[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 7 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:46
buzz schreef op maandag 04 januari 2010 @ 01:41:
[...]
Ben nog vooral op zoek naar een goede AP hero waarmee ik lekker kan lanen, bij voorkeur een ranged die ofwel support + nuke/aoe is of mid-game lekker uit de verf komt. Iemand nog tips op dit front? Zit nu op 20 gespeelde games ofzo en begin het eindelijk een beetje te zien. Op naar de 100 en wat ervaring ;)
Probeer Puppet master eens. Een heerlijke Int hero die echt belachelijk veel damage kan doen. Ook 2 super skills voor je tegenstanders neer te halen door middel van CC.

Misschien moeten we met GoT eens een leuke 5v5 (of minder zoals 3v3) potje spelen (SD+AB?).
Lekker gezellig elkaar afmaken en elkaar kapot flamen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

ik heb een vraag ik zou graag deze game gaan proberen, maar ben er achter gekomen dat ik me niet meer kan inschrijven (voor open beta) zou er een mogelijkheid zijn dat ik deze game kan spelen (zonder gift account te kopen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Iemand al die uil gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
PromWarMachine schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:34:
[...]

Armadon
Pas mee gespeeld. Wat ze zeggen is waar: in teamfights wordt hij compleet genegeerd, omdat hij 0 damage doet. :X
Op dit soort heroes moet je gewoon een mock hebben, al is armadon gefarmed is hij toch wel een hele goede tank, het punt is alleen daar te komen, daarnaast zijn er veel betere alternatieven zoals bijvoorbeeld een pharaoh.
Ik neem hem soms puur gewoon vanwege zijn stem, zo melig :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
pica schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:54:
[...]

Op dit soort heroes moet je gewoon een mock hebben, al is armadon gefarmed is hij toch wel een hele goede tank, het punt is alleen daar te komen, daarnaast zijn er veel betere alternatieven zoals bijvoorbeeld een pharaoh.
Ik neem hem soms puur gewoon vanwege zijn stem, zo melig :P .
En je hebt verder niet zoveel tanks(legio mischien). Die mits gefarmed fluitend door een heel enemy team kunnen lopen en het overleven, das ook wat waard ;-).(overigens vind ik die stem te irritant xD).

Ik heb nu denk ik 500-600 games HoN gespeeld. Maar nog steeds zijn er geloof ik 1 of 2 heroes ik ik nog nooit heb gehad. Zucht, ben met vele gewoon alround goed. Al verlies ik de laatste tijd veel wat me mateloos irriteert. Bloodhunter vind ik erg leuk, Nymph en plague zijn game winners(plague is lastiger want op het einde maak je minder verschilt en het hangt toch van je team af). Tanks speel ik eigelijk weinig, behalve de Pred. Pharoah pas jammer genoeg 2x gespeeld geloof ik lijkt me erg leuk maar wel een lastig karakter. De Dark lady is imo mischien wel de sterkste carry uit het spel(al is zephyr ook vrij geniaal). Verder heb ik er een hekel aan om glacius te spelen, zijn ult is waardeloos en de rest is mwoah.

[ Voor 37% gewijzigd door Postius op 04-01-2010 15:56 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Postius schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:52:
[...]

En je hebt verder niet zoveel tanks(legio mischien). Die mits gefarmed fluitend door een heel enemy team kunnen lopen en het overleven, das ook wat waard ;-).(overigens vind ik die stem te irritant xD).

Ik heb nu denk ik 500-600 games HoN gespeeld. Maar nog steeds zijn er geloof ik 1 of 2 heroes ik ik nog nooit heb gehad. Zucht, ben met vele gewoon alround goed. Al verlies ik de laatste tijd veel wat me mateloos irriteert. Bloodhunter vind ik erg leuk, Nymph en plague zijn game winners(plague is lastiger want op het einde maak je minder verschilt en het hangt toch van je team af). Tanks speel ik eigelijk weinig, behalve de Pred. Pharoah pas jammer genoeg 2x gespeeld geloof ik lijkt me erg leuk maar wel een lastig karakter. De Dark lady is imo mischien wel de sterkste carry uit het spel(al is zephyr ook vrij geniaal). Verder heb ik er een hekel aan om glacius te spelen, zijn ult is waardeloos en de rest is mwoah.
Pharaoh moet je gewoon als damage soaker bouwen en dan initiaten met hem. Ult, mummies, flares en SLAAN :> . Ook kan je met hem ult's van tempest en dergelijke disrupten en kan je het als escape mech gebruiken. Zephyr is geen geniale carry, hij doet te weinig damage. Hij kan wel goed escapen en een team goed bijstaan met zijn ult en tornados - maar zijn attack animation is ruk, langzame attack speed en zonder cyclones is ie prut. Maar hij kan 1v1 tegen niemand echt 'winnen' - Dark Lady daarintegen ... die doet bijna met iedere dark blade attack + runed axe een nuke :X !

Glacius is alleen nuttig early game of als je HELE goede safe disables hebt (en shrunken head). Tempest + glacius kan echt ubergoed zijn - maar de rest van je team moet heel goed weten waar ze mee bezig zijn dan :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

'k Heb nog een paar namen in m'n friendslist staan die ik nooit online zie. Volgens mij moeten zij mij ook toegevoegd hebben, voordat ik ze online zie komen. Ik zou hen graag inviten in de GoT clan, maar dan moet ik wel een notificatie krijgen dat ze online zijn! :)

Het gaat om deze mensen:
• Axeor
• Coredalae
• Deathsilver
• Dorsath
• FreddyOwnage
• Karasuni
• Kroga
• Marshallq
• psychodude
• RubbiuS
• UneXisted
• Vorenii

Gaarne "Bulawark" toevoegen aan friendlist :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
PromWarMachine schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:10:
'k Heb nog een paar namen in m'n friendslist staan die ik nooit online zie. Volgens mij moeten zij mij ook toegevoegd hebben, voordat ik ze online zie komen. Ik zou hen graag inviten in de GoT clan, maar dan moet ik wel een notificatie krijgen dat ze online zijn! :)

Het gaat om deze mensen:
• Axeor
• Coredalae
• Deathsilver
• Dorsath
• FreddyOwnage
• Karasuni
• Kroga
• Marshallq
• psychodude
Rubbieus
• UneXisted
• Vorenii

Gaarne "Bulawark" toevoegen aan friendlist :)
verklaart een boel dat je me niet vaak online ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 15:55
Ik had nog zes keys, stuur mij even een message als je er 1 wilt en dan moet je op de volgende link een account aanmaken.

http://beta.heroesofnewerth.com/create_account.php

[ Voor 77% gewijzigd door WolfsRain op 04-01-2010 17:49 ]

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Op http://www.alienwarearena.com/event/hon-beta-giveaway/ zijn er ook nog genoeg :)
Gaat de goede kant op met mn nieuwe acc. Heb nu WarmVlees ( :+ ) ipv Silar. Over 1 of 2 potjes 1600 denk ik, maar moet even tentamenstof stampen deze week.

[ Voor 19% gewijzigd door Ilya op 04-01-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:57
Ilya schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:12:
Op http://www.alienwarearena.com/event/hon-beta-giveaway/ zijn er ook nog genoeg :)
Gaat de goede kant op met mn nieuwe acc. Heb nu WarmVlees ( :+ ) ipv Silar. Over 1 of 2 potjes 1600 denk ik, maar moet even tentamenstof stampen deze week.
Zou mooi zijn :)

P.S. bij mij staat op alienware altijd 0 keys remaining

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Net met engineer gespeeld. Potje geëindigd met 25 assists :P. Maar heb in het begin iets heeel doms gedaan. Namelijk punten investeren in die turrets, echt fuckin dom. Die dingen zijn zo waardeloos als maar kan. Had beter in skill 1 alles kunnen proppen wat gewoon een mortier is wat alles stunned als die neerkomt + damage.

Tip dus voor iedereen, met Turrets bereik je NIKS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
De turret is na de nerf gewoon een stuf minder sterk, true. Maar een engi met turret + lightning hammer binnenin een ult doet AUW :p .
BlackR schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:45:
Ik had nog zes keys, stuur mij even een message als je er 1 wilt en dan moet je op de volgende link een account aanmaken.

http://beta.heroesofnewerth.com/create_account.php
Ik kan er nog eentje gebruiken, maar kan je niet mailen of dm'en ... niets in je profiel.

[ Voor 58% gewijzigd door Cassius op 04-01-2010 18:53 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Omnyakom1 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:50:
Net met engineer gespeeld. Potje geëindigd met 25 assists :P. Maar heb in het begin iets heeel doms gedaan. Namelijk punten investeren in die turrets, echt fuckin dom. Die dingen zijn zo waardeloos als maar kan. Had beter in skill 1 alles kunnen proppen wat gewoon een mortier is wat alles stunned als die neerkomt + damage.

Zonder turret nog minder :) Ik vind het wel prettig om er één bij de rune spot te zetten in het begin.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
DeadKennedy schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:46:
[...]

Zou mooi zijn :)

P.S. bij mij staat op alienware altijd 0 keys remaining
Vreemd..
Closed Beta Keys Remaining
22409
Roep maar op forum of ingame mocht je nodig hebben :)
Anyway, het gaat dus een stuk beter. Zorgvuldig matches uitzoeken en zelf leiding nemen scheelt véél. Als het team kut is word ik zelf automatisch ook slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Ilya schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:28:
[...]

Vreemd..
22409
Anyway, het gaat dus een stuk beter. Zorgvuldig matches uitzoeken en zelf leiding nemen scheelt véél. Als het team kut is word ik zelf automatisch ook slecht.
Klopt, gewoon schreeuwen ALL MID NOW PUSH TOGETHER ipv afwachten tot er iets gebeurt scheelt al heel veel. En niet tegen dudes met 2:1 K:D :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ilya schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:28:
[...]

Vreemd..
22409
Ik zie ook 0 keys, maar als je er een paar kan regelen - graag! Ik blijf studie genoten omlullen om ook mee te doen :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
@ iedereen die Armadon slecht vindt: http://kustodian.mysites....-51/gr-xi-five-vs-whp.flv
(Arma als early game, mid game én late game ganker, carry én tank)

[ Voor 23% gewijzigd door DeadKennedy op 04-01-2010 21:46 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
DeadKennedy schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:36:
@ iedereen die Armadon slecht vindt: http://kustodian.mysites....-51/gr-xi-five-vs-whp.flv
(Arma als early game, mid game én late game ganker, carry én tank)
Downloading, altijd goed om clans als [5] te zien spelen (of gebruiken ze weer fiVe?).

Waar/hoe vind je dit soort replays? Zit er geluid van ts/ventrilo bij?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Cassius schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:58:
[...]

Downloading, altijd goed om clans als \[5] te zien spelen (of gebruiken ze weer fiVe?).

Waar/hoe vind je dit soort replays? Zit er geluid van ts/ventrilo bij?
http://www.gamereplays.or.../index.php?showforum=3311

er zit standaard geluid van de observer bij (die ik persoonlijk maar een bar slechte observer vind), er zijn 2 streams van beide vent servers

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Omnyakom1 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:50:

Turrets doen echt wel damage hoor, ik skill altijd de mortier en turret, en pas als deze 2 gemaxed zijn de 3e skill , had recent nog 2 hele goede potjes met engi trouwens:

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=18970912
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=19371093 (was met gasten die ik ken, en ja het was 4v5 :P )

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Na de winning streak dacht ik nog even een potje te doen om 1600 te hitten. Nou mooi niet, 1550+ en nog steeds mongolen. Deadwood over puppetmaster en soulreaper over pestilence terwijl we alleen pebbles en pyro als stun hadden. Vervolgens gaan feeden "OMG YOU GO IN LANE AGAINST SUCCU AND PANDA", blijven feeden en dan concede gaan aanvragen. Wie wordt er nou net zelf outpicked? Idioten. Vier nieuwe banlist naabs rijker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik speel al heel lang Dota en ik had al over HoN gelezen op het dota-allstars forum.

HoN is grafisch superieur aan Dota aangezien ze gebruik maken van een andere engine. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het eruit ziet, toch maar eens een key zien te fixen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Viper® schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:49:
Ik speel al heel lang Dota en ik had al over HoN gelezen op het dota-allstars forum.

HoN is grafisch superieur aan Dota aangezien ze gebruik maken van een andere engine. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het eruit ziet, toch maar eens een key zien te fixen :P
Hoe het er uit ziet kan je op youtube wel zien. En dat het grafisch superieur is mag ook wel, je vergelijkt het met een spel uit 2002 dat toen al niet als grafisch hoogstandje gezien werd.

Het mooie aan HoN is dat de hele engine speciaal voor het spel wordt geschreven, zodat er veel meer mogelijk is. Dat lijkt me een stuk interessanter dan mooiere graphics :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
DeadKennedy schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:56:
[...]

Hoe het er uit ziet kan je op youtube wel zien. En dat het grafisch superieur is mag ook wel, je vergelijkt het met een spel uit 2002 dat toen al niet als grafisch hoogstandje gezien werd.

Het mooie aan HoN is dat de hele engine speciaal voor het spel wordt geschreven, zodat er veel meer mogelijk is. Dat lijkt me een stuk interessanter dan mooiere graphics :)
:)

Ja ik heb de changelogs en threads van Dota altijd doorgespit en het grote probleem was vaak dat er inderdaad engine/blizzard beperkingen zaten op bepaalde acties en triggers waardoor je niet alle vrijheid had met de heroes en het spel. Al moet ik zeggen dat Icefrog een zeer goede gebalanceerde game neer heeft gezet met inmiddels rond de 70 heroes met enorme variaties etc.

Wat Dota groot heeft gemaakt en gehouden is denk ik de constante updates/aandacht/uitbreidingen en uiteraard de balance. Dat allemaal als custom mod op war3.

Ik ga HoN proberen, hopelijk krijgen ze hier de balance ook goed zodat elk potje weer anders kan lopen en je gewoon leuke games kan doen. Helaas is het bij Dota (al sinds dat ik ROC 3.7b speel) zo dat er altijd wel leavers/noobs/afk'ers/laggers zijn. Maarja dat houd je altijd wel. Cheaters zie ik niet zo veel.

@ Ilya: Thxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Net maar even gepreordered :)
Ondanks m'n 1391 PSR :') is dit toch wel een spel dat ik beter weer leren spelen.

Speel nu trouwens met Plague Rider, gaat me af en toe wel redelijk af, soms ook weer niet.
Nu zei iemand tegen mij dat ik m'n ulti alleen moest gebruiken als er een groepje heroes stond, maar PR's ulti bounced toch ook van creeps, dus een hero tussen een groepje creeps is toch alsnog een goede target voor m'n ulti?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Nee absoluut niet. Want hij bounced maar 7 keer maximaal (afhankelijk van level,SofM add alleen dmg). Ofwel je wil een maximum aantal hits op enemy HEROES, zeker niet op creeps. Het beste kan je de ult gebruiken in forest ganks of als er -geen- creeps in de buurt zijn (die meestal wel het loodje leggen een paar seconden in de team fight). Dan pas ult je. Vergeet ook niet continue je carries/tanks te shielden met Plague! Bouw hem met phase/bracer/battery/staff/heart (de standaard cookie cutter build) en het komt helemaal goed :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Viper® schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:03:
[...]

Ja ik heb de changelogs en threads van Dota altijd doorgespit en het grote probleem was vaak dat er inderdaad engine/blizzard beperkingen zaten op bepaalde acties en triggers waardoor je niet alle vrijheid had met de heroes en het spel. Al moet ik zeggen dat Icefrog een zeer goede gebalanceerde game neer heeft gezet met inmiddels rond de 70 heroes met enorme variaties etc.

Wat Dota groot heeft gemaakt en gehouden is denk ik de constante updates/aandacht/uitbreidingen en uiteraard de balance. Dat allemaal als custom mod op war3.

Ik ga HoN proberen, hopelijk krijgen ze hier de balance ook goed zodat elk potje weer anders kan lopen en je gewoon leuke games kan doen. Helaas is het bij Dota (al sinds dat ik ROC 3.7b speel) zo dat er altijd wel leavers/noobs/afk'ers/laggers zijn. Maarja dat houd je altijd wel. Cheaters zie ik niet zo veel.

@ Ilya: Thxs
Als DotA veteraan kan ik je vertellen dat HoN lastiger en naar mijn mening beter is dan DotA. En dat terwijl ik de afgelopen 3 jaar vrijwel alleen DotA heb gespeeld, andere spellen vond ik te repetetief.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Viper® schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:03:
[...]

Helaas is het bij Dota (al sinds dat ik ROC 3.7b speel) zo dat er altijd wel leavers/noobs/afk'ers/laggers zijn. Maarja dat houd je altijd wel. Cheaters zie ik niet zo veel.
Dat is ook 1 v/d grootste voordelen van HoN tov. Dota, er zijn amper leavers doordat de leaves worden bijgehouden en er 'no leaver' games zijn waar je als je een bepaald % leaves hebt gewoon niet in komt, daarnaast als je disced heb je een paar minuten om weer te reconnecten naar je bestaand spelletje.

Noobs zal je altijd blijven houden, maar hier wordt het redelijk tegengehouden doordat iedereen een 'psr' rating krijgt, wat inhoud dat je een soort ladder krijgt, daarnaast worden ook dingen als k/d ratio bijgehouden waardoor je toch een redelijk beeld krijgt van hoe goed iemand is.

Afkers ben ik nog niet tegengekomen, er zijn echter geen dingen in HoN die dit tegengaan volgens mij.

Laggers heb je ook niet, omdat de servers door S2 worden gehost, het was een tijdje echt slecht met de lag, maar dat is inmiddels weer een paar maanden gefixt, en sindsdien is het vrijwel lagvrij.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Cassius schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:25:
Nee absoluut niet. Want hij bounced maar 7 keer maximaal (afhankelijk van level,SofM add alleen dmg). Ofwel je wil een maximum aantal hits op enemy HEROES, zeker niet op creeps. Het beste kan je de ult gebruiken in forest ganks of als er -geen- creeps in de buurt zijn (die meestal wel het loodje leggen een paar seconden in de team fight). Dan pas ult je. Vergeet ook niet continue je carries/tanks te shielden met Plague! Bouw hem met phase/bracer/battery/staff/heart (de standaard cookie cutter build) en het komt helemaal goed :) .
Ok, duidelijk :)

Ik ging wel telkens voor andere items trouwens, zoals in deze guide, maar dat kan ik beter niet doen dus?

Welke items zijn dat trouwens waar je 't over hebt? Kan ze niet zo makkelijk terug vinden.

Phase = ?
Bracer = fortified bracer
Battery = Mana battery
Staff = staff of the master
Heart = behemoth's heart

Klopt dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Gimbooze schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:35:
[...]

Phase = ?
Battery = Mana battery
Heart = behemoth's heart

phase is http://www.hondb.com/?item=ghost-marchers

Verder klopt ie :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ok thanks, ga ik 't eens op die manier proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
Cassius schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:25:
Heart is nogal nutteloos op een plaguerider. Als je uberhaupt al aan 3200 gold komt voor de axe of the malphai als support dan zijn er zeker betere dingen om het aan te besteden. Puzzelbox (als je meer dan een unit kan besturen) bijvoorbeeld, welke iets beter te krijgen is.

Ik zou zeggen dat astrolabe core is op plaguerider, verder Staff of the Master / sheepstick / puzzelbox (pick one).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:09
Heb een tweetal potjes met nymphora gespeeld, is volledig support maar wel ongeveer wat ik zoek, DMG alternatief is Soulstealer waarmee ik net toch aardig uit de verf kwam in een pot :)

Ga het spel maar even bestellen, wanneer eindigd de open beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Gimbooze schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:35:
[...]

Ok, duidelijk :)

Ik ging wel telkens voor andere items trouwens, zoals in deze guide, maar dat kan ik beter niet doen dus?

Welke items zijn dat trouwens waar je 't over hebt? Kan ze niet zo makkelijk terug vinden.

Phase = ?
Battery = Mana battery
Heart = behemoth's heart

Ik pak steam boots en mana battery heb je nie echt nodig imo, hangt er vanaf.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:16
pica schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:27:
[...]

Afkers ben ik nog niet tegengekomen, er zijn echter geen dingen in HoN die dit tegengaan volgens mij.
Ook voor afkers is er iets volgens mij. Als je in de fontein campt of afk'd dan wordt je automatisch gekicked na enkele minuten.
Ik heb dat 1x zien gebeuren, maar ik heb er nog nooit research naar gedaan ofzo dus zeker weten hoe het zit weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Postius schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:30:
[...]

Ik pak steam boots en mana battery heb je nie echt nodig imo, hangt er vanaf.
Mana Battery is een van de weinige items die core is op alle heroes. tegenover bracers geeft het 3 str minder wat iets minder dan 60 health is terwijl een battery:
A. +150 health is (10 charges)
B. mana on demand
C. purchaseable in de sideshops
D. minor totems heb je toch al

Als je echt alleen maar autoattack heroes hebt in je lane hoef je hem niet per se direct te kopen mits je een courrier hebt (dan kan je beter voor boots gaan). Heb je geen courrier dan zou ik er sowieso altijd een in de sideshop kopen.

Plague Rider zou altijd in de lane moeten zitten als wardslet / babysitter.

[ Voor 8% gewijzigd door Capital_G op 05-01-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Battery niet halen is een strafbaar feit in HoN, period :p .

En heart op plague kan wel als laatste luxury item - maar zover komt de game toch niet als support/babysit, je hebt simpelweg het goud niet. Je kan soms zelfs voor shrunken gaan zodat je zeker je ULT af krijgt ... but it's never gonna happen money wise. Astrolabe en/of armor boots zouden kunnen op plague ook ja :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Capital_G schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:33:
[...]

Mana Battery is een van de weinige items die core is op alle heroes. tegenover bracers geeft het 3 str minder wat iets minder dan 60 health is terwijl een battery:
A. +150 health is (10 charges)
B. mana on demand
C. purchaseable in de sideshops
D. minor totems heb je toch al

Als je echt alleen maar autoattack heroes hebt in je lane hoef je hem niet per se direct te kopen mits je een courrier hebt (dan kan je beter voor boots gaan). Heb je geen courrier dan zou ik er sowieso altijd een in de sideshop kopen.

Plague Rider zou altijd in de lane moeten zitten als wardslet / babysitter.
Battery is echt niet geweldig op elke hero, laat staan in elke situatie. Men gebruikt sowieso niet echt vaak spells tegen creeps en heel early game wanneer je dat ding nodig hebt zijn er ook nog amper fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Ilya schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:29:
[...]

Battery is echt niet geweldig op elke hero, laat staan in elke situatie. Men gebruikt sowieso niet echt vaak spells tegen creeps en heel early game wanneer je dat ding nodig hebt zijn er ook nog amper fights.
Ik weet niet hoe jij ganked maar ik gebruik over het algemeen spells :P

Vooral ná de lane phase krijg je veel spells om je oren geslingerd, +150 health is dan best nice. Daarnaast geeft het +3 to all stats dus je verliest alleen 3 int/str/agi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Ilya schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:29:
[...]

Al moet je twee teamfights wachten voor je charges, dan nog is het een fijn ding. Kost ook niks.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
DeadKennedy schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:41:
[...]

Al moet je twee teamfights wachten voor je charges, dan nog is het een fijn ding. Kost ook niks.
Tis ook wel een erg fijn item, maar om nou te zeggen dat je het op ELKE hero MOET halen is wel een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Welke niet en waarom niet?

Overigens even uit de clan gestapt, misschien later weer. Ik speel sowieso geen allpick en speel meer met real life friends atm :) .

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=19904547

Ik deed echt mijn best, ECHT waar. Maar mijn team had -geen- idee waar ze mee bezig waren; zo enorm kut is dat. Behemoth met mana ring maar geen portal key? Shaman zonder bracers, battery, teleport stones. Voodoo Jester met NOG een mana ring (ja, want één is niet genoeg ...) en geen bracers/hellscream/whatever.

Allemaal geen survivability - ik had overigens mijn symbol of rage al bij elkaar gespaard, maar geld gebruikt voor buybacks. Mocht niet baten ... ik werd op het einde volledig kapot gefocussed continue en niets red mijn squishy dan (twee kongor kills ook nog). Wat hou je een zuur gevoel aan die games over, niet te zuinig.

Plus drie nieuwe mensen op je banlist die graag autoattacken, afk gaan voor 5 mins during teamfights, etc.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Cassius schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 23:49:
Welke niet en waarom niet?

Overigens even uit de clan gestapt, misschien later weer. Ik speel sowieso geen allpick en speel meer met real life friends atm :) .

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=19904547

Ik deed echt mijn best, ECHT waar. Maar mijn team had -geen- idee waar ze mee bezig waren; zo enorm kut is dat. Behemoth met mana ring maar geen portal key? Shaman zonder bracers, battery, teleport stones. Voodoo Jester met NOG een mana ring (ja, want één is niet genoeg ...) en geen bracers/hellscream/whatever.

Allemaal geen survivability - ik had overigens mijn symbol of rage al bij elkaar gespaard, maar geld gebruikt voor buybacks. Mocht niet baten ... ik werd op het einde volledig kapot gefocussed continue en niets red mijn squishy dan (twee kongor kills ook nog). Wat hou je een zuur gevoel aan die games over, niet te zuinig.

Plus drie nieuwe mensen op je banlist die graag autoattacken, afk gaan voor 5 mins during teamfights, etc.
Twee van die mensen hebben ook stats van het kaliber: NOOIT MEE SPELEN. Verbaast me vrij weinig dat ze geen idee hebben. ~0.5 K:D ~70 creeps & ~2 denies per potje? Are you kidding me?

edit: ha, het toevoegen van een logo aan je clan werkt nu op de site :)
Soep: http://clans.heroesofnewerth.com/clan/SOE
Ik blijf ook de management tools geniaal vinden. Dat je iedereen z'n stats kan zien, game informatie van elk potje kan zien (wat kocht [5]Tabako nou als tweede item, en wat was zijn skill build?) en zéker dat het straks mogelijk is om de replays van ALLE games OOIT te kunnen downloaden, raten, commenten e.d. Echt Heel Gaaf.

[ Voor 14% gewijzigd door DeadKennedy op 06-01-2010 03:05 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 15:55
Ik bouw Plaque altijd met battery, astrolable(nice heal zeker early-mid games en nog AoE ook), steamboots(str, voor extra health), staff of the master en dan heart eventueel. In een game die mid game gefinished wordt heb ik eigenlijk altijd een flink positief ratio, end game wordt het wat lastiger.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg dat ding niet gequote haha

Got-nickname: Jabz
HoN- nickname: Jabbel
Favo mode APEM 5on5

Speel alleen met torturer niemand anders haha. dus ben er ook wel aardig goed mee ;)

psr rond de 1500

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
All pick en easy mode, mij zul je dus nooit tegen komen :p . Voor de gotters waar ik mee speel; ik speel echt alleen SD/BD en soms wat RD en nooit EM. Mensen inviten me vaak voor AP/3v3/EM/etc en dat is gewoon niets voor mij :) .

@ Drijfjacht:
Mijn stats zijn ook superkudt, maar van de laatste 20 games zit ik wel op 100ck's en 20denies en een positieve k/d en w/l ... maar dat heeft weinig invloed op bijna 200 games ervoor waarvan ik 100 games afgeslacht ben omdat ik er de ballen van snapte :) . Dus stats zeggen niet alles, maar in dat potje was ik de enige die het begreep.

Ik had daarom eigenlijk portal key moeten halen zodat ik vaker kon ontsnappen. Meh. Ik hou niet van squishy heroes - volgende keer ga ik carryen met accursed in zo'n situatie :p .

[ Voor 54% gewijzigd door Cassius op 06-01-2010 10:16 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik speel geen SD omdat ik alleen met tort speel en die kan je dan niet kiezen natuurlijk haha, en ik vind APEM gewoon het leukste :) lekker veel geld en iedereen in mn friends list doen ook alleen maar APEM.

Ik vind het ook gewoon logisch dat je een hero kunt kiezen wat je wilt ipv dat er 3 voor je worden uitgekozen bij een spel als dit toch? maar dat is mijn mening dan.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

gistere een account aan gemaakt khad een beta code gekrege dankzij een mede tweaker :) maar moest wel ff wennen want dit was toch eerste keer (dat ik dit soort game ging spele :p ) eerste match was echt rampzalig (ik was swiftblader ofzo) :p ik was een feeder zoals ik op HoN forum had gelezen :p ik kon alleen die kleine gastjes killen (en geen hero). maar 2de match ging al stuk beter (5vs5) :) een hero gekilt maar uit eindelijk was ik nog alleen over tege 3 andere gasten :p en ja dat overleef je gewoon niet (rest had dc of was geleaved)

ik ben nog niet helemaal thuis in alle afkortingen en benamingen :p dus is er meschien een guide voor beginners (liefst NL) ik had al op hun forum gezocht maar uit een guide daar werd ik niet heel veel wijzer van :p

(trouwens wel alleen no ranked match gespeeld anders zou me score nu al zwaar triest zijn ;)
me HoN naam is: obscure900)

[ Voor 7% gewijzigd door Obscure op 06-01-2010 10:40 . Reden: edit's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Volgens mij staan er in de TS 3 leuke filmpjes waar je best wat van kan leren :) Helaas niet in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:14:
Ja ik speel geen SD omdat ik alleen met tort speel en die kan je dan niet kiezen natuurlijk haha, en ik vind APEM gewoon het leukste :) lekker veel geld en iedereen in mn friends list doen ook alleen maar APEM.

Ik vind het ook gewoon logisch dat je een hero kunt kiezen wat je wilt ipv dat er 3 voor je worden uitgekozen bij een spel als dit toch? maar dat is mijn mening dan.

Och, het geeft meer diversiteit. Vooral 1600+ zal je na een tijdje áltijd dezelfde heroes zien. Plaguerider, Jeraziah, Demented Shaman....etc.

Bij Banning Draft heb je sowieso al een beperkte pool, waarvan de 4 sterkste heroes nog gebanned worden. Single Draft zorgt er voor dat je vanzelf goed wordt met meerdere heroes.

Overigens zorgen beide voor betere teams en dus is het een stuk leuker.

En EM is leuk, maar er is totaal geen balance. Non-EM geeft veel leukere games maar daar moet je helaas wat hoger in de PSR zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Gister gedownload en installeerd.... zo, dat ziet er ff geil uit op 1920x1080 :P
Vooral als je Dota gewend bent.

Tja 1 potje gedaan waarbij ik op 2/4/3 stond oid, niet echt super dus. Me teammembers waren ook niet echte xperts. Ik had het Lina ventje van HoN (phoenix?). Tegenpartij had strygwyr en stond op 15/0/0, dik imba fed dus.

Er is trouwens idd een afk/kick systeem, ik was alle items aan het bekijken en zocht toen de boots, ik denk dat ik een minuutje of 2 bezig was toen werd me vriendelijk verzocht van het spel om te bewegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:14:

Op zich geen probleem natuurlijk, maar ik zou niet tevreden zijn met slechts één hero spelen.
Verder word je op deze manier nooit goed in het spel (niet dat dat hoeft). Easy Mode wordt door spelers met een hogere rating absoluut niet serieus genomen omdat de spelbalans volkomen zoek is: fouten worden veel minder bestraft en end-game heroes zijn relatief vele malen beter in Easy Mode dan in Normal Mode. Verder moét je voor een goed begrip van het spel álle heroes kennen zodat je weet wat je kan verwachten als je ertegen speelt.
Nogmaals: als je niet goed wilt worden is dat allemaal geen punt, maar je mist wel erg veel van wat het spel te bieden heeft imo.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Wat is banning draft?

Btw, echt kerels gaan random bij een Apem game 8)

[ Voor 56% gewijzigd door Omnyakom1 op 06-01-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Obscure schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:36:
gistere een account aan gemaakt khad een beta code gekrege dankzij een mede tweaker :) maar moest wel ff wennen want dit was toch eerste keer (dat ik dit soort game ging spele :p ) eerste match was echt rampzalig (ik was swiftblader ofzo) :p ik was een feeder zoals ik op HoN forum had gelezen :p ik kon alleen die kleine gastjes killen (en geen hero). maar 2de match ging al stuk beter (5vs5) :) een hero gekilt maar uit eindelijk was ik nog alleen over tege 3 andere gasten :p en ja dat overleef je gewoon niet (rest had dc of was geleaved)

ik ben nog niet helemaal thuis in alle afkortingen en benamingen :p dus is er meschien een guide voor beginners (liefst NL) ik had al op hun forum gezocht maar uit een guide daar werd ik niet heel veel wijzer van :p

(trouwens wel alleen no ranked match gespeeld anders zou me score nu al zwaar triest zijn ;)
me HoN naam is: obscure900)
Ik zou zeggen begin hier eens:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=43418
Wel engels helaas, maar veel nederlandse guides zal je waarschijnlijk niet tegenkomen.

En heb stiekem je stats opgezocht en die zijn inderdaad schrikbarend slecht :P .
http://stats.maide.ca/players/
Hier heb je een leuke site met overzicht van statistieken van recente games die je hebt gespeeld.

http://www.hondb.com/
Hier een site met alle items en heroes, zodat je alles op je gemak kan bekijken zonder dat je in het spel hoeft te zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door pica op 06-01-2010 13:23 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
pica schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:22:
[...]

Ik zou zeggen begin hier eens:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=43418
Wel engels helaas, maar veel nederlandse guides zal je waarschijnlijk niet tegenkomen.

En heb stiekem je stats opgezocht en die zijn inderdaad schrikbarend slecht :P .
Hier heb je een leuke site met overzicht van statistieken van recente games die je hebt gespeeld.

http://www.hondb.com/
Hier een site met alle items en heroes, zodat je alles op je gemak kan bekijken zonder dat je in het spel hoeft te zitten.
http://www.youtube.com/user/honleague?blend=1&ob=4

Dit zijn ook wel aardige videos van Nigma :)
Omnyakom1 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:20:
Wat is banning draft?

In BD krijg je een random pool van heroes waaruit beide teams moeten vissen. Blauw en Roze zijn team captains en kiezen omstebeurt een hero die geen van beide kan kiezen (ban), daarna krijgt Blauw of Roze first pick, die kiest een hero. Daarna krijgt het andere team twee picks (dus bijv Blauw first pick, dan Roze en Grijs, dan weer 2 legion picks enz) enzovoorts.
Op deze manier zorg je er voor dat geen van de teams imbalanced is, omdat je zelf bepaalt welke heroes wel of niet gekozen kunnen worden en je omstebeurt mag kiezen.

[ Voor 32% gewijzigd door DeadKennedy op 06-01-2010 13:35 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Omnyakom1 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:20:
Wat is banning draft?

Beste gamemode die er is :p ? Je krijgt een random pool van 32 heroes geloof ik (in plaats van 60) en dan mogen de team omstebeurt 2 heroes bannen (dus totaal blijven er 28 over). Daarmee ban je dus imba heroes die teams kills zoals tempest/jeraziah/plague/behe ... en dan mag je één voor één kiezen waarbij je moet counterpicken (kiest iemand scout/nighthound? hallo pestilence!) en een goed team moet vormen. Wat tips voor een goed team:

3 ranged - 2 melee ... (deze gaat ZO vaak fout) of 2 ranged - 3 melee met een goede melee mid (zoals bloodhunter, pebbles met bottle, sommige magebane builds)
--> Als je een team hebt met 4 melee kan je eigenlijk alleen winnen van mensen die niet weten wat ze aan het doen zijn want je lane wordt door goede spelers genadeloos geharassed en je zult achterlopen in goud en levels en torens gaan verliezen.

MAXIMAAL 2 carries en laat die carries for fuck sake dan ook farmen...
--> Hoe vaak ik wel niet als dark lady / madman / magebane in een lane sta bij een auto attacker (meeste frustrerende wat er is als carry) of een voodoo jester die probeert alle last hits te stelen met zijn bouncing stun balleke ... zo dom. Als je een carry bij je hebt focus jij op denies, harass en support dat de carry niet dood gaat. Ja, jij gaat nog liever dood dan de carry door ervoor te gaan lopen ja. Dit wordt nooit begrepen :( .

Minimaal een echte stunner en echte support hero - in teamfights zonder armor/hp/mana regen ben je in een disadvantage en zonder echte stun kan je er basta op zeggen dat je nooit iemand kan redden of een hero in jouw team de kans kan geven zijn volle ulti te benutten.

Ik wil het altijd graag goed doen, maar in mijn games (1500-1550+) komt het maar bagger weinig voor. Als iemand dit leest en denkt: ik snap dat allemaal wel en doe eigenlijk niet anders --> add me even :'( ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online

Ik kan me account hier niet terugvinden :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKennedy schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:05:
[...]

Op zich geen probleem natuurlijk, maar ik zou niet tevreden zijn met slechts één hero spelen.
Verder word je op deze manier nooit goed in het spel (niet dat dat hoeft). Easy Mode wordt door spelers met een hogere rating absoluut niet serieus genomen omdat de spelbalans volkomen zoek is: fouten worden veel minder bestraft en end-game heroes zijn relatief vele malen beter in Easy Mode dan in Normal Mode. Verder moét je voor een goed begrip van het spel álle heroes kennen zodat je weet wat je kan verwachten als je ertegen speelt.
Nogmaals: als je niet goed wilt worden is dat allemaal geen punt, maar je mist wel erg veel van wat het spel te bieden heeft imo.
Ik geef je helemaal gelijk dat ik zoveel mogelijk heroes moet "leren" maar met tort gaat et allemaal nu heerlijk en kan er pefect mee spelen, ik heb niet echt zin om een str of agi heroe te gaan leren en dat ik mn stats daardoor verneuk (niet dat ze nou zo goed zijn maarja :D) en ik heb zeker een goed begrip wat alle heroes kunnen hoor, ben dan niet pro maar ben zeker niet slecht :)

in de toekomst ga ik wel zoveel mogelijk chars leren :) want alleen tort word ook saai na een tijdje

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ik speel ook alleen maar Plague Rider eigenlijk. 't Probleem dat ik denk ik zou hebben als ik probeer zoveel mogelijk verschillende heroes te spelen is dat ik m'n god niet zou weten welke items ik zou moeten nemen op welke hero :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ook altijd lastig ja, heb gewoon geen zin om dat uit te gaan zoeken haha :D

luiheid.nl/jabz

- als er iemand is die altijd hammerstorm of pest speelt add me :D tort + 1 van die 2 op een lane is pwn

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:41

QinX

Shai-Hulud

Ik heb mij via de open kerst beta snel aangemeld, ik speel onder QinX en ben voornamelijk de Pollywog Priest.

Iemand zijn om een keertje te spelen?

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
En dat leer je dus door te proberen, vallen en weer opstaan. Geen enkele item build is universeel, maar er zijn wel een paar items die zeer standaard zijn. Je haalt op swiftblade of dark lady gewoon runed axe, maar op een magebane ligt dat er maar net aan ... zelfde geldt zo voor honderden situaties, daarom blijft het zo leuk. Een predator/jeraziah kan worden uitgerust met barbed armor tegen melee carries en samen met hun magic immunity zijn ze dan bijna onkillable - maar als ze tegen ranged carries/heroes spelen die sneller zijn dan zij heeft het bagger weinig zin :p .

Voor mij is juist die moeilijkheid leuk, anders zou ik ook APEM doen en continue een carry pakken (alles wat je nodig hebt in EM). Daarnaast wat bovengemiddelde lasthit skills erbovenop en maar kills pakken. Dark lady vernietigt dan echt pubs bijvoorbeeld - ULT en voor je het weet zijn er twee dood. De rest rent.

Maar ik speelde bijvoorbeeld als een Jeraziah met predator (super combi) in een lane ... hij sprong nooit. Nooit. De beste first blood combi en hij deed het niet. Rond lvl6 zei ik dat hij niet bang moest zijn om dood te gaan met een Jera heal + ult achter zich en hij zei: "why don't you go first, they might disable me" ... nee je magic immunity is er voor NIETS |:( .

[ Voor 38% gewijzigd door Cassius op 06-01-2010 14:25 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:21:
En dat leer je dus door te proberen, vallen en weer opstaan. Geen enkele item build is universeel, maar er zijn wel een paar items die zeer standaard zijn. Je haalt op swiftblade of dark lady gewoon runed axe, maar op een magebane ligt dat er maar net aan ... zelfde geldt zo voor honderden situaties, daarom blijft het zo leuk. Een predator/jeraziah kan worden uitgerust met barbed armor tegen melee carries en samen met hun magic immunity zijn ze dan bijna onkillable - maar als ze tegen ranged carries/heroes spelen die sneller zijn dan zij heeft het bagger weinig zin :p .

Voor mij is juist die moeilijkheid leuk, anders zou ik ook APEM doen en continue een carry pakken (alles wat je nodig hebt in EM). Daarnaast wat bovengemiddelde lasthit skills erbovenop en maar kills pakken. Dark lady vernietigt dan echt pubs bijvoorbeeld - ULT en voor je het weet zijn er twee dood. De rest rent.
Gek genoeg zie je dark lady echt zelden in apem games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Cassius schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:21:
En dat soort dingen moet je dan maar net weten allemaal :P Maargoed, ik denk dat als je dit spel een tijdje speelt je de meeste builds wel een beetje uit je hoofd weet of in ieder geval terplekke een goede voor de situatie kan bedenken, of niet?

Edit: kan je trouwens een beetje uitgaan van de items die bij recommended staan?

[ Voor 4% gewijzigd door bcd87 op 06-01-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Dit is voor beginners ook wel handig http://www.gamereplays.or...ow=page&name=heroes-index kies een hero en dan guide guide (een paar heroes hebben ook advanced guide, maar daar staat alleen wat meer uitleg bij)
Overigens zijn dit slechts richtlijnen. Je moet op de vijand inspelen met je skills en vooral met je items.

Over battery: er zijn genoeg omstandigheden waarbij je niet per se een batt zou moeten kopen. Bv als je Glacius in je team hebt en/of je hebt bv arachna.
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:24:
[...]
Gek genoeg zie je dark lady echt zelden in apem games
Omdat die ´te pro´ is. Soms speel ik voor de lol APEM no stats en standaard pickt er iemand dan scout in de eerste seconde, gaat nergens over.

[ Voor 24% gewijzigd door Ilya op 06-01-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:27:
[...]
kan je trouwens een beetje uitgaan van de items die bij recommended staan?
het gaat, voor 70% staan er wel goeie dingen in voor die bepaalde char :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilya schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:30:
Dit is voor beginners ook wel handig http://www.gamereplays.or...ow=page&name=heroes-index kies een hero en dan guide guide (een paar heroes hebben ook advanced guide, maar daar staat alleen wat meer uitleg bij)
Overigens zijn dit slechts richtlijnen. Je moet op de vijand inspelen met je skills en vooral met je items.

Over battery: er zijn genoeg omstandigheden waarbij je niet per se een batt zou moeten kopen. Bv als je Glacius in je team hebt en/of je hebt bv arachna.

[...]

Omdat die ´te pro´ is. Soms speel ik voor de lol APEM no stats en standaard pickt er iemand dan scout in de eerste seconde, gaat nergens over.
aha, ja de keren dat ik iemand ermee heb zien spelen ownde hij indd veel te hard haha, scout is 90% standaard in de eerste 5 seconden van hero picking in APEM haha. maar ik moet niks zeggen want ik heb al mijn games met torturer gespeeld haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:27
Het hele idee van één hero kiezen en daarmee door spelen moet je eigelijk geeneens aan beginnen met dit spel. Randommen is het beste zodat je elke hero leert kennen en dus weet wat je moet dien in bepaalde situaties. Vooral voor die early kills is het fijn om te weten wat je tegenstander(s) kunnen inzetten, eigelijk in het gehele spel.

Voor de rest ben ik ook niet zo'n randommer alhoewel ik wel steeds meer verschillende heroes pak nu. In het begin ook veel scout maar begint me nu al te irriteren hoeveel mensen die pakken en er nog zwaar mee sucken ook nog. Echt wachten tot enemy 5% hp heeft en dan pas in de attack gaan.. triest gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ilya schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:30:
[...]
Je begrijpt dat de battery mana instant geeft tot wel 225 en daarnaast ook nog 225hp in teamfights? Je begrijpt dat Glacius zijn aura je niet +3 to all stats geeft? En waarom zou Arachna geen battery kopen :o ??
Dark Lady vereist meer skill management dan scout. Scout is gewoon stealth en right click iemand van achteren, saai imo :) . Scout wordt altijd zo leuk gepwned door wards/eye en dan loopt hij maar rond (want de meeste scouts plaatsen geen eigen eyes) en dan zeg ik op TS "nu" ... boem weg scout :D . Overigens heb ik denk ik maar met één scout gespeeld die ECHT gebruik maakte van de AoE silence met zijn explosive eye's - die begrijp dat een scout vooral is hoe hij heet; iemand die scout, wards plaatst overal, vooruit rent en de situatie bekijkt.

Maar rechts klikken is toch veel kewler om een kill te stealen vanuit invis en daarna als bange kip weg te rennen??!!11oneone ... |:(

Scout nerf was ook cool, alle kids flamen haha.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Cassius schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:59:
[...]

Je begrijpt dat de battery mana instant geeft tot wel 225 en daarnaast ook nog 225hp in teamfights? Je begrijpt dat Glacius zijn aura je niet +3 to all stats geeft? En waarom zou Arachna geen battery kopen :o ??
Yea, maar sommige heroes zoals arachna gebruiken bijna geen mana begin game behalve voor ulti, tenzij je creeps wilt gaan slowen. Natuurlijk krijg je geen stats maar voor dat gold kun je wel meer stats kopen om harder te hitten of langer te leven. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je speelt, meestal koop ik wel een, maar MOETEN op ELKE hero in ELKE game klopt imo gewoon niet. Sowieso helpt een battery weinig als je geganked wordt, wat niet altijd aan jezelf hoeft te liggen. Misschien ligt het er ook aan dat ik nog niet zoveel games heb gespeeld met echt goede mensen die goed supporten zoals met de clan. Ik heb bijvoorbeeld nog heel weinig met drijfjacht gespeeld en mn eerste potje(s) met de clan faalde ik best wel omdat ik anders gewend was te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:46:
[...]

Ik geef je helemaal gelijk dat ik zoveel mogelijk heroes moet "leren" maar met tort gaat et allemaal nu heerlijk en kan er pefect mee spelen, ik heb niet echt zin om een str of agi heroe te gaan leren en dat ik mn stats daardoor verneuk (niet dat ze nou zo goed zijn maarja :D) en ik heb zeker een goed begrip wat alle heroes kunnen hoor, ben dan niet pro maar ben zeker niet slecht :)

in de toekomst ga ik wel zoveel mogelijk chars leren :) want alleen tort word ook saai na een tijdje
a) Je speelt er niet perfect mee want je speelt Easy Mode. EM heeft met het "echte" spel écht NIETS van doen.
b) Verneuk je stats toch lekker, dan kom je tenminste met andere mensen die nog niet alle heroes en items snappen in een game. Als je goed bent kom je toch wel weer hoog. Ik ben zelf ook wel eens van 16xx naar 13xx en weer naar 16xx gegaan: nieuwe heroes en builds uitproberen.
c) Probeer dan direct Normal Mode uit, hoe meer je Easy Mode speelt hoe slechter je wordt in Normal Mode.
Gimbooze schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:27:
[...]

En dat soort dingen moet je dan maar net weten allemaal :P Maargoed, ik denk dat als je dit spel een tijdje speelt je de meeste builds wel een beetje uit je hoofd weet of in ieder geval terplekke een goede voor de situatie kan bedenken, of niet?

Edit: kan je trouwens een beetje uitgaan van de items die bij recommended staan?
Ja daar kan je best aardig van uit gaan. Net zoals 2 bracers en steamboots op de meeste heroes wel goed is, Staff of the Master goed is op heroes waarop het werkt (zie tooltip ulti), Wingbow goed is op Agi heroes en Heart goed is op Str heroes.

Als je een hero speelt die je niet goed snapt, zoek dan gewoon even de premium guide er bij! http://forums.heroesofnewerth.com/forumdisplay.php?f=17
Ik zelf heb ook vaak zat gewoon tijdens het picken in SD ge-alt-tabbed naar de premium guide om die build en skills te kiezen.
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:39:
[...]

aha, ja de keren dat ik iemand ermee heb zien spelen ownde hij indd veel te hard haha, scout is 90% standaard in de eerste 5 seconden van hero picking in APEM haha. maar ik moet niks zeggen want ik heb al mijn games met torturer gespeeld haha :D
Sja, APEM slaat al helemaal nergens op. Ik heb voor de grap één avondje met m'n dronken harses met m'n onzin-account SDEM games gedaan, alléén maar Agi carries gepicked, en letterlijk élke game gecarried en gewonnen:
Afbeeldingslocatie: http://www.honarmory.com/sig.php?id=11897&nocache=1

[ Voor 43% gewijzigd door DeadKennedy op 06-01-2010 15:20 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ilya schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:09:
[...]
Sowieso helpt een battery weinig als je geganked wordt, wat niet altijd aan jezelf hoeft te liggen
Zonder gein, ik ben juist in ganks vaak door dat ding gered. Kijk na lvl16 is de regen niet meer super belangrijk (al kan 225 mana je dus wel redden om net die ene stun/ult/spell af te krijgen he ...) maar alles ervoor zeker wel. Juist during ganks gooien mensen bergen spells op je - je signalled dat je hulp nodig hebt en begint zo goed mogelijk te vluchten (altijd richting aankomende team mates of een toren als je met retards bent :p ) vlak voor je dood bent (en mensen net hun killsteal skill willen gebruiken) klik je de battery aan met 8+ skills en je hebt 100hp extra to run! Dat ding red me echt supervaak. Of ik kan NET nog een stun kwijt ofzo door de mana regen en ik juke hem etc.

Ik zeg niet dat je hem MOET bouwen, je moet helemaal niets, ik zeg wel dat het een geweldig aan te raden item is op 90% van alle heroes in alle situaties. Check die replays overigens maar hoeveel mensen er een battery hebben (ook op Arachna).

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Cassius schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:17:
[...]

Zonder gein, ik ben juist in ganks vaak door dat ding gered. Kijk na lvl16 is de regen niet meer super belangrijk (al kan 225 mana je dus wel redden om net die ene stun/ult/spell af te krijgen he ...) maar alles ervoor zeker wel. Juist during ganks gooien mensen bergen spells op je - je signalled dat je hulp nodig hebt en begint zo goed mogelijk te vluchten (altijd richting aankomende team mates of een toren als je met retards bent :p ) vlak voor je dood bent (en mensen net hun killsteal skill willen gebruiken) klik je de battery aan met 8+ skills en je hebt 100hp extra to run! Dat ding red me echt supervaak. Of ik kan NET nog een stun kwijt ofzo door de mana regen en ik juke hem etc.

Ik zeg niet dat je hem MOET bouwen, je moet helemaal niets, ik zeg wel dat het een geweldig aan te raden item is op 90% van alle heroes in alle situaties. Check die replays overigens maar hoeveel mensen er een battery hebben (ook op Arachna).
Mee eens, prima item zelfs al duurt het 2 teamfights voor hij vol is: je kan het gewoon in een crisissituatie inzetten voor een HP boost, of een mana boost: volle battery is meestal één extra nuke en dat maakt vaak een verschil.

P.S. mana battery versus armadon = lol ;)
Ilya schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:09:
[...]

Yea, maar sommige heroes zoals arachna gebruiken bijna geen mana begin game behalve voor ulti, tenzij je creeps wilt gaan slowen. Natuurlijk krijg je geen stats maar voor dat gold kun je wel meer stats kopen om harder te hitten of langer te leven. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je speelt, meestal koop ik wel een, maar MOETEN op ELKE hero in ELKE game klopt imo gewoon niet. Sowieso helpt een battery weinig als je geganked wordt, wat niet altijd aan jezelf hoeft te liggen. Misschien ligt het er ook aan dat ik nog niet zoveel games heb gespeeld met echt goede mensen die goed supporten zoals met de clan. Ik heb bijvoorbeeld nog heel weinig met drijfjacht gespeeld en mn eerste potje(s) met de clan faalde ik best wel omdat ik anders gewend was te spelen.
Vanaf volgende week gaan we wel even trainen :) Ik wil eerst even op m'n main account 1700+ halen in ieder geval.
Biiiiiiijjna :)
Afbeeldingslocatie: http://www.honarmory.com/sig.php?id=11423&nocache=1

[ Voor 29% gewijzigd door DeadKennedy op 06-01-2010 15:28 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKennedy schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:14:
[...]

a) Je speelt er niet perfect mee want je speelt Easy Mode. EM heeft met het "echte" spel écht NIETS van doen.
Mwhoa, ik bedoel de manier van spelen qua optijd terug gaan, timing enz. De kleine maar toch belangrijke dingetjes zeg maar.

en kga binnenkort zowiezo met alle heroes oefenen want ik weet ook wel dat apem beetje gay is haha :D maar tis wel leuk,

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:43:
[...]

Mwhoa, ik bedoel de manier van spelen qua optijd terug gaan, timing enz. De kleine maar toch belangrijke dingetjes zeg maar.

en kga binnenkort zowiezo met alle heroes oefenen want ik weet ook wel dat apem beetje gay is haha :D maar tis wel leuk,
Dat is iets anders dan perfect he :) En EM is een beetje zoals crack, het gaat hard en je voelt je goed, maar je wordt er echt geen beter mens van ;)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Binnenkort ook maar stoppen met AP games zodat ik wel met andere heroes moet gaan spelen. Zal wel een hoop PSR gaan verliezen dan, maar er zal nog wel een reset komen lijkt me voordat HoN retail gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Nog minimaal twee resets. Eentje voor de open beta en eentje voor de retail launch - daarna is niets zeker. Dus stats moeten nu niet teveel boeien als je nog moet leren, speel om te winnen, te leren en fun te hebben :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Swiftblade heeft een lekkere ulti zeg. Moet je wel zorgen dat je tegenstanders aanpakt wanneer ze alleen zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Met Staff of the Master is het helemaal geniet kan ik je vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin vanavond een potje met mij te spelen, inclusief wat uitleg etc? Heb al redelijk wat LoL gespeeld, maar ben nu ook benieuwd naar HoN. Heb al 1 potje gespeeld maar daar zat ik tussen mensen die alleen maar vertelde: go away nub, uninstall blabla.

Heb dus liever een potje met een got'ter/got'ters die wat uitleg kunnen geven.

je kan eventueel even, dm'e ben toch redelijk veel op got.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Frank!in schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:24:
Met Staff of the Master is het helemaal geniet kan ik je vertellen :P
Geen Staff of the Master nemen op swiftblade, het geeft je bijna niks wat je nodig hebt en de bonus is niet super goed ofzo.

Bouw liever een Runed Axe, heb je meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Capital_G schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 01:05:
[...]

Geen Staff of the Master nemen op swiftblade, het geeft je bijna niks wat je nodig hebt en de bonus is niet super goed ofzo.

Bouw liever een Runed Axe, heb je meer aan.
SotM ná twee dmg items (Runed Axe + Shieldbreaker bijv) en life steal is wel prima, meer HP is welkom na die pure dmg items, mana is handig als je elke 20sec je ult kan doen, en meer slashes met lifesteal = je laadt je hele (gebooste) life bar weer op met je ult.

[ Voor 10% gewijzigd door DeadKennedy op 07-01-2010 01:21 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKennedy schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 01:19:
[...]

SotM ná twee dmg items (Runed Axe + Shieldbreaker bijv) en life steal is wel prima, meer HP is welkom na die pure dmg items, mana is handig als je elke 20sec je ult kan doen, en meer slashes met lifesteal = je laadt je hele (gebooste) life bar weer op met je ult.
En híerom wou ik met je spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 06:01:
[...]

En híerom wou ik met je spelen. :)
Omdat ik zo'n nerd ben? ;)
Vanaf volgende week ga ik wat meer online zijn en wat meer proberen te spelen met andere mensen op m'n friends-list & clan dan ik totnogtoe heb gedaan. Wil eerst even de 1700 PSR aantikken :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
DeadKennedy schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 01:19:
[...]

hoe krijg je ooit Runed Axe, Shieldbreaker en dan ook nog SotM :P Dan kan je het prima doen maar dat red je gewoon niet. Matter of the fact is, SotM is (against popular belief) géén core op Swiftblade. Runes Axe wel.

Daarna kan je Shieldbreaker of Savage Mace pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Capital_G schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:24:
[...]

hoe krijg je ooit Runed Axe, Shieldbreaker en dan ook nog SotM :P Dan kan je het prima doen maar dat red je gewoon niet. Matter of the fact is, SotM is (against popular belief) géén core op Swiftblade. Runes Axe wel.

Daarna kan je Shieldbreaker of Savage Mace pakken.
Tuurlijk moet het spel eigenlijk al voorbij zijn op zo'n moment, ik schetste alleen een situatie waarin het wél een goed item is :) Je zegt toch uiteindelijk precies hetzelfde als ik.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staan nu ook pro matches met commentaar online

http://www.youtube.com/watch?v=fKcSJpzSCyk

echt vet om te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yea ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een klinkklare onzin dat battery goed is op 90% van de heroes.

Battery hangt volledig af van de tegenstanders die je op je lane hebt. Battery op plague rider is ook een lekker nutteloze investering aangezien je al mana krijgt van een skill, en je normaal gezien ook sowieso astrolabe maakt voor hp regen, moest dat nodig zijn.
Battery op arachna is al helemaal om van te huilen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Schijnbaar kun je het spel nu al kopen via http://www.heroesofnewerth.com/gift

* Upgrade je beta account (als je die hebt) naar een full account
* Je kunt 3 vrienden een beta invite sturen
* En wat meer extra goodies

Kost 30 dollar (te betalen via Credit Card of Paypal)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:46
mindcrash schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:19:
Schijnbaar kun je het spel nu al kopen via http://www.heroesofnewerth.com/gift

* Upgrade je beta account (als je die hebt) naar een full account
* Je kunt 3 vrienden een beta invite sturen
* En wat meer extra goodies

Kost 30 dollar (te betalen via Credit Card of Paypal)
hehe HoN is al heel lang te koop ;) al veel GoTters hebben HoN gekocht :)
is het je dan nooit opgevallen in matches dat somige mensen een goud schild voor hun naam hebben? Dit houdt in dat hun het spel hebben gekocht.

Denk dat ik vanavond weer flink even ga spelen. Ik wil me legionaire toch bemeesteren. Moet alleen meer oefenen met het maken van kills want ik wil geen negatief KDR hebben :P. Junglen lukt aardig goed, alleen heb ik nog wel eens last van noobs in mijn team die gewoon mijn hele creepstack ( +5-8 stacks op 1 spawn) stelen. -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:06:
wat een klinkklare onzin dat battery goed is op 90% van de heroes.

Battery hangt volledig af van de tegenstanders die je op je lane hebt. Battery op plague rider is ook een lekker nutteloze investering aangezien je al mana krijgt van een skill, en je normaal gezien ook sowieso astrolabe maakt voor hp regen, moest dat nodig zijn.
Battery op arachna is al helemaal om van te huilen
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=20045671

Nee Icebrand is een goed item ;d Koop svp wards als enige support.

Laten we even heel simpel kijken naar de vergelijking tussen astrolabe en het verschil tussen battery en bracers.

Astrolabe:
- 250 heal
- +3 hp / sec
- 2306 gold

Power Supply minus Bracer
- -3 strength
- 225 heal
- 519 - 510 = 9 gold

Laten we even aannemen dat beide eenmaal per gevecht gebruikt worden (aannemelijk, vooral in pubs, lijkt mij?) Zeg een gevecht duurt 30 seconden.
Astrolabe: 250 + (3 * 30) = 310 health
Power Supply = 225 - (3 * 19) = 168 health

Average gold per health Astrolabe: 7,4387
Average gold per health Power Supply: 0,0535

Nja, ok, je healed wel je team natuurlijk.
Astrolabe: (250 * 5) + (3 * 30) = 1350

Average gold per health Astrolabe: 1,7081

Ik denk dat we veilig aan kunnen nemen dat Astrolabe tegenover Bracelets een 31,9252 keer betere keuze is? :P Oh en dan neem ik de mana natuurlijk niet mee, en ik neem aan dat bracelets sowieso genomen wordt op de hero. Ik neem ook niet mee dat 106 gold van de Power Supply in 99.99% van de games sowieso al vanaf de start in je inventory hoort te zitten. Daar tegenover staat dat ik ook niet meeneem dat astrolabe +2 armor geeft.

Kunnen we het nu laten rusten? Ik hoop dat mijn wiskunde er niet volledig naast hangt want dan ben ik wel een beetje de lul :P

[ Voor 4% gewijzigd door Capital_G op 07-01-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha kijk hem eens gaan, het ligt gewoon aan de situatie wanneer je wat het beste kan kopen. punt uit :D

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a) het is pub game
b) game was al lang over tegen de tijd dat ik icebrand had gekocht, ik vind het gewoon leuk als de mannetjes blauw worden als ik er op schiet.
c) power supply is een nutteloze investering op plague, je koop gewoon early +2 regen ring, tenzij je tegen heavy nukers bent zoals tb, waar het wel nut kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:13:
a) het is pub game
b) game was al lang over tegen de tijd dat ik icebrand had gekocht, ik vind het gewoon leuk als de mannetjes blauw worden als ik er op schiet.
c) power supply is een nutteloze investering op plague, je koop gewoon early +2 regen ring, tenzij je tegen heavy nukers bent zoals tb, waar het wel nut kan hebben.
Je koopt nóóit een Trinket of Restoration startgame, wat je als plague koopt is:

Wards / Courrier
Stats
Nog meer stats
Did I say stats?
Healthpot / runes of blight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Plague is gemakkelijk om te bouwen, in het begin bergen stats + hp regen en een courier. Daarna blijf je gewoon mid of babysit waarin je iedereen outlaned + 100% deny :p . Dan wat wards bij runes / mid eigen forest zodat je veilig bent en zorgen dat je als plague een TP bij je draagt. Daarna pwn met ult timing :D . Ik heb denk ik 80%+ games met plague gewonnen - stats per hero lijken het nu niet te doen hier :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Ik w8 even tot ie in de winkel ligt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omnyakom1 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:18:
Ik w8 even tot ie in de winkel ligt :9~
hoezo? je kan nu gewoon al gratis de game spelen die voor 96% al af is......

:P
Pagina: 1 ... 7 ... 31 Laatste