Savage is niet meteen beter dan Runed axe. Runed Axe geeft je heel veel farm mogelijkheid en is erg sterk als je hem op 20 minuten haalt (met boots). Ik heb ooit een match met Chronos gewonnen door de spread van de Runed Axe. Kwestie van op het juiste moment ulten, en dan hak je 3 tegenstanders tegelijk in de pan.
Savage zie ik zelf altijd als een luxery, aangezien je met Savage maar 1 tegenstander kan focussen, en er ook niets aan hebt als farmt (tenminste, er zijn betere items).
@Postius, er bestaat wel degelijk een 'meatshield' in HoN, ookwel tank. Die rent als een debiel erin, en als je geluk hebt focussed het andere team die hero. Dat gebeurt niet in 1700+, maar in low level games zeker wel.
Hou er ook rekening mee dat rollen van heroes kunnen veranderen naarmate de game langer duurt. Devourer is begingame een pure ganker, maar lategame is het een meatshield / disabler / initiator. Witch Slayer is een ganker, maar lategame een disabler.
Een goed team heeft (bijna) nooit 3 heroes van dezelfde class (inteligence daarbuiten gelaten). 3 agi werkt niet (te squishy, te weinig dmg begin game), 3 str werkt ook niet, teveel HP, te weinig DMG. 3 int is ook vaak tricky, maar kan wel als je een hero als Blacksmith erin hebt (die deels STR is door z'n STR gain).
Natuurlijk is het heel afhankelijk van de heroes die je krijgt, maar globaal hou ik deze eisen aan:
- Nooit meer dan 3 per class
- 3 ranged, 2 als je een melee mid kan zetten. Sowieso 2 goede ranged (geen 350 range andromeda)
- Minstens 2 heroes met een goede AoE stun
- Minstens 3 heroes met een goede disable (silence, immobilize, etc)
- Minstens 2 heroes met burst damage (Thunderbringer, Behemoth, Witch Slayer, SoulStealer)
- Minstens 1 initiater (Magmus, Kraken, Tempest)
- Minstens 2 heroes die wat kunnen tanken (Blacksmith, Kraken, Devourer, de meeste STR)
- Minstens 2 support (Wards, dust, etc)
- Minstens 1 carry (een goede carry kan met behulp van z'n team het carryen).
Daarnaast kan je een game al winnen of verliezen bij de hero picks, die zijn zo belangrijk.
[
Voor 62% gewijzigd door
TheJVH op 04-08-2011 19:53
]