Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Handige link: het dealerboek van Samsung online. Staan alle nieuwe modellen in.

http://www.samsung.com/nl...bookbrochure_16042010#/1/

Opvallend is de voetplaat van de nieuwe Samsung C650. Die is er in 3 varianten. Ik zag de tv voor het eerst bij de Correct en vond hem echt heel mooi. Deze had een platinum black voet. Kwam ik later in de Makro, stond er een model met de Red Line voet. Dan valt het model erg tegen qua design. Dat toch een klein detail een groot verschil kan maken. Echter bij Google is de C652, C653, C654 nergens op een Nederlandse webshop te verkrijgen. Ze verkopen ze gewoon als een C650 denk ik, maar dan met verschillende voetplaten.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/04/21/1271877611-770.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door rvd50 op 21-04-2010 23:42 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Volkert schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:31:
[...]
Ja, maar dan moet je wel gaan openschroeven en solderen. Kost dus ook je garantie.

Ik meen me te herinneren dat iemand op dit forum zo iets dergelijks al eens gedaan had :)
Hoeft niet. Ik bedoelde dit:
http://www.bang-olufsen.com/beolab6000

'Active' speakers dus. Probleem is dat deze nogal prijzig zijn, persoonlijk vind ik 2.600,- voor 2 zuilspeakers niet heel voordelig. :)

Ik zoek dus een goedkoper alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:15
Kijk dan even bij "Pro-audio" winkels, daar zijn vaak wel actieve monitors te koop voor rond de 150 euro. Wat je natuurlijk ook kan doen is een simpel pc-setje erop aansluiten.

http://www.feedback.nl/geluid/speakers/actieve-speakers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

nevermind :F

[ Voor 111% gewijzigd door rvd50 op 22-04-2010 22:57 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:58:
indien je de Nederlandse widgets wil moet je wel regio: Nederland kiezen en niet andere. Staat je landenkeuze toch op Nederland, doe een widget reset, bij volgend gebruik worden deze opnieuw geladen en zouden die er bij moeten zitten.
ik heb hem gereset maar krijg geen nederlandse widgets heb naar samsung gebeld en die zijden dat ze met de widgets bezig waren om de nederlandse widgets er bij te zetten hij wist alleen niet hoe lang dat dat ging duren .dus wachten we maar af er zit niks anders op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die de C550 heeft? Ben benieuwd naar jullie bevindingen. Zijn er overigens goede reviews van deze model beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:51:
ik heb de 55c7700 led 3d tv.nu heb ik hem op internet aangesloten alleen ik krijg geen nederlandse widgets op mijn tv alleen buienradar. verder alleen engels kan iemand mij helpen want hierboven staat dat ze er wel zijn voor mijn tv
Ik zit er over te denken deze tv te kopen maar kan nergens iets vinden of deze tv wel/niet veel last heeft van weerspiegelingen van de ramen zoals ik dat nu bij mijn oude Pana plasma heb, daardoor moeten de gordijnen overdag dicht.
Kun je mij jou ervaringen hierover geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ervaring is goed heb er bij mij tv geen last van het is een supper mooie tv _/-\o_
René van Gaalen schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:08:
[...]

Ik zit er over te denken deze tv te kopen maar kan nergens iets vinden of deze tv wel/niet veel last heeft van weerspiegelingen van de ramen zoals ik dat nu bij mijn oude Pana plasma heb, daardoor moeten de gordijnen overdag dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bij de BCC de LE40C750 zien staan... 1499,-! 200Hz motion, PVR, Internet@TV, Allshare en het is een 3D Tv! Geen geld! Beeldkwaliteit vind ik echt super! Uiteraard iets minder plat als een LED, maar de prijs is dan ook wat lager! Design is overigens weer subliem. Het zelfde design als de B8000 series LED van vorig jaar en een mooie chrome Quad stand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjando
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-12-2024
Hallo,

Ik heb een vraag over mijn LCD LE32B650T2P. Ik probeer een firmware upgrade te doen zonder succes,
Ik download via het downloadcentrum van samsung het juiste bestand, pak hem uit op mijn fat32 usb stick
start mijn tv op met de power knop en de source knop tegelijk zodat die voor een upgrade gaat zoeken op de usb stick. Hij zoekt ook inderdaad maar vind echter niets. Ik heb gebeld met Samsung die wisten ook niet wat het kon zijn... (volgens mij had die er ook weinig verstand van) ik heb de tv ook al een keer naar fabriek instellingen gedaan...

Iemand enig idee wat ik fout doe?

Bestandsnaam van de *.exe T-CHLCIPDEUC[__________PX__].exe
:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sedert deze week de samsung UE37C6000. Ik ben enorm ontgoocheld in deze tv. Heeft last van "clouding" en "backlight bleeding", ook zie ik zelfs "ghosting" bij vlug bewegende beelden.
Als ik info vraag over het beeld, krijg ik de melding dat ik kijk op 1920x1080 @ 50 Hz, terwijl de tv toch 100 Hz is. Begrijp er niks van? Iemand ook die ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:38:
de melding dat ik kijk op 1920x1080 @ 50 Hz,
Dat is het signaal dat aan de tv wordt aangeboden (bron dus). De 100hz is een techniek voor de weergave, dat staat los van het bronsignaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info Raymond. Vind het alleen vreemd dat deze tv zoveel last heeft van ghosting... Ik zie echt wazige randen rond personen/voorwerpen die snel bewegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 15:13
Volgens mij moet je die .exe-file uitpakken en de map met bestanden erin in de root van je USB-stick zetten.
En natuurlijk hopen dat je de goede fw-versie hebt, anders ziet hij hem alsnog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:05:
Bedankt voor de info Raymond. Vind het alleen vreemd dat deze tv zoveel last heeft van ghosting... Ik zie echt wazige randen rond personen/voorwerpen die snel bewegen...
Dat zijn halo's, dat ligt aan de beeldverbeteringstechnieken in de tv. Daar kan je mee spelen, om te zoeken naar een instelling die het beste bij je eigen smaak ligt. Niet alle technieken die de tv aan boord heeft, hoeven aan te staan om toch een goed beeld te geven.
Bijvoorbeeld ruisonderdrukking heeft weinig zin als je een digitaal signaal kijkt (zonder ruis), mpeg artefact reductie* hoeft alleen aan bij digitenne enzovoorts.
Als je dus wat speelt en je zoekt een beetje op internet wat de voor èn nadelen zijn van elke optie, dan kom je vanzelf op de instellingen uit die voor jou het fijnst zijn.

*geen idee of die tv het heeft, ik heb meer verstand van philips tv's, maar de kern van het verhaal is hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjando schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:29:
LCD LE32B650T2P.
T-CHLCIPDEUC[__________PX__].exe
als dit het laatste bestand was dat je downloade LE32B650T2P Upgrade File (ver.T-CHLCIPDEUC-2007.1)
en deze update reeds op je TV staat dan vind hij vermoedelijk geen nieuwe?
er mag maar 1 folder op de stick staan, je voert dus de exe uit en geef aan waar je lege geformateerde (NTFS/FAT32) USB zit.
Noteer eerst op papier je gewijzigde instellingen: die worden allemaal herzet.
USB Stick eerst op TV plaatsen, dan TV aanzetten: bericht connecting to portable device, indien niet: selecteer menu: Support
Selecteer Software Update, druk Enter
Menu Software Update: selecteer by USB
Scherm: Software Update: bericht: scanning for USB
indien de upgrade gevonden wordt toont het scherm nu: Upgrade version XXXX to XXXX? System will be reset after upgrade: druk OK, en onderbreek de procedure niet.

indien dit niet lukt waar gaat het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:50:
[...]

Dat zijn halo's, dat ligt aan de beeldverbeteringstechnieken in de tv. Daar kan je mee spelen, om te zoeken naar een instelling die het beste bij je eigen smaak ligt. Niet alle technieken die de tv aan boord heeft, hoeven aan te staan om toch een goed beeld te geven.
Bijvoorbeeld ruisonderdrukking heeft weinig zin als je een digitaal signaal kijkt (zonder ruis), mpeg artefact reductie* hoeft alleen aan bij digitenne enzovoorts.
Als je dus wat speelt en je zoekt een beetje op internet wat de voor èn nadelen zijn van elke optie, dan kom je vanzelf op de instellingen uit die voor jou het fijnst zijn.

*geen idee of die tv het heeft, ik heb meer verstand van philips tv's, maar de kern van het verhaal is hetzelfde
Zal ik eens proberen vanavond, alsook het wrijven over het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjando
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-12-2024
indien dit niet lukt waar gaat het verkeerd?
Bedankt voor je reactie;

Ik heb een oudere versie op mijn tv staan, en doe het precies zoals je vernoemt echter gaat het direct al fout.
Hij vind namelijk niets op de USB-stick (na 30 seconden wachten geeft die de melding weer; geen ondersteunende software gevonden, in ieder geval iets in die richting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga terug in het menu en selecteer: [?] ondersteuningsmenu
selecteer daar: Contact opnemen met Samsung
op pagina 1/2 druk 1x RCU cursor naar beneden
daar vind je het volgende terug:
- Modelcode: LE32B650
- Software versie: T-CHLCIPDEUC
indien dit niet overeenstemt heb je een ander model bvb T-CHL7DEUC dan is dit een CI model T2W
als je de exe uitpakt naar een lege usb stick: ziet dit er zo uit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
\T-CHLCIPDEUC
    \image
        appdata.img.sec 29.365 kB
        appdata.img.sec.vs    1 kB
        exe.img.sec     53.341 kB
        exe.img.sec.vs        1 kB
        info.txt                1 kB
        major_version          1 kB
        minor_version          1 kB
        serial_temp          1 kB
        validinfo.txt          1 kB
        version_info.txt        1 kB

Andere stick proberen? Je wijzigde toch geen type in het service menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEOeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-09 13:01
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:54:
[...]

Zal ik eens proberen vanavond, alsook het wrijven over het scherm...
Ik hoor graag je bevindingen. Ik wil deze tv namelijk ook gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEOeo schreef op donderdag 29 april 2010 @ 18:46:
[...]

Ik hoor graag je bevindingen. Ik wil deze tv namelijk ook gaan kopen.
Ik vind de tv heel erg tegenvallen, ik zou hem niet kopen... Enorm veel last van clouding, ook ghosting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEOeo
Wat gebruik je als bron voor de beelden op je tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEOeo schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:04:
Wat gebruik je als bron voor de beelden op je tv?
Ik gebruik een HD-digicorder van telenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEOeo
Zijn er meer ervaringen met de c6000?
Ik zit er namelijk ook aan te denken de 37 inch versie te halen, maar deze ervaring brengt mij in hevige twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu eens andere instellingen geprobeerd, ik zal vanavond eens zien of er verbetering optreedt. Vraag me alleen af ik hem voor deze gebreken zou kunnen inruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou een firmware-update kunnen helpen tegen mijn problemen van ghosting? Ik heb namelijk de firmware gedownload en op een usb-stick gezet, maar updaten lukt niet. Geen update gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

controleer je versie via het menu: Contacteer Samsung, is vermoedelijk nog dezelfde wijze als hier:
Verwijderd in "[LCD TV] Samsung LCD + LED TV`s (alle se..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 14:32:
Zou een firmware-update kunnen helpen tegen mijn problemen van ghosting? Ik heb namelijk de firmware gedownload en op een usb-stick gezet, maar updaten lukt niet. Geen update gevonden...
niet vergeten van de exe file eerst uit te pakken? dan met die files naar de tv, en dat zou hij moeten pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEOeo
Is het beeld al verbeterd Pritchard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de update nog niet uitgevoerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-08 15:22
René van Gaalen schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:08:
[...]

Idem hier.
Wil de le32c550 kopen simpelweg omdat de le32b550 niet meer te krijgen is.
De c550 is nog niet ziggo ondersteund, maar dat is slechts een kwestie van tijd.
Zou ie wel gewoon werken als ik de c550 en de ziggo insteekkaart koop?

Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwoe schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:41:
[...]

Idem hier.
Wil de le32c550 kopen simpelweg omdat de le32b550 niet meer te krijgen is.
De c550 is nog niet ziggo ondersteund, maar dat is slechts een kwestie van tijd.
Zou ie wel gewoon werken als ik de c550 en de ziggo insteekkaart koop?
de 32b550 is zeker nog wel te krijgen zo ook bij de mediamarkt :) Hier in groningen kost hij 429 euro en dat
is de ziggo gecertificeerde variant :) Zit er namelijk zelf ook over na te denken die te halen aangezien ik niet
veel kwaliteitsverschil verwacht met de c550 op 32 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:38
Heeft iemand enig idee of er verschil is (in met name beeldkwaliteit) tussen de LE40B530 en de LE40C530 ? :?
Qua specificaties haal ik er weinig verschil uit.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
NEOeo schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:32:
Zijn er meer ervaringen met de c6000?
Ik zit er namelijk ook aan te denken de 37 inch versie te halen, maar deze ervaring brengt mij in hevige twijfel.
ik heb de C6000 gezien aangesloten op Belgacom TV - op HD vind ik het beeld mooi. maar op gewone SD zenders is het beeld erg slecht. 't geluid is beter dan verwacht voor zo'n plat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEOeo
Zijn er ook ervaringen met de (ue37)C6000 icm met digitenne?

[ Voor 3% gewijzigd door NEOeo op 03-05-2010 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn instellingen aangepast en moet zeggen dat het beeld behoorlijk verbeterd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
ik zit te twijfelen over de c6710, heeft deze hetzelfde paneel als de c6000? Ik wil eerst nog even het geluid goed horen om zeker te stellen dat het acceptabel is, de eerste dunne Samsung hadden hier veel klachten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
wildcheese schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:12:
ik zit te twijfelen over de c6710, heeft deze hetzelfde paneel als de c6000? Ik wil eerst nog even het geluid goed horen om zeker te stellen dat het acceptabel is, de eerste dunne Samsung hadden hier veel klachten over.
Volgens het AVforum bevat de c6700 serie een beter scherm dan de C6000 serie! Het geluid van alle platte tv's is beroerd, goed geluid vereist nou eenmaal enige kast diepte en dat bieden platte tv's nou eenmaal niet.

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 17:35
sandergar schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:43:
[...]
Volgens het AVforum bevat de c6700 serie een beter scherm dan de C6000 serie! Het geluid van alle platte tv's is beroerd, goed geluid vereist nou eenmaal enige kast diepte en dat bieden platte tv's nou eenmaal niet.
Klopt, voor gewoon TV kijken gaat het wel met de interne speakertjes, maar voor een film moet je er toch echt een leuk geluidssetje met subwoofer aanhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zekicc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-08-2023
Hallo iedereen..

Sinds kort in het bezit van een Samsung LE37C630.. Nog niet helemaal juist ingesteld (misschien iemand nog tips hoe en wat etc.), maar mijn grootste probleem is een zoemend geluidje dat ik maar niet weg krijg.

Heb al gelezen dat brightness/contrast veranderen wellicht zou helpen, maar nee..
Misschien dat iemand anders nog wat tips heeft?

Ja hij valt onder de garantie, maar indien een kleine instelling het kan verhelpen, dan hoef ik m ook niet te retourneren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Laatst online: 06-04 00:29
Eigenlijk een heel simpele vraag waar ik het antwoord niet op kan vinden. Welke breedbeeldmodus moet ik kiezen als ik naar HD TV kijk via de interne DVB-C tuner kijk om 1:1 pixelmapped beeld te krijgen ?
Er zijn geloof ik uit mijn hoofd 4 verschillende modi, waarbij het beeld telkens iets verspringt.
mijn gok is geen enkele ..

[ Voor 6% gewijzigd door Henk007 op 05-05-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:18
Zekicc schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:31:
Hallo iedereen..

Sinds kort in het bezit van een Samsung LE37C630.. Nog niet helemaal juist ingesteld (misschien iemand nog tips hoe en wat etc.), maar mijn grootste probleem is een zoemend geluidje dat ik maar niet weg krijg.

Heb al gelezen dat brightness/contrast veranderen wellicht zou helpen, maar nee..
Misschien dat iemand anders nog wat tips heeft?

Ja hij valt onder de garantie, maar indien een kleine instelling het kan verhelpen, dan hoef ik m ook niet te retourneren..
Klik
Hopelijk kan je er iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Mijn garantie begint af te lopen van mijn LE46A656.

Als mijn kamer donker is, en mijn beeld zwart, dan zie ik hier en daar een lichtere waas. Het zijn forse 'vlekken' en bij normaal beeld niet merkbaar.

Dus ik bel Samsung en die zeggen dat het niet een fout betreft, maar een eigenschap van LCD tv's. Een feature als het ware :) . (Zouden ze mee moeten adverteren, maar dat terzijde).

Nu heb ik hiervoor een Samsung LCD tv gehad, mijn huisgenoot heeft er een en twee andere huisgenoten hebben ook een LCD tv. Maar dit valt bij hun tv's niet op.

Ze willen best een reparateur sturen, maar als hij vindt dat het zo hoort, krijg ik de rekening. Wat ik erg flauw vind als je een tv van 1700 euro heb gekocht.

Anyhow, wat is acceptabele backlight bleeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:38
itsgreen schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:18:

Als mijn kamer donker is, en mijn beeld zwart, dan zie ik hier en daar een lichtere waas. Het zijn forse 'vlekken' en bij normaal beeld niet merkbaar.

Dus ik bel Samsung en die zeggen dat het niet een fout betreft, maar een eigenschap van LCD tv's. Een feature als het ware :) . (Zouden ze mee moeten adverteren, maar dat terzijde).

Nu heb ik hiervoor een Samsung LCD tv gehad, mijn huisgenoot heeft er een en twee andere huisgenoten hebben ook een LCD tv. Maar dit valt bij hun tv's niet op.

Ze willen best een reparateur sturen, maar als hij vindt dat het zo hoort, krijg ik de rekening. Wat ik erg flauw vind als je een tv van 1700 euro heb gekocht.

Gewoon ff 220 Volt op een chippie van het mainboard zetten, dan komen ze 'm wel repareren O-) >:) O-)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3ace
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-08-2024
Na veel vergelijken tussen de nieuwe modellen van de verschillende merken, zowel op papier als in de winkel ben ik sinds vorige week in het bezit van een 40c6000. Heel erg belangrijk vond ik het feit dat deze een niet reflecterend scherm heeft, zodat ook overdag kijken een plezier blijft.
De tv is aangesloten via een Telenet HD-Digicorder. Ik was meteen tevreden over de beeldkwaliteit, maar na wat gespeeld te hebben met de instellingen is deze volgens mij een van de betere televisies tot nog toe verkrijgbaar. Alle beeldverbeterende functies werden door mij uitgeschakeld (motion plus, dynamic contrast ..) omdat dat in mijn ogen weinig toevoegd. Wat het geluid betreft was ik aardig verrast. Ondanks dat het scherm extreem dun is en er erg weinig plaats is voor speakers is het geluid duidelijk en het volume meer dan toereikend. Natuurlijk moet je niet verwachten dat muziekzenders er een discobar van zullen maken, bass ontbreekt praktisch volledig, maar spraak is zeer duidelijk en dus voor normaal tv kijken (nieuws, sport...) wat mij betreft meer dan voldoende. Als ik een film wil kijken gaat de surround aan.
Voor 925 euro ben ik erg tevreden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis00
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 08:42
Nu acht ik mezelf niet helemaal stom qua apparatuur met een stekker, maar nu heb ik iets simpels waar ik gewoon echt niet uitkom...

Sinds 2 jaar een LE40R81W bevalt allemaal prima, niks geen klagen...

Nu druk ik alleen 3 weken geleden op een knop op mijn Harmony of zet ik een instelling in een menu om en krijg ik sindsdien geen geluid meer via mijn interne speakers. Geen idee waar het is gebeurt, maar het enige wat me na een week is opgevallen dat mijn pictogram voor mijn volumebalk wanner ik het geluid harder en zachter zet is veranderd van een speaker naar een hoofdtelefoon.

Nou simpel zou je zeggen dan zet je die terug...
Maar ik zie het gewoon echt helemaal nergens in een menu terug...
Alle knoppen al geprobeerd ook de originele afstandbediening helemaal uitgeplozen...

Zelfs het boekje is uit de doos gekomen maar ook hier zie ik niks wat ook maar een beetje in de buurt komt. Het vreemde is wel dat het enige wat er over een hoofdtelefoon word vermeld is dat wanneer er een hoofdtelefoon is aangesloten er geen geluid uit de speakers komt. Ook staat er onder de tab 'geluid' in het menu alleen SRS TS XT en Auto volume selecteren. Dat heb ik dus ook! Maar ik heb er echt geen hoofdtelefoon inzitten. Iemand bekend met dit probleem?

[ Voor 14% gewijzigd door Nelis00 op 06-05-2010 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sandergar schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:43:
[...]

Gisteren in de winkel gezien: zowel de 37C6000 als de 37C6700 hebben als code achteraan CN01...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien vertellen wat het verschil is tussen de LEXXC630 en de LEXXC650. Ik heb gelezen dat de C650, i.t.t. de C630, internet@tv heeft. Is dit het enige verschil tussen deze twee modellen, zijn het verder gewoon 2 precies de zelfde toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currahee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:29

Currahee

3 miles up, 3 miles down!

Misschien is het hier al voorbij gekomen maar ik kon het niet vinden via de zoekfunctie of ik gebruik de verkeerde zoektermen. Een familielid van mij heeft een Samsung LE32B652 televisie en bij het uitzetten blijft deze altijd op standby staan (branden rode lampje). Als ik de manual doorlees staat daar dat je de tv nooit voor langere tijd op standby mag laten staan. Helaas staat er in de gehele manual niet te lezen hoe je de tv dan daadwerkelijk ook echt uit krijgt ipv hem op standby modus te zetten.

Mijn vraag dus kan deze tv ook echt uit of zal hij altijd op standby modus blijven staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
Hij kan inderdaad niet helemaal uit (behalve door de stekker eruit te trekken of op een andere manier de spanning te onderbreken).
Echter bij deze serie is de standby zo zuinig, dat het eigenlijk niet uitmaakt 0.1W uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIPER2001
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 13:48

VIPER2001

[GOT]The Source

Nelis00 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 22:50:
Nu acht ik mezelf niet helemaal stom qua apparatuur met een stekker, maar nu heb ik iets simpels waar ik gewoon echt niet uitkom...

Sinds 2 jaar een LE40R81W bevalt allemaal prima, niks geen klagen...

Nu druk ik alleen 3 weken geleden op een knop op mijn Harmony of zet ik een instelling in een menu om en krijg ik sindsdien geen geluid meer via mijn interne speakers. Geen idee waar het is gebeurt, maar het enige wat me na een week is opgevallen dat mijn pictogram voor mijn volumebalk wanner ik het geluid harder en zachter zet is veranderd van een speaker naar een hoofdtelefoon.

Nou simpel zou je zeggen dan zet je die terug...
Maar ik zie het gewoon echt helemaal nergens in een menu terug...
Alle knoppen al geprobeerd ook de originele afstandbediening helemaal uitgeplozen...

Zelfs het boekje is uit de doos gekomen maar ook hier zie ik niks wat ook maar een beetje in de buurt komt. Het vreemde is wel dat het enige wat er over een hoofdtelefoon word vermeld is dat wanneer er een hoofdtelefoon is aangesloten er geen geluid uit de speakers komt. Ook staat er onder de tab 'geluid' in het menu alleen SRS TS XT en Auto volume selecteren. Dat heb ik dus ook! Maar ik heb er echt geen hoofdtelefoon inzitten. Iemand bekend met dit probleem?
Doe er eens een hoofdtelefoon erin en haal hem er dan weer uit ..

Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

itsgreen schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:18:

Ik heb hetzelfde met mijn b8000 40". Of ja heb, had.... Samsung gebeld en probleem uitgelegd, monteur is na enkele dagen met nieuw display gekomen en wilde het vervangen. Toen hij de behuizing wilde openen, bleven er 2 schroeven hangen en heeft hij de afstandbusjes van de lijst kapotgedraaid. Nu bleek ook waar die witte vlekken vandaan kwamen, mijn hele display was scheef!

Tv is meegenomen in afwachting van nieuwe lijst, dan wordt hij daar gefixed en ik krijg dus een bijna nieuwe terug.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij het verschil vertellen tussen deze modellen:
  • LE**C630
  • LE**C650
  • LE**C670
Heb op allerlei plaatsen gezocht maar kan het nergens vinden.

Ben namelijk toe aan nieuwe TV. I.v.m. Ziggo moet het er een worden met CI+ slot.
Zat eerst te denken aan een Philips. Maar vond in de winkel het beeld van de Samsung toch beter.

Zit nu alleen nog te twijfelen tussen LED of CCFL |:( Zoveel keuzes te maken :F

Wil er ongeveer E900,- aan spenderen dus dat beperkt de keus al een beetje :*)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
De C650 heeft Internet@TV en een glossy scherm, Dat heeft de C630 niet (behalve de 55 inch verzie van de C630, die heeft dat wel als het goed is.) En de C650 heeft een wat hogere contrast ratio. De C670 is schijnbaar exact hetzelfde als de C650, Maar dan met een iets ander design. Maar die is alleen te koop in Amerika bij Best Buy. Die verkopen ze daar zodat ze niet te hoeven ''price matchen''. Volgens mij is de C670 ook niet hier in Nederland te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 10:50

Neus

www.zenaconsult.com

bjorntju schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:38:
De C670 is schijnbaar exact hetzelfde als de C650, Maar dan met een iets ander design.
Hier in Italie is hij gelijk aan de C650 maar heeft als extra een SAT-HD tuner ingebouwd en kost doordoor € 90 meer.

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjorntju schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:38:
De C650 heeft Internet@TV en een glossy scherm, Dat heeft de C630 niet (behalve de 55 inch verzie van de C630, die heeft dat wel als het goed is.) En de C650 heeft een wat hogere contrast ratio. De C670 is schijnbaar exact hetzelfde als de C650, Maar dan met een iets ander design. Maar die is alleen te koop in Amerika bij Best Buy. Die verkopen ze daar zodat ze niet te hoeven ''price matchen''. Volgens mij is de C670 ook niet hier in Nederland te koop.
De C670 is ook gewoon in NL te koop.
Maar aangezien ik geen schoteltje heb heeft valt deze dus weg.

Wordt het dus een LE40C650...

Of kan ik beter een UE40C... nemen??

Iemand tips, adviezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:51
Heeft er iemand al ervaringen met dolby/dts passthrough op een uexxc67**? Dus HDMI in op de Tv vanaf een DVD speler en vervolgens optisch uit van de Tv naar de receiver? Mijn receiver heeft geen HDMI ingangen namelijk en de optisch uitgang van de Tv vertraagt de geluidsstream zodat er geen lipsync issues zijn. Echter is nu de vraag of het ook bij deze series gedownmixed word naar 2.0 en of DTS uberhaupt wel doorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:51:
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen deze modellen:
  • LE**C630
  • LE**C650
  • LE**C670
Heb op allerlei plaatsen gezocht maar kan het nergens vinden.
Zie de Samsung producten gids!

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:06:
[...]

De C670 is ook gewoon in NL te koop.
Maar aangezien ik geen schoteltje heb heeft valt deze dus weg.

Wordt het dus een LE40C650...

Of kan ik beter een UE40C... nemen??

Iemand tips, adviezen :?
Als je geen internet@TV gebruikt, Een iets lagere contrastratio niet erg vind, En je liever een mat scherm wilt. Kan je het beste voor de C630 gaan. Als je bijvoorbeeld in een erg verlichte kamer zit, Kan de C650 meer weerspiegelen dan de C630. Maar de C650 heeft wel een iets betere beeld kwaliteit.

Hier een review voor de (40)C650 http://www.hdtvtest.co.uk...-le40c650-20100506527.htm
Is volgens hun een van de beste LCD schermen die ze ooit getest hebben, Hij is ook beter dan sommige plasmaschermen volgens hun. Wat hun dan jammer vinden is de input lag. Die is 45 ms. (maar dat is niet zo verschrikkelijk hoog, maar ook weer niet geweldig) Maar daar moet je je alleen maar druk om maken als je veel gamed. Die review kan je ook wel gebruiken voor de C630 omdat er maar weinig verschil tussen zit.

Ik ga hem waarschijnlijk ook kopen (46C650) Die ietwat hoge input lag moet ik dan maar voor lief hebben. Maar de rest van de TV lijkt mij echt super.

Als ik mocht kiezen zal ik de C650 pakken. Maar de C630 is wat goedkoper. En heeft een mat scherm wat ook weer een voordeel kan zijn in sommige situaties. Maar ik denk dat je met beide schermen een topper in huis hebt :)

Had de TV ook nog in de winkel gezien (de 46C650) En ik moet ook zeggen dat die TV voor een CFFL TV best wel dun is. (ik neem aan dat de dikte bij de C630 hetzelfde is) Het beeld kon ik niet echt goed over oordelen omdat de tv op een SD source was aangesloten. Maar de tv zelf zag er erg mooi uit.

[ Voor 9% gewijzigd door bjorntju op 11-05-2010 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Sinds kort in het bezit van de UE46C6000. Ben zeer te spreken over het beeld en de afwerking van de tv in zijn geheel.

Ik heb alleen erg veel 'last' van het soap opera effect. Heb al een beetje zitten spelen met de AMP settings, maar ik blijf nog steeds dat videocamera beeld krijgen en dan met name bij HD films.
Wat voor instellingen gebruiken jullie om dit effect te minimaliseren?

Laat maar het is al gelukt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Snoop op 11-05-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjorntju schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:28:
[...]

Hier een review voor de (40)C650 http://www.hdtvtest.co.uk...-le40c650-20100506527.htm
Is volgens hun een van de beste LCD schermen die ze ooit getest hebben, Hij is ook beter dan sommige plasmaschermen volgens hun. Wat hun dan jammer vinden is de input lag. Die is 45 ms. (maar dat is niet zo verschrikkelijk hoog, maar ook weer niet geweldig) Maar daar moet je je alleen maar druk om maken als je veel gamed. Die review kan je ook wel gebruiken voor de C630 omdat er maar weinig verschil tussen zit.

[..]
Heb de knoop doorgehakt. Ga voor de LE40C650. Gamen doe ik praktisch nooit en dan nog met een Wii, zoiezo gebrekkig beeld :9

Ben er ook achter gekomen dat als je hem wil gebruiken met de CAM van Ziggo je wel moet opletten dat je de juiste versie koopt.

Bij redcoon bieden ze de le40c650 aan voor E 719,00 maar dit is het europese model :? Het nederlandse model en dus geschikt voor Ziggo kost E 787,00.

Deze laatste maar besteld heb geen zin om achteraf te merken dat het niet werkt met Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
ik heb van t weekend mijn UE46b6000 verkocht, ivm de overstap naar een 55". Nu kan ik de UE55C6000 krijgen voor 1800 euro. Is dit een goede deal? Of zijn er zaken die nog lager gaan? ( <1800 ), want ik moet voor de zaak die hem voor 1800 verkoopt zo'n 200 km rijden. En online bestellen kan wel, maar dan ben ik zo te zien meer dan 10 werkdagen verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 14-09 09:23
bjorntju schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:28:
[...]

Als je geen internet@TV gebruikt, Een iets lagere contrastratio niet erg vind, En je liever een mat scherm wilt. Kan je het beste voor de C630 gaan. Als je bijvoorbeeld in een erg verlichte kamer zit, Kan de C650 meer weerspiegelen dan de C630. Maar de C650 heeft wel een iets betere beeld kwaliteit.

Ik ga hem waarschijnlijk ook kopen (46C650) Die ietwat hoge input lag moet ik dan maar voor lief hebben. Maar de rest van de TV lijkt mij echt super.
De inputlag is natuurlijk niet alleen jammer, maar als je veel gamed en/of veel films kijkt via een surround set zonder audio-sync optie heb je een probleem.

Met gamen is het sowieso een ramp, dan kan je hem op gamemode zetten maar dan is het beeld beduidend minder.

Met films ook, zeker als je geen audio-sync optie hebt op je reciever. Je geluid via de boxen loopt dan voor op je beeld en daar kan ik niet mee leven.

Ook dit is natuurlijk erg persoonlijk, de ene vind het klote en de ander totaal niet. Maar je hebt er vaker mee te maken dan je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:59
Ikzelf sta op het punt om de 40C650 aan te schaffen, maar twijfel nog een klein beetje tussen de 40B6000.
Wat voor scherm is mooier en wie wilt me uit de brand helpen. Ik ga er geen spelcomputer erop aansluiten.
Belangrijkste is voor mij HD tv, en films kijken. Groetjes Peter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Nu online
StealthyPeanut schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:52:
[...]

De inputlag is natuurlijk niet alleen jammer, maar als je veel gamed en/of veel films kijkt via een surround set zonder audio-sync optie heb je een probleem.

Met gamen is het sowieso een ramp, dan kan je hem op gamemode zetten maar dan is het beeld beduidend minder.

Met films ook, zeker als je geen audio-sync optie hebt op je reciever. Je geluid via de boxen loopt dan voor op je beeld en daar kan ik niet mee leven.

Ook dit is natuurlijk erg persoonlijk, de ene vind het klote en de ander totaal niet. Maar je hebt er vaker mee te maken dan je denkt.
Ik gebruik gewoon de speakers van de TV zelf dus dat moet niet zo'n groot probleem zijn. Die Input lag met gamen is idd een minpunt. Maar die Samsung heeft eigenlijk alles wat ik wil hebben. Zat ook nog naar LG te kijken. (47LD750) Want LG's hebben minder last van input lag. (toch?) Maar die is pas nieuw dus ik kan er bijna niks over vinden. Op bijv. de LG site staat dat hij alleen maar CI heeft. Maar op verschillende winkels staat dat hij CI+ heeft. Hij is wel niet gecertificeerd door Ziggo. Maar dat is e C650 ook niet terwijl die wel gewoon CI+ heefd.

Heb wel dit nog gevonden:
GAMERS!

Lag vs Correct color issue

I found a fix to get proper colors and still lessen lag over at a UK review of their 2009 Sammies. With a few changes to their rules, it's works on Ln52b750's as well. Here is what I did:

Plug in your Xbox/PS3 hdmi into Hdmi 1 on the TV. Do not turn on Game mode, instead go in to source name edit and select DVI PC as the name. This turns on a faster processing mode for this input. This will turn off the 240hz and edge enhancement and grey them out. It will also make it so you can not change sharpness from 20... but you can dial in the cnet's dark room calibration recommendations.

Picture:

Mode: Movie
Backlight: 3
Contrast: 100
Brightness: 46
Sharpness: (Greyed out at 20)
Color: (Greyed out at 50)
Tint: (Greyed out 50/50)

Advanced setting:
Dynamic contrast: Off
Gamma: 0
White balance:
R 23
G 24
B 25
R 27
G 23
B 15
(all other Advanced settings, like edge enhance, are Off and greyed out)

Picture Options:
Color tone: Warm2
Size: 16:9 (even though this is the only option, since the tv is in PC mode, it actually screen fits the pixels)
Hdmi Black level: Low
(All other picture options, including 240hz, are Off and greyed out)
Gehaald van: http://www.avsforum.com/a...1&highlight=#post18484711

Als je hem dus in HDMI 1 doet en de source op PC zet. Is de lag minder dan in game mode. En je kan die settings gebruiken voor de goede kleuren. Het werkt wel. Zoals deze persoon zegt:
I tried this out and wow....definitely your best bet hooking it up to hdmi 1 and changing the name of the input to pc!!
No lag and it looks great
(die heeft dan wel de C630 i.p.v. de C650, maar dat moet denk ik niet uitmaken)

Pfff... Waarom is het zo moeilijk om een goede LCD te vinden? Maar ik heb nog een week of 2. Dus ik moet nog kijken wat ik ga doen. Maar waarschijnlijk ga ik toch voor de C650 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
bjorntju schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 21:56:
[...]

Ik gebruik gewoon de speakers van de TV zelf dus dat moet niet zo'n groot probleem zijn. Die Input lag met gamen is idd een minpunt. Maar die Samsung heeft eigenlijk alles wat ik wil hebben. Zat ook nog naar LG te kijken. (47LD750) Want LG's hebben minder last van input lag. (toch?) Maar die is pas nieuw dus ik kan er bijna niks over vinden. Op bijv. de LG site staat dat hij alleen maar CI heeft. Maar op verschillende winkels staat dat hij CI+ heeft. Hij is wel niet gecertificeerd door Ziggo. Maar dat is e C650 ook niet terwijl die wel gewoon CI+ heefd.

Heb wel dit nog gevonden:

[...]

Gehaald van: http://www.avsforum.com/a...1&highlight=#post18484711

Als je hem dus in HDMI 1 doet en de source op PC zet. Is de lag minder dan in game mode. En je kan die settings gebruiken voor de goede kleuren. Het werkt wel. Zoals deze persoon zegt:

[...]
(die heeft dan wel de C630 i.p.v. de C650, maar dat moet denk ik niet uitmaken)

Pfff... Waarom is het zo moeilijk om een goede LCD te vinden? Maar ik heb nog een week of 2. Dus ik moet nog kijken wat ik ga doen. Maar waarschijnlijk ga ik toch voor de C650 denk ik.
Gewoon een tip; overweeg ook eens een plasma. Gewoon om je onderzoek wat uit te breiden want ik merk dat je wel je best doet om veel over de tv's te weten te komen. Veel van de minpunten die jij storend vindt, zijn juist bij plasma een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Nu online
Heb ik ook nog naar zitten kijken. De 46G20 leek mij wel een goed scherm. Maar die vond ik toch net iets te duur. En die is ook nog nergens leverbaar. Mocht die plotseling in prijs dalen wordt het die denk ik. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Vooral omdat Panasonic die prijzen vast heeft gesteld. Heb ook nog wat verder gezocht over de lag bij de C650. En lees hier en daar dat als je hem op game mode zet de lag niet echt merkbaar is. En bij die review ( http://www.hdtvtest.co.uk...-le40c650-20100506527.htm )
Zag ik net dat iemand ook hetzelfde geprobeerd heeft als hierboven.
I have connected the TV via HDMI to the HDMI1/PC port. Selected mode PC for the port by using “Edit Name” This washes out the colour, but the lag is significantly reduced, my COD MW2 performance is back to normal!
Dus als ik de kleuren nog goed zet (wat ik hierboven heb gepost) moet het wel goed komen denk ik. Maar ik gebruik de TV ook om films en gewoon TV te kijken. En daar scoort hij echt super in volgens die review. En lag qua geluid maakt niet uit omdat ik gewoon de speakers van mijn TV gebruik.

Maar weet iemand die de C630/C650 heeft of Ziggo CI+ erop werkt. Ik neem aan van wel. Omdat deze gewoon een CI+ slot heeft en de 2009 modellen gecertificeerd zijn. (deze waarschijnlijk nog niet omdat ze pas nieuw zijn)

[ Voor 3% gewijzigd door bjorntju op 11-05-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
bjorntju schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:58:
Maar weet iemand die de C630/C650 heeft of Ziggo CI+ erop werkt. Ik neem aan van wel. Omdat deze gewoon een CI+ slot heeft en de 2009 modellen gecertificeerd zijn. (deze waarschijnlijk nog niet omdat ze pas nieuw zijn)
Ziggo via het CI+ slot zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind trouwens de LED van Samsung best meevallen qua prijzen. Ik denk dat ik volgend nieuwe series of eind van het jaar over ga stapen van LCD naar LED.Alleen ben ik nog onzeker over de inputlag voor gamen. UE40c5100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Laatst online: 12-09 19:59
Moeilijk hoor ik twijfel tussen een 40c650 of een Led Samsung lcd. De C5100 heb je nu ook al, maar wat is qua beeld nou echt mooier wil een 40inch, maar weet nou niet of ik Led moet gaan nemen of een gewone LCD scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babbi schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:05:
Moeilijk hoor ik twijfel tussen een 40c650 of een Led Samsung lcd. De C5100 heb je nu ook al, maar wat is qua beeld nou echt mooier wil een 40inch, maar weet nou niet of ik Led moet gaan nemen of een gewone LCD scherm
Ik denk dat je met lcd wel goed zit, die led's moet je nog reviews afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeden avond,

Mijn neefje heeft in het instellings menu gezeten en nu staat mijn beeldscherm van de samsung le32b554 op zijn kop. wie weet hoe ik dat weer gewoon normaal gezet krijg.
op beamer en pc is dat geen probleem maar nu op de tv pffff

help want ik krijg een stijve nek van zo tv te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoop schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:46:
Sinds kort in het bezit van de UE46C6000. Ben zeer te spreken over het beeld en de afwerking van de tv in zijn geheel.

Ik heb alleen erg veel 'last' van het soap opera effect. Heb al een beetje zitten spelen met de AMP settings, maar ik blijf nog steeds dat videocamera beeld krijgen en dan met name bij HD films.
Wat voor instellingen gebruiken jullie om dit effect te minimaliseren?

Laat maar het is al gelukt :)
Welke instellingen heb je nu? Kun je die hier ff posten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:45
Ik was aan het kijken om een Panasonic Plasma te kopen, maar lees dat die beter tot zijn recht komt in een donkere omgeving.
Daarom zal ik waarschijnlijk een LCD verkiezen.

Mijn keuze lijkt te gaan naar:
Samung 40B550 (560€)
Samsung 37C550. (699€)

Is er een kenner die beide toestellen even kan vergelijken voor mij? Ik ken er veel te weinig van. De grootte is een verschil waar ik zelf al achter gekomen was
Belangrijkste vraag is eigenlijk: zullen games en voetbal beter op de ene tv gaan dan op de andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medal
  • Laatst online: 10-09 23:07
ik ben opzoek naar een nieuwe tv, nu zat ik te denken aan aan le40c750. maar ik kan er nergens iets over vinden nu ben ik bij oa mediamarkt saturn enz geweest maar die hadden alleen de 6** serie staan en konden me ook niet veel vertellen over te 750. ik wil er onderanderen hd tv op kijken 3d voetbal en me ps3 wordt er op aangesloten dus zou eigenlijk wat informatie willen over de beeld kwaliteit en de input lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
Kan iemand die een van beide toestellen heeft me laten weten hoe het zit met:
Inputlag en voetbalwedstrijden bekijken?
Bedankt!

Samsung 40B550
Samsung 37C550.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS
  • Laatst online: 06-07 07:37

NmS

Ik zit al een tijdje te zoeken naar een leuke TV voor op mijn kamer. 32" is groot zat. Nu viel mijn oog op de LE32B650. De opvolger hiervan (C650) is ook uit. Nu is mijn vraag, wat zijn de verschillen tussen deze twee TV's, en is dat de meerprijs van 100 euro waard?

Ik kon het niet vinden op internet. Zijn geen reviews nog van de C650 voorzover ik het heb kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:20
Ik heb al een hele tijd een LE32A456. Ben er wel tevreden over, maar 1 dingetje stoort mij nogal.

Namelijk dat hij er redelijk lang over doet voordat ik beeld heb. Als ik dat vergelijk met onze Bravia TV, die heeft binnen 3 sec ofzo beeld.

Terwijl als ik m'n Samsung aan zet, dan gaat eerst het rode ledje knipperen, en dan na 10 sec ofzo heb ik pas beeld.

Kan dat niet sneller? Het gaat mij dus echt om een cold boot zeg maar. Valt dat ergens in het service menu in te stellen heel misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
Na wat zoeken en vergelijken is mijn oog gevallen op een Samsung LE37C630.
Toestel heeft wat ik zoek en is de grootte die ik verkies. Prijs valt goed mee via Redcoon.
Nu vind ik van dat toestel echter niets terug op zowel de Belgische als de Nederlandse site van Samsung.
Is het dan te vertrouwen dit toestel aan te kopen? het 32" en 40"-model staan wel op de websites...
Ook lees ik dat bij de 37"-versie het panel NOOIT door Samsung gemaakt wordt. Wil dit zeggen dat je beter nooit een 37" van Samsung koopt?

[ Voor 15% gewijzigd door Drossie op 16-05-2010 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke Wk actie (?):

* €200,- korting op Samsung Series 8 LED LCD
* €100,- korting op Samsung Serie 7 LED LCD
* €75,- korting op Samsung Serie 6 LED LCD
+ gratis 3d-bril (excl. €5 verzendk) enkel voor serie 7 en 8

http://www.samsung.com/nl...anner2_ledcashback_070510

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
Ik zit er overna te denken een UE40B7020 aan te schaffen maar lees overal slechte verhalen over edge-led! Hoe is jullie ervaring hiermee?
Tegenover de Panasonic P42G20 (plasma) is dit duidelijk de mindere tv (qua specs).

Om een jullie een heel verhaal te besparen: is edge-led nu echt zo slecht tegenover plasma? Of valt dit in de praktijk niet tot nauwelijks op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Edge led is vooral een techniek om hele dunne tv's te kunnen maken. Verder is het vergelijkbaar met de bekende CCFL backlight. Een local dimming led tv is alweer een stapje beter. Plasma heeft andere kwaliteiten en ook nadelen t.o.v. LCD tv's. Over het algemeen zijn de kleuren beter, heeft plasma een betere motion resolution en een verwaarloosbare delay. Nadelen zullen zo wel genoemd gaan worden door de LCD voorstanders :)

Als je twijfelt tussen een instap LCD en een panasonic G20 plasma en het maakt qua geld niet uit, dan is de G20 over het algemeen de betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Maar de G20 is als plasma weer veel goedkoper dan de LED Tv's dus je kunt je afvragen of je die extra investering de moeite waard vindt als je het beeld niet mooier vindt.

Zwartwaarden op de Edge LED Samsungs komen aardig in de buurt van de zwartwaarden van plasma's en de G20 in het bijzonder. Je hebt alleen met edge leds dat je niet heel specifiek het scherm kunt dimmen, maar het is toch al best goed. Backlight bleeding blijft aanwezig, maar ikzelf heb dat nooit storend gevonden. Plasma's hebben ook last van floating blacks, wat wil zeggen dat het hele scherm soms oplicht en zwart meer grijs wordt, een vergelijkbaar effect als dynamisch backlight. Dit kan net zo goed optreden in de zwarte balken boven beeldmateriaal.

Ook scoren de samsungs goed op bewegingsresolutie. Een plasma doet dit zonder hulpmiddelen al zeer goed van zichzelf en LCD's laten bewegende beelden nauwelijks goed zien, maar ook hier scoort de Samsung weer aardig met behulp van de 200 hz techniek. Dit heb ik in de winkel ook gezien. Eigenlijk deden de Philipsen en Samsungs het het beste van de LCD/LED tv's.

Plasma's hebben echt veel nadelen, maar leveren op korte termijn beter beeld. Je blijft het risico van image retention houden, waarbij de fosfor laag vaker is aangestraald op een bepaalde plek waardoor je dit blijft zien. Dit schijnt vooral in de eerste 100 uur te kunnen optreden. Je hebt dan ook hele discussies lopen of je de TV de eerste 100 uur überhaupt wel gewoon mag gebruiken. Met zenders met tv logo's en games met Huds en beeldmateriaal dat niet full screen is. Ook verversen plasma's gewoon op 60Hz ipv de geadverteerde 600 of weet ik at hertz dus als je gevoelig bent voor trillende beelden dan zul je dit op een plasma ook zien. Ikzelf zag het niet.

En zo zijn er nog wel wat minder belangrijke nadelen als fosfor lag, waarbij je gele kleuren ziet op donkere vlakken bij snelle bewegingen als er daarna over dat stuk van het beeld een heel licht vlak komt en posterization, waarbij de kleurovergangen bandvorming kunnen laten zien.

Waarom vallen de gewone x000 en x020 modellen niet onder de WK actie? Of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 53% gewijzigd door REDFISH op 16-05-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeser1
  • Laatst online: 19-02-2022
Hallo,

Ik ben (zoals zovelen) op zoek naar een nieuwe LCD/LED tv voor op de slaapkamer.

Nu is mijn oog gevallen op de Samsung LE37C650 of de LE40C650.

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen deze 2? (las ergens dat de 37 inch versie geen Ultra clear panel ofzo heef? maar wat maakt dit voor verschil uit?

en is er verschil in contrast?/beeldkwaliteit?

Help me alstublieft :+

ps. heeft iemand nog andere tips voor televisies (budget ong. max 800 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Yor schreef op maandag 10 mei 2010 @ 00:59:
[...]

Ik heb hetzelfde met mijn b8000 40". Of ja heb, had.... Samsung gebeld en probleem uitgelegd, monteur is na enkele dagen met nieuw display gekomen en wilde het vervangen. Toen hij de behuizing wilde openen, bleven er 2 schroeven hangen en heeft hij de afstandbusjes van de lijst kapotgedraaid. Nu bleek ook waar die witte vlekken vandaan kwamen, mijn hele display was scheef!

Tv is meegenomen in afwachting van nieuwe lijst, dan wordt hij daar gefixed en ik krijg dus een bijna nieuwe terug.
Heb semi-geluk, mijn tv weigert nu gewoon dienst. Gister liep hij te tikken toen ik hem aan wilde zetten. Lukte uiteindelijk wel. Nu weigert hij ook te tikken.

Dus komt een monteur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbijleveld
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:44
Wat lijkt jullie op dit moment verstandig? Een 'goedkopere' 32" LCD (B/C 550) of een 32"LED?

Los van het verschil in beeld, wat zijn jullie verwachtingen mbt de levensduur van een LED scherm?
Mijn huidige TV heeft na 4 jaar gebruik een donkere streep van boven naar beneden door het beeld lopen, zeer waarschijnlijk begint de CCFL het dus op te geven. Nu is een duurdere (LED) TV natuurlijk leuk, maar als ik er weer maar een jaar of 4 mee doe, ga ik toch voor een goedkopere met CCFL.

Mijn gevoel zegt me dat een LED tv een stuk langer mee zou moeten gaan (elke andere vorm van LED verlichting wordt tenslotte ook geprezen om de levensduur), maar is dat bij een TV ook wel zo?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Nu online
Zo, Uiteindelijk de knoop doorgehakt en de Samsung 46C650 bij Plasma-discounter gereserveerd. Zaterdag gaan wij hem ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen. Ik heb zelf een LE32B650, maar die gaat er wellicht uit voor een LE40C650 (liever de 653, maar die levert nog niemand voor dezelfde prijs) Ik ben over het beeld van mijn huidig toestel wel tevreden dus ik blijf denk ik (veilig) bij Samsung.
Nogmaals, als je hem een dagje hebt gebruikt ben ik erg benieuwd naar je ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik heb sinds een paar weken een LE32B650. Bevalt goed, alleen heb ik af en toe een zwarte streep door het beeld lopen ... van onder naar boven. (gebeurd voornamelijk bij zwarte beelden)

Kijk nog analoog, verder gebeurd het zowel bij normale mode als op 'energiebesparing'. Iemand die weet hoe dit verholpen kan worden? Het is toch vrij irritant ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeser1
  • Laatst online: 19-02-2022
heb net toch maar de Samsung LE37C650 besteld (Ipv de 40 inch versie (met Ultra Clear panel))

Ik heb ze in de saturn te tilburg gezien en met elkaar vergeleken. Daar zag ik weinig tot geen verschil, alleen in het formaat.

Hoop dat ik geen miskoop begaan ben .

Kan iemand mij vertellen of er veel verschil is tussen deze 2 versies? (met ultra clear of zonder Ultra clear? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
<spam alert>

Mensen die nog een berg PostbankING rentepunten hebben, waar je normaal geen zak mee kan doen, misschien is de nieuwe aanbieding van de Samsung LE40C750 wat, kost bij hun inclusief verzendkosten net geen 900 euro (+een smak rentepunten ;) )
Staat in de pricewatch voor een stuk hogere prijs:
pricewatch: Samsung LE40C750

Disclaimer:
ING vermeldt niet of dit het juiste model is met CI+ cam aansluiting.
ING rentepunten

[ Voor 26% gewijzigd door Henk007 op 18-05-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalterNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 08:16:
[...]

Gisteren in de winkel gezien: zowel de 37C6000 als de 37C6700 hebben als code achteraan CN01...
Ik was vandaag in de MediaMarkt Arena. Daar had de 40C6000 (€ 1199) geen sticker De 37C6700 (€ 1099) en 37- en 40C5100 hadden allen een sticker beginnende met een C. De 40C6710 (€ 1489) sticker begon met een S. Helaas schitterde de 40C6700 (€ 1299) van afwezigheid.

Wat is nu het wezenlijke verschil tussen de kwaliteit van de producten? Gaat ik dit merken in kijkervaring of levensduur of iets anders?

Alvast bedankt.

Groeten, Walter

Groeten, Walter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:18:
Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen. Ik heb zelf een LE32B650, maar die gaat er wellicht uit voor een LE40C650 (liever de 653, maar die levert nog niemand voor dezelfde prijs) Ik ben over het beeld van mijn huidig toestel wel tevreden dus ik blijf denk ik (veilig) bij Samsung.
Nogmaals, als je hem een dagje hebt gebruikt ben ik erg benieuwd naar je ervaring.
Zal ik doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
REDFISH schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:10:
Maar de G20 is als plasma weer veel goedkoper dan de LED Tv's dus je kunt je afvragen of je die extra investering de moeite waard vindt als je het beeld niet mooier vindt.

Zwartwaarden op de Edge LED Samsungs komen aardig in de buurt van de zwartwaarden van plasma's en de G20 in het bijzonder. Je hebt alleen met edge leds dat je niet heel specifiek het scherm kunt dimmen, maar het is toch al best goed. Backlight bleeding blijft aanwezig, maar ikzelf heb dat nooit storend gevonden. Plasma's hebben ook last van floating blacks, wat wil zeggen dat het hele scherm soms oplicht en zwart meer grijs wordt, een vergelijkbaar effect als dynamisch backlight. Dit kan net zo goed optreden in de zwarte balken boven beeldmateriaal.

Ook scoren de samsungs goed op bewegingsresolutie. Een plasma doet dit zonder hulpmiddelen al zeer goed van zichzelf en LCD's laten bewegende beelden nauwelijks goed zien, maar ook hier scoort de Samsung weer aardig met behulp van de 200 hz techniek. Dit heb ik in de winkel ook gezien. Eigenlijk deden de Philipsen en Samsungs het het beste van de LCD/LED tv's.

Plasma's hebben echt veel nadelen, maar leveren op korte termijn beter beeld. Je blijft het risico van image retention houden, waarbij de fosfor laag vaker is aangestraald op een bepaalde plek waardoor je dit blijft zien. Dit schijnt vooral in de eerste 100 uur te kunnen optreden. Je hebt dan ook hele discussies lopen of je de TV de eerste 100 uur überhaupt wel gewoon mag gebruiken. Met zenders met tv logo's en games met Huds en beeldmateriaal dat niet full screen is. Ook verversen plasma's gewoon op 60Hz ipv de geadverteerde 600 of weet ik at hertz dus als je gevoelig bent voor trillende beelden dan zul je dit op een plasma ook zien. Ikzelf zag het niet.

En zo zijn er nog wel wat minder belangrijke nadelen als fosfor lag, waarbij je gele kleuren ziet op donkere vlakken bij snelle bewegingen als er daarna over dat stuk van het beeld een heel licht vlak komt en posterization, waarbij de kleurovergangen bandvorming kunnen laten zien.

Waarom vallen de gewone x000 en x020 modellen niet onder de WK actie? Of zie ik iets over het hoofd?
Net of de LCD's wel ECHT op 200Hz werken. Ook niet, dit zijn allemaal marketingtrucs om de onwetende klant te lokken die alleen naar cijfers kijken. Plasma's hanteren gewoon 100hz, dus ik weet niet hoe je bij 60 hz komt?

LCD's hebben voor mij nadelen die ik veel storender vind dan een plasma. Matige inkijkhoek, inputlag met 200Hz ingeschakeld, verlies in details in donkere gebieden, hard beeld en erg kunstmatig scherp. Lage motion resolution op de Gamemode om de inputlag te verlagen. Kans op artifacts omdat de tv's zoveel technische hulpmiddelen nodig hebben, halo's etc..

Clouding vind ik veel storender dan bijvoorbeeld de fosfor lag die je noemt. Dit heb ik 1 keer gezien bij de film Sin City. Ik kijk amper zulke films en heb het daarna nauwelijks meer waargenomen.

Image retention is er inderdaad, maar of je dat storend vind? Je ziet het alleen als je de tv op een zender zet zonder kanaal (zwart) en dan in een donkere kamer en op 1 meter van de tv gaan staan. Bij normaal gebruik echt geen issue. Of je moet iemand zijn die graag 24 uur naar een stilstaand beeld kijkt. Ik zet de tv dan gewoon uit, maar dat verschilt weer per persoon of je dat doet.

De plasma tv gaat juist mooier beeld geven naarmate hij langer aanstaat. Het issue met de G10 tv's is een fout geweest, maar de nieuwe tv's van Panasonic en Samsung hebben de juiste functie weer onboard dat de spanning geleidelijk wordt verhoogd. Niet met het menselijk oog te zien. De Pioneers deden dit ook, maar dit waren en zijn toch nog steeds de beste tv's ooit gemaakt.

Floating Blacks is iets wat ik nog nooit heb gezien dus dat moet ik nog zelf bekijken. Bij de G10 was het volgens sommige merkbaar, hopelijk bij de V20 niet.

En je geeft aan dat de LED met Edge Lit even goed zwart produceren? LED TV's zoals het zo leuk wordt genoemd is helemaal niets nieuws maar is simpelweg een LCD met LED lampjes als backlight in plaats van CCFL buisjes. De meeste LED LCD's zijn Edge LED wat betekent dat de LEDjes aan de zijkant van het scherm zitten en door middel van een glasvezel het gehele scherm proberen te verlichten. Ik zeg proberen aangezien Edge LED TV's bijna altijd problemen hebben met uniformiteit (het gelijk verlichten van het gehele scherm). Naast Edge LED bestaat er ook direct LED met local dimming, dit betekent dat achter het gehele scherm LEDjes zitten in sectoren van meerdere LED lampjes (64 tot 240 sectoren, uiteraard verschillend per fabrikant en prijsklasse). Direct LED
met local dimming kan individuele sectoren aansturen en dimmen, dit is handig wanneer sommige delen van het scherm fel dienen te zijn en andere delen donker of zwart. Het nadeel hiervan wel is dat met het dimmen details verloren gaan zoals schaduw detail op grote zwarte vlakken. Een ander nadeel is het zogenoemde halo effect waarbij vanwege het relatief lage aantal LED sectoren licht doorlekt wanneer op grote zwarte vlakken iets verlicht dient te worden zoals bijvoorbeeld ondertiteling of aftiteling, dit vanwege de plaatsing en het uitschakelen van de omliggende LED sectoren. Beide problemen worden jaarlijks vermindert door het toevoegen van meer LED sectoren maar zal nooit opgelost worden tenzij er gebruik gemaakt van 100.000+ LED sectoren.

Nogmaals, het blijft persoonlijk wat je betere tv's vind. Er is geen BESTE tv jammer genoeg. Die komt nog wel -> OLED _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
@ degene die de led-cash-back actie gepost heeft; De 6 serie valt er niet compleet onder. De 6000 doet namelijk niet mee ( en laat ik nou net de 55c6000 gekocht hebben :F )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMol13
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 16:17
Vandaag probeerde ik mij LE40B650 te upgraden met onderstaand versienummer.
T-CHL7DEUC-3000.2

Eerder heb ik in januari het toestel ook al geupdate naar de toentertijd meest recente versie. Echter het lukt mij nu niet om de nieuwe software te installeren. Ik heb het uitgepakt op een USB stick en de install. file verwijderd, zodoende staat er slechts 1 map op de stick. Als ik hem in de TV doet en via Menu naar software update ga, dan gaat hij zoeken (max 30 seconden) en vervolgens geeft hij aan dat hij geen beschikbare bestanden vind. Voorheen gaf hij wel aan als hij al beschikte over de meest recente versie. Nu lijkt het dat hij helemaal geen bestanden ziet. Wie heeft een oplossing voor dit probleem? En daarnaast is het aan te raden om deze überhaupt te installeren?
Alvast bedankt GOT'ers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
  • Laatst online: 20-08 21:26
Ik heb laatst voor het eerst een externe hd aan een Samsung 32ue c6000 gehangen en daarmee een film proberen te kijken. Het is gelukt (ook met ondertiteling) alleen je kan niet doorspoelen bijv. Volgensmij zijn de mogelijkheden heel beperkt om zo film te kijken via bijv. een externe HD. Is er misschien een mogelijkheid hiervoor en/of is er een betere media player te krijgen? Of is het niet mogelijk om een ander soort media player op je tv te installeren? (aangezien de standaard nogal beperkt is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is er een technieker langs geweest omdat mijn 37C6000 veel last had van witte vlekken op het scherm. Ik krijg nu een nieuw toestel... ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

medal schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:02:
ik ben opzoek naar een nieuwe tv, nu zat ik te denken aan aan le40c750. maar ik kan er nergens iets over vinden nu ben ik bij oa mediamarkt saturn enz geweest maar die hadden alleen de 6** serie staan en konden me ook niet veel vertellen over te 750. ik wil er onderanderen hd tv op kijken 3d voetbal en me ps3 wordt er op aangesloten dus zou eigenlijk wat informatie willen over de beeld kwaliteit en de input lag.
ik heb vanmiddag de c750 gezien @ mediamarkt rotterdam. 1350 euro, 40 inch
Pagina: 1 ... 18 ... 75 Laatste