[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Hebben er meer mensen last van dat ze nu niet kunnen inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
tumtum100 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:45:
Hebben er meer mensen last van dat ze nu niet kunnen inloggen?
Gister ook al ja.. toch even blijven proberen :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:25

VP.

Volgens mij wordt de boel gepatched. Forums zijn ook overbelast. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ik denk DDOS of gewoon down, want kon in het begin nog wel heel traag inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Gelukkig licht het niet aan mij, Dacht al want heb net een nieuwe router aangesloten half uur geleden dus dacht even HoN testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 19:11
JerX schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:31:
[...]

Beta even deinstalleren en de nieuwe cliënt downloaden en installeren. Eventuele Addons verwijderen :)
De beta had ik er een half jaar geleden al afgegooid en heb gister de nieuwe cliënt geïnstalleerd dus daar ligt het niet aan ;).
Met 1gb ram moet ik natuurlijk niet teveel verwachten maar ik vind het toch wel slordig dat ik het spel nu niet eens meer opgestart krijg...
Op de HoN forums vond ik dit:
'The reason why alot of people are seeing these crashes recently is because the recent patches to HoN have made the game much more Memory/RAM Intensive, Ive estimated somewhere between 10%-30% more RAM Intensive!'
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=280968

Daar zal het wel mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Snippo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 16:26:
[...]

De beta had ik er een half jaar geleden al afgegooid en heb gister de nieuwe cliënt geïnstalleerd dus daar ligt het niet aan ;).
Met 1gb ram moet ik natuurlijk niet teveel verwachten maar ik vind het toch wel slordig dat ik het spel nu niet eens meer opgestart krijg...
Op de HoN forums vond ik dit:
'The reason why alot of people are seeing these crashes recently is because the recent patches to HoN have made the game much more Memory/RAM Intensive, Ive estimated somewhere between 10%-30% more RAM Intensive!'
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=280968

Daar zal het wel mee te maken hebben.
1GB RAM is ook een beetje vorige eeuw he.
Win7 gebruikt hier al 2GB RAM, waarvan ongeveer 400MB van software (firefox, steam, dropbox ect)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
Haha ik weet het. Binnenkort krijg ik een nieuwe laptop gelukkig :) .
Maar tot nu toe heb ik alle games kunnen spelen op dit antieke apparaat.. niet allemaal even snel maar het werkte wel :+ .
Ik heb HoN nu ook aan de praat gekregen trouwens, EndItAll 2 gedownload en de graphic driver naar OpenGL veranderd, en nu start hij wel op.

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 11:08

Quicksilver

Catch these hands

Snippo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:50:
Haha ik weet het. Binnenkort krijg ik een nieuwe laptop gelukkig :) .
Maar tot nu toe heb ik alle games kunnen spelen op dit antieke apparaat.. niet allemaal even snel maar het werkte wel :+ .
Ik heb HoN nu ook aan de praat gekregen trouwens, EndItAll 2 gedownload en de graphic driver naar OpenGL veranderd, en nu start hij wel op.
Die openGL drivers lijken het een stuk beter te doen, maar de settings zijn meteen een stuk donkerder, lijkt het. Maar heeft iemand anders ook issues met de directX versie? Ik heb een i5 met 8G ram en een 6950 als videokaart, en toch lijk ik framedrops te hebben. Iemand anders ook wel eens last van?

En nog wat, volgen jullie (de fanatiekelingen ;) ) ook het dota2 tournament? Wat zijn jullie sentimenten? Overstappen naar dota2 of HoN blijven spelen? :P

• RocketKoen
Quicksilver schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:02:
[...]

Die openGL drivers lijken het een stuk beter te doen, maar de settings zijn meteen een stuk donkerder, lijkt het. Maar heeft iemand anders ook issues met de directX versie? Ik heb een i5 met 8G ram en een 6950 als videokaart, en toch lijk ik framedrops te hebben. Iemand anders ook wel eens last van?

En nog wat, volgen jullie (de fanatiekelingen ;) ) ook het dota2 tournament? Wat zijn jullie sentimenten? Overstappen naar dota2 of HoN blijven spelen? :P
Beetje lastig beoordelen welk spel beter is, als de een nog niet uit is...

TheS4ndm4n#1919

• Quicksilver

Quicksilver

Catch these hands

RocketKoen schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:06:
[...]

Beetje lastig beoordelen welk spel beter is, als de een nog niet uit is...
Klopt klopt, maar ik ken genoeg HoN spelers die van dota afkomen en zodra dota2 uit is meteen overstappen omdat ze veel dingen in HoN missen. Plus telt het voor sommige ook nog mee of het een ftp game wordt, dat maakt de drempel natuurlijk kleiner.

Persoonlijk vind ik het jammer dat ze bij S2 nu besloten hebben de microtransactions een nog prominentere rol te geven door het geheel free to play te maken. Hopelijk is dat niet zo bij Dota2.

• RocketKoen
no way in hell dat dota2 F2P wordt.
LoL en HoN zijn f2p omdat de uitgevers niet de financiele middelen hebben voor een goede wereldwijde retail distributie en reclamecampagne.
Daar zal valve geen last van hebben.

TheS4ndm4n#1919

• Quicksilver

Quicksilver

Catch these hands

RocketKoen schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 12:12:
no way in hell dat dota2 F2P wordt.
LoL en HoN zijn f2p omdat de uitgevers niet de financiele middelen hebben voor een goede wereldwijde retail distributie en reclamecampagne.
Daar zal valve geen last van hebben.
Daar zijn de meningen nog steeds over verdeeld. En ik hoop echt dat je gelijk hebt.

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:45
iemand zin om samen te spelen 3v3 of 5v5?

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
-

[ Voor 100% gewijzigd door timskiej op 18-08-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 10:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
flinke patch
en geen nieuwe hero for a change :+

[ Voor 60% gewijzigd door RocketKoen op 19-08-2011 07:12 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Speel de laatste tijd AP met wat vrienden, aangezien we zijn gezakt als bakstenen zijn we nu een beetje begonnen met faceroll team setups. Aangezien wij altijd met zijn vieren zijn kunnen wij al aardig teamsetups bedenken.

Dus de laatste tijd speel ik Emerald Warden, die is toch wel erg faceroll en OP :p Maar dankzij onze team setup winnen we nu weer aardig wat :) Gelukkig gaat een vriend die 900 stond nu richting de 200. En mijn KD gaat ook lekker omhoog :p

En de patchnotes betreft: YAY KEEPER NERF, mocht tijd worden -.-' En de Free Courier is ook wel fijn voor support players :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ook met 5 treedogs is keeper nog heel erg sterk hoor.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:12:
ook met 5 treedogs is keeper nog heel erg sterk hoor.
True, maar tower pushen gaat moeilijker, als je keeper een kans gaf om je lane te pushen dan heeft hij zo 2 towers neer.

[ Voor 5% gewijzigd door JerX op 19-08-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JerX schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:16:
[...]

True, maar tower pushen gaat moeilijker, als je keeper een kans gaf om je lane te pushen dan heeft hij zo 2 towers neer.
tempest of balphagore ook hoor.
en keeper was echt geen OP pusher sinds hij de nieuwe skills heeft gehad.
Hij is pas een OP pusher sinds je relatief goedkoop het -5 armor aura kan krijgen met sols bulwark.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:50:
[...]

tempest of balphagore ook hoor.
en keeper was echt geen OP pusher sinds hij de nieuwe skills heeft gehad.
Hij is pas een OP pusher sinds je relatief goedkoop het -5 armor aura kan krijgen met sols bulwark.
Die de binnen no time kan farme..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:12
Damn, afgelopen 5 games heb ik 3 games gehad waarbij onze hoogste rating direct begon te ragen op mij (ik was laagste rating). Normaal speel ik rond 1700, maar ben afgezakt naar 1650.

Volgens mij kan je tegenwoordig al bijna standaard ervan uitgaan dat de hoogste begint te flamen door z'n arrogantie. Ontzettend irritant, want ik wil gewoon een goede game spelen.

Laatste game, ik ben laagste rating, en omdat we geen carry hadden koos ik madman (andere opties waren Ophelia en Balphagore), en op minuut 1 begon onze hoogste te flamen dat we verloren hadden omdat ik een noob ben en slecht ben.

Overigens report ik iedereen die dit soort dingen doet, want voor mij haalt het echt de fun eruit. Ook gelijk banlisten.

Lijkt er ook op alsof dit de laatste 5 dagen veel erger is geworden, of is dat toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Volgens mij is dit standaard. Van die irritante ettertjes, die niet verder kijken dan je rating en meteen al een oordeel klaar hebben an 2 minuten van het spel (je last hit een keertje niet goed, je auto attacked per ongelijk 1 keer, je mist met een skill, etc). Ze gebruiken dit de hele game lang (het liefst in ALL chat), gepaard met kickvotes en scheld kannonades. Het haalt inderdaad alle fun uit de game.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Nouja, het grappige is dus dat het al begint voordat we uberhaupt de pool zijn uitgelopen... Misschien moet ik die mute knop maar eens gaan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 00:11
Ik weet niet hoe het zit maar het lijkt wel dat alleen GoT spelers de rotzooi mee krijgen in games. Ik heb zelden tot nooit last van een rager en zit er wel 1 in de game ./ignore add <nick> en daarmee basta, je laat je plezier toch niet vergallen door een puist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Kaasboerke schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:36:
Ik weet niet hoe het zit maar het lijkt wel dat alleen GoT spelers de rotzooi mee krijgen in games. Ik heb zelden tot nooit last van een rager en zit er wel 1 in de game ./ignore add <nick> en daarmee basta, je laat je plezier toch niet vergallen door een puist?
Probleem is echter dat die ragers ook vaak heel erg irritant je eindeloos van het team af proberen te voten als je minder 'goed' speelt (vooral als je net begint) of op een andere manier enorm irritant gaan doen, bijvoorbeeld constant je positie pingen (vaak vergezeld door vriendelijke teksten in teamchat als 'this is a noob! kick him off the team!').

Verpesten ze wel gelijk het hele spel mee voor de rest van het team maar dat interesseerd ze blijkbaar vaak geen meter.

[ Voor 5% gewijzigd door mindcrash op 19-08-2011 15:43 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Kaasboerke schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:36:
Ik heb er zelfs een add-on voor :+
shift-click op iemands naam en hij is banlisten en ignored :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:43:
[...]

Ik heb er zelfs een add-on voor :+
shift-click op iemands naam en hij is banlisten en ignored :P
lol :P Misschien nog een idee voor Mods sectie in de TS? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Toch best wel triest dat zoiets nodig is?

Kijk, ik begrijp volkomen dat het een competatief spelletje is, en dan emoties de boventoon kunnen voeren. Maar willens en wetens het spelplezier vergallen voor niet alleen mij, maar ook de rest van m'n team, scheldkannonades waar de honden geen brood van lusten, ragen e.d. Alleen maar omdat die persoon een paar puntjes meer heeft dan ik, dus beter is dus zijn woord waarheid moet zijn?

Dat gaat er bij mij gewoon niet in. Dat iemand zo over de scheef moet gaan bij 1 spelletje.

Vroeger (hurrr) bij UT of Q3, had je dit helemaal niet. Maar tegenwoordig bij elk spel (CoD, LoL, Street Fighter 4,etc), hate mail, ragen, schelden. Echt, de gamer cultuur is veranderd, dat ik me soms gewoon schaam ook een gamer te zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Nazanir schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:10:
Kijk, ik begrijp volkomen dat het een competatief spelletje is, en dan emoties de boventoon kunnen voeren. Maar willens en wetens het spelplezier vergallen voor niet alleen mij, maar ook de rest van m'n team, scheldkannonades waar de honden geen brood van lusten, ragen e.d. Alleen maar omdat die persoon een paar puntjes meer heeft dan ik, dus beter is dus zijn woord waarheid moet zijn?.
De grap is echter dat het niet alleen door 'betere' spelers wordt toegepast. Bij mij was het toevallig iemand die een carry speelde en net zo 'goed' zoniet slechter speelde dan mij. Alleen ging het niet zo heel erg goed (alhoewel ik met mijn support ook maar m'n best deed) en dat wilde de beste meneer vervolgens maar al te graag op mij afreageren.

zijn gewhine en gerage in de chat heb ik gewoon straal genegeerd. Alleen de constante stroom kickvote requests daarna begon ik op een gegeven moment echt zwaar irritant te vinden (en volgens mij was ik niet echt de enige).

In ieder geval hebben dit soort grapjes er wel voor gezorgd dat ik maar heel af en toe HoN speel, als er genoeg mensen zijn in het GoT kanaal om een potje te spelen of als m'n vrienden online zijn. Maar gewoon een potje tussendoor hoeft voor mij niet meer zo nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door mindcrash op 19-08-2011 17:59 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Idd Mindcrash, dit is ook vaak 1 van de redenen dat ik niet alleen speel. Ik speel vaak met vrienden of met mensen van het GoT kanaal.

En tbh het zijn vaak de carry's/gankers die whine! Dan gaan ze dood terwijl die in 3man in rent en vervolgens af vraagt waar de rest blijft (terwijl niemand weet dat meneer in gaat).

Of jij speelt en doet iets niet wat hem hebt kunnen redden, uhhhr ooit gehoord van Cooldowns en Disables? Ze spelen of als ze god zijn en denken dat ze zomaar in kunnen en die shit wel ff ownen, NOT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Polywog priest is wel een leuke hero, helaas kickte mijn team (clan mates) me zonder reden terwijl we aan het winnen waren :/ Eens kijken of er op het GoT kanaal mensen zijn die samen willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Nazanir schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:10:
Toch best wel triest dat zoiets nodig is?
Heeft hier iets mee te maken:
Afbeeldingslocatie: http://southparkstudios-intl.mtvnimages.com/shared/sps/images/shows/southpark/vertical_video/season_15/sp_1504_clip08.jpg?width=480

de oplossing:
Afbeeldingslocatie: http://img17.imageshack.us/img17/7239/unledunw.png

[ Voor 11% gewijzigd door RocketKoen op 19-08-2011 21:05 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

timskiej schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:02:
Polywog priest is wel een leuke hero, helaas kickte mijn team (clan mates) me zonder reden terwijl we aan het winnen waren :/ Eens kijken of er op het GoT kanaal mensen zijn die samen willen spelen.
Gezellige clan heb je dan... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Ow nee ik bedoel hun van elkaar, ik zit nergens bij :P
mindcrash schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:29:
[...]

Gezellige clan heb je dan... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
En gister 19-0- met emerald warden :p Tis echt een faceroll hero xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
kvind Emerald echt vreselijk irritant, alleen al de output aan dmg van verre afstanden is dik. Ik haat Emerald persoonlijk :P
Verder lijkt het of HoN steeds verslavender begint te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
hoe lang duurt een gemiddelde game bij jullie? bij mij is er (puur op gevoel) bij de laatste aantal patches een stijgende lijn zichtbaar...heel irritant games die langer dan 40 minuten duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
itons schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:23:
hoe lang duurt een gemiddelde game bij jullie? bij mij is er (puur op gevoel) bij de laatste aantal patches een stijgende lijn zichtbaar...heel irritant games die langer dan 40 minuten duren
langere games = betere balans...
onder de 30 min games zijn gewoon facerolls
SuX DeLuXe schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:41:
kvind Emerald echt vreselijk irritant, alleen al de output aan dmg van verre afstanden is dik. Ik haat Emerald persoonlijk :P
Verder lijkt het of HoN steeds verslavender begint te worden.
Emerald warden moet je gewoon goed aanpakken.
Zodra je haar ziet moet je beslissen of je gaat vechten, of wegrent.
Als je meteen wegrent kan ze je nooit killen, die slow van de hondjes duurt gewoon niet lang genoeg.
Als je haar vol uit aanvalt (en ze heeft niet beter items en levels) dan is ze ook zo dood.

Het gaat fout als je beslist haar aan te vallen, en dan halverwege toch probeert weg te rennen.
Door die 2 skills met extra range kom je toch niet meer op tijd weg.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Idd RocketKoen, maar veel players die warden spelen werken totaal niet goed met hun traps. Voor dat ik in ga heb ik sowieso vlakbij een trap liggen waar 100% een hero komt te staan.

Maar als nog, emerald is onwijs squishy als je ingaat maak het dan ook af, grote kans dat je het dan red.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Legacy account van een vriend gescoord, die het spel niks vond xD, nu maar ff een leuke hero kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Version 2.1.5
-----------
- Fixed Shieldbreaker applying the debuff on Spell Damage
- Fixed Frost Rider slow from Cursed Shield working correctly
- This was missing from the 2.1.4 Patch Notes:
* Amun-Ra's Path of Destruction is now a ground target ability instead of a facing ability. Still goes 600 units, just in the direction you target

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
RocketKoen schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:37:
Version 2.1.5
-----------
- Fixed Shieldbreaker applying the debuff on Spell Damage
- Fixed Frost Rider slow from Cursed Shield working correctly
- This was missing from the 2.1.4 Patch Notes:
* Amun-Ra's Path of Destruction is now a ground target ability instead of a facing ability. Still goes 600 units, just in the direction you target
Dat van Amun-Ra had iemand inderdaad al gepost op het HoNforum als ninja-nerf/buff (doen ze wel vaker bij S2 :P) maar ik snap hier het doel niet helemaal van, naar mijn idee is het een vrij goede hero (ik heb er een winpercentage van rond de 80-85% mee, op 20 potjes :P) maar maken ze de hero er nu toegankelijker mee, zodat hij straks weer generfd kan worden, omdat teveel mensen er goed mee worden of zou er een dieper liggende reden achter zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Niet om vervelend te doen, ben naar de gamescom geweest. En zowel bij lol als HoN als DOTA 2 langs geweest. En wat je dan zo meekrijgt is dat imo HoN het gaat verliezen. Zodra dota 2 uitkomt wordt dat de dota game voor het hardcore volk, en LoL is al meer casual en zal dat alleen maar blijven doen. Vooral de hoeveelheid toeschouwers en alles sprak boekdelen. Ik denk als DoTa2 uitkomt dat HoN het heel erg moeilijk gaat krijgen omdat ik denk dat ze allemaal naar dota 2 gaan. LoL is toch echt een beetje andere categorie(was ook veel populairder dan HoN).
hugoy schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 12:17:
[...]

Dat van Amun-Ra had iemand inderdaad al gepost op het HoNforum als ninja-nerf/buff (doen ze wel vaker bij S2 :P) maar ik snap hier het doel niet helemaal van, naar mijn idee is het een vrij goede hero (ik heb er een winpercentage van rond de 80-85% mee, op 20 potjes :P) maar maken ze de hero er nu toegankelijker mee, zodat hij straks weer generfd kan worden, omdat teveel mensen er goed mee worden of zou er een dieper liggende reden achter zitten?
Geen idee, ik vond die skill wel hilarisch. Het klinkt eerder idd als een minibuffje, maakt hem weer wat makkelijker. Hij was al gruwelijk sterk is al generfed maar ik vind het nog steeds een goeie mid hero. Tis dat ik echt bijna geen HoN meer speel. Ik denk omdat een facing ability op een melee hero met zo'n korte range mischien te irritant is?

[ Voor 45% gewijzigd door Postius op 21-08-2011 12:57 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Nouja, het was inderdaad geen makkelijke skill, zo had iemand uitgerekend dat als je perfect op een enemy hero mikt, en hij loopt 1 willekeurige richting op, dat hij met 255 movespeed precies uit de range van je stun staat (dus als je in vision staat hoor je eigenlijk altijd te missen).

Wat mij echter zo aanspreekt aan Ra is dat zijn mechanics zo anders zijn dan elke andere hero: Health regen is je mana als het ware, Max health is survivability + damage. Dit maakt dat je itembuilds op Ra heel anders moet bekijken (je wilt meer damage doen, koop je dan een Behemoth's heart, Spellshards of toch Frostwolf's skull), of je kunt kiezen voor een stormspirit (zeer situational) + brutalizer, wat weer sinergized met de attackspeed en AoE damage die je passive geeft, als je mensen wilt stunlocken.

Ik geef toe dat de nerf op zijn passive ECHT nodig was (+4 Hp regen + AoE damage en attackspeed op level 3 is belachelijk) maar verder zou ik het liefst hebben dat ze de hero met rust laten, want nu is het toch weer een klik extra voordat je die eerste skill kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Mwoah, dit is wel handig om weg te komen, dan kan je gewoon achter je targeten :) . Opzich best jammer, zelf was ik er best goed in, maar nu wordt de hero inderdaad weer makkelijker gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Eerste keer nomad, own je hard in 3v3, 19:3 is je team zo slecht dat het eigenlijk 3v1 is :( dus uiteindelijk verloren, nu is men K/D 1,84 xD en meer kills dan assists, awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristanh35
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-08 19:54
Ik lees hier wat over een GoT kanaal, ik heb nu:/join Gathering of Tweakers, maar daar zit nooit iemand in?
Weet iemand waar ik het echte GoT kanaal kan vinden of mis ik wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tristanh35 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:23:
Ik lees hier wat over een GoT kanaal, ik heb nu:/join Gathering of Tweakers, maar daar zit nooit iemand in?
dat is wel het goede channel, niet toevallig een spelvout ofzo gemaakt?

Overigens tegen een erg goede Amun Ra gespeeld. Hij skill-cancelde zijn stun steeds, waardoor ik regelmatig niet op tijd uit de weg kon duiken.
Ook het casten van die skill van achter tree's is irritant, want je ziet hem gewoon niet aankomen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Tristanh35 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:23:
Het kanaal klopt (kijk maar bij de player list..), het kan zijn dat niet altijd iemand online is. Maar meestal zijn het wel 10-6 man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen zin om vanaaf wat te mm'n ? kmoet naar de 1700 zit nu op 1660 zoiets :(

ingame > TOOL`

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Nieuwe hero spotlight

En ik ben weer terug van weg geweest, heb in het ziekenhuis gelegen vanwege een hart ritme stoornis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe hero ziet er nogal erg zwak uit imo, weinig damage, ulti is wel leuk maar beetje zoals bij gladiator, hopen dat ze in dat gebied blijven voor 3 sec. ik zeg mwhoa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
JerX schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:20:
Nieuwe hero spotlight

En ik ben weer terug van weg geweest, heb in het ziekenhuis gelegen vanwege een hart ritme stoornis :(
oeh balen :/

Ik ben blij dat ik monkey king nu kan proberen omdat het niet meer early acces is, is wel ff wennen, niet de makkelijkste hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JerX schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:20:
Nieuwe hero spotlight

lol whut...
nyancat courier?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:51:
[...]

lol whut...
nyancat courier?
Zag hem idd :p Fucking lauw toch xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
man man man, ik word steeds chagrijniger van dit spel, 1343 MMR, en een K/D van 1... men team is gewoon altijd slecht en dan ook echt altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
YouR schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:53:
man man man, ik word steeds chagrijniger van dit spel, 1343 MMR, en een K/D van 1... men team is gewoon altijd slecht en dan ook echt altijd...
K:D zegt niet alles.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
zegt toch wel dat ik de meeste games positief sta en het redelijk doe, maar zonder team ben je niks...
gister 28/4 nodig gehad om men eerste win binnen te halen, en dat zelfs met moeite :S (en ik ben wel een teamplayer ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
YouR schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:53:
herkenbaar :P
Ik zit nu rond de 1400 steeds.
of leaver, of rage quit of iemand die ala rambo alleen erin gaat, of eentje die de leider probeert uit te hangen maar alles verneukt en vervolgens op het team begint te flamen :| :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
statistisch gezien heeft je eigen team net zo vaak een idioot als de tegenstander.
Als jouw team altijd een idioot heeft, moet je misschien in de spiegel kijken :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Ik moet zeggen, het bestaat wel hoor, maar dan toch echt altijd tijdelijk (soms een lange tijdelijk). Echter geloof ik niet dat het zo werkt als je <1450 zit, want deze games zijn van dusdanig niveau, dat ze daadwerkelijk in je eentje te winnen zijn als je eigenlijk op ~1600 zou zitten. Zelf zit ik nu eindelijk weer op ~1720, waar ik echt maandenlang op 1650-1680 zat, en de tijd daarvoor ook op ~1720 rondhing. Soms zit het gewoon niet mee, maar daar moet je maar mee leven zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Dat hele MMR gebeuren zegt toch maar weinig...kan niet anders concluderen. Tuurlijk, iemand die 1800 MMR heeft zal vast geen enorme n00b zijn, maar ik ben al in het begin van 1500 naar 1600+ gegaan, daarna terug naar ongeveer 1200 (!), nu zit ik weer op rond de 1560. Hangt allemaal puur af van hero picks en teamplay. Je kunt dus weinig zeggen over iemand z'n skills aan de hand van MMR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
hugoy schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:45:
Ik moet zeggen, het bestaat wel hoor, maar dan toch echt altijd tijdelijk (soms een lange tijdelijk). Echter geloof ik niet dat het zo werkt als je <1450 zit, want deze games zijn van dusdanig niveau, dat ze daadwerkelijk in je eentje te winnen zijn als je eigenlijk op ~1600 zou zitten. Zelf zit ik nu eindelijk weer op ~1720, waar ik echt maandenlang op 1650-1680 zat, en de tijd daarvoor ook op ~1720 rondhing. Soms zit het gewoon niet mee, maar daar moet je maar mee leven zou ik zeggen :P
dat ligt er aan welke hero je speelt.

Een sterke early-mid game hero kan inderdaad in zn eentje de game winnen. Zolang het andere team die niet heeft.
Ik heb bvb een keer 24-4 gestaan met fayde. en nog verloren.
waarom? hun mid was pebbles, en pebbles had een vergelijkbare score. Alleen in zijn team zat een carry (nomad geloof ik) die het voor elkaar kreeg om ganks te ontwijken (waarschijnlijk goed warden, of hij speelde gewoon voorzichtig) De carry's in mijn team (valk en sand) waren waardeloos en gingen steeds dood...
resultaat was dat nomad een veel betere farm had dan mijn team.
SuX DeLuXe schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:50:
Dat hele MMR gebeuren zegt toch maar weinig...kan niet anders concluderen. Tuurlijk, iemand die 1800 MMR heeft zal vast geen enorme n00b zijn, maar ik ben al in het begin van 1500 naar 1600+ gegaan, daarna terug naar ongeveer 1200 (!), nu zit ik weer op rond de 1560. Hangt allemaal puur af van hero picks en teamplay. Je kunt dus weinig zeggen over iemand z'n skills aan de hand van MMR.
MMR zegt ook wat over je hero picks, en hoe goed je met anderen kan spelen.
stel je team is dom en pickt 4 carry's. Jij kan dan de 5e idioot zijn en ook je favoriete carry spelen. Je verliest het potje met 5 kills 3 deaths.
Je kan ook er voor kiezen support te zijn. je wint het potje met 5 deaths 1 kill.

Net als dat iemand die gaat ruzie maken over mid, het potje voor zn team verliest omdat er ineens 2 man mid staan.

[ Voor 27% gewijzigd door RocketKoen op 28-08-2011 19:39 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
hugoy schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:45:
het gaat snel hoor, als je 5 potjes achter elkaar verliest zit je zo onder de 1400, tuurlijk ik speel zelf ook niet altijd perfect, maar ik ben toch echt wel van het niveau van 1500 dat heb ik maar vaak genoeg bewezen in fair 1v1 gevechten (zonder dat er eentje dus gefeed was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
En alles lijkt er weer uit te liggen. Gaat lekker zo, S2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
bahbah, de laaste paar uurtjes van m'n weekend hoopte ik nog wat extra te HoNnen, nou mooi niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
YouR schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:37:
[...]

het gaat snel hoor, als je 5 potjes achter elkaar verliest zit je zo onder de 1400, tuurlijk ik speel zelf ook niet altijd perfect, maar ik ben toch echt wel van het niveau van 1500 dat heb ik maar vaak genoeg bewezen in fair 1v1 gevechten (zonder dat er eentje dus gefeed was)
1v1 zegt helaas bar weinig in een team spel, zelf win ik de mid ook wel 70% van de keren,maar soms is de ander simpelweg beter in ganken, of spelinzicht. Mijn punt over de <1500 is simpelweg dat je meer hebt aan persoonlijke prestaties, dan wanneer je hogerop ook echt met alle 5 moet samenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
hugoy schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 13:26:
[...]

1v1 zegt helaas bar weinig in een team spel, zelf win ik de mid ook wel 70% van de keren,maar soms is de ander simpelweg beter in ganken, of spelinzicht. Mijn punt over de <1500 is simpelweg dat je meer hebt aan persoonlijke prestaties, dan wanneer je hogerop ook echt met alle 5 moet samenwerken.
Of gewoon je sterke punten kennen.
tegen 1750+ spelers win ik mid ook niet. Vaak kan ik nog wel wat goed maken omdat ik goed kan ganken.
Carry speel ik gewoon bijna nooit. Ik weet van mezelf dat ik veel te agressief speel, en in pubs zijn wards en miss calls niet zo goed als je zou willen. Resultaat is dat ik veel te vaak dood ga aan ganks, en dus een waardeloze carry ben.
bovendien is 30 min farmen saai. Ik speel liever voor de kills of towers.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Wat heeft iedereen toch tegen NH?
Leuke hero om te spelen. Wat rond rennen door de map en wat ganken. Zodra je nullfire heb is het helemaal feest. Helaas wordt je direct uitgemaakt voor noob nh of killstealer. Terwijl ik in jump met pounce en daarna mijn cloud cast, zodra ik weet waar hij heen gaat.

Net 3 potjes achter elkaar dik gewonnen met 0 en een keer 2 deaths en iets van rond de 15 kills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ach ik snap wel waarom mensen zo'n hekel hebben aan Night Hound. De meeste rennen vaak rond om de laatste hit te pakken met pounce. Bovendien is hij erg makkelijk te counteren met wards/dust/eye.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:54

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: http://www.heroesofnewerth.com/newsletter/vol12/image/hero_nyan.gif

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Tijdje terug forsaken archer gekocht maar niet echt gespeeld.
MMR was gezakt naar <1200 en bleef verliezen.
Dus toen maar een FA gespeeld en moet zeggen, gaat lekker :P
Van de 10 games maar 1 verloren. MMR weer gestegen naar 1400+

[ Voor 200% gewijzigd door timskiej op 31-08-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
timskiej schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:39:
Tijdje terug forsaken archer gekocht maar niet echt gespeeld.
MMR was gezakt naar <1200 en bleef verliezen.
Dus toen maar een FA gespeeld en moet zeggen, gaat lekker :P
Van de 10 games maar 1 verloren. MMR weer gestegen naar 1400+
Ja dan gaat het wel hard, wij hebben met een paar vrienden een wombo combo setup. Hier mee winnen wij zo wat elke game :p Zij stonden ook 900-1000 MMR en inmiddels 1300.
Echt awesome :P Stiekem hopen dat het geluidje erbij zit xD

[ Voor 21% gewijzigd door JerX op 31-08-2011 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Laatst online: 14-09 12:09
Ik zal ook maar in het GoT kanaal rond gaan hangen, wordt helemaal gek van de MM teams die ik normaal voorgeschoteld krijg, ben van ~1600 nu terug gevallen naar 1500, what a waste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
Zit er ook regelmatig maar telkens ben ik te laat en is iedereen al in een game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Ik log standaard in op het GoT channel, maar ik speel eigenlijk 80% van mijn potjes sowieso al met met een group, dus potjes met mensen van GoT zitten er niet zo vaak in. Zit nu wel lekker zo rond de 1730, waar ik echt maandenlang onder de 1680 rond ben blijven hangen (waar ik daarvoor ik weer ~1720 was. En ben toch hard aan het proberen om 1750+ te worden :P

Overigens ben ik wel van strategie veranderd om weer op 1730 te komen. Eerst speelde ik altijd AR/SD, maar nu heb ik daar AP tussengestopt en als het AP is pak ik gewoon mid als Amun-Ra, waar ik ondertussen 80% mee win volgens de statistics. Grootste probleem in de mid is als ik een kraken tegenkom, want vrijwel elke andere melee hero, of squishy ranged hero, in de mid eet ik op een bordje met vers gekookte spinazie zo lang ze <1800 zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Polly maakt Ra zo hard af dat het niet meer grappig is :p .

Iemand een 1700+ betapurchased account kopen :p?

[ Voor 34% gewijzigd door Cassius op 07-09-2011 11:40 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Cassius schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:39:
Polly maakt Ra zo hard af dat het niet meer grappig is :p .

Iemand een 1700+ betapurchased account kopen :p?
Hmm ik ben 2x thunderbringer tegengekomen en 1x polly, op ongeveer mijn MMR, maar had niet het idee dat ik verloren had met een kd van ~4 en een gewonnen game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Laatst online: 10:31
God, sommige mensen in dit spel.. Orange mocht niet mid, dus ging feeding, courier killen, en onze eigen jungle warden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
hugoy schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:44:
[...]
Hmm ik ben 2x thunderbringer tegengekomen en 1x polly, op ongeveer mijn MMR, maar had niet het idee dat ik verloren had met een kd van ~4 en een gewonnen game :P
Dan was het geen fatsoenlijke speler. Amun komt dichtbij voor zijn damage - zowel de explosie als de meteor die hij zelf wil vangen voor stats en hp.

Zet hij zijn explosie aan - minimize of tongue. Have fun exploding in your own face.
Gooit hij een meteoor - minimize (disjoints/cancels), loop links of rechts.
Voor de veelvoorkomende combinatie (flame on, run!) - minimize, walk away :/ .

Tuurlijk is het niet probleemloos, maar same skill vs one another wint de polly :) .

(eigenlijk is TB ook een slecht voorbeeld omdat zijn bolt ministunned, waardoor je dus stopt met rennen als hij deze cast tijdens meteor run. Goede voorbeeld is soulstealer bijvoorbeeld.)

[ Voor 16% gewijzigd door Cassius op 07-09-2011 13:08 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Phyc schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:53:
God, sommige mensen in dit spel.. Orange mocht niet mid, dus ging feeding, courier killen, en onze eigen jungle warden..
reporten. krijgen ze een ban voor.
1e keer een dag of een weekend, maar als ze dat vaak doen langer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:52:
[...]

reporten. krijgen ze een ban voor.
1e keer een dag of een weekend, maar als ze dat vaak doen langer.
Ik report, elke whiner en basher in HoN. Zo wel eigen team of andere team, tis gewoon irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
JerX schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:37:
[...]

Ik report, elke whiner en basher in HoN. Zo wel eigen team of andere team, tis gewoon irritant.
dan heb je het er druk mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Cassius schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:58:
[...]

Dan was het geen fatsoenlijke speler. Amun komt dichtbij voor zijn damage - zowel de explosie als de meteor die hij zelf wil vangen voor stats en hp.

Zet hij zijn explosie aan - minimize of tongue. Have fun exploding in your own face.
Gooit hij een meteoor - minimize (disjoints/cancels), loop links of rechts.
Voor de veelvoorkomende combinatie (flame on, run!) - minimize, walk away :/ .

Tuurlijk is het niet probleemloos, maar same skill vs one another wint de polly :) .

(eigenlijk is TB ook een slecht voorbeeld omdat zijn bolt ministunned, waardoor je dus stopt met rennen als hij deze cast tijdens meteor run. Goede voorbeeld is soulstealer bijvoorbeeld.)
Ik denk dat de magie van animation cancelling en "vision by night" hier de hoek om komt kijken. Ik zat dus tegen een "same skill" polly, (10 mmr hoger, en speelde veel mid heroes) Maar ik heb me gewoon gespecialiseerd in Ra. Je moet zorgen dat de creeps constant op zo'n afstand van de ramp staan, dat degene die ze aanvalt binnen meteor range moet staan als jij bovenop de hill staat (waar ze je niet kunnen zien) De enige keren dat ik mid verloren heb waren tegen een Kraken van ~30 MMR hoger(vind ik nog onder same skill vallen) en een Soulstealer van 1870 MMR die mij simpelweg outskillde tot op het niveau waar ik er verdrietig van werd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Ziet er eindelijk weer eens uit als een hero die ik ga spelen (itt monkey king, geomancer en MoA) Maar gaan ze andere heroes (bv. kraken, keeper en emerald warden) nog wat downtunen of zijn ze tevreden met de huidige stand van zaken?

• RocketKoen
hugoy schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:05:
Ziet er eindelijk weer eens uit als een hero die ik ga spelen (itt monkey king, geomancer en MoA) Maar gaan ze andere heroes (bv. kraken, keeper en emerald warden) nog wat downtunen of zijn ze tevreden met de huidige stand van zaken?
ik zie geen reden om die te nergen.
S2 balanced altijd aan de hand van competitive level spelers.
Ik zie op honcast geen imba kotf ew of kraken.

TheS4ndm4n#1919

• hugoy
RocketKoen schreef op donderdag 08 september 2011 @ 00:39:
[...]

ik zie geen reden om die te nergen.
S2 balanced altijd aan de hand van competitive level spelers.
Ik zie op honcast geen imba kotf ew of kraken.
omdat die altijd banned zijn? :P
En ik keek even 10 seconden in een random HoNcast (kijk het normaal nooit, totaal gen behoefte aan) en zie een Trixi met 7-2 kraken, lijkt me toch best een "goed" KD in een competitive potje.

[ Voor 23% gewijzigd door hugoy op 08-09-2011 07:40 ]

• RocketKoen
hugoy schreef op donderdag 08 september 2011 @ 07:37:
[...]

omdat die altijd banned zijn? :P
En ik keek even 10 seconden in een random HoNcast (kijk het normaal nooit, totaal gen behoefte aan) en zie een Trixi met 7-2 kraken, lijkt me toch best een "goed" KD in een competitive potje.
maja, dat haalt trixi met elke hero :P

TheS4ndm4n#1919

• JerX
hugoy schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:05:
Kraken en keeper mogen idd wel een nerf, maar emerald niet. EW is echt niet OP, hij is makkelijk te counteren.

Nieuwe hero vind ik persoonlijk 3x niks en ziet er weer is faceroll uit.

Dark Jery Skin zal wel 3k gold coins kosten -.-

• JerX
En nog ff een reminder, al wil je aan de lijst van GoT spelers toegevoegd worden plaats dat hier even in het topic of stuur mij of rocketkoen een DM :)

• TheJVH
JerX schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:39:
[...]

Kraken en keeper mogen idd wel een nerf, maar emerald niet. EW is echt niet OP, hij is makkelijk te counteren.

Nieuwe hero vind ik persoonlijk 3x niks en ziet er weer is faceroll uit.

Dark Jery Skin zal wel 3k gold coins kosten -.-
Meh, keeper is niet echt op. Die kan je redelijk makkelijk stoppen door een TP mee te nemen + anti-invis. Kraken is inderdaad wel 1 van de wat meer overpowerde heroes, maar zo erg is dat ook weer niet.

EW... Tja, zelf vind ik gewoon de mechanics en de combinatie van skills van die hero broken.

• Snippo
Ik dacht in mijn kostbare vrije tijd weer eens een potje HoN te spelen.... niet dus. Kan met geen mogelijkheid inloggen :/ .

• JerX
Snippo schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:23:
Ik dacht in mijn kostbare vrije tijd weer eens een potje HoN te spelen.... niet dus. Kan met geen mogelijkheid inloggen :/ .
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=331204

Enne al heb je problemen met inloggen, controleer eerst in het General Forum sectie van HoN om te kijken of er problemen zijn.

• Snippo
Ik heb net de email gestuurd. Op het forum staat ook een heel topic met mensen die niet in kunnen loggen... blijkbaar ook niet de eerste keer dat dat gebeurt. Nu maar hopen dat ze het snel oplossen :O

• JerX
Snippo schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:58:
Ik heb net de email gestuurd. Op het forum staat ook een heel topic met mensen die niet in kunnen loggen... blijkbaar ook niet de eerste keer dat dat gebeurt. Nu maar hopen dat ze het snel oplossen :O
Ze hebben een tijd problemen gehad vanwege DDOS aanvallen, sinds kort loopt het eigenlijk allemaal wel soepel. Zo nu en dan ligt de inlog er nog wel eens uit, maar ja op zich vind ik het niet zo erg aangezien de game ''gratis'' is.

• hugoy
Tja, zonet midden in een potje, lange lagspike, no response from server, en daarna geen mogelijkheid tot reconnecten. Ik hoop maar dat ik geen leave ervoor krijg :(
Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste