[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 20 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
Nou Glacius kan ik dus echt niet spelen...snap der geen hol van...voor mij is hij een ijskoude hel om te spelen..

Gisteren ging idd lekker, ben der vanavond ook eventjes de meid komt weer langs maar prop der wel een game of 2 tussen :P

moet meer str leren spelen weet ik...iemand tips voor een easy str char?

Edit: nja tips hoeft niet die kan ik vinden in guides enzo maar welke str zijn echt makkelijk te spelen...
ken eigelijk alleen Jera, Arma en Pred..

[ Voor 19% gewijzigd door HerrProx op 15-02-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 00:11
Een easy str. character, vind ik over het algemeen Accursed ook zeker een leuke support hero om mee te spelen die ook team en klein beetje lane presence heeft. Met een mooie ranged character erbij en je hebt een sterke lane.

Pharaoh is ook een gave str. hero, goede lane presence en ook een leuke mid hero.

Moraxus/Pestilence, farm zo snel mogelijk een PK en raggen maar.

Keeper is ook een makkelijke hero maar heeft totaal geen lane presence in zijn eentje, ulti is sub-par.

Glacius is een harde hero in een goede line-up en je moet zeker jezelf ook goed positioneren. Wards zijn daarbij een noodzakelijk iets. Als je solo speelt, zou ik geen glacius kiezen. Te afhankelijk van teamgenoten waarvan je niet wat ze kunnen. In zulke gevallen word je dan over het algemeen hard geraped. Heb je een goede lane en een goede partner <3.

Tip voor solo mm, kies een goede mid-hero die semi-carry kwaliteiten heeft, zorg ervoor dat je mid wint en hopen dat je side-lanes niet te hard falen dan heb je een grote kans om te winnen.

Als je met meerdere mensen wilt spelen en je wilt een goede kans van winnen, zorg ervoor dat je een competente mid hebt en een sterke sidelane. Een electrician-swiftblade is bijvoorbeeld (itt tot populair gebruik) geen sterke lane. Ik speelde met een maat tegen zo'n lane en hij was Balphagore en ik Vindicator, we hebben de lane opgeruimd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
HerrProx schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:05:
Nou Glacius kan ik dus echt niet spelen...snap der geen hol van...voor mij is hij een ijskoude hel om te spelen..

Gisteren ging idd lekker, ben der vanavond ook eventjes de meid komt weer langs maar prop der wel een game of 2 tussen :P

moet meer str leren spelen weet ik...iemand tips voor een easy str char?

Edit: nja tips hoeft niet die kan ik vinden in guides enzo maar welke str zijn echt makkelijk te spelen...
ken eigelijk alleen Jera, Arma en Pred..
Pestilence is relatief makkelijk. Keeper of the Forrest ook. Accursed heb je IMO meer skills voor nodig.

Maar ik zou voorlopig het op ranged heroes houden. Is wat makkelijker lanen en alles. Meeste str heroes zijn IMO wat moeilijker te spelen voor newbies. Ik heb zo mega veel ervaringdat ik het verschil kan zien tussen een 1100 en 1300 speler(das moeilijk hoor).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
Ik moest het spel leren spelen met Legionairre en heb totaal geen dota achtergrond. De redenering was als volgt, je gaat feeden, dan kan je maar beter leren spelen met een hero die geraakt moet worden en die toch damage doet zonder dat je wat doet. ;) Wat een lol

Op deze manier heb ik echt veel geleerd...:)

Keeper is een makkelijke hero, maar heb je vrij weinig aan zonder een goede teamsetup. Kan je beter een str hero leren die multifunctioneel is. Dat zal veelal een ganker/initiate zijn maar die zijn gelijk al veel moeilijker. Denk dan aan een behemoth/magmus/pharaoh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Ik denk dat je pharaoh zeker geen makkelijke hero kan noemen, Het is een hero waar je al snel nuttig mee bent, dat wel, maar er is al een enorm verschil tussen een 1600 pharaoh en een 1700 pharaoh.

De allermakkelijkste is denk ik wel predator, een strength carry met eigen vorm van shrunken head, lifesteal, initation en extra dmg output. Als je met een slechte support in de bot lane zit heb je twee opties: Je gaat continu de melee van het andere team nep aanvallen zodat de creeps achter je aan komen en je eigenlijk de hele game lang bij je eigen tower komt te staan, of je kan gaan foresten, en de "slechte support" eventjes achterlaten om een paar levels later een easy kill op je lane te maken waardoor ze je support met rust laten, en jij lekker door kan farmen, zij het in de forest of in de lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 22:00
Zo ik zie nu pas dat hier een topic over is! Ik speel het spel al vanaf de beta en elke avond vermaak ik me (meestal) wel 2 of 3 potjes. Nick = Nyazzin. Add me als jullie een keer willen spelen :)

Een leuke str hero is hammerstorm. Vooral als hij lekker dik is en je met je ulti tegen de 500 dmg per slag haalt :D

[ Voor 23% gewijzigd door Nyazzin op 16-02-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Blergh, wat een smerige streek is die laatste patch zeg, ik wist dat die nieuwe announcer duur zou worden, maar een compleet nieuwe currency is echt bizar slecht. Hij is nu gewoon niet meer te kopen door ingame coins verdienen, alleen maar door 20 euro neer te leggen, wat een onzin :( Om over sommige balance keuzes maar te zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Balance keuzes zie ik niks mis mee, zitten veel goede tussen. Als je nu al denkt dat je er wat over kan zeggen ben je een redelijke mongeaul(maar dan hoor je wel bij HoN).

Tja ach S2 moet geld verdienen, wat kan mij die announcer pack nou verrotten. Mensen die om achievements spelen en alles. Ach een hoop gelul om niks, je speelt het spel om de heroes, je kan betalen voor wat extra cosmetische dingen. prima betaal je het niet heb je het niet. Als je het er niet voor overhebt wilt je het dus ook niet moet je ook niet zeuren.

En welke balance keuzes zijn dan slecht? heb je er ook enige onderbouwing voor of blaat je gewoon de rest van de community na die allemaal denkt dat ze `1700+ zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Postius schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 13:16:
Balance keuzes zie ik niks mis mee, zitten veel goede tussen. Als je nu al denkt dat je er wat over kan zeggen ben je een redelijke mongeaul(maar dan hoor je wel bij HoN).

Tja ach S2 moet geld verdienen, wat kan mij die announcer pack nou verrotten. Mensen die om achievements spelen en alles. Ach een hoop gelul om niks, je speelt het spel om de heroes, je kan betalen voor wat extra cosmetische dingen. prima betaal je het niet heb je het niet. Als je het er niet voor overhebt wilt je het dus ook niet moet je ook niet zeuren.

En welke balance keuzes zijn dan slecht? heb je er ook enige onderbouwing voor of blaat je gewoon de rest van de community na die allemaal denkt dat ze `1700+ zijn.
nou nou, ietsje minder mag ook wel. :/

ik denk dat de meeste mensen vooral over de shop vallen omdat S2 alle kanten er mee opzwabbert. Ze weten gewoon niet goed wat ze willen, introduceren Gold-avatars (sachi swiftblade) , premium items en splitsen nu de currency op in 2 verschillende. Ze komen -naar het schijnt- niet al hun beloftes na over item prijzen, currency types etc. Ik kan wel begrijpen dat sommige mensen dat irritant vinden. S2 had gewoon iets langer moeten wachten met het introduceren van de shop dan als ze ten tijden van de introductie niet goed wisten waar ze naar toe wilden. Dat had het voor de meesten duidelijker en makkelijker te verkroppen gemaakt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Postius schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 13:16:

pssst ik ben ook 1700

Nou laat ik is even in omgekeerde volgorde reageren op jou post.
S2 balanced over het algemeen games om de competitive scene heen, en hier is al een hoop discussie om geweest en heb hier ook vrede mee. Maar sommige buffs zijn simpelweg onnodig, waarom Armadon's spamskill 14% minder mana moet kosten, plague rider ineens 320 ms moet hebben en Magebane welgeteld 1 strength erbij krijgt is mij allemaal een raadsel.

Plague rider was in competitive al vaak gepickt, en niemand klaagde ooit over zijn movement speed, maar klaarblijkelijk moet hij tot de snelste 3 heroes van het spel behoren en daar ook nog een 3x een slow bij heeft.
Armadon had ook een buff nodig? Ooit iemand horen klagen dat Armadon een slechte hero is? Dacht het niet. De hero is al maanden niet veranderd, en is enkel gebuffed door de toevoeging van een blood chalice.
Laten we nog maar even zwijgen over welgeteld 19 HP die magebane erbij krijgt (wat early game al 1/3 van een autoattack is)

Tuurlijk moet het spel blijven veranderen anders wordt het saai, en de meeste balance changes zijn verantwoord (bijv Sand Wraith, Balphagore, Legionnaire en Ophelia) Maar over sommige dingen heb ik echt het idee dat niet nagedacht wordt, en gewoon omdat een S2 staff member het leuk vindt wordt er iets veranderd(zie Armadon bug en Myrmidon bug en de TDL Nerf van enkele maanden geleden)

Over die announcer pack nu even. Het pack was ongeveer een maand geleden aangekondigd, dus een hoop mensen zaten er al op te wachten en coins ervoor op te sparen. Om dan ineens te horen dat je 2 jaar lang coins moet sparen voor je enkel dat item kan kopen is dan een flinke domper. Daarbij komt nog dat het S2 300$ (zo'n 220 euro) gekost heeft, en vervolgens het voor 20$ het stuk verkoopt, hetgeen gewoon puur geldklopperij is imo. Ik heb totaal geen probleem met het kopen van geld voor HoN, was het zelf ook van plan, maar hetzelfde geld betalen voor een announcer als voor het hele spel is absoluut gestoord.

En omdat je het graag persoonlijk maakt: Ga jij eens even lekker in de 1300mmr speeltuin spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
. Daarbij komt nog dat het S2 300$ (zo'n 220 euro) gekost heeft, en vervolgens het voor 20$ het stuk verkoopt, hetgeen gewoon puur geldklopperij is imo.
Heb je daar een bron van? Wist dat nog niet iig. Lullig gage voor St. Jon iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=168720

De cijfers van HoN zijn niet bekend, maar aan de zin: "the general rule is $50 for 30 seconds, but he says it's flexible and is basically just there so that he doesn't have to read e-books as Duke"

is wel op te maken dat hij het niet uit commerciële interesse doet, maar puur omdat hij het zelf erg leuk vindt (zie ook zijn tweet: Forget flowers. This news rocks: I’m the voice of a new pack for @heroesofnewerth. Coming soon. Hell yeah!) Mede om deze rede vind ik het echt een flinke naaistreek van S2 wat ze doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
hugoy schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 19:02:
[...]

pssst ik ben ook 1700

Nou laat ik is even in omgekeerde volgorde reageren op jou post.
S2 balanced over het algemeen games om de competitive scene heen, en hier is al een hoop discussie om geweest en heb hier ook vrede mee. Maar sommige buffs zijn simpelweg onnodig, waarom Armadon's spamskill 14% minder mana moet kosten, plague rider ineens 320 ms moet hebben en Magebane welgeteld 1 strength erbij krijgt is mij allemaal een raadsel.

Plague rider was in competitive al vaak gepickt, en niemand klaagde ooit over zijn movement speed, maar klaarblijkelijk moet hij tot de snelste 3 heroes van het spel behoren en daar ook nog een 3x een slow bij heeft.
Armadon had ook een buff nodig? Ooit iemand horen klagen dat Armadon een slechte hero is? Dacht het niet. De hero is al maanden niet veranderd, en is enkel gebuffed door de toevoeging van een blood chalice.
Laten we nog maar even zwijgen over welgeteld 19 HP die magebane erbij krijgt (wat early game al 1/3 van een autoattack is)

Tuurlijk moet het spel blijven veranderen anders wordt het saai, en de meeste balance changes zijn verantwoord (bijv Sand Wraith, Balphagore, Legionnaire en Ophelia) Maar over sommige dingen heb ik echt het idee dat niet nagedacht wordt, en gewoon omdat een S2 staff member het leuk vindt wordt er iets veranderd(zie Armadon bug en Myrmidon bug en de TDL Nerf van enkele maanden geleden)

Over die announcer pack nu even. Het pack was ongeveer een maand geleden aangekondigd, dus een hoop mensen zaten er al op te wachten en coins ervoor op te sparen. Om dan ineens te horen dat je 2 jaar lang coins moet sparen voor je enkel dat item kan kopen is dan een flinke domper. Daarbij komt nog dat het S2 300$ (zo'n 220 euro) gekost heeft, en vervolgens het voor 20$ het stuk verkoopt, hetgeen gewoon puur geldklopperij is imo. Ik heb totaal geen probleem met het kopen van geld voor HoN, was het zelf ook van plan, maar hetzelfde geld betalen voor een announcer als voor het hele spel is absoluut gestoord.

En omdat je het graag persoonlijk maakt: Ga jij eens even lekker in de 1300mmr speeltuin spelen ;)
1300? Pff wat een compliment 1100 ftw!

Nee maar kijk met zo'n post kan ik al wat meer dan kortweg: Patch suxors! Daar lees ik de hon forums wel voor, die overigens wel echt hilarisch zijn bij tijd en wijle. Het punt is dat vaak(ook hier op tweakers) men heel snel zeurt over dingen als ze veranderd worden in de naam van balance. Terwijl de 90% van die posters dusdanis slecht is dat ze er nooit wat van zullen merken, plus balance verschuiven worden pas na verloop van tijd zichtbaar. Daarom is het wat ergelijk om dat soort berichten altijd te lezen bij ieder spel.

Voor de rest ben ik het met je eens maar ik speel HoN niet op hoog niveau. Heb andere spellen vroeger wel redelijk competitief gedaan(UT, Red Alert 2, CS) en ik denk dat als je 1700+ en ook wat andere games hebt gedaan je weet wat ik bedoel met dat iedere patch gezeik is, of het goed of slecht is terwijl balance imo vrij moeilijk is. Juist omdat ik niet in clanverband speel (wat noodzakelijk is om op niveau te komen imo) zeg ik er niks over maar kijk ik het eerst aan, balancen voor de top betekent over het algemeen niet dat het spel voor de overige 80% gebalanceerd is.

In ieder geval bedankt voor je post maar toch blijf ik er bij dat ze vast wel wat fout doen maar dat ze ook hun redenen hebben om de dingen te doen die ze doen, ze zijn niet compleet gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
Laat ik dan ook maar gelijk reageren, de laatste balance patch was in wat mij betreft niet echt een grote realignment geweest. De minimale wijziging voor bane e.d. zijn naar mijn mening niet noemenswaardig. Had liever een str.gain stijging met 0.2. Ik bedoel met die +1 str. Ik blijf nog steeds die minor totem kopen :P.

Ik had bijvoorbeeld verwacht dat scout opnieuw gebouwd zou worden. De deadwood realignment.
KotF meer lane presence. Blood Hunter aanpassingen en zou kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Dat verstond ik onder de realginment patch. Wat we hebben gekrekgen zijn minimale wijzigingen.

Daar komt nog bij dat balance op competief niveau heel anders is dan pubniveau. Ik zie zelden een tri-lane en als ik er een tegenkom faalt die 9 van de 10 keer. Ach, ik had ook een extra hero verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Frank!in schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:46:
Franklin leest het topic wel :D

Maar er hebben zich nog maar weinig mensen aangeboden om de TS bij te houden. Alleen Hugoy. Maar zoals hij zelf aangeeft doet hij het liever niet alleen.

Als iemand een grote update heeft qua links en tutorial video's ofzo wil ik hem nu nog wel even bijwerken ;)
Ik wil ook wel helpen maar ik denk zelf als je iemand hebt met bijvoorbeeld een 1650+ HoN Rating meer info en (pro) ervaring kan plaatsen dan iemand die lager zit.

Ik zelf zit steeds net niet aan de 1600 rating, maar de ervaring komt wel :P Maar anders moeten we in overleg met de topic lezers iets in elkaar flansen?

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
1650 is ook niet superhoog. Ik denk dat 1700+ toch wel een minimaal vereiste is wanneer het komt tot spel.
Echter, dat neemt niet weg dat ook mensen met een lagere PSR ook nuttige inbreng kunnen hebben.

Strategie en Taktiek zijn al boeken vol overgeschreven en raak je ook niet over uitgepraat.
Basale elementen zoals lasthitten, deny-en creeppullen, creepstacken, creepagro, tower-ai kunnen wel mooi in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Nou zelfs1700+ mmr spelers kunnen falen. Gisteren 2x gehad dat de mid lane keihard faalt ondanks dat beide potjes de desbetreffende spelers een k.d van ongeveer 1.60 hadden. 2x in iets meer dan 20 min klaar. en nee niet gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Kaasboerke schreef op maandag 21 februari 2011 @ 22:44:
1650 is ook niet superhoog. Ik denk dat 1700+ toch wel een minimaal vereiste is wanneer het komt tot spel.
Echter, dat neemt niet weg dat ook mensen met een lagere PSR ook nuttige inbreng kunnen hebben.

Strategie en Taktiek zijn al boeken vol overgeschreven en raak je ook niet over uitgepraat.
Basale elementen zoals lasthitten, deny-en creeppullen, creepstacken, creepagro, tower-ai kunnen wel mooi in de openingspost.
Ja true, paar links naar websites met Tutorials is al genoeg :P En standaard Lane tactics kan je idd zelf wel maken :)

En wat dacht je van een paar "must have" addons? ^^ Zijn er misschien nog meer ideeën?

[ Voor 6% gewijzigd door JerX op 24-02-2011 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Iemand al met de nieuwe hero gespeeld in games? Ik heb even gekeken in practise:
- De stun aanval is altijd handig maar als het nog multiple + attack speed krijg is natuurlijk helemaal leuk :p
-.Stok+ulti is lame, vooral vanuit de forest gooien minder kans op creeps waardoor de dmg hoog blijft
- En de 3de skill vind ik een beetje escape skill of gank af te maken, ik vond het wel lastig wanneer je dan 1 van de skills moest kiezen. Blijkbaar heel snel achter elkaar. Ik kreeg het niet goed voor elkaar.

Wel is te merken dat ze heel veel mana nodig heeft en dat ze niet zoveel hp heeft. Dus das nog best wel lastig als je je bv je ulti+stok wilt doen.

Skill buil die ik bijvoorbeeld zal nemen:
stun, shadow, stok, stok, stok, ulti etc. doen. Maar ja ik heb alleen nog maar practise gespeeld dus dit is natuurlijk een beetje speculeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
JerX schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:02:
[...]

Ja true, paar links naar websites met Tutorials is al genoeg :P En standaard Lane tactics kan je idd zelf wel maken :)

En wat dacht je van een paar "must have" addons? ^^ Zijn er misschien nog meer ideeën?
Ik heb Spell range indicator, tower range indicator. Ik had er meer maar vond het maar irritant maar deze zijn wel relaxt. Te vinden op de hon forums.

@hierboven: Bekijk het aluna filmpje even dat zo heel groot op de website staat> :9

[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 27-02-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Postius schreef op zondag 27 februari 2011 @ 17:12:
[...]

Ik heb Spell range indicator, tower range indicator. Ik had er meer maar vond het maar irritant maar deze zijn wel relaxt. Te vinden op de hon forums.

@hierboven: Bekijk het aluna filmpje even dat zo heel groot op de website staat> :9
filmpje ik gezien maar zelf kijken is ook leuk :P hangt beetje af van je speelstyle.

Mijn addons zijn:
- Tower Range indenticator (echt zo chill :P)
- Bang! CoolDown Pulse
- Quickstart Practice Game
- Rune Timer
- TowerDenier
- Alt Info Revised

Edit: Had meer Addons en heb de juiste namen erbij gezet :)

[ Voor 12% gewijzigd door JerX op 28-02-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
JerX schreef op zondag 27 februari 2011 @ 13:43:
Iemand al met de nieuwe hero gespeeld in games? Ik heb even gekeken in practise:
- De stun aanval is altijd handig maar als het nog multiple + attack speed krijg is natuurlijk helemaal leuk :p
-.Stok+ulti is lame, vooral vanuit de forest gooien minder kans op creeps waardoor de dmg hoog blijft
- En de 3de skill vind ik een beetje escape skill of gank af te maken, ik vond het wel lastig wanneer je dan 1 van de skills moest kiezen. Blijkbaar heel snel achter elkaar. Ik kreeg het niet goed voor elkaar.

Wel is te merken dat ze heel veel mana nodig heeft en dat ze niet zoveel hp heeft. Dus das nog best wel lastig als je je bv je ulti+stok wilt doen.

Skill buil die ik bijvoorbeeld zal nemen:
stun, shadow, stok, stok, stok, ulti etc. doen. Maar ja ik heb alleen nog maar practise gespeeld dus dit is natuurlijk een beetje speculeren :P
3e skill is makkelijk
druk op E en je krijgt een speedboost.
druk binnen 3 sec nog een keer op E, en je ghost rent terug.
Druk je nu nog een keer op E voordat je ghost terug is op de plek waar je voor het eerst op E drukte, dan teleport je terug.

verder zou ik stok als 1e maxen. Hij doet veel dmg early game.
stun als 2e, vooral handig later als je 5v5 doet. stun is te kort voor in de lane vind ik, en mensen rennen te snel terug om veel aan de attackspeed te hebben.

@ wat oudere posts over glacius.
Ga naar de short lane, liefst met iemand die je niet de hele dag hoeft te babysitten.
stack de jungle voor je carry, en gebruik je freeze om zelf wat easy neutral kills te krijgen. (glacius is een erg goede lvl 1 jungle hero) Belangrijkste is dat je zo snel mogelijk lvl 7 haalt (lvl 4 aura) en daarvoor niet de XP van je carry leeched.
Support de carry in de lane door regelmatig de lane te harrassen, zorg voor wards zodat hij niet geganked wordt en pull creeps zodat de lane dicht bij jou tower blijft.
Als je een triple stack hebt in de jungle, en je carry is nog niet sterk genoeg om die te clearen, dan betekent dat gratis farm voor glacius met zn ultimate

[ Voor 19% gewijzigd door RocketKoen op 28-02-2011 12:26 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
RocketKoen schreef op maandag 28 februari 2011 @ 12:20:
[...]

@ wat oudere posts over glacius.
Ga naar de short lane, liefst met iemand die je niet de hele dag hoeft te babysitten.
stack de jungle voor je carry, en gebruik je freeze om zelf wat easy neutral kills te krijgen. (glacius is een erg goede lvl 1 jungle hero) Belangrijkste is dat je zo snel mogelijk lvl 7 haalt (lvl 4 aura) en daarvoor niet de XP van je carry leeched.
Support de carry in de lane door regelmatig de lane te harrassen, zorg voor wards zodat hij niet geganked wordt en pull creeps zodat de lane dicht bij jou tower blijft.
Als je een triple stack hebt in de jungle, en je carry is nog niet sterk genoeg om die te clearen, dan betekent dat gratis farm voor glacius met zn ultimate
Zeker goede tips! Ik speel zelf niet zo vaak support, behalve Dsham (niet om creepkills te stelen met mijn heal, gewoon omdat hij leuk speelt :P ) Maar dit zijn voor elke support hero wel de guidelines om goed bezig te zijn, alleen ben ik er vaak niet zeker van wanneer het ok is om te stacken, en wanneer je dit niet kan doen. Sommige carries houden het simpelweg niet uit alleen, kan stacken dan toch nodig zijn, of is harrassen beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

JerX schreef op zondag 27 februari 2011 @ 13:43:
Als je stok + ulti gebruikt, wordt de damage niet minder per unit die je raakt. Dan blijft de damage maximaal.
De damage wordt alleen minder als je zonder ulti je stok gooit ;)

Ulti maakt het global range en houdt de damage constant.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Een nieuwe beta site waar je guides van heroes kan vinden. Gemaakt door [S2]Nigma. Ziet er wel slick uit en up-to-date atm :P (nog niet alle heroes staan erop).

Edit: Ik speel veel HoN met aantal vrienden meestal kunnen wij wel een groep van 5 creëren. Wij zijn echter opzoek naar oefen matches tegen andere mensen waar we feedback van kunnen krijgen. Wij zitten op een rating van 1450-1650 hangt af van hoeveel potjes we op een dag spelen. :P Oke oke we hebben er 1 die op 1200 zit maar die heeft steeds pech met potjes maar zijn niveau is zeker 1500. :) Dus enig interesse om tegen ons te spelen let me know. =D

[ Voor 60% gewijzigd door JerX op 01-03-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
Iemand die 1200 is en zegt 1500 te zijn heb ik niet veel fiducie in. 300 PSR is een te groot verschil.

OT. ik heb de nieuwe hero nog niet gespeeld ik heb tot dusver er niet veel last van gehad, ik weet wel dat torturer nu echt een nice hero is geworden. Wat een kickass motherfucker is die geworden, Wel squishy maar wel een nice dmg output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Torturer is echt OP nu... Niet normaal 1v1 mid, raped elke melee hero (devo,dw,pharaoh,tundra, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
Ik ben het er niet mee eens dat tort elke melee hero mid raped. De cast-animatie maakt niet veel verschil, de movement speed buff is gewoon nice. Lijkt nu gewoon op zijn dota variant.

Over de addons die mensen gebruiken. Direct uitschakelen, wil je beter worden in de game gebruik die mods niet. De enige mod die ik gebruik is MIA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Kaasboerke schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:14:
Iemand die 1200 is en zegt 1500 te zijn heb ik niet veel fiducie in. 300 PSR is een te groot verschil.
Hij was 6 maanden weg en was vroeger 1600. Nu speelt hij weer, maar door het inkomen kwam hij weer laag. Soms komt ie weer bij 1400 maar dan speelt hij met ons en soms verliezen wij, waar door hij heel snel weer naar beneden zakt (-20 per lose :/).

[ Voor 5% gewijzigd door JerX op 01-03-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
Kaasboerke schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:35:
Ik ben het er niet mee eens dat tort elke melee hero mid raped. De cast-animatie maakt niet veel verschil, de movement speed buff is gewoon nice. Lijkt nu gewoon op zijn dota variant.

Over de addons die mensen gebruiken. Direct uitschakelen, wil je beter worden in de game gebruik die mods niet. De enige mod die ik gebruik is MIA.
Alleen nuttig als je competative wil spelen.
Ik kan echt niet meer zonder right click deny en MIA :P
de rest van de add-ons is redelijk nutteloos.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
hugoy schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:00:
[...]

Zeker goede tips! Ik speel zelf niet zo vaak support, behalve Dsham (niet om creepkills te stelen met mijn heal, gewoon omdat hij leuk speelt :P ) Maar dit zijn voor elke support hero wel de guidelines om goed bezig te zijn, alleen ben ik er vaak niet zeker van wanneer het ok is om te stacken, en wanneer je dit niet kan doen. Sommige carries houden het simpelweg niet uit alleen, kan stacken dan toch nodig zijn, of is harrassen beter?
er zijn 3 neutral camps (onderste lane 1, bovenste lane 2) waaruit je kan pullen naar de lane. Als support stack je deze ze veel als je kan. En als je een stack van 2 of 3 hebt gebruik je het pullen om een hele wave creeps te deny'en. (en een berg XP van de neutrals). Je gebruikt de creeps om de neutrals te tanken, en zorgt dat ze op het eind alle 2 dood zijn.

De andere neutrals zijn te ver van je lane om te pullen als je de lane moet supporten. Die doe je alleen als je kan gaan roamen.
Roamen is als je carry je niet meer nodig heeft in de lane, en je de jungle gaat stacken en andere lanes gaat ganken.
Deze camps stack je ook altijd, want je carry gaat als het goed is toch niet zover uit zijn lane tenzij het echt de moeite waard is. en als hij geen stacked camps kan farmen, is het voor hem niet de moeite waard om zn lane te verlaten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-09 22:09
En op het moment dat een carry z'n lane verlaat (om de stacks te pakken of doodgaat), ga jij natuurlijk snel naar de lane om de XP te pakken terwijl de carry er niet is. Zo heeft je tegenstander ook geen freefarm.

Wat helemaal goud is, is als je als support een health pot koopt zodat je carry niet terug hoeft om te regennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Kaasboerke schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 20:35:
Ben ik het niet mee eens, de Addons die ik gebruik zijn ''nuttig'' om sneller iets te zien. Tis niet zo dat mijn spells etc. automatisch worden uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
Als het goed is heb je natuurlijk ook een flying monkey, zodat jij en je carry sowieso niet uit de lane hoeft... ook niet om te regennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Hoe wil jij regennen zonder health pot?

Overigens gebruik ik geen mods. Tower range weet ik ondertussen wel en spell range in principe ook wel, alleen bij nieuwe heroes is dat lastig.

Groot voordeel van geen spel range indicators vind ik dat je ook weet wat de range is van enemy heroes ;) . Dat is namelijk erg belangrijk om te weten en je creëert geen gevoel daarvoor als je die mods gebruikt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 17:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik denk dat je juist wel een gevoel daarvoor creëert als je die mods gebruikt, dan zie je steeds de afstanden op de grond om de heroes heen en op een gegeven moment leer je dat uit je hoofd kennen en kan je het weten zonder mods. Ik vind het zonder mods veel moeilijker om dat te leren.

Maar ik zit dan ook nog steeds onder de 1200 PSR dus misschien heb ik er gewoon geen verstand van ;) Ik denk dat ik overigens wel langsaam beter aan het worden ben, in het begin was iedereen altijd tegen mij aan het schelden enzo omdat ik fouten maken / het slecht deed, maar dat is de laatste tijd steeds minder (maar dat kan ook toeval zijn natuurlijk :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
TheJVH schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:24:
Hoe wil jij regennen zonder health pot?

Overigens gebruik ik geen mods. Tower range weet ik ondertussen wel en spell range in principe ook wel, alleen bij nieuwe heroes is dat lastig.

Groot voordeel van geen spel range indicators vind ik dat je ook weet wat de range is van enemy heroes ;) . Dat is namelijk erg belangrijk om te weten en je creëert geen gevoel daarvoor als je die mods gebruikt ;) .
Ik heb HoN van begin beta tot nu zonder gespeeld, maar ik game ook al lang genoeg om te weten dat een voordeel dat je kan hebben je altijd mee moet pakken. Het zal mijn spel niet heel veel beinvloeden maar door de precieze range te zien van spels en towers heb ik wel degelijk een voordeel. Het op je scherm zien is gewoon sneller en makkelijker te verwerken dan het te weten. Dat is ook de reden dat ik ze heb, het voordeeltje wat je er mee hebt is er toch, zelfs al weet je de ranges uit je hoofd, je zal een keer een fout maken. Door de range duidelijk te zien is die kans nog verder verkleind.(en ja ik snap het hele tegen argument ook wel maar zoals gezegd, het levert aantoonbaar voordeel op dus eigenlijk is het dommer om het niet te doen als wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
RocketKoen schreef op maandag 28 februari 2011 @ 12:20:
[...]
(glacius is een erg goede lvl 1 jungle hero) Hmm nee ...
(glacius is een goede lvl 1 jungle hero) Ook niet helemaal ...
(glacius is een goede jungle hero) Bijna ...
(glacius is een goede hero) Nou zijn we der.
Fixed that.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Postius schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:27:
[...]

Ik heb HoN van begin beta tot nu zonder gespeeld, maar ik game ook al lang genoeg om te weten dat een voordeel dat je kan hebben je altijd mee moet pakken. Het zal mijn spel niet heel veel beinvloeden maar door de precieze range te zien van spels en towers heb ik wel degelijk een voordeel. Het op je scherm zien is gewoon sneller en makkelijker te verwerken dan het te weten. Dat is ook de reden dat ik ze heb, het voordeeltje wat je er mee hebt is er toch, zelfs al weet je de ranges uit je hoofd, je zal een keer een fout maken. Door de range duidelijk te zien is die kans nog verder verkleind.(en ja ik snap het hele tegen argument ook wel maar zoals gezegd, het levert aantoonbaar voordeel op dus eigenlijk is het dommer om het niet te doen als wel).
Nouja, bij mij dus niet, ik speel veel beter zonder mods. Ik let ook veel meer op de game en ontwikkel ook veel meer gamesense ;) .

Overigens: Echt een EPISCHE game gespeeld 31498672. 85 minuten, epische base defence. Zeker de laatste 30 minuten zijn waard om te kijken. Echt nog nooit zo'n spannende en leuke game gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
TheJVH schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 00:20:
[...]

Nouja, bij mij dus niet, ik speel veel beter zonder mods. Ik let ook veel meer op de game en ontwikkel ook veel meer gamesense ;) .

Overigens: Echt een EPISCHE game gespeeld 31498672. 85 minuten, epische base defence. Zeker de laatste 30 minuten zijn waard om te kijken. Echt nog nooit zo'n spannende en leuke game gespeeld!
Tja ach dat gamesense ook lol, dat is de laatste 5 jaar het nieuwste popualirste woordje in competetive scenes lol. Dat is gewoon meer een geval van dat heb je of dat heb je niet. Ik ken mensen die zouden er 10 jaar op kunnen trainen en het nog niet snappen, ik zie alleen niet in hoe je door mods minder op de game zou letten maar goed als voor jou dat excuus werkt :9 , niet lullig ofzo maar ik heb af en toe (bij andere games) de meest bizarre argumenten gezien om geen mods te gebruiken. Nou lijkt het me ook niet dat het enigzins afleid van de game want het is onderdeel maar je moet toch voor jezelf iets verzinnen waarom je zonder mods speelt. Overigens is het me ook vaak opgevallen dat zelfs als mensen het beter zouden doen met mods ze het soms gewoon niet willen, waarom niet? Zoals altijd, mensen houden niet van verandering(in games is het helemaal erg).

Overigens ik wil je niet persoonlijk aanvallen ofzo, maar zeggen dat het afleidt is gewoon een Non-argument. En dat je er meer of minder gamesense van ontwikkelt, ach.....dat is nog nooit aangetoond op enig niveau sowiezo. Beetje van dat "gezond-verstand" denken want in principe prima is maar hier gaat die vlieger nie op.
(dat valt me bij verschillende game-communities zo vaak op, mensen gebruiken het logisch denken met gezond verstand en gebruiken dat als eind en waarde oorrdeel zonder het verder ooit te toetsen aan iets, overigens gebeurd dat hier op tweakers.net ook gewoon in andere topics maar het valt me soms op hoeveel mensen aannemen).

Langverhaal kort:
Een mod met tower ranged kan niet game afleidend zijn want je kijkt nog steeds naar precies dezelfde game. Ik denk zelfs dat het de game een stukje gestructrueerder en duidelijker maakt en daardoor juist de kans op afleiding verkleint.

[ Voor 6% gewijzigd door Postius op 03-03-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Misschien is een tower range indicator anders, maar een mod die aangeeft wat de range van je skills is, ik denk dat je zonder die mod een beter gevoel ontwikkeld tot hoever een skill kan gaan. En dan praat ik over de range van de tegenstander ;) . En dat soort dingen (weten hoever je van je tegenstander af moet blijven) vallen imho onder gamesense en dat kan je zeker wel trainen. Ik heb bij mijzelf gemerkt dat ik dat veel minder kan als ik van die mods gebruik ;) .

Gamesense kan je zeker wel trainen. Ik zie in 1400 games nooit iemand tot de 2e tower pushen in z'n eentje, in 1700 games zie je dat wel, aangezien daar mensen in spelen die weten wanneer dat kan (en dus ook niet doodgaan).

Overigens vind ik het niet erg dat je mods gebruikt, maar ga niet lopen verkondigen dat "het levert aantoonbaar voordeel op dus eigenlijk is het dommer om het niet te doen als wel". Want dat is gewoon niet waar ;) . Ik speel beter zonder mods dus is het voor mij een aantoonbaar nadeel ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
Mja, meestal moet je support spelen. Maar ik baseer mijn post op een game waar ik in de short lane belande met FA.
FA had mij niet nodig en stuurde me naar de jungle. Ik heb de hele laning phase in de jungle gezeten en mid/bot geganked. Ook al was ik wardbitch, ik heb had op het eind erg goede gear en hetzelfde level als de 2 solo lanes.

De reden dat je glacius nooit in de jungle ziet, is dat hij er maar weinig aan heeft om een geweldige farm te hebben. Hij is veel waardevoller als babysit/support in de meeste games. Maar als je team geen behoefte heeft aan support kun je net zo makkelijk junglen. (en ja, dan moet je beter picken... maar dit was AR)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
De reden waarom ik zonder mods speel is omdat wij van plan zijn om competief te gaan spelen. Ik pleit er ook voor dat in MMR games mods die de gameplay vergemakkelijken zoals alle range mods, uitgeschakeld moeten zijn.

Als je in de 1200 regio speelt en gebruikt mods, ze maken de interface heel druk en maken het spel niet makkelijker. Je leert meer van fouten maken en daardoor ervaring op te doen, dan heel passief te spelen.

Daar komt nog bij dat je nu in HoN zonder die mods ook zien wanneer je in range bent van je spells ;)

Gister een game gespeeld 3vs5, met gemak gewonnen. Krijg je als je een account van een vriend moet boosten die rond de 1400 zit. Zoals ik al eerder betoogde, wil je uit je lage PSR-bracket komen leer een mid-hero goed spelen en ga daar mee face-rapen en dat leer je uiteindelijk door veel te oefenen.

Ik weet alleen niet wat ik van Aluna moet denken, hetzelfde geldt voor Empath, als ik ermee of een teammate ermee speel wordt er weinig van gebakken. Speelt de tegenstander ermee zijn die heroes zo verschrikkelijk lastig. Iemand tips hoe je bovenstaande heroes moet spelen? Counteren is NP maar ermee spelen bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Waarom wil je een account boosten? Haalt echt het hele concept van matchmaking ondertuit, je krijgt imbalanced teams in games, en het is gewoon niet nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
Kaasboerke schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:03:
Ik weet alleen niet wat ik van Aluna moet denken, hetzelfde geldt voor Empath, als ik ermee of een teammate ermee speel wordt er weinig van gebakken. Speelt de tegenstander ermee zijn die heroes zo verschrikkelijk lastig. Iemand tips hoe je bovenstaande heroes moet spelen? Counteren is NP maar ermee spelen bah.
belangrijke dingen om te weten
Aluna: Ze is een waardeloze tank.
In een (team)fight: Gooi je stok elke keer als de skill up is. Ren naar het gevecht en stun. autoattack terwijl je de attackspeed buff hebt. Daarna maken dat je weg komt tot je skills weer up zijn.
Als je ver weg bent (omdat jij bijna dood was, of een enemy rent weg die bijna dood is), gebruik eerst je ult.

Empath: early game: leer heel snel je 1e en 2e skill gebruiken. Lastig omdat je vaak ook nog (weg) moet rennen. mid-late game: Spring op je carry en gebruik je skills en items

[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 09-03-2011 15:02 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Mensen die zeggen dat ze net zo'n game awareness met mods ontwikkelen als met mods :') .

Ik rij ook net zo goed fiets met zijwieltjes als zonder }:| .

:/

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Mensen die van alles aannemen zonder dat ooit iets gestaafd wordt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
Ik speel het ook mijn username is glennoxx dus voeg me toe als je wilt :P

Heb het gespeeld vanaf de beta maar op een of andere manier word ik niet goed in het spel haha.
Speel met alle heroes, van support tot hard carry vooral wildsoul gaat me goed af, lekker in de forrest totdat je flink gefarmed hebt en dan de rest afslachten vooral de stun van de beer helpt goed mee.

Ben weer terug gevallen naar de 1300 mmr maar ben weer aan het opklimmen, elke keer zit ik zo rond de 1600 waarna ik een enorme terug val krijg tot de 1300 soms zelfs 1200 en weer helemaal opnieuw kan beginnen. Speel vooral 3 vs 3 dit vind ik een stuk leuker dan 5 vs 5 omdat het een stukje sneller gaat. en minder afhankelijk bent van je team.

Iemand tips om de terug val te kunnen omzeilen of op te kunnen vangen? want als je rond de 1300 mmr zit gaat matchmaking zo traag, moet minimaal 10 minuten wachten voordat er een game word gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 17:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Cassius schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:41:
Mensen die zeggen dat ze net zo'n game awareness met mods ontwikkelen als met mods :') .

Ik rij ook net zo goed fiets met zijwieltjes als zonder }:| .

:/
En je begint ook meteen met leren fietsen zonder zijwieltjes ipv met }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
Het eerste wat mijn vader deed was de zijwieltjes van de fiets afslopen.

Accountboosten is gewoon leuk, hoe vaak ik onderhand wel niet tegen een smurfacc van een pro heb gespeeld... je leert er veel van als je tegen mensen speelt die een hoger niveau hebben dan de mensen om je heen.

Ik heb onderhand weer met Empath gespeeld en ik ben erachter, het is op dit moment niet mijn hero. Ze speelt naar mijn mening contra-intiutief. Faalde dus ook goed hard met haar. Aluna is next.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
Kaasboerke schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:13:
Het eerste wat mijn vader deed was de zijwieltjes van de fiets afslopen.

Accountboosten is gewoon leuk, hoe vaak ik onderhand wel niet tegen een smurfacc van een pro heb gespeeld... je leert er veel van als je tegen mensen speelt die een hoger niveau hebben dan de mensen om je heen.

Ik heb onderhand weer met Empath gespeeld en ik ben erachter, het is op dit moment niet mijn hero. Ze speelt naar mijn mening contra-intiutief. Faalde dus ook goed hard met haar. Aluna is next.
Aan de andere kant is het behoorlijk irritant als je een hoger niveau hebt, en dan zit er ineens iemand in je team die eigenlijk in de 1200 thuishoort :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
Daar ben ik het mee eens, maar over het algemeen maakt me dat niet zo heel veel uit. Als jezelf nog op een te laag niveau speelt PSR-wijze, dan neem je hem alsnog op sleeptouw. Meestal als ik een maat mee op sleeptouw meeneem moet hij ook precies doen wat ik hem zeg. Anders schiet het idd niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Door dat boosten krijg je imba games ;) . En dan dat je op 8 minuten al weet dat het niks meer wordt omdat je teammates faalhazen zijn of dat zij gewoon veeeeeel betere spelers hebben:

Onze laagste is een echte 1550, hun laagste is een 1500 (maar stiekem een 1800) en daarom hebben ze ook een 1800....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
Zulke games zijn echt wel leuk als je met hun speelt of tegen hun speelt. Ik kan mijn lol iig niet op. Zoals ik al eerder betoogde, je leert veel van zulke games.

Moet je uiteraard wel denken aan de basale elementen. Zoals wards plaatsen, courier hebben en goed counter-warden, doe je dat in zulke games niet leer je er alsnog geen ene fuck van.

Als conclusie kan je trekken, altijd wards plaatsen en kopen ook al heb je nog geen boots!!!! (Support spelers leer hiervan, boots zijn minder belangrijk dan vision).

Als je gefaceraped wordt op deze manier probeer dan achter te komen waarom hun line-up zo goed was, is dit niet het geval en faal je in het lasthitten en deny-en. Moet je dat maar eerst goed onder de knie krijgen. Wat dus in de openingspost moet komen staan is voordat je pas gaat stijgen in PSR is het volgende.

1. Leer goed lasthitten.
2. Plaats wards, hoe dan ook, zelfs als je supports dat niet doen kan je het beter zelf doen.
3. Analyseer waarom je zelf faalde. Ligt altijd aan jezelf, wordt je geganked en er zijn geen miss-calls, nog steeds je eigen fout, je had zelf voor je eigen vision kunnen zorgen en je minimap in de gaten kunnen houden.
4. OEFEN, OEFEN en OEFEN
5. Flame niet/nooit naar je team, NOOIT. Wordt je geflamed, /ignore add
Nog andere belangrijke comments?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ach heerlijk, daarnet een Hatrick en Quad-Kill in 1 match als vindicator. 25 minuten, 13/3/7 :D . Blijft een heerlijk hero, zeker als je niet gefocussed wordt. Zo squishy, maar zó onderschat :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
Wat was je positie? Mid? Side-lane? Niveau algehele pot?

Ik ben het met je eens dat Vindi een niche hero is, maar op de een of andere manier is een vindi voor mij altijd een prime candidate om direct af te maken. Vaak piss-poor positie en weinig health. Die hero is zo'n makkelijke fish.

Maar doe eens wat details, matchID e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneiker
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 11:06
Hallo,

Sinds vandaag heb ik een bug? Hij wilt update naar x.18, ik draai het native op Ubuntu 10.10. Verder mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
Is gewoon een nieuwe patch, creepstacking mag weer. (3 totaal).
Wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
Kaasboerke schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:29:
Wat was je positie? Mid? Side-lane? Niveau algehele pot?

Ik ben het met je eens dat Vindi een niche hero is, maar op de een of andere manier is een vindi voor mij altijd een prime candidate om direct af te maken. Vaak piss-poor positie en weinig health. Die hero is zo'n makkelijke fish.

Maar doe eens wat details, matchID e.d.
Door zn aura heeft hij een beetje het zelfde effect als devourer. Als je genoeg kills hebt in het begin wordt je erg sterk.
Verschil is dat dev. de kills echt zelf moet maken, vindy moet in de buurt zijn bij mensen die dood gaan.

Maja, hij heeft geen stun, geen slow, geen escape en maar weinig HP. Dus als je ownt als vindy, dan doet de tegenstander iets grondig fout...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
RocketKoen schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:22:
[...]

Door zn aura heeft hij een beetje het zelfde effect als devourer. Als je genoeg kills hebt in het begin wordt je erg sterk.
Verschil is dat dev. de kills echt zelf moet maken, vindy moet in de buurt zijn bij mensen die dood gaan.

Maja, hij heeft geen stun, geen slow, geen escape en maar weinig HP. Dus als je ownt als vindy, dan doet de tegenstander iets grondig fout...
Devourer mag ook binnen een range van 400 staan voor een stack op zijn cadaver armor tegenwoordig hoor ;) Die skill van devourer is enkele keren veranderd, eerst kreeg je ook strength van creeps, en verschilde de gain per level, maar hij is nu gewoon hetzelfde als die van vindi, behalve dat hij de strength niet steelt, en de range kleiner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 16:04

Woohooo

Smilie, James Smilie

Hehhh die nieuwe skill van DS is wel grappig.. had een leuke spree :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=l0nvDyiMKCI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Welke mods gebruik je allemaal? Zien er gaaf en handig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2ldvvup.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
En welke mmr rating ben je uiteindelijk met al die mods :) ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zit op 1695 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Iedereen die ik ken(persoonlijk, dus geen friendlist bullshit of iets) die rond de 1700 zit, spelen allemaal met mods. En hun "vrienden/clanmates/whatever" ook, zols gezegd tis vrij do...onhandig om zonder te spelen. Maar blijf vooral lekker aan je gamesense werken!

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 21-03-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=t8jLTK1XXEA]

Kwam deze video net tegen.. wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
Woohooo schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:35:
[video]

die van de steamboots is wel handig ja :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Laatst online: 23-06 17:11
Woohooo schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:35:
[video]

lol, die shaman headdress met lifetube kopen is zo dom :p enige rede wrom je dat ooit zou doen is als je inv te vol zit om die 2 ringetjes te kopen en je supererge haast hebt, maar het kost je wel 175 extra..

die invis-teleport is wel een erg leuke die ik niet kende!

[ Voor 6% gewijzigd door questarey op 23-03-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Shamans kan wel handig zijn. Als je eerst een lifetube koopt om een Helm te kopen, maar dan toch je gedachten veranderd (omdat fayde een codex gaat oid) en een Shamans beter is. Maar in alle andere gevallen moet je het nooit doen :) .

Die van de steamboots wist ik niet trouwens, zeer handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
TheJVH schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:46:
Shamans kan wel handig zijn. Als je eerst een lifetube koopt om een Helm te kopen, maar dan toch je gedachten veranderd (omdat fayde een codex gaat oid) en een Shamans beter is. Maar in alle andere gevallen moet je het nooit doen :) .

Die van de steamboots wist ik niet trouwens, zeer handig!
Het is wel nuttig als je begint met een HotBL
en daarna uit elkaar halen. de +250 health item gebruiken voor een behemoths, en dan de lifetube voor een shamans.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Postius schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:56:
Iedereen die ik ken(persoonlijk, dus geen friendlist bullshit of iets) die rond de 1700 zit, spelen allemaal met mods. En hun "vrienden/clanmates/whatever" ook, zols gezegd tis vrij do...onhandig om zonder te spelen. Maar blijf vooral lekker aan je gamesense werken!
Helaas begrijp je het niet. Overigens ben ik al lang 1700+ en speel zonder - zoek ook eens op honcast (volgens mij was het die, anders honreplays.org) naar de monthly community interview met MSI en DM. De leden van deze clans gebruiken geen mods. In hun woorden "vanilla is for people that actually know the game". Ze zijn vast do ... onhandig!

Enfin :) . Let's agree to disagree, lijkt me zinloos om hier nog te veel woorden aan vuil te maken. Deden we (ik en teams) in de tijd van Unreal Tournament ook al.

[ Voor 3% gewijzigd door Cassius op 26-03-2011 09:43 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Overigens zijn mods ook verboden in tournaments enzo :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
TheJVH schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 13:28:
Overigens zijn mods ook verboden in tournaments enzo :) .
Uiteraard, en terecht :) .

Nieuwe hero nu stuk of 4/5 keer gezien, kan beetje twee kanten op. Of hij faalt hard en is echt compleet niets waard of hij farmed zo ontzettend snel met dat beestje en al die teleport zones dat hij (laatste game bijvoorbeeld) tegen de 35 minuten een mock/shiva's/brutalizer heeft en hij sloopte iedereen :X .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Cassius schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 18:12:
[...]

Uiteraard, en terecht :) .

Nieuwe hero nu stuk of 4/5 keer gezien, kan beetje twee kanten op. Of hij faalt hard en is echt compleet niets waard of hij farmed zo ontzettend snel met dat beestje en al die teleport zones dat hij (laatste game bijvoorbeeld) tegen de 35 minuten een mock/shiva's/brutalizer heeft en hij sloopte iedereen :X .
Dat is een goede omschrijving van IEDERE nieuwe hero......
Of ze falen hard(dude snapt de hero niet) of ze winnen hard(andere team snapt de hero niet).
Die teleport is idd handig, en je kan nog best goed creepstacks farmen met je summon, verder nog niet echt veel over te melden, wordt een beetje aanzien. Ik heb aluna ook nog nooit echt gezien met een goede speler :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Mwoah, die nieuwe hero vind ik echt hard overpowered. Haar 3e skill (die slow/poison) is geen attack modifier, dus met een frostburn heeft ze een megaslow...

Je moet even weten hoe je haar moet counteren, maar die tunnels zijn echt hard OP. Je ziet haar nooit aankomen, het duurt lang om ze te killen. Ik verwacht een nerf :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
TheJVH schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:12:
Mwoah, die nieuwe hero vind ik echt hard overpowered. Haar 3e skill (die slow/poison) is geen attack modifier, dus met een frostburn heeft ze een megaslow...

Je moet even weten hoe je haar moet counteren, maar die tunnels zijn echt hard OP. Je ziet haar nooit aankomen, het duurt lang om ze te killen. Ik verwacht een nerf :) .
gewoon nooit tegen haar lanen zonder een voorraadje wards of rev.
Gebruik je die niet, dan kun je (als mid vooral) niet zien of ze in haar mound zit, of dat ze teleport naar een lane voor een gank.
vanaf lvl 6 kan ze met die summon overal onverwachts van die mounds neerleggen en er meteen naartoe teleporten.
en de combinatie van 1 ranged slow, 1 melee slow, frostburn en een speed buff (mound neerleggen) maakt haar een hele enge ganker. Als je tenminste kan macro'en.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:55:
[...]

. Als je tenminste kan macro'en.
micro'en.

amiright?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

TheJVH schreef op zondag 27 maart 2011 @ 14:12:

Slows maken iemand overpowered? Tegen de tijd dat iemand een frostburn (4400g) bij elkaar heeft is de laning phase al lang afgelopen en zal er standaard map control(wards) gaande zijn, waarbij solo ganks hard afgestraft worden.

Slows doen an sich niks, het is meer iets voor end-game waarbij ranged nog wel eens wil kiten en waarbij je als melee op je tegenstander kan blijven.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik heb nog niet echt meerdere basissen moeten onderhouden en aan worker optimalizatie gedaan in HoN. Maar mischien komt het nog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
dat ja :P
Postius schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:41:
[...]

Ik heb nog niet echt meerdere basissen moeten onderhouden en aan worker optimalizatie gedaan in HoN. Maar mischien komt het nog :9
mja, net als bvb hellbringer of ophelia moet je in een gevecht niet alleen jezelf, maar ook je pet controllen.
pet heeft nml een ranged root, en kan burrows plaatsen voor wat extra speed/invis (of om naar toe te teleporten)
en in de lane gebruiken voor harras, of om de jungle te farmen terwijl jij ergens anders bent

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
RocketKoen schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 01:26:
[...]

dat ja :P
[...]

mja, net als bvb hellbringer of ophelia moet je in een gevecht niet alleen jezelf, maar ook je pet controllen.
pet heeft nml een ranged root, en kan burrows plaatsen voor wat extra speed/invis (of om naar toe te teleporten)
en in de lane gebruiken voor harras, of om de jungle te farmen terwijl jij ergens anders bent
Idd, micro'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 00:30
Weet iemand hier een goede mod-site met up-to-date mods?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Laatst online: 19-09 13:20
Hebben andere mensen ook ervaren dat de ratings met de komst van MM omhoog gegaan zijn? Zo ben ik nog steeds in de veronderstelling dat ik een 1550 speler ben. Toen ik weer begon met HoN had ik een PSR van 1619 ofzo, maar speel nu alleen via MM, en heb inmiddels een rating van 1659 met 83% wins.. Volgens mij grotendeels geluk, met wellicht toch een klein deel van inflatie van ratings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of misschien ben je beter dan je denkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Welke hero raden jullie mij aan als zelfs bij MM er noobs/feeders in mijn team komen? Heb (maar) 1350 MMR, dus het zijn low-MMR games. Als die carry's van hun worden gefeed kan ik er namelijk ook weinig tegen doen, behalve tower campen en veel team work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
Awoodentree schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:59:
Welke hero raden jullie mij aan als zelfs bij MM er noobs/feeders in mijn team komen? Heb (maar) 1350 MMR, dus het zijn low-MMR games. Als die carry's van hun worden gefeed kan ik er namelijk ook weinig tegen doen, behalve tower campen en veel team work.
or zijn geen heroes die in hun eentje kunnen winnen...
Maar als je op sites als honcast kijkt, kun je zien welke heroes erg populair zijn in pro games.
Die heroes kiezen ze niet zomaar.
denk aan: behemoth, glacius, witch slayer, myrmadon als support
soulstealer, flint, sand, gladi als carry
valk, slither, pebbles, hag als solo/ganker

Wat belangrijk is met picks is dat je team in alle rollen minstens 1 hero heeft.
1 of 2 carry's (maximaal 1 hardcarry)
een initiator
2 babysitters/support
1 mid/ganker
en als iemand van je team een jungle hero pickt, ook nog een hero die 2v1 kan.

Ja, je hebt maar 5 spelers, dus een aantal vervullen meer dan 1 rol.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Zorg ook voor genoeg stuns en disables. Die winnen vaak de game voor je ;) .

Zo lijkt een Witch Slayer useless lategame, maar zijn stuns maken hem bijzonder sterk :) .

Daarnaast vind ik het handig om altijd een hero te kiezen met:
- Een stabiele begin en midgame
- Carry mogelijkheid
- Een stun
of
- Een escape
- Daarnaast is een hero die kan ganken heel erg handig
- Niet héél afhankelijk van items (zoals chronos)

Dit gezegt hebben, komt je eigenlijk uit op de volgende heroes:
- Magebane (wel een harde carry, maar met z'n flash kan je bijzonder goed van ganks wegkomen. Draag ook een TP, dan kan je de woods in blinken en wegporten.
- Wretched Hag
- Valkyrie (vind ik persoonlijk wel een lastige hero)
- Moon Queen (hoewel ze geen echte escape ability heeft, kan ze heel goed ganken > meer items en betere levels in je team)

Maar uiteindelijk is het een teamgame en kan je nooit in je 1tje winnen. Ook is het belangrijk dat je altijd kan zeggen dat je alles hebt gedaan om te kunnen winnen.

Speel je carry en je team koopt geen wards en daarom wordt je geganked? Koop voor 100 gold een ward en je wordt niet meer geganked.
Gank zelf ook zo veel mogelijk. Zo krijg je zelf geld en experience van de ganks, en je teammates help je er ook bij ;) .

Daarnaast ben ik niet van mening dat teamsetup heel veel uitmaakt in 1300 games. In 1700 games merk je dat daadwerkelijk wel, en zie je snel dat je 'outpicked' bent :) .
Elke hero is even sterk, maar sommige zijn veel situationeler. Zo is een woods hero erg sterk wanneer je 2 sterke solo laners hebt (je hebt namelijk een level advantage), maar het kan ook tegen je werken wanneer je met bijvoorbeeld Kraken tegen 2 ranged moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
in de 13xx range altijd het volgende doen:

kies een hero waarmee je makkelijk mid kunt domineren. denk aan hag (goede rune control) of bv. pebbles (veel burst damage). dat zijn heroes waarmee je simpel weg de sidelines in loopt, al je spells doet en 1 of 2 kills pakt. ook kan je snel items farmen door sonar scream en je stun->toss combo op pebbles.

coach dan verder een beetje je team -op vriendelijke wijze- voor het kiezen van goede lane partners (double stun lanes, geen dubbele melee lanes etc), het kopen van wards en courier en het opzetten van ganks. gebruik je microfoon en type of ping waar je heen wilt en wat je wilt gaan doen. veel mensen zijn dan bereid om mee te gaan en een goede gank neer te zetten.

als je dit allemaal doet dan win je misschien niet direct al je games, maar het wordt wel een stuk plezieriger om te spelen en je wordt vanzelf beter.

tl;dr: kies midheroes en stuur je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Ik ben het helemaal met TheJVH eens.
Het komt inderdaad zelden voor dat je met 1 hero heel de game ownt. Ik heb het zelf maar 1x meegemaakt dat ik met pebbles na 35 min 25-3 stond en er uiteindelijk werd geconcede door de tegenpartij. Het was toen tegen een hero team met lage hp's dus met mijn portal key was het erin blinken, de 1ste en 2de skill gebruiken en het was over, maarja dat was het enige glorieuze moment uit mijn hon carrière :P

Het is gewoon crap dat je soms met newbs in je team komt te zitten die express gaan lopen vervelen. Ik probeer altijd zo veel mogelijk met vrienden te spelen om dit te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Het geheim; overleggen van picks in hero select en daar lanes vaststellen.

Daarna: 4 x /ic typen en focussen op goed spel.

Al dat geflame, gepraat en ander geneuzel is jammer van zo'n goede game :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Meh, ik heb soms de grootste lol met mensen. Je moet een beetje geluk hebben, maar ik heb ondertussen al een flinke friendlist met spelers die ik in games ben tegengekomen :) .

Tuurlijk zitten er ragers tussen (helemaal vervelend als ze met 1 of 2 buddys zijn), maar meestal negeer ik die.

Het belangrijkste is denk ik gewoon lol hebben met je team. Daardoor ga je beter spelen, je bakt er niets van als je je aan het ergeren bent ;) . Als je plezier hebt met je team en gewoon lekker aan het lachen bent, zal je zien dat het beter gaat. Daarnaast maakt verliezen dan ook niet zo heel veel meer uit :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Heb TheJVH zijn raad maar opgevolgd en ben weer is met Magebane gaan spelen. Geen slecht idee, had 11-2 en we hebben uiteindelijk makkelijk gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 13:42
TheJVH schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 23:18:
Meh, ik heb soms de grootste lol met mensen. Je moet een beetje geluk hebben, maar ik heb ondertussen al een flinke friendlist met spelers die ik in games ben tegengekomen :) .

Tuurlijk zitten er ragers tussen (helemaal vervelend als ze met 1 of 2 buddys zijn), maar meestal negeer ik die.

Het belangrijkste is denk ik gewoon lol hebben met je team. Daardoor ga je beter spelen, je bakt er niets van als je je aan het ergeren bent ;) . Als je plezier hebt met je team en gewoon lekker aan het lachen bent, zal je zien dat het beter gaat. Daarnaast maakt verliezen dan ook niet zo heel veel meer uit :) .
Spelen met vrienden is wel belangrijk in HoN, solo kan het vaak goed gaan maar ook vaak niet. Soms zijn mensen zo slecht... ook in 1650+(niet dat dit zo hoog is...) dat ik denk dat ze constant facerollend aan het spelen zijn.
Het mooiste is als je altijd met 4 vrienden kan spelen. Dan hoef je je(een stuk minder) geen zorgen te maken dat ze geen domme fouten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Nieuwe agility melee hero voor Legion, genaamd Nomad, ziet er best gaaf uit :P Klik voor meer info.

Edit: Hier nog een spotlight filmpje :)

Ik vind het wel een gave hero!

[ Voor 29% gewijzigd door JerX op 07-04-2011 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
JerX schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:55:
Nieuwe agility melee hero voor Legion, genaamd Nomad, ziet er best gaaf uit :P Klik voor meer info.

Zo lijkt me echt een super vette hero om mee te spelen!
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
JerX schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:55:

Hele leuke counter tegen een AOE team met die ultimate.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Nu online
Net het eerste potje gespeeld sinds de patch (SD) en meteen iemand in mn team die nomad had.
nog weinig gezien van zn ult eigenlijk, maar vooral dat hij heel goed is in killstealen/afmaken :P
Telkens is iemand bijna dood en proberen ze weg te komen, maar die W/E skill van hem doet echt ongezond veel damage op int en agi. Het is de damage van de skill + weapon damage + een gegarandeerde crit door de passive.

Ben overigens wel benieuwd naar de nieuwe engi. Die spider mines lijken me leuk :P
maximaal 9 mines leggen, die elk 300 dmg doen.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 20 ... 31 Laatste