De nieuwe Keeper of the Forest is nu wel super vet
Warbeast is me nu ook een van me Favo Heroes.
Maar serieus, hij doet echt bergen veel damage - maar is wel squishy en sloom. Ook zijn auto-attack is prut met een bagger animatie, maar die nukes hmmm
[ Voor 10% gewijzigd door Cassius op 08-12-2009 13:50 ]
De meeste mensen deugen!
Vaak ga ik in het begin dood waardoor ik dat recipe niet kan betalen.
Als ik dan dood ga en nog 800 overhoud, terwijl ik al een bottle en boots heb, dan koop ik meestal toch maar een punched dagger voor een enhanced marchers, in plaats van een nieuwe spaarpoging ondernemen waardoor ik de komende 5 a 10 minuten geen items kan kopen.. wanneer kopen jullie post haste?
Deze game verdient een veel betere topic start. Aangezien ik dat nog nooit heb gedaan wil ik graag weten wat jullie erg graag in willen zien.
Zelf zat ik te denken aan een lijst met namen van tweakers die HoN spelen, uiteraard een beschrijving van de game + screenshots en ook links naar goede guids lijkt me wel handig.
Iemand nog toevoegingen?
Na he lezen van al deze pagina's wist ik toch wel minder over HoN dan ik dacht
Yep, kwestie van heel defensief spelen op het begin. Ik haal hem voornamelijk op casters zoals defiler.PromWarMachine schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:15:
Over post haste gesproken. Dat vind ik zo'n lastig item om te halen.
Vaak ga ik in het begin dood waardoor ik dat recipe niet kan betalen.
Als ik dan dood ga en nog 800 overhoud, terwijl ik al een bottle en boots heb, dan koop ik meestal toch maar een punched dagger voor een enhanced marchers, in plaats van een nieuwe spaarpoging ondernemen waardoor ik de komende 5 a 10 minuten geen items kan kopen.. wanneer kopen jullie post haste?
Op casters haal ik hem nou net niet, alleen carries hebben profeit van het snel kunnen voortbewegen over de map. Die nutteloze casters die creepwaves lopen te clearen met hun nukes heb ik ook een hekel aan. Laat casters maar lekker wards kopen. De +10 str is trouwens ook veel beter voor een caster.pica schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:34:
[...]
Yep, kwestie van heel defensief spelen op het begin. Ik haal hem voornamelijk op casters zoals defiler.
/edit
En zeker op defiler, welke meerdere lanes keihard kan pushen
[ Voor 11% gewijzigd door pica op 09-12-2009 10:29 ]
Early game heeft een caster er idd weer meer aan, ok ik neem het terug, dan maak ik er maar van dat het zéér situationeel is voor een caster. Early game zou een caster er sowieso nooit genoeg geld voor moeten hebben, je hoort te babysitten. Als je een ganker mid hebt dan verdient die opzich genoeg maar heeft er weer niks aan omdat hij toch via de runes moet gaan.pica schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:27:
Mijn train of thought hier is dat een carry meer heeft aan bijvoorbeeld een enh marchers door de extra dmg en unitwalking wat hij er voor krijgt terwijl een caster early en midgame over en weer moet vliegen om zoveel mogelijk te ganken voordat de carries te sterk worden.
/edit
En zeker op defiler, welke meerdere lanes keihard kan pushen
Qua geld is het een afweging die je moet maken van hoe goed het gaat, als je regelmatig dood gaat of je farm is slecht kan je beter andere boots nemen inderdaad.
De meeste mensen deugen!
En toch ben ik het er niet mee eens, zelfs als je in het geld rolt delay je je core items met een goede 1000 gold. End game is het op zich nuttig als vervanging voor tp, maar dan heb je toch al gewonnen. Vooral in high level games is het noodzaak dat je asap je bkb krijgt.Cassius schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:29:
Poste haste is in principe bijna nuttig op iedere hero, maar is altijd situational. Je kan backdoors direct voorkomen, overal snel towers pushen, juken in het bos en safe naar huis teleporten en what not. Carries hebben na een tijdje niets meer aan de +24dmg van enhanced marchers en de continue +90ms can post haste is altijd relaxed. Damage krijg je dan van shieldbreakers, savage maces en runed axes
.
Voor carries is het super nuttig omdat ze van toren naar toren kunnen springen, dus je verdient het verschil in gold vrij snel terug. Je geeft wel een berg survivability op door geen steamboots te pakken.
Support hoort geen geld te verdienen. Naast tp scrolls en wards heb je het over het algemeen vrij krap.
Voor gankers is het handig, maar die hebben health nodig om niet meteen gewalzt te worden.
Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je ~2k gold vast moet houden, wordt nogal duur als je dood gaat.
Ik weet het niet, ik heb iig nog nooit post haste gekocht.
i just lolledKillzone schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:56:
Speel tegenwoordig veel Nymphora. Erg leuke hero om te spelen en leuk met support. Jammer dat je niet zoveel kills krijgt, maargoed, je wint wel
.
ontopic:
wat is nou het beste om te doen als je met complete retards zit
laatste tijd probeer ik ze het spel uit te leggen en ze te helpen, alleen zo frustrerend als ze dan nog dom doen.
[ Voor 25% gewijzigd door rubbieus op 09-12-2009 17:38 ]
Je haalt eerst steamboots/armor boots/ghost marchers en als je later geld over hebt dan ga je pas voor post haste imo. Dat had ik er niet duidelijk bijgezegd! Dit doe je meestal pas na boots+bracers+1ste main item - dan swap je die boots.
Had ik wat duidelijker in moeten zijn. 2k gold in het begin is hard to come by als je niet mid staat.
De meeste mensen deugen!
De toegevoegde waarde tov de boots die je al hebt lijkt me echt geen 2.2k gold waard. Vooral niet omdat je sowieso altijd een tp stone hoort te hebben. Misschien dat je er endgame iets aan hebt als er towers down zijn en je niet meer kan teleporten.Cassius schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:33:
[...]
Je haalt eerst steamboots/armor boots/ghost marchers en als je later geld over hebt dan ga je pas voor post haste imo. Dat had ik er niet duidelijk bijgezegd! Dit doe je meestal pas na boots+bracers+1ste main item - dan swap je die boots.
Had ik wat duidelijker in moeten zijn. 2k gold in het begin is hard to come by als je niet mid staat.
meh hier ben ik het niet helemaal mee eens. Je moet van te voren beslissen of je wel of niet voor Posthaste gaat. als je het wel doet, dan koop je de gewone boots en ga je verder met je core items. hierna kan je mogelijk voor de posthaste dan gaan. ook is het een fractie of je dit geld wel snel genoeg kan farmen.Cassius schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:33:
[...]
Als je eerst bv Steamboots haalt, dan betekend dat dat je dus 1500 gold zo verspilt, lijkt me beetje grooote verspilling want meestal rond de tijd dat je dit dan zou doen, dan kan je veel betere items halen (denk aan shieldbreaker, SotM etc.)
btw ik ben zelf weer een beetje inactief @ HoN omdat ik weer met WoW ben begonnen
Nu kom ik geen enkele game in, omdat ik gekicked word.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Key = stats per person gelinked.
Is ook wel goed to be honest
De meeste mensen deugen!
Niet, je moet dan een nieuw account aanmaken. Makkelijkste is om te pre-purchasen en jezelf te inviten. Kost je alleen 20 eurokKaltUu schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:39:
Hoe reset ik m'n stats in HoN? ik heb heeeeel hard lopen kloten en nu is m'n PSR bedroevend laag.
Nu kom ik geen enkele game in, omdat ik gekicked word.
edit: grrrr, half uur geen antwoord en dan opeens precies tegelijk. I suspect foul play.
[ Voor 10% gewijzigd door Capital_G op 10-12-2009 16:01 ]
De meeste mensen deugen!
^^ DatCassius schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:04:
Muha. Overigens is een psr van 11xx in principe geen probleem kkaltuu, mensen gaan je dan namelijk onderschatten. En als je bewust hebt lopen klooien kan je in high risk games (als jij tegen hogere psr's speelt met een winkans van < 50% totaal) 1 punt verliezen maar ... maar wel een dikke 30-40 winnen soms. Dat is pas veilig gamen.
Volgens mij is het trouwens bijna net zo lastig om een goede 1600+ game te vinden welke géén AP is en waar je minder dan 4 locks per team hebt.
AP is kudt. De enige mode waarbij echte tactiek komt kijken is BD, daarnaast een klein beetje bij SD en AR. Force random (advanced option) is alleen voor de fun, maar verpest wel gamesCapital_G schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:09:
[...]
^^ Dat
Volgens mij is het trouwens bijna net zo lastig om een goede 1600+ game te vinden welke géén AP is en waar je minder dan 4 locks per team hebt.
BD games zijn er juist weer TE weinig te vinden in 1450-1550 range. Die spelen vooral SD van die drie. AR en FR worden bijna niet gespeeld. Ik zou willen dat er meer noobs banning drafts waren (en dan zonder locks / autobalance) - dat vind ik het leukste
De meeste mensen deugen!
OPPERDEPOP
[ Voor 4% gewijzigd door DeadKennedy op 14-12-2009 16:59 ]
WEBN & chill (@IBKR)
PSR betekent sowieso niet heel veel. Ik ben 1650+ en 1400- geweest, terwijl mijn skill toch echt niet veranderd isCassius schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:04:
Muha. Overigens is een psr van 11xx in principe geen probleem kkaltuu, mensen gaan je dan namelijk onderschatten. En als je bewust hebt lopen klooien kan je in high risk games (als jij tegen hogere psr's speelt met een winkans van < 50% totaal) 1 punt verliezen maar ... maar wel een dikke 30-40 winnen soms. Dat is pas veilig gamen.
WEBN & chill (@IBKR)
[ Voor 88% gewijzigd door Spike_wolf op 11-12-2009 18:33 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
De Deadwood. Dit is m'n eerste potje met deze hero. Was best leuk!
Dat gooien met die bomen heeft best een grote range.. dat is dan ook z'n main ability.
Z'n ultimate doet ook redelijk wat damage. Als escape heb je dan het rennen door bomen. Zeker in het begin, snapt niemand waar je zo snel vandaan komt of heen vlucht.
Is er ergens nog een Beta-key te verkrijgen voor deze game of heeft iemand nog een key over? Ik zou hem graag willen gaan spelen.
kijk eens een paar posts boven je?James Bond 007 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 17:23:
Dit lijkt me een goed vervolg op DoTA, op dit moment speel ik fanatiek League of Legends.
Is er ergens nog een Beta-key te verkrijgen voor deze game of heeft iemand nog een key over? Ik zou hem graag willen gaan spelen.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Verwijderd
Ik heb er gisteren een gekregen en een vriend van me wil ook graag HoN spelen.
Nu wil hij hem pre-orderen want dan kreeg je toch beta invites?
Maar je moet dus een beta account hebben om te kunnen pre-orderen.
Dus mocht iemand nog een beta invite over hebben, en hem willen inviten.
Dan pre-orderd hij hem, en stuurt hij wel een invite terug mocht je dat willen.
Erg leuk, maar ook erg moeilijk spelletje, het lukt me niet fatsoenlijk kills te maken.
Of om bij te blijven met levelen. Gelukkig wat video's / guide's bekeken en snap het wel al iets beter, maar om het in de praktijk toe te passen is erg lastig.
Toch heb ik nu een game meegemaakt waarin ik duidelijk de beste was. Voor het eerst! Dat is erg leuk. 'k Had meer dan 50% van de totale kills.
Dit alles is me gelukt met Forsaken Archer. Hier zijn de statistieken.
@TheAngel: Zie DM!
Hahahaha, stel nou dat de replay functie ooit werkt. Dan moet je echt deze game kijken. Scroll gerust door naar het eind. We hadden de minste kills, maar wonnen wel. Briljant. Oh ja, er wordt wel veel gevloekt. Dat krijg je, met Nederlanders. Sigh. Anyway. Hij is het kijken waard!
[ Voor 31% gewijzigd door PromWarMachine op 13-12-2009 21:18 ]
Verwijderd
BedanktPromWarMachine schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:54:
'k Speel voornamelijk noob games omdat ik zelf vind dat ik nog een noob ben. 0.8 KD met een PSR van 1520 ongeveer.
Toch heb ik nu een game meegemaakt waarin ik duidelijk de beste was. Voor het eerst! Dat is erg leuk. 'k Had meer dan 50% van de totale kills.
Dit alles is me gelukt met Forsaken Archer. Hier zijn de statistieken.
@TheAngel: Zie DM!
Hahahaha, stel nou dat de replay functie ooit werkt. Dan moet je echt deze game kijken. Scroll gerust door naar het eind. We hadden de minste kills, maar wonnen wel. Briljant. Oh ja, er wordt wel veel gevloekt. Dat krijg je, met Nederlanders. Sigh. Anyway. Hij is het kijken waard!
Ik weet nog niet eens of ik het zelf ga kopen nu ik erover nadenk

De meeste mensen deugen!
Volgens mij valt het wel mee. Ik ben ook geen pro, maar ik ga het wel kopen. Zeker als matchmaking er in zit, dan wordt het noob-bashen hopelijk minder.
Het idee nu is dat iedereen die tegelijk begonnen is met de beta, ongeveer op gelijk niveau zou moeten zitten. Iedereen die er later bij is gekomen, heeft eigenlijk een beetje pech, omdat zij in games terecht kunnen komen, waar noob-bashers zijn..
Met matchmaking zou dat opgelost moeten worden.
Denk dat het daarna wel los loopt. Zeker als je het vergelijkt met Demigod. Dat spel heeft ook nog redelijk verkocht, terwijl het echt een stuk minder uitgebreid is, vergeleken met Heroes of Newerth. Ook veel minder leuk, maar dat is uiteraard subjectief.
En nog steeds kent niemand van mijn gamers vrienden dit als ik ze er niet over vertel ... dat voorspelt echt niet veel goeds. Geen idee hoe groot die community ook uiteindelijk zal zijn. UT3 ging ook zo dood en dat was nog tig keer bekender.
De meeste mensen deugen!
Tja, ze hebben geen uitgever, dit is een beetje het verhaal van alle games die ze gemaakt hebben. Steep learning curves en slechte (geen) marketing. Met Savage 2 konder ze nauwelijks quitte spelen voor zover ik weet. Kon me herinneren dat Maliken vertelde dat als ze geen ~300 aanmeldingen per week of maand binnen kregen dat het dan niet goed zou gaan. Door via Steam te releasen draaide ze toen een beetje mee op de valve marketing engine wat er voor zorgde dat het allemaal goed kwam.Cassius schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:51:
Maar weet het of niet, maar de studio en uitgever achter Demigod hadden samen wel een stuk -meer- cash. Plus hebben ze geld uitgegeven aan advertising en zijn er demigod tournaments georganiseerd om het startende en bekend te krijgen. S2 heeft gezegd dat ze nu (met de hero vlakken 'tijdelijk compleet', er komen er nog meer bij) alleen nog gaan tweaken, balancen, matchmaken, etc. Alles optimaliseren voor de open beta - ze zijn er dus al bijna. En ik ben ervan overtuigd dat het vast een goed spel wordt ...
En nog steeds kent niemand van mijn gamers vrienden dit als ik ze er niet over vertel ... dat voorspelt echt niet veel goeds. Geen idee hoe groot die community ook uiteindelijk zal zijn. UT3 ging ook zo dood en dat was nog tig keer bekender.
Toch zijn Savage 1 en HoN twee van de leukste spellen die ik ooit gespeeld heb, en dat voor 20 euro.
Daarentegen is de marketing voor HoN toch wat beter, ze worden regelmatig ge-previewed en ze ontvangen juist door LoL weer meer publiciteit.
Daarnaast, ik heb recentelijk ge-pre-purchased dus ik heb 6 beta keys over. DM me als je er eentje wilt.
Verwijderd
Ik denk dat dat heel erg gaat meevallenCassius schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:51:
Maar weet het of niet, maar de studio en uitgever achter Demigod hadden samen wel een stuk -meer- cash. Plus hebben ze geld uitgegeven aan advertising en zijn er demigod tournaments georganiseerd om het startende en bekend te krijgen. S2 heeft gezegd dat ze nu (met de hero vlakken 'tijdelijk compleet', er komen er nog meer bij) alleen nog gaan tweaken, balancen, matchmaken, etc. Alles optimaliseren voor de open beta - ze zijn er dus al bijna. En ik ben ervan overtuigd dat het vast een goed spel wordt ...
Dota is een van de meest gespeelde online spellen, en iedereen die een beetje bezig is met dota is op de hoogte van dit spel. S2 heeft verscheidene keren gezegd dat als ze ook maar 10% van de dota community zouden kunnen bereiken met dit spel, dat ze dan tevreden waren. Verder ken ik ook bijna niemand die na het spelen van HON terugkeert naar WC3... eens je ervan hebt geproefd besef je pas hoe gedateerd en langzaam WC3 aanvoelt. S2 heeft met HoN gedaan wat LoL, Demigod en de anderen niet konden: een waardig vervolg breien op dota.
Dat niet iedereen er op de hoogte van is, maakt op zich niet uit. DotA had ook altijd een bepaald publiek, sommige mensen ergeren zich aan de steile leercurve, moet je er ook maar bij nemen. S2 heeft ook al gezegd dat er in de retail-versie een tutorial zal zitten, en met het implementeren van het recommended-item tab is het probleem van nieuwe spelers die niet weten wat ze moeten maken ook al voor een deel opgelost.
Ik hoop alleszins dat S2 voor de eerste keer van een écht lucratief spel kan spreken, want ze verdienen het echt wel. 30$ is echt niks in vergelijking met de uren spelplezier die je in ruil krijgt. Hell, de tijd die ik op beta gesleten heb alleen zijn al ruimschoots de 30$ waard.
Plus, een van de enige ontwikkelaars die ook denkt aan de linux-gamers
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 02:42 ]
Het heeft inderdaad een stijle learning curve, er gaat een hoop fout. Echter leer je gelijk dat je die fout niet meer moet maken. Daarnaast adviseer ik om met max 3 verschillende chars te spelen en je daar op te focussen. De eerste 20 games iedere keer een andere char kiezen in de hoop dat je met die char wel gaat winnen heeft geen zin. Een eigen char masteren is het beste wat je kan doen om zo snel mogelijk beter te worden.
Daarnaast wil ik wel een kanttekening plaatsen bij de attitude van sommige spelers, die ronduit slecht is. Zelfs als je in een noobgame zit, word je soms nog voor rotte vis uitgemaakt. In plaats van tips geven wat je beter kan doen, word je de grond in geboord en ben je niks waard voor het team. Dit frustreert mij wel enorm. Ik speel een game voor mij plezier, ik doe mijn best en wil graag beter worden. Dit soort mensen nemen wel iets van dat plezier weg.
Al met al echt een top-game!
De scene is rot, veel kids. Maar je advies kan ik me niet in vinden. Speel zo snel mogelijk, het zij in practice mode, met alle heroes. Het zorgt ervoor dat je weet wie er in je team zitten en wie er tegenover je staan en wat ze kunnen. Zo weet je dat sommige heroes 1v1 puur ongevaarlijk zijn omdat ze geen 'boomheadshot pwned' ult hebben en dat je niet direct in fear hoeft weg te sprintenJames Bond 007 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:48:
Het heeft inderdaad een stijle learning curve, er gaat een hoop fout. Echter leer je gelijk dat je die fout niet meer moet maken. Daarnaast adviseer ik om met max 3 verschillende chars te spelen en je daar op te focussen. De eerste 20 games iedere keer een andere char kiezen in de hoop dat je met die char wel gaat winnen heeft geen zin. Een eigen char masteren is het beste wat je kan doen om zo snel mogelijk beter te worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Cassius op 15-12-2009 16:39 ]
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Goede beginners guide, zijn er nog meer van hem.
Die zijn het ook wel waard om te bekijken.
Dit, ik betrap de gasten waarmee ik standaard speel hierop.James Bond 007 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:48:
Daarnaast wil ik wel een kanttekening plaatsen bij de attitude van sommige spelers, die ronduit slecht is. Zelfs als je in een noobgame zit, word je soms nog voor rotte vis uitgemaakt. In plaats van tips geven wat je beter kan doen, word je de grond in geboord en ben je niks waard voor het team. Dit frustreert mij wel enorm. Ik speel een game voor mij plezier, ik doe mijn best en wil graag beter worden. Dit soort mensen nemen wel iets van dat plezier weg.
Magmus + Panda is imba op het begin.
Bottom lane beiden, panda flickt als er een iets te dichtbij komt, magmus lava surged, en gewoon afmeppen.
Gegarandeerd 2 ~ 3 kills op het begin.
En m'n PSR begint weer een beetje te klimmen, vind het nog wel triest dat S2 de gast met het hoogste PSR de minste punten laat verliezen, en de gast met de minste punten de meeste punten laat verliezen

Dit wordt nog getweaked en is bekend - het aangepaste elo systeem is nog niet helemaal af en zal met matchmaking nog wat worden bijgesteld.kKaltUu schreef op woensdag 16 december 2009 @ 07:47:
[...]
vind het nog wel triest dat S2 de gast met het hoogste PSR de minste punten laat verliezen, en de gast met de minste punten de meeste punten laat verliezen
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 17:03 ]
als iemand er nog een heeft stuur maar een dm. 100x

De meeste mensen deugen!
Sorry dat ik het zeg maar ik vind magebane net als scout zoon domme hero ze kunnen echt niks in ganks en naaien hem er altijd uit met blink..Frank!in schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:06:
Mijn beste game ooitklik
Ik hou van magebane
Uiteraard maakt magebane veel gebruik van zijn superieure escape mechanisme...en wat hij doet in ganks is met een paar klappen alle mana van die nare burst-damage casters weghakken, of met zijn brutalizer gewoon volledig uitschakelen. Echt een van de slechste heroes in de pool inderdaadtumtum100 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 06:12:
[...]
Sorry dat ik het zeg maar ik vind magebane net als scout zoon domme hero ze kunnen echt niks in ganks en naaien hem er altijd uit met blink..

En sustainer->runed axe is wel mooie om die lanes te pushen natuurlijk op magebane, core items zijn er allemaal bijna al. Plus dat de regen ervan erg lekker is aangezien magebane best squishy kan zijn.
Dus ... juist in ganks drained een magebane de mana van iemand die het nodig heeft om het eigen team te rocken zoals Plague Rider. Als Magebane daar met lvl4 manadrain 3/4hits op scoort (door brutalizer makkelijker) verliest Plague al teveel mana. Vervolgens kijk je wie er low mana is (en veel mana had) en of hij dichtbij andere mensen loopt ... teamfight is nog gaande - jij ult - hattrick. Magebane is geen domme hero, magebane sloopt teamstumtum100 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 06:12:
Sorry dat ik het zeg maar ik vind magebane net als scout zoon domme hero ze kunnen echt niks in ganks en naaien hem er altijd uit met blink..

Magebane haalt zijn health van creeps en lifesteal als hij zonder zititons schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:40:
[...]
En sustainer->runed axe is wel mooie om die lanes te pushen natuurlijk op magebane, core items zijn er allemaal bijna al. Plus dat de regen ervan erg lekker is aangezien magebane best squishy kan zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Cassius op 17-12-2009 08:43 ]
De meeste mensen deugen!
Deadwood moet ik nog steeds eens testen in game, lijkt me ook wel een toffe hero.
Doh! Ik zat ook naar die match te keken en vond het maar verdomd snel om in 39 minuten lvl 25 te halen. Daar kwam het dus door. EM ftl.Cassius schreef op donderdag 17 december 2009 @ 00:48:
Beetje raar van de sustainer, maar verder prima items! Realiseer je wel dat het easy mode is, daarin zijn carries (als magebane) overpowered door hun late game scaling plus een berg geld.
Gister met Hammerstorm gespeeld. Voor het eerst eigenlijk. Best een toffe hero. Als je ook andere heroes speelt, kom je er achter dat er best veel gave heroes zijn. Eerst speelde ik vooral Plague en Arachna, maar support classes zijn ook echt gaaf.
Ik noem een Hammerstorm, Blacksmith, Magmus & Witch Slayer. Die laatste is wat overpowered heb ik het idee. Nagenoeg permastun en ook nog eens een dikke nuke als ulti!
Wat ik wellicht vergeten ben uit te leggen, dat ik via meespelende vrienden, ingame info en internet wel op de hoogte ben wat andere chars kunnen. In het begin heb ik idd meerdere chars gespeeld. Het ging ineens een stuk beter toen ik een guide las van 1 bepaalde char en me daarop ging focussen. Ik ben het helemaal met je eens dat je moet weten wat andere chars kunnen.Cassius schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:39:
[...]
De scene is rot, veel kids. Maar je advies kan ik me niet in vinden. Speel zo snel mogelijk, het zij in practice mode, met alle heroes. Het zorgt ervoor dat je weet wie er in je team zitten en wie er tegenover je staan en wat ze kunnen. Zo weet je dat sommige heroes 1v1 puur ongevaarlijk zijn omdat ze geen 'boomheadshot pwned' ult hebben en dat je niet direct in fear hoeft weg te sprinten. Check ook een beetje welke items ze kopen zodat je weet of ze misschien disables/immunities/invis hebben.
Ja die sustainer wordt moest nog runed axe worden. Had er de items al mijn bank (noem je dat zo?) staan.Cassius schreef op donderdag 17 december 2009 @ 00:48:
Beetje raar van de sustainer, maar verder prima items! Realiseer je wel dat het easy mode is, daarin zijn carries (als magebane) overpowered door hun late game scaling plus een berg geld.
Life tube vind ik namelijk erg fijn om te hebben in het begin, aangezien ik meestal aggresief en niet al te slim speel
Ja EM, meestal probeer ik dat niet te spelen, maar als ik niks kan vinden wat mij geschikt lijkt dan wordt het EM
En dit is toch wel leuk voor mij k/d ratio
Ik zag gisteren iemand met een PSR van 1430 die 80 games gewonnen en 60 verloren had en een KD van bijna 2:1 ... way to go PSR. Hij was vervolgens ook een prima speler.
De meeste mensen deugen!
Met andere woorden, een noobbasher. Hij wint geen punten als hij wint van lage psr, en verliest veel punten van mensen met een vergelijkbaar psrCassius schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 08:55:
Ik zag gisteren iemand met een PSR van 1430 die 80 games gewonnen en 60 verloren had en een KD van bijna 2:1 ... way to go PSR. Hij was vervolgens ook een prima speler.
mijn ingame name is sikking
ben er echt verslaafd aan dat k*t spel
wie wilt vandaag potje spelen?
en is er ergens een irc kanaal van hon met nederlanders?
Hi! Ik zou graag een key willen hebben, mits je er nog 1 over hebt... wilde je PM-en, en ondanks dat ik hier al sinds 2003 zit heb ik geen hoe..Capital_G schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:21:
[...]
Tja, ze hebben geen uitgever, dit is een beetje het verhaal van alle games die ze gemaakt hebben. Steep learning curves en slechte (geen) marketing. Met Savage 2 konder ze nauwelijks quitte spelen voor zover ik weet. Kon me herinneren dat Maliken vertelde dat als ze geen ~300 aanmeldingen per week of maand binnen kregen dat het dan niet goed zou gaan. Door via Steam te releasen draaide ze toen een beetje mee op de valve marketing engine wat er voor zorgde dat het allemaal goed kwam.
Toch zijn Savage 1 en HoN twee van de leukste spellen die ik ooit gespeeld heb, en dat voor 20 euro.
Daarentegen is de marketing voor HoN toch wat beter, ze worden regelmatig ge-previewed en ze ontvangen juist door LoL weer meer publiciteit.
Daarnaast, ik heb recentelijk ge-pre-purchased dus ik heb 6 beta keys over. DM me als je er eentje wilt.

Heb bijna alles met plague rider gewonnen, samen met een AoE stunner (Pestilence bijv.) is het zo heerlijk.
De meeste mensen deugen!
Heeft geen signature.
LOL! hier ben ik het dus totaal niet mee eens, het ziet er zeker mooier uit!dommerick schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:41:
Man wat viel dit spel tegen. Het is echt een complete dota copy alleen ziet het er nog lelijker uit ook. Gisteren gespeeld en meteen gewonnen, maar ik had net zo goed een potje dota kunnen spelen.
EDIT: ik kan niet inloggen en het forum is overbelast en kan er niet op
[ Voor 8% gewijzigd door tumtum100 op 18-12-2009 19:53 ]
Heb je per ongelijk niet warcraft 3 opgestartdommerick schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:41:
Man wat viel dit spel tegen. Het is echt een complete dota copy alleen ziet het er nog lelijker uit ook. Gisteren gespeeld en meteen gewonnen, maar ik had net zo goed een potje dota kunnen spelen.
Als het er lelijker uit ziet dan weet ik het ook niet meer.
Ik speel dit spel een tijdje en ik had eigenlijk een vraag, weet iemand of je account reset wordt nadat de beta is afgelopen als je pre-purchased hebt? of blijf je alleen maar je naam behouden. Ik zit beetje te twijfelen of ik het moet pre-purchasen, vindt het een geweldig spel een een vriend heeft nog een beta invite nodig, aan de andere kant weet ik niet of ik er al genoeg van heb als de beta afgelopen is. Enige suggesties? komen er nog meer dingen bij dan waar ze nu zijn?
Misschien moet je even langs SpecSavers©. Het is juist de bedoeling dat het een dota copy is. Het voordeel is dat HoN er véél beter uit ziet en een betere engine heeft.dommerick schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:41:
We zouden een lijst kunnen maken met got spelers? Ik word er tamelijk gestoord van maar te blijven verliezen door debielen.
[ Voor 11% gewijzigd door Ilya op 19-12-2009 02:07 ]
Je doet helaas je nickname eer aandommerick schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:41:

Don't feed the trolls I know
[ Voor 6% gewijzigd door Cassius op 19-12-2009 16:38 ]
De meeste mensen deugen!
Je zult eerst DM aan moeten zetten uit mijn hoofd, vraag me niet waarroodbwoy schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:37:
[...]
Hi! Ik zou graag een key willen hebben, mits je er nog 1 over hebt... wilde je PM-en, en ondanks dat ik hier al sinds 2003 zit heb ik geen hoe..
Ik geloof dat alles inderdaad sowieso weer gereset wordt als het spel live gaat. Daarnaast staan matchmaking en een herziening van de PSR berekening nog om de hoek waarbij je waarschijnlijk ook je stats kwijt raakt.Fira schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:24:
Hehe, first time poster naar long time lurker, dus ik dacht laat ik eens wat zeggen.
Ik speel dit spel een tijdje en ik had eigenlijk een vraag, weet iemand of je account reset wordt nadat de beta is afgelopen als je pre-purchased hebt? of blijf je alleen maar je naam behouden. Ik zit beetje te twijfelen of ik het moet pre-purchasen, vindt het een geweldig spel een een vriend heeft nog een beta invite nodig, aan de andere kant weet ik niet of ik er al genoeg van heb als de beta afgelopen is. Enige suggesties? komen er nog meer dingen bij dan waar ze nu zijn?
Daarnaast worden alle non-pre-purchased accounts verwijderd wanneer het spel live gaat, je kunt alleen je nickname houden door te pre-purchasen.
Ik ga langzaam richting de 1600, begin het een beetje beter te begrijpen. Nog wel erg veel te leren, ik kan bijvoorbeeld echt niet overweg met Sand Wraith zijn ulti - kan ik nou VAKER van karakter switchen of moet ik snel de map over kijken en dan in één keer kiezen welke ik word met nog een keer R en dan klik in de buurt?
De meeste mensen deugen!
Ah, thanks voor de info (en Cassius), denk wel dat ik hem ga pre-orderen eigenlijkCapital_G schreef op maandag 21 december 2009 @ 09:30:
Ik geloof dat alles inderdaad sowieso weer gereset wordt als het spel live gaat. Daarnaast staan matchmaking en een herziening van de PSR berekening nog om de hoek waarbij je waarschijnlijk ook je stats kwijt raakt.
Daarnaast worden alle non-pre-purchased accounts verwijderd wanneer het spel live gaat, je kunt alleen je nickname houden door te pre-purchasen.
Als je hem gebruikt, kan je tijdens de duration een keer veranderen met een illusion, maar dan stopt de ulti gelijk. Dus nog een keer R en in de buurt klikkenCassius schreef op maandag 21 december 2009 @ 09:33:
Ik ga langzaam richting de 1600, begin het een beetje beter te begrijpen. Nog wel erg veel te leren, ik kan bijvoorbeeld echt niet overweg met Sand Wraith zijn ulti - kan ik nou VAKER van karakter switchen of moet ik snel de map over kijken en dan in één keer kiezen welke ik word met nog een keer R en dan klik in de buurt?
Hmm ja dacht ik al, meh. De illusions vallen altijd alleen heroes aan toch? Wil hem beter leren spelen.Fira schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:38:
[...]
Als je hem gebruikt, kan je tijdens de duration een keer veranderen met een illusion, maar dan stopt de ulti gelijk. Dus nog een keer R en in de buurt klikken
De meeste mensen deugen!
Dat wil ik zeker ook hij is moeilijk om te spelenCassius schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:39:
[...]
Hmm ja dacht ik al, meh. De illusions vallen altijd alleen heroes aan toch? Wil hem beter leren spelen.
Hmz.... niet kunnen vinden.. anyways! als er iemand een beta-key over heeft, ik zou er graag een willen hebben!Capital_G schreef op maandag 21 december 2009 @ 09:30:
[...]
Je zult eerst DM aan moeten zetten uit mijn hoofd, vraag me niet waar
ejvandewal [AT] gmail [DOT] com
thnx :-)
Sand Wraith is een zeer sterke Lategame hero. Zijn ulti maakt voor iederen enemy 1 illusion aan. deze blijve de enemy volgen en attacken voor een aantal seconden. In deze tussentijd kan je met 1 van je illusions swappen door je ulti nog maals aan te klikken (of via R) en dan een positie selecteren. De Illusion die het Dichts bij deze Positie staat, wordt de illusion die jij dan overneemt.Cassius schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:39:
[...]
Hmm ja dacht ik al, meh. De illusions vallen altijd alleen heroes aan toch? Wil hem beter leren spelen.
Dit is goed voor Kills, maar het kan ook je leven redden (bijv. je wordt achterna gezeten. Je gebruik je ulti -> gaat naar een enemy veraf en gebruik hem nog eens zodat je daarnaar toe teleporteerd. Hiervandaan kan je dan weer verder vluchten). De meeste mensen rennen weg van een illusion en verwachten vaak niet dat je er n aar toe teleporteerd. vandaar dat je dus makkelijk kunt escapen
Check anders eens deze link.
Kan je beetje meer info vinden
Sand Wraith is een best simpele hero hoortumtum100 schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:36:
[...]
Dat wil ik zeker ook hij is moeilijk om te spelen
Helaas is er nog geen guide voor, misschien moet ik er maar eens één schrijven.
Vanwege de ulti is het één van de beste agi carries, omdat je op deze manier eigenlijk áltijd bij een hero kill aanwezig kan zijn, en wegrennende heroes zonder health af kan maken. Ook verraad je met je ulti elke keer de positie van de tegenstander. Het is heel goed te vergelijken met de ulti van Thunderbringer, alleen minder sterk in early game, en veeeeeeeel sterker in lategame. Net zoals met TB heb je met je ult vaak best kans op een "lucky" kill (ult + junglende tegenstander = kill).
WEBN & chill (@IBKR)
Oooh oke maar ze zou zeker een guide moeten schrijven als je dat wil natuurlijkDeadKennedy schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:23:
[...]
Sand Wraith is een best simpele hero hoor
Vanwege de ulti is het één van de beste agi carries, omdat je op deze manier eigenlijk áltijd bij een hero kill aanwezig kan zijn, en wegrennende heroes zonder health af kan maken. Ook verraad je met je ulti elke keer de positie van de tegenstander. Het is heel goed te vergelijken met de ulti van Thunderbringer, alleen minder sterk in early game, en veeeeeeeel sterker in lategame. Net zoals met TB heb je met je ult vaak best kans op een "lucky" kill (ult + junglende tegenstander = kill).
Zie mijn Post hierboven ... De link die daar staat is een guide..DeadKennedy schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:23:
[...]
Sand Wraith is een best simpele hero hoor
Ja, cool. Best een prima guide ook, helaas nog niet af.Remcov250 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:04:
[...]
Zie mijn Post hierboven ... De link die daar staat is een guide..
WEBN & chill (@IBKR)
Hoe teleport ik een teammate?
De meeste mensen deugen!
Ik ga maar weer de forums afstruinen
Haha dat had ik dus ook aan het begin maar ik begon met arachna te spelen die was het simpelste dacht ik toen xDGimbooze schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:00:
Pff, gister account aangemaakt, maar ik ben maar even een heleboel aan 't lezen voordat ik me aan m'n eerste potje waag. Vooralsnog weet ik bv echt nog niet met welke Hero ik 't best kan gaan oefenen. Ik was een beetje met soulstealer aan 't oefenen in practice mode, kijken hoe 't werkt enzo, maar dan lees ik weer dat soulstealer absoluut niet makkelijk is om te spelen voor een newbie.
Ik ga maar weer de forums afstruinen
Tja het heeft een aardig learning curve maar als je eerst een paar practice potjes doet om de mechanics te begrijpen zoals items kopen,upgraden,skills proberen en daarna een paar no stats games doet en dan zeker in het begin altijd bij iemand meelopen en niet op eigen houdje aan de gang dan lukt het allemaal wel .Gimbooze schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:32:
En is die een beetje aan te raden voor een newbie?
Je hebt Staff of the Master nodig, daarmee krijg je gewoon een extra skill.Cassius schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:55:
Meh wat faal ik hard met slither. Wel weer twee potjes met nymphora gewonnen.
Hoe teleport ik een teammate?
Jaa precies zoals hij zegt no stats potjes spelen en zo vaak mogelijk random doen en uit proberenbjwild schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:43:
[...]
Tja het heeft een aardig learning curve maar als je eerst een paar practice potjes doet om de mechanics te begrijpen zoals items kopen,upgraden,skills proberen en daarna een paar no stats games doet en dan zeker in het begin altijd bij iemand meelopen en niet op eigen houdje aan de gang dan lukt het allemaal wel .
Arachna staat wel bekend als de right-click hero, prima om mee te beginnen. Zeker als je een Assassin's Shroud haalt waarmee je onzichtbaar kan worden en dus gevaar kan ontwijken.Gimbooze schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:32:
En is die een beetje aan te raden voor een newbie?
Ik wil wel even zeggen dat dit spel echt het spel met de steilste learning curve is dat ik ooit heb meegemaakt. Je moet eigenlijk ALLE heroes kennen met al hun skills, en daarnaast ALLE items. En dan nog alle combinaties daartussen. Pas dán (nadat je ook nog eens de spelers van die heroes in kan schatten) begrijp je echt wat er gebeurt en kan je situaties inschatten.
Dán begint pas het proces van map awareness en metagaming enzo
Sterkte!
WEBN & chill (@IBKR)
Inderdaad, dat vind ik ook niet per se een voordeel. Net Hellbringer gespeeld, maar ik bakte er weinig van. Kon er ook bijna geen guide voor vinden, alleen eentje zonder item names met plaatjes die het niet meer deden. M'n PSR is ook echt dramatisch, heb dikke pech met teams.DeadKennedy schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:38:
[...]
Arachna staat wel bekend als de right-click hero, prima om mee te beginnen. Zeker als je een Assassin's Shroud haalt waarmee je onzichtbaar kan worden en dus gevaar kan ontwijken.
Ik wil wel even zeggen dat dit spel echt het spel met de steilste learning curve is dat ik ooit heb meegemaakt. Je moet eigenlijk ALLE heroes kennen met al hun skills, en daarnaast ALLE items. En dan nog alle combinaties daartussen. Pas dán (nadat je ook nog eens de spelers van die heroes in kan schatten) begrijp je echt wat er gebeurt en kan je situaties inschatten.
Dán begint pas het proces van map awareness en metagaming enzo
Sterkte!De voldoening als je het allemaal wél snapt is wel groot, en dit spel blijft echt eindeloos boeien, juist door de schier oneindige hoeveelheid combinaties van heroes en items, en de menselijke factor natuurlijk.
De meeste mensen deugen!
http://www.heroesofnewerth.com/open_create_account.php
Hellbringer: erg goede slow, fijne damage over time nuke, en een lol-imba AOE magic armor reduction waarbij jijzelf ook nog eens geheald wordt voor de damage die de affected units krijgen. Ulti is geweldige team battle initiator, pusher, en ENORME area stun.Ilya schreef op woensdag 23 december 2009 @ 21:52:
[...]
Inderdaad, dat vind ik ook niet per se een voordeel. Net Hellbringer gespeeld, maar ik bakte er weinig van. Kon er ook bijna geen guide voor vinden, alleen eentje zonder item names met plaatjes die het niet meer deden. M'n PSR is ook echt dramatisch, heb dikke pech met teams.
Items: bracers, boots, restoration stone.
WEBN & chill (@IBKR)
Die demon vond ik nogal zwak, behalve de stun, maar hij ligt in 3 klappen. Die AOE is best goed, maar daar kwam ik te laat achterDeadKennedy schreef op donderdag 24 december 2009 @ 03:20:
[...]
Hellbringer: erg goede slow, fijne damage over time nuke, en een lol-imba AOE magic armor reduction waarbij jijzelf ook nog eens geheald wordt voor de damage die de affected units krijgen. Ulti is geweldige team battle initiator, pusher, en ENORME area stun.
Items: bracers, boots, restoration stone.
Ik snap die mensen niet die stats spelen in hun eerste game of eerste keer met een hero. En maar volhouden dat je dan maar geen noob only game moet joinen. Ik kan moeilijk een pro game joinen met zo'n psr. Bovendien ben ik geen pro.
Wat spelen jullie? Is noobs allowed aan te raden?
noobs only (no ab) zijn in mijn ervaring bijna altijd pubstomps van een groepje vrienden. ik zou gewoon non-em BD/SD/AR spelen rond jou PSRIlya schreef op donderdag 24 december 2009 @ 04:07:
[...]
Gewoon met TAB wisselen tussen je units, met je demon hoef je toch alleen maar even iets te attacken en 1 a 2 keer je flame breath te doen.Ilya schreef op donderdag 24 december 2009 @ 04:07:
[...]
Die demon vond ik nogal zwak, behalve de stun, maar hij ligt in 3 klappen. Die AOE is best goed, maar daar kwam ik te laat achterBen sowieso slecht met meer dan 1 unit (zoals wildsoul). Heb nu maar een nieuwe acc aangemaakt omdat mn PSR gewoon nergens over ging doordat ik steeds met noobs geteamed zat.
Ik snap die mensen niet die stats spelen in hun eerste game of eerste keer met een hero. En maar volhouden dat je dan maar geen noob only game moet joinen. Ik kan moeilijk een pro game joinen met zo'n psr. Bovendien ben ik geen pro.
Beste wat je kan doen is fatsoenlijke spelers op je friends list zetten en daar mee spelen, dan ben je in ieder geval verzekerd van een paar niet-achterlijke teammates. Dat scheelt echt gigantisch veel.
Ikzelf speel 1600+ / 1650+ SD of BD games, dan kom je geen volslagen idioten meer tegen in ieder geval.
Nooit easymode.
En inderdaad, no ab = team van 4 of 5 man die samen spelen.
WEBN & chill (@IBKR)