[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 11 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Aan iedereen die het wil spelen: de community is superkudt! En hoe langer je speelt, hoe meer je het gevaar loopt dat jij je gaat irriteren aan bepaalde aspecten van nieuwe spelers. Ik betrap mezelf er ook op dat als ik lane met een nieuweling en hij rent weg met full hp/mana terwijl ik doodgeslagen word dat ik eerst zeg: "You have full hp/mana, why run?" - "stay and block them walking or just dish out as much damage as you can and run with me" maar als hij het de volgende keer dan -weer- doet (ofwel hij wil gewoon niet luisteren en hij spreek wel Engels) ... dan zeg ik toch snel: "dude, seriously take some advice and dont friggin RUN like a girl".

Ik zal niet schelden, maar er is dan duidelijk een geïrriteerde ondertoon te vinden ;) . Maar de grootste playerbase is 16-20 geloof ik, dus die zijn allemaal wat meer opgefokt dan de 24-28 groep die goede forum ervaring op GoT heeft :> ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 20:02
Het beste is dus ook om gewoon met vrienden/clan te spelen. Echter merk ik dat ik ook vaak geïrriteerd raak aan vrienden, vooral als ze dingen doen die gewoon niet kunnen. Mijn broertje (12) speelt dit spel ook en hij is echt een Noob, Gelukkig begint hij momenteel wel steeds meer te leren over hoe en wat. Het is alleen ZO lastig om hem te vertellen dat hij bepaalde dingen NIET moet doen. Bijv. hij heeft iets met warpcleft (+55 atk speed), Hij pomt dus ook gewoon iedere INT met een warpcleft. Zie je het al voor je? En het probleem is dat hij dit blijft doen (als het goed is is die er nu mee gestopt omdat ik echt gewoon BOOS op hem wordt :P, mja anders leert hij het nooit).

2v2 lukt eigenlijk wel aardig met hem maar hij blijft momenteel gewoon slecht. Heeft ook al 3 accounts naar de 1000 psr gestomped. Lukt hem zelf ook niet om dit omhoog te halen. Mja we zitten gelukkig in de beta en kan hij nog genoeg leren. Hopelijk kan hij bij de release wel een beetje beter spelen zodat hij minimaal 1400+ blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Kan me niet voorstellen dat een 12-jarige dit spel makkelijk beheerst, het is te complex in zijn hoeveelheid items, hero combinaties, situaties, tactieken en wat er nog meer allemaal bij komt kijken (aggro, neutrals, stack timing, rune timing, weten wat voor dmg je doet/kan ontvangen, meta's als harass en lure/decoy bla bla).

Kan wel hoor, maar ik denk dat een 12-jarige die 1650+ is, zichzelf zeer begaafd mag noemen dat hij het allemaal zomaar bijhoudt en kan processen. Dit verschilt bijvoorbeeld al een hoop met een 16-jarige bijvoorbeeld (no offence naar anyone).

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Hehe daar heb je ook volkomen gelijk in ;) hij is en blijft jong en het is ook wel lastig. maar als je alles stap voor stap doorneemt moet het wel lukken.

Natuurlijk verwacht ik hem ook niet 1650+ :P maar hij moet zichzelf toch heus wel tussen de 1400 zien te komen, misschien dat hij over een paar jaar eindelijk de 1500 haalt (A) :D *Partyface*.

Het verschil nu is ook dat hij niet echt guides etc kan lezen ivm zijn leeftijd, echter zouden 16+ ers dit wel moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
http://www.youtube.com/watch?v=waES2VWeWBA

Ulti armor redux + heal naast friendly creeps ... twee full hp heroes *poof*. Wel goede timing, zijn ult is 1 sec later uitgewerkt en dan was hij dood. Demented Shaman kan echt veel pijn doen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Om een of andere reden krijg ik geen mods meer geinstalleerd. Werkt mod manager niet meer of ligt het aan mij? Ik zit nu ergens op de 1400 psr omdat ik mn team niet snel genoeg meer kan checken (geen mods) terwijl ik juist over de 1600 ging :(
DeadKennedy schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:01:
[...]

Nah, grootste probleem is dat iedereen denkt dat hij beter is dan hij daadwerkelijk is. Iedereen vindt dat hij wel 1650+ oid moet kunnen spelen, want zijn teammates zijn noob en hijzelf speelt beter dan mensen met veel hogere rating. Het gebrek aan hoge rating komt altijd door noob teammates. Dit zie je echt bij een overweldigend grote meerderheid van spelers, of ze nou 900 of 1700 PSR hebben.
Haha, dit had ik in het begin heel erg. Nu ben ik gelukkig al een stuk beter geworden, afhankelijk van de hero. Sommige heroes kan ik gewoon echt niet spelen (bv magmus) terwijl ik met andere soms 1v3 win (bv puppet).

[ Voor 60% gewijzigd door Ilya op 12-02-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Ilya schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:17:

Haha, dit had ik in het begin heel erg. Nu ben ik gelukkig al een stuk beter geworden, afhankelijk van de hero. Sommige heroes kan ik gewoon echt niet spelen (bv magmus) terwijl ik met andere soms 1v3 win (bv puppet).
Magmus is toch helemaal niet zo moeilijk om te spelen? op het begin beetje ganken door middel van je stun.
Sparen voor een portal key. Wachten tot een groepje enemys aan komen chargen -> Ulti -> Portalkey erin -> Stun erin -> meeste zijn half dood -> Team finished het af :)

Het is wel even oefenen, vooral early game. maar als je een mana battery haalt en een bottle kan je flink ganken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Remcov250 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:41:
[...]

Magmus is toch helemaal niet zo moeilijk om te spelen? op het begin beetje ganken door middel van je stun.
Sparen voor een portal key. Wachten tot een groepje enemys aan komen chargen -> Ulti -> Portalkey erin -> Stun erin -> meeste zijn half dood -> Team finished het af :)

Het is wel even oefenen, vooral early game. maar als je een mana battery haalt en een bottle kan je flink ganken :)
Het is ook niet moeilijk, maar op een of andere manier liggen sommige heroes me gewoon niet. Ik weet perfect hoe ik magmus moet spelen, statten en gearen, maar ik zal er gewoon nooit "uber" mee worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Remcov250 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:41:
[...]

Behalve dat initiation zelf niet makkelijk is om goed te timen en vervolgens het geluk te hebben dat je team je ook nog eens volgt :z ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De community is niet per definitie slecht, maar wel bitter. Enigzins te begrijpen ook natuurlijk bij een spel waarin één noob met wat kleine foutjes makkelijk de loss kan betekenen voor de spelers. Daarom zeg ik nogmaals; Lees door de flames heen en overweeg wat de flamer in kwestie zegt. Grote kans dat je er inderdaad naast zat en dan doe je het de volgende keer beter.

Het zijn maar wat dudes met een grote mond op internet hoor, nooit begrepen dat mensen dat als een reden zien om het spel te laten voor wat het is. Maar misschien is dat ook juist een positieve ontwikkeling, want zo hou je het niveau hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ach de community is mischien niet aardig. aan de andere kant mensen die zich veel van dat geflame aantrekken doen het zelfde fout als de flamers, iets te diep in het spel zitten. Al is er absoluut niks mis mee om een hoger niveau van spelen willen te bereiken. Ik heb veel potjes mijn halve team op ignore staan, altjd handig die functie.

Wat ik trouwens enorm merk in 1550-1600 games is dat mensen wel wat beter zijn dan onder de 1500. maar dat iedereen verschrikkeljk bang is om te sterven(wat goed is want dit is volgens mij de grootste fout door nieuwe spelers). Als het bv 5 tegen 5 op mid is zonder torens en 1 iemand van de tegenstander doet 1 spreuk dan mass fled de andere kant nogal vaak, terwijl er niks gebeurd. Nogmaals niet sterven is een goede tactiek maar hoevaak ik al mensen met half hp vol mana zie terug trekken uit de strijd en dat vervolgens heel je team niet als groep vlucht maar uiteen rent en het andere team simpel iedereen gankt ivm massive fleeing. Erg vermoeiend af en toe. Overiges laatste tijd maar weinig HoN gespeeld, Eu3 is toch meer fun

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Cassius schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 15:54:
[...]

Behalve dat initiation zelf niet makkelijk is om goed te timen en vervolgens het geluk te hebben dat je team je ook nog eens volgt :z ...
Hoezo? Je kan je ulti + Portal key gewoon queuen met shift. Zodra ulti klaar is met casten, blinked hij meteen. Je kan zelfs je stun er nog achteraan laten gaan ^^

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:19
Even ter illustratie waarom er zo gescholden wordt: één speler kan het spel maken of breken.

Wij speelden vandaag een pot met behemoth/magmus/tempest/wildsoul/andromeda tegen een team met 4 agi carries en jereziah.
Dan verwacht je dat je early/mid ZO enorm hard ownt dat die carries niet aan hun endgame komen. Het stond echter binnen de kortste keren 14/7 voor het andere team. De reden: Tempest speelde abominabel slecht. Hij ging 5x achter elkaar dood zonder ook maar een ulti te proberen te casten. Wij allemaal wachten op de initiate van tempest natuurlijk, die niet kwam, daardoor moesten wij backen en werden we constant afgeslacht. Ook na initiates van Magmus en Behemoth kwam er NIETS uit Tempest. Uiteindelijk had hij het één keer geprobeerd om direct afgemaakt te worden. 0/8 tempest, 1 failed ulti, ragequit. Stand: 20/10 voor de Agi carries.
Andromeda neemt controle van de Tempest, we pushen, Andromeda ult met Tempest, GENOCIDE, tower en barracks down. Één goede ult van Tempest en het spelletje draait zich in ons voordeel.
Aan de andere kant hadden zij op dat moment nog prima kunnen winnen, hun Dark Lady had ondertussen een shieldbreaker, riftshards, en nog allerlei ellendigs. Maar DL weigerde zich met de teamfights te bemoeien. Wij hebben toen het potje nog mooi gewonnen na een aantal epic fights, prima pot, maar zij hebben dus toen nog verloren door één speler (darklady) terwijl wij aan het begin de gedoodverfde verliezers waren dankzij één speler (tempest).
Je verwacht natuurlijk nooit dat als je Tempest ragequit dat dit een goede invloed op je team kan hebben, maar zó groot is de invloed van één persoon dus. En dan vind je het vreemd als er geflamed wordt? Iedereen speelt prima, maar één idioot gaat er voor zorgen dat je alsnog verliest. Geen wonder dat mensen daar geen geduld voor hebben.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:31
Dat is dan nog steeds geen reden om een flame war te starten. Doe normaal zeg, het is maar een spelletje. Als je geen team wilt dan speel je maar een singleplayer game ;) .

Daarnaast is de community zo ongelofelijk kut, dat het hele spel daardoor bijna om zeep word geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:59
Killzone schreef op zondag 14 februari 2010 @ 03:01:
Dat is dan nog steeds geen reden om een flame war te starten. Doe normaal zeg, het is maar een spelletje. Als je geen team wilt dan speel je maar een singleplayer game ;) .

Daarnaast is de community zo ongelofelijk kut, dat het hele spel daardoor bijna om zeep word geholpen.
Geheel mee eens, ben het spel dan ook al lang terug gestopt met spelen om deze reden en zal het ook zeker niet aanschaffen.

Wil je op alles en iedereen lopen te vloeken, ga dan de pro games spelen ofzo. Maar om in noob games iedereen verrot te gaan lopen schelden? Zodra de devs report functionaliteit in hebben gebouwd en mensen na aanschaf van het spel permanent zullen bannen wegens asociaal gedrag zal ik het spel aanschaffen, maar eerder ook echt niet.

Het is een van de meest walgelijke en kinderachtige online communities op de markt.

Je kan niet eens een paar vrienden meenemen in een zelf gehost potje welk je dan betiteld als "NEWBIES!!! FIRST TIMERS" zonder dat een paar klootzakken ingame je vrienden helemaal kapot beginnen te schelden en ze dus ook gelijk gedag zeggen tegen het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Killzone schreef op zondag 14 februari 2010 @ 03:01:

Ik vind het vooral verbazend hoeveel Tweakers zich weg laten pesten door wat boze pubers op internet. Verder wordt het spel absoluut niet "om zeep geholpen", er spelen zat mensen.
En sja, "het is maar een spelletje", wel een spelletje waarbij één persoon een spel van drie kwartier kan verzieken voor 9 andere mensen. En een spelletje waarbij je niet zomaar weg kan lopen en leaven als er ineens iets IRL gebeurt. Kortom, wel een spelletje waar je serieus mee om dient te gaan.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
DeadKennedy schreef op zondag 14 februari 2010 @ 17:46:
[...]

En een spelletje waarbij je niet zomaar weg kan lopen en leaven als er ineens iets IRL gebeurt.
Dit geeft wat mij betreft aan dat mensen een spel té serieus nemen.

OT: Nu 15 potjes gespeeld. Speelt fijner dan DotA, net wat vloeiender voor m'n gevoel.

[ Voor 13% gewijzigd door Goron op 14-02-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Met WaWaWiiiiWa. Als je niet weg 'kan' gaan, dan neem je het gewoon te serieus. Lekker boeiend als je een keer verliest, hoort erbij, get over it. Lach er gewoon om, wees gezellig. Ik heb wel eens met 4 man lopen gieren en brullen omdat een Scout aan het soloen was. Die wou niet conceden omdat hij dacht dat ie nog wel wat kills zou krijgen :') . Nou mooi niet :D .

Maar met andere woorden: Sommige mensen nemen het te serieus. Ga dan clanplay doen. Ik ga bij TF2 toch ook niet keihard ragen als een random medic me niet ubered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
TF2 is een heel andere community, veel relaxter en gewoon aan het casual funplayen. In HoN zijn er "belangrijke" die bepalen aan welke matches je wel en niet mee mag doen, hoe je door andere players gezien wordt etc. etc. Daarom ragen mensen veel eerder, betrap mezelf er ook op.

Zit na wat geklootviool weer op 1600 nog wat, ik wed dat ik over een week weer op 1400 nog wat zit :D .

Ik heb getest (pak een lvl25 max refreshed Treant en laat op hem inslaan met een timer door carry hero) wat het meeste bang for the buck geeft qua dps item.
Shieldbreaker staat bovenaan,
met daarna Charged Hammer (als activated on self en hero slaat terug),
daarna Savage Mace,
daarna Charged Hammer (non activated),
dan Riftshards level3,
dan Harkon's
en dan pas Runed Axe. Toch heeft runed axe uiteraard nut om de andere items te halen, maar qua single target gold/dps is het een diep bagger item.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Killzone schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:26:
Met WaWaWiiiiWa. Als je niet weg 'kan' gaan, dan neem je het gewoon te serieus. Lekker boeiend als je een keer verliest, hoort erbij, get over it. Lach er gewoon om, wees gezellig. Ik heb wel eens met 4 man lopen gieren en brullen omdat een Scout aan het soloen was. Die wou niet conceden omdat hij dacht dat ie nog wel wat kills zou krijgen :') . Nou mooi niet :D .

Maar met andere woorden: Sommige mensen nemen het te serieus. Ga dan clanplay doen. Ik ga bij TF2 toch ook niet keihard ragen als een random medic me niet ubered?
Het gaat mij absoluut niet om verliezen, het gaat er om op welke manier. Als ik verlies omdat jij absoluut geen idee hebt waar je mee bezig bent in een 1650+ game dan vind ik dat kut. Als ik verlies omdat jouw vriendin thuiskomt en jij daarom disconnect vind ik jou absoluut asociaal.
Ik doe ook wel clan games, maar dat kan niet altijd. Ik neem dit spel best serieus ja, omdat ik graag beter wil worden en dus met goede mensen wil spelen, zowel in mijn team als aan de kant van de tegenstander.
Als je gewoon een beetje lol wil maken en aanklooien, daar heb je games zonder PSR voor, of anders in ieder geval <1550 pubs/easymodes.

[ Voor 5% gewijzigd door DeadKennedy op 15-02-2010 15:31 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Je hebt iig alleen jezelf ermee, als je je zo opwind bij iets wat leuk moet zijn ;) .

Laatst vaak 5v5 AP Duplicate Heroes gedaan, 5x armaddon = OP :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Cassius schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:59:
TF2 is een heel andere community, veel relaxter en gewoon aan het casual funplayen. In HoN zijn er "belangrijke" die bepalen aan welke matches je wel en niet mee mag doen, hoe je door andere players gezien wordt etc. etc. Daarom ragen mensen veel eerder, betrap mezelf er ook op.

Zit na wat geklootviool weer op 1600 nog wat, ik wed dat ik over een week weer op 1400 nog wat zit :D .

Ik heb getest (pak een lvl25 max refreshed Treant en laat op hem inslaan met een timer door carry hero) wat het meeste bang for the buck geeft qua dps item.
Shieldbreaker staat bovenaan,
met daarna Charged Hammer (als activated on self en hero slaat terug),
daarna Savage Mace,
daarna Charged Hammer (non activated),
dan Riftshards level3,
dan Harkon's
en dan pas Runed Axe. Toch heeft runed axe uiteraard nut om de andere items te halen, maar qua single target gold/dps is het een diep bagger item.
ligt uiteraard ook aan de hero, de meeste optimale -armor status die je iemand wilt geven is ongeveer -5 armor. (Daarna wordt het al heel snel een stuk minder effectief) Dus als je team als een Demented shaman of pestilence heeft kan je beter voor wat rauwe dps gaan ipv -armor met de shieldbreaker.

Harkon zou ik zeker als nr1 dps item zetten op Puppetmaster, een int hero, het stacked met zijn AOE ability en bypassed zowat alle armor die iemand kan hebben :P

Daar komt nog eens bij dat Magic armor niet kan stacken positief gezien, dus dat is dikke rape :<

Het voordeel van runed axe (kijk bijvoorbeeld naar hoe [WHP]Chu scout speelt) is dat je er erg heeeel erg lekker mee kan farmen met bepaalde hero's (en het geeft early lekker veel regen :) ). Een aantal carry hero's hebben ook echt de runed axe nodig voor ze een beetje op gang komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Wiebbe op 15-02-2010 16:02 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Wiebbe schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:00:
[...]

ligt uiteraard ook aan de hero, de meeste optimale -armor status die je iemand wilt geven is ongeveer -5 armor. (Daarna wordt het al heel snel een stuk minder effectief) Dus als je team als een Demented shaman of pestilence heeft kan je beter voor wat rauwe dps gaan ipv -armor met de shieldbreaker.

Harkon zou ik zeker als nr1 dps item zetten op Puppetmaster, een int hero, het stacked met zijn AOE ability en bypassed zowat alle armor die iemand kan hebben :P

Daar komt nog eens bij dat Magic armor niet kan stacken positief gezien, dus dat is dikke rape :<

Het voordeel van runed axe (kijk bijvoorbeeld naar hoe [WHP]Chu scout speelt) is dat je er erg heeeel erg lekker mee kan farmen met bepaalde hero's (en het geeft early lekker veel regen :) ). Een aantal carry hero's hebben ook echt de runed axe nodig voor ze een beetje op gang komen.
Begrijp me even niet verkeerd he, ik bouw gewoon Runed op swift, dark lady en magebane voor farm en regen. Maar in een 1v1 situatie (oftewel pestilence en dsham zijn bij elkaar op de koffie en niet bij jou in de buurt) is het meest kost efficiente item de shieldbreaker qua damage, zelfs voor puppet/hellbringer (harkon candidates). Ik bouw op Chronos bijvoorbeeld shieldbreaker eerst, dan pas de mace (of Shrunken head ertussen/als de game zo lang duurt) - terwijl heel veel mensen eerst mace gaan.

Was ook maar even een testje met een stopwatch hoor, niets nieuws of gamebreaking ;) .

En Chu` doet het nog goed met een glacius en doombringer.

Interessante stat websites als je jezelf als speler wilt verbeteren in plaats van anderen aan te wijzen:
http://stats.maide.ca/players/view/Casindus/page:graphs
http://jkk3.com/stats.php?name=Casindus
http://www.crontab.org/~ermular/hon.php?u=casindus

Gewoon even je eigen HoN nick invullen daar. Ofwel ik ben een matige speler die nog veel moet leren :/ . Mijn eerste echte twee games waarin ik zo goed en kwaad als kon carryde waren:
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=26667812
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=26831633

Waarbij de tweede uiteraard meer succes had dan de eerste |:( ... daar had ik denk ik echt meer teamfights moeten joinen en meer advies moeten geven aan mates.

Overall:
http://honstats.heroku.com/

[ Voor 20% gewijzigd door Cassius op 15-02-2010 16:23 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Je gaat bij de vergelijking ook totaal voorbij aan increased attack speed (IAS), dat vooral voor heroes als Magebane, Chronos, Predator broodnodig is en voor alle heroes met een % attack based skill (Swift, Scout, Puppet) ERG handig is.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
DeadKennedy schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:39:
Je gaat bij de vergelijking ook totaal voorbij aan increased attack speed (IAS), dat vooral voor heroes als Magebane, Chronos, Predator broodnodig is en voor alle heroes met een % attack based skill (Swift, Scout, Puppet) ERG handig is.
Ik weet niet of we elkaar begrijpen, ik gok dat je comment niet over Runed Axe gaat (aangezien die geen IAS levert). Maar die IAS is uiteraard -wel- meegenomen aangezien het real life samples betreft. Ik heb het getest met Chronos en Magebane (alleen het ene dps item, niets anders) tegen een Devourer en Treant (lvl25 full hp no items) in practice mode. Vervolgens geef ik Chronos en Magebane om en om 1 dps item en zet ik de stopwatch aan op het moment dat ik de enemy hero begin te attacken. Dit doe ik per wapen 3 keer (daar neem ik het gemiddelde van) . Ofwel, hier wordt de IAS gewoon meegenomen aangezien er sneller geslagen wordt aan de hand van welk item equipped is (waarbij ik zelfs verschil maak tussen charged hammer on/off). Dan bereken ik de hoeveelheid damage die per seconde gedaan is (totaal enemy hp / tijd) en weeg ik dat af tegen de kosten van het item.

En ja, Shieldbreaker is nog steeds het beste qua kosten vs damage per seconde. Ik vind dat riftshards ook wel een sidenote verdienen, de dps is best goed voor het geld en de buildup is makkelijk en volledig zonder secret shop (in tegenstelling tot componenten van mace/hammer, die zijn en veel geld in één keer en een detour naar secret shop).

TL;DR = Ik had tijd te veel, studie ontwijkend gedrag.

[ Voor 17% gewijzigd door Cassius op 15-02-2010 16:56 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Cassius schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:50:
[...]

Ik weet niet of we elkaar begrijpen, ik gok dat je comment niet over Runed Axe gaat (aangezien die geen IAS levert). Maar die IAS is uiteraard -wel- meegenomen aangezien het real life samples betreft. Ik heb het getest met Chronos en Magebane (alleen het ene dps item, niets anders) tegen een Devourer en Treant (lvl25 full hp no items) in practice mode. Vervolgens geef ik Chronos en Magebane om en om 1 dps item en zet ik de stopwatch aan op het moment dat ik de enemy hero begin te attacken. Dit doe ik per wapen 3 keer (daar neem ik het gemiddelde van) . Ofwel, hier wordt de IAS gewoon meegenomen aangezien er sneller geslagen wordt aan de hand van welk item equipped is (waarbij ik zelfs verschil maak tussen charged hammer on/off). Dan bereken ik de hoeveelheid damage die per seconde gedaan is (totaal enemy hp / tijd) en weeg ik dat af tegen de kosten van het item.

En ja, Shieldbreaker is nog steeds het beste qua kosten vs damage per seconde.

TL;DR = Ik had tijd te veel, studie ontwijkend gedrag.
Begrijp ik, maar dat wisselt dus per hero. Een Keeper of the Forest heeft beduidend minder aan een Warpcleft dan een Predator of een Chronos. Daarnaast kan je natuurlijk allerhande factoren niet meerekenen (het "nut" van chronos' stuns, magebane's mana drain, de evasion van Wingbow etc., wat je ook al aanhaalt als je het over het extra nut van de splash van Runed Axe hebt). Rauwe dps op een "naakte" (geen skills) hero is sowieso de Shieldbreaker (net zoals de Desolator in DotA) het beste DPS item.
In DotA gingen een vriend en ik een tijdje op élke hero voor een Deso/Hyper (Shieldbreaker/Warpcleft), dat was, en is, de beste manier om van een willekeurige hero een DPS hero te maken (ja ook op heroes als Keeper en Nymph enzo). Puur voor de lol natuurlijk, maar het werkte wel :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Cassius schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:19:
[...]

Begrijp me even niet verkeerd he, ik bouw gewoon Runed op swift, dark lady en magebane voor farm en regen. Maar in een 1v1 situatie (oftewel pestilence en dsham zijn bij elkaar op de koffie en niet bij jou in de buurt) is het meest kost efficiente item de shieldbreaker qua damage, zelfs voor puppet/hellbringer (harkon candidates). Ik bouw op Chronos bijvoorbeeld shieldbreaker eerst, dan pas de mace (of Shrunken head ertussen/als de game zo lang duurt) - terwijl heel veel mensen eerst mace gaan.

Was ook maar even een testje met een stopwatch hoor, niets nieuws of gamebreaking ;) .

En Chu` doet het nog goed met een glacius en doombringer.

Interessante stat websites als je jezelf als speler wilt verbeteren in plaats van anderen aan te wijzen:
http://stats.maide.ca/players/view/Casindus/page:graphs
http://jkk3.com/stats.php?name=Casindus
http://www.crontab.org/~ermular/hon.php?u=casindus

Gewoon even je eigen HoN nick invullen daar. Ofwel ik ben een matige speler die nog veel moet leren :/ . Mijn eerste echte twee games waarin ik zo goed en kwaad als kon carryde waren:
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=26667812
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=26831633

Waarbij de tweede uiteraard meer succes had dan de eerste |:( ... daar had ik denk ik echt meer teamfights moeten joinen en meer advies moeten geven aan mates.

Overall:
http://honstats.heroku.com/
Bij jou zit er teminste nog een algeheel stijgende lijn in. Mijn grafieken zijn meer hoge pieken en diepe dalen die elkaar op volstrekt omlogische wizje opvolgen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
DeadKennedy schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:02:
[...]

Begrijp ik, maar dat wisselt dus per hero. Een Keeper of the Forest heeft beduidend minder aan een Warpcleft dan een Predator of een Chronos. Daarnaast kan je natuurlijk allerhande factoren niet meerekenen (het "nut" van chronos' stuns, magebane's mana drain, de evasion van Wingbow etc., wat je ook al aanhaalt als je het over het extra nut van de splash van Runed Axe hebt). Rauwe dps op een "naakte" (geen skills) hero is sowieso de Shieldbreaker (net zoals de Desolator in DotA) het beste DPS item.
In DotA gingen een vriend en ik een tijdje op élke hero voor een Deso/Hyper (Shieldbreaker/Warpcleft), dat was, en is, de beste manier om van een willekeurige hero een DPS hero te maken (ja ook op heroes als Keeper en Nymph enzo). Puur voor de lol natuurlijk, maar het werkte wel :)
Ik denk zelfs vaak dat warpcleft een beter item is op veel heroes die normaal insanitarius/elder parasite kopen. Predator maakt er toch een deamonic breastplate van, carries als Chronos hebben echt te weinig HP om de 30% extra dmg van elder te pakken en kunnen beter direct voor iets gaan waarmee ze ook -continue- beter farmen dan een runed axe van 4400, hence warpcleft. Je maakt er dan misschien geen breastplate van, maar je pakt ook zeker geen 30% -extra- damage :/ .

@ Postius:
Afbeeldingslocatie: http://stats.maide.ca/img/charts/746381_PSR.png

Ik ga ook maar -heel- langzaam omhoog hoor. Ik speel veel te veel solo in niet forced-AB games. Zodra ik echt AB speel (0 locks dus) gaat het vaak beter. Of met friends :) .

[ Voor 7% gewijzigd door Cassius op 15-02-2010 18:00 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Cassius schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:58:
[...]

Ik denk zelfs vaak dat warpcleft een beter item is op veel heroes die normaal insanitarius/elder parasite kopen. Predator maakt er toch een deamonic breastplate van, carries als Chronos hebben echt te weinig HP om de 30% extra dmg van elder te pakken en kunnen beter direct voor iets gaan waarmee ze ook -continue- beter farmen dan een runed axe van 4400, hence warpcleft. Je maakt er dan misschien geen breastplate van, maar je pakt ook zeker geen 30% -extra- damage :/ .

@ Postius:
[afbeelding]

Ik ga ook maar -heel- langzaam omhoog hoor. Ik speel veel te veel solo in niet forced-AB games. Zodra ik echt AB speel (0 locks dus) gaat het vaak beter. Of met friends :) .
Het idee dat je met Chronos wel een Elder kan maken is dat je het alleen aanzet in je Chronosphere, dus geen dmg krijgt.
Verder vind ik mijn grafiek nog altijd erg mooi :)

Afbeeldingslocatie: http://stats.maide.ca/img/charts/540234_PSR.png

Mooie sites ook, kende alleen stats.maide.ca, die andere hebben ook leuke statistieken.

Drijfjacht (PSR 1691)
K 1604/D 1294/A 2438 (1.24 K:D, 1.88 A:D)
131-127 W-L (50.8%), 0.4% EM

Recent PSR Peak: 1699

[ Voor 8% gewijzigd door DeadKennedy op 15-02-2010 18:20 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
DeadKennedy schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:16:
[...]
Het idee dat je met Chronos wel een Elder kan maken is dat je het alleen aanzet in je Chronosphere, dus geen dmg krijgt.
Op de forums (including me) zijn erg veel het er toch niet mee eens, als er een pyro/witch buiten je ulti staat (en dat staat een goede) ben je dus echt dood (hun ult + 30% (laat staan dat ze nog SotM hebben)). Laat staan dat alle auto attacks van andere ranged enemies ook erg veel pijn doen. Of een deadwood die je stunned in je eigen ult om je vervolgens met je bubble weg te ulten met elder aan (aangezien je dat ding niet uit kan zetten en dus een 1 target hitter wordt en moet weg rennen voor je dood bent).

Chronos heeft toch niet echt lifesteal nodig, wat is dan volgens jou het nadeel van warpcleft op hem? Je bouwt daarna toch een wingbow/shrunken/mace (als je dus al shield/steamboots/shieldbreaker hebt) in voorkeur van volgorde.
Recent PSR Peak: 1699
Biiiijjjna :p !

[ Voor 16% gewijzigd door Cassius op 15-02-2010 18:29 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Cassius schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:27:
[...]

Op de forums (including me) zijn erg veel het er toch niet mee eens, als er een pyro/witch buiten je ulti staat (en dat staat een goede) ben je dus echt dood (hun ult + 30% (laat staan dat ze nog SotM hebben)). Laat staan dat alle auto attacks van andere ranged enemies ook erg veel pijn doen. Of een deadwood die je stunned in je eigen ult om je vervolgens met je bubble weg te ulten met elder aan (aangezien je dat ding niet uit kan zetten en dus een 1 target hitter wordt en moet weg rennen voor je dood bent).

Chronos heeft toch niet echt lifesteal nodig, wat is dan volgens jou het nadeel van warpcleft op hem? Je bouwt daarna toch een wingbow/shrunken/mace (als je dus al shield/steamboots/shieldbreaker hebt) in voorkeur van volgorde.

[...]

Biiiijjjna :p !
Het farmt als een moeder, dat is wel zo prettig, lifesteal kan behoorlijk prettig zijn, en als je een beetje oplet spring je er dus nooit in als je weet dat er nog ergens een pyro op je staat te wachten :)
Ikzelf haal trouwens meestal Iron Shield, Steamboots, 2xSoulscream Ring, Wingbow. Wingbow is gewoon zo ridicuul sterk op Chronos dat ik alle andere items een beetje jammer vind om te kopen :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
DeadKennedy schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:32:
[...]
Het farmt als een moeder, dat is wel zo prettig, lifesteal kan behoorlijk prettig zijn, en als je een beetje oplet spring je er dus nooit in als je weet dat er nog ergens een pyro op je staat te wachten :)
Ikzelf haal trouwens meestal Iron Shield, Steamboots, 2xSoulscream Ring, Wingbow. Wingbow is gewoon zo ridicuul sterk op Chronos dat ik alle andere items een beetje jammer vind om te kopen :)
Hij is wel een wingbow hero bij uitstek, maar met alleen wingbow breng je imo niet genoeg damage op het veld. En farmen met warpcleft (continue) gaat minstens net zo hard als met elder (activate en cd). Lifesteal zie ik niet direct het nut van in toch, maar je hebt gelijk dat je moet opletten als je nukers tegen je hebt. Waarom in plaats van 1 soulscream ring niet sparen voor sb/mace?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Cassius schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:38:
[...]

Hij is wel een wingbow hero bij uitstek, maar met alleen wingbow breng je imo niet genoeg damage op het veld. En farmen met warpcleft (continue) gaat minstens net zo hard als met elder (activate en cd). Lifesteal zie ik niet direct het nut van in toch, maar je hebt gelijk dat je moet opletten als je nukers tegen je hebt. Waarom in plaats van 1 soulscream ring niet sparen voor sb/mace?
Damage is dan wel een stukje minder, het zal niet veel minder zijn als je de stuns meerekent. Verder is je survivability gigantisch veel hoger (als je tegen weinig nukers staat iig), en items die je erna haalt worden ook beduidend effectiever omdat je zo veel sneller slaat. Verder heb je gewoon meer utility, dmv je stuns kan je tegenstander minder, en je teammates meer doen.
1 soulscream ring meer of minder maakt niet zo veel uit als je kijkt naar wat een Shieldbreaker kost, maar is early game in de aanloop naar je Dancing Blade wel erg prettig, 60hp meer en 12dmg+attackspeed is zeker early game gewoon erg fijn. Maargoed iedereen heeft zo z'n eigen build. Ik zou echt nooit voor Runed Axe gaan op Magebane bijvoorbeeld, vind ik echt zonde.

[ Voor 5% gewijzigd door DeadKennedy op 15-02-2010 21:47 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mheydo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-02 13:57
ik heb 3 invites ontvangen als iemand wilt ik hoor het wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

mheydo schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:51:
ik heb 3 invites ontvangen als iemand wilt ik hoor het wel....
Ik zou heel graag een invite willen.. ik zoek al eeuwen naar een key.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
De eerste twee mensen die mij een mailtje sturen krijgen ook een key :)
vincentmensen at gmail

2 weg

[ Voor 9% gewijzigd door DeadKennedy op 16-02-2010 14:22 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Als twee mensen mij DM'en die echt lid zijn van GoT (niet 1 post registered) mogen ze ook een key ontvangen :) !

1 DM ontvangen (stuur er wel een e-mail bij). Als er nog eentje komt zijn ze weg.

[ Voor 27% gewijzigd door Cassius op 16-02-2010 00:37 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 12:38
3 keys voor degenen die wil.

2qy92blak9vfet1
woho23hjditfpi3
fc2dx2e4n1rylys

enjoy

All gone.

[ Voor 18% gewijzigd door bjwild op 16-02-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skizo0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-06-2023
@bjwild, dankje ik heb de onderste gebruikt :)
vanavond maar eens de tutorials bekijken en misschien een potje spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destor
  • Laatst online: 20-07-2023
bjwild schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:58:
3 keys voor degenen die wil.

2qy92blak9vfet1
woho23hjditfpi3
fc2dx2e4n1rylys

enjoy
Bedankt!
Ik heb de bovenste key gepakt, de middelste was ook al in gebruik. Na League of Legends een aardige tijd te hebben gespeeld wil ik dit wel graag even uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gisteren ook even geinstalleerd en gespeeld. Ik vind het nog een apart spel, weet nog niet wat ik ervan moet denken, het doet mij licht denken aan Spellforce, maar toch weer totaal niet.

Vanavond nog maar eens even prutsen om te kijken wat nou precies de bedoeling is ( ik heb geen problemen met winnen ofzo :P )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Gister 2 potjes gespeeld (Nog bedankt voor de invite trouwens!) en ik moet zeggen dat het wel erg ver ingezoomt is.. alsof het voor 800x600 resolutie gemaakt is, het is best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 12:38
En weer 3 keys voor de liefhebbers omdat het schijnbaar erg gewild is.

azaaz8g8iq5tkga
ta9o6rspystaj11
k8uvokfqb9rxxpt

Alles weer weg

[ Voor 12% gewijzigd door bjwild op 16-02-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
kaluro2 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:08:
Gister 2 potjes gespeeld (Nog bedankt voor de invite trouwens!) en ik moet zeggen dat het wel erg ver ingezoomt is.. alsof het voor 800x600 resolutie gemaakt is, het is best irritant.
Dat is bewust gedaan. Je moet hierdoor een zeer goede map-awareness hebben. Als je heel ver zou kunnen uitzoomen, dan zou je ganks sneller zien aankomen. Het zou de gameplay erg omlaag halen. Juist doordat het zo dichtbij, wordt het spel intenser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Je bent verder uitgezoomd dan bij pakweg C&C 4 dus het kan erger ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:51
Ik krijg zojuist mail dat ik weer 3 keys mag uitdelen, de eerste drie personen die mij een DM sturen met daarin hun e-mailadres krijgen van mij een key :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Postius schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:57:
Je bent verder uitgezoomd dan bij pakweg C&C 4 dus het kan erger ;).
No way, bij C&C4 ben je véél verder uitgezoomt.. ik heb de C&C4 beta helemaal platgespeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ik vind de zoom ook kudt :p . Maar het hoort "bij dota" - spanning op een klein oppervlak en het zoeken naar wat er gebeurt. Van mij mag het ook twee keer zo ver uitgezoomd, wordt er een beetje kriegelig van.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Cassius schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:00:
Ik vind de zoom ook kudt :p . Maar het hoort "bij dota" - spanning op een klein oppervlak en het zoeken naar wat er gebeurt. Van mij mag het ook twee keer zo ver uitgezoomd, wordt er een beetje kriegelig van.
Vroeger kon je in HoN heel ver uitzoomen (nu is het 1200, het kon 2000). Dit hebben ze er idd bewust uitgesloopt (waarmee ze op überveel weerstand gestuit zijn) om het spel spannender te maken. Met 2000 view distance zie je echt elke gank van veel te ver aankomen, lijkt me een stuk minder leuk.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik heb gister nog wat gespeeld.. mijn eerste 5-6 games ofzo. En damn wat ben ik slecht haha.
Zodra je een paar keer doodgaat en de vijand een paar levels hoger is met heel wat betere items, maak je gewoon geen schijn van kans meer :+. Dan wordt ik ge 3 hit, in 1 stun ben ik foetsie.

Ik heb verder nog geen idee welke items redelijk handig zijn etc. maar ik heb wel gemerkt dat naar mijn ervaring de community wel helpzaam is, zelfs het enemy team gaf me wat tips :P.

De "Predator" hero speelt wel lekker weg vond ik.. Maar ik heb dan ook nog niet zoveel heroes gekozen (tot nu toe alleen maar Legion side gespeeld ook ).

http://stats.maide.ca/players/view/kaluro/page:graphs

Hah! Dat zijn nou nog eens stats :) er zit in ieder geval een non stop dalende lijn in, ipv wisselvalligheid! :-)

[ Voor 12% gewijzigd door kaluro2 op 17-02-2010 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
kaluro2 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 08:39:

Hah! Dat zijn nou nog eens stats :) er zit in ieder geval een non stop dalende lijn in, ipv wisselvalligheid! :-)
Vier kleine adviezen mbt je stats :) :

- Speel geen EM, maar speel normal mode
- Speel geen allpick (daarom heb je steeds pred neem ik aan), maar SD single draft/BD banning draft (BP is vaak hetzelfde). Hierbij word je geforceerd veel verschillende heroes in verschillende combinatie te spelen.
- Probeer wat beter te last hitten, met predator in een lane had ik gisteren 290 creepkills (predator + hatchet)
Items voor hem: Hatchet / Steamboots / Insanitarius / Shieldbreaker (daarna Behemoth's Heart of Deamonic Breastplate)
- Je hebt nu hulp gehad van je medespelers, dat is zeldzaam :p ... veel vind je ook hier:
http://forums.heroesofnewerth.com/forumdisplay.php?f=43

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Wat is EM? en normal mode? ..of althans de verschillen.
- en allpick/ SD/BD ? wordt er dan maar een kleine selectie gemaakt van beschikbare heroes?
en ja last hitten is een hele kunst bljikbaar >_< naja oefening baart kunst :P

[ Voor 18% gewijzigd door kaluro2 op 17-02-2010 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 08:39:
Ik heb gister nog wat gespeeld.. mijn eerste 5-6 games ofzo. En damn wat ben ik slecht haha.
Zodra je een paar keer doodgaat en de vijand een paar levels hoger is met heel wat betere items, maak je gewoon geen schijn van kans meer :+. Dan wordt ik ge 3 hit, in 1 stun ben ik foetsie.

Ik heb verder nog geen idee welke items redelijk handig zijn etc. maar ik heb wel gemerkt dat naar mijn ervaring de community wel helpzaam is, zelfs het enemy team gaf me wat tips :P.

De "Predator" hero speelt wel lekker weg vond ik.. Maar ik heb dan ook nog niet zoveel heroes gekozen (tot nu toe alleen maar Legion side gespeeld ook ).

Hehe, jij ook hier? :) Ik heb gisteren een paar potjes gespeeld. Ik vind het spelletje wel grappig.. maar meer niet eigenlijk. Volgens mij is het ook alleen leuk als je competief speelt met een maat.

Mijn graph:

http://stats.maide.ca/players/view/Dakreal/page:graphs

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
http://stats.maide.ca/players/view/Capital_G/page:graphs

Ik was echt idioot slecht bezig in het begin, daarom is het nu ook lastig om mijn A:D ratio op te krikken. Eerst maar eens 1700+ halen, ik val steeds weer omlaag door 3-4 losses op een rij >.>.

Vorige week ook gewoon gekicked omdat ik de Double Damage pakte met Vindicator voor de neus van de Engineer (zelfde team). Leek mij het handigst voor mij aangezien ik een solo lane had vs 2, kon ik toch nog wat last hits krijgen. Maarja de engineer was met twee vrienden, en het hele andere team vond het ook wel leuk om 4v5 door te gaan. Met 8 kickvotes tegen lig je er al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:20:
[...]

Hehe, jij ook hier? :) Ik heb gisteren een paar potjes gespeeld. Ik vind het spelletje wel grappig.. maar meer niet eigenlijk. Volgens mij is het ook alleen leuk als je competief speelt met een maat.

Mijn graph:

http://stats.maide.ca/players/view/Dakreal/page:graphs
Yep, ik heb C&C4 even opzij gelegd tot hij uit is. Auto-match doet het al een week niet ofzo dus dan lig je te klooien met custom matches, heb ik weinig behoefte aan. En alleen domination (en balance issues) als gamemode is ook niet echt alles, met 3-4 maps heb je het zo gezien.

Dus sinds ik eergister een key heb bemachtigd zit ik met een vriend wat aan te klooien bij HoN.. tot dusver gaat het flink slecht haha.

Edit: http://stats.maide.ca/players/view/tomcattomato/page:graphs dat is die vriend waarmee ik speel, ik voel me toch iets minder slecht als ik naar zijn K/D/A ratio kijk :+

[ Voor 9% gewijzigd door kaluro2 op 17-02-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Sja, enorm steile learning curve en geen echte tutorial = epic fail op internet he :)
Ik vind het spel bijna niet te leren als je niet náást iemand zit die het wel kan.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

DeadKennedy schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:59:
Sja, enorm steile learning curve en geen echte tutorial = epic fail op internet he :)
Ik vind het spel bijna niet te leren als je niet náást iemand zit die het wel kan.
Daar ben ik achter gekomen ja.. Nooit DotA gespeeld, net een ~10 potjes HoN over de afgelope dagen. Dacht ik dat ik toch best wel goed bezig was, word ik genadeloos ingemaakt. |:( En ik me maar afvragen wat ik fout doe, wat volgens mij dus best veel is . }:O

Naja genoeg hints en oefening en het komt wel goed..

...uiteindelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik heb een interessante vraag: Wat zijn "Carries"?

Ik hoor veel over "Carry" heroes maar wat bedoelen ze daarmee.. I'm at a loss.
Ik heb op de HoN fora gekeken maar niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
kaluro2 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:04:
Ik heb een interessante vraag: Wat zijn "Carries"?

Ik hoor veel over "Carry" heroes maar wat bedoelen ze daarmee.. I'm at a loss.
Ik heb op de HoN fora gekeken maar niks gevonden.
http://www.youtube.com/watch?v=Nc_WmqLqXiM

Dat moet je echt even kijken.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wat houdt het lvl van je account eigenlijk in? word je hero dan default dat lvl ofzo als je start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik zal straks even kijken (ik zit momenteel op mn werk, vandaar); thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:13:
Wat houdt het lvl van je account eigenlijk in? word je hero dan default dat lvl ofzo als je start?
Niets, hoe vervelend verslaafd je aan het spel bent :) .
kaluro2 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:17:
[...]
Ik zal straks even kijken (ik zit momenteel op mn werk, vandaar); thanks!
In het kort: carry heroes zijn heroes die in het begin door het team worden gedragen en later het team dragen door hun agi gain (dmg + attack speed + items). De echte carries zijn heroes als:
Chronos
Magebane
Madman
Dark Lady
Sandwraith
Swiftblade
Nighthound
Scout

Een echte carry heeft een of meerdere van de volgende aspecten:

- Ingebouwde damage modifier (zij het een crit, zoals nighthound of zij het een added dmg zoals magebane zijn combustion)
- Wint het van bijna alle enemies 1v1 (uitzonderingen daargelaten) door bepaalde traits (chronos zijn lock, magebane zijn mana steal, madman zijn .... madness en stun, dark lady haar enorm hits en silence, swift met counter attack, nighthound met silence en scout met disarm)
- Heeft bijna altijd een escape mechanisme (magebane blink, madman stalk, dark lady charging strikes, sandwraith illu en eerste skill, swift spin (deze is matig), nighthound en scout invis)

Uitzonderingen 1v1 zijn bijvoorbeeld corrupted disciple; die steelt je dmg en buffed zijn eigen dmg waardoor het gevecht leuk begint en daarna heel snel bergafwaarts gaat :p .

Hoe ga je met een carry om? Je zet hem met een babysit in de Legion bottom side of Hellbourne top side. Babysitters zijn heroes als soul reaper, plague rider, demented shaman, hellbringer, glacius, nymphora, vindicator. Als je de babysitter speelt is het jouw taak de carry levend te houden, hem de lasthits (finishing blow op een creep zodat hij het goud krijgt) te laten hebben en de enemies harassen zodat ze uit de buurt blijven van je carry.

Noob mistakes 101:

Plague rider (with magebane): "I nuke the creepwaves because I need money too! OMG I just fired nuke and now they are coming after us, now I can't slow them. OMG magebane you have no cash since I stole it all!"
Demented Shaman: "I stand behind enemy creeps and heal towards my creeps so I can instant 200 gold, yay! What? The lane gets pushed, the carry doesn't get any gold and I wasted mana on a ricing heal? Noobs!"

Etc.echte hard carries zijn dus zoals je ziet melee heroes. Heroes als moon queen, valkyrie, arachna, slither, corrupted disciple etc zijn semi of soft carries. Ze kunnen het wel, maar hebben geen babysit nodig en kunnen bijvoorbeeld goed mid. Ook zijn ze earlier game al nuttiger. End game leggen ze het wel stuk voor stuk af tegen een hardcarry met dezelfde items.

Is dat een beetje duidelijk :p ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik heb eerst ook met de scout gespeelt maar die vond ik wat zwak idd aan het begin. Ik speel nu met die paladin *Jeziah* ofzo. Die is lekker sterk en healen = win.

[ Voor 81% gewijzigd door Dakreal op 17-02-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:53:
[...]
Ik heb eerst ook met de scout gespeelt maar die vond ik wat zwak idd aan het begin. Ik speel nu met die paladin *Jeziah* ofzo. Die is lekker sterk en healen = win.
Beetje grote quote daar, misschien wat knippen :p .

Scout is uiteraard 'zwak' in het begin - maar met de juiste farm en items (bijvoorbeeld runed voor farm / shieldbreaker voor damage) wordt het echt een monster. Doe er een shrunken head bij en hij kan echt hard hitten. Alleen zijn survivability is niet zo hoog, hij is ook geen wingbow hero. Hij moet het hebben van invis/attack/crit/disarm en dan hopen dat ze echt snel dood zijn. Heroes als Chronos/Magebane die blijven met wingbow maar op je inhakken, nothing you can do met een Jera shield of Shrunken head.

Speel zoveel mogelijk met alle heroes. Jeraziah is te goed om te laten gaan, net als hellbringer en chronos op het moment. De sleutel met Jeraziah is niet zijn heal, maar het goed gebruiken van zijn magic immunity shield om op de juiste moment iemand te dispellen of een carry een gratis shrunken head te geven (van lvl4 9 seconden!!). En zijn ult draait teamfights gewoon volkomen om.

Mix hem eens samen met electrician, predator of magebane (heroes die bij de enemy direct kunnen komen) en heal dan tenmidden van ze. Direct na heal je teammate shielden en gaan met die banaan :p .

[ Voor 21% gewijzigd door Cassius op 17-02-2010 14:01 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hmm, ik denk dat dit spel teveel diepgang heeft voor mij *naja teveel diepgang*. Meer in de trend dat ik het spel niet intressant genoeg vind om me er zover in te verdiepen.

Wel leuk om eventjes mee aan te pielen in een game met een maat, maar zeker niet iets om aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:11:
[...]

Hmm, ik denk dat dit spel teveel diepgang heeft voor mij *naja teveel diepgang*. Meer in de trend dat ik het spel niet intressant genoeg vind om me er zover in te verdiepen.

Wel leuk om eventjes mee aan te pielen in een game met een maat, maar zeker niet iets om aan te schaffen.
Wacht maar tot het begint te kriebelen :9 ; BIj mij is het zo dat ik al best lang op zoek ben geweest naar een diepgaant spel na warcraft III(geen mods, de officiele game). Unreal tournament 3 had potentie maar heeft een dode community, stacraft 2 ligt me niet en is tevens nog niet uit. Ik heb tientallen games afgedwaald en nu ben ik bij HoN uitgekomen en dit spel heeft potentie en de mogelijkheid dat ik er diep op inga.

C&C4 ook geprobeerd maar het mist diepgang, het is meer rechtoe rechtaan counter + map control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:17:
[...]

Wacht maar tot het begint te kriebelen :9 ; BIj mij is het zo dat ik al best lang op zoek ben geweest naar een diepgaant spel na warcraft III(geen mods, de officiele game). Unreal tournament 3 had potentie maar heeft een dode community, stacraft 2 ligt me niet en is tevens nog niet uit. Ik heb tientallen games afgedwaald en nu ben ik bij HoN uitgekomen en dit spel heeft potentie en de mogelijkheid dat ik er diep op inga.

C&C4 ook geprobeerd maar het mist diepgang, het is meer rechtoe rechtaan counter + map control.
Klopt, maar je hebt niet echt progressie in deze game afgezien van een "rating" en een lvl die staat voor hoe weinig leven je hebt :P

C&C4 is ook geen Command & Conquer meer, tenminste.. niet de naam waardig. Ik zit op dit moment weer op Warhammer Online, en heb ook nog Mark of Chaos geinstalleerd (meesterlijk spel trouwens).

Ik had me ingeschreven voor deze game, en als die gratis was netzoals LoL zou het vast wel wat intressanter zijn geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:26:
[...]

Klopt, maar je hebt niet echt progressie in deze game afgezien van een "rating" en een lvl die staat voor hoe weinig leven je hebt :P
Progressie in de vorm van beter worden in de gameplay; het gaat uiteindelijk om de game zelf en niet om de puur visuele schil van je account die statistieken wat levendiger naar voren haalt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:28:
[...]

Progressie in de vorm van beter worden in de gameplay; het gaat uiteindelijk om de game zelf en niet om de puur visuele schil van je account die statistieken wat levendiger naar voren haalt, toch?
Voor mij is het visuele gedeelte juist wel belangrijk :) maar das puur smaak.
Mooi voorbeeld, Warhammer Online, Looks van een ShadowWarrior met betere gear. Vind ik HEEL erg belangrijk. Is voor mij dus een belangrijk onderdeel van de game. Terwijl het puur een visuele schil is.

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Gister eindelijk een win gehaald..... haha.
Valkyrie is best een interessante hero moet ik zeggen.

• Capital_G
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=27343099 Oh man wat een idiote game gisteren :P 81 minuten >.>

We waren na 50 minuten oid al de middelste rax kwijt, tegen een team met 1 carry en 2 semicarries......hopeloos?

Not! na 80 minuten eindelijk een annihilation (zij hadden daarvoor ook al een annihilation maar 4 van ons konden direct terugkopen) en direct 3 rax naar beneden, concede, win! Oh man wat heb ik daarvan genoten :P

Vindi carry = win.

241 intelligence, 66% daarvan = 160 true damage. Vooral leuk als predator zijn Elder Parasite aan zet (200+ true damage, wut?). Ik had na kuldra's sheepstick al geen idee meer welke items ik verder moest kopen, nullstone zag er interresant uit en gaf me nog wat meer int, daarna maar bloodstone voor de survivability en als laatste een frostfield plate omdat daar ook idioot veel int op zit.

Achteraf bedenk ik me dat ik zelfs vergeten ben om steamboots op int te zetten :P

Verwijderd

Echt, gisteren een absurde game gehad.

We hadden in ons team een noob van jewelste, wist totaal niet wat die aan het doen was, speelde puppet master en was enorm de tegenstander aan het feeden (0-12). Ondanks dat toch gewonnen. Ik speelde pebbles samen met Nymphora, wat een gouden teamcombo is dat.

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=27365406

• Postius
Hahaha nymphora met een melee caster hero is sowiezo insta win. Met jeraziah is het ook erg lachen. Maar Nymph en pebbles is redelijk epic win ja.

Mmm en nog meer GoT noobs gaan erin, benieuwd hoe lang het duurt voordat ze hier met hangende pootjes komen posten over een game waar ze werden uitgeflamed door hun eigen team ;-).

(ik ben nog een ergere hater, ik was een keer met pebbles en 1 kerel liep continu te ragen en hij was niet echt goed meestal ignore ik dat soort mensen maar deze keer had ik een beter idee. Hij was demented, op een gegeven moment was ik het zo zat dat ik hem continu naar de tegenstander ging gooien, zelfs toen we in onze spawnpool zaten. Ik heb me zo kapot gelachen, hij werd echt helemaal gek geloof ik maar ik had wel bergen lol)

[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 18-02-2010 14:42 ]

• Cassius
  • Niet online
Het gaat echt beter nu ik gewoon 1600+ AB games speel. En dan bij grote voorkeur banning draft.

Allpick en banning pick: wie het snelste klikt, altijd dezelfde picks/bans die alleen veranderen na een patch. Wordt toch snel saai om in iedere game hellbringer / chronos / zephyr / jeraziah en dsham te zien als pick of ban.

Single draft: te veel kans op bagger heroes tegen niet zo bagger heroes. Als je dus een hero pool hebt van rampage / torturer / dark lady in tegenstelling tot bijvoorbeeld electrician / pyromancer / chronos aan de andere kant is dat gewoon jammer (niet onwinbaar ofzo, maar wel trickier).

Banning draft: continue andere heroes, de ergste die er in die specifieke pool zitten worden gebanned. Kan counterpicken of leuke combi's maken die je eerst niet bedacht.

Nu moeten er gewoon meer AB games komen, die zijn er echt triest weinig. Ik host ze zo vaak als mogelijk, maar soms komt er gewoon -niemand- :p . Ben benieuwd of ik ooit de 1700 haal -.- , moet nog een hoop leren. Heb nu wel een hele goede ancient stacking route gevolgd uit een tutorial met ophelia en/of whispering helm, dat werkt wel heel erg lekker.

[ Voor 15% gewijzigd door Cassius op 18-02-2010 15:54 ]

De meeste mensen deugen!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:31:
Echt, gisteren een absurde game gehad.

We hadden in ons team een noob van jewelste, wist totaal niet wat die aan het doen was, speelde puppet master en was enorm de tegenstander aan het feeden (0-12). Ondanks dat toch gewonnen. Ik speelde pebbles samen met Nymphora, wat een gouden teamcombo is dat.

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=27365406
Het kan gelukkig altijd erger :+ http://replays.heroesofnewerth.com/match_replay.php?mid=27286597

Vraag me niet hoe, maar we hebben gewonnen terwijl iemand in ons team 0-22-1 stond, terwijl ik ook nog eens Predator was, waar ik erg tegenop zag, aangezien we persé een strength hero nodig hadden, en het geen forester mocht zijn. Laat ik nou sucken als strength hero, behalve met War Beast als forester :P

Nouja die pollywog is al bijna dood voor de game begint (loopt gelijk naar mid, tegen hun toren aan, komt net aan weg met 100 hp over...) dus we wilden gelijk al van hem af, en heel wat keren gevotekickt, maarja zo'n lekker stuk voer laat de tegenstander niet zomaar liggen. Uiteindelijk was de killscore 42-39, terwijl 22 van hun kills op die ene pollywog priest waren :P

• Postius
hugoy schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 21:44:
[...]

Het kan gelukkig altijd erger :+ http://replays.heroesofnewerth.com/match_replay.php?mid=27286597

Vraag me niet hoe, maar we hebben gewonnen terwijl iemand in ons team 0-22-1 stond, terwijl ik ook nog eens Predator was, waar ik erg tegenop zag, aangezien we persé een strength hero nodig hadden, en het geen forester mocht zijn. Laat ik nou sucken als strength hero, behalve met War Beast als forester :P

Nouja die pollywog is al bijna dood voor de game begint (loopt gelijk naar mid, tegen hun toren aan, komt net aan weg met 100 hp over...) dus we wilden gelijk al van hem af, en heel wat keren gevotekickt, maarja zo'n lekker stuk voer laat de tegenstander niet zomaar liggen. Uiteindelijk was de killscore 42-39, terwijl 22 van hun kills op die ene pollywog priest waren :P
Pred kan IMO redelijk junglen, hatchet(dacht dat je een shield niet nodig had bij pred) en die life steal. Weet niet of dat ondertussen veranderd is, tis geen toppertje maar bolgens mij doet ie het toch wel goed in jungle.(al komt deadkennedy me nu corrigeren ;) ).

En over die game...WTF? Ik snap niet dat het andere team niet heeft gewonnen. Niet alleen vanwege die massive feeder maar de heroes lijken me zo op het eerste gezicht ook iets beter. Al zijn puppet en Pred lategame echt geniaal. Vooral de Pred mits goed gespeeld kan echt een ziekelijk monster wordern(al telt dit voor meer heroes natuurlijk).

Lijkt me dat in jullie geval vooral de puppet en Hag het gered hebben?

Btw Insantarius en Parasite is dat niet wat onnuttig? Ik ga altijd voor 1 van de 2 en dan prefereer ik Insana op de pred dan. Nog meer toggle items lijkt me wat veel(Leap->stone Hide->insana en dat moet je dan al redelijk timen/quequeen, al zie ik wel de lol ervan in opzich )

[ Voor 22% gewijzigd door Postius op 18-02-2010 22:34 ]

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Postius schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 22:20:
[...]

Lijkt me dat in jullie geval vooral de puppet en Hag het gered hebben?
Nee... eerlijk gezegd vooral ophelia :P Met Puppet uiteraard, maar op een of andere manier was ophelia onze redder in nood, episch team van Minotaurs en Catmen. Maar onze teamcoördinatie was met ons 4 ook wel erg goed (en pollywog priest is ook eens onze initiator geweest omdat hij toch overal in leroyde maar hij zo mooi de skills afleidde :+)

voor de duidelijkheid, ik mocht geen jungle hero omdat ophelia de hele jungle leeghaalde :P

Tja die insanitarius, shieldbreaker, parasite combo is gewoon erg lollig inderdaad: Leap, stonehide, Parasite, insanitarius, Resultaat:iemand die sloom loopt met -6 armor, ik met +100 attack speed en heel stuk extra strength (damage dus) en HP, wat nog sneller aangevuld wordt door elder parasite + lifesteal.de toggles op die items zijn vrijwel instant, dus queuen is niet zo'n probleem.

[ Voor 30% gewijzigd door hugoy op 18-02-2010 22:44 ]

• Postius
ja ophelia kan echt 1 van de sterkste heroes in het spel zijn, maar ze wordt nooit gekozen of goed gespeeld, al heb je enkele individueen ertussen zitten dat is smullen als je daar mee mag teamen. Vind ophelia sowiezo heerlijk om mee te teamen. Maar goeie comeback dan! Zeker lollig ik zou me kapot lachen als ik dat had gewonnen. para +insana is idd een goede combo, maar ik wordt zelf altijd gek van teveel toggle items

[ Voor 23% gewijzigd door Postius op 18-02-2010 22:58 ]

• DeadKennedy
Postius schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 22:58:
ja ophelia kan echt 1 van de sterkste heroes in het spel zijn, maar ze wordt nooit gekozen of goed gespeeld, al heb je enkele individueen ertussen zitten dat is smullen als je daar mee mag teamen. Vind ophelia sowiezo heerlijk om mee te teamen. Maar goeie comeback dan! Zeker lollig ik zou me kapot lachen als ik dat had gewonnen. para +insana is idd een goede combo, maar ik wordt zelf altijd gek van teveel toggle items
Gewoon keys binden voor al je items, rakketak ASDF 4 items aangezet.

WEBN & chill (@IBKR)

• Cassius
  • Niet online
Met pred laat ik elder tegenwoordig achterwege door de extra dmg en kies voor een warpcleft. Die bouw ik dan om in een deamonic breastplate omdat die echt geweldige synergie heeft met pred zijn skills (minus armor, attack speed). Jump / ult / stone / insani / ROAR

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik had gister een War beast -> jungle -> gank geprobeerd, ik had een shrunken head gekocht.

Dus Wolfjes -> ultimate -> die dps boost skill -> shrunken head en mensen neermaaien :+

Kan ik ook ergens de hotkeys van items veranderen? Ik vind ctrl+s(was het toch hè?) voor shrunken head niet echt praktisch.

War beast voelde wel erg makkelijk aan qua speelstijl..
Het last hitten lukt me al wat beter nu trouwens, nu nog deny'en leren en wat Item kennis opdoen.

Edit: is er ook een automatch optie? Custom games doorspitten is niet echt mijn favoriete bezigheid en ik heb überhaupt al weinig tijd per dag. Ik heb de game gister gepre-ordered trouwens :o ( De eerste 2 mensen die me een DM sturen krijgen een invite ;)... minimaal 20 post count anders krijg je hem alsnog niet )

[ Voor 26% gewijzigd door kaluro2 op 19-02-2010 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:47

Multensor

wtf

wel een leuke site dat: http://stats.maide.ca/players/view/Multensor/page:graphs

ik kende de site nog niet. dankjewel voor degene die dit eerst postte :). Ik zit momentele ook ff in een wat minder periode maarja overleef het wel :P. zolang het 1700+ is dan is het goed. Moet zeggen dat daar wel ergens de grens ligt waarop je bijna geen absurd rare en slechte gasten meer tegenkomt die een potje kunnen verzieken. Laatst met een pestilence gespeeld die even IETS probeerde... hij had na en half uur ofzo een thunderclaw gekocht en verder schoenen..... Soms kun je zo niets meer doen in zo'n potje maarja soms eeft te tegenstander ook zo'n snackfabriek (lees: Feeder).

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Multensor schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:31:
wel een leuke site dat: http://stats.maide.ca/players/view/Multensor/page:graphs

ik kende de site nog niet. dankjewel voor degene die dit eerst postte :). Ik zit momentele ook ff in een wat minder periode maarja overleef het wel :P. zolang het 1700+ is dan is het goed. Moet zeggen dat daar wel ergens de grens ligt waarop je bijna geen absurd rare en slechte gasten meer tegenkomt die een potje kunnen verzieken. Laatst met een pestilence gespeeld die even IETS probeerde... hij had na en half uur ofzo een thunderclaw gekocht en verder schoenen..... Soms kun je zo niets meer doen in zo'n potje maarja soms eeft te tegenstander ook zo'n snackfabriek (lees: Feeder).
Volgens mij val ik in die categorie als ik zo nu en dan mijn teammates moet geloven. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:47

Multensor

wtf

kaluro2 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:42:
[...]

Volgens mij val ik in die categorie als ik zo nu en dan mijn teammates moet geloven. 8)
Begrijp me niet verkeerd hoor :). Er is helemaal niks mis met 'slecht' zijn. Iedereen meot het spel leren en doet dat uiteraard op zijn eigen tempo. Maar als je zeg 1600+ games speelt verwacht je toch dat iemand weet hoe het spelletje moet. En zelfs dat is dan nog niet heel erg, maar als ze dan ook nog een grote bek hebben (zoals 70% van de hon community :P) dan is het wel irritant :)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Multensor schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:56:
[...]
(zoals 96% van de hon community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
kaluro2 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 08:21:
Kan ik ook ergens de hotkeys van items veranderen? Ik vind ctrl+s(was het toch hè?) voor shrunken head niet echt praktisch.
Ja. Bij options. Best logisch toch?
Edit: is er ook een automatch optie? Custom games doorspitten is niet echt mijn favoriete bezigheid en ik heb überhaupt al weinig tijd per dag.
Nog niet.

[ Voor 16% gewijzigd door DeadKennedy op 19-02-2010 12:44 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
hugoy schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 21:44:
[...]

Vraag me niet hoe, maar we hebben gewonnen terwijl iemand in ons team 0-22-1 stond, terwijl ik ook nog eens Predator was, waar ik erg tegenop zag, aangezien we persé een strength hero nodig hadden, en het geen forester mocht zijn. Laat ik nou sucken als strength hero, behalve met War Beast als forester :P7
Hoe kan je ooit een strength hero "nodig hebben"? Dat is net zoiets als "We need a tank, pick magmus"....wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Capital_G schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:46:
[...]

Hoe kan je ooit een strength hero "nodig hebben"? Dat is net zoiets als "We need a tank, pick magmus"....wat?
Toch niet ook hier die forum idioterie van "tanks bestaan niet in HoN, ga terug naar WoW"... zucht

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Grappige sidenote is dat mensen vaak denken dat Magmus tankish is, maar met zijn HP en Armor eigenlijk een enorme softy is :p . Absoluut geen tank, er zitten maar een paar echt fijne tanks in hon vind ik: Armadon, Electrician, Booboo, Devourer. Allemaal van die heroes die door levelen (van skills en stats) alleen al veel HP en Armor hebben. Als je ze aanvalt duurt het een eeuw tot ze dood zijn, maar die je ook niet -NIET- wilt aanvallen want ze doen echt pijn :p .

Legionnaire en Accursed zijn tankachtig, maar als je die niet aanvalt en ze spelen de rol die ze normaal spelen (initiator/support) dan kan je ze gewoon overslaan en als laatste proberen te pakken :D . Ofwel: ik vind dat tanks wel bestaan in hon ... is dat zo raar ...

Het is wel kudt dat iemand dan ZELF snel een agi kiest en dan schreeuwt "we need a tank!" ... als je het zo goed weet wat het team nodig heeft - pak dan please toch eens iets wat het team nodig heeft :/ .

[ Voor 5% gewijzigd door Cassius op 19-02-2010 14:11 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
psr klimt weer langzaam omhoog.. merk wel dat ik een stuk beter ben geworden nu in weer bij de noobs moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Die snap ik niet, psr gaat omhoog maar je moet -weer- bij de noobs spelen? Speel je nu hogere psr games of lagere :p ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Cassius schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 14:51:
Die snap ik niet, psr gaat omhoog maar je moet -weer- bij de noobs spelen? Speel je nu hogere psr games of lagere :p ?
Volgens mij had hij eerst hoge PSR wat daalde naar een triest niveau waardoor hij gedwongen tegen noobs moet spelen. Deze noob categorie had hij al eerder in gezeten en toen vergeleken met nu heeft een groot verschil. dus vergeleken met toen is hij nu stukken beter geworden!

..ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:00:
[...]

Volgens mij had hij eerst hoge PSR wat daalde naar een triest niveau waardoor hij gedwongen tegen noobs moet spelen. Deze noob categorie had hij al eerder in gezeten en toen vergeleken met nu heeft een groot verschil. dus vergeleken met toen is hij nu stukken beter geworden!

..ofzo
Eindbaas quote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-07-2023
Laatste paar dagen 90% van de games gewonnen met voornamelijk Dsham.
Gruwelijke hero :P

Dsham + Pestilence = serieuze pijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:43:
Grappige sidenote is dat mensen vaak denken dat Magmus tankish is, maar met zijn HP en Armor eigenlijk een enorme softy is :p . Absoluut geen tank, er zitten maar een paar echt fijne tanks in hon vind ik: Armadon, Electrician, Booboo, Devourer. Allemaal van die heroes die door levelen (van skills en stats) alleen al veel HP en Armor hebben. Als je ze aanvalt duurt het een eeuw tot ze dood zijn, maar die je ook niet -NIET- wilt aanvallen want ze doen echt pijn :p .

Legionnaire en Accursed zijn tankachtig, maar als je die niet aanvalt en ze spelen de rol die ze normaal spelen (initiator/support) dan kan je ze gewoon overslaan en als laatste proberen te pakken :D . Ofwel: ik vind dat tanks wel bestaan in hon ... is dat zo raar ...
Legionnaire is, hoewel het stiekem wel zo lijkt te zijn, helemaal geen tank. Inderdaad, nadat hij taunt heeft gebruikt werkt het alleen maar contraproductief om hem aan te vallen ivm whirling blades. Nu valt het in lower rated pubs wel mee maar ik ben hem nóg niet tegengekomen in 1700+.

Verder is het een veelgemaakte fout om te denken dat tanks alleen maar str kunnen zijn. Zo is soul reaper ook een prima tank, een ander soort tank dan armadon maar eveneens een tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Ik snap niet dat mensen steeds vragen voor een tank in de groep.

TAKE TANK PLZ..

je kan in het spel helemaal niet tanken tenzij je tegenstanders enorme stom zijn. Ik bedoel maar, je gaat toch niet iemand aanvallen die dikke armor/hp heeft? Enige tank die dus bestaat is dan legionaire omdat die zorgt dat de tegenstanders hem aanvallen (alleen is dit voor een paar seconden).

Innitiators ftw. Geef mij maar een Tempest of kraken die er voor zorgt dat je voordeel hebt in team fights (of het begin van een teamfight).

Tevens heb ik nu beide accounts van me broertje weer naar de 1500 geholpen :) nu maar weer hopen dat hij flink gaat falen zodat ik weer die leuke noob games mag spelen hihi :)

Accursed is ook wel een zeer leuke carry.

Nomes widsom -> Brutalizer -> Daemonic Breastplate en je maakt ze best wel flink af 1v1 of 1v2 ;p. leuk om eens te proberen :) Mja werkt natuurlijk alleen in noob games :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accursed als carry bouwen is een klein beetje zonde ;( Hij is juist zo'n fijne support.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2010 04:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Laatst online: 23:32
Ik heb de topicstart een beetje aangepast, hoop dat jullie het iets vinden. Voor tips/aanmerkingen, laat het weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Het last hitten en denyen begint nu langzaam op gang te komen :+

Pagina: 1 ... 11 ... 31 Laatste