Postius schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:07:
Het probleem van HoN is S2 games, die het compleet verprutst hebben. Ze hebben winst weten te pakken toen ze konden maar het verder totaal laten liggen. Ze hebben het eerst finaal verloren van LoL en vervolgens klapte
dota 2 er over heen. LoL kan ik niet veel over zeggen maar
Dota2 is een betere moba game als hon met veel meer bereik. Dat HoN is doodgebloed zagen we in de gesloten beta al aankomen, maar de developers hebben er nooit wat aangedaan. Behalve een paar keer het bussiness-model veranderd zodat ze nog net even snel konden cashen voordat het echt in elkaar stortte.
Iedereen die ik kende die HoN speelde is gestopt, naar
Dota2 of doet geen moba's meer. De grote verliezer is HoN.
Nou, dat valt toch reuze mee moet ik zeggen.
Tuurlijk heeft het concurrentie van LoL en
Dota2, maar ik vind HoN superieur aan de hiervoor genoemden...
Ze hebben misschien ook een paar slechte heroes uitgebracht, maar ook heel veel goeds gedaan sinds de release van HoN.
Ik heb
Dota2 inmiddels ook op de PC staan maar dit kan me echt niet bekoren vergeleken bij HoN. De heroes zien er wat klein en weinig uniek uit vergeleken bij HoN. Het kan me qua geluid, heroes en humor echt niet bekoren t.o.v. HoN. Spijtig genoeg dat dus de massa blijkbaar wel LoL (wat ik echt drama vind) en
Dota2 verkiest.
Ligt het aan mij of is
Dota2 echt totaal anders dan
Dota1? Wat ik me kan herinneren van
Dota1 was toch echt dat het erg vergelijkbaar met HoN was. Behalve dat HoN dus gewoon een aantal zeer sterke verbeteringen had t.o.v.
Dota zoals graphics, interface etc. Ik vind
Dota2 erg anders aanvoelen, en grafisch ook niet overtuigend (vooral de heroes).
Of komt het gewoon omdat ik al een jaar of 2 gewend ben aan HoN?
[
Voor 12% gewijzigd door
SuX DeLuXe op 02-10-2013 04:49
]