Eindelijk is die bug er ook uit waar je scherm ineens zwart wordt en muziek blijft hangen om de 10 a 15min..
Had hier al sinds de beta last van.
Had hier al sinds de beta last van.
[ Voor 53% gewijzigd door kaluro2 op 26-10-2010 09:03 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Een ward zo plaatsen dat je en zijn ramp kan zien en de top rune.Postius schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:28:
Ik was laatst bottle SS op mid. Sta je tegenover Deadwood. Dan ben je echt niet blij.
Ook fijn gister een potje als hammer storm. Potje begint mijn telefoon gaat, ik vraag ff om pauze. Mensen pauzeren niet. Ja leuk ik lvl 1 iedereen lvl 5. En daarna klagen dat ik vaak sterf...ja joh. Level 1 ftw.
Ja dat dacht ik ook, maar in HoN hebben de mensen een beetje de neiging dingen te versimplificeren. Wat jij nu doet voor SS tegen deadwood kan je omgekeerd ook doen, eigelijk voor iedere hero. Een goede deadwood op mid die zn bottle goed gebruikt en stealth en illusions(!!) en je one shot met zn ulti begin je als SS gewoon heel weinig tegen. Ik weet dat het theoretisch kan, idd en ik had geen wards(later wel maar dat maakte toen niet uit want die eerste 10 minuten zijn het $^@$^#!!!). Maar zelfs dan nog, zelfs al zou je al je hands hitten(mocht je de mana ervoor hebben) Z'n ulti killed je voor 90%, en daarvoor heb je nog z'n eerste stun en z'n root. Zelfs al hit je al je 3 je hands(wat onwaarschijnlijk is) als ie goed is en ganked en invis rune heeft en later de Shroud(ja ook nog nooit gezien maar het is vrij viable) doe je gewoon niks Invis->Stun->Root->Kill. Ik denk dat je als SS mid DW hebt je beter kan switchen met een lane of je moet echt een stuk beter zijn dan die ander(in mijn geval was deadwood hun beste spelerkaluro2 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:32:
[...]
Een ward zo plaatsen dat je en zijn ramp kan zien en de top rune.
Als je zijn manabar omlaag ziet gaan, gelijk weglopen. Dan ontwijk je zijn root.
Of als je toch geroot wordt, gewoon 3 hands naar hem gooien.. hij moet toch in range zien te komen en je bent niet silencedDan is hij al zeeer laag op HP als hij bij je aankomt, dan heb je groot kans dat hij wegrent.
[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 26-10-2010 15:23 ]
Richting de 1700 en dan dit typen. Ok.kaluro2 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:00:
De extra casttime op de ult maakt heel die ult nutteloos.
De meeste mensen deugen!
Als initiatie*
Ik zit in het extreme noob psr gebied(maar geen EM en wel SD want we zijn wel hardcore!), dat is dus altijd feest!kaluro2 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:34:
Als het goed is zijn de runes warded, en heb je visie over zijn ramp.
Als jij ziet dat hij een invisibility rune heeft, dan blijf je natuurlijk niet mid CSen..
Dan ga je of ergens anders je ding doen of je zorgt dat er een invis ward up is.
En hij zal vanaf zijn ramp proberen je te rooten voor een kill, maar dit is echt makkelijk te ontwijken als je naar zijn manabar blijft kijken, kost wat meer energie maar dan heb je ook watNiet stilstaan op dezelfde plek werkt ook nog wel eens
.
Ik weet niet in welke PSR bracket je zit, maar als je een allie hebt die kan counter-TPen en je kan helpen zit je ook gebakken.
lol! heul veul nerds bij elkaarPostius schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:05:
Mischien oud maar af en toe kom je op het interwebz zoiets epics tegen:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=106289
De manier waarom SS ult werd gebruikt was ook broken...
het werkt nu nog steeds als je een stukje uphill gaat staan als je gevolgt wordt en snel castRocketKoen schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 05:43:
[...]
De manier waarom SS ult werd gebruikt was ook broken...
je kon invis of met PK naast iemand gaan staan, en dan met de ult een 1-shot halen op squishy spelers.
Nu zijn er wel andere skills to dat ongeveer kunnen (pebbles combo, DW's ult), maar die zijn dan weer single target.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
6luol32knqp8uhyo656xl8Forn schreef op zondag 14 november 2010 @ 22:41:
Ik weet dat er in de FAQ staat dat je geen invites kan geven, maar ik zag op het forum van HoN dat je trial accounts kan weggeven:
' We know that you have been telling all your friends about HoN. Now you have the ability to let your friends enjoy the thrill of HoN without immediately throwing down the dough.
All paid accounts have received two trial keys to send. Invite your friends now, allowing them to create a new account and play 10 games for FREE!'
Ben erg fan van League of Legends maar raak er inmiddels op uitgekeken, wil dit spel wel eens proberen!
Het is ook een beetje heel dom om een key zomaar hier op het forum te kwakken, er lezen nog veel meer andere mensen mee en die profiteren hier graag van (die stelen gewoon de key dus). Doe het dus via DMForn schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:30:
Hmm, er staat code invalid helaas.. misschien was iemand anders mij al voor. Toch bedankt! Iemand anders er misschien nog een?
Voeg me maar toe ingame: TheJVHPostius schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:37:
Als hier wat ervaren spelers zitten, ik zoek nog 1 of 2 mensen om regelmatig mee te teamen. Ik ben aardig vaakonline en heb de beta ook veel gespeeld. Ik ben allround met alle heroes maar ik speel erg veel support omdat iedereen carry speelt. Mn psr is ook zwaar butt maar dat is eerder een voordeel dan een nadeel. Mn beste heroes zn wel chronos en puppetmaster. Maar daar kom ik dus nooit aan toe eigelijk(met de puppet master is mn gemiddelde creep kill 3x zo hoog als mn average dus ja). Verder ben ik ook altijd bereid om in het belang van het team te picken. Dus ik zoek wat leuke gotters om mee te spelen. Overigens ragekiddies mensen die zeuren en niet tegen hun verlies kunnen mogen wegblijven. Ik haal na een verloren potje mn schouders op, als het leuk was zeg ik GG als het kut was dan ga ik gewoon naar mn volgende game.
Haha ja, wel jammer, maar begrijpbaar dat iemand anders hem gebruikt:). Heb nog wat meer van dit spel gezien, en ziet er allemaal wat serieuzer uit. Wat mij wel aanstaat.TheJVH schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:45:
[...]
Het is ook een beetje heel dom om een key zomaar hier op het forum te kwakken, er lezen nog veel meer andere mensen mee en die profiteren hier graag van (die stelen gewoon de key dus). Doe het dus via DM.
Geflamed is dan nog eufemistisch uitgedrukt ja. Ik zou niet als complete beginner in een stats game gaan zitten.Forn schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:57:
[...]
Haha ja, wel jammer, maar begrijpbaar dat iemand anders hem gebruikt:). Heb nog wat meer van dit spel gezien, en ziet er allemaal wat serieuzer uit. Wat mij wel aanstaat.
Hoe is eigenlijk de instapdrempel? Is dat een beetje te doen, of is het erg pittig/word je meteen geflamed als het fout gaat?
De HoN community is inderdaad wel berucht om hun 'ietwat onvriendelijke' houding ten opzichte van beginners. Zoals hierboven al aangeraden wordt is het verstandig om met wat no stats games te beginnen (die kan je filteren in de serverbrowser). Maar ik kan je nu al beloven dat je een paar keer voor alles en nog wat wordt uitgemaakt. Delete hon please is dan nog één van de vriendelijkere tips die je kan krijgen. Gewoon niets van aantrekken en door blijven spelen (als je het een leuk spel vind that is).Forn schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:57:
[...]
Haha ja, wel jammer, maar begrijpbaar dat iemand anders hem gebruikt:). Heb nog wat meer van dit spel gezien, en ziet er allemaal wat serieuzer uit. Wat mij wel aanstaat.
Hoe is eigenlijk de instapdrempel? Is dat een beetje te doen, of is het erg pittig/word je meteen geflamed als het fout gaat?
Welk?
Ik heb niet zo op clans (vooral als je nog niet zo goed ben). Geeft altijd meteen zo ''status''. Enne ik ben geen brabanderBoely schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:54:
Wij zoeken nog steeds mensen om mee te spelen. We zijn een all dutch clan. En we zijn op dit moment bezig met het oefenen van tactics. Meestal hebben we rond de 6 man online, maar het zou leuker zijn om 5 vs 5 te oefenen natuurlijk
TS en alles is aanwezig. Zie onder voor link naar het forum
De reden die ik tegen clans heb is vaak dat het een amateuristische bende is met enorme verschillen in niveau's. Sterker nog 90% van de clans hangen van idioten aan elkaar.JerX schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:54:
[...]
Ik heb niet zo op clans (vooral als je nog niet zo goed ben). Geeft altijd meteen zo ''status''. Enne ik ben geen brabander
Ik dacht het zelfde maar wilde ut niet zo stellenPostius schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:08:
[...]
De reden die ik tegen clans heb is vaak dat het een amateuristische bende is met enorme verschillen in niveau's. Sterker nog 90% van de clans hangen van idioten aan elkaar.
Tja we behoren tot de geenstijl generatie heJerX schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:36:
[...]
Ik dacht het zelfde maar wilde ut niet zo stellen
En dat maakt het ook zo leukTheJVH schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:58:
Een annihalition is echt puur geluk 90% van de tijd.
[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 18-11-2010 17:10 ]
Ja in een normale game van gemiddeld/laag niveau. Heerlijk hero voor mij imo. De survivability + de irritatie van de axes is vrij relaxt. Zijn ult is erg sterk voor zover ik de indruk heb is ie vooral early/mid best krachtig.Awoodentree schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:26:
@TheJVH, vanavond heb ik ook lekker gecarryd. Had 10-2 met ChronosMaare, hebben jullie Moraxus ook al gespeeld? Ik 1 keertje in een non-stat game. Ging wel lekker, uiteindelijk is het toch best wel een zieke tank!
Grapje zeker? Strength heroes zijn echt imbalanced early game vanwege blood chalice.TheJVH schreef op maandag 22 november 2010 @ 00:18:
Wel leuk opzich, want er zijn vrij weinig strength heroes die goed zijn begin game.
Ik speel 50% str heroes. Nee hoor heerlijke heroes! Vooral zoals hierboven, hammerstorm, moreaxus, Devourer. Sinds die chalice zijn str een stuk meer viable heb ik de indruk.kaluro2 schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:06:
[...]
Grapje zeker? Strength heroes zijn echt imbalanced early game vanwege blood chalice.etcetc.
- Hammerstorm die je non stop kan nuken met zijn stun.
- Behemoth die je non stop kan nuken.
- Pebbles non stop tossen.
- Tundra non stop shards.
- Armadon non stop spines.
- Maliken non stop sword throw.
- Devourer non stop hook.
Strength heroes hebben als nadeel dat ze dure spells en een kleine manapool hebben, maar als voordeel dat ze veel HP hebben. blood chalice haalt iets weg wat ze in overvloed hebben en geeft ze iets schaars terug.
Je kan mij niet vertellen dat er maar weinig goede strength heroes zijn momenteel, als ze allemaal overpowered zijn. Misschien als ze geen blood chalice kopen, maar dat doen ze wel.
Volgens mij moet je nog lanen tegen blood chalice spammende str heroes.
[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 22-11-2010 14:04 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Awoodentree op 22-11-2010 21:58 . Reden: Deadwood stukje ]
Low lvl t/m 1650+/1700kaluro2 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:20:
Elec+swiftblade werkt alleen in low level pubs.
grip heeft maar 500 range en is channeling dus interruptable.
het is tevens een double melee lane, dat wil je niet.
Pak dan glacius + swift.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Vind het idee wel aardig van de hero, maar zijn skills lijken wel erg veel op skills die al in andere heroes zitten..De eerstvolgende toevoeging aan de hero line-up in Heroes of Newerth zal Dampeer zijn. Deze vampierachtige hero voedt zichzelf met de levenskracht van zijn tegenstanders.
In the darkest days of the war, when starvation stalked the land, it is said that some men turned to eating the flesh of the dead -- and then, the flesh of the living. Perhaps that is the origin of Dampeer, a monster who feeds on the lifeforce of his foes, spreading terror before his tattered wings, his pants the only remnants of his humanity.
Terrorize
Dampeer instills terror within nearby foes, damaging them and causing them to run around like headless chickens.
Vampiric Flight:
Dampeer takes flight toward his target enemy, damaging and stealing life from foes he passes through.
Bloodthirst
Dampeer and nearby allies gain lifesteal on attacks.
Consume
Dampeer takes a massive bite of an enemy's flesh, inflicting damage and healing himself for the damage dealt.
[ Voor 198% gewijzigd door itons op 21-12-2010 16:33 . Reden: Klein foutje ]
De meeste mensen deugen!
Mijn ervaring met matchmaking gisteravond waren vooral dat het uitstekend werkt als je solo gaat of met een team van 2 man. Met teams van 3 of meer lijkt hij toch nog wat moeite te hebben om een match te vinden.JerX schreef op woensdag 22 december 2010 @ 08:14:
Iemand nog Match Making geprobeerd?Ik vind dat zoveel chiller dan zelf games zoeken. Selecteren wat je wilt zoeken: wacht 30 seconden a.u.b en dan binnen 5 seconden zit je in een match
En op het eind krijg je nog Goblin Coins en stats. Het geeft wel wat meer ''satisfaction''.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Oww wij deden het met zijn drieën en geen problemen. 1 keer gehad dat een persoon tijdens het loaden disconnecten (niet iemand van ons drieën maar een random persoon die ook in onze match kwam). Maar het bevind zich nog in een beta stadium. Dus er zullen wel wat aanpassingen/updates voor uitkomen.Morax schreef op woensdag 22 december 2010 @ 08:51:
[...]
Mijn ervaring met matchmaking gisteravond waren vooral dat het uitstekend werkt als je solo gaat of met een team van 2 man. Met teams van 3 of meer lijkt hij toch nog wat moeite te hebben om een match te vinden.
Daarbij lijkt het connecten naar de server bij het vinden van een match ook vaak fout te gaan met als je met een team van 3 of meer erin gaat. Vaak blijft 1 player op grijs staan bij het laden en knal je eruit met een "could not connect" error. Die error heb ik solo of met zijn tweeën nog nooit gehad.
Tja ze konden moeilijk direct psr kopiëren want dan heb je een momentopname die volledig gekopieerd wordt, waar als iedereen de helft ten opzichte van 1500 verliest, de eerste paar weken het nog niet gebalanceerd is, maar het vanzelf wel weer goed gebalanceerd raakt. Zo heb ik nu steeds vaker epische potjes van 40+ minuten waar de winnaar niet bekend is tot 2 minuten voor het eind, laatst zelfs een epische game van 80+ minuten, die we uiteindelijk verloren hadden, maar toch een zeer memorabel potje was.kaluro2 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:51:
Team MatchMaking is echt goddelijk, ik speel continue met een 5 man team en telkens hebben we binnen een minuut een nieuwe game gevonden.
Wel zie je echt duidelijk dat de MMR rating zich nog moet fixen.
Ik heb ~1620 MMR, en we zitten allemaal tussen de 1600 en 1670 MMR rating.
De ene keer wordt het een dikke stomp met 11/0/20 moraxus ofzo, terwijl we de andere keer echt zwaaar ingemaakt worden.
Let wel: we zijn gewoon 4 vrienden die een beetje samen spelen, we hebben geen uberpicks of uber communicatie ofzo, we doen gewoon ons ding en hebben wat lol op skype. dus geen echt pre-made team ofzo.
Maar we hebben echt nog geen enkele even-matches gehad, alleen maar stomps of gestompt worden.
Soms tegen teams van 1850+ PSR, en dan weer tegen teams van 1500+ PSR.. die allemaal in de 1600-1700 MMR range zitten.
Niet om het een of ander, maar het enige waar je echt geld voor nodig hebt zijn Skins (optische aanpassingen)hugoy schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:44:
wat alleen maar is voor cosmetische game veranderingen, absoluut niks dat ingame balance verandert zoals in LoL
sudo apt-get rekt
Match-ID van dat 80+ potje? (A) Langste potje bij mij duurde hooguit 70 minuten.hugoy schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:44:
[...]
Tja ze konden moeilijk direct psr kopiëren want dan heb je een momentopname die volledig gekopieerd wordt, waar als iedereen de helft ten opzichte van 1500 verliest, de eerste paar weken het nog niet gebalanceerd is, maar het vanzelf wel weer goed gebalanceerd raakt. Zo heb ik nu steeds vaker epische potjes van 40+ minuten waar de winnaar niet bekend is tot 2 minuten voor het eind, laatst zelfs een epische game van 80+ minuten, die we uiteindelijk verloren hadden, maar toch een zeer memorabel potje was.
Overigens is er nu ook een refer-a-friend program, dat je 500 goblin coins(~9 euro als je zelf moet kopen dacht ik) krijgt voor elke vriend die HoN koopt vanuit jou referral link, dus als je niemand kent die je persoonlijk gerefereerd hebt, maar het hier leest kun je medetweakers een plezier doen met ingame gold (wat alleen maar is voor cosmetische game veranderingen, absoluut niks dat ingame balance verandert zoals in LoL) Ik weet niet zeker of dit wordt gedoogd op T.net, dus ik zal hem weer weghalen als het niet mag, maar hier is die van mij: Referral link
[ Voor 79% gewijzigd door kKaltUu op 03-02-2011 11:30 ]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Verwijderd
In mijn games zitten gemiddeld denk ik 2.8 carries. Maar weetje ik ga het de komende 20 games is turfen!(moet ik hierbij aanteken dat ik tot nu toe ik =/- 50matches MM 3x carry heb gespeeld, netjes heVerwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:00:
Empath ziet er behoorlijk veelzijdig uit zeg: HoN Hero Spotlight: Empath Ik denk alleen wel dat we nu juist weer meer carry-heavy games gaan krijgen.
Misschien ik samen met nog iemand?Frank!in schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:34:
Aangezien ik geen HoN meer speel sinds de beta gestopt is. Lijkt het me handig als iemand anders de TS onderhoud.
Iemand die zich aanbied?
Ik heb aardig wat ervaring met het spel zelf (1000+ matches met de beta meegerekend) en zit nu rond de 1700 MMR, maar van T.net TS's heb ik weinig kaas gegeten. Ik wil best een medeauteur van de TS zijn als mij duidelijke instructies worden gegeven over wat er allemaal toegevoegd moet worden aan de TS en wat voor werk erin zit.Frank!in schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:34:
Aangezien ik geen HoN meer speel sinds de beta gestopt is. Lijkt het me handig als iemand anders de TS onderhoud.
Iemand die zich aanbied?
[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 04-02-2011 12:32 ]
Maar er zit wel een kern van waarheid in, sommige heroes zijn face roll op laag niveau maar op hoog niveau is het hele andere koek.Postius schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:31:
GVD Hele reply getypt, chrashed chrome.
Nouja het hierboven korte versie: Nee het ligt niet aan jou, ja het verschilt wel per niveau's maar niveau is in HoN extreem moeilijk en niet meetbaar. De meeste spelers overschatten het niveau ook op hoge levels zie je genoeg crap stuff of mensen die het niet begrijpen. Het gaat IMO altijd om de persoon achter de hero die bepaald hoe goed die is. En sommige heroes zijn vs sommige match ups veel beter.
Overigens ben ik toch een kutnoob in HoN dus trek je niks van mn commentaar aan
Ja maar laag en hoog niveau is soms ook lastig. Op lagere MMR zitten in iederdaad echt veel mongeaulen maar ik kom echter ook heel vaak teams tegen(heel vaak is dan 10% ofzo) van"kutnoobs" en die kopen wards en courier aan het begin. Groepen netjes, pushen towers en werken goedsamen. Daarom zei ik al niveau is heel raar. En zelfs als betere spelers je hero kunnen counteren dan is het meer een meta game verhaal. Namelijk als je op laag niveau goed was met een hero(vb myrmi) op hoger niveau is die lastig ja. Mensen lopen uit je seaweed en blijven stil staan als je de magic carp doet. Op laag niveau rennen mensen je field in en rennen ze weg van je fishie. Betekent dit dat deze hero beter is op laag niveau? Ja en nee. Ja voor the obivious maar iedere hero is beter op laag niveau het hangt van de speler af. Nee, want zoals ik zei het is meer een meta-game verhaal. Op hoger niveau(betere spelers) zullen niet in je field rennen en blijven stilstaan bij je fishie. Dit betekent echter dat jij je skills anders moet gaan inzetten dat je tot dan toe gewend bent. Dit is meer een verandering in metagame(ik bekijk het ff vannuit 1 op 1 niet een heel team) namelijk hun tactiek countert jou tactiek(fishie->stun->weedfiel->kill) dus jij zult je skills beter moeten gaan gebruiken. Fishie casten bv als maliken net ult in een groep->weetje zeker dat je target aan het rennen is. Etc.JerX schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:39:
[...]
Maar er zit wel een kern van waarheid in, sommige heroes zijn face roll op laag niveau maar op hoog niveau is het hele andere koek.
Ik zelf kom nooit hoger dan 1600 maar ik kan sommige heroes een beetje spelen maar veel support heroes kan je makkelijk aan mij overlaten
Verwijderd
je krijg toegang tot alle heroes, items en levels.Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:48:
als ik het spel koop krijg ik dan alles??
of zijn er ook weer dingen die je extra of los erbij moet halen?
Inderdaad wat itons zegt, echter moet je wel een harde huid hebben tegen "internet coolguys" want als je slecht bent wordt je hele huid volgescholden in sommige potjes. Zelfs potjes waarvan de stats niet opgeslagen worden kom ik ze nog wel eens tegenVerwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:48:
[ Voor 10% gewijzigd door hugoy op 05-02-2011 17:19 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HUeZTPFzsjk]Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:48:
Hahaha geweldig dat filmpje, niet helemaal in verhouding tot de werkelijkheid, maar er zit zeker 1 op de 20 games wel zo iemand tussen die iedereen helemaal verrot scheldt via voicechat, maar dat komt minder voor als je wat hoger speelt (1450-1650 psr/mmr is het ergste denk ik) Maar daartegenover staat een spel met zeer veel diepgang, mogelijkheden en verslavingkKaltUu schreef op maandag 07 februari 2011 @ 07:12:
[...]
[video]
Dit krijg je er gratis bij: ragers
Ja dat dacht ik al met BardUI zal er is tijd instekenhugoy schreef op maandag 07 februari 2011 @ 18:19:
[...]
@Jerx: Ik heb geen idee of je party icons van het andere team uberhaupt wel KAN(en mag), aangezien je niet ten alle tijden de mana en HP van je tegenstanders ziet, maar van een "auto-miscaller" heb ik nog niet gehoord, wel buttons op je scherm die je kan aanklikken om een miscall te geven, dit doe ik zelf met BardUI
Auto-miss caller kan geloof ik ook niet.hugoy schreef op maandag 07 februari 2011 @ 18:19:
[...]
Hahaha geweldig dat filmpje, niet helemaal in verhouding tot de werkelijkheid, maar er zit zeker 1 op de 20 games wel zo iemand tussen die iedereen helemaal verrot scheldt via voicechat, maar dat komt minder voor als je wat hoger speelt (1450-1650 psr/mmr is het ergste denk ik) Maar daartegenover staat een spel met zeer veel diepgang, mogelijkheden en verslaving![]()
@Jerx: Ik heb geen idee of je party icons van het andere team uberhaupt wel KAN(en mag), aangezien je niet ten alle tijden de mana en HP van je tegenstanders ziet, maar van een "auto-miscaller" heb ik nog niet gehoord, wel buttons op je scherm die je kan aanklikken om een miscall te geven, dit doe ik zelf met BardUI
@HerrProx: Hoe lang geleden is het dat je gespeeld hebt? Sinds de beta is er een hele berg aan veranderingen geweest. Ik zou nog even 10 nostat potjes spelen voor je met het echte werk begint
Was een bug, inmiddels opgelosthugoy schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:33:
Geweldig altijd met S2: raken ze een hero met geen vinger aan, en toch gaat ie kapot![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
AoE van myrmidon is echt compleet idioot nu, en de hero was al niet een van de slechtere picks.
Ik heb Empath nog niet gespeeld, maar ik zie het wel aankomen dat er een bepaalde lanecombo ontstaat die niette verslaan is met zo'n dusdanig andere hero dan de rest.
[ Voor 19% gewijzigd door RocketKoen op 09-02-2011 08:03 ]
Quick Team Match Making by itons
Features:
This simple mod adds a button next to the systembar that does the following:So instead of having to click loads of times to get a new group going after finishing your last game, all you have to do is hit one button. As long as you aren't in a group already the mod starts a new TMM game for you and invites the players you most often play with. No need to check the game settings for that odd AP/AR game on an outlandish server.
- Automatically start a Team Match Making Group with predefined gametype, game modes and region preferences.
- Invite the first 5 available players from a user defined set of 10 players.
- People asking for a new invite? Just hit the button again and new invites will be sent.
The mod supports Normal and Casual mode, both Caldavar and Grimm's Crossing, AP, SD, BD, BP & AR game modes. You can choose USE, USW or EU for the region and you can specify up to 10 nicknames to be invited.
If you are lazy and play a lot of TMM this is the mod to get!
Known bugs/quirks:Installation:
- Due to spam protection up to 5 invites can be sent at a time. Invites are sent to players that are online and aren't in-game. If more than 5 players meet those criteria additional invites will _not_ be sent.
- Drop down boxes in the mod options can only be operated with the keyboard due to a known mod_options_framework bug.
Screenshots:
- Download the qtmm.honmod file.
- Install using HoN Mod Manager.
- After Launching HoN for the first time, right click the added icon right of the Report-a-player button to set your preferences.
Acknowledgements:
I want to thank Quzzap for helping me figure out some modding stuff and nookeh, zuen, caglarmano, dudebob, crashbob for playing all those games with me that made me want to make this mod in the first place.
Found a bug?
As I'm by no means a very skilled scripter you are bound to find bugs. Please report any bugs in this topic. I'll do my best to fix them.
Changelog:
v1.0: Initial release.
Leuke hero, vooral het muziekje die word afgespeeld als je haar piktVerwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:00:
Empath ziet er behoorlijk veelzijdig uit zeg: HoN Hero Spotlight: Empath Ik denk alleen wel dat we nu juist weer meer carry-heavy games gaan krijgen.
En in nostat zitten de instapickers er ook bij, hebben wss een programma of weten op welk stuk scherm dat komt.JerX schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:15:
[...]
Leuke hero, vooral het muziekje die word afgespeeld als je haar piktHeb overigens hele tijd mensen die empath willen spelen in MM, terwijl ze er nog nooit mee hebben gespeeld. Ga dan practice spelen ofzo, elke keer gaan mijn stats naar beneden door die drollen.
balpha is gewoon heel erg micro intensief.HerrProx schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:08:
De eerste keer dat ik weer speelde in een nostats game SD kreeg ik Empath, haar gespeeld volgens de Nigma guide.
Erg leuke support hero om te spelenhaar wall is de eerste paar keren wat onwennig om te gebruiken kwa positioneren maar dat ging steeds beter.
Een probleem dat ik wel snel had is mana, iemand bepaalde item (build) tips? ik speel vanavond nog een potje en mss bij mn vriendin dat ik nog wat kan spelen, mits ik het voor elkaar krijg
2de potje was ik balphagore, ook hier de Nigma guide van gebruikt maar deze hero vindt ik toch erg tricky te spelen...zal wel aan mn roestige vingers liggen.
Ik lach me zo kapot met die wallhugoy schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:42:
Ik heb het idee dat het vooral een combo hero is, net als swiftblade. Die ult is gewoon ongelooflijk sterk op een chronos of maliken, omdat die dan simpelweg 2-3 extra hits kunnen doen met ook nog eens 60 bonus damage. Die wall en lifesteal zijn dan nog een leuke bonus maar zijn lategame van weinig waarde. Overigens koop ik op elke hero wel een blood chalice met een empath in mijn team, die health regen is op 15 minuten een gratis lifetube, en schaalt erg goed lategame
Is er al een besluit genomen wie het word? Anders moeten wij het zelf even bespreken en door geven?Frank!in schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:34:
Iemand die zich aanbied?
[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 15-02-2011 00:18 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq