De meeste mensen deugen!
Bijvoorbeeld Forsaken archer met die multishot ability.
Stel je hebt een Forged hammer (20% kans voor 200 damage chain lightning).
Hebben alle multischoten van de FA deze kans of alleen een enkel schot?
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Per schot volgens mij. Maar omdat charged hammer je attack speed verhoogt is het een soort positieve cirkel: item geeft lightning bij sneller schieten, item laat je sneller schieten, chaaain lightningkaluro2 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:48:
Vraagje:
De meeste mensen deugen!
Thanks Morax!
[ Voor 8% gewijzigd door Phorze op 22-02-2010 15:26 ]
Edit: ze zijn weg...
[ Voor 20% gewijzigd door Morax op 22-02-2010 16:35 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Heb er ook nog een als er mensen geïnteresseerd zijn.
Echt waarom speel ik nog SD. Waarom join ik nog zelfs
[ Voor 18% gewijzigd door Cassius op 22-02-2010 18:10 ]
De meeste mensen deugen!
Omdat mensen over het algemeen te dom(ohjeej flame alert) zijn om in te zien dat teamwork nuttig is....Hey das netzoals in het echt eigelijk!Cassius schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:09:
offtopic:
Heb er ook nog een als er mensen geïnteresseerd zijn.
Echt waarom speel ik nog SD. Waarom join ik nog zelfs. Net weer... ik vraag: "picks?" ... niets. Ik zeg: ik ga arma of andro. Tegenstander kiest 4 melee, dus ik neem arma. Kiezen ze zephyr/accursed/melee/melee zonder iets te zeggen. Zephyr wordt 5 keer gekilled door Chronos, hoe je dat presteert moet iemand me uitleggen en hij heeft in 8 mins elder/boots/shield/battery (friggin impossible, had nog meer kills ook). Ik moet gewoon zelf hosten en mezelf bovenaan locken zodat ik zelf kan bannen/picken/kicken
.
Ik vind het ook altijd extreem ergelijk, maar het is meer iets van mensen zelf dan game ervaring of iets anders. Hoera voor gemiddeldheid denk ik dan altijd!
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
- Soulstealer mid verliezen van een forsaken archer (ffs ik krijg zelfs souls van haar skeletons)
- Nooit een fatsoenlijk potje met Armadon/Slither kunnen spelen
- Iedereen vind Magebane altijd overpowered, maar ik struggle vaak om genoeg farm te vinden om hem useful te maken
- Drama speler met any jungler (tempest/ophelia/bla/bla) - eindig altijd underleveled/underfarmed en heb zo'nbeetje iedere jungle guide gezien/gelezen en alle hero premium guides

Het enige wat echt enorm verbeterd is:
- Map awareness, ik heb echt geen misses meer nodig. Ik zie het gewoon als het rode stipje op mid weg is of als er meer misses zijn.
- Lasthitting gaat prrrima
- Veel meer denies in een game en towerdiven alleen als towerdiven kan
- Begin sneller rekening te houden met situational item builds (ow een armadon, battery - ow een panda, void - ow 5 stunners, shrunken - ow 3 casters, silence/sheepstick)
- Sommige heroes (plague/soul reaper/dsham/magmus) leer je gewoon echt kennen en win je biiijna altijd mee
Enfin, het spel is iig verslavend, moet ik ook op letten
De meeste mensen deugen!
Om even lekker tegen cassius in the gaankaluro2 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:48:
Vraagje:
Jungle succes is voor 90% bepaald door je startitems. Zo heb je met ophelia bijvoorbeeld redelij kwat mana nodig om maar creeps te kunnne converten en is het bij legionaire bijvoorbeeld belangrijker om damage reduction te hebben en health pots. Wat ook heel erg goed helpt is een courier die je MOET gebruiken voor de nodige regenitems en potions.- Drama speler met any jungler (tempest/ophelia/bla/bla) - eindig altijd underleveled/underfarmed en heb zo'nbeetje iedere jungle guide gezien/gelezen en alle hero premium guides
[ Voor 26% gewijzigd door Multensor op 23-02-2010 09:57 ]
erhmm.
Hij heeft gelijk met die orb effects, split arrow slowed meerdere targets bijvoorbeeld (maar doet wel veel minder dmg). Hmm, ik zal het eens nakijken. Het stomme is dus, ik weet dat ik met warbeast een ring of the teacher haal samen met blight runes, legio shield/runes/hatchet, ophelia mana pots en courier. Maar vaak halen team mates bijvoorbeeld geen courier, dan moet je met warbeast dus even met manapots omgaan en dergelijk.
Ook dubbelstacken lukt prima, maar toch ... ik doe iets fout

De meeste mensen deugen!
ic011x6xccdc2pl
68qrdu091a112i3
kmwh2ml8b4iwrik
b9qfkrflbjs5x92
6hhl6eumozus9zn
jos4yclf08adub1
3t9hfctbadsc65g
848qwneo46upznp
vjd02hx1chc21r9
nbic3puw49cuq8p
82pr6ihhdobcp4m
y0lcx8lw1fkfq9g
l585oatm22oj3f0
Moet wel genoeg zijn voor de Tweakers die nu nog steeds niet in de beta zitten
[ Voor 56% gewijzigd door DeadKennedy op 23-02-2010 11:29 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Ik begin echt in het spel te komen nu
En ik moet zeggen dat het ook verslavend is, alleen jammer dat de games vaak zo lang duren.
Als er iemand nog tips heeft van wat ik beter zou kunnen doen hoor ik t graag (Je kan geen replays downloaden geloof ik.. wel mn item choice etc zien though.)
Kan wel; kwestie van gameid in het spel invoeren en klaar.kaluro2 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:14:
Als er iemand nog tips heeft van wat ik beter zou kunnen doen hoor ik t graag (Je kan geen replays downloaden geloof ik.. wel mn item choice etc zien though.)
Met predator kan je misschien ook wel beste tot lvl 3 even lane op gaan zodat je wat meer lifesteal hebtCassius schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:30:
[...]
Hij heeft gelijk met die orb effects, split arrow slowed meerdere targets bijvoorbeeld (maar doet wel veel minder dmg). Hmm, ik zal het eens nakijken. Het stomme is dus, ik weet dat ik met warbeast een ring of the teacher haal samen met blight runes, legio shield/runes/hatchet, ophelia mana pots en courier. Maar vaak halen team mates bijvoorbeeld geen courier, dan moet je met warbeast dus even met manapots omgaan en dergelijk.
Ook dubbelstacken lukt prima, maar toch ... ik doe iets fout. Daarom lane ik ook met heroes als predator - daar kan het ook prima mee
.
erhmm.
Eerste potjes bizar hoge uitschieters met Kills (16 en 21
Verder kan ik aanraden, wat ik zelf ook altijd heb, om deze guide altijd naast je game open te zetten: http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=64274 . Alle heroes worden daarin beschreven en kort een build/item list gegeven. Heeft me al vaak geholpen nadat ik iets kreeg in de Single Draft waar ik niets van wist om toch levend te blijven en wat kills te krijgen!
erhmm.
Bijna altijd is dit een slecht idee tenzij je echt met een hele goede lane maat staat (zowel qua solo skills als player skills). Wat er gebeurt is dus dat je in lane staat en dan met je lanemate lvl3 bent, je twee enemies zijn ook lvl3. Nu duik jij ineens het bos in ... staat jouw lvl3 lanemate tegenover 2xlvl3 enemies waarvan er bijna altijd wel 1tje een stun heeft. Succes lanemate, jij krijgt -geen- farm meer. Al helemaal als hij <500 range is (andromeda/moon queen/whatever) en hij staat tegenover een ranged hero met 500/550+ range (dsham/arach/whatever). Grote kans dat hij dan niet alleen geen farm meer krijgt, maar ook een paar keer neergaat.Multensor schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:51:
[...]
Met predator kan je misschien ook wel beste tot lvl 3 even lane op gaan zodat je wat meer lifesteal hebt
Als je meteen woods was gegaan met pred (en uiteraard lifesteal maxed) met hatchet/shield/blight runes en gebruik maakt van courier (gekocht door support/ganker) was je lanemate gewoon lvl5 geweest en jij (als je het optimaal doet) ook.
Ik weet het wel, maar de uitvoering is een stuk lastiger dan the theorie
[ Voor 5% gewijzigd door Cassius op 23-02-2010 13:40 ]
De meeste mensen deugen!
Als je er problemen mee hebt. hoezo oefen je dan niet gewoon in practice games?Cassius schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:38:
[...]
Ik weet het wel, maar de uitvoering is een stuk lastiger dan the theorie.
Ikzelf kan met Ophelia/WildSoul/Legionaire/Tempest/Zephyr nu GOED junglen. Warbeast heb ik nog problemen mee maar ik speel warbeast eigenlijk nooit meer. Kwestie van oefenen. en pred speel ik ook eigenlijk nooit dus nooit geprobeert vanaf lvl 1 te junglen.
Ik zou is gaan junglen met een tempest. Dat is serieus zo makkelijk, daarnaast is het ook heel saai. Maar daarmee kan je echt simpel junglen(plus de hero is gunstig).Cassius schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:38:
[...]
Bijna altijd is dit een slecht idee tenzij je echt met een hele goede lane maat staat (zowel qua solo skills als player skills). Wat er gebeurt is dus dat je in lane staat en dan met je lanemate lvl3 bent, je twee enemies zijn ook lvl3. Nu duik jij ineens het bos in ... staat jouw lvl3 lanemate tegenover 2xlvl3 enemies waarvan er bijna altijd wel 1tje een stun heeft. Succes lanemate, jij krijgt -geen- farm meer. Al helemaal als hij <500 range is (andromeda/moon queen/whatever) en hij staat tegenover een ranged hero met 500/550+ range (dsham/arach/whatever). Grote kans dat hij dan niet alleen geen farm meer krijgt, maar ook een paar keer neergaat.
Als je meteen woods was gegaan met pred (en uiteraard lifesteal maxed) met hatchet/shield/blight runes en gebruik maakt van courier (gekocht door support/ganker) was je lanemate gewoon lvl5 geweest en jij (als je het optimaal doet) ook.
Ik weet het wel, maar de uitvoering is een stuk lastiger dan the theorie.
Omdat practice games dus niet echt zijn. Daar word je niet geganked, niet ge-ward/counterward. En nog wel meer onvoorspelbare dingenRemcov250 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:03:
[...]
Als je er problemen mee hebt. hoezo oefen je dan niet gewoon in practice games?
http://www.gamereplays.or...th-tempest-jungling-guidePostius schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:50:
[...]
Ik zou is gaan junglen met een tempest. Dat is serieus zo makkelijk, daarnaast is het ook heel saai. Maar daarmee kan je echt simpel junglen(plus de hero is gunstig).
Toevallig net een hele fijne jungle route gezien (superjammer alleen Hellbourne). Je schiet zo naar level 6. Helaas helaas, dit werkt alleen als je opponents noobs zijn en slecht coürdineren / warden. Maar toch, in 10 minuten ongeveer 2600g halen (260gpm) is echt niet slecht. Je pakt na de stacks nog 1 keer de hard camp en je hebt 2750+ gold, genoeg om naast je ring/portal key ook nog eens boots te kopen. Als je geluk hebt met creepspawns/mana regen heb je ook nog 1 manapot over die je kan verkopen en dan haal je net een teleport scroll voor een gegarandeerde kill in de double lane.
[ Voor 18% gewijzigd door Cassius op 23-02-2010 16:04 ]
De meeste mensen deugen!
Anoniem: 29882
Dat is niet waar. Tenzij het echt om laag niveau gaat hoort zelfs een melee zich redelijk te kunnen behelpen solo lane. Gewoon netjes wachten tot de lane bij je toren gepushed is en als dat te lang duurt pull je een paar keer creeps tussendoor. Als het dan -echt- onmogelijk is kan je vrijwel altijd met iemand van lane switchen. Moet je wel de volgende keer vooruit denken als je een predator in je team hebt.Cassius schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:38:
[...]
Bijna altijd is dit een slecht idee tenzij je echt met een hele goede lane maat staat (zowel qua solo skills als player skills). Wat er gebeurt is dus dat je in lane staat en dan met je lanemate lvl3 bent, je twee enemies zijn ook lvl3. Nu duik jij ineens het bos in ... staat jouw lvl3 lanemate tegenover 2xlvl3 enemies waarvan er bijna altijd wel 1tje een stun heeft. Succes lanemate, jij krijgt -geen- farm meer. Al helemaal als hij <500 range is (andromeda/moon queen/whatever) en hij staat tegenover een ranged hero met 500/550+ range (dsham/arach/whatever). Grote kans dat hij dan niet alleen geen farm meer krijgt, maar ook een paar keer neergaat.
Als ik pred ga, doe ik 9 van de 10 keer hetzelfde. Eventjes in de lane, kijken of je op lvl 3 een gankje kan zetten en vervolgens de woods in om eruit te komen met een shieldbreaker of iets anders funky.
Uiteraard heb je meer risico om geganked te worden, zeker tegen dubbel stun. Maar het is niet zo uitzichtloos als je het doet lijken. Zeker als ranged.

Bijna even hoog als m'n "echte" account

[ Voor 17% gewijzigd door DeadKennedy op 23-02-2010 20:38 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Als je nog een key zoekt: Heroes of Newerth beta keys (free) at i3D.net
Anoniem: 214426
Bedankt, Toch maar is proberenStewie! schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:56:
Ik heb nog een paar duizend beta keys over
Als je nog een key zoekt: Heroes of Newerth beta keys (free) at i3D.net
Stomme casindus beetje de server laten laggen tot wij disconnecten! VALSSPELER!
Ik eis een rematch binnenkort!

De meeste mensen deugen!
Hebben jullie niet gewoon per ongeluk op amerikaanse servers gespeeld?

Ik speel niet op USC/USW/USN/USE servers, puur EU/NL/DE/FR/UK etc
De meeste mensen deugen!
21u-23ukaluro2 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:31:
Apart.. rond welke tijd was dat dan?

De meeste mensen deugen!
Ik hadCassius schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:55:
[...]
21u-23u. Enfin, had ook wel wat humor erin
. Sommige mensen keihard ragen, maar wij hadden wel lol op teamspeak
!
er de ene game wel last van maar de andere game niet. Erg apart, maarja boeiend tis een beta dus ja.
Kan ook nog altijd aan het weer liggen, of iemand heeft een glas water omgestoten
[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 24-02-2010 15:46 ]
Hoewel, early game had ik+succubus top lane (Hellbourn) en we hadden een puppet master+magmus tegen dus we werden totaal geowned in onze lane.
Dat was een kleine 10 minuten zonder fatsoenljik inkomen/xp.
Tja, puppet is sowieso een pokke hero om tegen te spelen. Maar met succu heb je 2 disables, volgens mij moet je makkelijk met succu magmus kunnen sleepen, daarna jou sword throw op puppet (en magmus, whatever) en daarna heartache op puppet en dan is die denk ik wel dood hoor!kaluro2 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:24:
Gister voor het eerst met Maliken gespeeld.. 5/15/7.. het voelde echt aan alsof mijn hero redelijk "nutteloos" was, weinig damage, gaat snel dood.
Hoewel, early game had ik+succubus top lane (Hellbourn) en we hadden een puppet master+magmus tegen dus we werden totaal geowned in onze lane.
Dat was een kleine 10 minuten zonder fatsoenljik inkomen/xp.
Sleep is een hele dikke disable en als je blinked naar puppet komt die niet snel weg door je slow, zeker omdat het een int hero is moet die redelijk snel neer gaan
Het enige waar maliken later goed voor is, is om te initiaten met zijn ulti.. Maar sinds ze zijn ulti splash en bonus damage en sword throw speed hebben generfed is hij eigenlijk een beetje zwak geworden late game vergeleken met andere str initiators.
[ Voor 12% gewijzigd door Wiebbe op 25-02-2010 09:10 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Mmm, maar zodra ik dicht ij de creep kwam om te denyen/last hitten, rootte de puppet master mij + een nuke erachteraan, en dan kwam magmus met zijn charge ability en toen was ik dood.Wiebbe schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:09:
[...]
Tja, puppet is sowieso een pokke hero om tegen te spelen. Maar met succu heb je 2 disables, volgens mij moet je makkelijk met succu magmus kunnen sleepen, daarna jou sword throw op puppet (en magmus, whatever) en daarna heartache op puppet en dan is die denk ik wel dood hoor!
Sleep is een hele dikke disable en als je blinked naar puppet komt die niet snel weg door je slow, zeker omdat het een int hero is moet die redelijk snel neer gaan
Het enige waar maliken later goed voor is, is om te initiaten met zijn ulti.. Maar sinds ze zijn ulti splash en bonus damage en sword throw speed hebben generfed is hij eigenlijk een beetje zwak geworden late game vergeleken met andere str initiators.
Dit gebeurde echt een 3 tal keer

en die puppet master zorgde er voor dat hij flink wat afstand hield dus op die puppet focussen is niet zo makkeljik, en tower diven is niet echt wijsheid
Maar ja zodra ik dus bij de creeps kwam werd ik genuked -> ik dood, en die succu werd non stop geharassed door die puppet, en als we dan iets initieerde dan zat die magmus in de weg.
Dacht ik eindelijk wat beter geworden te zijn, krijgen we zo een situatie
Sword throw + heartache is niet genoeg om wie dan ook te killen, er zullen dan veel auto attacks voor nodig zijn. En puppet cast zeker niet zijn hold op je als je sword gooit (waardoor je niet kan teleport) en puppet show op succubus (waardoor ze mezzed magmus aanvalt en zij zelf mezzed is ...). Nee een puppet/magmus lane is kudtWiebbe schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:09:
[...]
Tja, puppet is sowieso een pokke hero om tegen te spelen. Maar met succu heb je 2 disables, volgens mij moet je makkelijk met succu magmus kunnen sleepen, daarna jou sword throw op puppet (en magmus, whatever) en daarna heartache op puppet en dan is die denk ik wel dood hoor!
En uhm ... puppet heeft geen nuke

[ Voor 3% gewijzigd door Cassius op 25-02-2010 10:15 ]
De meeste mensen deugen!
goede vraag.. een of andere DoT meen ik..Cassius schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:14:
[...]
En uhm ... puppet heeft geen nuke? Bedoel je zijn crit - die groene? Of zijn ult?
edit : Hmm je hebt gelijk idd geen nuke.. dan vraag ik me af wat dat was

[ Voor 20% gewijzigd door kaluro2 op 25-02-2010 10:31 ]
Hehe das zijn Ultimate.kaluro2 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:28:
[...]
goede vraag.. een of andere DoT meen ik..
edit : Hmm je hebt gelijk idd geen nuke.. dan vraag ik me af wat dat was
Hij maakt een Puppet aan die aan jou gelinked is. Alle dmg die die puppet krijgt krijg jij maar die dmg wordt x maal aantal sterker (ik dacht 210% op ult 3). geen dot dus
Hold iemand als je nog een paar charges hebt, 3 het liefst. Puppet hold - auto attack - auto attack - spawn ult puppet - meteen puppet show (hij valt nou zijn eigen puppet aan) - critstrike de puppet. Finish met auto attacks of met hold als hij alweer uit cooldown is.
Bouw harkon's en shrunken - doe veel pijn
De meeste mensen deugen!
of Gogo Refreshment stone en ulti je ulti. hoort ook veel dmg te doenCassius schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:49:
Puppet 1v1 tactiek:
Hold iemand als je nog een paar charges hebt, 3 het liefst. Puppet hold - auto attack - auto attack - spawn ult puppet - meteen puppet show (hij valt nou zijn eigen puppet aan) - critstrike de puppet. Finish met auto attacks of met hold als hij alweer uit cooldown is.
Bouw harkon's en shrunken - doe veel pijn.
Puppet 1 1000 hp - attack voor 200 - doe 400 damage (even van 200% uitgaande) - dan nog vier attacks (800 op de pop, 1600 op de attached person). Pop heeft totaal 1000hp verloren en is weg, persoon heeft 2000dmg gekregen.
Puppet 1 1000hp - Puppet 2 1000hp - attack puppet 1 voor 200, 400 dmg op puppet 2, 800 op persoon (meer dus in 1 keer ja) - dan een crit van 300 op puppet 1 (nog 500hp over), puppet 2 neemt 600 dmg (en is dus dood!) en persoon krijgt 1200. Oftewel ook 2000dmg total.
De eerste pop gaat dood voordat je refresher iets doet. Tenzij je gewoon twee keer volledig de persoon ult.
De meeste mensen deugen!
De meeste mensen deugen!
Ik speel nog wle is maar ik heb het ene beetje gehad om met random mensen te spelen. En verder zie ik bijna nooit iemand online eigelijk zelfs als ik er veel ben. Voorlopig maar ff aan de starcraft :-p
Kan je eigenlijk zien op welke server versie je speelt voordat je begint?
De meeste mensen deugen!
What S2 Is Doing? The Gameplan!
Hello everyone!
I wanted to take the time to let everyone know that what we've been doing, what we're going to be doing, and what our plan is for open beta & retail release.
We've been developing and are working to finish the following:
1.) Automated Match Making
2.) New Interface (We call it Front End 2.0 or FE2)
3.) Art Polish
4.) In-game Tutorial
5.) Gameplay Balance
Much of this stuff has been in the works for a while and progress has been great. We're getting near the end of having this stuff is a testable state.
Our plan is to do the following:
1.) Release a Beta Test Patch with the above mentioned *when it is ready*
2.) Test & Fix & Patch (as many times as necessary) issues related to the above changes
3.) Finalize and put patch into Beta Client
4.) Go to Open Beta which will run for an unset period of time (we plan to release some new heroes during the open beta)
5.) Release the game as retail requiring payment to continue to play at such time we feel Open Beta has run its course.
6.) Continue to polish, improve, and create new content for HoN (this will include the eventual release of a Map Editor, SDK, New Heroes & Items & Maps)
7.) ?????
8.) Profit!
Dat durf ik toch ten zeerste te betwijfelen, aangezien ikzelf de gold exploit gebruikt heb gister en vandaag (nostat op een nieuw account) En het verschilde daadwerkelijk per server of het werkte. EU 57 58 en 59 zijn de laatste servers waarop het gelukt is (vandaag rond 8 uur 's avonds), waar ik een stuk of 20 servers uit europa geprobeerd. En er enkelen gister al niet werkten.Postius schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:16:
Hoe bedoel je versie? Waar de server ligt? Want ze draaien allemaal dezelfde versie
Het had toch wel iets hoor
Toch nog even 17-3-10 gedraaid met Pestilence
Voor zover ik weet heeft dit niks met de client patches te maken. 1.66.2 heeft die exploit iig niet aangepakt. Waarschijnlijk dat ze gewoon hun servers continue hotpatchen om bugs te fixen zonder dat er een client patch mee samenhangt.hugoy schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:48:
[...]
Dat durf ik toch ten zeerste te betwijfelen, aangezien ikzelf de gold exploit gebruikt heb gister en vandaag (nostat op een nieuw account) En het verschilde daadwerkelijk per server of het werkte. EU 57 58 en 59 zijn de laatste servers waarop het gelukt is (vandaag rond 8 uur 's avonds), waar ik een stuk of 20 servers uit europa geprobeerd. En er enkelen gister al niet werkten.
Het had toch wel iets hoorin stats potjes doe ik dit soort dingen niet, maar om nou als level 2 defiler ineens elke level 11 af te maken heeft toch ook wel humor, vooral om de tweedeling te zien: Mensen die er echt ongelooflijk hard om gaan ragen, en mensen die het ook willen doen
geen andere categorie gezien eigenlijk.
WEBN & chill (@IBKR)
Als het goed is niet. Volgens mij is de opzet zo dat ze hierna dus Open-Beta gaan doen. Het spel is dan nog steeds gratis, als dat af is, komt de release. Je moet dan gewoon eenmalig een licentie of het spel kopen om met je bestaande account door te spelen.tumtum100 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 18:02:
ik had ergens gelezen dat je misschien maandelijks moet betalen is dat waar? en trouwens lees dit
[...]
Ik heb echt het gevoel alsof ik met vage allies ben opgescheept heel de tijd.. ik zal zonder twijfel ook wel het eea fout doen, daar twijfel ik niet aan.
Maar bijvoorbeeld deze:
1: http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=29838178
Is het daar echt mijn fout.. want ik ben 25 met redeljike KD ratio..
Mijn allies zijn level 16-19 en hebben zeer triest KD ratio's..
Dat valt gewoon niet te winnen, dit heb ik best vaak dat mijn allies echt niks waard zijn..

[ Voor 46% gewijzigd door kaluro2 op 04-03-2010 08:33 ]
Ik ga gewoon even analyseren wat er fout is in die gamekaluro2 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:29:
Ik ben zowaar onder de 1200 PSR rating gevallen ..![]()
Ik heb echt het gevoel alsof ik met vage allies ben opgescheept heel de tijd.. ik zal zonder twijfel ook wel het eea fout doen, daar twijfel ik niet aan.
Maar bijvoorbeeld deze:
1: http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=29838178
Is het daar echt mijn fout.. want ik ben 25 met redeljike KD ratio..
Mijn allies zijn level 16-19 en hebben zeer triest KD ratio's..
Dat valt gewoon niet te winnen, dit heb ik best vaak dat mijn allies echt niks waard zijn..
Allereerst, het andere team heeft 3 carries met ~600 XP/min. Als we dat even vergelijken met een van mijn laatste games (http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=30060614) waar in beide teams de main carry op ~450 xp/min zit, dan is dat wat aan de hoge kant.
Daarnaast heeft jullie carry (Madman) 371 xp/min.
Ik weet niet wat de lanes in jullie geval was, maar het moest iig dit zijn:
Top: Madman & Nymphora. No doubt about it. Madman is de meest mana intensieve carry en het feit dat er een nympora naast hem staat om zijn mana aan te vullen maakt hem een beest.
Mid: Blood hunter. Blood hunter speelt altijd mid, het is het enige wat hij kan. Ik zou zelfs zo ver gaan om te zeggen de enige toegevoegde waarde het feit is dat hij de arme hero in mid lane het leven zuur maakt.
Bot: Witch slayer & Jereziah. Vrij sterke lane, de heal van Jereziah wordt mooi gecompleteerd door de crowdcontrol van WS.
Het andere team zou dan probably iets als dit zijn:
Top: Engineer & Mali, een stuk, een slow, het is geen ideale lane aangezien mali alleen zijn slow heeft en de stun van engineer mediocre at best is.
Mid: SS. Hetzelfde als bloodhunter eigenlijk, men speelt SS om het de mid hero onmogelijk te maken om te farmen.
Bot: Scout & Poly. De crowdcontrol van polywog zorgt er voor dat scout makkelijker kan farmen.
Als laatste jou persoonlijk: goede Creep Stats, alleen is Blood Hunter geen carry. Niet een erg goede in ieder geval, zijn silence scaled goed maar is simpel te purgen met een nullfire, en zijn twee andere skills zijn alleen goed om de leftovers te doden. Blood hunter is dan ook een ganker.
Wat je had moeten doen is vrij vaak naar top / bot lane gaan (vanaf level 6, nadat je SS hebt gedood met je ulti) om daar te helpen met een gank.
Wat er waarschijnlijk is gebeurt is dat jullie gewoon outlaned waren. Scout kon wel farmen, Madman niet, wanneer dat gebeurt is het eigenlijk direct al game over.
Was een AP ik kies zephyr en zeg dat ik jungle ga.. laatste seconden pakt iemand wildsoul. Ga ik jungle zegt die NO I TAKE JUNGLE. Dus ik toch maar top gegaan... had al geen zin meer. is zijn bear dood komt die even lanen tot die weer leeft -.-' Had totaal geen zin meer om te spelen. kom geen items meer farmen na me lifetube.. 2-9 .. hadden een tempest die ook nog dik aant feeden was (wij zijn lvl 16 terwijl hij 5 is???).
Toen wildsoul zijn mock had is die eindelijk begonnen met het helpen, dus nu kon ik eindelijk eens gaan farmen.
Beetje gank+farm heeft me toch al me items opgeleverd, ook maar mock gekocht want ik had die wildsoul al gezegt dat ik mock zou gaan. Daarna toch nog het potje gecarried
wel grappig dat ik na 2-9 toch terug kwam tot 15-12 ofzo.. weet niet zeker.
Maar boh wat haat ik het als mensen gewoon niet naar jou luisteren en gewoon hun eigen gang gaan. had zo hard de neiging (wat me NOOIT is gebeurd) om ALT-F4 te doen...
Anoniem: 240727
Thanks!DeadKennedy schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:16:
Zooitje beta keys:
...
Moet wel genoeg zijn voor de Tweakers die nu nog steeds niet in de beta zitten
Of de lane combinaties zijn messed up of iemand feed of ze gaan 2v5 of niemand pushed en farmt liever ook tijdens sleutelmomenten.
Naja dat soort dingen... ik zeg niet dat ik goed ben maar volgens mij toch wel wat beter dan menig pubber rond mijn rating.
En je zegt zelf "dat je beter bent", maar ik commente al op de HoN forums op je item build en daar moet je gewoon nog wat aan sleutelen
Simpelste regel is echt ... 3 ranged altijd of er moet een melee mid staan (zoals bh ...).
De meeste mensen deugen!
aah dat was jijCassius schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:39:
Dat denkt iedereen en juist daardoor word je niet beter helaasch. Pak wat je team nodig heeft, hoe gek ze ook kiezen - ben jij dan de verstandige. Ranged support? Pick it. Als zij zo slecht zijn kan je met bijna iedere hero carryen als je echt veel beter bent dan je team mates/enemies. Vindicator en DSham zijn super supports/babysits, maar met de juiste items worden zelfs dat carries.
En je zegt zelf "dat je beter bent", maar ik commente al op de HoN forums op je item build en daar moet je gewoon nog wat aan sleutelen. Ook kiezen in de wetenschap dat zij melee pakken en toch melee nemen ... ben je dan niet mede te blame aan de slechte lanes?
Simpelste regel is echt ... 3 ranged altijd of er moet een melee mid staan (zoals bh ...).
en ja ik speel de laatste tijd SD en dan zie ik soms dat iemand bv demsham of blacksmith of iets dergeljiks heeft en dan vraag ik nog wel eens om te traden, maar dan pakt die persoon de agility hero ipv een van die supports; en dan heb ik zelf bagger support heroes en kan ik verder ook vrij weinig.
Of anders melee heroes die mid kunnen, denk pharaoh, bloodhunter, pebbles, madman. Iets minder makkelijk aangezien je bij het ganken wel afhankelijk bent van de gasten in de lanes.
Corrupted Disciple doet het vrij goed als solo mid.
Probeer anders eens een Jungle hero te pakken, Ik had een account onder de 1200 en helemaal tot 1500+ getimmerd zonder problemen.kaluro2 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:49:
[...]
aah dat was jij![]()
en ja ik speel de laatste tijd SD en dan zie ik soms dat iemand bv demsham of blacksmith of iets dergeljiks heeft en dan vraag ik nog wel eens om te traden, maar dan pakt die persoon de agility hero ipv een van die supports; en dan heb ik zelf bagger support heroes en kan ik verder ook vrij weinig.
Als jungle hero kan je zelf snel farmen zonder problemen en je kan ganken. Doe dit vaak genoeg en je klapt iedereen kapot. Ik heb toen met wildsoul/zephyr gespeeld.
Als je echt denk dat je beter bent dan je team, kan je bijna met iedere hero mid spelen en zo zorgen dat je voorsprong krijgt. Zo speelde ik vaker Blacksmith mid, niet de meest logische zet maar uiteindelijk wel omdat ik mijn team carryde, Zo moeilijk zou dat niet meer moeten zijn op deze ratings. (maar aangezien jij jezelf naar deze rating toegebracht hebt, kan het nog lastig voor je zijn).
Je hebt de keuze tussen Support spelen en zorgen dat je team levend blijf, of zelf alles in handen nemen. Ik koos voor het laatste en het lukte aardig, zolang je team maar geen retards heeft (Dus noobs kan wel).
Ik wil best eens met je meekomen als je dat wilt. Laat maar wat weten.
Valkyrie, Forsaken Archer, Corrupted Disciple, Arachna, Engi, Moon Queen ... die zut. Het liefste met escapes ... dan blijft dus vooral Valk over
De meeste mensen deugen!
Mwa, melee mid is niet zo lastig als jij het doet klinken. Pebbles/Deadwood hebben geen gold nodig dus hebben relatief weinig lasthits nodig. Het doel is om level 6 te worden zodat je kan roamen.Cassius schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:10:
Raad hem nou nog geen melee mid aan, dat faalt zo vaak. Als je oprecht gelooft dat je veel beter bent dan het gemiddelde PSR waarin je speelt (wat niet vaak het geval is) ... speel dan ranged (semi)carries mid.
Valkyrie, Forsaken Archer, Corrupted Disciple, Arachna, Engi, Moon Queen ... die zut. Het liefste met escapes ... dan blijft dus vooral Valk over. Corrupted is iemand die farmed ook 1v3 ganks kan omdraaien met goed gebruik van zijn tweede skill (conduit!).
Oh, madman mid was dom van me. Madman heeft namelijk wel gold nodig en is aanzienlijk lastiger
CD mid is nog steeds een van mijn favoriet, vooral conduit max is hij heel gevaarlijk omdat mensen je vaak onderschatten. Had gister een paar goede encounters waar ik een Forsaken Archer overleefde omdat hij op een gegeven moment ~5 damage deed. Ook Plague Rider een keer kunnen doden omdat hij dacht dat hij me wel dood kreeg met mijn 10% health tegen zijn 50%. Hij had alleen 0 base damage, en ik aanzienlijk meer
CD bouw ik dan vrij defensief, als ik een goede cashflow krijg bouw ik als eerste een HotBL.
Meh je hebt gelijk. Hiervoor moet je eerst weten hoe je moet lasthitten/denyen en harressen. Ga maar inderdaad voor Semi Carrys. Blijf oefenen, Vooral dat lasthit/deny moet je goed onder de knie krijgen.Cassius schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:10:
Raad hem nou nog geen melee mid aan, dat faalt zo vaak.
last hit/denyen/animation cancelling heb ik al wel onder de knie denk ik.. misschien nog niet perfect aangezien elke hero een andere animatie duration heeft maar over het algemeen gaat het me goed afRemcov250 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:59:
[...]
Meh je hebt gelijk. Hiervoor moet je eerst weten hoe je moet lasthitten/denyen en harressen. Ga maar inderdaad voor Semi Carrys. Blijf oefenen, Vooral dat lasthit/deny moet je goed onder de knie krijgen.
Corrupted Disciple en Arachne zijn tweede goede mid heroes die van HotBL gebruik kunnen maken. Geeft ze de nodige armor/hp en ze worden er erg sterke gankers/tower divers van - zeker aan te radenCapital_G schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:59:
[...]
CD bouw ik dan vrij defensief, als ik een goede cashflow krijg bouw ik als eerste een HotBL.
De meeste mensen deugen!
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=30269204
[ Voor 35% gewijzigd door kaluro2 op 05-03-2010 00:26 ]
Anoniem: 240727
Kwam er na 15 min pas achter waar ik mijn talents kon kiezen
2x Scout gehad, was wel fijn met Vanish...rustig een beetje de interface leren kennen.
Vind alleen dat geschreeuw van 'Lost tower...' etc irritant en ook die meldingen in beeld.
Welkom en succes! Heet je bamischijf in-game?Anoniem: 240727 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:28:
Gister de Beta key gekregen van DeadKennedy en OMG wat moest ik wennen zeg.
Kwam er na 15 min pas achter waar ik mijn talents kon kiezen
2x Scout gehad, was wel fijn met Vanish...rustig een beetje de interface leren kennen.
Vind alleen dat geschreeuw van 'Lost tower...' etc irritant en ook die meldingen in beeld.
Gister was leuk, jammer van die laatste gameCassius schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:08:
[...]
Corrupted Disciple en Arachne zijn tweede goede mid heroes die van HotBL gebruik kunnen maken. Geeft ze de nodige armor/hp en ze worden er erg sterke gankers/tower divers van - zeker aan te raden.
CD en Arachna zijn tower divers by nature, dat komt door arachna's slow en CD absurde snelheid en ulti. HotBL helpt daar erg bij maar alleen als je hem in de eerste paar minuten kan bouwen.
Je ziet wel dat jullie 5 carries hadden (kaluro2 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 00:17:
Na wat advies opgevolgt te hebben heb ik toch maar All pick gedaan en ben ik een carry hero gegaan omdat ik van mening was dat ik onder mijn niveau speel.. hier het resultaat:
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=30269204

@ Cap - ye, tweede game speelde ik gewoon support wat me wel goed ligt. Eerste game moest ik solo als chronos omdat we een melee te veel hadden en Ophelia geen idee had wat ze deed
[ Voor 4% gewijzigd door Cassius op 05-03-2010 11:05 ]
De meeste mensen deugen!
een item die naar mijn mening nighthound complimenteerd?Cassius schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:02:
[...]
Je ziet wel dat jullie 5 carries hadden () en mazzel hebben dat je dus tegen mensen speelden die niet pushten? Zij hebben met glacius/tempest/fa veel meer pushing power en met deadwood mid kunnen ze veel ganken. Goed gedaan, maar toch vind ik je keuze voor abyssal (wederom) niet echt de goede, ben je verliefd op dat item of ... ? Waarom lifesteal in plaats van nullfire?
@ Cap - ye, tweede game speelde ik gewoon support wat me wel goed ligt. Eerste game moest ik solo als chronos omdat we een melee te veel hadden en Ophelia geen idee had wat ze deed... zonde.
En valkyrie/arachna, zijn dat (soft)carries? Ik dacht mid game gankers.
Ik zat met arachna top tegen.. alleen een deadwood, hadden we geluk mee.
Die forsaken archer/glacius zaten mid tegen puppet.
bottom de rest swiftblade/glacius - valkyrie/predator
Ik vond het een aparte opstelling van hun
En zodra deadwood weg ging werd er miss geroepen en ging puppet ervandoor. Dus die deadwood zat eeuwen te roamen zonder ook maar enig kill te maken.
Goed waren ze niet idd.. de puppet van ons team was wel nice maar de rest was ook echt van

[ Voor 22% gewijzigd door kaluro2 op 05-03-2010 11:08 ]
Valk/arach zijn semi-carries ja.kaluro2 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:04:
[...]
een item die naar mijn mening nighthound complimenteerd?ik pak hem wel vaak ja aangezien ik niet weet wat ik anders zou moeten.
En valkyrie/arachna, zijn dat (soft)carries? Ik dacht mid game gankers.
En hoe complementeerd dat item nighthound precies ... ? En phaseboots op hem, snap je waarom dat erg verkeerd is
http://forums.heroesofnew...hp?t=64274&highlight=riki
Skill Build
1 - Smoke Bomb
2 - Pounce
3 - Pounce
4 - Backstab
5 - Pounce
6 - Invisibility
7 - Pounce
8 - Backstab
9 - Backstab
10 - Backstab
11 - Invisibility
12 - Smoke Bomb
13 - Smoke Bomb
14 - Smoke Bomb
15 - Stats
16 - Invisibility
17 - Stats+
Justification / Modifications:
Pounce for Last Hitting (don't use it to harass). Make sure to pounce-kill all siege engines. Smoke Bomb level 1 is enough for early game ganks/escapes.
Starting Items:
Runes of the Blight, Healing Potion, Logger's Hatchet, 3x Minor Totem
Item Build:
Power Supply >> Iron Shield >> Steam Boots >> Nullfire Blade >> Geometers Bane >> Wingbow
Nullfire in combination with Geometer's works nicely on Night Hound as they provide a lot of agility and good synergy (Manaburning images).
[ Voor 47% gewijzigd door Cassius op 05-03-2010 11:08 ]
De meeste mensen deugen!
en
15% lifesteal (must have als carry zijnde op predator na mss)
+15% Base damage ( Niks mis mee toch? Meer damage dat nog scaled ook)
+5 armor (armor altijd handig.. ik ben toch weer weg voordat ik gefocused wordt maar toch)
+0.8 mana regen (meer pounce!)
Nighthound's backstab is ook agi->dmg.. Dus nog meer reden waarom Steamboots>Phase boots.Killzone schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:15:
Je kan invisible worden, dus waarom zou je phase boots nodig hebben? Steam boots geven veel meer stats, en dus ook damage.
[ Voor 8% gewijzigd door Bexxerz op 05-03-2010 11:23 ]
Lifesteal is vrij nutteloos op een carry, het is nogal een pubstar item. Damage is over het algemeen veel beter.kaluro2 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:12:
Wat is er mis met phasebootsphaseboots geven meer rauwe damage dan steam boots en een "oh shit" button om weg te rennen of om de enemy te catchen. ik vind phase boots handiger in het begin vanwege last hitten. (ik had geen loggers hatchet en begon met carry)
en
15% lifesteal (must have als carry zijnde op predator na mss)
+15% Base damage ( Niks mis mee toch? Meer damage dat nog scaled ook)
+5 armor (armor altijd handig.. ik ben toch weer weg voordat ik gefocused wordt maar toch)
+0.8 mana regen (meer pounce!)
Phaseboots vs Steamboots -> Ben ik een ganker? Zo ja: Phaseboots. Steamboots zijn in bijna alle gevallen beter door de rouwe stats die je krijgt.
Ik had ook een solo lane, gelukkig lieten pesti & soul reaper me vrij goed farmen. Kreeg zelfs een aantal kills door onze tempest. Ik had alleen geen gebruik gemaakt van mijn level voorsprong, vooral door slecht geluk.Cassius schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:02:
@ Cap - ye, tweede game speelde ik gewoon support wat me wel goed ligt. Eerste game moest ik solo als chronos omdat we een melee te veel hadden en Ophelia geen idee had wat ze deed... zonde.
Naja voor 900 heb je al.. 10% geloof ik? + Whispering helm is nice voor creep stacking.Lifesteal is vrij nutteloos op een carry, het is nogal een pubstar item.
[ Voor 15% gewijzigd door kaluro2 op 05-03-2010 11:33 ]

Whispering helm haal je niet op heroes als nighthound want ze hebben geen manier om ancient stacks te farmen (in tegenstelling tot puppet met crit / fa met multishot / swift|dark lady met runed axe) en je haalt geen runed axe op nighthound. Abyssal skull is voor het geld te weinig damage voor een hero die niets heeft/geen synergie heeft met lifesteal. Wat is dan precies synergie met lifesteal -->
- Als je met een snelle beweging echt veel dmg kan doen (qua base) en dus veel life kan regennen (dark lady met abyssal met dark blades en charging strikes)
- Als het een andere skill compenseert (Maliken die door lifesteal altijd zijn dmg zwaard aan kan laten staan)
- Als je in principe zo lang in een gevecht kan blijven dat je door auto attacks veel hp kunt winnen (mensen als accursed bouwen wel eens abyssal, kan werken)
Ofwel voor nighthound: hatchet / steamboots / hellscream ring / (power supply optional) / iron shield / nullfire
Daarna is luxury. Wingbow kan, Geo's kan, maar ook frostburn voor IAS/slow.
@ Cap: ze hadden je nooit mogen laten farmen. Soul reaper had je continue moeten harassen - snap niet dat je solo zoveel last hits kreeg. Mijn buddies zijn vaak veel te bang van heroes en moeten wat agressiever spelen - geeft je dat psychologische voordeel van "kijk uit of ik pak je".
[ Voor 9% gewijzigd door Cassius op 05-03-2010 12:25 ]
De meeste mensen deugen!
Begint een beetje saait te worden
Ik had meer een beetje gebrek aan vaste teamgenoten, met randoms spelen gaat vervelen toch wel. 1 of 2 vaste mensen erbij maakt het al een stuk leuker zeker als je een beetje dezelfde heroes pakt en met zijn 3en combos probeerd.Remcov250 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:35:
Hehe voor mij ligt FFXIII dinsdag in de brievenbus, ben zoiezo de laatste tijd steeds minder aan het spelen. Denk niet dat ik het spel ga kopen. Heb soms wel nog plezier erin maar ik speel HoN alleen nog als ik me verveelSerieus spelen is wel aardig gelukt. Voor fun spelen ook (dus leuke builds maken op heroes).
Begint een beetje saait te worden

De meeste mensen deugen!
http://stats.maide.ca/players/view/kaluro/page:graphs
Mijn aanpak omgezet van zo nu en dan nuke/support heroes pakken naar alleen maar (soft)carries pakken.. 't doet wonderen
[ Voor 35% gewijzigd door kaluro2 op 08-03-2010 09:40 ]
Nog wat nighthound advies: geen elder bouwen en na nullfire eerst frostblade bouwen (niet firebrand) voor de slow, dan kan je bijna iedereen ganken non-stop omdat je veel sneller bent dan zij. De extra attack speed van firebrand is nuttig onder de slow van je wolk, maar vaak niet genoeg om het af te maken qua tijd dat je er hits in krijgt. Ow en: geen elder bouwen.kaluro2 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:38:
In een weekendje van 1170PSR naar 1320PSR.. op naar de 1500+!
http://stats.maide.ca/players/view/kaluro/page:graphs
Mijn aanpak omgezet van zo nu en dan nuke/support heroes pakken naar alleen maar (soft)carries pakken.. 't doet wonderen.
Verder uhm good job
De meeste mensen deugen!
Ik snap dat je met Frostblade de enemy langer onder je wolkje houd, maar Firebrand erbij lijkt me toch wel handig hoor, je krijgt er +movement speed bij wat ook nog helpt met gankenCassius schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:39:
[...]
Nog wat nighthound advies: geen elder bouwen en na nullfire eerst frostblade bouwen (niet firebrand) voor de slow, dan kan je bijna iedereen ganken non-stop omdat je veel sneller bent dan zij. De extra attack speed van firebrand is nuttig onder de slow van je wolk, maar vaak niet genoeg om het af te maken qua tijd dat je er hits in krijgt.
Elders parasite doe ik puur omdat het 'slechte' pubs zijn en dat mijn farmen zeer veel versnelt en ik de enemies veel makkeljiker neer kan halen.. het zijn 1300-1400 games dus echt hoog niveau is t nietCassius schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:39:
[...]
Nog wat nighthound advies: geen elder bouwen en na nullfire eerst frostblade bouwen (niet firebrand) voor de slow, dan kan je bijna iedereen ganken non-stop omdat je veel sneller bent dan zij. De extra attack speed van firebrand is nuttig onder de slow van je wolk, maar vaak niet genoeg om het af te maken qua tijd dat je er hits in krijgt. Ow en: geen elder bouwen.
Verder uhm good job.
Naarmate ik hoger kom stap ik er wel vanaf ja.. en inderdaad ik miste iets van een slow, volgende keer maar frostbalde proberen.
en het grappige is dat elke keer dat ik NH was, (stuk of 6x nu donderdag t/m zondag).. was het SD, talk about coincidence.
Firebrand is handig, maar je bent niet sneller dan veel heroes omdat die geen steamboots (maar snellere) bouwen. Dan krijg je er zeker 3/4 hits in onder je cloud - maar je krijgt je kills niet en juist die moet hij hebben.
En frostblade houdt hem niet zozeer onder je wolkje ... maar je kan er gewoon continue mee hitten (ook buiten wolkje).
[ Voor 11% gewijzigd door Cassius op 08-03-2010 14:23 ]
De meeste mensen deugen!
Maar elders parasite increased je farm al snel met 100-150gpm ofzo denk ik, dus in.. hoeveel is het? 900+1000(recipe)? 12-19 min heb je het terug verdient, en het heeft ook nog andere doeleinden (snel wegrennen als je weet dat je nog net uit range bent, 1op1 snel een enemy afmaken tijdens ganken, sneller van A naar B verplaatsen + 15% listeal)microoo schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:15:
Ik zou persoonlijk ook kiezen voor frostbrand na nullfire, maar na frostburn ga je toch uiteraard voor wingbow als je farm goed is?!?! Die stats boosten je damage superhard en je krijgt er ook nog eens evasion bij. Ik zou het wel weten. Elder of wingbow, Wingbow >>>>>>>>
edit: @ cassius: daarom zet je elders niet altijd aan maar situationeel
Pounce heeft maar een 5 sec CD en kost maar 50 mana, dus wegrennen kunnen ze niet.[b][message=33598116,noline]
Firebrand is handig, maar je bent niet sneller dan veel heroes omdat die geen steamboots (maar snellere) bouwen. Dan krijg je er zeker 3/4 hits in onder je cloud - maar je krijgt je kills niet en juist die moet hij hebben.
[ Voor 27% gewijzigd door kaluro2 op 08-03-2010 12:46 ]
. . .kaluro2 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:34:
[...]
Maar elders parasite increased je farm al snel met 100-150gpm ofzo denk ik, dus in.. hoeveel is het? 900+1000(recipe)? 12-19 min heb je het terug verdient, en het heeft ook nog andere doeleinden (snel wegrennen als je weet dat je nog net uit range bent, 1op1 snel een enemy afmaken tijdens ganken, sneller van A naar B verplaatsen + 15% listeal)
EP is gewoon 1900 gold waarvoor je al ver naar je +dmg items kan werken. En jij met je lifesteal
http://www.gamereplays.or.../index.php?showforum=3311
Snel wegrennen heb je niet echt nodig met invis, wel? Afmaken doe je dus met frostblade omdat hij dan met snelle pounce niet wegkomt (anders nog steeds wel, want je cloud is dan nog niet van CD af dus dan heb je alleen een extra pounce hit). Van A naar B verplaatsen, uh ... ja
EP is een pubstar item omdat mensen te snel bang zijn, maar iedere tegencarry/dps'er in sane mind draait om als je elder aanzet en begint je in elkaar te rossen.edit: @ cassius: daarom zet je elders niet altijd aan maar situationeelik heb wel gemerkt dat ik er veel profijt van heb momenteel in de lagere PSR ratings.
Pounce heeft maar een 5 sec CD en kost maar 50 mana, dus wegrennen kunnen ze niet.
Ik weet dat het pubs zijn, maar als je dan wilt leren, moet je het dan niet goed doen
De meeste mensen deugen!
In het voetbal zeggen ze: De winnen coach heeft altijd gelijk, maw zolang je wint heb je gleijk toch?Cassius schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:22:
[...]
. . .
EP is gewoon 1900 gold waarvoor je al ver naar je +dmg items kan werken. En jij met je lifesteal... ik leg net hierboven uit dat lifesteal op 90% van de heroes geen nut heeft. Kijk eens hier naar wat finals en kijk eens of je ergens lifesteal ziet (ten behoeve van de lifesteal, niet de creepstacks).
http://www.gamereplays.or.../index.php?showforum=3311
Snel wegrennen heb je niet echt nodig met invis, wel? Afmaken doe je dus met frostblade omdat hij dan met snelle pounce niet wegkomt (anders nog steeds wel, want je cloud is dan nog niet van CD af dus dan heb je alleen een extra pounce hit). Van A naar B verplaatsen, uh ... ja.
[...]
EP is een pubstar item omdat mensen te snel bang zijn, maar iedere tegencarry/dps'er in sane mind draait om als je elder aanzet en begint je in elkaar te rossen.
Ik weet dat het pubs zijn, maar als je dan wilt leren, moet je het dan niet goed doen?
PS: Starcraft 2 is echt awesome.
1400 nu! ik speel nu samen met iemand.. dat scheelt echt veel qua teamwork al.. ook al zijn de andere 3 kut, ik en mijn maat in een lane en we winnen wss al.
18 wins 5 losses van afgelope 23 games..ik vraag me af waar ik ga stranden.
PM me je e-mail maar.Helix schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:53:
Misschien nog iemand die een invite over heeft? Zou het graag willen proberen..
p.s.: 1475 PSR
Zijn al deze al op dan?Helix schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:53:
Misschien nog iemand die een invite over heeft? Zou het graag willen proberen..
ic011x6xccdc2pl
68qrdu091a112i3
kmwh2ml8b4iwrik
b9qfkrflbjs5x92
6hhl6eumozus9zn
jos4yclf08adub1
3t9hfctbadsc65g
848qwneo46upznp
vjd02hx1chc21r9
nbic3puw49cuq8p
82pr6ihhdobcp4m
y0lcx8lw1fkfq9g
l585oatm22oj3f0
WEBN & chill (@IBKR)
Ik was maar voor:
- Staff of the Masters
- Nome's Wisdom
- Frostfield Plate
- Barrier Idol
- Helmet of the black Legion
- Plated greaves gegaan
Zodat hij kon tanken.
Die ultimate is wel ziek.. je kan iemand van 50-60% HP one hitten.
Naja ik speelde hem iig als tank die die AoE skill spamde.. omdat ik echt geen idee had hoe hij anders gespeeld moest worden.
Iemand ervaring met deze hero?

@kaluro2: Ik heb je een PM gestuurd met mijn emailadres.