[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 28 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Geen matches
Monarch is een EA hero toch? Iemand enig idee hoeveel gold coins dat gaat kosten?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Geen matches
Forn schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:51:
Monarch is een EA hero toch? Iemand enig idee hoeveel gold coins dat gaat kosten?
EA is altijd 250

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Geen matches
Ze is 400 gold coins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Geen matches
inflatie.... :/

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Geen matches
Zojuist gekocht voor 250 hoor? Misschien 400 voor niet Legacy accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Geen matches
Ja, denk dat dat het is. Las ook al zoiets op reddit. 400 voor f2p spelers en 250 voor legacy spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Geen matches
Hmm Unlock Account Slot is nu gratis geworden en automatisch ingeschakeld. Mensen die het wel toen hebben gekocht hebben hun coins teruggekregen. Ik vroeg mij al af waarom ik opeens meer coins had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:33
Geen matches
En de boel is weer down... Het is toch niet te geloven :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Geen matches
TheJVH schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:09:
En de boel is weer down... Het is toch niet te geloven :') .
Bij mij was gisteren het chatgedeelte down (dus ook MM). Pubs deden het wel. Iemand repte over updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Geen matches
Toch wel een fijne hero die Monarch, ben niet zo van het supporten, maar ik vind de keuze maken om iemand 4 seconden vastzetten/healen/protecten wel een interessante om elke keer te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Geen matches

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Geen matches

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Geen matches
Yarrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Geen matches
Om ook even buiten het officiele nieuws te treden, er zijn screenshots van "HoN 3.0" gelekt op reddit: http://imgur.com/a/0Kbye Er is bevestigd dat dit echte screenshots zijn door Idejder op het HoN forum. Wat opvalt: 2 nieuwe heroes, waarvan 1 Dreadknight is. Creeps en catapults zien er heel anders uit, er is wat met het kleurenschema gedaan, en de base ACHTER de pools ziet er anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Geen matches
hugoy schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 07:28:
Om ook even buiten het officiele nieuws te treden, er zijn screenshots van "HoN 3.0" gelekt op reddit: http://imgur.com/a/0Kbye Er is bevestigd dat dit echte screenshots zijn door Idejder op het HoN forum. Wat opvalt: 2 nieuwe heroes, waarvan 1 Dreadknight is. Creeps en catapults zien er heel anders uit, er is wat met het kleurenschema gedaan, en de base ACHTER de pools ziet er anders uit.
Ik hoop dat HD models voor heroes worden toegevoegd ><

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Geen matches
hugoy schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 07:28:
Ze hinten al een hele tijd op een grote verandering (voor de shop tenminste) morgen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Geen matches
RocketKoen schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:29:
[...]

Ze hinten al een hele tijd op een grote verandering (voor de shop tenminste) morgen.
Joepie... de vorige shop change was me toch geweldig... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches
hugoy schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:14:
[...]

Joepie... de vorige shop change was me toch geweldig... :P
Retry! Shop Reversion 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:38
Geen matches
Zou dat betekenen dat HON 3.0 morgen uikomt of zal dat alleen gelden voor de shop revamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches
Jwlb schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:21:
Zou dat betekenen dat HON 3.0 morgen uikomt of zal dat alleen gelden voor de shop revamp.
Nee komt morgen niet uit, het was niet eens bekend dat ze bezig waren met HoN 3.0. Tot dat het van de week uitlekte. Tis even wachten.. ik verwacht wel de shop revamp vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:01

India Sierra

Learn by failure

Geen matches
Gisteravond toch een goede combo gevonden, midas (ik) + valk = WINNING :D

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Geen matches
Ik loop echt alweer 10 heroes achter ofzo, damn. :O
misschien HoN maar weer eens uit de kast t rekken.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches
Version 2.2.3
-----------
- The current Free Heroes have changed. The current available list is:

* Chronos
* Corrupted Disciple
* Swiftblade
* Dampeer

* Defiler
* Blacksmith
* Witch Slayer
* Martyr
* Ophelia

* Gladiator
* Legionnaire
* Accursed
* Keeper of the Forest
* Behemoth
* Hammerstorm

- When night to day or day to night transitions occur in game, the game will now play a sound to indicate the transition
* A rooster crows for the night to day transition, and a wolf howls for the day to night transition

- Teleporting states in grimms now persist after death (So if you click it and die your body will go over as the effects show)
- Fixed courier upgrading not counting for GPM calculations
- UI script environment stack overflow is no longer a fatal error
- Updated the Herodex to not be broken
- Fixed Geomancer and Cthulhuphant icons
- Fixed up Logger's Hatchet sounds

- Added a Gold Collection Alt Avatar: Gladius Beardicus
* He will only be available for one week, so don't miss your chance to get him

- The original gold coin prices for the entire store have been adjusted and lowered

== Heroes and Items ==
Portal Key
- Removed minrange of 200

Amun-Ra
- Fixed his Path of Destruction so that the meteor heals himself if he is magic immune

Empath
- Now doesn't teleport to (0,0) if the target she's inside gets deleted instead of killed/dying regularly
- Prevents silly things like Vindicator's aura from silencing her if she pops out of a hero

Monarch
- Moved to Legion

Monkey King
- Fixed his Illusive Dash's state expiration so it won't displace Monkey King with the second dash if Monkey King is invulnerable at the time the state expires.
- Also optimized the stun-check tag

Night Hound
- Made his ultimate toggle-able so the player can creep pull and neutral without any tedious spam-clicking

Nomad
- Fixed an issue where Mirage Strike was checking for the wrong target for invulnerability
- Fixed Mirage Strike so that the illusion dies after 0.5s (via the death state) when the proxy_entity dies (the thing that the illusion is attacking) rather than lingering for ~3 seconds standing still & doing nothing.
- Fixed True Strike and Mirage Strike so they don't play through fog

Parasite
- Fixed an onframe-infest bug so the Infested target dies properly if the Infest projectile impacts on the same frame as Parasite's death

Plague Rider
- Added a visual AoE indicator to Contagion upon hovering the cast cursor over the target

Sand Wraith
- Optimized Desert's Curse
- Fixed a small issue so that the illusion dies properly if the target the illusion was attacking gets deleted
- Readjusted values on Mirage so they match the new illusion lifetimes (4/4.5/5 seconds)

== Tooltip fixes==
- (Bombardier) Sticky bomb deals magic damage
- (Bombardier) Bombard deals magic damage
- (Electrician) Cleansing shock deals true damage to summons
- (Fayde) Burning Shadows deals magic damage
- (Ra) Ashes to Ashes deals magic damage
- (Puzzlebox Mauler) Last Stand deals true damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Geen matches
Portal key was generfed dan? Dus nu meer range... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Geen matches
Woohooo schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:35:
Portal key was generfed dan? Dus nu meer range... ?
nee, de minimum range is er af gehaald.
Eerst kon je niet vlak naast waar je al stond porten (waarom je dat zou willen weet ik niet...)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 00:11
Geen matches
Om te kunnen disjointen en om dicht bij je maten te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Geen matches
HoN 3.0 lijkt me wel interessant. Ben benieuwd wanneer dit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Geen matches
Ik heb al een behoorlijk aantal potjes gespeeld met Monarch, en ik moet zeggen dat het echt een situationele support is.
Q en W zijn behoorlijk sterk earlygame, maar daarna wordt het echt een item dependant hero.
Dan pick ik liever iets als Myrm/Mag/WS/Nymph aangezien die minder hard items nodig hebben.

Ook wel irritant dat lui lopen te ragen dat ze niets kunnen doen als ze W op zich hebben, terwijl ze alleen immobilized zijn (dus nog wel spells kunnen casten)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Geen matches
kKaltUu schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:52:
Ik heb al een behoorlijk aantal potjes gespeeld met Monarch, en ik moet zeggen dat het echt een situationele support is.
Q en W zijn behoorlijk sterk earlygame, maar daarna wordt het echt een item dependant hero.
Dan pick ik liever iets als Myrm/Mag/WS/Nymph aangezien die minder hard items nodig hebben.

Ook wel irritant dat lui lopen te ragen dat ze niets kunnen doen als ze W op zich hebben, terwijl ze alleen immobilized zijn (dus nog wel spells kunnen casten)
Dat wist ik niet :P wel handig.
Ik gebruik W eigenlijk nooit in combat. Iemand die heals nodig heeft, heeft er meestal meer aan als hij weg kan rennen. En iemand die gestunned is help ik met mn ult.
Met een redelijk lange stun en een slow/dot is het erg goede early game roamer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches
On October 21st at 2:30AM EST (6:30AM GMT) we will be taking some of our systems offline to perform some required maintenance on them. During this time the Chat Server, Login Server, Database and other HoN services may or may not be functional so connectivity will be limited. We anticipate this maintenance will take up to three hours. We will update this post with periodic updates in case of any delays. Thanks in advance for your patience.
Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Geen matches
flinke nieuwe patch.
Ik copy-paste em als het forum weer up is...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches
RocketKoen schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:26:
flinke nieuwe patch.
Ik copy-paste em als het forum weer up is...
Ik zat hem vanochtend ook in de gaten te houden.. toen stonden er nog geen patch notes alleen de server maintaince.

Ik zie wel een nieuwe alt avatar: Ronin Swiftblade. Patch notes zijn alleen nog niet benaderbaar. Ben zo ook even een tijdje weg, dus kan het niet checken. Ben wel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Geen matches
JerX schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:10:
[...]

Ik zat hem vanochtend ook in de gaten te houden.. toen stonden er nog geen patch notes alleen de server maintaince.

Ik zie wel een nieuwe alt avatar: Ronin Swiftblade. Patch notes zijn alleen nog niet benaderbaar. Ben zo ook even een tijdje weg, dus kan het niet checken. Ben wel benieuwd!
patch is al wel live, maar geen zin om over te tikken :+
Halloween is back :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches
patch notes

Even geen zin om het aan te passen :P Wacht wel op de patch notes van de S2 post.

[ Voor 181% gewijzigd door JerX op 21-10-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Geen matches
Helaas, puppet is geen carry meer, wat zonde...

[ Voor 10% gewijzigd door microoo op 21-10-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 00:11
Geen matches
Hoezo niet? Ding geeft nog steeds op elke 5e attack een crit. Alleen een dmg-nerf. Groot gelijk elke andere carry met een crit krijgt geen passive dmgbonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Geen matches
Zo, paar dagen op mn subaccount doorgebracht om wat nieuwe heroes te oefenen. builds testen enzo.
nu ben ik daardoor alleen afgezakt naar 1430 MMR... en omg wat een noobs zitten daar....
elke game wel iemand die geen flauw idee heeft wat hij moet doen, niet chat (en ook niet luistert naar tips in chat). en dan na 5 minuten spelen disconnecten ze.

nu wat langer in de rij staan voor verified games, hopelijk wat minder nubs

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Geen matches
Lol, daarnet op 2e account Slither met Wingbow, agilityblade en riftshards in m'n stack. Begonnen met pushen op lvl 5, toen gaan ganken + woods farmen, en na 1e rax gelijk 4600 gold :D . Gaat best hard dan. Arachna binnen 5 hits dood, swiftblade had ook geen kans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Geen matches
TheJVH schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 02:05:
Lol, daarnet op 2e account Slither met Wingbow, agilityblade en riftshards in m'n stack. Begonnen met pushen op lvl 5, toen gaan ganken + woods farmen, en na 1e rax gelijk 4600 gold :D . Gaat best hard dan. Arachna binnen 5 hits dood, swiftblade had ook geen kans...
Tbh. vind ik het best wel kansloos/irritant als mensen steeds gaan smurfen. Ik weet niet in hoeverre jij dit doet uiteraard, maar aan het verslag te zien zat je in een 1500 game waar je zelf 1800 bent.... Het is voor jezelf misschien wel leuk om een fijn KD te hebben en mensen helemaal in te maken, maar je verpest de game voor zo'n 5 mensen volledig, omdat het mmr systeem simpelweg een zeer oneerlijke game aan ze heeft voorgeschoteld.

Zat vandaag zelf in een game tegen een parasite met 1720 MMR 80% win en een KD van 6.5 op z'n stats. Leuk hoor, 15 minuten in een potje spelen zonder enig uitzicht op de winst omdat parasite op 12 minuten een codex heeft en 5-0 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Geen matches
hugoy schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:43:
[...]

Tbh. vind ik het best wel kansloos/irritant als mensen steeds gaan smurfen. Ik weet niet in hoeverre jij dit doet uiteraard, maar aan het verslag te zien zat je in een 1500 game waar je zelf 1800 bent.... Het is voor jezelf misschien wel leuk om een fijn KD te hebben en mensen helemaal in te maken, maar je verpest de game voor zo'n 5 mensen volledig, omdat het mmr systeem simpelweg een zeer oneerlijke game aan ze heeft voorgeschoteld.

Zat vandaag zelf in een game tegen een parasite met 1720 MMR 80% win en een KD van 6.5 op z'n stats. Leuk hoor, 15 minuten in een potje spelen zonder enig uitzicht op de winst omdat parasite op 12 minuten een codex heeft en 5-0 staat.
Ik heb vorig weekend ook op een 1500 account gespeeld terwijl mn main op 1725 zit.
Ik wilde wat hero's leren spelen die ik eigenlijk nog nooit had gebruikt (parasite, ra en golden boy)
Na mijn testsessies met parasite en midas was ik toch van 1570 naar 1420 afgezakt...
Dat kwam bv. omdat ik de 1e 8 potjes met parasite zwaar zoog. Maar nadat ik doorhad hoe je ownt met parasite (efficient junglen met hem is heel anders dan met andere hero's) stond ik dan wel regelmatig op een KD van >3. Maar dan verlies je nog omdat ik "verified only" niet had aanstaan en regelmatig mensen in mn team had die de noooooo in noob stoppen, en dan na 5 min leaven.

Parasite met codex werkt dus verrassend goed mid game, als je die codex snel krijgt.
Parasite carry ook geprobeert (puzzlebox rush), maar lategame ben je gewoon te snel dood om carry te zijn.

Midas is een leuke hero om te spelen, en nuttig in ganks en teamfights met zn grote stun + magic damage. Een soort moeilijke versie van blacksmith, maar dan met AoE stun. Helaas win je hier geen games mee als je team vol zit met 1400 spelers :P

Uiteindelijk Ra, en meteen 100MMR erbij :D Op een gegeven moment zo erg dat ik gewoon niet meer wist wat ik moest kopen... had al steamboots, hearth, HotBL, Shamans, lvl 3 shards. Toen maar een 2e hearth gekocht... (iemand anders had al een mock).

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches
RocketKoen schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:07:
[...]
Uiteindelijk Ra, en meteen 100MMR erbij :D Op een gegeven moment zo erg dat ik gewoon niet meer wist wat ik moest kopen... had al steamboots, hearth, HotBL, Shamans, lvl 3 shards. Toen maar een 2e hearth gekocht... (iemand anders had al een mock).
Ra is de beste hero ingame :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Geen matches
JerX schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:30:
[...]

Ra is de beste hero ingame :p
Hij is wel grappig :P
1 game ging ik met mijn team voor hun base tower. Ik zie dat mijn health laag is, dus ik ren weg. Schijnbaar was de rest van mn team al dood of vertrokken, want ik kreeg 3 tegenstanders achter me aan...
Ik zat constant onder de 5% HP, maar ze kregen me niet dood (had een emerald, SS en BS achter me aan).
Constant wordt ik geraakt door hun ranged attacks, en door die slows lukt het me niet om weg te komen. Mn Q gebruiken voor de runspeed durf ik niet, want dan zit ik meteen op 1HP. Na een zigzag op low HP door hun junlge het uiteindelijk helemaal tot de river gehaald. Helaas kwam Blacksmith toen in range voor een stun en was ik dood :(
Gelukkig was mn ult up :D revive en had toen wel genoeg HP voor Q. Sprintje naar onze 1e tower, en daarna gaven ze de achtervolging op :D

In de lane begin ik gewoon met een shield. Rush 2 oorbellen en een lifetube en mn passive voor een enorme dosis regen. Ook al speel je tegen 2 ranged, alle HP die je verliest terwijl je lasthits haalt heb je binnen een paar seconden weer terug :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Geen matches
hugoy schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:43:
[...]

Ik speel rond de 1600 op het andere account, dus het valt wel mee. Het is geen steamroll in tegenstelling wat andere mensen doen. Ik gebruik het ook vooral om nieuwe heroes uit te proberen (zoals OPhelia).

Amun-Ra vind ik niet zo sterk, zeker early game heeft hij lang niet zoveel HP als een hero als Kraken, en kan je hem relatief makkelijk killen. Pas als hij z'n core heeft (Shamans + Helm) wordt hij een probleem omdat hij dan als een idioot kan farmen :) .

[ Voor 11% gewijzigd door TheJVH op 26-10-2011 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ben ontzettend gezakt... Blijf nu hangen tussen de 1590 / 1620 MMR.
Veel meer spannende matches, niet dat mensen zo snel conceden. Daar heb ik echt een hekel aan, als ze al roepen @15 CC... Ze proberen het dan niet eens meer, heb genoeg matches gehad dat je terugkomt of een genocide hebt en dat je dan wat towers meepickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Geen matches
Oh ziet er wel grappig uit. Heb het alleen niet zo op die 2 poppetjes hero's als deze en bv tremble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches
Woohooo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:01:
[...]

Oh ziet er wel grappig uit. Heb het alleen niet zo op die 2 poppetjes hero's als deze en bv tremble
Hero die zo beetje alles kan, porte, stunne, slowen en dmg doen... jottem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Geen matches
Damn waarom wordt monkey king altijd de grond in geboord als je em kiest? ... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Geen matches
Woohooo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:21:
Damn waarom wordt monkey king altijd de grond in geboord als je em kiest? ... :o
waarschijnlijk ben je slecht? :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches
RocketKoen schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:51:
[...]

Dat wil ik niet zo snel zeggen, maar monkey verijst wel wat skill.

Ik zelf ga goed, ben eindelijk uit die 1500 put gekropen en speel nu op 1680 niveau :) Moet zeggen sommige 1700 players moeten zich echt schamen! Soms zijn ze gewoon zo slecht dat het wel noobs lijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Gebruiken jullie add-ons by the way? Hebben jullie een andere UI?
Ik zie dat mensen kunnen zien hoeveel g/pm mensen maken etc. Hoe heet die UI/Add-On?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:36:
Gebruiken jullie add-ons by the way? Hebben jullie een andere UI?
Ik zie dat mensen kunnen zien hoeveel g/pm mensen maken etc. Hoe heet die UI/Add-On?
g/pm heb je geen addon voor nodig, gewoon met je muis op je gold staan en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Geen matches
Ik ben zelf begonnen met een waslijst aan mods, maar dit is met de tijd heel wat minder geworden, vroeger had ik allemaal ingame mods als right click deny, tower range mod, zelfs skill range mod, maar ik heb eigenlijk alleen nog maar cosmetische mods nu: Bard UI, TSR mod en Instantpicker voor als ik zin heb in een fungame :P

Mods zijn handig als je begint met spelen om sneller bepaalde dingen te leren (tower range mod heb je een week, dan weet je precies waar de grens zit en kan je hem weer wegmieteren).

Er schijnen ook enkele echt oneerlijke mods te zijn (rampage charge mod, werkt die nog?) maar als je echt goed wilt spelen dan zijn mods hoogstens een hulpmiddel voor aan het begin, waarna ze je alleen nog maar tegenhouden om beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
De enigste mod die ik gebruikt heb is Right click deny indd, maar na een patch werkte dat niet meer bij mij. Ik zou wel een mooiere UI willen. Hoe heet die UI dat je linksboven en rechtsboven die teams ziet + health bar etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:57:
De enigste mod die ik gebruikt heb is Right click deny indd, maar na een patch werkte dat niet meer bij mij. Ik zou wel een mooiere UI willen. Hoe heet die UI dat je linksboven en rechtsboven die teams ziet + health bar etc?
Meestal zijn het geen andere UI's, wat jij ziet met andere team dat kan niet ingame. Alleen tijdens het terug kijken door middel van een replay zie je de HP's bars etc. van de teams. Sowieso hier een linkje voor addons in HoN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Sorry ik weet het al, Bard UI bedoelde ik. Bedankt voor de link, ga zeker eventjes kijken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:15:
Sorry ik weet het al, Bard UI bedoelde ik. Bedankt voor de link, ga zeker eventjes kijken. :D
Om mods te activeren moet je gebruik maken het tooltje "Hon Mod Manager", maar volgens mij staat wel overal verwezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Geen matches
Heb een archive gemaakt met alle mods die ik gebruik + nog wat meer die ik gewoon ooit gedownload heb. ATM gebruik ik alleen deze:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Ability Range Indicators (v1.70)
Auto Accept Update (v1.1)
Auto Change Courier (v1.2)
Bang! Lib Chat Parser (v1.11)
Respawn Timers (v1.07)
Default channel leaver (v2.2.2)
TowerDenier (v1.3)
True Skill Rating (TSR) Mod (v4.1)
Last Hit Assist (v1.6.1)
Mana Costs (v1.2.3)
Rune Timer (v1.1)
Portrait Swap (v1.52)
Quick Team Match Making (v1.4.0)
Right Click Deny (v1.57)
Toggle Labels (v1.0.9)
Tower Range Indicator (v1.3)
TreeStomps (v0.1)
Auto Unpause (v1.2)
Bang! Kongor (v1.60)

RAR vind je hier http://uploading.com/files/4bm173ef/mods.rar/. Installeren met Mod manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Geen matches
RocketKoen schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:51:
[...]

ik bedoelde al "vooraf" dat ik nog maar iets gedaan had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Geen matches
itons schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:46:
Heb een archive gemaakt met alle mods die ik gebruik + nog wat meer die ik gewoon ooit gedownload heb. ATM gebruik ik alleen deze:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Respawn Timers (v1.07)
TowerDenier (v1.3)
Last Hit Assist (v1.6.1)
Mana Costs (v1.2.3)
Rune Timer (v1.1)
Portrait Swap (v1.52)
Right Click Deny (v1.57)
Toggle Labels (v1.0.9)
TreeStomps (v0.1)
Auto Unpause (v1.2)
Bang! Kongor (v1.60)

RAR vind je hier http://uploading.com/files/4bm173ef/mods.rar/. Installeren met Mod manager
Je gebruikt natuurlijk wel deze TowerDenier toch'? :p
http://forums.heroesofnew...?p=14300103&postcount=128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches
Ik niet, hij werkte bij mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Geen matches
ik heb een andere versie zonder % erbij geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:57:
Heb gisteren eens een aantal mods geinstalleerd en heb rightclickdeny aan het werken.
Heb daarnaast ook nog een aantal range mods (oa voor soulstealers hands) en tree stumps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Geen matches
JerX schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:45:
[...]

Ik niet, hij werkte bij mij ook niet.
Er was een tijdje dat een nieuwe patch het kapot had gemaakt, maar na de update van de mod doet hij het weer tot nu toe als ik mij niet vergis.
itons schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:08:
ik heb een andere versie zonder % erbij geloof ik
Dit is juist hetzelfde als het goed is (zelfde thread ook), alleen aangepast met de procenten. Leek mij iets fijner. Kan ik ongeveer gokken van, oeh nog 1-2 hits en dan komt hij onder de 10% en dat is nu niet handig, want dan kunnen ze denien (als ze bijv. net aan het TPen zijn etc)

Verder als ik je lijstje bekijk komen onze mods grotendeels overeen. Ik heb ook Host Drag Players. Waarmee je als host mensen makkelijk van slots kan switchen door simpelweg te drag en droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Geen matches
itons schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:46:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Respawn Timers (v1.07)
TowerDenier (v1.3)
Last Hit Assist (v1.6.1)
Mana Costs (v1.2.3)
Rune Timer (v1.1)
Portrait Swap (v1.52)
Right Click Deny (v1.57)
Toggle Labels (v1.0.9)
TreeStomps (v0.1)
Auto Unpause (v1.2)
Bang! Kongor (v1.60)

Treestomp = lame...
portrait swap en TSR = useless nu met MM

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches
RocketKoen schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:14:
[...]

Treestomp = lame...
Vind auto unpause ook wel lullig, lekker sportief :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Geen matches
Auto unpause is wel heel erg lullig ja, dat slaat echt nergens op. Ik snap nooit dat mensen niet gewoon een paar minuten geduld kunnen hebben. Nee, ze willen persé winnen dus als er iemand even afk moet, dan willen ze die tijd mooi misbruiken om een voorsprong te krijgen, ipv gewoon even wachten en een eerlijk/leuk potje te spelen.

Maar misschien is die mod auto unpause voor replays? Zodat je niet steeds dat auto unpause commando daar in hoeft te stellen bij elke replay die je kijkt.

[ Voor 19% gewijzigd door Walance op 28-10-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Geen matches
Walance schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:37:
Auto unpause is wel heel erg lullig ja, dat slaat echt nergens op. Ik snap nooit dat mensen niet gewoon een paar minuten geduld kunnen hebben. Nee, ze willen persé winnen dus als er iemand even afk moet, dan willen ze die tijd mooi misbruiken om een voorsprong te krijgen, ipv gewoon even wachten en een eerlijk/leuk potje te spelen.

Maar misschien is die mod auto unpause voor replays? Zodat je niet steeds dat auto unpause commando daar in hoeft te stellen bij elke replay die je kijkt.
dan is gewoon een optie. en die heet autoskippause.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Geen matches
Treestomp is ideaal om jukes te zien e.d. Het is niet alsof je ineens over bomen heen kan kijken ofzo xD

En autounpause, tja, ik maak zelf zelden mee dan er op mij gewacht wordt, als je meer dan 3x1 min pauze nodig hebt moet je gewoon geen game starten. Als ik 5on5 met m'n clan speel zet ik hem uit natuurlijk, maar voor een gewoon MMR potje ga ik echt niet zitten wachten omdat mensen hun shit niet op orde hebben. Je kan het ook anders zien namelijk: 1 iemand kan niet spelen en dan moet 9 man wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches
itons schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:46:
Treestomp is ideaal om jukes te zien e.d. Het is niet alsof je ineens over bomen heen kan kijken ofzo xD

En autounpause, tja, ik maak zelf zelden mee dan er op mij gewacht wordt, als je meer dan 3x1 min pauze nodig hebt moet je gewoon geen game starten. Als ik 5on5 met m'n clan speel zet ik hem uit natuurlijk, maar voor een gewoon MMR potje ga ik echt niet zitten wachten omdat mensen hun shit niet op orde hebben. Je kan het ook anders zien namelijk: 1 iemand kan niet spelen en dan moet 9 man wachten...
Maar ik heb deze week wat hick-ups gehad met mijn net in HoN. Maar daar kom je pas achter als je ingame zit :/ Dus ff pause gauw modem aan en uit en ik kan weer. Dus als mensen even wachten dan word dit wel gewaardeerd.

Tevens vind ik Treestomp ook zoiets lame, jukes is onderdeel van tactiek en die is dan helemaal weg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Geen matches
nieuwe patch btw:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=350310
JerX schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:51:

Tevens vind ik Treestomp ook zoiets lame, jukes is onderdeel van tactiek en die is dan helemaal weg :/
Dat doet het niet eens. Treestomp geeft je geen extra vision. Je kan alleen heel duidelijk zien waar de juke-paden zijn. Een beetje hon speler kent die gewoon uit zn hoofd. Maar je verneukt gewoon de hele graphics, ga dan lol spelen ofzo.

Meteen unpauzen is heel erg 1400+....
Ik unpause alleen als degene die DC'd is waarschijnlijk is geragequit.

[ Voor 88% gewijzigd door RocketKoen op 28-10-2011 16:04 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Geen matches
Net een leuke match achter de rug :) duurde wel aardig lang :X
na 20min gaf onze MoA en Tremble het al op omdat het andere team een paar kills achter elkaar kreeg. MoA weigerde te spelen en ging AFK. SB, Mora en ik (DS) gingen even verder. Verloren hadden we al dus het kon alleen nog maar beter worden :) uiteindelijk met zijn 3en wat kills gemaakt en toen begon MoA weer te spelen. In de tussentijd hadden we van 2 lanes de barracks/towers verloren dus mega creeps overal. Onze shrine was al voor de helft kapot. Hun hadden nog alle racks en laatste towers. Toen hebben we liggen te verdedigen als een gek. Het andere team het als iets van 'concede maar' en 'gg' maar we gingen door. SB, Mora, MoA en ik hadden in de tussentijd al aardig wat farm (tremble na 55min alleen boots en wat kleine crap lol, hij begon aan zijn firebrand eindelijk). Toen kwamen ze met hun alle op onze laatste rax af, waar we ze vervolgens keiharde afmaakte. Onze hele basis stond in de tussentijd al vol mega creeps. Pushen als een gek en hun towers en een rax neer krijgen. Dit kunstje nog 2x herhaald en de match gewonnen. Echt zo'n match van 'hoe valt dit te winnen' en vervolgens nog winnen ook, geweldig :P en leuk de reactie van de tegenpartij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Geen matches
De Valk javelin mod is wel leuk :P zie je dat ding tenminste beter vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Geen matches
RocketKoen schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:14:
[...]

Treestomp = lame...
/agree over die treestomps (kijk nou eens objectief naar je spel, het ziet er gewoon echt NIET uit) en compleet overbodig als je de paden gewoon kent.
Echter is TSR zeker nog nuttig om tactieken te bepalen, als ineens de bruine speler van het andere team een tsr van 7,40 heeft, dan weet je dat je met een smurf van doen hebt, en kan je het best een "skill verhogende" hero als rampage kiezen. Hiermee bedoel ik dat een rampage van 1650 prima een <insert random smurf here> van 1750 kan hebben, wat 4v4 forceert, en dat maakt de kans dat je wint daadwerkelijk groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Geen matches

Dus.... omdat de meeste mensen het doen, verlaag jij je ook maar tot hun niveau? Erg sportief hoor... Dit is waarschijnlijk ook het hele probleem, iedereen denkt "ja, op mij wachten de meesten ook niet, dus doe ik dat maar niet..." en door die gedachten wordt het inderdaad waarheid... Een betere wereld begint bij jezelf.

Er kunnen altijd onvoorziene dingen gebeuren waardoor je heel even een pauze van een paar minuten nodig hebt. Problemen met je pc of internet verbinding bijvoorbeeld, waardoor je opeen heel veel lag hebt. Iemand die aanbelt bij je huis, om bijvoorbeeld een pakketje te bezorgen of wat dan ook, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Geen matches
De OP heeft wel een aardige update nodig he :P!
Die G15 mod zit volgens mij tegenwoordig standaard in de drivers (als ik me niet vergis).
En die stats-mod is ook al lang achterhaald (hover-stats zijn nu standaard in HoN).

Word die lijst met spelers nog ge-update :P?
Dan voeg mij maar toe: Hunty en Bernadett

Zelf speel ik HoN al sinds closed beta (toen nog via een vriend zijn acc).
Purchased in open beta.
Speel het tegenwoordig wel iets minder maar nog steeds minstens eens in de week ^^.
Ben ook echt niet pro of zo (lig rond de 1500-1600 skillrange imo).

In het begin dacht ik: Wat een moeilijk kutspel en wat een kut community.
Nu denk ik: Wat een moeilijk geweldig spel en wat een kut community.

Het spel is niet makkelijk, period. De "learning curve" is alles behalve noob-friendly en de gemiddelde HoN speler is ook alles behalve noob-friendly.
Maar als men zich door al het ge-rage en ge-flame heen ignored en de basics onder de knie krijgt is het echt wel een heerlijk spel vind ik.

Ondanks alle rage tegen S2 tegenwoordig vind ik dat ze een leuk en redelijk balanced spel op de markt hebben gebracht.
Dat is in ieder geval mijn mening ^^

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Geen matches
Tja ik vind die tree stomps wel handig. Ik speel het spel sowieso niet voor de graphics. Heb een tijdje in de 1200-1300 range gezeten waar ik niet meer uitkwam. Altijd wel een leaver of iemand die ging feeden zodra het wat minder ging. Zit nu weer rond 1600-1650 range en dat is toch een stuk beter :) Is ook een kwestie van veel spelen zodat je de skills van elke hero kent en hoe ze te counteren zijn (bh=tp, myrm = niet rennen anders stun)
Hoe kan armadon het beste gecounterd worden? (op powersupply na).

Mods die ik gebruik:

Range indicators
skill range indicators
valk javelin mod
Tree Stomps
Right click deny (kan niet meer zonder)
ward of rev range indicators

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Door alles meteen op armadon te focussen en vooral veel te stunnen en van voor te aanvallen. Speel zelf wel aardig veel Armadon, omdat ik het zo een lekkere hero vind om mee te spelen en je kan er heerlijk mee solo'en en er zo een hattrick uithalen. Ik gebruik geen één mod, het gaat goed hoe ik het nu gebruik dus waarom een mod gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Geen matches
timskiej schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:30:
Net een leuke match achter de rug :) duurde wel aardig lang :X
na 20min gaf onze MoA en Tremble het al op omdat het andere team een paar kills achter elkaar kreeg. MoA weigerde te spelen en ging AFK. SB, Mora en ik (DS) gingen even verder. Verloren hadden we al dus het kon alleen nog maar beter worden :) uiteindelijk met zijn 3en wat kills gemaakt en toen begon MoA weer te spelen. In de tussentijd hadden we van 2 lanes de barracks/towers verloren dus mega creeps overal. Onze shrine was al voor de helft kapot. Hun hadden nog alle racks en laatste towers. Toen hebben we liggen te verdedigen als een gek. Het andere team het als iets van 'concede maar' en 'gg' maar we gingen door. SB, Mora, MoA en ik hadden in de tussentijd al aardig wat farm (tremble na 55min alleen boots en wat kleine crap lol, hij begon aan zijn firebrand eindelijk). Toen kwamen ze met hun alle op onze laatste rax af, waar we ze vervolgens keiharde afmaakte. Onze hele basis stond in de tussentijd al vol mega creeps. Pushen als een gek en hun towers en een rax neer krijgen. Dit kunstje nog 2x herhaald en de match gewonnen. Echt zo'n match van 'hoe valt dit te winnen' en vervolgens nog winnen ook, geweldig :P en leuk de reactie van de tegenpartij :P
wut, terugkomen van megacreeps? :9~ paas eens heel snel het matchid!

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Geen matches
.

[ Voor 121% gewijzigd door timskiej op 03-11-2011 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Geen matches
Dat zijn geen mega creeps. Mega creeps is wanneer alle barracks' kapot zijn. Daarvoor zijn het gewoon super creeps ofzo, ik weet zo niet uit mijn hoofd hoe ze genoemd worden.

Dat is veel makkelijker om van terug te komen, dan echte mega creeps (maar het is nog steeds moeilijk natuurlijk).

[ Voor 25% gewijzigd door Walance op 03-11-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Geen matches
lol wis niet dat er nog een soort creeps was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Geen matches
Rax up: Creeps
Rax down: Super Creeps
6 rax down: Mega Creeps

Vroeger was het zo dat als het match te lang duurde (90m?) ALLE creeps bij beide partijen Mega Creeps werden als een soort sudden death.
Weet niet meer of dat nog steeds zo is, al lang niet meer zo een lange match gehad :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Geen matches
Darkfreak schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:20:
Rax up: Creeps
Rax down: Super Creeps
6 rax down: Mega Creeps

Vroeger was het zo dat als het match te lang duurde (90m?) ALLE creeps bij beide partijen Mega Creeps werden als een soort sudden death.
Weet niet meer of dat nog steeds zo is, al lang niet meer zo een lange match gehad :P
Had een paar dagen geleden ook zo'n game, wij waren 2 lanes kwijt, dus onze kansen waren miniem, maar uiteindelijk toch gewonnen omdat ze steeds met z'n 2'en-3'en gingen backdooren en we daardoor 5v2 teamfights konden houden en hun lanes veel harder backdooren dan ze ooit gedroomd hadden :+ Gaat hard met een madman met z'n ult aan, double damage rune, en letterlijk alle items die je kan wensen die DPS verzorgen (op SH na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Geen matches
Zulke epic battles zijn inderdaad mega vet .. Helemaal als beide teams gewoon ongeveer gelijk van skill en farm zijn :D!
Heerlijk zoiets ^^

Btw, deze mods heb ik in mijn arsenaal:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
AoE Range Indicator
Cast Range Indicator
Reveal Range Indicator
Tower Range Indicator
JFHBan Mod
Last Hit Assist
Right Click Deny
TowerDenier
Stumps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Matched: DotA
Ik heb HoN geinstalleerd sinds een week ofzo, maar man, wat een flamende elitisten in dit spel. Alsof ze nooit zelf begonnen zijn. Wat dat betreft is er niks veranderd tov. Dota..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
VeldKoe schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:11:
Ik heb HoN geinstalleerd sinds een week ofzo, maar man, wat een flamende elitisten in dit spel. Alsof ze nooit zelf begonnen zijn. Wat dat betreft is er niks veranderd tov. Dota..
tsja, 1 noob in je team kan het potje beslissen...
Ik ben meestal wel lief voor noobs (want anders leaven ze na 5 min en ben je helemaal dood).
Maar er is 1 soort noob die van mij dood mag...

Deze noob zegt niet dat hij een noob is, en vraagt niet om hulp. Meestal chat deze noob helemaal niet, en negeert hij adviezen van zn team. Als hij al iets zegt, is het dat LoL veel beter is, of dat hij de tutorial niet heeft gedaan omdat die voor noobs is.
Hij koopt geen items (of achterlijke items) en leert geen skills.
Nog voordat de creeps spawnen rent hij naar mid. Recht de toren in en geeft bloodlust aan de tegenstander.
Hij doet dit nog 4-6 keer achter elkaar. Gewoon naar mid rennen en een beetje naast de creeps staan auto-attacken. Tot de tegenstander zn gratis kill komt claimen.
Daarna leaved hij.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Daarom speel ik dus bijna altijd Verified Only gamed aangezien daar spelers bij zitten die HoN al een hele tijd spelen. (Soms niet dan)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

VeldKoe schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:11:
Inderdaad, de community is echt shit, helemaal voor nieuwelingen :(.
Dat was altijd zo en zal helaas ook altijd zo blijven :(.
Het beste is zelf rustig blijven, heel beleeft te blijven en gewoon vragen als je iets niet snapt.
Toen ik pas begon en iemand tegen mij uitflipte bleef ik rustig en speelde ik gewoon door, ik had snel door dat de gemiddelde 13 jarige rage-kid zn bek houd als die doorheeft dat jij rustig blijft en wel wilt leren.
Maar zodra je laat zien dat ze je weten te irriteren met hun geflame en gehuil heb je verloren.
RocketKoen schreef op maandag 07 november 2011 @ 05:00:
tsja, 1 noob in je team kan het potje beslissen...
Ik ben meestal wel lief voor noobs (want anders leaven ze na 5 min en ben je helemaal dood).
Same here, we hebben zelfs een clan opgericht "PipeDreams" met als doel om ook "slechte/nieuwe" spelers een kans te geven.
De laatste tijd een beetje stil geworden bij ons echter.
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:25:
Daarom speel ik dus bijna altijd Verified Only gamed aangezien daar spelers bij zitten die HoN al een hele tijd spelen. (Soms niet dan)..
1. buy gold
2. become verified
3. ???
4. Profit!

Helaas stikt het ook bij verified only matches van de malloten.
Een Legacy only, DAT zou je nou werkelijk van de échte nieuwe spelers scheiden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Geen matches
Mensen die gold kopen kunnen inderdaad nog wel noobs zijn. Maar over het algeen doen die wel een beetje moeite om beter te worden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Geen matches
Ik en een vriend werden verteld om wat vaker in 'hogere' games te spelen, omdat je anders niet veel erbij leert. Op zich een heel goed idee. Normaliter doen wij MM (1400-1600 range, soms kan ik zelf wel nog tussen de 1600-1700) of pubs noobs only / ap/sd < 1650.

Dus voor de gein een keer pub 1600-1750 potje gejoined en je merkte al direct dat op onze lane ze vrij goed waren. Een klein foutje en je bent gewoon dood (heel goed, denk je 2x na voordat je zo'n fout gaat maken). 2 teammates konden dit niet hebben, schelden/zeuren en alles. Terwijl je wel zag dat het die andere 2 minder boeide, of iig probeerde aardig aan te geven doe dit en dat (en dat kan ik zeker waarderen, probeer ik ook bij de noob/normal games). Ook nadat we aangaven dat wij vaak iets lager spelen en het hier vaak wel prima gaat en we een stapje hoger willen proberen en tips dus min of meer welkom zijn. Maar goed, dit mocht niet baten.

Ik kan het vaak wel goed hebben en probeer toch mijn ding te doen, want ja, je moet het ergens toch leren. Maar die vriend van mij kan dat dan minder goed hebben en gaat er dan ook hevig op in. Wat het allemaal minder leuk maakt. :P Misschien later weer eens een keer proberen. Maar daarna had ik er eigenlijk geen zin meer in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Geen matches
als je in de 1700+ range komt worden de meeste spelers echt flinke klootzakken.
Allemaal solo-spelers die denken dat ze de second coming van weetikveel wat voor pro-speler zijn.
tegenwoordig is de 1650+/- range echt het fijnste ..
Zodra mensen boven de 1700 komen gaat er een schakelaar in hun brein om en worden ze zo retarded als de pest.

Als je het spel trouwens redelijk onder de knie hebt raad ik aan om verified only MMR met BP en BD te gaan spelen.
In BP en BD heb je nog de "normaalste" spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Geen matches
Darkfreak schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:52:
onder de knie hebt raad ik aan om verified only MMR met BP en BD te gaan spelen.
Idd AP en AR raad ik sterk af op deze bracket! SD kan op zich wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Geen matches
JerX schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:54:
[...]

Idd AP en AR raad ik sterk af op deze bracket! SD kan op zich wel :)
AP en AR is gewoon vragen om smurfs, trolls, idioten en veel problemen.
SD probeer ik ook te mijden omdat ik het geluk heb dat de draft van de tegenstander gewoon stukken beter is meestal D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Geen matches
Darkfreak schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:52:
als je in de 1700+ range komt worden de meeste spelers echt flinke klootzakken.
Allemaal solo-spelers die denken dat ze de second coming van weetikveel wat voor pro-speler zijn.
tegenwoordig is de 1650+/- range echt het fijnste ..
Zodra mensen boven de 1700 komen gaat er een schakelaar in hun brein om en worden ze zo retarded als de pest.

Als je het spel trouwens redelijk onder de knie hebt raad ik aan om verified only MMR met BP en BD te gaan spelen.
Qua mijn ervaring is het op 1750 á 1800+ redelijk relaxed. Vooral als je AR pakt, heerlijk laid back.
in AP zitten vooral eikels, SD ook wel.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Geen matches
kaluro2 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:56:
[...]

Qua mijn ervaring is het op 1750 á 1800+ redelijk relaxed. Vooral als je AR pakt, heerlijk laid back.
in AP zitten vooral eikels, SD ook wel.
Weet niet hoe het tegenwoordig is in de range.
Ik zit nogal rond de 1550-1600 op zowel MMR als PSR ;p ..
Is zeker n half jaar of langer geleden toen ik eens een paar keer in de 1700+ kon gaan kijken, en dat was pre-f2p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Geen matches
Darkfreak schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:01:
[...]

Weet niet hoe het tegenwoordig is in de range.
Ik zit nogal rond de 1550-1600 op zowel MMR als PSR ;p ..
Is zeker n half jaar of langer geleden toen ik eens een paar keer in de 1700+ kon gaan kijken, en dat was pre-f2p
We zitten rond dezelfde range als ik het zo lees. Misschien zouden we samen af en toe een potje kunnen doen. Is dat een idee? Als het je niks lijkt, moet je het ook vooral zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Geen matches
Sure thing broski :P ..
Add me maar: Hunty en Bernadett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
Geen matches
Kennen jullie honrec.com al?
Een beetje stats bekijken vanaf Juni 2011 tot nu (vaak wel een dag of 2 out-of-date), maar toch. Komen wel geinige statistieken naar boven.

Eerste keer dat je zoekt duurt wel echt lang (~10 minuten), echter wordt het hierna gecached en gaat het hierna stukken sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Geen matches
serhat schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:25:
Kennen jullie honrec.com al?
Een beetje stats bekijken vanaf Juni 2011 tot nu (vaak wel een dag of 2 out-of-date), maar toch. Komen wel geinige statistieken naar boven.

Eerste keer dat je zoekt duurt wel echt lang (~10 minuten), echter wordt het hierna gecached en gaat het hierna stukken sneller.
http://honstats.org
http://hon.rychlis.cz
http://honarmory.com

Dat zijn de 3 die ik even weet, heb thuis een hele waslijst van dat soort sites waarvan een hele goede :O!

Persoonlijk vind ik honstats.org erg fijn.
Ziet er mooi uit en werkt snel (vergeleken met de rest).
Zal kijken of ik thuis mijn .txt vind met al die sites :)

EDIT:
http://hondmg.com <= geweldige site met awards

Heb er even een topic voor gemaakt op HoN:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?p=14526673

[ Voor 21% gewijzigd door Darkfreak op 09-11-2011 12:00 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 31 Laatste