Niks mis met lanes pushen.
Je pakt wat creeps en zorgt dat je lane weer teruggepusht wordt, +je denied een hele creepwave.
Ik pak altijd nuke/shield/nuke/shield/shield/nuke/shield ook al zit ik in een sidelane (Hoewel ik meestal mid ga met elec).
Grip is het gewoon niet waard, een level 4 shield doet 60 MDPS, dat is ZEER veel. Veel meer dan wat je van grip zou kunnen krijgen.
Je zet shield aan (en helemaal handig als je early boots hebt), laat je ally stunnen/harassen.. je volgt de enemy richting tower en nuked als ze zo goed als dood zijn.
Even ter vergelijking: Swiftblades spin dealt ( 80/100/120/140) AOE magic dps, voor 5 seconde.
Electrician shield: (15/30/45/60) magic damage, voor 12 seconden en er zit geen cooldown op shield.
Kun je nagaan hoe sterk shield is.
Grip is waardeloos nu vergeleken met shield.
Natuurlijk 1 punt in ulti en daarna je grip levelen, dan is het nice.
Capital_G schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:15:
[...]
Gladiator / Kunkka is een ganker, je bouwt hem als een (semi-)Carry. Hij heeft een redelijke stat growth volgens mij en met die whip kan hij goed farmen.
Ik gok dat daarnaast een portal key goed werkt. Iets van Phase Boots -> Blood Chalice -> Portal Key -> Shrunken Head.
Uhm.. Gladiator hoeft niet te chasen. Hij heeft een 1500 range (2 sec delay) stun.
Een 950 range "Hold", iemand wordt naar 4 seconden(of eerder) teruggeteleport naar die locatie, waarmee hij de stun kan combo'en.
Hij heeft een 1000 range AoE stun.
En zijn Flagellation heeft een 1000 range.
Steamboots heeft hij veel meer aan voor de hp/damage en of mana.. je kan altijd switchen.
Blood chalice is nutteloos op gladiator.. hij heeft totaal geen mana problemen, en werkt beter als hard carry.
Portal key?! waarom zou je portal key gaan op gladiator, hij heeft geen directe stuns niks. Beetje apart.
Shrunken head is dan wel weer nice.
Ik zou full carry build gaan. Een runed axe (of 2... stacked met flagellation), steamboots, frostburn/savage mace/wat jij leuk vind.
Gladiator is een early game ganker en late game carry. Mid game heeft hij nergens iets te zoeken, op farmen na.
Phase boots vind ik dan ook echt vaag, wat is je reden voor phase boots?
Nog beter zou zijn om zsm naar Post Haste te gaan, omdat dat je farm zoveel beter maakt..
[
Voor 87% gewijzigd door
kaluro2 op 10-07-2010 18:03
]