Die nieuwe shop is echt verrekte irritant tot nu toe. Mja, we waren dan ook iets totaal anders gewend.
Autobuy werkt ook niet met nieuwe shop, geen patch.
Daar ben ik het ook mee eens. Heb gelijk de oude shop weer terug gezet. Werkt veel beter.Awoodentree schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:45:
Die nieuwe shop is echt verrekte irritant tot nu toe. Mja, we waren dan ook iets totaal anders gewend.
Voor de nieuwelingen in het spel is het misschien duidelijker aangezien er nu veel meer informatie bij staat wat alle items zijn met de voordelen ervan etc....
Mja, ik ben ook nog een beetje een noob, speel vrij veel AR, en heb altijd op mn laptop prodex ofzo open staan voor item en skillbuild suggesties als ik het even niet meer weet.Nyazzin schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:07:
[...]
Daar ben ik het ook mee eens. Heb gelijk de oude shop weer terug gezet. Werkt veel beter.
Voor de nieuwelingen in het spel is het misschien duidelijker aangezien er nu veel meer informatie bij staat wat alle items zijn met de voordelen ervan etc....
Nu kan dat gewoon ingame heel makkelijk als je dood bent, of tijdens de 1e 2 minuten.
Heb het spel aardig veel gespeeld deze week, namelijk gratis, en vind toch nog veel dingen onduidelijk. Echt het ene moment loop je vrolijk rond met 100% hp, volgende moment ben je dood. Nog aardig onduidelijk wat elke hero kan en wat niet.
Ik ben maar bezig met The Accursed om het spel te leren. Daarmee ga ik in ieder geval niet zo veel dood, en kan af en toe een kill meepakken. Wat zijn nog meer goede heroes om het spel te leren?
Ik ben maar bezig met The Accursed om het spel te leren. Daarmee ga ik in ieder geval niet zo veel dood, en kan af en toe een kill meepakken. Wat zijn nog meer goede heroes om het spel te leren?
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
stukje terug in het topic staat een hele discussie over electrician. Ook een erg goede hero voor beginners.Forn schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:03:
Heb het spel aardig veel gespeeld deze week, namelijk gratis, en vind toch nog veel dingen onduidelijk. Echt het ene moment loop je vrolijk rond met 100% hp, volgende moment ben je dood. Nog aardig onduidelijk wat elke hero kan en wat niet.
of Armadon, erg tanky mofo. of behemoth
Verwijderd
behemoth & electrician voor beginners??? dacht het niet he beste kerel haha 
witch slayer, pyro enz is voor beginners.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 13:45 ]
Ach, het is een beetje onzin om te zeggen dat je één bepaalde hero als beginner moet spelen. Uiteraard zijn sommige heroes makkelijker te begrijpen dan anderen, maar ik denk toch echt dat je het snelst leert als je SD/AR speelt, en maar gewoon pakt wat op je afkomt. Uiteraard is dit aan het begin niet zo goed voor je MMR, maar als je elke hero 1-2x gespeeld hebt, weet je tenminste wat ze kunnen, en wat je daar tegen zou kunnen doen. Zelf ben ik ook begonnen met SD, en daar ben ik eigenlijk niet meer mee opgehouden, omdat die gamemode voor mij het leukst speelt (ik kan wel zo'n 70-80% van de heroes spelen).
Ik ben ook van 1500 naar 1300 naar 1700 gegaan. MMR/PSR krijg je wel weer omhoog hoe laag je ook komt, KD+A zijn weer andere koek, maar tegen de tijd dat je 1700+ wordt maakt dat ook niks meer uit, of je gebruikt je pubstats gewoon niet meer na 100-200 potjes, ik ben zelf eigenlijk compleet opgehouden met pub potjes met het "nieuwe" MM systeem. In principe zijn heroes met veel passives en zonder gadgets het makkelijkst te spelen (bloodhunter vind ik zelf de ALLER makkelijkste melee hero) Maar ik raad ten zeerste af om alleen maar makkelijke heroes te spelen, en gewoon door de zure appel heen te bijten, en de eerste 100 potjes een win percentage van 30-40% voor lief te nemen.
Ik ben ook van 1500 naar 1300 naar 1700 gegaan. MMR/PSR krijg je wel weer omhoog hoe laag je ook komt, KD+A zijn weer andere koek, maar tegen de tijd dat je 1700+ wordt maakt dat ook niks meer uit, of je gebruikt je pubstats gewoon niet meer na 100-200 potjes, ik ben zelf eigenlijk compleet opgehouden met pub potjes met het "nieuwe" MM systeem. In principe zijn heroes met veel passives en zonder gadgets het makkelijkst te spelen (bloodhunter vind ik zelf de ALLER makkelijkste melee hero) Maar ik raad ten zeerste af om alleen maar makkelijke heroes te spelen, en gewoon door de zure appel heen te bijten, en de eerste 100 potjes een win percentage van 30-40% voor lief te nemen.
electrician omdat zn skills vrijwel onmogelijk te missen zijn, hij lastig te killen is en het makkelijk is uit te leggen wat hij moet doen (Elec, use grab on engi ok?)Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:44:
behemoth & electrician voor beginners??? dacht het niet he beste kerel haha
Behe omdat je een PK kan farmen en je eigenlijk alleen hoeft te wachten op een teamfight, midden in the springen, en je ult te gebruiken. Het verschil tussen een redelijke behe en een goede behe zit hem in positioning en goede fissures, daar kun je dan mooi mee oefenen
WS is lastig, omdat je de wardbish bent. daardoor vaak weinig items en een groot risico dat je in 2 klappen dood bent.
en pyro omdat hij eigenlijk nutteloos is als hij zn stun niet land, en dat is best lastig
Gisteren zat ik weer even te spelen(/sucken), maarre, ik had een courier gekocht en geshared met de rest. Toen had ik met de courier een item gekocht, en moest ik met m'n hero even iets anders doen, toen ik daarna de courier naar m'n hero wou sturen zag ik dat m'n item ineens weg was 
Kunnen mensen gewoon elk item dat ze willen uit de inv van de courier halen?
wards, bottles en runes wel.bcd87 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:08:
Gisteren zat ik weer even te spelen(/sucken), maarre, ik had een courier gekocht en geshared met de rest. Toen had ik met de courier een item gekocht, en moest ik met m'n hero even iets anders doen, toen ik daarna de courier naar m'n hero wou sturen zag ik dat m'n item ineens weg was
Waarschijnlijker is het dat je items hebt gekocht met de courier, terwijl de courier niet in de base was. Die items zitten dus in je stash ipv op de courier.
Zoiso is het dom/irritant om dingen te kopen op de courier als je ze niet meteen laat brengen. Gebruik je stash al stash en niet de courier.
1) Omdat het irritant is voor je team als de courier vol is
2) Omdat je het risico loopt dat iemand de courier dood maakt, en dan zijn je items weg.
Potions e.d. wel, dus items die je kan sharen met een ander.bcd87 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:08:
Maar bijvoorbeeld een shrunken head niet.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Ja dat idee had ik al inderdaad, maar als ik met m'n hero had blijven staan had ik dood geweestRocketKoen schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:13:
[...]
wards, bottles en runes wel.
Waarschijnlijker is het dat je items hebt gekocht met de courier, terwijl de courier niet in de base was. Die items zitten dus in je stash ipv op de courier.
Zoiso is het dom/irritant om dingen te kopen op de courier als je ze niet meteen laat brengen. Gebruik je stash al stash en niet de courier.
1) Omdat het irritant is voor je team als de courier vol is
2) Omdat je het risico loopt dat iemand de courier dood maakt, en dan zijn je items weg.
Maar misschien dat de item gewoon richting stash gegaan is inderdaad, niet naar gekeken.
Goed om te weten, thankskaluro2 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:13:
[...]
Potions e.d. wel, dus items die je kan sharen met een ander.
Maar bijvoorbeeld een shrunken head niet.
Ik ben er vies op tegen om gelijk in het begin van een fight iemand te grippen. In positie komen, nuken.. auto attacken, zo nodig iemand chasen met shield en purgen is veel belangrijker dan grippen. Als je out of position gripped loop je zoveel damage mis.RocketKoen schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:30:
[...]
electrician omdat zn skills vrijwel onmogelijk te missen zijn, hij lastig te killen is en het makkelijk is uit te leggen wat hij moet doen (Elec, use grab on engi ok?)
Behe omdat je een PK kan farmen en je eigenlijk alleen hoeft te wachten op een teamfight, midden in the springen, en je ult te gebruiken. Het verschil tussen een redelijke behe en een goede behe zit hem in positioning en goede fissures, daar kun je dan mooi mee oefenen
Als je in het midden van ze staat met shield ( 60 aoe mdps!!! ) en dan gripped, heb je als je ze alle 5 raakt 300 aoemdps extra! als je vanaf de buitenkant gripped, kost veel damage.
WS is geen wardbish, WS heeft een portal key nodig als core, evenals bubbles en pyro etc. Heroes als andromeda en myrmidon zijn de echte wardbishes.. ook empath.RocketKoen schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:30:
[...]
WS is lastig, omdat je de wardbish bent. daardoor vaak weinig items en een groot risico dat je in 2 klappen dood bent.
en pyro omdat hij eigenlijk nutteloos is als hij zn stun niet land, en dat is best lastig
[ Voor 7% gewijzigd door kaluro2 op 19-05-2011 15:32 ]
Ja en nee, de namen voor LoL passen totaal niet bij HoN 
EDIT: En HoN speelt niet op levels.. Alleen in game, en zo zijn er nog wel een paar punten maar je begrijpt me vast wel
EDIT: En HoN speelt niet op levels.. Alleen in game, en zo zijn er nog wel een paar punten maar je begrijpt me vast wel
[ Voor 52% gewijzigd door DivineNL op 20-05-2011 08:56 ]
de kern is: hoe beter iemand denkt dat hij is, des te erger hij raged op "noobs"DivineNL schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:54:
Ja en nee, de namen voor LoL passen totaal niet bij HoN
Toch is het niet helemaal vergelijkbaar, want bij HoN werk je niet met een level systeem, en zit de rage ook heel anders verdeeld. Ik heb de meeste onderdelen van het ranking systeem meegemaakt (1300 PSR, 1500MMR/PSR 1700+MMR en alles wat daar allemaal tussenzit uiteraard) En veruit de meeste rage vindt je toch echt rond de 1600 MMR/PSR, waar bij PSR dan nog een extra dosis leaven zit.
Uiteraard is het nergens vrij van leavers/ragers, maar die zitten echt minder op 1700 dan op 1600, waar het juist bij LoL erger wordt als je hoger ranked. Uiteraard die andere opmerking:
is meer dan waar, maar die komen dus gek genoeg meer voor rond de 1600 dan rond de 1700de kern is: hoe beter iemand denkt dat hij is, des te erger hij raged op "noobs"
Nee joh, in HoN heb je dit in bijna iedere game als je iets verkeerd doet, maakt niet uit waar. Zelfs in unranked zie je dit. Nog een rede dat ik liever LoL speel dan HoN. (Niet omdat ze ragede op mij maar gewoon op bijv, een teammate waardoor er een ruzietje kwam binnen het team en we dus eigenlijk al verloren hadden.)hugoy schreef op maandag 23 mei 2011 @ 08:59:
[...]
Toch is het niet helemaal vergelijkbaar, want bij HoN werk je niet met een level systeem, en zit de rage ook heel anders verdeeld. Ik heb de meeste onderdelen van het ranking systeem meegemaakt (1300 PSR, 1500MMR/PSR 1700+MMR en alles wat daar allemaal tussenzit uiteraard) En veruit de meeste rage vindt je toch echt rond de 1600 MMR/PSR, waar bij PSR dan nog een extra dosis leaven zit.
Uiteraard is het nergens vrij van leavers/ragers, maar die zitten echt minder op 1700 dan op 1600, waar het juist bij LoL erger wordt als je hoger ranked. Uiteraard die andere opmerking:
[...]
is meer dan waar, maar die komen dus gek genoeg meer voor rond de 1600 dan rond de 1700.
Ik dacht laatst, even nog eens HoN spelen en het was zelfs een unranked en toen was dit ook gelijk van toepassing. Het grappigste was nog, ik had in al die tijd geen HoN gespeeld en speel 1x en had meteen de beste score van mijn team. (1550+ psr)
In LoL heb ik het net zo goed meegemaakt hoor, en anderen waarschijnlijk ook anders had ctrl+alt+del er geen comic over gemaakt
EDIT: Verkeerde topic
[ Voor 82% gewijzigd door DivineNL op 24-05-2011 14:14 ]
(login)servers down door zware DDOS aanval
Zo, na meegespeeld te hebben met de beta en daarna alleen nog een free weekends, na dit weekend toch besloten een account aan te schaffen.
Ik weet niet of er ergens een lijstje rondgaat met nicknames van spelers die wel eens samen willen spelen?
Voeg me anders toe : Bexxerz
Momenteel speel ik mee met de 1500 MMR.
Ik weet niet of er ergens een lijstje rondgaat met nicknames van spelers die wel eens samen willen spelen?
Voeg me anders toe : Bexxerz
Momenteel speel ik mee met de 1500 MMR.
dit zuigt echt...gister de hele avond niet kunnen gamen hierdoor. En vanochtend zag ik dat de servers nog steeds offline zijn!! Dat is wel 12 uur lang onderhand, wat ik echt te lang vind. Slecht voor de community. De 3e keer al dat ik zoiets meemaak sinds ik het spel een maand heb.
3e keer dat ik zoeits meemaak in 1y 282d 16h 48m.SuX DeLuXe schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 07:36:
dit zuigt echt...gister de hele avond niet kunnen gamen hierdoor. En vanochtend zag ik dat de servers nog steeds offline zijn!! Dat is wel 12 uur lang onderhand, wat ik echt te lang vind. Slecht voor de community. De 3e keer al dat ik zoiets meemaak sinds ik het spel een maand heb.
Hier kan S2 helaas ook niets aan doen, behalve wachten tot het voorbij gaat. Een ddos ga je niet tegenhouden. Zit niets anders op dan wachten
erhmm.
wat vreemd...ik ben helemaal niet thuis hierin, maar dat er niets tegen te doen is klinkt me wel erg vreemd.Multensor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:49:
Hier kan S2 helaas ook niets aan doen, behalve wachten tot het voorbij gaat. Een ddos ga je niet tegenhouden. Zit niets anders op dan wachten
als 100'en of 1000'en computers overmatig verkeer naar jou IPs sturen dan kan je niet bijzonder veel doen nee.SuX DeLuXe schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:46:
[...]
wat vreemd...ik ben helemaal niet thuis hierin, maar dat er niets tegen te doen is klinkt me wel erg vreemd.
Wikipedia: Distributed denial-of-service
ok ze gebruiken bots, maar dan moet je toch ook toegang tot zoveel systemen krijgen..En waar krijgen ze zomaar die toegang om dit ongestraft te kunnen doen. Dat moet toch te achterhalen zijn. En dan gewoon de misgelopen inkomsten van S2 verhalen op die figuren.itons schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:58:
[...]
als 100'en of 1000'en computers overmatig verkeer naar jou IPs sturen dan kan je niet bijzonder veel doen nee.
Wikipedia: Distributed denial-of-service
Er kan geen toegang komen doordat de servers overbelast worden.
In HoN krijg je, als je hele team wint, een hogere rating en als je verliest een lagere rating. Volgens mij (afgeleid uit gesprekken met een LoL-verslaafde) krijg je in LoL altijd experience punten, maar de hoeveelheid is gebaseerd op je persoonlijke prestaties. Win je, dan krijg je nog een extra bonus. (Please correct me if I am wrong.)DivineNL schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:59:
[...]
Nee joh, in HoN heb je dit in bijna iedere game als je iets verkeerd doet, maakt niet uit waar. Zelfs in unranked zie je dit. Nog een rede dat ik liever LoL speel dan HoN. (Niet omdat ze ragede op mij maar gewoon op bijv, een teammate waardoor er een ruzietje kwam binnen het team en we dus eigenlijk al verloren hadden.)
Ik dacht laatst, even nog eens HoN spelen en het was zelfs een unranked en toen was dit ook gelijk van toepassing. Het grappigste was nog, ik had in al die tijd geen HoN gespeeld en speel 1x en had meteen de beste score van mijn team. (1550+ psr)
Het voordeel van LoL is dat je waarschijnlijk minder kritiek krijgt als je iets niet goed doet wat resulteert (of kan resulteren) in een verloren potje omdat mensen even goed experience krijgen, en al helemaal als zij veel beter waren dan de rest van het team. Een nadeel is dat je dan alleen maar carries krijgt en het een ieder-voor-zich spel wordt.
In HoN kost zo'n fout het hele team rating en de betere spelers krijgen geen compensatie voor hun prestaties waardoor zij gefrustreerd zullen zijn. Mensen die beter proberen te worden zullen dan zoeken naar de fout en als zij constateren dat een ander een fout heeft gemaakt (dit gebeurt meestal voordat men realiseert dat zij zelf ook fout zaten), zal deze dit te horen krijgen. Uiteindelijk (op de hogere ratings) zul je in HoN betere team-setups en communicatie zien, maar de community voor lagere rating spelers is verschrikkelijk.
Zelf speel ik op mijn hoofd account alleen nog maar in een team van 5 man omdat ik mij ontzettend begon te irriteren aan het geuit van frustraties in public games.
Up-time van 99.5%?itons schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:03:
[...]
3e keer dat ik zoeits meemaak in 1y 282d 16h 48m.
[ Voor 4% gewijzigd door Zerotorescue op 26-05-2011 09:17 . Reden: +2e quote ]
Ik weet hoe het gaat, maar bij HoN ragen mensen gewoon veel te snel. Als er dan al ruzie in een team komt heb je gewoon verloren. maar soms is het wel grappig, maar dat is met alles.Zerotorescue schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:08:
[...]
In HoN krijg je, als je hele team wint, een hogere rating en als je verliest een lagere rating. Volgens mij (afgeleid uit gesprekken met een LoL-verslaafde) krijg je in LoL altijd experience punten, maar de hoeveelheid is gebaseerd op je persoonlijke prestaties. Win je, dan krijg je nog een extra bonus. (Please correct me if I am wrong.)
Het voordeel van LoL is dat je waarschijnlijk minder kritiek krijgt als je iets niet goed doet wat resulteert (of kan resulteren) in een verloren potje omdat mensen even goed experience krijgen, en al helemaal als zij veel beter waren dan de rest van het team. Een nadeel is dat je dan alleen maar carries krijgt en het een ieder-voor-zich spel wordt.
In HoN kost zo'n fout het hele team rating en de betere spelers krijgen geen compensatie voor hun prestaties waardoor zij gefrustreerd zullen zijn. Mensen die beter proberen te worden zullen dan zoeken naar de fout en als zij constateren dat een ander een fout heeft gemaakt (dit gebeurt meestal voordat men realiseert dat zij zelf ook fout zaten), zal deze dit te horen krijgen. Uiteindelijk (op de hogere ratings) zul je in HoN betere team-setups en communicatie zien, maar de community voor lagere rating spelers is verschrikkelijk.
Zelf speel ik op mijn hoofd account alleen nog maar in een team van 5 man omdat ik mij ontzettend begon te irriteren aan het geuit van frustraties in public games.
Verwijderd
Dit is deels correct. Laat me je het uitleggen.Zerotorescue schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:08:
[...]
In HoN krijg je, als je hele team wint, een hogere rating en als je verliest een lagere rating. Volgens mij (afgeleid uit gesprekken met een LoL-verslaafde) krijg je in LoL altijd experience punten, maar de hoeveelheid is gebaseerd op je persoonlijke prestaties. Win je, dan krijg je nog een extra bonus. (Please correct me if I am wrong.)
[...]
Up-time van 99.5%?
Normal
Iedere beginnende speler begint met lvl 1. Deze speler heeft nog geen masteries of ruimte voor Runes. Naarmate de speler veel games speelt, zal deze EXP krijgen. Ook krijgt de speler IP (Influence Points).
De hoeveelheid EXP dat een gebruiker krijgt na een game is afhankelijk van de Tijd, Towers vernietigd, Minions gedood, Heroes gedood, Assists en of je gewonnen hebt of niet. De gebruiker kan met microtransacties EXP boosts kopen in de Riot-Shop.
Naarmate de speler een hoger niveau bereikt, openen zich nieuwe speler gebonden skills (er kunnen er 2 in een game meegenomen worden als extra buff, denk aan bijvoorbeeld een heal en een teleport), er openen nieuwe Rune Slots en de speler kan Mastery Points in een mastery stoppen (een beetje zoals dat gaat in WoW).
Runes kunnen gekocht worden in de shop met IP. Op deze manier bouw je een build die niet voor alle heroes geschikt is (een op DMG gerichte build zal niet veel helpen bij een Tank Hero). De gebruiker kan wel verschillende builds maken en aanpassen.
Ranked
Zodra deze speler lvl 30 is (daarvoor heeft hij +/- 200-250 Normal Games gespeeld) kan hij beginnen in de Ranked Games. Hij begint dan de eerste 10 Games met een rank (genaamd "elo") van 1200. Hoe lager de rank, hoe "slechter" de spelers.
Naar mijn mening is dit systeem beter omdat iedere speler die kan beginnen aan Ranked Games, al veel games gespeeld heeft voordat het "echte" werk begint.
Ik heb dit redelijk vlot geschreven. Ik speel graag Lol, ik heb ook HoN. De reden dan ik LoL speel is dat ik hier sneller aan gewend ben geraakt, de interface vind ik overzichtelijker en ik vond de mensen in HoN te agressief als je een fout maakte.
Correct me if I am wrong.
mvg,
je LoL-verslaafde
PS: (eikel
Bronnen:
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Ranked_game
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Elo_rating_system
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/IP
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Summoner_Experience
Zijn die servers al up geweest in de laatste 3 dagen? Heb dacht ik al vanaf maandag niet meer kunnen spelen..
Ik wil mn 30eurie terug trololololo
Ik heb de afgelopen paar dagen een paar potjes kunnen spelen, maar veel soeps waren de servers niet neeWoohooo schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:07:
Zijn die servers al up geweest in de laatste 3 dagen? Heb dacht ik al vanaf maandag niet meer kunnen spelen..
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
servers zijn back.
alleen de ingame guides werken nog niet
exploit zat hem waarschijnlijk in het overbelasten van de webserver waar die dingen op draaien.
edit: en weer half plat...
Dit is trouwens de reden van de aanval...
exploit zat hem waarschijnlijk in het overbelasten van de webserver waar die dingen op draaien.

[ Voor 78% gewijzigd door RocketKoen op 28-05-2011 03:13 ]
Lol echt kansloos als je aan het verliezen bent en dan maar gewoon een DDoS uit te voeren.. Maar gelukkig zijn ze gebannedRocketKoen schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:30:
servers zijn back.
[afbeelding]
Tsja, slim is ook anders...tumtum100 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 09:07:
[...]
Lol echt kansloos als je aan het verliezen bent en dan maar gewoon een DDoS uit te voeren.. Maar gelukkig zijn ze gebanned
S2 heeft niet alleen hun eigen IP's omdat ze zelf het spel speelden. Waarschijnlijk ook de naam, adresgegevens en creditcard die gebruikt is bij het aanschaffen van de accounts...
En de maximum straf in de UK hiervoor is 10 jaar.
Haha das mooi hopen dat ze goed gestraft wordenRocketKoen schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:51:
[...]
Tsja, slim is ook anders...
S2 heeft niet alleen hun eigen IP's omdat ze zelf het spel speelden. Waarschijnlijk ook de naam, adresgegevens en creditcard die gebruikt is bij het aanschaffen van de accounts...
En de maximum straf in de UK hiervoor is 10 jaar.
Ach op deze manier hebben we iig nog een potje samen kunnen doen tumtum
erhmm.
Jep was een leuk potjeMultensor schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:08:
Ach op deze manier hebben we iig nog een potje samen kunnen doen tumtum
nieuwe hero: YouTube: Kanaal van S2Games
All zn skills kosten HP in plaats van mana.
Behalve zn ult, als hij dood gaat met >50% mana, ressurect hij.
[ Voor 33% gewijzigd door RocketKoen op 01-06-2011 20:58 ]
Jep ziet er veel belovend uit, In het filmpje op 2:17 zie je ook de nieuwe myrm skinRocketKoen schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:54:
nieuwe hero: YouTube: Kanaal van S2Games
Meh, voortaan zet ik de chat in HoN uit, ben het zat met mensen te spelen die alleen maar anderen de schuld geven. Gisteravond had ik het niet meer, dat haalt echt al het plezier uit HoN.
erg goede taktiek. zeker als je onder de 1750 speeltTheJVH schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:40:
Meh, voortaan zet ik de chat in HoN uit, ben het zat met mensen te spelen die alleen maar anderen de schuld geven. Gisteravond had ik het niet meer, dat haalt echt al het plezier uit HoN.
moet je natuurlijk wel zorgen dat je zelf goed speelt, en geen wards vergeet of ergens zit te farmen als je team pushed.
gewoon lanes regelen, en dan chat uit
Hmmja, dat is het probleem. Ik kan makkelijk 1750 halen, jammer dat als ik een beetje in de buurt kom (1725), ik weer een game krijg waarin ik blauw of roze ben, en we verliezen door 2 gigantische prutsers... Schiet natuurlijk niet op...
ach, ik haal ook steeds de 1700 niet 
ik ben nog steeds vaak de noob die toch nog even die laatste creepkill wil halen als mid missing is, en dan dus dood ben
ik ben nog steeds vaak de noob die toch nog even die laatste creepkill wil halen als mid missing is, en dan dus dood ben
stel prutsers, echt waar. Als dit doorzet en Dota 2 komt, is de overstap heel eenvoudig.
Ik ben nu league of legends aan het installerenSuX DeLuXe schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 12:27:
stel prutsers, echt waar. Als dit doorzet en Dota 2 komt, is de overstap heel eenvoudig.
erg zonde dat het nu weer down is inderdaad. ik merk in mijn spelersgroepje ook dat mensen het nu zat zijn en andere spellen gaan spelen. jammer
Ik ben al langere tijd LoL aan het spelen, inderdaad vanwege de vele issues.
Ik weet niet of de moeilijkheidsgraad nog omhoog gaat qua tegenstanders maar dusver gaat het lekkerrrr:
En inderdaad, steeds dezelfde hero (Mordekaiser)
Ik weet niet of de moeilijkheidsgraad nog omhoog gaat qua tegenstanders maar dusver gaat het lekkerrrr:

pfft weer down. wat de neuq is er nu weer. Misschien ook maar een overstapje maken naar LoL.
nog een paar keer van zulke grappen en de hele community is dood. En ik kan me niet voorstellen dat ze zich dat zelf niet realiseren. Laat het vooral nog wat langer duren allemaal....
Excuses als ik jullie beledig, maar wat kunnen jullie er een drama van maken als een spel eruit ligt. Tuurlijk hoort het gewoon te werken. S2 kan hier gewoon weinig aan doen.
Je kan ondertussen toch gewoon een andere game spelen? Of dat ene ding doen waar je normaal geen tijd voor hebt?
Je kan ondertussen toch gewoon een andere game spelen? Of dat ene ding doen waar je normaal geen tijd voor hebt?
En daarom speel ik dus HoNkaluro2 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 16:57:
Ik ben al langere tijd LoL aan het spelen, inderdaad vanwege de vele issues.
[afbeelding]
valt wel mee.SuX DeLuXe schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 17:42:
nog een paar keer van zulke grappen en de hele community is dood. En ik kan me niet voorstellen dat ze zich dat zelf niet realiseren. Laat het vooral nog wat langer duren allemaal....
gisterenavond waren er 45k spelers ingame.
Ik vind ook dat mensen veel te erg overdrijven dat het spel vaker niet speelbaar is de laatste tijd. Iedereen boos op S2 enzo, terwijl ze er niet eens iets aan kunnen doen. Technische problemen gebeuren nu eenmaal, het is onmogelijk om 100% uptime te garanderen. En die ddos aanvallen... daar kunnen ze al helemaal niets aan doen, het is geen Google/Microsoft die miljarden hebben om te besteden aan beveiliging.
Inderdaad, dat eeuwige gewhine! Je hebt het spel aangeschaft voor 10 of 30 dollar en je hoeft nooit andere kosten te betalen! Dus ik vind sowieso dat je niet mag zeiken als ze niet up zijn.Conquerer schreef op zondag 05 juni 2011 @ 11:18:
Ik vind ook dat mensen veel te erg overdrijven dat het spel vaker niet speelbaar is de laatste tijd. Iedereen boos op S2 enzo, terwijl ze er niet eens iets aan kunnen doen. Technische problemen gebeuren nu eenmaal, het is onmogelijk om 100% uptime te garanderen. En die ddos aanvallen... daar kunnen ze al helemaal niets aan doen, het is geen Google/Microsoft die miljarden hebben om te besteden aan beveiliging.
ondertussen betalen al die kinders rustig hun €15 per maand ofzo voor wow, terwijl dat (geplanned welliswaar) 4 uur per week offline is.JerX schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:48:
[...]
Inderdaad, dat eeuwige gewhine! Je hebt het spel aangeschaft voor 10 of 30 dollar en je hoeft nooit andere kosten te betalen! Dus ik vind sowieso dat je niet mag zeiken als ze niet up zijn.
ja omdat er gewoon een groepje van 30.000 verslaafden is die de hele dag klikken tot ze kunnen inloggenRocketKoen schreef op zondag 05 juni 2011 @ 07:57:
[...]
En daarom speel ik dus HoN
[...]
valt wel mee.
gisterenavond waren er 45k spelers ingame.
Maar bepaald goed voor de HoN community zal het niet zijn, misschien toeval dat dit nu weer moest gebeuren maar toch...
10.000 maarSuX DeLuXe schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:03:
[...]
ja omdat er gewoon een groepje van 30.000 verslaafden is die de hele dag klikken tot ze kunnen inloggen![]()
Maar bepaald goed voor de HoN community zal het niet zijn, misschien toeval dat dit nu weer moest gebeuren maar toch...
tenminste, Als ik tijdens die DDOS downtime inlogde om te kijken of het werkte, waren er altijd tussen de 9k en 13k spelers online
en die crap is weer down...dit is dus wat ik bedoelde, dit kun je niet maken. Zomaar onaangekondigd iedere keer de boel plat gooien. Er zaten 40.000 mensen te spelen. Onacceptabel.RocketKoen schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:02:
[...]
10.000 maar
tenminste, Als ik tijdens die DDOS downtime inlogde om te kijken of het werkte, waren er altijd tussen de 9k en 13k spelers online
Je hebt nooit gehoord van technische problemen die niet te voorzien zijn? Er bestaat geen systeem wat 100% altijd perfect werkt zonder problemen. Zoals ik al eerder zei, zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Ja het is kut, maar zo is het nu eenmaal zo.
ik heb de hele opkomst van computergames etc zo'n beetje meegemaakt van 1990 maar ik heb in de laatste jaren zoiets noooooit meegemaakt. En zeker niet meerdere keren op een dag, meerdere keren in een week en ook urenlang achter elkaar. Zonder 1 keer mensen te informeren. Dus als het nog 20 keer gebeurt dan is het eenmaal zo? Dan is het natuurlijk wel uninstall pff.Conquerer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:38:
Je hebt nooit gehoord van technische problemen die niet te voorzien zijn? Er bestaat geen systeem wat 100% altijd perfect werkt zonder problemen. Zoals ik al eerder zei, zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Ja het is kut, maar zo is het nu eenmaal zo.
Nouja goed hij doet het tenminste weer....
Ik dacht dat het misschien weer 4 dagen ging duren. Voor de rest het spel is zeer vermakelijk en ook verslavend
En je betaalt er wel geld voor, dan mag je ook wel een klein beetje stabiliteit verwachten. S2 verdient geld aan al die mensen die betalen voor het spel + veel mensen doen ook nog stats reset of items kopen in de shop. Dan mag je toch ook een klein beetje iets terugverwachten.
[ Voor 27% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-06-2011 21:25 ]
Sorry, maar het spel heeft een jaar gedraaid zonder problemen, alleen de laatste tijd zijn er veel problemen, dus ik vind niet dat je er over mag klagen.
Eerst had je die DDOS aanvallen, dat was totaal niet hun schuld dat dat gebeurde. Nu zijn er netwerk problemen, is gewoon slechte timing dat dat allemaal vlak achter elkaar gebeurt.
Hoezo zonder de mensen te informeren? Elke keer dat er problemen waren hebben ze een forum topic gemaakt en dat topic werd constant geupdated met nieuwe ontwikkelingen, is dat niet informatief genoeg? Zoals voor vandaag dit topic: http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=274513.
Eerst had je die DDOS aanvallen, dat was totaal niet hun schuld dat dat gebeurde. Nu zijn er netwerk problemen, is gewoon slechte timing dat dat allemaal vlak achter elkaar gebeurt.
Hoezo zonder de mensen te informeren? Elke keer dat er problemen waren hebben ze een forum topic gemaakt en dat topic werd constant geupdated met nieuwe ontwikkelingen, is dat niet informatief genoeg? Zoals voor vandaag dit topic: http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=274513.
een klein tekstberichtje bij het loginscherm zou wel een stuk betrouwbaarder overkomen. Iedere keer als je wil inloggen en het werkt niet moet je zelf gaan uitzoeken waar het aan ligt. Een klein berichtje als "we're off for 2 hours, server maintenance" zou al een hoop gezeur schelen van mensen op fora etc. + een stuk duidelijker zijn ipv dat je alles zelf mag ontdekken.Conquerer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:07:
Sorry, maar het spel heeft een jaar gedraaid zonder problemen, alleen de laatste tijd zijn er veel problemen, dus ik vind niet dat je er over mag klagen.
Het is nu ook weer niet zeldzaam de laatste tijd dat er problemen zijn dus dat stoort me wel en dat zal ook weinig vertrouwen geven aan de spelers lijkt me. S2 verliest hiermee ook gewoon spelers. Dus hoop voor hun dat ze alles kunnen oplossen want ik gun het ze wel degelijk. Ga het ook zeker niet opgeven, alleen zoals het laatste tijd gaat, teleurstellend...
Je hebt gelijk dat een berichtje bij het loginscherm beter zou zijn, maar volgens mij gaat dat lastig worden. Zo'n berichtje zullen ze in moeten stellen op hun servers, maar omdat men niet kan inloggen vanwege een storing of wat dan ook, is de kans groot dat hun servers dus niet eens bereikbaar zijn en dus kan er ook niet opgevraagd worden of er een bericht getoond moet worden of niet.
Je kan gewoon een schermpje implementeren dat data ophaalt uit dezelfde database als de site.Conquerer schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 07:56:
Je hebt gelijk dat een berichtje bij het loginscherm beter zou zijn, maar volgens mij gaat dat lastig worden. Zo'n berichtje zullen ze in moeten stellen op hun servers, maar omdat men niet kan inloggen vanwege een storing of wat dan ook, is de kans groot dat hun servers dus niet eens bereikbaar zijn en dus kan er ook niet opgevraagd worden of er een bericht getoond moet worden of niet.
Maar ik vind het niet helemaal eerlijk dat een Indi game van $30 aan dezelfde standaarden zou moeten voldoen als een game van een grote publisher die €50 vraagt (plus soms nog €15 per maand voor online games)
Als je het dan vergelijkt met Blizzard of Valve, dan heeft S2 nog heel wat te leren ja.
Maar je kan ze ook vergelijken met een EA... Dan zou HoN al een half jaar niet gepatched zijn, waren de updates van het afgelopen half jaar nu te koop zijn als HoN2 en gingen de servers van HoN nu dicht want het is al een jaar na de release.
Verwijderd
S2&MSI hebben naast de Dreamhack giveaway ook nog wat gold & accounts in de aanbieding zo te zien.
http://www.facebook.com/MSI.Europe
en
http://www.facebook.com/H...ck?sk=app_129429980458588
http://www.facebook.com/MSI.Europe
en
http://www.facebook.com/H...ck?sk=app_129429980458588
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 10:37 ]
grote publisher games kosten 35e.. tenzij je het niet digitaal aanschaft.RocketKoen schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:42:
[...]
Je kan gewoon een schermpje implementeren dat data ophaalt uit dezelfde database als de site.
Maar ik vind het niet helemaal eerlijk dat een Indi game van $30 aan dezelfde standaarden zou moeten voldoen als een game van een grote publisher die €50 vraagt (plus soms nog €15 per maand voor online games)
Als je het dan vergelijkt met Blizzard of Valve, dan heeft S2 nog heel wat te leren ja.
Maar je kan ze ook vergelijken met een EA... Dan zou HoN al een half jaar niet gepatched zijn, waren de updates van het afgelopen half jaar nu te koop zijn als HoN2 en gingen de servers van HoN nu dicht want het is al een jaar na de release.
Dat zijn voor 99% winkels die misbruik maken van grijze import.kaluro2 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:54:
[...]
grote publisher games kosten 35e.. tenzij je het niet digitaal aanschaft.
Games komen vaak voor een lagere prijs uit in Z-O Azië. Maar die serienummers werken ook gewoon in de EU en VS versie.
Kijk maar eens naar de prijzen in de eigen webwinkels van Blizzard, EA. of op Steam. Digitale uitgaven kosten daar net zoveel als de winkel versie.
dat klopt helemaal.RocketKoen schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:07:
Kijk maar eens naar de prijzen in de eigen webwinkels van Blizzard, EA. of op Steam. Digitale uitgaven kosten daar net zoveel als de winkel versie.
Het is dus OOK zo dat ik mijn game door mijn schoonouders in Taiwan kan laten kopen (zij loggen in met mijn account) en zo mij een hoop centen besparen. een retail game in Taiwan kost omgerekend minder dan €26. (ik wil wel een afschrift laten zien)
Is dit ook misbruik? of maken EA, Blizzard en Valve misbruik van Europeanen en is er sprake van discriminatie? kartelvorming?
[ Voor 14% gewijzigd door neliz op 10-06-2011 14:18 ]
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
Mja, dat heb ik een keer geprobeert (bij ncsoft)... Resultaat was een geblokkeerde game account en bevroren paypal...neliz schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:16:
[...]
dat klopt helemaal.
Het is dus OOK zo dat ik mijn game door mijn schoonouders in Taiwan kan laten kopen (zij loggen in met mijn account) en zo mij een hoop centen besparen. een retail game in Taiwan kost omgerekend minder dan €26.
Is dit ook misbruik? of maken EA, Blizzard en Valve misbruik en is er sprake van discriminatie? kartelvorming?
Onder het motto van "je logt ineens aan de andere kant van de wereld in, je account zal wel gehacked zijn"
edit: En natuurlijk mag het.
En niet alleen game uitgevers doen het hoor. De McDonalds past zn prijzen ook aan aan het land. Daar komt zelfs de wereldberoemde BigMac index vandaan.
Wat jij doet, je "schoonfamilie" het laten kopen is zelfs illegaal. Jij importeert het spel namelijk zonder btw en invoerrechten te betalen.
[ Voor 21% gewijzigd door RocketKoen op 10-06-2011 14:23 ]
Al dat gezeur van mensen dat hun levenspatroon verandert omdat een game down is ... S2 is gewoon een bedrijf met normale spullen en normale mensen zoals iedereen en als die niet een, maar twee DDOS aanvallen te verwerken krijgen door kwaadwillenden is dat gewoon overmacht. Bovendien hebben ze op het forum de stand van zaken continue getoond, eerlijk en hard, hoe slecht het soms ook ging.
Speel lekker even een andere game dan op een slechte manier te verwoorden dat je eigenlijk heel erg HoN verslaafd bent imo
. The Witcher 2 kan ik aanraden
!
Speel lekker even een andere game dan op een slechte manier te verwoorden dat je eigenlijk heel erg HoN verslaafd bent imo
De meeste mensen deugen!
50 dollar die je via paypal om kan laten zetten in ~35 euro.RocketKoen schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:07:
[...]
Dat zijn voor 99% winkels die misbruik maken van grijze import.
Games komen vaak voor een lagere prijs uit in Z-O Azië. Maar die serienummers werken ook gewoon in de EU en VS versie.
Zodra de website ziet dat je een europees IP hebt (of een europese bankrekening/creditcard), veranderd het $ teken in een € (vergelijk de prijzen op steam in USD maar eens met de euro prijzen)kaluro2 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:57:
[...]
50 dollar die je via paypal om kan laten zetten in ~35 euro.
en betalen via een proxy oid = een bevroren paypal account.
Het kan nog steeds, door een tussenpersoon. Maar dan ben je dus belasting aan het ontduiken.
grrr het is weer weekend en het doet het weer eens niet. Godver!
Misschien net tijdens de patch?SuX DeLuXe schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:25:
grrr het is weer weekend en het doet het weer eens niet. Godver!
tenminste, ik zet hon net aan en er is een enorme nieuwe patch, en 32k spelers online.
ao. silouette nerf (damage omlaag, shadow korter + langere cooldown)
KotF compleet veranderd
Secret shop verkoopt alleen nog wards
Blood hunter gebuffed .zn silence een nerf, maar zn ult = superior magic en +25% dmg. En blood sense activeert nu ook als er allies in de buurt zijn met low HP. en zn base speed is omhoog.
en de store/guide bugs zijn er uit.(de default guide staat nu op je pc, zodat je altijd minstens 1 guide hebt ipv blacksmith)
ja gezien inderdaad....dat met die shop is vreemd...
Ook de shortkeys voor items in de outpost hebben ze aan geklungeld. Niet leuk dit
Schijnt dat ze de secret shop hebben verwijderd omdat het niet een al te grote impact heeft op de game en de items dus gewoon op 1 plek gehaald kunnen worden. Die observatory gaan ze nog strategische dingen aan binden om meer strategisch te kunnen spelen, ben benieuwd dan.
Ook de shortkeys voor items in de outpost hebben ze aan geklungeld. Niet leuk dit

Schijnt dat ze de secret shop hebben verwijderd omdat het niet een al te grote impact heeft op de game en de items dus gewoon op 1 plek gehaald kunnen worden. Die observatory gaan ze nog strategische dingen aan binden om meer strategisch te kunnen spelen, ben benieuwd dan.
[ Voor 49% gewijzigd door SuX DeLuXe op 10-06-2011 22:42 ]
ja, de items die eerst in de secret shop zaten werken ook nog niet helemaal in de gewone shop.SuX DeLuXe schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:34:
ja gezien inderdaad....dat met die shop is vreemd...
je kan ze wel kopen via het legendary items paneel, maar de items die ze maken kun je niet compleet kopen.
Ah ja, de frustraties zijn soms wel hoog binnen HON. Zo ook met 'Single Draft'. Iemand krijgt 3 keuzes, vindt het maar niks en disconnect direct. Al zou hij/zij nog kunnen swappen met anderen als het moet. Zo vaak gehad.
Zijn er nog leuke mods die jullie gebruiken? (Zie links voor screenshot/functionaliteit)
Ik vind
- Manacosts (http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=39419)
- Scoreboard (http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=230335)
- QuickCourier (http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=121431)
handig.
Ook de JFHBan mod (http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=189022). Zo kan ik bijhouden wie wat heeft uitgespookt in eerdere games, gezien je reden van ban met statistieken zelfs erbij kan zetten.
Zijn er nog leuke mods die jullie gebruiken? (Zie links voor screenshot/functionaliteit)
Ik vind
handig.
Ook de JFHBan mod (http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=189022). Zo kan ik bijhouden wie wat heeft uitgespookt in eerdere games, gezien je reden van ban met statistieken zelfs erbij kan zetten.
nieuwe hero vrijdag: Parasite

Parasite is an Intelligence hero all about messing with your opponents. He boasts the ability to steal movement speed, hop in and out of creeps to confuse and evade, and is an excellent one-vs-one hero. Parasite is a very efficient “jungling” hero – he can get his experience and gold from neutral creep camps – and is a lethal ganker. Most importantly, Parasite introduces an all new mini-game: Grand Theft Catapult: Newerth.
Hieronder mods lijstje dat ik op mijn TeamSpeak server heb staan en waarvan er een redelijk aantal door ons hele team wordt gebruikt;serhat schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:13:
Ah ja, de frustraties zijn soms wel hoog binnen HON. Zo ook met 'Single Draft'. Iemand krijgt 3 keuzes, vindt het maar niks en disconnect direct. Al zou hij/zij nog kunnen swappen met anderen als het moet. Zo vaak gehad.
Ik vind
handig.
HoN ModMan heb je nodig om de volgende addons te installeren.
------------------------------------------------------------------------
Auto Ability Learner (AAL) alleen handig na level 16, die leert altijd automatisch stats aan (je kan ook handmatig opgeven welke skills die moet leren en in welke volgorde, maar dat kost meestal te veel moeite voor dat kleine voordeel).
AoE Range Indicators is gewoon epic, must have (werkt alleen niet goed in Practise mode) - tekent cirkeltjes om AoE heroes en nog veel meer (bijv. SS hands, Hag AoE, etc.).
Bang! Constrain Ingame (BangCIG) is handig als je meerdere schermen hebt, dan staat je muis niet vast in HoN als je in het menu zit, maar wel als je in-game bent.
Bang! Cooldown Pulse is net als de WoW addon; abilities die van CD afgaan knipperen in het scherm.
Bang! Kill Streak geeft een balk aan met je huidige killstreak (e.g. 13 van de 15).
Bang! Kongor geeft aan wanneer Kongor weer respawnt (2 minutes, 30 seconds en bij de respawn).
Bang! Missing In Action voegt MISSING knoppen toe EN een sound alert als iemand missing roept in chat, zeer handig als je niet altijd de chat in de gaten houdt (tip: zoek in configuratie van deze mod naar de announcer en zet die op "Public Service Announcement", geweldige announcer =)).
Bang! SMURF is scrolling combat text, bijv. voor missings of hero kills.
Cast Range Indicators geeft je een cirkel om je hero als je een spell aan zet om de cast range te zien, bijv. met een PK is dit rete handig.
CreepBars vervangt de health bars van creeps en geeft aan wanneer je moet hitten om de last hit te krijgen, is behoorlijk wennen maar uiteindelijk wel handig. In het begin zul je de neiging hebben te wachten met te hitten tot het health van de creep op/links van het streepje zit, dan mis je echter snel de last hit. Hou rekening met damage die de creep binnen krijgt en val net iets eerder aan.
ManaCosts geeft de mana cost van spells bovenaan de knoppen weer.
Right Click Deny zorgt ervoor dat je kan denyën met alleen je rechtermuisknop (zonder eerst A te drukken).
Rune Check voegt een timer en sound notification toe voor rune spawns.
Sleyn Auto Control Groups maakt het mogelijk automatisch minions te keybinden, handig met bijv. geometers bane, met Ophelia, War Beast, etc..
St0l3nID Instant pick voegt een knop toe waarmee je van te voren kan aangeven welke hero direct gekozen moet worden.
Tower Range Indicators voegt een cirkel toe om torens om z'n attack range aan te geven.
Lelijkste hero tot nu toe?RocketKoen schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:22:
nieuwe hero vrijdag: Parasite
[afbeelding]
[...]
Ik kan nu niet bij mijn eigen lijst, maar als ik het zo zie heb ik wel een groot deel van wat jij hebt gepost. Jij hebt er wel wat meer en die lijken mij zeker ook nuttig. Ga ze even binnenkort uitproberen. Thanks!Zerotorescue schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:44:
[...]
Hieronder mods lijstje dat ik op mijn TeamSpeak server heb staan en waarvan er een redelijk aantal door ons hele team wordt gebruikt;
Server down alweer 
EDIT: Heb net Bang! Missing In Action Erop gezet echt geniaal dat geluid haha, Oja ik speel nu gewoon offline pratice met deze mod: http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=121141
EDIT: Heb net Bang! Missing In Action Erop gezet echt geniaal dat geluid haha, Oja ik speel nu gewoon offline pratice met deze mod: http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=121141
[ Voor 82% gewijzigd door tumtum100 op 15-06-2011 20:23 ]
Blijkbaar is die hackergroep LulzSec aan het ddossen (zoals ze ook bij veel andere games/organisaties aan het doen zijn):
http://twitter.com/#%21/LulzSec/status/81036958826102784
S2 is er in ieder geval mee bezig:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=281951
Maar zucht... wat een stelletje kleuters, hebben ze niet wat beters te doen dan zoveel mensen lastig vallen met die onzin aanvallen.
Maar zucht... wat een stelletje kleuters, hebben ze niet wat beters te doen dan zoveel mensen lastig vallen met die onzin aanvallen.
en je gaat mij vertellen dat dit niet onder criminele activiteit valt en zwaar strafbaar is? Dat ze daar eens wat tegen ondernemen zeg, ongelofelijk. Het is 2011 inmiddels.Conquerer schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:41:
Blijkbaar is die hackergroep LulzSec aan het ddossen (zoals ze ook bij veel andere games/organisaties aan het doen zijn):
Vergeten te vermelden dat deze mod er a wel voor zorgt dat veel spells niet meer zullen activeren in practice games. Normale games werken echter prima.Zerotorescue schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:44:
Cast Range Indicators geeft je een cirkel om je hero als je een spell aan zet om de cast range te zien, bijv. met een PK is dit rete handig.
Ik vind het wel apart dat jij ze kan bestempelen als kleuters zonder ook maar iets van ze af te weten. Je weet hun leeftijd, geslacht, beweegredenen niet, helemaal niks.Conquerer schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:41:
Scheld je altijd ongegrond iedereen uit voor kleuters zodra ze iets doen wat niet binnen jouw preferences valt?

? sorry als jij een bedrijf probeert schade toe te brengen dat z'n best doen om fantastisch amusement aan de mensen te bieden, beter dan die oppervlakkige televisie bijvoorbeeld, dan mag je van mij jaren achter de tralies lijden. Is toch ongelofelijk dat zo'n mensen hier ongestraft mee wegkomen. Het zijn wel degelijk KLEUTERS, een schreeuw om aandacht is het. Omdat niemand in hun geinteresseerd is, wat mij betreft zijn het aliens, het geslacht interesseert me niet. Ze moeten me niet lastigvallen. Ga wat nuttigs doen met je kennis.kaluro2 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:09:
[...]
Ik vind het wel apart dat jij ze kan bestempelen als kleuters zonder ook maar iets van ze af te weten. Je weet hun leeftijd, geslacht, beweegredenen niet, helemaal niks.
Scheld je altijd ongegrond iedereen uit voor kleuters zodra ze iets doen wat niet binnen jouw preferences valt?
[ Voor 8% gewijzigd door SuX DeLuXe op 16-06-2011 10:07 ]
Ja, wat SuX zegt, die groep geeft zelf aan dat ze het gewoon voor de lol doen. Dan ben je gewoon een kleuter met aandacht te kort of 'attention whore' zoals ze dat zo mooi in het Engels noemen.
Wat voor reden kunnen ze in hemelsnaam hebben om de servers van willekeurige games aan te vallen? Ze hebben een telefoonnummer geopend waar mensen suggesties door kunnen geven van bedrijven die ze moeten aanvallen, dan is er toch geen andere reden meer dan het doen voor de lol/aandacht?
Die mensen moeten ze inderdaad gewoon opsluiten, ze zijn ongelooflijk veel schade toe aan het brengen aan alles wat ze aan het aanvallen zijn en daarnaast zorgen ze er dus voor dat veel mensen niet hun favoriete spel kunnen spelen waar ze voor hebben betaald.
Het ergste is nog wel dat bijna iedereen op de forums van HoN aan het zeuren is dat S2 kut is, terwijl die daar niets aan kunnen doen. S2 krijgt dus mooi overal de schuld van en raken klanten kwijt omdat een paar kleuters aandacht te kort hebben en/of zich vervelen. Waarschijnlijk gaat dit bij LoL en al die andere games die ze hebben aangevallen precies hetzelfde.
Wat voor reden kunnen ze in hemelsnaam hebben om de servers van willekeurige games aan te vallen? Ze hebben een telefoonnummer geopend waar mensen suggesties door kunnen geven van bedrijven die ze moeten aanvallen, dan is er toch geen andere reden meer dan het doen voor de lol/aandacht?
Die mensen moeten ze inderdaad gewoon opsluiten, ze zijn ongelooflijk veel schade toe aan het brengen aan alles wat ze aan het aanvallen zijn en daarnaast zorgen ze er dus voor dat veel mensen niet hun favoriete spel kunnen spelen waar ze voor hebben betaald.
Het ergste is nog wel dat bijna iedereen op de forums van HoN aan het zeuren is dat S2 kut is, terwijl die daar niets aan kunnen doen. S2 krijgt dus mooi overal de schuld van en raken klanten kwijt omdat een paar kleuters aandacht te kort hebben en/of zich vervelen. Waarschijnlijk gaat dit bij LoL en al die andere games die ze hebben aangevallen precies hetzelfde.
[ Voor 5% gewijzigd door Walance op 16-06-2011 10:14 ]
Och nu is er wat duidelijkheid over de oorzaak. Dat helpt ook een hoop voor de meesten, al blijft het wel vervelend natuurlijk.
Voor mensen met een ATI videokaart die soms performance problemen hebben in HoN:
meuk: AMD Catalyst 11.6
meuk: AMD Catalyst 11.6
Poor performance is no longer experienced while Playing Heroes of Newerth and when the cursor is moved to the top right or bottom right corner of the screen.
En weer een nieuwe addon gevonden die wel fijn is;
Respawn Timers hero respawn timers komen bovenaan het scherm te staan. Betere tracking dan het (mini)scoreboard.
Nu nog even een leuke UI uitkiezen.
Respawn Timers hero respawn timers komen bovenaan het scherm te staan. Betere tracking dan het (mini)scoreboard.
Nu nog even een leuke UI uitkiezen.
[ Voor 32% gewijzigd door Zerotorescue op 17-06-2011 10:24 ]