Edit: nevermind, ik slaap.
[ Voor 92% gewijzigd door kaluro2 op 31-03-2010 18:17 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
[ Voor 92% gewijzigd door kaluro2 op 31-03-2010 18:17 ]
De meeste mensen deugen!
Ik hou wel opDeadKennedy schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:50:
[...]
Capital_G heeft deze thread behoorlijk gederailed, troll dat 'ie is!
Gemelk? wat bedoel je daar precies mee?-SafaN- schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:56:
eerlijk gezegd heb ik door jullie gemelk niet veel zin meer om in de open beta te starten.
zal wel league of legends blijven spelen ...
Anoniem: 327802
haha, LoL. blijf dat maar lekker spelen indd!-SafaN- schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:56:
eerlijk gezegd heb ik door jullie gemelk niet veel zin meer om in de open beta te starten.
zal wel league of legends blijven spelen ...
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 327802 op 01-04-2010 12:04 ]
HoN heeft een leercurve. Als je de geschiedenis van S2Games bekijkt zijn dat ook de spellen die ze het liefste maken. Savage, Savage 2 en Heroes of Newerth zijn geplaagd met het feit dat het voor de "Casual Gamer(tm)" niet aantrekkelijk is omdat het zo diepgaand is.J_star schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:47:
Ik heb 1 potje HoN geprobeerd, maar ik vindt het iets te diep gaan voor mijn smaak. Diepgang is niet erg, alleen functionaliteit is erg ver te zoeken. Zo is de structuur bij LoL veel beter bij het aankopen van materialen. Tevens 2 locaties om items te kopen, is voor de diepgang geen toegevoegde waarde.
Uiteraard kan ik niet goed oordelen over de inhoud van het spel, maar ik wil gewoon snel een fun potje kunnen spelen. Door laag drempelige van LoL, is dat voor mij de winnaar.
Het is ook denk ik slecht van de makers geweest dat ze zo lang hebben gewacht met open beta.
Ik hoop dat gedurende de maanden het geheel sterk verbeterd is voor de niet hardcore gamer
Het is gewoon niet gemaakt voor de casual gamer, daar is LoL idd meer geschikt voor. Prettig toch, twee smaken van ongeveer hetzelfde concept? Ik weet in ieder geval dat LoL absoluut niets voor mij is, en ik HoN het beste spel van de afgelopen jaren vind, ik speel niets anders meer.J_star schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:47:
Ik heb 1 potje HoN geprobeerd, maar ik vindt het iets te diep gaan voor mijn smaak. Diepgang is niet erg, alleen functionaliteit is erg ver te zoeken. Zo is de structuur bij LoL veel beter bij het aankopen van materialen. Tevens 2 locaties om items te kopen, is voor de diepgang geen toegevoegde waarde.
Uiteraard kan ik niet goed oordelen over de inhoud van het spel, maar ik wil gewoon snel een fun potje kunnen spelen. Door laag drempelige van LoL, is dat voor mij de winnaar.
Het is ook denk ik slecht van de makers geweest dat ze zo lang hebben gewacht met open beta.
Ik hoop dat gedurende de maanden het geheel sterk verbeterd is voor de niet hardcore gamer
WEBN & chill (@IBKR)
Je schetst het wel erg negatief. Het enige wat niet erg functioneel werkt zijn de recommended items die lang niet altijd goed zijn, voor de rest is alles prima. Meerdere locaties geeft juist wel meer diepgang omdat je niet overal alles kan kopen. Je moet in je item build soms rekening houden met je locatie, vooral early game. Dat is juist grappig, vind ik.J_star schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:47:
Goede troll.J_star schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:47:
Anoniem: 218826
Je kan wat HoNcasts kijken om te zien hoe de pro's het spelen. Het beste is het leren van iemand die beter is, via Ventrilo oid of er naast zitten, eigenlijk.Anoniem: 218826 schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:28:
Ik speel het spel nu al een tijd. Ben ergens in 2009 begonnen toen de CB er was. Was toen al niet zo'n ster in het spel.
Nu een jaar later, faal ik nog steeds... Iemand tips?
Probeer zoveel mogelijk heroes te bespelen. Meestal ben ik als eerste dood ofzo en voornamelijk in de grote fights of ik raak achter met de levels. Raak langzaam geirriteerd ook hierdoor.
Verder is het een zeer verslavend spel.Wellicht dat ik het ga kopen als ik wat beter ben
WEBN & chill (@IBKR)
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Ik blijf je kritisch proberen te bekijken, vooral om je te helpen. Waarom ... bouw jij op carries ... shaman's headress. Je deed het ook op chronos.kaluro2 schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:00:
Swiftblade is de nieuwe chronos/zeph volgens mijwordt elke game wel gepakt.
gister nog 18/5/7 gegaan met swift.
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=36624022
was wel een toffe game op zich.
De meeste mensen deugen!
[ Voor 20% gewijzigd door DeadKennedy op 06-04-2010 00:28 ]
WEBN & chill (@IBKR)
[ Voor 8% gewijzigd door TI_Observer op 06-04-2010 00:36 ]
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Zeker een mooie pot, ligt ook nog even uit mijn psr bereik, maar ik ben meer geïnteresseerd in waarom clannamen nu ineens wel 4 tag letters mogen hebbenDeadKennedy schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:24:
Nice! Clan SOEP heeft net een mooie clan match gewonnen tegen een 5man team met average PSR 1720
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=36843881
Erg vette pot! Fijn dat we steeds meer betere spelers krijgen ook, hele avond scrims gedaan.
Mijn allies waren niks waard dus ik zat de helft v an de tijd zelf alles te doen en als ik dan in 1 seconde doodgenuked wordt dan zou ik helemaal niks presterenCassius schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:33:
[...]
Ik blijf je kritisch proberen te bekijken, vooral om je te helpen. Waarom ... bouw jij op carries ... shaman's headress. Je deed het ook op chronos.
De enige carry waar je misschien voor een tanky build gaat is corrupted disciple imo omdat hij zijn dmg van de enemy hun carry haalt.
Daarnaast, elder parasite op swift (zeker als je al frostburn hebt)?
Daarnaast, shieldbreaker samen met frostburn? Want jij bent zo snel dat je tussen iedere slag door van exclusive attack modifier kan wisselen... ?
En je kan niet als argument gebruiken "ja maar was noobgame"... jij wil beter worden!
Waar is je runed axe? Je wingbow? Je symbol of rage als laatste luxury item? Die drie in plaats van elder en shieldbreaker/frostburn en elder parasite - dan heb je een fatsoenlijke build imo.
[ Voor 16% gewijzigd door kaluro2 op 06-04-2010 09:01 ]
Early game is Lifetube echt wel super nice. Zorgt dat je langer in je lane kan blijven! Samen met de manatube(???) heb je teminste een goede hp/mana regen om ook je skills vaker te gebruiken! Lategame met een runed axe alle creeps in 1 slag killen is ook niet verkeerdkaluro2 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:33:
[...]
Runed Axe geeft wat damage en wat hp recovery.. (en splash), splash is lategame niet echt nodig, is alleen nice als je hem rushed volgens mij. Ik zat constant te ganken om hun farm tegen te houden, vandaar dat ik runed axe maar geskipped ben.
De meeste mensen deugen!
WEBN & chill (@IBKR)
Count me in! Het afgelopen weekend ben ik weggeweest en gisteravond heb ik een vriend wegwijs gemaakt in HoN, maar ik ben zeker van de partij. Dit is precies zoals ik HoN wil spelen.DeadKennedy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 02:14:
Toch maar even op het HoN forum een advertentie geplaatst voor wat 1650/1700+ versterkingen, en na wat tryouts hebben we nu genoeg actieve spelers om vrijwel elke avond 1650+ BD clan matches te doen, erg gaafDit is wel echt de manier waarop ik dit spel geweldig vind, met z'n 5en op Mumble en dan echt je stinkende best moeten doen om samen een ander goed samenwerkend team te verslaan. Je kan winnen en verliezen op picks, en winnen en verliezen op individueel of team spel, maar je kan nooit meer de random noobs de schuld geven. Elke pot leer je wel wat bij, alle frustratie van met random noobs spelen is weg. Het wordt nog eens wat met Clan Soup!
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=98718kaluro2 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:13:
Ik vraag me af welke hero er uit komt deze week.
als je in 2009 al begonnen bent en je faalt nog steeds erg is het misschien tijd voor een ander spelAnoniem: 218826 schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:28:
Ik speel het spel nu al een tijd. Ben ergens in 2009 begonnen toen de CB er was. Was toen al niet zo'n ster in het spel.
Nu een jaar later, faal ik nog steeds... Iemand tips?
Probeer zoveel mogelijk heroes te bespelen. Meestal ben ik als eerste dood ofzo en voornamelijk in de grote fights of ik raak achter met de levels. Raak langzaam geirriteerd ook hierdoor.
Verder is het een zeer verslavend spel.Wellicht dat ik het ga kopen als ik wat beter ben
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 327802 op 07-04-2010 10:27 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Anoniem: 302905
De meeste mensen deugen!
Prima hoor, we hebben nu toch al een vrij goede core waarmee we denk ik wel elke avond scrims kunnen doen. Je ergens op toeleggen is dus sowieso niet nodig.Cassius schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:24:
Drijfjacht, als je plek hebt wil ik wel een keer meedoen - ik ga me er alleen niet op toeleggen. Dat geforceerde gebeuren moet ik niets van weten. Ik zit zo rond de 1650+ (nu 1667 ofzo) - maar heb weinig ranked matches gespeeld, speel vooral noobgames om atm builds/heroes te proberen.
En god wat faal ik nog steeds met junglers als warbeast. Zucht.
WEBN & chill (@IBKR)
Haha, ik faal ook met junglen. Het grootste probleem is denk ik dat ik het gewoon nooit doe, waardoor ik steeds faal met stacken / pullen.DeadKennedy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:46:
[...]
Prima hoor, we hebben nu toch al een vrij goede core waarmee we denk ik wel elke avond scrims kunnen doen. Je ergens op toeleggen is dus sowieso niet nodig.
Ik kom vaker mensen tegen die falen met junglenIk begrijp het niet echt, voor mij is dat echt het makkelijkste dat er is. Net nog aan een 1700+ uitgelegd hoe je moet junglen met Warbeast en hoe je op level 7, 8 Kongor kan soloen
Hmm dus we hebben nu meer spelers? Heb deze week nog niet gespeeld maar ik kom dit weekend wel een paar potjes spelen.DeadKennedy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 02:14:
Toch maar even op het HoN forum een advertentie geplaatst voor wat 1650/1700+ versterkingen, en na wat tryouts hebben we nu genoeg actieve spelers om vrijwel elke avond 1650+ BD clan matches te doen, erg gaafDit is wel echt de manier waarop ik dit spel geweldig vind, met z'n 5en op Mumble en dan echt je stinkende best moeten doen om samen een ander goed samenwerkend team te verslaan. Je kan winnen en verliezen op picks, en winnen en verliezen op individueel of team spel, maar je kan nooit meer de random noobs de schuld geven. Elke pot leer je wel wat bij, alle frustratie van met random noobs spelen is weg. Het wordt nog eens wat met Clan Soup!
Net nog gecontact door een RawR officer, of ie bij Soup konIlya schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:35:
[...]
Hmm dus we hebben nu meer spelers? Heb deze week nog niet gespeeld maar ik kom dit weekend wel een paar potjes spelen.
Grappig trouwens, de eerste zin in de application thread voor clan RawR (was RwR):
Any hardcore ragers, downers, or extremist of any kind of spiteful personality should read no further. This is not the Clan for you.
Mijn ervaring met RwR is toch echt anders
WEBN & chill (@IBKR)
[ Voor 28% gewijzigd door Cassius op 09-04-2010 10:02 ]
De meeste mensen deugen!
Die slow lijkt me erg sterk.Skill 1 - Rocket Barrage
Fires a small rocket in any direction. Rocket will ministun and deal damage to first target it hits. Does not hit neutrals or inorganic targets.
Range: 3000
Type: Magic
Mana cost: 50/65/80/95
Damage: 105/130/155/180
Rocket impact causes a 0.1 sec ministun.
Uses a charge-based system (similar to Panda's flurry or Slither's wards).
Maximum of 3 charges.
Recharge time is 4 seconds.
Rocket now does half damage if Chipper is within 175 units of an impact.
Skill 2 - Tar toss
Chipper heaves a spoonful of special tar at a target location. Any enemies hit are slowed. The amount they are slowed depends on how close they are to the center of impact.
Range: 600
Radius: 300
Mana cost: 50/65/80/95
Cool down: 25/20/15/10
Duration: 5 seconds across all levels.
The closer the enemy is to the center of impact, the more they are slowed.
Maximum movement slow is 20/40/60/80%
Maximum attack speed slow is 10/20/30/40%
A cool popup will show if you land a 90%+ snare on someone. MAX!
Hitting someone with a rocket while covered in Tar will cause them to burn for 20,30,40,50 Magic damage per second for the rest of the debuff.
Skill 3 - Focus Buffer
Provides a barrier to protect allies from magic damage.
Range: 800
Manacost: 50
Cooldown: 10 seconds
Duration: 20 seconds
Reduces all Magic damage dealt to the buffed target by 11,14,17,20%
Damage reduced is reflected back in a 600 AOE, divided equally among all enemy heroes
Ultimate - Sawblade Showdown
Chipper summons other chiprels from underground to push spinning sawblades out of the ground.
Uses Vector Targeting.
Range: 700
Manacost: 140/180/220
Duration 8 seconds
Cooldown: 60/45/30 seconds
Deals 100/200/300 initial damage plus 75/125/175 damage per second.
Video of ult: http://www.youtube.com/watch?v=7lIy70_uPWY
[ Voor 7% gewijzigd door kaluro2 op 09-04-2010 10:39 ]
Steps to fix the fatal error when attempting to update to the newest patch.
1: Open up your HoN folder (Default is C:\Program Files\Heroes of Newerth\)
2: Rename the file "log.txt" to "tos.txt" OR you can create a new text file and rename it to tos.txt
3: Run Hon_update.exe from the same folder.
The client should update and work just fine. If there are any issues please post here or meet us on IRC in #techsupport for further assistance.
[ Voor 59% gewijzigd door RocketKoen op 10-04-2010 04:02 ]
Stormspirit is ook zeker een Core item. Als je iemand ulti'd -> Stormspirit, dan krijgt hij als het goed is 2x het effect van je ultiCapital_G schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:54:
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=38303382
Wew, Chipper!
Overall een geslaagde hero, imho. Zéér goede scouter door zijn missiles en een aardige ganker midgame. Ik zou er alleen niet (al te snel) mee gaan roamen. Zijn ulti is zelfs lategame nog handig (Double kill!).
Item-wise is Portal Key zeker core, zorgt er voor dat je je slow / ulti goed kan landen. Het is wel één van de meest mana intensieve hero in het spel, al kosten al zijn spells maar 50 mana.
Hmm, stormspirit is misschien ook een goede. Hoe kan iemand echter 2x effect van je ulti krijgen door stormspirit? Die snap ik niet helemaal ;oRemcov250 schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:05:
[...]
Stormspirit is ook zeker een Core item. Als je iemand ulti'd -> Stormspirit, dan krijgt hij als het goed is 2x het effect van je ulti(nog niet zelf getest). Ook kan je door stormspirit je slow skills goed mikken
+ de mana regen. Was op begin voor Nomes gegaan maar Stormspirit synced beter met zijn skills
De meeste mensen deugen!
Ik had je inderdaad verwijderd ;DCassius schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:10:
Voordat nog 20 mensen me uit hun list verwijderen, ik heb een nieuw nickname, TenSun. Oude UT99 nick.
Was wel redelijke game gisteren Multensor, ik 'viel' er een beetje in. Maar zoals de stats al voorspelde was het veel pijn.
De meeste mensen deugen!
In principe gewoon lekker met 3 of 4 man gaan verdedigen, en je carry/carries pas laten homecomingstonen als het gevecht begint.Cassius schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:20:
Ach ik kon iig bijblijven met die 1700 bende, mijn team had over het algemeen ook minder coordinatie.
Question: weet je nog die battle om onze eerst mid toren? Jullie stonden met 4 man aan de overkant en iemand farmde top bij jullie - wij waren met 5 man aan het wachten ...
Na 3 minuten stilstaan en iemand zien freefarmen gingen er 2 van ons ook farmen en toen ineens portte die top hero naar mid en killde jullie die toren met 5 man zonder team fight. Die stand-offs ... hoe los je die op? Is het een waiting game? Wanneer vecht je wel of niet naast een toren ... meh.
[ Voor 5% gewijzigd door DeadKennedy op 14-04-2010 20:44 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Laat je niet gek makenWoohooo schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:49:
Wel geinig spel, paar potjes nu gedaan, wordt alleen vierkant ingemaakt.. iemand wat beginners tips?
Kan ook heel moeilijk zien we nou de vijand is..
WEBN & chill (@IBKR)
Hun vijfde man was de toren zeg maar. Als mid 1 toren nog staat zijn we niet allemaal lvl20kaluro2 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:51:
Jullie waren met 5 man, zij met 4 man?
En jullie wachtte terwijl jullie het voordeel hadden?
Je moet die freefarmer forcen naar mid te gaan, niet andersom.
De meeste mensen deugen!
[ Voor 87% gewijzigd door DeadKennedy op 15-04-2010 02:27 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Excuses, ik kon er echt niks aan doen. Ineens bewoog mijn mannetje niet meer. Ik nog roepen over Mumble voor een pause. Mijn Ziggo-verbinding lag er ineens uit. Heb alles gereset, opnieuw opgestart etc.... Het mocht niet baten, geen internetverbinding. Ik heb flink zitten balen. Potje ervoor ging goed met z'n allen.DeadKennedy schreef op donderdag 15 april 2010 @ 01:30:
Behoorlijk vervelend dat je daar dropte LabsTip
Stonden vóór tegen een team met een 1900PSR mid, net na 5 minuten (niet meer te remaken dus) droppen en niet meer terug komen was een behoorlijke domper.
[ Voor 33% gewijzigd door kaluro2 op 15-04-2010 09:29 ]
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
LoL is casual met een heel wat minder stijle learning curve en een kleiner verschil tussen pro's en casuals.Jeffroiscool schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:46:
Dit spel en League of Legends. Sommige zeggen dat LoL beter is en sommige mensen zeggen dat HoN beter is. Wat zijn nou de grote verschillen tussen deze 2 spelen behalve dan de obvious andere heroes enzo
het was best een aardige pot.Cassius schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:20:
Ach ik kon iig bijblijven met die 1700 bende, mijn team had over het algemeen ook minder coordinatie.
Question: weet je nog die battle om onze eerst mid toren? Jullie stonden met 4 man aan de overkant en iemand farmde top bij jullie - wij waren met 5 man aan het wachten ...
Na 3 minuten stilstaan en iemand zien freefarmen gingen er 2 van ons ook farmen en toen ineens portte die top hero naar mid en killde jullie die toren met 5 man zonder team fight. Die stand-offs ... hoe los je die op? Is het een waiting game? Wanneer vecht je wel of niet naast een toren ... meh.
erhmm.
En als je ervaring hebt met Dota?kaluro2 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:52:
[...]
LoL is casual met een heel wat minder stijle learning curve en een kleiner verschil tussen pro's en casuals.
Dit gepaard met heel wat minder diepgang.
Als je gewoon gezellig een gamepje wil spelen zonder op het puntje van je stoel te zitten en continue op 100% awareness zit, ga voor LoL.
HoN is hardcore, competitief gestelt met een zeer hoge learning curve, waarbij je na 500 games nog niet eens het grootste deel van de game onder de knie zult hebben. Er is een zeer maar dan ook zeer groot verschil tussen pro's en casuals en je zult dan ook continue 100% moeten geven omdat je anders niks voor elkaar krijgt.
HoN is zeer lastig om te leren, om goed te worden, laat staan in de hogere brackets.
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Geen idee, heb ik niet.
Dan ga je HoN spelen want Dota = Hon zegmaar
erhmm.
Zal m'n vrienden waarmee ik LoL speel een keer proberen te overhalenMultensor schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:07:
[...]
Dan ga je HoN spelen want Dota = Hon zegmaar. Zelfde moeilijkheidsgraad. het is even wennen omdat alles een andere naam + plek heeft maar verder is het zo goed als 1 op 1.
erhmm.
Anoniem: 302905
Bij mij duurt het echt max 30 seconden voor ik een server heb gevonden.Anoniem: 302905 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:06:
Nou de matchmaking duurt bij mij wel gem 5 min, wat ik vrij lang vindt.
Ik kies dan wel alleen potjes in europa.
Voor de rest een top game, ik heb via een site wat guides doorgelezen en ben aangenaam verrast hoe diep 't spel is.
Dan laat je hen lekker HoN spelen. LoL / andere casual spelers vinden HoN niet leuk. Te serieus, teveel geflame.Jeffroiscool schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:16:
[...]
Zal m'n vrienden waarmee ik LoL speel een keer proberen te overhalenZe zijn n00b xD Hij speelde alleen maar Axe in Dota Q_Q en nu is hij Twitch/Jax verslaaft
[ Voor 3% gewijzigd door DeadKennedy op 15-04-2010 14:28 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Je mag je eigen IRL vrienden toch wel, inclusief bijgevoegde smiley, noob noemen? Jabz z'n laatste comment voegt inderdaad verder absoluut niets toe, daar ben ik het mee eens.TheZeroorez schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:06:
[mbr]Mag het wat minder met het n00b, kut, etc.? Het sfeerpeil en het niveau van dit topic mogen wel wat hoger dan het in de laatste paar posts is ;)[/mbr]
WEBN & chill (@IBKR)
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
SorryTheZeroorez schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:06:
[mbr]Mag het wat minder met het n00b, kut, etc.? Het sfeerpeil en het niveau van dit topic mogen wel wat hoger dan het in de laatste paar posts is ;)[/mbr]
Wen maar niet aan veel kills met Poly, die hero is een van de betere controllers, die wil je niet kills laten pakken van je carries.Loev schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:18:
Hoera! Voor het eerst meer kills dan deaths5 om 3. Eindelijk mijn hero gevonden met Pollywog priest
[ Voor 10% gewijzigd door Cassius op 16-04-2010 15:38 ]
De meeste mensen deugen!
De meeste mensen deugen!
WEBN & chill (@IBKR)
[ Voor 5% gewijzigd door LabsTipJr op 19-04-2010 13:59 ]
Ja dat leek mij ook wel een goede, maar wie in welk team komt moet ik nog even overleggen. Ik heb wel iets in mijn hoofd (waarbij ik zelf waarschijnlijk niet eens in Team 1 kom trouwensJames Bond 007 schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:57:
Labs hier....
Dat waren zeker vette games! Goed om te zien waar er dingen fout gaan, zodat je het een en ander kan verbeteren. Ik heb me inmiddels aangemeld op die Teamwarfare site, echter krijg ik geen mailtje van ze om mijn account te bevestigen.
Het zou mooi zijn als we vaker samen spelen en via die site clanmatches spelen. Interessant is trouwens om vaste setups te gaan spelen en testen. Misschien is het een idee om een Team 1 te maken en een Team 2 te maken. Er zijn genoeg leden en zo raken er meer mensen met elkaar ingespeeld.
WEBN & chill (@IBKR)
Anoniem: 356053
Ik heb gelijk maar even een nieuwe account aangemaakt met mijn ingame naam. Dat is minder verwarrend.DeadKennedy schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:00:
[...]
Ja dat leek mij ook wel een goede, maar wie in welk team komt moet ik nog even overleggen. Ik heb wel iets in mijn hoofd (waarbij ik zelf waarschijnlijk niet eens in Team 1 kom trouwens)
De twee games er voor waren ook erg vermakelijk
Anoniem: 356053 schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:05:
[...]
Ik heb gelijk maar even een nieuwe account aangemaakt met mijn ingame naam. Dat is minder verwarrend.
Zelf kom ik sowieso dan niet in Team 1. Dat vind ik ook niet erg. Het lijkt me juist leuk om met een vaste groep te spelen en daarmee beter te worden, want er is veel potentie.
Anoniem: 356053
Wat betreft die nick, dat wist ik niet.....Killzone schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:14:
[...]
offtopic:
Je kon ook een nickchange aanvragen, cloontjes mogen namelijk heel officieel niet, maargoed.
Hebben jullie geen forum ofzo? Misschien is het een idee om een website te maken voor Soup/de nederlandse HoN community? Anders wil ik opzich wel eens kijken of ik het één en ander kan regelen voor een website/forum. Is ook makkelijker met plannen en afspraken enzo.
Mede CMD'er.. mede tf2'er én HoN?Killzone schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:03:
Mwoah, persoonlijk heb ik een gruwelijke hekel aan ventrillo en geef ik de voorkeur aan Mumble, maargoed. Ik ben iig te vinden op de GoTTF2 mumble (omdat ik ook nog vaak TF2 speel). Ik zou opzich wel een forum en dergelijke op kunnen zetten, maar dan moet ik wel weten of er animo voor is.
Is het dan verplicht om met elke comment infromatief te zijn? haha.DeadKennedy schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:20:
[...]
Je mag je eigen IRL vrienden toch wel, inclusief bijgevoegde smiley, noob noemen? Jabz z'n laatste comment voegt inderdaad verder absoluut niets toe, daar ben ik het mee eens.
Sfeerpeil, niveau en taalgebruik valt me over het algemeen hier nog behoorlijk mee, vergeleken met de ingame discussies
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq