kans op, whine op forum om de leave weg te halen. Maar als de game helemaal niet mee geteld word dan heb je er geen last van natuurlijk.hugoy schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:04:
Tja, zonet midden in een potje, lange lagspike, no response from server, en daarna geen mogelijkheid tot reconnecten. Ik hoop maar dat ik geen leave ervoor krijg
Hmm, alles lijkt er atm uit te liggen, forum zegt ook: The server is too busy at the moment. Please try again later.JerX schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:39:
[...]
Ze hebben een tijd problemen gehad vanwege DDOS aanvallen, sinds kort loopt het eigenlijk allemaal wel soepel. Zo nu en dan ligt de inlog er nog wel eens uit, maar ja op zich vind ik het niet zo erg aangezien de game ''gratis'' is.
Kan ook niet inloggen

iemand zin in een game
? voeg me toe -ingame naam ook 'boozewooz'-
- kless
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 16-08 14:19
Morgen? Waarom niet overmorgen
Geen matches
Ik speel ook wel wat( kless_ ). Vaak met vriendjes op TS3 met 1300-1780 ratings.
Maar opzich mooi mixje maken met GOT is vast ook wel eens leuk
server onderhoud zou tot 9 am EST duren. dus dat is nog ruim een uur.
Herstel... 10am.. duurt wat langer dus...
Iets wat mij op viel: De afgelopen 3 week aan het begin van een pot altijd wel 1 or 2 mensen timeout/ dc hebben.
Herstel... 10am.. duurt wat langer dus...
Iets wat mij op viel: De afgelopen 3 week aan het begin van een pot altijd wel 1 or 2 mensen timeout/ dc hebben.
[ Voor 38% gewijzigd door kless op 09-09-2011 15:04 ]
http://www.adf-hq.nl
Inderdaad, gister ook al. Elke keer bij het andere team minimaal 1 dc voor de start van de game. Echt zo irritant!kless schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:54:
Ik speel ook wel wat( kless_ ). Vaak met vriendjes op TS3 met 1300-1780 ratings.
Het lijkt wel of ik de laatste tijd ook veel meer crash reports hebt. Het enige wat mij tegenstaat tegen dit spel..
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
- kless
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 16-08 14:19
Morgen? Waarom niet overmorgen
Geen matches
Die had ik alleen bij een te hoge overclock.Forn schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:07:
Het lijkt wel of ik de laatste tijd ook veel meer crash reports hebt. Het enige wat mij tegenstaat tegen dit spel..
Of meerdere (d3d?) games open hebben en alt-tabben daar tussen
[ Voor 10% gewijzigd door kless op 09-09-2011 15:11 ]
http://www.adf-hq.nl
Dit schijnt wel een bepaalde oorzaak te hebben, misschien ff in het technical sectie van HoN snuffelen? Overigens heb ik vaak als ik alt-tab en dan weer terug naar hon ga dat ik een zwart scherm krijg. Paar keer alt-tabben springt het beeld in HoN opeens terug. Eigenlijk heb ik dit sinds de laatste Driver update van AMD.. maar ja, misschien maar is ff een oplossing zoeken.Forn schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:07:
is weer online 
Volgens mij ben ik een van de eerste, het is zo rustig
Volgens mij ben ik een van de eerste, het is zo rustig
MMR lijkt weer te werken, kijken voor hoe lang
Het werkt weer, maar ongeveer 1 op de 4 matches wordt niet gerecord...
laat ik nou net 8 potjes gepseeld hebben, 6 gewonnen, maar slechts 4 tellen er

ik heb nog geen 1 dag HON gezien zonder problemen. ik vind het een super leuke game maar als het maar 50% van de tijd werkt is het wel errrrrggg triest van de producers dat ze daar geen prio aan geven. iedereen die de game gekocht heeft is gewoon genaaiiiiiiiittttttttttttttt
Nou, iedereen die de game gekocht heeft in tijden van de beta, heeft volledig waar voor zijn geld gekregen, want het eerste jaar werkte alles prima
Eerste spel ooit waar de beta beter werkt dan het retail spel eigenlijk.
True, maar S2 mag zijn focus wel iets meer leggen op Customer Support. Als je een server gaat onderhouden, dan laat je dat toch tijdig weten? Bedoel er zijn genoeg manieren om die informatie te verspreiden dan alleen het forum.hugoy schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:57:
Nou, iedereen die de game gekocht heeft in tijden van de beta, heeft volledig waar voor zijn geld gekregen, want het eerste jaar werkte alles primaEerste spel ooit waar de beta beter werkt dan het retail spel eigenlijk.
Inderdaad dat vind ik ook. Ik kijk bijvoorbeeld nooit op het forum, hoe moet ik het dan te weten komen? Even een nieuwsbrief versturen lijkt me ook niet veel moeite.
Of social mediaFrank!in schreef op zondag 11 september 2011 @ 19:08:
Inderdaad dat vind ik ook. Ik kijk bijvoorbeeld nooit op het forum, hoe moet ik het dan te weten komen? Even een nieuwsbrief versturen lijkt me ook niet veel moeite.
Damn hoop wel dat die games van vandaag gerecord worden, net een immortal gehaald met slither 17-1
laatste tweet is van 9 september...
Dat bedoel ik, i.p.v dat ze het alleen maar voor promo doel einde gebruiken, kunnen ze ook gebruikers over server maintaince informeren..
Fantastisch, gisteravond 3/4 potjes gewonnen, niks recorded. Vanmorgen 3 verloren, alles recorded......
Ach, je komt uiteindelijk toch wel bij je MMR rating terecht waar je thuishoort, dat er een keer 2 games niet gerecord worden zal weinig uitmaken.Phyc schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:43:
Fantastisch, gisteravond 3/4 potjes gewonnen, niks recorded. Vanmorgen 3 verloren, alles recorded......
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Het is ook een beetje raar hoe het gaat. Er waren ook toezeggingen gedaan dacht ik van MsPudding en nog iemand dat ze dat via de eigen twitter ofzo zouden bijhouden. Wat ik altijd doe, forum check en linkje hieronder.JerX schreef op zondag 11 september 2011 @ 20:51:
[...]
Dat bedoel ik, i.p.v dat ze het alleen maar voor promo doel einde gebruiken, kunnen ze ook gebruikers over server maintaince informeren..
http://honstatus.tumblr.com/
Version 2.1.9
-------------
- The current Free Heroes have changed. The current available list is:
* Monkey King
* Emerald Warden
* Nomad
* Defiler
* Blood Hunter
* Forsaken Archer
* Legionnaire
* Pestilence
* Engineer
* Witch Slayer
* Torturer
* Rampage
* Martyr
* Accursed
* Andromeda
- The Friends List limit has been increased from 100 to 250
- Login and Server stability increased significantly
- Added more Log information for servers and failed connections
- Fixed a server crash
- New Alt Avatar: Logger Legionnaire
-------------
* Monkey King
* Emerald Warden
* Nomad
* Defiler
* Blood Hunter
* Forsaken Archer
* Legionnaire
* Pestilence
* Engineer
* Witch Slayer
* Torturer
* Rampage
* Martyr
* Accursed
* Andromeda
- The Friends List limit has been increased from 100 to 250
- Login and Server stability increased significantly
- Added more Log information for servers and failed connections
- Fixed a server crash
- New Alt Avatar: Logger Legionnaire
Ik speel nu al een tijdje HoN (eerst LoL gedaan
) en ik zie nu pas dat er een GoT topic voor is
Anyway, mijn in-game naam is TheHawk1337 voor diegene die me willen adden
En iets over die nieuwe gratis hero rotation, engineer is abnormaal op, die spider mines slaan nergens op, op 3vs3 map (vind ik t leukst) instant kill met die dingen in de woods, weliswaar een stuk of 5 gestacked maar toch

En iets over die nieuwe gratis hero rotation, engineer is abnormaal op, die spider mines slaan nergens op, op 3vs3 map (vind ik t leukst) instant kill met die dingen in de woods, weliswaar een stuk of 5 gestacked maar toch

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Zo sterk is engi niet hoor.thehawk007 schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:35:
Ik speel nu al een tijdje HoN (eerst LoL gedaan) en ik zie nu pas dat er een GoT topic voor is
![]()
Een stack spidermines is alleen dodelijk in early game. Daarvoor moet je de mines als 1e maxen, hierdoor ben je zwak in de lane.
Het kost een paar minuten en heel je manapool om een beetje stack op te bouwen.
Het is voorspelbaar, slimme spelers laten zich niet zomaar baten om in een stack mines te rennen.
Van het weekend mijn eerste annihilation en immortal gehaald! Beide met bloodhunter. Meteen mijn eerste potje met bloodhunter immortal en toen ook bijna annihaltion maar de devourer moest zichzelf denyen. Ben er wel achter nu ik weer een stuk gestegen ben dat hoe hoger je komt hoe minder viable BH is.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Even een vraagje, het is een tijd geleden dat ik en RocketKoen het topic hebben overgenomen. Wij updaten het topic wekelijks (voornamelijk patchnotes). Onze vraag is dan ook of jullie zo beetje alle informatie hebben of misschien nog wat missen? Suggesties zijn meer dan welkom
[ Voor 13% gewijzigd door JerX op 19-09-2011 11:11 ]
Kan mij er inderdaad iets bij voorstellen, maar toch, stel je loopt in zo'n stack. Simpelweg omdat ze een slimme engi hebben en die gewoon jouw woods zelfs vol gooit met mines. Als het goed is doen ze magic damage, dus zou Mystic Vestments/Shamans Headdress wel helpen, of natuurlijk Arachna met haar 2e ability om tijdelijk even een verhoogde Magic Armor te hebben etc. Of heb jij daar een ander tactiek voor?RocketKoen schreef op zondag 18 september 2011 @ 15:31:
[...]
Zo sterk is engi niet hoor.
Een stack spidermines is alleen dodelijk in early game. Daarvoor moet je de mines als 1e maxen, hierdoor ben je zwak in de lane.
Het kost een paar minuten en heel je manapool om een beetje stack op te bouwen.
Het is voorspelbaar, slimme spelers laten zich niet zomaar baten om in een stack mines te rennen.
Ik probeer een beetje het systeem te snappen en volgen wat de betere spelers zouden doen in zo'n geval.
Als ik iets doms zeg, moet je er vooral heel hard op in gaan.
Gister nog gelaned tegen een engi.serhat schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:25:
[...]
Kan mij er inderdaad iets bij voorstellen, maar toch, stel je loopt in zo'n stack. Simpelweg omdat ze een slimme engi hebben en die gewoon jouw woods zelfs vol gooit met mines. Als het goed is doen ze magic damage, dus zou Mystic Vestments/Shamans Headdress wel helpen, of natuurlijk Arachna met haar 2e ability om tijdelijk even een verhoogde Magic Armor te hebben etc. Of heb jij daar een ander tactiek voor?
Ik probeer een beetje het systeem te snappen en volgen wat de betere spelers zouden doen in zo'n geval.
Als ik iets doms zeg, moet je er vooral heel hard op in gaan.
Goed opletten, je ziet hem af en toe uit de lane verdwijnen en even later terug komen met een bulk mana minder. Daaruit kun je al een eind gokken waar zn mines liggen. Wards helpen hier enorm.
Telkens als je agressief speelt rent hij niet naar zn tower, maar naar zijn stack. volg hem dus niet als hij de woods in rent of naar de sideshop.
Koop iets van invis detectie als je weet waar zn stack ongeveer is, en ruim hem dan vanuit range netjes op.
Safe to say dat engi de hele laning phase totaal nutteloos was.
Een engi die goed om kan gaan met zijn keg + turret is veel enger.
Wards zijn zo overpowered in deze game. Het is niet raar dat daar een cooldown op zit. 100 gold en je krijgt 5 (?) minuten vision in een vrij groot gebied. Ook inviswards zijn errug goed tegen elke hero met een invis ability (zo ook de mines). Antiwarden kost veel geld maar je krijgt er zo veel voor terug. Wards kunnen imho elke game verliezen of winnen.
6 minuten, maar je hebt gelijk.TheJVH schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:07:
Wards zijn zo overpowered in deze game. Het is niet raar dat daar een cooldown op zit. 100 gold en je krijgt 5 (?) minuten vision in een vrij groot gebied. Ook inviswards zijn errug goed tegen elke hero met een invis ability (zo ook de mines). Antiwarden kost veel geld maar je krijgt er zo veel voor terug. Wards kunnen imho elke game verliezen of winnen.
Toch zie je pas vanaf 1700+ ofzo dat er goed geward wordt.
Invis wards? Koop een eye en je hebt later in de game je gold er uitTheJVH schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:07:
Die dropt als je wordt gekilled, wat best wel vaak gebeurd op level 6... No thx, ik deel liever geen gratis ogen uit aan de tegenstander.JerX schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:11:
[...]
Invis wards? Koop een eye en je hebt later in de game je gold er uit
Daarnaast is 600 gold (als je hem op de courrier wilt plaatsen) ontzettend veel geld voor een support early game, daarnaast staan invis wards er ook langer.
800 gold toch? Maar je moet de eye ook niet constant bij je hebben! Alleen als je ward gaat plaatsen of als je ziet dat de tegenstander een ward plaatst.TheJVH schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:25:
[...]
Die dropt als je wordt gekilled, wat best wel vaak gebeurd op level 6... No thx, ik deel liever geen gratis ogen uit aan de tegenstander.
Daarnaast is 600 gold (als je hem op de courrier wilt plaatsen) ontzettend veel geld voor een support early game, daarnaast staan invis wards er ook langer.
eye is 700JerX schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:53:
[...]
800 gold toch? Maar je moet de eye ook niet constant bij je hebben! Alleen als je ward gaat plaatsen of als je ziet dat de tegenstander een ward plaatst.
We komen er uit eindelijk wel uit
Oewwww gister zo vet potje gespeeld! 37/7 met Emerald Warden
Wij begonnen met zijn vieren maar 1 maat kreeg een discon.. (hij was legionnare QQ geen tank) dus 5vs4. Short version, zij hadden bij ons gepushed tot de Pit en deze ook beschadigd.
Toen het was gelukt om hun Panda af te maken, zag ik mijn kans schoon om hun basis te pushen. Helaas moest ik een mini backdoor doen bij de tower beneden. Maar het kon echt even niet anders.. (vind het zelf ook erg -.-).
Al om al een spannend lang potje
Toen het was gelukt om hun Panda af te maken, zag ik mijn kans schoon om hun basis te pushen. Helaas moest ik een mini backdoor doen bij de tower beneden. Maar het kon echt even niet anders.. (vind het zelf ook erg -.-).
Al om al een spannend lang potje
[ Voor 5% gewijzigd door JerX op 22-09-2011 08:47 ]
Hero spotlight Cthulhuphant (wot? O_o)
kruising tussen Cthulhu en een olifant?
Pas maar op voor cartman dan
Wat een vage hero.. lijkt niet zo usefull op het eerste gezicht.
vandaag mmr van 1600 aangetikt 
en direct weer gezakt naar 1550 lol
en direct weer gezakt naar 1550 lol
Ah, nu thuis het filmpje kunnen bekijken
"result of the CTRL+ALT+DEL design contest"
Dat verklaart een hoop
Version 2.1.10
-----------
* Cthulhuphant
* :mast: Master of Arms
* Gladiator
* Drunken Master
* Hammerstorm
* Puppetmaster
* Moraxus
* Dampeer
* Magmus
* Chipper
* Revenant
* Blacksmith
* Hellbringer
* Jeraziah
* Empath
- Added a new Strength hero: Cthulhuphant
* This hero is not Early Access limited
- Added a Limited Edition Alt Avatar: King Cthulhuphant
* Will only be available for two weeks! You can see it in the Early Access section of the HoN Store.
- Added a new Premium Alt Avatar: Mr. Chipper
- Added Cthulhuphant Hero Symbol
- Some UI tweaks to fix some warning spam
- Fixed two server crashes
- Rampage's Horned Strike now pops up a number when you hit someone showing the damage done
- Fixed a bug with Kongor's Pit that made Defiler's spirits miss him when he was in the front half of the lair
-----------
* Cthulhuphant
* :mast: Master of Arms
* Gladiator
* Drunken Master
* Hammerstorm
* Puppetmaster
* Moraxus
* Dampeer
* Magmus
* Chipper
* Revenant
* Blacksmith
* Hellbringer
* Jeraziah
* Empath
- Added a new Strength hero: Cthulhuphant
* This hero is not Early Access limited
- Added a Limited Edition Alt Avatar: King Cthulhuphant
* Will only be available for two weeks! You can see it in the Early Access section of the HoN Store.
- Added a new Premium Alt Avatar: Mr. Chipper
- Added Cthulhuphant Hero Symbol
- Some UI tweaks to fix some warning spam
- Fixed two server crashes
- Rampage's Horned Strike now pops up a number when you hit someone showing the damage done
- Fixed a bug with Kongor's Pit that made Defiler's spirits miss him when he was in the front half of the lair
Hoop dat ze ook de massive lags hebben gefixed op sommige servers.... Echt niet normaal, continue spikes en DC sign aan linkerkant.
vandaag nog geen lag gehad.TheJVH schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 15:45:
Hoop dat ze ook de massive lags hebben gefixed op sommige servers.... Echt niet normaal, continue spikes en DC sign aan linkerkant.
wel assholes....
banning pick game. 1e ban = chutullufant. en 3 seconde later 2 leavers in mijn team.... waarvan 1 blauw was...
dan zit je dus 10 min te wachten op een remake
De kans op lag schijnt wel heel erg afgenomen te zijn. Afgelopen dagen ook geen last meer van gehad, of in ieder geval stukken minder (zoals het incidenteel normaliter had kunnen voorkomen).
Ik las dat het mogelijke routing problemen waren met een NL datacenter (Interactive 3D), waar ze genoeg 'EU servers' op draaiden. Ik weet nu niet of ze de servers in de ban hebben gedaan of dat de routing is gefixt. Schijnt dat iets soortgelijks eerder is voorgekomen bij een andere datacenter. Toen hadden ze de servers bij de datacenter weggehaald.
Ik las dat het mogelijke routing problemen waren met een NL datacenter (Interactive 3D), waar ze genoeg 'EU servers' op draaiden. Ik weet nu niet of ze de servers in de ban hebben gedaan of dat de routing is gefixt. Schijnt dat iets soortgelijks eerder is voorgekomen bij een andere datacenter. Toen hadden ze de servers bij de datacenter weggehaald.
Echt, zulke mensen moeten gewoon een entry op je banlist krijgen. voor zulke shit is nostat allpick uitgevonden.RocketKoen schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 23:18:
[...]
vandaag nog geen lag gehad.
wel assholes....
banning pick game. 1e ban = chutullufant. en 3 seconde later 2 leavers in mijn team.... waarvan 1 blauw was...
dan zit je dus 10 min te wachten op een remake
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
idd, elke player die retard, noob, moron etc etc. roept in een match die ban ik gewoon. En ook mensen die D/C zonder enige reden (amg geen remake, disconnect).kKaltUu schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:51:
[...]
Echt, zulke mensen moeten gewoon een entry op je banlist krijgen. voor zulke shit is nostat allpick uitgevonden.
Wat ik mij wel afvraag: Als je iemand in je banlist zet, houdt matchmaking daar rekening mee? Als in dat je nooit met hem en het liefst ook tegen hem kan spelen?
Een paar maanden geleden heb ik daar ook naar gezocht. Op het officiele hon forum werd toen gezegd dat daar geen rekening mee gehouden werd. Ik heb echter geen idee of dat al veranderd is.serhat schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:54:
Wat ik mij wel afvraag: Als je iemand in je banlist zet, houdt matchmaking daar rekening mee? Als in dat je nooit met hem en het liefst ook tegen hem kan spelen?
Waarom wil je eigenlijk niet tegen hem? Niets leukers dan zo'n persoon hard in te maken
Wat ik heb gehoord is dat mensen op je banlist niet in je eigen team komen, maar bevestiging heb ik ook nooit gevonden.serhat schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:54:
Ik zet mensen nog steeds gewoon op mn banlist, zodat ze ook meteen op /ignore staan
Nee, af en toe als ik iemand wil banlisten uit m'n team staat er: This person is already on your banlist.
No wonder -.- .
No wonder -.- .
Krijg je weer constant remake votes en gedoe. Laat ons maar lekker 5 tegen 5 spelen zonder al te veel poespas..Jwlb schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:03:
[...]
Waarom wil je eigenlijk niet tegen hem? Niets leukers dan zo'n persoon hard in te maken
Ah jammer. Bedankt voor je antwoord.TheJVH schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:13:
Nee, af en toe als ik iemand wil banlisten uit m'n team staat er: This person is already on your banlist.
No wonder -.- .
Moet zeggen dat sinds ik rond 1800 zit, ik steeds leukere games speel.
Het aantal retards is stukken lager dan rond 1600/1700, en een 15 min concede komt niet erg vaak meer voor. Heb het idee dat heel veel games een stuk gebalanceder zijn, ik denk vooral door het feit dat iedereen ervoor zorgt dat we een goede hero line-up hebben en iedereen samenwerkt. Op 1650 kwam ik nog geregeld een echte solo-player tegen.
Enige probleem is 1800 worden, zelf zit ik atm in een clan waarmee ik zo naar de 1800 kon gaan. Nu heel veel solo-matchmaking spelen en ik blijf dezelfde rating ongeveer
. Game wordt een stuk leuker hierdoor.
Het aantal retards is stukken lager dan rond 1600/1700, en een 15 min concede komt niet erg vaak meer voor. Heb het idee dat heel veel games een stuk gebalanceder zijn, ik denk vooral door het feit dat iedereen ervoor zorgt dat we een goede hero line-up hebben en iedereen samenwerkt. Op 1650 kwam ik nog geregeld een echte solo-player tegen.
Enige probleem is 1800 worden, zelf zit ik atm in een clan waarmee ik zo naar de 1800 kon gaan. Nu heel veel solo-matchmaking spelen en ik blijf dezelfde rating ongeveer
Aww, ik wil heel graag hoger komen. Ik zelf zit steeds op de 1550-1650, maar ik speel heel veel potjes met friends waar 1 echt een big ass noob is en een ander dikke ragerTheJVH schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:09:
Moet zeggen dat sinds ik rond 1800 zit, ik steeds leukere games speel.
Enige probleem is 1800 worden, zelf zit ik atm in een clan waarmee ik zo naar de 1800 kon gaan. Nu heel veel solo-matchmaking spelen en ik blijf dezelfde rating ongeveer. Game wordt een stuk leuker hierdoor.
Ter bevestiging, de banlist werkt niet met MM.RocketKoen schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:07:
[...]
Wat ik heb gehoord is dat mensen op je banlist niet in je eigen team komen, maar bevestiging heb ik ook nooit gevonden.
Ik zet mensen nog steeds gewoon op mn banlist, zodat ze ook meteen op /ignore staan
Nieuwtje van S2.
Ze zijn er achter gekomen dat 95% van de failende matches veroorzaakt worden door <1% van de spelers.
mensen die 20-30 keer fail to load veroorzaken op een dag.
Die mensen krijgen vanaf nu een ban
Ze zijn er achter gekomen dat 95% van de failende matches veroorzaakt worden door <1% van de spelers.
Bericht:RocketKoen schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:53:
Nieuwtje van S2.
The intent of this post is to explain a bit about a new feature we will be turning on soon called Temporary Matchmaking Bans (TMB). The hope is that it will curb some of the abusive behavior we have observed in matchmaking, and ultimately decrease the percentage of matchmaking games that fail to start.
The vast majority of matchmaking games that are aborted are caused by one of following three scenarios:
1) Players are unable to connect to the game server once the match is announced. This is mainly due to a player’s computer never actually getting the connection message from the matchmaking server (normally caused by network/router/ISP restrictions).
2) Players are able to connect to the game server but take too long to load. This one is pretty straightforward - the player’s computer takes too long to load all the map data for the match. Sometimes this is due to a player having other memory/hard drive/CPU intensive programs running while in HoN or being Alt+Tabbed when their client receives the connect message.
3) A player leaves the match before all players have finished loading.
While each of the above three scenarios may happen to a player occasionally, none of the above should be happening to any player constantly. As a result of this, a while back we put in place an update that has been tracking every time a match aborts the reason it was aborted and which players were causing it to happen most often. After analyzing the data, we found that a large % of the problems are coming from a very small percentage of the players. With this in mind we have decided to move forward with TMB for the greater good of all players.
Once TMB is turned on what this means to the average player is simply that they can continue to use the matchmaking system and expect to see less aborted games. Occasionally with any kind of banning system there will be times when players will be banned, and feel they should not have been banned, or that it was not their fault or that was unfair. Taking this sentiment into account, every player will be given a 'buffer' of time before the bans ever take place. A player must cause a certain # of matches to fail within a certain time frame in order for the system to kick in. As long as they don't go over that threshold TMB shouldn't have any affect on them. We understand that it may be a bit frustrating, but keep in mind this system is for the good of all players, and the temporary ban shouldn't last for more than 5-10 minutes.
On a final note, for those players who are intentionally causing matches to abort permanent disciplinary action may be taken against your account, including being banned permanently from matchmaking or having your account suspended. Again, we expect the majority of players to never even see the message indicating that they have been banned from matchmaking but we just want to shed a little light on an upcoming change that should improve the game play experience for the majority our players. We plan to turn this feature on within the next few days and will update this thread once we do.
Ik ben zelf 1700 en was gister dus bruin en zat met alleen maar 1800+ in de match voor de afwisseling, het waren me toch een stelletje elitisten en flamers, dus ik heb niet zo'n goed beeld van 1800+ spelers.
Dat heeft weinig met de rating te maken.Stark schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:47:
Ik ben zelf 1700 en was gister dus bruin en zat met alleen maar 1800+ in de match voor de afwisseling, het waren me toch een stelletje elitisten en flamers, dus ik heb niet zo'n goed beeld van 1800+ spelers.
Gewoon standaard in het verliezende team
Het begon al vanaf minuut 1, dus.. 
Over die Temporary Matchmaking Bans.. Ik hoop dat we nu een heel stuk minder grijze bolletjes krijgen met het connecten naar een game. Zo irritant als je 5+ minuten in queue zit en weer opnieuw moet joinen.
Over die Temporary Matchmaking Bans.. Ik hoop dat we nu een heel stuk minder grijze bolletjes krijgen met het connecten naar een game. Zo irritant als je 5+ minuten in queue zit en weer opnieuw moet joinen.
[ Voor 73% gewijzigd door Stark op 29-09-2011 13:53 ]
Nogal, gister een game, 1tje d/c voor het pikken. Vervolgens komt ie terug pakt DW. En disconnect team. Het andere team (waar DW in zat) wilde remake. Maar ja ik had wist dat het matties waren en die hadden gewoon geen zin om tegen ons te gaan. Vervolgens disconnecten hun Silhoutte, weer rmk vote, wij weer nee. En bleef maar votes komen. Uiteindelijk toen potje starten kwamen ze beide terug.Stark schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:50:
Het begon al vanaf minuut 1, dus..
Uiteindelijk hadden zij nog gewonnen, maar zo zie je maar weer hoe irritant mensen kunnen zijn..
Verwijderd
Geen matches
Heel erg verslaafd aan dit spel, speel dit zo 4 uur achter elkaar als ik wil. Zit nu momenteel op de 1700 MMR en 1700 PSR. Speel nog toch meer MMR matches. Duurt soms wel te lang ook al heb je elke game mode aangevinkt.. Na 4 minuten heb je een match en dan staat er een grijs bolletje en kan je weer opnieuw beginnen
..

Ik geloof dat ze ook wat hadden aangepast zodat een team van 4-5 alleen maar gematched wordt met een ander team van 4-5.JerX schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:33:
[...]
Nogal, gister een game, 1tje d/c voor het pikken. Vervolgens komt ie terug pakt DW. En disconnect team. Het andere team (waar DW in zat) wilde remake. Maar ja ik had wist dat het matties waren en die hadden gewoon geen zin om tegen ons te gaan. Vervolgens disconnecten hun Silhoutte, weer rmk vote, wij weer nee. En bleef maar votes komen. Uiteindelijk toen potje starten kwamen ze beide terug.
Uiteindelijk hadden zij nog gewonnen, maar zo zie je maar weer hoe irritant mensen kunnen zijn..
Maar je ziet tegenwoordig inderdaad erg vaak dat mensen binnen 1 minuut DC'en, of ineens weg moeten omdat hun moeder naar het ziekenhuis moet of hun vriendin aan het bevallen is

Ik remake gewoon niet meer, tenzij de leaver gekicked wordt. Ook als die in mijn team zit.
kijk in het ingame got kanaal zou ik zeggenVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:56:
Is er eigenlijk iemand die eens een potje samen wilt spelen? Speel voornamelijk SS, Rampage, Valk of Gladi
[ Voor 11% gewijzigd door RocketKoen op 29-09-2011 15:14 ]
IddRocketKoen schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:13:
kijk in het ingame got kanaal zou ik zeggen
De ingame voice vind ik prima werken.JerX schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:41:
[...]
Iddik speel altijd met een team, maar ik zal voortaan even de GoT channel checken als er een spot vrij is. Overigens is het misschien handig/leuk om een Voice Server te hebben? (TS, vent, mumble, skype etc.).
Ja true, maar als iemand een potje zoekt dan kan je gewoon even op TS kijken (ja ingame kan ook maar you knowRocketKoen schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:56:
[...]
De ingame voice vind ik prima werken.
idle nu ook het in-game channel, speel graag een potje rond 1700mmr. wordt leip van alle idiote teams die ik via solo/duo-queuen te pakken krijg
Serieus? ik zit altijd op Skype met wat mensen die ik ken, want die ingame voice is echt 10x zo slecht/onverstaanbaar/krakerig (vergeleken als het beide tegelijk aanstaat en omstebeurt muten)RocketKoen schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:56:
[...]
De ingame voice vind ik prima werken.
Ingame is 1 op 5 goed verstaanbaar met random mensen, en dat ligt echt niet aan het feit dat iedereen een 2 euro mic heeft
kwestie van je mic goed instellen (en goed voor je mond hebben zodat je er niet in hijgt). En verstaanbaar engels sprekenhugoy schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:53:
[...]
Serieus? ik zit altijd op Skype met wat mensen die ik ken, want die ingame voice is echt 10x zo slecht/onverstaanbaar/krakerig (vergeleken als het beide tegelijk aanstaat en omstebeurt muten)
Ingame is 1 op 5 goed verstaanbaar met random mensen, en dat ligt echt niet aan het feit dat iedereen een 2 euro mic heeft
Alleen kun je ingame inderdaad door elkaar praten...
Als iemand nog een beetje redelijk clan heeft voor dit spel, graag. Ik vind het erg leuk en heb wel enige skills. Heb de beta ook echt lang gespeeld maar solo spelen is in dit spel gewoon echt niet leuk. In het begin denk je nog dat het gaat maar het is echt te ergelijk. Met 2 of 3 vaste mensen erbij moet dat een stuk beter worden.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Nieuwe patch notes, aangezien die flink groot is link ik hem alleen maar. In de OP zal ik de link ook plaatsen + de f2p heroes.
[ Voor 53% gewijzigd door JerX op 30-09-2011 14:43 ]
oeh, raphsody nerfJerX schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:43:
Nieuwe patch notes, aangezien die flink groot is link ik hem alleen maar. In de OP zal ik de link ook plaatsen + de f2p heroes.
Heel veel nerfs, zelfs PR nerf. Ook al had ik liever gezien dat zijn ulti 50dmg (per tick) minder deed ><
PR nerf valt wel mee. zn armor was toch al zn slechtste skillJerX schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:03:
[...]
Heel veel nerfs, zelfs PR nerf. Ook al had ik liever gezien dat zijn ulti 50dmg (per tick) minder deed ><
Jeuj, ik ben de 1800 grens gepasseerd
.
Rhapsody is ook wel vet overpowered (hoewel ik niet van mening ben dat hij genoeg is generfed, mag nog wel wat meer), net als plague, die werd eigenlijk ook altijd gepicked
. Die armor is trouwens verschrikkelijk sterk endgame, dus zo slecht is die niet.
Dikke nerf voor Frostwolf Skull. Ook een dikke buff voor melee heroes:
.
Rhapsody is ook wel vet overpowered (hoewel ik niet van mening ben dat hij genoeg is generfed, mag nog wel wat meer), net als plague, die werd eigenlijk ook altijd gepicked
Dikke nerf voor Frostwolf Skull. Ook een dikke buff voor melee heroes:
Ook een buff voor FA, zeker interessant, nu hoef je niet meer te kiezen tussen je ulti en gewone auto-attacks.All Melee Heroes
- Base health regeneration increased from 0.25 to 1.25 health per second
Verder wel mooie update die hard nodig was. Met bijna alle buffs / nerfs ben ik het wel eens- Piercing Arrows now leaves behind an Illusion that channels for you
* Can still be interrupted by stunning the illusion
- Piercing Arrows Magic Damage per arrow reduced from 75/150/225 to 75/125/175
- Walance
- Registratie: September 2005
- Laatst online: 14-09 17:25
Hm.. wat zal ik hier schrijven
/u/154974/Jelly_avatar01_small.png?f=community)
Geen matches
En kongor is een heel stuk moeilijker geworden nu, vooral doordat je zijn armor niet meer kan verlagen.
Mwoah valt mee, 1 goede tank en 1 goede DPSer en hij is zo neer, zeker met wat stuns
.
Maakt het wel wat spannender.TheJVH schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:42:
Mwoah valt mee, 1 goede tank en 1 goede DPSer en hij is zo neer, zeker met wat stuns.
Eerst kon je kongor binnen 15s doen met het juiste team, lategame.
Klopt, nu heeft het andere team wat meer tijd om te reageren
.
Hallo
Iemand zin om met mijn maat en ik enkele potjes hon te spelen? We speelden het spel vroeger in de beta en zijn vorige week terug begonnen. We gebruiken skype maar we hebben ook een teamspeak server beschikbaar.
We spelen het spel redelijk goed, maar niet perfect.(ik speel soulstealer en men maat support classes zoals ophelia (tot verbazing redelijk goed) en empath (of hoe je het ook spelt)
mvg
Thundermouse
Iemand zin om met mijn maat en ik enkele potjes hon te spelen? We speelden het spel vroeger in de beta en zijn vorige week terug begonnen. We gebruiken skype maar we hebben ook een teamspeak server beschikbaar.
We spelen het spel redelijk goed, maar niet perfect.(ik speel soulstealer en men maat support classes zoals ophelia (tot verbazing redelijk goed) en empath (of hoe je het ook spelt)
mvg
Thundermouse
kijk eens in het ingame kanaal gatheringoftweakersthundermouse schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:47:
Hallo
mvg
Thundermouse
Mijn vrienden en ik heb besloten om nooit met zijn vieren een game te starten aangezien de laatste tijd nummertje 5 altijd een tard is. Dus ik zal voortaan in het GoT kanaal vragen of iemand mee wilt doen als 5de man
Kleine eis: je kan lanen en je let goed op. Wij zelf zijn 1600+ en 1tje is 1200, maar speelt als een 1570.
Ik hoop dat ik gisteren een beetje aan deze eisen voldaan heb, ik vond het in iedergeval leuk om met jullie te spelen:)
Verwijderd
Geen matches
Lijkt me leukJerX schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 08:53:
Mijn vrienden en ik heb besloten om nooit met zijn vieren een game te starten aangezien de laatste tijd nummertje 5 altijd een tard is. Dus ik zal voortaan in het GoT kanaal vragen of iemand mee wilt doen als 5de manKleine eis: je kan lanen en je let goed op. Wij zelf zijn 1600+ en 1tje is 1200, maar speelt als een 1570.
JerX schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 08:53:
Mijn vrienden en ik heb besloten om nooit met zijn vieren een game te starten aangezien de laatste tijd nummertje 5 altijd een tard is. Dus ik zal voortaan in het GoT kanaal vragen of iemand mee wilt doen als 5de manKleine eis: je kan lanen en je let goed op. Wij zelf zijn 1600+ en 1tje is 1200, maar speelt als een 1570.
offtopic:
hoe verzin je het
hoe verzin je het
Maar je mag me altijd aanschieten als je nog iemand zoekt. Ben momenteel 1725 ofzo.
erhmm.
Ik vind persoonlijk dat mensen die 1500-1550 spelen, altijd het zelfde niveau spelen. Echter na 1560-70 speelt men iets ''beter''. Maar das mijn meningMultensor schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:29:
[...]
offtopic:
hoe verzin je het
Maar je mag me altijd aanschieten als je nog iemand zoekt. Ben momenteel 1725 ofzo.
Het zijn van die MMR puntjes waar je blijft steken. Maar ja 2 winst potjes verschil, maar zoek jij maar een noob die hoger isitons schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:30:
Dat zijn 2 (winst) potjes verschil? xD
Inderdaad maar net 2 potjes die moeilijk te halen zijnitons schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:30:
Dat zijn 2 (winst) potjes verschil? xD
Ik ben net uit mijn dal van 1200 gekomen (eindelijk) en ik blijf nu rond de 1530-1550 hangen. Ik kom er maar niet voorbij

ach, ik kijk niet zo naar MMR. Ik kom bij 1700+ nog steeds mensen tegen met 0 denies en 0 wards placed als support. Zolang iemand maar begrijpt dat je met een team moet winnen ipv alleen, dan ben ik al tevreden
erhmm.
Daar ben ik het zeker mee eens, ik kijk steeds vaker naar KD en idd denies + wards placed.Multensor schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:31:
ach, ik kijk niet zo naar MMR. Ik kom bij 1700+ nog steeds mensen tegen met 0 denies en 0 wards placed als support. Zolang iemand maar begrijpt dat je met een team moet winnen ipv alleen, dan ben ik al tevreden
hmm van 1600mmr naar 1300 range gezakt
een losing streak heb ik te pakken. Kom je ook nog niet 1-2-3 uit
Verwijderd
Geen matches
Gister ook weer 2 potjes gespeeld. MMR is nu weer 1590 na een hele lange terugval vanaf 1700...Monarch lijkt me indd een hele vette hero! Ga hem zeker eens spelen