[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Wat is backdoren? Heb eerder die term eens langs zien komen. Ben noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-07 17:00
Omnyakom1 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 01:02:
Wat is backdoren? Heb eerder die term eens langs zien komen. Ben noob.
is torens aanvallen zonder te wachten op een creepwave

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En is hoogst irritant :p .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Maar het mag wel!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-07 16:42
jvoorhout schreef op maandag 18 januari 2010 @ 01:13:
[...]

is torens aanvallen zonder te wachten op een creepwave
Of de shrine killen als alle torens weg zijn, maar alle creeps wél in hun eigen basis staan in mijn geval :+

wat het bij mijn game nog net wat irritanter maakte is dat ze gingen backdooren terwijl het 4v5 was, dus zij hadden zegmaar altijd een speler "over" om mee te kunnen backdooren. (in die game zei er ook iemand dat ik moest gaan BD'en maar ik wist eerst niet wat hij bedoelde,denk steeds aan Banning Draft :9 )

[ Voor 34% gewijzigd door hugoy op 18-01-2010 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:01

Multensor

wtf

Remcov250 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 00:59:
[...]
Het klopt dat er geen regels zijn maar een beetje eerlijkheid is toch ook leuk. Je voelt je zelf toch ook hard genaaid als dit jouw overkomt. Gelukkig begin ik geen last meer te krijgen met deze problemen in de 1600+ games. hier hebben mensen wel respect voor elkaar.
Ik weet niet welke 1600+ games jij speelt, maar ook boven 1600+ en ook 1700+ kom ik exact dezelfde dingen tegen. Vooral het niet remaken bij een instant leave vind ik wel zo triest. En Postius, geef mij eens één goede andere reden om niet te remaken behalve easy PSR(heel soms kan het zo zijn dat je de tijd niet hebt natuurlijk, maar dit komt bijna nooit voor).

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:19
Ik heb een goede rede :P

Ik heb minstens een keer een kwartier zitten wachten op een friend die moest joinen van de host. Toen we eindelijk begonnen waren disconnecte ie bijna gelijk en toen werd er een remake aangevraagd, ja sorry hoor maar dan kan je m'n rug op :P

Werkt remake trouwens al? De laatste keer dat ik had was de game gewoon over en kon je een nieuwe gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Maar 4v5 vanaf het begin is toch ook al geen ruk aan? Het is gewoon onmogelijk om dan te verliezen (tenzij je als team ECHT heel slecht bent).

En over dat kwartier wachten... ja irritant inderdaad, maar ik was al lang een andere game gaan zoeken. Daarom host ik over het algemeen ook altijd zelf :)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Frank!in schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:03:

Ik heb minstens een keer een kwartier zitten wachten op een friend die moest joinen van de host. Toen we eindelijk begonnen waren disconnecte ie bijna gelijk en toen werd er een remake aangevraagd, ja sorry hoor maar dan kan je m'n rug op :P

Werkt remake trouwens al? De laatste keer dat ik had was de game gewoon over en kon je een nieuwe gaan zoeken.
Remake is nog steeds stuque. Gewoon terug naar de chat word je geslingerd, geen idee waar je medespelers zijn :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Cassius schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:19:
[...]

Remake is nog steeds stuque. Gewoon terug naar de chat word je geslingerd, geen idee waar je medespelers zijn :/ .
Zit je als je in chat komt ook niet met zn allen in zelfde channel? zoiets als HoN 935872. Dit is wel zo als je een game afmaakt maar ik weet neit zeker of het ook zo is als je een remake doet.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:49
Frank!in schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:03:

Remake "werkte" eerst maar het had issues, weet niet precies welke. Om die reden hebben ze het er een tijdje geleden uitgehaald.
Remcov250 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 00:59:
[...]

Het spijt me maar ik denk hier toch heel anders over. Het klopt inderdaad dat er geen regels zijn tegen backdoren. het is echter gewoon LAME. Omdat je op een normale manier niet kan winnen moet je dus gewoon snel even backdoren, zodat je toch even die PSR krijgt. Als je verliest dan moet je niet zeuren en het over je heen laten gaan (of eens samenwerken met je groep en de tegenstander normaal pushen). niet backdoren.

Dat mensen zeuren als er geen remake gemaakt wordt vind ik heel normaal. en JA je doet het wel voor makkelijke PSR. wat is anders het probleem van een remake???

Het klopt dat er geen regels zijn maar een beetje eerlijkheid is toch ook leuk. Je voelt je zelf toch ook hard genaaid als dit jouw overkomt. Gelukkig begin ik geen last meer te krijgen met deze problemen in de 1600+ games. hier hebben mensen wel respect voor elkaar.
Sorry maar als je geen 135 gold kan betalen voor een TP hoor je te verliezen, hetzelfde geldt als je volledige basis is vernietigd. HoN is geen Deathmatch, het is een teamspel. In CTF in andere (populaire) games ga je toch ook niet zeuren als een gast de flag pakt terwijl iedereen aan de andere kant loopt te vechten.

Remake is een non-issue tbh, 4v5 is vaak snel genoeg over en soms win je het ook nog omdat het andere team kansloos speelt. Statistisch krijg je net zo vaak een free win als dat je kansloos verliest.

Bovenstaande is ook direct waarom PSR wel werkt. In de eerste ~50 games kan het zijn dat je gewoon bagger geluk hebt qua teams, maar uiteindelijk zal je net zo vaak kansloos verliezen door teammates als dat je makkelijk wint omdat het andere team nutteloze speler(s) heeft. Spelen met een vriend gooit de kans al een stuk "in your favour" aangezien er nog maar 3 idioten in jouw team kunnen zitten.

Tbh, als ik naar de stats kijk van koffiebaard (net na zijn post) dan zie ik een 1500-1600 (if not lower) speler. De Kill:Assist ratio is niet super, zéér weinig Creep Denies en 78 Actions Per Minute is ook niet super, ik zit op 104 uit mijn hoofd en ik zit de helft van de tijd op een laptop. Rule of Thumb is dat 100+ prima is.

Het vreemde is dat mensen ~1500 PSR laag vinden, terwijl het eigenlijk betekend dat je in de "Average" skill range zit. Het is dus niet zo dat je zuigt als je daar niet weg komt. Een naar detail van PSR op het moment is dat, terwijl het voor hogere PSR's prima werkt, met lagere PSR's juist weinig betekend. Doordat je rond 1500 PSR nog ~(-)20 PSR krijgt voor een win/loss fluctueren de hoogtes daar zeer, en de enige manier om echt te zien of iemand goed is, is door naar K:A en CD te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Capital_G schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:24:
[...]

Remake "werkte" eerst maar het had issues, weet niet precies welke. Om die reden hebben ze het er een tijdje geleden uitgehaald.

[...]

Sorry maar als je geen 135 gold kan betalen voor een TP hoor je te verliezen, hetzelfde geldt als je volledige basis is vernietigd. HoN is geen Deathmatch, het is een teamspel. In CTF in andere (populaire) games ga je toch ook niet zeuren als een gast de flag pakt terwijl iedereen aan de andere kant loopt te vechten.

Remake is een non-issue tbh, 4v5 is vaak snel genoeg over en soms win je het ook nog omdat het andere team kansloos speelt. Statistisch krijg je net zo vaak een free win als dat je kansloos verliest.

Bovenstaande is ook direct waarom PSR wel werkt. In de eerste ~50 games kan het zijn dat je gewoon bagger geluk hebt qua teams, maar uiteindelijk zal je net zo vaak kansloos verliezen door teammates als dat je makkelijk wint omdat het andere team nutteloze speler(s) heeft. Spelen met een vriend gooit de kans al een stuk "in your favour" aangezien er nog maar 3 idioten in jouw team kunnen zitten.

Tbh, als ik naar de stats kijk van koffiebaard (net na zijn post) dan zie ik een 1500-1600 (if not lower) speler. De Kill:Assist ratio is niet super, zéér weinig Creep Denies en 78 Actions Per Minute is ook niet super, ik zit op 104 uit mijn hoofd en ik zit de helft van de tijd op een laptop. Rule of Thumb is dat 100+ prima is.

Het vreemde is dat mensen ~1500 PSR laag vinden, terwijl het eigenlijk betekend dat je in de "Average" skill range zit. Het is dus niet zo dat je zuigt als je daar niet weg komt. Een naar detail van PSR op het moment is dat, terwijl het voor hogere PSR's prima werkt, met lagere PSR's juist weinig betekend. Doordat je rond 1500 PSR nog ~(-)20 PSR krijgt voor een win/loss fluctueren de hoogtes daar zeer, en de enige manier om echt te zien of iemand goed is, is door naar K:A en CD te kijken.
APM zal ik me verder niet over uitlaten maar hoger is niet beter laat dat duidelijk zijn(tenzij je RSI nastreeft, heb wel is iemand met 180/201 APM gezien..... 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Postius schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:19:
[...]

APM zal ik me verder niet over uitlaten maar hoger is niet beter laat dat duidelijk zijn(tenzij je RSI nastreeft, heb wel is iemand met 180/201 APM gezien..... 8)7 ).
100 APM is prima, 150 ook, 200 is een beetje overkill. Ik zit meestal op de 140 op mijn PC, komt omdat ik vanuit een RTS achtergrond kom en dus nogal vaak onnodig klik.

80 APM daarentegen is wat aan de lage kant, het is belangrijk om te blijven bewegen en het is dus zeker wel een betekenisvolle stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Wat is Pebbles toch fijn als je armor en ulti maxed. Je kunt gewoon letterlijk door alles heenbeuken donder dat je health gevaarlijk zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Meh dno of die grenzen zo hard te stellen zijn, ik heb gewonnen van 160apm'ers en verloren van 60apm'ers. Die 60apm'ers gebruiken dan bijvoorbeeld de hold om te last hitten. Wat niet wil zeggen dat je ze zomaar kan harassen, want ze weten precies in welke range ze staan. Ik denk dat het met heel het stats gebeuren altijd een combinatie is van aspecten. Een 120apm+ met 0 creep denies en een average van 65 creep kills per game neemt niemand serieus, maar iemand met 65apm, 120ck en 20cd in 150 games mag je best serieus nemen :) . Het zit hem in de combinatie, niet te zwart wit kijken.

En 200 is niet een beetje overkill, dat is spastisch.

[ Voor 5% gewijzigd door Cassius op 18-01-2010 15:14 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-07 12:01
Mwah, ik vind APM een beetje nutteloze stat inderdaad, sommige figuren spammen 4 keer wat ook in 1 klik kan, daarnaast geven hero's als warbeast en ophelia flink wat meer APM door hun pets.
Gister nog finaal ingemaakt door een legio met een lage APM:
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=22078527

Het moet niet al te laag zijn natuurlijk, maar zo 70 / 80 moet ook kunnen afhankelijk van je speelstijl; ikzelf zit zo rond de 90 ofzo.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Het ligt er ook aan wat je aan het doen bent.

Ikzelf heb vaker wel hoge APM. maar soms is het best erg. zoals dat ik de eerste 15 mins ga junglen (waar dus weinig kliks voor nodig zijn) en daarna toch nog op een flink 160+ apm kom in een 30 min game :P mja het is hoe je speelstijl is. als ik ergens loop klik ik zowat iedere halve meter een keer.

Btw Cassius. waneer gaan we weer eens een match spelen? al lange tijd niet gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Cassius schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:13:
Meh dno of die grenzen zo hard te stellen zijn, ik heb gewonnen van 160apm'ers en verloren van 60apm'ers. Die 60apm'ers gebruiken dan bijvoorbeeld de hold om te last hitten. Wat niet wil zeggen dat je ze zomaar kan harassen, want ze weten precies in welke range ze staan. Ik denk dat het met heel het stats gebeuren altijd een combinatie is van aspecten. Een 120apm+ met 0 creep denies en een average van 65 creep kills per game neemt niemand serieus, maar iemand met 65apm, 120ck en 20cd in 150 games mag je best serieus nemen :) . Het zit hem in de combinatie, niet te zwart wit kijken.

En 200 is niet een beetje overkill, dat is spastisch.
Uiteraard gaat het om de combinatie. Verder ben ik van mening dat hold niet echt goed werkt, misschien op de lagere games wel maar vanaf 1600+ moet je gewoon constant bewegen.

Als je als melee rustig 10 seconden naast een creep stil kan staan gaat er iets goed fout (of, nja, goed) in ieder geval. Daartegenover staat dat je als ranged juist moet proberen om de melee weg te houden van de creeps om alles te denyen (als je geen (semi)carry bent).

'H' is een leuke knop, maar ik heb hem al een paar maanden niet meer serieus gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Heb dinsdag belangrijke deadline, dus moet even wachten ;) . Ik speel zo nu een paar potjes voor ontspanning, maar het is gelukkig wat minder die-hard dan eerst. Ik ben er nog steeds niet goed in ook, zeker niet met veel melee chars (behe was echt een drama, kraken ook best wel).

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-07 16:42
Capital_G schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:24:
[...]

Tja, hier geef je weer een mooie rede om stats onderuit te halen: Ik speel zéér vaak WarBeast, Blood Hunter en Magebane. Met Warbeast deny je NOOIT omdat je niet lanet, elke keer warbeast heb ik 1 cd per potje ongeveer, puur omdat het een forest hero is die niet lanet. Zo is mijn APM de laatste 20 potjes ook allang 110, waar het begon rond de 50, omdat ik niet denyde of last hitte. Dat ik veel BH MB en WB speel,betekent ook per definitie dat ik weinig assists heb,omdat je er zeer goed mee kan last hitten (op WB na,die is gewoon imba endgame)

Je begin is te gewoon teveel van invloed op je stats voor de rest. Na de wipe zal mijn KDR, CS etc allemaal veel hoger uitkomen, omdat ik de eerste 40 potjes 0 denies en een KD van 0,3 had (ook nooit DotA gespeeld, vandaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-07 17:51
Stats zeggen imo niets. Ik heb een KPD van 0.8/0.9, maar volgens mij ben ik een minder grote prutser dan sommige mafkezen met een KPD van 1.5. Veel mensen die 50% EM hebben ed. Ook APM zegt niets, ik zit volgens mij rond de 130/180, maar ik klik dan ook heel veel tijdens de laning phase om onvoorspelbaar te zijn en te dodgen. Ook als ik weg ren loop ik meestal als een gek te klikken :D .

Daarnaast zegt PSR ook niets want dan ben je ook nog vrij afhankelijk van je team. Ik heb tijden dat ik 5 potjes achter elkaar win en dan opeens weer 5 verlies. De enige stat waar je het nog een beetje aan kan zien is CD, die zit bij mij volgens mij rond de 20 :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:42
Dat het niets zegt is nog grotere bullshit dan dat het bepalend is. 1600+ zijn er gewoon tig keer zo weinig mongolen dan 1500+, al kom je zeker nog steeds vollidioten tegen.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
hugoy schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:12:
[...]

Tja, hier geef je weer een mooie rede om stats onderuit te halen: Ik speel zéér vaak WarBeast, Blood Hunter en Magebane. Met Warbeast deny je NOOIT omdat je niet lanet, elke keer warbeast heb ik 1 cd per potje ongeveer, puur omdat het een forest hero is die niet lanet. Zo is mijn APM de laatste 20 potjes ook allang 110, waar het begon rond de 50, omdat ik niet denyde of last hitte. Dat ik veel BH MB en WB speel,betekent ook per definitie dat ik weinig assists heb,omdat je er zeer goed mee kan last hitten (op WB na,die is gewoon imba endgame)

Je begin is te gewoon teveel van invloed op je stats voor de rest. Na de wipe zal mijn KDR, CS etc allemaal veel hoger uitkomen, omdat ik de eerste 40 potjes 0 denies en een KD van 0,3 had (ook nooit DotA gespeeld, vandaar)
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Door mijn slechte begin (nooit dota gedaan) zijn mijn stats niet wat ze zullen zijn na een wipe. Daarnaast heb ik ook vrijwel alle chars een aantal maal gespeeld. Iedere keer als je een nieuwe char speelt dan haal je ook nog niet het maximum eruit.

Wel merk ik dat het moeilijk is om een hoge PSR te krijgen op een bepaald niveau. Games boven de 1600 PSR kom ik niet in en bij games onder de 1600 PSR ben je regelmatig overgelaten aan retards (om maar even in HoN termen te praten). Vooral de mensen die helemaal niet reageren op iets. Je hoeft niet complete zinnen te typen, maar ik kom ook lui tegen die helemaal silent zijn. Dan lijkt het net alsof er een slechte computer AI in je team zit. Dan is enige vorm van samenwerken ook niet mogelijk. Mijn stats zijn in zo'n game opzich nog wel ok, alleen gaat je PSR wel omlaag. PSR zegt in dit geval dus niet zoveel.

Ik begrijp trouwens ook niet als je bij een SD of BD in je team vraagt wie wat gaat spelen, dat mensen ook totaal niet reageren. Dat er bijvoorbeeld 3 agility en 1 intel zijn gekozen en dat de 5e persoon direct nog een agility kiest, terwijl je 30 sec daarvoor gevraagd hebt wat iedereen gaat spelen zodat jij je daarop kan aanpassen.

Waar ik eigenlijk altijd naar kijk is een combinatie van: % EM games, % disconnects, Assist/Death ratio, KD ratio.....

[ Voor 9% gewijzigd door LabsTipJr op 19-01-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ach ik bekijk het altijd zo, uiteindelijk krijgt/heeft iedereen de rating die die verdiend. En als je denkt dat stats niks zeggen ben je niet echt heel slim.
En sterker nog, in HoN zijn stats alles bepalend(werp eens een blik op de lobby bv.). Het enige nadeel wat ik nu heb met mijn stats is dat ik nogal al weinig creep kills en denies heb. En dat trek je maar langzaam omhoog, maar uiteindelijk gaat het me alleen om PSR.

Ik kan iedereen vooral de mode AR ook aan raden,naast BD wel humor. En zoals hierboven gepost wat ik heb idd een hekel aan mensen die BD spelen en dan 4 carry's pakken terwijl ik shaman fp. YAY.

[ Voor 27% gewijzigd door Postius op 19-01-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Postius schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:36:
Ach ik bekijk het altijd zo, uiteindelijk krijgt/heeft iedereen de rating die die verdiend. En als je denkt dat stats niks zeggen ben je niet echt heel slim.
En sterker nog, in HoN zijn stats alles bepalend(werp eens een blik op de lobby bv.). Het enige nadeel wat ik nu heb met mijn stats is dat ik nogal al weinig creep kills en denies heb. En dat trek je maar langzaam omhoog, maar uiteindelijk gaat het me alleen om PSR.

Ik kan iedereen vooral de mode AR ook aan raden,naast BD wel humor. En zoals hierboven gepost wat ik heb idd een hekel aan mensen die BD spelen en dan 4 carry's pakken terwijl ik shaman fp. YAY.
Stats zijn niet allesbepalend. Nog nooit een goede 1500 PSR gezien? Of een slechte 1600? Ik wel.
AR speelde ik in DotA heel veel, maar ik vind het toch echt té random. Dan gaat je PSR ook afhangen van of je toevallig goede heroes randomed. In SD is dit al een stuk minder het geval, en in BD bijna niet meer (AP is een beetje te imba als je met of tegen georganiseerde teams speelt, en ook enorm saai. Ik zou denk ik elke pot AP Tempest "moeten" spelen). Je merkt ook heel erg dat er relatief veeeeeel meer BD games zijn 1650/1700+ dan AP of SD ten opzichte van lagere rankings.

Aan mensen die vinden dat PSR en andere stats nietszeggend zijn:
Wikipedia: Dunning–Kruger effect
Voor een uiteenzetting mbt HoN:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=8105

P.S. over AR:
Afbeeldingslocatie: http://www.screex.com/b_a5EBz_jyZM7.jpg
Niet leuk.

[ Voor 9% gewijzigd door DeadKennedy op 19-01-2010 18:55 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
DeadKennedy schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:50:
[...]

Stats zijn niet allesbepalend. Nog nooit een goede 1500 PSR gezien? Of een slechte 1600? Ik wel.
AR speelde ik in DotA heel veel, maar ik vind het toch echt té random. Dan gaat je PSR ook afhangen van of je toevallig goede heroes randomed. In SD is dit al een stuk minder het geval, en in BD bijna niet meer (AP is een beetje te imba als je met of tegen georganiseerde teams speelt, en ook enorm saai. Ik zou denk ik elke pot AP Tempest "moeten" spelen). Je merkt ook heel erg dat er relatief veeeeeel meer BD games zijn 1650/1700+ dan AP of SD ten opzichte van lagere rankings.

Aan mensen die vinden dat PSR en andere stats nietszeggend zijn:
Wikipedia: Dunning–Kruger effect
Voor een uiteenzetting mbt HoN:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=8105

P.S. over AR:
[afbeelding]
Niet leuk.
Dat BD voornamelijk 1600+ games had ik al ontdekt ja en is ook wel frappant als je er op let. Maar ik bedoelde psr alles bepalend in de vorm van: Als je in de lobby gamed zijn 90% van de games iets+ of het nou 1600+ of 1200+ PSR bepaalt op dat moment of je in de game wordt gelaten of niet.

Ik moet zeggen dat ik vandaag in een 1600+ game in BD weer echt fail picks waren, de eerste 3 waren goed. Laatste 2(waren 2 locks) die zeggen niks en 1 randomed wildsoul(met puppet nog op het board) en die ander pakt DL. Die ene met wild kon niet farmen en die met DL was een troll. God verschrikkelijk is dat toch, je verwacht bij BD altijd teampicks stiekem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Nu online
Net SD AB tegen Bulawark gespeeld :P hij had toch een paar kutnoobs :p

Voor de geïntereseerde : match 22404789. kan je leuke replay zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8145

Ik was denk ik 1 van die kutnoobs. Eerlijk gezegd vind ik de kleurschema's in het spel vrij lastig. Als ze dan nog rode healthbars voor enemies en geel voor allies hadden dan hoef ik niet goed op te letten op die cirkeltjes onder de heroes zelf. Nu is het voor een kleurenblinde wel lastig te zien (ik neem aan dat nu geel / groen is ofzo, zie het verschil niet echt iig)

Nou ken ik alle heroes ook nog niet en was ik ook niet heel goed in Dota, maar kutnoob valt ook wel weer mee over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Anoniem: 8145 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:31:
Ik was denk ik 1 van die kutnoobs. Eerlijk gezegd vind ik de kleurschema's in het spel vrij lastig. Als ze dan nog rode healthbars voor enemies en geel voor allies hadden dan hoef ik niet goed op te letten op die cirkeltjes onder de heroes zelf. Nu is het voor een kleurenblinde wel lastig te zien (ik neem aan dat nu geel / groen is ofzo, zie het verschil niet echt iig)

Nou ken ik alle heroes ook nog niet en was ik ook niet heel goed in Dota, maar kutnoob valt ook wel weer mee over het algemeen.
Je kan het kleur schema aanpassen zit links of rechs boven je minimap. Waardoor 1 team rood word en 1 team groen van kleur. Lijkt me handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
Ben even aan het twitteren volg heroesofnewerth staat er als ze meer dan 2.500 Followings hebben geven ze 10 pre-paid accounts weg en ik heb gewonnen heb gewoon een prepaid account yes

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-06 09:54
pixon schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 04:20:
Ik was even aan het twitteren, volg heroesofnewerth. Daar staat dat als ze meer dan 2.500 Followings hebben, ze 10 pre-paid accounts weggeven. Ik heb gewonnen. Ik heb gewoon een prepaid account. Yes
fixed!

ontopic:
Ik had laatst tegen een maat beweerd dat War Beast niet zo'n super harde carry was, nou ik wist het wel nadat ik zelf zijn damage omhoog zag gaan met stat gain. Wat ziek, hoe counter je zo'n hero nou goed? (Volgens mij valt WB alleen goed te counteren door earlygame al meteen te gaan ganken in de jungle.)

[ Voor 34% gewijzigd door rubbieus op 20-01-2010 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=22233054

Was ook leuke potje. Alles deny-en samen met een vriend van me (op de lane). Uiteindelijk met zn 2-en dus 113 denies :). Die gasten waren overigens ook niet echt helden (understatement), maarja soms heb je mazzel en zit je tegen ze en daarna mag je je weer ergeren want dan moet je met ze spelen ;)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
rubbieus schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:04:
[...]

fixed!

ontopic:
Ik had laatst tegen een maat beweerd dat War Beast niet zo'n super harde carry was, nou ik wist het wel nadat ik zelf zijn damage omhoog zag gaan met stat gain. Wat ziek, hoe counter je zo'n hero nou goed? (Volgens mij valt WB alleen goed te counteren door earlygame al meteen te gaan ganken in de jungle.)
Ik zou War Beast geen Hard Carry noemen, aangezien het een van de beste junglers is in het spel.

Hard Carry betekend niet (per definitie) dat de hero sterker is dan normale carries end-game, het betekend puur dat ze startgame niks naar de tafel brengen (chronos, magebane). Voorbeeld van een non-hard carry is madman.

Daarnaast is War Beast niet een super goede hero. Hij heeft geen echte escape skill en de enige manier om te doden is zijn ultimate. 3v3 is het een beest maar 5v5, met genoeg slows / stuns, is hij vrij nutteloos. Het is een typische pub-stomp hero omdat je daar toch nooit geganked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-07 12:01
pixon schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 04:20:
Ben even aan het twitteren volg heroesofnewerth staat er als ze meer dan 2.500 Followings hebben geven ze 10 pre-paid accounts weg en ik heb gewonnen heb gewoon een prepaid account yes
Nice, feli :) .

De reden waarom Warbeast niet echt sterk is overigens, is afgezien van DPS voegt hij niets anders aan het team toe, terwijl de rest van de carries dat toch wel over het algemeen doen in de vorm van slows, stuns, silences etc.

[ Voor 27% gewijzigd door pica op 20-01-2010 15:58 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
pica schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:56:
[...]

Nice, feli :) .

De reden waarom Warbeast niet echt sterk is overigens, is afgezien van DPS voegt hij niets anders aan het team toe, terwijl de rest van de carries dat toch wel over het algemeen doen in de vorm van slows, stuns, silences etc.
Nu is het wel zo dat als je een goede WB hebt en een gemiddeld team. Dat je aardige grote kans van winnen hebt als WB ongestoord kan farmen, want hij wordt wel ziek sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Postius schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:15:
[...]

Nu is het wel zo dat als je een goede WB hebt en een gemiddeld team. Dat je aardige grote kans van winnen hebt als WB ongestoord kan farmen, want hij wordt wel ziek sterk.
Het enige voordeel van warbeast is dat je geen team nodig hebt, je kunt immers gewoon de jungle in duiken.

Carries als magebane en sandwraith zijn zoveel malen sterker, alleen ben je afhankelijk van een babysitter, die niet al je kills steelt en vervolgens gaat klagen dat je geen items hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Capital_G schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:20:
[...]

Het enige voordeel van warbeast is dat je geen team nodig hebt, je kunt immers gewoon de jungle in duiken.

Carries als magebane en sandwraith zijn zoveel malen sterker, alleen ben je afhankelijk van een babysitter, die niet al je kills steelt en vervolgens gaat klagen dat je geen items hebt.
En als iemand forrest geeft het je 2 solo lanes, wat ook aardig kan aantikken. Ik vind SW of magebane niet echt veel sterker.Zeker aangezien 2 solo lanes en 1 jungle gewoon schnel je team lvled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Nu online
Ik heb warbeast gespeeld met 2x lifesteal items ( 1 waar ik creeps van mij maak en 1 lifesteal aura). Nadat ik 8 creeps in beslag had genomen ben ik eens flink gaan hunten. Warbeast + Skills + 2 honden + 8 Creeps = Ownage. Het leuke is als je meteen ziet dat mensen hierna willen conceden etc.

Je moet het maar eens proberen ;)
Zie hier de guide.

Echt wel lol :)

en Warbeast + shrunken head kan degelijk wel bijna overal aan ontsnappen mits hij zijn ulti kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Ik doe nooit punten in die honden in het begin. Eigenlijk zijn ze wel handig om de tegenstander mee te fucken en af te leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ziet er leuk uit die guide, zeker is proberen!(heb warbest niet zoveel gespeeld, aan de andere kant is het ook lastig om alle heroes veel gespeeld te hebben.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Postius schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 02:59:
[...]

Je kan het kleur schema aanpassen zit links of rechs boven je minimap. Waardoor 1 team rood word en 1 team groen van kleur. Lijkt me handig.
Nou eigenlijk maakt dat het niets beter, want de hp bars blijven dezelfde kleur en ik ben rood groen kleurenblind. Doe mij maar gewoon de Dota kleuren, dat was iig een goede combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Anoniem: 8145 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:02:
[...]

Nou eigenlijk maakt dat het niets beter, want de hp bars blijven dezelfde kleur en ik ben rood groen kleurenblind. Doe mij maar gewoon de Dota kleuren, dat was iig een goede combinatie.
Misschien een serieus request mailen / op forum plaatsen. Je krijgt op het forum sowieso idiote domme reacties, maar dan is je suggestie iig gezien. Doe er een poll bij en als hij dan bij popular suggestions komt heb je een leuke kans dat ze er naar kijken.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Anoniem: 8145 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:02:
[...]

En de colorblind mod werkt niet?

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeor
  • Laatst online: 15-07-2023
Volgens mij was dat recent (2 dagen geleden) nog een topic over op de forums, waarbij kleuren combinaties werden voorgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 14:59
Altijd leuk; een "n00bs only" game joinen en dan uitgemaakt worden voor n00b tijdens het spelen :+.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
MrFl0ppY schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:27:
Altijd leuk; een "n00bs only" game joinen en dan uitgemaakt worden voor n00b tijdens het spelen :+.
Gaat je nog heel vaak gebeuren, matchmaking werkt niet goed en er zitten veel mensen in noob games die denken wat makkelijke psr te scoren. Die ragen als dat vervolgens niet lukt omdat er een terechte beginner in het team zit. Niet terug typen, niets van aantrekken, rustig doorspelen - echt.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 14:59
Ja weet ik, moet er altijd wel mee lachen. Type meestal iets terug in de trant van "Then i'm in the right place I guess, given that this game is "noob only"".

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327802

vette sac. stone buff in de laatste patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Cassius schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:28:
[...]

Gaat je nog heel vaak gebeuren, matchmaking werkt niet goed en er zitten veel mensen in noob games die denken wat makkelijke psr te scoren. Die ragen als dat vervolgens niet lukt omdat er een terechte beginner in het team zit. Niet terug typen, niets van aantrekken, rustig doorspelen - echt.
Matchmaking zit er nog niet eens in, dus hoe kan het dan slecht werken? :P

Gister avond zat ik trouwens écht te prutsen zeg, niet te geloven. Het leuke aan ~1700 rating is dan wel weer dat je op een slechte avond maar 10 PSR verliest :P.

Gister ook tegen beter weten in als witch slayer mid tegen een blood hunter. http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=22583084

Ik weet nog niet hoe het beter had kunnen gaan, als witch is het in ieder geval onmogelijk. Denk dat swiftblade of pesti een betere keuze was geweest voor mid. De damage van witch's autoattack is nog niet eens de helft van dat van een blood hunter met een hatchet, en dan ben ik nog niet eens begonnen over de swing/projectile tijdsverschillen.

Hoe ik het nu deed, gewoon super veel harassen, als creeps bijna dood zijn een stun gooien voor extra gold, en op level 6 een kill proberen te krijgen door de op dat moment zwaar imba ulti. Helaas vloog hij er vandoor met ~1% health over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
BH is een supergoede mid, zeker als hij continue zijn feast upgrade - zowel kills als denies krijgt hij een berg health om maar niet te spreken over een towerdive hero kill :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Witchslayer vind ik supergoed mid. Doe alleen punten in stats en Graveyard. Die 2 en 3e skill moet je niets in doen tot endgame. Dat is echt pure skillpointsverspilling. Gewoon achter je toren blijven en eenmaal die ulti binnen kun je echt rapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Nu online
Omnyakom1 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:07:
Witchslayer vind ik supergoed mid. Doe alleen punten in stats en Graveyard. Die 2 en 3e skill moet je niets in doen tot endgame. Dat is echt pure skillpointsverspilling. Gewoon achter je toren blijven en eenmaal die ulti binnen kun je echt rapen.
Die 2de skill is dus echt wel waard om punten in te gooien. Iemand klein maken betekend dat je hem kan vermoorden of dat je er van kan vluchten. Tevens is die mana skill ook wel nais, alhoewel het niet zo nodig is.

Meestal kan je na lvl 6 iemand killen met skill 1 dan attack dan skill 2 dan attacken en BOOM HEADSHOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Het spijt me, maar dan heb je het echt niet begrepen, Witch Slayer dan. De mana drain en minimize zijn twee hele waardevolle skills ... manadrain de ranged enemy creeps en minimize is je crowd control en effectief zelfs een tweede stun. Auto attack - stun- auto attack - auto attack - minimize - ULT - auto attack. Vaak zijn ze dan met de ult al dood trouwens.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
  • Laatst online: 22-01-2024
hey mensen kan iemand mij inviten? sokar24 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fira
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-03 20:10
Wat er boven is gezegd + mana drain is geweldig om heroes mee te irriteren. Graveyard naar de hero, gelijk mana drain erachter. Meestal heb je genoeg mana terug om daarna dat nog een keer te doen en beter nog, de enemy heeft het niet (prachtig tegen STR heroes).

Heeft er iemand nog meer een hekel aan Swiftblade? ik wordt echt gek van die hero. Debuff -> ronddraaien. Nuken? ronddraaien. Vergeet niet dat die ook nog tussendoor kan aanvallen (wtf slaat dat op?). Alle creeps weg, sjoef sjoef ult erdoor heen. Gaat echt nergens over :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Fira schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:56:
[...]

Wat er boven is gezegd + mana drain is geweldig om heroes mee te irriteren. Graveyard naar de hero, gelijk mana drain erachter. Meestal heb je genoeg mana terug om daarna dat nog een keer te doen en beter nog, de enemy heeft het niet (prachtig tegen STR heroes).

Heeft er iemand nog meer een hekel aan Swiftblade? ik wordt echt gek van die hero. Debuff -> ronddraaien. Nuken? ronddraaien. Vergeet niet dat die ook nog tussendoor kan aanvallen (wtf slaat dat op?). Alle creeps weg, sjoef sjoef ult erdoor heen. Gaat echt nergens over :/
Swift heeft als enige hero een goede build met boots als starting item omdat hij dan iedereen makkelijk kan killen in het begin. Ze hebben hem flink gebuffed, maar hij kan pas blijven aanvallen tijdens swirl op lvl4 swirl, wat wel even duurt (minimaal lvl7 dus). Ulti als je alleen bent is altijd pijn, als hij echt super farmed is kan je void talisman overwegen. Anders misschien (heel misschien) een helm of the black legion of extra magic armor/barbed armor.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Fira schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:56:
[...]

Rule of thumb, farmed carries zijn altijd irritant :P. Niet laten farmen dus. Swiftblade is een beetje een pubstomper, in high level play zie je hem bijna nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fira
  • Laatst online: 20-03 20:10
Barbed armor klinkt wel als een slim idee. Meestal is het ook in het begin van de game waar ik hem irritant vind. Wanneer er vaker samen wordt gelopen dan valt die ult mee. Het valt ook wel mee in 5v5, alleen 2v2/3v3 is hij vervelend (+andere heroes, daar niet om. valt gewoon op dat ik door hem vaak doodgaat).

En high level play, daar doe ik niet aan mee. Daar ben ik niet goed genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Fira schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:19:
En high level play, daar doe ik niet aan mee. Daar ben ik niet goed genoeg voor.
Ik ook nog lang niet hoor, maar dan is barbed nog wel een goed idee ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Leuk joh, als mensen niet willen remaken als er iemand is geDC'ed...

Iemand die dan gaat roepen: I THINK: POINTS FOR PSR!!!

Die gaat bij mij gelijk op de banlist.

[ Voor 42% gewijzigd door TheJVH op 22-01-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Met een bounded eye kun je Nighthound of Scout aardig irriteren. Kwam ik net achter _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Nu online
Omnyakom1 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:31:
Met een bounded eye kun je Nighthound of Scout aardig irriteren. Kwam ik net achter _O-
Probeer Dust ;) veel goedkoper en tevens ook handig.. drop je teminste nix. kan lastig zijn als je mensen met assasins shroud in je team hebt ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Omnyakom1 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:31:
Kan je, als je aan de ene kant nog met dit soort opmerkingen komt misschien niet met
dit soort "tips" komen?
Ik facepalm al vrij vaak bij het lezen van sommige reacties, maar die van jou spannen echt de kroon.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
DeadKennedy schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 10:46:
[...]

Kan je, als je aan de ene kant nog met dit soort opmerkingen komt misschien niet met

[...]

dit soort "tips" komen?
Ik facepalm al vrij vaak bij het lezen van sommige reacties, maar die van jou spannen echt de kroon.
Dan facepalm je blijkbaar bij elke post in dit topic wat er worden alleen maar tips en ervaringen gepost :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Omnyakom1 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:03:
[...]

Dan facepalm je blijkbaar bij elke post in dit topic wat er worden alleen maar tips en ervaringen gepost :').
Tips en ervaringen zijn prima, ik vrees alleen dat er mensen zijn die jóuw tips serieus nemen.Geen early mana drain nemen als WS en geen turret nemen als Engi zijn echt totaal belachelijke skill choices. Mijn idee: geef pas "tips" als je het spel begrijpt, niet als je nog moet vragen wat banning draft, backdooring of bound eye betekent.

[ Voor 19% gewijzigd door DeadKennedy op 23-01-2010 13:58 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Omnyakom1 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:03:
[...]

Dat is opzich ook niet zo verwondelrijk als je sommige posts ziet. Wat Deadkennedy btereft, iemand met een PSR van rond de 1700 neem ik toch wat serieuzer dan tips die van 1500- mensen komen(die skillbuild van witchslayer bv die voorbij was gewoon achterlijk).Iedereen bedoelt het goed maar veel mensen overschatten zichzelf bij dit spel heb ik de indruk. De eerste stap is volgens mij accepteren dat er mensen zijn die gewoon een stuk beter zijn in dit spel en daar wat beter naar luisteren als je op wilt steken.

[ Voor 13% gewijzigd door Postius op 23-01-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Heroes of Newerth ziet er echt super uit, iemand die al zowel ervaring met League of Legends en dit spel?

Ik speel namelijk League of Legends maar het voelt gewoon niet "compleet" en hoop dat HoN dat dus wel is.
Is het overigens nog mogelijk ergens beta keys te krijgen of is dat uitgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeadKennedy schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:57:
[...]

En de colorblind mod werkt niet?
Ik heb nu een mod die in text boven de healtbar zet welke faction het is, dat werkt wel. Ik wil op de map nog wel hero colors zien namelijk, die is niet zo hectisch. Het blijft in mijn mening vrij treurig dat er een mod nodig is voor zoiets. 1 op de 8 mannen is kleurenblind en ik gok zo dat 100 op de 100 personen die dit spel speelt man is, dus dat is dan toch een redelijk groot aantal die last heeft van die kleur keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Anoniem: 8145 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 14:41:
[...]

Ik heb nu een mod die in text boven de healtbar zet welke faction het is, dat werkt wel. Ik wil op de map nog wel hero colors zien namelijk, die is niet zo hectisch. Het blijft in mijn mening vrij treurig dat er een mod nodig is voor zoiets. 1 op de 8 mannen is kleurenblind en ik gok zo dat 100 op de 100 personen die dit spel speelt man is, dus dat is dan toch een redelijk groot aantal die last heeft van die kleur keuze.
Zoals gezegd is het een beta, als je iets kan bedenken dat het voor jou goed mogelijk zou maken om te spelen. Zonder dat je er voordeel bij krijg ten deze suggestie post dan nemen ze het denk ik wel serieus hoor. Maar je verwacht reel gezien toch niet dat als alles nog in beta is en het spel niet af is dat er wel kleurenblinden modus inzit? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Postius schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:32:
[...]

Zoals gezegd is het een beta, als je iets kan bedenken dat het voor jou goed mogelijk zou maken om te spelen. Zonder dat je er voordeel bij krijg ten deze suggestie post dan nemen ze het denk ik wel serieus hoor. Maar je verwacht reel gezien toch niet dat als alles nog in beta is en het spel niet af is dat er wel kleurenblinden modus inzit? :+
Deze opmerking is gebaseerd op de aanname de die healthbars verschillende kleuren zijn (geel / groen).

Een kleurenblind modus is niet nodig als de kleuren gewoon een beetje meer contrast hadden. Als een mod wel die kleuren kan aanpassen dan kunnen de developers dat al helemaal en dan is je verschuilen achter het woord beta totaal irrelevant. Het is niet een wereldschokkende feature ofzo, het kan gewoon standaard al een stuk beter. Ik hoop toch niet dat ze op dit soort triviale feedback zitten te wachten, maar meer op gameplay feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AldoRaine
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-07 04:34
Heeft iemand nog een key over?
Ik ben laatst begonnen met HON, alleen nou wou een maat van mij het ook proberen en heeft alienware geen keys meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Nu online
hmm gister op me broertjes account even 9-0-20 gespeeld met tempest in een >1400 team :P wel grappig ^^

Denk dat ik me zelf nu veel AP games ga spelen met tempest om op deze manier de 1700 + eens te bereiken. merk nu dat ik beter een goeie support dan een goeie carry kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
AldoRaine schreef op zondag 24 januari 2010 @ 21:32:
Heeft iemand nog een key over?
Ik ben laatst begonnen met HON, alleen nou wou een maat van mij het ook proberen en heeft alienware geen keys meer.
Alsjeblieft:

4y9xpnq4iel9w7p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Remcov250 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:44:
hmm gister op me broertjes account even 9-0-20 gespeeld met tempest in een >1400 team :P wel grappig ^^

Denk dat ik me zelf nu veel AP games ga spelen met tempest om op deze manier de 1700 + eens te bereiken. merk nu dat ik beter een goeie support dan een goeie carry kan spelen.
Dan wil ik graag met jou samen spelen........ik speel sinds dit weekend veel met Kraken. Echt een super character als je goed samenwerkt.....Ult van Kraken + Ult van Tempest = OWNAGE!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AldoRaine
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-07 04:34
Bedankt, kan een maat van mij ook mooi meespelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Nu online
James Bond 007 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:12:
[...]

Dan wil ik graag met jou samen spelen........ik speel sinds dit weekend veel met Kraken. Echt een super character als je goed samenwerkt.....Ult van Kraken + Ult van Tempest = OWNAGE!! _/-\o_
Gogo Kraken/tempest/magmus/engineer/*voer hier random naam met AoE dmg in* ? das pas ownage :P
teminste als je tegenstander zo dom blijven om in groepen te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
James Bond 007 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:12:
[...]

Tempest plague of Tempest Forsaken archer vind ik een betere combo. Maar ik zie de lol wel vna kraken in. Maar ik zou er niet teveel op rekenen dat je wint. Ik heb laatste paar dagen ook wel tempest gespeeld, maar iedereen zit ik dan in Dream Team Agi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Laatst online: 14-07 14:47
Heeft er iemand nog een key over of site waar ik een key vandaan halen? Speel het altijd op de pc van mijn broertje, maar tot mijn blije verrassing kan mijn eigen pc het ook aan!

Mijn persoonlijke favoriet blijft toch de plague rider, in het begin een beetje mid onder controle houden en de andere hero irriteren, maar daarna supporten met astrolabe achter de hand en op het goede moment in een groot gevecht je ulti neergooien en zo makkelijk double kill/hattrick krijgen. fantastisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Postius schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:21:
[...]

Tempest plague of Tempest Forsaken archer vind ik een betere combo. Maar ik zie de lol wel vna kraken in. Maar ik zou er niet teveel op rekenen dat je wint. Ik heb laatste paar dagen ook wel tempest gespeeld, maar iedereen zit ik dan in Dream Team Agi.
Nou, we hebben alles gewonnen die dag met Tempest/Kraken (3 potjes). Ik was er vergeten bij te zeggen dat ik er met Kraken dan voor zorg dat ze bij de toren uitkomen. Wellicht niet de beste Hero, zeker wel veel lol als je in teamverband speelt.

Gisteravond deden we ook de combi: Kraken/Moon Queen....die ults werken ook leuk samen. Met name omdat ze niet weten wat er te wachten staan aan de andere kant van de ult. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

microoo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:05:
Heeft er iemand nog een key over of site waar ik een key vandaan halen? Speel het altijd op de pc van mijn broertje, maar tot mijn blije verrassing kan mijn eigen pc het ook aan!
momenteel worden geen keys meer weg gegeven maar zijn natuurlijk nog wel manieren om het te spelen.

waaronder een account kopen (30 dollar) en kan je 3 mensen uitnodigen om mee te spelen (je houd deze account gewoon na beta).
je kan wachten op een nieuwe actie dat ze beta keys weg geven (zie HoN site)
of er moet hier een tweaker zijn die nog een beta key over heeft.

ik hoop dat je snel een key hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
microoo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:05:

Mijn persoonlijke favoriet blijft toch de plague rider, in het begin een beetje mid onder controle houden en de andere hero irriteren, maar daarna supporten met astrolabe achter de hand en op het goede moment in een groot gevecht je ulti neergooien en zo makkelijk double kill/hattrick krijgen. fantastisch :D
Tadaaaa.....

8azg04idz041c6i

Veel plezier!

Greetz LabsTipJr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

James Bond 007 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:24:
Tadaaaa.....

* * * * * * * * *

Veel plezier!

Greetz LabsTipJr
is het wel bepaald slim omdat te zegge nu kunne meer mensen hem invoeren :p had meschien beter een DM kunnen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
jammer van die key inderdaad, toen ik hem in wilde voeren, was deze al active. Helaas. Als je er nog een hebt, wil je em dan aub per pm sturen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
microoo schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:10:
jammer van die key inderdaad, toen ik hem in wilde voeren, was deze al active. Helaas. Als je er nog een hebt, wil je em dan aub per pm sturen? :)
Die lui van tegenwoordig.....gewoon zomaar pakken....net zo slecht als die hele HoN community >:)

Ik kan geen DM sturen, dus dat wordt lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Kan je gewoon aanzetten hè, free option a la GoT. Waarom mensen dat uit hebben staan is me een raadsel.

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=23560646

Weet niet of die link zo werkt, maar was wel weer een keer leuk te winnen in plaats van 20 keer ingemaakt te worden :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
@ Cassius, DM staat op GoT standaard uit, veel mensen weten dat niet ;) .

Pas ook HoN account gekocht. Ben niet supergoed oid (soms potjes waarin ik rape, soms waarin ik faal), maar vind het wel gewoon erg leuk. Jammer van de waardeloze community, daardoor gaat de lol er wel een beetje vanaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Hoe zet je DM aan dan? (Beetje offtopic)

Maar goed, Ik ben ook niet zo goed, maar kan toch altijd wel wat kills maken met de Moon Queen (komt waarschijnlijk meer door haar ulti dan mijn skills lol), leuk leuk :D

EDIT: nvm heb het al gevonden en het stond al aan :D

[ Voor 11% gewijzigd door microoo op 26-01-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Ik heb je er eentje gestuurd via DM. Nu heb ik echt niks meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je het spel hebt gekocht zoals mij is er dan een mogelijkheid om je account te resetten of iets dergelijks?

moet toch wel kunnen als je het hebt gekocht neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Anoniem: 327802 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:43:
als je het spel hebt gekocht zoals mij is er dan een mogelijkheid om je account te resetten of iets dergelijks?

moet toch wel kunnen als je het hebt gekocht neem ik aan?
Volgens mij worden alle stats gereset bij de start van een open beta (als die er komt) en sowieso als het spel klaar is en retail wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat weet ik, maar dat vroeg ik niet :)

Ik heb 30 euro gegeven dan moet ik toch wel mijn account kunnen resetten neem ik aan? alleen kan ik het nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r-v
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-07 09:40

r-v

v3zkm28eea04akr
tfv90296u5e9mss
lywrnj8exzf18c1
5w9xqhugmfbbnh

veel plezier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Anoniem: 327802 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:25:
Dat weet ik, maar dat vroeg ik niet :)

Ik heb 30 euro gegeven dan moet ik toch wel mijn account kunnen resetten neem ik aan? alleen kan ik het nergens vinden
Nope, dan had je een nieuwe account moeten kopen direct via pre-purchase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb hem ge pre-purchased....?

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 327802 op 27-01-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232786

Gisteren een random draft. Eindelijk, daar ist die dan in een random draft. De scout. Wat pickt de tegenstander? 3x int (witch hunter, demented shaman, hag) 1x agi (chronos), 1x tank (pebbles). Ik begin al te kwijlen. mijn team deed het niet slecht maar waren midelmatige picks. wel een noobie die niet snapte hoe pollywog priest werkt maar dat deerde niet echt.

Einstand: 27 minuten played. 4 enemy towers neer, enemy conceded. Mijn score:12:0:4. Had al de brutal mace (die met stun) en dat fire en frost zwaard combo (en steamboots natuurlijk). Wat een slachting. Tegen het eind konden de 3 int heroes individueel geen 5 seconden tegenover me staan. Scout is zo goed tegen int heroes met z'n stealth+silence dat het gewoon niet meer grappig is.Jammer dat we het niet tot het einde speelden. denk zeker dat ik de 20:0 nog wel gehaald had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Laatst online: 15-04-2022
Sorry als ik dit vraag hoor, maar is dit spel veel beter dan League of Legends? Deze heb ik nu flink aantal keren gespeeld maar zou 'm graag willen vergelijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Nu online
Net even 25-2 met wildsoul gespeeld :) Wat voelt het toch goed om overfeeded te zijn. Midgame had ik nog last van pebbles die zijn armor bleef stacken. Toen ben ik maar overgestapt naar Harkons blade en BAM alles geen neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Doler schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:59:
Sorry als ik dit vraag hoor, maar is dit spel veel beter dan League of Legends? Deze heb ik nu flink aantal keren gespeeld maar zou 'm graag willen vergelijken!
Kort antwoord: Ja -> leavers protectie, afk protectie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Je hebt je beta-account (met bijhorende stats) geupgrade naar een pre-purchased account. Als je direct vanaf nul wilde beginnen dan had je een nieuwe Username moeten aanmaken en daarmee een pre-purchase aanschaffen.

[ Voor 12% gewijzigd door LabsTipJr op 27-01-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

James Bond 007 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:52:
[...]

Je hebt je beta-account (met bijhorende stats) geupgrade naar een pre-purchased account. Als je direct vanaf nul wilde beginnen dan had je een nieuwe Username moeten aanmaken en daarmee een pre-purchase aanschaffen.
dat is wel echt slecht geregeld dan -.- 30 euro om te kunnen taunten en je (slechte)stats te behouden na de release haha!

bleh
Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste