http://yor.minitroopers.com
Verwijderd
Euhm, de technieker was wel niet van Samsung, maar van Vandenborre. Ik mag ook een ander toestel kopen voor hetzelfde bedrag, nu twijfel ik over een Samsung en een Philips...
Verwijderd
Is het mogelijk dat dit komt doordat de firmware op de stick dezelfde versie is als de reeds aanwezige firmware? Of krijg je daar een andere melding van?
Anders begrijp ik echt niet wat er verkeerd gaat.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde voorgehad. Waarschijnlijk unzip je het bestand als het reeds op de usb-stick staat (dit wordt trouwens zo vermeld), maar als je het bestand unzipt op je pc en pas dan op de usb-stick zet, dan lukte het me wel...Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 23:09:
Als ik mijn Samsung tv wil updaten via een USB stick zegt hij elke keer dat hij geen update bestanden kan vinden. Dit terwijl ik exact de procedure volg zoals op de website staat.
Is het mogelijk dat dit komt doordat de firmware op de stick dezelfde versie is als de reeds aanwezige firmware? Of krijg je daar een andere melding van?
Anders begrijp ik echt niet wat er verkeerd gaat.
Maar wat is nu het verschil tussen de LE37B650 en de LE37C650.
Is C beter dan B, of andersom?
Ik zie dat de C670 ook uit is. Wat is daar beter aan?
Welk 37 samsung scherm raden jullie mij aan?
(ik wil 100hz, 37" goed geluid, internet en goed beeld)
Verwijderd
Dan is de c650 perfect voor jouw!jhead22 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:53:
Ik zit te denken om een 37" Samsung LCD tv aan te schaffen.
Maar wat is nu het verschil tussen de LE37B650 en de LE37C650.
Is C beter dan B, of andersom?
Ik zie dat de C670 ook uit is. Wat is daar beter aan?
Welk 37 samsung scherm raden jullie mij aan?
(ik wil 100hz, 37" goed geluid, internet en goed beeld)
B650: http://www.samsung.com/uk...pe=prd_detail&tab=feature
C650: http://www.samsung.com/uk...pe=prd_detail&tab=feature
Qua prijs verschillen ze ook niet zo veel, dus wat je leuk vind.
FreeviewHD is eigenlijk bestemd voor de UK: Is niets anders dan DVB-T HD, iets dat we in NL niet hebben; KPN Digitenne gebruikt geen HD, dus alleen DVB-T.
Is het nu zeker dat er in de C6700 een ander paneel zit dan bij de C6000?
Gulfstream G650
Verwijderd
Ik heb bij meerdere zaken geinformeerd over de 55c6000, en ook de c6700. Mij werd bij 2 zaken verteld dat het paneel hetzelfde is. Bij de andere zaken durfde ze dat niet te zeggen. En ivm de optieverschillen tussen beide tv's ben ik toen voor de 6000 gegaan, aangezien ik de opties voor de 6700 het prijsverschil niet waard vond. Maar met de cashback-actie is dat verschil ook weer 75 euro kleiner geworden.salimrmaf schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:37:
Is het nu zeker dat er in de C6700 een ander paneel zit dan bij de C6000?
Mocht het paneel in de 6700 echt verschillen (beter zijn) dan overweeg ik misschien toch om mijn bestelling te wijzigen.
Verwijderd
Ik heb de 37inch al gezien in 6000 en 6700, en achteraan stond telkens CN01. Zou dus zelfde paneel moeten zijn...Killed-1 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:10:
[...]
Ik heb bij meerdere zaken geinformeerd over de 55c6000, en ook de c6700. Mij werd bij 2 zaken verteld dat het paneel hetzelfde is. Bij de andere zaken durfde ze dat niet te zeggen. En ivm de optieverschillen tussen beide tv's ben ik toen voor de 6000 gegaan, aangezien ik de opties voor de 6700 het prijsverschil niet waard vond. Maar met de cashback-actie is dat verschil ook weer 75 euro kleiner geworden.
Mocht het paneel in de 6700 echt verschillen (beter zijn) dan overweeg ik misschien toch om mijn bestelling te wijzigen.
Komt toch regelmatig voor op Google.nl en wordt zelfs al aangeboden.wildcheese schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:11:
Op de Samsung site staat nu ook de C6820 serie, vind ik er beter uitzien en heeft een PVR functie. Ik kan deze serie echter in geen van de prijs vergelijk sites vinden. Weet iemand wanneer deze serie leverbaar wordt?
Verwijderd
Mijn vriendin heeft dit toestel aangeschaft en wilde een abonennent met extra zenders nemen, caiway zegt echter dat dit toetstel niet op hun lijst van goedgekeurde tv's voorkomt voor de ci+ module...?
Gulfstream G650
Ik vraag me af hoe je dat dan wel klaar gekregen hebt? Ik heb hem ook net en heb net hetzelfde probleem.Snoop schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:46:
Sinds kort in het bezit van de UE46C6000. Ben zeer te spreken over het beeld en de afwerking van de tv in zijn geheel.
Ik heb alleen erg veel 'last' van het soap opera effect. Heb al een beetje zitten spelen met de AMP settings, maar ik blijf nog steeds dat videocamera beeld krijgen en dan met name bij HD films.
Wat voor instellingen gebruiken jullie om dit effect te minimaliseren?
Laat maar het is al gelukt
Zelfs als ik naar een actiefilm kijk, is het net of ik naar Mooi en medogenloos zit te kijken, om gek van te worden, zo'n marteling

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
Ja aub geef even door hoe je dat geflikt heb. Prachtige TV overigens. Jammer dat toen ik hem kocht (afgelopen vrijdag) op al die tv's de update al was uitgevoerd. Nu is het wachten op Ziggo dat ze deze tv een certificering geven anders wordt het geen digitale TV via cam module.FirecrackerBE schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:46:
[...]
Ik vraag me af hoe je dat dan wel klaar gekregen hebt? Ik heb hem ook net en heb net hetzelfde probleem.
Zelfs als ik naar een actiefilm kijk, is het net of ik naar Mooi en medogenloos zit te kijken, om gek van te worden, zo'n marteling!
Blijkbaar is dat bij elk merk/model tv anders.
Ik heb nu een LE40B550 met daarop mijn XBox aangesloten via Component.
Gaat er iets veranderen indien ik hem via HDMI zou aansluiten?
Ik heb het dus geprobeerd.Killed-1 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:58:
Als het goed is moet het met de cam-module nu al meteen werken hoor. Al iemand die het geprobeerd heeft? Een heleboel zaken adverteren er ook met dat de UExxCxxxx serie ci+ gecertificeerd is.
Ik ben ook terug naar de mediamarkt gegaan, daar met andere tv's geprobeerd waar mijn module wel op werkte. Hij zou mijn tv omruilen voor 1 zonder die update, maar ze zijn zoals ik zei allemaal vanaf nu geupdate. En daar werkte hij ook niet op.
Ligt echt totaal in Ziggo's handen nu.
1 ding wat meevalt, is dat NED1 gratis is, en daar zijn alle voetbalwedstrijden op
De 37" panelen zijn juist niet representatief, deze worden namelijk nooit door Samsung zelf gemaakt en toch al van mindere kwaliteit dan de overige panelen.Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:32:
[...]
Ik heb de 37inch al gezien in 6000 en 6700, en achteraan stond telkens CN01. Zou dus zelfde paneel moeten zijn...
Het tweede waarmee ik zat waren de mediamogelijkheden van de tv's. Van de B650 weet ik dat hij mkv bestanden kan afspelen (zowel via USB als streamen), maar ik had vernomen dat de B6000 dit niet kan. Wat ik weer wel had gelezen is dat mensen de tv omzetten naar een B7000 en daarmee de tv volledig unlocked. Kan je dan meteen alles wat de B7000 ook kan, of zijn er restricties. Verlies is ook mijn garantie als ik het service menu inga?
Dan vroeg ik mij ook af hoe het zit met mkv bestanden met DTS geluid; kan dit al gedecodeert worden door de tv's van Samsung?
De tv zal voornamelijk voor de PS3 worden gebruikt en om films te bekijken. Geluid zal gaan moeten lopen via een radiotje in mijn kamer voor de simpele dingen, of via een goeie (lees Beyerdynamic) hoofdtelefoon. Welke tv zouden jullie mij aanraden, voornamelijk lettend op mediaplay, beeldkwaliteit en audio-output?
Master_A
Heb je al de moeite genomen om de handleiding van de B6000 op internet te raadplegen?Amiet01 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 22:03:
... Nou vroeg ik me een aantal dingen af over de B6000; ik heb namelijk vernomen dat deze geen hoofdtelefoon uitgang / RCA uitgang heeft. Klopt dit? Ik wil namelijk ook een goeie hoofdtelefoon kopen om films ed te kijken en te gamen. Waar zitten de aansluitingen trouwens op de tv, want het schijnt dat je hem kan ophangen als een schilderij.
2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu
Ben er zeer tevreden mee!
de tv geeft crystal helder beeld (en dat zelfs met digitenne (icm. cam-module)
Bediening is ook erg makkelijk, en er zitten veel instelmogelijkheden op.
Dvd's geven een prima beeld (HD content heb ik nog niet kunnen bekijken, vandaag krijg ik namelijk pas een blu-ray speler (Philips BDP-3000)
kortom een dikke 8.5 tot nu toe.
Verwijderd
das een mooi formaat voor mij slaapkamer. Mag ik wat vragen over de zoemgehalte van de tv? Ik heb een samsung b550 gehad en die maakte een irritante zoemgeluid vanachter , dat kwam doordat de backlight onder de 10 zat, en bij donkere beeld. Ik vraag me af of het nu ook het geval is. Kan je weten door geluid effe uit te zetten en te kijken of je t hoort. Ik zit te twijfelen tussen de c550 en de c650.boeser1 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 08:17:
Heb de Samsung LE37C650 nu enkele dagen in bezit.
Ben er zeer tevreden mee!
de tv geeft crystal helder beeld (en dat zelfs met digitenne (icm. cam-module)
Bediening is ook erg makkelijk, en er zitten veel instelmogelijkheden op.
Dvd's geven een prima beeld (HD content heb ik nog niet kunnen bekijken, vandaag krijg ik namelijk pas een blu-ray speler (Philips BDP-3000)
kortom een dikke 8.5 tot nu toe.
Ik zie in de winkels weinig verschil tussen de LCD en de (goedkopere) LED TV's van Samsung. Ik zou in dit geval voor de LCD gaan, aangezien meer opties heeft dan de LED, zo kan de B650 bv filmpjes via je netwerk afspelen, en dat werkt prima. De B6000 niet, dat is een basismodel en heeft ook minder aansluitingen.Amiet01 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 22:03:
Ik ben op zoek naar een tv voor op de kamer en moet 32 inch zijn. Nou viel mijn oog op een Samsung LE32B650 (hebben mijn ouders ook en beeld is mooi) en de Samsung UE32B6000. De laatste is een LED tv en het beeld schijnt prachtig te zijn. Ik wil in ieder geval niet meer dan 650 euro uitgeven.
Welke tv zouden jullie mij aanraden, voornamelijk lettend op mediaplay, beeldkwaliteit en audio-output?
Een TV gaat natuurlijk eerst om de beeldkwaliteit, maar ik zie het verschil in beeldkwaliteit niet tussen deze 2 tv's. Mocht jij wel verschil zien in de winkel, dan moet je natuurlijk diegene met het beste beeld nemen.
Maar let er trouwens nog wel ff op dat Samsung een ondergrens heeft met al die opties, als je pech hebt heeft de 32" ook al geen netwerkaansluiting en LDNA meer (ben te lui om zelf de specs te bekijken).
Wat bedoel je met ondergrens? Mijn ouders hebben die tv namelijk ook in 32 inch formaat en die heeft wel alle genoemde opties. Ook kan je er een CI+ module indoen, welke ik nodig heb voor Ziggo. Er er trouwens een major verschil tussen de B en de C?Dijkhuis schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 10:55:
[...]
Ik zie in de winkels weinig verschil tussen de LCD en de (goedkopere) LED TV's van Samsung. Ik zou in dit geval voor de LCD gaan, aangezien meer opties heeft dan de LED, zo kan de B650 bv filmpjes via je netwerk afspelen, en dat werkt prima. De B6000 niet, dat is een basismodel en heeft ook minder aansluitingen.
Een TV gaat natuurlijk eerst om de beeldkwaliteit, maar ik zie het verschil in beeldkwaliteit niet tussen deze 2 tv's. Mocht jij wel verschil zien in de winkel, dan moet je natuurlijk diegene met het beste beeld nemen.
Maar let er trouwens nog wel ff op dat Samsung een ondergrens heeft met al die opties, als je pech hebt heeft de 32" ook al geen netwerkaansluiting en LDNA meer (ben te lui om zelf de specs te bekijken).
Master_A
Ik heb sinds een paar weken de 40B650 in huis en niets anders dan lof over dit toestel. Echter heb ik een probleem met mkv bestanden afspelen. Ik heb er zelfs een 16 Gb USB stick voor gekocht en tot op heden geen resultaat. Ik heb een klein mkv bestand van rond de 1 Gb en die speelt hij wel af maar ga ik richting de 7 à 8 Gb dan gebeurd er niets. De LCD meldt: geen bestand gevonden. Foto's en muziek pakt hij wel maar geen grote mkv bestanden.
Is hier iemand bekend mee? Ik hoor het graag.
Alvast bedankt.
Mischien iets leuks voor de mensen die een 2010 model met Internet@TV hebben van Samsung en een iPod touch/iPhone hebben. Samsung heeft een app waar dan je TV met je iPod/iPhone kan besturen. Inc. toetsenbord voor Internet@TV! Helaas is dit nog niet in nederland te downloaden. Alleen in de US. Ik zelf heb hem wel en het werkt. Als je draadloos internet hebt en je je tv op het internet hebt aangesloten (ik heb het met kabel, maar de WiFi dongle zal ook moeten werken) Kan je hem gebruiken. Ik heb de ipa. hier. Ik heb hem hier even geupload: http://rapidshare.com/fil...1.11-xCaLeb-359580639.ipa Je kan hem dus alleen gebruiken als je iPod/iPhone gejailbreaked is. (of je moet wachten tot hij in de NL store staat. De App zelf is gratis. Dus het is niet illigaal. Maar mocht dit toch niet mogen, zeg het even dan haal ik de link weg. Heb hem zelf op mijn C650 geprobeerd en het werkt perfect!
[ Voor 0% gewijzigd door bjorntju op 22-05-2010 20:04 . Reden: tikfout ]
Daar zat ik op te wachtenbjorntju schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 17:58:
CI+ werkt ook super.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
In het boekje wat je bij de CI+ kaart kreeg de goede instellingen gevonden (frequentie enz.) Deze moet je NIET uit die ene handleiding pakken van samsung zelf, die hier op internet ronddwaalt. Daar staat namenlijk niet de goede in voor iedereen (igg niet voor mijn woonplaats) Maar toen ik dat had gedaan en de zenders had gevonden (NED 1 moet werken zonder CI kaart) Dan moet je de TV uitzetten en de CI+ module mét smartcard erin doen. In die handleiding stond dat je eerst de CI+ erin moest doen. En als hij geautoriseerd is, dan pas de smartcard. Maar je moet ze er allebei er meteen in doen. Toen werkte hij bij mij meteen. (vergeet niet je smartcard te activeren!)
Ik schrok wel ff toen ik de TV uitpakte en ik WXXN achter het model type zag staan (bij de 2009 modellen betekend dit dat er geen ci+ in zit. Maar bij mij zit het wel. Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken als je een 2010 model met WXXN hebt)
Moet trouwens ook zeggen dat voor een CCFL TV hij erg dun is!
[ Voor 6% gewijzigd door bjorntju op 29-05-2010 14:13 . Reden: typfout ]
Ik vraag maar meteen ff door:
• die inputlag, is dat voor analoge tv, digitale tv, digitale input of allemaal?
• heeft het ding een analoge audio-uitgang die op de afstandsbediening reageert? Nee toch? Ik las in de handleiding dat er alleen een koptelefoonuitgang op zit die de speakers van de tv uitschakelt, dat betekent dat ik er elke keer achterlangs een plug in moet douwen als ik 'm over mijn stereo (jaja, een analoge, maar wel een goeie
Oh en trouwens, als wat ik gelezen hebt een beetje klopt: feli met je aanschaf
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik heb geen last van dat het geluid achterloopt op het beeld zelf. Input lag is vooral belangrijk bij games. Als je een erg hoge input lag hebt. Is het gewoon onspeelbaar. Als je met een hoge input lag bijv. op X drukt. dan duurt het ook een hele tijd (lees 100+ ms) voor dat het ook op het beeld komt. En dat merk je zo erg dat het echt onspeelbaar is. Met game modus aan merk ik niks in games.Rataplan schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 18:32:
Mooi zo, goeie info
Ik vraag maar meteen ff door:
• die inputlag, is dat voor analoge tv, digitale tv, digitale input of allemaal?
• heeft het ding een analoge audio-uitgang die op de afstandsbediening reageert? Nee toch? Ik las in de handleiding dat er alleen een koptelefoonuitgang op zit die de speakers van de tv uitschakelt, dat betekent dat ik er elke keer achterlangs een plug in moet douwen als ik 'm over mijn stereo (jaja, een analoge, maar wel een goeie) wil laten spelen en daar heb ik niet zo'n zin in. Heb nog geen concurrent gevonden die dat beter doet dus misschien moet ik daar maar mee leren leven, maar als daar toch nog ergens een optie voor in de settings zit... *duimt*
Oh en trouwens, als wat ik gelezen hebt een beetje klopt: feli met je aanschafHet schijnt echt een vrij mooi ding te wezen
Mag ik vragen wat je (@Mediamarkt, iirc?) betaald hebt?
Als ik zo op de achterkant kijk. Zit er een digitale- audio out(optical). Een component audio. En een headphone ingang. Heb zelf er niks inzitten. Gebruik nu de speakers van de TV zelf(die ik nu er wat langer na heb geluisterd best wel goed vind klinken eigenlijk) Maar ik wil nog een niet te duur 2.0/2.1 speaker setje kopen voor beter geluid.
Heb voor de TV maar 935 euro betaald bij Plasma-discounter. (dat was de prijs toen ik hem reserveerde.) Nu is hij daar 908 euro. (http://www.plasma-discoun...g-le46c650-art-116031.htm ) En hij zakt daar bijna elke dag wel een paar euro in prijs. Wat ik erg goedkoop vind voor wat je krijgt. Ik wist wel dat het een goede TV zal zijn. Maar hij is een stuk beter dan ik had verwacht. Maar ik heb hem nog niet eens een dag. Maar ik ben nu heel erg tevreden! Ik zal zo wel eens een paar foto's proberen te maken als ik er aan denk
Component audio is toch alleen in- en niet uit? Probleem hier is de htpc - als ik die films laat afspelen, komt het geluid via s/pdif een stuk eerder bij de versterker dan het beeld op m'n scherm staat - of ik moet *overal* gamemode voor gebruiken. En in nóg een dac aan m'n versterker heb ik geen zin, dus een analoge thru is wel fijnbjorntju schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 18:59:
Een component audio. En een headphone ingang. Heb zelf er niks inzitten. Gebruik nu de speakers van de TV zelf(die ik nu er wat langer na heb geluisterd best wel goed vind klinken eigenlijk) Maar ik wil nog een niet te duur 2.0/2.1 speaker setje kopen voor beter geluid.
Die staat al in m'n bookmarks ja, lijkt me goeie keus935 (...) Plasma-discounter (...) 908 euro
Ik zal zo ff de foto's posten

Foto's zijn wat wazig. Maar dat ligt aan de foto camera. In het echt ziet hij er echt super uit! (let niet op de speaker bij de eerste foto, die is van mijn PC, die kan ik helaas niet op de TV aansluiten
[ Voor 61% gewijzigd door bjorntju op 22-05-2010 19:49 ]
Hier een wat algemenere foto:

Hij lijkt idd wat klein zo op de foto. Maar in het echt is hij echt huge
[ Voor 38% gewijzigd door bjorntju op 22-05-2010 20:18 ]
Ik post hier eigenlijk om te kijken of ik voor mensen nog wat kan doen of een vraag kan beantwoorden. Ik zie dat al meer eigenaren zich hier hebben gemeld, dus bij dezen wil ik ook graag mijn steentje bijdragen. Als er dus vragen zijn, of als ik wat moet uitproberen of zoiets dan vraag het gerust. Vanavond ga ik eerst eens even rustig alles instellen en filmpje kijken.
Iemand doodmaken met een blije mus.....
Verwijderd
Kan er echter nergens een review of gebruikerservaring over vinden.
Is nog te nieuw om al veel reviews te vinden.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:59:
Iemand die hier wat meer kan vertellen over de samsung LE37C550 , staat bij marko (delft) voor 500< incl. btw
Ik heb de tv niet, maar wel een B550, model van vorig jaar.
Is een pracht van een tv!
Verwijderd
Van de week ook wat zitten googelen en geen revieuws gevonden, wel veel info oa 50Hz, daarom viel hij bij mij direct af.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:59:
Iemand die hier wat meer kan vertellen over de samsung LE37C550 , staat bij marko (delft) voor 500< incl. btw
Op CNet staan dus wel wat gebruikers ervaringen. Maar goed dat is dan wel het Amerikaanse model.
De TV (46C650) werkt bijna perfect. Maar ik heb een probleempje. Als ik bijvoorbeeld TV aan het kijken ben. En ik zet mijn PS3 aan. Dan word het beeld van de TV zenders (alleen bij HD zenders als ik het zo zie) helemaal blokkerig. Maar zat ik de PS3 uit, Dan is alles weer goed? Dit is hetzelfde als ik de computer op mijn TV aansluit. Doe ik de HDMI kabel in de TV. En ik krijg weer blokkerig beeld op de TV zenders. En haal ik de HDMI kabel eruit. Is alles weer goed. Ik denk dat het ligt aan mijn antenne kabel. Dat die niet goed is afgeschermd. Kan dat zo zijn? En zo ja, Wat kan ik dan het beste doen/kopen? (liefste niet te duur?)
Komt mij bekend voor! Mijn analoge signaal is ook slechter als mijn HTPC middels HDMI is aangesloten op mijn B650 !!! Een advies om dit op te lossen heb ik nog niet gevonden.bjorntju schreef op zondag 23 mei 2010 @ 17:44:
Een vraagje eigenlijk:
De TV (46C650) werkt bijna perfect. Maar ik heb een probleempje. Als ik bijvoorbeeld TV aan het kijken ben. En ik zet mijn PS3 aan. Dan word het beeld van de TV zenders (alleen bij HD zenders als ik het zo zie) helemaal blokkerig. Maar zat ik de PS3 uit, Dan is alles weer goed? Dit is hetzelfde als ik de computer op mijn TV aansluit. Doe ik de HDMI kabel in de TV. En ik krijg weer blokkerig beeld op de TV zenders. En haal ik de HDMI kabel eruit. Is alles weer goed. Ik denk dat het ligt aan mijn antenne kabel. Dat die niet goed is afgeschermd. Kan dat zo zijn? En zo ja, Wat kan ik dan het beste doen/kopen? (liefste niet te duur?)
2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu
Ik heb hier ook last van gehad. Niks lukte, ook bovengenoemde oplossing niet. Ik heb toen is gezocht op de site van Samsung op het preciese nummer van mijn tv namelijk le40b650t2p. Die 3 laatste cijfer/letters deden het hem! Via de geboden link heb ik de firmware gedownload en zonder problemen kunnen updaten.Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 08:07:
[...]
Ik heb hetzelfde voorgehad. Waarschijnlijk unzip je het bestand als het reeds op de usb-stick staat (dit wordt trouwens zo vermeld), maar als je het bestand unzipt op je pc en pas dan op de usb-stick zet, dan lukte het me wel...
Misschien werkt deze truuk voor meerdere mensen met het update probleem.
Zoek hier het exacte nummer op en je kunt de juiste firmware downloaden.
@hieronder, daar was laatst nog een topic over:
Newstar W550 aan Gips-wand bevestigen
[ Voor 31% gewijzigd door Henk007 op 24-05-2010 01:19 ]
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Verwijderd
ik ben benieuwd of hij een zoemgeluid maakt. Ik had de 40b550, en die maakte een zoemgeluid wat ik erg storend vond. Vraag me af of deze toestel dat ook doet. ZOdra ik de backlight onder 10 zet dan ging ie zoemen of bij donkere beelden...erg irri. Je kon het goed horen in de avonden en bij stille momenten. Kan je kijken of die dat doet? Als je geluid op mute zet en bij tv gaat staan om te kijken of ie zoemgeluid afgeeft. Ik ben namelijk erg geïnteresseerd naar de le37c550.Neus schreef op maandag 24 mei 2010 @ 08:35:
Heb gisteren een LE46C550 gekocht. Ben helemaal nieuw met Samsung dus indien jullie dingen willen weten, laat het mij maar horen. Tot nu toe is het een heerlijk toestel en het kijken naar Blu-Ray's en .mkv files is een genot. Helaas is de DLNA functie (het model heeft net als de 650 serie een ethernet poort maar kan geen SMB of NFS shares mounten) erg erg erg beperkt: alleen oudere divx files speelt ie van mijn eTrayz nas af.
Verwijderd
Ik heb net een LE32B650T2P gekocht.
Maar ik heb een probleempje s'nachts (en overdags) gaat de tv vanzelf aan, kent iemand dit probleem
Ook vind ik als je de tv aanzet dat het vrij lang duurt.
Heeft iemand al optimale instellingen voor deze tv
Bedankt Sam
Verwijderd
thx!
Kan 1 van de hier aanwezige c6800 bezitters uitsluitsel geven?
2008 model blijkbaar. Ik denk dat ze hem weghalen als er geen aabod meer is of zoiets.habermas schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:10:
iemand een idee waarom de LE40A656 plotseling van Kieskeurig verdwenen is?
Nergens meer te koop waarschijnlijk.. Is ook al 3 jaar oudhabermas schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:10:
iemand een idee waarom de LE40A656 plotseling van Kieskeurig verdwenen is?
jammer, er stond heel wat info in die user reviews. misschien een teken om een nieuwe aan te schaffen (hoewel de mijne nog maar 1,5 jaar oud isOssi schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:21:
[...]
Nergens meer te koop waarschijnlijk.. Is ook al 3 jaar oud
Verwijderd
50hz/100hz/200hz is allemaal leuk maar heb je niks aan toch? het is geen CRT of heeft het wel nut?
ik zag de volgende: SAMSUNG LE40B650T2WXXN deze kost 699,- bij de media markt. kan iemand mij vertellen of dit een goeie aankoop is of er betere schermen zijn rond die prijs. wil eigenlijk niet meer dan €800 betalen en 700 klinkt logischerwijs nog beter
edit ik zie nu dat de SAMSUNG LE40B650 een model is van vorig jaar en de SAMSUNG LE40C650 de nieuwe is enige wat ik aan verschil kan vinden is 10 watt minde aan electra verbruik echter is hij 160€ duurder
iemand die ze beiden in actie heeft gezien en me wat zinnigs kan zeggen over de verschillen?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2010 18:28 ]
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Op het knopje 'Source' klikkenAzrael schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:53:
De teletekst van mijn LE37B650 doet een beetje raar, op de plek van de rode, groene, gele en blauwe knopjes zitten nu vierkante blokken met 100, 200, 300 en 400, terwijl daar normaal de shortcuts naar nieuws, sport, weer e.d. horen te zitten.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Daarnaast nog een vraag, hebben andere soms last van een zwarte balk die door het scherm loopt? (LE32B650).. Behoorlijk storend, maar heb nog geen oplossing kunnen vinden.
Nee geen zwarte balken hier, dat klinkt als een defect, zou Samsung maar even bellen, ze leveren erg goede service.
Ik heb ze niet gezien, dus alle verschillen die ik op zou noemen komen uit de pricewatch of van de samsung website (tip![b][message=34066213,noline]
edit ik zie nu dat de SAMSUNG LE40B650 een model is van vorig jaar en de SAMSUNG LE40C650 de nieuwe is enige wat ik aan verschil kan vinden is 10 watt minde aan electra verbruik echter is hij 160€ duurder
iemand die ze beiden in actie heeft gezien en me wat zinnigs kan zeggen over de verschillen?
Heb een B550 hier en die heeft wel een CI+ slotsimonr schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:34:
[...]
Ik heb ze niet gezien, dus alle verschillen die ik op zou noemen komen uit de pricewatch of van de samsung website (tip!), maar de C650 heeft iig een CI+ slot, die had/heeft de B650 niet.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
Wij hebben sinds twee weken een samsung UE40B6000. Nu zien wij steeds een hele dunne donkere lijn rechts in beeld. Deze lijn zie je alleen op de gekleurde, donkere beelden. Op wit of hele lichte kleuren is de lijn niet zichtbaar.
Iemand enig idee????
Dat lijkt hetzelfde probleem waar de mijne last van heeft (5 posts boven deze)... laat even weten als je er meer over weetVerwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:13:
Hallo,
Wij hebben sinds twee weken een samsung UE40B6000. Nu zien wij steeds een hele dunne donkere lijn rechts in beeld. Deze lijn zie je alleen op de gekleurde, donkere beelden. Op wit of hele lichte kleuren is de lijn niet zichtbaar.
Iemand enig idee????
Ook ik heb last van soms een blokkerig beeld, idd ook alleen bij HD zenders. Begin ook te twijfelen of dat misschien aan kabel ligt. Komt ook maar soms voor en dan weer een tijd niet. Of juist een tijd achter elkaar. Waardoor ik ook twijfel of het niet gewoon aan de codering ligt.sandergar schreef op zondag 23 mei 2010 @ 17:55:
[...]
Komt mij bekend voor! Mijn analoge signaal is ook slechter als mijn HTPC middels HDMI is aangesloten op mijn B650 !!! Een advies om dit op te lossen heb ik nog niet gevonden.
Heb jij een infrarood camera? Anders lijkt het me sterk dat je iets zou moeten zien...bjorntju schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:53:
Fijn, Mijn afstandsbediening is kapot. (heb hem al voor een camera gehouden. en ik zie niks knipperen) Maar de batterijen werken wel gewoon goed. Want ik kan wel de achtergrond verlichting van de afstandsbediening gewoon aanzetten. Type van de afstandsbediening is BN59-01039A En de TV is de 46C650. Heb al een mailtje gestuurd. Maar ik denk niet dat ze mij zomaar een nieuwe toesturen. Kan ik die ook nog ergens kopen? Kan zelf niks vinden. Alleen UK sites. En ik wil liever geen universial remote omdat het daar nooit volledig op werkt.
Zo'n Logitech ding kan toch alle functies overnemen van de orginele ab, ik bedoel, knopjes genoeg en programmeerbaar.
Wat gaaf, ik heb het net ook even geprobeerd met een 'gewone' camera en wat ab's die hier liggen en idd, gewoon te zien op het schermpje. I stand corrected.bjorntju schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:08:
die heb ik trouwens ook voor de camera gehouden. en daar zie ik dan wel iets knipperen
Btw, op de camera geeft de ab een blauwig/wit licht, zoals een witte led zeg maar. Ik zou het eerder aan de andere kant van het spectrum verwachten (infrarood) dus een beetje roodachtig licht, of is dit nou te kort door de bocht?
Wil de tv graag kopen, maar is nog steeds niet officieel ondersteund door ziggo.
Iemand dit al werkend?
thnx
Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D
Thanks voor de snelle reactie.HMeijer schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:23:
De LE37C550 werkt prima i.c.m. Ziggo CI+ CAM. Zal gaan luisteren of me nog een pieptoon opvalt wanneer de backlight gedimd wordt, tot nog toe alleen een hele zachte toon kunnen horen op een paar centimeter afstand. Op een halve meter niet meer waarneembaar.
Iets merkbaar m.b.t. autodimming?
darthdrinker schreef op zondag 23 mei 2010 @ 17:24:
Pas op met de C550, volgens iemand op CNet zit er autodimming op.Dat is dus mooi klote als je films kijkt.
Op CNet staan dus wel wat gebruikers ervaringen. Maar goed dat is dan wel het Amerikaanse model.
Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D
ok, het is dus een optie die niet uitkan?HMeijer schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:48:
Ja, het SBS 6 logo is ook een stuk donkerder bij een zwart scherm dan bij normaal TV beeld. Zal mijn ervaringen met auto-dimming posten als ik wat meer films heb gekeken, vooralsnog niets vervelend m.b.t. auto-dimming gemerkt tijdens Star Wars Episode III, Black Hawk Down en 300.
[ Voor 12% gewijzigd door HMeijer op 28-05-2010 00:29 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
via het servicemenu kan het wel. Iig wel bij de LED tv's. Dus op dat type moet het ook kunnen. Je moet alleen even zoeken hoe je op dat type daarin komt. En pas goed op met wat je veranderd in dat menu. Is namelijk eigenlijk dus alleen voor Samsung servicemedewerkers.
http://www.hdtv-space-for...40c6700-mit-pvr/msg46201/
zijn er hier al mensen die daar ervaringen mee hebben?
Plug&play werkt prima. Alles wat je via de usb of hdmi aansluit werkt snel en soepel.
De tv heeft wel moeite met het afspelen van een Mkv bestand vanaf een harde schijf. Wellicht dat ik hiervoor wel aan de instellingen moet sleutelen.Dit heb ik nog niet geprobeerd.
Een blueray afspelen via een aangesloten laptop met een hdmi kabel gaat super. Super mooi beeld en vloeiend.
Ik wil graag weten of deze een echte uit knop heeft (kan ik op samsung site niet vinden) en of het lampjes zijn daar in de rechter onderhoek van de rand van het toestel?
Ik heb nu namelijk een LG32LH5000 en daar zit z'on irritant blauw lampje op die niet uit kan.
En tijdens een film kijken wil ik het zo goed als donker hebben. Tuurlijk kan er een plakbandje over heen maar wie doet dat nou??
Deze tv's hebben geen hardware matige knop!r_buren956 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:40:
Heeft iemand al een 40C6700 of nog beter de 40C6710?
Ik wil graag weten of deze een echte uit knop heeft (kan ik op samsung site niet vinden) en of het lampjes zijn daar in de rechter onderhoek van de rand van het toestel?
Het stand-by verbruik is extreem laag, uit mijn hoofd < 1 watt
Ik heb mijn Samsung LE40C650 voor 729,- gekocht bij EP. Kijk op Kieskeurig, daar staan genoeg echte winkels op met een goede prijs voor de C650.Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:44:
ok ik zoek een full HD televisie en wil graag 102 Cm scherm heb tevens wat noob vragen
50hz/100hz/200hz is allemaal leuk maar heb je niks aan toch? het is geen CRT of heeft het wel nut?
ik zag de volgende: SAMSUNG LE40B650T2WXXN deze kost 699,- bij de media markt. kan iemand mij vertellen of dit een goeie aankoop is of er betere schermen zijn rond die prijs. wil eigenlijk niet meer dan €800 betalen en 700 klinkt logischerwijs nog beter
Er is een nieuwe 1008 firmware voor de C6000 serie die de problemen met Ziggo CI+ oplost.
Te downloaden via http://www.samsung.com/nl...wnload/supportDownMain.do
Hij werkt bij mij prima en kan eindelijk genieten van meer HD zenders dan NL1
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Nou kwam ik er alleen achter dat ik een WXXN model heb, nou schijnt die niet te werken met ziggo Ci+ heeft iemand hier ervaring mee. Volgens de verkoper bij Saturn zou het wel moeten werken maar met de nieuwste firmware.
Ja hij werkt!yGiDoRp schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 11:19:
Voor wie het nog niet wist:
Er is een nieuwe 1008 firmware voor de C6000 serie die de problemen met Ziggo CI+ oplost.
Te downloaden via http://www.samsung.com/nl...wnload/supportDownMain.do
Hij werkt bij mij prima en kan eindelijk genieten van meer HD zenders dan NL1
Geweldige TV ben er super blij mee.
Heb hier een 46C650 met ook een WXXN model. En CI+ werkt hier ook perfect. (zonder een firmwire update, hoewel ik wel later nog even naar de laatste verzie had geüpdatet)WeAreLegion schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 13:23:
Ik heb gister dan eindelijk ook een nieuwe tv gekocht. Een Samsung LE40C650 bij de Saturn daar hadden ze een leuke aanbieding en moet zeggen tot op het moment ben ik er echt heel tevreden over. Het enige wat niet naar mijn zin werkt is de media player die heeft nogal moeite met mkv;'s. Maar goed ik heb me ps3 ook als media server dus dat zal verder wel.
Nou kwam ik er alleen achter dat ik een WXXN model heb, nou schijnt die niet te werken met ziggo Ci+ heeft iemand hier ervaring mee. Volgens de verkoper bij Saturn zou het wel moeten werken maar met de nieuwste firmware.
(zie 2 pagina's terug)
bjorntju schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 18:12:
JupHet werkte wel niet meteen.(maar dat lag aan de handleiding die ik heb gebruikt. niet aan de TV) Wat ik heb gedaan:
In het boekje wat je bij de CI+ kaart kreeg de goede instellingen gevonden (frequentie enz.) Deze moet je NIET uit die ene handleiding pakken van samsung zelf, die hier op internet ronddwaalt. Daar staat namenlijk niet de goede in voor iedereen (igg niet voor mijn woonplaats) Maar toen ik dat had gedaan en de zenders had gevonden (NED 1 moet werken zonder CI kaart) Dan moet je de TV uitzetten en de CI+ module mét smartcard erin doen. In die handleiding stond dat je eerst de CI+ erin moest doen. En als hij geautoriseerd is, dan pas de smartcard. Maar je moet ze er allebei er meteen in doen. Toen werkte hij bij mij meteen. (vergeet niet je smartcard te activeren!)
Ik schrok wel ff toen ik de TV uitpakte en ik WXXN achter het model type zag staan (bij de 2009 modellen betekend dit dat er geen ci+ in zit. Maar bij mij zit het wel. Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken als je een 2010 model met WXXN hebt)
Moet trouwens ook zeggen dat voor een CCFL TV hij erg dun is!
Ok thanks! dat wou ik even weten. Ik heb nog niet zo module gekocht maar dat wou ik eind deze maand wel even doen. Scheelt toch weer een kastje. Ik heb geupdate naar de gene die hier boven werd aangegeven dat ging verder allemaal als een trein. Ik vind het echt een super TV!bjorntju schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:13:
[...]
Heb hier een 46C650 met ook een WXXN model. En CI+ werkt hier ook perfect. (zonder een firmwire update, hoewel ik wel later nog even naar de laatste verzie had geüpdatet)
(zie 2 pagina's terug)
[...]
Heeft Samsung bepaalde LCD-tv's exclusief beschikbaar gemaakt voor de grote retailketens en geweigerd deze op internet beschikbaar te maken? Het prijsverschil is anders echt te groot en daarmee beni k min of meer genoodzaakt om over te gaan op de UE32-C6700. Wel jammer, ik had graag PVR-functionaliteit gewild..

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
BTW, ik dacht persoonlijk dat de C68 ook nog local Dimming had, en de C67 niet.
Gulfstream G650
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen als je de tv aanzet hoe snel je beeld hebt,bij mij duurt dit 22 seconden.
Hebben alle Samsung tv's dit?
Het lijkt mij vrij lang
Sam
Nee, het verschil zit echt in de PVR. Ben alleen niet helemaal gelukkig met deze optie. In de B-serie kon het ook, maar dat leverde soms problemen op. Wel bedankt voor de tip, mocht ik alsnog de C6700 nemen zal ik het zeker proberen!salimrmaf schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 16:53:
Als je nou een paar post boven je had gelezen, zou je hebben gelezen dat de 6700 precies hetzelfde is als de 6800. Het enige wat je hoeft te doen is iets veranderen in de service-menu.![]()
BTW, ik dacht persoonlijk dat de C68 ook nog local Dimming had, en de C67 niet.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP