Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:59
Na lang lezen dacht ik uiteindelijk voor de 40c650 te gaan voor op de slaapkamer, kom ik er in dit topic achter dat deze tv met verschillende type panels geleverd wordt..
Wat nu? Gewoon bestellen en hopen dat er een Samsung panel in zit en anders terugsturen?
Zijn de andere panels echt een stuk minder of valt het mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 05:03
coob schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:26:
Na lang lezen dacht ik uiteindelijk voor de 40c650 te gaan voor op de slaapkamer, kom ik er in dit topic achter dat deze tv met verschillende type panels geleverd wordt..
Wat nu? Gewoon bestellen en hopen dat er een Samsung panel in zit en anders terugsturen?
Zijn de andere panels echt een stuk minder of valt het mee?
Lees even rustig het forum door en dan zal je antwoord krijgen op alle vragen die je nu stelt. Er is al een discussie geweest over beter slechter en ook eventueel terugsturen + omruilen is al aan bod geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Dat heb ik de afgelopen 2 uren gedaan.
Het wordt alleen een beetje veel om de laatste 100 pagina's door te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
coob schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:55:
Dat heb ik de afgelopen 2 uren gedaan.
Het wordt alleen een beetje veel om de laatste 100 pagina's door te nemen.
Er is een zoekfunctie bovenin toch?
het is namelijk lastig om te zeggen welk paneel beter is, omdat de meningen hierover verschillen.
Toen ik mijn c630 kocht, praktisch dezelfde tv als de C650, in ieder geval dezelfde panelen, heb ik hier niet op gelet. Ik heb een A06 paneel, waarbij ik aan de code af heb kunnen leiden dat het er dan wel een van Samsung was. Overigens was ik tevreden over de tv, dus had het mij niets kunnen schelen. Verschil zie je pas als je ze allebei naast elkaar hebt staan en goede ogen hebt.
Mijn advies, ga naar een fysieke winkel, kijk of je het mooi beeld vindt en koop die tv gewoon zonder je er druk om te maken. Je krijgt hoe dan ook geen spijt. Heb hier nog niemand erover gehoord in ieder geval en ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop.
Ik hoop dat ik hiermee een bevredigend antwoord heb kunnen geven, zo niet stuur me maar even een DM ;)

[ Voor 4% gewijzigd door timwijn op 18-05-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik lees hier 2 verschillende dingen:
job schreef op zondag 07 november 2010 @ 20:15:
ik moet een dvd in stukjes (elke vob dus) apart afkijken.
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:32:
Je moet de eerste VOB van de hoofdfilm aanklikken en dan speelt ie de VOBS achter elkaar af.
Wat is juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:20

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Bij mij speelt 'ie ze achter elkaar af.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devil-strike schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:24:
Als je hem van pc stand afhaalt moet je hem wel ff opnieuw instellen(backlight, contrast enz enz), want pc stand is niet echt goed(slechter beeld)
Nee, ik haal hem juist niet van PC stand want dat is de enige stand waarbij ik scherp beeld heb. Bij alle andere standen is het beeld hier minder scherp, en dus onacceptabel voor mij. De letters van bijvoorbeeld internetpagina's zijn dan erg onscherp en onrustig en er dansen kleurenrandjes omheen (het lijkt bijna wel een soort poging naar 3D). Het beeld is dan ongeveer net zo slechts als dat ik vroeger mijn Amiga op de CRT televisie aansloot met de kabel. Dus hij blijft op de PC-stand staan en daarbij heb ik op diverse plekken in het menu van de tv het contrast omhoog moeten gooien om geen grauwe kleuren te houden die helaas bij de PC stand horen. Ik weet niet of ik het beeld nu wel mooier vind dan voorheen, anders sluit ik hem maar weer met VGA aan, dan zijn de kleuren in ieder geval wel goed en het beeld ook scherper dan een niet-PC stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

nevermind :)

[ Voor 94% gewijzigd door mickjuh op 20-05-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Er staat een le40c630 gereserveerd voor me die ik eerst op paneel mag checken.
Nu weet ik echter niet wat ik zal doen als er toch een mva scherm in zit.
ga ik dan voor de Samsung of dan toch voor de Sony ex500?
Daar zit zeker een pva paneel in maar is weer wat karig met instellingen.
Komt bij dat ik de samsung ook gewoon mooier vind.

wat vinden mensen hier van hun samsung met een mva paneel, of zijn die er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

coob schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:24:
Er staat een le40c630 gereserveerd voor me die ik eerst op paneel mag checken.
Nu weet ik echter niet wat ik zal doen als er toch een mva scherm in zit.
ga ik dan voor de Samsung of dan toch voor de Sony ex500?
Daar zit zeker een pva paneel in maar is weer wat karig met instellingen.
Komt bij dat ik de samsung ook gewoon mooier vind.

wat vinden mensen hier van hun samsung met een mva paneel, of zijn die er niet?
Niet te enthousiast zijn. Met exact hetzelfde idee heb ik laatst een EX500 gehaald en daar zat ook vrolijk een MVA paneel in. Toen was ik het zat en heb gewoon een samsung gekocht die een mooi beeld had (mooier dan de Sony). Thuisgekomen bleek het ook een MVA te zijn, maar dan van CMO. Het boeide me niet want ik vond het beeld het mooiste van alle tv's die er stonden.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Dacht dat er zeker een samsung pva paneel in elke ex50x zat. Ook niet dus...

-edit-
Net de tv opgehaald en er zit volgens de sticker een SQ04 paneel in.
En kwa beeld ben ik erg tevreden op een UPC-HD box.
Beneden staat hier ook nog een 50" 7 serie plasma van Samsung maar de lcd komt toch erg dicht in de buurt met zijn beeldkwaliteit. Vooral erg diep zwart wat ik dus nooi had verwacht.
Denk zelfs zwarter dan het plasmascherm.
Kleuren zijn ook goed en niet zo overdreven.
Heb wel alle beeldverbeteraars uitgezet.

Mijn pa heeft een dure LED tv van Samsung en die krijg ik niet mooi afgeregeld.
Dat is een 40" 7020.

[ Voor 95% gewijzigd door coob op 20-05-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:26
(jarig!)
Mensen ik zit te twijfelen tussen de UE46D5000 en de UE46C6000.

Beide televisies zijn lekker betaalbaar en hebben een mooi strak uiterlijk echter weet ik dat de C6000 last heeft van clouding en vraag ik me af of de D5000 dat ook heeft.

Heeft hier iemand de D5000 of eentje uit die serie gekocht? Zoja hoe bevalt de televisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GranCanaria schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:39:
Mensen ik zit te twijfelen tussen de UE46D5000 en de UE46C6000.

Beide televisies zijn lekker betaalbaar en hebben een mooi strak uiterlijk echter weet ik dat de C6000 last heeft van clouding en vraag ik me af of de D5000 dat ook heeft.

Heeft hier iemand de D5000 of eentje uit die serie gekocht? Zoja hoe bevalt de televisie?
Ik heb de UE46D5000 sinds woensdag in huis, en ik kan zeggen ik ben zeer tevreden, Geen merkbare inputlag (belangrijk voor gamen) heeft wel wat clouding(als je dat al wat kan noemen, ik zie het amper/niet. Je ziet het vaagjes als je er met je neus op zit. ik zit er overigens 2 meter van af ong.) Dus als ik je iets zou aanraden dan is het wel de D5000 serie het is een top tv al zeg ik t zelf.

Bovendien heeft de afstandbediening die ik bij de D5000 erbij kreeg een HDMI knop. Als je daarop drukt gaat ie naar het eerstvolgende apparaat dat aangesloten is op HDMI1, 2,3 of 4 erg handig al zeg ik t zelf.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
(jarig!)
Bedankt Marcel! mijn broer heeft de 40inch c6000 en die heeft echt zichtbare clouding. Dit zie je echt duidelijk als je film zit te kijken en je ineens een donkere scene krijgt etc.

Is het mogelijk foto's te maken van de televisie ? het kost je extra moeite echter zou ik dat echt geweldig vinden.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GranCanaria schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:15:
Bedankt Marcel! mijn broer heeft de 40inch c6000 en die heeft echt zichtbare clouding. Dit zie je echt duidelijk als je film zit te kijken en je ineens een donkere scene krijgt etc.

Is het mogelijk foto's te maken van de televisie ? het kost je extra moeite echter zou ik dat echt geweldig vinden.

alvast bedankt!
Weet niet of je er wat aan hebt maar hier, ben geen professionele fotograaf als je begrijpt wat ik bedoel :P :
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/bfcd1ffc0fec161911e8458b5c64cf78.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/a1d40eba8bf48148277b575ae6f81b59.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/1b3c92b66398f4a8c3e5f7b5ccd314b9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
(jarig!)
bedankt Marcel, is de zwarte rand slanker dan de voorgaande modellen of nog breder? dat is namelijk op de onderstaande foto niet goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GranCanaria schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 23:11:
bedankt Marcel, is de zwarte rand slanker dan de voorgaande modellen of nog breder? dat is namelijk op de onderstaande foto niet goed te zien.
rand is bij de 46 inch versie 3cm(aan alle kanten) dik en dat is inclusief de doorzichtige rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel gelezen te hebben op dit forum nog steeds geen eenduidig antwoord kunnen vinden... Ik heb hier een le32c550 staan waar ik heel graag Internet@tv op zou willen hebben. Vandaag de firmware geupgrade in de hoop dat het hierbij geleverd zou zijn. Helaas :X
Is het mogelijk om dit via het service menu aan te zetten?
Naar mijn idee moet dit toch software matig in te stellen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 00:17:
[...]

rand is bij de 46 inch versie 3cm(aan alle kanten) dik en dat is inclusief de doorzichtige rand.
Thanks man, hee hoe zit het met de mediaplayer in de tv? Speelt ie alles af van je netwerk? Dus ook ts, mkv en avi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:54
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 02:21:
Na veel gelezen te hebben op dit forum nog steeds geen eenduidig antwoord kunnen vinden... Ik heb hier een le32c550 staan waar ik heel graag Internet@tv op zou willen hebben. Vandaag de firmware geupgrade in de hoop dat het hierbij geleverd zou zijn. Helaas :X
Is het mogelijk om dit via het service menu aan te zetten?
Naar mijn idee moet dit toch software matig in te stellen zijn?
Internet@TV zit er pas vanaf de C650 op, dus dat gaat gewoon niet werken op je C550.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GranCanaria schreef op zondag 22 mei 2011 @ 10:51:
[...]

Thanks man, hee hoe zit het met de mediaplayer in de tv? Speelt ie alles af van je netwerk? Dus ook ts, mkv en avi?
zo goed als alles, maar daarvoor verwijs ik je door naar de online manual van sansung van de D5000. Daar staan alle ondersteunde codecs in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
(jarig!)
Nou bedankt voor de informatie marcel. De televisie voldoet aan mijn eisen echter zou ik het lieftse de 55 inch willen hebben echter lijkt deze nergens in nl verkrijgbaar. Ik ga de tv aankomend weekend bekijkenen gelijk bestellen. Thanks man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GranCanaria schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:13:
Nou bedankt voor de informatie marcel. De televisie voldoet aan mijn eisen echter zou ik het lieftse de 55 inch willen hebben echter lijkt deze nergens in nl verkrijgbaar. Ik ga de tv aankomend weekend bekijkenen gelijk bestellen. Thanks man
volgens mij bestaat er geen 55 inch versie van de D5000, hij wordt iig niet aangegeven op de europese samsung sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
De eerste 55"-versie van de Samsung D-reek is de D6200. Vanaf de D6200 heeft elke serie (D6530, D7000, D8000) een 55"-versie, eronder is 46" inderdaad de max.

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 22-05-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:08:
[...]

Internet@TV zit er pas vanaf de C650 op, dus dat gaat gewoon niet werken op je C550.
Hmm... Jammer dat ze dat in de winkel er niet bij hebben verteld terwijl ik er wel om had gevraagd.
Ik had ergens gelezen dat je via service menu kon omzetten naar c650?? Of klopt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:44
Ik heb sinds vrijdag een Samsung LE40C750 en zoals velen voor mij al gevraagd hebben zou ik ook graag MKV's die op een netwerkshare staan willen afspelen. Dit lukt niet via DLNA vanwege de softwarematige beperking op het streamtype. Ik vond een oplossing om de DLNA server te patchen, maar helaas is mijn NAS hier iets te simpel voor.

Een aantal andere reacties op het wereldwijde web wezen me op SamyGO. Ik ben daar eens gaan grasduinen in de wiki, en heb ook in dit topic eens gelezen wat mensen daarmee doen.

Ik kom echter niet tot een goed antwoord. Als ik als enige de optie wil om media vanaf een netwerkshare af te spelen, wat heb ik dan nodig? Een app als NetPlayer die ik via Internet@TV installeer, of is dat te simpel gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
(jarig!)
Hahn schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:33:
De eerste 55"-versie van de Samsung D-reek is de D6200. Vanaf de D6200 heeft elke serie (D6530, D7000, D8000) een 55"-versie, eronder is 46" inderdaad de max.
Ik zag idd dat er wel een 55inch uitvoering is van de d5000 maar deze is hier niet beschikbaar. maarjah waarschijnlijk zal ie prijstechnisch ongeveer gelijk liggen met de d6000 serie.

@marcel, kun je middels de netwerkaansluiting films streamen van je nas? of heb jij het via usb gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GranCanaria schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:11:
[...]

Ik zag idd dat er wel een 55inch uitvoering is van de d5000 maar deze is hier niet beschikbaar. maarjah waarschijnlijk zal ie prijstechnisch ongeveer gelijk liggen met de d6000 serie.

@marcel, kun je middels de netwerkaansluiting films streamen van je nas? of heb jij het via usb gedaan?
Ik heb het via usb gedaan, maar volgens mij kan je het ook via je netwerk streamen met de DLNA functie van samsung. Er zit iig een Ethernet port aan de achterkant waarmee je oa firmware updates kan binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:59
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:08:
[...]

Hmm... Jammer dat ze dat in de winkel er niet bij hebben verteld terwijl ik er wel om had gevraagd.
Ik had ergens gelezen dat je via service menu kon omzetten naar c650?? Of klopt dat niet?
Wat verwacht je van internet@tv? Ik gebruik het echt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:05:
[...]

Ik heb het via usb gedaan, maar volgens mij kan je het ook via je netwerk streamen met de DLNA functie van samsung. Er zit iig een Ethernet port aan de achterkant waarmee je oa firmware updates kan binnenhalen.
Marcel nogmaals bdankt, het gaat zeker de 46 inch worden, een 55 inch heb ik in het echt gezien en is toch teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GranCanaria schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:39:
[...]

Marcel nogmaals bdankt, het gaat zeker de 46 inch worden, een 55 inch heb ik in het echt gezien en is toch teveel van het goede.
Weet zeker dat je er blij mee gaat zijn, maar nogmaals verwacht geen plasma black levels. Black levels zijn zeker goed en meer dan voldoende naar mijn smaak. Ik heb m hier op 2m afstand staan en geen een mooi bioscoop achtig effect aan tv series/games en films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
(jarig!)
Ik vind over het algemeen juist samsung televisies een erg mooie beeld kwaliteit hebben en weet daarom dat het geen miskoop zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benheijden
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-05-2019
Om MKV (HD films) af te spelen moet je op je PC het Samsung programma PC ShareManager 4.2 installeren. (staat op de site van Samsung, ook de uitleg over de werking staat daar)
Daarna lukt het vanzelf. Let er wel op dat je de ondertiteling los moet maken van het MKV bestand. Dit kun je doen met het programma MKVExtract . De naam van het ondertielingsbestand moet EXACT hetzelfde zijn als van het MKV bestand (behalve de extensie, dat is dus SRT!). Zorg er ook voor dat de twee bestanden in dezelfde map staan op je PC. Bij mij werkt dit al meer dan een jaar perfect .(En natuurlijk de perfecte beeldkwaliteit in HD!!). Soms werkt het geluid niet omdat niet alle geluidsformaten kunnen worden afgespeeld in de Samsung TV (de mijne is LE40C550). Er zijn (gratis) programma's om het geluid van een film om te zetten naar een ander formaat. Dat kost wel veel tijd omdat de hele film opnieuw moet worden 'gecodeerd'
Succes !
BvdH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2023
benheijden schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:40:
Om MKV (HD films) af te spelen moet je op je PC het Samsung programma PC ShareManager 4.2 installeren. (staat op de site van Samsung, ook de uitleg over de werking staat daar)
Daarna lukt het vanzelf. Let er wel op dat je de ondertiteling los moet maken van het MKV bestand. Dit kun je doen met het programma MKVExtract . De naam van het ondertielingsbestand moet EXACT hetzelfde zijn als van het MKV bestand (behalve de extensie, dat is dus SRT!). Zorg er ook voor dat de twee bestanden in dezelfde map staan op je PC. Bij mij werkt dit al meer dan een jaar perfect .(En natuurlijk de perfecte beeldkwaliteit in HD!!). Soms werkt het geluid niet omdat niet alle geluidsformaten kunnen worden afgespeeld in de Samsung TV (de mijne is LE40C550). Er zijn (gratis) programma's om het geluid van een film om te zetten naar een ander formaat. Dat kost wel veel tijd omdat de hele film opnieuw moet worden 'gecodeerd'
Succes !
BvdH
Ik heb ook een c650, gebruiik mijn eigen pc als server , dmv pc share manager. Dit werkt allemaal uitstekend. Er is inderdaad een beperkende factor in het afspelen van bestandstypen. Soms pakt hij de .vob bestanden niet. Zoals boven omschreven audiocodecs die niet worden ondersteunt. Welk progje gebruik je om die codecs 'redelijk simpel' over te zetten?

Heeft er iemand ook problemen met firmware upgrade? Ik heb het bestand: T-VALDEUC_3009.2.exe gedownload, op stickje gezet. Maar de tv ziet het bestand niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=36093091,noline]
Heeft er iemand ook problemen met firmware upgrade? Ik heb het bestand: T-VALDEUC_3009.2.exe gedownload, op stickje gezet. Maar de tv ziet het bestand niet.
Heb je hem eerst wel uitgepakt ? De uitgepakte map moet je op een stick zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:08:
[...]

Heb je hem eerst wel uitgepakt ? De uitgepakte map moet je op een stick zetten.
Doh, je hebt gelijk. Ik was in de veronderstelling dat de tv het exe bestand moest gaan runnen ....
Soms lijkt het te simpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Vandaag wordt een ac ryan mini 2 bezorgd met een usb schijfje voor op mijn c630.
Ben benieuwd.
Nu nog een keer een waardige opvolger voor mijn hdx in de woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benheijden
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-05-2019
Niekio schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:49:
[...]

Ik heb ook een c650, gebruiik mijn eigen pc als server , dmv pc share manager. Dit werkt allemaal uitstekend. Er is inderdaad een beperkende factor in het afspelen van bestandstypen. Soms pakt hij de .vob bestanden niet. Zoals boven omschreven audiocodecs die niet worden ondersteunt. Welk progje gebruik je om die codecs 'redelijk simpel' over te zetten?

Ik gebruik het programma TotalVideoConverter van OjoSoft (versie 2.5.5.0412, programma is niet gratis) om bestanden die niet door de Samsung TV worden gezien of niet juist kunnen worden afgespeeld, om te zetten naar MKV. Je kunt met dat programma ook alleen het audiobestand omzetten naar een afspeelbaar formaat . Alle standaard instellingen van dit programma zijn zgn te 'editten' naar eigen wensen. Maar zoals gezegd kost het best wel wat tijd omdat het hele bestand moet worden gehercodeerd. Het duurt ongeveer net zolang als de filmduur van de te behandelen film.Je vindt op Internet vast wel evt. alternatieven en/of verder uitleg over dit programma. Mogelijk zijn er nog andere programma's geschikt.
Succes
BvdH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander1992nl
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Ik heb het topic aardig doorzocht, en zie dat recentere modellen (eind 2010) van de 37C650 geen brom meer heeft.
Mijn 37C650 heeft een brom in het toestel, het is ook een model van mei 2010, ik wil dit laten oplossen door Samsung, ik vroeg me af, heeft iemand hier ervaring mee? Wat samsung gedaan heeft, en of het ook daadwerkelijk geholpen heeft.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Feyenoordfreak schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:29:
Ik heb het topic aardig doorzocht, en zie dat recentere modellen (eind 2010) van de 37C650 geen brom meer heeft.
Mijn 37C650 heeft een brom in het toestel, het is ook een model van mei 2010, ik wil dit laten oplossen door Samsung, ik vroeg me af, heeft iemand hier ervaring mee? Wat samsung gedaan heeft, en of het ook daadwerkelijk geholpen heeft.

Alvast bedankt!
Hier de 37c530 en ook geen brom tehoren, gekocht in sep 2010.(eerste maanden van productie had i dat wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eventueel nog zo'n wifi dongle die ik gebruikt heb voor mijn C650, is inmiddels niet meer nodig, dus stuur een PM'etje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devil-strike schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:49:
[...]

Geloof me nu is gewoon 1:1 pixelmapping, dat jij dat niet krijgt en ziet kan ik niets aan doen screenfit is pixelmapping zelfs samsung support zecht het, en dan zal jij zeggen nee is niet zo?

Ook op die site staat het gewoon:
1:1 in "Screen Fit" picture size setting
•"Screen Fit" picture size setting is documented in manual to display the entire image without any cutoff when input through component or HDMI signal
•"Just Scan" setting is missing from the menu compared with other models
•Requires setting the overscan to 0% in the ATI settings if using an ATI card

1:1 in screenfit oftewe je moet hem op screenfit zetten voor 1:1 pixelmapping(ook zie je het aan beeld is namelijk stukken scherper aangezien i nu elke pixel gebruikt zoals het hoort inplaats van uitgerekte pixels(wat dus niet hoort)

van andere website:

Basically, Screen-Fit will stretch the image (if needed), but will maintain the correct aspect ration, and won't apply any zoom. Meaning, that 1080i and 1080p video will be displayed at 1:1 pixel mapping, no stretching needed. For 720p (1280x720), it will stretch it to fill all the pixels 1920x1080, but will keep the correct aspect ratio. Same thing for all signals with 16:9 aspect ratio. ”

http://blueray.technology...it-question-blu-ray-forum
Ik heb de D8000 led maar ik zie deze screenfit enz niet, alleen 16:9 4:3 en voledig scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het menu in de Engelse taal gebruikt, vind je op de plaats waar volledig scherm stond: screen fit is namelijk het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik ben van plan om een kastje te kopen om mijn Eltax boxen op mijn D6530 aan te sluiten. Dat kastje wil ik via de optische/toslink aansluiting aansluiten. Weet iemand of je het volume op de optische uitgang met de TV kan bepalen? Ik wil graag dat wanneer je met de afstandsbediening het volume zachter zet, de boxen ook zachter gaan en dat ik dus niet naar de versterker (zonder afstandsbediening) moet lopen. Weet iemand of dat met de TV te regelen valt? Ik heb gister wel wat er over gelezen in de E-manual maar ik werd er niet veel wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:30:
Ik heb eventueel nog zo'n wifi dongle die ik gebruikt heb voor mijn C650, is inmiddels niet meer nodig, dus stuur een PM'etje
Als je spullen te koop hebt zet je het in v&a, niet in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:22
timwijn schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:33:
[...]

Als je spullen te koop hebt zet je het in v&a, niet in dit topic.
timwijn for president! :D

Ik zeg: timwijn in het rood. :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik een LE46C750 gekocht gisteren met 3D ondersteuning maar nu vraag ik me af heb ik een hdmi 1.4 cable nodig om voor 3D ?
Want op momment heb ik gewoon standaard hdmi kabel geen idee welke versie ie is waarschijnelijk 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:52
da's niet nodig. Electrisch zijn ze hetzelfde. Als het werkt, dan werkt het. Je kan indien nodig altijd nog een betere kabel scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
LuPo schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:51:
[...]

timwijn for president! :D

Ik zeg: timwijn in het rood. :+
Ik stem voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:31:
da's niet nodig. Electrisch zijn ze hetzelfde. Als het werkt, dan werkt het. Je kan indien nodig altijd nog een betere kabel scoren.
zelfs als de kabel 1.0 is ? want bv alleen in mortal kombat 9 in 3D op ps3 zie ik bv menu leters nogal veel jagies hebben maar dan alleen in 3D met die game met film off anders ziet perfect uit en scherp.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolando Frio
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2023
heb net vorige week m'n nieuwe UE37C6700 LED TV binnen gehad. na het lezen in dit forum en de links van dat Franse forum begrijp ik even niet welk model ik nou heb vwb het paneel wat er in zit.

er staat bij mij bij version alleen maar het getal 02, en laat dat nou net niet gedefinieerd zijn in dat forum. ik las ook iets hier dat de 37 inch versies sowieso geen Samsung panelen hebben? lijkt mij erg vreemd! vind de kijkhoek trouwens behoorlijk matig zodra ik er maar beetje niet recht voor zit... is dit bij alle panelen van de Samsung TV's zo?

weet niet of ik nu tevreden moet zijn of niet..... voor dat geld... de Panasonic van m'n ouders heeft echt een mega kijkhoek.
en ben bang dat ik een minder paneel heb nu.

kan iemand duidelijkheid geven of heeft die ook zo'n 02 panel?

No hay tiempo pero siempre por una guapa chica ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Ik heb sinds een week een 40" C630 met Samsung panel en ik stond/sta juist versteld van de kijkhoek.
Ik moet behooorlijk schuin op het scherm kijken wil het beeld gaan verkleuren.
Horizontaal dan, vertikaal verkleurt ie sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Rolando Frio schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:48:
heb net vorige week m'n nieuwe UE37C6700 LED TV binnen gehad. na het lezen in dit forum en de links van dat Franse forum begrijp ik even niet welk model ik nou heb vwb het paneel wat er in zit.

er staat bij mij bij version alleen maar het getal 02, en laat dat nou net niet gedefinieerd zijn in dat forum. ik las ook iets hier dat de 37 inch versies sowieso geen Samsung panelen hebben? lijkt mij erg vreemd! vind de kijkhoek trouwens behoorlijk matig zodra ik er maar beetje niet recht voor zit... is dit bij alle panelen van de Samsung TV's zo?

weet niet of ik nu tevreden moet zijn of niet..... voor dat geld... de Panasonic van m'n ouders heeft echt een mega kijkhoek.
en ben bang dat ik een minder paneel heb nu.

kan iemand duidelijkheid geven of heeft die ook zo'n 02 panel?
Heb je het forum hier al wel goed doorgezocht? Er is al heel veel gezegd over hoe je kan zien wat voor paneel je hebt. Kijk op de sticker achterop/of kijk door de ventilatiegrill als hij daar zit. Met alleen 02 kunnen wij ook weinig. Overigens is mij wel iets bekend over de 37 inch modellen dat die een bepaald paneel hebben, maar dat weet ik niet uit mijn hoofd en weet niet of dat ook voor de c6700 geldt. Geef zo wel even antwoord op die vraag. EDIT: je hebt sowieso een mva paneel van AU Optronics. Of het een beter of minder goed paneel is dan de sq panelen van Samsung, doe ik geen uitspraken over want daar is al eens over gediscussieerd in dit forum.

Overigens vind ik kijkhoek vaak niet zo interessant. Hoe vaak zit je echt scheef voor de tv? En dan heb ik het natuurlijk niet over als het beeld al bij 30 graden minder wordt.

Kijk gewoon zelf of je tevreden bent over het beeld en laat je niet gek maken met die panelen want de kans is groot dat als je nu een ander paneel krijgt het verschil niet eens ziet, of het je inbeeldt.

[ Voor 13% gewijzigd door timwijn op 26-05-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolando Frio
dank voor je reactie timwijn. ik heb al behoorlijk veel tijd gestoken in lezen in dit forum en de search gebruikt maar met 240 pagina's aan info is dat nogal een klus ;) ik vind het dus ook vreemd want alleen 02 lijkt niet voor te komen in de berichtgeving die ik tot nu toe vond hier en op de link van dat Franse forum. AU optronics dacht ik ook aan na het lezen, maar dat werd me niet duidelijk n.a.v. mijn code, aangezien het dan SS02 zou moeten zijn meen ik te herinneren.

bekijk de foto dan maar ff:
Afbeeldingslocatie: http://i292.photobucket.com/albums/mm39/Rolandooo79/IMG_3264_2.jpg

meer stickers zitten er niet op de achterkant van mijn toestel.
de horizontale kijkhoek is echt bij een beetje schuin voor de TV zitten al minder. ik zie dan meteen al de kleuren vager worden. verticaal is het nog erger. zodra je opstaat wordt het al vaag.

[ Voor 3% gewijzigd door Rolando Frio op 26-05-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Rolando Frio schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:19:
dank voor je reactie timwijn. ik heb al behoorlijk veel tijd gestoken in lezen in dit forum en de search gebruikt maar met 240 pagina's aan info is dat nogal een klus ;) ik vind het dus ook vreemd want alleen 02 lijkt niet voor te komen in de berichtgeving die ik tot nu toe vond hier en op de link van dat Franse forum. AU optronics dacht ik ook aan na het lezen, maar dat werd me niet duidelijk n.a.v. mijn code, aangezien het dan SS02 zou moeten zijn meen ik te herinneren.

bekijk de foto dan maar ff:
[afbeelding]

meer stickers zitten er niet op de achterkant van mijn toestel.
de horizontale kijkhoek is echt bij een beetje schuin voor de TV zitten al minder. ik zie dan meteen al de kleuren vager worden. verticaal is het nog erger. zodra je opstaat wordt het al vaag.
Als je een ventilatiegrill aan de achterkant van de tv hebt zitten, kijk daar dan nog even doorheen. Maar even voor de duidelijkheid aan de sticker die je net stuurt kan je niks afleiden, van wat voor paneel het is. Ik doel dus op een ander. Die van mij zit dus aan de binnenkant van de tv en kan je als je door de ventilatiegrill kijkt zien.

Overigens is het zeker een van AU Optronics als je deze site even bekijkt: http://www.digitalversus....ow-so-far-news-15457.html

Laat even weten of je daar dus nog een sticker hebt zitten, anders kijken we even naar een andere oplossing, hoe we er definitief achter komen. (maar het zou dus een AUO moeten zijn.)
Overigens ben je niet tevreden, ruil hem om voor een exemplaar, ongeacht het paneel :)

Je mag het verder ook via dm doen met mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Klopt alle 37"modellen gebruiken auo panelen, Samsung iedergeval niet aangezien samsung geen 37" schermen maakt, dus blijft er over cmo en of auo en dan gok ik het laatste aangezien die altijd in 37" modellen van samsung zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolando Frio
thx voor de reacties. die link had ik idd ook gezien en aan de hand daarvan kwam ik er dus ook niet uit. want de sticker die ze daar laten zien is toch gewoon de sticker die ik net gepost heb. net nog een keer ff gecheckt maar heb verder geen stickers achter de roosters zitten........ :? begin me nu echt zorgen te maken ;)

weet dat ik in het service menu kan gaan om 't te checken maar vind dat beetje tricky, als ik 'm nog terug wil kunnen sturen.. :)

denk dat ik zo nog maar eens wat TV's ga bekijken in een paar winkels om eea te vergelijken, want 't zit me toch niet helemaal lekker. zie er alleen beetje tegenop om dat ding dan evt. te gaan terugsturen naar de webshop en al het gedoe.
en dan de vraag wat voor TV moet ik dan wel nemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Je hoeft alleen maar de service menu teopenen foto nemen en hier plaatsen, zolang je verders niets veranderd blijf je gewoon garantie houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:06:
[...]

Ik heb de UE46D5000 sinds woensdag in huis, en ik kan zeggen ik ben zeer tevreden, Geen merkbare inputlag (belangrijk voor gamen) heeft wel wat clouding(als je dat al wat kan noemen, ik zie het amper/niet. Je ziet het vaagjes als je er met je neus op zit. ik zit er overigens 2 meter van af ong.) Dus als ik je iets zou aanraden dan is het wel de D5000 serie het is een top tv al zeg ik t zelf.

Bovendien heeft de afstandbediening die ik bij de D5000 erbij kreeg een HDMI knop. Als je daarop drukt gaat ie naar het eerstvolgende apparaat dat aangesloten is op HDMI1, 2,3 of 4 erg handig al zeg ik t zelf.
Hoe is dat toestel met z'n teletekst en guide?
Heb hier zelf de UE40D5000 nu een aantal weken staan maar teletekst en guide is een drama qua snelheid.
Reactietijd is circa 2 - 3 seconden terwijl wel de meest recente update is geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu probleem ontdekt met mijn le46c750

Als ik gaming mode aan zet werkt alles perfect.

Maar zet ik gaming mode uit heb ik lijn pixels die knipperen.

In winkel wordt gezegt dat aan hdmi kabel ligt en heb een 1.3 hdmi kabel getest zelfde probleem hoe kan dat ik probleem in gaming modus niet heb en wel als ik gaming modus uit zet.

Ik wil graag gebruik maken van motion+

De winkel wil mij niet helpen zegt dat ze niet zeker weten off aan tv ligt en dus onderzoek kosten moet gaan betalen mogelijk dat wil ik natuurlijk niet tv is nog maar 3 dagen oud.

Ik heb firmware 3009.2

TV gekocht bij bcc als iemand afvraagt die beweren altijd dat je monster kabel nodig hebt van 130E wat dus pure onzin is.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:17
Ik heb geen technische kennis, maar het is toch simpel. Je hebt een TV gekocht, maar niet tevreden. Dan mag je hem terug brengen of omruilen... Mijn ervaring met BCC is dat ze over het algemeen heel coulant zijn.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coulant ?

edit:

ik ben blij met de hdtv ben alleen niet blij met flickering pixel issue.

zou ik hem terug brengen zou ik uitzoeken waar ik de zelfde tv kan krijgen bij andere winkel die betere garantie bied.

edit: ik heb JScreenfix draaien nu voor langer dan 20 min tot nu toe heeft geen enkel effect.

ik heb nog steeds stuk off 100 pixels die kniperen.

edit: nieuwe oplosing de analoge kabel niet in de tv steken nadeel is dan wel dat niks heb om cam module te halen voor smartcard en geen hd kanalen kan ontvangen zonder signaal te verstoren van hdmi.

edit: nog meer experimenteren als ik analoge kabel er in laat en op ned 1 HD zet en dan terug switch na hdmi dan stoort ie zonder game mode.

zet ik op SD kanaal en dan terug na hdmi kanaal dan stoort hij niet.

edit: forum budy pm gestuurt met zelfde tv heeft zelfde probeert heeft zelfde probleem duidelijk dus software probleem hopelijk gaat samsung dit oplossen in volgende firmware.

[ Voor 193% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze heb ik een vraag, mede samsung LED eigenaren. Mijn 3 weken oude Samsung UE37C6000 heeft bij snelle bewegingen en tijdens donkere scenes, vooral bij rodige kleuren (maar vooral ook huidskleur) een rode blurr/waas die achter het beeld aan sleurt. Is dit "normaal"? Het stoort in iedergeval behoorlijk, het is niet te zien op mijn laptop scherm en ook tweaken aan de settings baat niet (zoals bijvoorbeeld LED motion plus uitzetten en alle artificial verbeteringen in het beeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:12:
coulant ?

edit:

ik ben blij met de hdtv ben alleen niet blij met flickering pixel issue.
Heb je geen 1.4 kabel nodig?

By the way: monster kabels, grootst mogelijke onzin ooit als het gaat om HDMI-kabels.

@raymond, zou toch misschien een oplossing kunnen bieden, of sowieso niet? En waarom niet zo niet? ;)

[ Voor 73% gewijzigd door timwijn op 31-05-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:52
timwijn schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:37:
[...]

Heb je geen 1.4 kabel nodig?
Nee

[ Voor 96% gewijzigd door Raymond op 31-05-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anyway mijn LE46c750 als ik analoge kabel aansluit en op nederland 1 HD zet dan verstoort ie hdmi signaal en zie ik knipperende pixels.

iemand gevraagt met zelfde tv uit te testen en hij had zelfde probleem.

als je geen cam module hebt kun je dit nog steeds testen want ziggo zend ned 1 HD on gecodeert uit.
anyway morgen kijken off ie dat ook doet op andere HD kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-09 19:19

TommyGun

Stik er maar in!

Vandaag de UE32C6740 aangeschaft, wat een mooi beeld zeg _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 02-06-2011 19:03 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al enige ervaring met de nieuwe modellen van Samsung?
Ik doel dan op 5 series, modellen:
LE37D550
&
LE37D570..

Zijn dit goede keuzes? Goede panelen die erin zitten?
Wat is het verschil tussen de D550 & D570?

Sorry als het al in de thread staat, ik heb gezocht maar niets interessants gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik ga een LE46C650 en een LE32C530/C550/C579/D550 (1 van de 4 ;)) kopen maar heb een vraag over PIP. Klopt het dat je alleen analoog en hdmi kunt doen? Of is dit inmiddels al aangepast met de firmware? Want ik zou graag (eigenlijk voornamelijk op de 32") 2x hdmi met PIP willen. De 32 zal namelijk vaak gebruikt worden als monitor en ik wil dan ook meteen tv kunnen kijken via HDMI in PIP (dus zowel de decoder als de laptop via HDMI aangesloten)
Kan dat?

edit: En wat zijn de verschillen tussen de C550, C579 en D550 eigenlijk? De samsung site is hier niet echt duidelijk over. Wil eigenlijk de C550 maar die wordt steeds slechter leverbaar

[ Voor 17% gewijzigd door Markos op 04-06-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga misschien de Samsung UE40D5000 kopen.
Heeft er iemand hier op tweakers goede of slechte ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een beetje druk met de requests,
Maar ik heb ook een vraag :+

Mijn Sony heeft het begeven,GVD na 4 jaar :(
Echt een prima tv was dat, ik zit dan ook over reparatie te denken. Dat kan echter prijzig uitvallen..

Het backup plan is nu:SAMSUNG LE40C750 of SAMSUNG UE40C6700

De le40c750 (748e)is goedkoper dan de ue40c6700 (898e) , die is wat nieuwer misschien?
Als iemand advies/ervaring heeft, brul.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 22:59:
Mijn Sony heeft het begeven,GVD na 4 jaar :(
Echt een prima tv was dat, ik zit dan ook over reparatie te denken. Dat kan echter prijzig uitvallen..
Niks, een TV moet het langer volhouden dan 4 jaar. Je hebt recht op een werkende TV. Of je dat recht makkelijk gaat krijgen is een tweede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Samsung heeft na de garantieperiode een coulance-regeling vertelde een monteur me.
Het eerste jaar na de garantieperiode max 20% reparatiekosten van het aankoopbedrag, 2e jaar max 40% enz.
Zoiets moet ook bij Sony af te dingen zijn lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
iedereen die hier een advies of ervaring zoekt over een bepaald type Samsung tv, dat zijn er nu nogal veel, gebruik de zoekknop bovenin eens. Zo is er volgens mij al meer dan genoeg hier gesproken over alle c modellen. En is dat allemaal redelijk gemakkelijk terug te vinden. Ik kan mij niet onttrekken aan het gevoel dat er hierboven een aantal mensen zijn die niet eerst even zelf goed het forum door hebben gezocht.
Als je er dan nog niet uitkomt, stuur maar een dm, of weer een berichtje in het forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 22:59:

Het backup plan is nu:SAMSUNG LE40C750 of SAMSUNG UE40C6700

De le40c750 (748e)is goedkoper dan de ue40c6700 (898e) , die is wat nieuwer misschien?
Als iemand advies/ervaring heeft, brul.. ;)
C6700 is LED (100Hz), C750 is LCD (200Hz). Maar beide tv's zijn niet de nieuwste meer, de D-serie is nieuwer. Sowieso heb ik de C750 al tijden niet meer gezien, die was bij ons al zeker een jaar geleden eruit gegaan.

Voor dezelfde prijs als waar je nu de 40C6700 voor noemt kan je ook al een 40D6200 vinden (stuk goedkoper zelfs). En voor iets meer heb je de D6530.

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 05-06-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 21:00:
Ik heb een 46D5000 sinds een weekje staan en die bevalt goed, vooral hd materiaal is een genot.
Had eerst een Pana 42VT30 maar daar was ik niet zo tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ik heb de 55D8000 led maar met mijn UPC box kan ik filmmode 2 aanzetten, maar met mijn blu-ray speler niet. Weet iemand hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_born89
  • Laatst online: 24-09 10:10
Ik probeer Allshare (wifi) werkend te krijgen op mijn LE32xxC530. Ik heb de opties via het Hotel-menu uitgevoerd, om wireless en allshare te activeren. Bij netwerkopties krijg ik zoals het hoort alleen 'bedraad' als optie. Als ik mijn Sweex LW053 Wifi adapter erin steek gebeurd er echter niks. Ook niet als ik bij Netwerk of Allshare ga kijken. Het lijkt alsof de adapter niet wordt herkend. Of zijn er alleen bepaalde wifi adapters die kunnen worden gebruikt icm de Samsung C530?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
new_born89 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:12:
Ik probeer Allshare (wifi) werkend te krijgen op mijn LE32xxC530. Ik heb de opties via het Hotel-menu uitgevoerd, om wireless en allshare te activeren. Bij netwerkopties krijg ik zoals het hoort alleen 'bedraad' als optie. Als ik mijn Sweex LW053 Wifi adapter erin steek gebeurd er echter niks. Ook niet als ik bij Netwerk of Allshare ga kijken. Het lijkt alsof de adapter niet wordt herkend. Of zijn er alleen bepaalde wifi adapters die kunnen worden gebruikt icm de Samsung C530?
Ja er zijn maar een beperkt aantal die blijken te werken. Waaronder die dus van Samsung zelf en volgens mij is hier niet al te ver terug nog een genoemd die prima werkt.
Zoek even op dongle rechtsboven met de zoekfunctie van het forum, dan vind je het wel. Iets van hama of dlink schijnt soms ook wel te werken, maar ook maar beperkte modellen. Normaal zou ik wel weer ff zoeken maar kopieren, knippen, plakken gaat toch niet zo supersnel op een ipad2 :+

[ Voor 15% gewijzigd door timwijn op 05-06-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
Heb enkele foto's genomen van mijn le37b650. Ik denk dat ik last heb van backlight bleeding, en ik vroeg me af of ik recht heb om te gaan klagen bij mediamarkt.
http://i53.tinypic.com/316umuo.jpg
http://tinypic.com/view.php?pic=jaewdc&s=7
http://i56.tinypic.com/15mb4zk.jpg
http://i54.tinypic.com/2narw60.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door crazyheinz op 05-06-2011 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werchter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-07 22:54
* De modules zouden in ieder geval niet geschikt zijn voor HD-zenders. :? (In de andere winkel zeiden ze dat het niet de module, maar de CVB-tuner in de TV is die beslissend is of HD het gaat doen of niet.)
* In de huidige modellen van Samsung zouden alleen maar SD (standard definition) tuners zitten en GEEN HD-tuners. In de Philips en Sony-LCD's zouden deze wel zitten.
Ik heb een Samsung UE32C6700 met Ziggo CAM module, en ik kan zonder problemen de HD zenders uit het standaard pakket van Ziggo ontvangen (Ned. 1,2,3).

edit: mmm, ik zie dat ik per ongeluk op een oud bericht op pagina 1 heb gereageerd. Excuus.

[ Voor 8% gewijzigd door werchter op 05-06-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
crazyheinz schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:13:
Heb enkele foto's genomen van mijn le37b650. Ik denk dat ik last heb van backlight bleeding, en ik vroeg me af of ik recht heb om te gaan klagen bij mediamarkt.
http://i53.tinypic.com/316umuo.jpg
http://tinypic.com/view.php?pic=jaewdc&s=7
http://i56.tinypic.com/15mb4zk.jpg
http://i54.tinypic.com/2narw60.jpg
Aangezien het een B650 is, zal je hem al wel een behoorlijke tijd hebben. Backlight bleeding ontstaat niet ineens, dus om nu nog te gaan klagen is naar mijn mening een beetje gek. Eerst vond je het blijkbaar ook geen probleem/is het je niet opgevallen en nu wel? Ten tweede, er zijn maar weinig tv's die op geen enkele plek een bleeding hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiert.tweakers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 17:28

wiert.tweakers

Makes software work correctly

Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 13:04:een vraag over PIP. Klopt het dat je alleen analoog en hdmi kunt doen? .... ik zou graag ...2x hdmi met PIP willen.
Ik had al een PIP draadje geopend: Picture in Picture support in huidige LCD/LED/Plasma TV's?

Conclusie: bij moderne TV's is PIP belabberd in vergelijking tot het CRT tijdperk, maar ook in vergelijking tot oudere flatscreen TV's.

Beperking bij Samsung (onafhankelijk van de firmware): PIP kan alleen een combinatie zijn van een digitale hoofd-bron en de analoge TV bron zijn. Analoge hoofdbron kan dus niet. Side-by-side PIP is ook niet mogelijk.

--jeroen

http://wiert.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unforgettable6
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2024
Wellicht dat iemand het volgende weet.
Ik heb een Samsung LE37B650 en had de officiele (eerste) firmware erop. Deze heb ik 2 jaar geleden (nov 2009) aangeschaft. Ik dacht laatst eens, goh laat ik de software eens updaten. USB sticks geformateerd naar FAT32 (heb ook NTFS geprobeerd), de update erop gezet conform 'Handleiding voor geavanceerde
software-upgrade' van Samsung zelf en de USB stick op de TV aangesloten. Toch zegt de TV elke keer dat er geen software update te vinden is op de USB stick. Ik dacht eerst dat het aan de USB stick lag, maar ook wat andere geprobeerd met hetzelfde resultaat helaas....

Ook de mogelijkheid geprobeerd wat in de beginposts staat (TV uit, USB stick met update erin, TV aan) heeft geen succes... Is de firmware die nu op zit (2000/01/01_001003) te oud om de allerlaatste versie (T-CHL7DEUC-3000.2 & T-CHL7DEUC-3001.1) erop te zetten? Of heeft iemand anders nog ideeen?

EDIT
---------
Erg vreemd.. Zodra ik een CFW erop zet, pakt de TV de update wel en van de officiele samsung site kan de tv weer niets vinden. Heb wel gekeken naar de bestanden wat dan de verschillen zijn en via de officiele zijn er geen .img.enc bestanden aanwezig. De officiele krijg ik er dus niet op, wat doe ik fout?

[ Voor 17% gewijzigd door Unforgettable6 op 08-06-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Iemand hier die misschien zijn beeld instellingen met mij wilt delen voor de samsung ue46d5000, zit al heel lang te knoeien alleen krijg hem niet perfect:P Hoop dat iemand zegt dit zijn prima settings...

(Voor de rest super tevreden met de tv mooi design en perfect beeld geluid is ook zeer goed voor zoon platte tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
je hebt het bestand toch wel uitgepakt op je usb stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_born89
  • Laatst online: 24-09 10:10
Ben er achter gekomen dat mijn twee maanden oude Samsung LE32C530 last heeft van backlight bleeding/verkleuring in de rechterbovenhoek. Het is alleen met bepaalde kleuren grijs heel erg storend. Met andere kleuren valt het wel mee, maar zeker aanwezig. De TV komt bij internetshop.nl (onderdeel Scheer&Foppen) vandaan. Zou dit onder de garantie kunnen vallen?

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2vdk9xe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

new_born89 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:18:
Ben er achter gekomen dat mijn twee maanden oude Samsung LE32C530 last heeft van backlight bleeding/verkleuring in de rechterbovenhoek. Het is alleen met bepaalde kleuren grijs heel erg storend. Met andere kleuren valt het wel mee, maar zeker aanwezig. De TV komt bij internetshop.nl (onderdeel Scheer&Foppen) vandaan. Zou dit onder de garantie kunnen vallen?

[afbeelding]
Uiteraard. Lijkt me niet de bedoeling dat je tv die kleurwaas heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje omtrend verschillen in uitzendingen.
Ik heb een UE37C6000 die erg goed bevalt maar wat ik raar vind is dat bepaalde uitzendingen op bv RTL 5 HD in 4:3 op het scherm komen en op de gewone RTL 5 wel beeldvullend.
Hoe kan dit?

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat dit misschien in aspect ratio 4:3 is ipv 16:9? Zoals bvb NCIS dinsdag avond 4:3 beeld formaat (oudere TV series)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

Ha iedereen... Even een kort vraagje. Ik heb nog een heeeeeele oude CRT van Grundig staan, aangezien ik eigenlijk toch niet zoveel tv kijk en meestal m'n pc gebruik voor films & uitzending gemist, maar toch zit ik er nu aan te denken om maar eens een mooie Samsung c630/530 aan te schaffen (ivm het steeds harder gaan piepen vd CRT en de inmiddels beschikbare ruimte voor een flatscreen door verhuizing).

Nu het probleem: ik woon in een studentenhuis en we kijken gewoon lekker simpel & cheap analoog. Heeft het dan eigenlijk uberhaupt wel zin om zo'n mooie tv te kopen qua beeldkwaliteit....?

En digitaal TV aanschaffen is sowieso geen optie (ivm kosten & ongeïnteresseerde huisgenoten).

EDIT: Sorry btw als ik dit in het verkeerde topic vraag, maar zat me te oriënteren op de zojuist genoemde Samsung monitoren...

[ Voor 8% gewijzigd door Gilraen op 09-06-2011 19:58 ]

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 23:33

job

Lady_G schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:57:
Nu het probleem: ik woon in een studentenhuis en we kijken gewoon lekker simpel & cheap analoog. Heeft het dan eigenlijk uberhaupt wel zin om zo'n mooie tv te kopen qua beeldkwaliteit....?
Naar mijn idee is digitaal wel een must bij een lcd tv.
En digitaal TV aanschaffen is sowieso geen optie (ivm kosten & ongeïnteresseerde huisgenoten).
Digitaal zelf kost niets. Het basispakket is gratis. (Je woont in groningen waar je ziggo hebt).
Je moet alleen een decoder (of als je toch een samsung koopt) of een ci+ cam kopen.
Een decoder of cam heb je al voor zo'n 50 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door job op 09-06-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

job schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:06:
[...]
Naar mijn idee is digitaal wel een must bij een lcd tv.

[...]
Digitaal zelf kost niets. Het basispakket is gratis.
Je moet alleen een decoder (of als je toch een samsung koopt) of een ci+ cam kopen.
Een decoder heb je al voor 50 euro, een cam kost zo'n 70 euro.
Serieus? Huh... Waarom ben ik altijd dan al in de veronderstelling geweest dat 't 30 euro oid per maand kost...? :?

Hmm, dan missch toch maar ffies gaan uitzoeken.. :) thank you...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 23:33

job

Een smartcard kost je in de winkel 30 euro, maar dat is eenmalig, en op marktplaats staan genoeg winkels die zo'n ding voor 15 euro verkopen.
Het basispakket krijg je "gratis" bij het analoge signaal wat je al afneemt. Extra zenders kosten wel geld.. maar met het basispakket heb je al genoeg leuke zenders. Zie ook: [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Top, dank je wel! Zal jullie hier nu verder niet meer lastig vallen met deze *handige* vragen ;) Nogmaals thx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 21:00:
Heb het toestel zelf sinds eind april staan.
Bevalt op zich heel erg goed op 2 puntjes na:

- Teletekst is heel erg traag. Respons tussen opvragen en tonen is circa 2 seconden.
- EPG is net als teletext traag.

Voor de rest een heel behendig toestel vergeleken met bijvoorbeeld de LE40B650.
Toen ik het op de plaats van de B650 plaatste moest ik me eerst overtuigen of ik wel een 40" had aangeschaft, zoveel kleiner is het toestel.
Mooiste is nog wel het opgenomen vermogen.
Na een beetje stoeien met de instellingen gemiddeld 32 Watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcjah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-03 19:48
Dag allen,

Ik wil mijn oude LCD scherm gaan vervangen voor een nieuwe LED tv.

Nou ben ik na wat zoekwerk gekomen bij een tweetal Samsung schermen. Waarom Samsung? Omdat deze een mooi design hebben, en een goede prijs-kwaliteit verhouding hebben.

Nou zit ik te twijfelen tussen een tweetal modellen.

De UE32C6700 en de UE32D5000.

Toestellen verschillen qua prijs niet heel veel. De ene is een 6serie, de andere een 5serie. Maar heb ook begrepen dat de D-lijn weer een stukkie nieuwer is.

Wie helpt mij met mn keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
LE-46-C530

Deze TV is nu bij de Makro voor €535 euro.

Ik zit te twijfelen tussen dit formaat of toch een 40 inch van Samsung bijv LE-40C530./550

Tevens lees ik dat hij niet geschikt zou zijn voor Ziggo / KPN digitenne? Wie weet meer hierover en ervaringen zijn uiteraard welkom

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:49:
LE-46-C530

Deze TV is nu bij de Makro voor €535 euro.

Ik zit te twijfelen tussen dit formaat of toch een 40 inch van Samsung bijv LE-40C530./550

Tevens lees ik dat hij niet geschikt zou zijn voor Ziggo / KPN digitenne? Wie weet meer hierover en ervaringen zijn uiteraard welkom
Ik heb hem nu al goedkoper gevonden. ;)
http://www.foka.nl/site/s...go-certified-p-26831.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:16
ik heb een niet canal digitaal gecertificeerde samsung LE40c579 met dvb-s2 ontvanger.
Kan iemand met een wel gecertificeerde samsung TV mij de zenderlijst van canal digitaal als scm file sturen?
Graag een zenderlijst van de alle zenders van de 19.2 en de 23.5 astra.

[ Voor 15% gewijzigd door Aegir2002 op 12-06-2011 13:41 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 75 Laatste