Die zijn het leukste ja. Paar dagen terug werden we finaal geraped tot tempest een shrunken had en ik als hellbringer een harkons en barbed armor. Samen met life void en een paar goed geplaatste ults tankte ik zelfs pyro ultsCassius schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:40:
Die zijn al verwerkt hier:
http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=90618
Beste potjes zijn potjes die je omdraait vanaf een concede. Gisteren ook hier http://replays.heroesofne...h_replay.php?mid=34121843 ... iets van 3 of 4 concede votes rond de 20-30 minute mark aan onze kant waarbij een corrupted disciple ons hard aanpakte. Ik sloeg ze allemaal af en uiteindelijk met wat leuke teamfights toch nog gewonnen. De magmus aan hun kant deed het hem, hij disconnecte pas vijf mins voor het einde wat wel iets zegt over zijn level/items.
Btw, predator, bouwen jullie shieldbreaker of frostburn? Ik zelf ben een enorme fan van frostburn (net als angrytestie bijvoorbeeld) maar 80% bouwt shieldbreaker (chu` en meer). Maar ik zie het zo:
Shieldbreaker:
+ geweldige synergie met zijn ult en lifesteal, (dubbel) minder armor is meer lifesteal
+ goede rauwe dps
- geen stats, geen slow, geen attack speed
Frostburn:
+ fijnere buildup door kleinere parts die voor pred bijna allemaal nuttig zijn individueel
+ prima stats, extra hp daardoor
+ meer attack speed, goede synergie met ult (dubbel) meer attack speed
+ de slow zorgt ervoor dat je target niet wegkomt (met shieldbreaker krijg je van je leap slow er 3 of 4 hits in, maar hiermee echt 5 of 6 of meer)
- minder rauwe dps
Ik bouw altijd frostburn, hoofdreden blijft voor mij dat ik met shieldbreaker iemand met 1 leap niet dood krijg voor de slow afgelopen is en hij wegkomt met snellere boots (phase/haste/armor > steam). Met die slow pak ik ze bijna altijd of komen ze niet weg voor de volgende leap.
Speel nu veel lower ranked games om meer te leren fatsoenlijk te farmen, ik moet die cs gewoon hoog houden tijdens veel situaties - op juiste momenten besluiten of ik mee vecht of niet etc. Ook wat items als void talisman, nullstone en geometers aan het proberen bij sommige lineups.
Ik weet nog dat ik hier postte dat ik Hellbringer echt kut vond, nu is het een van m´n favorieten. Helaas zuigt hij heel hard in de handen van een debiel (gisteren pot verloren op een HB die zn ult steeds op 1 persoon gooide, en dan geen uberfarmed carry ofzo, en geen lifevoid gebruikte). Zijn excuus was "Don't worry I have 2 ults".
Persoonlijk vind ik harkons veel beter op Hellbringer dan restostone, tenzij je geen nukers hebt en/of een hele goede carry. Die minus magic armor stackt namelijk met lifevoid.