potjes als keeper heeft gespeeld en dat dat niet waar is. Waardoor ik al een noob ben. Na een kwartier zagen hem eindelijk overtuigd, wat doet die lul. Gaat ie heel ONS forrest warden met eyes zodat nergens meer creeps van ons spawnen. Ik hem er fijntjes op wijzen(uiteraard was ik weer een noob, en let op ik had tot nu toe slechts 1 maal het woord complete idioot gebruikt dus het was heel beschaafd) dat dat niet de bedoeling was. Maar dat het wel werkte omdat de creeps niet meer respawnde en hij dat dus bij de tegenstander moest doen.

Eind resultaat na 50min. Geen ogen in ons bos(ik had ze allemaal neer geslagen met mijn hatchet voor de creep respawns wat aardig veel werk was). En geen ogen in hun bos..... |:( 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Postius schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:54:
[...]

Nee ik heb idd nog nooit een goede pebbles gezien. Athans niet 1 die zoveel het verschil kan maken als maliken(ik begin de indruk te krijgen dat dat atm de sterkste hero van allemaal is) of tempest/behe combo. Bij tempest komt echter wel skill kijken, want daar heb ik ook al veel idioten mee gezien. Maar ik zou zelf eerder plague/jera/maliken/temp/behe/pyro bannen voor pebbles. Zelfs dan nog zou ik pebbles nie tbannen. Heb hem in meer dan 500 potjes nog nooit echt het verschil zien maken. Wel eenpaar keer aardige acties maar nooit de doorslaggevende factor ala behe/maliken/etc.

Ik vind BD wel leuk maar afgezaagd worden, tis nog niet zo erg als je bij SD is een keer om een scout vraagt(dat schijnt absoluut niet te mogen). Maar het begint er wat op te lijken.

Ik had laatst weer zo'n epic fail potje, Keeper of the forrest bij mij in het team. Begint uiteraard op mij te kankeren dat ik een noob ben om het 1 of ander. Ik had hem al een keer of 4 geduldig uitgelegt(in nette taal, ja het is een wonder in HoN) dat hij het forrest van de tegenstander moest warden, zodat de creeps niet meer respawnen. Eerst zegt ie dat ie meer dan 100 potjes als keeper heeft gespeeld en dat dat niet waar is. Waardoor ik al een noob ben. Na een kwartier zagen hem eindelijk overtuigd, wat doet die lul. Gaat ie heel ONS forrest warden met eyes zodat nergens meer creeps van ons spawnen. Ik hem er fijntjes op wijzen(uiteraard was ik weer een noob, en let op ik had tot nu toe slechts 1 maal het woord complete idioot gebruikt dus het was heel beschaafd) dat dat niet de bedoeling was. Maar dat het wel werkte omdat de creeps niet meer respawnde en hij dat dus bij de tegenstander moest doen.

Eind resultaat na 50min. Geen ogen in ons bos(ik had ze allemaal neer geslagen met mijn hatchet voor de creep respawns wat aardig veel werk was). En geen ogen in hun bos..... |:( 8)7 :?
Kameraad van mij gaat doorgaans erg hard met Pebbles. Zeker icm vroege portal key kan je agi/int heroes gewoon instagibben met ava/toss, early game. Mid game samen met een andere hero is nog steeds iedereen gank-voer, en in team battles is het een prima initiator met blink/ava/toss.

Tempest is eigenlijk niet echt moeilijk, blink/meteor/ult ergens waar 3 enemies zijn en je doet het prima. Ik heb er ook al zat mongolen mee gezien hoor, die dan solo mid willen met tempest en hard falen, en geen idee hebben wat junglen inhoudt...

Verder: leuk he, die mensen die zichzelf pro vinden en dan gewoon naar niks of niemand meer luisteren...

[ Voor 4% gewijzigd door DeadKennedy op 29-10-2009 14:51 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Postius schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:54:
[...]

Een level 5 combo van pebbles doet al iets van 600/700 damage. Dan instagib je eigenlijk bijna alle int en agi hero's. Het grote voordeel van pebbles is dat hij nog een aardig dikke str hero is ook. Aardig veel HP (helaas zonder zijn passive van Dota..) dus hij overleefd ook veel. Pyro is aardig met zijn AOE stun, maar de delay en zijn hele lage HP maken met een perfect gank target.

Ik heb liever een pebbles die kan chuck/stalagmite comboen (zodat je 2x de stalagmite damage krijgt!) dan een pyro die rond rend en 1x in een fight wat mensen kan killen ;)

Maliken moet net als bijvoorbeeld Magebane niet gefeed worden, en dan niet alleen qua kills, maar ook qua creeps en denies. Hij is een sicke powerhouse als je het niet goed aanpakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Wiebbe schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:57:
[...]

Een level 5 combo van pebbles doet al iets van 600/700 damage. Dan instagib je eigenlijk bijna alle int en agi hero's. Het grote voordeel van pebbles is dat hij nog een aardig dikke str hero is ook. Aardig veel HP (helaas zonder zijn passive van Dota..) dus hij overleefd ook veel. Pyro is aardig met zijn AOE stun, maar de delay en zijn hele lage HP maken met een perfect gank target.

Ik heb liever een pebbles die kan chuck/stalagmite comboen (zodat je 2x de stalagmite damage krijgt!) dan een pyro die rond rend en 1x in een fight wat mensen kan killen ;)

Maliken moet net als bijvoorbeeld Magebane niet gefeed worden, en dan niet alleen qua kills, maar ook qua creeps en denies. Hij is een sicke powerhouse als je het niet goed aanpakt :(
Ik heb nou nog steeds niet door hoe die pebbles combo nou werkt? Moet je eerst stalag op de grond gooien, en dan je target erin gooien (wat vrij lastig kan zijn), of moet je iemand gooien, en dan terwijl hij in de lucht is stalag op de plek waar hij neerkomt neergooien?

Ik vrees toch voor het eerste denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Wat ik laatst wel een geniale combo vond, ik was pesti mijn lane buddy was Pebbles. Gooi pesti naar de caster, stun, stun van pebbles en kill. Zelden zo vaak gegooid in een potje en zoveel lol gehad. Heb ook genoeg pebbles meegemaakt die je met 10 hp naar de vijand gooien. Of met full HP tussen 4 vijanden, YAY!

Ik weet wel dat pebbles sterk kan zijn en ben het ook eens met je uitleg. Maar toch ik heb hem veel minder vaak de doorslag zien geven dan die andere genoemde heroes.

Laatst een potje gespeeld met iemand die goed met maliken was.....Dat was echt sick.Binnen 20 min was zonder echt gefeed te zijn aan het roamen en aan het killen en rond de 30st minuut had ie ons eigelijk niet meer nodig.

Overigens ben ik een draak met maliken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Morax schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:10:
[...]

Ik heb nou nog steeds niet door hoe die pebbles combo nou werkt? Moet je eerst stalag op de grond gooien, en dan je target erin gooien (wat vrij lastig kan zijn), of moet je iemand gooien, en dan terwijl hij in de lucht is stalag op de plek waar hij neerkomt neergooien?

Ik vrees toch voor het eerste denk ik...
Ja, Stalagmites is een DoT in plaats van 1x damage. Als je dus iemand stalagmite en meteen erin gooit (op dezelfde plek dus) dan krijgt hij 2x de stalagmites damage. En dat doet dus erg veel pijn met een level 3/4 stalagmites :/

Je kan dus als pebbles beter eerst chuck en stalagmites levelen en daarna pas je ulti kiezen, die range heb je toch nog niet zo nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Hallo

Ik ben een verfent DoTa speler. Dit spel viel me vorig week al op en wil het dolgraag proberen. Bijna alle youtube filmpjes gekeken, wat ziet het er heftig en een nieuw fris alternatief. Heeft iemand nog een key over of manieren om er eentje te bemachtigen. Kom er helaas wel errug laat mee ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Omnyakom1 op 30-10-2009 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Omnyakom1 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 01:20:
Hallo

Ik ben een verfent DoTa speler. Dit spel viel me vorig week al op en wil het dolgraag proberen. Bijna alle youtube filmpjes gekeken, wat ziet het er heftig en een nieuw fris alternatief. Heeft iemand nog een key over of manieren om er eentje te bemachtigen. Kom er helaas wel errug laat mee ;(
"Fan" worden van Heroes of Newerth op Facebook, daar laten ze meestal de acties als eerste zien.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
ben ik helaas te laat mee :/

[ Voor 3% gewijzigd door Omnyakom1 op 31-10-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nou, om je enthousiasme wat af te zwakken.. op dit moment is het klote in HoN.
Er is een nieuwe patch, die clan management verbeterd. Het probleem is echter dat er veel meer lag is en dat op dit moment bijna niemand een game kan starten.

Alle games die er dus wel zijn, zijn zo snel vol dat het niet echt leuk meer is. Beter fixen ze dit snel.

Gaan we trouwens een GoT clan maken? Op dit moment speel ik altijd alleen. Dat is wel leuk, maar met 'bekenden' spelen is toch leuker. :Y)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Nouja, gister speelde ik met wat zweedse gasten die ik ken uit het verleden van WoW, en dat was toch redelijk lagloos, op 1 potje na. Het moeilijk game kunnen starten herken ik wel echter.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik heb helemaal nergens last van eigelijk. Ook nergens problemen mee, afkloppen dan maar. Eindelijk boven de 1600 uitgekomen met mijn rating :D.Mijn stats zijn niet eens echt goed maar sinds ik BD speel kies ik altijd team heroes. Dat vergroot je winkansen enorm, heb er ook geen problemen mee als onze carry mijn kills jat. Alles om te winnen, met zo'n insteek win je bst wel veel.

Ik wil best in een GoT clan als het maar niet neer komt op verplicht met mensen spelen die gewoon niet heel goed zijn. Zoals ik aangaf ik speel wel voor de lol, maar voornamelijk om te winnen. Want winnen vind ik toch wel heel erg leuk ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatste tijd inderdaad meer lag. Niets aan te doen.

Mijn favo heroes zijn momenteel Tempest en Blood Hunter. Tempest omdat zijn summons heerlijk zijn voor het slopen van towers early-game en Blood Hunter omdat hij heerlijk frustrerend is voor de tegenstander. Altijd geweldig als de tegenstander scout pakt en denkt mij wel even te kunnen pakken en dan genadeloos de grond in gepummeld word. Blood hunter is ook prachtig als anti-caster. Ik speel nog in de noob tier dus de meeste scouts die ik tegenkom zijn vrij bagger. Als ik zelf scout speel eindig ik meestal wel redelijk goed en de speelstijl van hit and run is wel grappig maar ik speel toch graag heroes die iets minder kwetsbaar zijn. Wat me altijd ergert aan andere scouts op mijn team is dat ze zelden de runes warden. Maarja, ik speel nog in noob tier.

Eergisteren een mooi moment. 3v3, een van de tegenstanders heeft scout en begint in de pre-game lobby al te dreigen hoe hard hij mijn tempest wel zou pownen. Voeg in die zin nog eens zoveel scheldwoorden toe en iedereen kent het type wel. Spel begint, hij zit in mijn lane. Mijn eerste skill pick is elemental, zet deze aan het werk en ik word level 2. Ik zie de scout stealthen, ga wat terug richting mijn toren, hij begint wat op me in te hakken, ik ga rondjes rennen om mijn toren, hij verliest rap leven. Hij stealth... en ik stun hem omdat hij nog in tower visual range is en hij wordt prompt neergemaaid door de tower. Jaja, je raad het al. BLOODLUST! R-R-R-R-RAGEQUIT!

Heerlijk genoten.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 232786 op 02-11-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Hehe, schattig altijd ja. Bloodhunter is toch wel zo'n verschrikkelijke hero om tegen te spelen als caster, je kan er net zo goed niet wezen; is ook een reden waarom hij altijd gebanned wordt bij banning draft, zelfde geld trouwens voor tempest, die kan rekenen op een first ban :P .

Zelf begin ik steeds meer waardering voor hammerstorm te krijgen, nu zijn aoe stun er al een tijdje in zit, werkt zeer goed in groupbattles.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En Mr. Hammer is ook nog eens aardig taai. Goede stun, ja, hij is best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Mijn favo heroes zijn tot zover Pyromancer en Pandemonium :) Al begin ik pesti ook wel meer te waarderen de laatste tijd.

Maarre, voor de mensen zonder invites: Alle pre-order accounts kunnen weer 3 extra mensen uitnodigen voor de beta! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Pyro een keer tegen gespeeld als melee en toen voelde ik me echt vrij kansloos. Die hero lijkt zo'n enorme range te hebben. Zelf nu 2x gespeeld en hij bevalt best goed eigenlijk!

Vanavond maar weer eens wat HoN spelen.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
PromWarMachine schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:42:
Pyro een keer tegen gespeeld als melee en toen voelde ik me echt vrij kansloos. Die hero lijkt zo'n enorme range te hebben. Zelf nu 2x gespeeld en hij bevalt best goed eigenlijk!

Vanavond maar weer eens wat HoN spelen.
Het moeilijkste aan pyro is het raken van bewegende targets met je stun, omdat je stun een ground target ability is, en er een vertraging zit tussen de klik en de daadwerkelijke cast :)

[ Voor 6% gewijzigd door Morax op 03-11-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

probleem van pyro is dat hij fysiek zwak ik en puur van spells afhankelijk is. Als hij een silence over zich heen krijgt is hij vissenvoer als ie zich niet snel uit de voeten maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Morax schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:40:
Mijn favo heroes zijn tot zover Pyromancer en Pandemonium :) Al begin ik pesti ook wel meer te waarderen de laatste tijd.

Maarre, voor de mensen zonder invites: Alle pre-order accounts kunnen weer 3 extra mensen uitnodigen voor de beta! :Y)
Hmm, ik heb een preorder account maar heb geen 3 invites erbij gekregen hoor...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Pyro is early game een leuke counter tegen agi heroes zoals moon queen. Lekker ulti + codex en dan is het al afgelopen. Je hoeft niet eens te stunnen. Had laatst weer zo'n moon queen die alleen maar dmg items ging halen :P. En ik had ondertussen codex lvl 3 en ulti booster :). Maar opeen zeker moment word pyro toch wel zwakker, rond lvl of 17. Dan gaat het allemaal neit zo makkelijk meer neer. Toch is het wle een leuke hero die je met verstand op 0 kan spelen :).

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
pica schreef op donderdag 05 november 2009 @ 09:13:
[...]

Hmm, ik heb een preorder account maar heb geen 3 invites erbij gekregen hoor...
Hmmm, op het forum lees ik dat er inderdaad momenteel een probleempje is met de invites (vandaar dat er ook staat dat je er 5 van de 0 hebt gebruikt, die 0 klopt natuurlijk niet ;) ). Zou binnenkort weer gefixed moeten zijn (het is en blijft natuurlijk beta O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat zijn andere mensen hun afwegingen om of HoN of LoL te spelen?

League of Legends topic:
[PC] League of legends

Ik zie de verschillen eigenlijk niet zo. Alletwee waren het teams waarin ook mensen aan DotA hebben meegewerkt (dat speel ik nu een paar uur in de week) en het lijkt gewoon zo veel op elkaar. Hoe maakt een gamer die keuze?

Alletwee is niet leuk - ik wil me kunnen focussen en er mijn best in doen goed te worden :) !

Versus topics:
http://www.1up.com/do/feature?cId=3175835
http://forums.dota-allsta...p?showtopic=292775&st=200

[ Voor 12% gewijzigd door Cassius op 05-11-2009 13:02 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister een potje 5v5 tegen pyro gespeeld. na 20 minuten had hij 12 kills en was niet meer te stoppen. Mijn team had 2 malloten die het altijd voor elkaar kregen om geganked te worden en ik kon met arachna niet veel meer bereiken. Maar we gaven niet op en toen wij eindelijk lvl 18 zaten kwamen we terug en wonnen uiteindelijk.

Favoriete hero is ophelia maar ik kan er nog niet goed mee spelen. Duidelijk zo'n hero die gigantisch veel potentie heeft maar veel te veel oefening gaat kosten.
Pagina: 1 2 ... 31 Laatste