Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

Even gespeeld met Plex op een C750. Werkt goed, alleen ondersteund plex geen DVD/BD iso's... Net m'n hele collectie film omgezet naar iso vanwege m'n AC Ryan. Jammer dus.

Voor series in .mkv of .avi werkt Plex prima. Wellicht dat ik het ga gebruiken voor de kids collectie tekenfilms. Iets toegankelijker dan via de AC Ryan (maar 1 AB nodig). In ieder geval bedankt voor de tip!

Ook ga ik kijken wat de mogelijkheden zijn icm m'n iPhone. Ik zag een betaal client van 4 euro, maar ik kan niet zien of dit werkt met de Samsung client. Ik denk het namelijk niet.

Even een ander probleem aankaarten:ARC. Heeft iemand dit aan de gang met een C750 en een onkyo 609?
Bij blijft het angstig stil als ik hierban gebruik wil maken. Zet ik daarna de reciever uit, dan heb ik wel audio via de TV speakers. Ik gebruik de luxe HDMI stekkers van de Action (die oranje van 3 euro) welke claimen 1.4 te zijn... Zou dat het issue kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xAn52 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 09:59:
Even een ander probleem aankaarten:ARC. Heeft iemand dit aan de gang met een C750 en een onkyo 609?
Bij blijft het angstig stil als ik hierban gebruik wil maken. Zet ik daarna de reciever uit, dan heb ik wel audio via de TV speakers. Ik gebruik de luxe HDMI stekkers van de Action (die oranje van 3 euro) welke claimen 1.4 te zijn... Zou dat het issue kunnen zijn?
Heb je HDMI-CEC toegelaten in het menu? Gebruikt je wel de aangewezen HDMI ARC poort op je toestel(len)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAn52

xAn52

Whatever...

Achter de kabel in de ARC poort gedaan van de TV. Er is maar 1 HDMI in op de Onkyo, dus dat was niet heel moeilijk. Als ik harder en zachter doe met de TV danwel Onkyo AB zie ik ook netjes de "dubbele"volume control. Zowel de TV (met de bolletjes) als de reciever (met cijfers) geven op de TV aan dat het geluid harder gaat, maar het blijft heel stil. Zover ik kan zin praat alles met elkaar. Alles zit alleen met HDMI aangesloten: Blu Ray speler (Samsung 6900), AC Ryan mini2, de C750 en de 609. Verder zit alles via een switch aan het netwerk vast (Gigabit, ook al is BD, TV en reciever 100mbit). TV en Onkyo zijn up to date qua firmware.
We gaan verder pielen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je gebruikt toch de HDMI OUT voor je flatscreen op de 609? en dan p 59 van de Nederlandse handleiding?
Opmerking
• Als u “Audio Return Channel” op “Auto” zet, worden de
“Audio Selector” instellingen van de TV/CD ingangsselector
automatisch omgeschakeld naar “ARC” (➔ pagina 54).
• De “Audio Return Channel” instelling kan alleen worden
uitgevoerd als de “HDMI Control (RIHD)” instelling
hierboven op “On” staat.
• Deze instelling wordt automatisch op “Auto” gezet indien de
“HDMI Control (RIHD)” voor het eerst op “On” wordt gezet.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Mijn C750 weigert om een USB-stick te gebruiken voor timeshifting en opnemen. Na het formatteren claimt de tv dat de stick "niet geschikt" is en dat ik maar een HDD moet gebruiken. Lariekoek volgens mij, het is een USB3-stick die sneller is dan een USB2-stick waar het wél gewoon mee werkt - zij het dat weergave tijdens timeshift soms hangt :(

Is er een methode om de stick met PC zo voor te bereiden dat de tv niet meer zeurt? Is het al voldoende om de stick als XFS te formatteren of is er meer magic nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:29

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Vraagje voor mensen met een D5000- TV en een Android telefoon;

De beschrijving van de Android App Samsung remote zegt dat 2011 modellen met AllShare vanaf de D5500 ondersteund worden. De D5000 heeft wel AllShare, maar het typenummer is lager dan 5500.

De specificatiepagina van Samsung zegt namelijk dat hij wel Smart Phone Remote support heeft. De verdere extra features van de D5500 of D5700 vind ik niet zo boeiend, maar ik wil wel graag mijn toekomstige TV bedienen met mijn SGS2.

Ik heb het via twitter aan Samsung_NL gevraagd, en die zeiden dat het inderdaad niet werkt op de D5000.

Kan iemand testen of dat inderdaad zo is of dat de D5000 gewoon ondersteund wordt? Ik weet namelijk niet of AllShare/DLNA de enige vereiste is of dat er nog softwarematige verschillen zitten waardoor de D5000 het niet zou doen en de D5500 wel. Als dat het geval is, is er een mogelijkheid om die functionaliteit met andere software/firmware toe te voegen aan een D5000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAn52

xAn52

Whatever...

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:09:
Je gebruikt toch de HDMI OUT voor je flatscreen op de 609? en dan p 59 van de Nederlandse handleiding?

[...]
Yep. HDMI2 ARC op TV en HDMI OUT op de Onkyo. Andere kabel gepakt en werken. Niet een HDMI kabel van de Action BTW. Eentje die ik ooit via de iBood had aangeschaft, ook 3 voor een tientje maar blijkbaar wel echt HDMI1.4.

Het werkt nu goed voor TV kijken. Maar nog niet bij internettoepassingen. Bij MUZA.TV doet de vol+ en vol- op de TV AB alleen nog maar Mute on en Mute off. Met de AB van de Onkyo ook, als ik tenminste kies voor de zwarte VOL knop. Met de witte VOL knop gaat de boel wel harder en zachter. Bij TV kijken zie ik met gebruik van de zwarte VOL knoppen ook de Anynet+ volume control. Bij de witte alleen de Onkyo getallen. De Samsung AB doet het dan wel goed.

Bij gebruik zwart:
VOLZW

Bij gebruik zwart en wit:
VOLWIT

Het werkt. Dat is belangrijkst. Geluid van de TV is in DD5.1. De reciever gaat ook aan en uit met de TV. Of dat wenselijk blijft hangt even van de baas in huis af. Ben wel blij dat het eindelijk werkt.

Thanks voor de feedback! Ik ga nu proberen of de PLEX ook 5.1 audio via ARC gaat doen (voor films ed.). Hiervoor moet ik eerst de PLEX server even op een andere machine installeren. I'll keep you posted en thanks voor het meedenken.

edit:
Even lopen pielen met PLEX, en deze speelt DD5.1 en DTS5.1 via ARC naar de Onkyo 609 af.
Potjandosie, wat is dat machtig voor TV series! Ik kan het iedereen aanraden! Installeer de PLEX client op je PC, voeg de Samsung app toe op je TV even configureren en klaar. Als je tenminste je series netjes in mapjes hebt en ook mooi genummerd (Serie\Seizoen #\S#E# Titel) werkt dat supergeil. Met Watched optie, delete etc. Topper...

[ Voor 12% gewijzigd door xAn52 op 02-10-2011 23:45 . Reden: Ervaring PLEX. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 22:13
Ik zie op de site van Samsung alleen maar de nieuwe D400 en D500 series, komt er geen geen D600 en D700 serie meer?

Ik heb al geprobeerd te zoeken hierop, maar kan niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ossi schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:15:
Ik zie op de site van Samsung alleen maar de nieuwe D400 en D500 series, komt er geen geen D600 en D700 serie meer?

Ik heb al geprobeerd te zoeken hierop, maar kan niets vinden...
Ik denk dat ze de modellen met CCFL backlight aan het uitfaseren zijn. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 15:52:
[...]

Ik denk dat ze de modellen met CCFL backlight aan het uitfaseren zijn. Vandaar.
Hmm dat zou wel verklaren waarom alleen de goedkopere 4 en 5 series uitgekomen zijn van de nieuwe D serie.
Jammer, de D6xx had een leuke opvolger kunnen zijn voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:00
Ola,

Ik heb de UE32C5100, en helaas heeft deze geen Media2.0 / Internet@TV.

Weet iemand of dit misschien toch mogelijk is met een nieuwe firmare, of hack van de huidige software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op zondag 18 september 2011 @ 12:48:
[...]

Volgens mij heeft EDID niets van doen met audio.

Verder snap ik je post niet helemaal; bedoel je dat je tv via de optische uitgang alleen stereo uitstuurt naar je z906? Dat is normaal en hoort zo. Staat ook duidelijk in de handleiding van je tv.

Oplossingen:
1. hdmi naar versteker en vanaf daar hdmi naar tv. (in jouw geval niet te doen)
of 2. optisch van pc naar z906, en hdmi/dvi van pc naar tv.
Dit probleem had ik ook met mijn D7000. Als ik via de "interne" mediaplayer films met DTS of DD5.1 afspeelde gaf de TV alleen stereo door via de optische out.

Het probleem is dat de TV niet automatisch overschakeld naar de juiste output DTS of DD5.1.
Dit is op te lossen door tijdens het afspelen van de film op de menuknop van de afstandbedieng te drukken.
ga dan naar -> Geluid -> Extra Instelingen -> SPDIF-uitvoer -> Geluidsformaat
deze staat dan waarschijnlijk op PCM ingesteld. Je kan in dit menu dan kiezen voor DTS of Dolby Digital.
daarna heb je wel de juiste output naar de receiver / versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 08:07:
Ik heb wat afleveringen van series, 720p MKV container met x264 video op een usb harddisk gezet en speel die via de tv (LE40C750) af. Op zich gaat dat wel redelijk, maar zo af en toe houdt de TV er op een bepaald punt ineens mee op. Dan stopt hij het afspelen van de aflevering en skipt naar de volgende.

Ik heb dezelfde aflevering op de PC bekeken en daar werkt het zonder problemen. Heeft er misschien iemand ervaring met de stabiliteit van bepaalde videoformaten in de media player, of andere tips waarmee een ononderbroken kijkervaring kan bereiken? :)
Ik heb een 46D7000 en die heeft excact hetzelfde probleem, ik ben dit al tegengekomen bij avi's en MKV's.
ik speel deze af via een samsung USB schijf. meestal zie ik dan nog net een melding van codec niet ondersteund en springt hij over naar de volgende film op de HDD. dit gebeurt altijd op een bepaald tijdstip in een film. Als je dezelfde film weer afspeelt gebeurt dit zelfde weer op excact hetzelfde punt. als je de film 1 seconde of later na dit punt start is er verder geen probleem. Ik heb dit meestal met films van KAJ7 op usenet.

als iemand hier ook last van heeft en misschien een oplossing hoor ik het graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:13:
Mijn C750 weigert om een USB-stick te gebruiken voor timeshifting en opnemen. Na het formatteren claimt de tv dat de stick "niet geschikt" is en dat ik maar een HDD moet gebruiken. Lariekoek volgens mij, het is een USB3-stick die sneller is dan een USB2-stick waar het wél gewoon mee werkt - zij het dat weergave tijdens timeshift soms hangt :(
Welke USB3-stick was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightshadow999
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-09 20:37

nightshadow999

nightshadow

Ik heb tweeënhalf jaar geleden een LE40B530 gekocht. Een klein jaartje geleden heb ik een firmware-update gedaan. Sinsdien wel vaker problemen gehad met het afsluiten/opstarten van de tv. Meestal deed die het wel weer na een tijdje wachten.

Vandaag wil hij echter helemaal niets meer doen. Natuurlijk is de garantie twee jaar, dus net een half jaar verlopen.

Iemand bekend met dit probleem?

@Alexander01: Hij lijkt mij een USB 3.0-compatibele USB-stick te bedoelen. Die zouden overigens ook op een USB 2.0 poort moeten werken.

[ Voor 15% gewijzigd door nightshadow999 op 17-10-2011 13:31 ]

Nightshadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
nightshadow999 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:53:
Vandaag wil hij echter helemaal niets meer doen. Natuurlijk is de garantie twee jaar, dus net een half jaar verlopen.

Iemand bekend met dit probleem?
Klinkt meer als een hardwareprobleem eigenlijk. Al geprobeerd om de stekker een tijdje uit het stopcontact halen? Dan weet je tenminste zeker dat het ding een cold reboot heeft gedaan.

En teruggaan naar de winkel. Met die "2 jaar garantie" heb je weinig te maken, dat soort expliciete garanties maakt de afhandeling hooguit wat makkelijker. Maar van een tv mag je verwachten dat-ie het langer dan 2,5 jaar doet en dus is de winkel verplicht om met een goede oplossing te komen. Zie ook website consumentenautoriteit enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightshadow999
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-09 20:37

nightshadow999

nightshadow

Fuzzillogic schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:55:
[...]

Klinkt meer als een hardwareprobleem eigenlijk. Al geprobeerd om de stekker een tijdje uit het stopcontact halen? Dan weet je tenminste zeker dat het ding een cold reboot heeft gedaan.

En teruggaan naar de winkel. Met die "2 jaar garantie" heb je weinig te maken, dat soort expliciete garanties maakt de afhandeling hooguit wat makkelijker. Maar van een tv mag je verwachten dat-ie het langer dan 2,5 jaar doet en dus is de winkel verplicht om met een goede oplossing te komen. Zie ook website consumentenautoriteit enzo.
Ja, achteraf bedenk ik mij dat ook. Ik dacht eerst dat het met de software te maken had (omdat hij dus vaker moeilijk deed, en ook voordat hij niets meer deed, ging hij moeilijk doen).

Maar ik heb inderdaad een verzoek verstuurd en duidelijk het wetsartikelnummer genoemd en dat je van een tv moet kunnen verwachten dat hij zeker langer dan tweeënhalf jaar mee gaat. Mag hem in ieder geval opsturen (volgens mij automatisch gegenereerde mail). Dus binnenkort het geval maar aanbieden bij het postkantoortje.

Nightshadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen,

ik overweeg de aanschaf van een Samsung LED tv uit de 5000 serie.
Ik heb de afgelopen 25 pagina's doorgelezen maar zit met een aantal vragen, wie het antwoord weet mag het zeggen.
Via Google is er in ieder geval bijzonder weinig tot niets over te vinden.

Allereerst: is er duidelijk zichtbaarverschil in pixelgrootte tussen de 32", 37" en de 40" of zijn de verschillen in de praktijk werkelijk minimaal?
Verder wil ik mijn huidige hifi versterker (Vincent 121, geen optical)) via cinch aansluiten, kan dit?
En tot slot; wanneer ik een filmbestand via usb stick wil afspelen had ik begrepen dat het formaat VIDEO_TS regelmatig problemen geeft maar hoe zit het met bijvoorbeeld .mkv en Apple's m4V h264 (met standaard stereo geluidsspoor) bestanden, mijn filmcollectie is veelal in dit laatste formaat gecomprimeerd.
Ik kan maar geen volledige lijst van ondersteunde videocompressieformaten vinden voor de 5000 serie.
Ik lees het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Grr, mijn UE40C6700 net een jaar oud....en een mooie rode pixel in het midden...Samung gebeld, en ze gaan 'onderdelen' bestellen. Zal wel een nieuw paneel worden dan. Ik hoop dat mijn PVR hack daarna nog gewoon werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Een ADATA S102, die het verder prima doet in PCs. USB2 compatible uiteraard. Tv herkent hem ook wel en gaat formatteren, om tot slot dus tot de ongewenste conclusie te komen. De USB2 stick die het wel doet is een Sandisk Cruzer 8GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah die heb ik ook :)
Zowel de 16gb als 32gb.
Met welke had jij getest?

Heb overigens wel het idee dat die sticks soms wat traag zijn met hun accestime. Het duurt soms even totdat hij op gang komt met het openen van dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:03:
[...]

Ah die heb ik ook :)
Zowel de 16gb als 32gb.
Met welke had jij getest?

Heb overigens wel het idee dat die sticks soms wat traag zijn met hun accestime. Het duurt soms even totdat hij op gang komt met het openen van dingen.
16GB. En ook qua accesstijd is deze flink sneller dan de Sandisk, voor zover ik gemeten heb, dat zal dan het probleem ook niet hoeven te zijn.

Vervelendste is dat tv zo koppig vol blijft houden dat het niet kan werken, maar geen reden geeft waarom niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:12

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Grr, onze nog net geen jaar oude LE40C650 heeft vandaag de geest gegeven :(

Ineens een 15cm brede verticale gele baan over 't beeld (op alle ingangen en ook over 't menu).

Iemand dit ook al gehad wellicht, en zo ja: bekend wat 't was?

Hoop niet dat 't paneel defect is want dat is een SQ02, maar ga als dit toch zo blijkt te zijn op zijn minst proberen te regelen/eisen dat hij met 'n zelfde paneel gerepareerd wordt aangezien de tv op paneel uitgezocht is.

Edit: en wat zijn jullie ervaringen met garantie claimen? Rechtstreeks bij Samsung of toch maar bij de MediaMarkt doen?

[ Voor 11% gewijzigd door floriske.nl op 19-10-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:09:
[...]

16GB. En ook qua accesstijd is deze flink sneller dan de Sandisk, voor zover ik gemeten heb, dat zal dan het probleem ook niet hoeven te zijn.

Vervelendste is dat tv zo koppig vol blijft houden dat het niet kan werken, maar geen reden geeft waarom niet...
Ik heb net de 32gb S102 geprobeerd en die is blijkbaar ook niet snel genoeg (geeft ook die melding na de performance test dat ik maar een HDD moet gebruiken).

In mijn geval getest op een LE46C650 (SQ02, T-VALDEUC-3008.3).

In het verleden ook al met een Transcend JetFlash 600 16gb geprobeerd (ook een snelle stick), maar ook die voldeed niet aan de performance eisen van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBB1
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-05-2024
UE40D5000 is kennelijk een geliefd model onder tweakers. Was hier zelf ook naar aan 't kijken. Waar ik helaas geen antwoord op vind is het volgende:

MKV-files worden ondersteund las ik in de manual online. Maar worden de ondertitels in de MKV's dan ook afgespeeld?

Bedankt voor jullie feedback!

[ Voor 30% gewijzigd door GBB1 op 20-10-2011 11:35 . Reden: Linkjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:51
GBB1 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:31:
UE40D5000 is kennelijk een geliefd model onder tweakers. Was hier zelf ook naar aan 't kijken. Waar ik helaas geen antwoord op vind is het volgende:

MKV-files worden ondersteund las ik in de manual online. Maar worden de ondertitels in de MKV's dan ook afgespeeld?

Bedankt voor jullie feedback!
Jep, gewoon zelfde naam geven als het MKV bestand en dan pakt hij de ondertitels automatisch mee. Als ze hardcoded zijn speelt hij ze sowieso af. Maar je kan dus ook doen met een srt bestand (doe ik altijd zelf.) :)
Zeker een leuke tv en goede interne mediaspelers zitten er in de Samsungs. Heb zelf de C630 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBB1
timwijn schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:14:
[...]

Jep, gewoon zelfde naam geven als het MKV bestand en dan pakt hij de ondertitels automatisch mee. Als ze hardcoded zijn speelt hij ze sowieso af. Maar je kan dus ook doen met een srt bestand (doe ik altijd zelf.) :)
Zeker een leuke tv en goede interne mediaspelers zitten er in de Samsungs. Heb zelf de C630 ;)
Hoi timwijn

Bij mijn MKV's die ik via Handbrake rip zitten de subs in de MKV-file. Er is dus geen apart bestandje hiervoor. En om elke keer de sub uit de MKV te halen om deze apart te hebben zie ik niet zo zitten.

Nog iemand feedback mbt mijn vraag? Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBB1
Mijn vraag aan Samsung:
Beste

Ik sta op het punt om de Samsung UE40D5000 aan te kopen. Voor mij is het echter belangrijk dat via de USB-poort MKV-files kunnen worden afgespeeld. In deze MKV-files zitten ondertitels, welke ik graag wil zien.

Ondersteund de UE40D5000 het weergeven van ondertitels in een MKV-file wanneer deze via USB wordt afgespeeld?

Dank bij voorbaat.

Met vriendelijke groeten
Antwoord van Samsung:
Geachte heer,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot de Samsung UE40D5000.

Alle Samsung-tv's ondersteunen deze functie. Hierbij komt nog dat de D5000 en hoger DLNA ondersteunen.
Dit houdt in dat u ook films kunt streamen naar uw televisie.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center op het nummer 02 201
2418 (B) / 02 610 3710 (Luxembourg). Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en
sneller van dienst kunnen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Merveille Kinkela Ngonde
Contact center medewerker.
Samsung Electronics Benelux
Ik vind het wat kort door de bocht dat er niet wordt ingegaan op mijn vraag over de ondertitels IN de MKV :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:42
Ik ben aan het kijken voor een 46" Samsung LCD in de prijsklasse onder de 1000 euro.

Nu is mijn oog gevallen op de volgende twee modellen:
- UE46D5700 (+/- 800 euro)
- UE46D6200 (+/- 920 euro)

Voor mijn gevoel zijn de verschillen niet zo groot. Wel zou de 6200 beschikken over 200 hertz waar de 5700 het met 100 hertz zou moeten doen.

Denken jullie dat het verschil in kwaliteit die +/- 120 euro waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GBB1 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:54:
[...]

Hoi timwijn

Bij mijn MKV's die ik via Handbrake rip zitten de subs in de MKV-file. Er is dus geen apart bestandje hiervoor. En om elke keer de sub uit de MKV te halen om deze apart te hebben zie ik niet zo zitten.

Subtitles in mkv bestanden worden niet ondersteund. Als dat heel belangrijk voor je is dan moet je dus een externe media speler gebruiken want voor zover ik weet heeft geen enkel televisie merk hier ondersteuning voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
simpele vraag (denk ik)
Ik ben aan het zoeken in de instellingen, maar ik kan het niet vinden.

Ik heb IPTV. Als ik mijn Samsung aanzet moet ik altijd met de knop SOURCE de HDMI ingang selecteren. Kan ik de TV zo instellen dat dit automatisch gaat (dus standaard op HDMI als ik hem aanzet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
kuwerti schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:38:
Ik heb IPTV. Als ik mijn Samsung aanzet moet ik altijd met de knop SOURCE de HDMI ingang selecteren. Kan ik de TV zo instellen dat dit automatisch gaat (dus standaard op HDMI als ik hem aanzet)?
Zet em aan met de aan/uitknop, niet met een cijfertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funnel20
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-07 12:19
Beste Samsung TV liefhebbers,

Sinds vandaag is mijn nieuw iPhone App "Tifi Remote" gratis te downloaden in de App Store:
http://itunes.apple.com/nl/app/tifi-remote/id441912305?mt=8

Unieke features:
  • Werkt naast de C en D Series ook voor de B-Serie uit 2009 met Internet@TV en de SamyGo Remote LAN Application (gratis verkrijgbaar op http://samygo.tv/).
  • Het nieuwe zappen; druk gewoon op het logo van de zender van je keuze, en Tifi Remote zorgt dat je TV naar het juiste kanaal gaat.
  • En je swipet gewoon over de zender logo's om het volume te wijzigen, of om ouderwets door de kanalen heen te zappen.
Afbeeldingslocatie: https://sites.google.com/site/imkapps/_/rsrc/1319228030470/tifiremote/Tifi%20Remote%20NL-SC1.png

Afbeeldingslocatie: https://sites.google.com/site/imkapps/_/rsrc/1319228030470/tifiremote/Tifi%20Remote%20NL-SC3.png

Graag hoor ik wat jullie ervan vinden, dit is uiteraard pas het begin.
Diverse nieuwe ideeën zijn al aangedragen door mijn testteam.

[ Voor 3% gewijzigd door funnel20 op 21-10-2011 22:57 . Reden: plaatje geupdate ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
GBB1 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:54:
[...]

Hoi timwijn

Ik dacht dat ik hier had gelezn dat als je ze ript met handbrake dat de subs dan wel worden herkent door de tv, zoek anders even het forum door op handbrake ofzo!

Edit: Post van iemand anders eerder: 'oor dvd is er nog een tweede mogelijkheid, dvd rippen met bijvoorbeeld dvdshrink, vervolgens het geheel met handbrake omzetten naar mkv, in dit programma kun je bij ondertiteling de keuze maken voor Burned In, als je dit doet wordt er een mkv gemaakt met ingebakken (in het beeld) ondertitels die zichtbaar is op elke Samsung tv.'

Nogmaals zoek op handbrake in het forum, je vindt daar veel meer posts over en lees nu al meerdere malen dat daarmee subs worden ingebakken en dat de tv ze gewoon herkent en afspeelt.

[ Voor 34% gewijzigd door timwijn op 22-10-2011 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
Fuzzillogic schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:15:
[...]

Zet em aan met de aan/uitknop, niet met een cijfertje.
ha, dat het zo simpel kan zijn.Ik ga het eens proberen (als de film van de kids afgelopen is.....)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:17
floriske.nl schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:21:

Ineens een 15cm brede verticale gele baan over 't beeld (op alle ingangen en ook over 't menu).

Hoop niet dat 't paneel defect is want dat is een SQ02, maar ga als dit toch zo blijkt te zijn op zijn minst proberen te regelen/eisen dat hij met 'n zelfde paneel gerepareerd wordt aangezien de tv op paneel uitgezocht is.

Edit: en wat zijn jullie ervaringen met garantie claimen? Rechtstreeks bij Samsung of toch maar bij de MediaMarkt doen?
Gewoon Samsung bellen. Voor TV's groter dan 32 inch komen ze thuis langs voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBB1
timwijn schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:19:
[...]

Ik dacht dat ik hier had gelezn dat als je ze ript met handbrake dat de subs dan wel worden herkent door de tv, zoek anders even het forum door op handbrake ofzo!

Edit: Post van iemand anders eerder: 'oor dvd is er nog een tweede mogelijkheid, dvd rippen met bijvoorbeeld dvdshrink, vervolgens het geheel met handbrake omzetten naar mkv, in dit programma kun je bij ondertiteling de keuze maken voor Burned In, als je dit doet wordt er een mkv gemaakt met ingebakken (in het beeld) ondertitels die zichtbaar is op elke Samsung tv.'

Nogmaals zoek op handbrake in het forum, je vindt daar veel meer posts over en lees nu al meerdere malen dat daarmee subs worden ingebakken en dat de tv ze gewoon herkent en afspeelt.
Net even langs de Fnac gelopen, want de Samsung UE40D5000 stond daar in promotie voor 649 EUR. Bij Plasma-discounter.nl is het wel een goeie 100 EUR goedkoper, maar om te testen met een USB-stickje is dat wel handiger natuurlijk.

Concluse: video speelt hij allemaal perfect af! AVI, MKV, Divx, ... geen probleem! Aparte bijgevoegde subtitles bij de AVI's zijn ook geen probleem voor deze Samsung. Maar de subtitels in de MKV speelt hij dus NIET af. Hiervoor heb ik dus ook even gegoogled en via mkvextract kan je perfect de subtitles naast je MKV plaatsen en het probleem is opgelost.

Einde mysterie dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
GBB1 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:11:
[...]

Net even langs de Fnac gelopen, want de Samsung UE40D5000 stond daar in promotie voor 649 EUR. Bij Plasma-discounter.nl is het wel een goeie 100 EUR goedkoper, maar om te testen met een USB-stickje is dat wel handiger natuurlijk.

Concluse: video speelt hij allemaal perfect af! AVI, MKV, Divx, ... geen probleem! Aparte bijgevoegde subtitles bij de AVI's zijn ook geen probleem voor deze Samsung. Maar de subtitels in de MKV speelt hij dus NIET af. Hiervoor heb ik dus ook even gegoogled en via mkvextract kan je perfect de subtitles naast je MKV plaatsen en het probleem is opgelost.

Einde mysterie dus ;)
Nice! Resteert nu alleen nog de grote vraag: ga je hem kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:13

Mars Warrior

Earth, the final frontier

MikeOO schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 07:57:
[...]

Gewoon Samsung bellen. Voor TV's groter dan 32 inch komen ze thuis langs voor reparatie.
Yep, ze komen gewoon langs (niet Samsung zelf, bij ons kwam Selectro met een nieuw paneel)...

Bestellen van een paneel kan wel zo een weekje duren.
Vervangen stelt geen ruk voor overigens, is binnen 15min gedaan...

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SluttyHo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-08 08:09
Ik ben van plan de UE40D5000 te kopen.
Hoe kan je mkv's afspelen die op je PC staan via een lokaal netwerk? Wil dus geen NAS gebruiken, maar rechstreeks streamen vanaf de pc via LAN.

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 19:39
funnel20 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:28:

Sinds vandaag is mijn nieuw iPhone App "Tifi Remote" gratis te downloaden in de App Store:
...
Best aardig. Wat ik geprobeerd heb werkt in elk geval goed. Hervatten vanuit de achtergrond lijkt ook wat stabieler dan de officiele samsung app (hij is minder vaak de verbinding met de tv kwijt).

Paar puntjes die het wat mij betreft nog wat prettiger zouden maken;

Wat defaults per aanbieder zodat je niet de hele app hoeft in te stellen. Ik weet nog niet of ik dit de moeite waard vind om geld aan uit te geven, dus vind ik het niet de moeite waard om helemaal in te stellen

Optionele transparantie op de zenderlogo's zou wel prettig zijn.

Shortcuts naar andere functies op de tv zodat je jouw afstandsbediening op 1 pagina hebt. Snelkeuze naar HDMI1, MediaPlayer, Menu etc. zou wat mij betreft zeer welkom zijn bij de 30 shortcut opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBB1
SluttyHo schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:12:
Hoe kan je mkv's afspelen die op je PC staan via een lokaal netwerk? Wil dus geen NAS gebruiken, maar rechstreeks streamen vanaf de pc via LAN.

thx!
Als je kiest voor de UE40D5700 dan krijg je er ook Internet TV bij voor een extra 30 EUR ongeveer. Het is alleen jammer dat ze geen draadloos internet ondersteunen zonder dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Ik heb sinds een paar maanden een LE40D550 met sinds kort 2 pixels die niet helemaal jofel zijn... Iemand van jullie die hier toevallig ervaring mee heeft?

Heb verschillende kleuren achtergronden uitgeprobeerd om even te kijken hoe ze zich nou gedragen:

Pixel1
Zwart: zichtbaar als groene pixel
Wit: zichtbaar als witte pixel (voor zover ik kan zien)
Rood: zichtbaar als groene pixel
Groen: zichtbaar als groene pixel
Blauw: zichtbaar als groene pixel

Pixel2
Zwart: zichtbaar als zwarte pixel
Wit: zichtbaar als zwarte pixel
Rood: zichtbaar als rode pixel
Groen: zichtbaar als zwarte pixel
Blauw: zichtbaar als blauwe pixel

Volgens mij wordt dit gezien als vaste pixels? Dus dat betekend een no-go wat betreft een eventuele garantieclaim bij Samsung aangezien het minimum een aantal van 5 pixels is :/

Maar man, wat irriteer ik me dood aan die dingen!! Ze zitten ook echt midden in het zicht en ik kan me ogen er niet vanaf houden -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe firmware beschikbaar o.a. voor UE27D5000: http://www.samsung.com/nl...rd=UE27D5000+LED-TV+27%22
Kijk dus ook even bij je eigen model of er een update beschikbaar is.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:38

Wildfire

Joy to the world!

Iemand ook problemen met AllShare? Sinds een paar dagen wil het programma niet meer werken: de AllShare wordt continu gestopt, gestart, gestopt, gestart, gestopt, gestart... heeft wel eerst een weekje ofzo goed gewerkt (gebruik het nog maar sinds kort).

Draait op een Windows Server 2008 R2 systeem en de gedeelde media zijn films in MKV-formaat en muziek in MP3-formaat.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
Heb een probleem met mijn d6500, als ik naar 3d switch is alleen de onderste helft zichtbaar, de bovenste helft is blijft zwart. Ook de verschilende 3d (side by side en bovenelkaar) maakt niks uit. Is dit een defect of ben ik iets vergeten in te stellen?

Ik zie overigens wel het hele beeld, alleen het is gecomprimeerd tot de onderste helft van het beeld..

[ Voor 17% gewijzigd door DaDude op 29-10-2011 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
leonvw schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 01:17:
Ik heb sinds een paar maanden een LE40D550 met sinds kort 2 pixels die niet helemaal jofel zijn... Iemand van jullie die hier toevallig ervaring mee heeft?

Heb verschillende kleuren achtergronden uitgeprobeerd om even te kijken hoe ze zich nou gedragen:

Pixel1
Zwart: zichtbaar als groene pixel
Wit: zichtbaar als witte pixel (voor zover ik kan zien)
Rood: zichtbaar als groene pixel
Groen: zichtbaar als groene pixel
Blauw: zichtbaar als groene pixel

Pixel2
Zwart: zichtbaar als zwarte pixel
Wit: zichtbaar als zwarte pixel
Rood: zichtbaar als rode pixel
Groen: zichtbaar als zwarte pixel
Blauw: zichtbaar als blauwe pixel

Volgens mij wordt dit gezien als vaste pixels? Dus dat betekend een no-go wat betreft een eventuele garantieclaim bij Samsung aangezien het minimum een aantal van 5 pixels is :/

Maar man, wat irriteer ik me dood aan die dingen!! Ze zitten ook echt midden in het zicht en ik kan me ogen er niet vanaf houden -O-
Je weet zeker dat het je tv is, bij native hd wilt het namelijk ook wel eens een pixel in de camera zijn die niet goed is, met gevolg 1 pixel die of zwart is of wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:38

Wildfire

Joy to the world!

devil-strike schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:25:
[...]

Je weet zeker dat het je tv is, bij native hd wilt het namelijk ook wel eens een pixel in de camera zijn die niet goed is, met gevolg 1 pixel die of zwart is of wit.
Kan 'ie toch het ingebouwde testbeeld voor gebruiken?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:33
funnel20 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:28:

Unieke features:
  • Werkt naast de C en D Series ook voor de B-Serie uit 2009 met Internet@TV en de SamyGo Remote LAN Application (gratis verkrijgbaar op http://samygo.tv/).
  • Het nieuwe zappen; druk gewoon op het logo van de zender van je keuze, en Tifi Remote zorgt dat je TV naar het juiste kanaal gaat.
  • En je swipet gewoon over de zender logo's om het volume te wijzigen, of om ouderwets door de kanalen heen te zappen.
[afbeelding]

[afbeelding]

Leuk, maar ik krijg maar 3 tv zender logo's: op 1 CNN, op 2 Discovery HD en op 3 BBC three, rest is leeg.
Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werchter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-07 22:54
Dat hoort. Je moet zelf logo's instellen. Is simpel maar tijdrovend werkje als je al je zenders van logo's wilt voorzien. Je kan bijvoorbeeld binnen de app zoeken op "RTL4" om het RTL4 logo te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:42
Ik heb deze vraag eerder gesteld, maar kreeg daar toen geen antwoord op en ik ben er zelf nog steeds niet uit. Vandaar dat ik het nog een keer probeer:

Ik ben aan het kijken voor een 46" Samsung LCD in de prijsklasse onder de 1000 euro.

Nu is mijn oog gevallen op de volgende twee modellen:
pricewatch: Samsung UE46D5700 (+/- 800 euro)
pricewatch: Samsung UE46D6200 (+/- 920 euro)

Voor mijn gevoel zijn de verschillen niet zo groot. Wel zou de 6200 beschikken over 200 hertz waar de 5700 het met 100 hertz zou moeten doen.

Denken jullie dat het verschil in kwaliteit die +/- 120 euro waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn le46c750 krijgt net update binnen versie 3011 deze staat niet op de site ;o vraag me af wat ge patched wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:36:
Mijn le46c750 krijgt net update binnen versie 3011 deze staat niet op de site ;o vraag me af wat ge patched wordt
Voor changelog altijd op poolse website kijken.
Voor alle T-VALDEUC gebaseerde mainboards.

Description (changelog) 3011.0

1. Title
2010 model Firmware for self-upgrade
2. Applicable Model
UE**C6, 7, 8 Series
3. Description
* T-VALDEUC-3011.0

- Optimization to find the Service Channel for SkyD (Germany, Austria , Swiss Region)
- Improve ''11 Skype(MoIP) Camera screen is not showed
- When turning off and on after recording Guide plus (Only Italy)
- Improve Samsung Digital Camera''s specific MJPEG movie clip is not playbacked
- fixed power on/off issue when connected by network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

minder 3D ghosting ook duidelijk zichtbaar.
anyway waar haal die updates van net vandaan ik zie ze niet staan op samsung site update is al 1 maand oud.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:35:
minder 3D ghosting ook duidelijk zichtbaar.
anyway waar haal die updates van net vandaan ik zie ze niet staan op samsung site update is al 1 maand oud.
Autoupdate server loopt een x weken achter, dit doen ze om problemen tevoorkomen(bijvoorbeeld als firmware meer kapot maakt dan wel maakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:07

Toppertje

www.davideografie.nl

Ik heb onlangs een PS3 gekocht en ben nu opzoek naar een mooi scherm hierbij.

Bij de MediaMarkt waren de volgende 2 modellen in de aanbieding die mij wel aanspraken:
pricewatch: Samsung LE40D503. 40inch, €389, Backlight: CCFL, 50Hz.
pricewatch: Samsung UE40D5003. 40inch, €444, Backlight: LED: Edge-lit, 100Hz.

Het prijsverschil is niet super groot, maar ik vraag me toch af wat het verchil in beeldkwaliteit is, en wat maakt het verschil in Hz hierin uit? Welke raden jullie me aan?

[ Voor 21% gewijzigd door Toppertje op 03-11-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Toppertje schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:15:

Bij de MediaMarkt waren de volgende 2 modellen in de aanbieding die mij wel aanspraken:

Het prijsverschil is niet super groot, maar ik vraag me toch af wat het verchil in beeldkwaliteit is, en wat maakt het verschil in Hz hierin uit? Welke raden jullie me aan?
Gamen doe je altijd maar op 50/60hz dus als het voornamelijk daarom gaat, heb je niets aan de 100hz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Laatst online: 22:07

Toppertje

www.davideografie.nl

timwijn schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:40:
[...]

Gamen doe je altijd maar op 50/60hz dus als het voornamelijk daarom gaat, heb je niets aan de 100hz :)
En als ik in de toekomst films/TV erop wil kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppertje schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:15:

Er zit geen verschil in Hz, het zijn beide 50Hz toestellen. De LED variant heeft als extra dat hij de backlight kan laten stroben en daarom is hij 100Hz CMR (Samsung marketing term).

Toch zou ik voor de LED variant gaan omdat hij lekker dun is en er imho dus mooier uitziet en ietsje minder stroom verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
WTF. Zit ik net tv (40C750) te kijken. Opeens een modal popup dat er een firmware update is (de 3011). Niet alleen dat: het ding meldt dat-ie ELKE 24 UUR met die melding blijft komen totdat ik update.. Hey Samsung, wiens TV is het? De mijne toch zeker? Mag ik dan alsjeblieft zelf bepalen of en wanneer ik update?

Het feit dat het zo gepusht wordt doet mij vermoeden dat er meer "gefixt" is dan de changelog vermeldt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Fuzzillogic schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:19:
WTF. Zit ik net tv (40C750) te kijken. Opeens een modal popup dat er een firmware update is (de 3011). Niet alleen dat: het ding meldt dat-ie ELKE 24 UUR met die melding blijft komen totdat ik update.. Hey Samsung, wiens TV is het? De mijne toch zeker? Mag ik dan alsjeblieft zelf bepalen of en wanneer ik update?

Het feit dat het zo gepusht wordt doet mij vermoeden dat er meer "gefixt" is dan de changelog vermeldt...
Dan moet je auto update uitzetten, als je dat niet doet tja dan blijft i dat autoupdate melding geven.

Afijn, samsung is wel lekker bezig, voor elke tv bijna nieuwe firmware maar voor de c530/550 nogsteeds niet, en er zijn zoveel problemen mee met de tmsx firmwares.

Om er even 2 tenoemen, nogsteeds oos problemen via usb playback en ook nogsteeds zo nu en dan happering via dtv(interne tuner) op de HD kanalen, wat ze met versie 2007 opgelost zouden hebben, zit er iig nogsteeds in wel in mindere mate, als samsung er niets aan wilt doen dan word het denk ik toch tv terug naar de winkel brengen.

[ Voor 16% gewijzigd door devil-strike op 05-11-2011 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metal Mark
  • Laatst online: 19:18
Ik heb de Samsung UE40D5700 binnen gekregen en heb inmiddels digitale tv aangesloten. Ik heb Nederland 1 tenminste in HD. Nu is het probleem dat als ik de module erin steek dat ik een foutmelding E04 krijg. Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:43

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Metal Mark schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:00:
Ik heb de Samsung UE40D5700 binnen gekregen en heb inmiddels digitale tv aangesloten. Ik heb Nederland 1 tenminste in HD. Nu is het probleem dat als ik de module erin steek dat ik een foutmelding E04 krijg. Wat moet ik doen?
Uit de manual van samsung:
www.samsung.com/nl/pdf/samsung_cam_ciplus.pdf
... E04 Voer smartcard in a.u.b.. Voer de smartcard op de juiste wijze in ....

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:14
WTF. Zit ik net tv (40C750) te kijken. Opeens een modal popup dat er een firmware update is (de 3011).
Als je je er heel erg aan stoort en geen zin hebt deze te installeren moet je www.samsungotn.net blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Metal Mark schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:00:
Als je de digitale kanalen goed heb geïnstalleerd en Ned 1 kunt ontvangen is het volgens mij het beste om eerst de CI+ module zonder smartcard erin te steken en kijken of de authenticatie goed gaat.
Vervolgens de smartcard erin steken met de chip naar de 'dikste' kant van de module en zo nodig online bij Mijn Ziggo activeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Henk007 op 06-11-2011 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een Samsung 40d5000 tv gekocht , en ik heb een kaarthouder achter de TV geplaast
en het DIgitenne kaartje erin gestoken op 2 manieren, ook de antenne gewoon op de coax aansluiting ingeplugt.. Het kaartje werkt wel op de Decoder maar niet op de TV. Hij ziet sommige zender wel maar bij discovery is gecodeerd ned 1-2-3 doet het wel maar RTL 4 is nergens te bekennen,
kan iemand mij helpen
ik heb er zelf niet zo veel verstand van..

henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:05

Waar is dat changelog te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
jongetje schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:06:
[...]

Waar is dat changelog te vinden?
Zie paar berichten terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBB1
SluttyHo schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:12:
Ik was zelf aan het denken om de UE40D5700 te halen. Deze beschikt over Smart Hub van Samsung waarmee je apps kan installeren. Hiermee kan je ook de Plex client installeren, waarna je op je pc de plex-media-server installeert. Op die manier kan je alles streamen en heb je geen NAS of BoxeeBox of iets anders nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-09 14:16
Ik heb even een vraag met betrekking tot de input lag. Ik begrijp dat nog niet helemaal goed.
Heeft dat nu alleen betrekking op gamen of ook met media spelers en HTPCs?

Ik twijfel nog of tussen de Samsung UE46D5000 en LG 47LW4500. Ik wil dan mijn HTPC via hdmi op de tv aansluiten en het geluid loopt dan van de HTPC direct naar mijn receiver (analoog). Als een tv inputlag heeft, loop het beeld dan achter op het geluid (omdat ik mijn geluid niet via de tv laat lopen)? Of heeft dat er niks mee te maken?

Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Eric-B schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:17:
Ik heb even een vraag met betrekking tot de input lag. Ik begrijp dat nog niet helemaal goed.
Heeft dat nu alleen betrekking op gamen of ook met media spelers en HTPCs?

Ik twijfel nog of tussen de Samsung UE46D5000 en LG 47LW4500. Ik wil dan mijn HTPC via hdmi op de tv aansluiten en het geluid loopt dan van de HTPC direct naar mijn receiver (analoog). Als een tv inputlag heeft, loop het beeld dan achter op het geluid (omdat ik mijn geluid niet via de tv laat lopen)? Of heeft dat er niks mee te maken?
inputlag heeft meer temaken met gaming aangezien je daar een zo laag mogelijke input lag voor nodig hebt(vooral bij online gaming) voor htpc en of video heb je dat niet nodig.

Het syncen van audio/beeld kan eventueel geregeld worden, maar dit heeft niets temaken met input lagg, maar meer met de techniet in de tv wat doet tv met geluid wat doet versterker met geluid waardoor je eventueel een vertraging in geluid krijgt(bij samsung kan je dit iig instellen onder audio menu van de tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:13
Beste mensen,

Ik ben van plan om rond de feestdagen (kerst en oud&nieuw) een nieuwe tv te gaan kopen. In eerste instantie was ik van plan voor de Sharp te gaan (46LE830E) maar mijn vriendin vindt de samsung D6500 mooier qua uiterlijk en gaat die het (waarschijnlijk) dus worden.

Nu las ik over de Allshare functie op de Samsung. Dat klinkt allemaal mooi en makkelijk maar daar had ik één vraagje over:
Is het mogelijk om met Allshare verbinding te maken met een server/computer buiten je eigen netwerk? zeg maar een gezamelijke server van vrienden die bij iemand anders staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarnoootje schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:51:

Is het mogelijk om met Allshare verbinding te maken met een server/computer buiten je eigen netwerk? zeg maar een gezamelijke server van vrienden die bij iemand anders staat?
Als jij een LAN/LAN VPN opzet is dat prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als die server een DLNA draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Hallo allemaal :)

Ik heb een Samsung UE40D5000 gekocht en deze gebruik ik in combinatie met mijn PS3. Ik probeer hem te calibreren via de browser, maar krijg slecht resultaat. Heeft iemand ervaring met een soortgelijke combinatie?

Het punt is dat je ook nog eens op de PS3 kunt kiezen voor RGB Full Range en dat het complete beeld veranderd. Ik ben echt even de weg kwijt. Mijn oude Sony LCD heb ik met gemak kunnen calibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:46
Ik heb een LE37D550 en wil deze aansluiten op een analoge stereo versterker.
Deze tv heeft echter geen audio out via RCA.
De enige methode's voor analoge audio zijn via een scart verloop, de koptelefoon uitgang en de optical out (digital).

Via de koptelefoon werkt zowel het geluid van de TV als van een video via DLNA.
Via de SCART adapter werkt wel het geluid van de TV, maar van de video via DLNA niet.

Via de koptelefoon uitgang is eigenlijk geen optie.

Is er iemand met ervaring van DLNA geluid via de optical out?
Is er iemand met ervaring met het omzetten van de optical out naar analoog geluid met bijvoorbeeld onderstaande toslink naar RCA converter?

http://www.ebay.nl/itm/Di...uners&hash=item336c44e7ef

EDIT: Ja het werkt: via Toslink wordt de audio van de bron doorgestuurd. Wel ruis tussen het schakelen, maar dat ligt waarschijnlijk aan de converter.

[ Voor 21% gewijzigd door mpx200_05 op 01-01-2012 11:46 . Reden: antwoord op de vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Vraagje aan de mensen hier, hoe zit het eigenlijk met de garantie van samsung? want tv is n ualweer voor de 4de x gemaakt(weer zelfde buggy mainboard) en word er nu zo moe van dat ik geen zin meer hebt in deze hele samsung tv.

Wat kan ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Laatst online: 12:18
Ik zit met de grote interesse naar een Samsung UE40D5000 te kijken. Fantastisch design met leuke specs tegen een scherpe prijs.

Ik heb echter nog een beetje mij twijfels en zit ook naar een Philips 40PFL5606H te kijken.

Wat ik graag over de Samsung zou willen weten:

- hoe storend is het spiegelende scherm? In de winkel spiegelt het héél erg. Nou begrijp ik dat daar veel lichtbronnen zijn en dat het dan misschien meer stoort, maar dan nog. Hoe ervaren jullie dat bij gebruik thuis?
- hoe "slecht" zijn de standaard speakers? De Philips heeft namelijk ook een ingebouwde sufwoofer. Al kun je je afvragen wat de prestaties daarvan zijn in een platte televesie zonder al te veel inhoud...
- in welke mate kun je de kleuren en dergelijken van de Samsung instellen? Bij de Philips heb je daar zeer veel opties voor. Hoe zit dat bij de Samsung? In de winkel vond ik de kleuren namelijk keihard.

Overall leek de Samsung in de winkel ook wat minder scherp dan de Philips. Ik neig daardoor (en door de uitgebreide instelmogelijkheden van de Philips en de subwoofer) op dit moment voor de Philips. Maar het design hè, die Samsung is zó mooi! :o

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:01
Vandaag de Samsung UE40D5000 binnen gekregen en hangt inmiddels in de slaapkamer.

De TV is ongekend plat (2,9 cm) en heeft een hele mooie dunne rand rond het scherm. Zowel de rand als het beeldscherm zijn glanzend maar dit stoort absoluut niet en zorgt hier voor geen enkele reflectie. Mogelijkheden voor afstelling van zowel beeld als geluid zijn goed. Verder erg makkelijk te connecten met je netwerk (in mijn geval via wifi dongel) en speelt alle content vanaf mijn NAS af via DLNA.

Beeld en geluid zijn naar mijn mening (ik ben redelijk veeleisend) meer dan prima!

Edit: Samsung Remote app voor iPhone is ook een leuke extra ;)

[ Voor 5% gewijzigd door XtremeDesign op 13-11-2011 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:18:
Ik zit met de grote interesse naar een Samsung UE40D5000 te kijken. Fantastisch design met leuke specs tegen een scherpe prijs.

Ik heb echter nog een beetje mij twijfels en zit ook naar een Philips 40PFL5606H te kijken.

Wat ik graag over de Samsung zou willen weten:

- hoe storend is het spiegelende scherm? In de winkel spiegelt het héél erg. Nou begrijp ik dat daar veel lichtbronnen zijn en dat het dan misschien meer stoort, maar dan nog. Hoe ervaren jullie dat bij gebruik thuis?
- hoe "slecht" zijn de standaard speakers? De Philips heeft namelijk ook een ingebouwde sufwoofer. Al kun je je afvragen wat de prestaties daarvan zijn in een platte televesie zonder al te veel inhoud...
- in welke mate kun je de kleuren en dergelijken van de Samsung instellen? Bij de Philips heb je daar zeer veel opties voor. Hoe zit dat bij de Samsung? In de winkel vond ik de kleuren namelijk keihard.

Overall leek de Samsung in de winkel ook wat minder scherp dan de Philips. Ik neig daardoor (en door de uitgebreide instelmogelijkheden van de Philips en de subwoofer) op dit moment voor de Philips. Maar het design hè, die Samsung is zó mooi! :o
Ik zat laatst ook tussen deze 2 types te twijfelen en heb voor de Samsung gekozen. Nog geen moment spijt van gehad en de keuzes voor het instellen van de kleuren is m.i. voldoende. (ben wel niet zo heel kritisch)
Het feit Samsung een A-merk is en Philips niet heeft doorslag gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02
Waar haal jij nou weer vandaan dat Samsung een A-merk is en Philips niet? 8)7

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Laatst online: 17:13

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Hahn schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:10:
Omdat de 2de letter van Samsung een A is, en die van Philips een H :X

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
ik zou voor Samsung gaan, de tv-afdeling van philips doet het al jaren niet goed en dat is ook te wijten aan de kwaliteit van de tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:10:
Philips kan zich niet meer meten met de top, dat is al een paar jaar zo. Zowel op productieaantallen als op kwaliteit/betrouwbaarheid worden ze aan alle kanten voorbijgestreefd.
Vandaar ook dat ze hun tv-tak van de hand doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:46
mpx200_05 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:20:
....
Is er iemand met ervaring van DLNA geluid via de optical out?...
Een klein schopje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand al uit om de zap time te versnellen bij de nieuwere led's als de UE40D5000?
Want dit werkt nog steeds niet...

Als ik naar advanced ga via 0000 krijg ik wel een uitgebreidere hoofdmenu waar je weer advanced ziet staan, maar je kan er nog steeds niet op klikken?

Heeft iemand al iets gevonden? Een alternatief? Ze hebben het dus vanaf nu geblokkeerd?

Ik heb btw zelf de UE40D5000 + de nieuwste update met de smith module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Laatst online: 12:18
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:11:
Is iemand al uit om de zap time te versnellen bij de nieuwere led's als de UE40D5000?

Als ik naar advanced ga via 0000 krijg ik wel een uitgebreidere hoofdmenu waar je weer advanced ziet staan, maar je kan er nog steeds niet op klikken?

Heeft iemand al iets gevonden? Een alternatief? Ze hebben het dus vanaf nu geblokkeerd?

Bedankt voor alle adviezen :) Ben uiteindelijk ook voor de UE40D5000 gegaan. Wat een mooi ding zeg! :9

Die nieuweste update hè, wat verandert die allemaal? Want op de Samsung site kon ik daar geen wijs uit worden...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn UE40D8000 vervangen door een nieuwe omdat hij op sommige zenders heel slecht tot geen beeld meer gaf, het lag uiteindelijk niet aan de tv maar aan de kabel van mijn leverancier (telenet).

Ik heb intussen een nieuwe UE40D8000 en nu ook een UED468000
Wat ik op mijn eerste tv had heb ik nu niet meer op mijn 2 nieuwe tv's, namelijk de keuze tussen analoog of HDMI, iemand die kan uitleggen hoe dit komt?

Als ik de tv op analoog zet dan krijg ik een melding dat de kabel niet is aangesloten?
Dan kan ik toch ook geen digitaal (hdmi) zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 15:10
Nvm :)

[ Voor 95% gewijzigd door Timv37 op 14-11-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:13:
>8>8
Ik heb intussen een nieuwe UE40D8000 en nu ook een UED468000
Wat ik op mijn eerste tv had heb ik nu niet meer op mijn 2 nieuwe tv's, namelijk de keuze tussen analoog of HDMI, iemand die kan uitleggen hoe dit komt?

Als ik de tv op analoog zet dan krijg ik een melding dat de kabel niet is aangesloten?
Dan kan ik toch ook geen digitaal (hdmi) zien?
Geen zaken door elkaar halen aub: HDMI is een digitale video kabel. (bron/source keuze op AB) bvb telenet HD decoder verbindt je via HDMI met je scherm.
Keuze digitaal / analoog / digitaal & analoog is een tuner keuze voor het antenne signaal
ongeveer zoiets:
menu -> kanalen -> antenne -> kabel/antenne (coax)
menu -> kanalen -> automatisch -> bron -> digitaal/analoog/digitaal & analoog
digitaal & analoog gaat waarschijnlijk nog niet werken bij telenet tot ze de overstap maakten naar CI plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

floriske.nl schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:21:

Gisteren onze LE40C650 weer opgehaald bij Mediamarkt.

Het part number van het vervangen paneel is: LTF400HF15

Voor zover is terug kan vinden is dit een Samsung 8bit PVA paneel en aangezien de SQ02 normaliter volgens mij een 10bit S-PVA paneel is lijkt het er dus op dat ze het paneel door een ander type vervangen hebben terwijl met de servicemedewerker duidelijk afgesproken is dat indien het paneel niet meer leverbaar was ik mijn geld terug zou krijgen :X

Vreemd genoeg staat er wel 40A1UF0C in het servicemenu wat volgens Digitalversus weer duid op een SQxx. (A=samsung, 0=1st panel <- las ergens: 0=1st=SQ, 1=2nd=SS)

Als het inderdaad geen SQ panel is voelt het een beetje alsof ik een auto gekocht heb met een 2.0 motor waarvan onder de garantie de motor vervangen is door een 1.6 :'(

edit

Zou iemand met een LE40C650 met SQ02 paneel eens in het servicemenu en door het raster in de achterzijde van de TV kunnen kijken wat het typenummer in het servicemenu (iets van 40A1UF0C) en op het paneel zelf is (iets in de trant van LTF400****)? Ik kan namelijk nergens terug vinden wat het type en/of part nummer van de SQ02 is.

Tot dusver heb ik de volgende over het vervangende paneel kunnen vinden:

BN07-00801A
SAMSUNG
LTF400HF15
SSDZF6
8bit
40
1.07
16.7M
0.46125(H)*0.46125(W)
0 to 50
12V
72%
40 inch FHD

[ Voor 20% gewijzigd door floriske.nl op 16-11-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 15:10
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:11:

Ben hier zelf ook al geruime tijd naar opzoek iemand al een stap verder? :) Waar zit precies dit advanced menu? Het enige wat ik vinden daar over is een advanced menu met beeldscherm instellingen.

[ Voor 7% gewijzigd door Timv37 op 16-11-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:18:

Je kan mydealpage.nl nog in de gaten houden daar komen ook vaak mooie aanbiedingen van tv's voorbij.

Verwijderd

Timv37 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:01:
[...]

Ben hier zelf ook al geruime tijd naar opzoek iemand al een stap verder? :) Waar zit precies dit advanced menu? Het enige wat ik vinden daar over is een advanced menu met beeldscherm instellingen.
Het standaard riddeltje: Standby -> Info -> Menu -> Mute -> Power (On)

Dan zie je een menu waaronder advanced, echter als je erop klikt gebeurt er niks.
Als je erop staat en 4x 0 rustig drukt, dus 0000, dan wordt het menuutje wat uitgebreider.
Maar dan nog...kan je nog steeds niet op advanced drukken!

Hier loopt het dood voor de D5000 gebruikers en een paar andere. Ik kan echt niet de enige zijn?
Heel veel mensen die nu deze serie led's kopen (en dat zullen er nu veel zijn gezien de prijs) lopen hier tegen aan.

Verwijderd

Rossi46 schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:36:
[...]

Bedankt voor alle adviezen :) Ben uiteindelijk ook voor de UE40D5000 gegaan. Wat een mooi ding zeg! :9

Die nieuweste update hè, wat verandert die allemaal? Want op de Samsung site kon ik daar geen wijs uit worden...
Geen idee, enige wat mij opviel is dat bij "source" je de actieve apparaten bovenaan ziet. En dus niet helemaal naar beneden hoeft te scrollen tussen de niet actieve apparaten, omdat je eerst verplicht via de vaste volgorde naar de desbetreffende apparaat moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SluttyHo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-08 08:09
GBB1 schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:27:
[...]

Ik was zelf aan het denken om de UE40D5700 te halen. Deze beschikt over Smart Hub van Samsung waarmee je apps kan installeren. Hiermee kan je ook de Plex client installeren, waarna je op je pc de plex-media-server installeert. Op die manier kan je alles streamen en heb je geen NAS of BoxeeBox of iets anders nodig...
Thx voor de info! Serieus pluspunt voor de 5700. Zal dus hoogstwaarschijnlijk de 5700 ipv 5000 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floriske.nl schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:36:
[...]

Gisteren onze LE40C650 weer opgehaald bij Mediamarkt.

Het part number van het vervangen paneel is: LTF400HF15

Voor zover is terug kan vinden is dit een Samsung 8bit PVA paneel en aangezien de SQ02 normaliter volgens mij een 10bit S-PVA paneel is lijkt het er dus op dat ze het paneel door een ander type vervangen hebben terwijl met de servicemedewerker duidelijk afgesproken is dat indien het paneel niet meer leverbaar was ik mijn geld terug zou krijgen :X

Vreemd genoeg staat er wel 40A1UF0C in het servicemenu wat volgens Digitalversus weer duid op een SQxx. (A=samsung, 0=1st panel <- las ergens: 0=1st=SQ, 1=2nd=SS)

Als het inderdaad geen SQ panel is voelt het een beetje alsof ik een auto gekocht heb met een 2.0 motor waarvan onder de garantie de motor vervangen is door een 1.6 :'(

edit

Zou iemand met een LE40C650 met SQ02 paneel eens in het servicemenu en door het raster in de achterzijde van de TV kunnen kijken wat het typenummer in het servicemenu (iets van 40A1UF0C) en op het paneel zelf is (iets in de trant van LTF400****)? Ik kan namelijk nergens terug vinden wat het type en/of part nummer van de SQ02 is.

Tot dusver heb ik de volgende over het vervangende paneel kunnen vinden:

BN07-00801A
SAMSUNG
LTF400HF15
SSDZF6
8bit
40
1.07
16.7M
0.46125(H)*0.46125(W)
0 to 50
12V
72%
40 inch FHD
LE46C650 met in het service menu 46A1UF0C en SQ02 sticker aan de zijkant.
Het typenummer van het paneel heb ik nooit kunnen vinden in het raster aan de achterzijde. Enkel een vierkant ding met 'top panel' erop en met een typenummer waar ik niks over vind op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 21:49:
[...]

LE46C650 met in het service menu 46A1UF0C en SQ02 sticker aan de zijkant.
Het typenummer van het paneel heb ik nooit kunnen vinden in het raster aan de achterzijde. Enkel een vierkant ding met 'top panel' erop en met een typenummer waar ik niks over vind op internet.
Thx! Jammer dat het paneel type niet zichtbaar is, maar wellicht dat dit bij de 46" sowieso heel anders is dan bij de 40".

Ik heb het vermoeden dat ze het nummer in het advanced menu bewust niet gewijzigd hebben in de hoop dat ik alleen daar zou kijken.

Na een aantal dagen kijken lijkt het beeld iig echt anders te zijn dan voorheen en de kijkhoek 'n stuk kleiner. Maandag maar 's gaan bellen, zouden ze zelf doen maar dat is nog niet gebeurd :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:48
Ik sta op het punt een Samsung UE46D5000 aan te schaffen. Reviews zijn goed. Ik zit echter met 1 ding, ik kijk graag films (BR). Het scherm is 50hz, maar met CMR van Samsung 100Hz. Hoe dat technisch precies werkt weet ik niet, maar wie kan me vertellen de kijk ervaring goed is? Bestaat de kans dat bij snelle beweging het beeld niet meer vloeiend loopt?

Edit: ben er al uit. Niks mis met het scherm bij snelle bewegingen.

[ Voor 9% gewijzigd door O085105116N op 25-11-2011 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 01:25:
[...]

Philips kan zich niet meer meten met de top, dat is al een paar jaar zo. Zowel op productieaantallen als op kwaliteit/betrouwbaarheid worden ze aan alle kanten voorbijgestreefd.
Vandaar ook dat ze hun tv-tak van de hand doen.
Dat is een feit Philips is niets meer qua tv's zo willen niet voor niets af van de televisie divisie.
Pagina: 1 ... 67 ... 75 Laatste