[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 6 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
DeadKennedy schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:29:
[...]

Gewoon met TAB wisselen tussen je units, met je demon hoef je toch alleen maar even iets te attacken en 1 a 2 keer je flame breath te doen.
Beste wat je kan doen is fatsoenlijke spelers op je friends list zetten en daar mee spelen, dan ben je in ieder geval verzekerd van een paar niet-achterlijke teammates. Dat scheelt echt gigantisch veel.
Ikzelf speel 1600+ / 1650+ SD of BD games, dan kom je geen volslagen idioten meer tegen in ieder geval.

Nooit easymode.

En inderdaad, no ab = team van 4 of 5 man die samen spelen.
Ik wist niet dat je kon tabben, maar ik merk nu dat je er ook iets mee kan doen wat niet de bedoeling lijkt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zelf speel ik inderdaad ook BD/SD (geen AR of force random, dat vernaggelt de teams te ernstig) op noobs allowed games van mijn PSR of hoger. Zodra je gaat spelen met mensen die 100 punten lager staan kan je 1 punt winnen en 3 verliezen, dus voor PSR hoef je het dan niet te doen :p .

Hellbringer + goede speler = virtually unkillable. Echter is de refresher orb niet de goede build imo - maar dat is persoonlijk. Ik spam veel liever zijn slow en boil en gebruik life void overal als ik even een heal nodig heb. Tegen de tijd dat je refresher stone hebt, moet je ook nog wat mana items hebben anders kan je het niet hebben. En tegen die tijd is 2 x Malphas -ook- zo dood tegen lvl16+ heroes en items. Het enige is dan de stun die erg nuttig kan zijn (zeker met Plague Rider weer :X !). Maar je kan hem beter als sterk support/push char bouwen imo.

Ook Pestilence vind ik awesome, die kan met de juiste items en zijn natural high armor echt friggin buff worden. Haast onsloopbaar met ingebouwde stun+bash+snelste movement speed met eerste skill+ult die je enemy in single digits armor gooit :X .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:57
Ilya schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 14:20:
[...]

Ik wist niet dat je kon tabben, maar ik merk nu dat je er ook iets mee kan doen wat niet de bedoeling lijkt :X
Namelijk?
Cassius schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 15:58:
Zelf speel ik inderdaad ook BD/SD (geen AR of force random, dat vernaggelt de teams te ernstig) op noobs allowed games van mijn PSR of hoger. Zodra je gaat spelen met mensen die 100 punten lager staan kan je 1 punt winnen en 3 verliezen, dus voor PSR hoef je het dan niet te doen :p .

Hellbringer + goede speler = virtually unkillable. Echter is de refresher orb niet de goede build imo - maar dat is persoonlijk. Ik spam veel liever zijn slow en boil en gebruik life void overal als ik even een heal nodig heb. Tegen de tijd dat je refresher stone hebt, moet je ook nog wat mana items hebben anders kan je het niet hebben. En tegen die tijd is 2 x Malphas -ook- zo dood tegen lvl16+ heroes en items. Het enige is dan de stun die erg nuttig kan zijn (zeker met Plague Rider weer :X !). Maar je kan hem beter als sterk support/push char bouwen imo.

Ook Pestilence vind ik awesome, die kan met de juiste items en zijn natural high armor echt friggin buff worden. Haast onsloopbaar met ingebouwde stun+bash+snelste movement speed met eerste skill+ult die je enemy in single digits armor gooit :X .
Ik zeg ook niet dat resto stone de meest epic build ever is, maar zeker voor beginners wel zo makkelijk. Pushing power van 2 Malphases (Malphi?) is behoorlijk pimp, en 2x epic range AOE stun is -altijd- handig.
Wat bouw jij op Pesti?

[ Voor 74% gewijzigd door DeadKennedy op 25-12-2009 17:05 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
DeadKennedy schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 17:04:
[...]

Namelijk?

[...]

Ik zeg ook niet dat resto stone de meest epic build ever is, maar zeker voor beginners wel zo makkelijk. Pushing power van 2 Malphases (Malphi?) is behoorlijk pimp, en 2x epic range AOE stun is -altijd- handig.
Wat bouw jij op Pesti?
Met Defiler kun je die spookjes aansturen om een tower te mollen terwijl je gewoon in de jungle staat :X Ik denk dat je zelfs in "onbereikbaar" gebied kan gaan staan als je een portal key hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ik bouw hem simpel, start met axe en health regen, ik gebruik nog geen spells. Ik level t/m level 9 flight en impale tot max en neem 1 level gore stun. Daarna twee keer ulti (dan kan ik er ook echt gebruik van maken) en max ik gore verder tot 15, stats + ult again. Na axe bouw ik steamboots (snelheid genoeg), een bracer, dat lifesteal aura ding, een battery, of shaman's headress of shrunken head, shieldbreaker, heart.

Meestal bij de tijd dat ik shrunken af heb is de game ver over. Anders haal ik een shieldbreaker en samen met een lvl16 ult gaan enemies qua armor in het negatief, dus het begint je base damage echt enorm te verhogen. Dan gaan ze echt in 5 klappen neer. Heart is enorm luxe en haal ik misschien 1 uit 10-15 games?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
DeadKennedy schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 17:04:
Wat bouw jij op Pesti?
Je kan hem ook als semi carry spelen, eigenlijk is het een erg uitgebreide hero. Huidige patch zou ik denk ik voor een puzzelbox gaan.

Pesti: Bracer, Battery, Boots, Portal Key, Steamboots, Shrunken Head.

Als skills eerst flight maxen, daarna stun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:11
Als je pesti speelt zou ik zeker een helmet doen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img2.pict.com/dc/c5/0a/2305802/0/header.png

Heroes

Testing possible new opening post layout

HoN > LoL AMG :+

Laat het even hierbij voor nu, feel free to mess around with it

[ Voor 186% gewijzigd door Ilya op 26-12-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

HoN blijft me verbazen.
Ik kan een goede accursed spelen, maar gister iemand tegengekomen die een team carriede als accursed.
Met die sear + warpcleft is die attackspeed zo hoog, niet leuk meer. Gast had binnen een seconde een creepwave dood.

Ik vind zelf een portalkey op pest een beetje overkill, tenzij ze sterke nukers hebben.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:19
ziet er goed uit, zou alleen een andere kleur lettertype kiezen dan rood, krijg er nml nu al koppijn van :P wit/geel mayb?

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
kKaltUu schreef op zondag 27 december 2009 @ 02:12:
HoN blijft me verbazen.
Ik kan een goede accursed spelen, maar gister iemand tegengekomen die een team carriede als accursed.
Met die sear + warpcleft is die attackspeed zo hoog, niet leuk meer. Gast had binnen een seconde een creepwave dood.

Ik vind zelf een portalkey op pest een beetje overkill, tenzij ze sterke nukers hebben.
dota was idd altijd al van de verassingen tegen goede spelers... zorgt er wel voor dat het spel interessant blijft imo (speel ook eigenlijk niets anders tegenwoordig..)

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:53
Is er nu al een GoT clan gemaakt voor HoN?

Als dat niet het geval is, vind iedereen het een goed idee om er wel in te maken/hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Frank!in schreef op zondag 27 december 2009 @ 10:43:
Is er nu al een GoT clan gemaakt voor HoN?

Als dat niet het geval is, vind iedereen het een goed idee om er wel in te maken/hebben?
Ik ken een paar gasten van GoT die in SOE zitten, maar een GoT clan klinkt goed :)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Dan wordt het tijd dat we eens met een paar van GoT online zijn en een clan maken =)

Ik zal vanavond eens iedereen toevoegen van tweakers aan mijn buddylist, zodat als er genoeg zijn de clan gemaakt kan worden =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik ben ook wel in voor een hon GoT clan :-)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
1e probleem de tag ' GoT ' is al in gebruik, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deregtx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-08 17:57
Alienware heeft ook nog beta keys voor wie wil.
Link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
kKaltUu schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:34:
[...]

Ik ken een paar gasten van GoT die in SOE zitten, maar een GoT clan klinkt goed :)
ja dat is mijn clan :)
serieuze en aardige mensen zijn daarin hartstikke welkom trouwens

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Hoe kan je snel dingen kopen met je courrier, zoals deze gast dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
kKaltUu schreef op maandag 28 december 2009 @ 02:06:
Hoe kan je snel dingen kopen met je courrier, zoals deze gast dat doet?
Tabben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Frank!in schreef op zondag 27 december 2009 @ 17:18:
Dan wordt het tijd dat we eens met een paar van GoT online zijn en een clan maken =)

Ik zal vanavond eens iedereen toevoegen van tweakers aan mijn buddylist, zodat als er genoeg zijn de clan gemaakt kan worden =)
Voeg mij ook maar toe: LabsTipJr (Succubus)

Ben wel in voor een clan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
ik speel ook nog steeds dagelijks en ben wel in voor een clan :)

graag dan wel iets actiever en vriendelijker als SOE, die zeggen ook zo weinig en doen naar mijn weten weinig teaming :(

iig lemme know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op Poo, heb wel al een clan met wat oude game-vrienden, maar die zijn nauwelijks actief de laatste tijd dus ik kan eventueel wel de GoT-troepen versterken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
kKaltUu schreef op zondag 27 december 2009 @ 02:12:
HoN blijft me verbazen.

Accursed carry ;d /sigh

In principe kunnen alle heroes carry worden, als je als accursed toevallig alle kills krijgt, waarom niet. Dan nog is het niet echt een build om van tevoren te plannen.

Portalkey is core op pesti (imho), vooral in de huidige blink meta game. Flight is niet een erg goede initiation skill. Als je een andere initiator hebt in je team (magmus/tempest zijn daarbij *geen* initiator btw, maar dat is een ander verhaal) dan kan je hem wel achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Voor mensen die nog een key willen :
http://www.alienwarearena.com/event/hon-beta-giveaway/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik ben wel geintresseerd in een GoT clan.
Nick is postius. rating schommelt ronde de 1600, speel alleen Non-EM games en dan meestal SD/BD

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
HerrProx schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:20:
ik speel ook nog steeds dagelijks en ben wel in voor een clan :)

graag dan wel iets actiever en vriendelijker als SOE, die zeggen ook zo weinig en doen naar mijn weten weinig teaming :(

iig lemme know!
Ik ben er bijna elke avond en speel het liefst altijd met communicatie via chat of ventrilo.

Wie gaat de clan maken? Dan voeg ik die alvast toe in mijn vriendenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
James Bond 007 schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:23:
[...]

Ik ben er bijna elke avond en speel het liefst altijd met communicatie via chat of ventrilo.

Wie gaat de clan maken? Dan voeg ik die alvast toe in mijn vriendenlijst.
Ik zit ook altijd op een ventrillo server van een vriend van mij en dat is echt heel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat het snel keer retail gaat.
Snel de stats resetten want jezus ik heb mijn account verneukt.
Wel grappig dat iedereen meteen denkt dat je de grootste "fucktard" van het team bent :).

GoT clan is zeker een goed idee :) ,
Zelf was ik net begonnen en mensen van de [SOE] clan wilden niet met me spelen tot ik 1550+ was.
Spijt me maar ik wou het graag wat beter leren van nog betere spelers.
Dus als we een GoT clan aanmaken gaarne geen restricties kwa PSR / K.D etc.
En dan gezellig op ventrilo met mede-tweakers spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Ik hoop dat er geen PSR restrict komt maar een K.D dat is veel belangrijker ik hoef echt niet iemand in mijn clan van kd lager als 0.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Als je denkt dat KD nog veel zegt ben je wel lichtelijk een aap maar daar speel je dan ook HoN voor natuurlijk. Als je PSR laag is kan het lastig zijn die omhoog te krijgen. Maar gewoon in de chat je mond houden en goed spelen. Er zitten altijd idioten in je team, dus ik ben allang gestopt met mijn team blamen. Ik kijk hoe ik beter kan spelen.
Ik wil met iedereen samenspelen met een PSR boven de 1500+ ik doe er niet echt moeilijk over, maar je ziet wel dat mensen onder 1500 toch wel echt minder goed zijn of sneller gaan zeuren op het team. Vooral in zogeheten noob games is het erg(die speelde ik in het begin nog). Maar het is mij ook gelukt mijn PSR van 1350 naar 1700 te krijgen(zit nu op 1580). Ik ben gewoon gestopt met me wat aan te trekken van de rest van de spelers en trek mijn eigen plan(met alles op alles om te winnen want ik speel voor de win en niks anders, iemand kan me heel het potje verrot schelden maar ik zal hem blijven healen supporten als die het nodig heeft, winnen uber alles).

Mensen die op het team zeiken kunnen bij mij opfucken, geef dan advies of zeg niks. Maar energie verspelen aan je medespelers afzeiken schiet niet op.

Voor de rest is iedereen welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 18:37:
Ik hoop dat het snel keer retail gaat.
Snel de stats resetten want jezus ik heb mijn account verneukt.
Wel grappig dat iedereen meteen denkt dat je de grootste "fucktard" van het team bent :).

GoT clan is zeker een goed idee :) ,
Zelf was ik net begonnen en mensen van de [SOE] clan wilden niet met me spelen tot ik 1550+ was.
Spijt me maar ik wou het graag wat beter leren van nog betere spelers.
Dus als we een GoT clan aanmaken gaarne geen restricties kwa PSR / K.D etc.
En dan gezellig op ventrilo met mede-tweakers spelen :).
je kan gewoon niet echt als 1650+ met iemand van onder de 1000 samen spelen Vorenii :) zeker als ik al met 3 1600+ vrienden speel kan iemand van 980 er gewoon echt niet bij

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
K/D zegt niets, PSR zegt weinig - de combinatie is wat je advies geeft. Ik heb uber support 1600+ spelers gezien met een KD van 0.8 ... maar ook echt zeer zuigende carry spelers van -1400 met een KD van 0.8.

Overigens heb ik ook echt -zeeeer- zuigende 1600 spelers gezien en spelers van 1400 die me de oren van het lijf speelden. Dus niets is bepaald :p .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Als je samen met iemand in een clan zit verplicht het je dan om met die persoon samen te spelen? Ik hoop van niet eigenlijk :P

Alleen kunnen we niet de tag GoT gebruiken, omdat die al in gebruik is. Iemand nog leuke ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Voor degene die hem gaat aanmaken: G0T is wel beschikbaar, met een nul dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
@007 thanks voor de tip :)

Als ik 5 Tweakers online zie zal ik de clan eens proberen aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Cassius schreef op maandag 28 december 2009 @ 21:32:
K/D zegt niets, PSR zegt weinig - de combinatie is wat je advies geeft. Ik heb uber support 1600+ spelers gezien met een KD van 0.8 ... maar ook echt zeer zuigende carry spelers van -1400 met een KD van 0.8.

Overigens heb ik ook echt -zeeeer- zuigende 1600 spelers gezien en spelers van 1400 die me de oren van het lijf speelden. Dus niets is bepaald :p .
Enkel Assists:Deaths correleert met win percentage, trouwens :)
En PSR en K:D zeggen écht wel wat, vergelijk een 1500+ game met een 1600+ game en je hebt gewoon geen übernoobs meer. Verder speel ik toch wel liever met iemand met 1.4 K:D over 300 games dan iemand met 0.6 uit 20.

P.S.

ik weet ook wel dat het absoluut niet zaligmakend is, ik ben ook 1300- geweest en 1650+, terwijl mijn skill toch echt niet erg is veranderd, maar over het algemeen is het wel een aanduiding

[ Voor 11% gewijzigd door DeadKennedy op 29-12-2009 11:59 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Frank!in schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:12:
@007 thanks voor de tip :)

Als ik 5 Tweakers online zie zal ik de clan eens proberen aan te maken.
Ik ben er vanavond. Log wel in rond 18:30, dan kunnen we iig die clan aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:46
Misschien om de lijst weer in leven te houden:

GoT-nickname:HoN-nickname:favo mode
CassiusCasindusSingle Draft 1350-1550 AB EU
itonsitonsBD EU 1500+
psychodudepsychodudeAB EU... te n00b XD
NL-RaVeRDeathsilverMoet nog beginnen XD
picapicaBD EU 1650+
PromWarMachinebulawarkSingle Draft 1350-1550 AB EU
Remcov250Madhawx SD 1500+ (liefst zo hoog mogelijk maar light aan mijn psr)
HerrProx[SOE]Herrprox SD 1300/1550
MultensorMultensorsd 5v5 1600+
tumtum100tumtum100Normal mode 1500+
Capital_GCapital_G5v5 BD 1550+

Misschien ook handig om in de Topicpost te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ondertussen durf ik mezelf 1500+ te noemen, maar soit, details :p .

Óf SD óf BD (liever) en altijd autobalance (handmatig of auto). Non-ab servers zijn gewoon een roep om dood te gaan door een pub bash.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Je mag mij ook wel aan dat lijstje toevoegen. Nick is hetzelfde als hier. Speel SD/BD normaal 1650+ games maar aangezien mijn PSR is gezakt nu 1550+/1600+ games. Ik zoek iemand die een goede carry kan spelen als buddy, ik kan het zelf redelijk maar niet echt brilliant(en gek genoeg lukt het met chronos het best om te carry'en...ja ik weet het redelijk debiel). Maar ik speel vaak support, ook nymphora speel ik zelfs af en toe ;). Maar ik wil iemand bij me die weet hoe je moet killen.(al moet ik weer ff inkomen na een maand niet gespeeld te hebben)

En natuurlijk kan je in een clan iemand niet verplichtten samen te spelen, lijkt me een beetje overbodige vraag. Ik weet hoe het klinkt maar ik team niet met iemand die onder de 1500(of ik moet die persoon een goede speler vinden, je kan is pech hebben) zit zoals ik boven heb al heb uitgelegd.

[ Voor 26% gewijzigd door Postius op 29-12-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Remcov250 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:26:
Misschien om de lijst weer in leven te houden:

itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+

Misschien ook handig om in de Topicpost te zetten?
Voeg mij ook maar toe:

Nick: LabsTipJr Gamemode 1500+ Normal mode
Specialty: Succubus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
James Bond 007 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:50:
[...]

Voeg mij ook maar toe:

Nick: LabsTipJr Gamemode 1500+ Normal mode
Specialty: Succubus
Je kan jezelf toevoegen, Quote de tekst. Haal de Quotes weg en kopier een stukje van iemand en plak daar je eigen stuff in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Jullie moeten even jezelf toevoegen (James/Postius), anders wordt het niet overzichtelijk wie wie is (welke ingame nick bij de GoT poster hoort).

Ik ben overigens weer aan het zakken, was eindelijk 1600 :D ... en nu weer 1550 en going lower :X . Ik ben gewoon nog niet goed genoeg (ga niet mijn teams de schuld geven). Vooral midgame laat ik het nog afweten, ik ben early game wel prima. Meh. Meer rune control oefenen en meer begrijpen wanneer het gevaarlijk is en niet (opletten wat tegenstander voor items/mana heeft).

Man wat vereist dit spel veel oefening!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
James Bond 007Labs Tip Jr5v5 1550+

[ Voor 99% gewijzigd door LabsTipJr op 30-12-2009 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op dit moment erg veel LoL (hier is ook een topic van te vinden in GoT).
LoL en HoN zijn allebij een "aftreksel" van DoTa, maar ik ben dus erg benieuwd naar de ervaringen van got'ters die 2/3 van de games hebben gespeeld. Ik heb alleen maar LoL gespeeld, maar ik hoor van veel mensen dat HoN ook erg leuk is. Ik ben zoizo niet val plan om DoTa te spelen, maar ik ben dus benieuwd naar meningen van mensen die LoL en HoN hebben gespeeld. Wat vinden jullie leuk aan HoN, wat aan LoL ontbreekt? Ik wil HoN best proberen, maar ik wil dus ook echt progressie zien t.o.v. LoL.

Wat is een reden om HoN te spelen inplaats van LoL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag ineens erg veel lag, iemand anders hier last van?

[ Voor 4% gewijzigd door Ilya op 30-12-2009 04:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
PostiusPostius1600+ SD/BD NoN EM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
Remcov250Madhawx SD 1500+ (liefst zo hoog mogelijk maar ligt aan mijn psr)
HerrProxHerrprox SD 1300/1550
DeadKennedyDrijfjachtSD 1600+ (solo) / SD 1550+ no AB (met clan)

Afbeeldingslocatie: http://www.honarmory.com/sig.php?id=11423&nocache=1

[ Voor 5% gewijzigd door DeadKennedy op 30-12-2009 05:01 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
IlyaSilar5v5 SD 1400+ (no AB met clan)

[ Voor 3% gewijzigd door Ilya op 30-12-2009 05:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Ik heb iedereen toegevoegd op mijn friendslist. Mocht het nodig zijn dan stel ik mijn Ventrilo server ter beschikking voor de G0T-group. Laat maar weten of dat nodig is, dan verhoog ik het aantal slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
RynjiRynji5v5 SDEM 1500+ Liefst EU

[ Voor 3% gewijzigd door Rynji op 30-12-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
HerrProx\Herrprox SD 1300/1550

even ge-edit, ben al een tijd geen SOE-er meer :P

is er al iets meer bekend over die clan? kan in de laatste 10-20 berichtjes weinig info vinden... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Rynji ik raad je aan om als je ooit een beetje goed wilt worden te stoppen met EM games(je mag het zelf weten natuurlijk) maar EM heeftgeen voordeel tenopzichte van niet EM afgezien dat het concept van DotA/HoN vernaggelt.

Ik wil best de G0T clan oprichten, moet ik dus even mensen gaan toevoegen. Maar laten we iedereen er in of is er een mimimum rating waar je aan moet voldoen? Ik zat te denken aan minimaal 1450 of iets en das vrij soepel denk ik dan. Of nemen we alleen de clan zodat het makkelijk is om voor gotters samen te spelen? Probleem wat je dan wel krijgt is dat de betere spelers weg zullen trekken naar een echte clan maar dat zien we dan wel weer.

[ Voor 30% gewijzigd door Postius op 30-12-2009 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
CassiusCasindusSD/BD 1500+ AB EU (non-EM!)
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+

Daarnaast over LoL: het is wat makkelijker opgezet dan HoN. Het speelt simpeler weg, er zijn weinig consequenties aan doodgaan en heroes zijn veel minder item onafhankelijk. Echter gebruiken ze ook microcredits en kan je met genoeg geld een oneerlijk voordeel krijgen. Ik ben 100% voor het HoN systeem qua eenmalige onbeperkt geldige betaling en een grotere community en support dan LoL. Ook vind ik de moeilijkheid juist zo uitdagend in HoN. Heb al iets van 150 potjes gespeeld en nog steeds ben ik maar middelmatig.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Cassius schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:35

Daarnaast over LoL: het is wat makkelijker opgezet dan HoN. Het speelt simpeler weg, er zijn weinig consequenties aan doodgaan en heroes zijn veel minder item onafhankelijk. Echter gebruiken ze ook microcredits en kan je met genoeg geld een oneerlijk voordeel krijgen. Ik ben 100% voor het HoN systeem qua eenmalige onbeperkt geldige betaling en een grotere community en support dan LoL. Ook vind ik de moeilijkheid juist zo uitdagend in HoN. Heb al iets van 150 potjes gespeeld en nog steeds ben ik maar middelmatig.
Ben het zoizo niet eens over alles wat je over LoL zegt, want je kan alles krijgen zonder te betalen, op ip/xp boost na. Maar we zullen maar geen discussie over LoL gaan voeren hier, zal HoN wel eens zelf downloaden, kan ik het zelf vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Bah. Kan maar geen BETA key vinden. Broer zit dit bijna de hele tijd te spelen ( speelt al iets van 5 jaar WoW dus het verbaast me :+ )

DoTa speelde ik wel eens op Warcraft 3 TFT ( Heb em nog steeds op mijn PC :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Postius schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:30:
Rynji ik raad je aan om als je ooit een beetje goed wilt worden te stoppen met EM games(je mag het zelf weten natuurlijk) maar EM heeftgeen voordeel tenopzichte van niet EM afgezien dat het concept van DotA/HoN vernaggelt.

Ik wil best de G0T clan oprichten, moet ik dus even mensen gaan toevoegen. Maar laten we iedereen er in of is er een mimimum rating waar je aan moet voldoen? Ik zat te denken aan minimaal 1450 of iets en das vrij soepel denk ik dan. Of nemen we alleen de clan zodat het makkelijk is om voor gotters samen te spelen? Probleem wat je dan wel krijgt is dat de betere spelers weg zullen trekken naar een echte clan maar dat zien we dan wel weer.
Alle stats worden gereset, dus ik neem aan dat iedereen dan welkom is. Wellicht is in een verder stadium wel een onderscheid te maken. Dat de betere spelers met elkaar spelen en de wat mindere met elkaar. Volgens mij heb je al enorm voordeel als je ineens in een team zit met alleen maar Nederlanders (met mic erbij). Daarnaast is het natuurlijk wel de bedoeling dat je beter wordt (als ik even naar mijzelf kijk) en steeds hogerop kan komen.

Roep maar wanneer ik online moet zijn voor een invite...! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
Wiebbe is my hero!
Beta key is binnen.

Client nu aan het downloaden. Zo ff de OP gebruiken voor wat tutorials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
hugoyKoffieBaard5v5 1500- EU maar geen EM

Ik speel het nu ook al iets van twee weken denk ik, maar erg veel bak ik er niet van (psr van rond de 1300) maar ik merk wel dat ik beter ben dan het gros van de 1400-1500 spelers, puur omdat die het korter spelen :P

ik kom trouwens niet in de G0T clan, met een andere groep die ik ken ga ik al eigen maken, maar spelen met tweakers is ongetwijfeld beter dan met russen die niet begrijpen dat je moet voten in de concede als er geen enkel lid in je team is met positief KD in het potje dat je speelt en je 5 torens achterstaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:09
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
buzzJaymes5v5 SD 1500- erg beginnend

*kapotte tabel*

Ben een erg beginnende speler, maar vind het erg leuk (vond DOTA ook altijd leuk).

Is er ook een chat die iedereen gebruikt?

[ Voor 170% gewijzigd door buzz op 30-12-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Ik heb gisteren geprobeerd de clan te maken, maar dat is helaas niet gelukt.

Lijkt mij het leukste om elke tweaker aan de clan toe te voegen, dan kan je later kijken hoe het afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
Hebben een paar mensen zin om rond Half 8 een paar potjes te doen?
Ik heb pas wat tutorials gevolgd, en veel op YouTube gekeken. Daarom zoek ik wat mensen die samen willen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

haha, ik kwam net aan een coole bug in hun invite systeem. Hij kon geen mails verzenden en gaf dan een error. Maar hij generate wel steeds de key die in de mail zou moeten staan. Het aantal invites dat ik heb ging niet omlaag, maar ik kreeg wel steeds nieuwe keys. Dus ik op die knop blijven rammen en heb nu een lijst van 8 keys ofzo :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
En het belangrijkste noem je even tussendoor - daar heb je je oneerlijke voordeel, hoe je het ook wendt of keert. Iedereen die dat ontkent snapt het business model van Riot niet.

Tot die tijd wacht ik even af hoe je HoN vind en niet erop vloeken omdat je veel verliest in het begin ;) .

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Cassius schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:51:
[...]

En het belangrijkste noem je even tussendoor - daar heb je je oneerlijke voordeel, hoe je het ook wendt of keert. Iedereen die dat ontkent snapt het business model van Riot niet.

Tot die tijd wacht ik even af hoe je HoN vind en niet erop vloeken omdat je veel verliest in het begin ;) .
Dat XP/IP is na afloop van een potje, en heeft dus niks te maken met een oneerlijk voordeel. Uiteindelijk kan iedereen lvl 30 worden met beste runes etc..

Over HoN: Eerste potje gewonnen, maar speelt erg onwenning moet ik zeggen. Mis iets van een toturial ingame, want items kopen is heel erg vaag voor de eerste keer. Ook vind ik het redelijk onoverzichtelijk (bedoel dus hp balk, verschil tussen champ/minion), maar dat komt waarschijnlijk door eerste keer spelen, en wellicht door duidelijke overzicht van LoL. Vind het tot nu toe allemaal nog niet fantastisch, maar ik kijk het nog even aan, want veel meer heroes is een duidelijk pluspunt.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Jij bent van LoL naar HoN gegaan. Ik heb het andersom gedaan.

Na zo'n 10 potjes LoL heb ik het voor gezien gehouden.
Dankzij matchmaking kwam ik in het begin bij de grootste retards mogelijk. Liepen met z'n 4en in een lane terwijl de game net gestart was, waardoor de lege lane hard gepushed werd. LoL is veel toegankelijker dan HoN. Dat maakt dat er veel meer prutsers lopen.

Ook had ik het gevoel dat ik in slow motion speelde. Wel was het tutorialsysteem handiger. Je kreeg meteen tips. Voor nieuwe spelers is dat natuurlijk een voordeel. Dat was bij HoN ook wel even wennen, maar ik startte dan ook totaal onvoorbereid. Forums niet bekeken, youtube niet bekeken, etc.

Het idee van het hebben van een champion die heroes summoned per potje vind ik wel een leuk idee. Dat motiveert om meer te spelen. Je champion moet immers beter worden en betere upgrades kunnen kopen. Probleem is alleen dat mensen die ziekelijk veel spelen (en niet eens goed zijn) snel level 30 zijn en dan een substantieel voordeel hebben boven mensen die niet zoveel spelen, maar wel skilled zijn.

Tot slot, maar dat mag niet een heel zwaar argument zijn, vind ik HoN er minder Japans / kinderachtig uit zien. Die stijl vind ik beter dan in LoL, maar bij dit soort games gaat het uiteraard om de gameplay.

Dividend for Starters

• Syn3rgi
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
James Bond 007LabsTipJr5v5 1550+
Syn3rgiSYN3RGI5v5 SD 1500 Net begonnen. - EU

Zo, ik voeg wat mensen toe.

Edit : Ik heb die van James Bond ff gefixed, klopte niet.

• Bexxerz
Zo, Heb me KDR Van 1.4 naar 1.2 gegooid met veel mislukte tests op bepaalde heroes. Nu is het weer tijd om dit recht te zetten. Heb me vandaag met puppet master een leuke 22-0 gemaakt.(Zie hier Replay) :D Wat houd ik toch van puppet master. Hierna meteen nog eens gespeeld en nog een snelle 4-0 gemaakt.

Puppet blijft momenteel toch mijn meest favoriete hero. Je bent gewoon een dikke damage dealer met 2 Crowd Controll skills. Met de juiste items carry je je team zo naar victory :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
Pff, zijn er nog mensen die willen spelen? 'T wilt maar niet lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
De Gathering of Tweakers clan is een feit!
Thanks to Bulawark voor het maken van de clan :)

Voor een invite kan je bij de volgende personen zijn:
- Bulawark
- Casindus
- Madhawx
- Postius
- Valheru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
Syn3rgi schreef op donderdag 31 december 2009 @ 16:09:
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
CoredalaeCoredalaeAP 1550+ of SD/BD, absoluut gaan EM

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karasu
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-09 12:19

Karasu

.,;:!'"'!:;,.

coredalae schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 02:21:
Syn3rgi schreef op donderdag 31 december 2009 @ 16:09:
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
KarasuKarasuniAP(EM) / SD(EM) 1450+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:55
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
BlackRTenLovesAP(EM) / SD(EM) 1350+

Dom dat ik dit topic nog niet gevonden had. Anyway, had nog nooit DotA gespeeld, ben meer van de MMORPG's/FPS games over het algemeen, dus bakte er op het begin vrij weinig van. Nu na 70 games heb ik het wel redelijk onder de knie en behaal ik in de meeste games wel een positief ratio :)

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
Frank!in schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 23:15:

- Bulawark
- Casindus
- Madhawx
- Postius
- Valheru
Ik heb jullie toegevoegd. Kan ik een Clan invite krijgen van iemand ;)? Zou fijn zijn.

Gaat laatste tijd een stuk beter, haal meer kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Ja ik zou ook wel een invite willen maar valheru kan me niet meer inviten zei die dus wie kan mij inviten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ik ben allemaal heroes aan het proberen die ik altijd mijdde, electrician, wildsoul, andromeda, slither, glacius, armadon, vindicator, warbeast en devourer.

Ik heb nog nooit zoveel verloren :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Cassius schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:13:
Ik ben allemaal heroes aan het proberen die ik altijd mijdde, electrician, wildsoul, andromeda, slither, glacius, armadon, vindicator, warbeast en devourer.

daar is de beta wel bij uitstek geschikt voor :)
Frank!in schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 23:15:

- Bulawark
- Casindus
- Madhawx
- Postius
- Valheru
Voor wat 5v5 games tegen Clan Soep, message mij of Kraaihamer! :)

[ Voor 35% gewijzigd door DeadKennedy op 02-01-2010 13:35 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

tumtum100 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:57:
Ja ik zou ook wel een invite willen maar valheru kan me niet meer inviten zei die dus wie kan mij inviten ?
Je bent op dit moment niet online.
Ik heb de huidige lijst van mensen aan mijn buddylijst toegevoegd en iedereen die online komt en nog geen clan heeft, krijgt een invite. :)

Als ik er ben uiteraard.. dat is dus nu even en misschien vanavond.. anders sowieso morgen. :P
Cassius schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:13:

Electrician
Best een goed hero. Speel ik ook niet zo vaak, maar als je hem als tank speelt, is hij erg sterk.

Wildsoul
Lijkt me best aardig. Weet niet waarom ik die nog nooit gespeeld heb.

Andromeda
Die ulti is echt stoer. Een soort verkleinde versie van Kraken.

Slither
Leuke hero, jammer dat zijn ulti niets killed. Verder erg sterk.

Glacius
Is van stof gemaakt (net als de meeste INTs). Zijn ulti is channeling, dus door een stun ben je hte hele effect kwijt. Als je hem eenmaal kunt casten is hij wel erg sterk.

Armadon
Pas mee gespeeld. Wat ze zeggen is waar: in teamfights wordt hij compleet genegeerd, omdat hij 0 damage doet. :X

Vindicator
Niet mijn ding.

Devourer
Absoluut niet mijn ding. Die hook kan heel sterk zijn, maar ik mis altijd. :X

Warbeast
Nog nooit gespeeld, maar als ik zie hoe waardeloos ik speel met heroes waarbij je meer dan 1 unit moet bedienen..

[ Voor 56% gewijzigd door PromWarMachine op 02-01-2010 17:05 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
PromWarMachine schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:34:
[...]

Je bent op dit moment niet online.
Ik heb de huidige lijst van mensen aan mijn buddylijst toegevoegd en iedereen die online komt en nog geen clan heeft, krijgt een invite. :)

Als ik er ben uiteraard.. dat is dus nu even en misschien vanavond.. anders sowieso morgen. :P
Ik ben rond 8 uur wel online of eerder mijn naam is : tumtum100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]BlackR schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 04:02:
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
gillemans007superman007 / SD(EM) 1450+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Wat zonde, hij is zeker in mijn top 3 te vinden :D Had laatst nog een Quad-kill met hem, puur omdat hij later ingame zonder critten al ruim 400 damage doet (was level 21), en dat op 600 range :P

Tja, verder speel ik nogal wisselvallig, Vindicator en Blood Hunter willen altijd wel, Thunderbringer ging vandaag wat minder (en Syn3rgi ging erg lekker met magebane :+ ) En Deadwood heb ik KD's van 3.0 mee gehad maar ook 0.3. Maar ik random altijd dus in principe zou ik over een stuk of 600 potjes elke hero goed moeten kunnen spelen :+

Ohja ik had ook nog soort van een dubbele attack modifier, zolang de attack modifiers niet passive zijn stacken ze gewoon. Ik had namelijk de extra damage van Vindicator's skill, maar ook Harkon's Blade, welke mijn attacks magic maakten en -5 magic armor geven.

[ Voor 15% gewijzigd door hugoy op 02-01-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Ik erger me er nogal aan dat er geen fatsoenlijk systeem is tegen leavers. Natuurlijk kun je alleen "no leavers" spelen (wat ik ook doe), maar er dc/en alsnog genoeg mensen. Remake gebeurt zelden aangezien het andere team ook moet instemmen. Net een nieuwe account gemaakt, was goed bezig. Disconnect er in mn derde game met die account alweer iemand... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Ik vind het leavers systeem geweldig werken!
Zeker omdat ik hiervoor dota gespeeld heb, daar was het 1 van de grootste dingen waar ik me aan ergerde.

Maar je hebt 5 minuten om terug te komen, dat is best veel! Je kan zelfs je game opnieuw opstarten en weer terug komen. Ik vind dat allemaal heerlijk werken dit ben ik zelf nog nooit tegen gekomen bij andere games.

Ilya ik denk dat je pech hebt, want ik op niet zo veel leavers tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
hugoy schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 23:05:
[...]

Wat zonde, hij is zeker in mijn top 3 te vinden :D Had laatst nog een Quad-kill met hem, puur omdat hij later ingame zonder critten al ruim 400 damage doet (was level 21), en dat op 600 range :P

Tja, verder speel ik nogal wisselvallig, Vindicator en Blood Hunter willen altijd wel, Thunderbringer ging vandaag wat minder (en Syn3rgi ging erg lekker met magebane :+ ) En Deadwood heb ik KD's van 3.0 mee gehad maar ook 0.3. Maar ik random altijd dus in principe zou ik over een stuk of 600 potjes elke hero goed moeten kunnen spelen :+

Ohja ik had ook nog soort van een dubbele attack modifier, zolang de attack modifiers niet passive zijn stacken ze gewoon. Ik had namelijk de extra damage van Vindicator's skill, maar ook Harkon's Blade, welke mijn attacks magic maakten en -5 magic armor geven.
Moet zeggen dat dat potje erg lekker ging :) Veel kills, weinig deaths. Magebane owned in Endgame, begin is een beetje kut met hem maarja. Als ik de juist items heb spring ik overal tussen en zijn ze zo dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Net 3 potjes gedaan met SYN3RGI en LabsTipJr. Wisselend succes. 2 kutpotjes en 1 goed potje. Zij zijn samen nu het laatste potje doen, maar mij wordt 't te laat. :P
Maandag 6am op. :X

Anyway, de GoT clan is een goed initiatief om samen met Nederlanders op Ventrilo te spelen. Dat speelt toch wel leuker dan alleen, meestal!

Als mensen nog geen invite hebben gekregen, die dat wel graag wil, stuur dan even een DM met de tijd waarop je online bent, dan kan ik inviten..

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
Laatste potje ging niet zo lekker. 2-3 geëindigd. Labs had 13-4. Netjes hoor :P

Genoeg voor vandaag, morgen weer een dag ! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Oh ik wist niet dat ik kon inviten, geef mij dus maar een whisper als je invite wilt.

Voor de mensen die me hadden uitgenodigd, bedankt maar er zaten 3 mensen in met een rating van under 1450 dat gaat me toch wat te ver. In pub games merk je het verschil tussen een hoge psr game of lage best wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 17:26:
[quote]BlackR schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 04:02:
itonsitonsBD EU 1500+
picapicaBD EU 1650+
gillemans007superman007 / SD(EM) 1450+
lykmeraidPoo1600+ non-EM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
http://www.heroesofnewerth.com/player_stats.php?aid=523485

Eindelijk 1700 punten ;p je merkt echt dat hoe hoger je komt hoe beter de algemene speler. Echter gisteren wel een potje met de meest kansloze teammates. Voodoo Jester (ik), Rampage, Madman, Legionnaire (geen portal key, wel terrify), en Moon Queen.

MQ en Rampage zijn echt de meest nutteloze heroes in het spel. En een Lego zonder portal key is ook niet érg nuttig.

So far ben ik er achter gekomen dat ik zuig met Magmus. Écht zuig :P. Ik speel het liefste een goede semi carry zoals Puppet Master, Wretched Hag (<3), Defiler en Forsaken Archer (also <3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Capital_G schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:26:

Eindelijk 1700 punten ;p je merkt echt dat hoe hoger je komt hoe beter de algemene speler. Echter gisteren wel een potje met de meest kansloze teammates. Voodoo Jester (ik), Rampage, Madman, Legionnaire (geen portal key, wel terrify), en Moon Queen.

MQ en Rampage zijn echt de meest nutteloze heroes in het spel. En een Lego zonder portal key is ook niet érg nuttig.

So far ben ik er achter gekomen dat ik zuig met Magmus. Écht zuig :P. Ik speel het liefste een goede semi carry zoals Puppet Master, Wretched Hag (<3), Defiler en Forsaken Archer (also <3).
Nounou, Rampage en MQ zijn prima heroes, niet bepaald top tier maar nutteloos?
Verder vind ik het zelf ook erg prettig spelen vanaf 1600, ik kom nu zelfs wel eens toe aan het spelen van een carry of tank. Onder de 1600 moest ik áltijd de support spelen, omdat je teammates tóch wel allemaal agi carries picken "want die zijn zo lol imba". En maar falen met een team met Magebane, Scout, Madman en Dark Lady.
Gisteren nog een SD waar wij een team hadden met: Tempest, Magmus, Behemoth, Forsaken Archer en Magebane. Dan begrijp je pas wat een gg lineup is :)
Aan iedereen die geen zin meer heeft in slechte potten vol leavers en idioten: speel hogere PSR games :)

[ Voor 5% gewijzigd door DeadKennedy op 03-01-2010 14:02 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Puppet Master is eigenlijk niet eens een semi, misschien trouwens wel door de nerfs in de laatste patch. Maar die kerel begint met whiplash op een gegeven moment zo hard te critten dat ik er bang van wordt.

Moon Queen is overigens in de juiste handen een enorme farmslet met zeer sterk carry vermogen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Thunderbringer, die blijft altijd squishy en zal niet carry-en. Wel bergen killstealen tho :D .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Capital_G schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:26:

Ja, en hoe hoger je komt hoe harder je geflamed word als er iets niet helemaal lekker gaat :P

Gister faalde ik nogal als Pestilence, maar ik werd ook zo hard geraped in bot lane als legion tegen pharaoh en Voodoojester. Cursed ground samen met Pharaoh zijn ult en mummies is gewoon bijna instant kill :(

Kijk mijn epic faal:

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=19420705

Moet wel zeggen dat ze steeds mij als allereerste pakte in elke teamfight. Ik had geluk als ik 1 stun af kreeg elke keer :/ Maar onze keeper miste wel elke keer zijn ulti.. deed hij hem per ongeluk op creeps, of op 1 hero terwijl de enemies er nog aan komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Gister zelf nog even leuke potjes gespeeld in AR. Met magmus ging het zeer goed. had een 10-5. Hierna nog met Wildsoul gespeeld. Boh wat kan deze hero sterk zijn :S. deze staat nu ook boven in mijn prio lijst :P Alleen kreeg ik hiermee niet zoveel kills, das wel jammer terwijl ik toch mijn team carriede naar victory.

agja winst is ook al genoeg voor de psr. Denk dat ik me binnenkort toch het spel ga bestellen :).

Trouwens in er nu al een officielen GOT HoN Ventrillo/Teamspeak server up? lijk me leuk om eens samen met wat andere (3-5) GoTers te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Postius schreef op zondag 03 januari 2010 @ 04:15:
Oh ik wist niet dat ik kon inviten, geef mij dus maar een whisper als je invite wilt.

Voor de mensen die me hadden uitgenodigd, bedankt maar er zaten 3 mensen in met een rating van under 1450 dat gaat me toch wat te ver. In pub games merk je het verschil tussen een hoge psr game of lage best wel.
Ja want stats zijn belangrijk terwijl deze nog minimaal 2 keer gewiped worden voor release ;) ...

@ Wiebbe: Je had Pestilence in dit geval denk ik ook anders moeten bouwen. Sowieso sinds de gore buff had je gewoon lvl3 gore ook moeten afmaken. Ook geen HotBL op Pest, in dit geval had dat weinig nut. In hand to hand combat verlies je het alleen van predator. Je had ook je steamboots niet afgemaakt en op lvl17 nog een hatchet, je had echt steamboots moeten hebben. Die hatchet had al een eerste deel naar shieldbreaker moeten zijn. Als je teveel gepakt wordt, ga farmen in de bossen/ancients met lifesteal en stack zoveel je kan.

In een snelle rape met pesti is het --> activeer flight ergens achter een enemy / zijlings in het bos. Ult hem/haar en vlieg eropaf, stun hit hit hit, ervoor vliegen (probeer te orb walken ervoor, dus sla, blocken, sla, blocken, etc), stun, hit hit dood. Zeker je ultimate + shieldbreaker maakt je een one hit wonder met lvl 3 gore. 4-5 hits en iedereen is pew pew dood :p .

[ Voor 42% gewijzigd door Cassius op 03-01-2010 17:37 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Cassius schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:47:
[...]

Ja want stats zijn belangrijk terwijl deze nog minimaal 2 keer gewiped worden voor release ;) ...

@ Remco: Je had Pestilence in dit geval denk ik ook anders moeten bouwen. Sowieso sinds de gore buff had je gewoon lvl3 gore ook moeten afmaken. Ook geen HotBL op Pest, in dit geval had dat weinig nut. In hand to hand combat verlies je het alleen van predator. Je had ook je steamboots niet afgemaakt en op lvl17 nog een hatchet, je had echt steamboots moeten hebben. Die hatchet had al een eerste deel naar shieldbreaker moeten zijn. Als je teveel gepakt wordt, ga farmen in de bossen/ancients met lifesteal en stack zoveel je kan.

In een snelle rape met pesti is het --> activeer flight ergens achter een enemy / zijlings in het bos. Ult hem/haar en vlieg eropaf, stun hit hit hit, ervoor vliegen (probeer te orb walken ervoor, dus sla, blocken, sla, blocken, etc), stun, hit hit dood. Zeker je ultimate + shieldbreaker maakt je een one hit wonder met lvl 3 gore. 4-5 hits en iedereen is pew pew dood :p .
Het probleem met deze game was vooral de nuke en focus op mij. Ik ging voor HotBL (Lifetube komt altijd wel van pas vind ik) omdat ik zo hard gefocused werd dat het niet grappig meer was. Zeker omdat ik hem daarna kan ombouwen naar een Shaman's headdress en een Heart is het wel handig. In mijn lane (bot als Legion) zat ik samen met Valk. Mooie combo zou je zeggen, maar tegen Voodoo en Pharaoh zit je gewoon echt hard genakt. De stun van voodoo samen met Cursed ground en mummies maken het erg moeilijk om er eentje te chases voor beide.

Samen met de nuke de hele tijd van pharaoh, wat je op zich wel overleeft maar wat wel hardstikke kut is omdat je zeker met cursed ground tegen je gewoon hard geraped wordt :/

Het irritante is gewoon dat in teamfights mijn teamgenoten hardstikke voorzichtig waren, ze wilden wel dat ik initiate met keeper, maar als de keeper dan zijn ulti hardstikke fout zet focussen ze meteen op mij met ze allen. 1x cursed ground erop en hoppa dood.. En de rest van mijn teammates waren ondertussen weer aan de andere kant van de map aan het weg rennen.

Maar dan nog, ik heb gelukkig zelf geen Pesti gekozen, het was een counter-pick van mijn teammates, zodat de enemy hem niet kreeg en toen begonnen ze te whinen dat ik hem maar moest swappen.. (was een BD game) dat deed ik dus en dan krijg je dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Remcov250 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:26:
Gister zelf nog even leuke potjes gespeeld in AR. Met magmus ging het zeer goed. had een 10-5. Hierna nog met Wildsoul gespeeld. Boh wat kan deze hero sterk zijn :S. deze staat nu ook boven in mijn prio lijst :P Alleen kreeg ik hiermee niet zoveel kills, das wel jammer terwijl ik toch mijn team carriede naar victory.

agja winst is ook al genoeg voor de psr. Denk dat ik me binnenkort toch het spel ga bestellen :).

Trouwens in er nu al een officielen GOT HoN Ventrillo/Teamspeak server up? lijk me leuk om eens samen met wat andere (3-5) GoTers te spelen.
Je mag de mijne gebruiken als officiële Ventrilo server. Dan zal ik gelijk wat meer slots aanmaken. We zitten hier al vaak op met Tenloves, Madhawx, Syn3rgie, TheDeen en ik.

Hoe kan ik het beste de gegevens geven? Want ik wil het liever niet posten ivm met onbekenden die ineens joinen en misbruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Gewoon DM'en of keertje ingame geven :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
DeadKennedy schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:59:
[...]

Nounou, Rampage en MQ zijn prima heroes, niet bepaald top tier maar nutteloos?
Verder vind ik het zelf ook erg prettig spelen vanaf 1600, ik kom nu zelfs wel eens toe aan het spelen van een carry of tank. Onder de 1600 moest ik áltijd de support spelen, omdat je teammates tóch wel allemaal agi carries picken "want die zijn zo lol imba". En maar falen met een team met Magebane, Scout, Madman en Dark Lady.
Gisteren nog een SD waar wij een team hadden met: Tempest, Magmus, Behemoth, Forsaken Archer en Magebane. Dan begrijp je pas wat een gg lineup is :)
Aan iedereen die geen zin meer heeft in slechte potten vol leavers en idioten: speel hogere PSR games :)
Je hebt heroes die niet top tier zijn, en dan heb je rampage / MQ :P
1500-1600 games waar ze nog in je ulti trappen, maar daarna? Je hebt een skill die je kan nemen want de andere twee pushen de lane vrij hard, die niet eens super sterk is, de range is alleen wel nice.

Rampage heeft niks, het is een noob friendly hero omdat hij gewoon point&click is. Movement speed -> damage is nice in het begin maar op het einde is het een mediocre skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:09
Hey Wiebbe, Ties hier, voeg me ingame een keer toe aan je friends list, kunnen we samen een potje spelen als het zo uit komt!

Heb afgelopen paar keer met defiler gespeeld in 1400 - 1600 psr games, merk echt dat de hero alleen effectief is op middle, als ik ga lanen leg ik het keer op keer af :(

Ben nog vooral op zoek naar een goede AP hero waarmee ik lekker kan lanen, bij voorkeur een ranged die ofwel support + nuke/aoe is of mid-game lekker uit de verf komt. Iemand nog tips op dit front? Zit nu op 20 gespeelde games ofzo en begin het eindelijk een beetje te zien. Op naar de 100 en wat ervaring ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 31 Laatste