Wellicht dat iemand het volgende weet.
Ik heb een Samsung LE37B650 en had de officiele (eerste) firmware erop. Deze heb ik 2 jaar geleden (nov 2009) aangeschaft. Ik dacht laatst eens, goh laat ik de software eens updaten. USB sticks geformateerd naar FAT32 (heb ook NTFS geprobeerd), de update erop gezet conform 'Handleiding voor geavanceerde
software-upgrade' van Samsung zelf en de USB stick op de TV aangesloten. Toch zegt de TV elke keer dat er geen software update te vinden is op de USB stick. Ik dacht eerst dat het aan de USB stick lag, maar ook wat andere geprobeerd met hetzelfde resultaat helaas....
Ook de mogelijkheid geprobeerd wat in de beginposts staat (TV uit, USB stick met update erin, TV aan) heeft geen succes... Is de firmware die nu op zit (2000/01/01_001003) te oud om de allerlaatste versie (T-CHL7DEUC-3000.2 & T-CHL7DEUC-3001.1) erop te zetten? Of heeft iemand anders nog ideeen?
EDIT
---------
Erg vreemd.. Zodra ik een
CFW erop zet, pakt de TV de update wel en van de officiele samsung site kan de tv weer niets vinden. Heb wel gekeken naar de bestanden wat dan de verschillen zijn en via de officiele zijn er geen .img.enc bestanden aanwezig. De officiele krijg ik er dus niet op, wat doe ik fout?
[
Voor 17% gewijzigd door
Unforgettable6 op 08-06-2011 19:24
]