[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 17 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 09:34
Beastmaster is een hele goede ganker, en op zich niet enorm moeilijk om te spelen. Ja, als je t beste uit m wilt halen dan kun je heel goed micro'en met zn varken, en eagle om te scouten, maar zn axe throw skill, passive en ulti alleen al zijn al erg sterk. En die hebben niet ontzettend veel skill nodig om te gebruiken.

Ik kijk dan ook erg uit naar deze hero!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:56
DooiePixel schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 03:43:
[...]

hmm, weet zo niet of die op honcast staat..

toch wel:

http://hon.esportmedia.com/video/

Neva - HON VI - BRAH vs B0SS
Neva - HON VI - trNs vs BRAH
dank :)
altijd leerzaam om te zien hoe pro's een class spelen :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 13:26
itons schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 23:40:
Gaan er hier nog mensen mee doen aan die cup op ESL? http://www.esl.eu/benelux/hon/news/125551/
Ik ga proberen mee te doen met mijn team in ieder geval. Ben wel benieuwd hoeveel tegenstand er nou in de Benelux te vinden is :P
Lijkt me ook wel interessant, heb alleen geen team!

Al moet ik zeggen dat die 40000$ hon world cup nog veel beter klinkt :D

btw, Ik denk dat Tundra idd beastmaster is, want op de homepage van HoN hebben ze het over tundra en zijn 2 pets!

[ Voor 11% gewijzigd door DooiePixel op 30-05-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
voor de noobs die samen een potje willen spelen/oefenen, voeg me toe: Tjuk

ik schommel tegenwoordig hevig tussen 1300 en 1500, een tijdje op 1600 gezeten, maar ik schat mezelf rond de 1400. Moet nog een hoop leren ^^;

denk dat ik binnenkort eens met maliken ga spelen. Heb hem vaak zien rapen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Tjukkie schreef op zondag 30 mei 2010 @ 23:32:
voor de noobs die samen een potje willen spelen/oefenen, voeg me toe: Tjuk

ik schommel tegenwoordig hevig tussen 1300 en 1500, een tijdje op 1600 gezeten, maar ik schat mezelf rond de 1400. Moet nog een hoop leren ^^;

denk dat ik binnenkort eens met maliken ga spelen. Heb hem vaak zien rapen :O
Weet niet of je er nog bent, maar heb je toegevoegd. Wil zo nog wel een potje "oefenen" haha. Username: JJK

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:04

Woohooo

Smilie, James Smilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
haha, die kende ik al. Grappig :)

ik heb de laatste tijd lol met steamboots op pred. Gewoon 4 steamboots bouwen met shieldbreaker en nog iets, super goedkoop om te bouwen en redelijk effectief. Hoewel de ms niet omhoog gaat, krijg je wel +10str en +25IAS per stuk, dus je zit met 4 steamboots op +40str en +100IAS

Ik zeg niet dat dit de beste build is of whatsoever, maar wel leuk om te proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 00:30
Tjukkie schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:20:

ik heb de laatste tijd lol met steamboots op pred. Gewoon 4 steamboots bouwen met shieldbreaker en nog iets, super goedkoop om te bouwen en redelijk effectief. Hoewel de ms niet omhoog gaat, krijg je wel +10str en +25IAS per stuk, dus je zit met 4 steamboots op +40str en +100IAS

Ik zeg niet dat dit de beste build is of whatsoever, maar wel leuk om te proberen :p
Dan geef je dus 1500 goud uit voor niets, aangezien je 4 keer +movement speed koopt wat niet stackt. Koop dan voor de overige 4500 elder parasite en nog wat ander leuk spul :P

Wel grappig is dat iedereen dan denkt dat je een enorme noob bent, en ze vervolgens allemaal afmaakt (hopelijk) :D

[ Voor 7% gewijzigd door Morax op 03-06-2010 10:50 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:20:

whahahahahh, dit is wel heel erg :P en volgens mij bedoel je het nog serieus ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
4 Steamboots, dat is vast een grapje :p .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:09
Is best effectief hoor. Als je de kans niet krijgt om dure items te kopen, dan moet je gewoon goedkope troep gaan stacken, dan ben je niet compleet useless :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
haha, nee geen grapje. Probeer het eens zelf uit zou ik zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

:P bij dota gold altijd het gezegde: if your a real man, take 6 sange's. (sange = str item wat eens in de zoveel tijd je tegenstander slowed).

dit hoort vast in dezelfde categorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
itons schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 23:40:
Gaan er hier nog mensen mee doen aan die cup op ESL? http://www.esl.eu/benelux/hon/news/125551/
Ik ga proberen mee te doen met mijn team in ieder geval. Ben wel benieuwd hoeveel tegenstand er nou in de Benelux te vinden is :P
Even een reminder: vooral niet vergeten om in te schrijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjukkie schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:02:
haha, nee geen grapje. Probeer het eens zelf uit zou ik zeggen :p
hahaha, nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Dingen kopen die niet stacken is echt niet snugger, en nee dat werkt niet :p . Voor hetzelfde geld heb je items die hetzelfde doen + geld over/andere items.

Enige dingen die je kan stacken zijn exiles, bracers, hellscreams. Of firebrand + geo's ofzo. Of elder + insani + warpcleft + breastplate (als je maliken 6 attacks per seconde wilt zien doen).

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je nou een complete retard was en je net een weekje speelde dan kon ik nog lachen om de 4 boots XD

maar dat is niet zo toch? :|

edit - 83 matches played :X

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Killzone schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:57:
Is best effectief hoor. Als je de kans niet krijgt om dure items te kopen, dan moet je gewoon goedkope troep gaan stacken, dan ben je niet compleet useless :) .
ja, dan kun je goedkope troep gebruiken.
maar dan niet 6 dezelfde items die niet stacken...
Zoiso is het 1e item dat je koopt als Pred iets met lifeleech erop. Daarna kan je effectief junglen en stroomt het geld voor duurdere items binnen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Steamboots geven blijkbaar de beste stat-gold ratio.. geen enkel ander item is zo effectief. (totems daar gelaten..)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
Gewoon een waste of gold om dingen te kopen die niet stacken, geef het dan uit aan dingen die hier ook al worden genoemd, elder's parasite OF frostburn (slow is heel effectief met leap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
RocketKoen schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:27:
[...]
ja, dan kun je goedkope troep gebruiken.
maar dan niet 6 dezelfde items die niet stacken...
Zoiso is het 1e item dat je koopt als Pred iets met lifeleech erop. Daarna kan je effectief junglen en stroomt het geld voor duurdere items binnen
Pred heeft de beste ingebouwde lifesteal in de game ... als eerste koop je steamboots/bracer/battery en dan direct naar insanitarius. Lifesteal heeft hij al, en goed ook ;) .
kaluro2 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:45:
Steamboots geven blijkbaar de beste stat-gold ratio.. geen enkel ander item is zo effectief. (totems daar gelaten..)
Dit is vast ook een grapje. Ik dacht dat jij al even speelde ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

He, servers doen t nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Cassius schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:40:
[...]

Pred heeft de beste ingebouwde lifesteal in de game ... als eerste koop je steamboots/bracer/battery en dan direct naar insanitarius. Lifesteal heeft hij al, en goed ook ;) .

[...]

Dit is vast ook een grapje. Ik dacht dat jij al even speelde ;) .
Je snapt het niet, het punt is dat ze de beste stats geven voor het minste geld ;) . Daarnaast kan je ze keihard omzetten voor meer mana/health/agi ;) .

Natuurlijk kan je beter een beter item kopen, maar dat is het punt niet ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Killzone schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:09:
[...]
Je snapt het niet, het punt is dat ze de beste stats geven voor het minste geld ;) . Daarnaast kan je ze keihard omzetten voor meer mana/health/agi ;) .
Je dikgedrukte zin is gewoon fout.

+ 25 IAS
+ 60 MS
+ 10 AGI/INT/STR

Voor 1450g. Laten we nu het simpelste voorbeeld nemen van twee paar steamboots, laat staan dat je er 4 koopt ... |:( dan wordt het nog veel erger.

Dat is dus nog eens 1450g ... totaal 2900. Dan heb je deze stats:

+ 50 IAS
+ 60 MS
+ 20 AGI/INT/STR

Nu ik. Standaard steamboots + mana battery (210) + 2 bracers (1020) + 4 minor tokens (212) = totaal 2892.

Bouw jij een STR hero met de eerste config, ik met de tweede. Ik heb minder goud uitgegeven en ik weet heel zeker dat ik win. Heel zeker :) . Beste stats voor minste geld?

[ Voor 7% gewijzigd door Cassius op 04-06-2010 09:34 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
eigenlijk heeft hij met 3 boots, 30 STR..

waar jij met 1 paar, 2 bracers en 4 totems, maar 26STR hebt.

Dit even daar gelaten, het is gewoon dom, prijs/stats ratio en alles heeft er niks mee te maken, want het gaat om wat uiteindelijk je item build nog EXTRA toevoegd aan je hero (ie. slow/lifesteal/stun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Daarom zeg ik ook: Het is niet goed, het is alleen wel grappig voor een non-stat game, en het werkt opzich wel in een mega noob game.

En Cassius, het simpelste voorbeeld is ook meteen het domste. Ik kan 6 steamboots kwijt, jij zit met die config meteen vol, kan niets meer bij ;) . Daar moet je ook rekening mee houden.

En hou nou op met zeggen: het is dom: Het is ook niet serieus, maar het is wel grappig ;) .

Stacken power supplys trouwens? Dus als iemand iets cast, dat je dan bijvoorbeeld 6x een charge krijgt? Kan ook leuk zijn :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
DooiePixel schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:27:
eigenlijk heeft hij met 3 boots, 30 STR..

waar jij met 1 paar, 2 bracers en 4 totems, maar 26STR hebt.

Dit even daar gelaten, het is gewoon dom, prijs/stats ratio en alles heeft er niks mee te maken, want het gaat om wat uiteindelijk je item build nog EXTRA toevoegd aan je hero (ie. slow/lifesteal/stun)
2900gold koopt bij mij 2 paar steamboots, zoals het er ook stond :p ? Ofwel 26STR tegen 20 (en nog vele andere extra's).
Killzone schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 01:08:
Daarom zeg ik ook: Het is niet goed, het is alleen wel grappig voor een non-stat game, en het werkt opzich wel in een mega noob game.

En Cassius, het simpelste voorbeeld is ook meteen het domste. Ik kan 6 steamboots kwijt, jij zit met die config meteen vol, kan niets meer bij ;) . Daar moet je ook rekening mee houden.

En hou nou op met zeggen: het is dom: Het is ook niet serieus, maar het is wel grappig ;) .

Stacken power supplys trouwens? Dus als iemand iets cast, dat je dan bijvoorbeeld 6x een charge krijgt? Kan ook leuk zijn :Y) .
Het was dus wel serieus ... :p dat was het erge. En ook in noob games werkt dit niet -beter- dan eerder geposte config. En zeggen dat ik dan 6 slots vol heb tja, met die hero kills die ik maak op mensen met n-paar steamboots verkoop ik die minor totems en haal ik wel een behemoths heart :+ . Enfin, ik hou erover op, ik moedig jullie aan die builds te proberen - zeker als ik in het andere team zit :> .

Power supplies stacken niet.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
Gisteren weer een paar pubs gespeeld, daar word je soms zo ziek van, helaas nog geen team om te scrimmen,,

Op een gegeven moment heeft de tegenstander (wildsoul) een redelijke farm gaande in hun forest, zegt onze soulstealer "lets see how he will farm now" dus die loopt hun forest in met 5/6 wards en ward precies elke creep spot, we zagen in totaal 0,0 van hun forest behalve dus de creep spots.. heb je dus helemaal geen reet aan, maar soulstealer dacht die ie het helemaal had gemaakt... uiteindelijke gewoon verloren.

Ohja, ik moet ook afleren om terug in een gevecht te lopen als een van mijn domme teammaten zo in die teamfight rent en dan doodgaat, dan moet ik het niet eens willen proberen die gast te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

die dacht vast dat die vision ervoor zorgde dat die neutrals niet spawnde. niet dus..... (alleen vision van player controlled units zorgt daarvoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Rub3s schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:02:
die dacht vast dat die vision ervoor zorgde dat die neutrals niet spawnde. niet dus..... (alleen vision van player controlled units zorgt daarvoor)
uhh, als je een ward in een creepspot zet zullen er geen neutrals spawnen. zelfde gaat voor items, enchanted creeps of je eigen hero. zorg dat je er op de hele minuut staat en voila-->nothing happens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

items geven toch geen vision? en enchanted creeps zijn ook player controlled units

dat van die wards wist ik trouwens niet

[ Voor 20% gewijzigd door Rub3s op 04-06-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 10:04
Rub3s schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 19:09:
items geven toch geen vision? en enchanted creeps zijn ook player controlled units

dat van die wards wist ik trouwens niet
Hier maken ik en mijn vrienden graag gebruik van. Als we tegen een Ophelia, Tempest, War Beast, Predator of Zephyr spelen gewoon 2 grote creep spots warden en het junglen loont niet meer.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
Ja opzich kan je de 2 oranje creep spots wel warden, maar alle 5 heeft geen zin, en als je ze dan ook nog zo neerzet dat je voor de rest niks ziet, geen runes, de looproutes niet etc.. is het gewoon nutteloos.

als ie de oranje had geward en die 3 andere gewoon gebruikt voor rune, in het midden dat grote open gebied, schiet je veel meer mee op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
ESL cup gaat zo beginnen, met een shoutcast van H2kTv. Wil je dus wat nederlandse clans het tegen elkaar op zien nemen moet je zeker kijken!
we will be going live at 19.30 (gmt+1) with shoutcasts from H2kTV

go to: http://www.h2ktv.com/live/ to tune in!
Meer info over de cup (brackets enzo): http://www.esl.eu/benelux/hon/5on5/gamelux5on5honcup1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
laatste dagen beetje met nighthound gespeeld en moet zeggen dat hij veel schade kan doen. Het wordt vooral leuk als je nullfire en icebrand hebt, want dan komen de meeste hero's niet levend onder je cloud vandaan. Het meest irritante vind ik de negatieve indruk die nighthound geeft bij de meeste mensen, want vrijwel elke kill die ik maak tijdens een teamgevecht, wordt als een killsteal beschouwd. Dan maak ik geen gebruik van Pounce bij de laatste 5% HP, maar ik heb dan toevallig een lasthit van een tegenstander die weg probeert te rennen.

Leuke hero, maar heeft zeer negatieve uitstraling... jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Tjukkie schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 21:43:
laatste dagen beetje met nighthound gespeeld en moet zeggen dat hij veel schade kan doen. Het wordt vooral leuk als je nullfire en icebrand hebt, want dan komen de meeste hero's niet levend onder je cloud vandaan. Het meest irritante vind ik de negatieve indruk die nighthound geeft bij de meeste mensen, want vrijwel elke kill die ik maak tijdens een teamgevecht, wordt als een killsteal beschouwd. Dan maak ik geen gebruik van Pounce bij de laatste 5% HP, maar ik heb dan toevallig een lasthit van een tegenstander die weg probeert te rennen.

Leuke hero, maar heeft zeer negatieve uitstraling... jammer :/
Killsteal = als niet-carry een kill maken.
Jij bent carry, dus je verdient elke kill.

Laat de mensen maar praten, zoals Manita zegt.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
DeadKennedy schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 22:12:
[...]

idd, NH is gewoon een carry, lekker laten lullen dus. Opzich wel een hero die makkelijk te counteren is, maar in pubs zeker mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
DooiePixel schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 23:46:
[...]

idd, NH is gewoon een carry, lekker laten lullen dus. Opzich wel een hero die makkelijk te counteren is, maar in pubs zeker mooi!
Prima in competitive ook hoor :) Cloud is voor ganks en in team fights belachelijk sterk.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DeadKennedy schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 22:12:
[...]

in pubs zie je zo vaak een witchslayer of een pyro die hun ulti gebruiken op iemand met 100 HP in een 5v1 gevecht. ipv de kill aan de carry te laten.
Het gaat mensen om hun K:D ratio, en niet om de winst ofzo.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
RocketKoen schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:34:
[...]

in pubs zie je zo vaak een witchslayer of een pyro die hun ulti gebruiken op iemand met 100 HP in een 5v1 gevecht. ipv de kill aan de carry te laten.
Het gaat mensen om hun K:D ratio, en niet om de winst ofzo.
Dat gebeurt zelfs zo vaak dat er een ingame hint is die mensen oproept hun high damage spells early in a fight te gebruiken :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
zeer irritant is dat jah, dat soort KS

Gister geprobeerd een carry-nymph te maken, na het zien van een replay waar iemand ermee ownde. Jammer genoeg lukte het mij niet zo goed :+ Ging gewoon te vaak dood; niet tijdens farmen, maar tijdens teamfights. Had daarnaast ook wel crappy teamleden hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Cassius schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:57:
[...]

Je dikgedrukte zin is gewoon fout.

+ 25 IAS
+ 60 MS
+ 10 AGI/INT/STR

Voor 1450g. Laten we nu het simpelste voorbeeld nemen van twee paar steamboots, laat staan dat je er 4 koopt ... |:( dan wordt het nog veel erger.

Dat is dus nog eens 1450g ... totaal 2900. Dan heb je deze stats:

+ 50 IAS
+ 60 MS
+ 20 AGI/INT/STR

Nu ik. Standaard steamboots + mana battery (210) + 2 bracers (1020) + 4 minor tokens (212) = totaal 2892.

Bouw jij een STR hero met de eerste config, ik met de tweede. Ik heb minder goud uitgegeven en ik weet heel zeker dat ik win. Heel zeker :) . Beste stats voor minste geld?
Je kan van die 20str, 20 int maken zodra je mana nodig hebt.
Of van 20 agi, 20str maken zodra je HP nodig hebt.
En 6 steamboots geven de voordeligste stats voor het minste geld, die ook nog eens makkelijk omgezet kan worden.

Ik zal vanmiddag eens een topic opzoeken betreffende steamboot stacking.

http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=112153

http://forums.heroesofnew...hp?p=1518889&postcount=46

[ Voor 6% gewijzigd door kaluro2 op 09-06-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Electrician mid: http://replays.heroesofne...ch_replay.php?mid=3781207

Eens uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat het zeer goed werkt.
Ja een noob SS was mid maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Dr is weer een nieuwe patch uit :)
Nieuwe hero is wel geinig, wel crappy van de Zephyr nerf.. is ineens stukken minder leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Woohooo schreef op maandag 14 juni 2010 @ 19:10:
Dr is weer een nieuwe patch uit :)
Nieuwe hero is wel geinig, wel crappy van de Zephyr nerf.. is ineens stukken minder leuk
Deze was nodig, en zephyr was niet overpowered vanwege zijn farm, maar vanwege zijn ganking en team fight presence. Wat nu nog steeds zo is.

In de noob games, zat hij 16 levels in de jungle ja, maar zeph is een ganker met teampresence, geen semicarry.

517 GPM magebane
Let maar niet op de Deaths.. het was een nostats game en tijdens de laning phase waren we wat "nieuwe" dingen aan het oefenen/testen en speelde we wat agressief.

Na 29min mijn laatste death en na 36min mijn eerste kill, dus tussen 30min en het einde in kwam ik pas op gang :p, toen ging het wat serieuzer.

[ Voor 28% gewijzigd door kaluro2 op 15-06-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
kaluro2 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 20:30:
Electrician mid: http://replays.heroesofne...ch_replay.php?mid=3781207

Eens uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat het zeer goed werkt.
Ja een noob SS was mid maar toch..
Na een honcast ook maar eens een nieuwe elecbuild geprobeert. (weet niet of het dezelfde is, kan hier niet op hon)
qua items: steamboots, bottle, glowstone (later frostwolf van maken), en frostplate.
qua skills: eerst 1 puntje in alles, en daarna eerst elecshield maxen, daarna power absorbtion en pas als laatste grip.

motivatie: mana en INT items in het begin + max electric shield maken je een beter tank als wanneer je STR items haalt.
Veel sneller je shield en absorbtion maxen betekend dat je tegen de tijd dat de 1e towers down gaan, al complete creepwaves kan farmen.
steamboots + shield zorgen er ook voor dat je erg goed bent in gewonde prooi afmaken. zoiso is wegrennen van een elec al lastig.
endgame kom je met een lange stun, 2x aoe dmg, en 3 slows. De tegenstander kan wel op jou focussen, maar voor je mana weg is heeft je team als het goed is iedereen dood gemaakt.
En als ze je negeren, dan zorg je ervoor dat ze niks meer kunnen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik pak nooit grip voor shield/nuke als ik solo mid ga. grip heb je niet nodig solo mid.. aangezien je level 1 grip maar heel kort last en slechte damage heeft, en je geen ally hebt die er van kan profiteren.

Ik gank vaak vanaf level 6. Nuke/shield/nuke/shield/nuke/ult
en als ik wat langer lane: nuke/shield/nuke/shield/shield/nuke/shield/ult
In sidelanes ga je wel voor grip natuurlijk.
Vanaf level 3 shield, zet je shield aan in lane.. anders is het te mana intensief.

Altijd proberen om een volle creepwave(+enemy hero) te nuken, wat nog mooier is, is om tegelijkertijd een deny en CK ermee te krijgen. of meerdere CKs door slim te attacken.

En rond de ~1:55 mark, kan je de lane pushen met je nuke alvorens voor de runes te gaan.

[ Voor 30% gewijzigd door kaluro2 op 15-06-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
kaluro2 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:47:
Ik pak nooit grip voor shield/nuke als ik solo mid ga. grip heb je niet nodig solo mid.. aangezien je level 1 grip maar heel kort last en slechte damage heeft, en je geen ally hebt die er van kan profiteren.

Ik gank vaak vanaf level 6. Nuke/shield/nuke/shield/nuke/ult
en als ik wat langer lane: nuke/shield/nuke/shield/shield/nuke/shield/ult
In sidelanes ga je wel voor grip natuurlijk.
Vanaf level 3 shield, zet je shield aan in lane.. anders is het te mana intensief.

Altijd proberen om een volle creepwave(+enemy hero) te nuken, wat nog mooier is, is om tegelijkertijd een deny en CK ermee te krijgen. of meerdere CKs door slim te attacken.

En rond de ~1:55 mark, kan je de lane pushen met je nuke alvorens voor de runes te gaan.
ik ga er altijd voor om met de nuke ook de enemy hero te raken. leuke harras dmg, en je krijgt er nog een bak mana van terug ook.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Hey leuk, ook een HoN topic op t.net.

Speel het spel al een tijdje wisselend intensief.
Momenteel zit ik rond de 1400 psr, kd ratio zit op 0.6 als ik me niet vergis.
Als er hier mensen zijn die zo'n beetje rond dit niveau zitten en ook graag zo nu en dan wat no stats potjes willen spelen dan add me maar. Ingame naam is Franko79.

Het spel vindt ik leuk om te spelen, jammer dat er soms zo ontzettend wordt geflamed in chat. Heb daar een gruwelijke hekel aan.
Soms zijn de acties die ik maak niet al te slim, maar ja ik ben nu eenmaal niet perfect. :P

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik off-topic ga, maar ik loop me rot te zoeken naar een manier om HoN aan te schaffen in Nederland. Ik kan het op geen enkele verkoperssite vinden, en ik heb geen credit card. Weet iemand in welke winkel of Nederlandse site ik het kan aanschaffen? Of dat je niet gewoon met internet bankieren (ideal bijv ofzo) kan betalen?

bedankt:)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2010 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Via de site van Heroes of Newerth kan je je account upgraden.
Dus je maakt eerst een account aan, die kan je vervolgens betalen via creditcard of paypal.

Ik heb het zelf via paypal betaald aangezien ik ook geen creditcard heb. Ideal heb ik nergens kunnen vinden als betaaloptie.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh oke :( ik probeer nu m'n paypal account te fixen. Ik hoop echt dat het lukt.

Wel jammer dat je geen cd-key in de winkel ofzo kan kopen.

Maar bedankt voor je reactie:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Als je net Paypal aanmaakt duurt het overigens wel 1 tot 2 weken voor je ook daadwerkelijk HoN kunt aanschaffen (Ik heb zelf hetzelfde gedaan) omdat het overmaken van geld rond de 10 dagen duurt, het activeren hiervoor ook minstens 3 dagen, als je al internetbankieren hebt, anders nog veel langer.

Ik had het dus gedaan 2 weken voor het eind van de pre-order, en heb net aan op de laatste dag nog gepre-ordered :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:37:
Oh oke :( ik probeer nu m'n paypal account te fixen. Ik hoop echt dat het lukt.

Wel jammer dat je geen cd-key in de winkel ofzo kan kopen.

Maar bedankt voor je reactie:)
S2 heeft geen distributeur.
Daarom kost het spel ook $30 ipv €50

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Iemand zin in wat nostats games dit weekend? als je /join Kaluro typt, zie ik wie er online is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
hugoy schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:45:
Als je net Paypal aanmaakt duurt het overigens wel 1 tot 2 weken voor je ook daadwerkelijk HoN kunt aanschaffen (Ik heb zelf hetzelfde gedaan) omdat het overmaken van geld rond de 10 dagen duurt, het activeren hiervoor ook minstens 3 dagen, als je al internetbankieren hebt, anders nog veel langer.

Ik had het dus gedaan 2 weken voor het eind van de pre-order, en heb net aan op de laatste dag nog gepre-ordered :P
Volgens mij heb jij nog een inbel-verbinding?

Ik heb ook via paypal betaalt, 10sec later was ik aan het spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DooiePixel schreef op zondag 20 juni 2010 @ 00:17:
[...]

Volgens mij heb jij nog een inbel-verbinding?

Ik heb ook via paypal betaalt, 10sec later was ik aan het spelen..
hij bedoeld dat als je nog geen paypal account hebt, het de 1e keer lang duurt. Je kan pas betalen als je account verified is en je geld erop stort.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/1ifmsm.jpg

Eindelijk :p .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Hah, rampage in je team!
Gefeliciteerd trouwens ;) Het beste wat ik tot nu toe heb gehad is een hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ik had al vaker quads gehaald en dan als een dolle om me heen kijken waar die vijfde was, alleen maar om tot het inzicht te komen dat die al dood/weg/invis was en de annihilation echt aan me voorbij zou gaan :p . Maar ik raakte zo'n beetje iedereen met mijn ult en spray en gooide toen zoveel mogelijk auto attacks op verschillende heroes (toxicity refresh). Resultaat: 2 kills door attacks, de rest dood door poison :p .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Hehe.. Ik ben echt zwaar slecht met last hitten met ranged die wat delay heeft. Pyro, Engineer, plague etc.

Ik speel b ijna nooit support, altijd gank/(Semi)carry.. en als ik dan een keer support ben dan is het huilen met de pet op.

Ik moet echt meer support gaan oefenen.. laatst nog een magmus game, geen een ult goed geraakt, en dan had ik nog wel port key. Het enige interessante was lanen met een pyro, voor wat dual stuns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
kaluro2 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:24:
Hehe.. Ik ben echt zwaar slecht met last hitten met ranged die wat delay heeft. Pyro, Engineer, plague etc.
pyro en plague hebben dan ook een zielige base damage. je zou voor de grap eens een mod als last hit assist moeten installeren om een idee te krijgen vanaf wanneer je kan last hitten met die heroes. of meer +int kopen in het begin :) (alhoewel je in een babysitter rol natuurlijk alleen moet denyen en harassen)

Zijn er hier nog mensen bezig met filmpjes maken van HoN? Ik hou me er af en toe mee bezig als ik me verveel, maar het is lastig om de camera zonder schokken te bedienen en om de actie goed in beeld te krijgen, aangezien de viewport best klein is...

[ Voor 43% gewijzigd door itons op 22-06-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Engi, echt? Die projectile speed is bijna direct - net als bijvoorbeeld chipper/ corrupted. Als je rekening houdt met de attack swing zeg maar is het echt prima te doen. Gewoon niet -pas- klikken als je kan lasthitten, maar net .3s eerder :) . Even wennen.

Ik win vaak games waarin ik accursed of soul reaper speel btw, mijn favo supports.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Ah, jij bent het :) Grats! Ik heb nog nooit een annihilation gemaakt, wel een aantal smackdowns (ook leuk)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Smackdown heb ik dan weer nooit gemaakt - maar daar heb ik ook niet zo'n behoefte aan ;) . Ik moet me al genoeg concentreren om het allemaal bij te houden hehe.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

@Itons: Je weet dat chipper's ult Vector Targetting is? Je plaatste hem vaak namelijk Oost -> West, terwijl Noord -> Zuid veel effectiever geweest zou zijn. toen je Elec fragde vanuit forest in bottom lane bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben pas geslaagd voor mijn VWO, dus heb nu zeeën van tijd en ben veel HoN aan het spelen. Ik zit ongeveer in de 15xx/ lage 16xx range en ben op zoek naar wat maatjes om af en toe mee te spelen. Voeg me maar toe: Tevo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:13:
Ik ben pas geslaagd voor mijn VWO, dus heb nu zeeën van tijd en ben veel HoN aan het spelen. Ik zit ongeveer in de 15xx/ lage 16xx range en ben op zoek naar wat maatjes om af en toe mee te spelen. Voeg me maar toe: Tevo
Gefeliciteerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 17:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Argh, stom flut weer ook... mijn pc crasht regelmatig als het zo warm is... net weer gecrasht en tegen de tijd dat ie weer opgestart was hadden we al verloren... We waren al aan het verliezen, maar dan nog, ik wilde het af maken, nu denken ze waarschijnlijk dat ik gewoon weg ben gegaan *zucht*....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Conquerer schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:24:
Argh, stom flut weer ook... mijn pc crasht regelmatig als het zo warm is... net weer gecrasht en tegen de tijd dat ie weer opgestart was hadden we al verloren... We waren al aan het verliezen, maar dan nog, ik wilde het af maken, nu denken ze waarschijnlijk dat ik gewoon weg ben gegaan *zucht*....
Zolang je er geen loss bij hebt .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
nice, gratz

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

kaluro2 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:04:
[...]

Zolang je er geen loss bij hebt .. ;)
Ik heb liever een loss dan een disconnect... Ik ben er zelf altijd tegen als mensen voor het einde weggeaan en hun team in de steek laten. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het dat wel... Dus dan wil ik zelf ook op 0 leaves blijven...

Soms gaan mensen al weg als ze 1 maal dood zijn gegaan, dat vind ik zo ongeloofelijk zwak en zielig. Ook als het eruit ziet dat je team gaat verliezen moet je niet weg gaan, ik heb al zo vaak gezien dat het opeens omdraaide en mijn team alsnog had gewonnen, maar als iedereen weggaat kan dat natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik heb een 2tal dagen terug solo toplane(helbourne) gepakt als soulstealer.
Maliken ging jungle..

Iemand zin om mij wat advies te geven betreffende hoe ik gespeeld heb? het ging niet denderend namelijk:

http://replays.heroesofne...ch_replay.php?mid=5211317

Dit is sowieso mijn 3e soulstealer game ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
kaluro2 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:11:
Maliken ging jungle..

Iemand zin om mij wat advies te geven betreffende hoe ik gespeeld heb? het ging niet denderend namelijk:

Je skills level ik heel anders.

Souls / hands / souls / hands / souls / hands / souls / hands / stats of aura / ult / ult (dan pas gebruiken lvl2) (etc).

Dan heb je altijd max base dmg als je kan lasthitten en je ult is pas op level 2 een beetje pijnlijk.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
kaluro2 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:11:
Maliken ging jungle..

Ik heb de demo niet gekeken, maar even op basis van de match stats:

Skills:
Zoals Cassius zegt: Soulsteal levelen over Demon Hand, daarna pas je ulti gaan levelen.

Je had de volgende starting items:
Minor totem (2x)
Pretender's Crown
Mana Potion
Mana Potion
Health Potion
Runes of the Blight

Zelf zou ik beginnen met:
Minor totem (2x) (106g)
Runes of the Blight (2x) (180g)
Duckboots (2x) (300g)

Op die manier heb je meer last hit damage en genoeg regen om het uit te houden tot je een bottle hebt.
Je stond nu natuurlijk top lane, dus iets lastiger met een bottle, maar met een flying courier kan je die prima ferryen. Manabattery en bracers zou ik zelf niet gemaakt hebben. Eerste item post haste, tja het is een leuk item als je kan farmen als een beest, maar geeft alleen MS. Daarom vind ik zelf steamboots prettiger, die geven survivability (dus bracers onnodig imho). Manabattery levert te weinig op met de mana kosten van je demon hand en vind ik zelf geen goede investering op SS.

Mijn item build na bovenstaande starting items:
Bottle (3/3)
Marchers
Steamboots afmaken
Portal Key
Shieldbreaker
Shrunken Head

Belangrijk in solo top lane is creeps pullen op .15 en .45 en gewoon tower huggen. Zodra je een paar levels in demon hand hebt kan je hele waves jatten met 2 handen, dat kan je relatief veilig doen. In dit geval weet ik natuurlijk niet tegen welke lane je stond. Gezien jullie line-up had je eigenlijk sowieso op mid moeten staan, is toch wel de beste lane voor SS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

itons schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:07:

Belangrijk in solo top lane is creeps pullen op .15 en .45 en gewoon tower huggen. Zodra je een paar levels in demon hand hebt kan je hele waves jatten met 2 handen, dat kan je relatief veilig doen. In dit geval weet ik natuurlijk niet tegen welke lane je stond. Gezien jullie line-up had je eigenlijk sowieso op mid moeten staan, is toch wel de beste lane voor SS.
Ik pull op .17 en .47 ;)
En .54 op de hard creepcamp linksonder als de lane te ver gepushed is door demon hands.. hoef ik niet helemaal naar de .47 spot te lopen, want dan zit ik buiten creepxp range.

Ik zat tegen een Engineer/Balphagore lane trouwens..
En naja, maliken wilde per sé forest, dus ging ik maar voor een solo top lane als SS, toch wel een van de betere solo'ers.
RocketKoen schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 19:42:
[...]
S2 heeft geen distributeur.
Daarom kost het spel ook $30 ipv €50
Nieuwe games kosten meestal ook 30e, de enige keer dat je de volle bak betaald is in fysieke winkels, maar daar betaal je voor manuren van de verkopers en de huur van het gebouw etcetc. Webshops zijn altijd rond de 30 geweest, soms lager.

[ Voor 31% gewijzigd door kaluro2 op 25-06-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

http://replays.heroesofne...ch_replay.php?mid=5422966 <-- Een iets betere soulstealer :P mn hands waren nu iets beter ge-aimed... is wel wennen zeg.

- 3 min bottle
- 12 min Post Haste
- 15 min 2 soulscream rings
- 20 min portal key
- 31 min Shrunken head
- 53 min Wingbow

Starting items:
2x duckboots
1x Totem
1x runes of the blight
1x mana potion
1x health potion

[ Voor 50% gewijzigd door kaluro2 op 25-06-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

kaluro2 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:22:
Nieuwe games kosten meestal ook 30e, de enige keer dat je de volle bak betaald is in fysieke winkels, maar daar betaal je voor manuren van de verkopers en de huur van het gebouw etcetc. Webshops zijn altijd rond de 30 geweest, soms lager.
Eh nieuwe spellen kosten in (Nederlandse) webshops meestal ook gewoon 40-50 euro hoor...

[ Voor 8% gewijzigd door Walance op 25-06-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Conquerer schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 23:14:
[...]

Eh nieuwe spellen kosten in (Nederlandse) webshops meestal ook gewoon 40-50 euro hoor...
30 euro haal je als je in aziatische webshops als g2play besteld. die maken ge/mis bruik van de vaak veel lagere prijzen voor software in die landen.
de catch is dat je eigenlijk dus btw en importbelasting ontduikt.

had overigens net een game perongeluk gerandommed.. (iemand pakte mijn pick vlak voor mij, en was te laat)
kreeg armadon, nog nooit gespeeld... maar is best een leuke/vervelende hero :P

[ Voor 18% gewijzigd door RocketKoen op 26-06-2010 00:34 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Heh ik spaal vaak games met "Force Random" en "No Hero Repick", dat is ook best leuk, altijd een verassing welke hero je dan krijgt en je zit er dan ook aan vast, tenzij iemand van je team wil ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Conquerer schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 12:53:
Heh ik spaal vaak games met "Force Random" en "No Hero Repick", dat is ook best leuk, altijd een verassing welke hero je dan krijgt en je zit er dan ook aan vast, tenzij iemand van je team wil ruilen.
ik speel tegenwoordig best wel eens single draft. ben nog niet overtuigd van mijn hero kennis om random te spelen :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Weet je wat ook een mooie game is: League of Legends ;)

HoN is onduidelijk, onaardige mensen en ziet er niet uit. Vind ik dan he.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Risce schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:28:

En dat kom je in een HoN topic melden?
Ga lekker LoL spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
RocketKoen schreef op zondag 27 juni 2010 @ 02:56:
[...]

ik speel tegenwoordig best wel eens single draft. ben nog niet overtuigd van mijn hero kennis om random te spelen :P
Is wel verstandig hoor. Je moet dan gewoon wat lagere skill games spelen. Dan word je een beetje geforceerd om nieuwe heroes te spelen. Heb ik een tijdje gedaan toen ik zo'n 50 games had gespeeld. Heeft heel erg geholpen, heroes waarmee het niet lukte was jammer, maar dan wist ik wel wat ze konden doen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Risce schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:28:

Zei je nou dat HoN er niet uitzag? En je vergelijkt dit met LoL?

Afbeeldingslocatie: http://www.ev3.info/galleries/lolhow/lol1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.softsailor.com/wp-content/uploads/2010/03/screenshot.jpg

Je mag LoL best leuk vinden hoor, is een makkelijk casual spelletje. Maar zeggen dat de grafische engine beter dan HoN is ... grappig wel :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Cassius schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 19:12:
[...]

Zei je nou dat HoN er niet uitzag? En je vergelijkt dit met LoL?

[afbeelding]
[afbeelding]

Je mag LoL best leuk vinden hoor, is een makkelijk casual spelletje. Maar zeggen dat de grafische engine beter dan HoN is ... grappig wel :) .
Wat voor plaatjes zijn dat nou weer?! Pre-Beta? En ik wil ook even wijzen op de afstand waarop je je heroes bekijkt en het ingezoomde plaatje dat je gebruikt voor LoL.
YouTube: BFF Report - Ep 28 - HoN vs LoL Hier een filmpje om het te vergelijken zoals het er nu uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Risce schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 19:28:
[...]

Wat voor plaatjes zijn dat nou weer?! Pre-Beta? En ik wil ook even wijzen op de afstand waarop je je heroes bekijkt en het ingezoomde plaatje dat je gebruikt voor LoL.
YouTube: BFF Report - Ep 28 - HoN vs LoL Hier een filmpje om het te vergelijken zoals het er nu uit ziet.
Helaas voor jou ziet HoN er nog steeds veel beter uit. Ga naar het LoL topic aub.

Ontopic:

HoN! Lang geleden. Ik ga in dit free to play weekend even checken wat ik er nog van bak :D
Whaddup drijfjacht? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:59

QinX

Shai-Hulud

Risce schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 19:28:
[...]

Zeer leuke uitleg, hoewel natuurlijk de echte in depth elementen van elk spel niet echt worden besproken. Geeft het wel een goede indruk. HoN heeft volgens mij ook een iets hogere learning curve. Mede doordat je, zoals in het filmpje wordt gezegd, moet opletten dat je niet te vaak dood gaat.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
verschil tussen hon en lol is duidelijk.
lol is voor de jongere, casual gamer.
hon voor de meer hardcore, oudere gamer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
RocketKoen schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 19:55:
verschil tussen hon en lol is duidelijk.
lol is voor de casual gamer.
hon voor de meer hardcore gamer.
Als ik het zo verander zijn we het eens. Leeftijd heeft er niks mee te maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
LoL = idd lekker kiddy met die graphics, meer voor de casual gamer idd. (geen denies, 10x trager)

HoN = Meer factoren ingame, hoger tempo, andere graphics (meer mijn smaak en wss 95% van dit forum) meer hardcore

En die gast in dat filmpje, kan die nog sneller praten of wat ???????????? :/

Oh en btw, LoL is te makkelijk, moest het ff installeren en checken, maar dit gaat nergens over.

2-0 in games nu

[ Voor 32% gewijzigd door DooiePixel op 03-07-2010 06:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Ilya schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 19:40:
[...]

Helaas voor jou ziet HoN er nog steeds veel beter uit. Ga naar het LoL topic aub.

Ontopic:

HoN! Lang geleden. Ik ga in dit free to play weekend even checken wat ik er nog van bak :D
Whaddup drijfjacht? :>
Heyhey, het ging hardstikke goed maar heb nu een mooie losing streak van 12 van de 15 laatste potten :) Verder same old

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
DooiePixel schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 03:41:
LoL = idd lekker kiddy met die graphics, meer voor de casual gamer idd. (geen denies, 10x trager)

HoN = Meer factoren ingame, hoger tempo, andere graphics (meer mijn smaak en wss 95% van dit forum) meer hardcore

En die gast in dat filmpje, kan die nog sneller praten of wat ???????????? :/

Oh en btw, LoL is te makkelijk, moest het ff installeren en checken, maar dit gaat nergens over.

2-0 in games nu
Haha, na twee potjes dat concluderen :) Ik vraag me wel af waar die 'meer factoren' dan zijn, behalve Denials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
gister potje met gladiator gespeeld. Wel ff erg wennen. Stond op gegeven moment 6-11 ofzo 8)7 Ik weet dat hij kunkka is in dota, maar heb dat spel nooit gespeeld. Ik vond het maar lastig om iemand af te maken, want je hebt eigenlijk geen burst dmg, behalve dan die trap en dat schip, maar daarvoor moet je goed aimen

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tjukkie schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:28:
gister potje met gladiator gespeeld. Wel ff erg wennen. Stond op gegeven moment 6-11 ofzo 8)7 Ik weet dat hij kunkka is in dota, maar heb dat spel nooit gespeeld. Ik vond het maar lastig om iemand af te maken, want je hebt eigenlijk geen burst dmg, behalve dan die trap en dat schip, maar daarvoor moet je goed aimen

iemand tips?
Ik denk dat je die hero in HoN beter kunt spelen als support.
3 van je 4 ability's zijn crowd controll/initiation. en je mist inderdaad de dmg om hem als carry te spelen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Volgens mij is meer combineren van skills met die Gladiator..
Eerst showdown (2e), dan op dezelfde plek pitfall (1e) en uiteindelijk ulti er bovenop gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Woohooo schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 23:39:
Volgens mij is meer combineren van skills met die Gladiator..
Eerst showdown (2e), dan op dezelfde plek pitfall (1e) en uiteindelijk ulti er bovenop gooien
ulti is juist meer een initiation.
je hebt een enorm stun radius, en daarna kun je je traps plaatsen en je zweep laten knallen.

het probleem van de traps is dat ze een redelijk kleine radius hebben, lange delay en niet targetted.
een beetje vergelijkbaar met deadwood's 1e skill.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
RocketKoen schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:21:
[...]

Ik denk dat je die hero in HoN beter kunt spelen als support.
3 van je 4 ability's zijn crowd controll/initiation. en je mist inderdaad de dmg om hem als carry te spelen
Gladiator / Kunkka is een ganker, je bouwt hem als een (semi-)Carry. Hij heeft een redelijke stat growth volgens mij en met die whip kan hij goed farmen.

Ik gok dat daarnaast een portal key goed werkt. Iets van Phase Boots -> Blood Chalice -> Portal Key -> Shrunken Head.

Opvallend is hoe slecht hij eigenlijk opgepakt wordt, het lijkt een directe port van Kunkka (veel gekozen in competative games) maar niemand kan er mee spelen. Beetje hetzelfde voor Tundra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Capital_G schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:15:
[...]

Gladiator / Kunkka is een ganker, je bouwt hem als een (semi-)Carry. Hij heeft een redelijke stat growth volgens mij en met die whip kan hij goed farmen.

Ik gok dat daarnaast een portal key goed werkt. Iets van Phase Boots -> Blood Chalice -> Portal Key -> Shrunken Head.

Opvallend is hoe slecht hij eigenlijk opgepakt wordt, het lijkt een directe port van Kunkka (veel gekozen in competative games) maar niemand kan er mee spelen. Beetje hetzelfde voor Tundra.
ik geloof dat het verschil zat in een attack delay, die kunka niet had, maar gladiator wel heeft.
op honcast laatst een gladiator in actie gezien (inhouse match 2 geloof ik)
hij had de op 1 na hoogste farm in de match (alleen een slither solo sidelane deed het beter). Iedere andere carry zou dominaten, maar deze gladi sloeg nog geen deuk in een pakje boter.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 17 ... 31 Laatste