[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 16 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 22:19
Meningen over Fayde hier?

Ik heb haar zelf 3 potjes gespeeld, 1 verloren omdat ik faalde(ook weinig kans solo tegen 2 stunners in bot door forester), 1 verloren terwijl ikzelf wel geod ging, en eentje heb ik toch wel redelijk het team gecarried. Ik twijfel nog zeer over de items op Fayde, zo snap ik de synergy met codex niet echt?

Overall moet ik het toch een zeer geslaagde hero noemen, niet OP, en zeker niet useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Fayde heeft een 250 damage nuke, een 2.5 sec stun ( die tevens 4x50 = 200 damage ) dealt, een ultimate die ook nog eens extra damage dealt dmv charges als je stealthed bent.

Dit bij elkaar zorgt voor zwaar veel burst damage, dus codex past er wel tussen.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Codex is echt een raar item op een carry, veel en veel slechter dan +dmg of +ias items. Compleet tiered out is imo steamboots + shrunken + wingbow (standaard 3 carry items op iedere carry imo) + symbol of rage + shieldbreaker (blijft toch nog altijd het beste dps item en stacked met haar out-of-stealth move) + charged hammer (ias bij fade voor haar ulti dmg/stun stack).

Maar dat haal je niet in 5% van de games, dus imo ga voor steamboots / shrunken / shieldbreaker / wingbow imo :p . Ben al trots als ik dat haal, alles daarna is dikke luxury.

[ Voor 10% gewijzigd door Cassius op 22-04-2010 10:07 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:23
Je moet zoiezo niet altijd kijken bij recomended items. Zoals Cassius zegt gewoon blijven werken met de standaard carry items :) en op dmg blijven bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Chipper is nu echt (al dan niet bijna) overpowered met zijn nieuwe buffs.

70% slow met 1k range? (SotM + ulti)
Rockets met full dmg <175 range?
Rocket manacost verminderd
Tar toss is nu physical!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-06 14:14
Cassius schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:06:
Codex is echt een raar item op een carry, veel en veel slechter dan +dmg of +ias items. Compleet tiered out is imo steamboots + shrunken + wingbow (standaard 3 carry items op iedere carry imo) + symbol of rage + shieldbreaker (blijft toch nog altijd het beste dps item en stacked met haar out-of-stealth move) + charged hammer (ias bij fade voor haar ulti dmg/stun stack).

Maar dat haal je niet in 5% van de games, dus imo ga voor steamboots / shrunken / shieldbreaker / wingbow imo :p . Ben al trots als ik dat haal, alles daarna is dikke luxury.
Ik heb nog helemaal niks met fayde gedaan, dus ik haal het allemaal van de tooltips af, maar:

Dacht dat lifesteal niet meer stackte? Shieldbreaker en Symbol of Rage gaat dus niet lukken. Shrunken head is "meh" op haar aangezien ze al een goede counter tegen magic damage heeft (3rd skill blocked 1 magic spell toch?).

Fayde is een ganker, imho, en geen carry. Zeker geen full carry. Alleen haar ultimate scaled min of meer.

Haar spells hebben een korte cooldown, en kosten serieus veel mana. Ik zou doen:
@Start, 1x health bottle, 1x runes, 2x minor totem, 2x duck boots.
- Bottle
- Boots
- Ghost Marchers (must op een ganker)
- Runes Axe? Ik weet het niet, als je de main carry bent zeker weten, maar ik zie fayde niet een goede main carry zijn.
- Frostburn, Movement speed, attack speed, all you need zou ik zeggen.
- Portal key? Ze heeft een redelijke range én stealth, dus ik gok van niet.

Ze is, door haar mana burn, vrij sterk in een lane, misschien dat ze zelfs mid zou kunnen, al hangt dat af van de hero waar je tegen zit. 12% van je mana drained tegenover 110 mana (level 2) is niet een erg goede trade-off.

En om de vraag te beantwoorden, Codex is een pubstar item, maar het past wel bij een ganker.

Misschien heb ik het compleet verkeerd, flame me dan vooral maar de grond in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Capital_G schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:23:
[...]
Dacht dat lifesteal niet meer stackte? Shieldbreaker en Symbol of Rage gaat dus niet lukken.
Klopt helemaal, is een attack modifier geworden damn. Daar zal ik meer over moeten gaan nadenken. Doe dan maar abyssal skull + shieldbreaker!
Shrunken head is "meh" op haar aangezien ze al een goede counter tegen magic damage heeft (3rd skill blocked 1 magic spell toch?).
Het is 100% evasion voor 3 seconden, ofwel invulnerable voor 3 secs behalve tegen savage mace users. 3 secs is te kort voor teamfights imo ... dus ik add een shrunken.

Frostburn zou best kunnen, is een goed overall item - maar codex prodex is inderdaad een pubstar item. Als je burst damage wilt pak dan dark lady of pebbles. Ze schaalt inderdaad niet goed, geen crits of dmg amplifiers behalve dat items door haar ult scalen. Ze is meer support dps/semi-carry maar ik denk niet dat ze mid overleeft tegen een decent iemand.

[ Voor 7% gewijzigd door Cassius op 22-04-2010 12:53 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Cassius schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:48:
[...]

Klopt helemaal, is een attack modifier geworden damn. Daar zal ik meer over moeten gaan nadenken. Doe dan maar abyssal skull + shieldbreaker!

[...]

Het is 100% evasion voor 3 seconden, ofwel invulnerable voor 3 secs behalve tegen savage mace users. 3 secs is te kort voor teamfights imo ... dus ik add een shrunken.

Frostburn zou best kunnen, is een goed overall item - maar codex prodex is inderdaad een pubstar item. Als je burst damage wilt pak dan dark lady of pebbles. Ze schaalt inderdaad niet goed, geen crits of dmg amplifiers behalve dat items door haar ult scalen. Ze is meer support dps/semi-carry maar ik denk niet dat ze mid overleeft tegen een decent iemand.
Dunno, ze heeft een big ass zeis, zal wel een redelijke hit range hebben? Ze is een natuurlijke ganker dus ze kan de levelboost wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Maar ik zou niet weten hoe ze dan in lane blijft tegen een ranged. Ze heeft geen enorme last hit dmg zoals pebbles bijv. of healing mechs als bloodhunter/shaman/jester/sr ... ook heeft ze geen grote hp pool. Tbh vind ik haar nu nog niet echt 'goed' ... ze schaalt niet lekker en ik zie weinig goede samenwerking tussen de skills eigenlijk.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Cassius schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:18:
Maar ik zou niet weten hoe ze dan in lane blijft tegen een ranged. Ze heeft geen enorme last hit dmg zoals pebbles bijv. of healing mechs als bloodhunter/shaman/jester/sr ... ook heeft ze geen grote hp pool. Tbh vind ik haar nu nog niet echt 'goed' ... ze schaalt niet lekker en ik zie weinig goede samenwerking tussen de skills eigenlijk.
Met +8 agi heb je al redelijk wat damage, en ze heeft een AoE om te helpen met creep kills welke ook een redelijke range heeft. Of je pakt axe + buckler, whatever.

Ik denk dat het kan :P, maar ze doet het prima in een lane, dus why not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Ik wil vanavond ook wel wat inhouses doen, nog iemand die hier zin heeft? Liefst 1600+ PSR en ventrilo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Sowieso dat ik mee had gedaan als ik 1600 + was. Zit nu op 1480 of zo. Beetje zat van die retards..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
er was laatst gesproken over het opzetten van een apart forum voor nederlandse HoN spelers; is daar nog nieuws over? :o

De laatste tijd vermaak ik me trouwens ontzettend met Devourer. Ik vond hem altijd zo irritant als tegenspeler, maar hij is echt grappig om te spelen. Voelt zo goed om hooks te raken en ze te verassen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Laatst online: 29-03-2023
Nadat gister de hemel van RTS-Games voor mij open ging ben ik games als AoM, AoE en Warcraft 3 gaan spelen...

Maar nu zag ik dus dat er ook een mix was tussen RTS en RPG, genaamd DOTA.. en nu zie ik dat deze een re-make daarvan is met improvements ga ik hem gelijk downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-06 21:11
Tjukkie schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 09:47:
er was laatst gesproken over het opzetten van een apart forum voor nederlandse HoN spelers; is daar nog nieuws over? :o

De laatste tijd vermaak ik me trouwens ontzettend met Devourer. Ik vond hem altijd zo irritant als tegenspeler, maar hij is echt grappig om te spelen. Voelt zo goed om hooks te raken en ze te verassen xD
Heel leuk irritant ja als je early game ineens naast een toren wordt gehooked, of late-game ineens aan de verkeerde kant van een bos bomen staat, tussen 5 enemies
rethxoth schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:04:
Nadat gister de hemel van RTS-Games voor mij open ging ben ik games als AoM, AoE en Warcraft 3 gaan spelen...

Maar nu zag ik dus dat er ook een mix was tussen RTS en RPG, genaamd DOTA.. en nu zie ik dat deze een re-make daarvan is met improvements ga ik hem gelijk downloaden!
Je moet wel snel zijn, over een week is het retail

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Kom het spel net hiertegen en het lijkt me wel wat :)
Volgende week gaat het spel uit de beta als ik het goed begrijp? Moet hiervoor betaald worden of kan ik nu al een weekje de Beta nog spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
timskiej schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:10:
Kom het spel net hiertegen en het lijkt me wel wat :)
Volgende week gaat het spel uit de beta als ik het goed begrijp? Moet hiervoor betaald worden of kan ik nu al een weekje de Beta nog spelen?
retail is 12 mei. OB loopt al vanaf 30 maart.
Je moet zelf even kijken of je nog kan inschrijven voor de beta.

retail is zoiso maar $30 (met creditcard of paypal).
als je snel bestelt (voor de euro nog meer onderuit gaat) is dat geen geld.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 12:22
Hoi,

Speel nou ook al een tijdje HoN, en zag hier een "actief" topic, dus ik dacht ik ze ff gedag!

ingame: `Pixell of Get2TheField (kan ook wel in het lijstje)

Speel niet heel veel (nu lkkr vakantie) want ik werk meestal 's avonds, helaas...

Maar als hier scrims o.i.d. worden georganiseerd doe ik graag een rondje mee!

En ff Ontopic:
Vond Fayde maar niks, chipper ging wel goed (6-0 binnen 15min) dus die nieuwe heroes..mwah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:23
Tjukkie schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 09:47:
Als er genoeg animo is kan ik binnenkort een forum opzetten ja :) . Poll time dus:

Poll: Heb je behoefte aan een Nederlandstalig HoN forum??
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=356177&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

EDIT: Overigens zou er op zo'n forum ook ruimte zijn voor Clans die een stukje private forum nodig hebben om dingen te overleggen :) .

[ Voor 8% gewijzigd door TheJVH op 06-05-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
als zoiets een beetje bekendheid krijgt, zal er vast veel animo opdagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Helaas dat er mensen nee voten want mij lijkt het juist leuk! ;)

Heb het spel inmiddels alweer 10 uur lang gespeeld sinds eergister, en het is echt tof!
Mijn favo hero tot nu toe is Witch Slayer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Maar is dit niet al een topic voor nederlands talig hon spelers?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ik heb ook meer dan genoeg aan de officiele hon forums btw, sorry - nee gestemd :) .

Ik schijn niet veel hoger te komen en blijf rond de 1700 hangen, denk niet dat ik er ver bovenuit kom - ik probeer kritisch te blijven kijken, maar het verbetert al tijden niet meer :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
gister toch te lang doorgegaan 's nachts...

ach ja, vakantie, dan moeten we nog ff zoveel mogelijk er van meepikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Weer een updateje van deze beginneling..

Sinds eergister speel ik het spel nu samen met 4 andere vrienden waarmee we dus telkens 5v5 doen en dan via Skype communiceren.

In eerste instantie ging het potje goed, we wisten de tegenstanders te weerhouden van sneaky attacks omdat we misses makkelijk door konden geven, uiteindelijk waren we gemiddeld 5 levels hoger.. waarna er 2 personen ragequitte.

Door die 2 ragequitters kregen de andere wat tuurlijk meer exp bij het killen van mobs, waarna wij probeerde de basis te veroveren zaten zij sneaky te levelen.. waardoor zij eindigte als 3x level 25 tegen 15/17/17/16/18

We werden helaas ingemaakt..

Maar wel een leuk potje! We waren zeker niet boos, want het was onze eerste poging ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343884

Speel sinds gisteren ook HoN. Wat een verslavend en leuk spelletje zeg. Ben nog wel alles aan het uitzoeken en het heeft best een steile leercurve, maar ik denk dat ik het wel aan ga kunnen. Ben altijd beschikbaar voor een leuk potje met mede Tweakers, naam is Tevo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:42
Ik zit nu computer-loos in de VS, dus helaas kom ik niet meer aan spelen toe voor de reset, heb wel nog 1750+ gehaald, dus mijn doel voor de beta is bereikt :) Hoop dat de scene na release beter is, ik heb er iig zin in. (hopen dat de transatlantische ping uberhaupt spelen toestaat)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

rethxoth schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 11:41:
Weer een updateje van deze beginneling..

Sinds eergister speel ik het spel nu samen met 4 andere vrienden waarmee we dus telkens 5v5 doen en dan via Skype communiceren.

In eerste instantie ging het potje goed, we wisten de tegenstanders te weerhouden van sneaky attacks omdat we misses makkelijk door konden geven, uiteindelijk waren we gemiddeld 5 levels hoger.. waarna er 2 personen ragequitte.

Door die 2 ragequitters kregen de andere wat tuurlijk meer exp bij het killen van mobs, waarna wij probeerde de basis te veroveren zaten zij sneaky te levelen.. waardoor zij eindigte als 3x level 25 tegen 15/17/17/16/18

We werden helaas ingemaakt..

Maar wel een leuk potje! We waren zeker niet boos, want het was onze eerste poging ^^
Wacht.. je was gemiddeld 5 levels hoger, en uiteindelijk 8 levels lager?! Dan heb je toch iets goed fout gedaan als je push zo lang geduurd heeft (zonder weerstand zelfs).

Zij hebben 13 levels gegained terwijl jullie stilstonden? (van +5 naar -8 )

[ Voor 3% gewijzigd door kaluro2 op 10-05-2010 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ik kan btw al even niet meer inloggen, 0 response - geen melding. Ook de website en forum is down ... DDoS?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Hij heeft de patch gedownload en geïnstalleerd, maar Login Failed.
Forum is ook ernstig traag, dus zal wel aan de servers liggen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-05 15:57
Is gewoon een patch (0.3.6) update, al bij een aantal patches gehad dat net nadat hij gelanceerd is HoN de eerste paar minuten/uurtjes slecht bereikbaar is. Ben nu trouwens ook al een paar weken HoN aan het spelen en vind het ook erg verslavend. Begonnen met swiftblade op aanraden van een vriend, was wel iets te gemakkelijk. En ben nu jereziah aan het leren, zeker een aanrader. Nog geen match met hem verloren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mheydo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-02 13:57
komt niet door de patch ben in de forums gekomen na paar keer refresh blijkbaar is er een ddos attack op hun servers gepost door s2 zelf dus zal wel wat langer duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit is wel heel zuur, een ddos op de dag dat de nieuwe patch live gaat. Wilde wel met die nieuwe hero spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
Hij liep vannacht niet erg soepeltjes, veel lag en chatserver die er de hele tijd uitknikkerde, dat levert wel wat frustraties op..

EDIT:

Ja het is verslavend, Weltrusten !! :O

[ Voor 16% gewijzigd door DooiePixel op 11-05-2010 05:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91753

Hoe goed je bedoeling misschien ook wel is is het ongewenst op tweakers om te werven.

[ Voor 89% gewijzigd door psychoclown op 12-05-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:39

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ik kan nu niet 1 game meer in, elke keer crash..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woohooo schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:57:
Ik kan nu niet 1 game meer in, elke keer crash..
Retail is upon us!

Je zult het spel moeten kopen a 30 dollar wil je nu nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-06 15:27
Hij geeft alleen aan dat het kopen van een account down is, jammer. Morgenmiddag nog maar eens proberen. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Gezien het aantal uren die ik de afgelopen maanden in dit spel gestopt heb besloten het spel te kopen. Korte termijn doel is nu mijn k/d ratio boven de .8 te houden en een PSR die boven de 1500 blijft. (Haalbare doelen!)

Voeg me gerust toe: Ebbolicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-06 15:27
ebborazor schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:17:
Gezien het aantal uren die ik de afgelopen maanden in dit spel gestopt heb besloten het spel te kopen. Korte termijn doel is nu mijn k/d ratio boven de .8 te houden en een PSR die boven de 1500 blijft. (Haalbare doelen!)

Voeg me gerust toe: Ebbolicious
:D Volgens mij zat ik gisteravond met jou in een potje. :+

Zou leuk zijn om een soort van GoT clan te maken, zeker nu team matchmaking eraan komt. Maar volgens mij is er niet zoveel animo hier? :X

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 07:44

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik speel het spel ook al een tijdje, samen met mijn vriendin en het is erg verslavend, maar soms ook erg frustrerend :P
Mij lijkt een GoT clan wel een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Ik weet zeker dat "GoT" bezet is, ik en mijn maten probeerde een clan op te richten en hebben zowat alle letter combinaties geprobeerd maar zowat alles was bezet :')

We hebben uiteindelijk gekozen voor [Rpi] Rum Pirates Inc. XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 10:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

GoT was tijdens de beta bezet door een clan die niets met GoT te maken heeft.

Wij hebben er toen G0T van gemaakt (0 in het midden..), maar dat bleek geen succes. Het verschil in PSR begon al vrij snel parten te spelen. :)

edit
'k Heb de clan maar disband. Er zaten er nog maar een paar in.

[ Voor 14% gewijzigd door PromWarMachine op 15-05-2010 18:20 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
Opzich wel interesse...

Ook dus maar retail aangeschaft, psr nu terug op +/- 1625 en stijgende toch wel ( hoop ik toch! )

GoT Clan klinkt wel geinig, zoiezo spelen met een wat vaste kern is wel relaxed.

ign: `Pixell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
een GoT clan lijkt me ook erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ik probeer de kd van 2.0 aan te houden maar dat valt niet mee :P
Zit na iets van 15 potjes op de 1.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik ga een weekje of 3-4 wachten alvorens ik de game oppak (ik had al gepre-ordered), zodat de PSR/SMR zich kan settlen en er niet van die overdreven vage teams gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
Ik kwam net met [KDe]Mag1x in een team, klopt natuurlijk nooit qua psr...was wel blij dat hij bij mij in zat, maar nog verloren we, ik failde epic met magmus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 10:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Het belangrijkste aan Magmus is te bedenken dat je z'n stun alleen defensive mag gebruiken of als je je ulti aan hebt. Dan kom je al een heel eind. Iedereen (including me :X) die faalt als Magmus, lijkt die spell offensive te gebruiken. Dan komt het niet goed.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

PromWarMachine schreef op maandag 17 mei 2010 @ 07:56:
Het belangrijkste aan Magmus is te bedenken dat je z'n stun alleen defensive mag gebruiken of als je je ulti aan hebt. Dan kom je al een heel eind. Iedereen (including me :X) die faalt als Magmus, lijkt die spell offensive te gebruiken. Dan komt het niet goed.
Ligt maar net aan de situatie.. Magmus+Pyro is een van de beste lanes, en heus niet vanwege 'defensive' use van zijn stun ;).

Soms defensive, soms offensive. Het is niet altijd het een of het ander! Teamwork vraagt om beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
Het ging ook vaak zo van, dan sta je onder druk, val je terug...word je teammate geraped, ik heb altijd zoiets van moet toch wat proberen om hem te helpen ofzo...maar dan focussen ze gewoon meteen op jou en ben je de lul.

Maar beter dat ik dood ga, dan mijn carry.. dat is ook teamwork

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 07:44

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Pff, jullie willen allemaal hoge KD ratio en PSR halen. Ik ben al blij als ik met PSR aan de 1500 kom en KD hoger dan 0.5 :P

Ik moet nog leren om beter op mijn omgeving te letten denk ik. Als er gevechten zijn focus ik me altijd geheel op mijn tegenstander(s) en dan heb ik altijd pas in de gaten dat er een gank komt als het te laat is. Verder probeer ik ook vaak te agresief te spelen en dat wordt vaak mijn dood. Ik wordt wel langsaam aan steeds beter, maar zit nog lang niet op een niveau zoals jullie.

Wat ik trouwens erg irritant vind is dat er in HoN de meeste spelers het spel veels te serieus nemen, alsof hun leven er van af hangt. Dat ze je meteen gaan uitschelden voor vanalles en nog wat, in plaats van je tips te geven om beter te worden.

Mijn vriendin en ik maken meestal zelf games, zodat we ons kunnen locken zodat we in hetzelfde team blijven en we noemen ze altijd "noobs only", maar toch komen er steeds mensen in die gaan zeuren dat we noob zijn. Meestal vraag ik dan waarom ze een noob game spelen als ze niet willen spelen met noobs, dan worden ze vaak wel stil...

Maar voor de rest vind ik het een erg leuk spel en vermaak ik me erg, ondanks dat ik ook vaak gefrustreerd raak al dan niet door bovenstaande redenen :P

Gebruiken jullie mods trouwens? Ik gebruik er zelf verschillende die wel handig zijn, zoals ingame hero guide en BardUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zit alweer op de 1.9 kd :)

Heeft er iemand nog een tip om te zien wie je teamgenoten zijn?
Soms in de drukte kan ik het verschil moeilijk zien, zeker in het begin..
Ook zie ik sommige een tekst typen over die runes wanneer die komen, weet iemand hoe dat werkt?

Anyway ingame name: Gehaktdag

[ Voor 5% gewijzigd door Woohooo op 17-05-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
Over die runes dat is een mod, zou heel goed ook die bardUI kunnen zijn..

Tjah, over die teamgenoten, dat is gewoon gewenning neem ik aan, al is er wel links onder bij de map nog een kleuren filter om de heroes van teams dezelfde kleur (rood/groen) te geven.

Mijn KD is ook niet zo goed, maar psr 1630> dat wil ik graag nog verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Conquerer schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:55:
Ik moet nog leren om beter op mijn omgeving te letten denk ik. Als er gevechten zijn focus ik me altijd geheel op mijn tegenstander(s) en dan heb ik altijd pas in de gaten dat er een gank komt als het te laat is. Verder probeer ik ook vaak te agresief te spelen en dat wordt vaak mijn dood. Ik wordt wel langsaam aan steeds beter, maar zit nog lang niet op een niveau zoals jullie.
Dwing jezelf om elke 2-3 seconden even op de mini-map te kijken waar de stipjes van je tegenstander (en je team zich bevinden). Is in het begin afleidend/lastig, maar zodra je het in je 'systeem' hebt is het een waardevolle gewoonte. Zodra je een stipje mist, of op een plaats is waar je die niet verwacht moet je gaan denken: "Waar gaat die heen en waarom?". Vertrouw niet teveel op je medespelers om misses te roepen.
Conquerer schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:55:
Gebruiken jullie mods trouwens? Ik gebruik er zelf verschillende die wel handig zijn, zoals ingame hero guide en BardUI.
Ik gebruik zelf een shitload aan mods, waaronder:
Right click deny
Last hit assist
Rune checker
BardUI
en nog een hele zooi kleinere mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Persoonlijk vind ik last hit assist, right click deny, tower range mod, rune checkers ... allemaal dingen die de complexiteit van HoN (rekening houden met heel veel dingen) zo ver mogelijk terugbrengen naar kinderlijk simpele proporties, soms tot op het randje van "oneerlijk voordeel" / "cheats".

Ik speel gewoon vanilla, I like it hard :p .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 05-06 16:41

Rub3s

+3 , omdat het kan

zijn er ook nog mensen hier die van dota komen? en wat is jullie ervaring met de overstap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 01:23
Woohooo schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:26:
Zit alweer op de 1.9 kd :)

Heeft er iemand nog een tip om te zien wie je teamgenoten zijn?
Soms in de drukte kan ik het verschil moeilijk zien, zeker in het begin..
Ook zie ik sommige een tekst typen over die runes wanneer die komen, weet iemand hoe dat werkt?

Anyway ingame name: Gehaktdag
Er is een instelling waarmee je de gloed onder heroes veranderd naar je teamcolor. Sterker nog, die zit bij je minimap, klein rond knopje met 4 kleuren. Als je daarop klikt, dan veranderd de gloed onder de heroes van je eigen kleur (blauw, roze, geel, etc.) naar de kleur van je team (rood of groen) :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

lijkt me toch niet erg praktisch? je wilt toch weten wie er naar je toe komt? gewoon ff wennen aan de kleuren denk ik (op de mini-map althans)

[ Voor 9% gewijzigd door Rub3s op 18-05-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
is er trouwens al een lijst gemaakt met GoT spelers in retail? Ik weet wel dat er eentje was voor beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

Ben het al aardig zat om in teams te zitten waarbij een van jou leden denkt dat chatten een vorm van godslastering is.

Zijn er hier nog leuke opties voor een clan? Ik hoor het graag :)

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
Ik zat laatst ook even naar die mods te kijken, maar nog niet alles was geupdate voor retail, binnenkort maar eens in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DooiePixel schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 23:13:
Ik zat laatst ook even naar die mods te kijken, maar nog niet alles was geupdate voor retail, binnenkort maar eens in verdiepen.
kijk op de laatste pagina van de mod tread.
het aanpassen van een mod kan iedereen die weet hoe winzip werkt. en bijna alle mods werken gewoon in retails, als je de version check er even uit sloopt. (ondertussen is het meeste ook wel geupdate)

meste mods imo zijn right click deny, en seph's quickstats.
de laatste laat iemand's stats zien als je over zn hoofd gaat met je muis in het pre-match scherm.

handig als host om feeders en leavers te weren.
en handig als speler om te kijken of je enemy misschien 1 hero wonders heeft (iemand met bvb >50% op 1 hero)
Ook handig als noob om noobbash games er uit te vissen (iemand met een KD van >3 die een noobgame maakt)

Ondertussen ken ik al best wat heroes. Elke keer een nieuwe hero leren. paar potjes no-stats doen, en dan uitproberen. En hoe meer heroes je kan spelen, deste beter wordt je spel. want je kan heroes kiezen die het goed doen met de heroes die je team kiest. Of juist die het goed doet tegen de heroes die de tegenstander heeft.
Heerlijk om pestilence te spelen tegen scout/nighthound :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327802

we moeten echt een nederlandse clan oprichten (mid/high)! pubs zijn soms zo frustrerend. heeft iemand al een clan die ook nog reqruiten ? Scrims schijnen 10x beter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
Zelf ook een keer scrims gespeeld met wat duitsers, dat is opzich wel relaxed, zelfde niveau allemaal, iedereen heeft verstand van het spel, dus geen gekkigheid.. maar gewoon teamwork, iedereen speelt naar zijn taak van zijn/haar hero.

Kan nog steeds nagenieten van die publics tegen die lui van KDe gaming, wel hard geraped, maar dat deert me verder niet, was een mooi leermoment denk ik dan maar!
Was ook wel grappig, zat een kereltje van MSI (fnatic) bij ons team en die krijgt niet de hero geswitch die hij wou, leaved meteen bij het begin van het spel, ze waren gelukkig wel zo sportief om een remake te maken.

btw, als er mensen zijn die zitten te denken om een clan te beginnen, zou ik wel overwegen toch ook internationaal te kijken, ik neem aan dat iedereen hier verder engels kan?
De meeste waar ik mee speel komen ook uit de UK, Duitsland, Norwegen...

[ Voor 16% gewijzigd door DooiePixel op 19-05-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb gepost bij looking for a team op hon forum, NL gast pmde me die zochten nog wat lui (1600) vanavond wat pubben met zn 4en hopelijk :)

spel word 10x beter met een clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik join graag een team zo gauw ik klaar met mijn eind examens. Verwacht dat ik redelijk snel in de 1600's zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
Anoniem: 327802 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:43:
heb gepost bij looking for a team op hon forum, NL gast pmde me die zochten nog wat lui (1600) vanavond wat pubben met zn 4en hopelijk :)

spel word 10x beter met een clan
hoelaat ga je beginnen dan, ik ben opzich wel beschikbaar rond 22:00 ofzo..

als je nog een 5e nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-06 13:06
Ik ben ook wel geïnteresseerd in een clan, maar op dit moment zit ik in Canada dus zal het tijdsverschil niet echt meehelpen. Echter, ik zou wel in het weekend kunnen scrimmen.

Wordt nu echt gek van alle pubs, speel al sinds september alleen (af en toe met een enkele kennis), en nu wordt het toch echt tijd om scrims te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

wtf is een scrim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
oefenpot, met vaste mensen... heel droog uitgelegd.

In counter-strike noemde ze het een pcw, zover mijn synoniemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:42
Anoniem: 327802 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 08:42:
we moeten echt een nederlandse clan oprichten (mid/high)! pubs zijn soms zo frustrerend. heeft iemand al een clan die ook nog reqruiten ? Scrims schijnen 10x beter te zijn.
Mid is ongeveer 1750+, High is toernooi-niveau. Weet niet of je echt mid/high bedoelt :)
Ben het wel enorm met je eens dat een clan vrij essentieel is om het onderste uit de kan te halen van het spel, en dat je niet zonder kan om het allermoeilijkste en leukste te ervaren, de teamplay.

Ik zit zelf nu in de VS, zonder fatsoenlijke computer, dus heb al sinds een paar dagen voor de officiele release niet meer kunnen spelen. Wel jammer, Clan Soup is nogal veranderd in mijn afwezigheid... Maarja je moet wat overhebben voor de wetenschap :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

DeadKennedy schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 00:36:
[...]

Mid is ongeveer 1750+, High is toernooi-niveau. Weet niet of je echt mid/high bedoelt :)
Ben het wel enorm met je eens dat een clan vrij essentieel is om het onderste uit de kan te halen van het spel, en dat je niet zonder kan om het allermoeilijkste en leukste te ervaren, de teamplay.

Ik zit zelf nu in de VS, zonder fatsoenlijke computer, dus heb al sinds een paar dagen voor de officiele release niet meer kunnen spelen. Wel jammer, Clan Soup is nogal veranderd in mijn afwezigheid... Maarja je moet wat overhebben voor de wetenschap :)
Low = <1600
mid = 1600+
high = 1800+
pro = 2000+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als mensen wat willen pubben voeg me even toe > TOOL` (geen extreme noobs aub :) )

pubs worden ook al 10x beter met 3 man (of meer natuurlijk) :)

we kunnen kijken we of een clan kunnen starten met 5 man of meer (niet al te veel)...heb al wat goeie nederlanders die ook op zoek zijn!

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 327802 op 20-05-2010 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-12-2024
Mijn in game naam is biefstuk, ook zeer geintresseerd in wat team play!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaluro2 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 08:20:
[...]

Low = <1600
mid = 1600+
high = 1800+
pro = 2000+
Er zijn geen spelers van 2000+ atm hoor. Pros moeten blij zijn als ze boven de 1800 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

misschien omdat er nog geen echte pro's zijn? spel is nog redelijk nieuw

(ik heb nog amper dit spel gespeeld, maar bij dota was het zo dat je pas pro na minstens een aantal jaar was, expert beyond that)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Anoniem: 343884 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 18:01:
[...]

Er zijn geen spelers van 2000+ atm hoor. Pros moeten blij zijn als ze boven de 1800 komen.
Nee,, omdat de stats pakweg een week geleden gereset zijn.
In de beta waren er tal van pro's boven de 2000, waarbij chu zelfs boven de 2150 zat.

Dat de PSR/SMR zich nog aan het 'settlen' is, is geen goed argument dat er geen mensen boven de 2000 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

Heb wel echt het idee dat de mensen achter HON echt bezig zijn, wat echt fijn is dat je er echt bij betrokken wordt.

Ze zullen het op deze manier naar mijn idee echt ver schoppen als ontwikkelaar.

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
kaluro2 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:16:
[...]

Nee,, omdat de stats pakweg een week geleden gereset zijn.
In de beta waren er tal van pro's boven de 2000, waarbij chu zelfs boven de 2150 zat.

Dat de PSR/SMR zich nog aan het 'settlen' is, is geen goed argument dat er geen mensen boven de 2000 zijn.
Nu weet ik het niet hoe het zat op het einde, maar de meeste "pro's" boven de 2000 zijn EM spelers.

Chu zat inderdaad ergens in die richting, maar verder?

Als je nu naar officiele matches kijkt tussen professionele clans ziet iedereen op de ~1650. Ik gok dat de meeste pro's niet erg veel pubs meer spelen, en dus ook geen PSR krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
bubbles is cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
hmm, een beetje OP he :/

Hij is een initiater met z'n eerste skill, kan daarna silence doen + ulti, zodat de hele tegenpartij gestunned wordt wanneer ze proberen weg te rennen, omdat ze geen skills kunnen uitvoeren door de skills. EN wanneer bubbles aangevallen wordt midden in groep van de tegenpartij, trekt hij gewoon ff terug in z'n schild :/

Initiater, blinker, team silence, team stun, invincible .......

EDIT: ik heb nog nooit dota gespeeld, maar ik zie dat het een port is met exact dezelfde skills. De meeste mensen zijn dus niet verrast om hem te zien..., maar ik vind hem wel HEEL sterk

[ Voor 18% gewijzigd door Tjukkie op 22-05-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
gisternacht nog gespeeld, zo'n btje alles verloren omdat mijn 1ste teammate al geleaved is als we nog moeten beginnen, haat publics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Tjukkie schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 13:53:
EDIT: ik heb nog nooit dota gespeeld, maar ik zie dat het een port is met exact dezelfde skills. De meeste mensen zijn dus niet verrast om hem te zien..., maar ik vind hem wel HEEL sterk
idd, das puck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Tjukkie schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 13:53:
hmm, een beetje OP he :/

Hij is een initiater met z'n eerste skill, kan daarna silence doen + ulti, zodat de hele tegenpartij gestunned wordt wanneer ze proberen weg te rennen, omdat ze geen skills kunnen uitvoeren door de skills. EN wanneer bubbles aangevallen wordt midden in groep van de tegenpartij, trekt hij gewoon ff terug in z'n schild :/

Initiater, blinker, team silence, team stun, invincible .......

Heb hem een paar keer tegen me gehad, niets 'HEEL sterk' aan imo, hij zit zelfs al in de MM pool.
Gewoon een leuke hero :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
ik bedoel niet 1vs1, maar datie heel sterk is tijdens teamgevechten, want 1 goede plaatsing van de skills en de tegenpartij is silenced + stunned (als ze weglopen), daarnaast kan hij gewoon onder z'n schild duiken

heb hem zelf nog niet gespeeld, maar hij lijkt me wel erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
pff, net een game van echt wel 1.5u lang ofzo...

Dacht eerst van kuuuttt dit gaan we verliezen, zephyr carriede enorm tegen ons. Uiteindelijk heb ik met soulreaper toch echt me team erdoorheen gesleept, 17-12... dik opgelucht, zou echt slecht tegen me verlies kunnen als ik na zolang had verloren! Soulreaper, dikke tank, geniaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Tjukkie schreef op maandag 24 mei 2010 @ 01:36:
ik bedoel niet 1vs1, maar datie heel sterk is tijdens teamgevechten, want 1 goede plaatsing van de skills en de tegenpartij is silenced + stunned (als ze weglopen), daarnaast kan hij gewoon onder z'n schild duiken

heb hem zelf nog niet gespeeld, maar hij lijkt me wel erg leuk :)
Ja ik bedoel tegen me gehad in 5vs5 Matchmaking, je moet ervoor zorgen dat hij niet te dichtbij komt zodat je niet gesilenced word, die ult is wel irritant, want daar moet je gewoon naast blijven staan totdat hij afgelopen is. Maar dat houd je meestal wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

ik weet niet zeker of hij echt helemaal hetzelfde is als puck uit dota, maar met die hero kan je met één skill jezelf een eind verplaatsen zodat je dicht bij de andere heroes komt. midden in het andere team gooi je al je skill uit: silence en stun, en dan is je taak gedaan. dan kan de rest van je team alles uitmoorden.

1v1 is het niet zo'n goede hero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ja klopt, dat kan hij. Shell Surf heet dat, maar ik ben nog geen bubbles tegengekomen die dat goed heeft gedaan. Misschien heb ik wel gewoon geluk gehad en heb ik tot nu toe alleen brakke bubbles tegen me gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
Gister of eergisteren speelde ze nog met bubbles in NEVA tournament, is ook wel gecast door honcast.
Maar lastig om te beoordelen zo'n nieuwe hero in een toernooi, super goede survivability als je de surf en die block defensive gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DooiePixel schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:12:
Gister of eergisteren speelde ze nog met bubbles in NEVA tournament, is ook wel gecast door honcast.
Maar lastig om te beoordelen zo'n nieuwe hero in een toernooi, super goede survivability als je de surf en die block defensive gebruikt.
heb je daar toevallig een linkje bij? de nieuwste video die ik kan vinden op honcast zeggen ze nog dat bubbles nog gebanned is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-06 13:06
Puck (=bubbles) wordt in DOTA nog steeds gezien als een top tier pick. Oftewel, inderdaad erg competent, maar niet te sterk of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
RocketKoen schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 08:09:
[...]

heb je daar toevallig een linkje bij? de nieuwste video die ik kan vinden op honcast zeggen ze nog dat bubbles nog gebanned is.
hmm, weet zo niet of die op honcast staat..

toch wel:

http://hon.esportmedia.com/video/

Neva - HON VI - BRAH vs B0SS
Neva - HON VI - trNs vs BRAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
komt nieuwe hero: Tundra :o

zou blijkbaar de dota port moeten zijn van beastmaster ofzo (heb zelf nooit dota gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
Tundra is idd een port van dota, ze konden nog niet zeggen welke, alleen dat het een port was.

Dat zei Idejder van s2 gister bij honcast weekly podcast.

Zelf ook nooit dota gespeeld dus wie het zou moeten zijn, geen flauw idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

werd er iets gezegd over 'two pets'? dan is het zeker beastmaster

skills in dota
1: axes die een eind weggegooid worden en weer terug komen (doen 2x damage)
2: zijn pets: een vogel die veel zicht geeft en een varken die slowed
3: geeft een aura attackspeed
4: stunned de target en slowed degene tussen de target en jou

ik kan er niet mee spelen, net zoals veel andere mensen (je moet dat varken goed kunnen gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
oftewel je moet heel goed micro'n? dat kan ik zelf ook niet goed :P Heb al genoeg aan een courier telkens volladen en naar me toe sturen xD

ging beetje lezen over dota heroes en die techies lijkt me echt grappig, moeten ze ook porten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
Er werd niks gezegd over pets, die gast van S2 wou daar ook verder geen uitspraken over doen behalve dat het een port was. Beastmaster klinkt iig als een lastige hero, micro management is ook niet echt mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Gaan er hier nog mensen mee doen aan die cup op ESL? http://www.esl.eu/benelux/hon/news/125551/
Ik ga proberen mee te doen met mijn team in ieder geval. Ben wel benieuwd hoeveel tegenstand er nou in de Benelux te vinden is :P
Pagina: 1 ... 16 ... 31 Laatste