Misschien moet jij eens je internet nakijken of niet op US servers spelen. Ik heb bijna nooit last van lag en ik hoor tegenwoordig ook heel weinig mensen klagen om lag.
Mijn ping is 100 % in orde. Speedtest.net wijst constant uit dat ik 14/18 ms ping heb...Walance schreef op maandag 12 december 2011 @ 07:57:
Misschien moet jij eens je internet nakijken of niet op US servers spelen. Ik heb bijna nooit last van lag en ik hoor tegenwoordig ook heel weinig mensen klagen om lag.
In-game daarentegen, zie ik om de haverklap het disconnect icoontje links in m'n scherm met een 2 sec delay. Zelfs als ik zelf ping <50 heb is de verbinding vaak rot. Het hangt puur af van de server, de ene game is er weinig tot geen lag. De andere game 2 sec delay. Daarnaast, ik vind de pings in HoN sowieso te hoog, 50+ is niet ongewoon. Moet gewoon soepel en vloeiend draaien anders is het gewoon ruk!
Een ping van 50+is niet hoog maar goed, ik zal hier wel weer wat zelf verzonnen regels en arbitraire grenzen overtredenSuX DeLuXe schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:19:
[...]
Mijn ping is 100 % in orde. Speedtest.net wijst constant uit dat ik 14/18 ms ping heb...
In-game daarentegen, zie ik om de haverklap het disconnect icoontje links in m'n scherm met een 2 sec delay. Zelfs als ik zelf ping <50 heb is de verbinding vaak rot. Het hangt puur af van de server, de ene game is er weinig tot geen lag. De andere game 2 sec delay. Daarnaast, ik vind de pings in HoN sowieso te hoog, 50+ is niet ongewoon. Moet gewoon soepel en vloeiend draaien anders is het gewoon ruk!

Ik heb 1 op de 10 games een remake ivm lagspikes. Ach kan gebeuren. Ik weet niet hoe hoog de service graad is van die servers. Erg hoog kanje verder ook weinig over zeggen.
Nieuwe creeps vindt ik een complete ripoff van dota2. Ze hebben gewoon gekeken wat doet dota2? Dan doen wij dat ook. Ach het is beter dan de vorige die waren echt afschuwelijk lelijk maar toch ripoff is een ripoff.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Idd is een feit, laatste tijd lijken de servers soms een beetje laggy. Verschilt heel erg van game tot game. Misschien dat bepaalde servers gaar zijn(misschien niet ping wise, maar gewoon een hardware defect oid).SuX DeLuXe schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:19:
[...]
Mijn ping is 100 % in orde. Speedtest.net wijst constant uit dat ik 14/18 ms ping heb...
Gewoon remake en volgende game joinen, maar ping van 50+ is gewoon prima in dit soort games hoor.. Je hebt geen schooter ping nodig.
Precies.. als ik het zo hoor is het uberhaupt heel persoonlijk.. sommige hebben het wel, andere weer niet.. een niet-optimale routing bijvoorbeeld. Om dat dan direct op de servers van HON af te schuiven vind ik iets te voorbarig.JerX schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:28:
ipconfig -flushdns werkt 9 van de 10 keer als ik lag heb in HoN.
Ik was gisteren in Duitsland, daar had ik dat wel wat sneller.. maar in NL heb ik nergens last van en ja dat kan per ISP/gebied verschillen.
ik zeg ook niet dat ping50+ onspeelbaar is. Ik merk het in ieder geval wel als de ping hoog uitvalt. Het reageert gewoon niet zoals je dat eigelijk graag zou zien. Ga dan maar eens LAN spelen met 0 ping, dan voel je het verschil denk ik wel 
Maar ik ga vanavond maar weer eens een poging wagen na een loss streak van 8 of 9. Mijn MMR is nu nog 1540, vorige week was m'n MMR 1690 maar daar is 100 vanaf gehaald door de update, dan nog wat nederlagen en je zit weer gebakken
Maar ik ga vanavond maar weer eens een poging wagen na een loss streak van 8 of 9. Mijn MMR is nu nog 1540, vorige week was m'n MMR 1690 maar daar is 100 vanaf gehaald door de update, dan nog wat nederlagen en je zit weer gebakken
Met het nieuwe mentorsysteem valt een alt avatar te verdienen, waar ik wel fan van ben. Iemand hier die nog geen account heeft (of bereid is nieuw account te maken) om een paar potjes met mij te spelen en "gementord" te worden?
was ~1750mmr voor de "reset"
[ Voor 5% gewijzigd door hugoy op 14-12-2011 07:20 ]
Ik bak er echt helemaal niks van, tijdje gespeeld gestopt en nu weer begonnen en beter ben ik er niet op geworden =) Wel een stoer spel maar o zo lastig
The first casualty in war is always the truth...
Ff een bekentenis; uit verveling ben ik begonnen met LoL
Maar tis best wel om te huilen, items zijn saai (standaard atk+speed+hp en dan een passive..). Heroes zijn op zich goed er zitten een paar grappige tussen, maar ik vind de animaties van skills zeer onduidelijk (ligt misschien aan mijn noob ervaring). De cartoonische graphics spreken mij sowieso totaal niet aan en het ziet er nog lelijker uit dan HoN 
Een potje speelt ook zo SLOOM! Je hero, bedoel champion, loopt zo rete traag. Eigenlijk alle champions lol. Daarnaast zijn er geen.... couriers aanwezig! wtf? xD nee je moet terug porten met een skill, dit duurt 8 seconden. Of terug lopen, gaat je laning XP + Gold.. vrienden van mij vinden dit een tactic. Ik vind het een brak systeem
Een potje speelt ook zo SLOOM! Je hero, bedoel champion, loopt zo rete traag. Eigenlijk alle champions lol. Daarnaast zijn er geen.... couriers aanwezig! wtf? xD nee je moet terug porten met een skill, dit duurt 8 seconden. Of terug lopen, gaat je laning XP + Gold.. vrienden van mij vinden dit een tactic. Ik vind het een brak systeem
[ Voor 4% gewijzigd door JerX op 17-12-2011 17:09 . Reden: typo's... ]
na me post een potje gespeeld net en voor het eerst een immortal gehaald lol =) kga vaker zeuren! 21kills 3 deaths en een zooi assists /mehappypandy. af en toe toch een degelijk potje \o.
Fijn ben verbannen tot Dinsdag:
GM Explanation: At 23 minutes the suspect goes semi-afk, announcing it in chat, he avoids afk detection until the match is finally conceded.
vind je HoN er dan lelijk uitzien? Ik totaal niet, zeker niet na de laatste update...JerX schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:46:
Ff een bekentenis; uit verveling ben ik begonnen met LoLMaar tis best wel om te huilen, items zijn saai (standaard atk+speed+hp en dan een passive..). Heroes zijn op zich goed er zitten een paar grappige tussen, maar ik vind de animaties van skills zeer onduidelijk (ligt misschien aan mijn noob ervaring). De cartoonische graphics spreken mij sowieso totaal niet aan en het ziet er nog lelijker uit dan HoN
Ben wat dat betreft tevreden, het loopt ook perfect alleen de lag is een probleem.
Topspel gewoon
Hahahaha terecht, dikke loser die je bent. Wordt volwassen of speel geen spelletjes.
Postius schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:41:
[...]
Hahahaha terecht, dikke loser die je bent. Wordt volwassen of speel geen spelletjes.

Dat is juist kinderachtig.Postius schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:41:
[...]
Nou ik vind de models in HoN erg lelijk, vooral als je inzoomed. Ik heb een tijd de HD models gebruikt die door de community is gemaakt. Dat ziet er 10x beter uit dan de huidige modelsSuX DeLuXe schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:53:
[...]
vind je HoN er dan lelijk uitzien? Ik totaal niet, zeker niet na de laatste update...
Ben wat dat betreft tevreden, het loopt ook perfect alleen de lag is een probleem.
Topspel gewoon
Je brengt het een beetje bot, maar tbh als je tijdens een potje gaat afken en express de afk timer ontwijk dan report ik je gewoon na de match. Ik vind het zo kinderachtig als mensen dat doen..Postius schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:41:
[...]
[ Voor 28% gewijzigd door JerX op 18-12-2011 18:26 ]
Het kwam eigenlijk omdat ik in een team werd gezet met 3 russen waarvan ze vrienden waren en mij constant naaide en dood lieten gaan en dat pikte ik niet langer. Ik ging samen met een andere team maat afk staan, ongeveer 5 minuten daarna conceden ze toch..JerX schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:25:
[...]
[...]
Je brengt het een beetje bot, maar tbh als je tijdens een potje gaat afken en express de afk timer ontwijk dan report ik je gewoon na de match. Ik vind het zo kinderachtig als mensen dat doen..
Geen reden om te gaan griefen.
Je had juist precies het tegenovergestelde moeten doen. Zelf nog enige inzet tonen tot winnen en vervolgens die drie russen reporten.
Kwaad met kwaad vergelden is nooit goed.
Je had juist precies het tegenovergestelde moeten doen. Zelf nog enige inzet tonen tot winnen en vervolgens die drie russen reporten.
Kwaad met kwaad vergelden is nooit goed.
Hm, ik vind HoN er echt prima uitzien. Hoeft wat mij betreft niet eens beter, ze hebben pas nog allerlei grafische opties toegevoegd als 16 x AF en AA. Daarnaast RIM lightning toegevoegd en daarnaast ook nog grafisch opgepoetst de boel. Loopt ook als een trein (mits er geen lag is).JerX schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:25:
[...]
Nou ik vind de models in HoN erg lelijk, vooral als je inzoomed. Ik heb een tijd de HD models gebruikt die door de community is gemaakt. Dat ziet er 10x beter uit dan de huidige models
Breek jij je phaseboots dan ook uit elkaar voor de punchdaggers van je codex? bespaar je wel snel 1k op je codex in het begin.Woohooo schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:50:
yep, eerste item die mana beker, ghost shoes dan max codex
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Anoniem: 423698
Oké, dit is misschien een hele domme reactie aangezien ik HoN nu al sinds het begin speel. Maar hoe haal je bijvoorbeeld je Frostburn uit elkaar, zodat je Firebrand en een Icebrand lost hebt. Zodat je van die Firebrand weer Geometer's Bane kan maken etc.
Even in je secundaire stash (bij de well) stoppen.. In je stash die je bij je hebt kan dat niet.. dan worden ze automatisch geassembleerd. Eenmaal in de secundaire stash , shift click op item en deze zou automatisch uit elkaar gehaald moeten worden.Anoniem: 423698 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:19:
Oké, dit is misschien een hele domme reactie aangezien ik HoN nu al sinds het begin speel. Maar hoe haal je bijvoorbeeld je Frostburn uit elkaar, zodat je Firebrand en een Icebrand lost hebt. Zodat je van die Firebrand weer Geometer's Bane kan maken etc.
Als ik mij niet vergis kan je alle items die geen recepten vereisen, maar die wel zijn geassembleerd, altijd nog uit elkaar halen.
Wut? Sinds wanneer kan je items uit elkaar halen?kKaltUu schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:06:
[...]
Breek jij je phaseboots dan ook uit elkaar voor de punchdaggers van je codex? bespaar je wel snel 1k op je codex in het begin.

al vanaf de betaWoohooo schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:58:
[...]
Wut? Sinds wanneer kan je items uit elkaar halen?
Ah oke weer wat geleerd, naja wist ik niet..
Ik ben de laatste tijd weer bezig met het spelen van OP non-carry heroes. Blacksmith en Soul Reaper zijn echt goed met locket.
Waarschijnlijk komen er in de toekomst meer staff of the master effects, zoals 5x multicast voor bs.
Waarschijnlijk komen er in de toekomst meer staff of the master effects, zoals 5x multicast voor bs.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Neh, staff of master zit er ook al in vanaf de beta. 5x multicast voor BS is OPkKaltUu schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 07:40:
Ik ben de laatste tijd weer bezig met het spelen van OP non-carry heroes. Blacksmith en Soul Reaper zijn echt goed met locket.
In de laatste honcast chat met de devs gave ze aan wel brood te zien in meer SoTM effects aangezien aghanim's behoorlijk viable was in DoTA. alleen ze zijn nu flink met 3.0 bezig dat ze daar op dit moment minder tijd in kunnen steken. Wel gaan ze nerfs doen bij bijv. de ranzig OP hero Monarch.JerX schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:46:
[...]
Neh, staff of master zit er ook al in vanaf de beta. 5x multicast voor BS is OPDat zal dus nooit gebeuren. Eerlijk gezegd is het een tijd geleden dat een hero gebruik kon maken van staff master. Ik verwacht dus eigenlijk niet dat meer heroes er gebruik van kunnen maken
Ik denk me leukste kill tot nu toe, zag ie denk ik ff niet aankomen ghehe
Voor de rest bak ik er nog steeds best weinig van
range circle is nog erger dan treestump. bahJumpiefox schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:04:
Ik denk me leukste kill tot nu toe, zag ie denk ik ff niet aankomen ghehe![]()
[video]
Anoniem: 423698
Zoals hij zelf aangeeft bakt hij er nog steeds weinig van. Met dit soort mods leer je het wel sneller, dat geef ik hem gelijk. Zelf heb ik het nooit gedaan en nooit de behoefte aan gehad haha!kKaltUu schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:10:
[...]
range circle is nog erger dan treestump. bah
Ik gebruik ook range cirkelskKaltUu schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:10:
[...]
range circle is nog erger dan treestump. bah
Item range, tower range, ability-range, aoe-range, reveal-range ^^.
De mogelijkheid is er, en ik heb geen zin om elke keer te moeten gokken/schatten hoever mijn abilities komen.
Ik ben sowieso al enorm slecht met dingen inschatten, en in-game is dat alleen maar erger.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Het werkt ook beter, mensen die beweren dat het opgevoel sneller gaat zijn idioten. Kijk de hele discussie die losgebarsten is omdat dota2 geen manabars van tegenstanders showt. Als er een mod zou zijn waarmee het kon zou je die ook gewoon gebruiken(als het dan geen cheaten was).Darkfreak schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:00:
[...]
Ik gebruik ook range cirkels.
Item range, tower range, ability-range, aoe-range, reveal-range ^^.
De mogelijkheid is er, en ik heb geen zin om elke keer te moeten gokken/schatten hoever mijn abilities komen.
Ik ben sowieso al enorm slecht met dingen inschatten, en in-game is dat alleen maar erger.
Range indicator mods etc, wordt je spel alleen maar beter van.
1, "Het werkt ook beter, mensen die beweren dat het opgevoel sneller gaat zijn idioten"Postius schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:20:
[...]
Het werkt ook beter, mensen die beweren dat het opgevoel sneller gaat zijn idioten. Kijk de hele discussie die losgebarsten is omdat dota2 geen manabars van tegenstanders showt. Als er een mod zou zijn waarmee het kon zou je die ook gewoon gebruiken(als het dan geen cheaten was).
Range indicator mods etc, wordt je spel alleen maar beter van.
2. "Als het dan geen cheaten was" (wat het in dota2 dus wel is)
Een voordeel behalen wat mensen met de default gamecode en zijn instellingen niet kunnen is het behalen van een oneerlijk spelvoordeel.
Al die range indicators zijn gewoon cheats. Interesseert me niet hoe "minor" het is en praat het nu niet goed voor wie dan ook, dat maakt het nog sneuer

http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=227355
Kijk maar eens of testie/hanni/moonmeander etc. een "range indicator" gebruiken. Dat zijn echt idioten zeg!
idioten in grootste topteams met 2000+ score
Edit, toepasselijk (zeker omdat iemand hierboven zegt "dat weet ik toch niet en geen zin om te onthouden" o.i.d.)
[ Voor 8% gewijzigd door Cassius op 21-12-2011 15:43 ]
De meeste mensen deugen!
Om eerlijk te zijn, testie en h4nn1 zijn gewoon ranzig goed (alhoewel testie meer pubstomp en farmgame speelt), moon is... "speciaal".
Haha wow, post je een clipje over een kill krijg je alleen maar comments over de mods die je gebruikt
Ten eerste cheaten??? Wow, zolang iets door de makers van de games wordt gesupport, hell er is notabene een apparte gedeelte op de forum die voor mods is bedoeld...een externe mod manager applicatie die wordt gessupport en genoeg stickies met alle soorten mods die je kan bedenken.
Mocht S2 het als cheaten zien dan hadden ze dat allang aangegeven en vast opgelost met een patch, er is niet eens een bericht te lezen waarin keihard wordt verteld: Gebruik de mod niet want dit wordt gezien als cheaten. Topics worden ook niet van de forum verwijderd/geclosed over dat soort mods.
Dat jij het niet sportief vindt of wat dan ook is niet mijn probleem Maar cheaten is het zeer zeker niet. Pas vanaf het moment dat de Makers van de game/mods op de officiele forum dat soort threads/game mods proberen te weren en we dus via allerlei externe apps dingen moeten installeren om detectie of wat dan ook te omzeilen dan ben je aan het cheaten.
En voor de rest, if it's allowed and gives me an edge i'll use it..this is war
Ten eerste cheaten??? Wow, zolang iets door de makers van de games wordt gesupport, hell er is notabene een apparte gedeelte op de forum die voor mods is bedoeld...een externe mod manager applicatie die wordt gessupport en genoeg stickies met alle soorten mods die je kan bedenken.
Mocht S2 het als cheaten zien dan hadden ze dat allang aangegeven en vast opgelost met een patch, er is niet eens een bericht te lezen waarin keihard wordt verteld: Gebruik de mod niet want dit wordt gezien als cheaten. Topics worden ook niet van de forum verwijderd/geclosed over dat soort mods.
Dat jij het niet sportief vindt of wat dan ook is niet mijn probleem Maar cheaten is het zeer zeker niet. Pas vanaf het moment dat de Makers van de game/mods op de officiele forum dat soort threads/game mods proberen te weren en we dus via allerlei externe apps dingen moeten installeren om detectie of wat dan ook te omzeilen dan ben je aan het cheaten.
En voor de rest, if it's allowed and gives me an edge i'll use it..this is war
"Another form of video game cheating is when a player does things unforeseen by the programmers to permit changes to the way enemies are encountered (or objectives met). This could be through means of a "Hack" where altered game files are substituted for the normal files, or image graphics changed to permit greater visibility of the targets, etc."Jumpiefox schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:59:
Wikipedia: Cheating
Afijn, het zal mij een worst wezen, voor mij zijn het gamers die met zijwieltjes fietsen. Ze zullen sneller leren fietsen, maar nooit zo goed worden als een echte speler.
De meeste mensen deugen!
"Unforseen"...dat jij de programmeurs/makers van de game nou afschrijft als een stelletje amateurs betekent dat niet dat ze dat ook zijn. De game heeft INGAME mod support, als in een optie menu waar netjes al je mods komen te staan. De makers wouden niet dat je de HP/MANA van een enemy in hun hp/mana bar kon zien in nummers/getallen zonder dat je op de desbetreffende hero klikte en hebben dat ook gelijk opgelost en zie je nu alleen de %. Dus nee, unforseen zeker niet, ze weten zeer zeker waar ze mee bezig zijn.Cassius schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:03:
[...]
"Another form of video game cheating is when a player does things unforeseen by the programmers to permit changes to the way enemies are encountered (or objectives met). This could be through means of a "Hack" where altered game files are substituted for the normal files, or image graphics changed to permit greater visibility of the targets, etc."
Wikipedia: Cheating
Afijn, het zal mij een worst wezen, voor mij zijn het gamers die met zijwieltjes fietsen. Ze zullen sneller leren fietsen, maar nooit zo goed worden als een echte speler.
Totdat zo iemand je voorbij fietst dan vooral wijzen en gaan huilen "maar hij heeft het makkelijker gehad".
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpiefox op 21-12-2011 19:11 ]
Zo iemand fietst me niet voorbij
. En zij die cheaten voelen zich altijd het snelst en hardst geroepen om te vertellen waarom het zeker geen cheat is. Noem het dan maar zijwieltjes, ga je nu ook nog met zijwieltjes op straat omdat het zo lekker makkelijk is? You're the laughing stock, you just don't know it.
http://nl.twitch.tv/tralf <- leuke stream die niet in streamers topic staat. Veel viewers, big plays.
http://nl.twitch.tv/tralf <- leuke stream die niet in streamers topic staat. Veel viewers, big plays.
[ Voor 49% gewijzigd door Cassius op 21-12-2011 19:12 ]
De meeste mensen deugen!
Wat een discussies toch allemaal, als mensen die mods graag gebruiken (en S2 staat het toe), laat ze dan toch lekker. Als je jezelf zoveel beter vindt omdat je geen mods gebruikt, dan is dat leuk voor jou, hoef je niet hier stoer over gaan doen....
S2 heeft vaak genoeg de code aangepast om er voor te zorgen dat een aantal mods niet meer werken. Ik ben zelfs mods tegen gekomen die worden gezien als cheat. En als deze gebruikt worden (en ze erachter komen), wordt je gewoon gebanned.Jumpiefox schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:59:
Ik ben het er wel mee eens dat mods gewoon mag, anders zou S2 het niet toe laten. Ook ik zelf gebruik mods, maar niet het type om heroes sneller te spotten of makkelijker mijn skills "range" te zien. Kleine mods geen probleem, rune timer, tower range, cooldown timer etc. allemaal beetje harmless.
Dat dus, als S2 iets niet wilt dan gegeven ze dat wel aan, en aan de onderstaande quote is ook op te maken dat alles wat je op de forum vindt gewoon toegestaan wordt: (Heb het gewoon ff gevraagd, bedoel voor hetzelfde geld had ik het wel fout en was ik zomaar iets aan het verdediging op basis van aannames die ik zelf maak gebasseerd op hoe ik dingen zie.)JerX schreef op donderdag 22 december 2011 @ 08:46:
[...]
S2 heeft vaak genoeg de code aangepast om er voor te zorgen dat een aantal mods niet meer werken. Ik ben zelfs mods tegen gekomen die worden gezien als cheat. En als deze gebruikt worden (en ze erachter komen), wordt je gewoon gebanned.
Ik ben het er wel mee eens dat mods gewoon mag, anders zou S2 het niet toe laten. Ook ik zelf gebruik mods, maar niet het type om heroes sneller te spotten of makkelijker mijn skills "range" te zien. Kleine mods geen probleem, rune timer, tower range, cooldown timer etc. allemaal beetje harmless.
========= Please enter your reply ABOVE above this line =========
Hello Amin,
A staff member has replied to your question:
Hello, Any mods that are considered abusive, 'cheating', or otherwise unfair are removed from the forums.
The Range Indicator mod is a fair mod, and helps new players learn the ranges without resorting to trial and error. Be wary of any mods that increase view or zoom distance, or provide information that would otherwise be unavailable (removing the fog of war, notifying players that rampage is charging them even if rampage casts it through the fog of war), as they are not allowed, and may result in a suspension of your account for using them. Regards, Mia V. "Viole"S2 Games SupportS2 Games, LLC
/thread :blac:Jumpiefox schreef op donderdag 22 december 2011 @ 08:59:
[...]
Dat dus, als S2 iets niet wilt dan gegeven ze dat wel aan, en aan de onderstaande quote is ook op te maken dat alles wat je op de forum vindt gewoon toegestaan wordt: (Heb het gewoon ff gevraagd, bedoel voor hetzelfde geld had ik het wel fout en was ik zomaar iets aan het verdediging op basis van aannames die ik zelf maak gebasseerd op hoe ik dingen zie.)
========= Please enter your reply ABOVE above this line =========
Hello Amin,
A staff member has replied to your question:
Hello, Any mods that are considered abusive, 'cheating', or otherwise unfair are removed from the forums.
The Range Indicator mod is a fair mod, and helps new players learn the ranges without resorting to trial and error. Be wary of any mods that increase view or zoom distance, or provide information that would otherwise be unavailable (removing the fog of war, notifying players that rampage is charging them even if rampage casts it through the fog of war), as they are not allowed, and may result in a suspension of your account for using them. Regards, Mia V. "Viole"S2 Games SupportS2 Games, LLC
(zou de reactie op het HoN forum zijn hier).
Range mods en stump mods zijn geen cheats.
Get over it. Alleen omdat jij dat vind is het nog lang niet zo. S2 zelf bepaald nog steeds wat wel en niet cheaten is in hun game.
Daarbij is er geen spraken van "oneerlijk voordeel" want de door S2 goedgekeurde mods zijn ook voor jou beschikbaar
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Iedereen die het verdedigt gebruikt het en andersom, het blijven zijwieltjes
. Gaat er niet om dat ik of wie dan ook zich er beter om voelt, wat een kinderachtig argument, gaat erom dat ik denk dat die mods het spel 'vergemakkelijken' en dat iemand die gewoon het spel speelt (zonder community influence) niet snel bij mods komt.
Maakt me verder ook niet uit, ik ga er verder niet op in
. Have fun.
Maakt me verder ook niet uit, ik ga er verder niet op in
De meeste mensen deugen!
Voor een ieder die er zo een hekel aan heeft als andere mensen mods gebruiken die het spel vereenvoudigen is er een hele simpele oplossing:
Tournament-mode ^^
Tournament-mode ^^
Ik heb ook range indicators gebruikt en wat andere mods. Maar ben er mee gestopt omdat met elke update er weer problemen waren en je de mods ook weer moet updaten. Ik ben lui, het moet gewoon werken
. Enige mod die ik graag zou willen hebben is waarmee je automatisch je alt avatar zou kiezen. Soms pick ik last second en dan vergeet ik het of is het gewoon te laat om de alt te selecteren. Maar die heb ik nog niet kunnen vinden...
True, die is er gelukkig voor een reden. Eigenlijk zit het competitieve antwoord van S2 over de mods daar al in met die "zijwieltjes"Darkfreak schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:51:
Voor een ieder die er zo een hekel aan heeft als andere mensen mods gebruiken die het spel vereenvoudigen is er een hele simpele oplossing:
Tournament-mode ^^
De meeste mensen deugen!
Of goed commentaarCassius schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:36:
[...]Goede muziek is wel belangrijk bij die stream!
Breaky is soms wel melig om te horen
En Raven of hoe die gozer ook alweer heet is soms hilarisch om bezig te horen XD.
Hmmm breaky kijk ik al een paar maanden niet meer (honcast bedoel je of heeft hij een playstream?) - ik kijk soms hanni/tralf/testie, vermakelijk
.
De meeste mensen deugen!
Ik bedoel zijn commentaren tijdens de HonCastCassius schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:38:
Hmmm breaky kijk ik al een paar maanden niet meer (honcast bedoel je of heeft hij een playstream?) - ik kijk soms hanni/tralf/testie, vermakelijk.
Raven is op het forum vrij bekende speler.
King Raven is zn volledige game naam.
YouTube: king raven heroes of newerth
Zo is die ook vaak tijdens het streamen bezig
Ik gebruik ook range mod en stumps and im proud of it
Post dan wel het goede filmpje van het liedje wat over hem is gemaaktDarkfreak schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:05:
[...]
Ik bedoel zijn commentaren tijdens de HonCast.
Raven is op het forum vrij bekende speler.
King Raven is zn volledige game naam.
YouTube: king raven heroes of newerth
Zo is die ook vaak tijdens het streamen bezig.
CHeck de Hon website guys, voor de gene die geen legacy account hebben en geen zin hebben om al die euro's voor alle hero's neer te tellen er is nu een deal gaande, 8euries voor alle hero's die er momenteel zijn! ( Behalve de twee ea hero's)
Best dope miste er nog een aantal
Best dope miste er nog een aantal
Kerst in HoN!To start, everything in the store will be 25% off Gold and Silver coins until December 27th at midnight! Huzzah! (Excludes sub-accounts, stat resets, and nickname changes)
Legacy players get another exclusive benefit! There's a FREE symbol in the store waiting for players with Legacy accounts but only until December 27th at midnight. Thanks again for your support!
Jollywood and Christmas Keeper are available once more until December 27th at midnight and they are FREE! Go pick them up and show your Christmas spirit before they're gone!
Ho ho ho! Santa Midas is now available for purchase in the store. Go pick him up and enjoy throwing presents and reindeer at your foes! Yes, we're serious. Thank community member Veldt for this amazing alt avatar! Only available until December 30th!
There's a new symbol called Silver Lord. You can only buy it with silver coins so it's great way to show your friends how awesome you are at HoN! It'll be available from now on in the store!
Need some more coins for all the awesome stuff? It's time for a double silver coin week! From now until December 31st at midnight, players will earn double coins from Matchmaking games. Let's get it on!
We also have a very special offer for all of our free-to-play players. From right now until December 27th at midnight EST, we're offering a package deal with EVERY hero in the game for only $10. Don't miss this amazing offer! (Excludes EA heroes)
Om nog even verder te stoken over de mods, ben ik een mooie middenweg tussen de pro-modusers en anti-modusers. Zelf speel ik dit spel al vrij lang (gold shield
) En heb eigenlijk aan het begin een zee aan mods gedownload in de beta days (stuk of 20, range indicators, ult cooldowns, etc.) Maar omdat mod ontwikkelaars soms stoppen met HoN, stoppen ze ook met het ontwikkelen van mods, en wordt hij onder een andere naam voortgezet.
Van die 20 mods zijn er nog 3 over: TSR mod, Instant picker en Bardui++
De laatste mods die ik ben kwijtgeraakt zijn right-click deny en last hit indicator, maar ik merk dat ik zonder eigenlijk beter speel. Ik ben zeker niet tegen mods, maar groei er wel overheen als je het spel langer speelt alsjeblieft
Van die 20 mods zijn er nog 3 over: TSR mod, Instant picker en Bardui++
De laatste mods die ik ben kwijtgeraakt zijn right-click deny en last hit indicator, maar ik merk dat ik zonder eigenlijk beter speel. Ik ben zeker niet tegen mods, maar groei er wel overheen als je het spel langer speelt alsjeblieft
[ Voor 17% gewijzigd door hugoy op 04-03-2012 15:03 ]
Misschien je referral weghalen, kan een modje moeilijk over doen (spam & werving).
Spelen jullie altijd alleen of met meerdere? Ik zocht een Team om mee samen te spelen wat toch net wat leuker is.
Bij deze bied ik me aan als supporter wat ik geweldig vind om te doen.
Ingame naam: tumtum100
Edit: vergeten te melden mijn mmr is rond de 1600 op het moment 1590
Edit: vergeten te melden mijn mmr is rond de 1600 op het moment 1590
[ Voor 14% gewijzigd door tumtum100 op 29-12-2011 10:55 ]
MMR is niet onbelangerijk om te vermelden.tumtum100 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:44:
Spelen jullie altijd alleen of met meerdere? Ik zocht een Team om mee samen te spelen wat toch net wat leuker is.
Oja vergeten te melden is rond de 1600 op het moment 1590Postius schreef op donderdag 29 december 2011 @ 02:35:
[...]
MMR is niet onbelangerijk om te vermelden.
Ook na de compression?tumtum100 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:55:
[...]
Oja vergeten te melden is rond de 1600 op het moment 1590
Thumbs up if you still play this in 2012.. oh wacht, nog niet gespeeld dit jaar.
Ik speel het pas een paar maanden, maar vind het nu al vaak een frustrerend spel in Normal matchmaking, vooral vanwege de trolletjes. Laatst ook weer iemand die op zijn tenen getrapt was toen een ander in zijn lane een fout beging, als reactie ging meneer tot 0-11 feeden
. (we wonnen alsnog)
Ik speel vooral Devourer. Zo veel zelfs dat mn gebruikelijke teamgenoten onlangs begonnen van "zeg, nu moet je toch echt eens een andere kiezen!". Vind dat hooken gewoon zo leuk, en het gaat ook best wel redelijk. Lekker gokken waar een tegenstander in de fog is. Kga alleen best vaak dood, heb vaak de neiging om ergens in me uppie heen te gaan terwijl het echt geen slim idee is.
Welke heroes hebben jullie een hekel aan? Ik voornamelijk aan Swiftblade, onebuttonbob
En al helemaal aan Nighthound; nobuttonbob
Ik speel het pas een paar maanden, maar vind het nu al vaak een frustrerend spel in Normal matchmaking, vooral vanwege de trolletjes. Laatst ook weer iemand die op zijn tenen getrapt was toen een ander in zijn lane een fout beging, als reactie ging meneer tot 0-11 feeden

Ik speel vooral Devourer. Zo veel zelfs dat mn gebruikelijke teamgenoten onlangs begonnen van "zeg, nu moet je toch echt eens een andere kiezen!". Vind dat hooken gewoon zo leuk, en het gaat ook best wel redelijk. Lekker gokken waar een tegenstander in de fog is. Kga alleen best vaak dood, heb vaak de neiging om ergens in me uppie heen te gaan terwijl het echt geen slim idee is.
Welke heroes hebben jullie een hekel aan? Ik voornamelijk aan Swiftblade, onebuttonbob

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Lijkt me wel leuk! Hangt er wel een beetje vanaf hoe laat enzo.
Ik heb de hele avond tijd dus als je wilt kun je me toevoegen ingame ik heet:tumtum100
Heb ook een Teamspeak server
Heb ook een Teamspeak server
Had net met FA 14 kills en wou perse de 15 halen en het potje was al bijna afgelopen. Ik vroeg aan een maat van mij op teamspeak (Behe) Van spring is in die well dan doe ik ook ulti en whooop daar gingen we.
http://youtu.be/0hN-X5FO5jY?hd=1
http://youtu.be/0hN-X5FO5jY?hd=1
[ Voor 11% gewijzigd door tumtum100 op 04-01-2012 20:25 ]
lol ja oke die is leuk
artesia EA hero voelt zich wel een beetje op aan, heftige skillspam o.O
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Testie vermakelijk? Elke game (geen uitzonderingen), farmed hij lanes/jungle voor 35-40 min om vervolgens het enemy team te stompen.Cassius schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:38:
Hmmm breaky kijk ik al een paar maanden niet meer (honcast bedoel je of heeft hij een playstream?) - ik kijk soms hanni/tralf/testie, vermakelijk.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Nieuwe hero is ook dikke fun om te spelen zeg ik je :P!
Iemand zin om eens samen te spelen?
Zit rond 1550mmr
mijn username is ingame naam
Speel voornamelijk support omdat ik niet goed carry kan spelen.
Behalve met arma krijg ik veel kills.
Zou wel leuk zijn als iemand me hier mee kon helpen
Zit rond 1550mmr
mijn username is ingame naam
Speel voornamelijk support omdat ik niet goed carry kan spelen.
Behalve met arma krijg ik veel kills.
Zou wel leuk zijn als iemand me hier mee kon helpen
[ Voor 48% gewijzigd door timskiej op 15-01-2012 13:20 ]
Even ter info, wegens de "100ste hero" viering kun je nu tijdelijk elke hero spelen op free accounts
vind het eigelijk ongelofelijk dat een spel als HoN zo weinig aandacht hier heeft. En waarom er relatief zo weinig mensen spelen. Het spel staat weliswaar in de top15 bij Xfire maar toch. Ik ben bijna 1 jaar compleet verslaafd. Gemiddeld 3 tot 4 potjes per dag in een jaar tijd.
Zijn er uberhaupt nog mensen geinteresseerd de topic over te nemen? Er valt toch genoeg te bespreken, wekelijks patch etc.
Zijn er uberhaupt nog mensen geinteresseerd de topic over te nemen? Er valt toch genoeg te bespreken, wekelijks patch etc.
Zou de topic wel over willen nemen maar ben niet echt pro in topic schrijven
dyslexie.
Sinds 1 maand weer active hon aan het spellen
Het spel heeft niet weining mensen allen her op tweakers minder aandacht omdat hon een langere learning curve heeft .
Als je hon eenmaal door het is echt supper leuk.
Sinds 1 maand weer active hon aan het spellen
Het spel heeft niet weining mensen allen her op tweakers minder aandacht omdat hon een langere learning curve heeft .
Als je hon eenmaal door het is echt supper leuk.
LOL EU: InXzitoWeTrust
HoN is aan een kant extreem ondergewaardeerd.
Aan de andere kant heeft S2 ook wel hendige faals (prijzen zijn echt te hoog/silvergain is veel te laag).
Maargoed, League of Legends is op dit moment gewoon de baas in de MOBA scene
.
Simpelweg omdat hun begonnen zijn met een F2P model waar HoN juist P2P was.
Benieuwd hoe Dota2 het gaat doen als ze eenmaal retail gaan
Aan de andere kant heeft S2 ook wel hendige faals (prijzen zijn echt te hoog/silvergain is veel te laag).
Maargoed, League of Legends is op dit moment gewoon de baas in de MOBA scene
Veel vrienden van mij spellen LOL omdat het veel makelijker is dan hon kwa learning curve.Darkfreak schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:09:
Maargoed, League of Legends is op dit moment gewoon de baas in de MOBA scene.
Heb zelf ook aardig wat lol gespeeld echter biedt het niet varatie kwa items en builds zoals in HON.
De silvergain is inderdaad wat laag , echter voor mij sinds ik het spel had gekocht beschik ik over alle champs.
de playbase vind ik niet slecht in hon hoor zon 80k mensen online vind best snel solo qeu een potje echte allen als ik met 4 man premade ben duurt het soms wel even.
LOL EU: InXzitoWeTrust
80k total he.
Dat is inclusief SEA en CIS spelers die wij dus niet tegenkomen in pub en MMR omdat die via eigen servers en netwerken (garena) zitten.
Dat is inclusief SEA en CIS spelers die wij dus niet tegenkomen in pub en MMR omdat die via eigen servers en netwerken (garena) zitten.
Das veel meer dan in the old days (25k).Darkfreak schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:41:
80k total he.
Behoorlijk wat, maar Dota 2 heeft nu al 35-40k gebruikers online, terwijl het nog een beta is.
(maar misschien moet ik me er niet mee bemoeien, omdat ik nogal een dota fanboy ben XD)
(maar misschien moet ik me er niet mee bemoeien, omdat ik nogal een dota fanboy ben XD)
Tsja, en toch was HoN als p2p goedkoper dan f2p lol of hon.Darkfreak schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:09:
Maargoed, League of Legends is op dit moment gewoon de baas in de MOBA scene.
$30 voor alle current en future heroes
Zoaw, had van de week nog een leuke immortal met soul reaper
Leaver, 4v5, immortal, jammergenoeg alsnog verloren..

*kuch*killstealer*kuch*soulreaperissupport*kuch*Woohooo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:57:
Zoaw, had van de week nog een leuke immortal met soul reaper![]()
[afbeelding]
j/k ofc ..
Zijn wel de comments die ik altijd krijg als ik met SR zit te owne XD
Netjes! Dat zie je niet zo snel met SR.Woohooo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:57:
Zoaw, had van de week nog een leuke immortal met soul reaper![]()
[afbeelding]
SR is inderdaad een support. Maar wel eentje die farm nodig heeftDarkfreak schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:55:
[...]
*kuch*killstealer*kuch*soulreaperissupport*kuch*
j/k ofc ..
Zijn wel de comments die ik altijd krijg als ik met SR zit te owne XD
Dat potje was gewoon al verloren @ picks. TB en DW. DW ragequit waarschijnlijk omdat ie mid niet kreeg oid.
DW mid, Tb solo short lane, pred jungle. Dan is je long lane alleen fucked met 2 spelers die alle 2 farm nodig hebben
WaitWHAT!?RocketKoen schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:29:
[...]SR is inderdaad een support. Maar wel eentje die farm nodig heeft
Kijk eens goed naar SR's skills :')!
Damage nuke (275 dmg vs 130 heal)
Damage aura (1%/sec is aardige damage hoor)
Mana on kill (48 mana/kill is perfect om te farmen met Q)
En natuurlijk zijn ult: Megadikke wtflolrape nuke:
90% of missing HP als magic damage (120% met sotm)
Kenmerken van een support:
Weinig tot geen items nodig om nuttig te zijn
Voornamelijk defensive skills (heals etc)
Kenmerken van een (semi-)carry:
Gemiddeld tot veel farm nodig
Hoofdzakelijk offensive skills (flinke damage etc)
Skills die scalen met de game (SR aura+ult, MK's skills, panda's skills)
Alleen op basis van de enorme hoeveelheid items/farm een SR nodig heeft om effectief te zijn laat al zien dat het een (semi-)carry is o.O.
Al zijn skills zijn offensief en bedoeld om flinke damage aan te richten en kills te knallen.
Supporten met een SR is gewoon een dikke faal en waste. Een waardeloze mini-heal (130 is net één auto-attack mid-game) is het enige support-related onderdeel aan SR, en dat is slechts een bonus lol
Je zorgt op een SR dat jij je int, hp en armor krijgt.
En dan word het Q spammen en kills knallen zodra iemand onder de 40% HP komt (53% met sotm) is het KILL met ult.
(25% inherited magic resist en geen spellshards).
Mystic/Shamans word heel vaak vergeten. Dus als jij je sotm hebt (en geen spellshards) kun je mensen met 50% HP gewoon 1-shotten ongeacht of 50% 800hp of 1800hp is.
SR is sowieso een semi-carry.
SR is ALTIJD een super anti-tank
SR is redelijke hard-carry (full luxury nodig, dat haal je zelden in NM games)
SR is een vreselijke support (support SR resulteert 9/10 keer in feeders)
Deze discussie was al 414815264 gevoerd op de HoN forums en her en der.
En alle pro-players en alle mensen die het spel langer dan gister spelen zijn het eens:
Soulreaper is een (semi-)carry!
[ Voor 29% gewijzigd door Darkfreak op 12-04-2012 14:40 ]
Niet echt. Support zorgt ervoor dat gevechten soepeler verlopen en dat je meer lane sustain hebt..Darkfreak schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:27:
[...]
Kenmerken van een support:
Weinig tot geen items nodig om nuttig te zijn
Voornamelijk defensive skills (heals etc)
Supports hebben statische skills die CC teweeg brengen, zowel offensief als defensief.
Stuns/slows/nukes zijn frequenter op een support dan heals/shields. Vaak is het zelfs een combi voor beide.
Maar om nu te zeggen dat een support voornamelijk defensief is? Nah.
Glacius: Een aoe slow/nuke, een freeze/nuke(kan ook op allies gebruiker worden), een +mana regen passive en een nuke ultimate. Niks defensiefs aan.
Een on-hit effect(na x aanvallen), (pseudo)blink en agility based zijn goede carry eigenschappen. Met als uitzondering bijvoorbeeld hag/soulstealer.Darkfreak schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:27:
[...]
Kenmerken van een carry:
Gemiddeld tot veel farm nodig
Hoofdzakelijk offensive skills (flinke damage etc)
chronos heeft een blink, een anti damage passive en een on-hit effect na X hits. en een freeze ultimate, niet echt offensive skills met flinke damage, toch is het een carry.
Niet echt een goede benaming.
SR heeft geen enkele scalende skill, SR "carried" door team-fight sustain. Hoe langer hij in het gevecht is hoe meer damage hij doet. Net zoals Armadon.Darkfreak schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:27:
[...]
Alleen op basis van de enorme hoeveelheid items/farm een SR nodig heeft om effectief te zijn laat al zien dat het een (semi-)carry is o.O.
Al zijn skills zijn offensief en bedoeld om flinke damage aan te richten en kills te knallen.
Supporten met een SR is gewoon een dikke faal en waste. Een waardeloze mini-heal (130 is net één auto-attack mid-game) is het enige support-related onderdeel aan SR, en dat is slechts een bonus lol
Glacius:Darkfreak schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:27:
[...]WaitWHAT!?
Kijk eens goed naar SR's skills :')!
Damage nuke (275 dmg vs 130 heal)
Damage aura (1%/sec is aardige damage hoor)
Mana on kill (48 mana/kill is perfect om te farmen met Q)
En natuurlijk zijn ult: Megadikke wtflolrape nuke:
90% of missing HP als magic damage (120% met sotm)
Damage nuke+slow
Damage nuke+root
+mana regen aura voor sustain
wtf damage ultimate.
En toch is het een support hero.
SR kan zowel support als semi-carry zijn, er zijn geen 'absolutes'. Je moet heroes niet in hokjes zetten.
Alle mensen die het spel langer dan gisteren spelen (Ik ben al lid sinds begin 2010, ben tot de 1800s gekomen), weten dat je niet in absoluten moet denken.Darkfreak schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:27:
[...]
Deze discussie was al 414815264 gevoerd op de HoN forums en her en der.
En alle pro-players en alle mensen die het spel langer dan gister spelen zijn het eens:
Soulreaper is een (semi-)carry!
Voor SR's aura nerf, werd SR nog wel eens opgepakt als offensive support in een lane.
Er was toen een equivalent aan pyro+magmus lane, alleen met SR. Ik ben het alleen even kwijt.
[ Voor 10% gewijzigd door kaluro2 op 12-04-2012 14:50 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Zijn damage aura scaled -> 1% van max hpkaluro2 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:43:
SR heeft geen enkele scalende skill, SR "carried" door team-fight sustain. Hoe langer hij in het gevecht is hoe meer damage hij doet. Net zoals Armadon.
Zijn ult scaled -> xx% van missende hp.
Dat zijn ook scalende skills hoor
Slowkaluro2 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:43:
Glacius:
Damage nuke+slow
Damage nuke+root
+mana regen aura voor sustain
wtf damage ultimate.
En toch is het een support hero.
Root
Mana regen voor iedereen
Slow
Glac kenmerkt zich als support door zijn slows en zijn mana regen voor het hele team.
SR heeft geen slows en levert niets aan zijn team (op een minuscule heal na)
En zeker zijn er geen absolute roles.
Maar er zijn wel "normen".
Een Glac speel je niet als carry, een shaman speel je niet als carry, een nymph speel je niet als carry.
En een SR speel je niet als support.
Het enige soort situaties waar SR de support role gaat overnemen is een match waar je met 4 semi/hardcarries zit.
Indien er 1 of zelfs 2 supports aanwezig zijn speel je SR gewoon zoals het hoort: als semi-carry.
Ik heb echt neigingen om mijn headset uit het raam te gooien als ik in een match met 2 supports, 1 "tank" (arma, mora, legio ofs) en een random carry zit en er dan gejankt word dat ik voor spellshards etc ga en low HP tegenstanders kill.
Helemaal mensen die flippen en zeggen "dont KS low hp targets with ult" <- mensen die niet eens weten hoe SR ult werkt
[ Voor 13% gewijzigd door Darkfreak op 12-04-2012 14:55 ]
nou, ik heb die 30 dollar ook betaald. Maar bijvoorbeeld Gunblade en nog 1 andere, weet de naam even niet, ik kan ze al weken "niet" spelen. Blijft staan op Early Access. Wellicht dit weekend. Dit is het nieuwe model van S2. Gewoon een nieuwe early access hero inbrengen, die wat OP maken, zodat mensen extra coins gaan kopenRocketKoen schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:24:
[...]
Tsja, en toch was HoN als p2p goedkoper dan f2p lol of hon.
$30 voor alle current en future heroes
Ik ga me binnekort ook een headset halen, ik mis de voice communication te veel. Voice communication in HoN is gewoon lachwekkend. Ik moet altijd lachen om die situaties met mensen als ze beginnen te flamen
[ Voor 15% gewijzigd door SuX DeLuXe op 13-04-2012 11:11 ]
Vooral die mensen met hun verkookte engels vroeger (al die pinoys, BR's en RUS'SuX DeLuXe schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:10:
[...]
nou, ik heb die 30 dollar ook betaald. Maar bijvoorbeeld Gunblade en nog 1 andere, weet de naam even niet, ik kan ze al weken "niet" spelen. Blijft staan op Early Access. Wellicht dit weekend. Dit is het nieuwe model van S2. Gewoon een nieuwe early access hero inbrengen, die wat OP maken, zodat mensen extra coins gaan kopen
Ik ga me binnekort ook een headset halen, ik mis de voice communication te veel. Voice communication in HoN is gewoon lachwekkend. Ik moet altijd lachen om die situaties met mensen als ze beginnen te flamen
Korte vraag, ik vind bepaalde dingen van LoL leuk, en bepaalde dingen van Dota2 weer leuk. Maar geen van tweeën voelt 100% goed. Zo heeft Dota2 een mooi replay systeem, en is LoL weer iets simpeler. Dota2 vereist imo net iets te veel aandacht, meer micro en boven alles snowballed het heel snel als iemand gefeed wordt. In tegenstelling tot LoL. Maar daar mis ik vooral de toewijding van developers het spel leuker te maken en lijkt het vooral gericht op zo veel mogelijk geld binnen harken (geen replay functionaliteiten, elke paar weken een nieuwe champ). Kortom, ik weet dat HoN replays ingebakken heeft. Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad? Waarschijnlijk zullen jullie allemaal roepen dat HoN het meest hardcore is van alle MOBA's, maar wees please objectief, want ik zoek juist een spel wat ik als afwisseling op Starcraft 2 kan spelen wat juist voor geen irritatie zorgt als ik het wat passiever speel, zoals LoL dat imo lekker doet.
Geen irritatie? Laat ik daar meteen stoppen, dan is HoN niks voor je. Als er ergens getrolled, geflamed of wat dan ook wordt dan is het daar welapNia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:47:
Korte vraag, ik vind bepaalde dingen van LoL leuk, en bepaalde dingen van Dota2 weer leuk. Maar geen van tweeën voelt 100% goed. Zo heeft Dota2 een mooi replay systeem, en is LoL weer iets simpeler. Dota2 vereist imo net iets te veel aandacht, meer micro en boven alles snowballed het heel snel als iemand gefeed wordt. In tegenstelling tot LoL. Maar daar mis ik vooral de toewijding van developers het spel leuker te maken en lijkt het vooral gericht op zo veel mogelijk geld binnen harken (geen replay functionaliteiten, elke paar weken een nieuwe champ). Kortom, ik weet dat HoN replays ingebakken heeft. Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad? Waarschijnlijk zullen jullie allemaal roepen dat HoN het meest hardcore is van alle MOBA's, maar wees please objectief, want ik zoek juist een spel wat ik als afwisseling op Starcraft 2 kan spelen wat juist voor geen irritatie zorgt als ik het wat passiever speel, zoals LoL dat imo lekker doet.
Tevens maakt het punten systeem het er niet beter op, hoe hoger hoe moeilijker. Hoe lager hoe uhmm irritanter.. Het beste wat je kan doen is om 2 accounts aan te maken, 1 voor normaal spelen (want je wilt omhoog en dus zo min mogelijk punten verliezen) en de 2de voor casual.
Maar dat klinkt, imo erg als MOBA's in het algemeen. Hidden rating voor team compositions, afhankelijkheid van je team ('t is immers een teamgame), BM deluxe (LoL meer dan Dota2, dat wel). Maar de moeilijkheidsgraad van Dota2 is bijv weer (imo) hoger dan die van LoL. Ten opzichte van LoL en Dota2, hoe acht jij de moeilijkheidsgraad van HoN?
Als iemand die ervaring heeft met zowel SCII, als (WC 3) DOTA, als HoN, als LoL kan ik je objectief zeggen dat je als casual echt geen lol (pun intended) gaat beleven aan HoN. De learning curve vind ik nog wel meevallen. Goed zijn in HoN is echt niet veel moeilijker dan SCII diamond spelen, maar het gewhine en gerant dat je over je heen krijgt als je faalt is bij HoN verreweg het grootst ten opzichte van alle andere MOBA's waar ik ervaring mee heb.apNia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:47:
[...]
Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad? Waarschijnlijk zullen jullie allemaal roepen dat HoN het meest hardcore is van alle MOBA's, maar wees please objectief, want ik zoek juist een spel wat ik als afwisseling op Starcraft 2 kan spelen wat juist voor geen irritatie zorgt als ik het wat passiever speel, zoals LoL dat imo lekker doet.
Sterker nog, behalve mogelijk CS in de begindagen, heeft HoN de meest rotte playerbase die er bestaat. Echt.
Duidelijk geen veilige thuishaven voor casual spelers.
offtopic:
En dan ben ik nog gestopt voordat het f2p werd. Ik kan me niet voorstellen dat het sinds die tijd beter is geworden.
En dan ben ik nog gestopt voordat het f2p werd. Ik kan me niet voorstellen dat het sinds die tijd beter is geworden.
[ Voor 5% gewijzigd door PromWarMachine op 17-04-2012 14:17 ]
OK dan trek ik m'n conclusie en leg ik me d'r bij neer dat HoN niks voor mij is 
De gamedev in mijn wilt dan toch graag weten hoe het kan dat HoN zo'n rotte userbase heeft. *kuch* veel *kuch* Russen *kuch* ?
De gamedev in mijn wilt dan toch graag weten hoe het kan dat HoN zo'n rotte userbase heeft. *kuch* veel *kuch* Russen *kuch* ?
Nope, niet russen. Er zijn heel veel server lokaties, dus je speelt vaak met mensen uit de buurt.apNia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:33:
Het is vooral dat HoN een erg moeilijk/uitdagend spel is. Als je dan alles goed doet (wat een hele prestatie is) kun je nog makkelijk compleet kansloos verliezen, omdat je teamgenoten fouten maken.
Dat is verschrikkelijk frustrerend. En niet iedereen kan daar mee omgaan.
Daarnaast zijn er na DOTA, 2 succesvolle opvolgers geweest. LoL en HoN.
De serieuze MOBA spelers zitten vooral in HoN (of zijn bij dota gebleven). LoL is veel meer casual.
De hardcore spelers kunnen vaak minder goed tegen hun verlies.
Mannen tussen de 15 en 25 met te weinig zelfkennis en zelf-reflectie. Eigelijk net als hier op tweakers bij sommige spielerij discussieapNia schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:33:
Overigens niks mis met russen(afgezien de hoeveelheid en ze massive cheaten), wacht maar tot je een keer overspoelt wordt door de Italianen of God forbid, the HUEHUEHUEHUE invasie.
Als je toch een MOBA game wilt spelen, zorg dat je in Dota2 komt. Meer hardcore dan LoL, wat echt voor noobs en nieuwe mensen is. Leukere player base dan HoN en ziet er beter uit. Plus valve is gewoon een betere developer dan $2. Ik zou proberen aan dota 2 te komen.
[ Voor 33% gewijzigd door Postius op 17-04-2012 15:05 ]