Iedereen met een 1500+ rating(of om en nabij). Die geen EM speelt, voeg me toe. Ik zoek nog steeds wat goede mensen om mee samen te spelen. Je hoeft niet aardig te zijn, als je maar enigzins beschaafd bent en als je maar kan samen spelen. En geen huilert bent, bijna iedere nederlander die ik heb gezien is een enorme whiner en ze overschatten zichzelf zo enorm. Ik denk dat nederlanders na franssen mijn minst favo land is online om in mijn team te hebben, stelletje zelfoverschattende boeren

. Iedereen die EM speelt met regelmaat moet ver weg blijven van mij toevoegen.
(vandaag ook weer zat ik tegen iemand met een 1800+ rating, ik check zijn stats 500+ xp/min met niet eens 100 CK, kerel zo hard de grond in gestampt en daarna uiteraard in geheel goede stijl het hele potje uitgelachen. Ja kinderachtig maar het is dota community en niks is leukers dan mensjes die denken dat ze pro zijn ownen met je noobs stats. Heerlijk,goed trashtalken om iemand helemaal gek te maken is ook een vak apart!).
En nee ik scheld niet, maar tis toch wel leuk als je iemand laat RAAAGGEEQQQUUIIIIITTTT'en. Iedere keer als ik het hoor, zeker nadat je iemand persoonlijk 4 a 5 keer hebt gekilled is toch wel priceless. Competitie heeft ook zijn goede kanten!
Oh en ik speel om te winnen, ja tuurlijk speel ik voor de lol. Maar ik vind winnen leuk. Ik heb geen problemen met backdooren of andere dingen, als het kan in het spel, dan mag het, einde verhaal. Zolang je maar niet in caps gaat typen, je niet scheld, niet binnen 10 minuten 5x al het woord noob hebt getypt. Ik verwacht wel enigzins dat je je aan normale gangbare etiquette kan houden(maar daar heeft iedereen ongeacht afkomst online problemen mee).
@hierboven, is dat een uitnodiging eens samen te gaan? Wat nog gaver was aan dat potje, was dat we eigelijk early en midgame hadden verloren, maar ik net genoeg had gefarmed op het punt van de mass gank om ons hele team te carrieren voor de rest van het potje. Mijn team zei het ook nog dat we wonnen dankzij de Awesome carry! Toen voelde ik me natuurlijk wel even de man!

(want zelfs als je goed speelt tis niet alsof iemand je normaal een compliment geeft).
[
Voor 43% gewijzigd door
Postius op 15-10-2009 16:30
]