[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 24 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
dat wat ze met die outlining graphics hebben gedaan, is natuurlijk een 1e klas grap. Slaat nergens op, heeft geen functie, en de game ziet eruit als een Nintendo 1989 game...
Maargoed gelukkig kun je het uitzetten. Vraag me af waarom ze het uberhaupt by default aan hebben staan :/
Waarom ze het uberhaupt hebben toegevoegd, DAT is een raadsel. Voor de rest zit HoN laatste dagen wel echt vol met strontnoobs :P natuurlijk allemaal free accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 21:01
W00t HoN F2P :D, ik had LoL als vervanging gebruikt tot nu toe sinds ik de beta van HoN heb gedaan, maar nu HoN weer accesible is, ga ik dit zeker ook weer spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:16
Asskicker schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 16:59:
Dan vind ik het systeem van LoL beter, beginners worden nooit samen in de pool met ervaren spelers gegooid, doormiddel van het level systeem.
In HoN eigenlijk ook niet.
Alleen in HoN zijn er blijkbaar meer ervaren spelers die voor de lol een gratis account maken om noobs te stompen :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Inderdaad, mijn games hebben nu allemaal hetzelfde patroon gehad. 1 of 2 mensen die iedereen kapot maakte, minimaal 2 afkers/ragequitters. Wist ook helemaal niet van dat voip. Opeens schreeuwde iemand door de speakers dat ik een KSer was en maar dood moest gaan. Schrok mij kapot

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Forn schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 18:45:
Inderdaad, mijn games hebben nu allemaal hetzelfde patroon gehad. 1 of 2 mensen die iedereen kapot maakte, minimaal 2 afkers/ragequitters. Wist ook helemaal niet van dat voip. Opeens schreeuwde iemand door de speakers dat ik een KSer was en maar dood moest gaan. Schrok mij kapot
hahaha tja dat is wel typisch de HoN community :D
Er onstaan natuurlijk ook wel geregeld frustraties bij zo'n 5v5 teamgame. De potjes zijn de laatste paar dagen ook niet bepaald balanced bij mij, ab haalt weinig uit met al die nieuwe accounts enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
RocketKoen schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 18:35:
[...]
In HoN eigenlijk ook niet.
Alleen in HoN zijn er blijkbaar meer ervaren spelers die voor de lol een gratis account maken om noobs te stompen :P
En als die ervaren spelers dan in jouw team zitten ragen ze zich kappot op jou.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Asskicker schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 23:05:
[...]

En als die ervaren spelers dan in jouw team zitten ragen ze zich kappot op jou.. :')
nah, ik geef de lol noobs gewoon lief tips...
maar helaas luistert maar 1/3
1/3 doet niet aan chat en blijf rustig feeden
1/3 rrrrrragequit

het werkt wel die f2p zooi.
50k spelers online nu

[ Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 30-07-2011 23:34 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Over het algemeen valt wel op dat DotA spelers spelen alsof je ~1600 zijn, en de LoL spelers vaak ergens rond de 1300 (als ze hun eerste paar potjes spelen) Maar omdat ik een F2P account heb genomen om te spelen als ik casual wil doen, rage ik ook ten gener tijden in die potjes op die mensen en geef ik ze rustig tips en advies, mits ze willen luisteren(niet gelijk gaan ragen dat ik mijn mond moet houden of gewoon simpelweg niets terugtypen), anders negeer ik ze en speel ik rustig langs ze, maar helaas weinig met ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ach, zo gek is dat ook niet als je bedenkt dat DoTA en HoN veel meer op elkaar lijken. Heb soms geen idee wat er bij HoN gebeurt, ene moment nog vrolijk 100 procent hp, moment daarna dood. Dan weet ik ook niet wat ik daaraan kon doen. Wat dat betreft heb ik bij LoL het idee dat het een stuk overzichtelijker en begrijpbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Tja, ik weet eigenlijk altijd precies waar de damage vandaan komt, maar dit is omdat ik ook elke hero met al z'n attributen ken (op de twee nieuwe na misschien). Zo kan je bijvoorbeeld zeer naar verrast worden door een heal van een demented shaman die zo even 60% van je healthbar leeg eet als je niet goed staat... En sommige heroes hebben een skill die de gewone autoattacks dusdanig bufft dat die ook hard aan komen, wat vaak door items verergert wordt. (Puppet Master + Assassin's shroud is een echte klassieker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
MMR update weer, dus de noobs en hogere spelers komen elkaar binnenkort niet meer tegen.
en mensen die steeds leaven gaan het ook voelen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Zo, een post op de FP zie ik, dat zal wel een flinke impuls aan dit topic gaan geven, met uiteraard veel beginnersvragen, maar het lijkt me dat we daar ivm. met F2P maar gewoon niet bot naar de rest van het topic moeten verwijzen maar gewoon beantwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jw_moonshine
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-07-2023
IUk weet nog dat ik voor het eerst begon met spelen. Ik had het ooit in de vroege beta gespeeld, dus ik wist nog een paar dingetjes. Een jaar later heb ik het weer opgepakt en ik heb zoon 50 potjes moeten spelen voordat ik het een beetje snapte, een paar heroes kende en wist waarom ik (zovaak)doodging. Gelukkig speelde ik toen altijd nog met vrienden, dus die hebben mij wel erg geholpen. Als iemand (voor het eerst) een potje wil spelen, ik wil je gerust helpen en uitleg geven. Add me maar: koffiedik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Ook maar eens spelen nu het f2p is.
Hopelijk is het een beetje tactisch en komt er strategie bij te kijken en niet random wat button bashen.
Zoiets als Guildwars pvp dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
timskiej schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:15:
Ook maar eens spelen nu het f2p is.
Hopelijk is het een beetje tactisch en komt er strategie bij te kijken en niet random wat button bashen.
Zoiets als Guildwars pvp dus :)
Het staat niet voor niets in "strategy games" :P
Een game kan al gewonnen of verloren zijn bij het kiezen van je line-up.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Dat is mooi om te horen ;)
Ik ga me eens inlezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
timskiej schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:34:
Dat is mooi om te horen ;)
Ik ga me eens inlezen
zeker aan te raden als je geen nieuwe scheldwoorden wil leren je 1e game :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
erg vriendelijke spelers lees ik al de eerste pagina's haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:51
timskiej schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:49:
erg vriendelijke spelers lees ik al de eerste pagina's haha
niet voor niets door de meeste gamereviewers als een van de slechtse communities ooit beoordeelt (alhoewel LoL niet veel beter is op level 30 niveau).
Zit nu beetje in een LoL dipje (1,5 jaar gespeeld) en vond de Beta van HoN wel vermakelijk, Alleen weet ik niet of ik durf in te stappen aangezien het zo anders is dan LoL. Heb wel veel DOTA gespeeld dus dat kan misschien wel meehelpen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Als er keihard geraged wordt omdat je min of meer als noob de overwinning van je team aan het verpesten bent tja... 2 dingen die je kunt doen:

- even voor de match bij je team aangeven dat je "nieuw" bent. Dat wordt door een heleboel spelers heel erg op prijs gesteld, en de kans is zelfs behoorlijk groot dat ze je gaan helpen ook (bijv. door aan te geven welke items je eventueel zou kunnen kopen in de shop om je build verbeteren) of gaan babysitten.
- en voor die %^%#%^& assholes die echt nergens tegen kunnen is maar één remedie: negeren. Gaan ze echt over bepaalde grenzen heen dan zou je ze zelfs nog even kunnen rapporteren bij S2.

Ook bijzonder grappig (of triest) pas een potje met wat vrienden gespeeld en toen kwam er iemand voorbij die zelf ook niet echt bepaald goed speelde, en dat op mij af zat te reageren (terwijl ik zwaar m'n best deed om zijn carry te babysitten wat dus ook helemaal niet vlekkeloos ging op deze manier). Tja... Vrienden en ik hadden echt zoiets van "Wtf? Die gast zit z'n eigen match te verpesten op deze manier"

Je kunt dan ook wel enigzins voorspellen hoe dat uiteindelijk is afgelopen :|

[ Voor 27% gewijzigd door mindcrash op 31-07-2011 17:03 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
terrorgroesland schreef op zondag 31 juli 2011 @ 16:30:
[...]

niet voor niets door de meeste gamereviewers als een van de slechtse communities ooit beoordeelt (alhoewel LoL niet veel beter is op level 30 niveau).
Zit nu beetje in een LoL dipje (1,5 jaar gespeeld) en vond de Beta van HoN wel vermakelijk, Alleen weet ik niet of ik durf in te stappen aangezien het zo anders is dan LoL. Heb wel veel DOTA gespeeld dus dat kan misschien wel meehelpen :>
paar tips:
lees de ingame guide van je hero. en de skill descriptions. Dan weet je iig wat je zelf hoort te doen ongeveer.
En het liefst even kort van alle gratis hero's bekijken wat ze kunnen. Als je f2p speelt zit je vaak toch met 80% andere f2p spelers, dus meer dan die 15 gratis hero's zul je niet vaak zien.
mindcrash schreef op zondag 31 juli 2011 @ 16:57:
Als er keihard geraged wordt omdat je min of meer als noob de overwinning van je team aan het verpesten bent tja... 2 dingen die je kunt doen:

- even voor de match bij je team aangeven dat je "nieuw" bent. Dat wordt door een heleboel spelers heel erg op prijs gesteld, en de kans is zelfs behoorlijk groot dat ze je gaan helpen ook (bijv. door aan te geven welke items je eventueel zou kunnen kopen in de shop om je build verbeteren) of gaan babysitten.
- en voor die %^%#%^& assholes die echt nergens tegen kunnen is maar één remedie: negeren. Gaan ze echt over bepaalde grenzen heen dan zou je ze zelfs nog even kunnen rapporteren bij S2.
free players kunnen niet reporten.
Vantevoren aangeven dat je nieuw bent is wel handig ja...
al een paar keer gehad dat ik fayde speel ofzo, en iemand anders kiest bloodhunter of TB en spamt "IM MID"
als ie dan na 10 minuten 0-6-0 staat zegt hij "not my fault, im new" ofzo... of hij is al ge-ragequit...
Als hij mij gewoon mid had laten gaan had ik zijn lane al 3x geganked zodat hij het ook makkelijk had gehad.
Maar in discussie gaan met van dat soort spelers dat ze de side-lane moeten nemen resulteert vaak in een 2 man mid-lane en een ragequit 2 min later.

[ Voor 44% gewijzigd door RocketKoen op 31-07-2011 17:01 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
RocketKoen schreef op zondag 31 juli 2011 @ 16:58:
[...]
lap tekst over de mensen die je tegenkom
Tja, groot deel van je post kan ik je alleen maar gelijk in geven, maar er zitten nog wel wat haken en ogen aan jouw uitleg. Zo zit er in elke f2p games eigenlijk wel 1 iemand met een paid account, die voor easy wins gaat. Hij pakt nomad, gaat mid, en wint de game in zijn eentje.

Nomad is hier de ideale hero voor wegens een mirage strike die f2p'ers niet kennen (hij spawnt een illusion die op je afrent en je 1 keer met een harde crit raakt, maar dit kan ook de echte Nomad zijn, meestal doen ze de eerste keer die skill dat ze het echt zijn, zodat ze in het vervolg denken dat het zo blijft) Dus het kan zeker geen kwaad om even snel de guides van de heroes te pakken waar je tegen speelt dat potje, bijvoorbeeld de prodex op alt tab en even skimreaden wat er speciaal is aan de hero, helaas ontbreken monkey king en drunken master hier nog.

En tja, dat laatste punt. Ik zeg meestal, ongeacht de hero die ik speel, dat ik graag mid zou hebben, omdat ik ervaring in het spel en overzicht heb, en ook aan anderen kan bieden. Ik leg ook aan mijn tegenspelers mijn hero uit, als ik bijvoorbeeld blood hunter speel zeg ik dat ze niet moeten rennen als ze bloeden. Ik probeer als het ware de F2P zone wat minder griefend en tergend over te laten komen. En tja, als er eentje persé mid wil laat ik ze hun gang gaan en kies ik een willekeurige andere lane, waar ik ook gewoon mijn best doe alles uit te leggen, maar is mijn winkans wel van 70% naar 40% afgezakt (aangezien in ~1500 games het voor 70% van de mid afhangt)

[ Voor 8% gewijzigd door hugoy op 31-07-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

hugoy schreef op zondag 31 juli 2011 @ 17:12
Dus het kan zeker geen kwaad om even snel de guides van de heroes te pakken waar je tegen speelt dat potje, bijvoorbeeld de prodex op alt tab en even skimreaden wat er speciaal is aan de hero, helaas ontbreken monkey king en drunken master hier nog.
Sinds de laatste patch zitten alle Hero guides in de client ingebakken (Herodex) inclusief MK en DM :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
mindcrash schreef op zondag 31 juli 2011 @ 17:22:
[...]

Sinds de laatste patch zitten alle Hero guides in de client ingebakken (Herodex) inclusief MK en DM :)
Ah je hebt gelijk, had me niet gerealiseerd dat je die ingame ook gewoon kon openen (kon "vroeger" met de hero compendium niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Zo ben terug van vakantie heb de wijziging van F2P gezien, ik vind het op zich niet erg :) Ik ga zo maar ff een potje spelen om de nieuwe hero's te bekijken.
hugoy schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:21:
EN Drunken master: YouTube: ‪HoN Hero Spotlight: Drunken Master‬‏ - YouTube 2 heroes, 1-2 skins, en misschien ook nog een announcer, wordt een grote patch vandaag! :)

En zou je mij ook toe kunnen voegen? Ingamenaam: Koffiebaard
Done

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Eerste twee rondjes gedaan, lijkt veel op warhammer :P Sommige hakken je in 3 slagen dood lol
Item shop moet ik nog even doorlezen, is zoveel keus beschikbaar.
En volgens mij ontbreekt er nog aardig wat tactiek, iedereen rent maar wat rond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

timskiej schreef op zondag 31 juli 2011 @ 19:43:
Eerste twee rondjes gedaan, lijkt veel op warhammer :P Sommige hakken je in 3 slagen dood lol
Item shop moet ik nog even doorlezen, is zoveel keus beschikbaar.
En volgens mij ontbreekt er nog aardig wat tactiek, iedereen rent maar wat rond :P
Je moet de Herodex even goed doorlezen. Agility items pas je bijvoorbeeld niet toe op een Strength hero (tenzij je je hele team graag wil horen bitchen wat voor een *censuur* *censuur* *censuur* je bent ofcourse)

En daarnaast is er door F2P een enorme hoeveelheid noobs naar binnengestroomd die het in eerste instantie niet waard vonden om voor $30,- in de eerste potjes tot de grond toe verrotgescholden te worden en nu wel want gratis. En die gasten doen inderdaad maar wat.

Hmm... binnenkort maar eens wat potjes spelen om mijn K/D/A ratios wat meer in balans te brengen (en dan met name focus op K) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ach, bij mij was het niet zo dat ik er geen geld voor wilde uitgeven, maar ik had gewoon geen creditcard. Ik kan trouwens wel wat hulp gebruiken, mijn ign is Anguilla, als iemand eens een potje wil spelen om mij te mentoren :). Ik heb gewoon een headset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 15:23
Paypal heeft ook altijd gewerkt,

En ik stel voor dat iedereen dit volgt, vind het een beetje onnodig om 50 mensen toe te voegen die ik misschien toch nooit zal zien.
In HoN hebben wij een GoT chat kanaal: /join Gathering of Tweakers, vergeet niet om het Auto-Reconnect knopje aan te vinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jw_moonshine
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-07-2023
Ik kan op dit moment niet inloggen =/ Hebben hier meer mensen last van?
hmm, bleek gwn tijdelijk vaag iets van S2 te zijn... Was even bang dat de servers het aan het begeven waren oid

[ Voor 45% gewijzigd door jw_moonshine op 31-07-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
het is lekker druk vandaag :P
de hele dag 45k-50k spelers online.
paar leuke pick up games met mensen uit het got kanaal gedaan :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Nog even spelen :) ING is mijn username ;)
3e rondje hebben we eens gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Zo, toch maar een poging gewaagd aan deze game, nu hij toch F2P is geworden. Maar het ingame vote systeem, is ronduit dom en je bent afhankelijk van je tegenstanders, paar situaties die ik even kwijt wil

Onze mid TB: Doet het erg leuk, paar kills voor 7min, sidelanes doen het ook leuk. TB vergeet 1x te melden dat zijn tegenstander weg is, meteen een kickvote. Waarom zou je je eigen team om zeep helpen, als het goed gaat? Een foutje maken gebeurt nou eenmaal, maar velen lijken zich dat niet te beseffen.

ook een aantal keer gehad (2-3 keer dacht ik), dat we connecten met een 3vs5. Dus wij remake votes callen, maar aangezien de tegenstanders graag een free win hebben en ik mijn MMR hierdoor alleen maar zie dalen, kan ik ook niet echt inbeelden dat dit weer een geweldig systeem is. Niemand is echt schappelijk, allemaal van die tryhards die om het minste of geringste ragen/flamen en daarnaast werkt het tegenteam ook niet echt mee als duidelijk word dat je gewoon geen enkele kans van winnen hebt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Nazanir schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:55:
Zo, toch maar een poging gewaagd aan deze game, nu hij toch F2P is geworden. Maar het ingame vote systeem, is ronduit dom en je bent afhankelijk van je tegenstanders, paar situaties die ik even kwijt wil

Onze mid TB: Doet het erg leuk, paar kills voor 7min, sidelanes doen het ook leuk. TB vergeet 1x te melden dat zijn tegenstander weg is, meteen een kickvote. Waarom zou je je eigen team om zeep helpen, als het goed gaat? Een foutje maken gebeurt nou eenmaal, maar velen lijken zich dat niet te beseffen.

ook een aantal keer gehad (2-3 keer dacht ik), dat we connecten met een 3vs5. Dus wij remake votes callen, maar aangezien de tegenstanders graag een free win hebben en ik mijn MMR hierdoor alleen maar zie dalen, kan ik ook niet echt inbeelden dat dit weer een geweldig systeem is. Niemand is echt schappelijk, allemaal van die tryhards die om het minste of geringste ragen/flamen en daarnaast werkt het tegenteam ook niet echt mee als duidelijk word dat je gewoon geen enkele kans van winnen hebt.
een kickvote gaat alleen door als ALLE spelers voor stemmen.
remake lukt meestal wel, tenzij je eikels hebt als tegenstanders. En per leave zijn er 2 votes minder nodig voor remake. Je moet dan wel wachten tot diegene echt helemaal weg is.
Laatst overigens nog een 3v5 gewonnen. We hadden 3 heroes die prima solo konden (hag, fayde en nog een).
Ik in een sidelane 2v1 op fayde. die 2 waren zo slim om constant de creeps aan te vallen (lol) dus ik kreeg nog redelijk wat farm en XP omdat de lane telkens bij mijn tower zat. 1 keer dood gegaan voor lvl 6.
Maar toen was ik dus lvl 6, en de 5 tegenstanders nog lvl 3-4. Telkens ult, stun 2 in de lane, cull. et voila, 1 of 2 kills. snel een codex en toen was het elke gank wel 2 kills.
Niet veel later stond ik 12/1/2. 3 van de 5 tegenstanders waren gerage-quit. de overgebleven 2 hebben geconcede.
Met de juiste hero's kunnen 3 solo lanes nog best goed uitpakken dus. Je moet wel echt hero's hebben die flink misbruik kunnen maken van een paar levels extra, en je tegenstander moet niet zo goed zijn dat ze je 2v1 helemaal kapot maken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Kut ik moet nu echt stoppen met HoN, was vroeger solo spelen al bijna onmogelijk. Nu is het echt te retarted geworden. Zoek 4 mensen om een team mee te maken dan maar denk ik! of teminste 2 of 3 anderen.

En over remake votes, bij mij heeft het soms ook even geduurd maar in 9 van de 10 gevallen wordt er wel een remake gemaakt na enig aandringen.

@hiernder: ik bedoel wel mensen die weten we ze doen he :9 :+

[ Voor 34% gewijzigd door Postius op 01-08-2011 14:58 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel weer beginnen met HoN. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Postius schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:56:
Kut ik moet nu echt stoppen met HoN, was vroeger solo spelen al bijna onmogelijk. Nu is het echt te retarted geworden. Zoek 4 mensen om een team mee te maken dan maar denk ik! of teminste 2 of 3 anderen.

En over remake votes, bij mij heeft het soms ook even geduurd maar in 9 van de 10 gevallen wordt er wel een remake gemaakt na enig aandringen.

@hiernder: ik bedoel wel mensen die weten we ze doen he :9 :+
solo werkt alleen nu niet zo goed als je net begint.
In de 1400-1500 non-verified games zitten nu eenmaal heel veel mensen die net nieuw zijn en keihard ragen als ze er achter komen dat ze er niks van kunnen.
In 1600+ games kun je nog steeds heel goed solo matchmaking spelen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft het voor mij als nieuweling uberhaupt wel zin om hieraan te beginnen? Stijle learningcurve geen probleem, maar om eerst weken als een soort paria te spelen lijkt me nou niet uit veel lol bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:29:
Heeft het voor mij als nieuweling uberhaupt wel zin om hieraan te beginnen? Stijle learningcurve geen probleem, maar om eerst weken als een soort paria te spelen lijkt me nou niet uit veel lol bestaan.
Speel dan wat pubs ipv matchmaking, in pubs heb je minder snel kans op ragers (aangezien er altijd noob games up zijn). Soms zitten er wel van die pubstompers in.. maar ja beter dan dat gerage in matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:29:
Er zijn een hoop tutorial video's te vinden (bvb in de openingspost, of op het hon forum) over dingen waar je altijd op moet letten.
Daarnaast is er de herodex (ofzoiets) met informatie over de heroes. Ook op de officiele site is heel veel informatie en guides te vinden. Lees even de informatie over iig de 15 gratis hero's door. Dan kun je mij het picken een passende hero kiezen.
Dan heb je nog de ingame-guide. Als je eenmaal in het spel zit kun je daar in lezen welke skills je eerst moet leren, welke items je moet kopen en een kort verhaaltje over hoe je je hero moet spelen.

Als laatste zeg je in het begin van de game dat je nieuw bent.
Vraag in welke lane je team je wilt hebben. En vraag dan je lane-partner (ze willen je waarschijnlijk altijd in een side-lane) of hij je kan helpen met wat je precies moet doen. (bvb "if i say attack xxx hero: you use your stun on him")

En pub games spelen voor je aan matchmaking begint. Teamwork enzo is hier vaak ver te zoeken, maar het gaat erom dat je even kan proeven aan wat de skills van de hero's precies voor effect hebben.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Nog even een comment over de ingame guides, over het algemeen is de standaard guide vrij slecht (vooral als hij van Nome is) omdat deze van S2 members komen, die het spel vaak zelf niet eens al te goed kunnen. Daarom raad ik bij vrijwel elke hero gewoon aan om de tweede te nemen (die dan 99% geüpvote is meestal) als de standaard guide niet zo'n hoge score heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ben hem nu aan het downloaden en installeren. Kijken of het wat is. Ik zag dat Plague Rider een redelijke makkelijke hero is. Ik wandel de tutorials door en doe dan een pub-game om er een beetje gevoel bij de te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
hugoy schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:57:
Nog even een comment over de ingame guides, over het algemeen is de standaard guide vrij slecht (vooral als hij van Nome is) omdat deze van S2 members komen, die het spel vaak zelf niet eens al te goed kunnen. Daarom raad ik bij vrijwel elke hero gewoon aan om de tweede te nemen (die dan 99% geüpvote is meestal) als de standaard guide niet zo'n hoge score heeft.
+1
Je kan de hero's ook vaak op meerdere manieren spelen. Ik beslis vaak zelf al welke items en skillbuild ik wil gaan gebruiken, en kies dan een guide die het met mij eens is. Simpelweg omdat dan alle items die ik wil makkelijk berijkbaar zijn, en ik niet handmatig skills hoef te leren.
Maar voor een newb zijn de standaard guides vaak ook prima.
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:59:
Nou, ben hem nu aan het downloaden en installeren. Kijken of het wat is. Ik zag dat Plague Rider een redelijke makkelijke hero is. Ik wandel de tutorials door en doe dan een pub-game om er een beetje gevoel bij de te krijgen.
En plague is nog een welkome hero ook in de meeste line-ups.
Paar tips:
Je bent support, dus zorg dat je een monkey koopt als niemand dat al heeft gedaan. En zorg dat er altijd 2 wards ergens staan. (zoek even op wat goede ward plaatsen zijn)
Je bent meestal babysitter. dus probeer geen enemy creeps aan te vallen (laat je lane-partner de kills krijgen). Val wel je eigen creeps aan om deny's te krijgen.
Zoek op hoe je moet "stacken" en "pullen" van neutral camps. dat is meestal jouw taak in het begin van de game.
Als je daarna nog tijd over hebt: val de tegenstander aan. Maar niet zo agressief dat je zelf dood gaat.

Gebruik extinguish op je eigen creeps elke keer als de skill up is (op een creep met full HP). Het liefst op een creep die nog niet in de buurt van je tegenstanders is (dan krijgen ze helemaal geen XP ervoor).

Later in de game:
Voor een teamfight: gebruik je armor op belangrijke hero's in je team.
Laat iemand anders van je team het gevecht beginnen. Blijf zelf net iets achter je team hangen.
Zodra het gevecht is begonnen gooi je je ultimate op een vijand (het liefst als ze allemaal dicht op elkaar staan). Daarna gewoon zoveel mogelijk damage doen en proberen niet dood te gaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe courriers haha <3.
Echt vet dat ze zo'n dingen in de game stoppen. +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:59:
Ik heb mijn maten juist aangeraden om te beginnen met Kraken. Makkelijke last hit, escape machanisme in de vorm van de rush. Je hebt een slow waarmee je goed kunt helpen met kills of wegkomen en een geweldige ulti die iedereen vast zet. Verder heeft deze hero veel HP waardoor er minder op je geflamed wordt als je nieuw bent.

Trouwens ik zou graag aan de startpost toegevoegd worden.
GoT naam: Kroga
Ingame naam: Kroga

Thanks voor het toevoegen

[ Voor 7% gewijzigd door Kroga op 01-08-2011 21:30 . Reden: Bedankje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allright, net 3 potjes met plague rider gespeeld en na twee potjes kickvotes te hebben overleefd ging het het derde potje best aardig omdat er meer complete newbs waren. Had niet verwacht dat ik met mijn Support zelfs nog wat zou killen, maar had er toch nog 5. Juist door achter te blijven en nog wat creeps the lasthitten gold verzamelen om staff of master en daarna nog wat andere mid en endgame items te krijgen.

Enige is dat iemand het op mij gemunt heeft ben ik zeker de sjaak. Laatste potje elke keer een magebane achter me aan en het is gedaan met de pret. Ik kan hem er niet uitrennen.

Dit kan ik nog wel een aantal maal spelen, dus wat mij betreft geslaagd. Alleen om met één hero een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen is al leuk, laat staan met meerderen.

Edit: nog even aanvullend; vervelende is dat ik heb gemerkt dat er weinig mensen zijn die je ook daadwerkelijk beschermen. Ik ben support voor anderen, maar helaas niet andersom. Wellicht omdat het ieder voor zich is in deze newb-pub games, maar voelt toch wel gek als je probeert de babysitten.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2011 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:30

Woohooo

Smilie, James Smilie

Sommige support zijn wel leuk vind ik. Bijvoorbeeld soulreaper en demented shaman.
Daar kan je echt iets zinvols mee doen ipv alleen maar wards en courier kopen.

Filmie van tijdje terug in matchmaking :9

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=l0nvDyiMKCI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Woohooo schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:59:
Sommige support zijn wel leuk vind ik. Bijvoorbeeld soulreaper en demented shaman.
Daar kan je echt iets zinvols mee doen ipv alleen maar wards en courier kopen.

Filmie van tijdje terug in matchmaking :9

[video]
carry shaman :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:51
Maar niet echt nuttig, aangezien je soms je heal gelijk na je cape spamt, je kan dan beter proberen dood te gaan zodat je 450 HP krijgt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:26:
Allright, net 3 potjes met plague rider gespeeld en na twee potjes kickvotes te hebben overleefd ging het het derde potje best aardig omdat er meer complete newbs waren. Had niet verwacht dat ik met mijn Support zelfs nog wat zou killen, maar had er toch nog 5. Juist door achter te blijven en nog wat creeps the lasthitten gold verzamelen om staff of master en daarna nog wat andere mid en endgame items te krijgen.

Enige is dat iemand het op mij gemunt heeft ben ik zeker de sjaak. Laatste potje elke keer een magebane achter me aan en het is gedaan met de pret. Ik kan hem er niet uitrennen.

Dit kan ik nog wel een aantal maal spelen, dus wat mij betreft geslaagd. Alleen om met één hero een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen is al leuk, laat staan met meerderen.

Edit: nog even aanvullend; vervelende is dat ik heb gemerkt dat er weinig mensen zijn die je ook daadwerkelijk beschermen. Ik ben support voor anderen, maar helaas niet andersom. Wellicht omdat het ieder voor zich is in deze newb-pub games, maar voelt toch wel gek als je probeert de babysitten.
Mensen beschermen je wel als het nut heeft, zeker op wat betere niveau's. Op laag niveau is iedereen met zichzelf bezig. Als je net nieuw bent moet je mischien eerst ff wat meer de kat uit de boom kijken. Er zijn msichien redenen dat mensen je niet beschermen op bepaalde momenten. Plague Rider is trouwens IMO totaal GEEN noob hero. Je hebt 0,0 escape mogelijkheden. Plague Rider is zelf 1 van mn favo heroes maar ik zou em afraden voor noobs. Je hebt een goede farm en last hit nodig. Anders ben je waardeloos. Daarnaast moet je niet de farm van je carries afpakken. Plus het feit dat je niet kan vluchtten maakt deze hero lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Postius schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:57:
[...]

Mensen beschermen je wel als het nut heeft, zeker op wat betere niveau's. Op laag niveau is iedereen met zichzelf bezig. Als je net nieuw bent moet je mischien eerst ff wat meer de kat uit de boom kijken. Er zijn msichien redenen dat mensen je niet beschermen op bepaalde momenten. Plague Rider is trouwens IMO totaal GEEN noob hero. Je hebt 0,0 escape mogelijkheden. Plague Rider is zelf 1 van mn favo heroes maar ik zou em afraden voor noobs. Je hebt een goede farm en last hit nodig. Anders ben je waardeloos. Daarnaast moet je niet de farm van je carries afpakken. Plus het feit dat je niet kan vluchtten maakt deze hero lastiger.
Geen noob hero? je kan alleen niet escape maar boeie je bent support en babysitter. En omdat je support en babysitter bent hoor je niet de last hits te pakken alleen denyen en creeps stacken. PR heeft amper items nodig, je shield op je vrienden gooien, ulti knallen in teamfights en je slow waar nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was het grappige, dat ik toch een aantal maal gepushed ben om staff of master bijv. te kopen, maar als je carry niet goed is en ik zelf niet kan lasthitten komt er vrijwel geen gold binnen (iig bij mij als complete newb), dus zelfs die items zijn lastig te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:57:
Dat was het grappige, dat ik toch een aantal maal gepushed ben om staff of master bijv. te kopen, maar als je carry niet goed is en ik zelf niet kan lasthitten komt er vrijwel geen gold binnen (iig bij mij als complete newb), dus zelfs die items zijn lastig te krijgen.
Dat is ook helemaal geen item voor in de lane.
Je begint gewoon met marchers en een bracer, eventueel een power supply. de rest gaat naar het upgraden van de monkey en wards (en je krijgt niet zoveel farm omdat je carry alles pakt als het goed is).

Het geld begint binnen te stromen als de teamfights beginnen. Met een goede ulti en een gewonnen teamfight heb je al snel 1000 aan assist/kill gold. Daarmee koop je dan 1 onderdeel van je staff.
En als niemand in je team die al maakt, upgrade je je bracer naar een [naam van groupheal item kwijt]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:43:
[...]

Dat is ook helemaal geen item voor in de lane.
Je begint gewoon met marchers en een bracer, eventueel een power supply. de rest gaat naar het upgraden van de monkey en wards (en je krijgt niet zoveel farm omdat je carry alles pakt als het goed is).

Het geld begint binnen te stromen als de teamfights beginnen. Met een goede ulti en een gewonnen teamfight heb je al snel 1000 aan assist/kill gold. Daarmee koop je dan 1 onderdeel van je staff.
En als niemand in je team die al maakt, upgrade je je bracer naar een Astrolabe.
Fixed =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:57:
Overigens de beste tip die ik je kan geven is vooral zelf veel proberen. Ook hier op de forums is er nooit een éénduidig antwoord te vinden. Op geen enkel fora. De mogelijkheden ook voor heroes lopen vrij uiteen. Mocht je een echt goeie speler tegenkomen die advies geeft ipv random people, dan zou ik het zeker meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06:36

VP.

Is er een hero-rotation? Of is alle speelbaar als je level 5 bent (verified account)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
VP. schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 01:54:
Is er een hero-rotation? Of is alle speelbaar als je level 5 bent (verified account)?
Elke vrijdag 15 nieuwe hero's in de rotation.
lvl 5 levert je geen extra hero op, alleen toegang tot verified only games.
hero's kun je vrijspelen met coins die je na elk potje krijgt. Of je kan coins kopen voor euro's

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Postius. Dat kan ik me goed voorstellen.

Gisteren voor het eerst ook met wat andere hero's gespeeld, maar dat vond ik een stuk lastiger dan met PR.
Vaak gehad dat ik kon solo'en omdat er mensen perse bij elkaar in de lane wilen zitten. Als ik solo ergens ben gaat het prima totdat ze door hebben dat ik makkelijk te ganken ben. Geen escape, dus een makkelijke kill. Met wards kan ik wel een beetje uit de buurt blijven, maar potjes tegen Gauntlet of een hero met stun zijn erg pijnlijk :)

Iemand een advies voor een andere 'beginner' hero die niet support? Zodat ik daar ook een beetje ervaring mee krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:25:
@ Postius. Dat kan ik me goed voorstellen.

Gisteren voor het eerst ook met wat andere hero's gespeeld, maar dat vond ik een stuk lastiger dan met PR.
Vaak gehad dat ik kon solo'en omdat er mensen perse bij elkaar in de lane wilen zitten. Als ik solo ergens ben gaat het prima totdat ze door hebben dat ik makkelijk te ganken ben. Geen escape, dus een makkelijke kill. Met wards kan ik wel een beetje uit de buurt blijven, maar potjes tegen Gauntlet of een hero met stun zijn erg pijnlijk :)

Iemand een advies voor een andere 'beginner' hero die niet support? Zodat ik daar ook een beetje ervaring mee krijg..
ja, ga niet in de middelste lane :P
Als je zegt dat je noob bent wil er vast wel iemand anders mid hebben.

Als je namelijk de solo lane hebt, wordt van je verwacht dat je gaat ganken. Dit is een van de lastigere rollen in het spel omdat je timing en positionering perfect moeten zijn.
Je moet zorgen dat je niet gezien wordt voor je in positie bent
Je moet op het juiste moment aankomen, als de tegenstander laag HP heeft of in een slechte positie zit (vlakbij jullie tower of zelfs agressiever).

Ook als je in een lane speelt moet je er rekening mee houden dat je de optie moet creeren voor een gank van mid (vanaf dat mid lvl 6 ofzo is).
Als je bvb de hele tijd creeps aan het aanvallen bent waardoor je lane telkens tegen de tower van de vijand aan zit, dan hoef je geen ganks te verwachten. Je tegenstanders zitten namelijk bijna de hele tijd veilig vlakbij hun tower.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Het gaat bij mij in ieder geval steeds beter! Ben nu weer gestegen naar 1530 rating vanaf 1400. Ik heb de defiler gekocht wilde graag een hero hebben die sowieso van mij was en dat was een redelijk goedkope die er leuk uitzag. Het gaat er ook erg goed mee, 4 van de 5 mee gewonnen. Turrets smelten met haar en in teamfights is het ook geweldig. Met haar ga ik zeker veel plezier beleven!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Forn schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:10:
Het gaat bij mij in ieder geval steeds beter! Ben nu weer gestegen naar 1530 rating vanaf 1400. Ik heb de defiler gekocht wilde graag een hero hebben die sowieso van mij was en dat was een redelijk goedkope die er leuk uitzag. Het gaat er ook erg goed mee, 4 van de 5 mee gewonnen. Turrets smelten met haar en in teamfights is het ook geweldig. Met haar ga ik zeker veel plezier beleven!!
Als je hero's gaat kopen kan ik je aanraden om gewoon de 15 gratis hero's te spelen.
Elke vrijdag wisselt de selectie gratis hero's. Je koopt dat de hero('s) die je het leukste vond zodat je die kan blijven spelen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
RocketKoen schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:07:
[...]

Als je hero's gaat kopen kan ik je aanraden om gewoon de 15 gratis hero's te spelen.
Elke vrijdag wisselt de selectie gratis hero's. Je koopt dat de hero('s) die je het leukste vond zodat je die kan blijven spelen.
Dan zou ik ze kopen ten tijden dat ze nog gratis zijn, want dan hebben ze een speciale prijs geloof ik (90 silver of 150 gold :P) en ik neem aan dat die prijs afhankelijk van de rotatie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
hugoy schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:55:
[...]

Dan zou ik ze kopen ten tijden dat ze nog gratis zijn, want dan hebben ze een speciale prijs geloof ik (90 silver of 150 gold :P) en ik neem aan dat die prijs afhankelijk van de rotatie is
geen idee, ik heb nog een legacy account rond de 1500 zitten voor als ik met lagere mensen wil spelen dus geen gratis account nodig gehad.

Valt me wel op.
Speel ik op mn main account, dan ben ik meestal support. Speel vooral AR en SD, dus dan krijg je ook regelmatig wat anders. Mn K:D is maar 0,6 maar mn MMR is wel tussen de 1650 en 1700.
Speel ik op mn nieuwe account, dan speel ik AP (vooral om te oefenen met hero's die ik nog niet zo goed kan zonder geflamed te worden). Mijn KD zit op 1,5 ofzo, maar mn MMR blijft rond de 1500 steken.

Waarom? Niemand in 1500 games wil supporten.... Zelfs al kiest er een iemand plague rider ofzo, je mag blij zijn als hij een monkey koopt, wards kun je vergeten. En nee, zelf ga ik ook geen support spelen. Ik zit juist op die account om de andere classes te oefenen.
Maar dus wel telkens games met 3 mids (bvb fayde, tb en hag) en 2 hard carries :')

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Heb toch wel mn hero gevonden: Plague Rider.

Dat is de Lich van DOTA, skills zijn 1 op 1 hetzelfde, en ik was altijd wel lekker goed met hem. Goede lane control, kan goed met mana omgaan en een heerlijke ult voor teamfights. Meestal speel ik hem wel als een support, (healing items, en wat ander aura items), want van zichzelf is hij al heel sterk. Als luxe item wil ik graag altijd een Chicken Stick op hem kopen, nadat ik klaar ben met mijn core items, maar dat is meestal wat lastiger te doen.

Vaak zit ik ook makkelijk tijdens de laning rond de 30 denies, wat ik op zich netjes vind voor iemand die 2 jaar geleden zijn laatste potje dota speelde.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Nazanir schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:08:

Dat is de Lich van DOTA, skills zijn 1 op 1 hetzelfde, en ik was altijd wel lekker goed met hem. Goede lane control, kan goed met mana omgaan en een heerlijke ult voor teamfights. Meestal speel ik hem wel als een support, (healing items, en wat ander aura items), want van zichzelf is hij al heel sterk. Als luxe item wil ik graag altijd een Chicken Stick op hem kopen, nadat ik klaar ben met mijn core items, maar dat is meestal wat lastiger te doen.

Vaak zit ik ook makkelijk tijdens de laning rond de 30 denies, wat ik op zich netjes vind voor iemand die 2 jaar geleden zijn laatste potje dota speelde.
Sheepstick (kuldra's) vind ik niet echt iets voor plague. Dat is meer een item voor INT gankers zoals hag en doctor. Als plague is het nogal lastig om de 2700 te farmen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Nazanir schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:08:

PR is ook 1 van 3 tanks in het spel. VOor de rest als iemand in dota ooit het wordt Tank gebruikt als hero role of class dan zou ik hem onmiddelijk op ignore doen en hopen dat ie niet in je team zit :+ . Nog een tip, dit spel is een complete HELL om solo te spelen. Tenzij je niet echt goed bent dan gaat het wel denk ik. DUs zoek wat vriendjes. TIs de hoofdreden dat ik gestopt ben, solo spelen is echt een ontzetten drama in HoN echt verschrikkelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 03-08-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Postius schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:49:
[...]

PR is ook 1 van 3 tanks in het spel. VOor de rest als iemand in dota ooit het wordt Tank gebruikt als hero role of class dan zou ik hem onmiddelijk op ignore doen en hopen dat ie niet in je team zit :+ . Nog een tip, dit spel is een complete HELL om solo te spelen. Tenzij je niet echt goed bent dan gaat het wel denk ik. DUs zoek wat vriendjes. TIs de hoofdreden dat ik gestopt ben, solo spelen is echt een ontzetten drama in HoN echt verschrikkelijk.
PR een tank? hoe kom je daar bij?
de enige tank is legionaire :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die solo spelen kan ik beamen. In je uppie maak je geen schijn van kans. Die paar potjes waar je toevallig een aantal teamplayers treft kan je het makkelijk winnen.

Volgens mij als geoefende speler kun je met 2vs5 nog ruimschoots een pubpotje winnen. Vervelende is dat het wel een cirkeltje is. Je blijft aanmodderen, waardoor je ook niet erg vooruit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:57:
Dat van die solo spelen kan ik beamen. In je uppie maak je geen schijn van kans. Die paar potjes waar je toevallig een aantal teamplayers treft kan je het makkelijk winnen.

Volgens mij als geoefende speler kun je met 2vs5 nog ruimschoots een pubpotje winnen. Vervelende is dat het wel een cirkeltje is. Je blijft aanmodderen, waardoor je ook niet erg vooruit komt.
Als je 2v5 wint zit je wel in een game ver onder je niveau.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Postius schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:49:
[...]
Nog een tip, dit spel is een complete HELL om solo te spelen. Tenzij je niet echt goed bent dan gaat het wel denk ik. DUs zoek wat vriendjes. TIs de hoofdreden dat ik gestopt ben, solo spelen is echt een ontzetten drama in HoN echt verschrikkelijk.
Lange leven onze GoT kanaal op HoN :) Zijn altijd wel mensen die willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ JerX

Ik als newb biedt me aan. Niet interessant voor de geoefende spelers wellicht, maar als er anderen zijn die spelen sinds F2P kan dat leuk zijn, zodat er iig iets van teamwork aan te pas kan komen. GoT kanaal staat bij mij op autoconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:07:
@ JerX

Ik als newb biedt me aan. Niet interessant voor de geoefende spelers wellicht, maar als er anderen zijn die spelen sinds F2P kan dat leuk zijn, zodat er iig iets van teamwork aan te pas kan komen. GoT kanaal staat bij mij op autoconnect.
Ik heb ook met een paar newbs gespeeld van GoT :P Persoonlijk vind ik mezelf een ervaren speler die nogal pech heeft met veel potjes. Ik kan namelijk makkelijk op 1650 niveau kunnen spelen.. Maar ik heb de laatste tijd ook vrienden HoN leren spelen. Kost je soms ook MMR puntjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
yeeh, net mn 1st ever immortal. :)
mid tegen valk als fayde. 1 keer dood gegaan aan valk, maar hij had amper denies dus ik was best snel lvl 6.
1 kill op valk meteen met mn ult, en daarna invis rune gepakt en TB gekilled in de lane
tegen om te regennen en toen mn ult weer up was TB meteen nog een keer geganked.
volgende ult weer TB dood, rrrrrragequit.
toen had ik mn codex en was niemand meer veilig. conceded @ 15/1/2

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Hoppppaaa eerste annihilation in matchmaking :9~

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rFGQpGxQ52Q]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Woohooo schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 23:51:
Ja jongens, gezellig met z'n allen rond een vijandelijke tower staan... daarmee help je je team echt vooruit :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
mindcrash schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 00:19:
[...]

Ja jongens, gezellig met z'n allen rond een vijandelijke tower staan... daarmee help je je team echt vooruit :F
Misschien ben ik of te goed in HoN of te slecht om die opmerking te snappen?(ik heb zelf een vermoeden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Woohooo schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 23:51:

[video]
no-tree mod is kinda gay though

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die mods _O- .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Omfg die mods, ga je schamen... ;(

Maargoed, aan de opmerking: "Its retarded that one hero can win a game" te zien lijkt me het niveau ook niet bijster hoog :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
TheJVH schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:31:
Omfg die mods, ga je schamen... ;(

Maargoed, aan de opmerking: "Its retarded that one hero can win a game" te zien lijkt me het niveau ook niet bijster hoog :P .
ach, 3 van die kills waren volledig te danken aan electrician.
Dat het andere team aanvalt op het moment dat keeper een DD rune heeft is gewoon achterlijk.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Ik vroeg mij af hoe het in dit spel eigenlijk is met high level play. Wat zijn de roles die je in elk team hebt. Ik las dat er niet echt tankers zijn, meer initiators. Is het ook zo dat je één auto attack carry hebt, één intelligence carry, support, jungler etc.

Kortom, hoe zit de meta in HoN eruit, welke heroes zijn zekere keuzes om te leren die in wat higher level play ook viable zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Forn schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:25:
Ik vroeg mij af hoe het in dit spel eigenlijk is met high level play. Wat zijn de roles die je in elk team hebt. Ik las dat er niet echt tankers zijn, meer initiators. Is het ook zo dat je één auto attack carry hebt, één intelligence carry, support, jungler etc.

Kortom, hoe zit de meta in HoN eruit, welke heroes zijn zekere keuzes om te leren die in wat higher level play ook viable zijn.
Carry
Support
Initiator
Ganker
Pusher
Disabler
Meatshield

Als je wilt kijken welke hero's in higher lvl play belangrijk zijn, kijk maar eens naar de picks op honcast.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
RocketKoen schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:47:
[...]

Carry
Support
Initiator
Ganker
Pusher
Disabler
Meatshield

Als je wilt kijken welke hero's in higher lvl play belangrijk zijn, kijk maar eens naar de picks op honcast.
FIxed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mja, de "survivability" hero.
Armadon bvb. nuttig zijn omdat je zo verschikkelijk lang blijft leven.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

hahaha bedankt jongens voor de steun en toeverlaat :D
natuurlijk kan je in je 1tje geen 5 kills halen en is het altijd een kwestie van geluk, d0h..!

[ Voor 47% gewijzigd door Woohooo op 04-08-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Paar potje met Chronos gespeeld en dat is wel leuk.
Wel veel farmen en in het begin ben je aardig zwak maar zodra je elder parasite en runed axe hebt schiet het op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
timskiej schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:48:
Paar potje met Chronos gespeeld en dat is wel leuk.
Wel veel farmen en in het begin ben je aardig zwak maar zodra je elder parasite en runed axe hebt schiet het op :P
Dan heb je eigenlijk al gewonnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
JerX schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:52:
[...]

Is wel leuk om te spelen :)
Farmen, farmen, farmen, zodra vijand komt wat terug blijven, andere vallen hem aan,vijand gaat rennen, ik teleporteer me naast me en maak hem af.

Of ik gebruik de ulti, activeer de elder parasite, ze gaan rennen (dan teleporteer ik hem achterna) of ze krijgen versterking (dan ben ik zo weg) :)

[ Voor 18% gewijzigd door timskiej op 04-08-2011 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
JerX schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:52:
[...]

Was het maar zo simpel, als je ervan uitgaat dat je 300 gpm hebt (wat toch wel redelijk average is, kan beter) dan heb je in ~26 minuten je runed axe + elder parasite + steamboots. En bij 250 gpm is dit na 31 minuten. Als ik elke game zou winnen die langer dan 30 minuten duurt als ik 250 gpm haal (= elke game wel zo ongeveer) Dan had ik nu op 1800+ mmr gezeten :P Sadly is het vrij moeilijk om het spel in je eentje te winnen, en ook zijn er genoeg andere carries die in sommige situaties beter zijn dan chronos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
timskiej schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:56:
[...]

Is wel leuk om te spelen :)
Farmen, farmen, farmen, zodra vijand komt wat terug blijven, andere vallen hem aan,vijand gaat rennen, ik teleporteer me naast me en maak hem af.
Chronos is wel een leuke hero ja.
Als je slim speelt heb je altijd een escape. Gebruik dus in het begin tijdens de laning phase je teleport alleen om te ontsnappen of om te voorkomen dat iemand die bijna dood is ontsnapt.
Samen met rewind ben je best lastig dood te krijgen, en door je enorm hoge start-dmg is last-hits krijgen geen probleem.

Runed axe vind ik echter helemaal niks op Chronos. Dan ga ik veel liever voor een savage mace na mn elders.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
RocketKoen schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:03:
[...]

Chronos is wel een leuke hero ja.
Als je slim speelt heb je altijd een escape. Gebruik dus in het begin tijdens de laning phase je teleport alleen om te ontsnappen of om te voorkomen dat iemand die bijna dood is ontsnapt.
Samen met rewind ben je best lastig dood te krijgen, en door je enorm hoge start-dmg is last-hits krijgen geen probleem.

Runed axe vind ik echter helemaal niks op Chronos. Dan ga ik veel liever voor een savage mace na mn elders.
Heb zo'n guide gebruikt voor Chronos, maar zal de savage mace volgende keer gebruiken :)
In het begin gebruik ik het vooral om te ontsnappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
timskiej schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:05:
[...]

Heb zo'n guide gebruikt voor Chronos, maar zal de savage mace volgende keer gebruiken :)
In het begin gebruik ik het vooral om te ontsnappen.
Ik heb serieus mensen gezien die de teleport gebruiken om lasthits te krijgen op creeps :P dus je doet het beter dan de meesten ;)

Runed axe is eigelijk alleen core voor gladiator (vanwege zn whiplash) en scout (vanwege flurry)
Swiftblade en magebane kunnen hem gebruiken, maar alleen als ze een goede farm hebben (moet hem voor 25min hebben), ze de carry van het team zijn en het potje waarschijnlijk lang gaat duren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Heb nu de mace gekocht ipv de Runed Axe, dat werkt stukken beter :P
1 op 1 won ik steeds. Helaas was 3 vs 5 man omdat er twee gestopt waren.
Grappig om te zien dat je op de lagere levels niet heel sterkt bent, maar zodra je rond level 15 zit >:)

[ Voor 27% gewijzigd door timskiej op 04-08-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Savage is niet meteen beter dan Runed axe. Runed Axe geeft je heel veel farm mogelijkheid en is erg sterk als je hem op 20 minuten haalt (met boots). Ik heb ooit een match met Chronos gewonnen door de spread van de Runed Axe. Kwestie van op het juiste moment ulten, en dan hak je 3 tegenstanders tegelijk in de pan.

Savage zie ik zelf altijd als een luxery, aangezien je met Savage maar 1 tegenstander kan focussen, en er ook niets aan hebt als farmt (tenminste, er zijn betere items).

@Postius, er bestaat wel degelijk een 'meatshield' in HoN, ookwel tank. Die rent als een debiel erin, en als je geluk hebt focussed het andere team die hero. Dat gebeurt niet in 1700+, maar in low level games zeker wel.

Hou er ook rekening mee dat rollen van heroes kunnen veranderen naarmate de game langer duurt. Devourer is begingame een pure ganker, maar lategame is het een meatshield / disabler / initiator. Witch Slayer is een ganker, maar lategame een disabler.

Een goed team heeft (bijna) nooit 3 heroes van dezelfde class (inteligence daarbuiten gelaten). 3 agi werkt niet (te squishy, te weinig dmg begin game), 3 str werkt ook niet, teveel HP, te weinig DMG. 3 int is ook vaak tricky, maar kan wel als je een hero als Blacksmith erin hebt (die deels STR is door z'n STR gain).

Natuurlijk is het heel afhankelijk van de heroes die je krijgt, maar globaal hou ik deze eisen aan:

- Nooit meer dan 3 per class
- 3 ranged, 2 als je een melee mid kan zetten. Sowieso 2 goede ranged (geen 350 range andromeda)
- Minstens 2 heroes met een goede AoE stun
- Minstens 3 heroes met een goede disable (silence, immobilize, etc)
- Minstens 2 heroes met burst damage (Thunderbringer, Behemoth, Witch Slayer, SoulStealer)
- Minstens 1 initiater (Magmus, Kraken, Tempest)
- Minstens 2 heroes die wat kunnen tanken (Blacksmith, Kraken, Devourer, de meeste STR)
- Minstens 2 support (Wards, dust, etc)
- Minstens 1 carry (een goede carry kan met behulp van z'n team het carryen).

Daarnaast kan je een game al winnen of verliezen bij de hero picks, die zijn zo belangrijk.

[ Voor 62% gewijzigd door TheJVH op 04-08-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
TheJVH schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:43:

@Postius, er bestaat wel degelijk een 'meatshield' in HoN, ookwel tank. Die rent als een debiel erin, en als je geluk hebt focussed het andere team die hero. Dat gebeurt niet in 1700+, maar in low level games zeker wel.

Een goed team heeft (bijna) nooit 3 heroes van dezelfde class (inteligence daarbuiten gelaten). 3 agi werkt niet (te squishy, te weinig dmg begin game), 3 str werkt ook niet, teveel HP, te weinig DMG. 3 int is ook vaak tricky, maar kan wel als je een hero als Blacksmith erin hebt (die deels STR is door z'n STR gain).

Daarnaast kan je een game al winnen of verliezen bij de hero picks, die zijn zo belangrijk.
Even wat stukjes eruit gepikt, maar op deze stukjes heb ik toch wel commentaar.

Een tank bestaat in zoverre, dat het nooit een pure rol van een hero kan zijn. Zelfs Legionnaire is eigenlijk een initiator/tank Armadon is een tank/carry, devourer is een tank/initiator/ganker evenals kraken. Een pure tank bestaat niet, omdat het nut van een tank in HoN niet bestaand is, niets verplicht je tot aanvallen van een armadon, tenzij hij een mock in zijn inventory heeft, dan wordt elke seconde hij in leven blijft ineens omgezet in een hele berg damage van spines + mock. Bouw je echter behemonth's heart en sacrificial stone, dan ben je vooral een lopende slow machine, die over het algemeen geignored wordt tot op z'n minst 2 anderen al dood zijn.

En op die 3 van dezelfde is slecht, zijn ook zat uitzonderingen natuurlijk. Nomad weinig early damage? Ra/gladiator/devourer in de mid lane, met een jera en een behemoth/magmus in de sidelanes gecombineerd met een ranged carry en een sterke ranged anti carry is veel beter dan "your average pub team"

Natuurlijk wel flauw dat ik even een uitzondering pak, maar het gaat imo meer om roles dan om primary attribute, dus ik zou zeggen 1 goeie mid hero 1-2 supports 1-2 gankers/teamfight heroes 1 misschien 2 carries, afhankelijk van je setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Je moet teams ook balanceren.
Als je een hard-carry hebt die early game niks waard is, dan moet de rest van je team agressieve heroes hebben.
je kan een team ook bouwen rond syngerie. bvb 1 hero met een skill die iedereen bij elkaar houd (tempest, keeper, bubbles, chronos), en daarbij 1 of 2 heroes die daar misbruik van kunnen maken (plague bvb) = win

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Nou ik ben er alweer klaar mee, de afgelopen dagen zagen mijn games er zo uit:

2 leavers aan onze kant, geen remake vote
1 leaver, 1 afk aan onze kant, geen kick/remake vote
1 feeder, 1 noob
2 leavers, geen remake vote
Compleet gedomineerd door een team van smurfen
3 noobs
3 leavers, geen remake vote

Zijn mensen echt zo sneu, dat ze perse zo willen winnen? En dan heb ik het over alle games waar geen remake vote gecalled word. Ik weet dat ik geen super speler ben, maar ik weet -hoe- ik moet spelen, en anders moet je eerst wat practice games doen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Nazanir schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:48:
Nou ik ben er alweer klaar mee, de afgelopen dagen zagen mijn games er zo uit:

2 leavers aan onze kant, geen remake vote
1 leaver, 1 afk aan onze kant, geen kick/remake vote
1 feeder, 1 noob
2 leavers, geen remake vote
Compleet gedomineerd door een team van smurfen
3 noobs
3 leavers, geen remake vote

Zijn mensen echt zo sneu, dat ze perse zo willen winnen? En dan heb ik het over alle games waar geen remake vote gecalled word. Ik weet dat ik geen super speler ben, maar ik weet -hoe- ik moet spelen, en anders moet je eerst wat practice games doen.
zal wel om public games gaan? Je moet daarbij ook zelf een beetje op de balance letten, auto balance haalt vaak niet bijzonder veel uit aangezien PSR ook niet heel veel wil zeggen. En wil je echt serieus spelen, ga je voor Matchmaking...
De mindere potjes horen er ook bij, dat is voor mij geen reden om ermee te stoppen, gewoon zo snel mogelijk cc'en proberen je eigen hachje een beetje te redden. En daarna hup snel nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Waren allemaal ranked matches, mijn MMR is dan ook redelijk achteruit gehold. Ik weet dat 1500 vrij hoog is voor beginnelingen, dus ik prijs mezelf niet de hemel in, maar alle losses zijn niet omdat het andere team beter was, maar omdat mijn team gewoon uit elkaar viel.

Daarnaast kan ik die complete onsportieviteit gewoon niet hebben. 2 Mensen leaven, iedereen in het andere team stemt tegen een remake vote, even makkelijk een win en MMR rating erbij scoren. Diep en diep triest. Nog maar niet gesproken over de diehards die zichzelf zo goed vinden dat ze gewoon iedereen mogen uitschelden voor dingen waar de honden geen brood van lusten.

Het is leuk dat de moeilijkheidsgraad, vergeleken met LoL hoger ligt, maar de playerbase is nog veel erger dan die van eerder genoemde.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Nieuwe gratis hero rotation:

Corrupted Disciple
Flint Beastwood
Hammerstorm
Predator
Night hound