Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Sp!tF!re schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:30:
Ik weet niet of het écht kan, maar ik heb wel bij de Samsung B6000 icm CI+ CAM gezien dat ik favoriete kanalen kan instellen: daar kun je, vermoed ik, de volgorde wel instellen :)
Bij mijn le40b650 kan ik de volgorde in 'favorieten' niet veranderen.
Een tijdje terug heb ik iets gelezen over een third party tooltje waarmee je de volgorde van de kanale wel kan veranderen en eventueel kanalen die niet in je abonnement zitten te verwijderen. Jammer genoeg weet ik momenteel geen naam of een link.

[ Voor 25% gewijzigd door Henk007 op 13-03-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemad hoe ik het opstartgeluid uit kan zetten via het service menu want ik kan hem ff niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen service menu voor nodig: algemene instellingen (twee tandwielen): algemeen: melodie: uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
Sinds gister hebben een aantal belgische en nederlandse webshops de 2010 samsung line-up toegevoegd.

zo biedt modern.nl bijv. het volgende aan:

c6000 serie (geen internet@tv, wel DLNA):

32 inch €899
37 inch €999
40 inch €1099
46 inch €1369
55 inch €1879

c6700 serie (wel internet@tv):

37 inch €1099
46 inch €1499
55 inch €2279

c7700 serie (voorheen c7000, 3d ready, pvr functie, internet@tv):

40 inch €1999
46 inch €2299
55 inch €3199

c8700 serie (voorheen c8000, 3d ready, wifi ingebouwd, local dimming, pvr functie, internet@tv):

32 inch €1399 (geen 3d)
40 inch €2199
46 inch €2499
55 inch €3399

Daarnaast vind ik zelf de volgende 2 heel interessante modellen:

LE40C750 en LE46C750
Beide zijn gewone lcd's maar wel 3D ready, pvr ingebouwd, en ondersteuning voor internet@tv.
ze zijn ook zacht geprijsd:

€1349 en €1599
helaas zijn het geen leds, maar wel mooie 3d instapmodellen.

op discountonline.be staat de 40 inch c750 zelfs voor maar €1150 erop.

Alle modellen zijn volgens modern.nl vanaf 10 april verkrijgbaar.

Persoonlijk vind ik het heel jammer dat de 40 inch c7700 zo'n relatief hoge prijs heeft.. de eedere berichten van ongeveer €1799 waren toch een stuk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 08:48
Sinds kort kijk ik met een 32B650 naar de kanalen van Delta digitale televisie via een Ziggo CAM CI+ module. Gaat prima, ben erg tevreden. Via de televisie zelf heb ik een aantal ongewenste kanalen uit de standaard kanalenlijst verwijderd, maar als ik de EPG bekijk, kom ik de verwijderde kanalen nog steeds tegen. Is daar een oplossing voor?

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Igor4 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 12:05:
Sinds gister hebben een aantal belgische en nederlandse webshops de 2010 samsung line-up toegevoegd.

zo biedt modern.nl bijv. het volgende aan:

..

Persoonlijk vind ik het heel jammer dat de 40 inch c7700 zo'n relatief hoge prijs heeft.. de eedere berichten van ongeveer €1799 waren toch een stuk beter
Denk dat de prijzen niet echt kloppen (en modern zal niet de goedkoopste zijn)

Zo is het verschil tussen de c750 46inch en 55inch nog geen 200 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:30
StephaN900 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:29:
[...]

Het zijn adviesprijzen die ze hanteren inderdaad.In mijn email van Plattetv.nl staat dat er nog prijsverschillen kunnen ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
StephaN900 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:29:
[...]

Zie geen 55 inch c750 staan op modern.. misschien verwar je je met de 55 inch c650? (geen 3d)
1 cijfer verschil;)

ken ik je trouwens ook v/h pokernews forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Wow, groot verschilletje zeg ik ?

http://www.dcmelectro.be/...g-ue40c8700xs-p-7807.html itt 2200 euro ? is 500 euro totaal.

Wellicht is deze TV niet gericht op NL markt, iemand die dit eventueel kan bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Misschien EX BTW? Ik zie helaas vaak "leuke" prijzen, maar dan zonder BTW. :'(

40C8700 voor 1500 Euro zou een goede tegenstander zijn tegenover de LG 42LE8500 voor 1300 Euro.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
ik heb hem "besteld" en er komen geen extra kosten bij. Wellicht morgen even bellen naar deze toko + levertijd vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Kun je het hier nog ff laten weten als je hem binnenhebt? ben zelf nml ook zeer geinteresseerd in deze tv, +dat de prijs wel heel mooi is. misschien overigens toch wel iets te mooi.. prijs komt niet overeen met amerikaanse dollarprijzen omgerekend naar euro's. nog lager. weet je heel zeker dat het incl btw is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Igor4 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:50:
Kun je het hier nog ff laten weten als je hem binnenhebt? ben zelf nml ook zeer geinteresseerd in deze tv, +dat de prijs wel heel mooi is. misschien overigens toch wel iets te mooi.. prijs komt niet overeen met amerikaanse dollarprijzen omgerekend naar euro's. nog lager. weet je heel zeker dat het incl btw is?
lees "besteld", ik heb puur gezegd zet in winkelwagen en reken af.
Kwamen hierna geen extra kosten naar voren, dus ik ga er vanuit dat dit de prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

MSoft06 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:03:
[...]

lees "besteld", ik heb puur gezegd zet in winkelwagen en reken af.
Kwamen hierna geen extra kosten naar voren, dus ik ga er vanuit dat dit de prijs is.
Yep, Inc BTW etc, behalve ex verzendkosten. Staat bij "prijzen" op de site. Inc BTW dus. O-) We want Pics.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
salimrmaf schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:47:
[...]

Yep, Inc BTW etc, behalve ex verzendkosten. Staat bij "prijzen" op de site. Inc BTW dus. O-) We want Pics.
pics kan je lang op wachten vanaf mijn kant, probleem is dat ik niet voor de verrassing wil staan dat hij niet compatible is met ziggo. Zodra ik weet welk model het zou moeten zijn durf ik het wel aan om te bestellen.

Pics zijn sowieso niet erg lastig om te vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Denk je echt dat Samsung zichzelf uit de markt te gaan prijzen, door geen CI+ te ondersteunen in hun nieuwste reeks TV's?

Bij de B-serie was dat zo af en toe wel het geval, maar als LG CI+ ondersteunt, moet Samsung dat voor *bijna* 100% ook doen is mijn mening.

[ Voor 83% gewijzigd door SalimRMAF op 16-03-2010 23:58 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
salimrmaf schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:54:
Denk je echt dat Samsung zichzelf uit de markt te gaan prijzen, door geen CI+ te ondersteunen in hun nieuwste reeks TV's?

Bij de B-serie was dat zo af en toe wel het geval, maar als LG CI+ ondersteunt, moet Samsung dat voor *bijna* 100% ook doen is mijn mening.
Volgens mij was er bij de oude serie ook moeilijkheden met CI+ modules icm verkeerde type nummers etc die uit duitsland kwamen.
Hiervoor ben ik dus een beetje huiverig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Een beetje vreemde vraag misschien maar ik voeg me af hoe *draagbaar* de doos van een LE32B550 zou zijn? Ik heb die namelijk besteld maar ze zijn echt elke ochtend tussen 9-11 langsgekomen en laat dat nou net de 2 uren op een dag zijn dat ik er niet ben. Dus vanaf morgen ligt hij op het postkantoor.

Nu is dat niet zo ver, maar ik had ook in een review hier gelezen dat je 2 man nodig had om hem in de voet te plaatsen dus ik maak me wel wat zorgen, moet ik een vriend oproepen hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is nog net te doen: voor een LE32B551 zal voor een 550 iets gelijkaardigs zijn
Afmetingen doos (BXHXD) (mm) 902 x 252 x 590
Gewicht Gewicht set met stand (kg) 13,7
Gewicht set zonder stand (kg) 10,5
Gewicht met doos 17,2 kg
wel op letten hoe je hem in de wagen neerlegt, pijlen op doos naar boven gericht, met een steekwagentje is het net iets makkelijker:
Afbeeldingslocatie: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:dk1ImZjiauPN1M:http://www.vikingdirect.nl/pictures/nl/vkg/sk/lg/1852_sk_lg.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje: ik heb een le32m61b
mijn beeld krijgt kuuren,sneeuw en horizontale balkjes.
via google kom ik uit op een nieuw mainboard.
maar vind nergens meer een verkoop adres van dit (oude mainboard).
mischien iemand hier,die mij kan helpen.

mvg.apkay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:51
Veel internetcontent voor nieuwe Samsung TV's

Samsung toonde deze week op haar dealershow het nieuwe productgamma voor 2010. Naast veel home theater sets met Blu-ray en stand alone Blu-ray spelers waren er uiteraard ook veel nieuwe TV's te zien. Samsung blijft inzetten op normale LCD schermen, LCD met LED backlight én plasma. Veel nieuwe modellen zijn bovendien geschikt voor 3D en ook hierbij geldt dat 3D beschilbaar is op LCD, LED en Plasma TV's. Samsung verkoopt haar Tv's zonder 3D bril, deze zullen lost te koop zijn.

Dit voorjaar introduceert Samsung ook een nieuwe versie van haar Internet@TV engine. Waar de modellen van 2009 gebruik maakten van Yahoo Widgets heeft Samsung voor de nieuwe modellen een eigen platform ontwikkelt, naar eigen zeggen omdat er weinig widgets beschikbaar waren voor het Yahoo platform. De overstap naar de nieuwe versie van Internet@TV zal voor eigenaren van een 2009 Samsunt TV vrijwel zeker betekenen dat er niet meer op nieuwe content gerekend kan worden, wat jammer is.

Afbeeldingslocatie: http://images.hardware.info/news/InternetTV-1_Medium.jpg

De nieuwe Internet@TV dienst is darentegen meteen bij introductie al goed gevuld met internetdiensten. Wij ontvingen onderstaande informatie van Samsung:

"Met Internet@TV op de nieuwe televisies van Samsung heeft Nederland het nieuwe teletekst binnen handbereik. Een overzicht van het laatste nieuws kan nu direct haarscherp en volledig in kleur bekeken worden op de nieuwste applicatie van Nu.nl. Ook het weer en verkeer verschijnen met Internet@TV direct op het scherm. Hiervoor selecteer je de applicatie van Buienradar of Fileindex. Wil je het laatste journaal bekijken, dan kan dat via de applicatie van de NOS. Internet@TV van Samsung biedt echter meer dan informatie. Je hebt ook een wereld van entertainment aan je voeten. Via funda.nl kun je vanuit je luie stoel op zoek naar je droomhuis, terwijl je via de Hyves-applicatie de nieuwste Hyves foto’s van je vrienden bekijkt of een krabbel achterlaat. Heb je zin in een filmavond? Via de Video on Demand-applicatie van MovieMAX haal je straks de beste films direct naar je toe. Je hoeft er de deur niet meer voor uit.

64 modellen uit de nieuwe line-up televisies van Samsung zijn uitgerust met het nieuwe internetplatform Internet@TV. Daarnaast beschikken alle Samsung Blu-ray spelers en Blu-ray Home Theater Sets over Internet@TV. De TV groeit hiermee uit tot het middelpunt van informatie en entertainment. Zelfs terwijl je televisie kijkt, kun je met Internet@TV de meest uiteenlopende applicaties downloaden en bekijken.

De Nederlandse applicaties van Samsung Internet@TV op een rij:
• Nu.nl: het laatste nieuws van Nu.nl op de TV
• NOS: bekijk het laatste NOS journaal wanneer het je uitkomt
• Buienradar: bekijk de buienradar voor je regio, Nederland of Europa
• Fileindex: het meest actuele overzicht van de files op de weg
• 9292: plan op je TV je reis met het openbaar vervoer
• ABN AMRO: recente beursberichten, overzicht van de belangrijkste koersen en indices, toegang tot je schaduwportefeuille en tickertape met koersinformatie
• Quoteweb: overzicht van de financiële markten in Europa en de Verenigde Staten
• Hyves: de eerste volledige Hyves-applicatie voor de TV
• Funda: ontdek je droomhuis in het actuele aanbod van huizen in Nederland
• Just Eat: bestel via je TV een menu bij een restaurant dat bij je in de buurt bezorgt
• Panorama: bekijk panorama.nl met de spectaculairste filmpjes en foto’s van de dag
• TV Gids: de meest actuele en handigste TV-gids
• Cinenews.nl: alle film- en bioscoopinformatie op een rij
• MovieMax: met de Video on Demand service kun je de nieuwste films bestellen en direct bekijken.

De nieuwe Samsung televisies en Blu-ray producten met Internet@TV zijn vanaf april verkrijgbaar. Internet@TV is beschikbaar op de volgende series: LED series 6700 en hoger, LCD series 650 en hoger en Plasma series 6500 en hoger."
http://www.hardware.info/..._voor_nieuwe_Samsung_TVs/

Mooi dat het nu verbeterd word, maar jammer dat het niet werkt op de huidige '2009' modellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

RTLGemist? Uitzendinggemist? :/

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joelie schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:12:
[...]

Kreeg hem ook niet op de tv geinstalleerd. Geeft aan dat er geen goede firmware versie op de stick staat. Terwijl ik deze toch echt van de NL Samsung site heb gehaald. Ga het voor de zekerheid nogmaals proberen op een andere stick. Meer mensen problemen met het updaten van de firmware?
Ik had het zelfde probleem met mijn LED 8000, heb toen bij samsung.com via het download center de firmware gedownload en die deed het wel. Wat opviel is dat het bestand een aantal mb groter was en anders van stuctuur was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:59:
Ik heb even een vraagje. Ik heb net een ac ryan aangesloten op de tv en nu kwam ik tot de ontdekking dat mijn surroundset net niet meer aangegeven wordt in de bronlijst. Er stond eerst namelijk netjes de naam van het setje in iemand enig iedee hoe dit kan?
Bekend probleem inmiddels, heb het zelfde met mijn LED 8000. Heb samsung er bij gehad maar die hebben geen oplossing, ligt aan de ACRyan. Met andere media spelers nergens last van. Ook ACRyan had geen oplossing en weten niet waaraan het ligt. Zo gauw de ACRyan er op aangesloten is zie ik mijn DVD speler van samsung ook niet meer. Verder werkt alles wel prima, goed beeld en geluid. Vrees dat je er mee moet leren leven, net als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pino112 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 07:50:
[...]

http://www.hardware.info/..._voor_nieuwe_Samsung_TVs/

Mooi dat het nu verbeterd word, maar jammer dat het niet werkt op de huidige '2009' modellen :/
Waar kun je lezen dat het voor de huidige serie niet gaat werken?

Er hoeft alleen maar een firmware-update te komen, waar het nieuwe internet@tv in verwerkt zit. Andere hardware is er niet voor nodig.

Dus ik neem aan dat dit ook in een komende firmware-update verwerkt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Samsung PC Share Manager

Zoals vele anderen heb ik ook problemen met het verwijderen van een versie (1.5?). Ik heb de mappen en reg keys handmatig verwijderd maar blijf bij een nieuwe install (2.3) de melding krijgen dat de vorige versie niet geheel verwijderd is. Een oplossing zoek ik nog... ;(

Een ander probleem heb ik wel weten te verhelpen:
Ik had het probleem dat niet alle bestanden (voornamelijk .mkv) werden getoond als ik films vanaf een externe HD speelde (direct aangesloten op TV). Nu merkte ik dat als je kiest voor "Alg. weergave" in plaats van "Map" of "Tijdslijn" (etc) gewoon ALLE mappen worden getoond die op de schijf aanwezig zijn (dus ook mappen zonder film content, die dus 'leeg' getoond worden). Waar ik onder de "Map" keuze niet al m'n films terugzie kan ik ze wel zien onder de "Alg. weergave"!

Dat is in ieder geval 1 zorg minder, kan alles weer zien via een externe schijf. Nu nog zorgen dat ik de Share Manager weer kan installen zodat ik ook weer via DLNA kan streamen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:40:
Samsung PC Share Manager

Zoals vele anderen heb ik ook problemen met het verwijderen van een versie (1.5?). Ik heb de mappen en reg keys handmatig verwijderd maar blijf bij een nieuwe install (2.3) de melding krijgen dat de vorige versie niet geheel verwijderd is. Een oplossing zoek ik nog...
Probeer 1.5 opnieuw te installeren en dan via windows software opnieuw te desinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

ik gebruik http://www.wildmediaserver.com/ werkt veel fijner dan dat Samsung PC Share Manager en is ook gratis

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
easyriider schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:12:
[...]

Er hoeft alleen maar een firmware-update te komen, waar het nieuwe internet@tv in verwerkt zit. Andere hardware is er niet voor nodig.

Dit:
Waar de modellen van 2009 gebruik maakten van Yahoo Widgets, heeft Samsung voor de nieuwe modellen een eigen platform ontwikkelt, naar eigen zeggen omdat er weinig widgets beschikbaar waren voor het Yahoo platform. De overstap naar de nieuwe versie van Internet@TV zal voor eigenaren van een 2009 model Samsung TV vrijwel zeker betekenen dat er niet meer op nieuwe content gerekend kan worden, wat jammer is.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:11:
[...]
Probeer 1.5 opnieuw te installeren en dan via windows software opnieuw te desinstalleren.
Probleem is dat ik niet meer precies weet welke versie ik had. Ik zocht via google op Samsung PC Share Manager en heb via de samsung site een versie gedownload... die dus niet lekker werkte op x64 Windows 7.

Maar...
barrymel schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:06:
ik gebruik http://www.wildmediaserver.com/ werkt veel fijner dan dat Samsung PC Share Manager en is ook gratis
_/-\o_
Wow! Wat een super prog. Ik dacht dat Samsung PC Share Manager het enige prog was dat 'lekker' werkte maar WMS heeft duidelijk voordelen! Lekker overzichtelijk en toch veel instellingen! Werkt allemaal weer prima. Ook een externe HD die aan de PC hangt is nu (weer) te syncen (nogal omslachtig om dat te doen maar ik weet dat er mensen zijn die dat graag willen). Volgens mij wordt ondertiteling ook beter weergegeven nu, ik zie alleen geen optie meer om via de TV de timing aan te passen. Voor de rest super!

Ik laat het Samsung prog dus lekker links liggen en ben vanaf nu fan van Wild Media Server! :9

Nog wel 1 vraag:
Op m'n TV zie ik bij DLNA apparaten nu twee apparaten: m'n Samsung Share Manager Server (die ik niet meer heb draaien!) en m'n Wilde Media Server.
Hoe verwijder ik dat eerste apparaat? Die werkt immers niet meer.

[ Voor 5% gewijzigd door Victorio op 21-03-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:07
Wij hebben de Samsung B6000 (meest recente firmware) al een maand of 2 in gebruik, echter het geluid / en beeld valt steeds heel even weg, het lijkt alsof deze stottert.

Dit is vooral bij digitaal TV kijken via een cam module , in het Delta (zeeland) gebied, ik weet dat er meer zijn met dit scherm die deze problemen hebben echter wat kan ik hieraan doen ?

heb gegoogled, maar ik zal waarschijnlijk de verkeerde search termen gebruiken, probleem is ook vaag te beschrijven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Laatst online: 15-08 17:35
BlowFish schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:52:
Wij hebben de Samsung B6000 (meest recente firmware) al een maand of 2 in gebruik, echter het geluid / en beeld valt steeds heel even weg, het lijkt alsof deze stottert.

Dit is vooral bij digitaal TV kijken via een cam module , in het Delta (zeeland) gebied, ik weet dat er meer zijn met dit scherm die deze problemen hebben echter wat kan ik hieraan doen ?

heb gegoogled, maar ik zal waarschijnlijk de verkeerde search termen gebruiken, probleem is ook vaag te beschrijven :X
Klinkt als te weinig signaalsterke. Heb je wel goede (non-Gamma/Praxis) kabels en goede splitters (met eventueel antenneversterker) gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:07
Volkert schreef op maandag 22 maart 2010 @ 08:40:
[...]

Klinkt als te weinig signaalsterke. Heb je wel goede (non-Gamma/Praxis) kabels en goede splitters (met eventueel antenneversterker) gebruikt?
Hoe kan ik zien wat mijn signaal sterkte is? Dit zou inderdaad een optie kunnen zijn , die kabels liggen er al 14 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terwijl je een tv-kanaal kijkt:
Menu:
[ ?] Ondersteuning:
Zelfdiagnose:
Signaalinformatie:
Bitfoutfrequentie: zo laag mogelijk, rode balk: probleem
Signaalsterkte: zo hoog mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thei
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik heb sinds vorige week de UE46B6000 met ziggi+ module. Het toestel heeft schitterend beeld, maar is wel erg traag met zappen. Ik heb gelezen dat dit is te veranderen in het service menu. Wie kan mij exact en staps gewijs aangeven hoe ik dit moet doen?
Tevens zou ik de gekozen voorkeurszenders een eigen indeling willen geven. Is dat mogelijk met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Thei schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:06:
Tevens zou ik de gekozen voorkeurszenders een eigen indeling willen geven. Is dat mogelijk met dit toestel?
Volgens mij niet. Heb je een uitgebreide lijst met (exotische) favorieten dan? Ik vind de volgorde wel prima namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Geachte tweakers,

ik heb sinds gister een nieuwe tv (de Samsung B6000 40 inch) ik heb er alleen geen cam module bij , maar had nog een digitale ontvanger.
Mijn vraag was of het de beeldkwaiteit beter maakt om een ziggo cam module te gebruiken ipv het humax kastje, en doet de CI+ module dan ook HD ontvangen? (doet mijn huidige humax namelijk niet).

Ik vind namelijk het beeld op dit moment met dat humax kastje (dat aangesloten is via een component kabel op scart) er eigenlijk totaal niet uitzien.

Heb wel al onderzocht of mijn type de Ziggo ondersteund en dat doet hij wel, is een VPXXN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:42
Diversity schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:29:
Geachte tweakers,

ik heb sinds gister een nieuwe tv (de Samsung B6000 40 inch) ik heb er alleen geen cam module bij , maar had nog een digitale ontvanger.
Mijn vraag was of het de beeldkwaiteit beter maakt om een ziggo cam module te gebruiken ipv het humax kastje, en doet de CI+ module dan ook HD ontvangen? (doet mijn huidige humax namelijk niet).

Ik vind namelijk het beeld op dit moment met dat humax kastje (dat aangesloten is via een component kabel op scart) er eigenlijk totaal niet uitzien.

Heb wel al onderzocht of mijn type de Ziggo ondersteund en dat doet hij wel, is een VPXXN.
ja het beeld wordt beter en ja het doet hd ontvangst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thei
Thei schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:06:
Ik heb sinds vorige week de UE46B6000 met ziggi+ module. Het toestel heeft schitterend beeld, maar is wel erg traag met zappen. Ik heb gelezen dat dit is te veranderen in het service menu. Wie kan mij exact en staps gewijs aangeven hoe ik dit moet doen?
Niemand die mij hiermee kan helpen???
Ik heb er wel iets over gevonden, maar bij mij werkt het niet
Het werkt alsvolgd:
tv uit-info-menu-mute- power on.
Dan naar advanced en 0000 ingeven
In advanced zou je dan een lagere waarde moeten ingeven tussen 10 en 2 om het zappen te versnellen.
Ik krijg echter het menu advanced niet geopend!
Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Oeps

[ Voor 90% gewijzigd door golfgti5 op 22-03-2010 15:20 . Reden: Verkeerde draadje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thei schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:06:
[...]
In advanced zou je dan een lagere waarde moeten ingeven tussen 10 en 2 om het zappen te versnellen.
Ik krijg echter het menu advanced niet geopend!
Iemand ervaring hiermee?
goed opletten wat je daar uitspookt! alleen de cursor op en neer gebruiken! links en rechts wijzigen waarden! Reset brengt deze niet terug! Noteer op papier wat je wijzigt!
Dacht dat dit niet meer aanwezig was om het zappen te versnellen. Het trukje werk nu als volgt om in het service menu te geraken: dit doe je op eigen verantwoordelijkheid! en kan een reden zijn van Samsung om je garantie te weigeren indien er defecten zouden optreden.

Noteer vooraf alle voorkeurinstellingen: beeld & geluid: deze worden herzet!
Voor je de Samsung uitzet plaats deze op een TV Kanaal en schakel deze uit in standby, anders werkt het niet.
Vanop de RCU toets nu zeer rap na elkaar [INFO] [MENU] [MUTE] [Power ON].
Ga nu met de cursor naar beneden tot je op advanced staat. Geef nu de 0000 in.

Verander niets waar je niet van weet wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thei
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:54:
[...]

goed opletten wat je daar uitspookt! alleen de cursor op en neer gebruiken! links en rechts wijzigen waarden! Reset brengt deze niet terug! Noteer op papier wat je wijzigt!
Dacht dat dit niet meer aanwezig was om het zappen te versnellen. Het trukje werk nu als volgt om in het service menu te geraken: dit doe je op eigen verantwoordelijkheid! en kan een reden zijn van Samsung om je garantie te weigeren indien er defecten zouden optreden.

Noteer vooraf alle voorkeurinstellingen: beeld & geluid: deze worden herzet!
Voor je de Samsung uitzet plaats deze op een TV Kanaal en schakel deze uit in standby, anders werkt het niet.
Vanop de RCU toets nu zeer rap na elkaar [INFO] [MENU] [MUTE] [Power ON].
Ga nu met de cursor naar beneden tot je op advanced staat. Geef nu de 0000 in.

Verander niets waar je niet van weet wat is.
Dat is exact wat ik deed, alleen opent zich advanced niet na 0000 in gegeven te hebben.
De rest in dat menu opent zich overigens wel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd net nog geprobeerd op UE40B8090XP met deze firmware T-CHUCIPDEUC 3001.1
Als je de 1ste maal op advanced staat en daar 0000 veranderen de menus!
voordat je dit doet staat de info blok onder advanced:
T-CHELEUCIP-1017.0
...
nadien staat de info blok uiterst rechts: nu zit je in de advanced mode.
Onder advanced zit nu niets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat ik behalve het irritante "vervormd signaal en foutieve ci kaart" bij opstarten irritant vind.
Dat als je zapt, niet meteen staat aangegeven welk programma er op dat moment bezig is.
Dit kan je alleen laten zien door snel op de middelste knop te drukken of de gids te raadplegen.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Ook dat teletekst na een aantal seconde een rare kleur krijgt is apart. Dit zijn toch dingen die gewoon GOED moeten zijn.
Is het nu trouwens al duidelijk of die optie van sneller zappen nu echt werkt?
Verder een hele fijne tv hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joelie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 22:29
easyriider schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:12:
[...]

Staat in de tekst, maar wat je zegt zou met een firmware update gewoon erin verwerkt moeten kunnen. Lijkt me slechte zet van Samsung om dan de huidige lijn maar lekker te laten zitten. De widgets hebben nooit goed gewerkt. Ze mogen dat wel op zijn minst werkend krijgen voor de huidige bezitters lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieh
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 19:43
Ik heb sinds gister een 32b550 in huis staan.
primair kijk ik tv via satelliet. En daar gaat mijn gerelateerde vraag ook over:

op de AB van mijn dreambox 7000 kan ik ook een TV code (4 cijfers) programeren om daarmee de tv (basic) te bedienen. Wie weet deze 4 cijferige code die zou moeten werken op de 32b550?

(volgende aanschaf: een HD ontvanger en/of mediaplayer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thei
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:39:
vreemd net nog geprobeerd op UE40B8090XP met deze firmware T-CHUCIPDEUC 3001.1
Als je de 1ste maal op advanced staat en daar 0000 veranderen de menus!
voordat je dit doet staat de info blok onder advanced:
T-CHELEUCIP-1017.0
...
nadien staat de info blok uiterst rechts: nu zit je in de advanced mode
.
Onder advanced zit nu niets meer
Zover ben ik gekomen. Wat moet er nu daarna gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik had een vraagje.

Ik heb sinds kort een LE32B550, en die heb ik een paar dagen aan mijn PC gekoppeld dmv een VGA kabel met VGA-> DVI connector daarop.

Nu had ik samen met een nieuwe videokaart ook een 10m HDMI kabel besteld zodat ik wat meer ruimte had later om mijn tv ergens te plaatsen maar ik plug hem net in HDMI -> HDMI en het ziet er echt afschuwelijk uit, extreem... 'korrelig' ? Het is niet om aan te zien.

Was ik in de verkeerde veronderstelling dat HDMI gelijkend, dan wel niet beter beeld zou geven? Slechter had ik toch zeker niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Mooi. Dan zijn we klaar. :P
Pheace schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:58:
Ik heb sinds kort een LE32B550, en die heb ik een paar dagen aan mijn PC gekoppeld dmv een VGA kabel met VGA-> DVI connector daarop.

Nu had ik samen met een nieuwe videokaart ook een 10m HDMI kabel besteld zodat ik wat meer ruimte had later om mijn tv ergens te plaatsen maar ik plug hem net in HDMI -> HDMI en het ziet er echt afschuwelijk uit, extreem... 'korrelig' ? Het is niet om aan te zien.

Was ik in de verkeerde veronderstelling dat HDMI gelijkend, dan wel niet beter beeld zou geven? Slechter had ik toch zeker niet verwacht.
HDMI zou zeker beter beeld moeten geven dan VGA. De lengte (en kwaliteit) van je kabel maakt echter wel veel uit. Over het algemeen zou ik een A-merk HDMI kabel aanraden als je meer dan 5 meter wil overbruggen. Ervan uitgaande dat je die hebt zou het beeld even goed moeten zijn als DVI (of via DLNA).

Korrelig is dus niet goed. Wat voor videokaart heb je? De juiste drivers en instellingen? Denk dat het daar aan moet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Victorio schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:27:
[...]

Mooi. Dan zijn we klaar. :P

[...]

HDMI zou zeker beter beeld moeten geven dan VGA. De lengte (en kwaliteit) van je kabel maakt echter wel veel uit. Over het algemeen zou ik een A-merk HDMI kabel aanraden als je meer dan 5 meter wil overbruggen. Ervan uitgaande dat je die hebt zou het beeld even goed moeten zijn als DVI (of via DLNA).

Korrelig is dus niet goed. Wat voor videokaart heb je? De juiste drivers en instellingen? Denk dat het daar aan moet liggen.
Moet toegeven dat ik maar gewoon een kabel besteld had bij de computer shop die de videokaart ook verkocht. De videokaart is een HD5870 @ 1920x1080 dus dat zou het probleem niet mogen zijn denk ik, ook aangezien het er beter uitziet in VGA? Dus dan is het de kabel misschien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thei schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:04:
[...]Zover ben ik gekomen. Wat moet er nu daarna gebeuren?
[message]Thei[/message]: Ik heb er wel iets over gevonden, maar bij mij werkt het niet
Het werkt alsvolgd:
[message]Jan Gruuthuse[/message]: Dacht dat dit niet meer aanwezig was om het zappen te versnellen
Als de info die je hebt over een parameter spreekt? Kijken of je die parameter terugvindt in advanced menu's en enkel deze wijzigen. Kon je enkel helpen met advanced menu. De verdere info die jij nu bezit ken ik niet?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Pheace schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:39:
[...]

Moet toegeven dat ik maar gewoon een kabel besteld had bij de computer shop die de videokaart ook verkocht. De videokaart is een HD5870 @ 1920x1080 dus dat zou het probleem niet mogen zijn denk ik, ook aangezien het er beter uitziet in VGA? Dus dan is het de kabel misschien ;(
HDMI is heel simpel: Het werkt, of het werkt niet. Bij niet werken kan er sprake zijn van gewoon geen beeld, of van digitale artefacten. "korrelig" kan niet veroorzaakt worden door de kabel. Het ligt dan aan je pc (instellingen?) of je hebt een brakke tv (lijkt me sterk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Raymond schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:47:
[...]

HDMI is heel simpel: Het werkt, of het werkt niet. Bij niet werken kan er sprake zijn van gewoon geen beeld, of van digitale artefacten. "korrelig" kan niet veroorzaakt worden door de kabel. Het ligt dan aan je pc (instellingen?) of je hebt een brakke tv (lijkt me sterk).
hmmm... ik zal eens wat googlen dan want ik heb geen idee waar ik moet beginnen voor zoiets dan aangezien mijn settings voor mijn PC resolutie (1920x1080) gewoon goed zijn, en voor de VGA werkt ie ook gewoon crisp (op wat blurry text na op de LCD).

Misschien is het mogelijk om de HDMI uitgang in te stellen? Hmmmz.

Edit: Nou, 'opgelost'. Blijkbaar was het hernoemen in de TV van de HDMI3/DVI naar PC genoeg om het beeld te verbeteren. Waarom of wat weet ik ook niet precies maar het heeft gewerkt. Kan niet zeggen dat het ik verschil zie in beeld vergeleken met de VGA daarentegen, maar goed, kan hem iig nu op 10m zetten als ik dat zou willen ^^

Edit2: Hmm, alleen valt me nu op dat ie niet het hele scherm pakt op deze manier, en ik kan alleen kiezen uit 4:3 of 16:9 ... ga maar even terug naar VGA denk ik

[ Voor 25% gewijzigd door Pheace op 23-03-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-11-2024
[quote

[/quote]
Dit is een heel mooi programma!
En de eerste waarbij het mij lukt om Internet Radio naar mijn samsung tv te streamen.
Met tversity e.d. was het mij tot nu toe niet gelukt.
Internet TV / Video stream lukt mij nog niet, iemand daar al goede ervaringen mee?

[ Voor 25% gewijzigd door halli op 23-03-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
halli schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 18:41:
[...]
Dit is een heel mooi programma!
En de eerste waarbij het mij lukt om Internet Radio naar mijn samsung tv te streamen.
Met tversity e.d. was het mij tot nu toe niet gelukt.
Internet TV / Video stream lukt mij nog niet, iemand daar al goede ervaringen mee?
Welk soort stream (bestand) heb jij gebruikt voor je internetradio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
  • Laatst online: 05-09 15:15
Met PS3 media server kan je uitzendinggemist op je TV krijgen http://code.google.com/p/uitzendinggemist-dlna/ Je moet wel de laatste beta http://ps3mediaserver.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=3217 hiervandaan halen voor Samsung TV support. :)

Hiermee kan je ook MKV bestanden met DTS geluid afspelen.

[ Voor 10% gewijzigd door FastPinguin op 23-03-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halli
  • Laatst online: 13-11-2024
bijvoorbeeld http://radiomoonlight.org:10070/ invoeren als link en daarna op de
button "read properties from file" drukken: programma leest de audio info (mp3 enz. in dit geval).

Wat je met de ps3 mediaserver kan klinkt ook wel interesant, Fastpinguin.
Zal het eens proberen.
bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
FastPinguin schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:38:
Met PS3 media server kan je uitzendinggemist op je TV krijgen http://code.google.com/p/uitzendinggemist-dlna/ Je moet wel de laatste beta http://ps3mediaserver.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=3217 hiervandaan halen voor Samsung TV support. :)

PS3 Media Server kende ik al een poosje, maar dit nog niet.
Super! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio

Kun je de instellingen beschrijven om dit voor elkaar te krijgen? De video streams (youtube/tv) krijg ik bijvoorbeeld niet aan de praat, formaat niet ondersteund.

Verder staat de ondertiteling van xvids vrij klein ingesteld. Is dat aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
Ondertiteling is volledig aan te passen onder het tabje transcoding instellingen en dan MEncoder.

Uitzending gemist en youtube is meestal een trucje voor nodig. Het probleem is dat het filmpje te langzaam ingeladen wordt en de TV al met de volgende begint door een timeout. Je moet als volgt te werk gaan:

- Druk gewenst filmpje aan
- TV zal aangeven geen ondersteund bestandstype door de timeout
- Blijf nu de return drukken op de afstandbediening tot je terug komt bij het keuze scherm van de filmpjes.
- Wacht nu zo'n 3 minuten (hij heeft dan wel genoeg buffer opgebouwd die gewoon verder is gegaan nadat je op return heb gedrukt. Let op: start niet te veel filmpjes want anders ben je dalijk 20 filmpjes aan het bufferen)
- Kies nu weer gewenst filmpje en hij begint gewoon af te spelen
-Buffer leegt zichzelf na volledig bekijken of return tijdens het afspelen te drukken.

Deze methode gebruik ik voor uitzendinggemist. Voor youtube filmpjes is dit een iets te omslachtige methode, maar voor een uitzending van 40 minute ofzo is dit het wel waard om te doen. Je kan ook gewoon de youtube widget gebruiken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
FastPinguin schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 01:00:
Ondertiteling is volledig aan te passen onder het tabje transcoding instellingen en dan MEncoder.

Uitzending gemist en youtube is meestal een trucje voor nodig. Het probleem is dat het filmpje te langzaam ingeladen wordt en de TV al met de volgende begint door een timeout. Je moet als volgt te werk gaan:

- Druk gewenst filmpje aan
- TV zal aangeven geen ondersteund bestandstype door de timeout
- Blijf nu de return drukken op de afstandbediening tot je terug komt bij het keuze scherm van de filmpjes.
- Wacht nu zo'n 3 minuten (hij heeft dan wel genoeg buffer opgebouwd die gewoon verder is gegaan nadat je op return heb gedrukt. Let op: start niet te veel filmpjes want anders ben je dalijk 20 filmpjes aan het bufferen)
- Kies nu weer gewenst filmpje en hij begint gewoon af te spelen
-Buffer leegt zichzelf na volledig bekijken of return tijdens het afspelen te drukken.

Deze methode gebruik ik voor uitzendinggemist. Voor youtube filmpjes is dit een iets te omslachtige methode, maar voor een uitzending van 40 minute ofzo is dit het wel waard om te doen. Je kan ook gewoon de youtube widget gebruiken natuurlijk.
Aha ok. Vanavond nog eens proberen. Youtube zal ik ook niet gebruiken maar naar uitzendiggemist ben ik wel benieuwd. Kan je op de een of andere manier voor elkaar krijgen dat je kan zien wanneer hij genoeg buffer heeft? Bijvoorbeeld door het tonen van een thumb die genomen is op x aantal minuten? Dit kan in Wild Media Server namelijk.

Victorio is nog zoekende naar de beste media server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
De buffer is alleen op de computer te zien waar de server draait. Bij het tabje "status" staat heel uitgebreid de buffer informatie. Hij laat alleen maar 1 buffer balk zien en verspringt om de 5 seconden naar de volgende buffer, als er meerdere filmpjes aan het bufferen zijn. Dat is wel een klein min puntje.

Meestal ga ik gewoon wat drinken pakken ondertussen hij staat te bufferen en als ik terug kom en ga kijken heeft hij in ieder geval genoeg in de buffer om hem niet in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:15
Ik heb zojuist een LE37B650 gekocht :)

Nu wil ik graag het volgende weten:
-Als ik een DTS signaal via HDMI naar de TV stuurt, wordt deze dan via de Optical Out doorgegeven naar mijn nog aan te schaffen Logitech Z-5500?

Ik wil dit graag omdat de Z-5500 maar 1 SPDIF aansluiting heeft. Ik kan dan dus niet de TV en de WD TV via SPDIF aansluiten om de Z-5500.

De Z-5500 heeft ook een coax digitale aansluiting, maar deze zal worden gebruikt door den Logitech Squeezebox.

Iemand hier die weet of de LE37B650 DTS "passtrough" ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Voor de C7700, C8700 en C9000 2010 Series heb ik een nieuw topic aangemaakt:

[LCD TV] Samsung C7700, C8700 en C9000 Series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
Igor4 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:49:
Voor de C7700, C8700 en C9000 2010 Series heb ik een nieuw topic aangemaakt:

[LCD TV] Samsung C7700, C8700 en C9000 Series
nice! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:37

Nicap

Tsssk....

Flappie schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:04:
Ik heb zojuist een LE37B650 gekocht :)

Nu wil ik graag het volgende weten:
-Als ik een DTS signaal via HDMI naar de TV stuurt, wordt deze dan via de Optical Out doorgegeven naar mijn nog aan te schaffen Logitech Z-5500?

Ik wil dit graag omdat de Z-5500 maar 1 SPDIF aansluiting heeft. Ik kan dan dus niet de TV en de WD TV via SPDIF aansluiten om de Z-5500.

De Z-5500 heeft ook een coax digitale aansluiting, maar deze zal worden gebruikt door den Logitech Squeezebox.

Iemand hier die weet of de LE37B650 DTS "passtrough" ondersteund?
Helaas voor jou. Hij ondersteund geen DTS passthrough. En ik ga er ook niet meer vanuit dat dat via een firmware update gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Samsung LE32B554 gisteren gekocht. Bevalt helemaal super! Superscherp beeld en werkt perfect met de Ziggo Ci+ module

Echter, op internet heb ik gelezen dat er ook video via de USB poort afgespeeld
kan worden. In de handleiding vind ik hier niets over dus ik begin sterk te twijfelen...

kan het wel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 17:30:
Ik heb de Samsung LE32B554 gisteren gekocht. Bevalt helemaal super! Superscherp beeld en werkt perfect met de Ziggo Ci+ module

Echter, op internet heb ik gelezen dat er ook video via de USB poort afgespeeld
kan worden. In de handleiding vind ik hier niets over dus ik begin sterk te twijfelen...

kan het wel of niet?
Ja en nee. In het servicemenu kun je wat modderen om het voor elkaar te krijgen, zie http://www.avforums.com/f...v-divx-xvid-playback.html

De nadelen zijn onder andere:

- Een opstartttijd van 5 naar 15 seconden
- Risico op een brick als je ergens per ongeluk iets verkeerd instelt. Dan kun je met hangende pootjes Samsung bellen en heb je het risico dat je zelf voor de kosten kunt opdraaien.
- DVD's spelen geen ondertitel af
- DVD's worden niet anamorphic afgespeeld, dus je krijgt een vierkant beeld met "Bert" hoofdjes
- Geen DTS throughput
- Af en toe groene blokjes bij afspelen van MKV's
- SRT ondertitels zijn veel te klein en door hun witte kleur zonder rand vallen ze vaak weg in de achtergrond
- Hele harde plopgeluiden als je vooruitspoelt en het geluid is aangesloten via glasvezel

Dus je moet het zelf weten. IMHO kun je beter een mediaplayer kopen zoals de WD TV Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:00
Ik heb 3 maanden geleden een Samsung LE32B650 gekocht. Maar af en toe hapert het beeld (stroboscoop effect) Ik heb alle instellingen van de 100hz geprobeerd, zowel handmatig de judder reduction op 0 gezet en op 10 (op 10 werd het juist nog erger) Het enige dat leek te helpen was de 100hz functie compleet uit te schakelen. Dit heb ik op zowel mijn (analoge)kabel aansluiting als digitale content die ik van mijn computer aanbiedt via een HDMI kabel.

Op de computer en HDMI kabel heb ik voordat ik deze TV had een LG hangen en deze had geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Volkert:

Dank voor je info! Maar daar begin ik dus niet aan. Ga me eens even oriënteren op jou voorstel!

Zijn er ook goedkopere en simpelere alternatieven dan WD TV Live?
Ik weet het, Google, maar ik heb geen god trefwoord voor dit soort systemen

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 22:36:
Die zijn er wel (bijvoorbeeld de WD TV en de WD TV mini) maar die hebben weer geen netwerkaansluiting en volgens mij ook geen DTS downmixing.

Ik vind de WD TV Live super-compatible, een erg mooi apparaat om te zien en de mini-afstandsbediening is erg fijn.

Het enige directe "nadeel" is dat 'ie geen DVD-menu's ondersteunt. Als je dat per sé wilt, kun je beter de Asus O!Play nemen. Kost ongeveer even veel, maar heeft een veel minder fraaie kast en afstandsbediening vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:12

Ik weet het, Google, maar ik heb geen god trefwoord voor dit soort systemen
Zoek eens op mediaplayer. Keuze genoeg.
Ik heb zelf de Xtreamer maar er zijn heel veel andere op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik weet niet of je per se eentje met een HD wil, maar deze is een fatsoenlijke netwerkstreamer (zonder harddisk):
Asus O!Play FULL-HD Media Streamer
Neus verder rustig eens wat rond in
Mediaspelers en HTPC's
of via de pricewatch & reviews:
Mediaspelers @ pricewatch

[ Voor 17% gewijzigd door Henk007 op 27-03-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio

Kan iemand beschrijven hoe je het voor elkaar krijgt mkv met dts geluid af te spelen met PS3 (Windows 7)? Ik neem aan dat je dan e.e.a. moet instellen qua transcoding. Krijg nu bij 9 van de 10 mkv's die ik start de melding dat het bestandstype niet ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige dat ik verlang van zo'n kastje is dat:

- Ik er een USB-stick in kan drukken met mijn mediabestanden erop;
- Dat ik daarmee 1080 films kan afspelen;

Meer heb ik gewoon niet nodig. Hoe 'ie eruit ziet interesseert me ook niet
want ik ga 'm toch wegdrukken waar 'ie niet zichtbaar is.

Daarom staat de WD TV mini me wel aan. Maar kan ik daarmee wel 1080-bestanden
afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 15:42:
Het enige dat ik verlang van zo'n kastje is dat:

- Ik er een USB-stick in kan drukken met mijn mediabestanden erop;
- Dat ik daarmee 1080 films kan afspelen;

Meer heb ik gewoon niet nodig. Hoe 'ie eruit ziet interesseert me ook niet
want ik ga 'm toch wegdrukken waar 'ie niet zichtbaar is.

Daarom staat de WD TV mini me wel aan. Maar kan ik daarmee wel 1080-bestanden
afspelen?
Check de WD website: http://westerndigital.com/en/products/index.asp?cat=30

De Mini kan dus geen 1080P (wel upscalen naar 1080i) afspelen. De WD TV en de WD TV Live kunnen dat wel.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
Victorio schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 12:57:
[...]
Kan iemand beschrijven hoe je het voor elkaar krijgt mkv met dts geluid af te spelen met PS3 (Windows 7)? Ik neem aan dat je dan e.e.a. moet instellen qua transcoding. Krijg nu bij 9 van de 10 mkv's die ik start de melding dat het bestandstype niet ondersteund wordt.
Wat bedoel je precies? DTS afspelen op de Samsung of met een Playstation 3?

[ Voor 23% gewijzigd door Volkert op 27-03-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
Victorio schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 12:57:
[...]

Ik weet niet welke codecs je heb geïnstalleerd, maar met de juiste codecs zou MEncoder gewoon alles kunnen afspelen inclusief DTS omzetten on fly naar AC3. Bij Transcoding instellingen kan je zelfs de bitrate aanpassen van de AC3 stream.

Gewoon ervoor zorgen dat MEncoder dik gedrukt is. Volgens mij zitten de codecs zelfs al in de map van MEncoder net zoals bij VLC player, dus vind het best raar eigenlijk. Heb je ook uitvoeren als administrator geprobeerd? bij mij werkt het echt super allemaal. Ik had wel wat rechten problemen in program files kan ik nog vaag herinneren en had besloten om het op een andere locatie te installeren om van dat gezeur af te zijn.

Verder zou ik echt niet weten waarom het niet zou werken. Tenzij je niet de laatste beta versie heb v1.20.400. Volgens mij is er zelfs al een nieuwere beta maar deze werkt perfect, dus ik vind het wel best zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Heb de 32C6000 bij de MM gezien gisteren (en de 56c7700) voor E 999. Ze hadden er veel op voorraad, dus volgens heeft samsung de levering gestart. Voor zo'n prijs vind ik heel eerlijk gezegd de tv te goedkoop overkomen, dat glimmende plastic heb ik wel gezien. de c7700 is veel mooier, maar ja, 3199 voor 56".

Heb 'm ook nog even uitgezet, maar dan wordt dat glossy paneel wel erg spiegelend, waarop je vingerafdrukken wel erg goed ziet. Jammer dat samsung de tv's nu ook glossy maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Hadden ze ook de C650 al staan? Zit te kijken naar:
46ex700, 46c630/650, 46c6000

Op de plaatjes ziet de C6000 er wel goed uit, maar ja maar even in het echt zien dan. Wat vond je van de beeldkwaliteit trouwens? En was het erg reflecterend, want dan valt die eigenlijk per definitie af vanwege het grote aantal ramen in de kamer.

[ Voor 21% gewijzigd door StephaN900 op 28-03-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Welke MediaMarkt is dat dan als ik dat vragen mag? Vind het toch wel erg duur hoor, 1000 euro voor de 32C6000. Had gunstigere prijzen verwacht, het prijsverschil met internetshops is wel heel erg groot. Goedkoopste ligt onder de 700.

Edit:
heb hem vandaag gezien bij de MediaMarkt in Rotterdam. Het was het 32C6700 model. Voor 999 euro :S. Denk dat vrij weinig mensen dat er voor over hebben. Daarnaast stonden er veel modellen uit de nieuwe C-serie, de niet LED-modellen.

[ Voor 58% gewijzigd door rvd50 op 29-03-2010 17:15 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
Het is in Capelle a/d IJssel, toestel staat wat vreem achteraan (zowel de C6000 als de C7700).

Het speigelen van het beeld kun je in de winkel niet goed zien. Ik heb het eerder bij een PC scherm gezien, en das niet fijn met lampen en kaarsjes, dus ik kan me voorstellen dat een TV met ramen ook niet fijn is. Als ie uitstaat is het wel een erg glimmend ding, en persoonlijk vind ik dat goedkoop overkomen. Maar andere mensen vinden dat waarschijnlijk mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Volkert schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:41:
[...]

Wat bedoel je precies? DTS afspelen op de Samsung of met een Playstation 3?
Nee, films (.mkv) met dts geluid op je pc transcoden en streamen met behulp van het programma PS3 Media Server.
FastPinguin schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:58:
[...]
Ik weet niet welke codecs je heb geïnstalleerd, maar met de juiste codecs zou MEncoder gewoon alles kunnen afspelen inclusief DTS omzetten on fly naar AC3. Bij Transcoding instellingen kan je zelfs de bitrate aanpassen van de AC3 stream.

Gewoon ervoor zorgen dat MEncoder dik gedrukt is. Volgens mij zitten de codecs zelfs al in de map van MEncoder net zoals bij VLC player, dus vind het best raar eigenlijk. Heb je ook uitvoeren als administrator geprobeerd? bij mij werkt het echt super allemaal. Ik had wel wat rechten problemen in program files kan ik nog vaag herinneren en had besloten om het op een andere locatie te installeren om van dat gezeur af te zijn.

Verder zou ik echt niet weten waarom het niet zou werken. Tenzij je niet de laatste beta versie heb v1.20.400. Volgens mij is er zelfs al een nieuwere beta maar deze werkt perfect, dus ik vind het wel best zo. :)
Ik heb geen codecs geinstalleerd, alleen de laatste beta van PS3. Heb hem nu gewoon op C:\PS3\ geinstalleerd en nu werkt het transcoden wel goed zo te zien! M'n .mkv samples met dts geluid draaien nu prima! :) Ik vind Wild Media Player een betere media player maar PS3 erbij hebben om dts af te kunnen spelen is wel fijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Victorio op 29-03-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10-2011

waxman

Dell i9100

Beste mensen,

Ik twijfel enorm tussen de aankoop van een Samsung 40B7020 en Philips 40PFL8664
beiden hebben :

- Edge-LED
- 40 inch-scherm
- slank (zwart) design
- 100 Hz
- ...

Zijn er mensen die deze overweging ook gemaakt hebben ?

Welke zouden jullie nemen ?

Dell Inspiron 9100 | P4 3,2Ghz HT 800Mhz FSB | 15,4" WSXGA+ | 1024MB 400Mhz RAM | 128MB Ati Mob Radeon 9700 | 60GB 7200RPM | 8x DVD-RW dL | WiFi 1350 b/g | WinXP Pro NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Gister de Samsung C7700 in actie gezien bij de Saturn. Zag er goed uit maar...

Met het brilletje op vond ik het beeld wat onrustig, zag ik trillingen. Maar die kwamen vooral aan de onderkant van het brilletje vandaan. Ik had het idee dat het niet zozeer door de TV zelf kwam, maar vooral door de enorme hoeveelheid omgevingslicht en het feit dat ze bij de Saturn blauwe ledjes onder het paneel hadden gehangen waar de TV aan gemonteerd was..

Iemand wellicht de TV in een wat donkerdere situatie gezien waar dit beter te beoordelen was?

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantsjie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 22:29
Beste mensen,

Na wat internet af te struinen kan ik niet achterhalen wat het verschil is tussen:

Samsung UE-32C5100
Samsung UE-32C6000
Samsung UE-32B6000

Wat zijn de verschillen en wat kan ik het beste nemen?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.cody
  • Laatst online: 27-07 23:19

dr.cody

Heb je der vaker last van?

Net een demo gehad van het 3D systeem van de nieuwe Samsung UE55C7700 bij de MM in Den Haag.

Ik was daadwerkelijk verrast met de kwaliteit van het echt 3D materiaal als met de normaal 2D demo zooi.

Tuurlijk is het effect een stuk minder met 2D materiaal dat geupsampled moet worden naar 3D maar nog steeds een goed resultaat.

Alleen is de prijs nog iets teveel van het goede. €3199,-.

Nou zou ik zelf voor een 46" gaan maar de prijs is voor mij nog te hoog.

Helaas hadden ze nog niet de 46C6710 staan waar ik eigenlijk het meest in geinteresseerd ben maar die moest nog binnen komen.

We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.cody
  • Laatst online: 27-07 23:19

dr.cody

Heb je der vaker last van?

Daantsjie schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:38:
Beste mensen,

Na wat internet af te struinen kan ik niet achterhalen wat het verschil is tussen:

Samsung UE-32C5100
Samsung UE-32C6000
Samsung UE-32B6000

Wat zijn de verschillen en wat kan ik het beste nemen?

alvast bedankt!
Kijk even op deze site: http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/samsung-led-tv-20100325/

je moet wel ff een paar schermen openen om de nieuwe modellen te kunnen vergelijken maar dit is het beste wat ik tot zover heb kunnen vinden. De 'B' serie staat helaas niet in deze lijst maar moet wel ergens anders op die site nog te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantsjie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 22:29
dr.cody schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:52:
[...]

Kijk even op deze site: http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/samsung-led-tv-20100325/

je moet wel ff een paar schermen openen om de nieuwe modellen te kunnen vergelijken maar dit is het beste wat ik tot zover heb kunnen vinden. De 'B' serie staat helaas niet in deze lijst maar moet wel ergens anders op die site nog te vinden zijn.
Ik doelde meer van welke heeft de beste beeldkwaliteit..?
Is het waar omdat de C nieuwer is dan de B, dat ie dan ook beter beeldkwaliteit heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
LaZZ schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:50:
Gister de Samsung C7700 in actie gezien bij de Saturn. Zag er goed uit maar...

Met het brilletje op vond ik het beeld wat onrustig, zag ik trillingen. Maar die kwamen vooral aan de onderkant van het brilletje vandaan. Ik had het idee dat het niet zozeer door de TV zelf kwam, maar vooral door de enorme hoeveelheid omgevingslicht en het feit dat ze bij de Saturn blauwe ledjes onder het paneel hadden gehangen waar de TV aan gemonteerd was..

Iemand wellicht de TV in een wat donkerdere situatie gezien waar dit beter te beoordelen was?
We hadden je de tv ook in onze studio kunnen laten zien! ;) Daar hangt exact hetzelfde model, alleen daar kan ik of mijn collega's het licht uitzetten.. de flikkeringen die je hebt gezien worden veroorzaakt door TL-verlichting ;)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik was net in de Saturn, waar ik de 55 C7700 heb kunnen checken qua 3D... :O Het viel me vies tegen. Ok, je krijgt een "echte" 3D effect, maar dat krijg ik ook met de "oude" manier; rood/blauw brilletje.

Verder viel me op aan de neiwue Samsungs, dat de afwerking niet zo mooi is; bij de 6-serie zag ik vieze kartels van de zwarte bezel-rand, waar hij overgaat in het doorzichtige. Je krijgt er een "kam-effect" van. Voor de rest had de 6 serie ook nog een DVB-S tuner, wat ik erg mooi vindt; als ik een Samsung moet kopen, dan wordt dat de 40C6710 (wit). :) Maar ik twijfel nog tussen de 42LE8500 en een eventuele SONY (Beeld bij sony is mooi, maar ik vind die TV's veels te dik (bezel ook).

De 55C5100 zag er ook ERG goed uit mot ik zegge..

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Schizo007nl schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:11:
[...]

We hadden je de tv ook in onze studio kunnen laten zien! ;) Daar hangt exact hetzelfde model, alleen daar kan ik of mijn collega's het licht uitzetten.. de flikkeringen die je hebt gezien worden veroorzaakt door TL-verlichting ;)
Ik weet niet of jij het was of iemand anders maar dat heb ik vandaag even gedaan.. :) Maar ik wacht nog even op de C8700 en wil die dan wel eens goed bekijken in de verduisterde ruimte..

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
LaZZ schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:26:
[...]

Ik weet niet of jij het was of iemand anders maar dat heb ik vandaag even gedaan.. :) Maar ik wacht nog even op de C8700 en wil die dan wel eens goed bekijken in de verduisterde ruimte..
Dat was ik dus vandaag! ;) Zodra de C8700 binnen komt verwacht ik dat die in de studio komt te hangen... echter heb ik daar niet het eind oordeel over ;)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Schizo007nl schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:58:
[...]

Dat was ik dus vandaag! ;) Zodra de C8700 binnen komt verwacht ik dat die in de studio komt te hangen... echter heb ik daar niet het eind oordeel over ;)
Welke studio praten we over? Heb ook intresse om de 8700 serie te komen bekijken maar als ik niet weet waar het is houdt het snel op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
waxman schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:05:
Beste mensen,

Ik twijfel enorm tussen de aankoop van een Samsung 40B7020 en Philips 40PFL8664
beiden hebben :

<cut>

Zijn er mensen die deze overweging ook gemaakt hebben ?

Welke zouden jullie nemen ?
Ik had dezelfde keuze, maar dan wil ik een nieuwer type Philips: 40pfl7604 of 8605. De philips heeft een dunne bezel van donker alu, lijkt me erg mooi. En geen glossy panel, die van Samsung zijn helaas wel glossy en dat spiegelt als een gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:50
Zijn er hier mensen die hun persoonlijke ervaringen met de Samsung LE40B530 hebben op de langere termijn?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Schizo007nl schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:00:
[...]

De hifi studio van Saturn Tilburg
Hoort niet in dit topic en wilde je een PM sturen maar ziet de mogelijkheid zo snel niet.. Maar wanneer krijgen jullie een demomodel van de Panasonic 3DTVs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

In de Saturn zag ik een Plasma van Panasonic, waarschijnlijk een oude maar ey, de kleurtjes ware de meest vibrante kleurtjes die ik ooit heb gezien... 8) Hebben Plasma's over het algemeen veel betere kleurweergaves?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BW83
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 13:28
Sinds de landelijke storing van Ziggo van laatst heb ik een irritant probleem met mijn LE37B652TW. Op het moment dat de storing optrad zaten we tv te kijken (via alphacrypt). Het beeld werd zwart, en ik zag kort een tekst met 'demo-modus' in beeld. Na op internet gevonden te hebben dat er een storing gaande was de TV maar uitgedaan. De volgende dag was het beeld heel fel, en de instellingen bleken idd veranderd. Die heb ik toen maar weer terug gezet naar mijn eigen voorkeur, maar om de zoveel tijd sprong het beeld weer op de felle stand. Het duurde even voordat het kwartje viel: dat is de demo-modus. Die heb ik er nu dus af gehaald, wat dat probleem in ieder geval oploste.
Het andere probleem bleef echter bestaan, en dat is dat wanneer ik de tv uit de standby haal ik wel geluid krijg (via de versterker), maar het beeld blijft zwart. Het geluid is ook aanwezig als ik de tv-functie heb geactiveerd, dus de tuner enzo doen het gewoon, alleen het lcd-paneel niet. Als ik dan de stekker er even uithaal en na een minuutje er weer in doe werkt het weer goed, maar het kan zomaar zijn dat het beeld plotseling weer uitgaat na een tijd gewerkt te hebben. Het probleem blijft zich sowieso voordoen elke keer als de tv in de standby-stand is gezet. Het trucje van het stroomloos maken werkt overigens niet als de tv standby is.

Heeft iemand een idee wat het kan zijn, en of ik er zelf iets aan kan doen? Het kan natuurlijk toeval zijn dat mijn problemen aanwezig zijn sinds die storing bij Ziggo, maar aangezien het beeld op het moment supreme naar de demo-modus sprong maakt het behoorlijk aannemelijk dat er een verband is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik hoop dat de nieuwe internet content via een firmware update ook in de PS50B650 serie gezet kan worden, dat zou gaaf zijn! :)

Ik heb trouwens als ik op de Wii speel (aangesloten via component) dat zo nu en dan het beeld gaat flikkeren of zelfs uitvalt. :( De enige oplossing is dan om de tv uit te zetten en weer aan, dan is het weer weg. Gewoon TV kijken kan wel nog gewoon, en soms is het overschakelen van Wii naar TV en weer terug ook genoeg, maar meestal is helemaal aan en uit nodig. |:(

Overigens is het voorál irritant als je ergens middenin zit en de AB niet in de buurt hebt, is je game alweer verloren gegaan omdat je geen klap meer ziet.

.... Ik weet het ook niet

Pagina: 1 ... 16 ... 75 Laatste