Net voor 't weekend de LE32D550 gekregen, en ik heb mn WD 1TB externe schijf er op aan gesloten.
Ik kan alle mogelijke formaten film spelen, echter de ondertiteling krijg ik niet voorelkaar. Ik volg precies de handleiding:
Ondertiteling is gelijk qua naam aan de film
het is een .sub bestand (ondersteund)
de film is .mkv
En toch als ik naar TOOLS ga TIJDENS het afspelen, krijg ik niet de optie om ondertiteling te kiezen.
Wat doe ik verkeerd?
Ik zie al eerder ook iemand met dit punt, weten jullie al meer?
SCIxX schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:30:
Zojuist mijn Samsung LE32D550 binnen en ik ben heel tevreden! Ziet er gelikt uit, beeld is goed, makkelijk te installeren, helemaal niks te klagen voor deze prijs. Helemaal Samsung´s ConnectShare Movie ben ik over te spreken, ik heb zojuist mijn externe harde schijf aangesloten en kan gewoon direct films afspelen vanuit verschillende formaten. Het begint te beginnen als een reclame praatje maar dat is toch fantastisch.

Ben jij dit punt ook al tegen gekomen?
Update:
ok ik ben al achter een aantal zaken gekomen:
- Meerdere ondertiteling bestanden in 1 map vind ie niet altijd leuk
- De tv is niet zo flexibel als VLC player, waarbij de naam van de ondertiteling ook "film - DUTCH.srt" mag zijn bij een film.mkv, nee moet precies gelijk zijn.
- Het voorbeeld wat ik nam werkte blijkbaar ook niet lekker. De film zorgt er voor dat de tv "vast loopt" en opnieuw start, dus dat zal aan de film/ondertiteling liggen. Ik koop binnenkort nog wel even een HDMI kabel, kan ik die wel via mn laptop afspelen...
Verder deden ze nu ook beter, na wat dubbele ondertitels op te ruimen en goeie namen...
[
Voor 58% gewijzigd door
DerOllie op 11-02-2012 19:11
]