[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 18 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HoN community is toch wel fantastisch :-)

Ik start HoN op na 5 maanden inactiviteit, en pak die matchmaker voor een newbie match.
Ik neem electrician en pak hell top

Ik sta samen met pyro en hij laat me nooit last hitten. Ik pak die aoe skill en loop even in een troepje om
zo er een paar te killen (need money :) ) ...

zijn reactie: teamchat: guys, elec is a fucking noob

Ja wat dacht je nu, als ik in matchmaker kies voor een newbie game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:08:
De HoN community is toch wel fantastisch :-)

Ik start HoN op na 5 maanden inactiviteit, en pak die matchmaker voor een newbie match.
Ik neem electrician en pak hell top

Ik sta samen met pyro en hij laat me nooit last hitten. Ik pak die aoe skill en loop even in een troepje om
zo er een paar te killen (need money :) ) ...

zijn reactie: teamchat: guys, elec is a fucking noob

Ja wat dacht je nu, als ik in matchmaker kies voor een newbie game :)
mja, AoE skills on te lasthitten zijn irritant omdat je de creeps pushed. alhoewel jij de farm waarschijnlijk harder nodig hebt dan pyro

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

RocketKoen schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:59:
[...]

mja, AoE skills on te lasthitten zijn irritant omdat je de creeps pushed. alhoewel jij de farm waarschijnlijk harder nodig hebt dan pyro
Niks mis met lanes pushen.
Je pakt wat creeps en zorgt dat je lane weer teruggepusht wordt, +je denied een hele creepwave.

Ik pak altijd nuke/shield/nuke/shield/shield/nuke/shield ook al zit ik in een sidelane (Hoewel ik meestal mid ga met elec).

Grip is het gewoon niet waard, een level 4 shield doet 60 MDPS, dat is ZEER veel. Veel meer dan wat je van grip zou kunnen krijgen.

Je zet shield aan (en helemaal handig als je early boots hebt), laat je ally stunnen/harassen.. je volgt de enemy richting tower en nuked als ze zo goed als dood zijn.

Even ter vergelijking: Swiftblades spin dealt ( 80/100/120/140) AOE magic dps, voor 5 seconde.
Electrician shield: (15/30/45/60) magic damage, voor 12 seconden en er zit geen cooldown op shield.

Kun je nagaan hoe sterk shield is.

Grip is waardeloos nu vergeleken met shield.
Natuurlijk 1 punt in ulti en daarna je grip levelen, dan is het nice.
Capital_G schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:15:
[...]

Gladiator / Kunkka is een ganker, je bouwt hem als een (semi-)Carry. Hij heeft een redelijke stat growth volgens mij en met die whip kan hij goed farmen.

Ik gok dat daarnaast een portal key goed werkt. Iets van Phase Boots -> Blood Chalice -> Portal Key -> Shrunken Head.
Uhm.. Gladiator hoeft niet te chasen. Hij heeft een 1500 range (2 sec delay) stun.
Een 950 range "Hold", iemand wordt naar 4 seconden(of eerder) teruggeteleport naar die locatie, waarmee hij de stun kan combo'en.
Hij heeft een 1000 range AoE stun.
En zijn Flagellation heeft een 1000 range.

Steamboots heeft hij veel meer aan voor de hp/damage en of mana.. je kan altijd switchen.
Blood chalice is nutteloos op gladiator.. hij heeft totaal geen mana problemen, en werkt beter als hard carry.

Portal key?! waarom zou je portal key gaan op gladiator, hij heeft geen directe stuns niks. Beetje apart.
Shrunken head is dan wel weer nice.

Ik zou full carry build gaan. Een runed axe (of 2... stacked met flagellation), steamboots, frostburn/savage mace/wat jij leuk vind.

Gladiator is een early game ganker en late game carry. Mid game heeft hij nergens iets te zoeken, op farmen na.

Phase boots vind ik dan ook echt vaag, wat is je reden voor phase boots?
Nog beter zou zijn om zsm naar Post Haste te gaan, omdat dat je farm zoveel beter maakt..

[ Voor 87% gewijzigd door kaluro2 op 10-07-2010 18:03 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Nog een lekkere game met chronos gespeeld:
http://replays.heroesofne...ch_replay.php?mid=7238956

:D.. we hadden een premade team dus alles ging een stuk soepeler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 16:04

Woohooo

Smilie, James Smilie

Chronos is altijd wel cool, had gister ook nog een lekker potje met chronos.
http://replays.heroesofne...ch_replay.php?mid=7236287

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
kaluro2 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 17:52:
Uhm.. Gladiator hoeft niet te chasen. Hij heeft een 1500 range (2 sec delay) stun.
Een 950 range "Hold", iemand wordt naar 4 seconden(of eerder) teruggeteleport naar die locatie, waarmee hij de stun kan combo'en.
Hij heeft een 1000 range AoE stun.
En zijn Flagellation heeft een 1000 range.

Steamboots heeft hij veel meer aan voor de hp/damage en of mana.. je kan altijd switchen.
Blood chalice is nutteloos op gladiator.. hij heeft totaal geen mana problemen, en werkt beter als hard carry.

Portal key?! waarom zou je portal key gaan op gladiator, hij heeft geen directe stuns niks. Beetje apart.
Shrunken head is dan wel weer nice.

Ik zou full carry build gaan. Een runed axe (of 2... stacked met flagellation), steamboots, frostburn/savage mace/wat jij leuk vind.

Gladiator is een early game ganker en late game carry. Mid game heeft hij nergens iets te zoeken, op farmen na.

Phase boots vind ik dan ook echt vaag, wat is je reden voor phase boots?
Nog beter zou zijn om zsm naar Post Haste te gaan, omdat dat je farm zoveel beter maakt..
Gladiator is een bar slechte hard carry, op dezelfde manier dat pestilence het is. Dat ze het wel kunnen staat los daarvan (Carryziah, whoop whoop). Er zijn twee items die nooit misstaan voor een ganker: Portal Key & Phase Boots. Met Phase Boots kom je aanzienlijk sneller over de map, en portal key zet je direct naast hem. Alle skills die Gladiator heeft zijn long ranged, echter is het een melee hero. Ulti + Portal Key, Pitfall + Portal Key, werkt allemaal.

(Voor zover ik weet level je pitfall/flagellation btw, dus waar je de skillpoints vandaan haalt voor Showdown weet ik niet).

Post Haste is een prut item, alleen nuttig als je zeer goede farm hebt. En zeker niet voor een ganker.

Double Runed Axe? Echt? Je kraakt mijn items af en dan kom je met een Double Runed Axe? Daarnaast spreken "Gladiator heeft geen mana probleem" en "Runed Axe" elkaar nogal tegen. Voor alleen de splash is hij veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Plus haal je geen splash voor iemand die al splash heeft ... diminishing returns ... waarom mensen dat nou maar niet willen begrijpen :/ . Je haalt ook geen runed axe op maliken of hammerstorm.

Gisteren eindelijk de 1700 gepasseerd, veel hoger ga ik echt niet komen solo, ever :p .

[ Voor 18% gewijzigd door Cassius op 14-07-2010 13:56 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Laatste paar dagen Matchmaking matches gedaan. sinds de retail eigenlijk niet meer gespeeld, dus had nog steeds 1500 rating. MM maakt echt teams met mensen van 1350-1550 rating. Van die mensen die dan gelijk Chronos picken, vervolgens scout of NH etc.
vervolgens dan free kills maken op hun carry met engineer. 1 keg op chronos, hij doet niks, 2de keg erop, ik denk nog 1 dan is hij dood, chronos blijft vol doorgaan met creeps attacken, aantal seconden later natuurlijk derde keg erop en weg was hij. Dat is gewoon te triest voor woorden.
Chronos is nog steeds sterk, zal ook wel altijd zo blijven tenzij ze zijn koepel dik nerfen. Dan kan je hem gelijk weggooien wat niet gaat gebeuren.
Vaak pak ik Jeraziah, die wint gewoon teamfights tegen lage psr's mensen.

Helaas zijn de mensen met wie ik in beta speelden gestopt, zijn weer WoW aan het spelen, dikke nabs!

Toen ik in de beta solo ging spelen ging ik van 1580 naar 1300 ofzo, was echt niet leuk -_-. Samen met vrienden toen langzaam richting de 1650+ opgeklommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Uhm.. Engineer is geen carry meer sinds zijn turret zwaar generfed is.
Engineer is een ganker/pusher/initiator nu..

En chronos is nog steeds sterk? Chronos is sterker dan de 'pre-nerf' versie.
Je weet precies wanneer je bashed nu! en je leap slowed weer en doet weer damage..
Rewind en bubble zijn nooit veranderd.

[ Voor 46% gewijzigd door kaluro2 op 14-07-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Rewind mechanisme is wel veranderd, 2x zelfs. Eerst was het evasion, toen was het regen in aantal seconden en nu is die snelheid van regen weer aangepast.

Engineer heeft inderdaad zijn carry functie volledig verloren. Blijft een goede pick met zijn ultimate, maar je ziet hem wel afdalen in de stats :) . Overigens zie ik de persoon in de post boven jou engi niet direct als carry noemen ;) ... maar een carry maakt die kills op een engi.

[ Voor 18% gewijzigd door Cassius op 14-07-2010 16:39 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 10:04
Cassius schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:55:
Plus haal je geen splash voor iemand die al splash heeft ... diminishing returns ... waarom mensen dat nou maar niet willen begrijpen :/ . Je haalt ook geen runed axe op maliken of hammerstorm.

Gisteren eindelijk de 1700 gepasseerd, veel hoger ga ik echt niet komen solo, ever :p .
Probeer het eens met een clan, zou ik zeggen. Je bent welkom om bij Soup te tryouten.

Trouwens, net nog twee inhouses gespeeld, waarbij onze Gladiator (gespeeld door de meest willekeurige onbegrijpelijke ziek-in-hoofd zijnde weirdo van de clan) met DRIE Runed Axes de boel VOL-LE-DIG heeft platgegooid. Dat heeft hij trouwens een halve week geleden ook gedaan in een clanmatch, dus het kán.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
DeadKennedy schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 06:24:
[...]

Probeer het eens met een clan, zou ik zeggen. Je bent welkom om bij Soup te tryouten.

Trouwens, net nog twee inhouses gespeeld, waarbij onze Gladiator (gespeeld door de meest willekeurige onbegrijpelijke ziek-in-hoofd zijnde weirdo van de clan) met DRIE Runed Axes de boel VOL-LE-DIG heeft platgegooid. Dat heeft hij trouwens een halve week geleden ook gedaan in een clanmatch, dus het kán.
Dat het kan betekend niet dat het goed is, als je team je laat farmen kan een demented shaman nog carrien. Voor zover ik weet is met Pitfall + Flagellation een creepwave allang al dood, dus waar je dan die runed axe voor nodig hebt....

Heb trouwens nog steeds niet met gladiator gespeeld :P Zal wel niet al te goed gaan, niet mijn type hero (ben vooral een slechte roamer). Geef mij maar een valkyrie en ik rice alle lanes plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
Cassius schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:38:
Rewind mechanisme is wel veranderd, 2x zelfs. Eerst was het evasion, toen was het regen in aantal seconden en nu is die snelheid van regen weer aangepast.

Engineer heeft inderdaad zijn carry functie volledig verloren. Blijft een goede pick met zijn ultimate, maar je ziet hem wel afdalen in de stats :) . Overigens zie ik de persoon in de post boven jou engi niet direct als carry noemen ;) ... maar een carry maakt die kills op een engi.
Ik was uiteraard niet carry met Engineer. Maar ik was solo tegen chronos op dat moment, geen reden om hem dan niet te killen als het makkelijk kan.

Engineer is zeker minder carry dan eerder, zeg maar niet meer. Slow op turret is niet slecht, maar die procs van je items was echt wel een harde nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
DeadKennedy schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 06:24:
[...]

Dat het kan ok, maar als hij in plaats van die drie runed axes riftshards / savage mace / frostburn had gehaald had hij het nog veel meer gedaan :p . Plus stacked -alles- daarvan zonder diminishing returns (crit + ministun + 100 physical bonus dmg + slow + ias) en alle stats :p .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Cassius schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:10:
[...]

Dat het kan ok, maar als hij in plaats van die drie runed axes riftshards / savage mace / frostburn had gehaald had hij het nog veel meer gedaan :p . Plus stacked -alles- daarvan zonder diminishing returns (crit + ministun + 100 physical bonus dmg + slow + ias) en alle stats :p .
Capital_G schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:53:
[...]

Dat het kan betekend niet dat het goed is, als je team je laat farmen kan een demented shaman nog carrien. Voor zover ik weet is met Pitfall + Flagellation een creepwave allang al dood, dus waar je dan die runed axe voor nodig hebt....

Heb trouwens nog steeds niet met gladiator gespeeld :P Zal wel niet al te goed gaan, niet mijn type hero (ben vooral een slechte roamer). Geef mij maar een valkyrie en ik rice alle lanes plat.
Zoals ik al zei, een nogal apart figuur koos voor deze aanpak :) Het was wel vrij indrukwekkend om te zien hoe hij waves van supercreeps oneshotte trouwens.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DeadKennedy schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 17:13:
[...]

[...]

Zoals ik al zei, een nogal apart figuur koos voor deze aanpak :) Het was wel vrij indrukwekkend om te zien hoe hij waves van supercreeps oneshotte trouwens.
leuk zo'n carry die 3 runed axes farmed terwijl je rax er aan gaan :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
RocketKoen schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:43:
[...]

leuk zo'n carry die 3 runed axes farmed terwijl je rax er aan gaan :+
Och met zo'n carry kan je best één lane lijden hoor ;)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G

Van het weekend Gladiator opgepakt, en ik was toch maar voor de Runed Axe gegaan. Probleem was dat ik, ook tijdens het farmen, nogal veel mana verloor. Daarnaast lijkt de splash van Runed Axe te stacken met flagellation (elke hit van flagellation splashed zelf ook) waardoor het een stuk beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Splash heeft geen diminishing returns.

% based procs wel.

Splash wordt gewoon opgetelt ( 40% + 40% + 40% = 120% splash ) en stacked dus oneidig zonder diminishing returns.

En nu weet ik niet of het in HoN ook zo is, maar in DotA stacked splash met de splash van Kunkka geloof ik.
Dus als flagellation met zijn 1000 range ook nog eens splashed.. ;)

Ik geloof wel dat flagellation splashed maar dat het geen true damage, maar physical is. ( de splash van de splash).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Capital_G schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:25:
[...]

Van het weekend Gladiator opgepakt, en ik was toch maar voor de Runed Axe gegaan. Probleem was dat ik, ook tijdens het farmen, nogal veel mana verloor. Daarnaast lijkt de splash van Runed Axe te stacken met flagellation (elke hit van flagellation splashed zelf ook) waardoor het een stuk beter wordt.
Splash heeft altijd al gestacked (ook meerdere runed axes op een non-splash melee hero), maar wel met diminishing returns. En als het je alleen om de mana regen gaat zou je in theorie ook een manatube + ander dmg item kunnen halen.

Dno, ik ben gewoon niet zo van het halen van items voor een functie die een hero al bezit. Dat het kan, prima. Dat het werkt, prima. Of het optimaal is, imo niet :) .

Wanneer komt die fayde nerf nou ... ze sloopt echt games. En hopelijk ook een friggin gauntlet nerf, al moet fayde eerst door de mangel.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Cassius schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:59:
[...]

Splash heeft altijd al gestacked (ook meerdere runed axes op een non-splash melee hero), maar wel met diminishing returns. En als het je alleen om de mana regen gaat zou je in theorie ook een manatube + ander dmg item kunnen halen.

Dno, ik ben gewoon niet zo van het halen van items voor een functie die een hero al bezit. Dat het kan, prima. Dat het werkt, prima. Of het optimaal is, imo niet :) .

Wanneer komt die fayde nerf nou ... ze sloopt echt games. En hopelijk ook een friggin gauntlet nerf, al moet fayde eerst door de mangel.
In welk opzich is 2x 40% van je damage dealt, diminishing? Het is dan gewoon 80%
en 3x is 120%, 4x 160%.

Bij savage maces en andere % based is het zo dat 100% de max is, en dat 2x 50% kans geen 100% kans is, dat het daarom diminishing is.

Maar splash gaat boven de 100% door naar oneindig ( mocht de inventory space het toelaten! ).

Gauntlet Overpowered? Hoezo.

Gauntlet level 6: 260+160+300 damage = 720 damage.
Pyromancer level 6: 210+230+450(650) = 890 damage(1090 met SotM)

Gauntlet level 11: 320+220+450 = 990 damage.
Pyromancer level 11: 280+280+675(875) = 1235 damage. (1435 met SotM)

gauntlet level 16: 320+220+600 = 1140 damage.
Pyromancer level 16: 280+280+950(1150) = 1510 damage (1710 met SotM).

En gauntlet is ook nog eens melee, én heeft een zeer lage manapool.
En om die grapple damage te doen, moet je jezelf naar melee range brengen wat niet altijd gewenst is.

Pyro ULTIMATE met sotm doet al meer damage dan heel gauntlet's combo op level 16.

Ik snap niet waarom mensen zeuren dat een nuker/ganker overpowered is, wanneer deze outdamaged wordt door een pure ranged nuker.

[ Voor 28% gewijzigd door kaluro2 op 19-07-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
kaluro2 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:10:
[...]

In welk opzich is 2x 40% van je damage dealt, diminishing? Het is dan gewoon 80%
en 3x is 120%, 4x 160%.

Bij savage maces en andere % based is het zo dat 100% de max is, en dat 2x 50% kans geen 100% kans is, dat het daarom diminishing is.

Maar splash gaat boven de 100% door naar oneindig ( mocht de inventory space het toelaten! ).
Runed Axe stacked inderdaad met zichzelf, maar het is over het algemeen beter om de runed axe the complementeren met andere items. Daarnaast heb je ook niet zoveel aan de mana regen na je 1e Runed Axe/Nullstone/Whatever.

Met 3x Runed Axe kan je mooi farmen, maar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Capital_G schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:29:
[...]

Runed Axe stacked inderdaad met zichzelf, maar het is over het algemeen beter om de runed axe the complementeren met andere items. Daarnaast heb je ook niet zoveel aan de mana regen na je 1e Runed Axe/Nullstone/Whatever.

Met 3x Runed Axe kan je mooi farmen, maar verder?
plus dat je er gewoon geen zak aan hebt om 160% splash dmg te doen.
In de meeste hero fights zal je niemand raken met die splash (of je moet een tempest in je team hebben)
De carry van de tegenstander doet alleen 3x zoveel dmg als jij, omdat hij zn gold heeft gestopt in items die veel meer dmg/gold geven. of items die hem veel betere suvivability geven.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

RocketKoen schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 07:50:
[...]

plus dat je er gewoon geen zak aan hebt om 160% splash dmg te doen.
In de meeste hero fights zal je niemand raken met die splash (of je moet een tempest in je team hebben)
De carry van de tegenstander doet alleen 3x zoveel dmg als jij, omdat hij zn gold heeft gestopt in items die veel meer dmg/gold geven. of items die hem veel betere suvivability geven.
Flagelattion + 120% splash.
Sta naast een enemy hero(squishy is het beste), en je zal de carry raken met 100% true(!) damage, en 120% van de damage die je deed.

Dus laten we zeggen, je doet 300 damage. 240 damage na aftrekkingen.

Op de carry zal je 240(+60?) true damage + 288 physical damage doen.. (splash van R.axe is toch physical?)
En op iedereen die in de buurt staat.

Voor TDL is het best wel geniaal op wat runed axes te hebben. Barrel roll -> bam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
kaluro2 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:36:
[...]

Flagelattion + 120% splash.
Sta naast een enemy hero(squishy is het beste), en je zal de carry raken met 100% true(!) damage, en 120% van de damage die je deed.

Dus laten we zeggen, je doet 300 damage. 240 damage na aftrekkingen.

Op de carry zal je 240(+60?) true damage + 288 physical damage doen.. (splash van R.axe is toch physical?)
En op iedereen die in de buurt staat.

Voor TDL is het best wel geniaal op wat runed axes te hebben. Barrel roll -> bam!
de splash range van RA is alleen maar erg klein. dan moet je net als demented shaman, hopen dat iemand tusen de creeps gaat staan.
en met al die RA's heb je veel minder +dmg of atributes als de andere carry. Of je wordt gewoon disabled (tenzij je tegen complete noobs speelt)
gladi is alleen eng als je er tegen moet lanen. omdat die flagelation zo'n grote range heeft kun je niet in de buurt van de creeps komen zonder een smak dmg te krijgen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

RocketKoen schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:28:
[...]

de splash range van RA is alleen maar erg klein. dan moet je net als demented shaman, hopen dat iemand tusen de creeps gaat staan.
en met al die RA's heb je veel minder +dmg of atributes als de andere carry. Of je wordt gewoon disabled (tenzij je tegen complete noobs speelt)
gladi is alleen eng als je er tegen moet lanen. omdat die flagelation zo'n grote range heeft kun je niet in de buurt van de creeps komen zonder een smak dmg te krijgen.
3 runed axes geven +180 damage. en nog regen en splash.
En als je al runed axes gaat ben je melee, en heb je al niks aan geometers bane.
En als je dan ook nog eens een str hero bent heb je niks aan bijvoorbeeld een savage mace.

3 runed axes, boots en een shrunken head zijn echt wel te doen op gladiator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
kaluro2 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:51:
[...]

3 runed axes geven +180 damage. en nog regen en splash.
En als je al runed axes gaat ben je melee, en heb je al niks aan geometers bane.
En als je dan ook nog eens een str hero bent heb je niks aan bijvoorbeeld een savage mace.

3 runed axes, boots en een shrunken head zijn echt wel te doen op gladiator.
Jij weet niet van ophouden of wel? :P

1 Runed Axe: Prima als je een mana-intensieve melee (semi)-carry bent.
2 Runed Axe's: Altijd (echt altijd) een slecht idee.

Waarom? Een opsomming:
  • Health Regen is nutteloos, het is alleen nuttig in de eerste ~15 minuten tijdens het farmen.
  • Er bestaat geen hero die na 1 mana regen item nog mana tekort komt. Onder mana regen items vallen: Runed Axe, Nullstone, Hellflower (blegh) en Sacrificial Stone (iets minder blegh).
  • Met één Runed Axe heb je al voldoende splash om een creepwave snel genoeg dood te krijgen. Al helemaal met gladiator's nuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Het gaat hier om teamfights, waarbij splash damage zo een team kan neerhalen.
Jij gaat mij niet vertellen dat iedereen altijd van elkaar af staat.. zelfs in de 1750+ range gebeurd dat vaak niet.

en wat vind je dan van een dark lady met runed axes? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
kaluro2 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:40:
Het gaat hier om teamfights, waarbij splash damage zo een team kan neerhalen.
Jij gaat mij niet vertellen dat iedereen altijd van elkaar af staat.. zelfs in de 1750+ range gebeurd dat vaak niet.

en wat vind je dan van een dark lady met runed axes? ;)
als ik me niet vergis hebben dark lady en madman alle 2 een skill die ze sterk maakt. (van madman weet ik het zeker) die hun base dmg verdubbeld.
+dmg items zoals een RA worden daar niet in meegenomen. zelfs 1 RA vind ik een slecht idee op madman en tdl. tenminste niet als rush item.gewoon +agi items pakken. + steamboots + attack modifier (ligt aan je team/tegenstanders. meestal een SH of rage)

i ken 2 classes die ik RA op rush, scout - simpelweg omdat hij dan een creepwave/camp kan killen met flurry. en chronos = omdat hij zn chronosphere op mensen kan gooien terwijl ze naast elkaar staan. Dan heeft me nog wel eens een hattrick opgeleverd :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

RocketKoen schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:38:
[...]

als ik me niet vergis hebben dark lady en madman alle 2 een skill die ze sterk maakt. (van madman weet ik het zeker) die hun base dmg verdubbeld.
+dmg items zoals een RA worden daar niet in meegenomen. zelfs 1 RA vind ik een slecht idee op madman en tdl. tenminste niet als rush item.gewoon +agi items pakken. + steamboots + attack modifier (ligt aan je team/tegenstanders. meestal een SH of rage)

i ken 2 classes die ik RA op rush, scout - simpelweg omdat hij dan een creepwave/camp kan killen met flurry. en chronos = omdat hij zn chronosphere op mensen kan gooien terwijl ze naast elkaar staan. Dan heeft me nog wel eens een hattrick opgeleverd :P
Je vind het niet interessant om heel het enemy team te one shotten met een TDL barrel roll? ;)
En die base damage +120(of was het +110%) wordt zo goed als altijd gecountered door een nullfire blade, daar kan je niet op vertrouwen.

En je krijgt echt +150 damage op level 25 van die skill, is al zat. en dan nog +180 van 3 runed axes.
En als je dan barrel rolled, door het enemy team heen, one shot je alles.

Scout is een mid-game carry die heroes one shot.. je moet geen runed axe op scout gaan, maar andere damage items.. zodat je mid game verschil maakt.

[ Voor 6% gewijzigd door kaluro2 op 21-07-2010 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
kaluro2 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 08:20:
[...]

Je vind het niet interessant om heel het enemy team te one shotten met een TDL barrel roll? ;)
En die base damage +120(of was het +110%) wordt zo goed als altijd gecountered door een nullfire blade, daar kan je niet op vertrouwen.

En je krijgt echt +150 damage op level 25 van die skill, is al zat. en dan nog +180 van 3 runed axes.
En als je dan barrel rolled, door het enemy team heen, one shot je alles.

Scout is een mid-game carry die heroes one shot.. je moet geen runed axe op scout gaan, maar andere damage items.. zodat je mid game verschil maakt.
Dan neem je toch een Frostburn, of een Savage Mace, of een Symbol of Rage. Alle drie geven je zoveel meer dan een Runed Axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Capital_G schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:45:
[...]

Dan neem je toch een Frostburn, of een Savage Mace, of een Symbol of Rage. Alle drie geven je zoveel meer dan een Runed Axe.
Dan mag jij me uitleggen in welk opzich een FB, SM of SoR meerwaarde biedt tegenover een RA op TDL of MM.

RA is core op beide heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Kaluro, ik dacht dat jij in LN zat en dus advies gaf aan nieuwe spelers :) ?

Runed axe is core op heroes als dark lady, madman en scout. Wat betekent core? Dat betekent dat je deze items eigenlijk -altijd- haalt omdat deze met die hero skillset het grootste voordeel geven. Waarom? Omdat ze met 1 move door een hele bende heroes kunnen bewegen waarbij continue hun dmg splashed bij ieder contact of omdat ze daardoor zeer grote burst dmg krijgen met attackspeed die splashed (burst is hier het keyword).

Dat item is op die heroes niet core voor zijn mana regen, +10 dmg of health regen. Puur voor de splash en farm mogelijkheden.

Het stacken van runed axes, je verdedigt het nu al meerdere keren ... maar je mist denk ik een aantal dingen :/ ?

1. Runed axe heeft de slechtste DPS van alle main carry damage items per gold unit (Shieldbreaker / Savage Mace / Riftshards)
2. Ik heb het woord diminishing gebruikt, waarom? Punt 1 betekent dus dat als je twee keer runed axe haalt je slechter af bent dan met een runed axe en lvl3 rifts, of runed + shieldbreaker. Je doet gewoon (veel) meer Dmg per Gold. Dat bedoel ik met diminishing, voor iedere runed axe die je haalt naast de eerste, had je beter een ander item kunnen halen dat je meer voordelen geeft binnen dezelfde splash range (IAS / DPS / Attack modifier / stats / crits).

Om de discussie te eindigen: leg me eens 1 situatie uit waarin twee runed axes beter zijn dan 1 runed axe + main dmg item (sb/rs/sm)?

Precies :) . Dus het is zoals drijfjacht zegt, het kan wel, maar het is niet optimaal. En als mensen het nog steeds willen, prima :p ... iedereen speelt op zijn eigen manier. Ik discussieer er niet verder over :D .

[ Voor 3% gewijzigd door Cassius op 21-07-2010 13:48 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ja ik zit in LN klopt :)

Maar die Runed Axe stacking ging om Flagellation van gladiator.. in Dota werkt flagellation op de splash van runed axe.. so heb ik dat begrepen in ieder geval. http://honwiki.net/wiki/Flagellation

Ik heb nog niks getest met gladiator, maar als die ook splashed dan ben je met gladiator beter uit met meerdere Runed Axes ( synergy + flagellation proc x5 (in optimale omstandigheden) ) dan met frostburn of savage mace.
vergelijk het met TDL/madman barrel roll.

Riftshards laat ik dan maar in het midden.. ;)

Nieuw punt: Ik zie sinds een week of 2, echt alle ranged carries een geometers bane halen. Deze zal wel generfed worden, net zoals toen electrician mid populair werd.

Ik speel zo nu en dan nog steeds electrician mid (Mijn most played hero), en ik moet zeggen dat ik die +12MDPS ( van 48 naar 60) op electric shield wel kan waarderen! En met wat charges op je sac stone kan je nog steeds je shield spammen.

Ik heb ook gemerkt dat je shield oneindig is (zeer vaak) tegen neutrals. Staat er een triple hard stack op me in te meppen, activeer ik shield op 1 mana.. dan blijft dat shield gewoon de volledige 12 seconds. zal wel een bug zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door kaluro2 op 21-07-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
kaluro2 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:28:
Nieuw punt: Ik zie sinds een week of 2, echt alle ranged carries een geometers bane halen. Deze zal wel generfed worden, net zoals toen electrician mid populair werd.
Pubs volgen, zoals gewoonlijk, de populaire clans. De top spelers pakken atm allemaal Geo's omdat hij super makkelijk in elkaar te zetten is (Frostburn naar Geo's + Frostwolf) en erg goed is voor pushing.

Edit: Gister een schandalig goede game met valkyrie, bracht meteen valk op #1 played hero voor mij, én 1700+ PSR :P. Bloodlust kill op 49 seconde met een luck arrow. Aangezien we met 3 carries speelden was mijn farm niet super goed. Zie ook de schandalige killsteal door mij op 33m52s.

Items: Ghost Marchers, Frostburn naar Geometer's (+icebrand), Frostwolf Skull.
Replay: http://replays.heroesofne...ch_replay.php?mid=8159169

[ Voor 77% gewijzigd door Capital_G op 23-07-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Ik heb in deze hele discussie nog niet de voor mij voornaamste redenen gezien om Runed Axe te halen. Dit gaat voor mij helemaal niet om de DPS, en slechts in mindere mate om de splash damage in team fights. Het gaat mij voornamelijk om twee zaken die hier nog niet genoemd zijn:

A ) lifetube. Een vroege lifetube zorgt er voor dat je als carry je lane nooit uit hoeft. Wat wil je nog meer als hard carry?
B ) farm. De combinatie splash damage + manatube (scout vanish, magebane blink, chronos time leap, etc) zorgt er voor dat je als een bezetene binnen de kortste keren de hele jungle leeg kan trekken, al vanaf minuut 17 ongeveer (17-25e minuut, wanneer je je Runed Axe behoort te krijgen).

Deze twee voordelen zorgen er voor dat je überhaupt de mogelijkheid hebt te doen wat je als carry moet doen, namelijk het outlevelen en voornamelijk outfarmen van de tegenstander. Met de farm die je via je Runed Axe krijgt kan je de "echte" dps/survival items halen. Zonder deze redenen zou ik echt nooit Runed Axe halen op Chronos of Magebane bijvoorbeeld.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

DeadKennedy schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 06:11:
Ik heb in deze hele discussie nog niet de voor mij voornaamste redenen gezien om Runed Axe te halen. Dit gaat voor mij helemaal niet om de DPS, en slechts in mindere mate om de splash damage in team fights. Het gaat mij voornamelijk om twee zaken die hier nog niet genoemd zijn:

A ) lifetube. Een vroege lifetube zorgt er voor dat je als carry je lane nooit uit hoeft. Wat wil je nog meer als hard carry?
B ) farm. De combinatie splash damage + manatube (scout vanish, magebane blink, chronos time leap, etc) zorgt er voor dat je als een bezetene binnen de kortste keren de hele jungle leeg kan trekken, al vanaf minuut 17 ongeveer (17-25e minuut, wanneer je je Runed Axe behoort te krijgen).

Deze twee voordelen zorgen er voor dat je überhaupt de mogelijkheid hebt te doen wat je als carry moet doen, namelijk het outlevelen en voornamelijk outfarmen van de tegenstander. Met de farm die je via je Runed Axe krijgt kan je de "echte" dps/survival items halen. Zonder deze redenen zou ik echt nooit Runed Axe halen op Chronos of Magebane bijvoorbeeld.
Ging het niet vooral om het principe dat je er niet 3 moet halen en dat je beter "hard dps" items kan halen ? :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
DeadKennedy schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 06:11:

A ) Discussie ging over het feit dat meerdere runed axes je geen zak opleverd.
B ) Met een Mock of Brilliance kan je ook de hele jungle leegtrekken, is het daarom goed op een carry? Niet bepaald.

Runed Axe op een Magebane echt alleen als je hem in 15 minuten kan halen, anders niet. Op een Chronos kan hij wel wat toevoegen aangezien alles stilstaat in je ultimate, en hij ook een aanzienlijke hoeveelheid mana gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Wiebbe schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 08:51:
[...]

Ging het niet vooral om het principe dat je er niet 3 moet halen en dat je beter "hard dps" items kan halen ? :P
Capital_G schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:04:
[...]

A ) Discussie ging over het feit dat meerdere runed axes je geen zak opleverd.
B ) Met een Mock of Brilliance kan je ook de hele jungle leegtrekken, is het daarom goed op een carry? Niet bepaald.

Runed Axe op een Magebane echt alleen als je hem in 15 minuten kan halen, anders niet. Op een Chronos kan hij wel wat toevoegen aangezien alles stilstaat in je ultimate, en hij ook een aanzienlijke hoeveelheid mana gebruikt.
A: Meerdere Runed Axes is wel erg luxe :) Doorgaans is het idd beter om wat anders er bij te halen.
B: Mock levert je geen early game voordeel op, de opbouw is vreselijk. Mock levert je geen mana op waarmee je kan time leapen / blinken / blade frenzyen en het bos sneller leegmaaien. Mock is dus absoluut een slechte vergelijking. Een 25 minuten Runed Axe op Magebane is nog steeds prima.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Volgens mij nemen mensen 20 minuten (ja precies tussen jullie in) aan als de consensus waarin een runed axe gefarmed kan worden. Belangrijk: dan wordt hij dus gerushed, maar wel met early items. Kaal halen is niet aan te raden. Oftewel, magebane voorbeeld, lane in met hatchet/9blight runes/two minor totems (bijvoorbeeld, omdat hij zo'n squishy bitch is) en dan direct lifetube halen, dan door farmen tot je runed compleet hebt. Als je hem hebt kan je direct beginnen om meteen je steamboots/bracer/dmg items te farmen.

Blijft dat magebane in huidige balance een beetje crap-tier is, maar vooruit ;p .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Kekeke, mn eerste annihilion :)
Wel een beetje cheap maargoed, http://www.xfire.com/video/31a4fd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
Woohooo schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:24:
Kekeke, mn eerste annihilion :)
Wel een beetje cheap maargoed, http://www.xfire.com/video/31a4fd/
Annihilation? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Cheap, ja. Goed uitgevoerd, ja. Een annihilation is nooit helemaal geluk, je doet altijd wel iets goed om een teamfight te overleven en met kills weg te lopen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutsy
  • Laatst online: 26-05 16:25
Zijn er hier mensen die rond de 1400-1500 rating spelen en eventueel 's avonds een paar potjes willen spelen en via Skype oid willen communiceren?
Miss is er ook een GoT clan ofzo ?

Mijn excuses als dit al eens gevraagd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenc
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08-2024
Mutsy schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:14:
Zijn er hier mensen die rond de 1400-1500 rating spelen en eventueel 's avonds een paar potjes willen spelen en via Skype oid willen communiceren?
Miss is er ook een GoT clan ofzo ?

Mijn excuses als dit al eens gevraagd is...
Ja, dat zou mooi zijn.

En is daarnaast ook een algemene Ventrilo of Teamspeak server waarop GoT leden kunnen inloggen? Is wel handig gedurende HoN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 17:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik speel ook in die rating en wil wel wat mee spelen 's avonds. Ik moet alleen nog wachten totdat ik weer een videokaart heb, die van mij is 3 weken geleden kapot gegaan en ben nog steeds aan het wachten op een reparatie/andere van de RMA.

Ik kan soms wel heel erg slecht zijn trouwens :P Soms heb ik scores als 1/12 K/D (en dan niet op een support).

[ Voor 19% gewijzigd door Walance op 28-07-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
1720 PSR, gaat eindelijk wat beter met mijn stats. Gister weer een 11s First Blood met een Valkyrie arrow. Protip: Niet stil gaan staan bij de rune als er een valk in het andere team zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutsy
  • Laatst online: 26-05 16:25
Nice Rating 1720 lijkt zo hoog, speel je veel met vrienden of clan? want in pubs kom ik gewoon echt niet boven de 1450-1500 uit. Komt heel vaak voor dat ik verlies simpel weg door een DC of iemand die echt slecht is.

Voor mensen die dus een potje willen gamen, voeg me toe ingame: Mutsy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
ik hoover ook al tijden tussen de 1400 en 1500. Voeg me gerust toe: ebbolicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Mutsy schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:26:
Nice Rating 1720 lijkt zo hoog, speel je veel met vrienden of clan? want in pubs kom ik gewoon echt niet boven de 1450-1500 uit. Komt heel vaak voor dat ik verlies simpel weg door een DC of iemand die echt slecht is.

Voor mensen die dus een potje willen gamen, voeg me toe ingame: Mutsy.
Ik heb eigenlijk geen vrienden (die HoN spelen) q,q.

Nee ik speel meestal alleen, het lastigste is 1650 halen, daarna gewoon alleen 1650+ games joinen, daar is het niveau wat hoger.

Had gister echt de meest geniale Double Genocide ;D twee nukers over (pyro en nog een) die tegelijk dood gaan. QUAD K..... GENO.......GENOCIDE. woot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenc
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08-2024
Same here.....

Heb op het moment een lage PSR maar hoge K/D omdat ik veelal in pubs terecht kom met newbs waarbij je wel de kills maakt maar endgame verliest.

Addme: st33n

Cu ingame! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
svenc schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:55:
Same here.....

Heb op het moment een lage PSR maar hoge K/D omdat ik veelal in pubs terecht kom met newbs waarbij je wel de kills maakt maar endgame verliest.

Addme: st33n

Cu ingame! :)
ik andersom :+
speel vaak support. en dan eindig je 5/10/20 ofzo..
love nymphora op het moment.
je kan in het begin erg goed babysitten, en je farm later goedmaken omdat je supersnel creeps kan farmen met je skills en infinite mana.

of je gaat mid en maxed stun en maakt hun helemaal kapot :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Free to play weekje van 2 t/m 9 aug. Nieuw account kan je nu aanmaken;
https://www.heroesofnewerth.com/free2play.php?cid=125

Zit nu ook bijna aan de 1700 PSR maar inderdaad bij de 1650+ games is het niveau toch wel wat hoger dan in de meeste games.. overigens valt het me op dat bij de EM games mensen zo vaak lopen te zeiken noob dit, noob dat, bla bla bla wat bij normal mode niet of minder is.

Anyway add me; Gehaktdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

RocketKoen schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:54:
[...]

ik andersom :+
speel vaak support. en dan eindig je 5/10/20 ofzo..
love nymphora op het moment.
je kan in het begin erg goed babysitten, en je farm later goedmaken omdat je supersnel creeps kan farmen met je skills en infinite mana.

of je gaat mid en maxed stun en maakt hun helemaal kapot :P
Ga solo mid en op level 6 kan je naar de secret shop teleporten en ganken! niemand die het doorheeft of verwacht.

Je kan solo mid zeer goed 'dominaten' met stun + mana regen. Pod kan later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Woohooo schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:48:
Free to play weekje van 2 t/m 9 aug. Nieuw account kan je nu aanmaken;
https://www.heroesofnewerth.com/free2play.php?cid=125

Zit nu ook bijna aan de 1700 PSR maar inderdaad bij de 1650+ games is het niveau toch wel wat hoger dan in de meeste games.. overigens valt het me op dat bij de EM games mensen zo vaak lopen te zeiken noob dit, noob dat, bla bla bla wat bij normal mode niet of minder is.

Anyway add me; Gehaktdag :P
die Em games zijn herkenbaar ja...
laatst een maat gefollowed, en die brengt me in een EM game (speel ik anders nooit)
het was 1350+ APEM ofzo. zit er een speler van 1650+ in mn team. en constant op iedereen zeiken wat voor noobs het zijn. (en ondertussen speelt hij pred. terwijl de 3 noobs ook al een carry hadden gepicked)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
RocketKoen schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:25:
[...]

die Em games zijn herkenbaar ja...
laatst een maat gefollowed, en die brengt me in een EM game (speel ik anders nooit)
het was 1350+ APEM ofzo. zit er een speler van 1650+ in mn team. en constant op iedereen zeiken wat voor noobs het zijn. (en ondertussen speelt hij pred. terwijl de 3 noobs ook al een carry hadden gepicked)
pff, bij EM pak je toch gewoon altijd een carry? Na 15 minuten ben je als WitchSlayer redelijk nutteloos geworden.

Kwam er gister achter dat ik de meest waardeloze nymphora ooit ben, ik weet niet hoe het kan maar de helft van de tijd mis ik de stun gewoon :P Anyway, 1741 PSR o//

Speelde gister sowieso vrij belabberd, wel in één game iemand uit inFlux Gaming met belachelijke stats (had de match al vrijwel afgeschreven) die compleet geowned werd door onze Devourer. Kortom, als je wilt weten hoe je devourer moet spelen:
http://replays.heroesofne...ch_replay.php?mid=9333253 <-- kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Capital_G schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:45:
[...]

pff, bij EM pak je toch gewoon altijd een carry? Na 15 minuten ben je als WitchSlayer redelijk nutteloos geworden.

Kwam er gister achter dat ik de meest waardeloze nymphora ooit ben, ik weet niet hoe het kan maar de helft van de tijd mis ik de stun gewoon :P Anyway, 1741 PSR o//

Speelde gister sowieso vrij belabberd, wel in één game iemand uit inFlux Gaming met belachelijke stats (had de match al vrijwel afgeschreven) die compleet geowned werd door onze Devourer. Kortom, als je wilt weten hoe je devourer moet spelen:
http://replays.heroesofne...ch_replay.php?mid=9333253 <-- kijken
de truc om nymphora stuns te landen, is zorgen dat ze niet op je letten.
Als jij op iemand af komt rennen, dan letten ze extra goed op zodat ze je stun kunnen ontwijken. Net als bij een spear of hook.
Net als bij de spear of hook heb je de beste kans om te landen als je het vanuit de fog doet. achter een boompje ofzo.
Voordeel van de stun tov hook of spear, is dat je het ook kan gebruiken in een gevecht (je raakt alleen maar meer mensen) je totale stun oppervlakte is dubbel dat van witch's graveyard.
Het beste rendament haal je als je de stun op close range gebruikt. (100-200 range). De stun raakt ze dan namelijk een 2e keer net als de 1e stun is afgelopen. genoeg tijd voor jou voor 100% pod damage.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
RocketKoen schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:09:
[...]

de truc om nymphora stuns te landen, is zorgen dat ze niet op je letten.
Als jij op iemand af komt rennen, dan letten ze extra goed op zodat ze je stun kunnen ontwijken. Net als bij een spear of hook.
Net als bij de spear of hook heb je de beste kans om te landen als je het vanuit de fog doet. achter een boompje ofzo.
Voordeel van de stun tov hook of spear, is dat je het ook kan gebruiken in een gevecht (je raakt alleen maar meer mensen) je totale stun oppervlakte is dubbel dat van witch's graveyard.
Het beste rendament haal je als je de stun op close range gebruikt. (100-200 range). De stun raakt ze dan namelijk een 2e keer net als de 1e stun is afgelopen. genoeg tijd voor jou voor 100% pod damage.
Mwa, ik zou zeggen dat de stun breed genoeg is om altijd wel te raken, je moet alleen niet missen :P

Javalin kan je trouwens ook prima tijdens een gevecht gebruiken, meestal wacht ik op een stun of slow, of anders is hij vanaf 400-500 range sowieso bijna niet te dodgen. (Me <3 Valkyrie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Capital_G schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:49:
[...]

Mwa, ik zou zeggen dat de stun breed genoeg is om altijd wel te raken, je moet alleen niet missen :P

Javalin kan je trouwens ook prima tijdens een gevecht gebruiken, meestal wacht ik op een stun of slow, of anders is hij vanaf 400-500 range sowieso bijna niet te dodgen. (Me <3 Valkyrie)
mja, op die range heb je er ook weinig aan...
Ik zou zeggen gebruik je 1e speer voor initiation (ga voor die 5s stun). en bewaar de volgende voor als duidelijk is wie het gevecht gaat winnen.
verliest je team en rennen jullie voor je leven, dan gooi je de speer achter je (mensen rennen vaak in een rechte lijn achter je aan, doen ze dat niet dan halen ze je toch niet in)
Wint je team, dan gooi je de speer om dezelfde reden achter iemand aan die wegrent.

met hook is het nog lastiger, omdat mijn team de neiging heeft in de weg te gaan lopen...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gespeeld, game valt mij een beetje tegen.

Veel te druk... :( (Vergeleken met dota)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 03:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 03:26:
Net gespeeld, game valt mij een beetje tegen.

Veel te druk... :( (Vergeleken met dota)
Druk in welk opzicht? De game pace ligt hoger ja dat klopt, maar dat is een kwestie van wennen.

En mensen zien nu pas hoe sterk nymphora is.. met total map control, ze kan heen teleporten waar ze wil met 1,2,3, allies.. en dan echt uberganks opzetten. Je moet echt voorzichtig zijn als er een nymph in het enemy team zit. Voor je het weet teleport ze achter ja als je net iets teveel pushed. (MET ally of course), dan is het 4v2. BAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
kaluro2 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:55:
[...]

Druk in welk opzicht? De game pace ligt hoger ja dat klopt, maar dat is een kwestie van wennen.

En mensen zien nu pas hoe sterk nymphora is.. met total map control, ze kan heen teleporten waar ze wil met 1,2,3, allies.. en dan echt uberganks opzetten. Je moet echt voorzichtig zijn als er een nymph in het enemy team zit. Voor je het weet teleport ze achter ja als je net iets teveel pushed. (MET ally of course), dan is het 4v2. BAM.
Nu pas? Ze heeft een 4 second AoE stun gekregen, vergeleken met die vage skill die ze er voor had is dat een redelijke buff. Daarnaast kon ze pas vanaf level 2 ultimate iemand mee porten, op dat moment is het veel minder nuttig.
RocketKoen schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:42:
[...]

mja, op die range heb je er ook weinig aan...
Ik zou zeggen gebruik je 1e speer voor initiation (ga voor die 5s stun). en bewaar de volgende voor als duidelijk is wie het gevecht gaat winnen.
verliest je team en rennen jullie voor je leven, dan gooi je de speer achter je (mensen rennen vaak in een rechte lijn achter je aan, doen ze dat niet dan halen ze je toch niet in)
Wint je team, dan gooi je de speer om dezelfde reden achter iemand aan die wegrent.

met hook is het nog lastiger, omdat mijn team de neiging heeft in de weg te gaan lopen...
Als je het voor initiation gebruikt moet je wel net de initiater zijn, vanuit de jungle ofzo. Als valkyrie zit ik meestal in de lane (ik speel liever geen valk mid, al is ze heel sterk tegen bepaalde heroes zoals arachna). Dan moet je toch echt wachten op een stun of als ze het niet aan zien komen.

Goed voorbeeld trouwens, zat een tijd geleden mid vs een Arachna, met Auto-Attack kom je er niet (base attack van een valkyrie is niet super hoog) dus ik hing vrij ver terug. Zodra de Arachna zich overspeelde en aan mijn kant van de rivier kwam kreeg zij een 1.5 second javelin van close range. Die stun geeft mij genoeg tijd om dichtbij te rennen en een call of the valkyrie te gebruiken. De combinatie van die twee skills is toch al snel 400 damage.

Javelin is zelfs al van point blank al nuttig, bijvoorbeeld vanuit stealth. Javelin -> Call is meestal een kill, daar heb je geen 5 second stun voor nodig.

Even iets heel anders, mocht gister eindelijk weer eens Gladiator spelen. Wat doet Pitfall belachelijk weinig damage zeg. Hij is wel wat beter te gebruiken na de buff maar hij is echt alleen nuttig als je iets hebt om mee te volgen. Als je je levels krijgt is de Pitfall -> Ulti -> Flagellation combo echter wel dodelijk. Het is ook een redelijke counter tegen chronos: Met een chronos ulti op de grond weet je vrij zeker dat met 3 seconden iederaan daar zal staan. Helemaal op het einde had ik dan ook een Quad Kill met mijn ulti omdat iedereen op elkaar zat, als ik niet wegrende omdat ik bijna dood was had ik een Annihilation gehad ;( (1751 PSR o//)

• DeadKennedy
Fnatic MSI toernooitje, Soup doet mee :)
http://play.fnatic.com/tournaments/11/

WEBN & chill (@IBKR)

• Cassius
  • Niet online
Nymp heeft al een nerf gehad in de test client, soulstealer ook en zo nog meer. Check hiervoor de officiele forums en vind het hidden gedeelte met het scoutisimba password.

De meeste mensen deugen!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Cassius schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:31:
Nymp heeft al een nerf gehad in de test client, soulstealer ook en zo nog meer. Check hiervoor de officiele forums en vind het hidden gedeelte met het scoutisimba password.
Mag je hier over praten buiten het scoutisimba forum? Lijkt me niet.
quote: Fielding;12254330
Do not share information from inside the forum with the outside. until we're ready to unveil the contents of the upcoming patch officially, keep all discussion on our IRC channels or in the forum itself

[ Voor 25% gewijzigd door kaluro2 op 12-08-2010 14:54 ]

• Cassius
  • Niet online
kaluro2 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:49:
[...]

Mag je hier over praten buiten het scoutisimba forum? Lijkt me niet.

[...]
Het password zelf staat in het OPEN forum, dat is allemaal lokmiddel man. Hoe geheimer iets lijkt, hoe spannender en hoe meer volk het trekt.

http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=156143

Daar dus :) . Er is allemaal niets geheims aan, aan heel dat scoutisimba forum niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Cassius op 12-08-2010 15:59 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Zijn er hier 1750+ spelers waarvan ik tips kan krijgen hoe hoger te komen :) ? Ik hang hier nou al weken en speel vooral solo (dat vind ik niet erg btw).

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Cassius schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:53:
Zijn er hier 1750+ spelers waarvan ik tips kan krijgen hoe hoger te komen :) ? Ik hang hier nou al weken en speel vooral solo (dat vind ik niet erg btw).
Met anderen spelen? Ik zat vorige week nog op 1750, nu alweer op 1700 :/ Omdat er zoveel idioot goede spelers op 1700+ hangen wordt het vrij lastig om hogerop te komen, het ligt er meer aan welk team de beste spelers hebben.

M.a.w.: aangezien 1750 aanzienlijk dichter bij je skill-level ligt dan (bijv) 1650, wordt het lastiger om hoger te komen. De statistische kans om te winnen komt min of meer op de 50% lijn te liggen. Je persoonlijke skill begint minder uit te maken.

Of, anders, de kans dat je een stel complete noobs tegenkomt in je lane en ze kan inmaken met een willekeurige melee carry is aanzienlijk kleiner geworden.

[ Voor 9% gewijzigd door Capital_G op 18-08-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Kan je ook iemand op ignore zetten in de chat zelf? Ik word echt helemaal gestoord van sommige debielen welke zichzelf zo pro vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ja, /ignore add usernamehier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Gebruik /ignore add nickname reason en /banlist add nickname reason gewoon samen. En er geen last meer van die game en ook in toekomstige games niet. Probleem opgelost.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ah juist, handig :)

Iemand deze build al eens gedaan met wildsoul? Echt supergrappig :D
Als de teams beetje gelijk zijn aan elkaar kan je behoorlijk wat kills maken.

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/103407328-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Wildsoul is net de enige hero die ik nog niet gespeeld heb. Als ik het goed begrijp heb je met je pet dus aparte abilities? Ik zit nu een week boven de 1600 maar omdat ik meestal AP speel en dan altijd random is me kd ratio nog bedroevend (.7). Ik moet volgens mij een stuk voorzichter spelen. Daarnaast heb ik wel een aantal favoriete heroes waar ik bijna altijd wel een positieve kd ratio heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Is dit een beetje een fatsoenlijke build voor panda? http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=12346525

Ik heb hem vrijwel nooit gespeeld.. misschien een enkele keer, dus ik deed maar wat.
Ik ging voor +str aangezien hij daar mee scaled.

[ Voor 55% gewijzigd door kaluro2 op 01-09-2010 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
kaluro2 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:57:
Is dit een beetje een fatsoenlijke build voor panda? http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=12346525

Ik heb hem vrijwel nooit gespeeld.. misschien een enkele keer, dus ik deed maar wat.
Ik ging voor +str aangezien hij daar mee scaled.
Als ik jou was zou ik sowieso met 4 locks niet spelen tegen een random selectie pubs waarvan de beste speler 1547PSR is, maar ook een 1200 en 1300 meespelen. Dat is serieus bedoeld overigens, een build kan dan lijken te werken omdat je veel kills maakt - maar uiteindelijk was het psr verschil + locks verantwoordelijk voor het verschil. Niet je eigen play, skill- of itembuild. Speel altijd met spelers die gelijk of hoger zijn, ik betrap mezelf er ook vaak op dat ik dat niet doe. Het is echt de enige manier om kritisch beter te worden.

Je itembuild overall (ik ga niet de buildorder checken) is prima, behalve de frostwolf skull en bracer. Ik snap dat je in die game het makkelijk had en overfarmed was - maar je bent op zoek naar dingen zonder attack modifiers die of je STR of op een bepaalde manier je basedmg verhogen. Vijf andere items waren beter, maar deze zijn game afhankelijk:

- Deamonic breastplate of shieldbreaker: minus (-) armor zodat je basedmg veel harder auw doet en auto attacks benefitten natuurlijk wel keihard van de dmg increase van shieldbreaker
- Riftshards: scaled met al panda zijn skills en auto attacks
- Insanitarius: basically een wingbow voor panda qua stats en dmg, wederom op alle skills (dit item had ik deze game gehaald in plaats van een frostwolf skull ... panda is geen hard carry ;) )
- Je bracer had een mana battery moeten zijn, dat is echt core, een bottle zou ook kunnen - maar liever een battery voor de instant regen en stats
- Portal key: gedurende teamfight om naast hun dps'er/aoe stunner te komen voor disable (duidelijk niet nodig deze match, maar erg vaak gebruikt in competitive play)

Succes enzo.

[ Voor 19% gewijzigd door Cassius op 01-09-2010 16:14 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Cassius schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:10:
[...]

Als ik jou was zou ik sowieso met 4 locks niet spelen tegen een random selectie pubs waarvan de beste speler 1547PSR is, maar ook een 1200 en 1300 meespelen. Dat is serieus bedoeld overigens, een build kan dan lijken te werken omdat je veel kills maakt - maar uiteindelijk was het psr verschil + locks verantwoordelijk voor het verschil. Niet je eigen play, skill- of itembuild. Speel altijd met spelers die gelijk of hoger zijn, ik betrap mezelf er ook vaak op dat ik dat niet doe. Het is echt de enige manier om kritisch beter te worden.

Je itembuild overall (ik ga niet de buildorder checken) is prima, behalve de frostwolf skull en bracer. Ik snap dat je in die game het makkelijk had en overfarmed was - maar je bent op zoek naar dingen zonder attack modifiers die of je STR of op een bepaalde manier je basedmg verhogen. Vijf andere items waren beter, maar deze zijn game afhankelijk:

- Deamonic breastplate of shieldbreaker: minus (-) armor zodat je basedmg veel harder auw doet en auto attacks benefitten natuurlijk wel keihard van de dmg increase van shieldbreaker
- Riftshards: scaled met al panda zijn skills en auto attacks
- Insanitarius: basically een wingbow voor panda qua stats en dmg, wederom op alle skills (dit item had ik deze game gehaald in plaats van een frostwolf skull ... panda is geen hard carry ;) )
- Je bracer had een mana battery moeten zijn, dat is echt core, een bottle zou ook kunnen - maar liever een battery voor de instant regen en stats
- Portal key: gedurende teamfight om naast hun dps'er/aoe stunner te komen voor disable (duidelijk niet nodig deze match, maar erg vaak gebruikt in competitive play)

Succes enzo.
Vindicator en Ragnaco zijn 1400+ spelers
Ik was ten tijde van die match ook 1400+ (http://www.crontab.org/~ermular/hon.php?u=KalurO)
Tomcattomato dan toevallig 1500+

we hadden geen voicechat of organisatie niks, het was gewoon 'samen een game doen' :p

Ik ging dus frostbrand voor de +str, en later had ik er maar een frostwolf van gemaakt..
Dat riftshards voor al panda's skills werken wist ik niet :O dat is wel nuttige info om te weten...

Starter items: hatchet+shield+health potion
Ja ik had inderdaad als eerste item bottle, als 2e item ghost marchers, als 3e item 2x bracer. daarna een frostbrand -> frostwolf skull. daarna behemoth's heart geloof ik.
Ik had de bottle uiteindelijk weggedaan om ruimte te maken.

Ragnaco en vindicator hebben iets van 0.4 KD ratio en zijn ook echte beginners, ik speel vaak met ze mee en kan dan ook niet teveel van ze verwachten :) Als ik dan tegen spelers van mijn eigen skill level z ou spelen, zou het gelijk een 3v5 worden..

Eigenlijk zou ik eens support moeten gaan dan en hun het carry/gank werk moeten laten doen, steken ze meer van op dan als ik steeds mid ga i guess.

[ Voor 7% gewijzigd door kaluro2 op 01-09-2010 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ik doe de laatste tijd eigenlijk alleen maar random hero's kiezen, sta uiteindelijk toch nog gemiddeld op 1.3kd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
kaluro2 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:05:
Starter items: hatchet+shield+health potion
Ja ik had inderdaad als eerste item bottle, als 2e item ghost marchers, als 3e item 2x bracer. daarna een frostbrand -> frostwolf skull. daarna behemoth's heart geloof ik.
Ik had de bottle uiteindelijk weggedaan om ruimte te maken.
Starting gewoon een hatchet, 9blight runes, two minor totems. Heb je meer stats, meer regen (die uiteindelijk opweegt tegen de shield die je daarna niet meer gebruikt) en die regen kan ook niet gedenied worden.

boots / bottle / ghost marchers / battery / (geen bracers) / shrunken

Dat is core. Daarna kan je andere dingen gaan doen (een van die adviezen die ik gaf).

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Nog maar even een volgend vraagje:

Itembuild voor Sand wraith? ook weer een nieuwe hero voor me :)

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=12529646
Dit keer is de average PSR >1600 ;) dus geen pubstomp oid.

Ik ging zoals gewoonlijk weer shield+hatchet+health potion.

Het was Sandwraith(ik)+Demsham tegen Madman en nymphora, was redelijk lastig. Ik had dan ook vrij weinig CK in de eerste 15 min van de game.

Ik ging steamboots > mana battery(upgraded versie.. t is nog vroeg, ben naam kwijt) > nullfire blade 1 > Behemoths heart > Nullfire upgrade > Mock of briliance(misschien wat dom zo laat in de game ) > frostwolf skull.

Ik begrijp dat je SW als tank-carry bouwt, waarbij orbs doortransferren naar je images. In dit geval dus manaburn en frostwolf.

best een grappige hero, alleen zo nutteloos early game.

Die nullfire was een goede counter tegen madman at least ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:09
Beste wat je imo kan doen met SW is een shieldbreaker bouwen. Waarom? Omdat AL je illusions dan shieldbreaker hebben, dus IEDEREEN heeft -6 (?) armor! Ultieme modifier op SW ;) . Daarnaast haal ik eerst altijd een helm ipv Behemots Heart. BH heb je niet echt nodig omdat je binnen 1 seconde in een teamfight kan komen, en er binnen 1 seconde ook weer uit kan zijn (eerste skill).

SW bouw je dan ook niet als tank carry, maar als pure DPS. Nullfire is altijd handig op een agi carry, maar meestal doe ik het alleen als ik tegen bepaalde teams speel (Jere, Hellbringer, Hammerstorm, etc), in dit geval had het ook gekunt tegen madman idd.

Mock heeft eigenlijk geen enkele synergy met SW, dus gewoon nooit doen :P .

Heb overigens maar 2 keer met SW gespeeld, maar die hero kan zo verschrikkelijk sterk zijn endgame. Zeker met wat farm. Voordeel is dat je kan blijven farmen. Teamfight aan de andere kan van de map? Hop ulti en je zit er midden in :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Je bouwde hem vroeger wel als tank carry, puur omdat zijn skill toen iets van 30% dmg returnde als true (!!!) damage in een 1000AoE. Dat was redelijk OP die true damage. Nu is het 20% ... en dan ook nog magic - dus schaalt voor geen zak als er magic armor in het spel komt later en je bent useless als pure tank als iemand een barrier idol farmed. En tank moet je dan zien als veel HP, dus juist niet teveel armor. Dus behe's heart was toen altijd dik standaard (helm of the black legion is geen goed item op hem, toen niet, nu niet). Nu zijn zowel Behe's heart als mock niet echt goede items meer op hem.

Tegenwoordig werkt die build voor geen kont en wil je inderdaad zo veel mogelijk schadelijke attackmodifiers op enemy heroes klatsen en dat wil je zo snel mogelijk met veel pijn. Mijn build met een sw:

Start: hatchet / 9 blight runes / 2 minor totems
Ik wil veel meer regen dan alleen 1 hp pot om echt door te farmen naar mijn early items in 1 keer zonder terug te moeten of courier te gebruiken, lukt 90% van de tijd met deze build.

Early game: steamboots / mana battery (deze is direct vol bij ieder teamfight na je ult)

Mid game: Shieldbreaker
Dit is ook mijn eerste item, het maakt je het snelste nuttig als DPS'er en is het item dat voor de meeste pijn zorgt bij het andere team in combinatie met je ult.

Late game: Nullfire - (Shrunken) - Wingbow
Op het moment dat shieldbreaker af is begin je ineens veel harder te neutrallen/lanen en je farm zal omhoog vlammen. Ik ga dan voor nullfire voor de manaburn, attack speed en epic slow. Dan ligt het aan de hoeveelheid disables die er zijn of ik een shrunken bouw, maar ik doe dat ongeveer 1 op de 5 keer met SW. Hierna een wingbow. Ik heb nu een minus armor, mana burn(, magic en disable protectie) en crazy attack speed. Nu kan je echt carryen, zowel door je ult als gewoon keihard te meppen. Meestal is de game nu echt wel voorbij als je hier bent gekomen btw ;) ...
  • 1. Steamboots
  • 2. Power supply of battery
  • (nummer 1 en 2 kunnen ook andersom als je veel spell harass hebt (arma, nymph atm, nukers, slither, etc.)
  • 3. Shieldbreaker
  • 4. Nullfire
  • (5. Shrunken)
  • 5/6. Wingbow
Je kan btw shieldbreaker en nullfire ook omdraaien als je van ganken met sw houdt. Plaats 1 of 2 wards in hun woods en ult als je iemand semi-half hp ziet. Nullfire erop en doodmaken. Daarna met curse wegwezen. Zijn sand slow is een beetje buggy, anders kon je het sowieso ook wel met shieldbreaker - maar dit wordt hopelijk nog gefixed.

Succes :) !

Edit: bijpassend commentaar @ honcast -->
ScoobingsSeptember 12, 2010 at 4:51 p.m. PDT Why do people constantly build SW with mock, it's so so bad on him. It doesn't stack with his mirages and they don't even get the +damage stat. He's not even a good tank now that dispersion is no longer true damage. SW is not a tank anymore, that build is old school and is no longer viable.

[ Voor 33% gewijzigd door Cassius op 13-09-2010 14:14 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Hier 2 medium games (recentste patch dus inc chronos nerf, beide ~1600psr gemiddeld) waarin ik start met hatchet / 9x blight / 2 minors. Je ziet ook dat ik daarvan echt iets van 7/8 blight runes moet gebruiken tijdens laning phase om continue erin te joepsen voor die lasthits.

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=12819449
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=11492159

Totdat ik daarna een iron shield krijg, dan wordt het ineens een stuk makkelijker uiteraard, laat staan met lifesteal later. Ook goed te zien het sneeuwbal effect wat een carry heeft met een -echt- fijne babysit (glacius, 18-1 eindelijk) of een babysit die continue kills en lasthits pakt (sr, 8-1 eindelijk).

Als je nu serieus wilt winnen, babysit een goede speler die kan farmen en carryen. Wat is babysitten?

- veel regen meenemen en enemies harassen ten koste van jou health
- geen, ja GEEN, creepkills nemen die je carry potentieel wel kon nemen (dus niet de creeps BOMBARDEREN als je dsham / sr / nymph speelt en de hele lane pushen, maar healen buiten/achter creeprange en lane farmwaardig laten)
- bescherm de carry met jouw leven als je daarmee het zijne kan redden
- wards rondom carry farm lane

Dat deed glacius dus allemaal. Dan is een game een droom voor een carry :) .

[ Voor 61% gewijzigd door Cassius op 06-09-2010 13:55 ]

De meeste mensen deugen!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hey iedereen,
Ik heb net een bericht gehad van S2 games dat ik mensen kan inviten om gratis te spelen. Nu zat ik al heelvroeg destijds in de beta, maar toen het volledige spel uitkwam ben ik afgehaakt. Nu echter is mn account nog geldig en ik kan het spel nog downloaden(opstarten kan even niet want ik heb op dit moment een direct x 6 kaart). Is deze account nog geldig? Lijkt me stug ik heb nooit iets ingekocht.

Anders houd ikmezelf aanbevolen voor free to play invite!(vandaag krijg ik me nieuwe pc).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Postius schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 13:51:
Hey iedereen,
Ik heb net een bericht gehad van S2 games dat ik mensen kan inviten om gratis te spelen. Nu zat ik al heelvroeg destijds in de beta, maar toen het volledige spel uitkwam ben ik afgehaakt. Nu echter is mn account nog geldig en ik kan het spel nog downloaden(opstarten kan even niet want ik heb op dit moment een direct x 6 kaart). Is deze account nog geldig? Lijkt me stug ik heb nooit iets ingekocht.

Anders houd ikmezelf aanbevolen voor free to play invite!(vandaag krijg ik me nieuwe pc).
Je kan op de link in de newsletter klikken.
Ik kom dan op een pagina waar staat dat ik 0 van de 2 invites heb verstuurd. en een box waar ik invites kan versturen.

Voor een invite moet ik een email adres van je hebben.
met een invite kun je een nieuwe account maken, waarmee je dan 10 games kan spelen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ik heb ook invites over voor 10 free games, al is dat redelijk waardeloos aangezien je in 10 games pas 10 heroes van de ... uhm ... 60 ofzo :p kan spelen.

De meeste mensen deugen!

• DTHUGGA
  • Laatst online: 14-08 23:01
Voor de nieuwelingen die nog aan het leren zijn heb ik hier een goede site die een paar duidelijke guides heeft om de heroes te builden.

Sommige guides zijn uitgebreider dan andere maar logisch ook omdat sommige heroes simpel weg wat meer skill vergen dan andere (denk aan Wildsoul en Ophelia). Bij die heroes heb je simpelweg goede micro skills nodig

Heeft mij ontzettend geholpen toen ik het nog aan het leren was :P

Verwijderd

is er ook een got clan ? wil wellis met een vaste groep spelen inplaats van random mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Niet echt eentje die standvastig lijkt te blijven bestaan ;) .

Als je gewoon een clan in wilt, post dan op http://forums.heroesofnewerth.com/forumdisplay.php?f=52 dat je een team zoekt (EU). Zet er een beetje bij wat je verwacht, wat je graag speelt, etc.

Andere goede methode is gewoon altijd als je een leuke/goede game met iemand hebt gegaan hem even een im sturen met "hey man, that was a great game, mind if I add you to my friendslist so we could play again?" ... 90% kans dat je er een playmate bij hebt :p . Als je dan echt vaker met hem speelt join je samen een gratis open teamspeak channel (overal te vinden in master server browser) en dan kan de fun echt beginnen: met live communicatie wordt een hero lane ineens zoveel dodelijker, daar wordt je echt bang van.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:26

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Wat is HoN toch een leuk spelletje :) Ben nu z'n 3 maanden aan het spelen met 6 vrienden en nog steeds voel ik me een noob :P Maar dat maakt het spelletje ook zo leuk. De wil om beter te worden is enorm groot bij ons. Dat heb ik bij geen een ander spel zo gevoelt.

Het wordt een beetje tijd om een clan te beginnen, maar dan heb je wel meer dan 6 spelers nodig. Het liefst stuk of 12, zodat je 5 vs 5 kan gaan trainen. Dan leer je het meest en is het maken van fouten geen 'OMFG YOU ****** NOOB' maar 'let de volgende keer daar op'

Mensen die interesse hebben kunnen zich bij mij melden :) PSR doet er niet zo toe. In mijn vriendengroep varieert het van 1200+ tot 1600+. En PSR zegt natuurlijk lang niet alles. Als je maar bereid bent om je in te zetten voor de clan. We hebben een Teamspeak server zodat de communicatie geen probleem moet zijn.

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Nou theraaf, het komt zo op je af gevlogen ;) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely

Boely

Cassius schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:30:
Nou theraaf, het komt zo op je af gevlogen ;) !
8)

Toevallig had ik het dus gisteren met mijn vrienden erover, dat ik wel eens op GoT mensen zou kunnen vinden dus vandaar.

Niet dat er ook maar 1 iemand heeft gereageerd tot nu toe :/ (tis nog maar 15:00... i know)

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Boely schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:05:
[...]

8)

Toevallig had ik het dus gisteren met mijn vrienden erover, dat ik wel eens op GoT mensen zou kunnen vinden dus vandaar.

Niet dat er ook maar 1 iemand heeft gereageerd tot nu toe :/ (tis nog maar 15:00... i know)
Hoi :-) heb wat persoonljike probleempjes dus gamen staat op laagste prio momenteel maar over een paar weken doe ik weer mee. Nick: Kaluro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boely schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:34:
Wat is HoN toch een leuk spelletje :) Ben nu z'n 3 maanden aan het spelen met 6 vrienden en nog steeds voel ik me een noob :P Maar dat maakt het spelletje ook zo leuk. De wil om beter te worden is enorm groot bij ons. Dat heb ik bij geen een ander spel zo gevoelt.

Het wordt een beetje tijd om een clan te beginnen, maar dan heb je wel meer dan 6 spelers nodig. Het liefst stuk of 12, zodat je 5 vs 5 kan gaan trainen. Dan leer je het meest en is het maken van fouten geen 'OMFG YOU ****** NOOB' maar 'let de volgende keer daar op'

Mensen die interesse hebben kunnen zich bij mij melden :) PSR doet er niet zo toe. In mijn vriendengroep varieert het van 1200+ tot 1600+. En PSR zegt natuurlijk lang niet alles. Als je maar bereid bent om je in te zetten voor de clan. We hebben een Teamspeak server zodat de communicatie geen probleem moet zijn.
heb er zin in, en me neef"je" ook :P die heeft vandaag gekocht hahah :P. hoe zulle we dit verder af handelen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely

Boely

Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 21:21:
[...]

heb er zin in, en me neef"je" ook :P die heeft vandaag gekocht hahah :P. hoe zulle we dit verder af handelen ? :)
Je hebt een DM :)

Welk?

• ebborazor
ik wil ook wel een keer een potje met wat bekende spelen. Voeg me gerust toe: ebbolicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely

Boely

Gisteren een leuke inhouse avond gehad met 8 man online :D Leuke potjes gespeeld waarbij ongeveer de helft altijd een random hero kozen (waaronder ikzelf) en de rest bepaalde hero's beter leerden kennen. Jammer dat rond 23:00 alles plat lag anders waren we nog wel een paar uurtjes bezig geweest.

Patch 1.0.13 is uit en weer flink wat fixes, nerfs en het verweven van bepaalde mods in de game. Ze zijn duidelijk begaan met de community en als je ziet hoe vaak er een patch is, vind ik 30 dollar voor een game als dit erg goedkoop :)

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

So, we waren gister toch had gestomped:

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=16894596

Een van mn ergste matches ooit..Iemand zin om nog wat tips te geven betreffende mijn electrician play?
In het begin ging het gewoon goed, veel CK en sideganks die goed verliepen.

Ik eindigde ook met veel Kills, weinig deaths.. alleen toen gingen ze ons steamrollen en mijn team was natuurlijk barslecht, dus ik eindigde heel de tijd 1v5 zeg maar. omdat mijn team wegrende in plaats van meehielp.

Ze waren bang voor de nukes.

Tips zijn zeer welkom :D ik heb weinig elec gespeeld sinds de nieuwe revamp. Nog steeds mijn most played hero though.

Ik had 13 van onze 20 kills, en was hoger level met meer XPM dan het hele enemy team, dus ik vraag me dan ook af of ik iets beter had kunnen doen of dat het gewoon onbegonnen werk was.

Fout die ik maakte is dat ik voor nullstone ging in plaats van shamans headdress.
Vandaar de vage itembuild.

Ik ging van 11-4 naar 13-9, dat is an sich wel triest.

[ Voor 20% gewijzigd door kaluro2 op 15-10-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Patch dag! Veel nerfs en een nieuwe hero! Bombardier. Ziet er erg vet uit vind ik wel, ben benieuwd of die een beetje balanced is. Heb helaas nog geen game kunnen spelen met hem. Iemand hier wel al?

== General ==

- Halloween on Newerth has arrived...

- Increased the number of hero slots on the picking screen.
- Quick stats favorite hero % will now display correctly for accounts with over 32,000 seconds played on that hero
- Added EM % to quickstats
- Fix for that infinite life infinite spawn simpleemitter particle on the background effect
- Fixed almost all of the tooltip bugs and errors thanks to ElementUser
- Removed the "All Heroes" option
* All games are now "All Heroes" by default
- The "selected" buff icons no longer incorrectly pop / blink
- Fixed Bloodlust gold reward from not being logged correctly
- Updated French stringtables for the tutorial, courtesy of QualQuek, Bass, Jelucyr, Tyr00, Neuroleptik.
- Normalized the building gold and Kongor kill gold
- Hid some states that should not have been shown

Flavor Tooltip Implementations

Quote:
Originally Posted by ElementUser View Post
-Gladiator's Pitfall: You're going dow... I mean up! (Tommy)

-Gladiator's Flagellation: When in doubt, whip it out. (EvilPiggy)

-Tundra's Call of Winter: Shiver and Coeurl, I choose you! (MaxHax)

-Gladiator's Call to Arms: This isn't Sparta...THIS IS NEWERTH! (Gravenimage`)

-Doctor Repulsor's Electric Frenzy: Electrician ain't got nothing on me. (RUSty )

-Gladiator's Showdown: Stay near tower, I pull dem runners in! (Sentura)

-Tundra's Avalanche: I've frozen Mammoths in these things. (Zann)

-Doctor Repulsor's Opposite Charges: Two wrongs make it just right. (Saves)

-Tundra's Piercing Shards: They call me the lumberjack. (Squirtle)

== Neutrals ==

- Added some new effects to the neutrals who have abilities

Kongor

- Kongor now has a larger health bar
- Kongor now has 75% Magic reduction
- Kongor base armor lowered from 3.5 to 3
- Kongor attack range increased from 100 to 128
- Added effects and partial tweaks to his stomp

== Items ==

Bottle
- Crow ferrying now refills to 2/3 instead of full

Insanitarius
- Fixed it to be a proper sum of its part
* From 11 Damage to 12 Damage
* From 15 Attack Speed to 25 Attack Speed

Logger's Hatchet
- No longer works on Kongor

Mana Battery
- AoE radius from 1600 to 1200
- Health gain from 12 to 10 per charge
- Cost from 210 to 200

Power Supply
- AoE radius from 1600 to 1200
- Health gain from 15 to 10 per charge
- Cost from 290 to 240

Ghost Marchers
- No longer let you move through Pollywog Priest's Voodoo Wards

== Heroes ==

- New Legion Int hero, Bombardier

- Tagged a lot of hero abilities so they will only play the custom voice response instead of two overlapping ones
- Added new debuff states for Swiftblade's Blade Frenzy, Magmus' Steam Bath, and Tempest's Meteor so players know when they are taking damage and when they are not

Andromeda
- Correctly hid her stunned state
- Base agility from 27 to 26
- Strength gain from 2.3 to 2.1
- Dimensional Link aura radius from 900 to 800
- Aurora AoE from 300 to 275, damage from 25/50/75/100 to 40/65/90/115

Blood Hunter
- Fixed him gaining health from illusions

Bubbles
- Shell Surf now disjoints

Chipper
- Tar Toss
* Cooldown from 25/20/15/10 to 18/15/12/9
* Cast action time from 0.25 to 0
- Sawblade Showdown
* Initial damage increased from 100/200/300 to 200/300/400
* Fixed bug that placed a lingering DoT on enemies who ran through the saws quickly which artifically increased its damage
* Can not take the initial damage again for 2s after leaving the saws even if you re-enter them

Corrupted Disciple
- Can no longer get an infinite damage boost in certain situations

Dark Lady
- Dark Blades' damage increase lowered from 50/70/90/110% to 50/60/70/80%
- Taint Soul cast range from 1200 to 800/900/1000/1100

Deadwood
- Fixed up Willowmaker's tooltip to list duration of debuffs

Devourer
- Maximum health gained from devouring from 100/150/200 to 75/125/175 per charge
- Fixed tooltip on Devour to display correct duration of charges (7s per charge, incorrectly listed 10s)

Electrician
- Cooldown on Electric Shield from 2 secs to 0.5 secs
- Cleansing Shock SotM effect changed: instead of bouncing, it purges target and yourself at the same time
- Cleansed now loses its movespeed bonus smoothly over the whole duration
- Purge damage on summoned units is now pure instead of magical

Fayde
- Fixed Burning Shadows so it does not reveal enemies hit for a longer time than intended

Flint Beastwood
- His Flare effect will no longer play in the fog
- Fixing a bug causing him to say several different voice responses when using Flare

Gauntlet
- Fixed Grapple hit detection while right next to someone

Jereziah
- Removed the attack, replaced with a slow aura with 7/14/21/28% 300 radius AOE slow

Kraken
- Projectile speed of Torrent increased from 1000 to 1250

Legionnaire
- Terrifying Charge
* Damage is now instant instead of through an attack
* The increased movespeed is kept for an additional second
- Decapitate range increased from 150 to 175

Magmus
- Allied units will no longer 'block' the casting of Lava Surge

Panda
- Removed silence from Flick, made it a stun instead

Puppetmaster
- Increased casting speed of Puppet Show and Voodoo Puppet
* Cast action time lowered from 500ms to 300ms

Soulstealer
- Will no longer gain charges if he dies and an attack is in midair that kills something

Tundra
- Shiver is no longer Magic Immune, but is now Splash Immune

Vindicator
- No longer applies his silence aura to enemy heroes he cannot see

Voodoo
- Mojo can now be double activated to cast on self
Afbeeldingslocatie: http://static.gamelux.nl/storage/images/content/bombardier.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Zo ik heb ook eindelijk HoN gekocht! Na actief te zijn geweest in de beta. Waar zit die deksele bulawark?. Veel nieuwe heroes sinds de beta, wordt even wennen weer.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Pagina: 1 ... 18 ... 31 Laatste