[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 23 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
het is weer lekker laggy vandaag (Y).
Gaat lekker S2 Games...Kon geen normaal potje spelen haast. Zo'n groots spel, en zo groots als het is, zo instabiel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Conquerer schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:00:
Voor mensen met een ATI videokaart die soms performance problemen hebben in HoN:
meuk: AMD Catalyst 11.6

[...]
Bedankt voor de tip!
Althans, dat dacht ik op het eerste gezicht. Na het installeren hiervan kreeg ik allerlei texture flickering. Strepen over het scherm en al. Uiteindelijk 11.5 weer geïnstalleerd en het draaide weer als een zonnetje.

Dat is op een 64-bits Windows 7 met HD4850.

Werkte het bij jou wel goed?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
PromWarMachine schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:29:
[...]

Bedankt voor de tip!
Althans, dat dacht ik op het eerste gezicht. Na het installeren hiervan kreeg ik allerlei texture flickering. Strepen over het scherm en al. Uiteindelijk 11.5 weer geïnstalleerd en het draaide weer als een zonnetje.

Ik heb geen problemen op een 64-bits Windows 7 met HD5850

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
zucht...hele avond geen game kunnen doen. Dota2 plz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:47
Yup... tijdens een upgrade van de processoren in de servers, hebben ze het voor elkaar gekregen om het complete "file system" te slopen.

Ben alleen benieuwd wat ze precies gesloopt hebben, want
) Het is een hardware failure, vandaar dat het zo lang duurt.
) Alle data is nog intact.

Misschien een raid controller die incompatible is met de nieuwe processor ofzo?

edit: ben blijkbaar niet de enige die het niet helemaal gelooft:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=286324

edit2: servers up, maar 12 dagen aan stats "kwijt" |:( |:( |:(
ik was net van 1600 MMR naar 1750

[ Voor 23% gewijzigd door RocketKoen op 22-06-2011 10:01 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Voor mij persoonlijk was het niet zo'n ramp, had een foutje gemaakt met mijn custom icon, waardoor ik 350 extra gold coins "moest" uitgeven voor een nieuwe :P

Stats rollback heeft me 150-ish silver coins en 30 MMR gekost, op zich geen ramp imho, is wel weer in te halen...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:31
RocketKoen schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:48:
Yup... tijdens een upgrade van de processoren in de servers, hebben ze het voor elkaar gekregen om het complete "file system" te slopen.

Ben alleen benieuwd wat ze precies gesloopt hebben, want
) Het is een hardware failure, vandaar dat het zo lang duurt.
) Alle data is nog intact.

Misschien een raid controller die incompatible is met de nieuwe processor ofzo?

edit: ben blijkbaar niet de enige die het niet helemaal gelooft:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=286324

edit2: servers up, maar 12 dagen aan stats "kwijt" |:( |:( |:(
ik was net van 1600 MMR naar 1750
Hier nog 1. Was ook voor het eerst boven de 1700... maarja dan maar weer een paar potjes ownen op lagere MMR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Net die nieuwe keeper eens fatsoenlijk gespeeld.
Alchemist bones
steamboots
elders parasite
basher

en een PK voor initiation, maar niet echt nodig gehad...

maar je attackspeed is zo snel.. dat iemand bijna perma-stun is :P
MQ, Puppet en Flint in het andere team waren niet happy

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Laten we het niveau op tweakers een beetje hoog houden en niet als kleine kinderen zeuren op S2, toon een beetje volwassenheid. Zij hebben vast hun eigen aandeel gehad in de problemen, maar het staat buiten kijf dat ze de dienst zo snel mogelijk up wilden hebben. Voor zichzelf en voor de players.

Als je mmr en coins kwijt bent en je gaat ragen als een kind, sorry hoor maar dan heb je echt foute prioriteiten waar je je druk over maakt. Succes met screeuwen naar je monitor over een online gamepje.

Blij dat het terug is :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Iedereen heeft 2000 coins gehad ter compensatie van de verloren stats :)
Stel dat je 50% van je matches wint, dan is dat nog steeds 16 uur per dag spelen over die 14 dagen voor al die coins :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
RocketKoen schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:50:
Iedereen heeft 2000 coins gehad ter compensatie van de verloren stats :)
Stel dat je 50% van je matches wint, dan is dat nog steeds 16 uur per dag spelen over die 14 dagen voor al die coins :P
En iedereen kan nu een week lang alle avatars en announcer packs en dergelijke gebruiken. :)

Hier staat uitgebreid wat er allemaal gaande was:
http://honstatus.tumblr.com/

[ Voor 9% gewijzigd door serhat op 23-06-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 17:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

PromWarMachine schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:29:
[...]

Bedankt voor de tip!

Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met die driver, werkt perfect bij mij. Ik heb een HD Toxic 5850 op 64 bit Windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
HoN is zo'n ownage spel, snap niet dat het niet NOG populairder is. Ik heb nog genoeg te leren en de helft van de heroes heb ik nog nooit gespeeld. Ik vind het wel jammer dat er niet meer op andere mappen gespeeld wordt, meestal wordt toch Forrest aangehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

JerX schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:24:
[...]

Ik heb geen problemen op een 64-bits Windows 7 met HD5850
Conquerer schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:32:
[...]

Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met die driver, werkt perfect bij mij. Ik heb een HD Toxic 5850 op 64 bit Windows 7.
Vreemd. Gelukkig komen vandaag de rest van de onderdelen van m'n nieuwe pc binnen. Dan ga ik het weer proberen met de nieuwste driver. Dit is een R6750. Ik houd jullie op de hoogte. :)
SuX DeLuXe schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:55:
HoN is zo'n ownage spel, snap niet dat het niet NOG populairder is. Ik heb nog genoeg te leren en de helft van de heroes heb ik nog nooit gespeeld. Ik vind het wel jammer dat er niet meer op andere mappen gespeeld wordt, meestal wordt toch Forrest aangehouden.
Mja, budget is klein he. Er wordt niet heel veel marketing voor gedaan.
Maar dat het tijd is voor een extra map in plaats van nieuwe goodies in de shop ben ik het wel mee eens. Ik heb ffs al betaald, beter houden ze dat shop gedoe voor LoL, dat geheel free-to-play is.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
SuX DeLuXe schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:55:
Nieuwe maps vind ik eigenlijk niet echt iets toevoegen.
je hebt al ontelbaar veel verschillende combinaties van teams en lanes waardoor geen 2 games hetzelfde zijn.
PromWarMachine schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:58:
Mja, budget is klein he. Er wordt niet heel veel marketing voor gedaan.
Maar dat het tijd is voor een extra map in plaats van nieuwe goodies in de shop ben ik het wel mee eens. Ik heb ffs al betaald, beter houden ze dat shop gedoe voor LoL, dat geheel free-to-play is.
Shop zal altijd voor puur cosmetische dingen blijven. Je kan dus honderden $ uitgeven als je dat wil, maar je hebt geen voordeel tov iemand die dat niet doet (en bij LoL is dat wel anders).

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Eigenlijk is het ook mierenneuken he, ik ken weinig games die zo weinig echte bugs hebben als hon. Speel nu the witcher 2 (daar wil ik niet eens over beginnen :x , wel goed spel), daarvoor ac2 en bioshock 2 .... hon is veel soepeler/meer bugfree.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:30
Cassius schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 08:18:
Eigenlijk is het ook mierenneuken he, ik ken weinig games die zo weinig echte bugs hebben als hon. Speel nu the witcher 2 (daar wil ik niet eens over beginnen :x , wel goed spel), daarvoor ac2 en bioshock 2 .... hon is veel soepeler/meer bugfree.
Ze hebben dan ook ongeveer elke 2-3 weken een patch, waar vaak ook nog eens nieuwe content in zit :)

De laatste tijd hebben ze alleen wel vaak problemen. Eerst een DDOS, daarna een corrupte database :X

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:43

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met het zien van scores van gespeelde games?
Als ik op die stats knop druk zie ik mn score enzo wel, maar zodat ik doorklik naar een bepaalde match schuift er een soort onzichbaar scherm overheen waar niks op staat...

Edit: dit dus http://www.xfire.com/video/496e27/ 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Woohooo op 29-06-2011 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Woohooo schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:57:
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met het zien van scores van gespeelde games?
Als ik op die stats knop druk zie ik mn score enzo wel, maar zodat ik doorklik naar een bepaalde match schuift er een soort onzichbaar scherm overheen waar niks op staat...

Edit: dit dus http://www.xfire.com/video/496e27/ 8)7
Ik heb hier in mijn hele HoN tijd nog nooit last van gehad.
Ik zit in het leven nu flink te stressen en midden in übedrukte - Niet echt ideale omstandigheden om rage-vrij HoN te spelen. :+ Ik zit dan ook wat CM games te doen aangezien die een stuk minder frusterend zijn.

Gewoon AP en AR aanvinken, als het AP is, op de random knop drukken. Als het AR is, helemaal mooi.
En dan gewoon je ding doen.. Proberen mid te gaan met een glacius :+ en dan de mid 4x killen.

Oké ik zit op 1620 CM MMR nu, way below my level. Maar toch. Het is interessant :')! Oh en een gratis courier!

In CM speelde iedereen met 2 vingers in hun neus. Proberen te juken? Boeiend.. gewoon full power full in gaan, ook al is het 5v1. Je verliest toch geen gold tijdens doodgaan. Rune control, subtle ganks, creepblocking, creeppullin,g stacking, micro? Niks daarvan! Gewoon 2 vingers in je neus en proberen te spelen. <-- Dat is de CM mindset. Erg apart als je normal games gewend bent. Zo nu en dan kom je een 1850+ clan tegen die even in CM wil stompen, maar verders is het net een kleuterschool :+ :D Qua speelwijze.

[ Voor 20% gewijzigd door kaluro2 op 30-06-2011 08:53 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:23
Hon weer down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Nieuwe hero ziet er leuk uit
YouTube: ‪Kanaal van S2Games‬‏

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

LoL ook. LoL wordt meegezogen in het 'succes' van HoN.
Gisteravond deed HoN het trouwens gewoon nog.

Op de statuspagina is geen woord te vinden over de downtime van gistermiddag.

[ Voor 3% gewijzigd door PromWarMachine op 01-07-2011 09:35 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
PromWarMachine schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:35:
[...]

LoL ook. LoL wordt meegezogen in het 'succes' van HoN.
Gisteravond deed HoN het trouwens gewoon nog.

Op de statuspagina is geen woord te vinden over de downtime van gistermiddag.
Waarschijnlijk omdat alleen MM down was, en tijdens de amerikaanse nacht.
Ik heb het idee dat S2 niet zo groot is dat ze 24/7 support hebben. Je ziet ook uit posts was de laatste grote downtime dat de devs "geen slaap" hadden gehad, of de hele nacht door werken, om het probleem op te lossen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Heel de avond weer dikke laggs ingame hopen dat dota 2 snel komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 09:11

Multensor

wtf

gaat getoond worden op de GamesCom :). Even snel kaartje gekocht en naar Keulen volgende maand :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Multensor schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:39:
gaat getoond worden op de GamesCom :). Even snel kaartje gekocht en naar Keulen volgende maand :P
Aaaaa ik wil daar ook heen ff kijken voor kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Multensor schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:39:
Het is valve...
Releasedate in valvetime = aangekondigde releasedate +1 jaar.
aangezien er van DOTA 2 nog geen release is aangekondigd, gok ik op nov 2012.
tot die tijd HoN :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

tumtum100 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:15:
[...]

Aaaaa ik wil daar ook heen ff kijken voor kaartje
Kost geen bal. 10 euro voor donderdag of vrijdag. Ik ga beide dagen iig.

Overigens bijna de 1700 grens bereikt. maar dat is wel vaker het geval en dan val ik weer terug naar 1650 ;). Achja we zullen zien of de stijgende lijn nu aanhoudt. Volgens mij ben ik overigens ook de enige die nymphora een leuke en goede hero vind. heerlijk dat ganken met een teammate vanaf lvl 6.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Een hele nacht doorgegamed na al 24 uur wakker geweest te zijn ( Bijholte ontsteking, slapen lukt dan echt niet ). Op een gegeven moment ging mijn reactievermogen/motoriek gewoon zwaaar omlaag.

Ik ben in een dag van 1730 naar 1678 mmr gedropped haha. Weer even fris en fruitig worden en terug omhoog klimmen. :+

Laat wel zien hoe veel verschil micro en persoonlijke skill maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

tumtum100 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 22:02:
Heel de avond weer dikke laggs ingame hopen dat dota 2 snel komt..
Tijdens het vervangen van de hardware (CPU's), waren beide database servers onherstelbaar gecrashed.
Toen hebben ze tijdelijk op backup hardware gezeten en momenteel weet ik niet zeker of ze alweer optimaal op normale servers draaien.

Ik heb deze week ca. 50 games achter de kiezen, en misschien 2 daarvan, met veel lag.
Dit is echter gerapporteerd en wordt naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Multensor schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:06:
[...]

Kost geen bal. 10 euro voor donderdag of vrijdag. Ik ga beide dagen iig.

Overigens bijna de 1700 grens bereikt. maar dat is wel vaker het geval en dan val ik weer terug naar 1650 ;). Achja we zullen zien of de stijgende lijn nu aanhoudt. Volgens mij ben ik overigens ook de enige die nymphora een leuke en goede hero vind. heerlijk dat ganken met een teammate vanaf lvl 6.
Ah oke ik ga denk ik ook moet nog even trein kaartje en alles regelen, Ik ga vanaf Eindhoven met de trein kost ook niet veel hoop ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Tbh, word een beetje gek van dat gewhine over dota2 en HoN. Kunnen we het a.u.b. gewoon over de gameplay etc. van HoN houden en DOTA2 weg laten? Open dan een nieuw topic voor DOTA2 en ga daar lekker verder.

En met wie kunnen we regelen dat er een nieuwe TS komt? Die taak wil ik anders wel op me nemen maar dan wel samen met een speler met een hoge MMR (of ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik weet niet waar je naar op zoek bent, maar momenteel schommel ik rond de 1620 MMR en ben er al bij sinds de closed beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Morax schreef op maandag 11 juli 2011 @ 09:18:
Ik weet niet waar je naar op zoek bent, maar momenteel schommel ik rond de 1620 MMR en ben er al bij sinds de closed beta :)
Dat vind ik voldoende, maar misschien heel even wachten of er meerdere mensen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

JerX schreef op maandag 11 juli 2011 @ 08:45:
Tbh, word een beetje gek van dat gewhine over dota2 en HoN. Kunnen we het a.u.b. gewoon over de gameplay etc. van HoN houden en DOTA2 weg laten? Open dan een nieuw topic voor DOTA2 en ga daar lekker verder.

En met wie kunnen we regelen dat er een nieuwe TS komt? Die taak wil ik anders wel op me nemen maar dan wel samen met een speler met een hoge MMR (of ervaring).
Wat had je in gedachte om nog meer in de TS te zetten?
Ik zit rond de 1720-1750 MMR ( Afgelopen week gedropped naar 1670,vanwege ziekte en slapeloze nachten en slechte play, maar is tijdelijk :+ )

Ik ben bekend met de huidige strategieën, complete mechanics ( Zelfs wat je wel en niet kan purgen met nullfire en dingen zoals dat tundras shards 50% superiorphysical en 50% superiormagic is, etc.) van alle heroes/abilities en ook alle heroes en alternatieve builds.

Ook items/builds ben ik niet vreemd mee.

Het enige waar ik niet bekend mee ben is de nieuwe shop lay-out (Ik gebruik de oude shop lay-out) en mods.
Ik gebruik geen mods namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Tja wilde iets zetten van:
  • Replay van de week
  • Meer website (strategy) links
  • Tweakers.net Clan?
  • Meer game inhoud.
  • Current heroes.
  • Laatste patch.
etc. etc. er is genoeg te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 19-09 14:01

Rannasha

Does not compute.

De organisatie van de Starcraft 2 competitie NASL heeft dit weekend tijdens het finale-evenement van hun eerste SC2 toernooi aangekondigd dat ze een HoN toernooi gaan organiseren dat naast de komende SC2 toernooien gaan draaien.

De opzet wordt waarschijnlijk hetzelfde als wat er voor SC2 wordt gebruikt: Eerst een periode van (online) pool play, met daarna een (offline) finale evenement met de beste deelnemers uit de pools.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

JerX schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:57:
  • Replay van de week
  • Tweakers.net Clan?
  • Meer game inhoud.
  • Current heroes.
  • Laatste patch.
Daar zitten zeker goede ideeen bij! Alleen een Tweakers.net clan zou ik niet aan beginnen. Voornaamste reden is dat je een te groot PSR verschil hebt. Ik heb al zovaak meegedaan aan Tweakers initiatieven in talloze games en de conclusie is altijd dezelfde: je hebt 2 / 3 spelers die zeer dedicated zijn en zich volledig richten op het spel, maar de rest.. die hangt er een beetje bij en doet z'n casual ding. :P

In browsergames kun je dat verschil nog wel opvangen, omdat je uiteindelijke resultaat vaak individueel gericht is, maar in HoN wil je als 1650+ niet in een team zitten met ~1400ish.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
We kunnen natuurlijk wel een #got chatkanaal op hon aanmaken, zodat mensen kunnen zien wie er online is en afspreken om samen een potje te doen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
PromWarMachine schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:42:
[...]

Daar zitten zeker goede ideeen bij! Alleen een Tweakers.net clan zou ik niet aan beginnen. Voornaamste reden is dat je een te groot PSR verschil hebt. Ik heb al zovaak meegedaan aan Tweakers initiatieven in talloze games en de conclusie is altijd dezelfde: je hebt 2 / 3 spelers die zeer dedicated zijn en zich volledig richten op het spel, maar de rest.. die hangt er een beetje bij en doet z'n casual ding. :P

In browsergames kun je dat verschil nog wel opvangen, omdat je uiteindelijke resultaat vaak individueel gericht is, maar in HoN wil je als 1650+ niet in een team zitten met ~1400ish.
True, maar dan maak je een casual en een ranking Team. Ik zie het probleem niet zo, en anders alleen casual. Moeten maar kijken of er animo voor is.

[ Voor 5% gewijzigd door JerX op 11-07-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JerX schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:57:
  • Replay van de week
  • Tweakers.net Clan?
  • Meer game inhoud.
  • Current heroes.
  • Laatste patch.
Replays enzo is niet echt nuttig (duurt waarschijnlijk weer een jaar voor dat topic vol is)
Linkje naar Honcast en andere casters is nuttiger.

Een uitleg van Matchmaking en alle opties uit die patch (casual mode enz) lijkt me handig.

Paar linkjes naar guides (of zelf wat tiepen)
Denk aan warding, stacking, creeppulling.

Of wat meer pro (lame) truckjes.
fissure ancient pulling/tower skippen
booboo creep pull
animation canceling.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:10:
[...]

Replays enzo is niet echt nuttig (duurt waarschijnlijk weer een jaar voor dat topic vol is)
Linkje naar Honcast en andere casters is nuttiger.

Een uitleg van Matchmaking en alle opties uit die patch (casual mode enz) lijkt me handig.

Paar linkjes naar guides (of zelf wat tiepen)
Denk aan warding, stacking, creeppulling.

Of wat meer pro (lame) truckjes.
fissure ancient pulling/tower skippen
booboo creep pull
animation canceling.
Goeie input, nu nog een manier bedenken om de TS over te nemen of mede auteur te worden. Enig idee hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Gewoon even een modje vragen. Het is ook wel duidelijk dat de topicstarter er nooit is, dus dat kunnen ze dan wel voor je regelen.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JerX schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:44:
[...]

Goeie input, nu nog een manier bedenken om de TS over te nemen of mede auteur te worden. Enig idee hoe dat moet?
gewoon nieuwe maken, en modje een schop geven als je klaar bent om te posten, zodat de oude dicht kan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Is bovenstaande echt nuttig om in een simpele starters post te zetten?
Starter posts zijn om een goede eerste indruk van het spel te geven met was basic info, niet om strategisch diep er op in te gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door kaluro2 op 11-07-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
kaluro2 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:12:
Is bovenstaande echt nuttig om in een simpele starters post te zetten?
Starter posts zijn om een goede eerste indruk van het spel te geven met was basic info, niet om strategisch diep er op in te gaan.
Das ook wel weer zo, maar wat basis info en linkjes naar strategie onderwerpen is niet zo verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

JerX schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:32:
[...]

Das ook wel weer zo, maar wat basis info en linkjes naar strategie onderwerpen is niet zo verkeerd.
Redirects zijn zeker handig, inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:07
JerX schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:44:
[...]

Ja hoor dat is een eitje, ik voeg je wel toe ;)

Ik heb helaas te weinig tijd en te weinig verstand van HoN om een mooie TS te maken. Ben erg blij dat iemand nu het initiatief neemt om het aan te passen!

[ Voor 22% gewijzigd door Frank!in op 11-07-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Frank!in schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:36:
[...]

Ja hoor dat is een eitje, ik voeg je wel toe ;)

Ik heb helaas te weinig tijd en te weinig verstand van HoN om een mooie TS te maken. Ben erg blij dat iemand nu het initiatief neemt om het aan te passen!
Ahh kijk, als ik vanavond ff tijd heb voeg ik meerdere auteurs toe (1 of 2) en dan maken we er iets moois van. Misschien handig om even op irc te zitten (of een kanaal aan te maken zoals eerder als idee was gegeven!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Kijk een HoN Logo! Nu nog mooie verhaaltjes en opmaak bedenken met 2 andere auteurs. Willen Kaluro2 en Morax mij hier mee helpen? :)

Edit: Ben een beetje aan het spelen met opmaak en plaatjes :P

[ Voor 19% gewijzigd door JerX op 11-07-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Ik denk dat die GoT spelers lijst ook wel verwijderd kan worden. Die stamt volgens mij nog uit de beta. Een nieuwe lijst is wel leuk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Frank!in schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:24:
Ik denk dat die GoT spelers lijst ook wel verwijderd kan worden. Die stamt volgens mij nog uit de beta. Een nieuwe lijst is wel leuk denk ik.
Ok, dan beginnen we wel van scratch ;) Dus al wil je in de lijst, post hier in het topic of geef mij een PM als het te lang duurt.

[ Voor 13% gewijzigd door JerX op 11-07-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
ik moet ook weer gaan spelen maar zoals hier al vaker genoemd ben ik meer een casual speler, ik snap de mechanics e.d. wel maar kan absoluut niet carry-en daarom was/ben ik vaak support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
HerrProx schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:11:
ik moet ook weer gaan spelen maar zoals hier al vaker genoemd ben ik meer een casual speler, ik snap de mechanics e.d. wel maar kan absoluut niet carry-en daarom was/ben ik vaak support
Ik speel zelf ook steeds meer carry/ganker maar toch vind ik support of tank het leukst om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ff snel een inhoudsopgaven en ''back to top'' gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Nieuwe hero spotlight:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 10:04
Ziet er leuk uit, maar ik vind het wel genoeg geweest met die nieuwe heroes eigenlijk...

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DeadKennedy schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:51:
[...]

Ziet er leuk uit, maar ik vind het wel genoeg geweest met die nieuwe heroes eigenlijk...
ach, gratis DLC :P
alleen mogen ze van mij wel wat meer tijd besteden aan het stabiel maken van de servers.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 08:09:
[...]

ach, gratis DLC :P
alleen mogen ze van mij wel wat meer tijd besteden aan het stabiel maken van de servers.
Vorige week had S2 een topic over de EU servers, er werd aan de spelers gevraagd of zij met een tool een paar servers wilde tracen. Ik zelf heb hier ook aan meegeholpen, nu maar hopen dat ze het probleem vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JerX schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 08:12:
[...]

Vorige week had S2 een topic over de EU servers, er werd aan de spelers gevraagd of zij met een tool een paar servers wilde tracen. Ik zelf heb hier ook aan meegeholpen, nu maar hopen dat ze het probleem vinden.
mja. als er lag was op een server, dan was het voor alle spelers.
Dus zo'n trace kunnen ze prima zelf doen met dezelfde resultaten.

Het is hierdoor toch vrijwel zeker dat het probleem binnen het datacentre ligt.
Dus of HoN krijgt nog steeds DDOS en hun counter-measures werken niet zo goed als ze denken. Of ze hebben gewoon te weinig server/bandwith capaciteit ingekocht.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 08:19:
[...]

mja. als er lag was op een server, dan was het voor alle spelers.
Dus zo'n trace kunnen ze prima zelf doen met dezelfde resultaten.

Het is hierdoor toch vrijwel zeker dat het probleem binnen het datacentre ligt.
Dus of HoN krijgt nog steeds DDOS en hun counter-measures werken niet zo goed als ze denken. Of ze hebben gewoon te weinig server/bandwith capaciteit ingekocht.
Lag hoeft niet altijd voor alle spelers, maar blijkbaar hebben de meeste spelers hier wel last van. Laten we hopen dat goed komt, het wordt langzaam steeds beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JerX schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 08:50:
[...]

Lag hoeft niet altijd voor alle spelers, maar blijkbaar hebben de meeste spelers hier wel last van. Laten we hopen dat goed komt, het wordt langzaam steeds beter :)
Als maar 1 speler er last van heeft dan moeten ze gewoon stoppen met pron d/l
als alle spelers tegelijk lag hebben, terwijl hun ping wel goed is, dan ligt het aan de server

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
JerX schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:27:
Kijk een HoN Logo! Nu nog mooie verhaaltjes en opmaak bedenken met 2 andere auteurs. Willen Kaluro2 en Morax mij hier mee helpen? :)
Ff een poke aangezien ik a.s. zondag op vakantie ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Ik wil evt. ook wel helpen als er nog vragen zijn, maar ik ga ook deze zaterdag op vakantie :P speel ook alweer sinds toen sand wraith nog een andere anouncement had en witch slayer net nieuw was (rond de 1700 mmr nu) :P

[ Voor 5% gewijzigd door hugoy op 14-07-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:45
Ik kan ook wel bijdragen aan de topicstart :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Zoek wel mensen met een beetje HoN ervaring en de topic up-to-date houdt (laatste patchnotes etc.).
Overigens heb ik een vraag, zal ik een lijst plaatsen van alle heroes in de TS? Of gewoon linkjes naar de Legion/Hellbourne heroes? Ben al een beetje aan het puzzelen (bedoel letterlijk puzzelen waar plaats ik wat ><) :
Agility
Afbeeldingslocatie: http://honwiki.net/w/images/thumb/4/4b/Andromedahero.gif/64px-Andromedahero.gif
Afbeeldingslocatie: http://honwiki.net/w/images/thumb/3/30/Engineerhero.gif/64px-Engineerhero.gif
Afbeeldingslocatie: http://honwiki.net/w/images/thumb/b/bd/Magebanehero.gif/64px-Magebanehero.gif
Afbeeldingslocatie: http://honwiki.net/w/images/thumb/f/ff/Moon_Queenhero.gif/64px-Moon_Queenhero.gif

Tis alleen een hoop werk xD

Edit: ik krijg het ook maar niet voor elkaar om een title bij de plaatjes te plaatsen :/ Verschillende combinaties geprobeerd.. [img=title:bla]link[/img] [img=title=bla]link[/img], dat werkt bijvoorbeeld niet (ook spaties anders). En van de UBB FAQ wordt je ook niet veel wijzer.

[ Voor 12% gewijzigd door JerX op 14-07-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JerX schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:05:
Zoek wel mensen met een beetje HoN ervaring en de topic up-to-date houdt (laatste patchnotes etc.).
Overigens heb ik een vraag, zal ik een lijst plaatsen van alle heroes in de TS? Of gewoon linkjes naar de Legion/Hellbourne heroes? Ben al een beetje aan het puzzelen (bedoel letterlijk puzzelen waar plaats ik wat ><) :
Agility
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Tis alleen een hoop werk xD

Edit: ik krijg het ook maar niet voor elkaar om een title bij de plaatjes te plaatsen :/ Verschillende combinaties geprobeerd.. [[url="link"]afbeelding[/url]] [[url="link"]afbeelding[/url]], dat werkt bijvoorbeeld niet (ook spaties anders). En van de UBB FAQ wordt je ook niet veel wijzer.
De title tag moet in de img tag, niet in de url.
en img title=http:// niet img=title:http://
dus:
code:
1
2
[tr]
[td][url=http://honwiki.net/wiki/Andromeda][img title=Andromeda width=64 height=64]http://honwiki.net/w/images/thumb/4/4b/Andromedahero.gif/64px-Andromedahero.gif[/img][/url][/td][/tr]
resultaat:
Agility
Andromeda

Ik zou er gewoon een linkje naar de guides sectie op de officiele website in gooien (zelfde guides die je ingame krijgt)
http://www.heroesofnewerth.com/guides.php

[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 14-07-2011 12:01 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:56:
[...]

De title tag moet in de img tag, niet in de url.
en img title=http:// niet img=title:http://
dus:
code:
1
2
[tr]
[td][url=http://honwiki.net/wiki/Andromeda][img title=Andromeda width=64 height=64]http://honwiki.net/w/images/thumb/4/4b/Andromedahero.gif/64px-Andromedahero.gif[/img][/url][/td][/tr]
resultaat:
Agility
[afbeelding]

Ik zou er gewoon een linkje naar de guides sectie op de officiele website in gooien (zelfde guides die je ingame krijgt)
http://www.heroesofnewerth.com/guides.php
Ok thanks voor de tip Koen, ik ga even verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Je stukje over levelen en skills vind ik niet echt duidelijk.

Je hero kan 25 levels halen. Elke level geeft je 1 skill level naar keuze
Iedere hero kan 4 levels halen in elk van hun 1e 3 skills, en 3 levels van de ultimate.
Je ultimate niveau 1 kun je kopen na lvl 6, niveau 2 na lvl 11 en niveau 3 na lvl 16
Je overige 10 punten gaan naar "stats".

De volgorde waarin je je skills leveled is je "build".

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:37:
Je stukje over levelen en skills vind ik niet echt duidelijk.

Je hero kan 25 levels halen. Elke level geeft je 1 skill level naar keuze
Iedere hero kan 4 levels halen in elk van hun 1e 3 skills, en 3 levels van de ultimate.
Je ultimate niveau 1 kun je kopen na lvl 6, niveau 2 na lvl 11 en niveau 3 na lvl 16
Je overige 10 punten gaan naar "stats".

De volgorde waarin je je skills leveled is je "build".
I know ~~ was half aan het support geven op werk en ff dit aan het typen. Ik heb mensen nodig om deze verhalen te typen :P FEEDBACKKKKKK, dus bedankt koen. Misschien wil jij ook een mede auteur zijn? Aangezien je aardig wat feedback geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Misschien is het leuk om standaard aan te zetten dat als je HoN start je automatisch naar de channel "Gathering of Tweakers" gaat. Zo kan je makkelijk mede tweakers ontmoeten om eventueel samen een game te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Frank!in schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:32:
Misschien is het leuk om standaard aan te zetten dat als je HoN start je automatisch naar de channel "Gathering of Tweakers" gaat. Zo kan je makkelijk mede tweakers ontmoeten om eventueel samen een game te joinen.
Das een leuke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Frank!in schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:32:
hoe?
JerX schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:21:
[...]

I know ~~ was half aan het support geven op werk en ff dit aan het typen. Ik heb mensen nodig om deze verhalen te typen :P FEEDBACKKKKKK, dus bedankt koen. Misschien wil jij ook een mede auteur zijn? Aangezien je aardig wat feedback geeft.
Voeg me maar toe

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:58:
[...]

hoe?
[...]
Voeg me maar toe
In HoN hebben wij een GoT chat kanaal: /join Gathering of Tweakers, vergeet niet om het Auto-Reconnect knopje aan te vinken!

En je bent auteur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 12:38
Hon in de aanbieding momenteel voor 10$ koopje dus.
Werkt alleen voor een nieuw account en dus geen sub account

[ Voor 41% gewijzigd door bjwild op 15-07-2011 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Nog even een update, ik zelf ben op vakantie van 18-7 tot en met 31-7. In deze periode zal ik zeer waarschijnlijk niks updaten aan de FP. Eventuele ideeën of opmerkingen kan je kwijt bij RocketKoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 15:23
Wanneer je terug bent kan je mij toevoegen aan de lijst, "Kamachi"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
mitch187 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:19:
Wanneer je terug bent kan je mij toevoegen aan de lijst, "Kamachi"
done.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2avFn.jpg
Monkey king
inclusief Orly zephyr

[ Voor 3% gewijzigd door RocketKoen op 26-07-2011 19:15 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
EN Drunken master: YouTube: ‪HoN Hero Spotlight: Drunken Master‬‏ - YouTube 2 heroes, 1-2 skins, en misschien ook nog een announcer, wordt een grote patch vandaag! :)

En zou je mij ook toe kunnen voegen? Ingamenaam: Koffiebaard

[ Voor 11% gewijzigd door hugoy op 29-07-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Pfff zit een aantal dagen in de negatieve spiraal naar beneden. 10+ games waar een moron bij zit en daardoor verliezen. -60 mmr en still going down.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Tja, ik zit zelf ook al een maandje onder de 1700 terwijl ik ook vrij lang op 1720 ben blijven hangen, in principe is MMR nauwkeurig binnen een marge van wat je in 5-10 potjes kan winnen/verliezen. Rond de 1500 zal het dus minder nauwkeurig zijn dan rond de 1700, omdat je daar +20/-20 hebt, maar daarentegen kun je die games ook weer in je eentje winnen, wat hogerop veel moeilijker wordt.

Info over de patch die vandaag komt: http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=304235

[ Voor 11% gewijzigd door hugoy op 29-07-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 10:19
Lijkt mijn beter op te beginnen op 1300 MMR...zit je net op 1650 en naar paar klote games zit je weer op 1500 omdat je telkens 20 MMR verliest. Had ook 2 games tegen 1800's terwijl onze hoogste net 1700 was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Mijn MMR is de afgelopen weken ook in een vrije val beland. Wat ik ook doe, soms kan ik het team gewoon *niet* redden van een totale afgang...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
RaiseCain schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:58:
Lijkt mijn beter op te beginnen op 1300 MMR...zit je net op 1650 en naar paar klote games zit je weer op 1500 omdat je telkens 20 MMR verliest. Had ook 2 games tegen 1800's terwijl onze hoogste net 1700 was :?
EN als je op 1300 zit zit je +/- 30 of 40. Dat is lekker accuraat? Ze zijn gewoon idioten geweest. Laat mensen net als bij sc2 eerst 50 testgames spelen.

Oh als je makkelijk wilt winnen moet je me is adden, of een PM sturen(ben niet vaak online in hon). Mijn PSR is erg deflated, dus als je wat easy wins wilt moet je me ff pmen en dan kan we we teamen.

[ Voor 17% gewijzigd door Postius op 29-07-2011 14:15 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
2e nieuwe hero: YouTube: ‪HoN Hero Spotlight: Drunken Master‬‏ - YouTube

http://www.heroesofnewerth.com/f2p_splash.php
Hon vanaf nu free to play!
For Existing Players

Q. How does Free-to-Play affect me?

All existing players will be marked as Legacy accounts. Legacy accounts will no longer be obtainable and will continue to enjoy free access to the general hero pool. You will be able to play in Verified Only games, but can play in Basic games if you choose. Legacy players will continue to receive all content for free, including heroes after the hero leaves Early Access.

Q. What is Early Access?

Independent of Free-to-Play is a new feature called Early Access. Players will be able to purchase Early Access to new heroes to play them before they are released for free to the rest of the Legacy players.

While heroes are Early Access, they will not be playable in Tournament Play.

There are many reasons for the introduction of the Early Access system, for a detailed explanation see Maliken's post here: http://forums.heroesofnewerth.com/sh...d.php?t=305655

Q. I already paid for HoN! Was my money wasted now that it's Free-to-Play?

Not at all! Legacy accounts are now a rarity, part of our old business model – you're getting additional new content (outside of any potential pay for content expansions) for free, which is a perk no longer available to new accounts whom have to unlock new content.

Q. Will Free-to-Play mean my games will be ruined by griefers and trolls?

By requiring players to either play a significant number of games or make a purchase before becoming Verified, players will have made an investment into their account. If a person griefs, they will lose this investment. We will be increasing our efforts to stop griefing through our Report a Player system so Verified players can be confident the matches they play will be good ones. Basic accounts will not have access to the Report A Player function.

Q. What about game modes that require my teammates to have access to the whole hero pool?

We've gone to great lengths to try to ensure that the HoN experience you've come to know and love will be as unchanged by Free-to-Play as possible. Game modes SD, BD, AR, and BP will require that non-legacy accounts have a Token or Game Pass in order to enter the match. The token allows them to play as any hero in the pool for that game – if they pick a hero they don't own, the token is spent. This means that you can depend on any of your teammates having access to that crucial counter-pick in these modes, and not have to worry about team strategy being limited by what heroes your teammates have unlocked.

Q. Can I play with a friend I bring to HoN as a new Basic (free to play) account?

Yes you can, you simply will not be able to queue into a Verified Only pool.

For New Players

Q. Where can I create an account and download the game?

You can create your account here. After making your account, you can download the game here.

Q. Will I need real money to play?

No. You will have access to a Rotating Hero Pool of 15 heroes and will be able to play without paying a cent.

Q. Who has a Basic account?

Anyone who has created an account since HoN went Free-to-Play and has not become Verified.

Q. What are the benefits of being Verified?

Verified players are able to queue into Verified Only Matchmaking, are able to use the Report a Player system, and are given 5 free tokens to use. Verified players can be assured that players they are playing with take their accounts as seriously as they do.

Q. How do I become Verified?
You can become verified by reaching level 5 or by purchasing Gold Goblin Coins. This is to ensure you are serious about your account.

Q. I signed up to play with my friend who is a long time HoN player, will we be able to queue in Match Making together?

Yes! Verified and Basic accounts can play together, but will be unable to queue into a Verified Only game until both players are Verified.

Q. If I only have access to 15 heroes, will I be at a disadvantage in game modes like Single Draft and Banning Pick?

Certain game modes in HoN were designed around having access to the full hero pool. For these modes, we've created Tokens and Passes. Single Draft, All Random, Banning Pick, and Banning Draft require either a Token or a Game Pass to play.

Game Passes let you play these modes for a certain amount of time, as much as you want, playing any hero you want. Tokens allow you to play, and will get spent if you choose a hero you do not normally own. This allows us to guarantee that, in these game modes, all of your teammates are capable of choosing that critical counter-pick hero, instead of having strategy be limited by a restricted hero pool.

You'll get some Tokens for free when you become a Verified account. Aside from that, Tokens and Passes can be purchased via the in-game store.

Q. Can I still get a Legacy account?

No. These accounts are no longer available.

Q. Do I have to purchase heroes with real money if I want a hero not in the Hero Pool?

No. You can earn heroes by simply playing the game. However, if you would like to get a hero quicker, you can buy Gold Goblin Coins at http://www.heroesofnewerth.com/purchase.

Q. What are HoN’s system requirements?

You can find the system requirements at http://www.heroesofnewerth.com/specs_pop.html

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zat er aan te komen natuurlijk. Wat moet S2 anders doen alternatief op het succes van League of dinges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 15:23
Ik hoop dat ze wel genoeg servercapaciteit hebben hiervoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Enorm enorm teleurgesteld in S2, heel die F2P maakt me niets uit, maar die Early Access Program is de reden dat ik weg ben zodra dota 2 uitkomt.

Heb er dan in mijn humeurige bui maar even een photoshop van gemaakt:

http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?p=14003601

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tharulerz schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:38:
Enorm enorm teleurgesteld in S2, heel die F2P maakt me niets uit, maar die Early Access Program is de reden dat ik weg ben zodra dota 2 uitkomt.

een bedrijf dat winst wil maken? eng hoor :+
zoiso heeft het geen enkel nadeel voor mensen die hon al hadden. Wat ze nu doen is de mensen die geen $10 over hadden voor het spel proberen te lokken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Tharulerz schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:38:

Ik geef je nog een kleine 20 minuten voor je post in de "quarantine" eindigt maar ik vind hem erg mooi :)

Tbh heb ik niet zo'n probleem met hoe ze het oplossen voor "Legacy" spelers op die early access na, maar juist voor nieuwe spelers is het niet echt toegankelijk gemaakt: Geen RAP functie(!), 15 heroes, de rest kost geld
(iets met easy counterpicken ofzo) en volgens mij kan je de heroes ook niet even proberen in nostat, maar dit heb ik niet gevraagd/getest eigenlijk.

edit: oei die 20 minuten was wel ERG ruim geschat :P

[ Voor 3% gewijzigd door hugoy op 29-07-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Ja mods zijn redelijk actief it seems :) achja, some people got fun out of it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
En hoe bevallen de nieuwe helden? Ikzelf heb 2x met iemand in mijn team gezeten die met Drunken Master speelde en zoals voorspeld grote mond vooraf "Ik kan hem spelen blabla", 2x 15 min concede. Laatste 3 dagen echt alles verloren dus ik dacht laat ik HON maar is even een weekje rusten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Damn ik baal er alleen van dat je voor random geen extra geld meer krijgt.
Ik doe altijd random en nu moet ik ineens gaan kiezen en het met 250gold minder doen ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Woohooo schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 00:04:
Damn ik baal er alleen van dat je voor random geen extra geld meer krijgt.
Ik doe altijd random en nu moet ik ineens gaan kiezen en het met 250gold minder doen ... :(
je kan altijd AR spelen he...
mensen die randommen in AP vond ik altijd maar irritant...
Nyazzin schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 23:54:
En hoe bevallen de nieuwe helden? Ikzelf heb 2x met iemand in mijn team gezeten die met Drunken Master speelde en zoals voorspeld grote mond vooraf "Ik kan hem spelen blabla", 2x 15 min concede. Laatste 3 dagen echt alles verloren dus ik dacht laat ik HON maar is even een weekje rusten :)
ik heb em 1x gespeeld so far.
zn 1e aanval is best goed.
Of je hebt een behoorlijke lange stun met een leuke dmg, of een kortere stun maar je schopt de tegenstander richting je team.
Drunk is pretty much een extra HP regen van 8,3HP/s zolang je mana hebt. Samen met een chalice of blood hoef je nooit meer te regennen.
3e skill... is een soort self-use tablet of command. wel leuk.
ult = imba zolang de tegenstand niet teveel AOE skills heeft.

Maar overal is hij net als parasite... Hij kan heel leuk zijn, maar over het algemeen is hij nutteloos in een gevecht...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Vandaag even installed en een game gespeelt (eerst tutorial gedaan), maar jezus wat een gerage op mij.
Omdat ik de game nog niet goed snap en iets meer doodga dan normaal moeten ze toch niet constant op mij ragen...

Ook zie ik niet al te goed welke champion nu in mijn team zit, of net niet.

Had eerst even wat guides doorlezen voor een champion die free was en mij er wel leuk (Pharaoh) uit zag, maar dan nam iemand die voor mij natuurlijk... :P

Njah, geen goede indruk allesinds. :(

Edit: Waarom zet die matchmaking mij ook bij ervaren spelers?

[ Voor 6% gewijzigd door Asskicker op 30-07-2011 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Asskicker schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 15:58:
Vandaag even installed en een game gespeelt (eerst tutorial gedaan), maar jezus wat een gerage op mij.
Omdat ik de game nog niet goed snap en iets meer doodga dan normaal moeten ze toch niet constant op mij ragen...

Ook zie ik niet al te goed welke champion nu in mijn team zit, of net niet.

Had eerst even wat guides doorlezen voor een champion die free was en mij er wel leuk (Pharaoh) uit zag, maar dan nam iemand die voor mij natuurlijk... :P

Njah, geen goede indruk allesinds. :(

Edit: Waarom zet die matchmaking mij ook bij ervaren spelers?
1 tip, refrain van het gebruik van het woord champion, dan heb je al 99% kans op rage :P

HoN is heel wat meer "hardcore" dan LoL geloof ik, dus ragen mensen sneller. Het is even de zure appel waar je vooral de eerste 20-50 potjes doorheen moet bijten, waarna je het spel en zijn heroes wel een beetje begrijpt en je eigenlijk pas echt kan spelen.

over dat laatste punt is een simpele verklaring: iedereen kan een F2P account maken, ook als je al 2 jaar speelt, dus dat kunnen ze ook niet voorkomen, en anderzijds begint iedereen op 1500, maar kun je ook dusdanig spelen dat je op 1500 blijft, en dan blijf je als "ervaren" speler bij de nieuwe mensen die ook 1500 zijn (maar eigenlijk nog af moeten zakken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
mwa, er is nu ook een bug waardoor MMR niet veranderd. Dus goede spelers stijgen niet, en slechte dalen niet.

Ik ben me ook flink aan het vermaken met mn 2e account die toevallig op 1522 stond.
Kies gewoon een hero die niet in de F2P pool zit, en alle LoL spelers weten niet wat ze moeten :P

net een potje 20/2/x met dev en 18/5/33 met drunken master.
vooral met dev is het leuk als je 2v1 wint "wtf is that champion"

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
hugoy schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 16:43:
[...]

1 tip, refrain van het gebruik van het woord champion, dan heb je al 99% kans op rage :P

HoN is heel wat meer "hardcore" dan LoL geloof ik, dus ragen mensen sneller. Het is even de zure appel waar je vooral de eerste 20-50 potjes doorheen moet bijten, waarna je het spel en zijn heroes wel een beetje begrijpt en je eigenlijk pas echt kan spelen.

over dat laatste punt is een simpele verklaring: iedereen kan een F2P account maken, ook als je al 2 jaar speelt, dus dat kunnen ze ook niet voorkomen, en anderzijds begint iedereen op 1500, maar kun je ook dusdanig spelen dat je op 1500 blijft, en dan blijf je als "ervaren" speler bij de nieuwe mensen die ook 1500 zijn (maar eigenlijk nog af moeten zakken).
Ik heb niet geantwoord op hun rage, dus het woord champion is niet uit mijn mond gekomen.
Dan vind ik het systeem van LoL beter, beginners worden nooit samen in de pool met ervaren spelers gegooid, doormiddel van het level systeem.

Zal nog wat games moeten spelen, en de rage negeren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Asskicker schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 16:59:
[...]

Ik heb niet geantwoord op hun rage, dus het woord champion is niet uit mijn mond gekomen.
Dan vind ik het systeem van LoL beter, beginners worden nooit samen in de pool met ervaren spelers gegooid, doormiddel van het level systeem.

Zal nog wat games moeten spelen, en de rage negeren. :+
Als je wilt wil ik ook wel wat potjes meespelen op mijn F2P account, kan ik je ook wat dingen uitleggen, en eventueel wat games voor je winnen als ik een leuke hero uit de free pool heb :P

add me maar ingame: "Lelijkert"(tja free to play he), ik zit niet zo vaak op dat account, dus via DM of dit topic even vragen of ik een potje wilt spelen is effectiever :)

[ Voor 12% gewijzigd door hugoy op 30-07-2011 17:12 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 31 Laatste