Als ik Win7 Premium nieuw installeer gaat het goed en zonder problemen. Echter als ik Premium installeer als upgrade over Vista gaat alles goed tot de laatste opstart, dan een BSOD. Als ik dan in de BIOS IDE naar AHCI schakel gaat die verder en maakt het werkelijk keurig af. (Alleen daarna nog wat vage problemen met de sidebar tools.)
De E-mails en accounts waren ook keurig te vinden in Live Mail alleen... al mijn contacten zijn niet te meer aanwezig of te importeren

Verdorie....
Als verse install lukte het gelijk wel onder IDE,

maar..... dat een geduvel met mijn Windows-Mail, dat breekt mij op. Wat een gedoe om dit nu over te zetten nu naar Windows Live-mail !!!
Mij is het niet gelukt, leuk straks met al die mensen met hun upgrade's. In Live mail kan je niet je accounts immigreren en de mails alleen in wanordelijke indelingen. Ook hier contacten weg. Of is dit alsnog op te lossen. Waarom nu zo ingewikkeld?
Wat een gedoe allemaal... blijf nu dan toch maar bij Vista SP2 in plaats van m'n e-mail database opnieuw te moeten opbouwen. Vista doet het in snelheid nauwelijks voor onder en ach.... die taakbalk... mis ik eigenlijk niets aan. De meest gebruikte icons gewoon op je bureaublad... is toch niets mis mee

Het heet toch Windows
Kortom, ik was best wel enthousiast (beetje vlotter en zo) maar door een paar suffe dingen is dit wel bekoeld. Dan ook nog 200 euro hiervoor moeten betalen
[
Voor 29% gewijzigd door
Anoniem: 132243 op 26-08-2009 21:15
]