[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 19 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 16:04

Woohooo

Smilie, James Smilie

Eindelijk is die bug er ook uit waar je scherm ineens zwart wordt en muziek blijft hangen om de 10 a 15min..
Had hier al sinds de beta last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Weer een annihilation erbij \o/
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=17924453
Dit keer met soulstealer; in een semi-clanmatch :-)!
Toch weer 543 GPM.

Rushed er hier iemand nog meer Post Haste op SS?
Ik ga altijd bottle -> boots -> OF 2x soulscream rings of direct post haste.
Daarna portal key, dan Shrunken Head of Shieldbreaker.. ligt eraan hoe de game verloopt.
Portal key niet zozeer voor de initation, maar voor positioning. De extra casttime op de ult maakt heel die ult nutteloos.

Deze week richting de 1700 PSR! nog 19 PSR te gaan.

[ Voor 53% gewijzigd door kaluro2 op 26-10-2010 09:03 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik was laatst bottle SS op mid. Sta je tegenover Deadwood. Dan ben je echt niet blij.

Ook fijn gister een potje als hammer storm. Potje begint mijn telefoon gaat, ik vraag ff om pauze. Mensen pauzeren niet. Ja leuk ik lvl 1 iedereen lvl 5. En daarna klagen dat ik vaak sterf...ja joh. Level 1 ftw.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Postius schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:28:
Ik was laatst bottle SS op mid. Sta je tegenover Deadwood. Dan ben je echt niet blij.

Ook fijn gister een potje als hammer storm. Potje begint mijn telefoon gaat, ik vraag ff om pauze. Mensen pauzeren niet. Ja leuk ik lvl 1 iedereen lvl 5. En daarna klagen dat ik vaak sterf...ja joh. Level 1 ftw.
Een ward zo plaatsen dat je en zijn ramp kan zien en de top rune.
Als je zijn manabar omlaag ziet gaan, gelijk weglopen. Dan ontwijk je zijn root.

Of als je toch geroot wordt, gewoon 3 hands naar hem gooien.. hij moet toch in range zien te komen en je bent niet silenced ;) Dan is hij al zeeer laag op HP als hij bij je aankomt, dan heb je groot kans dat hij wegrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
kaluro2 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:32:
[...]

Een ward zo plaatsen dat je en zijn ramp kan zien en de top rune.
Als je zijn manabar omlaag ziet gaan, gelijk weglopen. Dan ontwijk je zijn root.

Of als je toch geroot wordt, gewoon 3 hands naar hem gooien.. hij moet toch in range zien te komen en je bent niet silenced ;) Dan is hij al zeeer laag op HP als hij bij je aankomt, dan heb je groot kans dat hij wegrent.
Ja dat dacht ik ook, maar in HoN hebben de mensen een beetje de neiging dingen te versimplificeren. Wat jij nu doet voor SS tegen deadwood kan je omgekeerd ook doen, eigelijk voor iedere hero. Een goede deadwood op mid die zn bottle goed gebruikt en stealth en illusions(!!) en je one shot met zn ulti begin je als SS gewoon heel weinig tegen. Ik weet dat het theoretisch kan, idd en ik had geen wards(later wel maar dat maakte toen niet uit want die eerste 10 minuten zijn het $^@$^#!!!). Maar zelfs dan nog, zelfs al zou je al je hands hitten(mocht je de mana ervoor hebben) Z'n ulti killed je voor 90%, en daarvoor heb je nog z'n eerste stun en z'n root. Zelfs al hit je al je 3 je hands(wat onwaarschijnlijk is) als ie goed is en ganked en invis rune heeft en later de Shroud(ja ook nog nooit gezien maar het is vrij viable) doe je gewoon niks Invis->Stun->Root->Kill. Ik denk dat je als SS mid DW hebt je beter kan switchen met een lane of je moet echt een stuk beter zijn dan die ander(in mijn geval was deadwood hun beste speler :| ). Maar als ik met 2 supporters speel en vraag om wards en ze komen er niet daar wordt je moe van(temeer omdat ik zelf zeer weinig carry speel en altijd ward, dus als je dan een keer carry bent dan wil je ook dat er ge-ward wordt.)

En het probleem ook van al je hands hitten is je ziet hem laat aankomen(again invis) of hij komt aangesjeezd met zn tree walking super speed. Je long range hand kan je vaak al vergeten en die overige 2 zijn leuk maar je weet al dat het niet genoeg is om te killen(in die 0,9 seconde dat je nog leeft), en je kan geen kant op.

En het probleem was dus gedeeltelijk het niet zien, hij had 3x een invis rune(dus dat waren 3 graties kills voor hem) en daarna was ie nogal fat dus toen was er ook geen houden meer aan.

[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 26-10-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Als het goed is zijn de runes warded, en heb je visie over zijn ramp.
Als jij ziet dat hij een invisibility rune heeft, dan blijf je natuurlijk niet mid CSen..
Dan ga je of ergens anders je ding doen of je zorgt dat er een invis ward up is.

En hij zal vanaf zijn ramp proberen je te rooten voor een kill, maar dit is echt makkelijk te ontwijken als je naar zijn manabar blijft kijken, kost wat meer energie maar dan heb je ook wat :P Niet stilstaan op dezelfde plek werkt ook nog wel eens ;).

Ik weet niet in welke PSR bracket je zit, maar als je een allie hebt die kan counter-TPen en je kan helpen zit je ook gebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
kaluro2 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:00:
De extra casttime op de ult maakt heel die ult nutteloos.
Richting de 1700 en dan dit typen. Ok.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Cassius schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:44:
[...]

Richting de 1700 en dan dit typen. Ok.
Als initiatie* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
kaluro2 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:34:
Als het goed is zijn de runes warded, en heb je visie over zijn ramp.
Als jij ziet dat hij een invisibility rune heeft, dan blijf je natuurlijk niet mid CSen..
Dan ga je of ergens anders je ding doen of je zorgt dat er een invis ward up is.

En hij zal vanaf zijn ramp proberen je te rooten voor een kill, maar dit is echt makkelijk te ontwijken als je naar zijn manabar blijft kijken, kost wat meer energie maar dan heb je ook wat :P Niet stilstaan op dezelfde plek werkt ook nog wel eens ;).

Ik weet niet in welke PSR bracket je zit, maar als je een allie hebt die kan counter-TPen en je kan helpen zit je ook gebakken.
Ik zit in het extreme noob psr gebied(maar geen EM en wel SD want we zijn wel hardcore!), dat is dus altijd feest!
Mocht je me willen adden(wat ik me niet voor kan stellen met een psr van 1300 atm), mn nick staat in het lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenc
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik zou graag wat serieuze potjes willen spelen gezien ik moe wordt van de newbie pubgames.

Add me plz: st33n

Heb aardig wat ervaring, ben bekend met alle heroes en was voorheen altijd 1600/1700+ maar door de pubs helaas afgezakt naar 1500+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Mischien oud maar af en toe kom je op het interwebz zoiets epics tegen:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=106289

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 16:04

Woohooo

Smilie, James Smilie

Postius schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:05:
Mischien oud maar af en toe kom je op het interwebz zoiets epics tegen:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=106289
lol! heul veul nerds bij elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:56
De manier waarom SS ult werd gebruikt was ook broken...
je kon invis of met PK naast iemand gaan staan, en dan met de ult een 1-shot halen op squishy spelers.
Nu zijn er wel andere skills to dat ongeveer kunnen (pebbles combo, DW's ult), maar die zijn dan weer single target.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

RocketKoen schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 05:43:
[...]

De manier waarom SS ult werd gebruikt was ook broken...
je kon invis of met PK naast iemand gaan staan, en dan met de ult een 1-shot halen op squishy spelers.
Nu zijn er wel andere skills to dat ongeveer kunnen (pebbles combo, DW's ult), maar die zijn dan weer single target.
het werkt nu nog steeds als je een stukje uphill gaat staan als je gevolgt wordt en snel cast :+
Laatst nog een engi mee ge one-hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik weet dat er in de FAQ staat dat je geen invites kan geven, maar ik zag op het forum van HoN dat je trial accounts kan weggeven:

' We know that you have been telling all your friends about HoN. Now you have the ability to let your friends enjoy the thrill of HoN without immediately throwing down the dough.

All paid accounts have received two trial keys to send. Invite your friends now, allowing them to create a new account and play 10 games for FREE!'

Ben erg fan van League of Legends maar raak er inmiddels op uitgekeken, wil dit spel wel eens proberen!

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Forn schreef op zondag 14 november 2010 @ 22:41:
Ik weet dat er in de FAQ staat dat je geen invites kan geven, maar ik zag op het forum van HoN dat je trial accounts kan weggeven:

' We know that you have been telling all your friends about HoN. Now you have the ability to let your friends enjoy the thrill of HoN without immediately throwing down the dough.

All paid accounts have received two trial keys to send. Invite your friends now, allowing them to create a new account and play 10 games for FREE!'

Ben erg fan van League of Legends maar raak er inmiddels op uitgekeken, wil dit spel wel eens proberen!
6luol32knqp8uhyo656xl8
have fun

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
Hmm, er staat code invalid helaas.. misschien was iemand anders mij al voor. Toch bedankt! Iemand anders er misschien nog een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Als hier wat ervaren spelers zitten, ik zoek nog 1 of 2 mensen om regelmatig mee te teamen. Ik ben aardig vaakonline en heb de beta ook veel gespeeld. Ik ben allround met alle heroes maar ik speel erg veel support omdat iedereen carry speelt. Mn psr is ook zwaar butt maar dat is eerder een voordeel dan een nadeel. Mn beste heroes zn wel chronos en puppetmaster. Maar daar kom ik dus nooit aan toe eigelijk(met de puppet master is mn gemiddelde creep kill 3x zo hoog als mn average dus ja). Verder ben ik ook altijd bereid om in het belang van het team te picken. Dus ik zoek wat leuke gotters om mee te spelen. Overigens ragekiddies mensen die zeuren en niet tegen hun verlies kunnen mogen wegblijven. Ik haal na een verloren potje mn schouders op, als het leuk was zeg ik GG als het kut was dan ga ik gewoon naar mn volgende game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:09
Forn schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:30:
Hmm, er staat code invalid helaas.. misschien was iemand anders mij al voor. Toch bedankt! Iemand anders er misschien nog een?
Het is ook een beetje heel dom om een key zomaar hier op het forum te kwakken, er lezen nog veel meer andere mensen mee en die profiteren hier graag van (die stelen gewoon de key dus). Doe het dus via DM :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Postius schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:37:
Als hier wat ervaren spelers zitten, ik zoek nog 1 of 2 mensen om regelmatig mee te teamen. Ik ben aardig vaakonline en heb de beta ook veel gespeeld. Ik ben allround met alle heroes maar ik speel erg veel support omdat iedereen carry speelt. Mn psr is ook zwaar butt maar dat is eerder een voordeel dan een nadeel. Mn beste heroes zn wel chronos en puppetmaster. Maar daar kom ik dus nooit aan toe eigelijk(met de puppet master is mn gemiddelde creep kill 3x zo hoog als mn average dus ja). Verder ben ik ook altijd bereid om in het belang van het team te picken. Dus ik zoek wat leuke gotters om mee te spelen. Overigens ragekiddies mensen die zeuren en niet tegen hun verlies kunnen mogen wegblijven. Ik haal na een verloren potje mn schouders op, als het leuk was zeg ik GG als het kut was dan ga ik gewoon naar mn volgende game.
Voeg me maar toe ingame: TheJVH :) . Speel de laatste tijd helaas veel in m'n eentje, zit rond 1600/1650 PSR :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
TheJVH schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:45:
[...]

Het is ook een beetje heel dom om een key zomaar hier op het forum te kwakken, er lezen nog veel meer andere mensen mee en die profiteren hier graag van (die stelen gewoon de key dus). Doe het dus via DM :) .
Haha ja, wel jammer, maar begrijpbaar dat iemand anders hem gebruikt:). Heb nog wat meer van dit spel gezien, en ziet er allemaal wat serieuzer uit. Wat mij wel aanstaat.

Hoe is eigenlijk de instapdrempel? Is dat een beetje te doen, of is het erg pittig/word je meteen geflamed als het fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Ik ben ook wel weer in voor wat potjes samen met wat andere gotters. Mijn nick is ebbolicious. Zit rond de 1600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Forn schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:57:
[...]

Haha ja, wel jammer, maar begrijpbaar dat iemand anders hem gebruikt:). Heb nog wat meer van dit spel gezien, en ziet er allemaal wat serieuzer uit. Wat mij wel aanstaat.

Hoe is eigenlijk de instapdrempel? Is dat een beetje te doen, of is het erg pittig/word je meteen geflamed als het fout gaat?
Geflamed is dan nog eufemistisch uitgedrukt ja. Ik zou niet als complete beginner in een stats game gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Forn schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:57:
[...]

De HoN community is inderdaad wel berucht om hun 'ietwat onvriendelijke' houding ten opzichte van beginners. Zoals hierboven al aangeraden wordt is het verstandig om met wat no stats games te beginnen (die kan je filteren in de serverbrowser). Maar ik kan je nu al beloven dat je een paar keer voor alles en nog wat wordt uitgemaakt. Delete hon please is dan nog één van de vriendelijkere tips die je kan krijgen. Gewoon niets van aantrekken en door blijven spelen (als je het een leuk spel vind that is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Als noob kun je het beste beginnen door op het forum in the stratigy sectie wat guides te lezen.
Zodat je iig weet hoe 1 of 2 heroes gespeeld horen te worden.

Als je je team moet vragen wat je skills precies doen, of welke items je moet kopen, heb je een grote kans dat ze je flamen, en het verlies van het potje alvast bij voorbaat aan jou toeschrijven :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Mwoah valt wel mee, speelde laatst FA en toen vroeg ik ook gewoon of ik shieldbreaker of Frostburn zou nemen. Gek genoeg zeggen mensen altijd frostburn terwijl ik shieldbreaker veel fijner vind (megaveel damage, 3x -armor).

Als ik frostburn ga dan split ik hem later voor een Frostwolfs en een Geo's :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
speel al een tijdje (vanaf de beta), altijd gedaan met vrienden. Tegenwoordig heeft iedereen het druk en ben ik op mezelf aangewezen. Speel tegenwoordig meer dan voorheen en zit ik nu op een 1590 rating die alleen maar omhoog gaat ;). Graag wil ik wel een keer met of tegen tweakers spelen =D Dus als ik hier in de lijst mag komen te staan van spelende tweakers voeg dan even Jerxy toe.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 20:26

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Wij zoeken nog steeds mensen om mee te spelen. We zijn een all dutch clan. En we zijn op dit moment bezig met het oefenen van tactics. Meestal hebben we rond de 6 man online, maar het zou leuker zijn om 5 vs 5 te oefenen natuurlijk :D

TS en alles is aanwezig. Zie onder voor link naar het forum :D

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Boely schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:54:
Wij zoeken nog steeds mensen om mee te spelen. We zijn een all dutch clan. En we zijn op dit moment bezig met het oefenen van tactics. Meestal hebben we rond de 6 man online, maar het zou leuker zijn om 5 vs 5 te oefenen natuurlijk :D

TS en alles is aanwezig. Zie onder voor link naar het forum :D
Ik heb niet zo op clans (vooral als je nog niet zo goed ben). Geeft altijd meteen zo ''status''. Enne ik ben geen brabander :X

• Postius
JerX schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:54:
[...]

Ik heb niet zo op clans (vooral als je nog niet zo goed ben). Geeft altijd meteen zo ''status''. Enne ik ben geen brabander :X
De reden die ik tegen clans heb is vaak dat het een amateuristische bende is met enorme verschillen in niveau's. Sterker nog 90% van de clans hangen van idioten aan elkaar.

• JerX
Postius schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:08:
[...]

De reden die ik tegen clans heb is vaak dat het een amateuristische bende is met enorme verschillen in niveau's. Sterker nog 90% van de clans hangen van idioten aan elkaar.
Ik dacht het zelfde maar wilde ut niet zo stellen 8)7

• Postius
JerX schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:36:
[...]

Ik dacht het zelfde maar wilde ut niet zo stellen 8)7
Tja we behoren tot de geenstijl generatie he :+
Maar goed dat is gewoon mijn ervaring in het algemeen met een clan. Het is ook bijzonder veel moeite/tijd om een goed draaiende clan te hebben(ongeacht de game).

Overigens wat ik wel humor vindt dat ik regelmatig zit met mensen van 400-500 psr hoger zit(ja mn psr is zo belabberd lol) maar ik heb wel 1 annihalition :+ en veel van die hogere psr's niet. Zit ik ze altijd een beetje te stangen dat ik echt veel beter ben omdat ik er wel 1 hebgehaald. Meeste worden gewoon helemaal gek :+

Overigens zijn er maar 2 carries die ik kan spelen en dat zijn chronos en puppet(ach mn alround game is bijna met ieder mannetje hetzelfde aangezien ik alle heroes bijna evenveel speel. Ik wil binnenkort ophelia onderde knie gaan krijgen om dan op pubs er mee te rrraaap...errr goed te spelen).

Verder vind ik de bombadier en chipper allebei erg leuke hero's. Voornamelijk omdat het skill spammers zijn, en ik houd wel van een beetje activieve skills. Plus de damage op allebei is echt goed en ik vindt mid spelen vaak een stuk fijner dan lanen(geen partner die allerlei rare dingen doet). Maar ik heb gewoon een zwak voor heroes die irritant zijn, om de een of andere reden schep ik er altijd genoegen in mijn tegenstander zoveel mogelijk te irriteren.

Overigens zie ik bijna niemand in pubs Balphagore kiezen. Maar ik vindt het een brilliante leuke en echt ziek sterke hero(pushing). Ik heb 1x op mid gespeeld, maar hoe snel je die toren dan neerkrijgt is echt brilliant(ik was ongeveer even goed als die andere mid kerel1500/1600, maar hij moest na een zooi minuten healen en in die korte tijd krijg je die tower vrij goed down). Plus ik hou van heroes die abilities hebben die iets doen met lijken. Corpse explosion in Diablo 2 was ook al zo geniaal _/-\o_ vliegende lichaamsdelen overal!
TheJVH schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:58:
Een annihalition is echt puur geluk 90% van de tijd ;) .
En dat maakt het ook zo leuk :+

[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 18-11-2010 17:10 ]

• TheJVH
Een annihalition is echt puur geluk 90% van de tijd ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Oh man wat een geweldig game gespeeld als chronos, echt super. Geweldig team, veel comms, uiteindelijk kei en keihard gecarryd :D .

Het laatste teamfight wat we speelden vlak voor de concede was echt super. Enige puntje was dat zei initiate met tempest, maar daarna ging echt ALLES goed :D .

Ik ging dood, maar had token, daarna shrunken aangegooid, ulti over 4 man en dan hakken als een malloot.

Had eerder al een prachtige actie in m'n ulti dat ik 3 man in 1 keer neerhaalde door m'n runed axe. Nu zie ik ook echt het dikke voordeel wat dat ding heeft als mensen bij elkaar staan.

Replay: http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=20795271

Wel echt een leuke spannende match, een van de betere die ik heb gespeeld :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
@TheJVH, vanavond heb ik ook lekker gecarryd. Had 10-2 met Chronos :) Maare, hebben jullie Moraxus ook al gespeeld? Ik 1 keertje in een non-stat game. Ging wel lekker, uiteindelijk is het toch best wel een zieke tank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Awoodentree schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:26:
@TheJVH, vanavond heb ik ook lekker gecarryd. Had 10-2 met Chronos :) Maare, hebben jullie Moraxus ook al gespeeld? Ik 1 keertje in een non-stat game. Ging wel lekker, uiteindelijk is het toch best wel een zieke tank!
Ja in een normale game van gemiddeld/laag niveau. Heerlijk hero voor mij imo. De survivability + de irritatie van de axes is vrij relaxt. Zijn ult is erg sterk voor zover ik de indruk heb is ie vooral early/mid best krachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Wel leuk opzich, want er zijn vrij weinig strength heroes die goed zijn begin game :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

TheJVH schreef op maandag 22 november 2010 @ 00:18:
Wel leuk opzich, want er zijn vrij weinig strength heroes die goed zijn begin game :) .
Grapje zeker? Strength heroes zijn echt imbalanced early game vanwege blood chalice.
  • Hammerstorm die je non stop kan nuken met zijn stun.
  • Behemoth die je non stop kan nuken.
  • Pebbles non stop tossen.
  • Tundra non stop shards.
  • Armadon non stop spines.
  • Maliken non stop sword throw.
  • Devourer non stop hook.
etcetc.

Strength heroes hebben als nadeel dat ze dure spells en een kleine manapool hebben, maar als voordeel dat ze veel HP hebben. blood chalice haalt iets weg wat ze in overvloed hebben en geeft ze iets schaars terug.

Je kan mij niet vertellen dat er maar weinig goede strength heroes zijn momenteel, als ze allemaal overpowered zijn. Misschien als ze geen blood chalice kopen, maar dat doen ze wel.

Volgens mij moet je nog lanen tegen blood chalice spammende str heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
kaluro2 schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:06:
[...]

Grapje zeker? Strength heroes zijn echt imbalanced early game vanwege blood chalice.
  • Hammerstorm die je non stop kan nuken met zijn stun.
  • Behemoth die je non stop kan nuken.
  • Pebbles non stop tossen.
  • Tundra non stop shards.
  • Armadon non stop spines.
  • Maliken non stop sword throw.
  • Devourer non stop hook.
etcetc.

Strength heroes hebben als nadeel dat ze dure spells en een kleine manapool hebben, maar als voordeel dat ze veel HP hebben. blood chalice haalt iets weg wat ze in overvloed hebben en geeft ze iets schaars terug.

Je kan mij niet vertellen dat er maar weinig goede strength heroes zijn momenteel, als ze allemaal overpowered zijn. Misschien als ze geen blood chalice kopen, maar dat doen ze wel.

Volgens mij moet je nog lanen tegen blood chalice spammende str heroes.
Ik speel 50% str heroes. Nee hoor heerlijke heroes! Vooral zoals hierboven, hammerstorm, moreaxus, Devourer. Sinds die chalice zijn str een stuk meer viable heb ik de indruk.

Ik kan iedere deze link aanraden:

http://stats.maide.ca/players/index/

Uitgreidde stats van iedere speler. Leuk voor jezelf om te kijken wat je beste heroes zijn

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 22-11-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Klopt wel, maar een hero de meeste Int heroes shinen veel eerder en Strenght heroes gaan vooral later keihard rapen. Maliken ook, die is veel beter late game dan begin game. Het feit dat ze 1 skill hebben waar ze wat mee kunnen maakt ze natuurlijk niet direct ontzettend goed begin game. Pebbles en Devourer ed uitegezonderd.

Kijk naar Hammerstorm, met een shrunken head wordt hij ongeloofelijk sterk late game, zelfde geld voor een Maliken met een aantal items. Armadon ook, als die eenmaal heul veul HP heeft, is hij bijzonder sterk.

Veel Int heroes daarintegen, zijn erg sterk begin/mid game, maar zwakken heel erg af lategame. Witch Slayer, TB, Slither, Defiler, Plague, etc. Allemaal veel sterker dan de gemiddelde strenght hero begin game.

Maar Blood Chalice heeft sommige heroes echt bijzonder veel sterker gemaakt in de laning phase, opzich wel jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Worden er nog meer mensen zo ziek van om met van die noobs in je team te spelen? Had vandaag weer een Rampage in mn team met 3-14... Daardoor wordt mn PSR steeds lager, ik zit nu al rond de 1050..

Ik had wel een lekker potje met Legionair trouwens; ik begon heel slecht en had op een begeven moment als score 3-8, maar toen begon ik wat beter te spelen en had ik uiteindelijk 14-10 gehaald. Ben toen 2x tot Legendary streak gekomen.

Zijn er trouwens Tweakers geïnteresseerd om een keer samen een potje te spelen? Bijvoorbeeld als Electrician+Swiftblade in één lane? :) Dat ownt hard, 9 van de 10 keer heb je dan al gelijk First Blood.

Ik vind trouwens Deadwood nogal overpowered als je tegen bijv. een hero als Thunderbringer staat. Ik had laatst 23-4 met Deadwood. Het is gewoon een kwestie van Rotten Gasp goed plaatsen, teleporten d.m.v. Portal Key en je ulti doen (je hebt dan ondertussen wel al een boom in je hand). Als ze dan nog niet dood zijn gooi je die boom op ze en zo heb je ze 99% van de tijd.

[ Voor 22% gewijzigd door Awoodentree op 22-11-2010 21:58 . Reden: Deadwood stukje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Elec+swiftblade werkt alleen in low level pubs.
grip heeft maar 500 range en is channeling dus interruptable.
het is tevens een double melee lane, dat wil je niet.

Pak dan glacius + swift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Inderdaad, maar vaak werkt Glacius + Swift ook niet lekker, mensen passen daar heel goed voor op dus moet je redelijk veel risico nemen om kills te maken.

Gister speelde ik Pyro en was ik in de lane met Maliken. Wij 2 zaten tegen een triple lane: Sand Wraith, Plague Rider en Soul Reaper. Best pittige lane dus, maar toch konden we regelmatig er 1 killen, en 1 keer had onze Maliken een hattrick in die lane :') . Hoewel ze niet slecht waren liepen ze gigantisch te prutsen in de lane...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
kaluro2 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:20:
Elec+swiftblade werkt alleen in low level pubs.
grip heeft maar 500 range en is channeling dus interruptable.
het is tevens een double melee lane, dat wil je niet.

Pak dan glacius + swift.
Low lvl t/m 1650+/1700 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ok, samen met TheJVH een potje met alleen maar voodoojesters tegen thunderbringers gedaan.
Op het einde gewoon met z'n 4en bij de tegenstanders pool gestaan met ulti's op.
Hoevaak is er Annihalation/Immortal langsgeweest? :>

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
HoN 2.0 is uit! *O*

Voor meer nieuws zie:
www.heroesofnewerth.com :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
De eerstvolgende toevoeging aan de hero line-up in Heroes of Newerth zal Dampeer zijn. Deze vampierachtige hero voedt zichzelf met de levenskracht van zijn tegenstanders.

Afbeeldingslocatie: http://static.gamelux.nl/storage/images/content/dampeerconcept.jpg
In the darkest days of the war, when starvation stalked the land, it is said that some men turned to eating the flesh of the dead -- and then, the flesh of the living. Perhaps that is the origin of Dampeer, a monster who feeds on the lifeforce of his foes, spreading terror before his tattered wings, his pants the only remnants of his humanity.

Terrorize
Afbeeldingslocatie: http://static.gamelux.nl/storage/images/content/dampeer1.gif
Dampeer instills terror within nearby foes, damaging them and causing them to run around like headless chickens.

Vampiric Flight:
Afbeeldingslocatie: http://static.gamelux.nl/storage/images/content/dampeer2.gif
Dampeer takes flight toward his target enemy, damaging and stealing life from foes he passes through.

Bloodthirst
Afbeeldingslocatie: http://static.gamelux.nl/storage/images/content/dampeer3.jpg
Dampeer and nearby allies gain lifesteal on attacks.

Consume
Afbeeldingslocatie: http://static.gamelux.nl/storage/images/content/dampeer4.gif
Dampeer takes a massive bite of an enemy's flesh, inflicting damage and healing himself for the damage dealt.
Vind het idee wel aardig van de hero, maar zijn skills lijken wel erg veel op skills die al in andere heroes zitten..

[ Voor 198% gewijzigd door itons op 21-12-2010 16:33 . Reden: Klein foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Lijkt voor een groot deel op Blood Hunter vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Hero lijkt juist helemaal niet op Blood Hunter. BH krijgt alleen HP erbij als hij een lasthit maakt + zijn ulti vereist dat het doelwit in beweging is. Verder hebben zijn silence en blood sense geen betrekking op Dampeer. Dus hoe zie je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Combinatie van BH en Succubus imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het is een combinatie van skills die andere heroes al hebben, ze raken ietwat hun creativiteit kwijt.

Mali ult / charging strikes (of repulsor ult of wat dan ook) / 3e is enige nieuwe (support heroes hoeven geen abyssal meer te kopen) / devo + sotm of bh lasthit.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Iemand nog Match Making geprobeerd? :) Ik vind dat zoveel chiller dan zelf games zoeken. Selecteren wat je wilt zoeken: wacht 30 seconden a.u.b en dan binnen 5 seconden zit je in een match :P En op het eind krijg je nog Goblin Coins en stats. Het geeft wel wat meer ''satisfaction''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 00:30
JerX schreef op woensdag 22 december 2010 @ 08:14:
Iemand nog Match Making geprobeerd? :) Ik vind dat zoveel chiller dan zelf games zoeken. Selecteren wat je wilt zoeken: wacht 30 seconden a.u.b en dan binnen 5 seconden zit je in een match :P En op het eind krijg je nog Goblin Coins en stats. Het geeft wel wat meer ''satisfaction''.
Mijn ervaring met matchmaking gisteravond waren vooral dat het uitstekend werkt als je solo gaat of met een team van 2 man. Met teams van 3 of meer lijkt hij toch nog wat moeite te hebben om een match te vinden.

Daarbij lijkt het connecten naar de server bij het vinden van een match ook vaak fout te gaan met als je met een team van 3 of meer erin gaat. Vaak blijft 1 player op grijs staan bij het laden en knal je eruit met een "could not connect" error. Die error heb ik solo of met zijn tweeën nog nooit gehad.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Ik heb 2 potjes matchmaking gedaan, in de eerste 'test' periode, beide potjes met 5 man. In eerste instantie vond die niets, maar als je dan even wachtte en opnieuw de queue in ging met je groep had je inderdaad binnen een paar seconden een wedstrijd. Top systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Morax schreef op woensdag 22 december 2010 @ 08:51:
[...]

Mijn ervaring met matchmaking gisteravond waren vooral dat het uitstekend werkt als je solo gaat of met een team van 2 man. Met teams van 3 of meer lijkt hij toch nog wat moeite te hebben om een match te vinden.

Daarbij lijkt het connecten naar de server bij het vinden van een match ook vaak fout te gaan met als je met een team van 3 of meer erin gaat. Vaak blijft 1 player op grijs staan bij het laden en knal je eruit met een "could not connect" error. Die error heb ik solo of met zijn tweeën nog nooit gehad.
Oww wij deden het met zijn drieën en geen problemen. 1 keer gehad dat een persoon tijdens het loaden disconnecten (niet iemand van ons drieën maar een random persoon die ook in onze match kwam). Maar het bevind zich nog in een beta stadium. Dus er zullen wel wat aanpassingen/updates voor uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
tot nu toe erg tevreden over MM
gemiddeld een game na 30 seconden, geen gezeik met mensen die op het laatste moment leaven, ninja-noab of games die nooit vol raken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:45
Er is nog een kerstaanbieding nog aan de gang , 10 dollar voor een nieuw account

https://www.heroesofnewerth.com/create_account.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Team MatchMaking is echt goddelijk, ik speel continue met een 5 man team en telkens hebben we binnen een minuut een nieuwe game gevonden.

Wel zie je echt duidelijk dat de MMR rating zich nog moet fixen.
Ik heb ~1620 MMR, en we zitten allemaal tussen de 1600 en 1670 MMR rating.

De ene keer wordt het een dikke stomp met 11/0/20 moraxus ofzo, terwijl we de andere keer echt zwaaar ingemaakt worden.

Let wel: we zijn gewoon 4 vrienden die een beetje samen spelen, we hebben geen uberpicks of uber communicatie ofzo, we doen gewoon ons ding en hebben wat lol op skype. dus geen echt pre-made team ofzo.

Maar we hebben echt nog geen enkele even-matches gehad, alleen maar stomps of gestompt worden.

Soms tegen teams van 1850+ PSR, en dan weer tegen teams van 1500+ PSR.. die allemaal in de 1600-1700 MMR range zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
kaluro2 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:51:
Team MatchMaking is echt goddelijk, ik speel continue met een 5 man team en telkens hebben we binnen een minuut een nieuwe game gevonden.

Wel zie je echt duidelijk dat de MMR rating zich nog moet fixen.
Ik heb ~1620 MMR, en we zitten allemaal tussen de 1600 en 1670 MMR rating.

De ene keer wordt het een dikke stomp met 11/0/20 moraxus ofzo, terwijl we de andere keer echt zwaaar ingemaakt worden.

Let wel: we zijn gewoon 4 vrienden die een beetje samen spelen, we hebben geen uberpicks of uber communicatie ofzo, we doen gewoon ons ding en hebben wat lol op skype. dus geen echt pre-made team ofzo.

Maar we hebben echt nog geen enkele even-matches gehad, alleen maar stomps of gestompt worden.

Soms tegen teams van 1850+ PSR, en dan weer tegen teams van 1500+ PSR.. die allemaal in de 1600-1700 MMR range zitten.
Tja ze konden moeilijk direct psr kopiëren want dan heb je een momentopname die volledig gekopieerd wordt, waar als iedereen de helft ten opzichte van 1500 verliest, de eerste paar weken het nog niet gebalanceerd is, maar het vanzelf wel weer goed gebalanceerd raakt. Zo heb ik nu steeds vaker epische potjes van 40+ minuten waar de winnaar niet bekend is tot 2 minuten voor het eind, laatst zelfs een epische game van 80+ minuten, die we uiteindelijk verloren hadden, maar toch een zeer memorabel potje was.

Overigens is er nu ook een refer-a-friend program, dat je 500 goblin coins(~9 euro als je zelf moet kopen dacht ik) krijgt voor elke vriend die HoN koopt vanuit jou referral link, dus als je niemand kent die je persoonlijk gerefereerd hebt, maar het hier leest kun je medetweakers een plezier doen met ingame gold (wat alleen maar is voor cosmetische game veranderingen, absoluut niks dat ingame balance verandert zoals in LoL) Ik weet niet zeker of dit wordt gedoogd op T.net, dus ik zal hem weer weghalen als het niet mag, maar hier is die van mij: Referral link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

hugoy schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:44:
wat alleen maar is voor cosmetische game veranderingen, absoluut niks dat ingame balance verandert zoals in LoL
Niet om het een of ander, maar het enige waar je echt geld voor nodig hebt zijn Skins (optische aanpassingen)
Champions kun je zowel met geld als de verdiende influence points kopen wat geen balance issue is gezien de relatieve balance tussen champions. (zorgt er dus hooguit voor dat je een specifieke champion-flavour-of-the-month sneller zou kunnen hebben die na de eerste balancing patch niet meer OP is)
En de enige echte balance changers (runes) kun je alleen met influence points "kopen" en influence points kun je niet met echt geld aanschaffen maar krijg je alleen door games te spelen op dit moment :)

Dus wat zijn de balancechangers die ik zogenaamd kan kopen? Want ik heb nog wat riot points over...

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
hugoy schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:44:
[...]

Tja ze konden moeilijk direct psr kopiëren want dan heb je een momentopname die volledig gekopieerd wordt, waar als iedereen de helft ten opzichte van 1500 verliest, de eerste paar weken het nog niet gebalanceerd is, maar het vanzelf wel weer goed gebalanceerd raakt. Zo heb ik nu steeds vaker epische potjes van 40+ minuten waar de winnaar niet bekend is tot 2 minuten voor het eind, laatst zelfs een epische game van 80+ minuten, die we uiteindelijk verloren hadden, maar toch een zeer memorabel potje was.

Overigens is er nu ook een refer-a-friend program, dat je 500 goblin coins(~9 euro als je zelf moet kopen dacht ik) krijgt voor elke vriend die HoN koopt vanuit jou referral link, dus als je niemand kent die je persoonlijk gerefereerd hebt, maar het hier leest kun je medetweakers een plezier doen met ingame gold (wat alleen maar is voor cosmetische game veranderingen, absoluut niks dat ingame balance verandert zoals in LoL) Ik weet niet zeker of dit wordt gedoogd op T.net, dus ik zal hem weer weghalen als het niet mag, maar hier is die van mij: Referral link
Match-ID van dat 80+ potje? (A) Langste potje bij mij duurde hooguit 70 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Mijn record is iets van 118 minuten(ja serieus), ergens in vroege beta periode. Weet niet veel meer van die game behalve dat op het einde allebei de basissen weg waren en de carries het hoofdgebouw aanvielen en de rest verdedigde(hte was een 4v5 trouwens maar wel pas na 54+ minuten en het toen 4 man team was op dat moment toch wel zwaar aan de winnende hand). Uiteindelijk net verloren ons HQ was kapot die van hun op 10% ofzo maar god vermoeiend dat het was 118 minuten hon spelen maar het was uiteindelijk wel spannend(het middenstuk was dodelijk saai, andere partij drukte niet door en wij konden niks....totdat er dus 1 wegviel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Helaas niet een echt "actieve" topic. Ik misser echter ook een beetje TS info :) Misschien is het een idee als we wat meer over strategieën of skill/item builds gaan praten? Steken we er nog wat van op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:27
Aangezien ik geen HoN meer speel sinds de beta gestopt is. Lijkt het me handig als iemand anders de TS onderhoud.

Iemand die zich aanbied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik zoek nog steeds is mensen om mee te teamen, vorige tweakers zijn niet actief of schieten je nooit is aan om een potje te spelen. Dus wie wilt? Het maakt me niet uit hoe grote mongoloid je bent, want na 1000+games ben je in HoN wel echt alles gewend. Maar ik wil ff een laning buddy zodat er in ieder geval 2 mensen in mn team zijn die de kar kunnen trekken(serieus dat niveau waar ik nu opzit......Standaard in een game zitten er 4 tot 9 carries.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Gisteren was er een test met empath, heeft iemand van hier deze gespeeld en kan zeggen of het een potentiële support pick is.

Helaas zitten er nog steeds grote retards bij hon, en ze komen altijd bij mij in het team.
Een chronos en dark lady die per se in een lane moeten en keer op keer gepakt worden door 2 ranged. Een rampage die een token pakt van onze warbeast en de jungle inrent van de tegenstander om hem vervolgens na 20 seconden kwijt te raken.
Ik weet dat ik beter ben in support, daarom speel ik dat de laatste tijd alleen maar.

Als glacius in een sololane tegen flint en nymph wil ik geen herokills maken, ik wil ze farm denyen door creeps te denyen en zelf niet gekilled te worden.
Behoorlijk problematisch als je een trilane probeert te doen met de verkeerde heroes, tuurlijk passen 3 lui die farm nodig hebben in een lane :')
als je na 15 minuten erachter komt dat flint gefarmd heeft moet je niet naar mij kijken, ik heb het heel de match zitten roepen, maat.
Ook al zit ik op een wards average over de 4.1, het helpt niet als de carries niet kunnen spelen.

[ Voor 79% gewijzigd door kKaltUu op 03-02-2011 11:30 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empath ziet er behoorlijk veelzijdig uit zeg: HoN Hero Spotlight: Empath Ik denk alleen wel dat we nu juist weer meer carry-heavy games gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:00:
Empath ziet er behoorlijk veelzijdig uit zeg: HoN Hero Spotlight: Empath Ik denk alleen wel dat we nu juist weer meer carry-heavy games gaan krijgen.
In mijn games zitten gemiddeld denk ik 2.8 carries. Maar weetje ik ga het de komende 20 games is turfen!(moet ik hierbij aanteken dat ik tot nu toe ik =/- 50matches MM 3x carry heb gespeeld, netjes he ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Frank!in schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:34:
Aangezien ik geen HoN meer speel sinds de beta gestopt is. Lijkt het me handig als iemand anders de TS onderhoud.

Iemand die zich aanbied?
Misschien ik samen met nog iemand? :P Weet niet of ik het alleen kan. Ach een mooi inhoudelijk topic is al het halve werk denk ik xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ik zit samen met een groep GoTers op de GoTTF2 mumble als je daarop kan Postius.

Als het nodig is wil ik het best op me nemen Frankl!n, DM me als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy

Iemand die zich aanbied?
Ik heb aardig wat ervaring met het spel zelf (1000+ matches met de beta meegerekend) en zit nu rond de 1700 MMR, maar van T.net TS's heb ik weinig kaas gegeten. Ik wil best een medeauteur van de TS zijn als mij duidelijke instructies worden gegeven over wat er allemaal toegevoegd moet worden aan de TS en wat voor werk erin zit.

Ook weer even over de game zelf: Ik merk dat ik nooit goed ben in meer dan 20 heroes tegelijk, dit zal ik even toelichten: Ik kan het grootste deel van de heroes (zo'n 50/70 oid) best "ok" spelen. Over het algemeen ben ik het beste als mid speler of als carry, maar daar heb ik een aantal uitzonderingen op. Probleem is echter dat elke keer als ik een nieuwe hero ontdek waar ik ECHT goed mee ben (KD's van gemiddeld 3.0 in mijn eigen MMR range en 70-80% wins) is er ineens een andere hero die ik niet meer kan spelen. Zo was Wretched Hag ooit mijn beste hero, evenals Doctor Repulsor, maar beide heroes zijn nu afgezakt naar het niveau dat ik ze eigenlijk niet meer mag spelen in de mid in een 1680+ MMR game, waar ik juist ongeflooflijk veel beter ben geworden met Dampeer, Madman en Armadon.

Heeft dit te maken dat sommige heroes op sommige niveaus makkelijker te spelen zijn? Want in een +0/-0 game ( spelen met vrienden rond de 1500 MMR kost niks en levert niks op) ga ik gewoon altijd mid en is de game in mijn eentje te winnen met vrijwel elke hero, terwijl het wel een balanced game is waar ik tegen een andere 1700 MMr kom die ook +0/-0 heeft.

Anderen met het probleem, of ben ik gewoon raar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
GVD Hele reply getypt, chrashed chrome.

Nouja het hierboven korte versie: Nee het ligt niet aan jou, ja het verschilt wel per niveau's maar niveau is in HoN extreem moeilijk en niet meetbaar. De meeste spelers overschatten het niveau ook op hoge levels zie je genoeg crap stuff of mensen die het niet begrijpen. Het gaat IMO altijd om de persoon achter de hero die bepaald hoe goed die is. En sommige heroes zijn vs sommige match ups veel beter.

Overigens ben ik toch een kutnoob in HoN dus trek je niks van mn commentaar aan :9

[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 04-02-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Postius schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:31:
GVD Hele reply getypt, chrashed chrome.

Nouja het hierboven korte versie: Nee het ligt niet aan jou, ja het verschilt wel per niveau's maar niveau is in HoN extreem moeilijk en niet meetbaar. De meeste spelers overschatten het niveau ook op hoge levels zie je genoeg crap stuff of mensen die het niet begrijpen. Het gaat IMO altijd om de persoon achter de hero die bepaald hoe goed die is. En sommige heroes zijn vs sommige match ups veel beter.

Overigens ben ik toch een kutnoob in HoN dus trek je niks van mn commentaar aan :9
Maar er zit wel een kern van waarheid in, sommige heroes zijn face roll op laag niveau maar op hoog niveau is het hele andere koek.

Ik zelf kom nooit hoger dan 1600 maar ik kan sommige heroes een beetje spelen maar veel support heroes kan je makkelijk aan mij overlaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
JerX schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:39:
[...]

Maar er zit wel een kern van waarheid in, sommige heroes zijn face roll op laag niveau maar op hoog niveau is het hele andere koek.

Ik zelf kom nooit hoger dan 1600 maar ik kan sommige heroes een beetje spelen maar veel support heroes kan je makkelijk aan mij overlaten :)
Ja maar laag en hoog niveau is soms ook lastig. Op lagere MMR zitten in iederdaad echt veel mongeaulen maar ik kom echter ook heel vaak teams tegen(heel vaak is dan 10% ofzo) van"kutnoobs" en die kopen wards en courier aan het begin. Groepen netjes, pushen towers en werken goedsamen. Daarom zei ik al niveau is heel raar. En zelfs als betere spelers je hero kunnen counteren dan is het meer een meta game verhaal. Namelijk als je op laag niveau goed was met een hero(vb myrmi) op hoger niveau is die lastig ja. Mensen lopen uit je seaweed en blijven stil staan als je de magic carp doet. Op laag niveau rennen mensen je field in en rennen ze weg van je fishie. Betekent dit dat deze hero beter is op laag niveau? Ja en nee. Ja voor the obivious maar iedere hero is beter op laag niveau het hangt van de speler af. Nee, want zoals ik zei het is meer een meta-game verhaal. Op hoger niveau(betere spelers) zullen niet in je field rennen en blijven stilstaan bij je fishie. Dit betekent echter dat jij je skills anders moet gaan inzetten dat je tot dan toe gewend bent. Dit is meer een verandering in metagame(ik bekijk het ff vannuit 1 op 1 niet een heel team) namelijk hun tactiek countert jou tactiek(fishie->stun->weedfiel->kill) dus jij zult je skills beter moeten gaan gebruiken. Fishie casten bv als maliken net ult in een groep->weetje zeker dat je target aan het rennen is. Etc.

Overigens doe ik over hero balance geen uitspraak, ik hou me sowiezo onzijdig van balans discussies(aangezien de boventoon wordt gevoerd door idioten die geen flauw idee hebben). Dus ik ga er vannuit dat de heroes in HoN allemaal ongeveer even goed zijn binnen de marge. Ik ga van de spelers uit.

maar betere spelers zullen beter spelen ja, je zult zelf ook beter moeten gaan spelen. Echter ervaring leert dat van slecht->acceptabel een stuk makkelijker is in willekeurig welke game dan van goed->beter. Dat laatste kost exponentieel meer tijd. Vooral bij de echte oldskool games(de aracade bakken van donkey kong en qbert). Zijn daar het extreemste voorbeeld van.

Offtopic: Je moet maar is King of Kong kijken. De geweldigste documentaire over games. Al heeft dat vrij weinig te maken met bovenstaande verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Geweldig altijd met S2: raken ze een hero met geen vinger aan, en toch gaat ie kapot :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RhSZm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S2Ho7.jpg

AoE van myrmidon is echt compleet idioot nu, en de hero was al niet een van de slechtere picks.

Ik heb Empath nog niet gespeeld, maar ik zie het wel aankomen dat er een bepaalde lanecombo ontstaat die niette verslaan is met zo'n dusdanig andere hero dan de rest.

Edit: inmiddels gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik het spel koop krijg ik dan alles??

of zijn er ook weer dingen die je extra of los erbij moet halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:48:

je krijg toegang tot alle heroes, items en levels.

de dingen die je los kunt kopen zijn puur esthetische extras, zoals nieuwe models en skins voor heroes, geluidspaketten en avatars.

ik zou zeggen doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy

Inderdaad wat itons zegt, echter moet je wel een harde huid hebben tegen "internet coolguys" want als je slecht bent wordt je hele huid volgescholden in sommige potjes. Zelfs potjes waarvan de stats niet opgeslagen worden kom ik ze nog wel eens tegen :P

[ Voor 10% gewijzigd door hugoy op 05-02-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HUeZTPFzsjk]
Dit krijg je er gratis bij: ragers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Hehe die ragers ingame zijn op het moment erg sick :P Sommige mensen blame zo hard andere mensen terwijl ze zelf falen. Had laatst een valk die rage ging, ja wie gaat er dan ook in tegen 5 terwijl er nog niemand is~~'

Anyway, weet iemand een addon waarmee je ook de party frame van de tegenstanders ziet? En ik zoek de auto mis addon :P Lekker lazy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
Na lange afwezigheid toch maar besloten de game te kopen, zag dat er iig weer wat veranderingen plaats gevonden hebben.

Speelde voorheen altijd de support of dps rol, dus wie er een support bij wil geef me n PM op HerrProx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JHN56NaeD2EhP2plZEZuLRm4/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
kKaltUu schreef op maandag 07 februari 2011 @ 07:12:
[...]

[video]
Dit krijg je er gratis bij: ragers
Hahaha geweldig dat filmpje, niet helemaal in verhouding tot de werkelijkheid, maar er zit zeker 1 op de 20 games wel zo iemand tussen die iedereen helemaal verrot scheldt via voicechat, maar dat komt minder voor als je wat hoger speelt (1450-1650 psr/mmr is het ergste denk ik) Maar daartegenover staat een spel met zeer veel diepgang, mogelijkheden en verslaving :P

@Jerx: Ik heb geen idee of je party icons van het andere team uberhaupt wel KAN(en mag), aangezien je niet ten alle tijden de mana en HP van je tegenstanders ziet, maar van een "auto-miscaller" heb ik nog niet gehoord, wel buttons op je scherm die je kan aanklikken om een miscall te geven, dit doe ik zelf met BardUI

@HerrProx: Hoe lang geleden is het dat je gespeeld hebt? Sinds de beta is er een hele berg aan veranderingen geweest. Ik zou nog even 10 nostat potjes spelen voor je met het echte werk begint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
hugoy schreef op maandag 07 februari 2011 @ 18:19:
[...]

@Jerx: Ik heb geen idee of je party icons van het andere team uberhaupt wel KAN(en mag), aangezien je niet ten alle tijden de mana en HP van je tegenstanders ziet, maar van een "auto-miscaller" heb ik nog niet gehoord, wel buttons op je scherm die je kan aanklikken om een miscall te geven, dit doe ik zelf met BardUI
Ja dat dacht ik al met BardUI zal er is tijd insteken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
hugoy schreef op maandag 07 februari 2011 @ 18:19:
[...]

Hahaha geweldig dat filmpje, niet helemaal in verhouding tot de werkelijkheid, maar er zit zeker 1 op de 20 games wel zo iemand tussen die iedereen helemaal verrot scheldt via voicechat, maar dat komt minder voor als je wat hoger speelt (1450-1650 psr/mmr is het ergste denk ik) Maar daartegenover staat een spel met zeer veel diepgang, mogelijkheden en verslaving :P

@HerrProx: Hoe lang geleden is het dat je gespeeld hebt? Sinds de beta is er een hele berg aan veranderingen geweest. Ik zou nog even 10 nostat potjes spelen voor je met het echte werk begint :P
Auto-miss caller kan geloof ik ook niet.
Ik heb wel een miss-announcer. Die herkent miss-calls in chat, en speelt dan een voice clip.
partyframes van de tegenstander kan alleen in replay mode.
hugoy schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:33:
Geweldig altijd met S2: raken ze een hero met geen vinger aan, en toch gaat ie kapot :P
[afbeelding]
[afbeelding]

AoE van myrmidon is echt compleet idioot nu, en de hero was al niet een van de slechtere picks.

Ik heb Empath nog niet gespeeld, maar ik zie het wel aankomen dat er een bepaalde lanecombo ontstaat die niette verslaan is met zo'n dusdanig andere hero dan de rest.
Was een bug, inmiddels opgelost

[ Voor 19% gewijzigd door RocketKoen op 09-02-2011 08:03 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Ik heb een kleine mod geschreven waarmee je met 1x klikken je vaste groepje spelers kan uitnodigen. Misschien hebben jullie er wat aan. Dit is de post zoals ik hem op het S2 forum heb staan.
Quick Team Match Making by itons

Features:
This simple mod adds a button next to the systembar that does the following:
  • Automatically start a Team Match Making Group with predefined gametype, game modes and region preferences.
  • Invite the first 5 available players from a user defined set of 10 players.
  • People asking for a new invite? Just hit the button again and new invites will be sent.
So instead of having to click loads of times to get a new group going after finishing your last game, all you have to do is hit one button. As long as you aren't in a group already the mod starts a new TMM game for you and invites the players you most often play with. No need to check the game settings for that odd AP/AR game on an outlandish server.

The mod supports Normal and Casual mode, both Caldavar and Grimm's Crossing, AP, SD, BD, BP & AR game modes. You can choose USE, USW or EU for the region and you can specify up to 10 nicknames to be invited.
If you are lazy and play a lot of TMM this is the mod to get!

Known bugs/quirks:
  • Due to spam protection up to 5 invites can be sent at a time. Invites are sent to players that are online and aren't in-game. If more than 5 players meet those criteria additional invites will _not_ be sent.
  • Drop down boxes in the mod options can only be operated with the keyboard due to a known mod_options_framework bug.
Installation:
  • Download the qtmm.honmod file.
  • Install using HoN Mod Manager.
  • After Launching HoN for the first time, right click the added icon right of the Report-a-player button to set your preferences.
Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.itons.nl/qtmm/config.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.itons.nl/qtmm/config2.jpg

Acknowledgements:
I want to thank Quzzap for helping me figure out some modding stuff and nookeh, zuen, caglarmano, dudebob, crashbob for playing all those games with me that made me want to make this mod in the first place.

Found a bug?
As I'm by no means a very skilled scripter you are bound to find bugs. Please report any bugs in this topic. I'll do my best to fix them.

Changelog
:
v1.0: Initial release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:00:
Leuke hero, vooral het muziekje die word afgespeeld als je haar pikt :P Heb overigens hele tijd mensen die empath willen spelen in MM, terwijl ze er nog nooit mee hebben gespeeld. Ga dan practice spelen ofzo, elke keer gaan mijn stats naar beneden door die drollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

JerX schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:15:
[...]

Leuke hero, vooral het muziekje die word afgespeeld als je haar pikt :P Heb overigens hele tijd mensen die empath willen spelen in MM, terwijl ze er nog nooit mee hebben gespeeld. Ga dan practice spelen ofzo, elke keer gaan mijn stats naar beneden door die drollen.
En in nostat zitten de instapickers er ook bij, hebben wss een programma of weten op welk stuk scherm dat komt.
Alhoewel mensen ONTZETTEND SLECHT met haar kunnen spelen, echt veels te grappig. Potjes van een uur waar ik maar 2 keer die barrier heb gezien, lifelink bijna nooit gebruikt wordt enz...
Geef mij maar een myrmidon, polly of hellbringer en ik vreet d'r op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
De eerste keer dat ik weer speelde in een nostats game SD kreeg ik Empath, haar gespeeld volgens de Nigma guide.

Erg leuke support hero om te spelen :D haar wall is de eerste paar keren wat onwennig om te gebruiken kwa positioneren maar dat ging steeds beter.

Een probleem dat ik wel snel had is mana, iemand bepaalde item (build) tips? ik speel vanavond nog een potje en mss bij mn vriendin dat ik nog wat kan spelen, mits ik het voor elkaar krijg :P

2de potje was ik balphagore, ook hier de Nigma guide van gebruikt maar deze hero vindt ik toch erg tricky te spelen...zal wel aan mn roestige vingers liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
HerrProx schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:08:
De eerste keer dat ik weer speelde in een nostats game SD kreeg ik Empath, haar gespeeld volgens de Nigma guide.

Erg leuke support hero om te spelen :D haar wall is de eerste paar keren wat onwennig om te gebruiken kwa positioneren maar dat ging steeds beter.

Een probleem dat ik wel snel had is mana, iemand bepaalde item (build) tips? ik speel vanavond nog een potje en mss bij mn vriendin dat ik nog wat kan spelen, mits ik het voor elkaar krijg :P

2de potje was ik balphagore, ook hier de Nigma guide van gebruikt maar deze hero vindt ik toch erg tricky te spelen...zal wel aan mn roestige vingers liggen.
balpha is gewoon heel erg micro intensief.
Voor empath zou ik in het begin voor 2 scarabs gaan om je mana probleem op te lossen.
bouw 1 uit tot een stormspirit, en de 2e naar een blood chalice.
dan heb je je boots, een astrolabe, homecommingstone. en als laatste itemslot zou ik voor een sheepstick of toc gaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
2 scarabs?? 1 bloodchalice (waarvan je de 2 stat items al koopt op het begin) die je afmaakt in de outpost. Daarna ligt het eraan hoe de game gaat. Met een bloodchalice zou je je mana problemen al oplossen...

Wat een handig item is als Empath is een tablet of command. Je hebt tijd zat om goed te kijken hoe je het kan gebruiken, en aangezien je toch meelift op je teammate hoef je niet meer op je positionering te letten. Ook kan het heel handig zijn in chases, aangezien je het dus ook op jezelf gebruikt in je ult. Daarnaast is het relatief goedkoop dus meestal kan je het item wel kopen naast alle wards. (je bent als Empath #1 wardbitch. Je hebt -geen- items nodig, aangezien je toch niet wordt geraakt in teamfights, je hebt geen health nodig, geen strength, alleen maar wat mana.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Ik heb het idee dat het vooral een combo hero is, net als swiftblade. Die ult is gewoon ongelooflijk sterk op een chronos of maliken, omdat die dan simpelweg 2-3 extra hits kunnen doen met ook nog eens 60 bonus damage. Die wall en lifesteal zijn dan nog een leuke bonus maar zijn lategame van weinig waarde. Overigens koop ik op elke hero wel een blood chalice met een empath in mijn team, die health regen is op 15 minuten een gratis lifetube, en schaalt erg goed lategame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
hugoy schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:42:
Ik heb het idee dat het vooral een combo hero is, net als swiftblade. Die ult is gewoon ongelooflijk sterk op een chronos of maliken, omdat die dan simpelweg 2-3 extra hits kunnen doen met ook nog eens 60 bonus damage. Die wall en lifesteal zijn dan nog een leuke bonus maar zijn lategame van weinig waarde. Overigens koop ik op elke hero wel een blood chalice met een empath in mijn team, die health regen is op 15 minuten een gratis lifetube, en schaalt erg goed lategame
Ik lach me zo kapot met die wall :9 echt brilliante skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX

Iemand die zich aanbied?
Is er al een besluit genomen wie het word? Anders moeten wij het zelf even bespreken en door geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Ik denk dat er nog geen besluit is genomen, vooral ook omdat Frankl!n dit topic waarschijnlijk niet meer leest :P

Zelf heb ik zoals ik al zei niet echt ervaring met een TS maken, maar ik wil best meedenken over de inhoud ervan (Tutorials, belangrijke links, up-to-date playerlist etc.)

En ik heb een paar dagen geleden EINDELIJK een Annihillation in Mathmaking gehaald :P Had er al stuk of 5 in public, maar het was me nu toch eindelijk gelukt met Sand Wraith. Het was zelfs een Smackilation (Annihilation met smackdown op de laatste kill) maar helaas is dat een paar dagen eerder generfd waardoor het niet meer door elkaar loopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:27
Franklin leest het topic wel :D

Maar er hebben zich nog maar weinig mensen aangeboden om de TS bij te houden. Alleen Hugoy. Maar zoals hij zelf aangeeft doet hij het liever niet alleen.

Als iemand een grote update heeft qua links en tutorial video's ofzo wil ik hem nu nog wel even bijwerken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Vanavond een hele zooi games gespeeld met Herrprox. Ging erg, erg fris! Op 1 game na alles gewonnen. herrprox haalt het beste in me boven want voor mn gevoel speel ik nooit zo goed lol. Prox deed het zelf ondanks wat roest uitstekend, en had een zeer net potje de moonqueen. Kan zo de games niet vinden om te linken maar het was fun!

15/3/3 met deadwood, instagib ftw!

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 15-02-2011 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 00:11
Ik speel zelf ook HoN, mijn account naam is Hoertie en Boertie 1780 PSR en 1680 PSR, matchmaking nog niet zo heel veel gespeeld, ben druk bezig mijn scriptie aan het afschrijven en eis mid niet meer op om andere redenen :P

On-topic.
Op low ranked games, <1700 zijn naar mijn mening de volgende heroes gewoon rape als je mid opeist. Blood Hunter (ja, free farm for the win), Hag, Pebbles, Valkyrie. Leer deze heroes goed, eis mid op en je bent zo 1700+

Heroes die altijd goed zijn ongeacht line-up. Glacius, Witchslayer, Voodoo Jester. Laatste tijd speel ik graag initiate/support heroes terwijl ik daarvoor altijd carry speelde. Uiteindelijk 1780 mee geworden.

Wat ik persoonlijke altijd leuke lanes vindt. Glacius Flint op de defensive lane. Je neemt 1 ward of sight mee en 1 ward of revelation koopt monkey en maakt er gelijk een flying van, je geld is op helaas maar als glacius heb je geen cent nodig. Zorg ervaar dat je weet dat je lane partner kan farmen en de game kan uiteindelijk kan carry-en. Als glacius moet je early game carry-en.

Enfin, je plaatst je ward op een strategische plek zodat je ganks kan ziet komen en rune kan spotten, voor het geval je een competente mid hebt. Je plaatst je counterward om te zorgen dat op 0.30 + flying courier om hun ward te spotten zodat je wel je creeps krijgt. Op 0.52s stack je je creeps, nadat ze gestacked zijn pull je je creeps en je bent sneller lvl 2 dan je lane. Grote kans dat je fb krijgt op je lane. Dan heb je wat centen om wat minor totems of healthpotions te kopen en ga je de rest van je woods stacken voor je carry.

Het leven van een support is zo simpel maar leuk :P

Hero depended line-up, Behemoth (een van de beste initiators).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasboerke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 00:11
Blood chalice op 15 minuten een lifetube? Dat ding is generfed, heeft geen regen meer.
Pagina: 1 ... 19 ... 31 Laatste