Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Woei! Ik ben ook in de markt voor een 32" Full HD lcd tv, nu mijn Grundig 28" breedbeeld crt naar zijn grootje is.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d51eba5139d061ecea75e2658338da34/full.jpg

Veel specs voor weinig geld en goede recensies (o.a. Consumentenbond oktober 2010). Ik ben nog in conclaaf met de verkoper. Maar tot EUR 400,00 is er genoeg keus en per januari komen er nieuwe modellen op voorraad volgens een winkelketen online (dacht IT's).

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07 23:06

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

timwijn schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:18:
[...]

Even op je TV kijken bij Menu -> Ondersteuning -> Contact met Samsung welk softwareversie je moet hebben.
Moet je de versie gebruiken die overeenkomt met de versie die al op de TV staat of juist niet :?

Los daarvan geeft mijn TV bij beide firmware versies (van samsung.com/nl) aan dat er geen update files kunnen worden gevonden op USB. Ik lees o.a. hier dat er meer zijn met dit probleem. Iemand al een oplossing of work-around gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
PaPa schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 00:45:
[...]

Moet je de versie gebruiken die overeenkomt met de versie die al op de TV staat of juist niet :?

Los daarvan geeft mijn TV bij beide firmware versies (van samsung.com/nl) aan dat er geen update files kunnen worden gevonden op USB. Ik lees o.a. hier dat er meer zijn met dit probleem. Iemand al een oplossing of work-around gevonden?
Heb je het bestand op de USB wel eerst uitgepakt? Dan komt er op de USB stick een extra map. Met alleen de .exe gaat het niet werken.

Je moet hetzelfde bestand hebben als dat je nu ook hebt. Zie mijn eerdere post voor installatie-uitleg: LuPo in "[LCD TV] Samsung LCD + LED TV`s (alle se..."

[ Voor 10% gewijzigd door LuPo op 25-12-2010 08:04 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 18:47:
Ik heb iets fout gedaan bij de firmware update via USB.
Zal het later nogmaals proberen. Ik denk dat de update dan wel lukt.
Ja, de update firmware is gelukt. Maar het pobleem blijft hetzelfde. Komt met de hotelmode op on niet in het servicemenu. En op de source tv kom ik zowiezo niet in het servicemenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 09:08:
[...]

Ja, de update firmware is gelukt. Maar het pobleem blijft hetzelfde. Komt met de hotelmode op on niet in het servicemenu. En op de source tv kom ik zowiezo niet in het servicemenu.
Zou gewoon moeten werken, bij elke samsung tv is dit het zelfde en staat zelfs in troubleshooter guide van samsung zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07-2024
merry x-mas iedereen.
ik ga morgen weer verder hier,
het moet gewoon lukken briadan :(

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikdeperik schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 11:20:
merry x-mas iedereen.
ik ga morgen weer verder hier,
het moet gewoon lukken briadan :(
MERRY CHRISTMAS!!!!

Erikdeperik _/-\o_ bedankt voor alle support. d:)b *O* Het is gelukt. Na de firmware-update heb ik het nogmaals geprobeerd met de CI-cam-module eruit. En ja hoor nu ging het servicemenu niet meer weg; en ook met de hotel-mode op on bleef de sm in beeld.
Ik heb een externe harde schijf in de usb geplaatst en de pvr-functie werkt perfect. Jammer dat je niet een kanaal kunt opnemen waar je niet naar kijkt. Maar de time-shift functie en het opnemen als je niet thuis bent...perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mn firmware van de C630 geüpdate naar versie VAL 1016. Zie nog niet echt verschil maar ben benieuwd of die blokjes af en toe op NL1,2,3 HD weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Heb laatst de firmware(beschikbaar 16 december) van mijn C5100 geupgraded. Zie net dat er op 22 december ook weer 1 vrijgegeven is, toch blijkt het om dezelfde versie te gaan. Iemand enig idee waarom dit is?

http://www.samsung.com/nl...e=prd_detail&tab=support#

Wel ff op '' Upgrade File(USB type)(22 Dec, 2010)'' klikken,dan zie je wat ik bedoel :)

[ Voor 12% gewijzigd door pcgek op 25-12-2010 13:20 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

paar dagen geleden m'n C650 ontvangen, van de wehkamp waar hij 579 euro is.

Wat blijkt: ze hebben SQ02 versies!

Prachtbeeld, meteen cam+smartcard ed geinstalleerd. Geluid is wel wat minimaal. Nu filmnet met kerst.

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alien_Inside schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 14:05:
paar dagen geleden m'n C650 ontvangen, van de wehkamp waar hij 579 euro is.

Wat blijkt: ze hebben SQ02 versies!

Prachtbeeld, meteen cam+smartcard ed geinstalleerd. Geluid is wel wat minimaal. Nu filmnet met kerst.
Geluid is denk ik bij veel platte tv's een zwak punt. Voor muziek of film e.d. kun je beter externe speakers gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Wortelboer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 16:09
Bestaat er een snelle manier om het scherm van de SASMUNG UE46C6740 in de ECO stand BEELDSCHERM uit te zetten?
Nu moet ik een heleboel handelingen verrichten om dit te bereiken.
Het uit deze toestand halen kan nl wel met iedere toets van de afstandbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 11:40
Aangezien ik binnekort een ci+ module van ziggo in mijn tv wilt hebben:

Wat is nu het verschil tussen de B550 en de C550 afgezien van het design?
De B550 ondersteunt namelijk wel ziggo, en de C550 staat er niet tussen?

Het lijkt mij vrij logisch dat deze tv's allebei gewoon op dezelfde firmware draaien..

Ik heb overigens de : LE40C550J1WXXN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 20:49
j0ren schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 20:25:
:?

https://www.ziggo.nl/#pro...le-ci/televisies/samsung/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 11:40
Hé vet, hij staat er eindelijk tussen!
Sorry jongens, had de lijst niet even weer gechecked :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb zelf het idee dat de A- en B-versies voorgangers zijn van de C-versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:17
Klopt helemaal PcDealer. De A- en B-versies zijn gewoon voorgangers van de C serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

j0ren schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 20:52:
Hé vet, hij staat er eindelijk tussen!
Sorry jongens, had de lijst niet even weer gechecked :D
Eindelijk :?
Dat ding staat er al een half jaar tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
job schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 23:46:
[...]

Eindelijk :?
Dat ding staat er al een half jaar tussen.
Hahaha ik zat er ook net aan te denken. Staat er toch echt al een behoorlijke tijd tussen naar mijn weten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 11:43:
[...]

MERRY CHRISTMAS!!!!

Erikdeperik _/-\o_ bedankt voor alle support. d:)b *O* Het is gelukt. Na de firmware-update heb ik het nogmaals geprobeerd met de CI-cam-module eruit. En ja hoor nu ging het servicemenu niet meer weg; en ook met de hotel-mode op on bleef de sm in beeld.
Ik heb een externe harde schijf in de usb geplaatst en de pvr-functie werkt perfect. Jammer dat je niet een kanaal kunt opnemen waar je niet naar kijkt. Maar de time-shift functie en het opnemen als je niet thuis bent...perfect.
yes :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
PVR mode 6700 : Je kan ook het model veranderen in het SM in hotel mode, zet het van 6700 naar 6800 en je hoeft bij komende firmware updates niet opnieuw de PVR aan te zetten. Beter nog : samsung kan de truc niet meer uitzetten in nieuwere firmwares omdat de tv nu een 6800 is.

Zelf geprobeerd met firmware 3003, pvr aanzetten, model op 6800. Daarna 3005 installed en de pvr bleef functioneren zonder het service menu in te moeten.

De Sat receiver gaat de verkoop in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk met de Samsung LE40C630 op te nemen naar USB? Is dat uberhaupt mogelijk? Dat scheelt me een cisco ontvanger van Ziggo ertussen omdat de Samsung al een CI+ module heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
HaseMike schreef op zondag 26 december 2010 @ 08:31:
PVR mode 6700 : Je kan ook het model veranderen in het SM in hotel mode, zet het van 6700 naar 6800 en je hoeft bij komende firmware updates niet opnieuw de PVR aan te zetten. Beter nog : samsung kan de truc niet meer uitzetten in nieuwere firmwares omdat de tv nu een 6800 is.

Zelf geprobeerd met firmware 3003, pvr aanzetten, model op 6800. Daarna 3005 installed en de pvr bleef functioneren zonder het service menu in te moeten.

De Sat receiver gaat de verkoop in :)
waar staat het model nr in de sm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Staat volgens mij in Control, maar gewoon even zoeken dan zie je het vanzelf staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 12:01:
Is het mogelijk met de Samsung LE40C630 op te nemen naar USB? Is dat uberhaupt mogelijk? Dat scheelt me een cisco ontvanger van Ziggo ertussen omdat de Samsung al een CI+ module heeft.
Het staat nergens officieel vermeld dat het kan, maar het schijnt te kunnen. Ga 2/3 bladzijdes terug, daar wordt volgens mij dezelfde vraag gesteld, met de uitleg hoe je dit zou moeten kunnen doen!
Succes ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
j0ren schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 20:25:
Aangezien ik binnekort een ci+ module van ziggo in mijn tv wilt hebben:

Wat is nu het verschil tussen de B550 en de C550 afgezien van het design?

Het lijkt mij vrij logisch dat deze tv's allebei gewoon op dezelfde firmware draaien..

Ik heb overigens de : LE40C550J1WXXN
De C550 kan ook veel meer afspelen via netwerk, dan wel USB. Verder zal je de B550 niet snel meer (nieuw) kunnen vinden, want die is allang vervangen door de C550 overal.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 18:05

Initial G

f.k.a. GKLQuake

timwijn schreef op zondag 26 december 2010 @ 13:47:
[...]

Het staat nergens officieel vermeld dat het kan, maar het schijnt te kunnen. Ga 2/3 bladzijdes terug, daar wordt volgens mij dezelfde vraag gesteld, met de uitleg hoe je dit zou moeten kunnen doen!
Succes ermee :)
dat is alleen voor de LED tv 6700. Als de C630 kan opnemen eet ik mijn hoed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik heb de samsung le46f86bd en ik heb het idee dat er een vertraging in het beeld zit. Als ik VIA mijn media center een film kijk loopt mn geluid vrijwel altijd voor. Mn geluid gaat direct VIA spdif naar mn versterker, en het beeld direct via hdmi naar de tv.

Zijn jullie hiermee bekend? Zit er soms een soort van upscaler in? Heb al zitten zoeken maar kan niks vindem. met gewoon tv kijken is het niet zo'n probleem dan stel ik gewoon een audio delay in op mn versterker maar met gamen op de xbox is het wel irritant want met call of duty online telt elke miliseconde...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Initial G schreef op zondag 26 december 2010 @ 14:04:
[...]

dat is alleen voor de LED tv 6700. Als de C630 kan opnemen eet ik mijn hoed op.
Nou ten eerste is het sowies niet alleen voor de LED 6700. Ik quote even uit eerdere berichten, waarnaar ik eerder verwees.

las ergens dat het bij een 550 ook ging.
het is niet zo spannend hoor,alleen iets veranderen waarvan je weet wat het is(pvr on/of)
evt foto maken van elke stap die je neemt.
zie het als in het bios duiken
Geplaatst op donderdag 23 december 2010 10:24
devil-strike

Bij de c530 staat die optie erook bij, heb die ook aangezet maar zie nergens een optie erbij komen voor opnemen of wat dan ook.

En de C750 heeft het ook al sowieso.

Ik zeg ook dat het nergens zwart op wit staat, maar dat het misschien wel zou kunnen en dat die gene dan even in het SM-menu moet kijken en het moet uittesten. Ik bevestig noch ontken het:)

Overigens is het Shorty met een C550 niet gelukt.

[ Voor 5% gewijzigd door timwijn op 26-12-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Laatst online: 06-09 19:45
Vandaag mijn nieuwe LE32C530 geïnstalleerd, enkel via de Alphacrypt module wil hij geen TV. Ongeldige smartcard zegt hij steeds.

Alphacrrypt classic CI module heb ik FW van 3.09 naar 3.19 bijgewerkt. Deze module werkt met een Irdeto smartcard wel via de Samsung DCB9401R decorder en via een Digital Everywhere FireDTV kastje via firewire op mijn PC. Provider is IN-DI een vroegere kabelmaatschappij hier in België die jammer genoeg door Telenet overgenomen is. Willen geen ondersteuning hiervoor geven.

Iemand hier ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
- edit:
Zie posts van Raymond en mij hieronder abusimbal

[ Voor 137% gewijzigd door timwijn op 26-12-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Samsung C6700 met laatste firmware van dec maar kan in het menu geen 6800 kiezen
Is opgelost

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 20:49
abusimbal schreef op zondag 26 december 2010 @ 16:45:
Vandaag mijn nieuwe LE32C530 geïnstalleerd, enkel via de Alphacrypt module wil hij geen TV. Ongeldige smartcard zegt hij steeds.

Alphacrrypt classic CI module heb ik FW van 3.09 naar 3.19 bijgewerkt. Deze module werkt met een Irdeto smartcard wel via de Samsung DCB9401R decorder en via een Digital Everywhere FireDTV kastje via firewire op mijn PC. Provider is IN-DI een vroegere kabelmaatschappij hier in België die jammer genoeg door Telenet overgenomen is. Willen geen ondersteuning hiervoor geven.

Iemand hier ervaring mee ?
Volgens mij is een alphacrypt toch CI en is je tv CI+, of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Raymond schreef op zondag 26 december 2010 @ 17:08:
[...]

Goed punt! Dat zal het inderdaad zijn!

Zie dit artikel:

http://www.digitalekabelt...phacrypt_wordt_ni_1.shtml

[ Voor 20% gewijzigd door timwijn op 26-12-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:55
Nou het is me niet gelukt een C630 met SQ02 panel te krijgen, ik heb maar genoegen genomen met een SQ04.
Het is nu even wachten op m'n UPC settop-box, AV-receiver. Nog even het netwerk aanpassen een aantal kabels verleggen en dan kan ik er verder mee aan de slag. Het updaten van de Firmware wil niet lukken. Hij vind de USB-stick en dan selecteer ik updaten, gaat hij zoeken, maar dan vind hij de Firmware niet. Maar eens even kijken. Heb wel de goede versie, even opgezocht bij ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Gait schreef op zondag 26 december 2010 @ 17:33:
Nou het is me niet gelukt een C630 met SQ02 panel te krijgen, ik heb maar genoegen genomen met een SQ04.
Het is nu even wachten op m'n UPC settop-box, AV-receiver. Nog even het netwerk aanpassen een aantal kabels verleggen en dan kan ik er verder mee aan de slag. Het updaten van de Firmware wil niet lukken. Hij vind de USB-stick en dan selecteer ik updaten, gaat hij zoeken, maar dan vind hij de Firmware niet. Maar eens even kijken. Heb wel de goede versie, even opgezocht bij ondersteuning.
Gebruik je wel een lege usb-stick?
En heb je wel als je het bestand er op heb gezet, er twee keer opgeklikt, zodat hij hem uitpakt? En er dan 2 dingen staan? :) Dan moet het lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 18:05

Initial G

f.k.a. GKLQuake

timwijn schreef op zondag 26 december 2010 @ 15:00:
[...]

Nou ten eerste is het sowies niet alleen voor de LED 6700. Ik quote even uit eerdere berichten, waarnaar ik eerder verwees.

las ergens dat het bij een 550 ook ging.
het is niet zo spannend hoor,alleen iets veranderen waarvan je weet wat het is(pvr on/of)
evt foto maken van elke stap die je neemt.
zie het als in het bios duiken
Geplaatst op donderdag 23 december 2010 10:24
devil-strike

Bij de c530 staat die optie erook bij, heb die ook aangezet maar zie nergens een optie erbij komen voor opnemen of wat dan ook.

En de C750 heeft het ook al sowieso.

Ik zeg ook dat het nergens zwart op wit staat, maar dat het misschien wel zou kunnen en dat die gene dan even in het SM-menu moet kijken en het moet uittesten. Ik bevestig noch ontken het:)

Overigens is het Shorty met een C550 niet gelukt.
het is geen kritiek, maar ik wil mensen voor teleurstelling behoeden. De c750 kan het inderdaad ja, een van de redenen dat ik die besteld heb. Als de c630 het zou kunnnen zou het wel bekend zijn inmiddels, en dan had ik die gekocht.

Edit: voor de c650 is er wel een hack, niet helemaal ideaal als ik het zo lees, maar het werkt wel!
http://sourceforge.net/ap...viewtopic.php?f=10&t=1004

[ Voor 6% gewijzigd door Initial G op 26-12-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan mijn 6710 het ook niet hoor, maarja... ik wilde een witte :D

edit:

Ik zou met een downgrade en een aanpassing van mijn model het ook werkend moeten krijgen. Maar eens kijken als ik weer terug ben van mijn vakantietrip... en wanneer weet ik nog niet :D

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa

PaPa

LuPo schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 08:01:
[...]

Heb je het bestand op de USB wel eerst uitgepakt? Dan komt er op de USB stick een extra map. Met alleen de .exe gaat het niet werken.

Je moet hetzelfde bestand hebben als dat je nu ook hebt. Zie mijn eerdere post voor installatie-uitleg: LuPo in "[LCD TV] Samsung LCD + LED TV`s (alle se..."
Het bestand inderdaad eerst uitgepakt in de root van een FAT32 geformateerde USB stick. Ook heb ik geprobeerd om de inhoud van die map (een ander mapje) in de root van de stick te zetten. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Initial G schreef op zondag 26 december 2010 @ 18:46:
[...]

het is geen kritiek, maar ik wil mensen voor teleurstelling behoeden. De c750 kan het inderdaad ja, een van de redenen dat ik die besteld heb. Als de c630 het zou kunnnen zou het wel bekend zijn inmiddels, en dan had ik die gekocht.

Edit: voor de c650 is er wel een hack, niet helemaal ideaal als ik het zo lees, maar het werkt wel!
http://sourceforge.net/ap...viewtopic.php?f=10&t=1004
Niet alleen dat, ook opletten wat je doet, 1 verkeerde ding instellen en je kan problemen krijgen(geen werkende tv meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Laatst online: 06-09 19:45
Raymond schreef op zondag 26 december 2010 @ 17:08:
[...]

Kan misschien, maar Alphacrypt module word wel herkend, krijg enkel fout ongelidge smartcard.

Is denk ik wel een CI+ TV, LE32C530 gekocht vorige week bij BCC in Beek (10km van bij mij thuis in België). Een stuk goedkoper, maar misschien niet zo goed. Geen ramp, volgende week sluit ik Belgacom TV aan (via IPTV) op deze PC.

Zal nog eens kijken ofdat hij op België ingesteld staat, weet niet of dat iets helpt. Kan ook niet het paneel type vinden, bij onze LE40C654 staat deze aan de linkerzijde, bij de LE32C530 heb ik hem niet gevonden.
Zal ook nog eens bellen met Samsung zelf.

[ Voor 20% gewijzigd door abusimbal op 26-12-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeff0122
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-02-2021
Ik heb een probleem met de nieuwe software update voor de le40c630.
Heb niks op de usb stick staan, geformatteerd, het bestand op de usb gezet en geinstalleerd.
De usb veilig verwijderd, en in de tv gestopt, geeft de tv aan dat er geen softwareupdate is gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
Wel geformatteerd in een formaat die de tv kan herkennen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeff0122
Ik had via rechtermuisknop formatteren gedaan, en dan op gewoon op starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogel
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-06 15:11
ik heb vrijdan een ue40c6000 gekocht. mooi ding. Alles prima werkend met ziggo zmartcard. Gisteren overdag alles op een rij gezet en de kanalen gesorteerd. Net5 zit op kanaal 6 en net5HD zit op 66. Veronica op 7 en VeroniceHD op 67 en zo verder. Ik wilde die dus omwisselen. Dat kon ik doen door in het menu kanalen te wisselen. Die optie stond in het menu.
Nu zat ik gisterenavond te kijken en zag dat de tv op het land oostenrijk stond ingesteld.Ik hem op nederland gezet. Alles weg. Opnieuw kanalen laten zoeken (ging heel erg snel) en de HD kanalen zitten weer op 66 en 67 etc. Ik wil het weer terugwisselen maar de optie zit niet meer in het menu.

Nou moe? Imenad een idee? Komt dat alleen maar doordat ik de tv op nederland heb gezet? (ik heb het hier dus niet over die persoonlijke lijsten etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
jeff0122 schreef op zondag 26 december 2010 @ 23:56:
Ik had via rechtermuisknop formatteren gedaan, en dan op gewoon op starten.
Jeff, heb je het bestand nadat je hem op de usb hebt gezet, wel eerst uitgepakt?
Dubbelklik erop, daarna staat er een folder en een exe. Die stop je daarna in de tv, dan moet hij het doen.
En je hebt wel de juiste versie genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeff0122
timwijn schreef op maandag 27 december 2010 @ 01:02:
[...]

Jeff, heb je het bestand nadat je hem op de usb hebt gezet, wel eerst uitgepakt?
Dubbelklik erop, daarna staat er een folder en een exe. Die stop je daarna in de tv, dan moet hij het doen.
En je hebt wel de juiste versie genomen?
Ja heb er dubbel op geklikt, en heb de juiste versie genomen. Doet het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 17:02:
Ik heb een Samsung C6700 met laatste firmware van dec maar kan in het menu geen 6800 kiezen
waar vindt ik oude firmware of gaat dit niet :(
Wel zorgen dat je eerst de hotel mode activeert anders kan je het model nummer niet wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

jeff0122 schreef op zondag 26 december 2010 @ 23:52:
Ik heb een probleem met de nieuwe software update voor de le40c630.
Heb niks op de usb stick staan, geformatteerd, het bestand op de usb gezet en geinstalleerd.
De usb veilig verwijderd, en in de tv gestopt, geeft de tv aan dat er geen softwareupdate is gevonden?
Heb je wel de firmware gepakt die geschikt is voor jouw TV? er zijn namelijk 2 verschillende beschikbaar.

edit:
Ik moet beter lezen 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door pcgek op 27-12-2010 09:41 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Kogel schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:39:
ik heb vrijdan een ue40c6000 gekocht. mooi ding. Alles prima werkend met ziggo zmartcard. Gisteren overdag alles op een rij gezet en de kanalen gesorteerd. Net5 zit op kanaal 6 en net5HD zit op 66. Veronica op 7 en VeroniceHD op 67 en zo verder. Ik wilde die dus omwisselen. Dat kon ik doen door in het menu kanalen te wisselen. Die optie stond in het menu.
Nu zat ik gisterenavond te kijken en zag dat de tv op het land oostenrijk stond ingesteld.Ik hem op nederland gezet. Alles weg. Opnieuw kanalen laten zoeken (ging heel erg snel) en de HD kanalen zitten weer op 66 en 67 etc. Ik wil het weer terugwisselen maar de optie zit niet meer in het menu.

Nou moe? Imenad een idee? Komt dat alleen maar doordat ik de tv op nederland heb gezet? (ik heb het hier dus niet over die persoonlijke lijsten etc)
Als hij op Nederlands staat kun je niet zelf je zenders indelen. Vast een harde eis van de zenders/kabelmaatschappijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
jeff0122 schreef op maandag 27 december 2010 @ 01:14:
[...]

Ja heb er dubbel op geklikt, en heb de juiste versie genomen. Doet het nog steeds niet.
je zegt geformateerd,maar niet of het fat 32 is.

neem een lege usb stick,fat 32.
pak het bestand uit naar de usb stick.
niet het gedownloade bestand op de stick zetten,er mag nl maar 1 map in de root staan,
dan tv aanzetten met usb erin
dat zou moeten werken
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 17:02:
waar vindt ik oude firmware of gaat dit niet :(
het is niet nodig om hem op 6800,om de pvr functie in te schakelen(het is wel handiger ivm future updates)
voor de pvr functie zie de guide op pagina 175
voorwaarden zijn :
1 het sm werkt als een bios,als je dat kan kan je dit ook.verander alleen iets als je weet wat het doet!
2 je kijkt met de ingebouwde digitale tuner.
3 fw naar de versie 3005(bij deze fw werkt het zeker)
het is soms lastig om in het sm menu te komen(soms een dag kl**ten)geef niet meteen op.
het werkt iig bij de 67x0 series.in alle andere gevallen gewoon uitproberen.

[ Voor 48% gewijzigd door erikdeperik op 27-12-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
erikdeperik schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:35:
[...]

je zegt geformateerd,maar niet of het fat 32 is.

neem een lege usb stick,fat 32.
pak het bestand uit naar de usb stick.
niet het gedownloade bestand op de stick zetten,er mag nl maar 1 map in de root staan,
dan tv aanzetten met usb erin
dat zou moeten werken

[...]
In principe kan je gewoon het gedownloade bestand op de usb-stick zetten en dan uitpakken. Dan staat er 1 folder en 1 .exe bestand. Dan doet hij het bij mij gewoon prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
timwijn schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:57:
[...]

In principe kan je gewoon het gedownloade bestand op de usb-stick zetten en dan uitpakken. Dan staat er 1 folder en 1 .exe bestand. Dan doet hij het bij mij gewoon prima hoor.
Inderdaad. Zo wordt het zelfs door Samsung zelf voorgeschreven als je de .exe opent. Volgens hun móet je hem eerst op een lege USB-stick kopiëren alvorens uit te pakken en te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het met de PVR mogelijk om zelf een tijd in te stellen om op te nemen van een bepaald kanaal? Als je bij EPG het programma aanklikt om op te nemen wil het nog wel eens voorkomen dat het einde niet opgenomen wordt. Nu kan je natuurlijk het programma daarna ook opnemen, maar dan krijg je neem ik aan twee aparte bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
het punt is dat hij niks doet (althans wb die update)met die exe.
maargoed ik heb mij type net veranderd van 6700 naar 6800,dus ik hoef nu na een fw update niet weer pvr tweak uit te voeren :)
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:10:
Is het met de PVR mogelijk om zelf een tijd in te stellen om op te nemen van een bepaald kanaal? Als je bij EPG het programma aanklikt om op te nemen wil het nog wel eens voorkomen dat het einde niet opgenomen wordt. Nu kan je natuurlijk het programma daarna ook opnemen, maar dan krijg je neem ik aan twee aparte bestanden.
ik ben mn tv nu aan het ophangen dus kan nu niet kijken.
het lijkt mij dat je dat kan instellen ergens.
wat je kan doen is de 6800(want die hebben we eigenlijk nu >:) manual te downloaden ,kijken of daar iets over in staat.

[ Voor 63% gewijzigd door erikdeperik op 27-12-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimdam
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 09:40
[

[ Voor 100% gewijzigd door dimdam op 27-12-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pvr Op Samsung 6700 nu 6800 werkt
nu de vraag waarom werkt het niet op de Hdmi poorten?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimdam
erikdeperik schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:11:
het punt is dat hij niks doet (althans wb die update)met die exe.
maargoed ik heb mij type net veranderd van 6700 naar 6800,dus ik hoef nu na een fw update niet weer pvr tweak uit te voeren :)

[...]

wat je kan doen is de 6800(want die hebben we eigenlijk nu >:) manual te downloaden ,kijken of daar iets over in staat.
Hoe moet ik dan het type veranderen heb hem op hotelmode staan maar optie licht niet op niet te veranderen heb net als jij pvr aan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
dimdam schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:38:
[...]

Hoe moet ik dan het type veranderen heb hem op hotelmode staan maar optie licht niet op niet te veranderen heb net als jij pvr aan staan
voer dezelfde handelingen uit zodat je in het uigebreide sm komt.
(uit mijn hoofd)op advanced gaan staan en 0000 drukken,de cursor staat dan weer boven.
dan bij option met pijltje naar beneden op type gaan staan en met pijlltje opzij 6800 selecteren.met return eruit
vergeet niet hotel mode op of te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimdam
erikdeperik schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:45:
[...]

voer dezelfde handelingen uit zodat je in het uigebreide sm komt.
(uit mijn hoofd)op advanced gaan staan en 0000 drukken,de cursor staat dan weer boven.
dan bij option met pijltje naar beneden op type gaan staan en met pijlltje opzij 6800 selecteren.met return eruit
vergeet niet hotel mode op of te zetten :)
oke gelukt ff terug naar usb optie is nu model 6800 en firmware van beide modelen is ook het zelfde T- VALDEUC- 3005.1 .dus dat geef geen probleem :)

[ Voor 14% gewijzigd door dimdam op 27-12-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikdeperik schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:11:
Nee, in de manual kan ik het niet vinden. We gaan even verder testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimdam
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:03:
[...]

Nee, in de manual kan ik het niet vinden. We gaan even verder testen.
heb alles na gekeken maar volgens mij gaat dat niet , heb gisteren iets opgenomen via epg maar dat begon te laat en eindig te vroeg dus dan moet je er bij blijven zitten :) en zappen gaat ook niet als die opneemt werkt via een tuner bij mij digitenne insteekkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Jazekers gaat dat, alleen niet waar je het verwacht. Ik heb de tv nu niet naast me staan, maar je kan gewoon in het menu waar de kanalen staan (dus NIET in de guide) een eigen opname programmeren. Netjes per kanaal en ook nog per dag/week/weekeinde/doordeweek en wat al niet. Werkt uitstekend. Je gaat via het menu naar je kanaal daarna druk je >tools< en presto.

Is vast niet helemaal duidelijk zo dus zal vanavond even de stappen opschrijven als het je niet lukt.

Heb ondertussen een 250gb 2,5 inch achter op de tv geplakt met dubbelzijdige tape en everybody happy. Weg met die losse sat ontvanger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag,
Wij zijn in het bezit van een Samsung UE40B7090WP.Laatste update van januari 2010.(Helaas zonder de APPS maar dat is een ander verhaal..)

Ik wilde deze upgraden maar kan niet op de site van samsung.com/support vinden " wat " er precies geupgrade wordt. Ik zie dat diverse forumleden wel over deze info beschikken, mijn vraag is dus hoe vind ik deze info?
kortom, levert het upgraden wat op of krijg ik er alleen maar prolemen mee?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:00
mijn ci module werkt niet meer sinds ik heb geupgraded naar de firmware, en gelijk de pvr optie heb geprobeerd te unlocken. Heb een 40C630. PVR functie lukt dus niet. Iemand een idee om de tv de module weer te laten installeren? Heb hem eruit en erin gedaan maar hij doet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaseMike schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:19:
Jazekers gaat dat, alleen niet waar je het verwacht. Ik heb de tv nu niet naast me staan, maar je kan gewoon in het menu waar de kanalen staan (dus NIET in de guide) een eigen opname programmeren. Netjes per kanaal en ook nog per dag/week/weekeinde/doordeweek en wat al niet. Werkt uitstekend. Je gaat via het menu naar je kanaal daarna druk je >tools< en presto.

Is vast niet helemaal duidelijk zo dus zal vanavond even de stappen opschrijven als het je niet lukt.
Het is gelukt. Je bedoelt via menu >kanaal > kanaalbeheer >betreffende kanaal.
Wel omslachtig; maar werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die de 6200 heeft?
Die zou op internettv na gelijk moeten zijn aan de 6700 maar is bijna 70 euro goedkoper.
Benieuwd of daar ook de pvr feature op aangezet kan worden.
Of zijn er meer verschillen tussen de 6700 en 6200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

De LE32C550 is erg scherp geprijst bij BCC:
http://www.bcc.nl/product/samsung-le32c550

* PcDealer wel oren naar heeft

[ Voor 19% gewijzigd door PcDealer op 27-12-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik

Heb ondertussen een 250gb 2,5 inch achter op de tv geplakt met dubbelzijdige tape en everybody happy. Weg met die losse sat ontvanger :)
weer wat geleerd.
idd weg met die losse sat ontvanger :9
lekker stabiel ook ,nog geen vastlopers gehad oid,ook met smartwi np :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Laatst online: 20:46
Welk Shop (fysiek en online) doet niet zo moeilijk met het uitzoeken van SQ01/2 panlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimdam

Ja wel ff zoeken hoor ! :) heb het gevonden heb alleen een wd 1 tb eraan zitten wel iets groter maar hij doet het nu alleen me vriendin ff. uitleggen ! pff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
M0otje schreef op maandag 27 december 2010 @ 18:46:
Welk Shop (fysiek en online) doet niet zo moeilijk met het uitzoeken van SQ01/2 panlen?
Dacht webshop redcoon niet moeilijk deed.
Denk dat je bij de MM of saturn ook niet veel weerstand zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
t0mmiiiii schreef op maandag 27 december 2010 @ 15:14:
mijn ci module werkt niet meer sinds ik heb geupgraded naar de firmware, en gelijk de pvr optie heb geprobeerd te unlocken. Heb een 40C630. PVR functie lukt dus niet. Iemand een idee om de tv de module weer te laten installeren? Heb hem eruit en erin gedaan maar hij doet niks.
Ik heb nog steeds het probleem. Wie helpt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
t0mmiiiii schreef op maandag 27 december 2010 @ 22:08:
Probeer eens een full reset : Houdt de exit toets zo'n 20 seconden ingedrukt en wacht op de dialoog voor de reset. Let op hiermee raak je je zenders kwijt, dus eest even een backup maken met usb. Heb je ook het SM weer teruggezet op waarop hij stond voordat je aan de slag bent gegaan ?

Kom je er niet uit, kijk dan eens in dit forum : www.hifi-forum.de staat zit de meeste info over samsung lcd's.

[ Voor 21% gewijzigd door HaseMike op 28-12-2010 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
HaseMike schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 07:39:
[...]
Probeer eens een full reset : Houdt de exit toets zo'n 20 seconden ingedrukt en wacht op de dialoog voor de reset. Let op hiermee raak je je zenders kwijt, dus eest even een backup maken met usb. Heb je ook het SM weer teruggezet op waarop hij stond voordat je aan de slag bent gegaan ?

Kom je er niet uit, kijk dan eens in dit forum : www.hifi-forum.de staat zit de meeste info over samsung lcd's.
Oke bedankt. Ik heb de reset gedaan, via de exit toets maar ook via het service menu. Geen resultaat. De CI+ module krijgt geen authenticatie-proces als ik hem aansluit, meerdere keren geprobeerd. Hij word wel warm. De vraag waar ik mee zit is dit: Hoe komt het dat de CI+ kaartlezer het niet meer doet; door de nieuwe firmware of door de servicemenu-wijzigingen. Als het door de nieuwe firmware komt is de oplossing downgraden, maar dat is niet meer mogelijk zover ik weet. Door het servicemenu komt het denk ik niet, aangezien ik maar die 2 pvr dingetjes heb veranderd in het menu en daarna meerdere malen heb gereset.
Ik heb samsung gecontact en zal het hifi-forum doorspitten.
Het is toch niet mogelijk om te downgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
t0mmiiiii schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:45:
[...]

Oke bedankt. Ik heb de reset gedaan, via de exit toets maar ook via het service menu. Geen resultaat. De CI+ module krijgt geen authenticatie-proces als ik hem aansluit, meerdere keren geprobeerd. Hij word wel warm. De vraag waar ik mee zit is dit: Hoe komt het dat de CI+ kaartlezer het niet meer doet; door de nieuwe firmware of door de servicemenu-wijzigingen. Als het door de nieuwe firmware komt is de oplossing downgraden, maar dat is niet meer mogelijk zover ik weet. Door het servicemenu komt het denk ik niet, aangezien ik maar die 2 pvr dingetjes heb veranderd in het menu en daarna meerdere malen heb gereset.
Ik heb samsung gecontact en zal het hifi-forum doorspitten.
Het is toch niet mogelijk om te downgraden?
heb je hem niet per ongelijk nog op hotel mode staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
t0mmiiiii schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:45:
[...]Het is toch niet mogelijk om te downgraden?
Er is een uitgebreide site die zich met hacken van de samsung firmwares bezighoudt, je kan via een tamelijk ingewikkelde telnet procedure wel wat met de firmwares uithalen. Ik heb me niet in de materie ingelezen, maar kan je wel de site geven natuurlijk : http://samygo.sourceforge.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa

PaPa

Ik heb nog steeds het probleem dat ik de firmware van mijn LE32C530 niet kan updaten (T-MSX5DEUC_2005.4.exe). Op verschillende fora (zoals bv. hier) lees ik dat er meer mensen zijn met dit probleem. Ik heb een mailtje gedaan naar Samsung of ze inmiddels een oplossing hebben.

/update
Ik heb inmiddels antwoord van Samsung met het verzoek om te bellen naar de helpdesk. Aan de helpdesk heb ik vervolgens uitgelegd dat het updaten van de firmware niet werkt. Het zou gewoon moeten werken en daarom is de enige oplossing de TV voor reparatie op te sturen, wat zo'n 4 weken gaat duren :X Ik laat het voorlopig dus maar zitten. Wellicht dat een volgende update wel werkt op mijn TV.

[ Voor 43% gewijzigd door PaPa op 29-12-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 20:52
Als ik foto's op mijn tv (Samsung 46B650) laat zien, dan verschijnt telkens weer de info (naam foto, resolutie e.d.) als ik naar de volgende foto skip. Is dit op een of andere manier uit te zetten of te verkorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik ben gebeld door de verkoper, nadat ik gisteren nog een ultieme poging heb gedaan er via de minnelijke weg uit tekomen. Nou, het ziet er naar er naar uit dat ik voor een speciale prijs de LE32C530 ga aanschaffen deze week. Het schijnt dat de 550 End of Life is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
PcDealer schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:47:
Ik ben gebeld door de verkoper, nadat ik gisteren nog een ultieme poging heb gedaan er via de minnelijke weg uit tekomen. Nou, het ziet er naar er naar uit dat ik voor een speciale prijs de LE32C530 ga aanschaffen deze week. Het schijnt dat de 550 End of Life is.
Wat was er met de 550 dan?
Heb het idee dat ik een deel van je verhaal mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

timwijn schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:00:
[...]

Wat was er met de 550 dan?
Heb het idee dat ik een deel van je verhaal mis?
De LE32C550 wordt niet meer geleverd (a.k.a. EoL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers, ik heb wederom een vraagje:

Volgens de specs zou onze tv LE37B651 picture in picture moeten kunnen weergeven:

Picture in picture 1 Tuner PIP
37" LCD TV 6-serie

Maar ik kan deze functie nergens terugvinden. Heb in het menu gezocht maar ook gekeken onder de knop tools waar het normaal dient te staan.

Is dit een foute spec of heeft het ergens anders mee te maken dat ik deze functie niet kan vinden? (bv firmware?)

BVD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:10:
Tweakers, ik heb wederom een vraagje:

Volgens de specs zou onze tv LE37B651 picture in picture moeten kunnen weergeven:

Picture in picture 1 Tuner PIP
37" LCD TV 6-serie

Maar ik kan deze functie nergens terugvinden. Heb in het menu gezocht maar ook gekeken onder de knop tools waar het normaal dient te staan.

Is dit een foute spec of heeft het ergens anders mee te maken dat ik deze functie niet kan vinden? (bv firmware?)

BVD :)
Is dat niet wanneer je computer is aangesloten op de tv. Dan is het mogelijk om een kleine scherm van je tv te blijven zien. Ik heb het zelf niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:16:
[...]

Is dat niet wanneer je computer is aangesloten op de tv. Dan is het mogelijk om een kleine scherm van je tv te blijven zien. Ik heb het zelf niet getest.
Ja. Als je een andere bron (bijvoorbeeld HDMI) kijkt, dan kun je daarin PIP gebruiken.
Met, volgens mij, de component-ingang werkt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
t0mmiiiii schreef op maandag 27 december 2010 @ 22:08:
[...]

Hij doet het weer! erikdeperik en HaseMike bedankt. Ik heb door hotel modus aan te zetten in het service menu ci support opnieuw uit en aan gezet, en nu pakt hij hem gelijk. Ik ben echt blij. :)
Wie een SQ02 paneel wil, ik heb hem uitgezocht bij de Mediamarkt. Deden ze niet moeilijk over. Had in 1 keer een SQ02 paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Waar kan ik release notes van firmwares vinden. Ik kwam er vandaag achter dat er voor mijn LE40B650 een nieuwe firmware was (versie 2008, al een paar maanden oud) en geïnstalleerd. Ik zie niets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Ik wil mogelijk nog voor het einde van het jaar de knoop doorhakken. De laatste tijd steeds meer geïnteresseerde in de Samsung UE32C6000/6700. Alleen ik vind het zo bizar dat je voor de 6700 ongeveer 200 euro meer moet betalen. Als ik deze thread moet geloven is het enige duidelijk verschil het ontbreken van Internet@TV (en DVB-S2). Is dit nou echt het wezenlijke verschil?

Dan kan je toch beter investeren in een goede mediatank met een eventuele internet/lan-optie, Internet@TV van Samsung lijkt mij niet echt moeite waard? Vooral de wijze waarop dat staat gepresenteerd op de website van deze fabrikant. Zijn jullie dat met mij eens?

Kan die PVR optie ook worden uitgevoerd op de 6000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Internet@TV is traag, onflexibel en niet praktisch om mee te werken. Heel af en toe gebruik ik het om even buienradar te checken of een youtube te bekijken als ik geen zin heb om PC of laptop aan te zetten. Hoewel het best mogelijk is dat ik op mijn laptop eerder buienradar op het scherm heb dan op mijn TV.
Dit geldt voor mijn LE40B650 (ruim een jaartje oud), ik weet niet of de nieuwere series sneller zijn, maar wat ik in dit topic heb gelezen volgens mij niet.
DVB-S hangt er vanaf of het gaat gebruiken. Als je van plan bent via een schotel te gaan kijken scheelt het je een apparaat extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:55
Ik heb mijn USB-stick geformateerd asl FAT32, de firmware (exe) er op gezet en het uitgepakt op de USB-stick. Wanneer de tv gaat scannen vind hij niks. De firmware die er nu op zit is 2010/09/06 1002.1. Ook als ik het via de online server probeer vind hij niks.

Nu nog even uitzoeken hoe ik DNLA aan de praat krijg met mijn Windows Home Server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Ik zie op de Samsung site voor de LE40C630 2 firmwares staan met dezelfde datum (1002 en 1016)
Zou het kunnen dat er verschillende hardware versies van die TV zijn met elk hun eigen firmware ?
http://www.avforums.com/f...650-owners-thread-19.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pvr Op Samsung 6800 waarom niet op de Hdmi poorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 13:50
ik denk dat ik ee Samsung LE40C550 ga halen zou dit ee ngoede keus zijn voor die prijsklasse..

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmdrp
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik heb mijn LE40C750 aangesloten op de home cinema HT-C5900. Beide zouden ARC moeten ondersteunen. Aansluiting gemaakt via poort HDMI 2 (ARC) op de tv, naar de HDMI Out van de home cinema.

Ik hoor echter geen geluid van de tv door de home cinema. Het geluid komt ook niet meer door de tv speakers. Ik gebruik een HDMI 1.4 kabel.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
laserboy schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:01:
Als ik deze thread moet geloven is het enige duidelijk verschil het ontbreken van Internet@TV (en DVB-S2). Is dit nou echt het wezenlijke verschil?

Kan die PVR optie ook worden uitgevoerd op de 6000?
pvr werkt niet op de 6000
en als je geen sat nodig hebt,zou ik voor de 6000 gaan.
ik heb special de 6700 aangeschaft voor de sat onvanger die tegenwoordig ondersteund word door canal digitaal
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:59:
geen idee waarom ,maar het is een feit :/

[ Voor 16% gewijzigd door erikdeperik op 28-12-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Henk007 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:56:
Ik zie op de Samsung site voor de LE40C630 2 firmwares staan met dezelfde datum (1002 en 1016)
Zou het kunnen dat er verschillende hardware versies van die TV zijn met elk hun eigen firmware ?
http://www.avforums.com/f...650-owners-thread-19.html
Klopt je moet even kijken onder menu dan de onderste optie en daarna conact samsung, daar staat bij welke modem/chip de tv heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-07 08:30
Beste tweakers,

Ik heb Samsung Lcd Televisie LE40C650 besteld. Deze komt over een paar dagen alleen las ik hier en daar over lag unput. Is deze echt zo erg? Ik wil met de ps3 ermee gamen. Hoe is jullie ervaring hiermee?
Dank je wel

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Excellence1 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:04:
Beste tweakers,

Ik heb Samsung Lcd Televisie LE40C650 besteld. Deze komt over een paar dagen alleen las ik hier en daar over lag unput. Is deze echt zo erg? Ik wil met de ps3 ermee gamen. Hoe is jullie ervaring hiermee?
Dank je wel
Heb er niet echt ervaring mee, heb op mijn c630 een xbox 360 gehad voor een paar dagen. Ging naar mijn idee prima, maar niet online mee gegamed. Schijnt dat de 550 bijv, beter geschikt is voor gamen, omdat de 650 inderdaad een inputlag heeft. Ook wanneer je het scherm op game-mode instelt. Toch is het echt iets wat je zelf moet beoordelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
[b]erikdeperik schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 22:24:
(Geen pvr op hdmi inputs) geen idee waarom ,maar het is een feit :/
Copyright.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:59:
Omdat je dan heel eenvoudig blurays zou kunnen kopieren. Iets wat niet van de film maatschappijen niet willen. En tv fabrikanten doen daar netjes aan mee.
dmdrp schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 22:18:
Aansluiting gemaakt via poort HDMI 2 (ARC) op de tv, naar de HDMI Out van de home cinema.
hdmi out is zoals je zegt een uitgang.. Die kan dus geen beeld/geluid ontvangen.
Daarnaast is de HDMI 2 van je tv een ingang (geen uitgang). De tv heeft geen hdmi uitgang.
Als je geluid van de tv naar je HT-C5900 wilt hebben zou ik het optisch doen via de optische uitgang van je tv naar de optische ingang van je HT.

[ Voor 18% gewijzigd door job op 29-12-2010 11:08 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 75 Laatste