Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Ik heb al de nieuwste firmware van mijn tv ( 37B650T2P). Ik zal even controleren.

EDIT:
Nee, die hebt ik niet. Waar kan ik de widgets downloaden?

[ Voor 29% gewijzigd door Brawler op 23-11-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:48
Mijn B6000 LED-tv springt soms gewoon aan, zonder dat ik ook maar iets doe |:(
Ik lag lekker in bedje, en opeens springt m'n tv om 3 uur 's nachts aan, horrorfilm dus schrok me ook nog de ******, maar goed.

Ook staat hij nu gewoon uit, en soms hoor ik het geluid wat je normaal krijgt als je hem aanzet, gewoon een "klik"-geluid. Alleen springt hij dit keer niet aan uit zichzelf.

Iemand bekend met dit probleem of er iets over gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Vandaag m'n 37B650 binnengekregen, prachtig apparaat, maar ik heb een paar vraagjes.

Ten eerste de zapsnelheid: ik kan nergens een menu vinden zoals in de TS staat waar dit aan te passen is. Kijk ik niet goed of zit die optie niet in deze tv?

Ten tweede: ik vind geen knop op mijn afstandbediening om de beeldverhouding te wijzigen. Dat is wel een beetje irritant, want sommige kanalen zijn nog niet 16:9 en worden bij auto wide uitgerekt (bv. Nickelodeon/ Comedy Central). Om dan steeds het menu te openen is ook zo'n gedoe.
Vind het ook merkwaardig want een huisgenoot met ook een Samsung LCD heeft wel zo'n knop op z'n AB (die ook op mijn tv werkt). Missen andere eigenaren van de 37B650 die knop ook, m.a.w. is het een ontwerpfout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:50
Brawler schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:09:
Ik heb al de nieuwste firmware van mijn tv ( 37B650T2P). Ik zal even controleren.

EDIT:
Nee, die hebt ik niet. Waar kan ik de widgets downloaden?
Dan zal die nieuwe firmware nog wel komen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04 19:18
Volgens mij worden Widgets gedownload als ze beschikbaar zijn.
Toen ik mijn LE40B652 laatst liet internetten downloade hij er 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 09:22

GVR

Azrael schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 02:04:
Vandaag m'n 37B650 binnengekregen, prachtig apparaat, maar ik heb een paar vraagjes.

Ten eerste de zapsnelheid: ik kan nergens een menu vinden zoals in de TS staat waar dit aan te passen is. Kijk ik niet goed of zit die optie niet in deze tv?

Ten tweede: ik vind geen knop op mijn afstandbediening om de beeldverhouding te wijzigen. Dat is wel een beetje irritant, want sommige kanalen zijn nog niet 16:9 en worden bij auto wide uitgerekt (bv. Nickelodeon/ Comedy Central). Om dan steeds het menu te openen is ook zo'n gedoe.
Vind het ook merkwaardig want een huisgenoot met ook een Samsung LCD heeft wel zo'n knop op z'n AB (die ook op mijn tv werkt). Missen andere eigenaren van de 37B650 die knop ook, m.a.w. is het een ontwerpfout?
Via Tools is het beeldformaat toch aan te passen? Dan staat het beeldformaat bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joelie
  • Laatst online: 14-06 22:29
Hom3r schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:46:
google maar even naar Audioconverter, hoe het werkt spreekt voor zich
Klopt helemaal Hom3r heeft gelijk, ik gebruik deze ook en werkt gewoon super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joelie
Maxxi schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:27:
Volgens mij worden Widgets gedownload als ze beschikbaar zijn.
Toen ik mijn LE40B652 laatst liet internetten downloade hij er 13.
Dat is idd zo, alleen zijn dit nog gewoon de standaard widgets die er al een tijdje zijn. Ook geen enkele NL widget. Alleen widgets zoals YouTube, Flickr, Twitter & Yahoo weer. Ben benieuwd wanneer de NOS en RTL widget er bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
GVR schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:29:
[...]

Via Tools is het beeldformaat toch aan te passen? Dan staat het beeldformaat bovenaan.
Ja klopt, dat is vrij onhandig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik wil graag een Samsung UE32B6000 kopen voor op me slaapkamer, lijkt me een mooi maatje en beeldscherm. Deze wil ik aan de aan de muur hangen tegen het plaffond, schuin.
Maar daar waar ik hem wil hangen, is de afstand veelste groot voor naar het stopcontact, dat redt de elec.kabel denk ik nooit.

Is het mogelijk om bij die 32B6000 de elec.kabel meteen vanaf de tv te verlengen, ipv verlengsnoer te gebruiken.

Ik bedoel zo een mooie tv, en dan moet je met een verlengsnoer werken...... geen pan.

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joelie
The Champ schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:39:
Ik wil graag een Samsung UE32B6000 kopen voor op me slaapkamer, lijkt me een mooi maatje en beeldscherm. Deze wil ik aan de aan de muur hangen tegen het plaffond, schuin.
Maar daar waar ik hem wil hangen, is de afstand veelste groot voor naar het stopcontact, dat redt de elec.kabel denk ik nooit.

Is het mogelijk om bij die 32B6000 de elec.kabel meteen vanaf de tv te verlengen, ipv verlengsnoer te gebruiken.

Ik bedoel zo een mooie tv, en dan moet je met een verlengsnoer werken...... geen pan.
Dat is een goede, ben nu niet thuis maar volgens mij zit de kabel al aan de tv vast. Dus dan moet je toch helaas een verlengsnoer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJuape
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

DonJuape

Trust me, I'm an engineer!

Bij mijn 37B650 zit er zo'n standaard 3-polig euro(?) snoer aan en die zit niet vast. Volgens mij kun je die ook in andere lengtes kopen bijv. bij de plentyparts ofzo.

Hyundai Inster Pulse Winterpack, Zappi V2 3-fasen, 7400 Wp PV SolarEdge 1-fase, WP L/W 1-fase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij de elektro-boer gewoon nieuwe kabel en een haakse stekker gehaald speciaal voor platte tv's. Kwestie van afknippen..stekker eraan zetten en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Het is een snoer die vast aan de tv zit ja, dus niet zo´n inplug ding. Tenminste dat denk ik, er zit een kap voor, dus kan dat niet zien.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:15:
[...]

Ik heb bij de elektro-boer gewoon nieuwe kabel en een haakse stekker gehaald speciaal voor platte tv's. Kwestie van afknippen..stekker eraan zetten en gaan met die banaan.
Een haakse stekker voor platte tv´s? Gaat dat ook werken bij de B6000 die vast aan de tv zit? Of zit er onder het kapje van de tv gewoon een stekker waar je hem in kan pluggen? Weet iemand dat?

[ Voor 5% gewijzigd door The Champ op 24-11-2009 17:25 ]

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsupilamioo7
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-08 19:24
BrownFox schreef op donderdag 19 november 2009 @ 23:38:
[...]

Dit probleem hem ik ook met mij LE40a656 de ene keer duurt het uren maar uiteindelijk gaat hij flikkeren. Ik heb het ook met de WII op component aansluiting. Als ik hem op 480P zet dan heb ik slecht beeld... Heb daarvoor samsung nooit gebeld, maar ik denk zeker wel dat het aan de productie van dat ding ligt, en ik neem ook aan dat ik een firmware upgrade kan vergeten. ps mijn andere apparaat is een xtreamer media player...
Ik kan je dus niet helpen, maar ik kan je leed wel delen.
Hallo ik ben van plan om de le37A650 aan te schaffen, zijn er mensen die dit probleem daar ook mee hebben ?
Wil met mijn xbox 360 natuurlijk wel goed beeld hebben straks.... :9~

marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo weet iemand of je het licht van de afstandsbediening kan uitshakelen

alvast bedankt

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-12-2024
Tipje voor de kijkers die graag de meest recente firmware willen hebben... Op de Nederlandse samsung site is voor de LE40B650T2P versie 2005.0 van de firmware te vinden (30-10-2009). Deze werkt helaas voor geen meter. Het exe file geeft alleen maar een foutmelding als je hem probeert te starten, en ook met een unzipper of unrarrer kun je er niets mee.

Op de internationale site staat echter al versie 2006.0 (20-11-2009) welke ook voor de NL toestellen geschikt is. Deze exe file start wel netjes op.

linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marsupilamioo7 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:16:
[...]

Hallo ik ben van plan om de le37A650 aan te schaffen, zijn er mensen die dit probleem daar ook mee hebben ?
Wil met mijn xbox 360 natuurlijk wel goed beeld hebben straks.... :9~

marco
Waarom ga je niet voor de ue37b6000? Of andere LED tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 21:05
R.di.Giovanni schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:20:
Tipje voor de kijkers die graag de meest recente firmware willen hebben... Op de Nederlandse samsung site is voor de LE40B650T2P versie 2005.0 van de firmware te vinden (30-10-2009). Deze werkt helaas voor geen meter. Het exe file geeft alleen maar een foutmelding als je hem probeert te starten, en ook met een unzipper of unrarrer kun je er niets mee.

Op de internationale site staat echter al versie 2006.0 (20-11-2009) welke ook voor de NL toestellen geschikt is. Deze exe file start wel netjes op.

linkje
wel vreemd want als je op de nederlandse Samsung site bij de 37b650 kijkt staat de 2006 firmware er wel, en bij de 40 inch staat de 2005 firmware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:13:
hallo weet iemand of je het licht van de afstandsbediening kan uitshakelen

alvast bedankt
Op de mijne (bij tv LE37b650) zit daar gewoon een knopje voor, maar als je zo weinig info geeft kunnen we je ook niet verderhelpen.

*edit*
Handig trouwens dat de LE37B650 2x in de lijst staat, pas aan de link van de firmware kan je zien welk type het is (T2P of T2W). Bij de T2P staat de nieuwe firmware online. Even updaten dus. Waarom zet Samsung eigenlijk geen changelog online? Vind het altijd wel fijn om te zien wat er aangepast is.

[ Voor 38% gewijzigd door GVR op 24-11-2009 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jérôme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-08 07:15
wat zijn de ervaringen met firmware 2006.0 icm met een le40b652t4p ?
R.di.Giovanni schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:20:

linkje

https://nl.hardware.info/usersystemen/19802/maximus-vi-formula

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen? Bij het streamen van dvd films krijg ik het beeld niet beeldvullend.
Ook niet bij tools. Dan krijg ik bij origineel formaat een kleiner beeld en bij beeldvullend, balken aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joelie
GVR schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:42:
[...]

Op de mijne (bij tv LE37b650) zit daar gewoon een knopje voor, maar als je zo weinig info geeft kunnen we je ook niet verderhelpen.

*edit*
Handig trouwens dat de LE37B650 2x in de lijst staat, pas aan de link van de firmware kan je zien welk type het is (T2P of T2W). Bij de T2P staat de nieuwe firmware online. Even updaten dus. Waarom zet Samsung eigenlijk geen changelog online? Vind het altijd wel fijn om te zien wat er aangepast is.
Als je een LED tv hebt (iig de 8000 serie) dan kan je volgens mij het licht van de afstandbediening niet uitschakelen. Gaat automatisch aan zodra je deze beweegt. Nadeel hiervan is wel dat de batterijen snel leeggaan. Ongeveer 3 weken per set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:55:
Kan iemand mij helpen? Bij het streamen van dvd films krijg ik het beeld niet beeldvullend.
Ook niet bij tools. Dan krijg ik bij origineel formaat een kleiner beeld en bij beeldvullend, balken aan de zijkant.
Balken aan de zijkant omdat de film geen breedbeeldformaat heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:08
Ik heb een probleem met de youtube widget (op mn b650), deze werkt niet (heeft het wel gedaan) geeft verbinding fout oid. met melding probeer het later weer eens. (heb trouwens meteen na aanschaf laatste firmware geinstalleerd)

Zijn er meer met dit probleem?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geplaatst op woensdag 25 november 2009 12:06
Acties:

--------------------------------------------------------------------------------

Door: GVR

Balken aan de zijkant omdat de film geen breedbeeldformaat heeft?

Nee heb er nu meerdere dvd's geprobeerd maar helaas allemaal het zelfde beeld.
Nrml klein en passend balken aan de zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dvd is gewoon in 16x9 formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik ben nieuw hier en wil op korte termijn een nieuwe LCD gaan kopen.
Nu zit ik te twijfelen aan de Samsung B650, het wordt 37 of 40 inch.
Nu lees ik dat er wat Input lag is als je bv met je Xbox speelt.

Zelf heb ik nog een 'oude' Xbox 360 en zal ik deze met component gaan aansluiten.
Thuis hebben we een Le37B656 staan waarop ik zelf de lag duidelijk merkbaar vind.

Mijn vraag is hoe erg is deze lag bij de B650? ik zal de tv namelijk veel gebruiken voor het gamen en natuurlijk voor de films, aangezien hij de .srt bestanden direct van je USB stick leest.
ik hoop dat iemand mij een duidelijk antwoord kan geven zodat ik eindelijk mijn beslissing kan gaan nemen :)
Andere LCD's waar ik over zat te twijfelen waren oa de Sony W5500.

Bedankt,
Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:58:
Beste mensen,

Zelf heb ik nog een 'oude' Xbox 360 en zal ik deze met component gaan aansluiten.
Thuis hebben we een Le37B656 staan waarop ik zelf de lag duidelijk merkbaar vind.

Mijn vraag is hoe erg is deze lag bij de B650? ik zal de tv namelijk veel gebruiken voor het gamen en natuurlijk voor de films, aangezien hij de .srt bestanden direct van je USB stick leest.
ik hoop dat iemand mij een duidelijk antwoord kan geven zodat ik eindelijk mijn beslissing kan gaan nemen :)

Bedankt,
Daan
Als er lag aanwezig is, kan ik deze dan laten verdwijnen/verminderen door de xbox aan te sluiten via VGA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVR schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:42:
[...]

*edit*
nee heb helaas geen knopje voor op de afstands bediening het gaat om de UE40B8000XPXXXN.
Achter op de afstandsbediening staat wel dat het licht automatisch gaat maar aangezien ik die altijd langs me
op de bank heb liggen gaat ie wel erg vaak vanzelf aan. Iemand een idee?
Joelie schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:02:
[...]

Als je een LED tv hebt (iig de 8000 serie) dan kan je volgens mij het licht van de afstandbediening niet uitschakelen. Gaat automatisch aan zodra je deze beweegt. Nadeel hiervan is wel dat de batterijen snel leeggaan. Ongeveer 3 weken per set.
idd zo zijn ze snel leeg :(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Laatst online: 31-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 17:53:
[...]

nee heb helaas geen knopje voor op de afstands bediening het gaat om de UE40B8000XPXXXN.
Achter op de afstandsbediening staat wel dat het licht automatisch gaat maar aangezien ik die altijd langs me
op de bank heb liggen gaat ie wel erg vaak vanzelf aan. Iemand een idee?
De afstandbediening op de salon tafel laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:58:
Beste mensen,

Bedankt,
Daan
Staat op die B656 op de game stand? Dat kan nogal wat schelen. De Sony verschilt wanneer beide op de game mode staat niet zo veel qua input lag met de B650.

Verwijderd

Dvd is gewoon in 16x9 formaat. Dit gebeurt met elke dvd welke ik stream

• Joelie
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 17:21:
[...]

Als er lag aanwezig is, kan ik deze dan laten verdwijnen/verminderen door de xbox aan te sluiten via VGA?
Dat zal ik zowiezo niet aanraden, aangezien je dan niet meer in HD resoltutie kan spelen (720,1080i/p). Dat is echt een merkbaar verschil.

Verwijderd

Joelie schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:12:
[...]

Dat zal ik zowiezo niet aanraden, aangezien je dan niet meer in HD resoltutie kan spelen (720,1080i/p). Dat is echt een merkbaar verschil.
Dank!

Verwijderd

Hoe is de kijkhoek van deze tv.. Ik wil hem in mijn slaapkamer hangen en moet dan wat omhoog kijken om het beeld te zien. Ik wil hem echter wel strak tegen de muur plaatsen dus kijk ik er wat van onder op. Blijft het zwart dan ook zwart of word het zoals bij veel LCD tv's grijzig?

Verwijderd

ik twijfel over de juiste samsung televisie
ik neig ernaar deze te halen: LE32B350 voor 333 euro maar ik twijfel of het niet een te verouderde serie is aangezien B550 en B650 200 tot 300 euro duurder zijn
ik wil er een Xbox 360 op aansluiten dus zou wel lekker zijn als dat beeld dan goed is, ik lees allerlei dingen over inputlag en motionblur enzo
of anders misschien de Samsung LE37B530 voor 544 euro maar lees daar op kieskeurig niet echt goeie dingen over
tips zijn welkom

• GVR

GVR

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 11:01:
Hoe is de kijkhoek van deze tv.. Ik wil hem in mijn slaapkamer hangen en moet dan wat omhoog kijken om het beeld te zien. Ik wil hem echter wel strak tegen de muur plaatsen dus kijk ik er wat van onder op. Blijft het zwart dan ook zwart of word het zoals bij veel LCD tv's grijzig?
Welk type? Ik heb de LE37b650 en daarbij is zwart niet meer zwart wanneer je wat van bovenaf of onderaf gaat kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plsz iemand help mij! Tijdens streamen van dvd filmes naar tv verschijnen er balken aan de zijkanten.
Als ik tools gebruik dan kan ik het beeld kleiner maken(orgineel of groter maar dan met balken aan de zijkant.
Het zijn 16x9 formaat films.

Iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 21:05
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:45:
Plsz iemand help mij! Tijdens streamen van dvd filmes naar tv verschijnen er balken aan de zijkanten.
Als ik tools gebruik dan kan ik het beeld kleiner maken(orgineel of groter maar dan met balken aan de zijkant.
Het zijn 16x9 formaat films.

Iemand een idee
Gebeurt dit bij alle films/series? weet je echt zeker dat ze 16:9 zijn, en welke resolutie zijn ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Hi allemaal,

Ik had hier net een nieuw topic voor geopend, maar zag dit topic te laat ;)

Gisteren mijn Samsung LE46B650 gehaald en wilde gelijk even de nieuwste firmware downloaden. Echter, heb ik de firmware van de 32B650 gedownload, omdat ik dacht dat die allemaal hetzelfde zouden zijn. Ik had dus de 2006.0 firmware op de TV geinstalleerd. De TV werkt nog wel gewoon prima, maar later zag ik dat de firmware voor de 46 inch 2005.0 is, dus die wilde ik installeren vanaf stick. Dit gaat echter niet, "geen bestanden gevonden voor update" (of iets dergelijks), ook niet als ik terugga naar de originele firmware.

Hoe krijg ik de 2005.0 firmware erop ipv de 2006.0 ? Of zou het niks uitmaken, want alles lijkt prima te werken. Alleen de 32 inch is geen full HD volgens mij. Bedankt alvast!

Edit: ik zie net hier dat voor de B650T2P firmware 2006.0 is, en voor de T2W 2005.0 nodig is. Maar geen idee dus welke ik heb, maar ik gok de T2P omdat 'ie de 2006.0 wel pakt, en de 2005.0 niet.

[ Voor 21% gewijzigd door El_Bandito op 27-11-2009 16:58 ]

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_Bandito schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:48: >8>8
Ik had hier net een nieuw topic voor geopend, maar zag dit topic te laat ;)
zag ook te laat je 2de posting
t2p = ci+, t2w = ci, staat op sticker achter op het toestel
Verkeerde firmware geinstalleerd op Samsung LE46B650 <= antwoord hier

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterJan23
  • Laatst online: 28-01-2014
Is er ook iemand die weet of je je tv ook in kunt stellen wanneer je hem aanzet hij standaard de HDMI kanaal opstart en niet eerst naar het standaard tv kanaal gaat. Is nu zo dat tv aan zet elke keer met source moet klikken en de HDMI moet opzoeken?

PJD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via het service menu, en dan hotel mode aanzetten dan kan je kiezen wat eerst opkomt: HDMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat er in de 37B650 een 8bit panel zit en in de 40B650 een 10 bit?
Zo ja wat zijn nog meer de verschillen tussen deze twee maten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie tv de ue40b7020. Had eerst wat problemen met CI+ module maar dat is ook opgelost door eerst zonder module de digitale kanalen te vinden en dan pas de module erin.
Wat mij wel mateloos irriteert is dat witte led lampje aan de onderkant van de tv. Als ik dat via het menu op "altijd uit" zet, blijft hij gewoon knipperen als ik van zender zap. Is er een mogelijkheid om dit uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 20:17:
via het service menu, en dan hotel mode aanzetten dan kan je kiezen wat eerst opkomt: HDMI
goeie tip, dat compenseert weer voor het missende hdmi knopje op de AB.
Power is nu hdmi, en tv is tv, nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:06:
Klopt het dat er in de 37B650 een 8bit panel zit en in de 40B650 een 10 bit?
Daar zijn verschillende meningen over en is denk ik afhankelijk van de fabrikant van het paneel.

In mijn LE32B650 en veel andere van 32 en 37 inch zit een paneel van AUO (AA01). AUO maakt volgens hun website twee verschillende 32 en 37 inch Full HD panelen. De ene heeft een beeldfrequentie van 60Hz met 8-bit kleuren en de andere 120 Hz met 10-bit kleuren.

De B650 serie kan 100Hz weergeven, dus zal het type van 120Hz toegepast worden en kan het paneel dus 10-bit kleuren weergeven.

http://auo.com/auoDEV/products.php?sec=lcdTV&func=items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Laatst online: 12-09-2024
thezs schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:43:
[...]

Gebeurt dit bij alle films/series? weet je echt zeker dat ze 16:9 zijn, en welke resolutie zijn ze?
ik krijg ze ook nie full screen

met Twonkymedia kan ik bv MKV afspelen maar dan steeds zonder geluid....die is redelijk beeldvullend...kleine balkjes boven en onder
met standaard samsungprog krijg ik geen full screen en links/rechts/boven/onder balken ! maar wel geluid.....

heb nu speciaal zo een wireless usb stick gekocht van samsung....

heb deze tv niet gekocht om divx af te spelen natuurlijk.... via usb harddisk heb ik zelfde probs !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik heb vandaag de le32b450 gehaald en ben er zeer tevreden over, het beeld is prima en xbox 360 games werken ook soepel. alleen is er nu 'n vreemd iets, als ik een dvd wil kijken op m'n xbox 360 krijg ik regelmatig wit-grijs-zwarte strepen door het beeld..? voornamelijk als de camera langzaam ergens heen beweegd.. en bij donkere gedeeltes.
heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn en hoe ik het op kan lossen, want het is uiteraard zeer vervelend tijdens film kijken

of zou het ook eventueel een fabrieksfout kunnen zijn, waardoor ik 'm zou moeten inruilen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJuape
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

DonJuape

Trust me, I'm an engineer!

Soms geeft mijn 37B650 de kanalen analoog weer i.p.v. digitaal als ik de TV aan zet. Als ik dan naar een kanaal ga dat alleen in het digitale Ziggo pakket zit spring hij weer naar digitaal. Vervolgens zijn de overige zenders ook weer digitaal.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat de TV altijd digitaal staat onafhankelijk van hoe ik hem aanzet (power, TV of nummertoetsen)?

Hyundai Inster Pulse Winterpack, Zappi V2 3-fasen, 7400 Wp PV SolarEdge 1-fase, WP L/W 1-fase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04 19:18
thezs schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:57:
[...]

wel vreemd want als je op de nederlandse Samsung site bij de 37b650 kijkt staat de 2006 firmware er wel, en bij de 40 inch staat de 2005 firmware..
De grap is dat op de nederlandse site het om een LE40B652t4W gaat. En die firmware is voor de P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Sinds 2 dagen in bezit van een LE37B651. Ben erg tevreden en alles werkt prima.

Ik gebruik de SAMSUNG PC Share Manager om mappen op m'n PC te delen met de TV.
Het valt me echter op dat ik nadat ik bestanden heb toegevoegd aan de gedeelde mappen, ik via de tool handmatig moet syncen voordat ik ze op de TV zie staan.

Dit lijkt me niet lekker werken... ervaringen/tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INTERPOL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-01-2024
Wat is de kwaliteit eigenlijk van afgespeelde xvid-media op de Samsung led-tv's ? Zijn 1080p mkv's een vereiste of is een dvdrip nog wel bekijkbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de samsung LED series 7000 en 8000, als ik de specificaties bekijk lijkt het alsof alleen de afstandsbediening anders is?

Wat zou nu de beste koop zijn voor zijn geld, een 40 inch 7000 of 8000 (resp. 1200 en 1500 euro) of toch wachten op de 9000 serie?

Ben zeer benieuwd wie me kan verlossen van de vraag ;)

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Liep laatst een electronicazaak binnen en zag de schoonheid van de dunne LED. Ik vind hem zo mooi dat ik - na het lezen van reviews - heb besloten dat dit de nieuwe TV wordt.

Nu keek ik rond en zag ik dat er geen 52 of 55 inch beschikbaar is van de 8000 serie (200 hertz). Klopt dit of kijk ik ergens overheen? Via google kwam ik op de UN55B8000 alleen is die in NL / EU niet te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voorlopig enkel 55" in de 7000 reeks (UE55B7000) nog geen in de 8000 reeks. (UN zijn amerikaanse modellen)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:50
diontjuh schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:06:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de samsung LED series 7000 en 8000, als ik de specificaties bekijk lijkt het alsof alleen de afstandsbediening anders is?

Wat zou nu de beste koop zijn voor zijn geld, een 40 inch 7000 of 8000 (resp. 1200 en 1500 euro) of toch wachten op de 9000 serie?

Ben zeer benieuwd wie me kan verlossen van de vraag ;)
7000 is 100Hz, 8000 is 200Hz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joelie
Pino112 schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:15:
[...]

7000 is 100Hz, 8000 is 200Hz ;)
Idd dit is voor mij het belangrijkste verschil. Wist eigenlijk niet eens dat de 8000 serie ook een andere afstandbediening had. De RF functie waarschijnlijk dus.

Iemand trouwens die zijn/haar tv gecalibreerd heeft? Wat zijn jullie ervaringen ermee en is het een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Welke afstand moet een samsung lcd tv minimaal van de muur hebben, i.v.m. koeling / muurbeugel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Ik heb inmiddels de Ziggo CI+ module gekocht en aangesloten (op m'n 37B650).
Werkt als een zonnetje... smartcard in de module steken zoals beschreven staat IN TEKST, de afbeelding die erbij staat is onjuist. :)

Onwijs veel zenders en de scherpe digitale (en HD) zenders zien er goed uit. Absoluut eenmalig 80,- waard.

Nu vraag ik me af hoe ik de analoge zenders kan verbergen... die hoef ik nu niet meer te gebruiken (als ik nu per ongeluk 2x dezelfde zender start springt hij naar analoog). Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?

[ Voor 7% gewijzigd door Victorio op 30-11-2009 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pagina 11 nederlandse handleiding 6 series: kanaalbeheer (menu met satelliet schotel): Geprogrammeerd en dan via Tools (Extra) Verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcdekoning
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-07 06:27
Vandaag geprobeerd om de LE37B650 de firmware bij te werken (1004.0). Ik heb de 2006.0 versie van de nederlandse website van Samsung gehaald. Het exe bestand opgestart en de bestanden laten kopieren naar een usb stick. Vervolgens deze in de tv gestopt. Deze herkent de usb stick en toont een menu waaronder de optie Software upgrade. Echter als ik deze optie uitvoer wordt er gezocht voor 30 seconden naar een usb stick en krijg ik daarna de melding dat er geen bestanden zijn gevonden om bij te werken.

Ik heb het nogmaals geprobeerd met een andere usb stick maar kreeg daarbij hetzelfde resultaat. Iemand deze ervaring gehad met betrekking tot het bijwerken van de firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
Avond allen,

Allereerst een excuses voor eventuele verwarrende uitspraken aangezien ik een leek ben met alle connectie termen in zowel audio als video kabels / aansluitingen. 8)7

Ik heb zitten denken aan een LED tv sinds enige tijd nu en ben afgelopen zondag eens de mediamarkt in gelopen en daar de huid van een verkoper gevraagd. :+
Om daarbij zekerheid te krijgen (en prijsvergelijking te doen) ben ik ook nog naar een lokale hifi boer gegaan en daar ook eens gaan praten.

Wat me daarbij het meest bevreemde en als ik hier de vele pagina's doorlees blijkbaar 'normaal' is.. is dat als je middels scart de boel (geluid en video) van cinema set naar tv zet, het e.e.a. out of sync loopt. Daar ben ik heeeel gevoelig voor :P dus dat willen we vermijden. ;)

De verkoper van de lokale tent benoemde het omdat hij hiervan dus ook thuis last heeft (mediamarkt zei hier btw niets over :/ ), waarbij hij de vraag stelde of ik dus coaxiaal (!?) of digitaal de connecties heb op dit moment.. :?

Aangezien ik m'n cinema set 5 jaar geleden met veel voorbereiding goed heb staan (qua aansluitingen) etc. op m'n tv (oude glasbak met 2x scart) weet ik niet meer hoe de achterkant eruit ziet.. ga ik ervanuit dat ik niet digitaal verbonden ben met m'n tv. Ik weet nl. wel dat ik een scart aan m'n tv heb, welke overgaat naar 2 tullip connectors die in m'n cinema zitten. :+

De vragen die dan overblijven..
Kan ik de ODT (type kabeltjes die digitaal kunnen overbrengen) op m'n cinema set kan gebruiken? Hiermee is google je beste vriend.. dus ff de manual online naar voren getrokken..
Hier zit ik echter geen ODT staan, op pagina 7 (link naar manual) zie ik echter wel 2x een OPT IN (1x van TV/SAT en 1x van DVD)... is DAT dus waar die ODT kabel in moet? (Mijn type is STR KSL500) 7(8)7

(de sat. tuner.. is.. m'n tv dan toch.. :X )

De TV wil ik gebruiken voor 'normaal' gebruik door de familie (het vrouwtje..), gamen en films kijken.
Omdat ik n.a.w. ook wil streamen kies ik voor de 7020 ipv de 6000.. of is er zo'n groot prijsverschil tussen dat ik net zo goed DVD-RW kan gebruiken... (of mis ik dan weer een HD kwaliteit die ik middels streamen dan wel heb tot de mogelijkheid?) :Y)

Hopelijk heb ik m'n vragen en m'n stellingen duidelijk kunnen neerzetten.. :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
Lol, sorry bout that :P

Zo te lezen zit het dus wel snor m.b.t. het digitale geluid etc.
Omtrent het streamen, waarom is surround niet mogelijk.. een codec die niet ondersteund wordt?

Dan zou ik moeten nadenken / lezen wat de grootste verschillen zijn tussen 6 en 7 ..(want is internet nu echt handig op een tv?)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 18:47:
pagina 11 nederlandse handleiding 6 series: kanaalbeheer (menu met satelliet schotel): Geprogrammeerd en dan via Tools (Extra) Verwijderen
Onder 'Geprogrammeerd' heb ik geen zenders staan. Maar ik heb uit de lijst van ALLE zenders de analoge Net5 verwijderd...
Maar als ik naar digitale Net5 ga... en op 5 druk, springt hij toch vrolijk naar de analoge Net5. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

jcdekoning schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:57:
Vandaag geprobeerd om de LE37B650 de firmware bij te werken (1004.0). Ik heb de 2006.0 versie van de nederlandse website van Samsung gehaald. Het exe bestand opgestart en de bestanden laten kopieren naar een usb stick. Vervolgens deze in de tv gestopt. Deze herkent de usb stick en toont een menu waaronder de optie Software upgrade. Echter als ik deze optie uitvoer wordt er gezocht voor 30 seconden naar een usb stick en krijg ik daarna de melding dat er geen bestanden zijn gevonden om bij te werken.

Ik heb het nogmaals geprobeerd met een andere usb stick maar kreeg daarbij hetzelfde resultaat. Iemand deze ervaring gehad met betrekking tot het bijwerken van de firmware?
wel de firmware voor het goede type b650 gekozen? Staan er 2 op de site namelijk. Probeer het anders via het menu, bij mij was het ook zo dat direct uit het usb menu niet werkte, maar vanuit het algemene menu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Even met de beeld instellingen bezig geweest op m'n B650. Als uitgangspunt heb ik deze gebruikt:

Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvtest.co.uk/image/hdtv/Samsung-LE40B650/images/settings_74.gif
*klik*

Het beeld is nu een stuk rustiger. Wat ik niet echt begrijp is de aanpassingen op groen (meer rood erbij).Maar goed, het werkt prima zo, HD films zien er strak uit.

Heeft iemand andere instellingen die erg afwijken?

[ Voor 9% gewijzigd door Victorio op 30-11-2009 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
INTERPOL schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:32:
Wat is de kwaliteit eigenlijk van afgespeelde xvid-media op de Samsung led-tv's ? Zijn 1080p mkv's een vereiste of is een dvdrip nog wel bekijkbaar ?
hewoon divxken is ook te doen

is trouwens enige wat ik kan streamen waarbij ik volledig beeld/geluid heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:13

Had het zelfde probleem met mijn LE37B650. Heb toen op de duitse site de firmware gedownload en die werkt wel. Menu en zo blijft gewoon nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Laatst online: 11-09 13:38
Victorio schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:33:
Even met de beeld instellingen bezig geweest op m'n B650. Als uitgangspunt heb ik deze gebruikt:

[afbeelding]
*klik*

Het beeld is nu een stuk rustiger. Wat ik niet echt begrijp is de aanpassingen op groen (meer rood erbij).Maar goed, het werkt prima zo, HD films zien er strak uit.

Heeft iemand andere instellingen die erg afwijken?
Ik heb ook met deze lijst gewerkt. Ik vond het wel erg grauw worden, vooral door de backlight die ernstig teruggeschroefd werd (scheelde overigens wel 50 watt uit het stopcontact!!). Uiteindelijk heb ik de instellingen maar weer terug gezet, de kleuren zijn nu dan misschien niet realistisch, maar vind het eigenlijk wel mooi als de kleuren en het contrast van het beeld afspatten. Noem me maar een n00b, maar vind het gewoon mooier zo ;)

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:28:
[...]>8 >8 Maar als ik naar digitale Net5 ga... en op 5 druk, springt hij toch vrolijk naar de analoge Net5. :?
pagina 7: plug & play functie resetten:
terwijl je een TV kanaal bekijkt:
Menu: Instellingen: [enter] [enter] pincode: 0 0 0 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:08
Justin2000 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:36:
Ik heb een probleem met de youtube widget (op mn b650), deze werkt niet (heeft het wel gedaan) geeft verbinding fout oid. met melding probeer het later weer eens. (heb trouwens meteen na aanschaf laatste firmware geinstalleerd)

Zijn er meer met dit probleem?
bump., ben ik de enige met dit probleem?, het heeft gewerkt echter nu al 2 weken niet meer.
Zal mn firmware eens controleren, (3 weken terug geupdate)

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justin2000 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:01:
[...]bump., ben ik de enige met dit probleem?, het heeft gewerkt echter nu al 2 weken niet meer.
Zal mn firmware eens controleren, (3 weken terug geupdate)
netwerk instellingen: netwerktest, youtube werkt hier. Krijg je accuweather door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middag,

heb sinds één week de 40B8000, super TV, heel blij mee, top beeld > zie ook beeld instellingen
En ja, widget systeem van de samung is traag (maar oké, niet anders verwacht) [na update wel iets beter], maar de bediening > YouTube > hoe slecht is dat... had even gehoopt dat ik het verkeerd bediende.. maar nee...

Zoals eerder al is gezegd: Gewoon kansloos slecht.

- iemand ervaring samsung message systeem activeren met iPhone > add-hoc netwerk?
- iemand ervaring: om iPhone (of met Logitech) te gebruiken als remote control of zal dat het widget probleem niet oplossen?

Samsung beeld instellingen..
http://forums.cnet.com/52...adID=360727&tag=mncol;txt
http://www.tweaktv.com/tw.../samsung-un46b8000-2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:00

Bjk

Ik ben aan het zoeken naar reviews van de pricewatch: Philips 42PFL3604 maar kan nergens iets vinden. Heeft iemand ervaring met deze tv? De prijs is erg goed en de specs lijken mij ook prima, of kijk ik ergens overeen?

Ik wil hem gaan gebruiken voor normaal tv gebruik + bluray / ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjk schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:21:
Ik ben aan het zoeken naar reviews van de Philips 42PFL3604 maar kan nergens iets vinden. Heeft iemand ervaring met deze tv? ... of kijk ik ergens overeen?
Ja je zit in de verkeerde draad te posten, het onderwerp hier is: Samsung LCD + LED TV`s, Samsung nam Philips nog niet over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:04:

... te gebruiken als remote control of zal dat het widget probleem niet oplossen?
Remote lost niets op met de widget, vermoed dat dit eerder te maken heeft met het netwerk & internet. Opbouwen van de verbinding duurt even, eens de stream loopt is het zonder onderbrekingen op youtube. Kan ook aan jou provider liggen: netwerk en netwerkverkeer beheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:04:
.

- iemand ervaring: om iPhone (of met Logitech) te gebruiken als remote control of zal dat het widget probleem niet oplossen?

Samsung beeld instellingen..
http://forums.cnet.com/52...adID=360727&tag=mncol;txt
http://www.tweaktv.com/tw.../samsung-un46b8000-2.html
Als het goed is heeft jou 8000 een RF remote, de logitech is IR en gaat niet werken op deze tv.
Als ik op de samsung site kijk zie ik dat de 8000 wel leverbaar is met IR remote maar ik kan ze niet vinden. Geen IR remote, geen 8000 voor mij dan helaas. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:24:
[...]

Als het goed is heeft jou 8000 een RF remote, de logitech is IR en gaat niet werken op deze tv.
Als ik op de samsung site kijk zie ik dat de 8000 wel leverbaar is met IR remote maar ik kan ze niet vinden. Geen IR remote, geen 8000 voor mij dan helaas. ;(
Volgens mij heeft de 8000 zowel een IR als RF remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:32:
[...]
Remote lost niets op met de widget, vermoed dat dit eerder te maken heeft met het netwerk & internet. Opbouwen van de verbinding duurt even, eens de stream loopt is het zonder onderbrekingen op youtube. Kan ook aan jou provider liggen: netwerk en netwerkverkeer beheer?
Sorry, maybe was ik beetje onduidelijk. Maar de snelheid vind ik niet zo erg..

Daarentegen de bediening/navigatie van de Widget, hondsberoerd.!...
Het intoetsen van een zoekterm en weer karakters verwijderen (eerste twee karakters wijzigen is hele balk leeg moeten halen)... daar ben je lang mee bezig! Kan zo snel even geen plaatje vinden, maar maybe wel eens gezien of ervaren. Het is namelijk een toetsenboard van A tot Z verdeeld over een aantal rijen.
Zo'n TV en dan een navigatie/bedediening van de jaren........

Daarom dacht ik (maar denk dat het meer in de aansturing van de widget zit) een remote waar A tot Z verdeeld is over de 0 > 9 het sms idee.. of gewoon een toetseboardje zoals op bijvoorbeeld de iPhone..

Zo moeilijk was dat echt niet geweest Samsung!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Scooper schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:26:
[...]
Ik heb ook met deze lijst gewerkt. Ik vond het wel erg grauw worden, vooral door de backlight die ernstig teruggeschroefd werd (scheelde overigens wel 50 watt uit het stopcontact!!). Uiteindelijk heb ik de instellingen maar weer terug gezet, de kleuren zijn nu dan misschien niet realistisch, maar vind het eigenlijk wel mooi als de kleuren en het contrast van het beeld afspatten. Noem me maar een n00b, maar vind het gewoon mooier zo ;)
Ik heb de backlight inderdaad wat hoger gezet en nog wat zitten rommelen, maar het was wel een mooie start met die instellingen. De default settings vond ik echt te fel en te rood.

Net wat fragmenten van Earth in 1080p zitten kijken: prima! _/-\o_ Ik had niet verwacht dat zelfs de bekende "birds scene" vloeiend zou spelen via netwerk stream.

Eigenlijk had ik besloten om een mediatank te kopen maar ik denk dat ik maar gewoon een 1,5TB schijf voor in m'n pc haal en alles ga streamen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex650
  • Laatst online: 28-01-2022
Ik heb een Samsung LE40B650 en heb deze via een audiokabel gekoppeld aan mijn home cinema set (AUX ingang) om zo naar muziek te kunnen luisteren die ik op een USB stick heb staan, maar het beeld moet nu altijd aan blijven staan.

Er is een optie om het beeld uit te schakelen als ik de ingang EXT1 of EXT2 kies, maar volgens mij niet wanneer je via USB naar muziek luistert.

Lijkt mij wel een handige optie als je alleen het beeld kunt uitschakelen wanneer je via usb naar muziek luistert via de TV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:34:
[...]

Volgens mij heeft de 8000 zowel een IR als RF remote.
Ja klopt net gevonden op pagina 28 :$
Blijft de optie voor de samsung gelukkig open :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb naar volle tevredenheid de LE37B650 incl CI+ + Ziggo.
Probeerde gisteren om in het servicemenu te komen middels te toetscombinatie.
Zag toe heel even het bekende scherm aan de linkerkant, maar het systeem ging automatisch door naar authenticatie en kreeg ik het TV beeld.
Ook de laatste firmware geprobeerd, maar helaas.
In het servicemenu komen is in het begin zonder problemen gelukt, maar nu dus niet meer.
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39

Je download in 1ste instantie een executable.. deze moet je uitpakken in een map op je stick/schijf.
Dan zal hij de update wel vinden en installeren.

Is er een makkelijke manier om geluid te decoden van DTS naar AC3 ? met een simpele convert to button zeg maar ?

Audioconvertor al geprobeerd maar dit is ook geen succes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 07:54:
In het servicemenu komen is in het begin zonder problemen gelukt, maar nu dus niet meer.
Wie kan mij helpen?
Eerst op TV kanaal kijken op de interne tuner, dan de code toetsen snel (opeenvolgend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00

r_kluft

Hmmmmmm

Heb een paar dagen geleden 2dehands een Samsung T220HD gekocht.
Nu werkt hij prima en geeft analoog redelijk beeld. (Digitaal op de slaapkamer hoeft van mij niet perse.)

Nu heb ik alleen dat hij soms in bepaalde scenes in helderheid terugvalt en daarna een rare waas over het schem geeft.
Het lijkt een beetje alsof er vlekken in het beeld zitten.

Omdat het weg is als ik de tv uit en weer aan zet lijkt het me een instelling.
Ik heb alleen geen van de instellingen meer op automatisch staan.

Heeft iemand hier een idee wat dit zou kunnen veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Heet iemand deze firm al geprobeerd ivm. scaling bij de B650

http://newage.mpeg4-players.info/samsung/b650/b650.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfio
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:56
Zag toe heel even het bekende scherm aan de linkerkant, maar het systeem ging automatisch door naar authenticatie en kreeg ik het TV beeld.
Wie kan mij helpen?
Zorg dat je, voordat je de tv op standby zet, de tv op nederland 1 hebt staan, die is free to air. Daar vind geen authenticatie plaats. Zo kun je in het service menu komen.

XC40 RWD Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 45000km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen?
Even de cam uit de tv halen en je komt er zo in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:24:
[...]

was al gemeldt dat beide werken en dus logitech ook werkt...heb zelf harmony one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Lekker is dat. Ik zoek een nieuwe TV. Uiteraard een leuk wensenlijstje:
-LED (Full-LED of Backlit-LED ...)
-Grote beeldmaat (liefst 55")

En ja, ik ben redelijk Samsungfan. De huidige serie 5,7 of 8 bieden helaas niet wat ik hebben wil. Dan lees je van de 55B8500 en dan denk je "Dat issum!" Introductie september 2009. Welnu dat treft, want die datum is al gepasseerd. Blijkt, dat hele model komt niet naar Europa :( Want de markt is hier niet groot genoeg, commercieel niet interessant en meer van zulk geneuzel |:(

Maar goed, er staat meer nieuws te wachten:
http://www.samsung.com/gl...lcdpanel/product/lcd.html
Nu maar hopen dat we niet alleen maar met de "gestripte", kleine modellen worden afgescheept.
Al iemand meer nieuws van die 10mm uitvoeringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

120 - 240 Hz, zijn dit niet de frequenties voor de amerikaanse markt? (60 Hz op de spanning). Europa 100 Hz - 200 Hz (spanning 50 Hz), is maar een gedacht, he? Je weet dat je na 6 maanden met een oud toestel zit.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2009 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfio
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:56
Heb inmiddels de 32B550 gescoord icm neotion cam module. Heb via service menu gekozen voor model B650 en nu kan ik ook films afspelen via usb. :) :) :) Las ook dat je de zapsnelheid kon veranderen. Dat is mij nog niet gelukt. Wanneer ik dit doe:

Zaptime versnellen:

Bij de 3, 4 en 5 series:
Selecteer: 4. Advanced menu, toets 0000 voor toegang
Ga naar "Adjust"
Ga naar Video Mute Time en kies voor een lagere waarde

Bij de nieuwere modellen de optie:
"Adjust -> User Control Init"
Standaard instelling is 8 of 10, hoe lager het getal hoe minder vertraging bij het zappen.

Hoe ik ook kijk ik kom die Adjust nergens tegen in dat advanced menu. Iemand dat ook opgemerkt? Staat het misschien op een andere plek?

XC40 RWD Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 45000km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 08:22:
120 - 240 Hz, zijn dit niet de frequenties voor de amerikaanse markt? ...
Ja dat klopt. De 55B8500 die wel geleverd wordt, is het Amerikaanse model. Zoals deze presentatie van Samsung toont, staat alles weer op de Amerikaanse standaard en vrees ik dat Samsung weer zal zeggen: "Niet commercieel interessant, te weinig verwachtte verkoop enz..." zodat ook dit model aan onze neus voorbij zal gaan. En daar baal ik dan van. :(

Veel Full-LED/Backlit-LED alternatieven zijn er niet. De Sharp valt eigenlijk al af, want de kritieken zijn duidelijk "De Sharp biedt geen verbetering t.o.v. traditionele LCD-panelen" Oh en, Philips.. Daar ben ik definitief van genezen. Alles wat wij van Philips kopen gaat royaal korter dan verwacht mee, heeft erg dure reparaties nodig die niet onder de garantie verholpen worden of heeft voedingen met zulke bijgeluiden dat deze vrolijk meefluiten met klassieke muziek O-) ... Maar ik heb een hekel aan klassieke muziek! :X

Andere alternatieven komen van Toshiba, LG of Sony waarbij de Toshiba wel een goede indruk achter laat. Nu nog wat reviews vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:55:
Rob is het u ondertussen al gelukt om dit beeldvullend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
probeer dit eens..

Heet iemand deze firm al geprobeerd ivm. scaling bij de B650

http://newage.mpeg4-players.info/samsung/b650/b650.html
Pagina: 1 ... 8 ... 75 Laatste