[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 21 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wij hadden een hag, die blinkt naar een regen rune met echt nog veel HP (1500 ofzo?) - daar liggen echt 7 of 8 van die dingen lol. "beep beep beep beep beep beep beep" - BOOM. Hag dood :D .

Lol was to be had in allchat :D !

offtopic:
YAY 2000 :D

[ Voor 7% gewijzigd door Cassius op 09-04-2011 10:16 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:44
Cassius schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 10:15:
Wij hadden een hag, die blinkt naar een regen rune met echt nog veel HP (1500 ofzo?) - daar liggen echt 7 of 8 van die dingen lol. "beep beep beep beep beep beep beep" - BOOM. Hag dood :D .

Lol was to be had in allchat :D !

offtopic:
YAY 2000 :D
ja inderdaad :P Ik heb 1 potje engi gespeeld, en telkens als ik even tijd had mn spidermines droppen @ de rune of de neutral pull. heeft me tijdens het lanen 4 kills opgeleverd :P (daarna helaas cc)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
heb het spel net gekocht...Ben benieuwd. Vond DotA zeer vermakelijk, was er niet al te goed in maar ok. Starcraft 2 heb ik nu de laatste maanden intensief gespeeld maar ben het nu ff zat geworden door alle methodische games etc.
Heb je hier ook hotkeys nodig? Kan ik als ubern00b gewoon meteen beginnen of is er ook een tutorial/singleplayer? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuX DeLuXe schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:15:
heb het spel net gekocht...Ben benieuwd. Vond DotA zeer vermakelijk, was er niet al te goed in maar ok. Starcraft 2 heb ik nu de laatste maanden intensief gespeeld maar ben het nu ff zat geworden door alle methodische games etc.
Heb je hier ook hotkeys nodig? Kan ik als ubern00b gewoon meteen beginnen of is er ook een tutorial/singleplayer? Alvast bedankt!
check het forum & youtube voor miljoenen tutorials, die heb je echt nodig ;p en er is 99.9% kans dat je de eerste 50 games voor retard en nog meer van die leuke dingen wordt uitgescholden :) niet op letten gewoon spelen. je kan gewoon alle keys veranderen hoe je wil :)

en ohja, speel alleen maar PRACTICE mode totdat je het spel een beetje snapt!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:32
SuX DeLuXe schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:15:
In-game zit er een tutorial ingebouwd, weet alleen even niet meer waar je die zo snel kan vinden :)

Nog een tip: Neem de tijd voor het spel! In het begin komt er veel op je af. Maar zodra je de heroes en de items een beetje leert kennen wordt het spel steeds leuker.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:52:
[...]

check het forum & youtube voor miljoenen tutorials, die heb je echt nodig ;p en er is 99.9% kans dat je de eerste 50 games voor retard en nog meer van die leuke dingen wordt uitgescholden :) niet op letten gewoon spelen. je kan gewoon alle keys veranderen hoe je wil :)

en ohja, speel alleen maar PRACTICE mode totdat je het spel een beetje snapt!!
Ah maar daar heb ik niet zo veel problemen mee :D Ik vind het ook wel vermakelijk om m'n medespelers te irriteren als ze niet aardig zijn 8)
Oke practice mode, zal ik zeker onthouden. Maar ik heb al wat DotA experience dus ik snap de essentie van het spel wel al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die tutorial in game is best crap wat ik zo gehoord heb erover hehe, jah als je al veel dota exp hebt kom je al een eind denk ik.

50% van alle pro teams in hon zijn ex dota spelers haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Loopt het trouwens goed op Windows 7 x64?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
SuX DeLuXe schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:16:
Loopt het trouwens goed op Windows 7 x64?
y

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Ok ben benieuwd, dat wordt lachen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Zoals vele al zeiden join no-stats games via de ''Public Games'' wacht nog maar even met Match Making ;)

Een website waar ik guides lees is prodex, zeer handig om te zien welke items je kan halen en wat te skillen. Ook staan er ''pro tips'' en nog wat kleine handige dingetjes. De site wordt goed onderhouden door 1 medewerker van S2 (de makers van HoN).

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JerX schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:40:
Zoals vele al zeiden join no-stats games via de ''Public Games'' wacht nog maar even met Match Making ;)

Een website waar ik guides lees is prodex, zeer handig om te zien welke items je kan halen en wat te skillen. Ook staan er ''pro tips'' en nog wat kleine handige dingetjes. De site wordt goed onderhouden door 1 medewerker van S2 (de makers van HoN).
prodex heb ik ook altijd open staan op mn 2e scherm als ik speel.
Zeker omdat ik veel random speel is het handig om te zien welke items goed werken op een hero.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
snap helemaal niets van het spel...als ik in de shop iets wil kopen (1 van die 12 blokjes) dan kan ik niks aanklikken en niks kopen.
Ook de hotkeys van de abilities werken niet bij mij...Q en W bijvoorbeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
dat moet een bug oid zijn geweest...na reinstall werkt het wel allemaal :/
Anywayz, ziet er awesome uit dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:10:
[...]

prodex heb ik ook altijd open staan op mn 2e scherm als ik speel.
Zeker omdat ik veel random speel is het handig om te zien welke items goed werken op een hero.
Ik ook, altijd handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
moeilijk spel...heb m'n eerste paar kills gemaakt maar ook best vaak afgeslacht, maarja dat was niet echt te voorkomen. Moet nog alles uitzoeken qua heroes en items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Wat zijn een beetje goede heroes om mee te beginnen? Ik heb de Engineer een paar potjes geprobeerd..
Maar zou een Melee hero beter zijn? Al lijkt me dat iets moeilijker met timen op creeps..+ je zit erg dichtbij je vijanden die je zo kunnen grijpen.
Melee is natuurlijk wel beter voor de kills lijkt me, nog goede heroes aan te raden? Of zijn er in dit spel geen "echte" imba's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Misschien kan je Legionairre een keer proberen. Kan redelijk wat klappen vangen en als ze je hitten heb je kans dat door je 3de skill hun damage doet.
Timen met creeps en denien is een kwestie van oefenen. Pas inderdaad op voor tegenstanders die je stunnen e.d., dit is ook een kwestie van weten welke hero welke skills hebben. Dit spel is ontzettend goed gebalanceerd imho. Het ene potje is het andere niet ;) Ligt vooral aan de speler zelf.
Hebben teammates al geflamed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Awoodentree schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:11:
Misschien kan je Legionairre een keer proberen. Kan redelijk wat klappen vangen en als ze je hitten heb je kans dat door je 3de skill hun damage doet.
Timen met creeps en denien is een kwestie van oefenen. Pas inderdaad op voor tegenstanders die je stunnen e.d., dit is ook een kwestie van weten welke hero welke skills hebben. Dit spel is ontzettend goed gebalanceerd imho. Het ene potje is het andere niet ;) Ligt vooral aan de speler zelf.
Hebben teammates al geflamed?
niet echt geflamed, ik zoek gewoon public games waar n00bs only wordt gevraagd...Hoewel ik niet bepaald het idee heb dat er alleen n00bs op afkomen :')
Ik kan redelijk mee met de andere "n00bs" maar sommigen zijn gewoon geen n00bs, maarja dat soort mensen zul je altijd wel hebben. Denyen ken ik wel van DotA maar ben nog te veel bezig op het juiste moment de enemy creeps te timen. Ach heb pas een uurtje of 2 gespeeld dus even de tijd geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ranged is makkelijker dan melee.
En wees niet te hebberig, sterven is slecht.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Heb nu met een aantal heroes gespeeld, Behemoth, Pebbles, Pandamonium en nog een paar geloof ik.
Ben er nog niet helemaal uit wat het beste is, melee is moeilijk als je range tegen je hebt met creepen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Morgen maar eens Flint Beastwood uitproberen (die werd me aangeraden ingame). Nog meer ideëen welke heroes goed zijn, vooral als beginner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

Als ranged probeer eens met plaguerider of witchslayer. Voor melee swiftblade, tundra, deathwood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
SuX DeLuXe schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:28:
Morgen maar eens Flint Beastwood uitproberen (die werd me aangeraden ingame). Nog meer ideëen welke heroes goed zijn, vooral als beginner?
kraken, electrician, armadon. 3 heroes die in early en mid-game heel wat dmg doen met hun skills, zodat je tank-items op ze kan kopen (helm of the black legion, shamans headdress).
Grootste probleem met noobs is namelijk dat ze nogal makkelijk dood gaan :P en deze 3 zijn heel slecht in dood gaan.

kraken heeft een hele sterke passive die massa's damage doet op INT en AGI. daarbij een geweldige ult voor teamfights en een escape.
electrician heeft een manashield en 1 van de langste stuns in het spel, en krijgt er veel runspeed.
armadon kan het meeste damage tanken in het spel door zn passive, en de combinatie van spineburst spam + zijn slow is erg dodelijk voor heroes die geen escape hebben.

Lees alleen eerst even op het officiele forum de guides over de heroes voordat je ze voor het eerst speelt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
En pak niet alleen maar AGI heroes, zoals flint. Speel eigelijk sowiezo maar geen carries totdat je het wat beter weet. Flint is geen goeie hero voor een noob aangezien ie geen echte escape mechanisms heeft en je map-awareness goed moet zijn en je postionering ook anders sterf je hard.

Oh en als je een ult ala flint hebt, GEBRUIK HEM AAN HET BEGIN VAN EEN GEVECHT. Ik word er zo moe van om met allemaal van die #$%#$%#@@ te zitten met witch slayer en flint en die gebruiken hun ults alleen om te last hitten :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Heb ook met Pebbles, Panda en Behemoth gespeeld..Ging ook niet slecht maar ze zeiden tegen me dat dat niet zo'n makkelijke heroes zijn om te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:32
Postius schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:18:
Oh en als je een ult ala flint hebt, GEBRUIK HEM AAN HET BEGIN VAN EEN GEVECHT. Ik word er zo moe van om met allemaal van die #$%#$%#@@ te zitten met witch slayer en flint en die gebruiken hun ults alleen om te last hitten :( :(
Het is helemaal niet slecht om de ult van Flint te gebruiken aan het einde van een teamfight. Zeker wegrennende enemy's kan je makkelijk afmaken.

Daarnaast is het ook niet slecht als Flint kills krijgt, hij kan namelijk erg goed carryen ;) . Wat wel irritant is, is een lasthittende WS, Pyro of TB met z'n nukes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
TheJVH schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:00:
[...]

Het is helemaal niet slecht om de ult van Flint te gebruiken aan het einde van een teamfight. Zeker wegrennende enemy's kan je makkelijk afmaken.

Daarnaast is het ook niet slecht als Flint kills krijgt, hij kan namelijk erg goed carryen ;) . Wat wel irritant is, is een lasthittende WS, Pyro of TB met z'n nukes...
precies. Flint is ongeveer de enige hero die dit wel mag :P
zijn ult heeft een lage cooldown, een veel grotere range dan zijn auto-attack of andere skills, en hij is een carry.
Zo leuk als mensen denken dat ze ontsnapt zijn. en dan BOOM HEADSHOT :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ja ok voor flint ala, maar ik denk toch wel dat jullie het idee snappen ;-). Je hoeft niet het letterlijk te nemen.
Maar goed, je kan enkele keren je ult gebruiken om mensen te finishen zeker als flint. Maar aangezien we hier tegen een noob praten kan ie volgens mij beter sowiezo geen flint spelen, en zowel dan ga ik er niet vannuit dat hij een gevecht lang genoeg overleefd om daarna te kunnen ulten. Daarnaast heb ik echt al legio games verloren doordat mensen hun one shot wonders gewoon niet willen gebruiken wat ^&#$&#*@#(@!& retarted is(zeg maar als het je 8 keer niet lukt om te ulten na combat omdat je sterft gaat het je de 9de keer ook niet lukken, maar ja je moet toch je ult bewaren voor die 100 hp kerel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Postius schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:54:
Ja ok voor flint ala, maar ik denk toch wel dat jullie het idee snappen ;-). Je hoeft niet het letterlijk te nemen.
Maar goed, je kan enkele keren je ult gebruiken om mensen te finishen zeker als flint. Maar aangezien we hier tegen een noob praten kan ie volgens mij beter sowiezo geen flint spelen, en zowel dan ga ik er niet vannuit dat hij een gevecht lang genoeg overleefd om daarna te kunnen ulten. Daarnaast heb ik echt al legio games verloren doordat mensen hun one shot wonders gewoon niet willen gebruiken wat ^&#$&#*@#(@!& retarted is(zeg maar als het je 8 keer niet lukt om te ulten na combat omdat je sterft gaat het je de 9de keer ook niet lukken, maar ja je moet toch je ult bewaren voor die 100 hp kerel..
nee ik merkte het verschil wel tussen bijv Pebbles en Flint. Met Pebbles had ik nog niet eerder gespeeld of het stond 3-0...dat is ook een afmaker. Maar ik kan me aanpassen aan Flint denk ik, ik moet dat met RTS ervaring van Warcraft en Starcraft wel aankunnen hopelijk. Al is het verschil nog best groot soms met anderen, maar vooral lategame kom ik meer achterop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
Net ff heerlijk lopen pubben :D ben van de 1495 naar de 1609 gegaan in een avondje dus ging heerlijk.
De laatste match van de avond was het mooiste ik met 1590 psr samen met een maat 1665 psr tegen 2 gasten van 1780 en 1730. Voordat we begonnen dacht ik dat we dik gingen verliezen.. ze hadden een dikke K/d ratio en leken behoorlijk pro. Om toch een kans te maken pickte ik direct electrician, en me maat tremble die behoorlijk over powered is. We moesten tegen puppet master en wildsoul rare picks in 2 vs 2 maar de laning phase ownde hun best wel alles werd voor me neus weg gelast hit. Maar toen we begonnen te ganken ging het best wel lekker en hebben we uit eindelijk toch gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ik begin me toch lichtelijk te irriteren aan de 'communtie' in dit spel. Ik denk laat ik eens een paar nieuwe hero's van de laatste maanden proberen. Om je een idee te geven hoe de laatste 5 potjes gingen;

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HUeZTPFzsjk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Woohooo schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:54:
Ik begin me toch lichtelijk te irriteren aan de 'communtie' in dit spel. Ik denk laat ik eens een paar nieuwe hero's van de laatste maanden proberen. Om je een idee te geven hoe de laatste 5 potjes gingen;

[video]
nieuwe heroes proberen in ranked games wordt je meestal niet in dak afgenomen nee :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Ach, nieuwe heroes zijn nooit zo moeilijk hoor. Behalve bijvoorbeeld een Devourer met de hook, dat is gewoon een kwestie van oefenen.

Ik vind het trouwens wel irritant dat bij No-Stat games iedereen zo maar mag leaven. Heb je bijvoorbeeld 1 keer een Quad Kill dan gaat het hele andere team weg. Gelukkig speel ik nu alleen nog maar MatchMaking. Heerlijk systeem en die coins zijn ook mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

De meeste zijn inderdaad niet moeilijk. Ik doe altijd random, maar sommige nieuwe heroes van laatste 1 á 2 maanden had ik nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Vooral Aluna is even wennen om geen feedluna te worden :P Ze doet absurd veel damage, maar je moet goed haar range misbruiken anders ben je zo dood.
Tremble is easy, maar als iemand een ward of rev koopt ben je dood
Nomad speelt vrijwel hetzelfde als de meeste agi melee carries. Het 1e half uur ben je aan het farmen :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Ik speel aardig vaak tegen Nomad en heb hem nog nooit zelf gespeeld. Hij lijkt me opzich wel leuk. Tremble zag ik eigenlijk alleen maar de eerste paar dagen nadat hij uitkwam in potjes verschijnen. Heb hem nu al 4 dagen niet meer gezien in ongeveer 12 potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:28
RocketKoen schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:17:
[...]

nieuwe heroes proberen in ranked games wordt je meestal niet in dak afgenomen nee :P
Zeg dat wel. Ik heb tot nu toe 4 potjes gehad waar iemand in mijn team zonder overleg gelijk nomad pikte en op ready drukte. In 3 gevallen was het iemand met 0.50 kd of minder. In alle 3 gevallen verloren we de pot door het feeden van die nomad players, omdat ze er niet mee konden spelen. Waarom niet eerst een paar no-stats potjes voordat je ranked potjes gaat spelen met de nieuwe held.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Probeer Match Making! Daar heb je veel minder van dat soort noobs en je krijgt silver coins bij ieder potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Hebben andere mensen ook het idee dat het niveau van public enorm gekelderd is sinds het "nieuwe" matchmaking systeem? Mensen met een PSR van 1750, redden de 1650 in matchmaking soms niet eens, om een extreem voorbeeld te noemen, ik ken iemand die is 1650 PSR maar boven de 1400 MMR kan hij echt niet komen :P Zelf zit ik met beide rond de 1700, maar ik heb nu wel een public winstreak van 9, waarvan de helft NO AB games was waar ik in de random people helft zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb dit spel in de beta ooit eens aangeschaft en daarna eigenlijk nooit meer gespeeld. Toch maar weer eens beginnen :) Nog tips? Waarschijnlijk een hoop No Stats spelen met random heroes en vaak voor noob uitgemaakt gaan worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Awoodentree schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:02:
Probeer Match Making! Daar heb je veel minder van dat soort noobs en je krijgt silver coins bij ieder potje.
Vind je? Ik krijg alleen maar van die noobs met MM. Maarja ik speel liever MM dan Pubs, easy game zoeken en coins krijgen :P
bcd87 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:09:
Ik heb dit spel in de beta ooit eens aangeschaft en daarna eigenlijk nooit meer gespeeld. Toch maar weer eens beginnen :) Nog tips? Waarschijnlijk een hoop No Stats spelen met random heroes en vaak voor noob uitgemaakt gaan worden? :P
That is correct, overigens vroeg iemand anders ook wat tips. Zo 1 a 2 pagina's terug. Check onze reacties even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
En weer een nieuwe hero voor vrijdag. Helaas is er nog niet zoveel bekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
bcd87 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:09:
Met die instelling kan je al vrij snel matchmaking op(serieus overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Nyazzin schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:44:
[...]

Zeg dat wel. Ik heb tot nu toe 4 potjes gehad waar iemand in mijn team zonder overleg gelijk nomad pikte en op ready drukte. In 3 gevallen was het iemand met 0.50 kd of minder. In alle 3 gevallen verloren we de pot door het feeden van die nomad players, omdat ze er niet mee konden spelen. Waarom niet eerst een paar no-stats potjes voordat je ranked potjes gaat spelen met de nieuwe held.....
Nomad kan een enorm sterke hero zijn.
2x invis.
De illusion kun je tellen als ranged nuke (en een die goed schaalt omdat het een crit is)
en de ult is echt heel erg sterk in teamfights. Je reflect de skill die op je gebruik wordt... een keer een silver bullet gereflect: "Its a threesome"

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Nou, vanavond een aantal potjes gespeeld. Erg jammer dat je bij No Stats gewoon kan leaven zonder gevolgen, maar goed.
Geen een potje gewonnen en aardig lopen sucken, ik was een beetje vergeten hoe pittig dit spel is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Woohooo schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:54:

[video]
Hahah echt zo slecht gemaakt :P maar je hebt wel gelijk. Gisteren ook een potje met iemand op de top lane die niet rustig aan wilde spelen met maliken. Ik zei tegen hem dat ik ging pullen, terwijl ik bezig was die creeps af te maken ging hij er zelf in en ging dood. Hij gaf mij de schuld dat hij dood ging en leaved.....Ik heb een hekel aan zulke gasten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
De hero spotlight staat op het HON youtube kanaal.
Ziet er uit als een erg skillbased hero.
2 skillshots, en dan ook nog eens jezelf en je shadow tegelijk controllen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:44
Aaargh ik word niet goed van al die retards in mijn team :(
Ben nu aan het zoeken naar een Dutch clan maar kan vrij weinig vinden, Weet iemand nog clans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Zijn er genoeg (zit zelf ook in een Nederlandse clan, maar dat is alleen met mensen die ik persoonlijk ken) Mijn ervaring met Nederlanders in het spel is echter dat ze over het algemeen meer dan gemiddeld retarded zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
na wederom een tijdje afwezigheid ben ik weer wat regelmatiger aant spelen, MMR van 12**.

add me als je wat wilt teamen in de avond (herrprox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
hugoy schreef op donderdag 21 april 2011 @ 17:45:
Zijn er genoeg (zit zelf ook in een Nederlandse clan, maar dat is alleen met mensen die ik persoonlijk ken) Mijn ervaring met Nederlanders in het spel is echter dat ze over het algemeen meer dan gemiddeld retarded zijn :+
Gelukkig zijn er Russen om de rest van de wereld beschaafd te laten lijken :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
RocketKoen schreef op donderdag 21 april 2011 @ 19:18:
[...]

Gelukkig zijn er Russen om de rest van de wereld beschaafd te laten lijken :P
Hahaha ik moet bekennen dat ik wel kan lachen om het hebben van russen, maar het begint een beetje te lijken op discriminatie onderhand.... :P Zit je in de hero pick van SD, paar mensen swappen, eentje zegt niks en pakt op het laatst een hero die je niet nodig hebt, vraag je waarom hij die pakt: █ ██ ██!!

Tja... dat is niet bevorderlijk voor het teamspel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Dan zal ik toch maar verder moeten gaan zoeken naar een goede clan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:43
Hoe kan je een vote starten om mensen te kicken ?
Ik heb al via google gezocht...

Het enige wat ik kan vinden is dat het eruit is gehaald en weer terug, maar hoe toe te passen !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
cable-one schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 19:53:
Hoe kan je een vote starten om mensen te kicken ?
Ik heb al via google gezocht...

Het enige wat ik kan vinden is dat het eruit is gehaald en weer terug, maar hoe toe te passen !?
rechtsboven kun je verschillende dingen voten, concede pause en kick, als je kick drukt kun je daarna een rood tekentje achter de naam van de persoon klikken om een vote te starten. Echter heb je 8 andere votes nodig (=iedereen) Dus de kans dat het doorgaat is miniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Apart... net een game gecarried als plague rider....
elke teamfight leverde mn ult me wel 3 kills op, had er 16 toen er na 30 min een concede was.
1 na hoogste had 8 kills :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
vind 't maar een ownage spel :D
Elke hero is ook weer heel anders. Gister ook eens met Scout gespeeld, ook een hero waar je erg hard mee kunt ownen als je hem goed leert te gebruiken (ook voor ganken)
Nee ik vermaak me hier wel mee hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 27 april 2011 @ 00:17:
Apart... net een game gecarried als plague rider....
elke teamfight leverde mn ult me wel 3 kills op, had er 16 toen er na 30 min een concede was.
1 na hoogste had 8 kills :)
Match ID? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik heb dit spel eergisteren aangeschaft en ben dus nog een enorme noob.
Ik heb natuurlijk al een paar no stats potjes gespeeld. Nomad vind ik toch het leukste spelen alleen ik zuig er hard mee.
Kan iemand mij ingame guiden a.u.b.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Als je een mic hebt wil ik best wat no-stat met je spelen, om je het te leren ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Niet online
Ik heb een mic ja :D
Mijn ingame naam is SniperC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ik heb je toegevoegd, vanavond ben ik wel online. We gebruiken meestal skype voor communicatie, is een stuk beter dan ingame. Als je het nog niet hebt is het handig om even te downloaden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Niet online
Zal ik doen, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
En weer zijn de servers down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 10:33
YouTube: Indian Cyber Warriors Take Down HoN Servers & Demand Indian Flag <-- troll maar misschien de reden waarom servers down zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
LOL ik denk serieus dat het daar door komt maar wat doet die RAVEN in de shop ingame

[ Voor 5% gewijzigd door tumtum100 op 07-05-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
gvd de hele middag naar de klote...Damn Indians xD
Echt waar, wanneer gaan ze dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
SuX DeLuXe schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 18:27:
gvd de hele middag naar de klote...Damn Indians xD
Echt waar, wanneer gaan ze dit oplossen?
Weet niet ik hoop dat DOTA 2 snel uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tinyimg.comoj.com/...ef34aeaad53e0dc92650a5d27

Gelukkig is India atm banned.

Anyway 1650 MMR/PSR speler maar ik speel atm ook op het account van een vriend die gestopt is met spelen. Van 1300 naar 1600 PSR gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
Ja kan nog wel even duren dus totdat het gefixt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

tumtum100 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:41:
Dan zal ik toch maar verder moeten gaan zoeken naar een goede clan :D
Wat is je MMR range?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
1600-1700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik ben clanleader van clan [DIVE] Diving For The Greater Good, heb een zeer selectief aantal members waarvan ik weet dat ze redelijk(ik zeg geen goed omdat goed gelijk staat aan 1900+ MMR :p) presteren, in context met hun mmr, goed presteren dus ;).

Je kan mij(Kaluro) of DesikBestEU of Tomcattomato in-game een PM sturen en vragen voor een invite als je wilt.
We zijn allemaal europees in de CET tijdzone en 's middags+ 's avonds actief, dus een premade samenstellen is een kwestie van "/c m Hi :D". zeg maar ;).

Er zit niemand onder de 1650 MMR in de clan en momenteel sterk bezig om omhoog te klimmen naar de 1750-1800+.
Nu moet ik wel toegeven dat ik al een week of 8 stil lig vanwege real life drukte maar ik hoop het toch wel weer snel op te pakken.

- Warden
- Goed supporten(harassen, positioning, scouting, geen CK stelen, geen carry items op support bouwen)
- Goed kunnen ricen
- Goede synergy en voicechat
- Goede follow ups dus, en we weten wat we van elkaar kunnen verwachten
- picking/banning op redelijk niveau, zijn we niet het beste in toegegeven.
- Map control, awareness en teamwork/timing staat centraal

Mocht het je wat lijken, hit me up :). We hebben ook een goede combinatie van goede support/carry/mid/roaming players dus een goede teamcombinatie krijgen is ook geen probleem.

p.s. onze clanchannel is bugged omdat onze clannaam blijkbaar te lang is. Tenzij je clanmember bent en het channel bij het aanmelden autojoined, is er geen manier om er in te geraken.
Als vervanging kan je dan ook "/join Kaluro" typen, vervangend kanaal.

[ Voor 8% gewijzigd door kaluro2 op 09-05-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Wil je snel naar de 1800+ mmr? Bekijk dan dit filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Nyazzin schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:52:
Wil je snel naar de 1800+ mmr? Bekijk dan dit filmpje

[video]
Dit werkt @ 1600MMR niet eens meer, waarschijnlijk.
1600MMR =~ 1700-1750 PSR

Een beetje redeijke spelers hebben alles netjes geward en als ze een warbeast aan zien komen dan TP'en ze voordat hij ook maar iets kan doen. en war beast wordt normaal ook stil gelegd in zijn jungle praktijken, en in lane kan hij al helemaal niks. Nog minder dan een chronos of magebane.

Of je speelde tegen scrubs of je zat laag in je MMR range maar dit gaat je echt niet lukken in 1700+ games :P.. was 't leven maar zo rozekleurig. Als ik al zag hoe die moraxus midden in je bende neutrals TPde.. en de tower selecteerde, ipv de shrine, terwijl de tower al zo goed als dood was.

Ook zag ik maar 2 vd 5 TPs.. een plague en moraxus, dus ze probeerde ook niet echt hard om het tegen te gaan :|...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Sinds wanneer is backdoor toegestaan @ HoN dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Dat kun je gewoon doen? Het is niet dat je game afsluit als je dat doet.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 09:09
DivineNL schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:27:
Sinds wanner is het verboden? De GMs zeggen altijd dat het een viable strategy is en als je een Homecoming stone hebt kan je het makelijk counteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Zo, na langer dan een half jaar ongeveer weer eens hon geinstalleerd. Het blijft altijd lachen als je iets "fout" doet volgens de jonge pubers en zwaar autistische spelers die niet tegen hun verlies kunnen. Ook altijd lachen als je personen hebt die vanaf het begin af aan roepen dat je Kill Death ratio niet naar behoren is. Vond dat filmpje ook hilarisch op de vorige page omdat het de karaktertrekken van sowieso 1 persoon per potje belichaamt.

En behalve dat ik mezelf plezier in het gefrusteer van anderen blijft hon zelf ook erg leuk. Veel nieuwe heroes erbij, laatste nieuwe die ik heb geprobeerd was flux. Speelt wel fijn als je teammates ook in de buurt zijn. Wegduwen als jezelf of iemand in gevaar is, en naar je toetrekken als je iemand anders bijna dood hebt.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DivineNL schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:27:
backdoor is nooit verboden geweest in Hon.
maar wel in toernooien. maar daar heb je wel meer regels, zoals maximaal 2 CC items en niet unpausen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

RocketKoen schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:02:
[...]
maar wel in toernooien. maar daar heb je wel meer regels, zoals maximaal 2 CC items en niet unpausen
Ik heb gehoord van geen ancient pulls, geen middle lane creep pulls, geen creepskipping etc.
Maar regels m.b.t. tot items? nog nooit van gehoord. Dus als ik een Frostwolf skull heb en een hellflower, mag ik (of helemaal niemand in het team) geen CC item meer bouwen?

((hellflower silenced en perplexed; frostwolf skull slowed - Beide CC attributen.))

[ Voor 22% gewijzigd door kaluro2 op 09-05-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 09:09
Het gaat dan meer om stormspirit en sheepstick, een FWS mag naar mijn weten een onbeperkt aantal keer gebouwd worden. Maar volgens mij is die regel van toen HoN net uit was en dus veel Dota regels werden gebruikt. Tegenwoordig zijn er geen item restricties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
kaluro2 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:25:
[...]

Ik ben clanleader van clan [DIVE] Diving For The Greater Good, heb een zeer selectief aantal members waarvan ik weet dat ze redelijk(ik zeg geen goed omdat goed gelijk staat aan 1900+ MMR :p) presteren, in context met hun mmr, goed presteren dus ;).

Je kan mij(Kaluro) of DesikBestEU of Tomcattomato in-game een PM sturen en vragen voor een invite als je wilt.
We zijn allemaal europees in de CET tijdzone en 's middags+ 's avonds actief, dus een premade samenstellen is een kwestie van "/c m Hi :D". zeg maar ;).

Er zit niemand onder de 1650 MMR in de clan en momenteel sterk bezig om omhoog te klimmen naar de 1750-1800+.
Nu moet ik wel toegeven dat ik al een week of 8 stil lig vanwege real life drukte maar ik hoop het toch wel weer snel op te pakken.

- Warden
- Goed supporten(harassen, positioning, scouting, geen CK stelen, geen carry items op support bouwen)
- Goed kunnen ricen

Mocht het je wat lijken, hit me up :). We hebben ook een goede combinatie van goede support/carry/mid/roaming players dus een goede teamcombinatie krijgen is ook geen probleem.

p.s. onze clanchannel is bugged omdat onze clannaam blijkbaar te lang is. Tenzij je clanmember bent en het channel bij het aanmelden autojoined, is er geen manier om er in te geraken.
Ik ben zeer geïnteresseerd ik zal je dadelijk in-game een bericht sturen. Nu moet ik eerst eventjes leren |:(

EDIT: Heb je verder toevallig ook xfire anders add me : tumtum100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Rost schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:05:
Het gaat dan meer om stormspirit en sheepstick, een FWS mag naar mijn weten een onbeperkt aantal keer gebouwd worden. Maar volgens mij is die regel van toen HoN net uit was en dus veel Dota regels werden gebruikt. Tegenwoordig zijn er geen item restricties meer
ik kwam het laatst toevallig tegen in een honcast. een of andere finale.
Het ging inderdaad over sheepsticks en stormspirit. Ze vertelden dat ze het bij hun eigen HoNoR toernooi niet deden, maar dat bijna alle andere wedstrijden wel zo'n limiet hadden.

Verder is het in MMR natuurlijk erg handig :)
Ik vermaak me de laatste tijd prima met Behemoth in de long lane :P
En dingen als wachten op een creepwave voor een tower als je lvl 25 bent is ook bullshit

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
kaluro2 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:25:
[...]

- Warden
- Goed kunnen ricen

Sick hoor, ik zelf ben 1600 maar sinds kort speelt een vriend van ons HoN. Hij heeft veel pubs gedaan maar gister wat matchmaking gedaan maar dat is niet helemaal goed gegaan.

Eigenlijk ben ik wel op zoek naar een clan waar ik het een en ander kan leren. Speel zelf veel support of tanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
JerX schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:18:
[...]

Sick hoor, ik zelf ben 1600 maar sinds kort speelt een vriend van ons HoN. Hij heeft veel pubs gedaan maar gister wat matchmaking gedaan maar dat is niet helemaal goed gegaan.

Eigenlijk ben ik wel op zoek naar een clan waar ik het een en ander kan leren. Speel zelf veel support of tanks :)
Dat het in het begin fout gaat met MM is niet zo raar, aangezien je op blanco 1500 begint.
Als je noob bent zak je vanzelf weg naar 1300-1400, en daar is iedereen slecht :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

JerX schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:18:
[...]

Ik ben geen fan van het woord 'tank', initiator klinkt al beter ;).
Als je mijn channel in-game joined, zal ik er een dezer dagen wel even verschijnen, tussen de drukte door.

Wat ook erg leuk speelt is Electrician mid. Shield+hp pot+6 blight en een totem.
Lekker passive spelen en zo nu en dan voor runes gaan ( je nuke geeft +50ms op alle levels).
Dan kan je
1. nuke
2. shield
3. shield
4. grip/nuke
5. shield
6. ult/grip
7. shield
en vanaf hier kan je je nuke of je shield maxen.

Als je gaat stompen(lees: ver onder je eigenlijke MMR speelt) kan je het volgende doen ->
Boots -> Ring of sorcery -> plated greaves -> mock of brilliance -> spellshards 3 -> shrunken -> frostfield plate gaan
als je in je eigenlijke range speelt kan je het volgende doen ->
Ring of the teacher -> boots -> Ring of Sorcery -> plated greaves/ghost marchers -> shrunken head gaan

Ik zie nog veel players een Helm of the black legion bouwen ipv een ring of sorcery.. ik heb een tijdje terug wat mathcrafting gedaan:
300 mana from ring. 300*20% = 60 mana.
60 * 1.33 = 80 damage shield.
80/0.5 = 160 damage taken(before reductions) before your shield wears off.
That's ONLY the added mana from the ring, from one shield.

The total 300 mana would absorb 80*5 = 400 damage
400/0.5 = 800 damage taken before the shield wears off.
once again, this is ONLY the mana from the ring.

800 damage taken, effectively being reduced by 50%; before other reductions, from just a manaring.

Can your 300 HP HotBL with 70% 40 damage block do this?
70% for 40 damage block = 28 damage block on average.

Lets say 100 average towerdamage.
800/100 = 8 hits before shield wears off; giving me a total of 400 damage(before reductions) (manaring)
800 -(28*8) = Gives you a total of 576 damage before reductions. (hotbl)

Manaring also gives +3 armor; which increases his base armor from 2.10 to 5.10
2.10 = 11% reduction
5.10 = 23% reduction.

400*(1.00-0.23)= 308 damage taken (manaring)
576*(1.00-0.11)= 512 damage taken (hotbl)

This is after 8 towerhits, while consuming the full +300 mana from manaring.

100*0.77 = 77
100*0.89 = 89-28 = 61

Manaring also gives +135 mana. (active)
135*1.33/0.5 = an extra 360 damage blocked from that mana.

800+360 = 1160 damage shield ;1160/100 = 11,6 towerhits. Lets say 12. 580 damage before reductions (manaring)
1160 - (28*12) = 824 damage before reductions (hotbl).
580*0.77 = 446 damage after armor reduction (manaring)
824*0.89 = 733 damage after armor reduction (hotbl)

Manaring costs 1700
HotBL costs 2225.
2225-1700= 525 gold I could spend on anything to reduce damage further, or increase my mana.

Ignoring that 525 gold and adding the +300 damage from HotBL:
733-300 = 433-446 = You'd take 13 more damage with manaring if you add the 300 HP as buffer.

But the manaring active (+135 mana) and the 525 gold i'd save, is something i'd much rather have than the helmet.
I cant be arsed calculating it with the +HP regen from HotBL though-.-
En nu kost Ring of Sorcery zelfs maar 1275 ipv 1700!

Zodra je een RoS en level 3 á 4 shield hebt opgepakt kan je ook zeer agressief spelen met electrician.
Mijn fav hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Helaas kom je als elec ook regelmatig in de sidelanes. Dan heb ik het liefst een lifetube als 1e item.
tenzij ik een healer bij me heb, of we domineren de lane zo hard dat ik nog geen HP regen nodig heb.

Maar die lifetube kan inderdaad vaak veel beter richting een nullstone of sacstone dan naar een helm.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

RocketKoen schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:39:
Helaas kom je als elec ook regelmatig in de sidelanes. Dan heb ik het liefst een lifetube als 1e item.
tenzij ik een healer bij me heb, of we domineren de lane zo hard dat ik nog geen HP regen nodig heb.

Maar die lifetube kan inderdaad vaak veel beter richting een nullstone of sacstone dan naar een helm.
ALs je met shield + potion + 6 blights begint, dan heb je ruim genoeg regen tot je je RoTT kan kopen en even later een RoS, en tegen de tijd dat je geen regen meer hebt, zit je shield al op level 3 á 4, waardoor je EHP even flink omhoog gaat en je je opponents redelijk uit de lane kan harassen zonder al te veel gevaar.

Dan heb je ook nog eens +8 armor, waardoor je een van electrician's zwakke punten gelijk gefixt hebt. met 2 starting armor is hij nou niet echt superb. Ook niet vanwege zijn low agi gain.

Je zou naar elec moeten kijken alsof zijn mana zijn HP is, mana regen = meer EHP, meer mana = meer EHP dan wanneer je puur HP regen of +HP zou pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Vergeet ook niet dat HotBL 40 damage kan blocken, zeker early game is dat erg fijn. Een blood chalice in combinatie met een HotBL is imho veel fijner dan een RoS. Je kan dan blijven ganken met je BC en de regen.

2e item is altijd situationeel imho. Of een Frostfield Plate, of een Null Stone (erg goed item), of een Barrier Idol of een Sac Stone (niet mijn favoriet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

TheJVH schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:11:
Vergeet ook niet dat HotBL 40 damage kan blocken, zeker early game is dat erg fijn. Een blood chalice in combinatie met een HotBL is imho veel fijner dan een RoS. Je kan dan blijven ganken met je BC en de regen.

2e item is altijd situationeel imho. Of een Frostfield Plate, of een Null Stone (erg goed item), of een Barrier Idol of een Sac Stone (niet mijn favoriet).
Direct HP removal op een electrician is iets wat je nooit wilt hebben.
hij heeft een mana shield met zijn HP als buffer. zodra hij 0 hp heeft, is hij dood. Ook al heeft hij 90% mana over.
Zodra je direct HP removal op electrician toepast, wordt de buffer kleiner en kleiner en zal hij minder damage kunnen hebben, ook al heeft hij zijn shield aan.

HOTBL = 2225 gold + blood chalice 875 gold = 3100g..
Terwijl een RoS(1275g) meer survivability geeft en meer manaregen. (3100-1275 = 1875g cheaper! )
Elec heeft de beste damage mitigation in de gehele game, gebaseerd op (max) mana.
Het beschermt zijn al dan niet lage HP pool.. en dan wil jij met een Blood Chalice zijn HP pool gaan verkleinen? Niet het slimst :P

Als je met elec farmed(shield gebruiken op triple stacks), kan je met RoS je mana bijvullen zonder ook maar iets aan HP te verliezen, met Chalice heb je dat niet. Hoewel nu negeer ik de regen op HotBL, klopt. Maar dan nog, 2225 gold neertellen voor een item dan niet direct synergised met de damage mitigation van elec?

Met de +300 mana van de RoS heb je een veel grotere manashield te gebruiken, dan wanneer je een Hotbl hebt, wat zich ook weer vertaald in meer survivability dan met een HotBL. Als je zowel een HotBL en een manashield toepast, zou het een ander verhaal zijn i guess.

Maar de kosten (meer dan 3000g alvorens je een beetje kan ganken??) wegen niet op tegen die van een RoS (1275g). Tegen de tijd dat je een HotBL en chalice hebt, is je effectiviteit al flink gedaald. Elec is tussen de levels 5 en 10 het sterkst. Je farmed geen 3000+g in die periode, aangezien je ook nog boots nodig hebt en een homecoming stone of 2.

HotBL in combinatie met manashield is inderdaad érg tanky maar tegelijkertijd erg overkill. vanaf level 5 kan je met je shield+nuke hele creepwaves pushen en gelijk voor de rune gaan. Is het een regen rune? even de jungle induiken of weer terug mid. Is het een haste? Ganken! invis?Ganken!

Hoe sneller je je core hebt ( RoS+Boots+shrunken) hoe eerder je gewoon niet te stoppen bent. Dan ben ik liever 1875 gold rijker eerlijk gezegd. Ik zeg niet dat het niet effectief is, maar dat het je verloop van je game zeer erg vertraagd. Met een RoS kan je ook snel beginnen farmen zonder downtime, met puur een chalice en lifetube ben je toch weer 1750g kwijt.

Met Elec wil je zo snel mogelijk effectief je mindgame-gank(of farm) game kunnen starten, iets wat je survivability geeft (de +armor op RoS is érg handig vanwege zijn lage armor, de +300 mana en +135 mana burst) en je mana up houdt voor 1275g is gewoon optimaal :P. hoe langer het duurt hoe minder effectief je bent, dit zul je ook zien in het verschil tussen een uber early game en slechte early game.

[ Voor 35% gewijzigd door kaluro2 op 11-05-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Niet online
TheJVH schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:11:

Hey, ik lees nu pas je PM.
Ik zal je toevoegen als ik achter mijn comp zit. Ben nu op school :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf een fan van Shrunken op Elec aangezien zijn grip een channeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Naast alle electrician praat, is er ook algemeen nieuws natuurlijk :+ zie: http://www.gameinformer.c...rthday-with-giveaway.aspx

HoN is een jaar uit beta, en dat vieren ze, nieuwe interface voor de shop, 2 goldskins (tb en arma) en 11 dagen gratis spelen voor iedereen! Zelf was ik erg geïrriteerd vorige keer toen er zo'n gratis weekend was, omdat ik toen nog in de 1500 range zat, en dat is geen fijne periode om daarin te zitten :9 Nu zal het me een worst wezen, en komen er ongetwijfeld nieuwe spelers bij, die ook weer omhoog klimmen boven de 1700, wat weer leuke nieuwe games met zich meebrengt.

Zo merk ik nu dat ik vrij vaak 2x achter elkaar tegen 2 dezelfde mensen kom als de game ervoor, als je gelijk nog eens queued, wat ik dan overigens altijd de eerste keer verlies en de tweede keer win :P Toch speel ik liever altijd tegen andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
http://www.heroesofnewerth.com/trial.php
directe link voor de gratis trail

[ Voor 22% gewijzigd door RocketKoen op 13-05-2011 07:59 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Hmm, die nieuwe shop is wel even wennen (hij is eigenlijk veel te groot...)
maar als je er aan gewend bent is het eigenlijk best makkelijk.

Je kan simpel kiezen uit alle guides op het forum, en je recommended items veranderen mee met wat de guide voorschrijft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
RocketKoen schreef op zondag 15 mei 2011 @ 01:47:
Hmm, die nieuwe shop is wel even wennen (hij is eigenlijk veel te groot...)
maar als je er aan gewend bent is het eigenlijk best makkelijk.

Je kan simpel kiezen uit alle guides op het forum, en je recommended items veranderen mee met wat de guide voorschrijft.
Al wil je de oude shop doe dan dit:
Open de console met ctrl+F8 en typ: cg_useNewShop2 false

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
JerX schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:21:
[...]

Al wil je de oude shop doe dan dit:
Open de console met ctrl+F8 en typ: cg_useNewShop2 false
Ik geloof dat je het dan elke keer dat je het opstart moet doen, volgens mij moet je "SetSave cg_useNewShop2 false" typen om te zorgen dat het zo blijft. En ik probeer aan de nieuwe shop te wennen, maar hij is gewoon ZO traag, even shoppen als je in de lane zit is er niet meer bij, ik moet maar de hotkeys van alle items uit mijn hoofd gaan leren, want anders ga ik steeds dood, of verlies ik een minuut xp :+
Pagina: 1 ... 21 ... 31 Laatste