[PC] Heroes of Newerth

Pagina: 1 ... 15 ... 31 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Edit: nevermind, ik slaap.

[ Voor 92% gewijzigd door kaluro2 op 31-03-2010 18:17 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Damnit, trolled by cap. Heb ik weer.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327802

eindelijk weer boven de 1500+ van 1400 naar 1550 gisteravond :D

heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Open beta is begonnen.. ik zie de smurfs nu al voor me aangezien ik dicht bij de 1500 reeks zit.

...help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-06 14:14
DeadKennedy schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:50:
[...]

Capital_G heeft deze thread behoorlijk gederailed, troll dat 'ie is!
Ik hou wel op :'(

Eitherway, heb het een beetje gehad met matchmaking. je zit ook rustig in het team met gasten met 1260 MSR (zeg ik dat goed?), die natuurlijk keihard failen. Ik ben helaas niet zó goed dat ik twee falende lanes goed kan maken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Vanavond 6 PM GMT, een patch die 2 nieuwe heroes in de game gaat brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar staat dat?

niet op het forum hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
eerlijk gezegd heb ik door jullie gemelk niet veel zin meer om in de open beta te starten.

zal wel league of legends blijven spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

-SafaN- schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:56:
eerlijk gezegd heb ik door jullie gemelk niet veel zin meer om in de open beta te starten.

Gemelk? wat bedoel je daar precies mee?

@Jabz, 1 april trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-SafaN- schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:56:

haha, LoL. blijf dat maar lekker spelen indd!

i rest my case

oh 1 april haha :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 327802 op 01-04-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:43
Ik heb 1 potje HoN geprobeerd, maar ik vindt het iets te diep gaan voor mijn smaak. Diepgang is niet erg, alleen functionaliteit is erg ver te zoeken. Zo is de structuur bij LoL veel beter bij het aankopen van materialen. Tevens 2 locaties om items te kopen, is voor de diepgang geen toegevoegde waarde.

Uiteraard kan ik niet goed oordelen over de inhoud van het spel, maar ik wil gewoon snel een fun potje kunnen spelen. Door laag drempelige van LoL, is dat voor mij de winnaar.

Het is ook denk ik slecht van de makers geweest dat ze zo lang hebben gewacht met open beta.

Ik hoop dat gedurende de maanden het geheel sterk verbeterd is voor de niet hardcore gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
J_star schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:47:
Ik heb 1 potje HoN geprobeerd, maar ik vindt het iets te diep gaan voor mijn smaak. Diepgang is niet erg, alleen functionaliteit is erg ver te zoeken. Zo is de structuur bij LoL veel beter bij het aankopen van materialen. Tevens 2 locaties om items te kopen, is voor de diepgang geen toegevoegde waarde.

Uiteraard kan ik niet goed oordelen over de inhoud van het spel, maar ik wil gewoon snel een fun potje kunnen spelen. Door laag drempelige van LoL, is dat voor mij de winnaar.

Het is ook denk ik slecht van de makers geweest dat ze zo lang hebben gewacht met open beta.

Ik hoop dat gedurende de maanden het geheel sterk verbeterd is voor de niet hardcore gamer
HoN heeft een leercurve. Als je de geschiedenis van S2Games bekijkt zijn dat ook de spellen die ze het liefste maken. Savage, Savage 2 en Heroes of Newerth zijn geplaagd met het feit dat het voor de "Casual Gamer(tm)" niet aantrekkelijk is omdat het zo diepgaand is.

En, geloof me, met Savage 1 was het nog vele malen erger. Ik vond het echter een super goed spel, en het was nog gratis (toendertijd, het was al een tijdje uit) ook. Ik heb er vele maanden plezier aan beleefd. Savage 2 vond ik minder, turtling was o.a. weg wat ik jammer vond. Ook de combat was "simpeler". Savage 2 was dus al iets meer voor de "Casual Gamer(tm)" gemaakt, wat het voor mij een minder goed spel maakte. Je kunt zeggen dat Casual Gamer(tm)s de gaming scene een beetje aan het verprutsen zijn.

Bovenstaande is echter direct de reden dat ik in de closed beta zit, iedereen die Savage 2 had gekocht kreeg een key.

Het feit dat het spel nu in de Open Beta is beland, betekend dat de "newbie floodgates" opeens volledig open zijn gedraaid. Het spel is niet gemaakt om "gratis" te zijn, en open beta is dus niet echt een goede periode om in te zitten.

Nu komen de newbies over het algemeen niet snel op 1700+, en ik denk dat dat de grote reden is dat PSR niet gereset is (was volgens mij wel eerder het plan? Dat was het gerucht iig). Als iedereen in open beta op 1500 had gezeten was het écht niet goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:18

Het is gewoon niet gemaakt voor de casual gamer, daar is LoL idd meer geschikt voor. Prettig toch, twee smaken van ongeveer hetzelfde concept? Ik weet in ieder geval dat LoL absoluut niets voor mij is, en ik HoN het beste spel van de afgelopen jaren vind, ik speel niets anders meer.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Je schetst het wel erg negatief. Het enige wat niet erg functioneel werkt zijn de recommended items die lang niet altijd goed zijn, voor de rest is alles prima. Meerdere locaties geeft juist wel meer diepgang omdat je niet overal alles kan kopen. Je moet in je item build soms rekening houden met je locatie, vooral early game. Dat is juist grappig, vind ik.
Je kan ook makkelijk en snel een fun potje spelen, daar heb je easy mode voor.
Het klopt wel dat er een leercurve in het spel zit, maar als je dota hebt gespeeld is deze erg klein. Ik heb maar een paar keer in mijn leven dota gespeeld, maar toch leerde ik HoN best snel. Je blijft ook dingen leren, en dat is juist leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022

Goede troll. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Ik speel het spel nu al een tijd. Ben ergens in 2009 begonnen toen de CB er was. Was toen al niet zo'n ster in het spel.

Nu een jaar later, faal ik nog steeds... Iemand tips?
Probeer zoveel mogelijk heroes te bespelen. Meestal ben ik als eerste dood ofzo en voornamelijk in de grote fights of ik raak achter met de levels. Raak langzaam geirriteerd ook hierdoor. :(

Verder is het een zeer verslavend spel.Wellicht dat ik het ga kopen als ik wat beter ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Anoniem: 218826 schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:28:
Ik speel het spel nu al een tijd. Ben ergens in 2009 begonnen toen de CB er was. Was toen al niet zo'n ster in het spel.

Probeer zoveel mogelijk heroes te bespelen. Meestal ben ik als eerste dood ofzo en voornamelijk in de grote fights of ik raak achter met de levels. Raak langzaam geirriteerd ook hierdoor. :(

Verder is het een zeer verslavend spel.Wellicht dat ik het ga kopen als ik wat beter ben :P
Je kan wat HoNcasts kijken om te zien hoe de pro's het spelen. Het beste is het leren van iemand die beter is, via Ventrilo oid of er naast zitten, eigenlijk.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Swiftblade is de nieuwe chronos/zeph volgens mij :P wordt elke game wel gepakt.
gister nog 18/5/7 gegaan met swift.

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=36624022

was wel een toffe game op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

Helaas zijn er meerdere mensen achter gekomen dat swift vrij sterk is.
Ik speelde voor de patch ook meestal swift, al is swift imo niet overpowered, de meeste mensen weten gewoon niet goed wat ze tegen hem moeten doen. (void talisman)
Swift is ook erg squishy en een normale build heeft geen lifesteal, dus focus op swift en hij is zo dood.

En voor de mensen die beginnen. Het duurde mij ongeveer 30 a 40 potjes totdat ik geen complete noob meer was.
Wel handig ik speelde aan het begin alleen maar SD, waardoor ik bij alle heroes heb leren kennen.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
kaluro2 schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:00:
Swiftblade is de nieuwe chronos/zeph volgens mij :P wordt elke game wel gepakt.
gister nog 18/5/7 gegaan met swift.

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=36624022

was wel een toffe game op zich.
Ik blijf je kritisch proberen te bekijken, vooral om je te helpen. Waarom ... bouw jij op carries ... shaman's headress. Je deed het ook op chronos.

De enige carry waar je misschien voor een tanky build gaat is corrupted disciple imo omdat hij zijn dmg van de enemy hun carry haalt.

Daarnaast, elder parasite op swift (zeker als je al frostburn hebt)?
Daarnaast, shieldbreaker samen met frostburn? Want jij bent zo snel dat je tussen iedere slag door van exclusive attack modifier kan wisselen ;) ... ?

En je kan niet als argument gebruiken "ja maar was noobgame" :p ... jij wil beter worden!
Waar is je runed axe? Je wingbow? Je symbol of rage als laatste luxury item? Die drie in plaats van elder en shieldbreaker/frostburn en elder parasite - dan heb je een fatsoenlijke build imo ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Nice! Clan SOEP heeft net een mooie clan match gewonnen tegen een 5man team met average PSR 1720 :)
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=36843881

Erg vette pot! Fijn dat we steeds meer betere spelers krijgen ook, hele avond scrims gedaan.

[ Voor 20% gewijzigd door DeadKennedy op 06-04-2010 00:28 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-06 23:56
lol net echt weer epic potje, die je bijna nooit meemaakt maar wel echt geweldig zijn. 75 min duurde het , zij hadden dikke overmacht early en mid game... op het einde hadden we alleen shrine nog over. Ik met wildsoul super farmed (stats doen het ff niet, maar ik denk 400+ ck) en ze probeerden op het allerlaatst nog te backdooren met 5 man toen wij gingen pushen (onze shrine was nog maar de helft toen ze het probeerden)... nja voor hun falikant mislukt, we hakten ze in de pan en gingen regelrecht naar hun shrine en wonnen de game

edit: deze game was het http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=36905471

405ck = 300gpm

[ Voor 8% gewijzigd door TI_Observer op 06-04-2010 00:36 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 22:19
DeadKennedy schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:24:
Nice! Clan SOEP heeft net een mooie clan match gewonnen tegen een 5man team met average PSR 1720 :)
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=36843881

Erg vette pot! Fijn dat we steeds meer betere spelers krijgen ook, hele avond scrims gedaan.
Zeker een mooie pot, ligt ook nog even uit mijn psr bereik, maar ik ben meer geïnteresseerd in waarom clannamen nu ineens wel 4 tag letters mogen hebben :P is dat voor elke clan zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Cassius schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:33:
[...]

Ik blijf je kritisch proberen te bekijken, vooral om je te helpen. Waarom ... bouw jij op carries ... shaman's headress. Je deed het ook op chronos.

De enige carry waar je misschien voor een tanky build gaat is corrupted disciple imo omdat hij zijn dmg van de enemy hun carry haalt.

Daarnaast, elder parasite op swift (zeker als je al frostburn hebt)?
Daarnaast, shieldbreaker samen met frostburn? Want jij bent zo snel dat je tussen iedere slag door van exclusive attack modifier kan wisselen ;) ... ?

En je kan niet als argument gebruiken "ja maar was noobgame" :p ... jij wil beter worden!
Waar is je runed axe? Je wingbow? Je symbol of rage als laatste luxury item? Die drie in plaats van elder en shieldbreaker/frostburn en elder parasite - dan heb je een fatsoenlijke build imo ;) .
Mijn allies waren niks waard dus ik zat de helft v an de tijd zelf alles te doen en als ik dan in 1 seconde doodgenuked wordt dan zou ik helemaal niks presteren :P.

Als ik nou een fatsoenljik team had gehad dan oké maar dat viel echt zwaar tegen.
Enemy had een nuke heavy team, en de frostburn deed ik voor de movement speed. Het was een firebrand, toen had ik geld over en werd het een frostburn ;)

Early game zoog hard dus ik ben een runed axe maar geskipped. en helemaal end game pakte ik pas parasite.

Game duurde 59 min en op de 56 min had ik pas parasite, dus dat was meer een 'lol' item.
Anyway ze hadden CC en nukes, en ik zat letterlijk alles alleen te doen, vandaar de armor+magic armor. Bladespin of hoe die ook heet duurt ook maar 'zo' lang dus daar kon ik ook niet op vertrouwen. Misschien was Shrunken head beter geweest, naja. :P

Runed Axe geeft wat damage en wat hp recovery.. (en splash), splash is lategame niet echt nodig, is alleen nice als je hem rushed volgens mij. Ik zat constant te ganken om hun farm tegen te houden, vandaar dat ik runed axe maar geskipped ben.

[ Voor 16% gewijzigd door kaluro2 op 06-04-2010 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:38
kaluro2 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:33:
[...]

Runed Axe geeft wat damage en wat hp recovery.. (en splash), splash is lategame niet echt nodig, is alleen nice als je hem rushed volgens mij. Ik zat constant te ganken om hun farm tegen te houden, vandaar dat ik runed axe maar geskipped ben.
Early game is Lifetube echt wel super nice. Zorgt dat je langer in je lane kan blijven! Samen met de manatube(???) heb je teminste een goede hp/mana regen om ook je skills vaker te gebruiken! Lategame met een runed axe alle creeps in 1 slag killen is ook niet verkeerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Plsu ga je compleet voorbij aan het feit, zeker dat als je zoals je zegt "alles" zelf moest doen (wat me sterk lijkt ;) ), je met runed axe je ult splashed. Ofwel ... als jij erdoorheen beukt (ult) met crits en modifiers (frost) wil je ook graag dat die damage splashed om echt zoveel mogelijk pijn te doen in de hele groep.

En elder op 56min halen is meer negatief dan positief voor je als hero.

Splash is lategame niet nodig ... ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Toch maar even op het HoN forum een advertentie geplaatst voor wat 1650/1700+ versterkingen, en na wat tryouts hebben we nu genoeg actieve spelers om vrijwel elke avond 1650+ BD clan matches te doen, erg gaaf :) Dit is wel echt de manier waarop ik dit spel geweldig vind, met z'n 5en op Mumble en dan echt je stinkende best moeten doen om samen een ander goed samenwerkend team te verslaan. Je kan winnen en verliezen op picks, en winnen en verliezen op individueel of team spel, maar je kan nooit meer de random noobs de schuld geven. Elke pot leer je wel wat bij, alle frustratie van met random noobs spelen is weg. Het wordt nog eens wat met Clan Soup! :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik vraag me af welke hero er uit komt deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
DeadKennedy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 02:14:
Toch maar even op het HoN forum een advertentie geplaatst voor wat 1650/1700+ versterkingen, en na wat tryouts hebben we nu genoeg actieve spelers om vrijwel elke avond 1650+ BD clan matches te doen, erg gaaf :) Dit is wel echt de manier waarop ik dit spel geweldig vind, met z'n 5en op Mumble en dan echt je stinkende best moeten doen om samen een ander goed samenwerkend team te verslaan. Je kan winnen en verliezen op picks, en winnen en verliezen op individueel of team spel, maar je kan nooit meer de random noobs de schuld geven. Elke pot leer je wel wat bij, alle frustratie van met random noobs spelen is weg. Het wordt nog eens wat met Clan Soup! :)
Count me in! Het afgelopen weekend ben ik weggeweest en gisteravond heb ik een vriend wegwijs gemaakt in HoN, maar ik ben zeker van de partij. Dit is precies zoals ik HoN wil spelen.

LabsTipJr --> pure support :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826 schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:28:

als je in 2009 al begonnen bent en je faalt nog steeds erg is het misschien tijd voor een ander spel :P

haha j/k. kijk wat matches op honcast en focus je een beetje op 1 of 2 heroes totdat je daar een beetje mee pwnd en dan gaan je pas andere heroes proberen

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 327802 op 07-04-2010 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Heerlijke scrim weer, Clan AUT vs Clan Soup (game average PSR 1702).

Stonden enorm achter, 23/13 op een gegeven moment, toch nog terug gekomen! Elke keer er voor proberen te zorgen dat hun enige carry (Dark Lady) gevechten niet overleefde terwijl wij minstens één carry (Engi / Preda) over hadden. Dat werkte zodat we uiteindelijk veel dikkere carries hadden. Verder turtelen in de basis (met Engi & Polly is het goed turtelen), basis gevecht uitgelokt, genocide, Kongor gedaan en de carries de lanes schoon laten vegen. Gevecht uitgelokt bij de tweede Kongor, gewonnen, mid geraxed. Ondertussen hadden we gewoon sterkere carries. Counterwarden, hun jungle gaan roamen, twee pick-offs, bot geraxed, gg.

http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=37295510

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302905

Ik ben gisteren ook eens begonnen en pff viel mij tegen, ik heb dota en demigod gespeeld en heeeeeeel veel dota look-a-likes op warcraft 3 en dit was echt een stapje moeilijker. Ik werd vrij snel gepakt en zag ze niet aankomen, omdat ik nog niet zo op de minimap let. En ben nog vrij onkundig met de heroes.

Iemand die me wat skills wil leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Drijfjacht, als je plek hebt wil ik wel een keer meedoen - ik ga me er alleen niet op toeleggen :) . Dat geforceerde gebeuren moet ik niets van weten. Ik zit zo rond de 1650+ (nu 1667 ofzo) - maar heb weinig ranked matches gespeeld, speel vooral noobgames om atm builds/heroes te proberen.

En god wat faal ik nog steeds met junglers als warbeast. Zucht.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Cassius schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:24:
Drijfjacht, als je plek hebt wil ik wel een keer meedoen - ik ga me er alleen niet op toeleggen :) . Dat geforceerde gebeuren moet ik niets van weten. Ik zit zo rond de 1650+ (nu 1667 ofzo) - maar heb weinig ranked matches gespeeld, speel vooral noobgames om atm builds/heroes te proberen.

En god wat faal ik nog steeds met junglers als warbeast. Zucht.
Prima hoor, we hebben nu toch al een vrij goede core waarmee we denk ik wel elke avond scrims kunnen doen. Je ergens op toeleggen is dus sowieso niet nodig.
Ik kom vaker mensen tegen die falen met junglen :) Ik begrijp het niet echt, voor mij is dat echt het makkelijkste dat er is. Net nog aan een 1700+ uitgelegd hoe je moet junglen met Warbeast en hoe je op level 7, 8 Kongor kan soloen :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
DeadKennedy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:46:
[...]

Prima hoor, we hebben nu toch al een vrij goede core waarmee we denk ik wel elke avond scrims kunnen doen. Je ergens op toeleggen is dus sowieso niet nodig.
Ik kom vaker mensen tegen die falen met junglen :) Ik begrijp het niet echt, voor mij is dat echt het makkelijkste dat er is. Net nog aan een 1700+ uitgelegd hoe je moet junglen met Warbeast en hoe je op level 7, 8 Kongor kan soloen :)
Haha, ik faal ook met junglen. Het grootste probleem is denk ik dat ik het gewoon nooit doe, waardoor ik steeds faal met stacken / pullen.

Doe mij maar een lane, jungling is niet voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
DeadKennedy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 02:14:
Hmm dus we hebben nu meer spelers? Heb deze week nog niet gespeeld maar ik kom dit weekend wel een paar potjes spelen.
Grappig trouwens, de eerste zin in de application thread voor clan RawR (was RwR):
Any hardcore ragers, downers, or extremist of any kind of spiteful personality should read no further. This is not the Clan for you.
Mijn ervaring met RwR is toch echt anders >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Dag luitjes, ik speel dit spel nu een klein weekje en begin het steeds leuker te vinden. Een van de eerste spellen in jaren waarvan ik denk dat het wel weer eens een kleine verslaving kan worden. Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die nog volop in het noob pub bracket bezig zijn en zin hebben om zo nu en dan een potje samen te spelen. Mijn username is ebbolicious, voeg me gerust toe.

Nog een klein vraagje over de noob only servers. Hoezo klagen mensen daar dat je een noob bent terwijl het icoontje duidelijk aangeeft dat het een noob only server is? Die mensen met een rating van meer dan 1600 doen me een beetje denken aan twinks uit WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Heb wel gemerkt dat mensen boven de 1600 vaak kapsones hebben :P
Zelfs in de 1600+ regio zitten nog dikke noobs tussen. Die vinden zich gewoon cool als ze in noob games gaan en de "noobs" kunnen aanpakken.

En het is natuurlijk altijd makkelijk om andere mensen de schuld te geven als ze aan het verliezen zijn. En dan is in een noobgame de zondebok makkelijk gevonden.

Dit is vrij normaal op het internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:13
Daarnet even 2 potjes bijzonder hard geownt met Tempest, qua initiaten. Eerste keer faalde m'n team keihard. Ookal kon ik er 5 in m'n ult krijgen, het team faalde daarna en we werden afgemaakt. Daarnet nog een lekker potje zonder faalteam :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Ilya schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:35:
[...]

Hmm dus we hebben nu meer spelers? Heb deze week nog niet gespeeld maar ik kom dit weekend wel een paar potjes spelen.
Grappig trouwens, de eerste zin in de application thread voor clan RawR (was RwR):
Any hardcore ragers, downers, or extremist of any kind of spiteful personality should read no further. This is not the Clan for you.
Mijn ervaring met RwR is toch echt anders >:)
Net nog gecontact door een RawR officer, of ie bij Soup kon :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ben vooral carries aan het spelen de laatste tijd, gaat nu steeds vaker beter dan niet. Over laatste 12 games toch een K/D van 2.4:1 :) .

Dit soort potjes zijn wel echt vervelend :p ... http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=37637199

Ook een game waar ik 4/4 sta en eindig met 14/4 omdat ik kaal in de lane mijn items aan het farmen was (en dus een paar keer doodging). Daarna pak je in 1 keer je boots, bracer, power supply en icebrand en kom je even terug. Die games zijn altijd zeer bevredigend :7 ! Zeker omdat predator zo'n machtig ding is om mee te spelen als hij aardig farmed is. ROAR }) .

P.S. Nieuwe nick is TenSun - oude UT99 nick van me.

[ Voor 28% gewijzigd door Cassius op 09-04-2010 10:02 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Skill 1 - Rocket Barrage
Fires a small rocket in any direction. Rocket will ministun and deal damage to first target it hits. Does not hit neutrals or inorganic targets.

Range: 3000
Type: Magic
Mana cost: 50/65/80/95
Damage: 105/130/155/180
Rocket impact causes a 0.1 sec ministun.
Uses a charge-based system (similar to Panda's flurry or Slither's wards).
Maximum of 3 charges.
Recharge time is 4 seconds.
Rocket now does half damage if Chipper is within 175 units of an impact.

Skill 2 - Tar toss
Chipper heaves a spoonful of special tar at a target location. Any enemies hit are slowed. The amount they are slowed depends on how close they are to the center of impact.

Range: 600
Radius: 300
Mana cost: 50/65/80/95
Cool down: 25/20/15/10
Duration: 5 seconds across all levels.

The closer the enemy is to the center of impact, the more they are slowed.
Maximum movement slow is 20/40/60/80%
Maximum attack speed slow is 10/20/30/40%
A cool popup will show if you land a 90%+ snare on someone. MAX!

Hitting someone with a rocket while covered in Tar will cause them to burn for 20,30,40,50 Magic damage per second for the rest of the debuff.

Skill 3 - Focus Buffer
Provides a barrier to protect allies from magic damage.

Range: 800
Manacost: 50
Cooldown: 10 seconds
Duration: 20 seconds
Reduces all Magic damage dealt to the buffed target by 11,14,17,20%
Damage reduced is reflected back in a 600 AOE, divided equally among all enemy heroes

Ultimate - Sawblade Showdown
Chipper summons other chiprels from underground to push spinning sawblades out of the ground.

Uses Vector Targeting.
Range: 700
Manacost: 140/180/220
Duration 8 seconds
Cooldown: 60/45/30 seconds
Deals 100/200/300 initial damage plus 75/125/175 damage per second.

Video of ult: http://www.youtube.com/watch?v=7lIy70_uPWY
Die slow lijkt me erg sterk.
180+50*5 = 430 damage met een tar+rocket.
En dat elke 10 sec.
Of als je alle 3 rocket charges pakt
180*3+50*5 = 790 damage. Gooi daar een ulti bovenop en dat is 1090 damage + 175 per sec. toe maar :+

Tempest ult + Chipper ult.. imagine the pain.

[ Voor 7% gewijzigd door kaluro2 op 09-04-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:11
alleen jammer dat de game constant crashed tijdens het updaten naar de nieuwe versie..
en de site is zo overbelast dat het crashreport sumbitten ook niet lukt :(

edit: Fix
Steps to fix the fatal error when attempting to update to the newest patch.
1: Open up your HoN folder (Default is C:\Program Files\Heroes of Newerth\)
2: Rename the file "log.txt" to "tos.txt" OR you can create a new text file and rename it to tos.txt
3: Run Hon_update.exe from the same folder.

The client should update and work just fine. If there are any issues please post here or meet us on IRC in #techsupport for further assistance.

[ Voor 59% gewijzigd door RocketKoen op 10-04-2010 04:02 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=38303382

Wew, Chipper!

Overall een geslaagde hero, imho. Zéér goede scouter door zijn missiles en een aardige ganker midgame. Ik zou er alleen niet (al te snel) mee gaan roamen. Zijn ulti is zelfs lategame nog handig (Double kill!).

Item-wise is Portal Key zeker core, zorgt er voor dat je je slow / ulti goed kan landen. Het is wel één van de meest mana intensieve hero in het spel, al kosten al zijn spells maar 50 mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Capital_G schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:54:
http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=38303382

Wew, Chipper!

Overall een geslaagde hero, imho. Zéér goede scouter door zijn missiles en een aardige ganker midgame. Ik zou er alleen niet (al te snel) mee gaan roamen. Zijn ulti is zelfs lategame nog handig (Double kill!).

Item-wise is Portal Key zeker core, zorgt er voor dat je je slow / ulti goed kan landen. Het is wel één van de meest mana intensieve hero in het spel, al kosten al zijn spells maar 50 mana.
Stormspirit is ook zeker een Core item. Als je iemand ulti'd -> Stormspirit, dan krijgt hij als het goed is 2x het effect van je ulti :D (nog niet zelf getest). Ook kan je door stormspirit je slow skills goed mikken :) + de mana regen. Was op begin voor Nomes gegaan maar Stormspirit synced beter met zijn skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Remcov250 schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:05:
[...]

Stormspirit is ook zeker een Core item. Als je iemand ulti'd -> Stormspirit, dan krijgt hij als het goed is 2x het effect van je ulti :D (nog niet zelf getest). Ook kan je door stormspirit je slow skills goed mikken :) + de mana regen. Was op begin voor Nomes gegaan maar Stormspirit synced beter met zijn skills
Hmm, stormspirit is misschien ook een goede. Hoe kan iemand echter 2x effect van je ulti krijgen door stormspirit? Die snap ik niet helemaal ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Ik had het ergens gelezen op de HoN forum. Als het goed is staat hij op het begin op je ulti -> 300 dmg+dot
na de werking van de stormspirit zou hij nogmaals die 300 dmg moeten krijgen. weet het alleen nog niet zeker :( Mocht dit niet zo zijn, vind ik het nog steeds waard om de stormspirit te halen :) ook kan je 3 rakketten erna direct aimen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
Beetje hetzelfde idee als Pebbles met Avalance>Toss. Krijgt hij op de landing nog een keer een hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Voordat nog 20 mensen me uit hun list verwijderen, ik heb een nieuw nickname, TenSun. Oude UT99 nick.

Was wel redelijke game gisteren Multensor, ik 'viel' er een beetje in. Maar zoals de stats al voorspelde was het veel pijn.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Cassius schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:10:
Voordat nog 20 mensen me uit hun list verwijderen, ik heb een nieuw nickname, TenSun. Oude UT99 nick.

Was wel redelijke game gisteren Multensor, ik 'viel' er een beetje in. Maar zoals de stats al voorspelde was het veel pijn.
Ik had je inderdaad verwijderd ;D

Dacht dat je een vervelend persoon was die ik een tijd geleden aan mijn friendlist had toegevoegd omdat ik nog niet wist hoe de banlist werkte.

Zal je vanavond weer toevoegen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ach ik kon iig bijblijven met die 1700 bende, mijn team had over het algemeen ook minder coordinatie.

Question: weet je nog die battle om onze eerst mid toren? Jullie stonden met 4 man aan de overkant en iemand farmde top bij jullie - wij waren met 5 man aan het wachten ...

Na 3 minuten stilstaan en iemand zien freefarmen gingen er 2 van ons ook farmen en toen ineens portte die top hero naar mid en killde jullie die toren met 5 man zonder team fight. Die stand-offs ... hoe los je die op? Is het een waiting game? Wanneer vecht je wel of niet naast een toren ... meh.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Jullie waren met 5 man, zij met 4 man?
En jullie wachtte terwijl jullie het voordeel hadden?
Je moet die freefarmer forcen naar mid te gaan, niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Cassius schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:20:
Ach ik kon iig bijblijven met die 1700 bende, mijn team had over het algemeen ook minder coordinatie.

Question: weet je nog die battle om onze eerst mid toren? Jullie stonden met 4 man aan de overkant en iemand farmde top bij jullie - wij waren met 5 man aan het wachten ...

Na 3 minuten stilstaan en iemand zien freefarmen gingen er 2 van ons ook farmen en toen ineens portte die top hero naar mid en killde jullie die toren met 5 man zonder team fight. Die stand-offs ... hoe los je die op? Is het een waiting game? Wanneer vecht je wel of niet naast een toren ... meh.
In principe gewoon lekker met 3 of 4 man gaan verdedigen, en je carry/carries pas laten homecomingstonen als het gevecht begint.
Als je met 5 man tegen 4 man niet kan initiaten heb je verkeerde heroes :)
3 minuten freefarm is 700-1000 goud voor een carry er bij, dat kan je echt nooit toestaan.

[ Voor 5% gewijzigd door DeadKennedy op 14-04-2010 20:44 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02

Woohooo

Smilie, James Smilie

Wel geinig spel, paar potjes nu gedaan, wordt alleen vierkant ingemaakt.. iemand wat beginners tips?
Kan ook heel moeilijk zien we nou de vijand is.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Woohooo schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:49:
Wel geinig spel, paar potjes nu gedaan, wordt alleen vierkant ingemaakt.. iemand wat beginners tips?
Kan ook heel moeilijk zien we nou de vijand is.. :/
Laat je niet gek maken :) Speel zoveel mogelijk no stats games, en vraag daar om tips. Kijk goed op de minimap om te zien waar de tegenstander is, als die niet zichtbaar is, ga dan niet te ver van je torentje. Begrijp dat dit spel gewoon bizar lastig is en dat het dus niet gek is als je de eerste, zeg, 100 potten nog niet echt goed bent :)
Sterkte

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
kaluro2 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:51:
Jullie waren met 5 man, zij met 4 man?
En jullie wachtte terwijl jullie het voordeel hadden?
Je moet die freefarmer forcen naar mid te gaan, niet andersom.
Hun vijfde man was de toren zeg maar. Als mid 1 toren nog staat zijn we niet allemaal lvl20 :p ... waren meer rond 9-11 ofzo gok ik? Maar zij waren gemiddeld 1 lvl hoger ... dus we keken tegen een achterstandje aan :p .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Behoorlijk vervelend dat je daar dropte LabsTip :(
Stonden vóór tegen een team met een 1900PSR mid, net na 5 minuten (niet meer te remaken dus) droppen en niet meer terug komen was een behoorlijke domper.

[ Voor 87% gewijzigd door DeadKennedy op 15-04-2010 02:27 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
DeadKennedy schreef op donderdag 15 april 2010 @ 01:30:
Behoorlijk vervelend dat je daar dropte LabsTip :(
Stonden vóór tegen een team met een 1900PSR mid, net na 5 minuten (niet meer te remaken dus) droppen en niet meer terug komen was een behoorlijke domper.
Excuses, ik kon er echt niks aan doen. Ineens bewoog mijn mannetje niet meer. Ik nog roepen over Mumble voor een pause. Mijn Ziggo-verbinding lag er ineens uit. Heb alles gereset, opnieuw opgestart etc.... Het mocht niet baten, geen internetverbinding. Ik heb flink zitten balen. Potje ervoor ging goed met z'n allen.

Nogmaals sorry, het was overmacht :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Swipe?
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/iqlp9i.jpg

Shadowwalk ofzo :-)
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2z4d4t4.jpg

Nieuwe hero, FAYDE.

Vanaf vandaag te testen

[ Voor 33% gewijzigd door kaluro2 op 15-04-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Dit spel en League of Legends. Sommige zeggen dat LoL beter is en sommige mensen zeggen dat HoN beter is. Wat zijn nou de grote verschillen tussen deze 2 spelen behalve dan de obvious andere heroes enzo :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Jeffroiscool schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:46:
Dit spel en League of Legends. Sommige zeggen dat LoL beter is en sommige mensen zeggen dat HoN beter is. Wat zijn nou de grote verschillen tussen deze 2 spelen behalve dan de obvious andere heroes enzo :P
LoL is casual met een heel wat minder stijle learning curve en een kleiner verschil tussen pro's en casuals.
Dit gepaard met heel wat minder diepgang.
Als je gewoon gezellig een gamepje wil spelen zonder op het puntje van je stoel te zitten en continue op 100% awareness zit, ga voor LoL.

HoN is hardcore, competitief gestelt met een zeer hoge learning curve, waarbij je na 500 games nog niet eens het grootste deel van de game onder de knie zult hebben. Er is een zeer maar dan ook zeer groot verschil tussen pro's en casuals en je zult dan ook continue 100% moeten geven omdat je anders niks voor elkaar krijgt.

HoN is zeer lastig om te leren, om goed te worden, laat staan in de hogere brackets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-06 10:19

Multensor

wtf

Cassius schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:20:

het was best een aardige pot.
Wat betreft dat gevecht op mid... Mjah hoe los je dat op... Als je PK hebt of goede initiator moet je gewoon starten @ 5vs4. Kan je dit niet of denk je dat je het niet wint dan moet je idd je carry gewoon op farm gaan zetten (MET portal stone). Verder stonden jullie ook niet heel verkeerd te spelen hoor. Was iig leuke match zonder gezeik _/-\o_

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

kaluro2 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:52:
[...]

LoL is casual met een heel wat minder stijle learning curve en een kleiner verschil tussen pro's en casuals.
Dit gepaard met heel wat minder diepgang.
Als je gewoon gezellig een gamepje wil spelen zonder op het puntje van je stoel te zitten en continue op 100% awareness zit, ga voor LoL.

HoN is hardcore, competitief gestelt met een zeer hoge learning curve, waarbij je na 500 games nog niet eens het grootste deel van de game onder de knie zult hebben. Er is een zeer maar dan ook zeer groot verschil tussen pro's en casuals en je zult dan ook continue 100% moeten geven omdat je anders niks voor elkaar krijgt.

HoN is zeer lastig om te leren, om goed te worden, laat staan in de hogere brackets.
En als je ervaring hebt met Dota? :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Jeffroiscool schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:55:
[...]

Geen idee, heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Jeffroiscool schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:55:
[...]

Dan ga je HoN spelen want Dota = Hon zegmaar :). Zelfde moeilijkheidsgraad. het is even wennen omdat alles een andere naam + plek heeft maar verder is het zo goed als 1 op 1.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Multensor schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:07:
[...]

Dan ga je HoN spelen want Dota = Hon zegmaar :). Zelfde moeilijkheidsgraad. het is even wennen omdat alles een andere naam + plek heeft maar verder is het zo goed als 1 op 1.
Zal m'n vrienden waarmee ik LoL speel een keer proberen te overhalen :P Ze zijn n00b xD Hij speelde alleen maar Axe in Dota Q_Q en nu is hij Twitch/Jax verslaaft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Komt goed uit want axe zit ook in HoN (Legionaire).

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kort samengevat is LoL aardig kut en HoN is gewoon te vet

b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 22:52
Gister weer eens voor het eerst in maanden gespeeld, gelijk echt een super gaaf potje: 39076566

Dat matchmaking werkt wel goed overigens, stukken beter als uren zoeken naar een potje :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302905

Nou de matchmaking duurt bij mij wel gem 5 min, wat ik vrij lang vindt.

Ik kies dan wel alleen potjes in europa.

Voor de rest een top game, ik heb via een site wat guides doorgelezen en ben aangenaam verrast hoe diep 't spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Anoniem: 302905 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:06:
Nou de matchmaking duurt bij mij wel gem 5 min, wat ik vrij lang vindt.

Ik kies dan wel alleen potjes in europa.

Voor de rest een top game, ik heb via een site wat guides doorgelezen en ben aangenaam verrast hoe diep 't spel is.
Bij mij duurt het echt max 30 seconden voor ik een server heb gevonden.
Ik vink dan ook alle 4-5 de bolletjes aan in europa.

Kan natuurlijk zo zijn dat het langer duurt voordat de game begint ivm leavers, mja daar kan S2 zelf niks aan doen :) dus 30 seconden vind ik wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Jeffroiscool schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:16:
[...]

Zal m'n vrienden waarmee ik LoL speel een keer proberen te overhalen :P Ze zijn n00b xD Hij speelde alleen maar Axe in Dota Q_Q en nu is hij Twitch/Jax verslaaft :/
Dan laat je hen lekker HoN spelen. LoL / andere casual spelers vinden HoN niet leuk. Te serieus, teveel geflame.

[ Voor 3% gewijzigd door DeadKennedy op 15-04-2010 14:28 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mag het wat minder met het n00b, kut, etc.? Het sfeerpeil en het niveau van dit topic mogen wel wat hoger dan het in de laatste paar posts is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
TheZeroorez schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:06:
[mbr]Mag het wat minder met het n00b, kut, etc.? Het sfeerpeil en het niveau van dit topic mogen wel wat hoger dan het in de laatste paar posts is ;)[/mbr]
Je mag je eigen IRL vrienden toch wel, inclusief bijgevoegde smiley, noob noemen? Jabz z'n laatste comment voegt inderdaad verder absoluut niets toe, daar ben ik het mee eens.
Sfeerpeil, niveau en taalgebruik valt me over het algemeen hier nog behoorlijk mee, vergeleken met de ingame discussies ;)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Ingame is HoN meestal echt een grote bak vol met rage.
Opzich wel logisch als je zo afhankelijk bent van teamplay en je verliest, omdat één iemand die nou net die ene bepalende hero is keihard faalt. Maar de laatste tijd heb ik wel goede potjes :-)
Net nog keihard geownt met Corrupted Disciple.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Zal je net zien, speel ik weer eens en wil ik een goede pot terug kijken werken de replays niet omdat hun server vol zit/zat ofzo :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Hoera! Voor het eerst meer kills dan deaths :D 5 om 3. Eindelijk mijn hero gevonden met Pollywog priest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

TheZeroorez schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:06:
[mbr]Mag het wat minder met het n00b, kut, etc.? Het sfeerpeil en het niveau van dit topic mogen wel wat hoger dan het in de laatste paar posts is ;)[/mbr]
Sorry :( was niet zo de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
Loev schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:18:
Hoera! Voor het eerst meer kills dan deaths :D 5 om 3. Eindelijk mijn hero gevonden met Pollywog priest
Wen maar niet aan veel kills met Poly, die hero is een van de betere controllers, die wil je niet kills laten pakken van je carries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Sowieso, en dat meen ik zo fun mogelijk, als je net begint en je wil niet al die rage tegen je krijgen. Speel no stats games tot je iedere hero in ieder geval 1 keer gespeeld hebt.

"Ja maar dat duurt eeuwig, ik wil stats bouwen!"

Als je direct stats games gaat doen, gebeuren er 2 dingen. Je zakt direct naar de bodem van de stats wat moeilijk weer op te tillen is en je krijgt bergen flame over je heen.

In no stats games flamen er ook nog wel mensen, maar -veel- minder. Meeste leaven gewoon als ze geen zin meer hebben. Probeer hierin je heroes uit, weet wat ze kunnen. Ja dat duurt even - maar het scheelt ... zoveel. Je wil niet weten hoevaak ik een tempest noob in geluk 4-5 heroes zie pakken, om daarna na 1 seconde een move order te geven en de channel te breken ...

Have fun!

[ Voor 10% gewijzigd door Cassius op 16-04-2010 15:38 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Zal van het weekend ff proberen. M'n vrienden willen LoL blijven spelen dus ik zal daar ook wel fulltime in beschikbaar zijn maar ik ga HoN zeker uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Blijft toch lastig spel, kan zelf moeilijk iemand slopen voordat ik zelf gesloopt wordt..
ook loop ik altijd achter met levels tov andere team/spelers.

welke hero is het makkelijkst te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Het "makkelijkst" zijn heros als Plague Rider. Al heb je goede plagues en zeeer slechte plagues. Of Arachna ... zijn gooi je ulti en forget heroes. Vooral plague :/ . Maar om je hebt 4 active skills (nuke/extinguish/shield) goed te combineren is wel een skill op zich.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Na nog wat mooie inhouses (5v5 van de clan met ook nog eens 2á3 spectators per game; Killzone heeft er ook nog even aan mee gedaan!) is clan Soup nu bezig met aanmelding voor de Team Warfare League. Het idee is een beetje om onze beste spelers wat vaker samen in één team te laten spelen zodat ze beter op elkaar ingespeeld raken, en mee te gaan doen aan TWL matches. Tegelijkertijd gewoon scrims blijven spelen tegen clans uit het Clan Scrim kanaal, en eens kijken hoe ver we komen :)
Als spectator zag ik wel wat meer genoob dan in HoNcasts, natuurlijk, maar overall vond ik het niveau best aardig. Erg entertainend om naar te kijken ook :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Wat een game gister zeg. Wij hadden nauwelijks/geen echte carries, maar wel een aantal push-heroes. Het plan was dat we binnen 20 minuten bij hun basis stonden. Uiteindelijk level 20-25, hun basis half kapot en toch verloren :D . Was echt een bizarre game :D .

Overigens lijkt het me ook wel is leuk om was meer in teamverband te spelen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Labs hier....

Dat waren zeker vette games! Goed om te zien waar er dingen fout gaan, zodat je het een en ander kan verbeteren. Ik heb me inmiddels aangemeld op die Teamwarfare site, echter krijg ik geen mailtje van ze om mijn account te bevestigen.

Het zou mooi zijn als we vaker samen spelen en via die site clanmatches spelen. Interessant is trouwens om vaste setups te gaan spelen en testen. Misschien is het een idee om een Team 1 te maken en een Team 2 te maken. Er zijn genoeg leden en zo raken er meer mensen met elkaar ingespeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door LabsTipJr op 19-04-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
James Bond 007 schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:57:
Labs hier....

Dat waren zeker vette games! Goed om te zien waar er dingen fout gaan, zodat je het een en ander kan verbeteren. Ik heb me inmiddels aangemeld op die Teamwarfare site, echter krijg ik geen mailtje van ze om mijn account te bevestigen.

Het zou mooi zijn als we vaker samen spelen en via die site clanmatches spelen. Interessant is trouwens om vaste setups te gaan spelen en testen. Misschien is het een idee om een Team 1 te maken en een Team 2 te maken. Er zijn genoeg leden en zo raken er meer mensen met elkaar ingespeeld.
Ja dat leek mij ook wel een goede, maar wie in welk team komt moet ik nog even overleggen. Ik heb wel iets in mijn hoofd (waarbij ik zelf waarschijnlijk niet eens in Team 1 kom trouwens :))
De twee games er voor waren ook erg vermakelijk :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356053

DeadKennedy schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:00:
[...]

Ja dat leek mij ook wel een goede, maar wie in welk team komt moet ik nog even overleggen. Ik heb wel iets in mijn hoofd (waarbij ik zelf waarschijnlijk niet eens in Team 1 kom trouwens :))
De twee games er voor waren ook erg vermakelijk :)
Ik heb gelijk maar even een nieuwe account aangemaakt met mijn ingame naam. Dat is minder verwarrend.

Zelf kom ik sowieso dan niet in Team 1. Dat vind ik ook niet erg. Het lijkt me juist leuk om met een vaste groep te spelen en daarmee beter te worden, want er is veel potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ik speel ook weer sinds kort, kan ik eens met 1 van jullie inhouse potjes meedoen?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Anoniem: 356053 schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:05:
[...]

Ik heb gelijk maar even een nieuwe account aangemaakt met mijn ingame naam. Dat is minder verwarrend.

Zelf kom ik sowieso dan niet in Team 1. Dat vind ik ook niet erg. Het lijkt me juist leuk om met een vaste groep te spelen en daarmee beter te worden, want er is veel potentie.
offtopic:
Je kon ook een nickchange aanvragen, cloontjes mogen namelijk heel officieel niet, maargoed :P .

Hebben jullie geen forum ofzo? Misschien is het een idee om een website te maken voor Soup/de nederlandse HoN community? Anders wil ik opzich wel eens kijken of ik het één en ander kan regelen voor een website/forum. Is ook makkelijker met plannen en afspraken enzo :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356053

Killzone schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:14:
[...]

offtopic:
Je kon ook een nickchange aanvragen, cloontjes mogen namelijk heel officieel niet, maargoed :P .

Hebben jullie geen forum ofzo? Misschien is het een idee om een website te maken voor Soup/de nederlandse HoN community? Anders wil ik opzich wel eens kijken of ik het één en ander kan regelen voor een website/forum. Is ook makkelijker met plannen en afspraken enzo :) .
Wat betreft die nick, dat wist ik niet.....

Een forum zou perfect zijn, ook makkelijk om te weten wie iedereen is. Soms hoor ik echt niet meer wie wie is op Mumble. Ik heb trouwens een eigen vertrilo server, die kan ik HoN Soup dedicated only maken. Makkelijk als iedereen die aanhoudt, nu is soms iedereen verspreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Mwoah, persoonlijk heb ik een gruwelijke hekel aan ventrillo en geef ik de voorkeur aan Mumble, maargoed. Ik ben iig te vinden op de GoTTF2 mumble (omdat ik ook nog vaak TF2 speel). Ik zou opzich wel een forum en dergelijke op kunnen zetten, maar dan moet ik wel weten of er animo voor is ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Killzone schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:03:
Mwoah, persoonlijk heb ik een gruwelijke hekel aan ventrillo en geef ik de voorkeur aan Mumble, maargoed. Ik ben iig te vinden op de GoTTF2 mumble (omdat ik ook nog vaak TF2 speel). Ik zou opzich wel een forum en dergelijke op kunnen zetten, maar dan moet ik wel weten of er animo voor is ;) .
Mede CMD'er.. mede tf2'er én HoN? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Haha, blijkbaar wel ja :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeadKennedy schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:20:
[...]

Je mag je eigen IRL vrienden toch wel, inclusief bijgevoegde smiley, noob noemen? Jabz z'n laatste comment voegt inderdaad verder absoluut niets toe, daar ben ik het mee eens.
Sfeerpeil, niveau en taalgebruik valt me over het algemeen hier nog behoorlijk mee, vergeleken met de ingame discussies ;)
Is het dan verplicht om met elke comment infromatief te zijn? haha.

Nieuwe patch is nice !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Hoe kun je de demo's terugzien van je potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Dan moet je naar match history gaan, daar de match uitkiezen die je wilt zien, en dan staat daar in het midden iets van een knopje 'check for file' als die er is kun je de replay downloaden en hem bekijken.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Pagina: 1 ... 15 ... 31 Laatste