[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 8 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game wordt voor zover ik weet alleen digitaal gedistribueerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
Omnyakom1 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:18:
Ik w8 even tot ie in de winkel ligt :9~
Voor zover ik weet komt hij nooit in de winkel te liggen. S2Games heeft geen uitgever en heeft simpelweg niet het budget om games op de traditionele wijze te verspreiden. Daarom kost het spel ook maar 30 dollar.

Ik geloof dat als je het nu koopt je je gouden schild voor altijd houdt, reden genoeg voor mij om het te doen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 19:46
Capital_G schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:40:
[...]
Ik geloof dat als je het nu koopt je je gouden schild voor altijd houdt, reden genoeg voor mij om het te doen :P.
Denk dat ik me nog even ga zoeken voor een 2de hands. anders toch binnenkort kopen :)

Heeft iemand trouwens die taunt functie al eens gebruikt? kan iemand vertellen wat het precies doet?

ik weet dat als je iemand taunt en hem killed er een andere tekst komt dan bv Double kill.. maar heeft het ook een effect zoals legionaire taunt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:57
Remcov250 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:50:
[...]

Denk dat ik me nog even ga zoeken voor een 2de hands. anders toch binnenkort kopen :)

Heeft iemand trouwens die taunt functie al eens gebruikt? kan iemand vertellen wat het precies doet?

ik weet dat als je iemand taunt en hem killed er een andere tekst komt dan bv Double kill.. maar heeft het ook een effect zoals legionaire taunt??
ben je gek, het heeft alleen een cosmetisch effect: je hero doet een dansje en als je de getaunte hero killed krijg je SMACKDOWN

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKennedy schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:04:
[...]

ben je gek, het heeft alleen een cosmetisch effect: je hero doet een dansje en als je de getaunte hero killed krijg je SMACKDOWN
haha, is me een paar gelukt. geeft wel een lekker gevoel :D

SSSSSSSSSSMACKDOWN!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette patch komt vandaag/morgen/overmorgen uit mensen !!!!

http://www.cybergamer.com....63-Pre-Beta-Change-Log./

beste patch ooit :D en voor torturer is de patch echt super haha

lucky me

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:57:
Vette patch komt vandaag/morgen/overmorgen uit mensen !!!!

http://www.cybergamer.com....63-Pre-Beta-Change-Log./

beste patch ooit :D en voor torturer is de patch echt super haha

lucky me
Harkons Blade & Hellbringer buffs :o

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en die slither buff dan, muhahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
DeadKennedy schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:18:
[...]

Harkons Blade & Hellbringer buffs :o
Dat is meteen een dubbele buff aangezien harkon's nu zo'n beetje core wordt op hellbringer.

Death Boil had eigenlijk ook wel een buff nodig, endgame is het nogal een nutteloze spell en bijna niet de moeite om te casten. Er staat ook een gigantische nerf tegenover met Life Void.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Pfft... net in mijn eerste noob game "please delete hon"...

Lekker dan voor de eerste keer... hopelijk gaan we hier wat vriendelijker met elkaar om :|

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
lawl, gewoon fuck them en doorgaan. ZO heb ik het ook geleerd. HoN heb je nog geluk dat er newbie servers zijn. Bij Dota wordt je echt vernederd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
lijkt me eigenlijk niet raar dat een "noob" een Noob only game joined.. dus het maakt nix als je daar fouten maakt. Die servers zijn om van te leren :) De mensen die daar zeuren moeten gewoon fatsoendelijke server joinen als ze zonder noobs willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Eerlijk gezegd om het te leren kan je het beste no stats games doen tot je het gevoel hebt dat je wat beter bent of er vrede mee hebben dat je hard geflamed wordt en je stats volledig naar de knoppen gaan (en dus later moeilijker op te krikken zijn).

Ik had het tweede gekozen, maar bij nader inzien liever het eerste gedaan tbh.

Die patch ziet er uber uit. Hellbringer + harkon's wordt echt pijn - Slither wordt zeer viable!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
mindcrash schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:35:
Pfft... net in mijn eerste noob game "please delete hon"...

Lekker dan voor de eerste keer... hopelijk gaan we hier wat vriendelijker met elkaar om :|
Als je daar niet tegen kan, moet je dat advies maar opvolgen. HoN community is walgelijk en bikkelhard.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ziek er veel belovend uit die patch, alleen waarom krijgt swiftblade een buff? :/
Hap uit mn PSR door constant noobs en ragequitters, zit nu net boven de 1500, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ik ben nog steeds aan het verliezen en echt hard, ik speel zelf ook slechter merk ik. Minder drinken.

Of meer :p .

Anyway - ik tref ook teams die me weinig helpen; ik probeer zoveel onafhankelijk te spelen en ik stond in mijn laatste game bijvoorbeeld 5-0-8 ... en dan trek je het gewoon niet meer en is het over. Hoe uber je ook bent, 1v3/4/5 gaat gewoon echt niet. Soms gaat 1v2 nog wel - maar meer doet teveel pijn :( .

Swiftblade krijgt een buff omdat hij late game echt zeer slecht schaalde, zijn swirl was belabberd. Die deed geen damage meer en als escape mechanisme was hij kut omdat je nog sneller met boots kan rennen. Nu kan hij swirlen EN attacken (ofwel attack + magic immune a-la predator) en dan gaat hij zeer doen met goede items. Ook zijn derde skill procte echt nooit. Ult is alleen goed in 1v1/1v2 ... maar in teamfights beetje zinloos omdat je dan iedereen misschien 1 of 2 keer slashed en dan met astrolabe is iedereen weer healed :z .

[ Voor 98% gewijzigd door Cassius op 07-01-2010 19:42 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand potje doen? (apem)

bored!

add > jabbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
DeadKennedy schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:09:
[...]

Als je daar niet tegen kan, moet je dat advies maar opvolgen. HoN community is walgelijk en bikkelhard.
Dat is inderdaad een ding dat zeker is. Ik dacht dat de WoW community erg was (iig 2-3 jaar geleden), maar bij HoN is 't echt nog een stuk erger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:51
De beste tip : Gewoon negeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Inderdaad - gewoon niet typen, alleen gametechnisch. Ik laat me er ook wel eens door verleiden maar het spreekwoord is 100% waar (meer dan dat als het kont):

"Argue with an idiot and they will drag your down to their level and beat you with experience"

Truth :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Whehe maar toch is 't af en toe te moeilijk om niet te reageren, vind ik in ieder geval :P

Ben sinds gister alleen nog single draft aan 't spelen. Vind dat wel leuker dan telkens met 1 hero te spelen, maar af en toe is 't wel irritant als je echt ongelofelijk zuigt met een hero, maar goed, daar leer je van :)

Net ook voor 't eerst met Pestilence gespeeld, had 1/0/16 ofzo, niet echt veel kills ofzo, maar damn, doodgaan met Pestilence is best moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Gimbooze schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:51:
Whehe maar toch is 't af en toe te moeilijk om niet te reageren, vind ik in ieder geval :P

Ben sinds gister alleen nog single draft aan 't spelen. Vind dat wel leuker dan telkens met 1 hero te spelen, maar af en toe is 't wel irritant als je echt ongelofelijk zuigt met een hero, maar goed, daar leer je van :)

Net ook voor 't eerst met Pestilence gespeeld, had 1/0/16 ofzo, niet echt veel kills ofzo, maar damn, doodgaan met Pestilence is best moeilijk :P
Heel goed, ga zo door! :) Item en skill builds zijn online toch prima te vinden, en idd zo leer je echt zoooveeel meer...

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:27
alleen het minpuntje aan dit spel is, ben je een game aan het spelen, ben je voor je gevoel net een half uurtje bezig max ofzo, ben je een uur verder :P heb je een korte game waarvan je het gevoel hebt dat je 10-15 min bezig bent is die ook al een half uurtje gaande, als je je verveelt gaat de tijd zo voorbij met paar potjes HoN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Een aantal (oude WoW) vrienden zijn dit spel aan het spelen en met het sturen van een key naar mij is iets mis gegaan. Heeft een van jullie toevallig nog een betakey liggen? TIA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Sure, mail hem zo wel naar je toe.

Edit: done

[ Voor 17% gewijzigd door bcd87 op 08-01-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 16:18
Oh, beta keys zijn hiero ook altijd welkom! Mocht iemand nog een key over hebben dan zou ik daar heel dankbaar voor zijn. Ben het spel nu al even aan het volgen, net begonnen met DOTA en dit lijkt me iets leuker aangezien er meer n00bs zijn. DOTA is af en toe erg frustrerend wanneer je na enkele minuten al hopeloos achter loopt.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
MrFl0ppY schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:56:
Oh, beta keys zijn hiero ook altijd welkom! Mocht iemand nog een key over hebben dan zou ik daar heel dankbaar voor zijn. Ben het spel nu al even aan het volgen, net begonnen met DOTA en dit lijkt me iets leuker aangezien er meer n00bs zijn. DOTA is af en toe erg frustrerend wanneer je na enkele minuten al hopeloos achter loopt.
HoN > DoTa, zoiezo. Niet alleen voor noobs etc. maar HoN is gewoon uitgebreider. Zelf heb ik geen beta key maar met geluk kan een mede tweaker je die wel toegeven ;) Succes met het leren van het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
voor mensen die nog een key zoeken: http://www.alienwarearena.com/event/hon-beta-giveaway/

Je hoeft geen Alienware pc te hebben, en ene account is gratis, zo heb ik zelf al 4 vrienden een key gegeven door steeds een ander mailadres te gebruiken ;)

Heroes of Newerth
Closed Beta Keys Remaining
0

Ze zijn op ;)

[ Voor 21% gewijzigd door hugoy op 17-01-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ik zie daar altijd 0 keys remaining, wat is dat toch :/ ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:51
Cassius schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:19:
Ik zie daar altijd 0 keys remaining, wat is dat toch :/ ?
Gebruik firefox xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben het aan het binnentrekken, kijken wat het verschil met LoL is.

ff keer uitgeprobeerd, ziet er ozo op het eerste oog meer hardcore uit dan LoL zal er morgen of een andere keer wel eens wat meer tijd aan besteden.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Het is zeker meer hardcore, stick with it for a while - je voelt de verslaving wel ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:09
Weet iemand wat de verwachte releasedatum is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
hugoy schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:22:
voor mensen die nog een key zoeken: http://www.alienwarearena.com/event/hon-beta-giveaway/

Je hoeft geen Alienware pc te hebben, en ene account is gratis, zo heb ik zelf al 4 vrienden een key gegeven door steeds een ander mailadres te gebruiken ;)

Heroes of Newerth
14973

dit is om 17:35 vandaag bij mij
thnx, inmiddels geinstalleerd en de eerste potjes al gespeeld. Ik moet zeggen dat het flink tegenvalt, het is nu vooral nog klappen vangen. Zeker omdat ik alle abilities nog niet ken/herken is het soms echt een chaos. Wel heb ik het idee dat de agility hero's zwaar in het voordeel zijn, daarna de strength hero's en de intel hero's zijn redelijk op het begin maar lopen al vrij snel achter. Erg jammer maar het kan ook zijn dat ik het allemaal nog niet door heb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
MrFl0ppY schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:07:
[...]

thnx, inmiddels geinstalleerd en de eerste potjes al gespeeld. Ik moet zeggen dat het flink tegenvalt, het is nu vooral nog klappen vangen. Zeker omdat ik alle abilities nog niet ken/herken is het soms echt een chaos. Wel heb ik het idee dat de agility hero's zwaar in het voordeel zijn, daarna de strength hero's en de intel hero's zijn redelijk op het begin maar lopen al vrij snel achter. Erg jammer maar het kan ook zijn dat ik het allemaal nog niet door heb. :+
daar heb je het verkeerd. :P
het klopt dat er veel Int heroes zijn die early en mid game ownen en end game achter lopen (bijv. pyromancer). Er zijn ook Int heroes die gewoon gamebreakers zijn (bijv. tempest). deze blijven door midden van hun skills super handig en kunnen zo zorgen dat ze een teambattle winnen.

inderdaad zijn er agility heroes die early game slecht zijn, maar end game beginnen deze echt te sterk te worden (chronos,magebane etc.) maar er zijn ook agility heroes waar dit minder is (andromoda), maar deze heeft wel weer super handige skills.

Strengt heroes kunnen ook dikke end game heroes worden (warbeast, deadwood). maar bij strengt vind je meestal de tanks( legionaire, armadon).

Als je het vaker speelt zul je na een tijd doorhebben wat welke hero kan doen, en hoe deze hero nuttig kan zijn voor het team. Bijna iedere hero kan wel iets opleveren voor het team. Vaker ligt her dus ook aan de speler zelf.

Je moet maar niet hopen dat je bijvoorbeeld een scout in je team hebt die maar zo slecht als maar wat is en 80% EM games speelt ( tog bulawark? (A) :P ) geen teamplay en we hebben hierdoor flink een match verloren.

Blijf vooral nu SD of All random spelen, hierdoor leer je veel heroes kennen. Lagen PSR krijgen maakt momenteel toch niets uit aangezien ergens deze maanden de Open beta begint, wat betekend dat je stats gereset wordt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
MrFl0ppY schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:07:
[...]

Je moet inderdaad eigenlijk alle heroes, alle abilities en alle items kennen voor je uberhaupt een gevecht in kan schatten. Dit spel heeft een van de steilste leercurves die ik ooit ben tegengekomen. Speel alsjeblieft geen Easy Mode, daar leer je het spel absoluut niet van. Het beste is SD (single draft), daarbij word je gedwongen wat meer heroes te spelen die je normaal niet zou kiezen, terwijl je toch nog wat keuze hebt.
Elke hero heeft voor en nadelen. Grof gezegd zijn de intelligence heroes in het begin sterk, aan het einde zwak; agility heroes aan het begin zwak, aan het einde sterk; en strength heroes gemiddeld sterk gedurende het spel. Dit gaat wel totaal voorbij aan de specifieke abilities van heroes. Stuns zijn hierbij belangrijk, en dan met name AoE (area of effect, dus over een groot gebied) disables, zoals de ulti van Tempest die al werd aangehaald. Er zijn een aantal heroes met dit soort mogelijkheden die een teamgevecht al kunnen winnen voordat het goed en wel begonnen is. Uiteindelijk spelen de beste teams met een goede mix van characters, meestal zoveel mogelijk stuns en disables en 1 of maximaal 2 van die sterke agility heroes om het laat in het spel ook nog te kunnen redden. De beste teams zorgen er echter voor dat die agility heroes nooit geld verdienen, en zorgen er voor dat het spel al is beslecht voordat die agility heroes sterk worden.
Ik kan je aanraden de Premium Guides op het forum van HoN door te lezen, en filmpjes van topwedstrijden op Gamereplays.org / youtube te bekijken.
Sterkte.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
DeadKennedy schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:58:
[...]

Je moet inderdaad eigenlijk alle heroes, alle abilities en alle items kennen voor je uberhaupt een gevecht in kan schatten. Dit spel heeft een van de steilste leercurves die ik ooit ben tegengekomen. Speel alsjeblieft geen Easy Mode, daar leer je het spel absoluut niet van. Het beste is SD (single draft), daarbij word je gedwongen wat meer heroes te spelen die je normaal niet zou kiezen, terwijl je toch nog wat keuze hebt.
Elke hero heeft voor en nadelen. Grof gezegd zijn de intelligence heroes in het begin sterk, aan het einde zwak; agility heroes aan het begin zwak, aan het einde sterk; en strength heroes gemiddeld sterk gedurende het spel. Dit gaat wel totaal voorbij aan de specifieke abilities van heroes. Stuns zijn hierbij belangrijk, en dan met name AoE (area of effect, dus over een groot gebied) disables, zoals de ulti van Tempest die al werd aangehaald. Er zijn een aantal heroes met dit soort mogelijkheden die een teamgevecht al kunnen winnen voordat het goed en wel begonnen is. Uiteindelijk spelen de beste teams met een goede mix van characters, meestal zoveel mogelijk stuns en disables en 1 of maximaal 2 van die sterke agility heroes om het laat in het spel ook nog te kunnen redden. De beste teams zorgen er echter voor dat die agility heroes nooit geld verdienen, en zorgen er voor dat het spel al is beslecht voordat die agility heroes sterk worden.
Ik kan je aanraden de Premium Guides op het forum van HoN door te lezen, en filmpjes van topwedstrijden op Gamereplays.org / youtube te bekijken.
Sterkte.
Thnx voor de tips, de leercurve is inderdaad flink, niet alleen wordt je soms totaal verrast door de verschillende abilities maar ook de items zijn soms echt een doolhof. Wel is het fijn dat je ingrediënten van een recept in 1 keer kunt kopen. Dat was in DOTA wel anders. Zal vanavond eens wat filmpjes gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

mooi er zijn nog beta keys over :D meschien kan ik ook een paar mensen over halen

er zijn nog: 8699 Closed Beta Keys Remaining

dus grijp je kans :D

[ Voor 8% gewijzigd door Obscure op 11-01-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen of er nog nieuwe heroes komen in hon?? want op het officiele hon forum is een sectie met hero suggestions waar vet veel nieuwe heroes worden gemaakt door gebruikers en dan staat erboven een poll van "do you want to have this hero in HoN" yes, no

Ik had mijn vraag daar ook gesteld maar niemand reageert erop. Lijkt me leuk als er nog meer heroes erbij komen natuurlijk maar alle selectievakjes zijn toch al vol in het hero-pick scherm??

iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Zou ik ook graag willen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:49:
kan iemand mij vertellen of er nog nieuwe heroes komen in hon?? want op het officiele hon forum is een sectie met hero suggestions waar vet veel nieuwe heroes worden gemaakt door gebruikers en dan staat erboven een poll van "do you want to have this hero in HoN" yes, no

Ik had mijn vraag daar ook gesteld maar niemand reageert erop. Lijkt me leuk als er nog meer heroes erbij komen natuurlijk maar alle selectievakjes zijn toch al vol in het hero-pick scherm??

iemand die dit weet?
Ja.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bron?

hoe komen die er dan bij in het hero-pick scherm?? alle "vakjes" zijn tog al vol nu? eerst zag je dat er nog een paar leeg waren en dat daar nieuwe heroes kwamen te staan maar nu zijn er geen lege vakjes meer haha.

ik heb een topic geopend op het officiele forum....even afwachten.

zou wel vet zijn :D\\

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Als ik het goed had begrepen komen er tot de OB/Release Geen nieuwe heroes meer bij. Hierna komen er wel weer nieuwe heroes bij. ze zullen dan gewoon de selectie vakjes groter moeten maken om de heroes te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kunnen ze nou pas NA een release nieuwe heroes erin gaan knallen. als ze het spel officieel releasen moet het toch af zijn?

beetje onlogisch in mijn ogen maarja, nieuwe heroes is altijd goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Ik denk dat als er bij Dota een hero bij komt dat ook automatisch het geval is voor HoN :D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha dota is toch al jaren finished? :P

of was het gewoon een grapje? :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
Nondeju! wat is chronos toch onbegrijpelijk sterk! :D

heb net me eerste 2 potten met hem gedaan, kreeg de kans te farmen en ownde de pan uit xD

alleen jammer dat ik me early zo nutteloos voel...

hierbij screentjes van match 1
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v204/Aprox/Chronos1.jpg
match 2
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v204/Aprox/Chronos2.jpg
-Edit: match 2 waren we maar met 3 man opt einde omdat arachna weg moest en slither disconnecte :P

kortom: wat een beest :D

[ Voor 12% gewijzigd door HerrProx op 11-01-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Gimbooze schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:49:
Sure, mail hem zo wel naar je toe.

Edit: done
Nog bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Nice HerrProx...!! Gelukkig pickt er nu iemand van ons Chronos, zo irritant om tegen te spelen als iemand hem goed opbouwd met items.

Ik verwacht dat hij nog wel generfed gaat worden in de toekomst eigenlijk.

Het afgelopen weekend ben ik aan de haal gegaan met allerlei andere Heroes die ik normaal niet speel. Daardoor is mijn KD gezakt naar 1.0 en mijn PSR van 1604 --> 1540. Toch heb ik veel plezier gehad.....zo leer je abilities van andere Heroes kennen.

Naast Archer en Succubus heb ik Nymphoria aan mijn favorieten toegevoegd.......Jereziah, Devourer en Torturer vond ik ook leuk om te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:57:
hoe kunnen ze nou pas NA een release nieuwe heroes erin gaan knallen. als ze het spel officieel releasen moet het toch af zijn?

beetje onlogisch in mijn ogen maarja, nieuwe heroes is altijd goed!
Sinds de jaren 90 is het vrij normaal om ook na release nog te patchen en content te introduceren.
Omnyakom1 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:00:
Ik denk dat als er bij Dota een hero bij komt dat ook automatisch het geval is voor HoN :D _O-
Nee, HoN ontwikkelt (ook) eigen heroes en volgt DotA absoluut niet als het om patches gaat. Het wordt niet uitgesloten dat als er in DotA een heel toffe hero komt, dat er in HoN ook een gelijksoortige hero komt, of dat reeds bestaande heroes nog geport worden, maar het is uitgesproken niet de bedoeling DotA te volgen.
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:04:
haha dota is toch al jaren finished? :P

of was het gewoon een grapje? :d
DotA al jaren klaar? Als je geen idee hebt waar je over praat, zeg dan niets. Bij de laatste DotA versie (maandje oud oid? ik hou het niet meer bij sinds ik HoN doe) zijn er zelfs 2 nieuwe heroes bij gekomen.

Zelfs deze week is een prijs uitgereikt adhv een loterij waarbij 3 mensen hero ideas en namen in mochten sturen die verwerkt gaan worden in iig 1 nieuwe hero en 1 nieuw item.

Alle info is op de forums te vinden.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
gast zoals ik al op ventrilo zei het is Nymphora! zonder i of e derbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
HerrProx schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:41:
gast zoals ik al op ventrilo zei het is Nymphora! zonder i of e derbij :P
Jajajaja.......je hebt gelijk. Als je maar weet wie ik bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
En weer een pot gewonnen met Chronos! :D
dit is wel goed voor me K/D ratio :P

wie zijn der vanavond allemaal en hebben zin om met mij te teamen? ^^

ik ben tegen 18:30 weer online! tot dan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
18:30 pas? Damn, moet rond kwart voor 8 weg zijn, dus ik kan nog wel een potje doen. Wel zieke score's Herr! Hehe, James bond geeft eindelijk toe ;)

Laatste tijd wat meer heroes geprobeert, dit spel is zó verslavend zeg, niet te geloven. Afgelopen 2 weken niks anders gedaan. Daarvoor non stop MW2. Kan nu denk ik rond de 7/9 heroes spelen. PSR zuigt alleen, K/D gaat nog wel. Speel liefst met alleen mensen die ik ken en dan op Ventrilo, meestal winnen we dan wel. Had gister nog iets van 34% winkans tegen een team, en we hadden ze hard ingemaakt. Leuk is dat ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Net weer een leuke pot gespeeld. Ik speelde engi. Kon niet zo snel een guide vinden dus heb maar aan lopen kloten, wat op zich niet eens verkeerd ging. Had Savage Mace gebouwd, weet niet of dit de beste keus was, maar ging wel lekker :) De derde skill, weet de naam ff zo gauw niet, maar 't is de skill waarbij je Towers sterker of zwakker kan maken, had ik bijna niet geleveld, volgens mij is dit wel een vrij nutteloze skill, of zit ik ernaast?

Edit:
Geen probleem, veel plezier :)

[ Voor 16% gewijzigd door bcd87 op 11-01-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
HerrProx schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:27:
Nondeju! wat is chronos toch onbegrijpelijk sterk! :D

heb net me eerste 2 potten met hem gedaan, kreeg de kans te farmen en ownde de pan uit xD

alleen jammer dat ik me early zo nutteloos voel...

hierbij screentjes van match 1
[afbeelding]
match 2
[afbeelding]
-Edit: match 2 waren we maar met 3 man opt einde omdat arachna weg moest en slither disconnecte :P

kortom: wat een beest :D
Dit zijn toch Em games als ik me niet vergis? Maw. het zegt niks?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
ik speel nooit EM games...dus dat kan niet xD heb ze altijd deruit gefilterd

toch bedankt voor je vertrouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Zijn er nog mensen die zin hebben in een potje (moet overigens al wel waarschuwen dat ik nog hartstikke groen ben, en m'n eerste twee potjes zwáár heb verloren :p)... maar goed, alle training en advies helpt nietwaar? ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
HerrProx schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:48:

Ik vertrouw mensen die endgame agi carries overpowered vinden ook per definitie niet :) Al is Forsaken Archer echt te sterk. Tempest, Behemoth, Hellbringer, Jeraziah: die zijn sterk. In teamverband dan. Chronos (net als veel agi carries) is gewoon automatisch (rightclick) sterk vanaf level 20, laat staan als je goede farm hebt gehad. In serieuze games is de strijd op level 12 wel beslecht doorgaans, al heb ik laatst wel een erg sterke Dark Lady gezien, waar de 'pro scene' ook direct van onder de indruk was.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:16
Ik vind forsaken archer gigantisch sterk. Ik baal er altijd verschrikkelijk van als ik tegen haar moet spelen. Paar dagen geleden heb ik zelf een uitstekend potje gespeeld met forsaken, dan is het toch wel een leuke hero :P

Ik moet zeggen dat ik nooit echt bang ben voor Chronos. Dat kom misschien doordat ik nog niet veel mensen goed mee heb zien spelen. Vaak word zijn ulti heerlijk verkeerd geplaatst en dan is het prijsschieten als je range bent :D

Dark Lady kan een erg nuttige hero zijn mid game. Al zie ik rond de psr die ik speel nooit iemand er mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Frank!in schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:58:
Ik vind forsaken archer gigantisch sterk. Ik baal er altijd verschrikkelijk van als ik tegen haar moet spelen. Paar dagen geleden heb ik zelf een uitstekend potje gespeeld met forsaken, dan is het toch wel een leuke hero :P

Ik moet zeggen dat ik nooit echt bang ben voor Chronos. Dat kom misschien doordat ik nog niet veel mensen goed mee heb zien spelen. Vaak word zijn ulti heerlijk verkeerd geplaatst en dan is het prijsschieten als je range bent :D

Dark Lady kan een erg nuttige hero zijn mid game. Al zie ik rond de psr die ik speel nooit iemand er mee spelen.
Midgame? Farmed is Lady niet te houden (endgame).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
HerrProx schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:48:

Twas meer dan heb je wle aardig veel gefarmed, kom niet zo vaak 700+ xp/min tegen dus dat deed me het vermoeden. Maar Wp dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Ilya schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:09:
[...]

Midgame? Farmed is Lady niet te houden (endgame).
Zeker weten dat Lady endgame niet meer te houden is. Maar sommige endgame hero's heb je nog vrij weinig aan mid game, maar dat vind ik met dark lady niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Welke end game hero is mid game nutteloos?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
Postius schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 04:01:
[...]

Twas meer dan heb je wle aardig veel gefarmed, kom niet zo vaak 700+ xp/min tegen dus dat deed me het vermoeden. Maar Wp dan :9
Ik was ook veel aant farmen pas bij lvl 13-14 echt mee gaan ganken omdat naar mijn mening Chronos in mijn handen nog niet echt usefull is voor dat lvl

Verder denk ik dat die hoge hoeveelheid XP komt doordat ik elder parasite nogal "abuse" om sneller te grinden maar daar is dat ding toch ook voor? :D

Heb gisteren samen met LabsTipsJr, Madhawx en Tenloves nog wat games gedaan, ook een paar met Chronos maar kon daar totaal geen stempel op drukken.
Denk dat ik met die eerste matches geluk heb gehad en met deze laatste misschien iets te vol was van mezelf en dus te veel risico's nam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
HerrProx schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:33:
[...]

Ik was ook veel aant farmen pas bij lvl 13-14 echt mee gaan ganken omdat naar mijn mening Chronos in mijn handen nog niet echt usefull is voor dat lvl

Verder denk ik dat die hoge hoeveelheid XP komt doordat ik elder parasite nogal "abuse" om sneller te grinden maar daar is dat ding toch ook voor? :D

Heb gisteren samen met LabsTipsJr, Madhawx en Tenloves nog wat games gedaan, ook een paar met Chronos maar kon daar totaal geen stempel op drukken.
Denk dat ik met die eerste matches geluk heb gehad en met deze laatste misschien iets te vol was van mezelf en dus te veel risico's nam...
Ach, we hebben best leuk gespeeld. Zelfs het potje toen het broertje van Madhawx een initiating mid pushing Succubus speelde met Charged Hammer 8)7 hebben we gewonnen.

Ik ben het helemaal eens met Syn3rgy. Het is een verslavend spelletje. Het is leuk om allerlei heroes te proberen, niet goed voor je k/d ratio en PSR. Wel goed om abilities van alle heroes te leren kennen.

Maar waarom zijn er van die retards (pub-games) die willen switchen en dan pas op 1 seconde de hero picken en er dus vervolgens geen tijd meer is om te switchen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Die nieuwe update is lekker zeg, en eindelijk geen kerstmuziek meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yea de nieuwe update is vet! tort beetje buffed. heerlijk. Echt verslaafd aan dit spel zeg, damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
Iemand die officer of clanmaster of whatever is...kunnen jullie wat meer mensen rechten geven om te inviten?
krijg vaker te horen dat ze willen joinen maar heb zelf geen rechten iemand te adden...althans niet dat ik weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Voor zover ik weet is Bulawark de leader?
Ik heb volgens mij van hem een invite gekregen, hij kan vast wat rechten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Ja Bulawark is de enige met rechten tot zo ver.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je voor extra's heb met een clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
HerrProx schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:03:
Iemand die officer of clanmaster of whatever is...kunnen jullie wat meer mensen rechten geven om te inviten?
krijg vaker te horen dat ze willen joinen maar heb zelf geen rechten iemand te adden...althans niet dat ik weet :P
Wel alleen gotters he. Niet mensen die hier 3 posts hebben, maar users die hier al een tijdje rond lopen. Anders krijgen jullie ook raging kiddo's ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lust ook wel een invite hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Gisteren eindelijk 2 potjes kunnen winnen en daar zelf ook goed aan bijgedragen ipv als farmvoer dienen. Is het spel meteen een stuk leuker :). Door een paar simpele tips (zoals de killing blow timen) ben je al meteen een stuk beter, heb ook gemerkt dat het in de gaten houden van vijandelijke hero's echt een must is. Heeft me gisteren echt heel veel ganks gescheeld.

Gisteren met SD de hero swiftblade gehad, erg fijne hero moet ik zeggen met een super ulti. Iedereen is meteen focus kwijt, je doet lekker damage en je bent ook nog eens praktisch onschendbaar. Bovendien is het erg lachen als een hero er probeert vandoor te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Gister heb ik SD1550+ gedaan, ik moest nymphora pakken, hadden wel een redelijke goede setup (nymhp swift temp legionaire en nog iets ). Op het begin had ik samen met swift de tegenstanders zijn hammerstorm een beetje gefeed. we werden afgemaakt in de top lane. echter toen we als groep begonnen te ganken maakte we ze af, enige probleem was dat swiftblade een noob was die vaak solo ging. Lategame had de tegenstanden top en mid rax down. Maar met een goeie counterpush is het ons gelukt om deze ook bij hun neer te maaien.
jammer genoeg bij de laatste push van de tegenstander ging swiftblade weer eens even uit onze basis en werd neer gemaaid. hierdoor hadden we verloren :((

Heb dit potje nog nooit zo goed gespeeld met nymph. zo fijn als teammembers weten wat je kan doen (oa team teleport en iemand naar je toe halen). Ik heb zeker 5 x iemands leven gered door hem net op tijd te teleporteren naar mij toe. geef toch een goed gevoel :)

Denk dat ik dit toch wel vaker wil proberen. jammer genoeg snapt nooit iemand de teleport van nymp, kan je flink veel pushes mee veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Gister voor het eerst met Chronos gespeeld.

Ik moet zeggen dat het redelijk ging, ga hem wat vaker oefenen aangezien zijn ulti + Geometers Bane echt vrij pimp is. Ik bleef vrij veel achter kwa level door vroege ganks (en slecht gebruik van skills) maar toen ik op lvl 13 een lvl 22 tegenstander (pebbels) bijna gankte met m'n ulti + geometers bane begreep ik meteen zijn waarde.

Irritant is wel als je een guide volgt dat ze DoTA namen gebruiken. Ik me misselijk zoeken naar 'Slash' die dus gewoon Firebrand heet in HoN :').

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hehe zeker die guide op de HoN forums? Die was ik ook van plan eens te gaan proberen binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-G schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:23:
Gister voor het eerst met Chronos gespeeld.

Ik moet zeggen dat het redelijk ging, ga hem wat vaker oefenen aangezien zijn ulti + Geometers Bane echt vrij pimp is. Ik bleef vrij veel achter kwa level door vroege ganks (en slecht gebruik van skills) maar toen ik op lvl 13 een lvl 22 tegenstander (pebbels) bijna gankte met m'n ulti + geometers bane begreep ik meteen zijn waarde.

Irritant is wel als je een guide volgt dat ze DoTA namen gebruiken. Ik me misselijk zoeken naar 'Slash' die dus gewoon Firebrand heet in HoN :').
Dat zijn ook HON namen, maar onlangs zijn hack&slash van naam veranderd. In dota heten deze items Sange & Yasha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zal vanavond mensen die vaak online zijn promoten tot officer. Zij kunnen volgens mij ook inviten..?

De mensen die er bij waren toen ik de clan oprichtte zijn ook officer als het goed is.
Verder kun je barweinig met een clan. Je ziet wie er online is, that's it zo'n beetje. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Ik kan geen games createn als en als het me lukt dan kiest ie een server buiten europa. Komt dit omdat ik een beta account heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Omnyakom1 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:55:
Ik kan geen games createn als en als het me lukt dan kiest ie een server buiten europa. Komt dit omdat ik een beta account heb?
iedereen heeft een beta account ;)

je krijgt gewoon een server toegewezen, dat je nu een server buiten europa krijgt zal wel betekenen dat alle eu servers momenteel al gebruikt worden. je zou ook een server handmatig kunnen instellen door erop te klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Dat zegt ie dus meestal, dat ze moenteel al in gebruik zijn. Zal wel nog een keer proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
PromWarMachine schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:53:
Zal vanavond mensen die vaak online zijn promoten tot officer. Zij kunnen volgens mij ook inviten..?

De mensen die er bij waren toen ik de clan oprichtte zijn ook officer als het goed is.
Verder kun je barweinig met een clan. Je ziet wie er online is, that's it zo'n beetje. :P
Ik was bij het oprichten van de clan, maar volgens mij ben ik gewoon member. Wel kan ik mensen kicken uit onze eigen chat channel, maar ik denk niet dat dat echt nodig is :p

Wel jammer dat er niet wat leuke extra's zijn als je in een clan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Frank!in schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:45:
[...]

Ik was bij het oprichten van de clan, maar volgens mij ben ik gewoon member. Wel kan ik mensen kicken uit onze eigen chat channel, maar ik denk niet dat dat echt nodig is :p

Wel jammer dat er niet wat leuke extra's zijn als je in een clan zit.
we zitten nog steeds in de closed beta :) misschien komt er nog wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Afbeeldingslocatie: http://www.honarmory.com/sig/12737.png

1700

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Speel niet teveel voor psr hè, wordt het spel niet leuker van. Ook ragen dat soort spelers vaak een stuk sneller, maar dit licht eraan hoe sterk je in je schoenen staat :) . Good job, kan je eens kijken of je echt in 1700+ games kan meedraaien (zonder EM-pub heroes). Ik kan nog lang niet mee in 1700, farm te slecht en ga nog te vaak dood door slechte inschatting.

[ Voor 35% gewijzigd door Cassius op 15-01-2010 22:31 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Cassius schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:27:
Speel niet teveel voor psr hè, wordt het spel niet leuker van. Ook ragen dat soort spelers vaak een stuk sneller, maar dit licht eraan hoe sterk je in je schoenen staat :) . Good job, kan je eens kijken of je echt in 1700+ games kan meedraaien (zonder EM-pub heroes). Ik kan nog lang niet mee in 1700, farm te slecht en ga nog te vaak dood door slechte inschatting.
Vind het anders maar wat prettig om met fatsoenlijke spelers te spelen. Gemiddelde CS moet ongeveer 110-15 (kill:deny) staan heb ik begrepen. Ik speel niet voor de PSR, wel om te winnen :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Meh ik ben eindelijk weer terug in me 1600+. kijken of ik nu eens door kan gaan naar de 1700. :) heb vandaag lekker goeie matches gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Als er nog beta keys zijn, zou ik er graag een ontvangen per PM :)! Ik heb gedeeltes van het topic doorgelezen en ben erg enthousiast geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
DeadKennedy schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:34:
[...]

Vind het anders maar wat prettig om met fatsoenlijke spelers te spelen. Gemiddelde CS moet ongeveer 110-15 (kill:deny) staan heb ik begrepen. Ik speel niet voor de PSR, wel om te winnen :)
Staat CS nou voor creep steal? Creep nog iets? Ik weet dat het aantal creep kills betekent, maar waarom cs en niet ck?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:09
Doler schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:20:
Als er nog beta keys zijn, zou ik er graag een ontvangen per PM :)! Ik heb gedeeltes van het topic doorgelezen en ben erg enthousiast geworden.
Zijn ze op op de alienware site die af en toe genoemd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Cassius schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:29:
[...]

Staat CS nou voor creep steal? Creep nog iets? Ik weet dat het aantal creep kills betekent, maar waarom cs en niet ck?
creep stats :) kills en denies

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
buzz schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:01:
[...]

Zijn ze op op de alienware site die af en toe genoemd is?
Helaas wel: Heroes of Newerth
0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Tja het PSR systeem is niet ideaal, maar veel beter mogelijke systemen zijn er niet. Ik zit momenteel rond de 1400 te schommelen, waar ik de 1250 aangeraakt heb,maar ook boven de 1550 ben geweest. En toch heb ik het gevoel dat ik heel wat beter ben dan de gemiddelde 1500-1600 populatie :)

Maar als je dan een game joined die niet door jezelf gehost is kom je altijd heel toevallig precies bij mensen met 0-10 games played maar wel redelijke psr hebben, en heb je gewoon geen kans op slagen (waar een negatief KDR voor mij echt heel zeldzaam is) en dan krijg je dit soort potjes: http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=21961215 bekijk de stats en klik dan op show winner.... (2 mensen voor op mijn banlist niet alleen omdat ze geen remake wilde bij instant leave, maar vooral omdat ze op de lameste manier mogelijk backdoorden en daardoor wonnen)

[ Voor 5% gewijzigd door hugoy op 17-01-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Ik had een extra accountje aangemaakt. Gebruik ik niet. PSR is wel 1200 :'). Mail me bij interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
http://www.youtube.com/watch?v=WJ3VDuavUFE

vriend van me had annihilation!

altijd leuk

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
hugoy schreef op zondag 17 januari 2010 @ 18:54:
Tja het PSR systeem is niet ideaal, maar veel beter mogelijke systemen zijn er niet. Ik zit momenteel rond de 1400 te schommelen, waar ik de 1250 aangeraakt heb,maar ook boven de 1550 ben geweest. En toch heb ik het gevoel dat ik heel wat beter ben dan de gemiddelde 1500-1600 populatie :)

Maar als je dan een game joined die niet door jezelf gehost is kom je altijd heel toevallig precies bij mensen met 0-10 games played maar wel redelijke psr hebben, en heb je gewoon geen kans op slagen (waar een negatief KDR voor mij echt heel zeldzaam is) en dan krijg je dit soort potjes: http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=21961215 bekijk de stats en klik dan op show winner.... (2 mensen voor op mijn banlist niet alleen omdat ze geen remake wilde bij instant leave, maar vooral omdat ze op de lameste manier mogelijk backdoorden en daardoor wonnen)
1. Dat denkt iedereen die laag staat, als je beter was had je simpel weg ook wel meer PSR gehad. Dus ik zal je maar uit dat fabeltje helpen. Iedereen vind zichzelf beter dan de rating die ze hebben(uitgezonderd de mensen met echt hoge PSR), wat niet voor een betere samenwerking zorgt.

2. Als je in zo'n kutgame zit en je checkt de stats van te voren ga je er toch gewoon uit?

3.Alleen noobs of beginners zeuren over backdooren, het bestaat namelijk niet erover zeuren is eigelijk zielig. Het is een spel als je binnen de regels wint win je iets anders is er niet, je kan wel je eigen regels gaan bedenken maar zeur er dan niet over en doe ook nietalsof je moreel gezien beter bent want dat ben je niet. Koop anders gewoon TP. Maar mensen die nog zeuren over backdooring, het bestaat niet het is er niet stop met je eigen regels maken.

4. Het is ook geen regel dat je moet remaken als er iemand instant leaved, ja is lame. Maar helaas tis maar 1 potje op de 82h die je hebt gespeeld maak je niet zo druk om de PSR of leave gewoon. Ik wordt altijd gek van mensen die als je niet wilt remaken zeggen dat je het doet voor makkelijke PSR, niet waar.

5. Voor de rest heb je best nette stats op je account :9 (postieve dingen mogen er ook zijn ;-). Kon alleen niet hoeveelheid EM games vinden als die onder de 20% zijn, zijn het imo goeie stats.(anders ben jegewoon een EM noob >:) )

6. Dit was niet alleen tegen jou bedoeld, maar ik wordt zo moe van die backdoor whiners enzo(om nog maar te zwijgen van mensen die roepen dat stats niks zeggen, tis vooral opvallend dat hoe lager je komt qua psr hoe harder ze roepen dat stats niks zeggen....right, stats zeggen echt wel wat en best veel, je moet alleen weten hoe je het moet intrepreteren en enige relativatie kunnen aanbrengen). Ga terug naar DOTA ofzo, dit is HoN het is uiteindelijk een RTS spel en dus mag je alles doen om te winnen(mits binnen de regels van het spel). Backdooring mag en kan dus gewoon legaal, maw pas je aan of blijf een scrub.

Iets anders:
laats voor het eerst tempest gespeeld, wat een dikke porno easy mode hero! Ik was altijd wat huiverig om hem te spelen omdat iedereen altijd zei dat ie heel moeilijk was. Mischien ligt mij dat beter maar ik vindt hem heerlijk(al blijf ik forest farming epic boring vinden, een temp op mid kan best goed werken).

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 17-01-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Bedankt voor je uitgebreide antwoord, ik zal er een wat korter antwoord op geven, maar ik wil toch even reageren op een aantal puntjes die je noemt, in willekeurige volgorde :P :

Nee ik speel geen EM games, dat zal hoogstens 4% zijn nu, en dat is dan omdat ik vrienden join die toevallig EM deden, heb ik ook nooit leuk gevonden ;)

Maar als je de replay bekijkt (kan niet via de site maar als je hem ingame fetched wel) dan begrijp je denk ik wel even mijn frustratie over het einde van de game. Ik crushde ze heel hard in herobattles, 1v3 was absoluut geen probleem, en op het laatst pushen wij heel hard hun basis in.
Nou we verwachtten wel dat ze ons gingen backdooren, dus eerst tp'd er 1 terug, die redt het niet dus ren ik met 522ms terug (ultimate van warbeast) Ik kill er twee met gemak, maar de schrine heeft nog maar 200 hp.

Ok tot zover begrijp ik het, wij pushen heel hard hun basis ze verliezen sowieso als ze met ons vechten,dus proberen ze snel de shrine af te maken. Maar hierna was het toch een partij flauw. Ik blijf in de basis om shrine te verdedigen, 3v5 won ons team ook nog wel, komt er ineens een magebane naar binnen geblinked, vecht niet eens met mij slaat gewoon die 200 hp er nog net af voordat hij zelf doodgaat (3 hits op hem was genoeg, maar 2 hits op de shrine ook)

Dat vind ik gewoon echt lame, tuurlijk er is niemand die het verbiedt, maar op zo'n manier winnen met je hele team negatief KD zou ik nou niet echt als een winst beschouwen.

Thx voor de opmerking over de stats btw, die dus non-em zijn :P

En tja, leaven als je team slechte stats heeft vind ik ook weer zo flauw. Stats zeggen zeker niet alles (had laatst een gast met een PSR van 900 die een Bloodbath haalde omdat hij gewoon expres lage psr gekweekt had)

En het beste voorbeeld over die PSR is toch wel mijn eigen clan.

Ik weet gewoon dat ik veruit de beste uit de clan ben, ben ook de leader, maar mijn psr is het gemiddeldst, we zijn met iets van 8 mensen, waarvan 3 boven de 1500, die ik stuk voor stuk inmaak in de skills die er in HoN om draaien (deny'en, micro'en van creeps, skillchainen, last hitten etc. etc.)

Nog even een note, ik ben niet een standaard "backdoor whiner" zoals jij het zo leuk kan zeggen :P Alleen dit potje was gewoon zonde om op zo'n manier te verliezen terwijl wij echt veruit voorstonden.

Damn, dit is geen korte post geworden... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Postius schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:36:
[...]

3.Alleen noobs of beginners zeuren over backdooren, het bestaat namelijk niet erover zeuren is eigelijk zielig. Het is een spel als je binnen de regels wint win je iets anders is er niet, je kan wel je eigen regels gaan bedenken maar zeur er dan niet over en doe ook nietalsof je moreel gezien beter bent want dat ben je niet. Koop anders gewoon TP. Maar mensen die nog zeuren over backdooring, het bestaat niet het is er niet stop met je eigen regels maken.

4. Het is ook geen regel dat je moet remaken als er iemand instant leaved, ja is lame. Maar helaas tis maar 1 potje op de 82h die je hebt gespeeld maak je niet zo druk om de PSR of leave gewoon. Ik wordt altijd gek van mensen die als je niet wilt remaken zeggen dat je het doet voor makkelijke PSR, niet waar.

6. Dit was niet alleen tegen jou bedoeld, maar ik wordt zo moe van die backdoor whiners enzo(om nog maar te zwijgen van mensen die roepen dat stats niks zeggen, tis vooral opvallend dat hoe lager je komt qua psr hoe harder ze roepen dat stats niks zeggen....right, stats zeggen echt wel wat en best veel, je moet alleen weten hoe je het moet intrepreteren en enige relativatie kunnen aanbrengen). Ga terug naar DOTA ofzo, dit is HoN het is uiteindelijk een RTS spel en dus mag je alles doen om te winnen(mits binnen de regels van het spel). Backdooring mag en kan dus gewoon legaal, maw pas je aan of blijf een scrub.
Het spijt me maar ik denk hier toch heel anders over. Het klopt inderdaad dat er geen regels zijn tegen backdoren. het is echter gewoon LAME. Omdat je op een normale manier niet kan winnen moet je dus gewoon snel even backdoren, zodat je toch even die PSR krijgt. Als je verliest dan moet je niet zeuren en het over je heen laten gaan (of eens samenwerken met je groep en de tegenstander normaal pushen). niet backdoren.

Dat mensen zeuren als er geen remake gemaakt wordt vind ik heel normaal. en JA je doet het wel voor makkelijke PSR. wat is anders het probleem van een remake???

Het klopt dat er geen regels zijn maar een beetje eerlijkheid is toch ook leuk. Je voelt je zelf toch ook hard genaaid als dit jouw overkomt. Gelukkig begin ik geen last meer te krijgen met deze problemen in de 1600+ games. hier hebben mensen wel respect voor elkaar.
Pagina: 1 ... 8 ... 31 Laatste