Cassius schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:06:
Codex is echt een raar item op een carry, veel en veel slechter dan +dmg of +ias items. Compleet tiered out is imo steamboots + shrunken + wingbow (standaard 3 carry items op iedere carry imo) + symbol of rage + shieldbreaker (blijft toch nog altijd het beste dps item en stacked met haar out-of-stealth move) + charged hammer (ias bij fade voor haar ulti dmg/stun stack).
Maar dat haal je niet in 5% van de games, dus imo ga voor steamboots / shrunken / shieldbreaker / wingbow imo

. Ben al trots als ik dat haal, alles daarna is dikke luxury.
Ik heb nog helemaal niks met fayde gedaan, dus ik haal het allemaal van de tooltips af, maar:
Dacht dat lifesteal niet meer stackte? Shieldbreaker en Symbol of Rage gaat dus niet lukken. Shrunken head is "meh" op haar aangezien ze al een goede counter tegen magic damage heeft (3rd skill blocked 1 magic spell toch?).
Fayde is een ganker, imho, en geen carry. Zeker geen full carry. Alleen haar ultimate scaled min of meer.
Haar spells hebben een korte cooldown, en kosten serieus veel mana. Ik zou doen:
@Start, 1x health bottle, 1x runes, 2x minor totem, 2x duck boots.
- Bottle
- Boots
- Ghost Marchers (must op een ganker)
- Runes Axe? Ik weet het niet, als je de main carry bent zeker weten, maar ik zie fayde niet een goede main carry zijn.
- Frostburn, Movement speed, attack speed,
all you need zou ik zeggen.
- Portal key? Ze heeft een redelijke range én stealth, dus ik gok van niet.
Ze is, door haar mana burn, vrij sterk in een lane, misschien dat ze zelfs mid zou kunnen, al hangt dat af van de hero waar je tegen zit. 12% van je mana drained tegenover 110 mana (level 2) is niet een erg goede trade-off.
En om de vraag te beantwoorden, Codex is een pubstar item, maar het past wel bij een ganker.
Misschien heb ik het compleet verkeerd, flame me dan vooral maar de grond in