[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 25 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Eindelijk beetje aan mijn Chronos gewent en nu weer nieuwe heroes :P iemand een aanrader welke hero ik kan gebruiken voor een beginner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Flint Beastwood is makkelijk of moeilijk, hij heeft 2 hele goede passives voor laning (+range en % kans op extra damage), maar hij heeft geen CC en is vrij makkelijk te ganken als je niet goed oplet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Tip voor de gratis nieuwelingen:
Probeer wel: Flint Beastwood, Armadon, Witch Slayer (+Hammerstorm & Demented Shaman evt.)
Probeer niet: Predator, Kraken, Behemoth, Voodoo Jester

Althans, dan ben bedoel ik in "echte games". Tegen de AI kun je natuurlijk alles proberen. ^^
Inderdaad wel oppassen wat Nazanir zegt: zowel FB als WS gaan snel dood.

[ Voor 5% gewijzigd door PromWarMachine op 05-08-2011 16:18 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Hmm, onderbouwing? Predator is van alle carries wel de meest straightforward farm-goed-dan-win-je-elke-1-tegen-1 hero met magic immunity en mobility. Ik speel hem bijna nooit, maar als je carries kan spelen, kun je Predator spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

@Nazanir: Flint's flare is een AoE slow met hero dot. Dus ook al verlaten ze de flare, is het nog steeds een slow.
Het doet op level 4 ook 300 damage. Ook 100 damage op towers om towers te last hitten.

Deze skill zou ik eerst maxen als ik jou was. een stuk beter in laning dan de passives, vooral met bottle refill.

Tevens zul je 2 wards up hebben during laning phase zodat je kan zien we er nadert vanuit het forest/de river. Ganken wordt dan al een stuk lastiger.
PromWarMachine schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:17:
Tip voor de gratis nieuwelingen:
Probeer wel: Flint Beastwood, Armadon, Witch Slayer (+Hammerstorm & Demented Shaman evt.)
Probeer niet: Predator, Kraken, Behemoth, Voodoo Jester

Althans, dan ben bedoel ik in "echte games". Tegen de AI kun je natuurlijk alles proberen. ^^
Inderdaad wel oppassen wat Nazanir zegt: zowel FB als WS gaan snel dood.
Flint is niet newbie friendly. Armadon is ook niet newbie friendly.
Hammerstorm is een melee support hero.. daar kunnen beginnelingen no way mee uit de voeten.
Demented shaman heeft een heal nuke en moet het 100% met positioning hebben. Dan kan je healnuke makkelijk 600 physical damage doen. (Vooral met bulwark -5 armor aura). Heb je slechte positioning dan krijg je misschien net 100 damage gedaan.

Predator is zeer newbie friendly, een gratis magic immunity, een leap en lifesteal. Het is een standaard hero die makkelijk snowballed, tanky is en waarbij het minder uitmaakt of je te vroeg in een fight gaat.

Behemoth is leuk om te leren maar ook hier is positioning weer key. Zelfde geldt voor kraken. Maar kraken is toch wel aan te raden.

[ Voor 56% gewijzigd door kaluro2 op 05-08-2011 16:42 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

hugoy schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:36:
Hmm, onderbouwing? Predator is van alle carries wel de meest straightforward farm-goed-dan-win-je-elke-1-tegen-1 hero met magic immunity en mobility. Ik speel hem bijna nooit, maar als je carries kan spelen, kun je Predator spelen.
Downside van predator is dat een nullstone en void talisman hem hardcountered.

Leuke build op predator: 4x strength steamboots 1x town portal 1x shieldbreaker.

4x steamboots =

5800 gold
+40 base damage (<- dit moet je in combinatie met je AS en ult zien)
100 attack speed (<- warpcleft geeft +55 AS voor 2100 gold... dus dit is eigenlijk 2 warpclefts; dit is ook pure synergy met zijn passive)
760 HP (<-- dit is zeer veel HP! beastheart geeft 250 HP voor 1100g)
+60 MS (<-- standaard, MS stacked niet)

Maakt hem tanky en laat hem hard en snel hitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

hugoy schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:36:
Predator carried je game, áls je er mee kunt spelen. Faal je echter en gebruik je leap op de verkeerde momenten, dan ga je gewoon vaak dood. Sowieso vind ik dat je beter kunt beginnen met ranged heroes, omdat het last hitten daarmee makkelijk is en je minder hard harassed word.

Eigenlijk is predator een uitstekende forest hero. Dat zou ik beginners ook niet aanraden.
kaluro2 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:38:

Flint is niet newbie friendly. Armadon is ook niet newbie friendly.
Hammerstorm is een melee support hero.. daar kunnen beginnelingen no way mee uit de voeten.
Demented shaman heeft een heal nuke en moet het 100% met positioning hebben. Dan kan je healnuke makkelijk 600 physical damage doen. (Vooral met bulwark -5 armor aura). Heb je slechte positioning dan krijg je misschien net 100 damage gedaan.

Predator is zeer newbie friendly, een gratis magic immunity, een leap en lifesteal. Het is een standaard hero die makkelijk snowballed, tanky is en waarbij het minder uitmaakt of je te vroeg in een fight gaat.

Behemoth is leuk om te leren maar ook hier is positioning weer key. Zelfde geldt voor kraken. Maar kraken is toch wel aan te raden.
Over Flint kun je discussiëren, maar zijn range is in ieder geval nuttig voor last hitten. Dat is toch het eerste principe dat je z.s.m. moet gaan beheersen.
Dem Sham staat niet voor niets tussen haakjes, daar heb je wel wat skill voor nodig, zelfde voor Hammer.

Armadon echter, vind ik echt een noob friendly hero. Wat kan er fout gaat als je gewoon de recommended items koopt? 2 van de 4 abilities zijn bovendien passive...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:51
Flint Beastwood is zeker niet aan te raden. Je positie is zó belangrijk bij die hero, daarmee win of verlies je. Dat is voor nieuwe spelers niet te zien / doen. TB, Pyro, WS zijn goede voorbeelden voor beginnende heroes. Daarnaast moet je gewoon veel spelen en leer je het vanzelf wel. Het is een lastig begin, maar als je het eenmaal een beetje door hebt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
hugoy schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:15:
[...]

Even wat stukjes eruit gepikt, maar op deze stukjes heb ik toch wel commentaar.

Een tank bestaat in zoverre, dat het nooit een pure rol van een hero kan zijn. Zelfs Legionnaire is eigenlijk een initiator/tank Armadon is een tank/carry, devourer is een tank/initiator/ganker evenals kraken. Een pure tank bestaat niet, omdat het nut van een tank in HoN niet bestaand is, niets verplicht je tot aanvallen van een armadon, tenzij hij een mock in zijn inventory heeft, dan wordt elke seconde hij in leven blijft ineens omgezet in een hele berg damage van spines + mock. Bouw je echter behemonth's heart en sacrificial stone, dan ben je vooral een lopende slow machine, die over het algemeen geignored wordt tot op z'n minst 2 anderen al dood zijn.

En op die 3 van dezelfde is slecht, zijn ook zat uitzonderingen natuurlijk. Nomad weinig early damage? Ra/gladiator/devourer in de mid lane, met een jera en een behemoth/magmus in de sidelanes gecombineerd met een ranged carry en een sterke ranged anti carry is veel beter dan "your average pub team"

Natuurlijk wel flauw dat ik even een uitzondering pak, maar het gaat imo meer om roles dan om primary attribute, dus ik zou zeggen 1 goeie mid hero 1-2 supports 1-2 gankers/teamfight heroes 1 misschien 2 carries, afhankelijk van je setup.
Dat van die tank is zeker waar, ik zeg ook niet dat er een pure tank is, maar je moet wel een hero hebben die een beetje damage kan tanken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
TheJVH schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:59:
Flint Beastwood is zeker niet aan te raden. Je positie is zó belangrijk bij die hero, daarmee win of verlies je. Dat is voor nieuwe spelers niet te zien / doen. TB, Pyro, WS zijn goede voorbeelden voor beginnende heroes. Daarnaast moet je gewoon veel spelen en leer je het vanzelf wel. Het is een lastig begin, maar als je het eenmaal een beetje door hebt ;) .
Net eerste potje WS gespeeld, even snel een guide doorgelezen en ging best aardig. Wel het potje verloren (no stat speel ik nog). Wel snel dood maar als je samen met iemand anders bent en jij je op de achtergrond houd is het wel lekker spelen met silver bullit.

Enige wat me niet duidelijk is wat de tactieken zijn. In het begin zit iedereen in zijn lane en daarna is het rond rennen in groepjes. Nu probeer ik met de ws een beetje sneaky te zijn door de heroes die wegrennen af te maken.

[ Voor 13% gewijzigd door timskiej op 05-08-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
timskiej schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 17:28:
[...]

Net eerste potje WS gespeeld, even snel een guide doorgelezen en ging best aardig. Wel het potje verloren (no stat speel ik nog). Wel snel dood maar als je samen met iemand anders bent en jij je op de achtergrond houd is het wel lekker spelen met silver bullit.

Enige wat me niet duidelijk is wat de tactieken zijn. In het begin zit iedereen in zijn lane en daarna is het rond rennen in groepjes. Nu probeer ik met de ws een beetje sneaky te zijn door de heroes die wegrennen af te maken.
lees de guides eens in de startpost :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
RocketKoen schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 17:35:
[...]

lees de guides eens in de startpost :P
Die ben ik inderdaad hard aan het doorspitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Er zijn 3 (misschien 4) gamephases.

Level 1 t/m 6-8: Laning phase - Rondhangen in de laan en vechten om creepkills / denies. Ook tegenstanders harassen en proberen te killen.
Level 6-8 t/m 12: Ganking phase - Met groepjes van 2 / 3 / 4 een enkele tegenstander killen die aan het farmen is op de laan. Carrys gaan als een baas farmen.
Level 12 t/m 25: Teamfights - In deze ronde ga je eigenlijk continue 5v5 gevechten aan. Pushen, defenden en soms ganken horen hierbij.
+ 60 minuten: Mass pushing phase - Op dit moment zitten de carrys vol en is bijna iedereen level 25. Nu is het lanes pushen en barracks killen. Minder 5v5 gevechten en heel veel lanes pushen. Ook backdooren is een veel gebruikte (maar niet echt gentlemen manners) tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
60+ min zou ik eerder sudden death noemen.
Verlies je een teamfight, dan duurt het zo lang voor je weer kan respawnen dat je vrijwel zeker een lane kwijtraakt.

Maar de meeste games duren niet zo lang :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Nee hoor, tegen die tijd heb je wel wat buybacks opgebouwd en is de ander ook wat raxxes kwijt die ze moeten verdedigen.

Ik heb toch wat bizarre end-games meegemaakt :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zal eens kijken of ik mijn beta-purchased 1700+ (mmr/psr) account kan slijten ergens, speel het nooit meer.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
hmm. wie weet een goede counter voor predator?
blijkt toch de meest potente carry te zijn uit de huidige gratis line-up

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Feli met je bday :) .

Pred zijn hard counter item is void talisman.

Zijn hard counter skills zijn jeraziah ;) . En daarnaast alles wat armor biedt en slows op de attacker (denk aan plague shield, ice ogre, etc.) - je zou kunnen gaan voor barbed, schrikt hem wel af en biedt nog wat stats.

Zijn hard counter hero = PANDA >:)

[ Voor 21% gewijzigd door Cassius op 05-08-2011 22:27 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
FWS op een ranged carry eet hem ook op. Sheepstick voor supports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Is het niet meer mogelijk om het spel volledig te kopen zodat je alle heroes hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 18-09 08:37
men k/d is nu precies 1, toch wel netjes xD 4 wins 3 losses, beginner dus maar ik heb wat ervaring met DotA dus komt wel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
timskiej schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:16:
Is het niet meer mogelijk om het spel volledig te kopen zodat je alle heroes hebt?
nope.
tenzij je natuurlijk iemand anders zn legacy account overkoopt

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
RocketKoen schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:12:
[...]

nope.
tenzij je natuurlijk iemand anders zn legacy account overkoopt
Jammer, heb net de devourer gekocht :P leuke hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
timskiej schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:25:
[...]

Jammer, heb net de devourer gekocht :P leuke hero
als je hem een beetje goed kan spelen (en je tegenstander niet al te goed is) zeker ja :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Wat is nog een leuke hero om te spelen? Demented Shaman een paar rondjes gespeeld maar daar vond ik geen drol aan :P Flint en Witch Hunter zijn ook wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
timskiej schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 16:38:
Wat is nog een leuke hero om te spelen? Demented Shaman een paar rondjes gespeeld maar daar vond ik geen drol aan :P Flint en Witch Hunter zijn ook wel leuk
probeer ze gewoon uit he :P
wat je leuk vind hangt af van je speelstijl.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

timskiej schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 16:38:
Wat koen als zegt: speel ze gewoon :)
Ik ben zelf groot fan van rampage, erg leuke hero om te spelen, als je hem goed speelt wel een beetje OP O-)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb nu Pebbles gekocht, erg leuke hero! Had een vraag erover, ik had een teammember gedenied, toen ik hem gooide met weinig hp, hoe zit dat precies?

Bijvoorbeeld toenet in een potje, een Flint die ongelooflijk fed was, stond op het laatst 21/3 ofzo, en schoot het hele team aan flarden. Maar gelukkig was ik daar om het potje te redden! Portal Key, sta je naast hem, doe je stalagmites, chuck je hem de lucht in en hij is vrijwel dood. Of dat je net je combo gebruikt hebt, je ziet hem wegrennen met 20% hp, je chuck is up. Wat doe je? Natuurlijk Hammerstorm er na toe gooien!

Begin dit spel echt steeds leuker en leuker te vinden. Gaat ook erg goed, sta bijna altijd positief en merk dat ik bij de 1500 mmr wel altijd een van de betere spelers ben. Behalve laatst met de Witch Hunter, daar kan ik niks mee :P

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Dan ga ik maar lekker heroes proberen :P
Erg leuk spel, hoewel het wel aardig oefenen is.
Met de Devourer sta ik toch redelijk positief met de kd radio na een rondje (speel alleen no stat momenteel).
Wel grappig die hook, als je iemand die in de fog zit toch te pakken krijgt door wat bomen :)
meestal tot lvl 6/7 mid spelen en daarna heroes killen in beide lanes. Vaak heb ik dat ik een kleine miscalculatie heb gemaakt en toch dood ga, snel even decoy aanzetten op het laatste moment als er geen redden meer aan is. Dan krijgen ze in ieder geval geen XP/Gold meer. Wordt dan wel gelijk uitgemaakt voor noob etc etc :P door de 'pro's'.
Devourer vs blink heroes is wel mooi klote :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Forn schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:03:
Ik heb nu Pebbles gekocht, erg leuke hero! Had een vraag erover, ik had een teammember gedenied, toen ik hem gooide met weinig hp, hoe zit dat precies?

Bijvoorbeeld toenet in een potje, een Flint die ongelooflijk fed was, stond op het laatst 21/3 ofzo, en schoot het hele team aan flarden. Maar gelukkig was ik daar om het potje te redden! Portal Key, sta je naast hem, doe je stalagmites, chuck je hem de lucht in en hij is vrijwel dood. Of dat je net je combo gebruikt hebt, je ziet hem wegrennen met 20% hp, je chuck is up. Wat doe je? Natuurlijk Hammerstorm er na toe gooien!

Begin dit spel echt steeds leuker en leuker te vinden. Gaat ook erg goed, sta bijna altijd positief en merk dat ik bij de 1500 mmr wel altijd een van de betere spelers ben. Behalve laatst met de Witch Hunter, daar kan ik niks mee :P
chuck doet damage aan degene die gegooid wordt. ook als het een ally is.
timskiej schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:34:
Dan ga ik maar lekker heroes proberen :P
Erg leuk spel, hoewel het wel aardig oefenen is.
Met de Devourer sta ik toch redelijk positief met de kd radio na een rondje (speel alleen no stat momenteel).
Wel grappig die hook, als je iemand die in de fog zit toch te pakken krijgt door wat bomen :)
meestal tot lvl 6/7 mid spelen en daarna heroes killen in beide lanes. Vaak heb ik dat ik een kleine miscalculatie heb gemaakt en toch dood ga, snel even decoy aanzetten op het laatste moment als er geen redden meer aan is. Dan krijgen ze in ieder geval geen XP/Gold meer. Wordt dan wel gelijk uitgemaakt voor noob etc etc :P door de 'pro's'.
Devourer vs blink heroes is wel mooi klote :P
dev kan ook een PK kopen en dan blink-ult, en dan als iemand probeert te ontsnappen hook je ze weer terug.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
wat een geklooi altijd weer als er 50k+ mensen online zijn, 10x voordat je in een goed potje zit en dan kan je ineens alle heroes kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Haha zou ik wel willen, baal er nu echt van dat ik geen legacy account heb. Heb het idee dat ik erg veel van het spel nu misloop :/. Single draft vind ik bijvoorbeeld een hele leuke modus, alleen kan ik dat maar 5x doen door een gebrek aan tokens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Ging gisteravond laat nog gauw een potje doen met Kroga, een vriend van Kroga en 2 vrienden van mij. We vonden een match via matchmaking, het was AP. Iedereen kiest zijn hero's en de game begint, een vriend van mij (squiq) merkt op: ''hey, met die hero setup kunnen ze kong doen''. Dus voor de zekerheid wij kong checken en idd daar gingen ze. Wij gaan in, 3 down voor hun, vervolgens disconnecten ze allemaal. Echt lol :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JerX schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 08:19:
Ging gisteravond laat nog gauw een potje doen met Kroga, een vriend van Kroga en 2 vrienden van mij. We vonden een match via matchmaking, het was AP. Iedereen kiest zijn hero's en de game begint, een vriend van mij (squiq) merkt op: ''hey, met die hero setup kunnen ze kong doen''. Dus voor de zekerheid wij kong checken en idd daar gingen ze. Wij gaan in, 3 down voor hun, vervolgens disconnecten ze allemaal. Echt lol :P
;)
Die hebben dat gezien ergens en denken "dat kunnen wij ook, gratis win"
Alleen ze vergeten dat je voor zoiets ook een paar wards neer moet zetten en je moet scouten met de courier.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 08:27:
[...]

;)
Die hebben dat gezien ergens en denken "dat kunnen wij ook, gratis win"
Alleen ze vergeten dat je voor zoiets ook een paar wards neer moet zetten en je moet scouten met de courier.
Ja en ze zagen een 1k MMR en 2 1400 :P Dus die dachten: NOOBS. Waren namelijk matties waarvan 1 een 1670 ofzo. Lachuh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JerX schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 08:53:
[...]

Ja en ze zagen een 1k MMR en 2 1400 :P Dus die dachten: NOOBS. Waren namelijk matties waarvan 1 een 1670 ofzo. Lachuh.
nogal dom om te DC'en dan :P
met 3 noobs in het team verlies je waarschijnlijk al 2 lanes

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:11:
[...]

nogal dom om te DC'en dan :P
met 3 noobs in het team verlies je waarschijnlijk al 2 lanes
Ik sta toevallig 1490.. Heb echt kut potjes met noobs de laatste tijd. De ander van 1k (ninebro) ook een vriend van mij, hem zit het ook niet mee hij kan wel aardig spelen. En 1 is nog wel noob :P Maar ze hadden inderdaad gewoon door moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
JerX schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:18:
[...]

Ik sta toevallig 1490.. Heb echt kut potjes met noobs de laatste tijd. De ander van 1k (ninebro) ook een vriend van mij, hem zit het ook niet mee hij kan wel aardig spelen. En 1 is nog wel noob :P Maar ze hadden inderdaad gewoon door moeten spelen.
Ik heb juist veel te veel geluk gehad.. speel het spel nu een weekje en zit op 1570 mmr, maar de laatste paar potjes had ik echt vrijwel niks in te brengen en ben ik gewoon gecarried, zo simpel is het. Snap de helft van de heroes niet, weet nog niet welke items precies goed zijn, en vind het ook moeilijk in te schatten wat ik nu precies aankan.

Achja, dat komt nog wel, en zal ook wel redelijk snel weer zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Forn schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:23:
[...]

Ik heb juist veel te veel geluk gehad.. speel het spel nu een weekje en zit op 1570 mmr, maar de laatste paar potjes had ik echt vrijwel niks in te brengen en ben ik gewoon gecarried, zo simpel is het. Snap de helft van de heroes niet, weet nog niet welke items precies goed zijn, en vind het ook moeilijk in te schatten wat ik nu precies aankan.

Achja, dat komt nog wel, en zal ook wel redelijk snel weer zakken.
Met niet dom dood gaan kom je al een heel eind :P
Als je een paar keer dood gaat in de lane geef je de tegenstander zo'n groot voordeel (gold verloren toen je dood ging, gold voor TP terug, kill/assist gold voor hun) dat ze je zo weer omleggen als je dichtbij komt. Hierdoor wordt hun farm voordeel alleen maar groter en is de lane dus verloren.
Ga je in de team-fight fase telkens dood dan ben je niet alleen gold kwijt, maar mis je ook een minuut of meer aan farm. En als je als 1e dood gaat mis je ook nog alle gold en XP bonussen die je team krijgt voor kills.
En ondertussen kun je jezelf prima nuttig maken door bvb te warden. Ik heb ook een 15xx account liggen omdat je anders wel hele rare games krijgt als je met 14xx vrienden speelt. In 1500 games is het al een uitzondering als iemand support kiest. En meestal heeft die support geen flauw idee waarom hij zou moeten warden (een carry demented shaman of andro lijkt hem een veel beter plan).
Dus als je het voor elkaar krijgt niet te feeden, regelmatig support speelt en goed ward dan zit je zo in 1600+
Mijn main zit ook rond de 1700, en ik ben ook enorm slecht :P

[ Voor 20% gewijzigd door RocketKoen op 09-08-2011 10:57 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:54:
[...]

Dus als je het voor elkaar krijgt niet te feeden, regelmatig support speelt en goed ward dan zit je zo in 1600+
Mijn main zit ook rond de 1700, en ik ben ook enorm slecht :P
Ik speel niet anders en toch is gewoon lastig dat ik niet hoger kom (heb een paar maanden geleden 1650 gestaan..) Misschien komt het omdat ik met 2 redelijke lage vrienden speel en vaak met zijn vieren spelen. Dus kom je sneller tegen clans..

[ Voor 1% gewijzigd door JerX op 09-08-2011 13:46 . Reden: Typo's.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JerX schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:03:
[...]

Ik speel niet anders en toch is lastig gewoon kut dat ik niet hoger kom (heb per maanden geleden 1650 gestaan..) Misschien het komt omdat ik met 2 redelijke lage vrienden speel en vaak met zijn vieren spelen. Dus kom je sneller tegen clans..
Als je met een team speelt, moet iedereen beter worden voor je hoger komt he ;)
Ik kom hoger door een goede support te zijn, omdat ik dan in een team kom met een goede ganker en carry.
Een team met 5 mensen die heel goed kunnen supporten, maar zonder goede carry of ganker komt natuurlijk ook nergens.

Ik kan me prima houden als support in 1700 games.
Als ganker(mid) kom ik in de problemen als ik tegen iemand lane die 1650+ is, en als carry krijg ik het op 1500+ niet eens voor elkaar om meer dan 50% te winnen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:23:
[...]
Als je met een team speelt, moet iedereen beter worden voor je hoger komt he ;)
Ik kom hoger door een goede support te zijn, omdat ik dan in een team kom met een goede ganker en carry.
Een team met 5 mensen die heel goed kunnen supporten, maar zonder goede carry of ganker komt natuurlijk ook nergens.

Ik kan me prima houden als support in 1700 games.
Als ganker(mid) kom ik in de problemen als ik tegen iemand lane die 1650+ is, en als carry krijg ik het op 1500+ niet eens voor elkaar om meer dan 50% te winnen.
Dat is ook 1 van de redenen dat ik een clan zoek die op 1600 en iets hoger niveau speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
JerX schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:35:
[...]

Dat is ook 1 van de redenen dat ik een clan zoek die op 1600 en iets hoger niveau speelt.
Ik zoek ook al tijdje een clan maar kan vrij weinig vinden helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Paar keer Kraken gespeeld, en die vind ik echt heel gaaf! Dat gaat mijn volgende aankoop worden, goede damage, goede survivability en de ult is zo goed voor teamfights.

Wel mijn eerste twee leaves binnen, ik werd gedisconnect, en vervolgens kon ik nergens meer op connect drukken, is er ergens een menu waar ik dan heen kan gaan? Baal er wel van, hou er helemaal niet van om leaves te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 12:38
Forn schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 01:19:
Wel mijn eerste twee leaves binnen, ik werd gedisconnect, en vervolgens kon ik nergens meer op connect drukken, is er ergens een menu waar ik dan heen kan gaan? Baal er wel van, hou er helemaal niet van om leaves te hebben.
Ctrl + f8
reconnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Forn schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 01:19:
Paar keer Kraken gespeeld, en die vind ik echt heel gaaf! Dat gaat mijn volgende aankoop worden, goede damage, goede survivability en de ult is zo goed voor teamfights.

Kraken is best een leuke hero. en zijn speelstijl veranderd ook naarmate je sterker wordt.
In het begin ben je erg irritant met je splash damage, op het eind wordt je ult heell erg sterk (lvl 1 en 2 ult zijn niet sterk genoeg om iemand vast te houden die boots heeft, lvl 3 wel)

TheS4ndm4n#1919

• JerX
En weer een Hero Spotlight

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

En nog eentje :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Oeps :P Nouja, nu staan beide nieuwe heroes netjes onder elkaar :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• RocketKoen
mindcrash schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:36:
[...]

Oeps :P Nouja, nu staan beide nieuwe heroes netjes onder elkaar :)
zul je alleen zien dat ze hem weer eerst een maand in de early-acces gooien.
Alleen nu zijn er maar 2 EA slots dus moeten ze dat ook gaan aanpassen, of 1 hero slaat EA over.

TheS4ndm4n#1919

• JerX
RocketKoen schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:57:
[...]

zul je alleen zien dat ze hem weer eerst een maand in de early-acces gooien.
Alleen nu zijn er maar 2 EA slots dus moeten ze dat ook gaan aanpassen, of 1 hero slaat EA over.
Volgens mij 1 free en de andere EA, was met de vorige patch namelijk ook zo. Eerlijk gezegd vind ik het vrij kut om 2 Hero's per week te krijgen. Hoeveel hero's zijn er over een jaar dan...?

• Forn
Wat ik heb gelezen en wel plausibel klonk, is dat ze nu twee heroes uitbrengen om de EA tijd te overbruggen. Vanaf nu weer maar 1 hero per twee weken. Omdat over twee weken de Monkey King vrijkomt, dan zal ook wel weer de nieuwe EA Hero worden aangekondigd. Niet dat het veel voor mij uitmaakt als f2p speler :(

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden. Je word laatste tijd wel bedolven onder de nieuwe heroes. Het wordt er allemaal niet overzichtelijker op. En ik vind ze vaak qua design en skills ook tegenvallen, niet allemaal hoor!
Maar ze moeten misschien ook een keer een of meerdere heroes uit de pool gooien, het wordt er gewoon niet beter op.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 15:39
Ik ben echt zo klaar met HoN ik vind het echt een super spel en speel het al sinds de beta van net iets meer dan 2 jaar geleden. Ik ben zelf wel een redelijk all round speler, ik kan met alles wel redelijk spelen. Ik zit met wat vrienden in de 1600-1700 en dat vind ik prima. In mijn eentje of met 1 van deze maatjes zou ik wel een stuk hoger kunnen zitten. Eentje ervan is nogal suicidal in HoN....

Maar ze releasen ZO veel hero's.... Als ze nou gewoon focussen op het verbeteren / balanceren van de andere hero's en zorgen dat het wat stabieler draaid. Ik merk laatste tijd zo vaak lagg.

Feit dat ze bepaalde hero's eerder vrij geven aan mensen die er golden coins tegen aan gooien staat me helemaal niet aan.
Ik zit gewoon te wachten op Dota 2 / Diablo 3..

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

@sbmuc: mini hero imbalances merk je op jouw rating vrij weinig.
De 1600-1700 rating zijn (net above) average spelers die de basics van het spel en de heroes kennen maar er niet echt goed in zijn. 1750+ is dan weer above average en vanaf 1800+ Krijg je echt zicht op imbalances en merk je het ook echt, wat in 1900 versterkt wordt.

Maar 1600-1700 is een zeer average bracket waar je na een maand spelen al in terecht komt.

Als je na jaren spelen in de average bracket zit, snap ik inderdaad goed dat het spel je begint te vervelen.
Jij hebt het over hero imbalances, kan je eens wat noemen? Want ik weet niet zozeer waar je op doelt.

In de 1600-1700 bracket kan deadwood dominerend zijn omdat iedereen toch maar amper average is, in de 1900 bracket is het bijvoorbeeld myrmidon en witch slayer die overpowered zijn, terwijl dit in de 1600 bracket lachwekkend is.

[ Voor 34% gewijzigd door kaluro2 op 11-08-2011 16:43 ]

• RocketKoen
SuX DeLuXe schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:12:
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden. Je word laatste tijd wel bedolven onder de nieuwe heroes. Het wordt er allemaal niet overzichtelijker op. En ik vind ze vaak qua design en skills ook tegenvallen, niet allemaal hoor!
Maar ze moeten misschien ook een keer een of meerdere heroes uit de pool gooien, het wordt er gewoon niet beter op.
DOTA heeft er op het moment 18 meer hoor

edit:
Ok... net the worst chronos ever...
Picture this:
Je bent met kongor bezig, maar daar komt de vijand aan.
Magmus springt in de pit met zijn ult aan
MQ komt er aan rennen met haar ult up
BooBoo komt net om het hoekje met een mock.
Hoe gaat u verder:
a) Leap naar de plaguerider en wildsoul die nog ruim buiten de pit staan en ult op hun.
b) Ult midden in de kongor pit en vang je hele team samen met alle AoE dmg ult van de tegenstander. En geef klaag daarna in chat dat je team niet in je bubble moet staan.

[ Voor 52% gewijzigd door RocketKoen op 11-08-2011 23:07 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

RocketKoen schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:11:
[...]
a) Leap naar de plaguerider en wildsoul die nog ruim buiten de pit staan en ult op hun.
b) Ult midden in de kongor pit en vang je hele team samen met alle AoE dmg ult van de tegenstander. En geef klaag daarna in chat dat je team niet in je bubble moet staan.
Iets zegt me dat situatie b zichzelf heeft voorgedaan en dat Chronos vervolgens volledig door de rest van het team is verrotgescholden en uiteindelijk een ragequit heeft gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
mindcrash schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:40:
[...]

Iets zegt me dat situatie b zichzelf heeft voorgedaan en dat Chronos vervolgens volledig door de rest van het team is verrotgescholden en uiteindelijk een ragequit heeft gedaan :+
Nee, aangezien het al de 4e keer was dat dit gebeurde...
tenminste, hij kreeg het altijd voor elkaar om heel ons team te vangen in zijn ult, samen met 1 of 2 van de tegenstander.
hij zn gratis kill, tegenstander 5 gratis kills...
en de klok was net over de 30 min, dus we hebben geconcede.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Nou het is zover, S2's greed is tot ongekende hoogtes gestegen :P

De "alles ooit zal betaald kunnen worden met silver" hebben ze weggegooid, en als je nu een Limited Edition skin op nieuwe heroes wilt, moet je early access kopen :/ en als de hero uit early access is krijg je de skin nooit meer. Aangezien ik nogal gehecht ben aan exclusieve dingen word ik verplicht gold coins te kopen om deze skins te bemachtigen :P

Overigens is 40 dollar ondertussen 28-29 euro, wat de pijn verzacht

[ Voor 9% gewijzigd door hugoy op 12-08-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ik zit er eerlijk gezegd aan te denken om even te stoppen met HoN. Ik word er gewoon gek van dat ik maar niet meer boven de 1540 uit kom :/ Misschien dat ik altijd speel met vrienden, maar ja dan krijg je van die tegenstanders met 1 lowby en vervolgend 2x 1750+ ~~'. Echt die MM balancing zuigt... anders maar eens serieus zoeken naar een clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
JerX schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:28:
Ik zit er eerlijk gezegd aan te denken om even te stoppen met HoN. Ik word er gewoon gek van dat ik maar niet meer boven de 1540 uit kom :/ Misschien dat ik altijd speel met vrienden, maar ja dan krijg je van die tegenstanders met 1 lowby en vervolgend 2x 1750+ ~~'. Echt die MM balancing zuigt... anders maar eens serieus zoeken naar een clan.
Tja ik ken iemand die eerst zelf rond de 1200 schommelde, en uiteindelijk met een clan tot 1700 was gekomen, maar dit is ook niet wat je wilt, want die speler zelf was gewoon slecht. Toen hij uit zijn clan gekicked was omdat hij de rest toch wel achterhield, dacht hij solo wel even te kunnen spelen, maar was met een maand naar 1350 teruggekeerd. ik moet wel toegeven dat de 1500-1600 range het meest crappy is om in te zitten, aangezien elk nieuwe account daar zit, evenals een hoop griefers en smurfs.

Je moet inderdaad eens proberen om gewoon een ~1600-1650 clan te zoeken, kijken of je op hun niveau meespeelt, en dan misschien wel weer hogerop komen. Probleem is vaak dat MMR eigenlijk wel vrij nauwkeurig is, ook al willen de meesten daar zelf niet aan geloven. Je kunt best pech hebben en een tijdje tot wel 100 mmr onder je kunnen zitten, maar uiteindelijk (als je ook daadwerkelijk beter bent!) kom je daar weer op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
hugoy schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:37:
[...]

Tja ik ken iemand die eerst zelf rond de 1200 schommelde, en uiteindelijk met een clan tot 1700 was gekomen, maar dit is ook niet wat je wilt, want die speler zelf was gewoon slecht. Toen hij uit zijn clan gekicked was omdat hij de rest toch wel achterhield, dacht hij solo wel even te kunnen spelen, maar was met een maand naar 1350 teruggekeerd. ik moet wel toegeven dat de 1500-1600 range het meest crappy is om in te zitten, aangezien elk nieuwe account daar zit, evenals een hoop griefers en smurfs.

Je moet inderdaad eens proberen om gewoon een ~1600-1650 clan te zoeken, kijken of je op hun niveau meespeelt, en dan misschien wel weer hogerop komen. Probleem is vaak dat MMR eigenlijk wel vrij nauwkeurig is, ook al willen de meesten daar zelf niet aan geloven. Je kunt best pech hebben en een tijdje tot wel 100 mmr onder je kunnen zitten, maar uiteindelijk (als je ook daadwerkelijk beter bent!) kom je daar weer op terug.
Ik speel al vanaf de beta en eerlijk gezegd moet het 1600-1650 niveau wel lukken. Voor als tank/support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
hugoy schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:56:
Nou het is zover, S2's greed is tot ongekende hoogtes gestegen :P

De "alles ooit zal betaald kunnen worden met silver" hebben ze weggegooid, en als je nu een Limited Edition skin op nieuwe heroes wilt, moet je early access kopen :/ en als de hero uit early access is krijg je de skin nooit meer. Aangezien ik nogal gehecht ben aan exclusieve dingen word ik verplicht gold coins te kopen om deze skins te bemachtigen :P

Overigens is 40 dollar ondertussen 28-29 euro, wat de pijn verzacht
limited time skins die je alleen met gold kan kopen waren er al.
Nu krijg je ze alleen gratis bij early acces

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
RocketKoen schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:50:
[...]

limited time skins die je alleen met gold kan kopen waren er al.
Nu krijg je ze alleen gratis bij early acces
Hmm dat kan ik helaas ontkrachten, want ik heb nooit eencent uitgeven boven de 30 dollar en ik speel sinds de beta, met elke mogelijke tijdelijke skin die er is, enige uitzondering was leprachaun blacksmith die ik ook met silver gekocht had, omdat vlak daarvoor 2000 silver uitgedeeld was(en dus niet exclusief gold was!).

Overigens doe ik niet moeilijk over even nog 30 euro erbij omdat ik ruim 1000 uur in het spel heb zitten, maar het is op z'n minst erg slordig van S2, want ik had nog wel 1300 silver liggen, die ik specifiek voor limited time skins bewaar.

[ Voor 20% gewijzigd door hugoy op 12-08-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
hugoy schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:06:
[...]

Hmm dat kan ik helaas ontkrachten, want ik heb nooit eencent uitgeven boven de 30 dollar en ik speel sinds de beta, met elke mogelijke tijdelijke skin die er is, enige uitzondering was leprachaun blacksmith die ik ook met silver gekocht had, omdat vlak daarvoor 2000 silver uitgedeeld was(en dus niet exclusief gold was!).

Overigens doe ik niet moeilijk over even nog 30 euro erbij omdat ik ruim 1000 uur in het spel heb zitten, maar het is op z'n minst erg slordig van S2, want ik had nog wel 1300 silver liggen, die ik specifiek voor limited time skins bewaar.
Je hebt wel gelijk, het is een vieze manier van marketing. Overigens hebben ze gezegd dat ze NOOIT maar dan ook NOOIT Hero's gekocht moesten worden (sinds de introductie van de Shop). En moet je nu kijken.. ik snap best dat ze andere inkomens nodig hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
hugoy schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:06:
[...]

Golden pebbles
Sachi swiftblade
Bunny predator
Forsaken strider
Legendary valk
Allemaal 560Gold. geen mogelijkheid om silver te betalen.

En dan nog een paar die je wel voor silver kan kopen, maar dan ben je wel 3000 kwijt.

[ Voor 3% gewijzigd door RocketKoen op 12-08-2011 17:13 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
RocketKoen schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:13:
[...]

Golden pebbles
Sachi swiftblade
Bunny predator
Forsaken strider
Legendary valk
Allemaal 560Gold. geen mogelijkheid om silver te betalen.

En dan nog een paar die je wel voor silver kan kopen, maar dan ben je wel 3000 kwijt.
????? Ik heb al die skins gekocht voor silver coins hoor, en echt niet meer dan 600 per stuk :P

de verwarring ontstaat misschien door de term "Gold skins" maar dat hield juist in dat ze tijdelijk waren. "Premium skins" waren voor gold only. Leprachaun blacksmith was voor zover ik weet de enige "Premium-Gold" en die heb ik toen voor 3000 silver gekocht

[ Voor 21% gewijzigd door hugoy op 12-08-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Net een lache potje achter de rug.
Ik had KoTF, maar een teammate koos voor predator, dus ik ging bottom-lane samen met puppet master zodat predator woods kon. Omdat puppet zich prima kan redden 2v1, ben ik in de woods van de tegenstander gaan farmen (ze hadden geen echte jungle heroes en geen wards voor zover ik kon zien).
Na een tijdje farmen had ik mijn sols bulwark en dacht ik 'laat ik hun toren eens proberen', bleek dat alle enemies top zaten en ik vrij kon pushen. Pas bij hun barracks hadden ze door wat ik aan het doen was. Enige reactie was 1 keer reinforcen toen ik de 1e rax al bijna down had en armadon sturen (die niks tegen mij durfde). Ik 3 minuten 3 torens en 2 rax gekilled terwijl de nme 1 toren en 1 kill heeft gekregen in de tussentijd :D

Nog nooit zo weinig tegenstand gehad in een potje met pushen. Needless to say hebben die pot dan ook dik gewonnen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
StarLite schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:38:
Net een lache potje achter de rug.
Ik had KoTF, maar een teammate koos voor predator, dus ik ging bottom-lane samen met puppet master zodat predator woods kon. Omdat puppet zich prima kan redden 2v1, ben ik in de woods van de tegenstander gaan farmen (ze hadden geen echte jungle heroes en geen wards voor zover ik kon zien).
Na een tijdje farmen had ik mijn sols bulwark en dacht ik 'laat ik hun toren eens proberen', bleek dat alle enemies top zaten en ik vrij kon pushen. Pas bij hun barracks hadden ze door wat ik aan het doen was. Enige reactie was 1 keer reinforcen toen ik de 1e rax al bijna down had en armadon sturen (die niks tegen mij durfde). Ik 3 minuten 3 torens en 2 rax gekilled terwijl de nme 1 toren en 1 kill heeft gekregen in de tussentijd :D

Nog nooit zo weinig tegenstand gehad in een potje met pushen. Needless to say hebben die pot dan ook dik gewonnen.
dat predator jungle gaat terwijl kotf laned is wel heel erg fail btw...
pred had gewoon moeten lanen. kotf jungled 2x zo snel

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Nieuwe heroes :)
Als je de update niet installeert kun je gewoon met de oude heroes spelen :P is er geen manier om dat aan te passen :+

Toch nog een paar rondjes gespeeld met Demented Shaman, en is toch wel leuk. Vooral als je iemand hebt die je creeps aanvalt (melee). En jij Heal op de creeps cast, damage is toch wel aardig en heb er zo al een aantal terug naar de fontein gestuurd. Creep waves heb ik in enkele seconden helemaal weg met de heal wave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
nieuwe heroes geprobeerd:
Master of arms = een leuke DD als je team genoeg stun enzo heeft.
maar als je met noobs / pubs speelt ben je zo dood.

Raphsody:
je hebt leuke damage output met je W+Q, en ondertussen heal je je team ook.
ult heb ik nog niet echt nut voor gehad, steeds redelijk snelle CC's bij tegenstander

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
die Rapshody is wel lollig zeg, disco :D
Eindelijk weer een fun hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ze zijn alle 2 wel enorm goede creepfarmers.
lvl 4 van W is bij alle 2 de heroes genoeg om een hele creepwave uit te schakelen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
is de prijs van coins 1 op 1 met die van dollars (dus 30 dollar = 30 euro) of echt omgerekend qua waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
YouR schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:33:
is de prijs van coins 1 op 1 met die van dollars (dus 30 dollar = 30 euro) of echt omgerekend qua waarde
Je koop coins voor dollars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
YouR schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:33:
Ik betaalde via paypal 28.81 euro voor de 40 dollar coin package, dus de dollarkoers werkt zeker mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Gelukkig doet S2 niet mee aan de hype van bedrijven als blizzard, steam en EA, waar de prijs in euro's gelijk is aan de prijs in dollars...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:37:
Gelukkig doet S2 niet mee aan de hype van bedrijven als blizzard, steam en EA, waar de prijs in euro's gelijk is aan de prijs in dollars...
Tja nog niet.. al hebben ze het eenmaal door dat ze daar meer aan verdienen dan zal het zeker in gaan -.-'

Vandaag voor het eerst emerald warden gespeeld, wat een faceroll hero :P Wel leuk op zich!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
hugoy schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:11:
[...]

Ik betaalde via paypal 28.81 euro voor de 40 dollar coin package, dus de dollarkoers werkt zeker mee.
gelukkig, dat scheelt toch weer een tientje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Wow, daarnet een game van 84 minuten gespeeld, goddamn. Gladiator kan iig pushen als de beste :P . Maar damn wat een spanning en twijfels over items, map bekijken voor backdoors...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Weer een potje met de Dev gespeeld, ging wel lekker 17/1/5. Mid gespeeld en team gewaarschuwd als er iemand uit zijn lane was. Gelukkig luisterde ze en bleven netjes achter totdat ik ze hookte en hun het afmaakte. Ook leuk om hook te gebruiken door bomen en over een verhogen. Eentje eruit geplukt en afgemaakt en de rest kwam eraan maar toen was ik weer pleite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
S2 is (waarschijnlijk) van plan om de courier standaard te maken (dus bij elke match hoeft de courier niet gekocht te worden). Wat vinden jullie hier van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik heb gisteren nog is een keer de kans aan hon gegeven, kheb een account voor bijna een jaar. Probeerde met wat vrienden games te starten (group matchmaking). 7 keer game gejoind met een average waiting time van 1 minuut (ons gemiddelde was 8 minute) -just sayin- voordat er niet iemand willekeurig "dropte".

2 dagen later op daluren nog is geprobeerd, weeral dikke zooi.

Dan speel ik liever mjin dagelijkse DotA. Ik vond het een fijn idee dat dit genre so succesful is geworden. Maar dit doet het originele spel echt geen eer meer aan. Hopelijk lukt het Dota2 wel -het is Valve tenslotte, de keren dat ze het hebben verknoeid kan je misschien op 2 vingers tellen.-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Alibambam schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:18:
Ik heb gisteren nog is een keer de kans aan hon gegeven, kheb een account voor bijna een jaar. Probeerde met wat vrienden games te starten (group matchmaking). 7 keer game gejoind met een average waiting time van 1 minuut (ons gemiddelde was 8 minute) -just sayin- voordat er niet iemand willekeurig "dropte".

Dan speel ik liever mjin dagelijkse DotA. Ik vond het een fijn idee dat dit genre so succesful is geworden. Maar dit doet het originele spel echt geen eer meer aan. Hopelijk lukt het Dota2 wel -het is Valve tenslotte, de keren dat ze het hebben verknoeid kan je misschien op 2 vingers tellen.-
Ik weet niet wat ik hier mee moet, ene kant heb ik iets van won't be missed. Als je HoN wil bashen dan doe je dat maar in het DOTA2 topic.

Que tijden duren idd erg lang als je met 4-5 personen ga spelen. Maar je moet er wat voor over hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 10:19
F2p hero pool is geweldig! Kies HB en Tort doe push strat en je wint 80%.
JerX schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:06:
S2 is (waarschijnlijk) van plan om de courier standaard te maken (dus bij elke match hoeft de courier niet gekocht te worden). Wat vinden jullie hier van?
Casual mode heeft dit ook al. Waarom niet bij normal mode? Bij Tourney mode lijkt me dit niet zo slim idee.

[ Voor 75% gewijzigd door RaiseCain op 16-08-2011 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Courrier standaard maken lijkt mij goed, het voegt (net als de oude secret shop) nauwelijks iets toe. Als er altijd een courrier is heeft dat een aantal voordelen:
- Je begint een match niet gelijk met zeiken als niemand een courrier koopt.
- Support hebben iets meer geld (dat hebben ze al zo weinig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Serieus man, dit is toch geen DOTA2 topic? Ik ga anders echt een regel opstellen.. begin me er een beetje aan te ergeren.

For the record: Ik heb geen problemen met DOTA2, maar wel dat het in het HoN topic word gezet. Want het gaat hier over HoN en niet DOTA2.

[ Voor 21% gewijzigd door JerX op 16-08-2011 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JerX schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:59:
[...]

Serieus man, dit is toch geen DOTA2 topic? Ik ga anders echt een regel opstellen.. begin me er een beetje aan te ergeren.

For the record: Ik heb geen problemen met DOTA2, maar wel dat het in het HoN topic word gezet. Want het gaat hier over HoN en niet DOTA2.
komt omdat de modjes zo slim zijn geweest om het dota2 topic dicht te gooien zonder dat er een nieuwe was.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:18:
[...]

komt omdat de modjes zo slim zijn geweest om het dota2 topic dicht te gooien zonder dat er een nieuwe was.
Duh.. waarom dat nou weer :P Maar ff opzoeken..

Edit: De TS van het DOTA2 topic was te mager.. iemand die de TS fatsoenlijk in elkaar kan zetten kan psychoclown een DM sturen.

[ Voor 26% gewijzigd door JerX op 16-08-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Daarnaast is het toch niet zo erg? Zoveel wordt hier niet gepost en ik denk dat veel mensen geinteresseerd zijn in Dota 2. Het is bijna praktisch dezelfde game, en ik ben bang dat 80% van HoN naar Dota 2 gaat (mits Dota 2 geen flop wordt). Dus wat dat betreft is het vrij groot nieuws, ook voor HoN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
TheJVH schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:08:
Daarnaast is het toch niet zo erg? Zoveel wordt hier niet gepost en ik denk dat veel mensen geinteresseerd zijn in Dota 2. Het is bijna praktisch dezelfde game, en ik ben bang dat 80% van HoN naar Dota 2 gaat (mits Dota 2 geen flop wordt). Dus wat dat betreft is het vrij groot nieuws, ook voor HoN.
Nou ja niet zoveel, maar dat gewhine steeds uhhhh HoN sucks DOTA2 YARRRR. Ja leuk maar speel dan gewoon geen HoN en wacht dan op DOTA2 of speel LoL. Maar ga niet van zulke nutteloze berichten posten.

Wat gewoon zuigt aan HoN is die fucked up community, er zitten dus een paar van die retards die alleen maar post maken met <instert whine> en <instert dota2>.

Ik zie wel hoe het loopt, maar om het netjes te houden is het denk beter om gewoon een nieuwe DOTA2 topic te maken. Waar trailers, screenshot of HoN/LoL bashing kan worden gehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Alibambam schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:18:

Ik heb dergelijke taferelen nog niet meegemaakt. 8 minuten wachten? Zat je midden op een europese dag, op USW servers te zoeken ofzo? Of ben je 100 MMR gemiddeld? (of 2000)? En als er iemand dropt, ligt dat waarschijnlijk bij een van je maten. Eenmalig oké, maar meerdere malen? De enige terugkomende factor ben jij/je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

TheJVH schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:08:
Ik ben bang dat 80 %van dota2 naar HoN gaat. Zelfde statement, slaat op niks. Gebakken lucht.
DotA2 en HoN zijn hetzelfde genre maar qua "metagame" totaal verschillend. HoN is een zeer andere richting in gegaan wat een veel fastere gamepace tot gevolg heeft gehad.

Ja een naar bij-effect is de Tri-lane meta maar ook dit veranderd langzaam.

Als Dota2 aan de dota maatstaven voldoet zal het een stuk trager spelen dan de HoN metagame. conservatiever if you will.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik vermaak mij in ieder geval nog opperbest met dit spel!

Electrician gaat nu redelijk. Hogere mmr heb ik er nog moeite mee, en vandaag heb ik voor het eerst met deadwood mid gestaan. Mijn tegenstander was heel slecht, en wat is het dan leuk haha!

Op het laatst had ik zelfs een 1-shot met mijn ult. En het andere team maar ragen :P

- Edit - Ja, hoe zit het met die tri-lane meta? Ik snap het voordeel daar niet echt van..

[ Voor 12% gewijzigd door Forn op 16-08-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Ik kap met het spel denk ik, begin me te ergeren aan de community.
Niet dat ik goed ben ofzo maar sommigen :') echt waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 19:11
Ik wilde net weer een potje HoN spelen (sinds de beta niet meer gespeeld)... krijg ik het spel niet eens meer opgestart 8)7 . Tijdens de beta werkte het prima, nu krijg ik niks anders dan crashes en memory errors. Hopelijk krijg ik binnenkort mijn nieuwe laptop, dan nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Snippo schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:29:
Ik wilde net weer een potje HoN spelen (sinds de beta niet meer gespeeld)... krijg ik het spel niet eens meer opgestart 8)7 . Tijdens de beta werkte het prima, nu krijg ik niks anders dan crashes en memory errors. Hopelijk krijg ik binnenkort mijn nieuwe laptop, dan nog maar eens proberen.
Beta even deinstalleren en de nieuwe cliënt downloaden en installeren. Eventuele Addons verwijderen :)

Pagina: 1 ... 25 ... 31 Laatste